
(ANP) Een hakenkruis op een bord in de tuin van de woning van het Friese PVV-lid Jan Lautenbach in Oudwoude. De woning is in de nacht van donderdag op vrijdag beklad met hakenkruisen. Lautenbach is kandidaat voor de komende Provinciale Statenverkiezingen. De PVVer deed vrijdagochtend aangifte. Er zijn volgens de politie hakenkruisen in en rondom de woning van Lautenbach aangebracht. Ook werden vernielingen aangericht. Interesse in
Multi-level-marketing producten iemand?
Reaguursels
Inloggenzal me niks verbazen als dit een PVV actie is geweest, counter marketing.
Ate de Jong van anti-discriminatieclub Tumba uit Leeuwarden vindt het niet meer dan logisch dat er hakenkruisen bij Lautenbach zijn aangebracht: "wie kaatst kan de bal verwachten". (bron: Omrop Fryslan) Typisch: een gesubsidieerde linksclub tegen discriminatie die discriminatie van PVV'ers vergoeilijkt... ik zeg: subsidie intrekken, zo snel mogelijk!
Wat geeft me het rare idee dat de kandidaat het zelf heeft aangebracht? Zou goede PR zijn. Van iemand die into Herbalife is, lijkt dit me ook geen vergezocht scenario.
Joh, misschien zijn het wel een stel skinheads die hun support willen tonen
Linkse kerk is weer met haar spreuken aan het haatzaaien
anoniem hakenkruisje schilderen. Laf.
Multi-level-marketing is geen, ik herhaal géén, piramidespel.... echt niet.
Simpele Marxist | 05-11-10 | 13:46
Moeten ze jouw huis even onderhanden nemen? Je maakt het toch zo weer schoon joh.
IN en rondom de woning. Wat verschrikkelijk laag en laf!
@Prins Pils
De linkse leugens zijn gelukkig uitgewerkt in Nederland...
Ik heb er nimmer nooit in geloofd, vanaf de eerste keer dat ik mocht stemmen ruim dertig jaar geleden. Nooit heb ik PvdA gestemd. En dat terwijl mijn vader en moeder hardcore socialisten waren.
nou, zo fris is z'n hyves profiel ook niet.
Oudwoude ?
Nooit van gehoord.
Ach zeaun bordje ergens in een onbekend dorpje in the middle of nowhere.
Dat er op de landelijke televisie in varaprogramma's zoals Zembla, P&W en DWDD gasten worden uitgenodigd of beelden worden vertoond van mensen die zonder weerwoord fascisme koppelen aan de PVV is van een andere orde.
Zoals een tijdje geleden bij P&W dat onnozele Vlaamsche heaumeausuele schrijvertje Tom Lanoye die zelluf in een horrorscenario als een van de eersten met het heaufd naar beneden van de minaret wordt geflikkerd.
Is dat niet gewoon, vrijheid van meningsuiting?
Misschien was het een publiciteitsstunt van herbalife om hun producten onder de aandacht te brengen bij skinheads en neonazi's.
In Friesland gaan we nu dus op 3 maart allemaal op de PVV stemmen, bedankt voor de tip AFA prutsers.
weke onverlaat heeft 'Herbalife' op dat mooie PVV-bord gekalkt.... dat zouden ze moeten verbieden...
ONS | 05-11-10 | 20:46 Ach wel nee. De beeldenstorm was ook maar een dikke bries van hooguit 4.
Het begon met Joop den Uyl, en het eindigd met een vette tweedeling, met dank aan het socialisme!
Herbalife. Dodelijk. Waarom wordt een partij waar je misschien wel bij zou willen horen toch steevast bevolkt door mensen waar je beslist niet bij wilt horen?
De Treinende Rechter | 05-11-10 | 20:22
U heeft de afgelopen jaren blijkbaar veel gemist.
We zijn momenteel zeker in oorlog met de linkse en islamitsche kerk die ons de freedom of speech in Nederland en wereldwijd via VN-resoluties willen ontnemen!
Ik voorspel: Hij heeft het zelf gedaan, wat naamsbekendheid, beetje reclame voor zijn flutbedrijf in het verkopen van prutproducten aan je eigen vrienden. Niks meer, niks minder.
