
Eén van de allerergste dingen die je kunt doen in ons land is het koningshuis
bedreigen. Of reaguren bij
HP/De Tijd, één van die twee. Edwin Gerrit Lensink, alias de waxinelichtwerper, zit nog steeds vast. In de EBI in Vught tussen de moordenaars, waar hij ook regelmatig
een isoleercel van binnen ziet alsof hij een gevaarlijke crimineel is. Gekke Gerrit is zo psychotisch als een automatische schuifdeur met een LSD-trip, maar het OM neemt hem nog steeds uitermate serieus. Vandaag staat hij voor de rechter. Een dag te laat omdat hij gisteren "te slonzige kleren" moest dragen, die hij weigerde. Hij mag wel gek zijn, maar heeft nog wel stijl. Overigens erkent Lensink de rechters niet. Want rechters zijn marionetten van de Oranjes en de Oranjes hebben zijn opa vermoord. Is allemaal via DNA-testen te bewijzen. Ook dient iedereen met de voornaam Marieke te worden verhoord. Ja die heeft aan twintig rollen aluminiumfolie niet genoeg. In principe was dit een gevalletje diagnose stellen, afvoeren naar het gekkenhuis en dagelijks met een paar pilletjes begeleid laten wandelen in de tuin, maar nee. Wie aan het koningshuis komt, moet branden, boeten, lijden en creperen. Daar is een speciale behandeling voor. Je kunt echt waxinelichthoudertjes gooien tegen zoveel auto's als je wilt, juridisch gebeurt er vrij weinig. Je krijgt hoogstens een paar stompen op je bek. Ruim drie maanden voorarrest? Echt niet. Kan Bea tijdens kerst vroom babbelen over harmonie en barmhartigheid, maar dit is natuurlijk belachelijk overdreven machtsmisbruik van die anachronistische monarchie. Kortom, er is maar één conclusie mogelijk: hoe langer die waxinemalloot wordt vastgehouden, hoe meer hij gelijk heeft. Hilarisch live rechtbankverslag
HIERRR.
Update: De waxineterrorist mag weer terug naar Vught, men acht het gevaar voor
herhaling te groot.
Reaguursels
Inloggen2amazing | 08-01-11 | 02:22
Zolang de papieren maar kloppen gaat op voor het voetvolk, maar voor een overvalued koningshuis liggen de kaarten toch wel een beetje anders.
-weggejorist-
Die waxinelichtgooier lijkt op de brievenbusplasser.
Als hij de gouden koets van voor naar achter onder had gezeken had ik meer respect voor hem gehad.
Aan de comments te zien zittten er op GS nog heel wat geconditioneerde en gebrainwashde oranjeklanten tussen....
Z'n advocaat wilde bloedonderzoek laten doen of Bea wel de rechtmatige troonopvolgster was. Ergens bij Willem III ofzo... Gekkenwerk.
Inderdaad aandoenlijk die oude media. Terwijl natuurlijk iedereen al een PC met FLACs bij de stereo - sorry Dolby surround set - heeft staan.
Ik snap het even niet:
- we roepen hier al jaren op Geenstijl dat er in Nederland strenger gestraft moet
worden
- als iemand mijn eigendommen (bijvoorbeeld auto) wil beschadigen dan kan men
niet streng genoeg gestraft worden
- nu probeert iemand het eigendom van de Koningin te beschadigen en dan heeft
Beatrix het in een groot aantal comments gedaan??
- als je commentaar op het vasthouden van de verdachte wil hebben richt je dan
op de Nederlandse rechterlijke macht (bij de zaak Wilders was dat commentaar
leveren ook niet moeilijk)
Kortom, ik snap echt niet wat alle verhalen over het koningshuis, nu en in de afgelopen eeuwen, met deze zaak te maken hebben.
En toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies het oranje sprookje uit.
Megalomaantje | 08-01-11 | 00:50
Iemand is het wettige kind van haar ouders als het tijdens het huwelijk wordt geboren. Vaderschap speelt geen rol.
Dus Wilhelmina is altijd een wettig kind van Willem III geweest.
Ja: en alssie 53 kids misbruikt + verkracht krijgt hij toch wel 1.5 jaar (Lang leve de Rechtsstaat Nederland)
Het verhaal van de waxinelichtje gooier vind ik ook maar een raar verhaal, als ik even een aluhoedje mag opzetten dan zou ik beweren dat dit hele gedoe in scene is gezet om het verhaal van Ranitz die Wilhalmina verwekt zou hebben te ontkrachten door het in de rechtbank belachelijk te maken en het volk duidelijk te maken dat alleen gekken met dit soort verhalen komen.
Nog een deel van het verhaal is op zijn zachtst gezegd vreemd te noemen; "Volgens een hofdame was de relatie tussen De Ranitz en Wilhelmina op latere leeftijd niet veel beter; Wilhelmina "haatte" De Ranitz en hij "gaf haar die haat tienvoudig terug."
M.i. haten kinderen eerder hun ouders dan een vreemde en Ranitz die een kind haat en dat in tienvoud teruggeeft was toch een gezonde reden geweest om meneer voor altijd de deur te wijzen, zeker in die kringen....
Waarom geen DNA onderzoek om vast te stellen of het koningshuis werkelijk het koningshuis is? NL moet er flink voor betalen en de Oranjes nemen het er goed van, dan mogen we toch op zijn minst weten of ze degenen zijn die ze beweren te zijn. Het koningshuis zal alleen problemen hebben met het afstaan van DNA als ze op voorhand al weet dat ze niet degenen zijn die ze beweren te zijn, het blauwe bloed zou wel eens gewoon rood kunnen zijn en dat houdt men liever geheim...
Arme man, maar ja die laffe Oranjes zijn zo bang. Ze denken dat iedereen het op hun leven gemunt heeft, terwijl veel mensen dat zooitje kostbare inteelt gewoon weg wil hebben. Sommige mensen verliezen hun geduld blijkbaar, maar van een serieuze aanslag is nog steeds geen enkele sprake geweest tot nu toe. Daar heb je toch een moslim voor nodig denk ik.
Trouwens, die 'kans op herhaling' wat is daar nou precies het probleem mee? Misschien gooit hij nog een keer een kaarsje naar de koets? Oh nee! Wat eng!
watson357 | 07-01-11 | 18:24
Ga jij even de stront van de schoenen van die oranjekliek likken ,lakei!
Daarna mag je misschien een mening hebben over dat gekkenhuis dat van nassouwe heet...
Jesus GS wat een links gezeik... die gek hoort in de bak te lijden en daarna naar een gesticht ... flikker toch op met je anti monarchie gelul !
Er is al met al weinig veranderd sinds in de jaren zestig "ludieke" mensen met lege spandoeken die krenten uitdeelden door de Sterke Arm werden opgepakt. Maar goed dat we met Welten een man aan het roer hebben die van prioriteiten weet.
Ik denk dat ze gaan inzetten op een aanslag tegen het leven van de vorstin. En daar staat levenslang op.
Er moet nou eenmaal een voorbeeld worden gesteld om het gepeupelte te weerhouden verdere incidenten rond keuninklijke evenementen te veroorzaken.
Weer een te lang stukje, Johnny! Lengte en inhoud staan niet in verhouding. Dit nodigt niet uit om te lezen.
