Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Eric Lucassen (PVV) blijkt éénpersoons terrorcorps

ericzoutzuuroverjemoerlucassen.jpgDe PVV is voor de politiek wat WWF is voor de vechtsport. Vermakelijk, gewelddadig, maar niet serieus te nemen. Wat nu weer? We zappen naar de boys van Crimesite.nl. De scoop over het wangedrag van Eric Lucassen (PVV) maakt hun servers stuk, zo heftig is het. Doen even de aangiftes tegen Eric op een rijtje zetten. Als we het verhaal moeten geloven, is Eric de complete familie Flodder, Adams en Simpson in één. Blafte constant de hele buurt de dunne poep in de broek met z'n scheldpartijen en dreigementen. De grootste tokkie van zijn oude buurt. We quoten: "Het kamerlid woonde van 2006 tot 2009 in de Badelochstraat in Haarlem-Noord. De PVV'er wilde niet dat mensen in zijn straat honden uitlieten, hun auto parkeerden of er hun kinderen lieten spelen. Hij schold vrouwen uit voor 'dikke zeug' en 'kankerhoer', intimideerde een bejaarde man zodanig dat deze huilend aangifte deed bij de politie. Verder dreigde hij zoutzuur over een echtpaar heen te gooien, jaagde allochtone kinderen de stuipen op het lijf en riep tegen buren 'ik ga in je brievenbus pissen'. " Saillant detail: Eric de Nukkige Noorman is namens de PVV woordvoerder Wonen & Wijken en houdt zich bezig met de leefbaarheid in de Nederlandse wijken. Zelf ontkent hij alle ophef. Het ging volgens Eric slechts om boosaardig vingerzwaaien als de buren hun honden weer eens in zijn tuin lieten schijten. Juist. Namens Marcial "Is Iedereen Het Al Vergeten?" Hernandez, Hero "Hou Er Nou Eens Over Op" Brinkman en Dion "Jesus Ain't Got Shit On Me" Graus bedankt voor de afleidingsmanoeuvre, Eric. Partij Voor de Volpissendiebrievenbus. We meppen!

Reaguursels

Inloggen

Hij lijkt wel op Sander.V ook exgeuniformeerd net als hero allemaal tbs klanten

louis farrakhan | 12-11-10 | 07:34

Er blijkt dus een veroordeling tegen Lucassen te bestaan, en wel wegens seksueel misbruik van aan zijn bevel toevertrouwde vrouwelijke militairen:

- Lucassen moet onmiddellijk de fractie worden uitgezet;
- Wilders moet ook nagaan of tegen Lucassen aangifte kan worden gedaan wegens strafbaar bedrog ...

Behaard smaalkopje | 11-11-10 | 19:46

Om je vingers bij af te likken! Kijken hoe stoer Wilders nu is!

Frankasd | 11-11-10 | 19:03

Oud Nieuws... de reclameblokken zijn nog interessanter, WNL vergeet erbij te zeggen (al dan niet bewust) dat dit heeft plaatsgevonden tussen 2004-2009 (misschien had de buurt hondeschijt aan hem!) Lucassen is inmiddels verhuist, krijg een vieze smaak in mijn mond van WNL met zijn valse blauwe achtergrondkleuren, en in weze niet die doelgroep vertegenwoordigd die het bestaanrecht van WNL tot stand heeft gebracht! "STELLETJE LUIZEN"!

ONS | 11-11-10 | 18:49

De nieuwste berichten over dhr. Lucassen liegen er wederom niet om. Natuurlijk moet het eerst tot op het merg uitgezocht worden, maar toch! Ik begrijp nu ineens waarom de telegraaf al in een eerder stadium meldung heeft gemaakt van mogelijke incidentjes rondom dhr. Lucassen. Ik stel voor om eerst het interne bot-onderzoek van Wilders af te wachten en dhr. Cornelissen even tot rust te laten komen.

artfremd | 11-11-10 | 18:01

tsja ... ex beroepsmilitair. Die hebben altijd korte lontjes. Kan ie zelf nu ook niets meer aan doen.

Charles Swietert | 11-11-10 | 17:19

maak deze man burgermeester van GOUDA

beest033nl | 11-11-10 | 17:18

De grootste ergernis van nederland is, een hond van de buurman die z'n behoefte doet in jouw tuin, geen wonder dat er over en weer gescholden is, hij had gelijk.

lanex | 11-11-10 | 15:14

Is de PVV geïnfiltreerd door blanke Marokkanen?! Begrijp er geen drol meer van. Dit is toch de partij die ons land veiliger ging maken ofzoeits?

Niekler | 11-11-10 | 14:56

Ik, nieuwe reaguurder, begrijp niet waarom de telegraaf de p.v.v. in een kwaad daglicht probeert te plaatsen. Kan iemand mij de beweegredenen van de telegraaf duidelijk maken?

artfremd | 11-11-10 | 12:51

Dit is weer hoogst amuzant, het lukt de PVV iig om de politiek weer 'interessant' te maken. maar of het de bedoeling is ¿

Oezoekoe | 11-11-10 | 11:38

Dit mannetje zou zo lidkunnen worden van de Waffen-SS.

Jeroen Lutser | 11-11-10 | 11:24

Flippo | 10-11-10 | 20:46

'Het montere gemarcheer van SA-laarzen', yeah right. Flikker nou toch eens op met dat soort bangmakerij en verwijzingen naar de opkomst van de nazi's.
Prijsvraag: welke twee drogredeningen worden hier gehanteerd? Schrijf je antwoorden op een briefkaart.

Theodoros | 11-11-10 | 11:03

Had hij maar in míjn brievenbus gepist.
De kop van mijn hond komt precies tot aan de klep,en heeft ernstig getrainde kaken.

R.B.Scott | 11-11-10 | 10:17

Weerafdeling 1934, gek dat ik altijd als ik zulke berichten lees hier aan denk.

ThePhatGuy | 11-11-10 | 09:03

Terrorkop runt terrorcorps. Prototype airhead-uitsmijter dit.

Bondscoach Geertje valt wel een beetje door de mand met zijn eenzijdige selectie aan Nigel de Jongs. Ik zei nog zo, geen LPF toestanden please, en prompt hebben we een wekelijks De PVVér Draait Dooorrrrr topic.

Is er nou echt niks beters te krijgen dan al deze strafbladtalentjes?

Michelos | 11-11-10 | 08:21

We beginnen een aardig dubieus land te worden, met een dubieuze "partij" (eenmansbeweging) in het parlement, dubieuze voorman (Israëlische invloeden), en dubieuze kamerleden (gewelddadige kloothommels). En het overleven van het dubieuze kabinet (stoute Leers, pro-zionistische Verhagen, etc.) is afhankelijk van het stemgedrag van deze malicieuze malloten?

sjonnie | 11-11-10 | 08:11

Volgens mij hielden vroegere fascistische partijen hun knokploegen op straat, en namen ze die niet mee het parlement in.

sjonnie | 11-11-10 | 08:06

ik vraag mij af wat deze man in een debat te melden zou hebben... hij was niet de slimste van de klas!

ShagzModo | 11-11-10 | 07:00

tja de PVV daar kan iedere randdebiel toch terecht maar goed dat ventje zal wel weer 2 jaar wachtgeld kosten te hopen dat geertje dat uit eigen zak betaalt wordt er moe van dat dat weer mijn belasting centen zijn om die lutsers te onderhouden

straatkat | 11-11-10 | 06:43

Had hij maar in de brievenbus geplast,tenminste,daar waar een pitbull achter de voordeur ligt en de brievenbus op de ideale hoogte is.

Felleke | 11-11-10 | 02:55

Ach zolang pedo's nog altijd conciërge kunnen worden, zwemleraar, jeugdbegeleider, jeugdvoetbalcoach etc etc. En horror chirurgen en tandartsen een deur verder gewoon weer door kunnen gaan enz enz. Zolang is het Wilders echt niet aan te rekenen dat zo'n slapjanus met grote bek erdoor glipt. Hier in Oss had ik het hem wel willen zien proberen. In zo'n volkswijk. Ma ja Haarlem...

Lé Big Mac | 11-11-10 | 02:54

Ik had begrepen dat hij alleen maar GEDREIGD had om in de brievenbus te pissen.
-
So what?
-
Machtsmisbruik, chantage, intimidatie en terreur zijn de wapenen van de oude aristocratie.
En van de rooien.
En van de niet-rooien.
En van de PVV.
En van meneer Lucassen.
What's new?
-
Hij heeft wel een mooie intimiderende kop, trouwens.

caudillo | 11-11-10 | 02:42

Na een avond stappen ergens in de brievenbus pissen kan de slechtste overkomen. Maar als je nou toch hoort dat die mensen een hond hebben, dan pak je toch een volgende brievenbus. Nou ja, behalve als je een heel laag voorhoofd hebt blijkbaar.

Anders nog? | 11-11-10 | 02:17

Deze Herman Goring duplo moet onmiddelijk uit de club van Geert.
Zo niet,dan kan Geert het ook wel schudden in de toekomst.

Felleke | 11-11-10 | 02:09

Genoeg aso's op straat, maar dat zo'n agressieveling met zo'n verleden ook al
in de kamer zit. Ik vraag mij steeds meer af wat voor mentaliteit er heerst in
dit landje.

Nederland anno 2010, idioten aan de macht.....

strikdewepstroper01 | 11-11-10 | 02:03

Is een Neanderthaler, nee, neo-Neanderthaler. Tamelijk ongeschikt voor parlementair landsbestuur.

Lansing | 11-11-10 | 01:53

vandaar dat de PVV heel duidelijk zegt dat MAROKKAANSE straatterroristen aangepakt oeten worden.

swift1.6 | 11-11-10 | 01:40

Als het allemaal klopt is het niet echt handig om te doen, een beetje erg dom om dergelijke info achter te houden als de vraag wordt gesteld of je de laatste tijd ook in contact met de politie bent geweest.
.
Pechtold is ook al tot een dictatoriale kosmopolitische kindermoordenaar gebombardeerd.
Frau kaakklem gaat in paniek nog eens navragen of er geen andere Pommes, RARA'ers, luitjes die vakantievieren in opleidingskampen van extremisten van Islamitische; internationaal/nationaal socialisten etc huize aanwezig zijn of dwangmatige leugenaars, gewone criminelen etc aanwezig zijn in de gelederen.

said_fred | 11-11-10 | 00:49

Hahaha! Die Wilders schermt altijd maar met zijn anderhalf miljoen kiezers, maar die laten zie wel mooi vertegenwoordigen door 24 malloten. Wat een stelletje tuig bij elkaar.

arrogante klootzak | 11-11-10 | 00:38

Hoorde ik nou dat ie net in iemands brievenbus heeft lopen zeiken?

Varese | 11-11-10 | 00:13

kneuterzak | 11-11-10 | 00:02
Hij heeft wel een zwart hemd.

Hölzenbein | 11-11-10 | 00:07

Zijn er al feauteaux van zijn zwart lederen laarzen, die bezoedeld zijn met hondenpeop.

kneuterzak | 11-11-10 | 00:02

Eric Lucassen heet stiekem hamid achmed bouresjourd en bidt vijf keer per dag met zijn reedt gericht naar de USA. Dat moet wel, gezien de bovenstaande feiten.

granaatwerper | 10-11-10 | 23:52

أنا لا أعرف لماذا لا يمكنك.

Hölzenbein | 10-11-10 | 23:52

@ joris

Waarom kan ik geen arabische tekens plaatsen. En nog zo mijn best gedaan.

FIN4REAL | 10-11-10 | 23:48

Gavrilo | 10-11-10 | 23:21
LOL grote mannen zijn eigenlijk kleine kinderen...
En buurtje pesten ach ja wie is er niet groot mee geworden?

Aan de andere kant: ik zie weleens filmpjes van het Zuid-Koreaanse parlement in actie. Zeer vermakelijk als die nerds gaan matten.

Gavrilo | 10-11-10 | 23:24

Dat is pas politiek..

FIN4REAL | 10-11-10 | 23:47

tjonge, we moeten ons wel in nogal wat bochten wringen om onze PVV'er te blijven steunen.

Kavafis | 10-11-10 | 23:46

Gavrilo | 10-11-10 | 23:42
Jedes volk wählt sein Führer.

Hölzenbein | 10-11-10 | 23:44

Hölzenbein | 10-11-10 | 23:37
Hoe was dat gezegde nauw ook al weer? Ieder land krijgt de criminaliteit of leiders die het verdient, of zoiets. Anyway, lood om oud ijzer.

Gavrilo | 10-11-10 | 23:42

Gavrilo | 10-11-10 | 23:21
Zoiets als dit uitschot hoort gewoon niet in de regering.

Hölzenbein | 10-11-10 | 23:37

FIN4REAL | 10-11-10 | 23:03
Aan de andere kant: ik zie weleens filmpjes van het Zuid-Koreaanse parlement in actie. Zeer vermakelijk als die nerds gaan matten.

Gavrilo | 10-11-10 | 23:24

FIN4REAL | 10-11-10 | 23:03
Een jeugdzonde, ok. Maar als een volwassen vent dit soort kinderachtige streken levert dan zegt dat toch wel wat over de manier waarop hij met zijn problemen omgaat. Hij kan het blijkbaar niet af met woorden alleen.

Gavrilo | 10-11-10 | 23:21

Het rijtje van tokkies bij de PVV wordt wel erg lang zeg.

Hölzenbein | 10-11-10 | 23:05

Ooh ja. On topic,

Aso is aso, hij is daar weg zonder verbod en nieuwe buren hebben geen last van?

Iedereen verdient een 2de kans.. ook een PVVer

FIN4REAL | 10-11-10 | 23:03

IK BEN TEGEN TERRORISME EN TEGEN SHARIA oftewel ÔÑíÚÉ !

Het is nu gezegd....

En echt heb deze week geen opdracht meegekregen uit S.A. ,
heb dan ook nog hetzelfde communicatiemiddel als dat gebruikt wordt in allo'allo

KUDT ontvangst..

FIN4REAL | 10-11-10 | 23:01

Ach, elke straat heeft wel zijn zeikerd...

Necramonium | 10-11-10 | 22:56

Met een weerbare opstelling is in deze samenleving niets mis.
Er zijn grenzen aan wat betamelijk wordt geacht.