@Prins Pils | 05-11-10 | 19:16
Het kan zijn dat ik het heb gemist maar we zijn volgens mij niet in oorlog.
Gripzz | 05-11-10 | 18:55
Neen, u bent zeker in de war met uw eigen foute familie!
Echte landverraders zoals u die collaboreerden met de vijand van ons land.
@jorickdd | 05-11-10 | 18:12
---
Er zijn genoeg ruiten ingegooid, zelf poging tot brandstichting.
Moskeeën die beklad zijn, besmeurd met overblijfselen van varkens etc.
Lautenbach is een Duitse naam... volgens PVV traditie deporteren naar Duitsland. Maar wel de fietsen inleveren!
SantaX | 05-11-10 | 17:45
Ik zie wel een verband tussen u en een idioot, doch met dat verschil dat de idioot het verstandigste is!
terecht,
Herbalife zou verboten moeten worden. stelletje oplichters.
@ jorickdd | 05-11-10 | 18:12
wat lul je nou. Hoeveel huizen van allochtonen zijn er al bekladt?
Wat niet wegneemt dat dergelijke acties uiterst laag zijn, maar misschien slaat het hakenkruys wel weer op herbalife en dan valt het weer te begrijpen...
Eén ding wat ik weet is dat je als pvv'er veel meer op je tellen moet passen dan als moslim zijnde!
Dus PVV is tegen Joden? Dit laat maar weer eens zien hoe dom dit soort spuitverf-pvda'ers zijn.
Ik zie wel een verband tussen de methoden van de PVV en haar ideologie en het nazi-gedachtegoed eigenlijk. Denk dat iedereen die geen PVV stemt dat wel ziet eigenlijk.
Zonde en onsmakelijk. Uit je frustraties via internet dan doe je geen vlieg kwaad.
kattenmepper | 05-11-10 | 17:15
Goed, ik zal niet aan uw begeleidsters zitten, maar hoe laat komt u terug van proefverlof?
Verder ook een fijn weekend en proost!
@Links Handig | 05-11-10 | 13:39
Nah, dan werd ie wel weggejorist.
Prins Pils | 05-11-10 | 17:07
Alleen de echte uitverkorene ziet het licht nietwaar?
ik zou zeggen haal nog en kratje en prettig weekend
Doe het rustig aan in de instelling en niet aan de begeleidsters zitten, afgesproken?
kattenmepper | 05-11-10 | 16:59
Slaapt u maar rustig policor door hoor!
Sommige mensen blijven ziende blind, toch?
Mensen die de huidige realiteit niet onder ogen willen zien, worden straks zeker allemaal wakker in een door de linkse kerk gefaciliteerde islamitische hororfilm!
Koran-saw deel III :)
Prins Pils | 05-11-10 | 16:51
Ja in je hoofd:)
Ja in je hoofd :)
Laatste stuiptrekkingen van een verloren links...
kattenmepper | 05-11-10 | 16:33
Hij draait dagelijks levensecht in alle grote steden van Nederland!
Theodoros | 05-11-10 | 16:21
Het woord fascisme is vandaag de dag aan inflatie onderhevig en de betekenis lijkt daardoor voor steeds meer mensen te vervagen. Dat het woord fascisme eigenlijk alleen betrekking had op de (linkse) politieke stroming van de Italiaanse dictator Mussolini, is veel mensen onbekend. Om de link tussen de Duitse nationaal-socialisten (nazi's) en de na-oorlogse socialisten te verbloemen hebben vooral aanhangers van de linkse kerk het fascisme al decennia met opzet verward met het nationaal-socialisme. Buiten het feit dat het allebei van orgine linkse en dictoriale stromingen zijn, heeft het Italiaanse fascisme in principe niets te maken met het Duitse Nationaal-socialisme. En ja, het fascisme is op veel punten te vergelijken met het communisme, het nationaal-socialisme en andere dictoriale stromingen. Doch door de uiteindelijke verschillen hebben deze politieke stromingen allemaal een andere naam gekregen!
Verder spijt het mij voor u dat de beginletters van de titel bij mijn comment helaas geen woordgrapje opleverde.
die telefoon zal wel vaak rinkelen na deze foto
@Theodoros | 05-11-10 | 16:21
Wat een debiel artikel. Is die schrijver even vergeten dat er ook sprake was van Joden en zigeuner vervolging? of gaan we gelijk maar aan de holocaustontkenning?