Twitterverslag:
''Rechtbank wil L. ook niet ontslaan uit voorlopige hechtenis. Gevaar voor herhaling onverkort aanwezig."
Herhaling? Wanneer is de volgende keer dat Trix weer een trektocht maakt in haar koets? Ik denk toch niet vóór 17 maart, wanneer de zitting is. Dus dat wordt in elk geval 6 maanden voorarrest. Wie is hier nou de gek.
Hebben die krakers die bij het huwelijk van Wim-Lex de gouden koets bekogelden ook 6 maanden in voorarrest gezeten? #durftevragen
FREE EDWIN!!
Inhoudelijke behandeling van de strafzaak is op 17 maart. Dan zit je dus 6 maanden in voorarrest voor het gooien van een waxinehoudertje naar een usurpator die het volstrekt illegaal staatshoofd is. "In naam der koningin", diezelfde koningin die het lef heeft om het gepeupel toe te spreken met: "Behandel anderen zoals u wilt dat zij u behandelen." (25-12-2010).
Dat gebeurt dus in haar naam. Blijkbaar wil zij ook zo behandeld worden. In de isoleercel met dat geföhnde kreng!
#Kafka_in_de_polder #machtsmisbruik
Godvergeten machtsmisbruik van deze dictatorfamilie.
De Oranjes? Welke Oranjes? Sinds prins Hendrik is die bloedlijn al verloren gegaan, dus wie er nu ook zitten, Oranjes zijn het niet.
LOL@vergelijking met autom. schuifdeur.
In een WOB verzoek van 15 februari 2010 aan het ministerie van Algemene Zaken onder verantwoording van toenmalig premier J.P. Balkenende, is de toenmalige premier (omdat het Koningshuis niet WOB plichtig is) verzocht de documenten en correspondentie toe te zenden, waarin overtuigend bewezen en gestaafd wordt dat de zichzelf noemende majesteit (verhevene) mevrouw von Amsberg, door God bij zijn gratie benoemd is tot Koningin der Nederlanden. De premier gaf op 11 maart 2010 middels correspondentie toe niet in het bezit van enig document of correspondentie met God te zijn, die de claim van genoemde mevrouw kan ondersteunen.
Zie: herstelderepubliek.wordpress.com/2010/...
Ieder z'n mening natuurlijk...
Dit zaakje stinkt en wel heel erg. Opvallend vind ik daarbij het volgende uit de tweet van SB: 'L. wil dat er audiovisuele opnamen van de rechszaak worden gemaakt. Hij vreest voor een oneerlijk proces'.
Uit de houding van justitie en het OM blijkt dat zij de zaak zeer hoog opnemen. Waarom mogen wij als burgers niet zien hoe de openbaar aanklager in deze zaak te werk gaat? Waarom worden er bij dit proces geen beelden gemaakt en die bij van GW wel? Ik heb het vermoeden dat men bij justitie dingen onder de pet wil houden.... In naam der koningin....
Iedere natuurlijke persoon die zichzelf onaantastbaar verklaart of dat door anderen laat doen heeft daarmee (wat mij betreft) automatisch de schijn van oprechtheid tegen. Ieder mens is feilbaar; dus ook een koning(in), paus of welke andere pipo dan ook en zou op fouten aangesproken moeten kunnen worden. Wanneer het ernstig genoeg is vervolgd moeten kunnen worden.
Voor degenen die graag meer willen weten over de rechtmatigheid van de plaats op de troon is de affaire Marie Claire Roover mogelijk interessant. Vele rechtzaken tegen o.a. de Staat door een vrouw die tot haar dood nooit heeft mogen weten wie haar ouders waren. elisabethleroi.yolasite.com/
Hoe gek moet je zijn om in de 21ste eeuw aan het hoofd te willen staan van een middeleeuws bestuursmodel?
@Mayhem123 | 07-01-11 | 14:32
Als Juliana onrechtmatig koningin was, dan is dat hele contract geen flikker waard. Laat ze maar opzouten naar Argentinië, dat hele zootje en NOOIT meer terugkomen.
@koerbagh
Klopt.....196 jaar!!!!
Wist je trouwens dat er een contract bestaat dat mocht Nederland een republiek worden dat de k-familie natuurpark de Hoge Veluwe als privébezit krijgt. In het verleden afgesproken met Juliana.
Deze rechtzaak is belachelijk. Stel dat ik met mijn auto door de stad rijd en er gooit iemand een waxinelichthouder tegen mijn ruit, denk je dat daar dan ook een rechtzaak van komt? (Het idee alleen al).
Die arme Erwin Lensink denkt dat gelijk hebben hetzelfde is als gelijk krijgen. Maar de waarheid moet je met een waxinelichtje zoeken zoals Diogenes reeds wist toen hij, overdag, met een brandende lantaarn rondliep in Athene.
À propos, Beatrix hoe gaat het met je neef, Thilo von Watzdorf? Nog steeds kunsthandelaar in discutabele stukken?
@Mayhem123 | 07-01-11 | 14:24
70 jaar? Die familie is ons nog 196 jaar achterstallige belasting schuldig.
@Sliptong
Wie de president wordt weet ik niet, maar het dan in elk geval wel transparant. Gewoon ontslaan, dan Bea 70 jaar achterstallige belasting laten betalen en in de AOW. Vervolgens een parlementaire enquête naar eventueel machtsmisbruik. Wim-Lex kan langs het arbeidsbureau..... al is er weinig werk voor een tweederangs historicus denk ik. Misschien als VMBO leraar aan de slag ofzo.
Wauw verrassend: geen onderzoek + we gaan gewoon door.
Bucket of Shit and P | 07-01-11 | 14:04
Dat laatste sowieso.
Het leuke vind ik wel dat ze door die gooiert nu zo aan te pakken precies bereiken wat ze niet willen: dat dit soort verhalen weer boven tafel komen. Hadden ze die man gewoon na een nachtje cel weer vrijgelaten of desnoods paar uurtjes laten schoffelen, dan had niemand tijd en/of zin gehad om deze troep weer op te graven, of om er überhaupt kennis van te nemen.
Blijf met je rotpoten van ONZE 0299 gekke Gerrit af ja!
Die is van ons en niemand anders!
@Soy yo | 07-01-11 | 13:57
Gezien het ontbreken van dergelijke uitspattingen bij mevrouw van Amsberg, is afstamming uiterst onwaarschijnlijk.
Of ze kan heel goed acteren...
Wat doet Frtis Wester daar op de grond?
Bucket of Shit and P | 07-01-11 | 13:46
Goh, je mag bijna hopen voor Trix dat ze inderdaad geen nakomeling is van dit koningsgekkie.
Als je een stuk glas van meer dan een halve kilo van een afstand naar iemand toegooit, hoor je gewoon even de lik in te gaan. Gek of niet, meneer wist wel degelijk wat zoiets voor gevolgen kan hebben en zeker als je zoiets met voorbedachte rade tegen het koningshuis doet. Dat iemand zwakzinnig is wil niet zeggen dat je hem dan maar lekker vrij laat rondsnuffelen.