Ookmooi | 10-11-10 | 22:53

@eigen-mening | 10-11-10 | 22:50

Verkeerde topic lul.

eigen-mening | 10-11-10 | 22:52

Ik wilde even gelovigen pesten. Maar ik laat Stephen Hawking maar even achterwege..

eigen-mening | 10-11-10 | 22:50

Toch kut, zo'n pech voor de PVV. Wilders moet die kudde maar eens goed uitmesten.

grote haas | 10-11-10 | 22:49

Dit geeft toch aan dat Geert in ieder geval dit goed had gezien: als hij met deze verzameling losers in de regering was gaan zitten, dan was de boel zeker binnen no-time verkeerd gegaan.

Waarheen waarvoor | 10-11-10 | 22:42

PVV moet de lat hoger gaan leggen bij zijn kamerleden.

Bataaf | 10-11-10 | 22:42

Dat er mensen tussen zitten die dit goed durven te praten. Tuig.

Rob Banks | 10-11-10 | 22:42

Ik ben een beetje verward. Was de pvv niet tegen straat terreur? Vraag me af of mensen uitschelden onder straat terreur valt. Of lekker gaan dreigen? Valt dat onder straat terreur? En hoe zit het met een kopstoot uitdelen?

Als iemand uit een bepaalde groep (de moslims) iets doet dan krijgt vaak toch de gehele cultuur de schuld van de pvv. Maar samenwerken met iemand die duidelijk geen schone handen heeft kan dan weer wel? Ik snap het gewoon niet meer. Waar staat de pvv voor? Ik dacht toch echt wel voor een harde aanpak tegen dit soort overtredingen.

witte strepen | 10-11-10 | 22:38

Prins_Bernhard | 10-11-10 | 19:54
Een Godwin ter verdediging van de PVV. Interressant.

clear view | 10-11-10 | 18:42
+1

Timooooo | 10-11-10 | 22:33

Bestaan er eigenlijk nog goede politieke partijen in dit land?

deadnotsleeping | 10-11-10 | 22:30

@Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 22:26
En daarom staat er nou mening in mijn nick. ;)

eigen-mening | 10-11-10 | 22:29

@Flippo | 10-11-10 | 22:08
Nogmaals:

@Flippo | 10-11-10 | 21:05
U heeft vast wel bewijzen hiervoor?

Begin maar eens met uitspraken van Fortuyn die de door u geschetste strategie van de LPF aantonen.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:15

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 22:26

Flippo | 10-11-10 | 21:05
Als ik het niet dacht. De JODEN zitten erachter! Waar heb ik dat meer gehoord?
Joden, daar was iets mee... Iets met heel veel slachtoffers...
En gij, Flippo, zijt bang voor Nationaal-Socialistische laarzen?
Nou breekt mijn laars!
Probeer de "Protocollen van de wijzen van Zion" 'es. Via Stormfront of Whitepower kun je dat vast wel ergens downloaden.

caudillo | 10-11-10 | 22:23

-weggejorist-

PlaatBoeF66 | 10-11-10 | 22:12

ropper1000 | 10-11-10 | 21:09
Superior Bastard | 10-11-10 | 21:11
Het is zoals ik het zeg. Om aan de macht te komen is de blank-racistische stem nodig. Dus worden die standpunten verkondigd. Om de blank-racistische stem te verkrijgen. Dat is geen complot-theorie. Dat is door Pim zelf toegegeven. Dat ziet een ieder bij Geert precies zo gebeuren.
Evenzo de Israel-connectie. De VK had daar vorige week een uitstekend stuk over van de vroegere correspondent in Israel. Wie financiert de PVV? Waarom is dat niet openbaar? Waarop is de PVV geen democratische partij, maar een Besloten Vennootschap met maar 1 directeur?
Wie betaalt de bezoeken van Geert aan de VS, aan het VK? Die betaalt Geert niet van zijn salaris. Kijk naar diegenen die Geert hebben uitgenodigd. Kijk naar hun achtergronden en hun financiers. Follow the money. Je ziet het vanzelf.
BTW: ben niet links. Mark, prettige man. Ivo, gouden burgemeester van mijn stad, jammer dat 'ie weg is. Kraakverbod, helemaal mee eens. Maar Geert, nee. Die doet alsof hij buitenstaander en tegen de polletiek is. Maar heeft nog nooit een baan gehad buiten de Haagse kaasstolp. Weet derhalve niets van het leven van gewonen mensen. Is net zo'n insider als alle alhier verboten linkse uitvreters.

Flippo | 10-11-10 | 22:08

propper1000 | 10-11-10 | 21:11
Ik praat het vermeende gedrag niet recht, ik zeg alleen dat de PVV de enige partij is die zich tegen islamisering durft uit te spreken. Dat is mijn mening, en daar moet u het mee doen.

sjongejonge123 | 10-11-10 | 22:05

@Hangbar | 10-11-10 | 21:54
Geen dank.

Ik vond het een leerzaam filmpje. Zouden zoveel mogelijk mensen moeten zien.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:55

@Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:27

Ik zie waar je het asymmetrische vandaan hebt.
Ook grappig dat die beste kerel vermoedt dat de het mixen en samenwerken van culturen heeft geleid tot het succes van het Islamitische denk goed.

Dank

Hangbar | 10-11-10 | 21:54

Ik begrijp hem wel. Als mensen steevast hun auto bij mij voor de deur zouden zetten om vervolgens hun honden voor mijn huis te laten bouten, zou ik er ook wat van zeggen. Dat zou dan niet op een vriendelijke toon zijn. Het feit dat die lui dat doen is zo aso dat ik überaso zou reageren en mijn 112 kg spiermassa zet vanzelf kracht bij aan de tirade.
Er is niets mis met het aanspreken van mensen op hun gedrag. Dat is een sterk punt van de PVV. Het is misschien niet al te beschaafd maar ach, het is een reactie op ander onbeschaafd gedrag.

Hangbuikzwijn | 10-11-10 | 21:53

@Superior Bastard | 10-11-10 | 21:42
Dat is altijd mooi.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:49

@Sliptong | 10-11-10 | 21:42 Geen nieuws hoor. Is in Indonesië en daar zit de lokale variant van de AIVD (Densus 88) er dik op. Bovendien is het van mond tot mond circuit daar sneller dan wat ook, nieuws verplaatst zich sneller dan het licht dus wat waar is, is moeilijk te verifiëren.

Het belangrijkste waar het imo over gaat is dat er wel feed forward plaats vindt ("uitkijken!") naar een niet-moslim maar geen feedback ("hou een sop") naar een boembaard. Ondanks dat D88 bv de familie van een dode terrorist niet liev behandelt, blijft de moslim-gemeenschap overwegend zwijgen.

vraagstaart | 10-11-10 | 21:49

@Sliptong | 10-11-10 | 21:42
En ik zit er namens de Mossad. Die is ook wel geïnteresseerd denk ik.

verraad van links | 10-11-10 | 21:46

@Sliptong | 10-11-10 | 21:39
Dat is prachtig. Kopt balletje terug> Kunt u het tegenspreken?

Daadwerkelijk elke cultuur heeft wel iets tegen een andere cultuur.
Wel eens in Afrika geweest? Daar heb je van die fijne stammen die elkaar uitmoorden.
Ennuh, Apartheid is het beroemdste Nederlandse woord ooit.

Dat bedoel ik met geschiedenis!

eigen-mening | 10-11-10 | 21:46

Sliptong | 10-11-10 | 21:38
Inderdaad, we zijn puppets, maar dan ben ik toch liever een puppet met brains dan één met slechts een roeptoeter.

propper1000 | 10-11-10 | 21:45

@vraagstaart | 10-11-10 | 21:36
Je maakt me nieuwsgierig. En de AIVD ook denk ik. Die zitten onder "Biff Eagleburger" en "An die arbeit" op GS.

Sliptong | 10-11-10 | 21:42

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:26
Volgens mij zijn we het weer 's eens geworden.

Superior Bastard | 10-11-10 | 21:42

@Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:31
LOL. Jammer dat je er niet even de immer imponerende "aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid" in gooide. ;)

Sliptong | 10-11-10 | 21:40

@eigen-mening | 10-11-10 | 21:33
Dat ondertoontje, met name aangaande de geschiedenis, geeft maar weer eens aan hoe goed indoctrinatie op sommige mensen werkt. Maar da's een mening.

Sliptong | 10-11-10 | 21:39

@propper1000 | 10-11-10 | 21:29
De werkelijkheid is dat we eigenlijk geen keuze hebben. We are just puppets on a string.

Sliptong | 10-11-10 | 21:38

Het doet mij deugd dat er vanavond zoveel aanhangers van de Partij van de Achterbaksen zijn neergestreken om hun gram te halen over het feit dat niet Cohennus de Stuntelaer premier is geworden, maar Keizer Rutte. Dit door toedoen van de Blonde en voorlopig nog onaantastbare Godt Geert Wilders, zijn naam is groot.
;)

La Vie En Rose | 10-11-10 | 21:37

@Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:26 "maar de protesten van moslims TEGEN moslimterroristen zijn hier in het westen altijd verdacht afwezig"

Ook in het oosten. Op één of andere manier voelen moslims zich ten opzichte van hun haatbaardende broertjes altijd schuldig, tenslotte zijn zij niet bereid hun leven te offeren voor allah met de hakkenbar.

Ik ken er een paar van heel, heel dichtbij die me wèl waarschuwen om bepaalde plaatsen voorlopig te mijden wegens het gevaar op een boem maar niet willen of kunnen vertellen wie dat dan wanneer gaat doen.

Maakt me een beetje schuldig voelen - want wie gaat er dan wèl mee de lucht in, met toch een beetje medeweten van mijn islamaatjes?

Net of ik die ene buurman van Eric Lucassen ben waar hij het best mee kan vinden. De buurt gaat toch raar naar je kijken.

vraagstaart | 10-11-10 | 21:36

@propper1000 | 10-11-10 | 21:34
Of u moet meer waarden hechten aan een ' ;) '

Dat kan ook.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:35

@Krachtmeester | 10-11-10 | 21:18
Het islamspook blijkt een ware kwelgeest te zijn. Het wordt denk ik niet overdreven. De islam heeft maar een doel en dat is totale dominantie op aarde nastreven. De islam heeft de volgende pluspunten ten bate van dat doel: tijd, gezinsgrootte en bescheidenheid (genoegen nemen met minder ten bate van dat doel). Zo zullen zij hun doel bereiken. Ik denk niet binnen 50 jaar maar binnen honderd jaar zeker.

Sliptong | 10-11-10 | 21:34

+?

eigen-mening | 10-11-10 | 21:34

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:31
Hé, psssst, je hebt je oogklepjes nog op.

propper1000 | 10-11-10 | 21:34

@Sliptong | 10-11-10 | 21:23
Welk gedeelte van mijn Nickname begrijp jij niet. Er staat toch mening.
Hoef je niet te onderbouwen. Het is namelijk geen feit.

"Lijkt mij een stuk realistischer." Geeft toch al aan dat het een mening is.

Ik kan het niet bewijzen. Net zomin als dat u het tegendeel kunt bewijzen.
Maar de geschiedenis heeft ons al een hoop verklapt.

eigen-mening | 10-11-10 | 21:33

@propper1000 | 10-11-10 | 21:29
Ok, vaak dan. Kritiek op links is *vaak* terecht.

Met een reële neiging naar *altijd*.

;)

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:31

Sliptong | 10-11-10 | 21:19
Opmerkelijk: Blijkbaar is in jouw beeldvorming kritiek op de PVV synoniem aan links/PvdA.
Nu moet ik je bekennen : ik ben geboren en getogen in een liberaal zakennest.
Wees dus niet bezorgd, ik ben geen rooie.
Opmerkelijk is ook dat kritiek op Geert een linkse publiciteitsmachine zou zijn, en kritiek op links altijd, maar dan ook altijd, terecht. De werkelijkheid is echter veel gecompliceerder dan jouw één-dimensionale wereld.

propper1000 | 10-11-10 | 21:29

@Hangbar | 10-11-10 | 21:24
Als het je verder nog interesseert, is hier www.youtube.com/watch?v=exmn3h79hQg nog een zeer informatief filmpje (niet lang).

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:27

Flippo | 10-11-10 | 21:05
Vast een complot van het internationale Zionisme dat zijn tentakels over de hele aardbol uitstrekt. lol.
Volgens mij kijk je teveel naar Al Jazeera.

Roadblock | 10-11-10 | 21:27

@Sliptong | 10-11-10 | 21:23
NOOIT!

Hangbar | 10-11-10 | 21:26

@Superior Bastard | 10-11-10 | 21:19
Daar ben ik dan weer helemaal mee eens.

Maar wat me wel weer zorgen baart is dat de gematigde moslims (die er volgens mij in meerderheid zijn) zo weinig protest aantekenen tegen deze uitingsvormen van de islam die ook zij toch zouden moeten afwijzen. Ik krijg bij de islam altijd een beetje het ongemakkelijke gevoel van de 'nuttige idioten', die zelf niet van het geweld en de discriminatie zijn, maar er ook weinig moeite mee hebben als hun geloofsbroeders met heilige teksten in hand zich daar wel schuldig aan maken.

Aan de andere kant, welk redelijk persoon wenst de sharia?

Het blijft een lastig vraagstuk, maar de protesten van moslims TEGEN moslimterroristen zijn hier in het westen altijd verdacht afwezig, terwijl de steun VOOR zo afentoe wel de kop opsteekt.

Ik kan dat niet negeren.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:26

@Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:14

Ik denk dat het wel meevalt maar toch bedankt voor de uitleg.

Hangbar | 10-11-10 | 21:24

@Hangbar | 10-11-10 | 21:13
Stem SP! For a shoulder to cry on...

Sliptong | 10-11-10 | 21:23

@eigen-mening | 10-11-10 | 21:13
Gek dat daar geen cijfers van zijn. Zou de discussie verrijken. Vindt je niet?

Sliptong | 10-11-10 | 21:23

@Superior Bastard | 10-11-10 | 21:19

Horizontale denkers vs horizontale denkers. Ze hebben elkaar gevonden..

eigen-mening | 10-11-10 | 21:22

@Roadblock | 10-11-10 | 21:09
Als hij dat letterlijk neemt is NL weer een stukje mooier geworden.

Sliptong | 10-11-10 | 21:21

@Superior Bastard | 10-11-10 | 21:06
Daar heb je ook heus wel een punt. Hup, Antillianen ook weg.

Sliptong | 10-11-10 | 21:20

@Flippo | 10-11-10 | 21:05
Zit je alu-hoedje lekker?