De LPF stuurde ook haatfaxen aan zichzelf. Next !
Theodoros | 05-11-10 | 16:11
De moslims zijn de nieuwe joden, begrijp dat nou.
@Theodoros | 05-11-10 | 16:21
Zoek de parallellen.
www.hetnieuwejournaal.nl/2010/11/03/ve...
@deraderendraaien | 05-11-10 | 15:37 : Maar dan die PVV toch wel vaker...
Prins Pils | 05-11-10 | 15:59
Goh spannende filmrecentie... waar draait ie?
Links Handig | 05-11-10 | 13:38
LOL! Scherp...
PVV'ers maken Nederland enigszins kapot, dan reageren mensen zo ja. Helaas. Dat is de toekomst linkse tokkies vs rechtse tokkies. De middelste mensen (geen tokkies) hebben niks meer te zeggen.
Prins Pils | 05-11-10 | 15:59
Ik verwachtte een woord te ontdekken als ik de beginletters van je bericht van boven naar beneden las. Maar niks hoor.
Wat betekent dat woord 'fascisme' eigenlijk? Wat is het verschil tussen fascisten en de bestuurstijl in dictaturen in bijv. bananenrepublieken of communistische landen?
Grappig dat die gasten geen overeenkomst zien tussen de Nazi's en Finnen, maar wel met PVV'ers...
Ja, wacht nou even. Nu wordt het mij te dol met dat malle hakenkruis. PVV was toch VOOR Isreal en onze joodse medeburgers? Hitler en zijn vrienden daarentegen vonden joden maar niks, tenminste, zo herinner ik het me. Dus ik zie even het verband niet.
P.S. Kom allemaal eens langs bij onze joodse synagoge in Enschede, de mooiste van West-Europa!
Linkse
fascisten
hebben
monopoliepositie
op
intimidatie
en
geweld!
Door het stelselmatig blijven liegen en het verdraaien van de waarheid door linkschmenschen, denken deze aanhangers van de linkse kerk in Nederland nog steeds een klimaat van angst voor de PVV te kunnen scheppen. Door een WC-eend-onderzoekjes in opdracht van PvdA-minister Ter Horst probeerde men verleden jaar al de PVV te beschadigen door deze partij en haar aanhang valselijk extreemrechts te noemen. Maar bang om haar huidige macht aan rechts te verliezen blijft het valselijk demoniseren van de PVV door links gewoon doorgaan. Vooral in VARA-programmas zoals DWDD blijven linkse salonsocialisten zoals Matthijs van Nieuwkerk cs. constant olie op het politieke vuur gooien door laster, leugens en verdraaiingen van de waarheid! Alsof dit schaamteloos verketteren van een politieke tegenstander nog niet genoeg is, heeft de linkse kerk nu ook een boekje laten schrijven door ene Rob Riemen die als linkse cultuurfilosoof de door de tegenstanders van Wilders graag gewilde mening verkondigt dat Wilders en zijn PVV fascistisch zijn! Doch iedereen met een beetje gevoel voor geschiedenis weet ondertussen dat net zoals in Italië, als bakermat van het fascisme, het fascistische gevaar altijd van links komt. Maar ook nu weer is de linkse (fascistische) kerk in haar strijd om de macht in Nederland blijkbaar niets te bont. Zij demoniseren hun politieke tegenstanders en hun AFA-stormtroepen marcheren daarbij in hun zwarte (SS)kleding reeds door onze straten om ieder tegengeluid die hun onwelgevallig is, met geweld te frustreren of zoals in dit geval toekomstige PVV-politici te intimideren!
Wellicht dat Geertje W zijn DKDB viral nu uit kan breiden naar de gehele PVV.
baronbreekijzer | 05-11-10 | 15:39 Godwin-virals gaan het helemaal worden.
Weer opvallend veel PVV critici hier bij dit topic.
Die herballife virals gaan wel erg ver tegenwoordig.
@TM | 05-11-10 | 15:20
Net als heel islamitisch aan hangend Nederlend toch?
Ingrid wilde Henk nog tegenhouden. Maar je kent Henk. Die denkt niet na, maar doet gewoon.