LOL:
Willem III was in zijn latere jaren niet geliefd, en werd (zelfs in een openlijke publicatie, een anti-monarchistische brochure) Koning Gorilla genoemd vanwege zijn bij gelegenheid boerse uitvallen. Het volk respecteerde hem wel, hoewel hij zich vaak niet koninklijk gedroeg. Willem was zijn leven lang driftig, egoïstisch en boosaardig geweest, maar door zijn grillige karakter kon hij soms ook onverwacht vriendelijk en royaal uit de hoek komen.
Voorbeelden van 's konings onhebbelijke natuur zijn door de leden van zijn hofhouding goed gedocumenteerd. Zo liet hij lakeien een lucifer afsteken om de koninklijke sigaar aan te steken. Wanneer de lucifer brandde talmde de koning zolang dat de lakei, om brandblaren te voorkomen, de lucifer moest doven. Dat gaf de koning dan de gelegenheid om de lakei met twee weken inhouding van salaris te straffen. De hofcommissie maakte geregeld bezwaar tegen de onredelijke en kleingeestige straffen die de vorst te pas en te onpas uitdeelde. Lord Clarendon, de Britse minister van Buitenlandse Zaken, legde vast dat de koning op een receptie niets anders deed dan "op iedereen die hij sprak vitten en mopperen", maar hij vervolgt met de vaststelling "dat niemand zich daar iets van aantrok".
De consequenties van de koninklijke woedeaanvallen waren ernstiger, al werd het koninklijke bevel om de burgemeester van de residentie te arresteren en daarna te fusilleren door al zijn ondergeschikten genegeerd. Een jonge officier die een rijtuig waarin de koning incognito reed niet groette werd voor straf kromgesloten en minister van Oorlog Weitzel merkte in zijn dagboek op dat "de prikkelbaarheid van Zijn hoog oplopend karakter en Zijne autocratische neigingen met de jaren schijnen toe te nemen" en dat "in het openbaar en vooral ten aanzien van hoger en lager geplaatste officieren ergerlijke tonelen plaatsvinden die door de pers steeds met de mantel der liefde worden bedekt". Toch waren deze "zozeer bekend dat zij in het leger velen verbitterden en van de koning vervreemdden".
@nokkenaskettingklem | 07-01-11 | 13:37
De grootste beschermheren van de volstrekt illegale bastaardfamilie is altijd de PvdA (en diens voorlopers) geweest. Troelstra, Drees, Den Uyl, Kok... allemaal hadden ze de mogelijkheid het zootje op te blazen.
Het is maar de vraag wie er in een isoleercel thuishoort: nl.wikipedia.org/wiki/Willem_III_der_N...
Koningshuis = Rechtse hobby
wat is er toch gebeurd met die dam-schreeuwert? zit die ook nog steeds vast? als je een half jaar cel krijgt voor de verkrachting van een 10 jarig meisje en je ziet hoe deze malloten door het systeem gemangeld worden, is er toch iets serieus mis de rechtspleging. leve de republiek.
magentaplacenta | 07-01-11 | 13:23
Correctie , de OvJ is wèl een bestuursorgaan, af te leiden uit 3:3 lid 2.
Omdat waxinelichthouder masssief was, kon er geen waxinelichtje in.
Onbruikbaar versiersel weggooien doet. richting vrouw die van amsberg heet.
Detournement de pouvoir c.q. misbruik van macht of zoiets
pe4444 | 07-01-11 | 13:19
Dat slaat op een algemeen beginsel van behoorlijk bestuur, 3:3 van het Awb om precies te zijn, en slaat dus op bestuursorganen, niet op het OM, waar het Awb in zijn geheel niet van toepassing is.
Detournement de pouvoir c.q. misbruik van macht of zoiets.... misschien moet deze waxgooier de tuchtambtenaren in kwestie maar eens aanklagen wegens 'knevelarij'... staat dacht ik 6 jaar gevangenisstraf op voor de ambtenaar die misbruik van zijn bevoegdheden maakt. En zo gaan we heel aardig op weg naar Angelsaksische rechtstaat.... aanklagen wat er (aan) te klagen valt.
Uit Twitterverslag:
OvJ maakt bezwaar tegen gebruik van woord 'waxinelichthoudertje' door advocate. Was massief glazen ding van 625 gram. #Waxinewerper
De "rechtszaak" maakt maar weer eens duidelijk dat we ons in een monarchistische dictatuur bevinden.
Leve de Republiek der Nederlanden!
krijg ook zin om een waterbalon tegen de koets te gooien aankomende gelegenheid...
En wat is het probleem sowieso van een waxinelichtje gooien ? Uiteindelijk krijgt die hele bende al veel en veels te lang ongekende bedragen geld in de schoot geworpen, hoor je ze toch ook niet over ? Kijk, dat trix begrijpt dat ze voor lul stond zowel in binnen en buitenland, tja, dat kan gebeuren met zo'n zieke levensstijl, voor wat hoort wat. ik zou zo zeggen: ''trix, zet vanavond een kaars voor je raam, of anders een waxinelichtje.''
Zo gek als een deur, maar daarom heel opvallend dat ie als een zware crimineel wordt aangepakt. Riekt naar klassejustitie.
Wat een koning die Erwin L.
.
"Volgens L. was koning Willem III, de vader van koningin Wilhelmina, onvruchtbaar. De verdachte wil een dna-onderzoek om dat aan te tonen. Zijn advocate Mariëlle van Essen zei tijdens de zitting een einde te willen maken aan de discussie over de positie van de koningin door het dna van Willem III, koningin Wilhelmina en koningin Juliana te onderzoeken. Volgens haar kan dat, omdat ze nog in de grafkelder liggen."
Ik hou mij hier niet zo mee bezig, want dat hele koningshuis bestaat alleen maar uit schuinsmarcheerders (vooral apenkop Bernard) en debielen, echter die gast gooit één Waxinelicht en zit daarvoor al ik weet niet hoeveel maanden vast. Ik kan veel ergere dingen bedenken waarvoor je dezelfde dag nog buiten staat.
@seven | 07-01-11 | 12:31
Omdat zij deel zijn van het systeem dat Bea in het zadel houdt. Zij zijn volstrekt afhankelijk van koninklijke benoemingen; zaag aan de poten van de troon en je bent ambtelijk, bestuurlijk en politiek uitgerangeerd in dit land. Ons hele door en door verrotte staatssysteem hangt aan elkaar van nepotisme van het staatshoofd. Alles wordt in dit land bepaald door de staatsinrichting waarbij de koningin als voorzitter van de raad van state het laatste woord heeft. Geen politieke macht... Ha, hoeft ook helemaal niet. 99% van de wetten in dit land gelden slechts voor het klootjesvolk, daar wil zij zich ook helemaal niet mee bemoeien. Boeie!
Zolang niemand maar de macht van die familie in twijfel trekt en het systeem z'n werk doet kan die familie dit land rustig blijven plunderen en de bevolking uitbuiten voor eigen gewin. Dat is wat een koninkrijk is. Een gebied waar een erfelijke familie belasting heft voor een comfortabel leven. Vroeger stonden daar nog plichten tegenover, maar die heeft de familie uitbesteed aan datzelfde klootjesvolk... En dat klootjesvolk krijgt maar niet in de gaten dat ze het dus ook wel zonder die familie kan stellen.
Offtopic.
PvdMaffia
www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...