Fijnstoffer | 10-11-10 | 21:20

@propper1000 | 10-11-10 | 21:05
Collega is een smerig woord. Zeker als je het in een adem met reaguurder noemt. Voor de rest: de anti-PVV machine draait op volle toeren. Ik vind de mentaliteit van de pvda-bal-in-de-ploeg strtageie nog al over the top. Net zoals het doelbewust verarmen van grote steden door pvda burgemeesters om die ballen in de ploeg te houden en zo de pvda regenten aan dikke inkomens te helpen en te houden onder het mom van socialisme. Dat is trouwens niet over the top maar gewoon ziek. Rood ziek.

Sliptong | 10-11-10 | 21:19

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:14
Eens. die door jou aangehaalde zaken komen in toenemende mate voor, maar zijn nog steeds marginaal. Imo kun je daar niet een hele bevolkingggroep op afrekenen. Wilders geeft dat te weinig aan, daardoor hordes horizontale denkers, zonder enige ervaring met deze zaken aantrekkend. Dat baart mij zorgen.

Superior Bastard | 10-11-10 | 21:19

Sliptong | 10-11-10 | 21:07
Dat hele islamspook moet ook weer niet overdreven worden, die mensen gaan ook gewoon naar de wc en naar het voetballen.
Het is goed dat er nu een streep in het zand wordt getrokken en het rabiate deel der religieuzen (ook de niet-islamitische) weer eens te horen krijgt waar de grenzen liggen.
Ik zie een te snelle implosie van de islamitische wereld wel als een gevaar, vooral voor de mensen in het Midden-Oosten.

Krachtmeester | 10-11-10 | 21:18

@Flippo | 10-11-10 | 21:05
Ja, klopt helemaal. En dan krijgen we RFID chips geïmplanteerd en worden we drones van de Reptillians. Laten we bidden dat de Greys ons komen redden. Of Chuck Norris for that mather.

Sliptong | 10-11-10 | 21:16

Leuk stukje trouwens op ned3 over exotische vaders die hun dochter naar het leven staan.

Mooi toch, die multikul.

*zich afvraagt of dochters liever aan het mes dan aan de lul van paps geregen worden*

vraagstaart | 10-11-10 | 21:16

@Flippo | 10-11-10 | 21:05
U heeft vast wel bewijzen hiervoor?

Begin maar eens met uitspraken van Fortuyn die de door u geschetste strategie van de LPF aantonen.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:15

@Hangbar | 10-11-10 | 21:07
T.o.v. de Nederlandse samenleving; zwaar inferieur in alle opzichten:

- vrouwendiscriminatie, -segregatie en mishandeling
- geïnstitutionaliseerde haat jegens 'de ander' (jood, homo, Nederlander)
- shariarechtspraak
- etc.

Asymmetrisch omdat binnen die enclaves vanalles zal gebeuren dat haaks staat op de Nederlandse rechtsorde.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:14

@Bakito | 10-11-10 | 21:03
Uitzondering? Eerder regel dan uitzondering bij socialisten alleen heet het bij socialisten altijd een "incident" en bij een PVV'er een "structureel probleem". Een beetje dezelfde lijn als de landelijke politiek.

Sliptong | 10-11-10 | 21:14

@Flippo | 10-11-10 | 21:05 Peop. Echt waar. Zonder die grappige "zionistisch complot" theorie wordt het allemaal veel logischer en simpeler. Doe je best eens?

Zoektermen: "angst", "politieke elite", "immigrerende onderklasse", "machteloosheid".

Zo moeilijk is het allemaal niet. Als je de derde zoekterm weglaat, kom je trouwens uit op ene HAFMO van Mierlo. L'histoire se répète, zoals de Chinezen zeggen.

vraagstaart | 10-11-10 | 21:13

@Roadblock | 10-11-10 | 21:09
Gelukkig maakt Geert niemand zwart en laat hij iedereen in waarde in zijn nieuwe stamkroeg De Tweede Kamer.

Hangbar | 10-11-10 | 21:13

@Flippo | 10-11-10 | 21:05

Gelukkig is die overige 75%-80% brandschoon..
Hierboven gaf iemand al 90% aan. Lijkt mij een stuk realistischer.
Racisme is van alle tijden, plaatsen en culturen. Deal with it.

eigen-mening | 10-11-10 | 21:13

Flippo | 10-11-10 | 21:05
Bedankt voor uw waarschuwing! Ik ga onmiddelijk de politie bellen en uw bevindingen doorgeven, zodat de autoriteiten nog tijdig kunnen ingrijpen! 1!11!

Krachtmeester | 10-11-10 | 21:12

sjongejonge123 | 10-11-10 | 21:06
Symphatiek: altijd fijn om recht te praten wat overduidelijk krom is

propper1000 | 10-11-10 | 21:11

@verraad van links | 10-11-10 | 21:10
dat=dan

verraad van links | 10-11-10 | 21:11

Flippo | 10-11-10 | 21:05
In grote lijnen, behalve het Israel uitstapje en het rechtexremisme van Fortuyn, ben ik het met u eens. Maar zo heeft iedere partij haar eigen verborgen agenda en voor de partij karakterisieke uitwassen van haar bestuurders.

Superior Bastard | 10-11-10 | 21:11

Ach, hooguit een kinkje in de electorale kabel. Even wachten op Culemborg deel II en Wilders zit meteen weer in de lift. Mocht Lucassen dit overigens daadwerkelijk gedaan hebben dat moet Wilders hem natuurlijk meteen wegjorissen. Tot die tijd krijgt hij het voordeel van de twijfel.

verraad van links | 10-11-10 | 21:10

@Superior Bastard | 10-11-10 | 21:06
Ik zeg liever wel veel, maar zeker niet alles.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:10

Flippo | 10-11-10 | 21:05
Wat een roetzwarte bespiegelingen, Flippo. Complotten, geheime verbanden: Spannend! Maar nu in alle ernst: zijn het schimmen in je hoofd? doe je je naam eer aan?

propper1000 | 10-11-10 | 21:09

De stank van de PleeVV was al niet te harden. Maar nu de beerput verder opengaat begint het lachwekkend te worden.
EUgenio | 10-11-10 | 19:51
Ik wil het ook voor een 13 jarige die niet verder komt als toilettaal nog wel een keer herhalen: Op de man of op uiterlijkheden spelen --Helpt Niet.
Links kan gelukkig nog steeds niets anders als in de oude DDR kramp schieten: Maak de tegenstander belachelijk en/of zwart, dan hoef je niet meer inhoudelijk op problemen in te gaan. Alle PVV'ers zijn tokkies, en de kamerleden zijn vechtende debielen --Helpt Dus Niet.
Nooit zou Wilders 24 zetels krijgen.
Nooit zou er een rechts kabinet komen.
Nooit zou Wilders een gedoogkabinet voor elkaar krijgen.
Helaas, De PVV groeit en de PvdA zakt - Eat your heart out.

Roadblock | 10-11-10 | 21:09

@Flippo | 10-11-10 | 20:46
Oja, de tweets; die zijn zooo objectief.
Gelukkig kan de Prins met Maxima vluchten naar Argentinië en vandaaruit onze bevrijding leiden. Is uw achterkamer al gereed en ingericht voor hen voor wie de treinen richting Oosten spoedig klaar zullen staan?

Fijnstoffer | 10-11-10 | 21:09

@Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:03
Geeft niets. Gebeurt de beste. Je ziet het maar ;)

Sliptong | 10-11-10 | 21:08

@Krachtmeester | 10-11-10 | 21:01
Eens. De nieuwe invasie is reeds in volle edoch compleet andere vorm al decennia aan de gang. Ik haal het er nog maar eens bij: de Islamisering. Mensen die dit ontkennen leven met hun hoofd in Utopia. Die mensen, zoals jij al terecht aangeeft, denken dat rechts, al dan niet populistisch, alleen in staat is 40-45 te laten herleven. Als we dan toch iets van de geschiedenis moeten leren laten we het verhaal van het paard van Troje nog maar eens in context lezen.

Sliptong | 10-11-10 | 21:07

@Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:59
"asymmetrische islamitische enclaves..."

Wat?
Niet alleen Islamitisch, maar ook nog eens asymmetrisch?
Verklaar u nader.

Hangbar | 10-11-10 | 21:07

Zolang de PVV de enige is die aan de bel trekt over islamisering en het onderwerp op de agenda houdt... tja. Mensen stemmen ook nog op GroenLinks /PvdA, ondanks de vele misstappen

sjongejonge123 | 10-11-10 | 21:06

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:59
Mijns inziens is het volledig ontsporen van grote delen van de grootstedelijke jeugd een veel groter probleem. Dat heeft iets, maar niet veel, met de islam te maken.

Superior Bastard | 10-11-10 | 21:06

het aardige van de discussie is natuurlijk wèl weer dat één - mogelijk - of vooruit: vier types waarvan in een enkel geval daadwerkelijk is bewezen dat ze fout bezig zijn geweest, direct de onzichtbare link wordt gelegd naar het gedachtengoed van de partij die ze vertegenwoordigen. Een foute volgeling betekent een foute ideologie.

Boeiond.

Doet het ergste vrezen voor alle andere gevestigde partijen. Die kunnen, vrees ik, ook maar beter de tent sluiten.

En verder blijf ik van mening dat, mocht het verhaal kloppen, deze ploert met een grote trap de Kamer uit dient te vliegen. Anders verdient de lieve schat een dikke pakkerd op zijn kale koppie.

vraagstaart | 10-11-10 | 21:05

Ja, collega-reaguurders, het valt niet mee met de PVV. Ook zo'n ongemakkelijk gevoel? Blijkbaar heeft onze Geert-breekpunt-Wilders hetzelfde. Ik heb hem tenminste nog niet gehoord, terwijl commentaar geven toch zijn specialiteit is.
Typisch geval van "over the top"?

propper1000 | 10-11-10 | 21:05

EUgenio | 10-11-10 | 20:29
Het zit anders. 20%-25% van de Nederlanders is racist en heeft een hekel aan iedereen die anders is dan hijzelf: blanke midden- en onderklasse. Die kun je als kiezer krijgen als je racistische standpunten gaat uitdragen. Daarmee kom je aan de macht. Pim wist dit. En is daarom semi-anti-buitenlanders standpunten gaan verkondigen. Daarmee wist hij bijna op het pluche te komen. Pim wist dondersgoed waar hij mee bezig was - spelen met vuur. Met anti-buitenlanders standpunten om stemmen te vergaren. Een levensgevaarlijke, maar bewuste strategie. Pim heeft dat in de weken voor zijn dood ook erkend. Lees er de kranten en de memoires maar op na.
Geert doet nu hetzelfde. Geert is helemaal geen racist of tegen de Islam. Geert is onderdeel van het Israelisch-militair complex. Daar komt zijn financiering ook vandaan. Om die financiering te behagen dient hij aan de macht te komen. En om aan de macht te komen hanteert hij anti-buitenlanders standpunten. Zodat de midden- en onderklasse op hem stemmen. Nederland weer Nederlands maken, heeft Geert gezegd. Dat is code voor Eigen Volk Eerst. Code voor Us Blanke Voorop. De midden- en onderklasse herkent dat feilloos en stemt op Geert. Jammer dat Geert dat niet vindt en niet meent. Maar het alleen zegt om aan de macht te komen. Is dat eenmaal het geval, dan laat hij de midden- en onderklasse vallen. En zal hij de broodheren gaan dienen.

Flippo | 10-11-10 | 21:05

EUgenio | 10-11-10 | 20:29

Het volk is inderdaad dom. In het andere geval hadden ze nooit jamais vanzeleven aanvaard dat luizen in de pels hier MASSAAL ingevoerd werden en waren die regenten al zo'n 30 jaar geleden met pek en veren ingestreken naar ander oorden afgevoerd.

Tricephalus | 10-11-10 | 21:04

@iter | 10-11-10 | 21:01
Het maakt het er niet geloofwaardiger op, hè?

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:03

Sliptong | 10-11-10 | 20:58
Guusje is een uitzondering. Socialisten zijn meestal van de blauwe knoop.

Bakito | 10-11-10 | 21:03

@Sliptong | 10-11-10 | 21:01
Och godt ja, vergeten!

Mea culpa.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 21:03

hahaha! partij van de vechtendoenweechtnietmetznallenhoorhetiseenlinkscomplot!

Loooooooosers!

petethemeat1 | 10-11-10 | 21:02

Sliptong | 10-11-10 | 20:55
Sandalen marcheren niet zo hard, dat is ook het geheime wapen.
Maar terug naar mijn punt: de jaren '30 komen nooit meer terug, en mocht er zich onverhoopt toch een nieuwe pseudo-dictator aandienen, dan wordt die binnen een uur door leger, politie en een schuimbekkende menigte afgevoerd naar een inrichting.

Krachtmeester | 10-11-10 | 21:01

anno 2006-2009 niet een 1 youtube filmpje oid, beetje jammer weer...

iter | 10-11-10 | 21:01

@Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:59
Welnee. Je overdrijft. Polariseert. Kijkt zwart. Dat zal noooooooooooiiiiiiiit gebeuren. Dat recht is voorbehouden aan rechts extremisme. Niet aan links en de islam. Dat is goed....

Sliptong | 10-11-10 | 21:01

Yul Brinner in Westworld,
dat zocht ik!

vander F | 10-11-10 | 21:01

Die Eric is niet toevallig famillie van Ad 'boemboem' Melkert?

vander F | 10-11-10 | 20:59

@Superior Bastard | 10-11-10 | 20:56
Voor de volledigheid zal ik erbij vermelden dat ik niet acht dat het allemaal snel gaat verlopen.

Het zal via de weg van de lange adem gaan, met veel drempels along the way.

Denk alleen al aan de asymmetrische islamitische enclaves die aan het ontstaan zijn in onze steden. Dat wordt (nee, is) een flink probleem.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:59

@Bakito | 10-11-10 | 20:57
Zoals Guusje? Nehhhh. Daar kunnen er weinig tegen op.

Sliptong | 10-11-10 | 20:58

Een agressief kamerlid van de PVV, dat snap ik.

De vraag is: Kan ie een beetje zuipen?

Bakito | 10-11-10 | 20:57

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:43
Ik hoop oprecht voor je dat je niet wordt teleurgesteld.

Superior Bastard | 10-11-10 | 20:56

@Krachtmeester | 10-11-10 | 20:54
Wel langer hoor KM. De Mohammedaanse horden hebben juist die landen dan al Dar al Islam gemaakt. Of werden die laarzen niet bedoeld....?