-weggejorist-
PVV'ers, de nieuwe joden XD
Godwin. Jammer weer van de linksche garde.
ik dacht dat men (lees links/finnen/moslims) al inmiddels weten dat de rooie de echte facisten (lees nationaal socialisten) zijn.
de swatika draait rechts, het symbool komt uit het boedisme en is positief, dus er werd mee bedoelt: ik hoop dat alle zetels van de 1e kamer naar de PVV (met hoofd letters)gaan.
en dat gebeurt ook met zulke positieve reclame
En weer laat links-fascistisch Nederland zich van zijn meest tolerante kant zien...
"De PVVer deed vrijdagochtend aangifte."
Ja natuurlijk, daar ging het ook om want dit is allemaal doorgestoken kaart. Nu kan die kut-PVV weer lekker huilie huilie doen en in de slachtoffer rol gaan zitten.
Het is amper leesbaar. Je zou denken dat zo'n linkse spuitgast al wat oefening heeft gehad. Ik bedoel, de lijnen van de hakenkruis lopen zelfs scheef...
En terecht
Maar wat heeft de vrouw van Jan ermee te maken door haar bord te bekladden? Of had zij een buxushaag in de vorm van een hakenkruis ontworpen? De hitlerjugend die dit gedaan heeft mag van mij naar een zwaar werkkamp om eens wat arbeidsethos te kweken.
Sneue eikels met beroerd vmbo-handschrift.
Er zullen wel veel steunbetuigingen naar dat nog leesbare nummer ge-sms't worden.
Gemiste kans, ze hadden minstens zijn huis ook af kunnen fakkelen en zijn hamster kunnen verkrachten.
No Paseran
Schoorsteenveger | 05-11-10 | 14:39
Mooie vergelijking, chapeau!
Diana Charité | 05-11-10 | 14:42
U mag niet meer raden! ;)
Napeauleon | 05-11-10 | 14:06
Dat soort handel lever wel lekker op.
Niks nieuws oder de zon, oude wijn in nieuwe zakken overigens:
www.kempenmarkt.nl/moosdijksite/start....
@Diana Charité 14:37
Al goed joh. Mevrouw klonk tamelijk aangeslagen en leek werkelijk de schrik in d'r lijf te hebben... en dat voor een Friezin. Vandaar dat ik eea. voor alle helderheid maar nogmaals opbrengen deed.
San Paulo | 05-11-10 | 14:40
Joh, misschien schuilt achter de ene wel een dikkige, zweterige nietsnut en achter de ander een puisterige, onaantrekkelijke schlemiel.
Je weet het niet, hè?
ik vind het leuk hoor een Bitsch Fittie.
Meer vrouwen op GS!
MiaWallace | 05-11-10 | 14:08
Het belooft veel, geeft hoop, maar levert uiteindelijk weinig of niks op. Als het een beetje tegenzit is het nog giftig ook.
Maar het placebo-effect is niet te onderschatten, en het ledt tot interessante discussies omtrent de vraag of de reguliere geneeskunst wel zo deugt en of niet véél van zijn claims eveneens ondeugdelijk zijn en of de werkzaamheid van veel van zijn geneesmethoden óók niet op een placebo-effect berust.
De wijze waarop de reguliere geneeskunde de kwakzalvers bestrijdt zegt méér over die reguliere geneeskundige dan over de kwakzalver.
Kortom, soms hebben we kwakzalvers hard nodig.
MiaWallace | 05-11-10 | 14:37
Grrr.... ;)
widtvoet ® | 05-11-10 | 14:25
Ik heb het blijkbaar niet duidelijk genoeg laten weten: dit soort acties zijn in mijn ogen abject.
Diana Charité | 05-11-10 | 14:34
Welcome ;) Als je je bedenkt, laat je je haar los, dat geeft wat meer houvast...
Vraag: Is het hakenkruisen of hakenkruizen?
Ik zie namelijk één ANP bericht met hakenkruisen, en plots het lijkt in heel internetland algemeen geaccepteerd, dat het nu ineens met een s geschreven wordt.
MLM, gebeurt dat nog steeds dan?
Zijn er nog echt zulke enorme sukkels die daarin trappen?
Makkelijk geld verdienen? LMAO
MiaWallace | 05-11-10 | 14:31
Ach nee, laat maar; Walibi en roze zijn niet echt 'mijn ding'.