De oranjes, WALGELIJK, in een woord, stuk voor stuk steuntrekkers, en alsof dat nog niet meer dan genoeg is, kijkt het spul ook nog eens neer op diegene die hun voeden, het ''volk'', het ''gepeupel'' zoals het werd aangeduid, of een middelvinger van een van die gasten, het is bij de zwijnen af, ik kan werkelijk niet begrijpen dat je je de ogen niet uit de kop schaamt als je zo moet leven.
Dat Twitterverslag is inderdaad de moeite waard:
"L. boos op OvJ. "Ze wordt geacht waarheid te spreken, maar zegt dat ik Twents spreek. Ik spreek Achterhoeks." #Waxinewerper
8 minutes ago via TweetDeck"
@Che_cuevara | 07-01-11 | 12:09
Wel eens met een brandend waxinelichtje binnen door de huiskamer gelopen? Ging nie werken nie he....
Ach Quid, het is de macht van de nieuwswaarde.
Da's goed voor je baan, maar er is ook een gestoorde vrouw die maanden in de cel heeft gezeten (of nog zit) vanwegen een dreigmail aan de (voormalige) GS-heiland.
Megalomaantje | 07-01-11 | 12:26
Wij krijgen geen gekozen EU president, de EU is de garantie dat juist de invloed van volkeren zo minimaal mogelijk blijft, een mechanische bureaucratie, waar beslissingen afhankelijk zijn van de sterkste lobby.
De EU is ervoor om bestaande macht structuren in stand te houden, en oncontroleerbaar te laten zijn. Centralisatie log, ondoorzichtig.
Dit alles vanwege de economische voordelen....
Raar dat niemand in het parlement nu het gaat over een lokale dissident zich hard uitspreekt. Als China het doet kunnen ze het wel, nu gebeurd het onder hun neus.
@1%biker | 07-01-11 | 12:21
Driewerf hoera.
Überbottehork | 07-01-11 | 12:27
Herstel,u bedoeld natuurlijk 3 werf hoezee.
Wel een beetje on-topic blijven hey.
Ik ga maar weer eens ondergronds omdat ik vrees dat mijn mening en kennis genoeg reden is om ook achter de tralies te verdwijnen. De groeten en wellicht tot ziens.
@bakoenin | 07-01-11 | 12:25
Methoden van onderdrukking zijn al eeuwen hetzelfde, wie de onderdrukker ook is.
Het sprookje van een moreel hoogstaand koningshuis is zo achterhaald.
Prins Bernhard (Agent Orange) en de Stadhoudersbrief www.youtube.com/watch?v=ckuOdN5gbgo
@1%biker | 07-01-11 | 12:21
Driewerf hoera.
bakoenin | 07-01-11 | 12:17
Nu misschien, maar over 10/20 jaar liggen de kaarten waarschijnlijk heel anders en is er voor deze mensen geen ruimte meer. En al helemaal geen ruimte meer als een gekozen EU-president, een wolf in schaapskleren, schoon schip zal maken. Waarom denk je dat we nu geen gekozen EU-president hebben, maar een Christelijke onderdaan die doet wat de elite wil.
koerbagh | 07-01-11 | 12:21
Doet denken aan de tijden onder Breznjev, toen was het ook zo gemakkelijk om dissidenten in gekkenhuizen op te sluiten.
(te snel gedrukt)
Steve Wilkos dus van de Springer show: www.steve-wilkos.com/Steve-Wilkos.jpg
juffrouw belleman zou ik doen
Überbottehork | 07-01-11 | 12:16
Haha tikfoutje?
Ik vind u meer wat weghebben van een neukfoutje.
Maar beste Überbottehork | 07-01-11 | 12:17 en Che_cuevara | 07-01-11 | 12:09 ik zal u beide toevoegen in mijn vrindjeslijst,nou doegiedoei.
Da's Steve van Jerry Springer.
@Fred Janssen | 07-01-11 | 12:11
Vroeger werd je onthoofd of gelyncht, maar dat is na Oldenbarnevelt en de Gebroeders de Witt niet meer in zwang. Makkelijker om te zeggen dat je gek bent. Dat is dan ook meteen een boodschap voor de rest van het klootjesvolk: De monarchie is heilig en wee als je de macht van die familie in twijfel trekt.
@1%biker | 07-01-11 | 12:15
*ziet het voor één keer de vingers*
www.cafedebok.nl/weblog/images/2005011...
Ik heb het al eerder gezegd, maar het blijft helaas toepasselijk: LEVE DE REPUBLIEK!
Beste. Live. Twitterverslag. Ooit.
Hilaaaaaaarisch!
Megalomaantje | 07-01-11 | 12:12
De EU is de garantie voor het koningshuis, helemaal als het een politieke unie is.
Het koningshuis kan dan al snel de toegevoegde waarde van nationale identiteit toegedicht worden, waar dat voor de rest al is verkwanselt aan dat communistische megalomane project EU.
@Hoppervee | 07-01-11 | 12:15
lol!
@Che_cuevara | 07-01-11 | 12:13
Oh sorry, tikfoutje, kan de besten (lees:1%bi) overkomen.
@1%biker | 07-01-11 | 11:56
Dick Maas zit in Spanje
Überbottehork | 07-01-11 | 12:06
Bedankt voor de prettige conversatie.
Ik wens u nog een gemoedelijke harakiri.
Ik gaat weer wat centjes verdienen.
Het rijmt dan wel niet maar t benne 3 regels,toch?
@Überbottehork | 07-01-11 | 12:10
1%bi? is hij 1% bi dan?
Als NL de EU achter zich laat en eruit stapt zal het koningshuis nog een redelijke kans maken, anders is het over 10/20 jaar exit.
Interessante traditie dat een ieder die in aanvaring met het Koninklijkhuis automatisch komt het predicaat geestelijk instabiel krijgt.
tweets "OM; Erfopvolging wordt niet bepaald door bloedlijn, maar door vraag of Wilhelmina staande huwelijk is geboren. #Waxinewerper twitter.com/SaskiaBelleman/status/2332...
Omdat dat vast staat, is Beatrix dus wel degelijk Koningin, en in het verlengde de rechtbank bevoegd, aldus OM. #Waxinewerper" twitter.com/SaskiaBelleman/status/2332...
Deze redenatie van het OM gaat mank. Lees je mee advocaat v E.L.?
"Als u nu in ogenschouw neemt dat in 1890 buitenechtelijke kinderen (tot ver in de 20ste eeuw,eerst in 1983 kwam hier verandering in) NIET als wettige nakomelingen werden gezien is de rechtmatigheid van de troonopvolging door Wilhelmina een zeer groot vraagteken. Gelijktijdig moet in het verlengde van de Salische wet en Castiliaanse stelsel grote vraagtekens worden geplaatst bij de troonopvolging door Juliana en Beatrix omdat de patriarchale lijn met Willem I niet feitelijk is vastgesteld, waardoor in de geest van de opdracht van het koningschap deze troonopvolging zou derogeren met de Grondwet.. Voor troonopvolging gold de Salische wet en Castiliaanse stelsel,waarop o.a. de Grondwet van 1848 is geënt. In een uittreksel van het Staatsblad/Staatsrecht lezen wij:
Art. 24 grw bewaart de herinnering aan de opdracht van het koningschap aan Willem I, voor hem en zijn wettige opvolgers.