Sliptong | 10-11-10 | 20:55

Flippo | 10-11-10 | 20:46
Maar: ook uw angstplemp verdient een antwoord.
Stel, u bent inderdaad een ziener en de huidige maatschappelijke en politieke ontwikkelingen leiden tot een herleving van de jaren '30.. en de hele wereld kijkt mee via livetelevee hoe de laarzen hier langs de Blokker en de Hema marcheren.. hoe lang denkt u dat het duurt voordat Engeland, Frankrijk en Duitsland ons bevrijden van die onderdrukkers? Eén of twee dagen?

Krachtmeester | 10-11-10 | 20:54

EUgenio | 10-11-10 | 20:29
'Het Volk' is niet dommer dan jij.
En 99 % van de bevolking is racistisch, incl de zwartmensen.

nick the prick | 10-11-10 | 20:52

@Flippo | 10-11-10 | 20:46
Aha. Nog even en Trix vertrekt naar Engeland...

eigen-mening | 10-11-10 | 20:52

Eindelijk een weerbare burger die zich niet door allerlei aso's laat dissen.
Eric, ga zo door!!

reagierder | 10-11-10 | 20:51

@Krachtmeester | 10-11-10 | 20:47
* boekenkast ombouwen gaat *

Sliptong | 10-11-10 | 20:49

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:48
ROFL.

Krachtmeester | 10-11-10 | 20:48

@Flippo | 10-11-10 | 20:46
Sssst, goed luisteren: ja echt, het zijn ze: de marcherende laarzen. Lutser.

Sliptong | 10-11-10 | 20:48

Dadelijk komen de avondelijke tochten met toortsen en het bekladden van ongewenste gebouwen.
Flippo | 10-11-10 | 20:46

Een beetje zoals de kraakbeweging dus?

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:48

Flippo | 10-11-10 | 20:46
We gaan eraan! 1!11!!

Krachtmeester | 10-11-10 | 20:47

@Superior Bastard | 10-11-10 | 20:39
Geert is alleen iets duidelijker dan Pim. En vergeet niet dat prof. Pim het ook met name over die kolere Marokkaantjes had. Zowel in bed als er buiten. Hij had inderdaad meer flair maar Greet is duidelijk, helder en laat er geen misverstand over bestaan waar het échte gevaar vandaan komt.

Sliptong | 10-11-10 | 20:47

Het is de NSB uit de jaren '30 van de vorige eeuw. De straat aan de macht. Het gezonde volksgevoel als gebral. Dadelijk komen de avondelijke tochten met toortsen en het bekladden van ongewenste gebouwen. Lees de tweets van de Blonde God er maar eens op na. De taal van de straat als pure intimidatie. Lees de tweets er op na, en vergelijk het met de pamfletten uit de Weimar-republiek.

Flippo | 10-11-10 | 20:46

@Superior Bastard | 10-11-10 | 20:39
Geen anti-islamagenda? Fortuyn, de man die uit LN moest omdat hij de islam een achterlijke cultuur noemde?

Ik blijf overigens bij mijn standpunt dat de PVV het vastgelopen debat over het falen van de multiculturele samenleving heeft verrijkt door andere partijnen te dwingen dingen te bespreken en hun standpunten te herzien. Dit komt natuurlijk ook o.a. door de al aanwezige onvrede, maar nog veel meer vanwege het electoraal succes van de PVV.

De PVV is precies de parlementaire smeerolie die Nederland nodig had en heeft; een vehikel richting een politiek die uiteindelijk zorgt voor oplossen in plaats van negeren.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:43

"Dion "Jesus Ain't Got Shit On Me" Graus" Met een griffel Pritt, met een griffel. ROFLOLLERDEBBQCHCKEN!!

Sliptong | 10-11-10 | 20:43

JE BENT ONTSLAGEN!!!! getekend Geert W

The Concierge | 10-11-10 | 20:39

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:26
Eerst was er de onvrede, toen kwam Wilders die zijn anti-islamagenda handig weet te verpakken in onderbuikoneliners. Niet andersom. Fortuyn had veel meer charisma als wegbereider voor de oude Nederlandse normen en waarden en had bij leven 1 miljoen meer stemmen gehaald dan Wilders nu, en dat vanuit het niets. Het grote verschil tussen die twee is juist het ontbreken van een anti-islamagenda bij Fortuyn, Hij wilde al het tuig aanpakken, ongeacht afkomst, meer veiligheid, een volledige immaigratiestop en haalde de politiek uit de achterkamertjes(een fortuynisme).

Superior Bastard | 10-11-10 | 20:39

EUgenio | 10-11-10 | 20:29
Mensen zijn nooit 'dom'.
En als ze politiek al 'domme' dingen doen, dan is dat vooral het gevolg van het feit dat ze eeuwenlang 'dom' zijn gehouden door Kerk en Staat.
Heeft het zin om in een systeem te blijven leven, dat over 1000 jaar nog steeds een nauwelijks participerend electoraat heeft? Nee toch?
Democratisering is de enige weg. Met vallen en opstaan, maar er is geen weg terug. Tenzij je in een dictatuur wil leven natuurlijk.
En nu uit mijn ogen.

Krachtmeester | 10-11-10 | 20:38

@ Insure | 10-11-10 | 20:30

Bange poeperd.

tembacostyle | 10-11-10 | 20:36

@Big Swinging Dick | 10-11-10 | 20:31
Ik moest lachen omdat u, met de nick Grote Slingerende Lul, het woord 'fijnbesnaard' gebruikte.

Danku.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:33

Een dronken Hero Brinkman belaagde een barman, Dion Graus slaat vrouwen, maar is daarentegen een groot dierenliefhebber en nu dit manneke weer. Echt fijnbesnaard kun je de gemiddelde PVV-er niet noemen.... Moet Geert toch nog wat fijner selecteren? En zoiets moet een land mee gaan besturen?

Big Swinging Dick | 10-11-10 | 20:31

Vast een truc van links om de PVV van binnen uit op te blazen. Een complot tussen Rene Danen, Mohammed Rabae, Kees Driehuis en de VARA. Of Job Cohen zal er weer achter zitten.

Ik zeg natuurlijk even geen negatief woord meer over de PVV.

Insure | 10-11-10 | 20:30

Ik lees hier wel over "aangifte in 2006 en 2009" maar NIETS over een vonnis, en al helemaal niet over een schuldigverklaring:

Dat betekent i.i.g.t.a.v. '2006' dat Lucassen werd vrijgesproken (voorzover de zaak überhaupt voor geweest is natuurlijk) ... en datzelfde is voor 90% waarschijnlijk van toepassing op '2009', aangezien een aanklacht terzake dergelijke feiten in 2009 inmiddels óók al wel voor geweest zou moeten zijn ...

Nu hoeft die meervoudige vrijspraak voor Lucassen in een apenland waar de haatpislamiet Mosheb vandaag werd vrijgesproken van een doodsbedreiging waar IEDERE echte Nederlander absoluut voor veroordeeld zou zijn, natuurlijk niet veel indruk meer te maken ... :-E

T.a.v. de feiten: In mijn tuin staat een bordje met de tekst: "Als wij een drol in onze tuin willen dan schijten wij er zelf wel in" ... en iedere 'hondenliefhebber' die dat negeert en vervolgens, indien vriendelijk gevraagd, niet onmiddellijk zijn rotzooi opruimt, krijgt een trap voor het lichaamsdeel waar hij kennelijk mee denkt, te weten: de reedt ... dus: Als dat het vergrijp van Lucassen is geweest, dan sta ik aan zijn kant ...

Behaard smaalkopje | 10-11-10 | 20:24

Behaard smaalkopje | 10-11-10 | 20:29

(Maar dat past ook wel weer in de taliban-st(r)aat.)

Einde van de Domheid | 10-11-10 | 20:29

@Einde van de Domheid | 10-11-10 | 20:28
Als er nu nog een boze buur gevonden kan worden die wil verklaren dat Eric altijd de buurtmeisjes na siste is het plaatje compleet.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:29

@Krachtmeester,

Het schijnt dat slechts een kleine minderheid bewust stemt. De rest gokt maar wat. En 10% van Nederland schijnt racistische gedachten te koesteren. Als er dan een UberTokkie opstaat (Fortuyn/Wilders), dan heb je zo 20 zetels verdiend. Dus ja, het volk is dom.

EUgenio | 10-11-10 | 20:29

Geen honden in de straat uitlaten. +7
(Dat dan weer wel!)

Einde van de Domheid | 10-11-10 | 20:28

Hoer roepen. Check!
Zoutzuur over mensen gooien. Check!
Brievenbus plassen. Check.
Meneer is slachtoffer van de hufterigheid van de groep die de PVV zo groot heeft gemaakt. Meneer is zelf taliban geworden.

Einde van de Domheid | 10-11-10 | 20:28

@Bukoswski | 10-11-10 | 20:20
Och, dat zou ik geen ramp vinden.

Redelijke mensen vinden elkaar altijd wel ergens. Op het internet is dat altijd een stukje lastiger dan tijdens een persoonlijke discussie, dat dan weer wel.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:27

@Superior Bastard | 10-11-10 | 20:21
Ja, maar dit is wel heel knullig. Mijns inziens negeer je een puur causaal verband binnen de Nederlandse kaasstolp.

Als Wilders' politiek niet succesvol was, zouden veel politieke partijen er een veel gematigdere toon op nahouden en was niet alles bespreekbaar op de manier zoals het nu bespreekbaar is. Al was het alleen al omdat de partijen beseffen dat ze het electoraat terug moeten winnen.

Daar doet het feit dat Wilders slim inspeelt op de zeitgeist en de zorgen bij de gewone man niets aan af. Juist doordat hij dit doet zorgt hij ervoor dat het debat breder en feller wordt.

Daarmee beweer ik niet dat dat zijn strategie is, maar het is wel zo.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:26

Waar ik verder wel benieuwd naar ben is wie Fleur neukt.
En het schijnt dat de dames in de rij staan om Geert te helpen.
linkjes bitte

nick the prick | 10-11-10 | 20:23

EUgenio | 10-11-10 | 20:16
O, dus 'het volk' is dom?
Ik zal het morgen even doorgeven aan mijn busschauffeur, mijn postbode, mijn oude buurman, mijn kennis die een ambulance rijdt, mijn bakker en de jongens van de vuilophaaldienst.
Schaam je.
Uit mijn ogen, feodale plurk!

Krachtmeester | 10-11-10 | 20:22

Wilde net bij mijn buurman in de brievenbus pissen, kon ik er niet bij...

TonieNovio | 10-11-10 | 20:22

@La Vie En Rose | 10-11-10 | 20:07

"De meeste PVVstemmers weten allang dat de politieke tegenstanders van Wilders alles doen om hem, zijn fractie- en kamerleden in een kwaad daglicht te stellen."

Dat is toch wel algemeen bekend te noemen.
Zie het plan van de oppositie om lekker dwars te liggen. ;)

eigen-mening | 10-11-10 | 20:21

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:17
De maatschappij verandert, Wilders is daar een exponent van en heeft handig gebruik gemaakt door zijn standpunten en meningen aan te passen aan hetgeen Jan met de Pet graag wil horen, en niet andersom. Niet voor niets komt het PVVlexicon voor het grootste gedeelte van GS.
Een afwijkend inzicht hoeft overigens geen minder inzicht te zijn, maar dat wist je vast zelf ook wel.

Superior Bastard | 10-11-10 | 20:21

"zeer belangrijke variabele"
Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:18
hou op, dadelijk worden we het nog eensch!

Bukoswski | 10-11-10 | 20:20

Nou vraag ik me af of die mensen die die honden uitlieten moslims waren? Denk het niet. Surinamers of Antilianen dan? Denk het niet.
Polen, albanezen?

Zucht.... PVV. Ik zou deze lieden ook niet aan het woord laten.

michael rotterdam | 10-11-10 | 20:20

@Parsons | 10-11-10 | 20:18
Nederland 3, L-U-L

Parsons | 10-11-10 | 20:19

@Bukoswski | 10-11-10 | 20:17
Ik wil het bij een 'belangrijke variabele' laten (zie even hierboven).

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:18

Goedt, ik ga de docu over eerwraak (je weet wel, iets dat *niets* met de islam te maken heeft) op Nederland 2 bekijken.

Succes en veel plezier met het ongezien de tiefus wensen van de PVV.

Parsons | 10-11-10 | 20:18

@Superior Bastard | 10-11-10 | 20:13
En waarom doen ze dat?

Als jij werkelijk denkt dat partijen hun bewoordingen niet scherper stellen en hun visie op de multiculturele samenleving(/islam) niet aanpassen juist omdat Wilders zo'n groot deel van het electoraat aanspreekt en zij die mensen terugwillen, dan getuigt dat - nogmaals - van erg weinig politiek inzicht.

Tijden veranderen niet zo maar. De PVV is een zeer belangrijke variabele.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:17

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:58
Ik had u reaguursel op een andere wijze geïnterpreteerd, omdat ik de rol van de PVV niet zo statisch bekijk. De PVV heeft wel degelijk invloed op het beleid (meen ik) maar ik zou ook zeker niet zo ver gaan om te zeggen dat hun invloed allesoverheersend of zelfs bepalend is.

Bukoswski | 10-11-10 | 20:17

Superior Bastard | 10-11-10 | 20:15
Viespeuk!

nick the prick | 10-11-10 | 20:17

Parsons | 10-11-10 | 20:11
Oh ,nog even for the record:
Voor of nadat hij heeft gescheten?

Superior Bastard | 10-11-10 | 20:16

@Krachtmeester,

Als het volk het voor het zeggen had gehad, dan was bijvoorbeeld het homohuwelijk er nooit gekomen.

EUgenio | 10-11-10 | 20:16

Parsons | 10-11-10 | 20:11
Ik heb geen hond, heb er zelfs een hekel aan. Maar voor jou zou ik er nu bijna één aanschaffen.

Omdat het kan.