Toch bedankt! ;)
-weggejorist-
Ik denk dat ie die hakenkruisen binnen zelf heeft opgehangen/aangebracht.
Diana Charité | 05-11-10 | 14:25
Als je naar Walibi World komt, krijg je nog veel meer. Je herkent me aan mijn roze vestje.
Komen hier ook kamervragen van CU en GL over? Of is dat alleen geldig voor Moskeegezeur?
lid? wtf? brinkman heeft gewonnen oid?
Catfight.
Typisch gevalletje van de Wet van Godwin.
Losers.
@Diana Charité 14:18
Wat jij wil maar deze "heldenaktie" *kuch* lijkt niet uitgevoerd om de verkopers van die Herbaliferommel iets duidelijk te maken en/of angst in te boezemen toch?
MiaWallace | 05-11-10 | 14:22
De aandacht van jou had ik er graag nog even bij.
Dank je!
@seven | 05-11-10 | 14:20
Producten die je sowieso al op zo ongeveer elke straathoek kunt kopen mot je niet eens in je assortiment willen. Maar Herbalife en andere gebakken lucht doet het kennelijk nog steeds best aardig bij het intellectueel minder begenadigde smaldeel van de bevolking.
't Is voor sommigen net hondenstront: het stinkt en toch trappen ze er elke keer weer in.
Napeauleon | 05-11-10 | 14:07
Ik snapte het al niet. Maar ik zal het hen zechen.
Herbalife zeker weer zo'n beleggingsfonds voor kruidenvrouwtjes.
Diana Charité | 05-11-10 | 14:20
Ja, okee, je bent geen aanhanger van de PVV. Schokkend hoor, we zijn heel verontwaardigd. Zo genoeg aandacht gehad?
Ahem, dit is toch eigenlijk het gedrag waar de PVV voor gedemoniseerd wordt? Mensen etiketten op plakken enzo? En discrimineren om hun ideologie?
Dus degenen die ertégen zijn gebruiken dus precies de middelen wáár ze op tegen zijn. Hmmmm
Kortom: Hoe linkser, hoe rascistischer, en... HOE LAFFER
San Paulo | 05-11-10 | 14:13
Bedoel je niet 'een mes onder het hart te steken'?
Waarom die herballife verkopers niet zelf bij een vitaminefabriek / outlet (lees ander merk) tegen de originele lage kostprijs hun identieke verkoopwaar inkopen en daar de straat mee opgaan en zo een keten aan profiteurs overslaan en dus veel betere aanbieding kan doen aan echte eindklanten. Als je al 200x te duur inkoopt heb je van zakendoen niks begrepen.
Een PVV-lid? Huh...
widtvoet ® | 05-11-10 | 14:16
Ik weet eigenlijk niet wat ik verwerpelijker vind; PVV of (de verkoopmethodes van) Herbalife...
Vervelend maar logisch resultaat van groepen tegen elkaar opzetten.. Varkenskoppen vs hakenkruizen..
Maar de problemen blijven hoor.. Volgend jaar 10% hogere zorgpremie.
... "op een andere partij gestemd dan ondergetekende"... had dat moeten spellen natuurlijk
@Diana Charité 14:13
Jan is "van de PVV". Tine niet noodzakelijk (mevr. widtvoet heeft bv. bij de laatste verkiezingen ook op een andere partij gestemd) maar tis wel háár 06.
Maximaal een jaar, en dan is de eerste PVVer dood. Wat ik je brom!
*bromt*
@TisNieZoMoeilijk | 05-11-10 | 13:39, gefeliciteerd, u is er door gekomen!
Danen-66 Jugend najaarsoffensief.
widtvoet ® | 05-11-10 | 14:07
Voor de duidelijkheid: ik keur het ook niet goed. Ze hadden dat nummer best even weg kunnen shoppen. Ook al zijn ze van de PVV en Herbalife.
stephan66 | 05-11-10 | 13:55
Kom eens langs zou ik zeggen, mag je dezelfde tekst uitspreken die je hebt opgeschreven, wedden dat je zo ingeburgerd bent.
oja, om Tine even een hart onder de riem te steken kun je haar even mailen:
tine.vanminnen@kpnplanet.nl
geinig.
www.walddyk.info/side7.html
Goede verkiezingscampagne van de PVV. Ze moeten ook wel als ze veel zetels in de 1e kamer willen krijgen.