Salische stelsel: sluit vrouwen van opvolging uit
Castiliaanse stelsel: bij gelijke graad van bloedverwantschap tot de laatstoverleden koning heeft de man voorrang boven de vrouw, doch ook de oudere man boven de jongere, waarbij de eerste in geval van vóóroverleden door zijn nakomelingen, ook als daarbij geen mannen zijn, wordt gepresenteerd."
En dan gebruiken ze het argument dat het koningshuis geen macht heeft...
Weg met het koningshuis! leve de rationaliteit!
@Che_cuevara | 07-01-11 | 12:06
Stiekem hoop ik dat 1%bi mijn vriendje wil worden, dat wel, maar hij/zij is het niet.
@Svennos86 | 07-01-11 | 12:08
Hij wou een vuurtje geven voor de sigaar van wim-lex
@vmbo-plutser | 07-01-11 | 12:00
Je moet ook meteen zeggen als je belt met "van Amsberg van oranje tot groen"
komen ze meteen
Mij is nu nog steeds niet helemaal duidelijk WAAROM deze lijpmeneer dat ding gooide...
Een waxine-lichtje.. Wat had 'ie gedacht dan? Zeune groote vuurbal joenguh.. Bam!
Dan ben je toch ook een nepterrorist ook, ofnie? Lekker vrij laten en je bezig houden met belangrijkere zaken aub. Gewoon doorlopen mensen, hier valt niets te zien.
Hé, was het Lucassen?
@Überbottehork | 07-01-11 | 12:02
Is hij nu wel of niet jouw vriend? nu weet hij het nog niet en gaat huilie huilie doen.
Achtergrond op blog waar Erwin L. reaguurde www.tomcouzy.web-log.nl/
@1%biker | 07-01-11 | 12:05
Haiku is geen zang. Doe eens googlen, ben ik zelf te lui voor.
Überbottehork | 07-01-11 | 12:04
Ik zou er dan ook geen enkel bezwaar tegen hebben dat die familie naar een feodaal land zoals Marokko verhuist.
Daar horen ze thuis.
Überbottehork | 07-01-11 | 12:02
Hahaha doe me een lol,pang pang pang 1%biker doet niet aan gezang.
@Reinaert | 07-01-11 | 12:03
Oke deal.
Wie zorgt voor de stamppot?
@bakoenin | 07-01-11 | 12:01
Daar heeft u een goed punt. Dus eigenlijk is die mevrouw niet uw vorst, maar wel die van Mo.
@Che_cuevara | 07-01-11 | 11:50
We kunnen toch ook gewoon delen? Ieder de helft. Kom je de nacht wel mee door.
*** Viagra op boodschappenbriefje schrijft. En spekkies voor de stamppot ***
@1%biker | 07-01-11 | 11:56
Vooruit, een haiku, geheel gewijd aan u;
U bent niet
mijn vriend,
vriend.
De TMF-chatbox
wacht met smart,
op uw
komst.
Überbottehork | 07-01-11 | 11:48
En u vergeet amice dat dit land onder de zo bindende factor die het koningshuis genoemd wordt, heeft kunnen verworden tot een land waar idioten zoals op die foto vrij spel hebben.
Dus buiten het feit om dat het een niet democratische machtsfactor in Nederland is, blijken ze ook totaal overbodig.
Inderdaad, tasjes rovers, inbrekers geweld plegers, allemaal komen ze er af met een minimale straf, maar iemand die een waxine lichtjes houder gooit gaat de isoleer in.
Een Gotspe.
Verder is de meest koningsgeznide partij in Nederland de PvdA, immers aanschuiven tegen de Amsbergjes levert macht en baantjes op.
Maar is het niet juist die regentenkliek die voor de ontaarding van de multiculturele samenleving gezorgd heeft ?
Koningshuis zzzzzzzz. Stemt voor massaal waxinelichtjeswerpen volgende koninginnedag
Tja, dan was er een week of wat geleden een vervaarlijk uitziend heerschap omstreeks de leeftijd van 9 -10 jaar, welk heerschap het nodig vond een sneeuwbal tegen mijn vers gewassen bolide (Toyota Starlet beste versie) te gooien. Ik heb direct de autoriteiten gealarmeerd en verzocht om de Bijzondere Bijstands Eenheid mede te brengen aangezien dit gevaarlijk sujet wel eens een terroristische bijbedoeling zou kunnen hebben (wie weet hoeveel onschuldige automobilisten al angst aangejaagd is met deze sneeuwbalterreur). De reactie verschilde enigszins van de actie welke werd ondernomen in bovenstaande zaak. Soms is het net alsof ze je niet serieus nemen, maar ja, ik heet dan ook geen Van Buren of Van Oranje van mijn achternaam. Zeer treffend inderdaad de vergelijking met Animal Farm van George Orwell welke in een van bovenstaande posts geplaatst is (ten overvloede "all animals are created equal, but some are created more equal than others").
@ koerbagh | 07-01-11 | 11:46
Ja, hoe die Bernhard dat allemaal voor elkaar kreeg, ook onbegrijpelijk.
Legt meer beschermde diersoorten neer dan ieder ander op deze aardkloot en wordt voorzitter van het Wereld Natuur Fonds....
Ook figureerde deze foute man als mascotte voor het Nederlands verzet na WO2, terwijl hij bewijsbaar lid is geweest van het cavaleriekorps Reiter SS, een hippe tak van de nazi's.
@simezzz | 07-01-11 | 11:57
Oh ja, pang [!]
@simezzz | 07-01-11 | 11:57
Pang pang pang, simezzz in het gevang.
@Leiphuizen | 07-01-11 | 11:57
U doet uw naam eer aan.
Wie aan Bea komt , komt aan ons NL. Zo is het gewoon. De knakker komt er nog goed af zeg ik.
Hop hop hop waxinelichtjeshouder op Beatrix d`r kop, hop hop hop toen stond ze niet meer op.
@eerstneukendanpraten | 07-01-11 | 11:54
Was reactie op Hoppervee | 07-01-11 | 11:46
*reaguurtool de schuld geeft*
Heb me destijds bezondigd aan hetzelfde waarvoor geenstijlsteengeil is gestenigd/vastgezet/verhoord (wat is daar eigenlijk mee gebeurd?), maar mij hebben ze met rust gelaten. En terecht.
@BeertjeB | 07-01-11 | 11:45 : Nee, ik ga ook al jaren niet meer bij Sinterklaas op schoot zitten.
Mwooa,teveel nageboortes actief hierzo.
Waar zijn al mijn vrindjes?
Ik begon toch lekker met Dick Maas?
Überbottehork | 07-01-11 | 11:53
Ook gij? Duid eens uit...
Hij MOET in zomergasten. Ik ben zo benieuwd wat er allemaal in dat hoofd zit.
Ik heb de link waxinelichthouder van deze malloot nooit begrepen. Tieft dan je ontlasting er tegen aan ofzo. Dat is nog eens een statement.
Geen probleem met een beetje 'speciale' behandeling voor iemand die veel overlast veroorzaakt, ook al is het met een kleine daad.
Het gezond verstand is Nederland, gillend van het lachen, reeds lang geleden ontvlucht.
1%biker | 07-01-11 | 11:49
U maakt hier nog vrienden!