Superior Bastard | 10-11-10 | 20:15

Parsons | 10-11-10 | 19:58
Het gaat hier idd niet om goed of foudt (want a priori foudt), wat ik ook duidelijk kenbaar maakte in het voorafgaande. Het gaat om de erkenning dat de persoon handelt in naam van een politieke partij. De PVV is net zoals alle andere partijen verantwoordelijk voor de beslissingen en het gedrag van haar vertegenwoordigende individuen. De partij heeft Lucassen aangenomen en een invloedrijke positie binnen haar gelederen gegeven. De partij is met zo veel woorden verantwoordelijk voor dit individu. De vraag of de PVV regeert is een theoretisch, omdat de partij inderdaad gedoogd. Het is dus de politieke partij, zoals ik al eerder schreef, die ervoor zorgt dat bij stemmingen in de helft plus één bereikt kan worden levert zogenaamde gedoogsteun. Dit betekent dat invoering van bepaalde wetten of maatregelen van de minderheidsregering gesteund zal worden als men daar in ruil wat voor terug krijgt in de vorm van een gewenste wet of wetswijziging. De partij die gedoogt maakt geen deel uit van de formele regering, maar regeert de facto wel.
sjaakdeslinksesul | 10-11-10 | 18:03
hear, hear en *out*

Bukoswski | 10-11-10 | 20:13

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:10
Dat wel op het conto van Wilders schuiven getuigt wellicht van onterechte adoratie. De tijden veranderen. De pvda van nu bezigt teksten die Janmaat niet mocht uiten.

Superior Bastard | 10-11-10 | 20:13

Wat lul je nou met je middelfinger naar regentenland? Nederland wordt al deccenia op een zeer verstandige wijze bestuurd door CDA, PvdA, VVD en D66.
EUgenio | 10-11-10 | 20:03
Ik heb het niet over bestuur, dat doet de ambtenarij. 'Besturen' kan iedereen, en zeker wanneer je zoveel geld mag taxharken en bijdrukken als je denkt nodig te hebben.
Ik heb het hier over een politieke kaste, die doodsbang is voor democratisering en die er de afgelopen 65 jaar alles aan gedaan heeft om de klok stil, zo niet achteruit te zetten, maar die vooral niet heeft willen horen wat er bij gewone mensen leeft.

Krachtmeester | 10-11-10 | 20:13

@Superior Bastard | 10-11-10 | 20:10
En in jouw geval neuq ik je hond gratis in z'n reedt.

Omdat het kan.

Parsons | 10-11-10 | 20:11

lekkerlatenlopen | 10-11-10 | 20:05
Als ik van zo iets dergelijks wat zeg en de andere persoon zegt dan sorry, ruimt het op en doet het niet meer, is er geen probleem. Maar als mensen keer op keer maling hebben aan je, wanneer je dit op een normale manier vraagt en aangeeft, dan is het mogelijk dat ook een bijzonder vriendelijk mens als lucassen een beetje boos doeT...
Waar het mij voornamelijk om gaat is dat terwijl er hier maar 1 kant van het verhaal wordt verteld, dat gelijk de gehele pvv uit tokkies zou bestaan, terwijl de enige feitelijke informatie die er is, mensen lieten hun hond uit voor zijn deur en mensen parkeren op de stoep, voor veel mensen een grote ergernis zouden zijn.

repulse | 10-11-10 | 20:10

Ik vind Eric's gedrag eigenlijk wel een vorm van kunst. De overgrote meerderheid zal dit wel oneens zijn met me maar is dat niet een voorwaarde om subsidie te krijgen?

Geef die man subsidie om zijn kunst verder vorm te geven. Daar wordt onze samenleving beter van!

Krokodil Gena | 10-11-10 | 20:10

@La Vie En Rose | 10-11-10 | 20:07
Hear hear! Zie ook Parsons | 10-11-10 | 18:22

Parsons | 10-11-10 | 20:10

@Superior Bastard | 10-11-10 | 20:06
Hou toch op.

Na het falen van Balkenende I was de gevestigde politiek al weer volop bezig die weg te versperren.

Het is overduidelijk dat dankzij het succes van de PVV er nu dingen op een broodnodige fellere toon worden aangekaard die vóór 2004 zeker niet werden aangekaart. Het mini-debat over taqiyya - dat door onkunde van Halsema en Pechtold om zeep werd geholpen - is hier een mooi recent voorbeeld van, maar denk bijvoorbeeld ook aan Halsema zelf die opeens islamkritische stukjes schrijft.

Dat niet op het conto van Wilders c.s. schuiven getuigt van weinig inzicht in het politieke spelletje.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:10

Parsons | 10-11-10 | 20:08
Tocky Balboa.

Superior Bastard | 10-11-10 | 20:10

EUgenio | 10-11-10 | 20:03
LOL, en jij noemde Wilders iemand met het verstand van een doperwt...

La Vie En Rose | 10-11-10 | 20:09

@lekkerlatenlopen | 10-11-10 | 20:05
Ik kan je vertellen dat als jij je hond in mijn tuin laat schijten, jij die schijt opeet, ik het film en het binnen 24 uur op dumpert op #1 staat.

Parsons | 10-11-10 | 20:08

Zelfs als het waar is, dan waren dat ongetwijfeld zeugen en kankerhoeren. Hou nou een op met zeuren als een oud wijf.

Tricephalus | 10-11-10 | 20:07

Het zal mij niet verbazen als dit bericht uit de koker van een lid van de Partij van de Afgunst komt die haar overige bestuurlijk aan de weg timmerende leden de opdracht had gegeven om na de verkiezingen wat zelfverzonnen vuil te gaan spuien over het persoonlijk leven van Rutte.

brutus68 | 10-11-10 | 19:11
Overdrijven is ook een kunst. Ik ontken niet dat er een paar figuren tussen zitten die niet in de gaten hebben dat alles wat zij doen extra in de media wordt belicht.
Dat is dom. Maar in de andere partijen zitten ook genoeg rotte appels heur, alleen staan daar de schijnwerpers niet voortdurend op gericht.
En vergeet niet dat het ontzettend moelijk is voor Wilders om goede mensen te krijgen. Wie wil er weggezet worden als racist? Wie wil dat zijn kinderen worden uitgescholden? En dan noem ik nog maar niet dat Wilders al jarenlang dag en nacht moet worden beveiligd. Ook al sta je achter het partijprogramma van Wilders, denk je toch wel heel goed na voor je je aanmeld als 2ekamerlid.

EUgenio | 10-11-10 | 19:08
En jij nog minder dan een doperwt. De meeste PVVstemmers weten allang dat de politieke tegenstanders van Wilders alles doen om hem, zijn fractie- en kamerleden in een kwaad daglicht te stellen. Dat heeft Wilders en de PVV geen windeieren gelegd. Nu de 2e grootste partij in de peilingen.
Vooralsnog is niet bewezen dat de aantijgingen tegen Eric Lucassen waar zijn. Zo wel, dan betekent dat voor hem het einde van zijn politieke carriere, maar niet het einde van de PVV. Wen dur maar an!

La Vie En Rose | 10-11-10 | 20:07

Er zijn er tot op heden dus 4 van de 24 discutabel te noemen. Eerlijk gezegd valt me dit nog mee. Wanneer komt naar buiten dat Fleur de kat van de buren met een strap on van 12" heeft staan te verwennen?

__dictatuur | 10-11-10 | 20:07

"Hij schold vrouwen uit voor 'dikke zeug' en 'kankerhoer', intimideerde een bejaarde man zodanig dat deze huilend aangifte deed bij de politie. Verder dreigde hij zoutzuur over een echtpaar heen te gooien, jaagde autochtone kinderen de stuipen op het lijf"

Als Job Cohen met z'n PvdA dit hoort kan Eric nog een flinke subsidie tegemoet zien.

Krokodil Gena | 10-11-10 | 20:07

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:02
Die weg was allang door Fortuyn geplaveid mijn waarde. Helaas heeft hij hem niet zelf kunnen bewandelen en waren zijn opvolgers proleten. Ik vrees ook nu voor dergelijke taferelen binnen de pvv.

Superior Bastard | 10-11-10 | 20:06

Geert zoek eens fatsoenlijke mensen uit anders ben ik bereid op VVD te stemmen.

blist3r | 10-11-10 | 20:06

De angst is ergens wel verklaarbaar. Eric Lucassen ziet er nou eenmaal niet echt sympathiek uit.
Toch twijfel ik behoorlijk aan de beschuldigingen.
Zo'n type komt niet zo makkelijk door de screening heen.

eigen-mening | 10-11-10 | 20:06

Oh man, die gast ken ik nog uit de Korsakoff! Hij was de portier!

Hij had toen ook al niks met buitenlanders (ik heb een keer meegemaakt dat hij hardhandig wat mocro's naar buiten werkte), maar aan de andere kant had hij ook geen problemen met het neuqen van aziatische chicks (dat weet ik weer)

Claude Jacques | 10-11-10 | 20:06

@repulse: Zelfs al ZOU m'n hond in je tuin schijten, (ja, die hond van mij heeft smaak!)dan lijken me d'r toch wel ietsje minder heftige methodes beschikbaar om je ergernis te botvieren lijkt me?
Of lopen we als 't aan jou ligt allemaal met potjes zoutzuur in de big shoppers rond? Gezellig!

lekkerlatenlopen | 10-11-10 | 20:05

-weggejorist-

OudRotjeknorrer | 10-11-10 | 20:04

@Krachtmeester,

Wat lul je nou met je middelfinger naar regentenland? Nederland wordt al deccenia op een zeer verstandige wijze bestuurd door CDA, PvdA, VVD en D66.

EUgenio | 10-11-10 | 20:03

De pvv heeft nog helemaal niets betekend voor Nederland.
Superior Bastard | 10-11-10 | 19:46

Taboes doorbroken, dingen bespreekbaar gemaakt die onder het mom van policor doodgezwegen werden, het publieke debat opgerekt, starre gevestigde politieke weer aan het denken gezet en een rechts kabinet mogelijk gemaakt.

Nee, is helemaal niets nee.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 20:02

Randfiguur | 10-11-10 | 19:49
Ik denk dat er maar weinig mensen op de nummers 2 tot en met 24 van die lijst gestemd hebben, dus overdrijf niet zo. Driekwart van de PVV-stemmers heeft uit nood, verdriet en/of woede op die partij gestemd, niet vanwege de kwaliteiten van de kamerleden.
9 Juni was de dag van de grote middelvinger naar regentenland, en die dag zat er al heel lang aan te komen. Ook als de PVV niet had bestaan was die dag er gekomen.

Krachtmeester | 10-11-10 | 20:00

@Bukoswski | 10-11-10 | 19:45
wut?

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:58

Lastig onderwerp hoor. Als het waar is moet Wilders hem natuurlijk uit de partij kieperen maar wat als hij zijn zetel wil behouden.

SGP kom er maar in? Ik denk dat we binnenkort een tranende Eric zullen zien die zegt een ander mens te geworden. Mooie tv.

tembacostyle | 10-11-10 | 19:58

@Bukoswski | 10-11-10 | 19:55
Over goedt of vaudt heb ik het niet gehad. Jij suggereert dat onderhavig persoon deelneemt aan de regering in Bukoswski | 10-11-10 | 19:40

En dat slaat nergens op.

Parsons | 10-11-10 | 19:58

@Prins_Bernhard | 10-11-10 | 19:54
De PVV is geen Partij maar een beweging,..

Meteen in het eerste woord van de partij-naam al een leugen. Ik bedoel maar...

2emeREP | 10-11-10 | 19:57

Randfiguur | 10-11-10 | 19:49
Nope, maar netzoals we graag willen weten wat de oorzaak is dat mocro-tuig met bloembollen gaat gooien willen we ook graag weten waarom hij is gaan schelden. Dat werd al duidelijk in de verklaring van die "mvr" "De PVV'er wilde niet dat mensen in zijn straat honden uitlieten" Tja sorry maar als er iemand zijn hond voor mijn deur laat schijten en het niet opruimt zal ik daar ook boos van worden. " hun auto parkeerden" zoals hier duidelijk te zien is op de stoep? Nee sorry de stoep is geen parkeerplek, zou ik ook geïrriteerd over kunnen worden.
maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q...
.
Makkelijk lullen over iemand, zonder te kijken wat de mogelijke oorzaken zijn, kunnen we allemaal....

repulse | 10-11-10 | 19:57

@ 2emeREP | 10-11-10 | 19:51
Incorrect: mensen in de gevangenis hebben geen passief kiesrecht.

JanRap | 10-11-10 | 19:56

Prins_Bernhard | 10-11-10 | 19:54
'en zelfs adel...' die zijn nòg slimmer?

nick the prick | 10-11-10 | 19:56

nick the prick | 10-11-10 | 19:52
Gelukkig valt er over politiek wél te twisten idd. We zullen zien.

Superior Bastard | 10-11-10 | 19:56

-weggejorist-

jumbohinkie | 10-11-10 | 19:56

Parsons | 10-11-10 | 19:42
Een minderheidskabinet omvat gedoogsteun en dit betekent dat invoering van bepaalde wetten of maatregelen van de minderheidsregering gesteund zal worden als men daar in ruil wat voor terug krijgt in de vorm van een gewenste wet of wetswijziging. Het gaat hier trouwens tevens om de ideologische legitimiteit van een partij, niet om een enkele persoon. Als hypothetisch blijkt dat Cohen verdacht wordt van exploitatie van mocros in zn kelder heeft dit een directe betrekking en invloed op het ideologische gedachtegoed van de pvda. Consequent en niet apologetisch zijn is de beste remedie. Dit is geweaun foudt.

Bukoswski | 10-11-10 | 19:55

Idioten daar bij de PVV, onfatsoenlijke hufters op Greet na

[]D*[]*[]V[]*[]D | 10-11-10 | 19:55

Randfiguur | 10-11-10 | 19:49
Als je naar iets positiefs streeft betekent dat niet dat je eerst zelf heilig moet zijn.

nick the prick | 10-11-10 | 19:54

De NSDAP zat vol met intellectuelen en zelfs adel... Wie er in een partij zit zegt dus helemaal niets over de partij zelf.

Prins_Bernhard | 10-11-10 | 19:54

-weggejorist-

polishLuke | 10-11-10 | 19:53

Bos Hout | 10-11-10 | 19:50

ook in de tweede kamer?

Snerpe Schede | 10-11-10 | 19:52

Superior Bastard | 10-11-10 | 19:46
We kunnen daarover van mening verschillen, en de toekomst zal het uitwijzen.
Ik denk wel dat Wilders de cultureel gehandicapten een kans biedt om hun blind gecopieerde standpunten te overwegen. Dat weet hij al jaren te forceren in een dichtgeslibde machtstructuur. De moslims mogen hem dankbaar zijn.

nick the prick | 10-11-10 | 19:52

@Charles Swietert | 10-11-10 | 19:50
Link?