Salman Rushdie heeft sinds de publicatie van De Duivelsverzen ook een Herbalife.
Nou ook erg zeg. Ik vind het niet goed maar het zegt niet veel.
dat zou een pvv'er toch mooi moeten vinden, wat ondankbaar om te gaan zeuren als iemand je huis verfraaid met mooie fascistische symbolen.
Schoorsteenveger | 05-11-10 | 13:58
Het elimineert vreemde entiteiten uit het lichaam? ;)
@Diana Charité 14:02
Kan allemaal wel zijn maar 't gaat hier niet om (anti)reklame voor Herbalife natuurlijk. De schrik zit er goed in bij mevrouw.
Stroopdoos | 05-11-10 | 13:57
Spoor je die betrouwbare bron nog wel even aan om wat aan zijn/haar Nederlands te gaan werken?
:)
Schoorsteenveger | 05-11-10 | 13:58
Sterk!
'Eerst denk je dat het goed voor je is, later blijkt het tegenovergestelde'
Ik meende daarnaast ooit gehoord te hebben dat Herbalife een kostbare oefening is, óók?
Heeft Rob Riemen gedaan zeker. Lijkt op het eerste gezicht een keurige man, maar 's nachts trekt hij een bivakmuts over zijn knikker...
Ik ben wel benieuwd of dit -netto gezien- meer klanten oplevert dan kost ...
www.hetvrijevolk.com/?pagina=399 toch niet stiekem syndroom van Croiset meneer Lauterbach.
@Superior Bastard | 05-11-10 | 13:58
En achterstandsprovincie nummer 1 is, laat me raden, de Randstad! Ja ja, zeg maar, wat heb ik gewonnen?
Hmm, lijkt me een kwestie van effe handig op inspelen, PVVert pakt terstond telefoon besteld kolossale plastic Thaise Boeddha met zinvolle vermelding, naast Herbalife nu ook Oosterse Meditatie voor al uw uitleg aangaande swastika,s, tog?
Herbalife staat gelijk aan Nazis. Had niks met de PVV te maken, dat maken ze er dan maar weer van!
widtvoet ® | 05-11-10 | 14:01
Marketingtechnisch: slechte reclame is ook reclame.
MLM-deelnemer, tja dan heb je de theorie achter ponzi-sheme's niet begrepen. Piramidespel met geschuif van insintriek waardeloos spul wat voor 200x de prijs tov de kruitvat wordt verkocht door no.1.
Stel je hebt 100 geworven klanten (lees distributeurs) nodig om break-even te draaien. (Je startinvest terug te verdienen.)
1e laag (eindbaas) heeft 100 distributeurs nodig, die 2e laag heeft 10.000 eigen distributeurs nodig voor break-even. Die 3e laag heeft er 1.000.000 nodig.. die 4e laag 10 miljoen.. meer dan aantal huishoudens in NL, laat staan MLN slachtoffers. Lees 3e laag of eerder heeft nooit genoeg klanten om uit de kosten te komen. Degene die er even inzitten gaan door met oplichten omdat ze slachtoffers nodig hebben om zelf uit de kosten te raken er al zoveel in hebben geïnvesteerd.
Waar gaat het heen in NL.
Niet echt fraai overigens dat dat 06 nummer op die pika prijkt. Heeft mevrouw dalijk het hele weekend allerlei scheldmalloten en dreigdebielen aan de lijn hangen. Nu er toch zo driftig gejorist wordt de laatste topiks... GS was geen telefoonboek toch?
@mezelf
woont (excuus)
@Bonostaff | 05-11-10 | 13:59:
Dan mot je toch echt met je water naar de dokter heur! Stuk idioot.
stephan66 | 05-11-10 | 13:55
Koeien jongen, alleen maar koeien , aan varkens doen we hier niet...
Wat dat betreft ben jij echt wel een simpelmans...
ik heb een broer die zit in die voedings-shit. Net een sekte. Woon in Lelystad.... zegt al genoeg.
-weggejorist-
Anderzijds: liever een hakenkruis dan Fries dialect op mijn reclamebordje
Puddingbux | 05-11-10 | 13:55
Je hebt het over Friesland. Achterstandsprovincie nr. 2.