@Mayhem123 | 07-01-11 | 11:44
En dan een president als Job Cohen krijgen omdat het volk weer eens een TIA krijgt? Dacht het niet. Verder ontdoen van bevoegdheden tot het niveau lintjes knippen en zwaaien naar de mensen lijkt me sadistischer en dus leuker. En natuurlijk geen zakgeld meer geven. Mevrouw van Amsberg heeft genoeg geroofd en daar kan zij en haar gevolg ruimschoots van leven.
Zou me verbazen als gekke Gerritje hier jaren voor moet zitton. Voor mezelf idem.
Che_cuevara | 07-01-11 | 11:49
Iedereen heeft wel eens een mindere dag, kan gebeuren.
ja, dit was het laatste zetje dat ik nodig had om ook van het koningshuis af te willen. Als er zo buitenproportioneel wordt bestraft voor een waxinelichthoudertje, hoeft het voor mij ook niet meer met de monarchie. Laat gekke Gerrit toch met rusdt!
Bovendien worden we na Bea opgezadeld met een volstrekte debiel, moeten we niet willen met zn allen.
Dat die gast gestoord is: prima. Maar dat je als advocate durft DNA onderzoek te vragen van overleden Oranjes... Dan maak je jezelf volstrekt belachelijk.
@Reinaert | 07-01-11 | 11:48
Jij de stamppot, ik de dansmariekes.
Deal?
@1%biker | 07-01-11 | 11:47
Geen Übermensch, maar wel een beetje beter dan de rest. (OP)
eerstneukendanpraten | 07-01-11 | 11:47
Neen,ik was wel goed in gym.
@gemenerT | 07-01-11 | 11:47
Ik? 12-jarige verdedigen? was ik daar echt bij?
Afspraak met dokter maakt
1%biker | 07-01-11 | 11:47
"Zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk, o nee"? (hint: Calimero)
#waxinelichthoudergooier
Ha, hij had uiteraard al helemaal gelijk voor hij iets gooide. Hij was toch dicht in de buurt, konden ze hem niet meteen effe ridderen ?
@bakoenin | 07-01-11 | 11:39
U vergeet vriend. Deze mevrouw is niet mijn vorst, vriend.
images9.images-speurders.nl/images/77/...
@Che_cuevara | 07-01-11 | 11:43
Daar word ik op een druilerige dag als vandaag toch opeens warm en vrolijk van!
Hollands Glorie in optima forma. Vanavond stamppot met dansmariekes. Lekker!
@eerstneukendanpraten | 07-01-11 | 11:29
Als die dan ook maar ontploft
Hij is niet gek, hooguit fanatiek en geobsedeerd op een onderwerp. Hem gek noemen komt voort uit de angst voor Beatrix cq angst voor beschuldiging majesteitsschennis. Vorm van zelfcensuur gestuurd door angst in de media dus.
Dat de afstamming van Bea niet klopt is al zo vaak door geschiedkundigen aangetoond. Dat de NL staat klokkenluiders vaak (financieel/maatschappelijk) kapot maakt ook. Iemand als gek neerzetten is de oudste truc die er is.
Che_cuevara | 07-01-11 | 11:45
En gisteren liep u die 12-jarige nog te verdedigen. Nou ja, soort van. Blij dat iedereen zijn/haar ongelijk in kan zien.
gemenerT | 07-01-11 | 11:45
Tja,ze moeten mij ook altijd hebben.
Maar ik heb geen zin in dat domme gelul van sommige Ubermenshen.
1%biker | 07-01-11 | 11:39
Bent u bekend met aanwijzende voornaamwoorden...?
Patrick Zweedsey | 07-01-11 | 11:41
LOL. Had ze wel gewaardeerd, denk ik. Ies nu eenmaal koeltoer nietwaar?
@Patrick Zweedsey | 07-01-11 | 11:41
Of de gebundelde werken van Micha Kat. Ook leuk voor haar om te lezen bij de open haard.
@bakoenin | 07-01-11 | 11:39
Klopt, misdaad loont in dit land. Mitsdien je die misdaden kunt legitimeren, meestal heten ze dan opeens "landsbelang". En als het te warm onder je voetjes wordt is er altijd nog wel de één of andere internationale functie in voorraad waar je kunt afkoelen.
En als je echt helemaal uitgerangeerd bent is er altijd nog een riant wachtgeldje.
@mokum4all | 07-01-11 | 11:27
Yep, advocatitis Is heel erg besmettelijk, uit de buurt blijven zou ik zeggen
En dan zal ik het nog maar niet hebben over de übercrimineel Bernhard zur Lippe-Biesterfeld. "Schavuit", "schelm" noemen ze hem. Vergeleken bij Benno is Willem Holleeder een hele nette ondernemer.
@Überbottehork | 07-01-11 | 11:39
Kijk uit wat je zegt over de burgemeestersvrouw! Voor je het weet zit je bij Lensink next door!
@1%biker | 07-01-11 | 11:39
Als u iets vindt, moet u het naar het politiebureau brengen.
Overigens, bent u heerlijk te trollen. Dank daarvoor.
-
Wat betreft het "staande huwelijk geboren" moet ik zeggen dat de voorgeschiedenis van Wilhelmina hiermee wel heel snel onder het tapijt wordt geveegd.
@ Wim-Lex | 07-01-11 | 11:15
En? Wat is uw punt? Kan er hier geen machtsmisbruik bestaan als iemand een sleutelhanger naar Obama gooit en wordt bestraft? Appels, peren, touw, niet vastknopen kunnen.
beerpoes | 07-01-11 | 11:37
U heeft niet gekeken naar de kersttoespraak?
Überbottehork | 07-01-11 | 11:42
NouW jochie ben der blij mee.
Ik doet vanaf nu net als de rest niet meer op u reageren.[aus]
@1%biker
Lol, lopen weer mensen zwitsals (daarmee bedoel ik u) af te zeiken? En niet eens vanwege deftig taalgebruik?
@1%biker | 07-01-11 | 11:39
Laat me raden, u bent 12
1213! Dat moet toch waxinelichtjeshouder gevormd kunnen worden...
Het wordt tijd voor een revolutie.... LEVE DE REPUBLIEK!!!! Weg met die uitvreters!!!
@Reinaert | 07-01-11 | 11:28
Deze dus
www.vestingnarren.nl/images/Image/Groe...
@Reinaert | 07-01-11 | 11:30
ROFL
@1%biker | 07-01-11 | 11:40
Uw nick ook. Met het verschil dat ik de mijne wél met trots kan dragen.
@1%biker | 07-01-11 | 11:39
Stay in school. Een typ-cursus doet ook wonderen.
JouW toegevoegde waarde laat vooralsnog meer te wensen over dan die van Dirk.
Gaarne per ommegaande opheffen dat koningshuis.
Louter een kostenpost waarvan de spin-off 0,0 (zero, niets, nada, noppes) is.
een oude schoen werpen was ook veel betere een multi-cul statement geweest!
@mezelf moest zijn DRIEWERF BAH!!
@Real Opperprutser | 07-01-11 | 11:30
Emma van Waldeck-Pyrmont stamde ook van Willem van Oranje af, daarom is zij gekozen als 2e vrouw voor Koning Gorilla. Op die manier was de clan toch nog Oranje mocht het ooit uitkomen dat de (onvruchtbare! 4 miskramen! Waar komt Juliana vandaan?) Willemijn een dochter van Jhr. de Ranitz is en derhalve niet afstamt van Willem I. Willem I die middels een staatsgreep met hulp van buitenlandse mogendheden aan de macht kwam. (wordt ook nog wel eens vergeten).