Parsons | 10-11-10 | 19:51

De stank van de PleeVV was al niet te harden. Maar nu de beerput verder opengaat begint het lachwekkend te worden.

EUgenio | 10-11-10 | 19:51

@Jensjoo | 10-11-10 | 18:05

nee en gelukkig maar!
2de kamerleden worden door het volk gekozen als vertegenwoordiger.
De regering of de overheid mag hier natuurlijk geen enkele invloed op uitoefenen.

als 20.000 mensen vinden dat joran van der sloot samen met holleeder en pedopartijvoorzitter voor de gedetineerdenpartij in de 2de kamer moeten zitten dan gebeurd dat gewoon.
stel je voor zeg, dat iemand kan bepalen wie wel en niet de regering mag controleren....

2emeREP | 10-11-10 | 19:51

Wat harde feiten :
1 op de 3 marokkanen is in het verleden in aanraking met de politie gekomen.
1 op de 3 PVV kamerleden is in het verleden in aanraking met de politie gekomen.

Charles Swietert | 10-11-10 | 19:50

-weggejorist-

sticky lady | 10-11-10 | 19:49

Wat een hypocrieten zijn sommige PVV-aanhangers. Ze hebben de mond vol over fatsoenlijk gedrag en zero-tolerancebeleid, maar gaan moeiteloos over op keihard downplayen als een (nu al vier, eigenlijk) van hun politieke helden tuig lijkt(!) te zijn.

Randfiguur | 10-11-10 | 19:49

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:42

Ook in dat geval is de persoon in kwestie onder de wet onschuldig tot aan een gerechtelijke veroordeling. Het woord begrijpelijk is hier derhalve misplaatst. Als jij de maat van anderen neemnt, moet je niet gek opkijken als jij met diezelfde maat gemeten wordt. Maar we komen elkaar op dit onderwerp ongetwijfeld snel genoeg weer tegen.

Stoicist | 10-11-10 | 19:48

Ah, dus als een stelletje asocialen keer op keer hun hond voor je deur laten schijten, zelfs nadat je er al een aantal keer iets van hebt gezegd, mag je niet boos worden. De schijtterreur van "hondenliefhebbers" is normaal en daar tegen ageren is abnormaal...

repulse | 10-11-10 | 19:48

nick the prick | 10-11-10 | 19:41
De pvv heeft nog helemaal niets betekend voor Nederland. Dat moet allemaal nog blijken, en met dit soort tokkies in de kamer wordt mijn vertouwen daarin er niet groter op.

Superior Bastard | 10-11-10 | 19:46

Stuur het leger eropaf.

Alibido | 10-11-10 | 19:45

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:41
Oh, dus regeren is "kop houden" of mensen bedreigen en vrouwen voor k-uitmaken?

Bukoswski | 10-11-10 | 19:45

prof.essers | 10-11-10 | 19:40
"... van de buurman met alopecia."
Laat dat een waarschuwing zijn voor de buren van Frits Wester.

JanRap | 10-11-10 | 19:45

circus PVV is in het land!

komt dat zien, komt dat zien...

Snerpe Schede | 10-11-10 | 19:45

JanRap | 10-11-10 | 19:37
Nee, da's ook weer niet waar. Aangiftes zeggen juridisch gewoon helemaal niets. Niets voor en ook niets tegen. Zelfs vervolging zegt niet altijd wat.

Krachtmeester | 10-11-10 | 19:44

Lol zo'n sociale wijk uit de jaren 50 60 70.
Toen Nederland nog PVDA en sociaal was.
Dat gevoel van toen ...
Spruitjeslucht...
Toen...

RottingChrist | 10-11-10 | 19:44

@Stoicist | 10-11-10 | 19:41
Maar fijn dat u aangeeft dat u uw mening laat afhangen van de mening van de meerderheid.

Wat een geluk dat we hier in meerderheid geen pedoseksuelen, homohaters of antisemieten zijn!

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:43

Zulke lui moet je ongezien doormidden trappen in een donker steegje met z'n allen. Was het probleem acuut opgelost, en had de PVV een andere prutser in de lege stoel kunnen plempen. Allochtonen-criminaliteit is niks, maar dit is minstens net zo erg. Eigenlijk nog erger; aangezien je sommige allochtonen nog kan verwijten dat hun cultuur nou eenmaal niet beter weet, maar van zo'n figuur mag je verwachten dat ie toch enigszins Nederlands opgevoed is.

Popiejopie79 | 10-11-10 | 19:42

@Stoicist | 10-11-10 | 19:41
Tsjah, als er weer videobeelden zijn van stelende bontkraagjes, dan zijn de reacties begrijpelijk inderdaad.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:42

@Bukoswski | 10-11-10 | 19:40
Zit de PVV in de regering dan? En Lucassen? Welke functie bekleedt hij in onze regering? Kun je het even voor me opzoeken, ik kan het zo snel niet vinden namelijk.

Parsons | 10-11-10 | 19:42

@ mokum4all | 10-11-10 | 19:39

Geef mij een knaak en....

tembacostyle | 10-11-10 | 19:41

@Bukoswski | 10-11-10 | 19:40
Nee, voornamelijk in de bankjes zitten, kop houden als het kan en mee stemmen als er gedoogd dient te worden.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:41

Superior Bastard | 10-11-10 | 19:37
accepted
Ik zie de PVV als een bedrijf, waarbij een ondemocratische structuur goed kan zijn, met een manager die in elk geval al zijn energie erin steekt. Ik hoop dat ik dat goed zie, Nieuws als dit roept altijd Godwin-achtige associaties op, en ik denk dat het goed is om het nuchter te bekijken: de PVV heeft nu al zeer veel voor NL betekend.

nick the prick | 10-11-10 | 19:41

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:31

Als dit nobele standpunt breed werd gedragen door de gemiddelde GS reaguurder, dan zou ik het zeker beamen. Maar het balk en splinter gehalte is hier tamelijk hoog, en dat weet jij ook. Had het artikel geen betrekking op deze PVV meneer, maar op een Marokkaans straatschoffie uit Gouda, dan waren de reacties inclusief die van jou zelf heel anders geweest.

Stoicist | 10-11-10 | 19:41

als dame van lichte zeden met woekercellen is het ook niet
verstandig de hond te laten defeceren in de tuin
van de buurman met alopecia.

prof.essers | 10-11-10 | 19:40

@ Krachtmeester | 10-11-10 | 19:36

Uiteraard.

Ik benijd hem ook niet. Compliment was ook gemeend maar hij had wel wat minder alfa mannetjes kunnen uitkiezen.

tembacostyle | 10-11-10 | 19:40

"Hij schold vrouwen uit voor 'dikke zeug' en 'kankerhoer', intimideerde een bejaarde man zodanig dat deze huilend aangifte deed bij de politie. Verder dreigde hij zoutzuur over een echtpaar heen te gooien, jaagde allochtone kinderen de stuipen op het lijf en riep tegen buren 'ik ga in je brievenbus pissen"
.
en dat moet regeren?

Bukoswski | 10-11-10 | 19:40

Klopt allemaal als 'n zwerende vinger.
Destijds woonde deze randdebiel in de Badelochstraat, in een van de v/h bejaardenwoningen.
Kwam er regelmatig op bezoek bij madre en de hele buurt scheet werkelijk in z'n broek voor die idioot. Woonde daar illegaal met 'n vrouw (of wat daar voor door moest gaan) samen en had geloof ik "officieel" 'n flatje in Haarlem-Schalkwijk.
De zucht van verlichting die door de buurt heen ging toen onze carrieremaker bleek te zijn opgerot, was zo ongeveer tot in Heemskerk e.o. te horen.

lekkerlatenlopen | 10-11-10 | 19:40

Toch knap van GW dat ie dit zooitje bij elkaar weet te houden dan.
tembacostyle | 10-11-10 | 19:32
Toch knap dat velen hier het tot een compliment weten te spinnen dan

mokum4all | 10-11-10 | 19:39

nick the prick | 10-11-10 | 19:33
Excuus dat ik de overduidelijk aanwezige ironie niet als zodanig heb herkend.

Superior Bastard | 10-11-10 | 19:37

@ Krachtmeester | 10-11-10 | 19:26
"Aangiftes zonder vervolging en/of veroordeling zeggen juridisch niet zoveel."
Het zegt in praktische zin wel zoveel dat het dan te onbenullig is om er gemeenschapsgeld of menskracht aan te besteden. De onbenulligste zaken komen dan voor de rukkende rechterT, en is de publieke omroep ook weer voorzien van programmatijdvulling.

JanRap | 10-11-10 | 19:37

@Krachtmeester | 10-11-10 | 19:26
Hear hear.

Parsons | 10-11-10 | 19:36

tembacostyle | 10-11-10 | 19:32
De moeilijkheid zit hem in de razendsnelle groei, van 1 naar 9 naar 24 zetels en semi-regeringsdeelname.
Marijnissen en Poppe hadden destijds veel meer tijd om rustig met z'n 2-en een strakke partij-organisatie op te zetten.
Ik benijd Wilders niet.

Krachtmeester | 10-11-10 | 19:36

@rintelman | 10-11-10 | 19:25
Huh? Je wekt de indruk te denken dat de PVV in het Kabinet zit.

Parsons | 10-11-10 | 19:35

@lekkerlatenlopen | 10-11-10 | 19:33
Gewoon een onbegrepen ziel dus.

;)

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:35

Klopt allemaal als 'n zwerende vinger.
Destijds woonde deze randdebiel in de Badelochstraat, in een van de v/h bejaardenwoningen.
Kwam er regelmatig op bezoek bij madre en de hele buurt scheet werkelijk in z'n broek voor die idioot. Woonde daar illegaal met 'n vrouw (of wat daar voor door moest gaan) samen en had geloof ik "officieel" 'n flatje in Haarlem-Schalkwijk.
De zucht van verlichting die door de buurt heen ging toen onze carrieremaker bleek te zijn opgerot, was zo ongeveer tot in Heemskerk e.o. te horen.

lekkerlatenlopen | 10-11-10 | 19:33

Superior Bastard | 10-11-10 | 19:30
nee, vandaar dat ik het ironische 'lid van Geert' gebruik.
Stel je niet aan man.

nick the prick | 10-11-10 | 19:33

Toch knap van GW dat ie dit zooitje bij elkaar weet te houden dan.

tembacostyle | 10-11-10 | 19:32

Zie het probleem niet zo. Ik zou op dezelfde manier reageren. Aan de plisie heb je toch nix.

RobbieG | 10-11-10 | 19:32

Garret Weldon | 10-11-10 | 19:26

Mooi literair verwoord en uw pointe is erg sterk.

Wat wél waar is het volgende:
www.nu.nl/binnenland/2375920/ruitengoo...
en die nieuwe Nederlander (uiteraard zonder werk, dus gratis geld) is hoogst verbaasd dat hij de schade (14 ruiten ingegooid) moet vergoeden !!!

De Literator | 10-11-10 | 19:32

Al poets je een drol nog zo hard, de geur blijft hangen en het blijft...

MacReady | 10-11-10 | 19:32

@Stoicist | 10-11-10 | 19:29
Dus u bent het oneens met -edit | 10-11-10 | 18:48?

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:31

nick the prick | 10-11-10 | 19:27
Je kunt geen lid worden van Geert, noch van zijn beweging.

Superior Bastard | 10-11-10 | 19:30

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:28

Er zijn onschuldigen die schuldig worden bevonden, en schuldigen die onschuldig worden bevonden. Dat is het leven, wen er maar aan.

Stoicist | 10-11-10 | 19:29

Garret Weldon | 10-11-10 | 19:26
LOL

nick the prick | 10-11-10 | 19:29

@Stoicist | 10-11-10 | 19:21
U doet uw best maar. Ik verwacht ook niet minder.

Maar hoe zit het nu met die schuldigen en onschuldigen?

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:28

YoungEnoh | 10-11-10 | 19:24
Ja het program mist wat raffinement. Ik denk dat dat komt omdat je als intelligent en opgeleid mens je toekomst opgeeft als je lid van Geert wordt.

nick the prick | 10-11-10 | 19:27

Het is toch allemaal tuig joh, van links tot rechts, geen verschil.

Jackanders | 10-11-10 | 19:27

Ik heb jarenlang naast Job Cohen gewoond, dat was pas afzien. Die begon om vier uur 's ochtends met blazen op z'n tuba en als z'n vrouw er dan iets van zei (nou ja, schreeuwde) dan kon je de rolstoel van de trap horen kletteren. Als wij om zeven uur aan de ontbijttafel zaten kwam 'ie tussen de coniferen door onze tuin in om in een hoekje te gaan zitten schijten. De stank! Als je er dan iets van zei ging 'ie demonstratief even met z'n huissleutel langs je auto. Wat me dat allemaal niet gekost heeft. Ik weet van de andere buren dat 'ie daar precies hetzelfde deed. Voor hun was de maat vol toen 'ie hun kat voor de ogen van de kinderen de strot afbeet en de darmen eruit rukte. De kinderen waren sowieso bang van hem, zoals 'ie als een soort Gargamel door onze straat slenterde met die chagrijnige kop van hem. Hij kon je zomaar vastgrijpen en in je gezicht schreeuwen dat je 'mesjogge' was. Aangifte doen had natuurlijk geen enkele zin, de man was immers burgemeester. Af en toe had 'ie wel eens een feestje, dan konden we de pannekoeken roomkaas van onze stoep vegen. Uiteraard is dit allemaal in de bekende doofpot gestopt. Niemand die dit ook gelooft. Soms denk ik wel eens, was Cohen maar een PVV-er. Dan geloven mensen je tenminste als je er kwaad over spreekt.

Garret Weldon | 10-11-10 | 19:26

brutus68 | 10-11-10 | 19:11
Dat geldt voor elke beginnende politieke partij.
Dat gold voor GroenLinks, dat gold voor de SP, dat gold voor de LPF.
Sterker nog: dat geldt voor elke nieuwe klaverjasvereniging net zozeer.
De ene club evolueert in een gestructureerde succesorganisatie, de andere redt het niet en flikkert uit elkaar.
Dus zo spannend zijn dergelijke personeelsontwikkelingen nou ook weer niet.
Komt bij (en nee, het is niet mijn partij), dat deze man niet veroordeeld is.
Aangiftes zonder vervolging en/of veroordeling zeggen juridisch niet zoveel.