Herbalife, de PVV onder de geneesmiddelen.
Walgelijk, maar in geen enkele zin verrassend. Gaat nog wel vaker gebeuren, dus PVV-kandidaten, maak je borst maar nat, en schakel een flinke hond in die finnen wel rauw lust.
PVV en hakenkruizen? Moewhaha. Je kunt beter de halve maan van de Islam door een hakenkruis vervangen. Is overtuigender.
@ Reinaert | 05-11-10 | 13:53
De essays van Zwagerman zijn het lezen, in tegenstelling tot zijn oraties (luisteren), wel waard.
Uit *kuch* betrouwbare bron heb ik vernomen dat het huis inmiddels onbewoonbaar is verklaart.
Ziet niemand dan dat dat geen Nederlands is wat er op dat bord staat?
Friesland zou zich ook eens mogen integreren.
Scandinavisch bord, weten wij veel wat daarop staat. Maaruh de Finnen daarentegen, die begrijpen het wel hoor.
Bovendien word ik ook wel agressief van piramidepraktijken zoals Herbalife.. dus dat het agressie oproept is heeeeeeeel normaal!
Friezen zijn domme boeren die niet (N)Medelander genoemd willen worden. Geen buitenlander die zich daar echt thuis voelt, vandaar dat ze ook de problematiek van de rest van het land niet snappen. En met varkens zullen ze niet spotten, dat is net zoiets voor een fries als een koe voor een indiër.
Oudwoude? Ligt daar een achterstandswijk op scooterafstand dan?
-weggejorist-
Toevallig ben ik de dealer in Herpeslife...
een opzetje uit eigen gelederen is niet uitgesloten
Ik vind het niet echt een zuiver uitgevoerde swastika. Hij kan beter.
Herbalife en tuinontwerp- en adviesbureau. In zijn vrije tijd is hij vast fietsenmaker.
Om maar even in de Friese traditie te blijven: Wie kaatst, kan de bal verwachten.
@Links Handig | 05-11-10 | 13:49:
Essays van Zwagerman eindigen bij mij in de kattenbak van de kat die ik niet bezit.
Maar daarom niet getreurd, ik heb met enige regelmaat een kater.
Kwestie van de krant openslaan en daar komt niet eens drank aan te pas!
@Carpa | 05-11-10 | 13:44, dat je zegt van: die Teun .........
blackpeace | 05-11-10 | 13:49
Multilevel marketing is een heel questieuze bedrijfsvorm.
.. Maar een géld wat je ermee kan verdienen!
.. dat moet het werk zijn van links schoftentuig. Die tragische stakkers denken nog steeds dat alles wat niet in hun straatje past rechtstreeks afkomstig is van ome Dolf vanuit zijn bierkelder aan de 2eWO Straat te B.
Het enige morele kompas wat nog richting geeft aan onzekere zwalkmenschen.
Herbalife? Dat is toch een soort van sekte?
Kunnen ze in Friesland lezen dan?
Multilevel marketing is een heel questieuze bedrijfsvorm. Enkele mensen worden slapend rijk en de anderen sappelen zich te barste. Herbalife is de ergste: van geen enkel preparaat is ook maar in de verste verten waarschijnlijk gemaakt dat het werkt. Multi level marketing heeft dus alleen zin als je aan de top instapt en flink verdient aan al die halfgare stakkerds die zich onder jou opgetekend hebben. Ware ik Greet geweest had ik zo'n twijfelachtige 'zakenman' niet op mijn lijst toegelaten.
Stond zoiets gisteren niet in de Telegraaf?:
www.telegraaf.nl/binnenland/8101099/__...
als ie nu van het cda was geweest.... ;)
@Bonostaff U heeft gelijk! WTF?
@ Reinaert | 05-11-10 | 13:39
Ja, en meer van dat. Zo veel zelfs dat nota bene Zwagerman meende hier een essay over te moeten schrijven.
Friese taal nazi?
Dan zit links er met z'n fasjisten/nazi vergelijkingen niet 100% naast altijd bij de aksies.
Mij viel op dat het bord aardig wat spelfouten bevat...
Bonostaff | 05-11-10 | 13:47
Inderdaad, mooie fail van Geenstijl. Spijtig..