De toenmalig adelshielenlikkers hebben het rode adelsboekje goed uitgevlooid om toch een Oranje op de troon te houden. Maar Willemijn stam niet af van de Romanovs, er zit geen druppel Romanov bloed in de huidige Oranje-clan. Vandaar Bea ook weigerde mee te werken aan DNA tests om de overblijfselen van Anastasia te identificeren. Nee, die Haagse maffia-clan heeft meer lijken in de kast dan er in het massagraf van de Romanovs lagen.
Inderdaad meneer Quid u slaat de spijker recht op z'n pan: "Hoe langer die waxinemalloot wordt vastgehouden, hoe meer hij gelijk heeft".
Een mooi stukje meneer Quid, mijn complimenten!.
Überbottehork | 07-01-11 | 11:35
Tja uw nick zegt het al.
bakoenin | 07-01-11 | 11:30
Ja, dat is nu eenmaal Nederland! Een minister die "onder voorwaarden" de sharia wel ingevoerd wil zien en daarna een prentjestekenaar door 10 man van zijn bed laat lichten omdat hij de islam (ies altijd vrede) zou hebben beledigd middels een tekening... Driewef
@Real Opperprutser | 07-01-11 | 11:35
Ik roep op tot een referendum! En daarna een verkiezing wie het uitstrijkje mag maken. Ik stem voor Albert Verlinde, die zit er toch al vuistdiep in (oeh wat zeg ik nu!?)
Reinaert | 07-01-11 | 11:33
Ik ken diverse lieden die de integriteit van onze samenleving veel erger hebben aangetast, maar daar subsidies, lintjes en een heel vet Balkenende norm + salaris voor krijgen.
Trouwens onze vorst ?
Aan mijn persoonlijke integriteit ben ik het verplicht om geen enkel ongekozen staatshoofd te erkennen, dus deze mevrouw is dus niet mijn vorst.
@1%biker | 07-01-11 | 11:33
Ik ben niet jouw oom, vriend.
Dirk Tang | 07-01-11 | 11:35
En ik vind jou toevoegede waarde nihil.
Kunt u niet ergens anders dom gaan lullen?
@BeertjeB | 07-01-11 | 11:34 : Welke samenleving?
Che_cuevara | 07-01-11 | 11:17
Haha ja zoiets,of horror queen.
BeertjeB | 07-01-11 | 11:34 Laat die afkomst maar eens bewezen worden, het landsbelang is er mee gediend.
Wat een held. De koningin is helemaal geen koningin. Waarschijnlijk heeft hij nog gelijk ook met die bastaardfamilie. Of hij heeft een boekje van Tomas Ross teveel gelezen. Dat kan ook.
@ZDEV | 07-01-11 | 11:33
Bea graties vliegen, wij graties vliegen. Waar gaan we heen?
@1%biker | 07-01-11 | 11:33
Ik ben niet jouw oom, vriend.
@1%biker | 07-01-11 | 11:33
Dat doen wij ("wij" als in: "geen zwitsal") allemaal graag. Het is daarentegen volledig te begrijpen dat u daar niet zoveel van snapt, als zwitsal zijnde. Stay in school.
Koningin is onschendbaar dus zal er denk ik geen DNA test komen
Deze man heeft de integriteit van onze samenleving aangetast, zomaar onze vorst op zo´n manier beledigen. En die ook nog eens haar afkomst betwisten! Weg met deze vent.
Edwin Gerrit is een soort van werkgever. Veel mensen zullen zich weer erg *kuch* nuttig bezig houden n.a.v. zijn actie. Ze mogen hem wel wat dankbaarder zijn.
@wakkere_nederlander | 07-01-11 | 11:31
Dan heb jij vast een TV met een ouderwetsche beeldbuis. Die krijg je met een plamuurmes nog wel schoon, hoef je met zo'n modernerwetse LCD niet te proberen.
bakoenin | 07-01-11 | 11:30
"behandel een ander zoals u zelf behandeld wilt worden"
Bea geen belasting, wij geen belasting.
Dirk Tang | 07-01-11 | 11:18
HAHA,zegt u het eens ome Dirk u is hier alleen om zwitsals aftezeiken?
waar is de video live feed, dit gaat ons allen aan!, oh en die dna test ben ik wel erg benieuwd naar :-)
wakkere_nederlander | 07-01-11 | 11:31 Geen kristallen asbakken? Bang dat je beeldbuisje het begeeft?
Over de schandalige behandeling van Erwin Lensink:
www.prorepublica.nl/artikel.aspx?a=110...
boodschap: blijf met je vieze poten van de macht af, volks onderkruipsel...
Ik gooi altijd waxinelichtjes naar de tv als ik Bea zie.
De vraag is: Kan de rechter uberhaubt een DNA test gelasten ? Erg interessante casus.
Willem 3 was onvruchtbaar dus alles na hem is niet verwant met de oranjes op zich een briljante verdediging. Dan gooi je je lichtje niet op de koningin. HELD
www.prorepublica.nl
J'accuse!
Mevrouw Van Amsberg,
Van de advocaat van Erwin Lensink vernam ik dat hij nu al ruim 15 weken in voorlopige hechtenis zit voor het werpen van een waxine-lichtje naar uw gouden koets op 21 september 2010.
Voor dit -op zich- onnozele en ongevaarlijke vergrijp is deze hechtenis al buiten alle proporties, maar hij is bovendien 'uit uw naam' al twee keer in de isoleercel gezet. De eerste keer omdat hij geen post mocht verzenden, de tweede keer omdat hij -uiteraard- geen genoegen nam met vunzige kledij, waarmee hij voor het gerecht moest verschijnen.
Laat ik in detail treden, mevrouw van Amsberg, en luister goed hoe het uw 'onderdaan' vergaat:
Erwin Lensink (ja, hij heeft een naam) wordt het verzenden van de post vrijwel stelselmatig geweigerd in de gevangenis. Zo is een brief van hem d.d. 24 november 2010, eerst eind december aan hem geretourneerd onder de mededeling dat deze niet zou worden verzonden. Ook blijkt post te zijn vernietigd.
Erwin Lensink heeft enkele dagen geleden ten einde raad in de inrichting stennis geschopt om aandacht te krijgen voor dit probleem. Dit heeft hem 12 dagen isoleercel opgeleverd, nu dit door de inrichting werd gekwalificeerd als een poging tot ontsnapping.
Hij bevindt zich thans dus ontdaan van enige literatuur en contact met derden in de isoleercel. Hij kan zich hierdoor, behoudens contact met diens raadsvrouw, nauwelijks voorbereiden op de rechtszitting.
Vandaag mogen wij in de Telegraaf lezen dat Erwin Lensink ruzie kreeg met het personeel van de gevangenis over zijn kleding. Hij wilde vandaag uiteraard wel naar de rechtszaal komen voor de zitting, maar niet in de vieze kleren die hij kreeg uitgereikt.
Mevrouw van Amsberg, waar bent u mee bezig?