Krachtmeester | 10-11-10 | 19:26

Fijn he? Dat nieuwe kabinet. Echt fijne mensen die voeling hebben met de "gewone burger". En ja GS: ik ben ook o zo reuzepositief over dit fantastische kabinet. Eerst Hero, toen die andere knakker nu hij weer! Was er niet een item een tijdje terug toen de lijst werd gepresenteerd met "Allemaal nette mensen"? Ah! Hebben we hem!

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/04/...

rintelman | 10-11-10 | 19:25

Ach ja dit soort mensen trek je natuurlijk ook aan met een partijprogram als dat van de PVV. Volgens mij worden er al een hele boel randdebielen uitgefilterd door Geert en de zijnen, gewoon zo snel mogelijk er uit gooien en de kiezer zal het heus wel vergeven. Alle partijen hebben een aantal mafkezen op de lijst staan of het nou reli fanaten van de CU/CDA, antifa tijgers van SP/PvdA/GL zijn of hooligans bij de PVV.

YoungEnoh | 10-11-10 | 19:24

"jaagde"... het staat er echt!

metzonderzijwieltjes | 10-11-10 | 19:24

jij zou je als een slap d66 rechtertje natuurlijk lekker weerloos laten bedreigen door die kale nicht??

blote smurv | 10-11-10 | 19:23

Haile Selassie | 10-11-10 | 19:21
[email protected] icm nick.

Superior Bastard | 10-11-10 | 19:23

En onze Geert wil overal een onderzoek naar? Laten we deze kalende man dan maar even flink voor het blok zetten... het zijn niet de minste beschuldigingen..
maar stiekem weten we natuurlijk allemaal dat er heeeel veel viezeriken bij de Partij Van de Viezeriken zitten.. een van de vele redenen ook om er niet op te stemmen..

henkie jwt | 10-11-10 | 19:22

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:19
Het gaat niet over voetbal, dus: eensch!

harry pikkel | 10-11-10 | 19:22

teruglezend lijkt het of ik bedoel dat ons Geert van Baalen in het spoor heeft geholpen: dat bedoelde ik dus niet.

nick the prick | 10-11-10 | 19:21

wilders is ook un éénmanspartij omdat er anders voor de rest toch alleen maar labiele brievenbuspissende zoutzakken bij hem in de 2e kamer komen chillen..

Haile Selassie | 10-11-10 | 19:21

"Bewoners van de wijk kenden Lucassen als iemand die vaak met ontbloot
bovenlijf, vol met tatoeages, in de tuin voor zijn huis zat..."


Rofloltokkie

Superior Bastard | 10-11-10 | 19:21

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:14

Wees voorzichtig met wat je opschrijft. Ik zal het verwijt dat je me maakt in de eerste zin goed onthouden. En we zullen zien bij het volgende 'linkse kerk, moslim, boze wereld' topic hoe genuanceerd jij bent.

En of je niet de beroerdste bent...? Let say, the jury is still out.

Stoicist | 10-11-10 | 19:21

Flauw hoor, om dit 1 op 1 over te nemen. Hij heeft een onheilspellende kop en zich vast misdragen, maar deze gasten zitten in elke partij, sterker: met goede coaching kan hij best iets nuttigs gaan doen, en ik denk dat Geert zijn mannetje wel staat op dat punt. Kijk maar naar het succesverhaal Hans van Baalen: dit stripfiguur heeft zomaar het politieke vak onder de knie, en was zelfs even een zuid-amerikaanse held.

nick the prick | 10-11-10 | 19:20

Hilarisch (proest) en we zijn nog geeneens in de pauze beland van het Politiek Cabaret der Lage Landen.

luckor | 10-11-10 | 19:19

@harry pikkel | 10-11-10 | 19:14
Mja, dat eerste is natuurlijk al een geweldig verschijnsel en meer dan genoeg voor een stem.

Smeerolie is het.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:19

Chapeau Quid, prima stukje.
We meppen!... hilarisch!

BSE rundfunk | 10-11-10 | 19:18

Ignatius J Reilly | 10-11-10 | 19:17
Mooie nick!

harry pikkel | 10-11-10 | 19:18

Goh, daar schrik ik nou van, wie had dat gedacht, een mongeaul in de rangen van de PVV.

Ignatius J Reilly | 10-11-10 | 19:17

Downplayen is van alle tijden én alle partijen zoals hierboven valt te lezen.

Superior Bastard | 10-11-10 | 19:17

-weggejorist-

drs. Pindiaan | 10-11-10 | 19:16

De PVV is erg nuttig omdat ze andere partijen dwingen hun standpunten te herzien, omdat ze allerlei taboes een stukkie opgerekt hebben en gedoogsteun aan dit kabinet geven. Garret Weldon +1. Maar uiteindelijk blazen ze zichzelf van binnenuit op, dat kan niet anders met dit soort rukkers binnen de geledingen. Lullig dat een ander gaat oogsten met hun succes, maar ja. Het is een harde wereld.

harry pikkel | 10-11-10 | 19:14

@Stoicist | 10-11-10 | 19:11
U gaat er niet op in omdat bij u mensen schuldig zijn totdat het tegendeel bewezen is?

En ergens niet op ingaan betekent meestal ook echt er niet op ingaan. U weet wel, de mond houden? Nu lok je weer een reactie mijnerzijds uit en ik ben de beroerdste niet, heur.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:14

Daar moeten toch filmpjes van zijn zou je denken...

Gezellig! | 10-11-10 | 19:14

Meneer is niet veroordeeld, dus dat is weer zo een zaak voor de rukkende rechterT.
Als hondenbezitters te lui zijn om met hun huisdier naar een hondenschijtgedoogplaats te wandelen, kan dat knap vervelend zijn wanneer vervolgens de bolussen in jouw tuintje terecht komen. Zelf heb ik een hondenschijtverbodsbord op de dichtstbijzijnde lantarenpaal geplakt, dat houdt al een hoop shit tegen.

JanRap | 10-11-10 | 19:13

Een ex-korporaal in de politiek? Dat geeft rottigheid.

zovoklets | 10-11-10 | 19:13

Haha, 25% van de PVV is verdacht!
Even ter vergelijking bij de autochtonen wordt 0,9% verdacht. Bij de allochtonen 4%.
Bij de PVV kamerleden is dit 25%, als dit de vertegenwoordiging is van hun kiezers weet ik wel wie ik zou willen deporteren(zo'n 400.000 stuks dus).

pidduh | 10-11-10 | 19:12

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 18:57
Parsons | 10-11-10 | 18:59
Condell is vooral zo sterk omdat hij alle religies (niet het persoonlijke geloof an sich) de maat neemt. Dit vind ik zijn beste: www.youtube.com/watch?v=RiCApIgs0YU

Krachtmeester | 10-11-10 | 19:12

Ik vind het maar een raar clubje bij de PVV. Waar blijven de Dawkins?

Henk Houthakker | 10-11-10 | 19:11

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:09

Ach meneer PVV apologeet himself. Als je reactie niet zo sneu was, zou ik er bijna op ingaan.

Stoicist | 10-11-10 | 19:11

De narrige kabouter | 10-11-10 | 19:05

Dream on. De PVV is steeds meer een vergaarbak voor gekken, avonturiers met een verleden en andere dubieuze figuren die nergens anders welkom zijn. Dat gaat ze ooit een keertje opbreken.

brutus68 | 10-11-10 | 19:11

@Stoicist | 10-11-10 | 19:03
-edit | 10-11-10 | 18:48

En wat is vol? Is dat het soort vol zoals de doos met goede ideeën in de vergaderruimte van de PvdA-fractie?

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 19:09

Wilders heeft de inhoud van een doperwt. Maar die andere PVV'ers lijken nog erger: het zijn niet alleen leeghoofden, maar ze zijn ook agressief. Op naar de 2 zetels, net als die achterlijke SGP.

EUgenio | 10-11-10 | 19:08

@ blote smurv | 10-11-10 | 18:47

en wat heb je daar dan mee gewonnen? Enurme droeftoeter.

De Treinende Rechter | 10-11-10 | 19:07

Wat een gezeur. Eric Lucassen laat zien dat de PVV van en voor het volk is. Hier geen witteboordencriminelen die door collega's na bedenkelijk handelen uit de wind worden gehouden en vervolgens weer een baan met verantwoordelijkheid mogen dragen - lees Gert Leers. Lucassen is een man met het hart op de tong en met de manieren van een bootwerker. TOETERNIETOE. Ik noem dat verfrissend. Geen gelul met eufemismen en nuffige draaikonterij. Geen wonder dat de linkse kerk er maar geen vat op krijgt. Hoe ze ook proberen die PVV'ers in de zeik te zetten, de partij groeit als kool. Met dank ook aan Rabbae en zo.

De narrige kabouter | 10-11-10 | 19:05

De PVV'er wilde niet dat mensen in zijn straat honden uitlieten... aha! Een moslimmol!

sjaakdeslinksesul | 10-11-10 | 19:04

Grappig relletje. Ook al is de helft waar dan ishet nog teveel. Woordvoerder wonen en wijken. Hoe kom je er op. Eerst even afwachten wat waar is natuurlijk.

Wel erg lollig dat al die PVVertjes gaan downplayen hier. Echt sneu.

bbbachstra | 10-11-10 | 19:03

Danbolig | 10-11-10 | 18:54

Ben het volledig met je eens, "Tuig is het en tuig blijft het". De PVV-fraktie zit er kennelijk mee vol.

Stoicist | 10-11-10 | 19:03

Robin "ik ben van de falende afdeling damage control van de PVV" Hood, kom er maar in!

Thomas Chatterton | 10-11-10 | 19:03

gewoon eruit flikkeren als het allemaal waar mocht zijn.

nieuwisanders | 10-11-10 | 19:02

Psst PvdA, niet overdrijven met de keiharde smeercampane, na Graus, Hero en Hernandez wordt het nu echt ongeloofwaardig. Zal vast een enkele pvv-er een uitglijder hebben gemaakt, maar de hele fractie komt wel erg ongeloofwaardig over.

seven | 10-11-10 | 19:01

Sinds wanneer moet alles geloven wat de media mij toewerpt. Waar rook is is vuur, de rest is alleen om kijkers luisteraars of klikkers te scoren.

Rooie2005 | 10-11-10 | 19:00

vraagstaart | 10-11-10 | 18:51
Onzin. GeenStijl schopt tegen alles en iedereen, tegen PvdA'ers én PVV'ers. Althans, zo was het altijd. Helaas gebeurt het steeds minder. Ik wil meer PVV bash topics!

Zeeschuimer | 10-11-10 | 19:00

@Krachtmeester | 10-11-10 | 18:52
Ja ik vond het ook een vrij sterk optreden van Pat ditmaal.

Parsons | 10-11-10 | 18:59

@Krachtmeester | 10-11-10 | 18:57
Wat een fantastisch filmpje was het weer. Net met een grote grijns gekeken.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 18:57

@vraagstaart | 10-11-10 | 18:51
Of op De Joop.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 18:57

Iemand met twee strafbladen moet overigens het land uit. Landverrader!

Zeeschuimer | 10-11-10 | 18:57

'Curbing free speech is like taxing air' - Pat Condell. +100.

Krachtmeester | 10-11-10 | 18:57

Hm, ik heb ook een hekel aan eigenaren die hun honden overal laten schijten zonder het op te ruimen. Dat zijn dan meestal ook geen lieverdjes. Maar om dan van een bejaarde een gehoorapparaat stuk te trappen... zucht.
Mag iemand met een strafblad eigenlijk in het 2de zetelen?

datzouzomaarkunnen | 10-11-10 | 18:56

Hebben jullie bij GS niks beters te doen dan ouwe koeien uit de sloot te halen ? Ga b.v. eens in op de behandeling van de duurste begroting die we hebben, die van onderwijs, vandaag in de 2e Kamer. Daar stond een D66 woordvoerder een partijtje uit z'n nek te l*llen, dat wil je niet weten, ene Boris van der Ham. En maar zeuren over 200 à 300 miljoen, ja ook veel geld, maar op die miljarden die er uitgegeven worden merk je dat niet. Vraag je eens af wat die multiculturele samenleving in het onderwijs wel niet kost ! En het haalt niks uit, geen reet ! Tuig is het en tuig blijft het.
Bovendien: hef alle pedagogische bureaus op, het CPS, het APS, het KPC, de SLO en je hebt de besparing al binnen, deze clubs zijn n.l. een laatste kans voor gesjeesde schoolmeesters.

Danbolig | 10-11-10 | 18:54

WoW!
Wakker Nederland pakt Rechtse Hufters aan.
-
nice

2emeREP | 10-11-10 | 18:54

Parsons | 10-11-10 | 18:28
'The purpose (of the judges) is to silence dissent by example'.
Hear hear Pat!

Krachtmeester | 10-11-10 | 18:52

Zo zien we maar weer dat de PVV voor onverdraagzame boze mensen is.

TeQ | 10-11-10 | 18:52

Wat -edit | 10-11-10 | 18:48 zegt. Zullen we de pek nog even laten borrelen, de veren nog eventjes aan de kip laten tot een objectieve rechterT het "schuldig!" heeft uitgesproken?

Anders gaan we hier zo op krakers lijken.....

vraagstaart | 10-11-10 | 18:51

Tijd voor een buurtonderzoekje bij alle D66 kamerleden.
Suggestieve vragen stellen, alles kritiekloos opschrijven en foei roepen.

vetkleppert | 10-11-10 | 18:51

Uncle Fester!

Sadomassochristus | 10-11-10 | 18:51

Toch raar dat bij de screening door de PVV waar zonder twijfel op strafblad wordt gechecked er kennelijk niks te vinden is en nadat die mensen bekend staan als PVV-er er overal vijanden met laster komen uit het niets.
Graus is hoewel wellicht zakelijk slordig maar wel dubbel gecleared (tot aan hoogste justitieregionen aan toe) voor het verhaal van z'n ex + schoonfamilie een aangifte die ook plots pas na jaren kwam toen Graus meer papadagen met kind verzocht via de rechter..

"Justitie in Zuid-Limburg en de Vlaamse officier van justitie seponeerden de aangiften. Er waren onvoldoende aanknopingspunten om tot vervolging over te gaan. ‘In mijn opinie kan een en ander strafrechtelijk niet worden bewezen’, schrijft officier van justitie Vervuren op 16 april 2004 aan Graus. Hoofdofficier van justitie Penn-te Strake bevestigt die beslissing nog eens op 10 januari 2007."http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/837242/2007/01/27/Graus-pareert-de-zwaarste-aanvallen.dhtml

seven | 10-11-10 | 18:50

Wilders is niet te benijden met dat zooitje idioten van hem, benieuwd wat er nog meer boven water komt aan vuiligheid. Die halve zool van een De Mos bijvoorbeeld, lijkt me ook wel een mannetje met een en ander op zijn kerfstok.

brutus68 | 10-11-10 | 18:49

Dit is geen tokkie.