Haat zaaien. Dat komt er nu van, René Danen en Mohammed Rabbae, stelletje zeikerige opruiers en demoniseerders.
@Johnny Quid
Bedankt voor de roze veer.
Maar iedereen mist het grote nieuws uit dit stukje: de man is PVV lid. Blijkbaar kan men ineens wel lid worden?
? PVV team langs geweest om woning te decoreren voor verkiezingen?
@Bassie Breedtbek 13:49
IN en rondom de woning staat er. Jammer dat die kerel blijkbaar geen waakhonden heeft. Ook IN z'n woning godverdomme. Bizar.
Tokkies. Maar ik heb ook geruchten vernomen over de vermeende betrokkenheid van Herbalife bij ultra rechtse elementen. Dus voor mij komt het niet als een verrassing.
Dus? Je hebt toch middelen om dit schoon te maken, we leven niet in 1940.
Ooooh wat erg...... NOT
Het begint met bekladden.
Het eindigt met geweld.
Geweld van links wel te verstaan.
ach ze hadden ook een dood varken in z'n tuin kunnen pleuren..
Zijn de PS-kandidaten al bekend dan?
-weggejorist-
Dat deden de nazi's ook bij de joden. Herhaald de geschiedenis zich? De linkse nazi's hebben in iedergeval vrij spel. Met dank aan de linkse rechters.
De actie is opgeeist door de AFA(Anti Fastische Actie ofzo)...
Toch verdenk ik de Extreem Werkeloze Kunstenaars van betrokkenheid bij deze weinig creatieve actie...
Doet ook aan tuinontwerp zie ik, ja dan vraag je er om.
Zielige actie ,op de man direct spelen was beter geweest want nu moet de samenleving de schoonmaak gaan betalen..
Gossiemikkie wat een nieuws.. Oudwoude is ook niet meer wat het geweest is.
Slecht getekend hakenkruis trouwens.. duidelijk een beginner.
MLmarketing rules!
Hé, ik heb wat gemist: je kunt tegenwoordig dus blijkbaar lid worden van de PVV!
Hakenkruis... tsja. Of gedaan door iemand met een gebrek aan historisch besef. Of door iemand die denkt dat Herbalife al die bomen in het Amazonegebied kapt. Of door iemand die de PVV in een kwaad daglicht wil stellen...
De sloten zijn zuur, de rapen gaar:
anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2010/11/05...
"en dan heb je nog een islamofobe malloot die de herdenking wil verzieken door er demonstratief te gaan staan met een Israëlische vlag, en daartoe ook andere mensen oproept."
Op een herdenking van de Kristalnacht gaan zwaaien met een Israëlische vlag, hoe verzin je het.
LOL
Hoe zeggen we dat ook weer? Wie zaait...............
Was Rene Danen toevallig niet in Fryslân?
Trieste figuren.......
meer heb ik er niet over te zeggen
Misschien een gedeelte van de Dieren en Moskeetpolitie inwisselen voor PVVpolitie?
Overigens voorzie ik een recordaantal reaguursels in het vorige topic, Links Handig.
@Links Handig | 05-11-10 | 13:38:
Marcel van Dam bedoel je? Of Paul Rosenvöller? Of iemand anders uit die vreemde kliek?
in de woning of op de woning?
Sneue linkse hufters.
Je verwacht het niet.
Is me dat even schrikken zeg!!!
@Links Handig | 05-11-10 | 13:38
Sommigen zijn gewoon dom.
Goh,nou ,dan schrik je we even ! (-)
@ illuvatar | 05-11-10 | 13:38
Lijkt het reaguurderspanel van geenstijl wel.
Sommigen zijn te dom om na te denken en verhaspelen nieuw kwaad met oud kwaad.
Wat een anoniem lafbekje.
Toch gewoon door schilderen ook zonder cultuursubsidie, we hebben hier met een echte kunstenaar te maken.
Dat heet democratie hier in Nederland.
Hee, de jorisknop hangt niet meer.
Leuk Scandinavisch bordje in de tuin zeg...
Multi-level-marketing gaat mij boven de pet. Herbalife en Tupperware trouwens ook.
*** Plop ***
Herbalife = criminele organisatie.
Beter dan een varkenskop, toch?
REAGEER OOK