Het Nederlandse volk weet zo langzamerhand wel dat u ongenaakbaar en onbarmhartig bent, maar maakt u het nu niet wel erg bont? Met uw "nobele" kersttoespraak in gedachten zou ik willen zeggen 'behandel een ander zoals u zelf behandeld wilt worden'. Naar analogie mag ik hieruit opmaken dat u ook niet terugdeinst voor een verblijf in de gevangenis, noch dat u terugdeinst voor een paar weken in de isoleercel.
Ik wens ze u toe.
Écrazez linfâme!
Emma Westerling
6 januari 2011
@Bigi Bana Boy | 07-01-11 | 11:28
D'r zal maar net iemand een brandend waxinelichtje door je brievenbus gegooid hebben. Dan dank je God op je blote knietjes wanneer iemand bereid is direct daarna door diezelfde brievenbus te pissen, toch?
Niet alles is wat het lijkt hoor!
Beatrix in haar kersttoespraak: "Behandel anderen zoals u wilt dat zij u behandelen."
Dat is toch wel heel ranzig uit haar mond. Alle boetes, straffen, dwangbevelen en huisuitzettingen worden gedaan 'In naam der koningin'. Alle belasting wordt geheven "in naam der koningin'. Zijzelf betaalt geen belasting, zijzelf heeft geen woonlasten en kan niet uit haar huis worden gezet. "Behandel anderen zoals u wilt dat zij u behandelen." Ja ja.
Nou Bea, begin maar eens met 200 jaar achterstallige belastingen van je familie te betalen en gewoon huur (met terugwerkende kracht) te betalen voor dat krot waar je woont. Iedere Nederlander is gelijk voor de wet toch? Dat ze het durft te zeggen getuigt van het ethisch besef van een lege pindadop.
Nou, nu een waxinelichtje, volgende keer misschien een handgranaat...
Verslag is inderdaad hilarisch. En dat voor een Telegraaf-journaliste.
@Reinaert | 07-01-11 | 11:23
Die grote truck was voor griepvaccins, maar dat hij een "groots onthaal" krijgt is wel zeker
@kapotte_stofzuiger | 07-01-11 | 11:16
U mag op bezoek bij Gekke Gerrit en reaguurder geenstijlsteengeil (is die al vrij?).
Ga direct naar de gevangenis, ga niet door start.
Waxinelichtjesgooiers, brievenbuspissers ... het loopt volledig uit de hand met de criminaliteit in dit land.
einstein zei het al .. "The meek shall inherit the Earth"
@zeg maar jansen | 07-01-11 | 11:25
Dansmariekes zijn toch de gelegitimeerde Brabantse vorm van pr0n?
Volvette blanke dijen onder korte rokjes..... Yummie!
Biff Eagleburger | 07-01-11 | 11:24
Dat heb ik met Florries.
@zeg maar jansen | 07-01-11 | 11:25
Dat zijn Brabantse lichtekooien.
Heeft de advocaat ook een psychose?
Is die clown van een Nico Steijnen van het Wilders-proces ook van de partij? Anders kijk ik niet, die klucht wordt toch niet overtroffen.
Biff Eagleburger | 07-01-11 | 11:24 Dansmariekes bijvoorbeeld, dat danst maar en geen mens weet waarom.
Geweaun tijdig je pilletjes nemen en alles komt wel eens in orde. Maar ik mis soms wel het bezoek van mijn groene kaboutertjes, toen ze nog niet zo eng keken.
@zeg maar jansen | 07-01-11 | 11:23
Inderdaad, ik vertrouw Mariekes al jaren niet meer.
@ kapotte_stofzuiger | 07-01-11 | 11:19
Wel op een basketbalveld ja, maar dan die van Guantanomo Bay ofzo... www.flickr.com/photos/23695663@N08/225...
@Wim-Lex | 07-01-11 | 11:15
Niet als het de sleutel van zijn auto is die hij vergeten was
@Che_cuevara | 07-01-11 | 11:20
Dwangbuisje ligt al klaar en ik zag gisteren de farmaceutische groothandel ook al met een extra grote truck voorrijden dus ik vermoed dat 'ie een groots onthaal krijgt.
Zwarte Koffie | 07-01-11 | 11:22 Dat weet ik zonet nog niet. Er zijn toch wel wat puntjes bij waar ie terecht vragen over stelt.
De man mag dan wel psychotisch zijn maar het feit zelf is nog te belachelijk om onder de rechter te brengen. Iemand die denkt bij de gratie gods aan de macht te zijn hoort ook in een gesticht thuis.
Opsluiten in Paleis Soestdijk!
@Wim-Lex | 07-01-11 | 11:15
Kom niet aan mama?
Hij deugt voor geen meter, dat is wel duidelijk.
Goed stukkie Johnny! Die man moet gewoon behandeld worden. Punt.
DNA onderzoek, en dan uitkomen op De Ranitz. Dat zou een bak zijn.
@Reinaert | 07-01-11 | 11:18
Behandel hem met de nodige egards, hij is groots.
"Want rechters zijn marionetten van de Oranjes en de Oranjes hebben zijn opa vermoord. Is allemaal via DNA-testen te bewijzen. Ook dient iedereen met de voornaam Marieke te worden verhoord."
Ik mis de Bilderberg-link. Waar is Vlunk als je 'm nodig hebt? Rotjong.
onprettige samenloop van omstandigheden.
@Wim-Lex | 07-01-11 | 11:15
Op het basketbalveld achter het Witte Huis?
@1%biker | 07-01-11 | 11:14
Hey Zwitsal, gebruik eens meer dan 1% van je hersenen en leer fatsoenlijk Nederlands.
'Ook dient iedereen met de voornaam Marieke te worden verhoord.' LOL that made my day. Ik ga met een glimlach de VrijMiBo in, proost!
Dat wordt dertig jaar plus TBS en extragraties dwangverpleging.
Gezellig, krijg ik er weer een maatje bij op de longstay!
@1%biker | 07-01-11 | 11:14
"Lichtje van oranje" of zo
Die advocaat weet er ook wel; een spektakel van te maken met zijn stelling dat Bea onwettig op de troon zou zitten. Ze is erkend door het bevoegd gezag, en dat is alles wat telt.
Maar je mag wel met gewled winkels overvallen en met messen dreigen (en gebruiken) krijg je 80 uur schoffelen of zo.
(tenminste als je Mohamed of Achmed heet of zoiets)
Beatrix is een hoer!
3-maal raden wat de pliesie binnen 1 uur (koffie, donut, vanuit berm terugrijden naar bureau) gaat doen; www.powned.tv/nieuws/tech/2011/01/poli...
All animals are equal, but some animals are more equal than others.
"Maar dit is natuurlijk belachelijk overdreven machtsmisbruik van die anachronistische monarchie." Hoezo? Gooi eens een sleutelhanger naar Obama; moet je zien waar je dan de komende jaren doorbrengt...
mvg,
Gekke Gerrit FTW & de inrichting.
Hey Dick Maas,meschien iets voor jou?
Nieuwe film?
"hoe langer die waxinemalloot wordt vastgehouden, hoe meer hij gelijk heeft"
Hoezo psychotisch, volgensmij is hij de enigste hier met verstand
En ondertussen gaat er weer een TBS'er met verlof..
*steekt een waxinelichtje voor hem aan*
REAGEER OOK