Deze man is gewoon een mondig eerzaam burger die niet over zich heen laat lopen. Iedereen die niet aan zijn normen voldoet geeft hij terecht van katoen. Andersdenkenden krijgen het onvertogen woord, en bovendien was de politie niet ter bureaux toen de klagers aangifte tegen hem probeerden te doen.

De Treinende Rechter | 10-11-10 | 18:49

Wanneer krijgen we een officiele reactie van de PuhVuhVuh? Over 3 weken?

Chicka | 10-11-10 | 18:48

Genuanceerd als altijd, zeg ik ook nu weer: onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Maakt bij mij niet uit of het een kaalkoppige PVV-er is of een bondkragerige Marokkaan.

-edit | 10-11-10 | 18:48

watsinneneem | 10-11-10 | 18:46
Gelieve Godwins op z'n minst correct te spellen. De Godwin is op zichzelf al sukkelig genoeg namelijk.

Krachtmeester | 10-11-10 | 18:48

watsinneneem | 10-11-10 | 18:46
In "Graus; the movie". Als hondenmepper.

zovoklets | 10-11-10 | 18:47

Soort van Sander Vreeswijk zeau te zien...

Oberschwaffelmeister | 10-11-10 | 18:47

Prima jongen! Pis jij maar lekker in mijn brievenbus, zet ik daarna je huis in de hens. En klaar!!

blote smurv | 10-11-10 | 18:47

DUHUUUUU! Natuurlijk is de pvv dit soort volk!

Sive20 | 10-11-10 | 18:47

hij kijkt wel gevaarlijk, hij zou ook zo in een oorlogsfilm mee kunnen spelen, als
hauptobersturmbandfuhrer of zoiets

watsinneneem | 10-11-10 | 18:46

A simple man in a complicated world.

zovoklets | 10-11-10 | 18:45

@Parsons | 10-11-10 | 18:40
Nee, ik moest met het onrendabelenvervoer naar de uni.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 18:45

Over een maand over vier de PS verkiezingen en dan binnen drie maanden de eerste kamer. En dan de coalitie laten klappen.

Het wachtgeld van Lucassen ligt al klaar. Daaag Eric.

zovoklets | 10-11-10 | 18:43

Wat een ophef allemaal. Gewoon een gemiddelde PVV-er!

clear view | 10-11-10 | 18:42

Altijd weer die kut-pvv'ers. Paspoort afpakken en in de Noordzee flikkeren.

Gavrilo | 10-11-10 | 18:42

tendentieus stukje weer, GS. De lezers die menen dat GS een propagandamachine van de PVV is, mogen hun wonden gaan likken.

Rene Zoutketel | 10-11-10 | 18:42

In status nascendi... kom aan.

larie | 10-11-10 | 18:42

Een carrière-PvdA'er zal dat niet overkomen, die woont op een landgoed op de Veluwe zonder buren. #MarcelvanDam

koerbagh ® | 10-11-10 | 18:40

@Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 18:30
Had je http://opinie.volkskrant.nl/artikel/show/id/7104/Islamisten_willen_etnische_getto%27s al gezien?

Parsons | 10-11-10 | 18:40

O ja, reaguurders die GS altijd omstandig PVV-sympathie verwijten: kom er maar in. Hallo? Niemand?

Krachtmeester | 10-11-10 | 18:38

En toch heb ik liever echte mensen dan die plastic praatpop van een Balkenende, bijvoorbeeld.

vetkleppert | 10-11-10 | 18:37

Wat is daar vreemd aan? Ik wordt ook altijd pissig als er honden voor mijn voordeur schijten. En allochtoonse kinderen rennen ook huilend weg als ik er aan kom, bang voor blauwe ogen (de mijne dan). Hun moeders zijn vaak dikke besnorde varkens en ik moet dat gewoon kunnenzeggen sinds ik de de cursus "assertief verbaal scheelt later een boel kabaal" heb gevolgd.

En dan dat pissen in een brievenbus.... weet je wel wat het kost als je het op straat doet?? Nou dan!

vraagstaart | 10-11-10 | 18:35

Onderofficier bij de KL..

Superior Bastard | 10-11-10 | 18:35

@Boer Harm uut Twente | 10-11-10 | 18:28
Heeft hij die kinderrompjes nou een keer begraven in zijn tuin? Het zag er nogal naar uit zo hangend aan zijn boom.

blinde kip | 10-11-10 | 18:34

beerpoes | 10-11-10 | 18:32

Omdat stront nu eenmaal bovendrijft?

zovoklets | 10-11-10 | 18:34

Tokkies in verwarring hier.

Jean | 10-11-10 | 18:32

Waarom verbaast het me niet dat zo'n etter het ver geschopt heeft in de politiek?

beerpoes | 10-11-10 | 18:32

oh wauw zeg, binnen de tijd met mysql gespeeld, knap hoor lutserbeheerder van crimesite.nl.

sufkut | 10-11-10 | 18:30

@Boer Harm uut Twente | 10-11-10 | 18:28
Ik weet uit ervaring wel dat dat goed werkt.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 18:30

Misschien was het figuratief expressionistische PVV-kundst om in gebaren je bedoeling duidelijk te maken?

Zwaaien andere politici nooit met het vingertje?

zovoklets | 10-11-10 | 18:29

Hahaha, blijf ze maar verdedigen. Ik zeg: uitzetten naar een Waddeneiland!

mokum4all | 10-11-10 | 18:29

Ik heb ook een tijdje naast hem gewoond.
Hij liet iedere dag 100 kuikentjes bij zich brengen waar hij dan bovenop ging springen.
"om mijn agressie kwijt te kunnen", zei hij dan.

Boer Harm uut Twente | 10-11-10 | 18:28

Hey een nieuwe Condell. Over Wilders en de PVV.

http://www.youtube.com/watch?v=bWw7H4m389o

Parsons | 10-11-10 | 18:28

begint een beetje op de LPF te lijken daar. Het is afwachten totdat de eerste heroine prostituee boven komt drijven binnen de PVV.

dandaan | 10-11-10 | 18:28

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 18:24 LOL @ rijdende rechterT. +1 zo is het maar net.

Russ Meyer | 10-11-10 | 18:27

Ik zie het ook wel in mijn omgeving. De mensen die pvv hebben gestemd, goeie jongens, ietwat ruig, hart van goud, niet vies van een knokpartijtje maar in een discussie de diepgang van een stuk piepschuim.

Superior Bastard | 10-11-10 | 18:27

Een buurthuis had wonderen kunnen doen in deze getormenteerde wijk.
Als we allemaal naar visionair Joop van den Ende zouden luisteren, zou er zoveel onnodig leed voorkomen kunnen worden!

Krachtmeester | 10-11-10 | 18:27

Ach, wederom reuring om een geinstalleerde PVV`er.

Floris e Blancefloer | 10-11-10 | 18:26

Hij is kaal, dus schuldig!

zovoklets | 10-11-10 | 18:26

Dus als ik het goed begrijp moet je mensen die hun kut hond in je tuin laten schijten bedanken ofzo ?!?

Alfa 75 | 10-11-10 | 18:26

De Heauleaucauster | 10-11-10 | 18:21

Hebben die Animal Cops meteen wat te doen , kunnen ze die hondenhater Eric in de boeien slaan .

Eurotokkie | 10-11-10 | 18:24

Och, In de U.S.A. kun je met zulk gedrag altijd nog president worden. En een tweede termijn winnen. Waar hebben we het over.

zovoklets | 10-11-10 | 18:24

@Eric Lucassen
Veroordeeld? Niet? Next!

Verontwaardigde en liegende buren zijn meer iets voor De Rijdende RechterT.

Art Vandelay Ultor | 10-11-10 | 18:24

@blinde kip | 10-11-10 | 18:21
Je moet dan ook wel een blinde kip zijn, om zoiets te doen...

Cidel Fastro | 10-11-10 | 18:23

Kan me vergissen maar enkelen schijnen moeite te hebben met deze, in hun ogen anti-pvv, berichtgeving.. Speciaal voor hen.., de rest van Geerts gezelschap is brandschoon...!

Coyote | 10-11-10 | 18:23

Denkt Na | 10-11-10 | 18:11
Je kan het ook omdraaien;
Zolang de fatsoenlijke burger, zijn fatsoenlijke baan niet opgeeft om de politiek in te gaan, blijf je dit helaas houden.
En ja; Ik beticht u bij dezen wederom van een Godwin ;)

Russ Meyer | 10-11-10 | 18:23

Kan me vergissen maar enkelen schijnen moeite te hebben met deze, in hun ogen anti-pvv, berichtgeving.. Speciaal voor hen.., de rest van Geerts gezelschap brandschoon...!

Coyote | 10-11-10 | 18:22

Zie daar het grootste probleem van de PVV.

Het is moeilijk om goede mensen te krijgen als je op voorhand wordt uitgemaakt voor fascist, racist, white trash, etc.

Demoniseren werkt. En dat weten ze bij de PO als geen ander.

Parsons | 10-11-10 | 18:22

Hahaha. De partij met het hart op de tong en de vuisten geheven begint steeds meer de contouren te krijgen van een losgeslagen bende onbehouwen horken.
Kan ook eigenlijk niet anders, de opmars is te snel gegaan.

Superior Bastard | 10-11-10 | 18:22

Ik geloof er geen reedt van, maar ik weet nog wel een leuk PVV-topic. Mag ik ook eens?

Robin Hood | 10-11-10 | 18:21

Maxime Verhagen als buurman is pas erg. Als zijn kat in jouw tuin schijt en je zegt er wat van, weet hij je uiteindelijk zover te krijgen dat je de kwestie vergeet, zijn tuin komt opruimen en zijn auto's gaat wassen.

blinde kip | 10-11-10 | 18:21

Eric deed gewoon wat meer mensen moeten doen. Wrom fatsoenlijk doen tegen de asocialen, die gaan hun gedrag echt niet veranderen. Laten inderdaad hun hond liefst nog op je deurmat hun behoefte doen. Ik heb er echt geen problemen mee als iemand deze mensen lik op stuk geeft.

De Heauleaucauster | 10-11-10 | 18:21

Het is ook niet de kwaliteit van de pvv, maar het falen van de rest.

r. guurder | 10-11-10 | 18:20

driekeernee | 10-11-10 | 18:17

Gelukkig dat de stank uit Utrecht nog alles overheerst maar als deze weggetrokken is dan zal ik mijn neus even in de wind plaatsen .

Eurotokkie | 10-11-10 | 18:19

Ach ik zou die tokkies die hun hond in mijn voortuin laten schijten ook graag een ram voor hun kop geven.

aderkalkballenbroek | 10-11-10 | 18:19

Laat die man toch! Genoeg onrendabelen in de zorg, de publieke sector, defensie, justitie... maar nee, als er een aap in de kamer komt, dan is het ineens janken...

Cidel Fastro | 10-11-10 | 18:19

Leuk Stukje !! Nu ff hieronder voorvallen posten over pvda krakers,zakken vullers en linksch lullers.. :

Alfa 75 | 10-11-10 | 18:17

De beerput gaat langzaam open...

driekeernee | 10-11-10 | 18:17

De Badelochstraat ligt praktisch in West-Friesland.
Verder wat
sjaakdeslinksesul | 10-11-10 | 18:12
zegt.

Rest In Privacy | 10-11-10 | 18:17

@ borderlijntje | 10-11-10 | 18:11
Hahaha...., u is een tokkie..?

Coyote | 10-11-10 | 18:14

Denkt Na | 10-11-10 | 18:11

De PVV trek nu eenmaal vuil aan.

Eurotokkie | 10-11-10 | 18:13

Ik mis alleen nog een PvdA wethouder in dit topic die beweert dat het allemaal wel meeviel met die terreur.

sjaakdeslinksesul | 10-11-10 | 18:12

PVV moet eens heel snel schoon schip gaan maken als ze fatsoenlijke burger nog binnenboord wil houden.

Google eens op vrijkorpsen.....

Denkt Na | 10-11-10 | 18:11

Hoor eens, veel burgers begonnen het aardig spuugzat te worden allemaal, zodoende trok de PVV ook wel eens wat al te doortastende types aan. Nu het allemaal netjes per wet geregeld kan gaan worden, is die houding niet meer nodig en zal snel verminderen.

borderlijntje | 10-11-10 | 18:11

Hehehe.., criminele randgroepjongere die infiltreert in de PVV... Way to Go Geert!

Coyote | 10-11-10 | 18:10

April naar de stembus .

Eurotokkie | 10-11-10 | 18:10

Alle leipkezen verzamelen!!!

Jaimy Fox | 10-11-10 | 18:08

"jaagde allochtone kinderen de stuipen op het lijf". Die zullen er om hebben gevraagd. Al die andere zaken moeten in de juiste context worden bezien... Me dunkt.

AliCan | 10-11-10 | 18:07

@ G-unite | 10-11-10 | 17:57
Het scheelt maar een paar lettertjes
Heb je toch een beetje je zin

Tobi | 10-11-10 | 18:06

oke, 3 keer dubieus handelen van PVV ers het afgelopen jaar. Maar ontelbare keren zakkenvullerij door PvdA'ers.

ministerpronk | 10-11-10 | 18:05

Is er geen wet die het verbied mensen zoals hij uit de politiek te houden? Ik bedoel zo iemand kan je toch niet serieus nemen als het wel over serieuze zaken gaat.

P.s. Zeker een hoofdrolspeler voor een nieuw serie gebaseerd op flodder.

Jensjoo | 10-11-10 | 18:05

creatief met zoutzuur

plasgaatje | 10-11-10 | 18:04

-weggejorist-

sjaakdeslinksesul | 10-11-10 | 18:03

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat pvv-kamerleden geen goede buren zijn.

Binnenbaan | 10-11-10 | 18:02

allemaal op de LPF-academie geweest denk ik?

Roofje | 10-11-10 | 18:02

Partij Van de Vechtbaasjes.

Zeeschuimer | 10-11-10 | 18:02

He, ik wilde het over de pvda hebben.

G-unite | 10-11-10 | 17:57

Met zo'n laag voorhoofd, je ziet het meteen. Tokkie!

plaklul | 10-11-10 | 17:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken