Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Boezemvrienden Kamerling: "Hallo, wij zijn er ook nog!"

jeroenkrabbeiseentopacteur.jpgDieptrieste dag voor de nabestaanden van Antonie Kamerling. Maar gelukkig weten ze zich omringd door boezemvrienden die opeens uit alle hoeken en gaten opduiken. Een hartverwarmend aantal waarmee je drie keer de Rozenboom kunt vullen. Roddelhoer (*) Wilma Nanninga bezwijkt na het wegvallen van haar goede vriend Antonie. Quinty en Loretta compleet van het padje door Koffietijd op zwart te gooien. En ook oud RTL-Unilever baas Bert van der Veer huilt een balkje mee. Om in een moeite door zijn deel van de erfenis veilig te stellen: 'Rillingen over rug bij bericht dood Antonie Kamerling. Ik heb hem ooit nog (mede) gecast voor GTST. En Peter Kelder gedoopt. Poor Isa & kids.' Staat genoteerd hoor Bert. En hé, daar hebben we Jeroen Krabbé! Professioneel grafdelver en vriend van de sterren. Gebruikt zijn zendtijd om en passant te memoreren dat hij gewoon Rut mag zeggen tegen Rutger Hauer. Carice tegen La Houten. En Arnie tegen Reinout Oerlemans. Smakeloos wereldrecord namedropping in een necrologie. Krabbé kende Antonie door en door na de film die ze samen maakten. In 1998. Dodelijke quote: “Ik heb begrepen dat ie heel depressief was.” Ook namens zwager Albert Verlinde: of de media uiterst terughoudend willen zijn. Hij zal straks heel betrokken en integer de precieze doodsoorzaak uit de doeken doen. Dus witte bolletjes en cake vanavond EXCLUSIEF in Albert's Koffiekamer op 4! Frits Barend oefent alvast zijn speech.

Reaguursels

Inloggen

Hij had werk wat hij leuk vond, geen zorgen over geld, een leuke vrouw, gezonde kinderen. Wat had hij in godsnaam voor reden om depressief overte zijn? Ik ken mensen die zo diep in de shit zitten (geestelijk/lichamelijk/financieel) en gewoon iedere dag weer doorgaan voor zichzelf en de kinderen.

gerda456 | 10-10-10 | 09:02

Toen ik het hoorde van Kamerling moest ik gelijk aan Hans van Tongeren denken.
De hoofdrolspeler uit de film 'Spetters' pleegde in 1982 zelfmoord.

www.nieuwsdossier.nl/dossier/1982-08-2...

Hoe dan ook, het is verdrietig.....

strikdewepstroper01 | 09-10-10 | 00:41

Voor zijn vrouw, kinderen, familie (zelfs A.V.) en echte vrienden vind ik het vreselijk, je zal het maar op je dak krijgen... Maar al die poeha er omheen vind ik wel een beetje overdreven, hoe lullig ook, er gaan elke dag mensen dood. Dat er melding van gemaakt wordt snap ik, hij was een bekende nl'er, maar dit leek me een beetje overdreven. Was ik trouwens de enige die het enigzins cru vond dat rtl "ik ook van jou" uitkoos als in memoriam film? Een film waarbij één vd twee hoofdpersonen aan het eind zelfmoord pleegt????? Het toppunt was koffietijd: Loretta Schrijver was zo over de tut dat ze zijn naam zeker niet meer wist: hij heette antonie, op z'n hollands, geen anthony...

leoleo | 08-10-10 | 23:43

vind het een zeer stoere bewuste daad, live free die young geweldig!.
alleen een probleempje, hoe zit het met de koters en het vrouwke kunnen zij hun leven op het zelfde nivo voortzetten met de gedachte dat papa last van teveel talent had of is het allemaal wat minder romantisch en een zeer zeer egoistische daad? als ze goed verzorgd achterblijven prima je bent raar maar niet egoistisch. zitten ze nu met een shitload aan rekeningen ellende had je er nooit aan moeten beginnen.

lidlbier | 08-10-10 | 20:54

Waarom wordt ons, hyena's, niets verteld over de methode?

Adalgar | 08-10-10 | 19:47

Albert Verlinde, wat een verschrikkelijk persoon is dat. Hypocriete asshole.

henkiedenkiedenkie | 08-10-10 | 19:47

Heerlijk voor kwalbert dat hij weer bovenop ditnieuws zit. Die krijgt een stijve van een stijve dus waarom niet bij zijn eigen familie. Zag hem gisteren in het voorbij zappen in boulevard met zijn vals sentiment. Met een beetje gevoel in je flikker ga je daar niet zo in je nopjes zitten zijn. Wat een walgelijke nicht.
Antonie K kwam over als een geweldig mens. Erg voor hem en zijn familie. Hij zal zich fucking eenzaam hebben moeten voelen om tot deze daad van wanhoop te komen..

naatholweg | 08-10-10 | 14:30

nou... precies wat ik gisteren voorspelde... Antonie blijkt plotseling 4 touringcars met allerbeste intieme vrienden te hebben met Krabbé (krabben, want jeuk) als reisleider. Wel een beetje vreemd dat-ie zich dan zo eenzaam voelde hè.
RIP kerel ! Vaia con Dios

Roofje | 08-10-10 | 14:28

Gek hè. Van Krabbe krijg ik altijd jeuk.

henkojenko | 08-10-10 | 11:48

@Boomschade - helemaal mee eens. rouw in stilte
iedereen bek dicht nou !

It_Bites | 08-10-10 | 11:40

Als iemand acteert met het enige talent dat hij heeft zijn jeugdige uiterlijk is dan is het een onoverkomelijk probleem als dat jeugdige uiterlijk langzaam afkalft. Het is voor Antonie Kamerling persoonlijk een drama, en voor zijn vrouw en kinderen, maar als iemand er voor kiest om uit het leven te stappen dan is dat zijn keuze. Als iemand jaren heeft geworsteld met de vraag of hij het zou dan en hij doet het dan is het een weloverwogen keuze.
Ik heb altijd niets gevonden van Antonie Kamerling, GEEN MENING DUS, hij was geen groot acteur. Hij was alleen iemand die voor de camera stond, meer niet, hij was niet bijzonder knap en hij had geen talent. Hij zag er jong uit, maar dat doet iedereen als ze twintig zijn. Maar als ze rond de veertig komen, dan gaat het achteruit. En dan is het onoverkomelijk om geen talent te hebben, en niets te kunnen. De rollen en het applaus worden minder, en minder, en minder. Van RTL4 kun je dan alleen nog maar naar Omroep Max.
Oude lijken kunnen nog naar het toneel. Andere oude lijken die houden dan grafredes als er echt geen enkele beweging meer in zit, zoals nu. Wat echter stuitend is dat zijn de boodschappen van de "sterren" die het allemaal hebben zie aankomen, iedereen wist van zijn depressies, maar niemand heeft een poot uitgestoken. Het is jammer als iemand die geen talent heeft zich van het leven beroofd, er zijn zoveel mensen die graag zouden willen leven maar dit niet meer kunnen. Ook voor die mensen is zelfmoord een grove belediging, zomaar weggooien wat een andere graag zou willen hebben. Het is daarom dat ik van mening ben dat iemand zoals Antonie Kamerling geen enkel respect verdient. Zelfmoord plegen omdat je carrière in het slop zit en omdat je geen talent hebt en omdat je nooit meer zoveel in je bed zult krijgen toen je twintig was. Wat een ellendige klootzak is het eigenlijk! Iedereen wordt ouder, voor niemand is dat leuk, maar om die depressies de baas te kunnen heb je alleen echte vrienden nodig die je er door heen helpen of die je een flinke schop onder je kont verkopen. Kennelijk heeft Antonie Kamerling geen echte vrienden gehad, want zijn depressie was dodelijk. Maar dat kan alleen als je niet goed in het leven staat en jouw vrienden en collega's geen bliksem voorstellen!

vanhetgoor | 08-10-10 | 10:02

koter | 07-10-10 | 22:42
"Nou die zijn jong genoeg om er zonder kleerscheuren uit te komen gezien hun psychische flexbiliteit. Die komen er dus wel overheen. "

Dat valt nog erg te bezien. Je ouders zijn zeker voor kinderen op die leeftijd de belangrijkste mensen, de ijkpunten. Als kind loop je een enorme deuk op als één van de ouders uit het leven stapt omdat hij/zij daarmee aangeeft dat zelfs jij (het kind dus) niet belangrijk genoeg bent om in leven te blijven. Dat strookt erg met de onvoorwaardelijke liefde die een kind voor z'n ouders voelt.
Hoewel ik weet dat een depressie een zeer ernstige hersenziekte is, waardoor je buitengewon ontoerekeningsvatbaar kan raken, vindt ik het niet te verkroppen dat AK zijn kinderen dit heeft aangedaan. Ik zag zo'n foto van AK met z'n koters, tja, ik zou liever m'n benen of watdan ook afhakken dan dat ik als vader die kinderen zou verliezen.
Enfin.
AK -1

de ondode dichter | 08-10-10 | 10:01

@ Julius C. 2:17
Het maakt inderdaad erg indruk als een jong iemand uit je omgeving overlijdt, en al helemaal op deze manier.
Het gaat in dit geval vooral om de manier waarop al deze integere mensen hun medeleven tonen. Je wordt nogal afgeleid van de inhoud door al die donkere zonnebrillen en rouwklediij. Ik vroeg me vooral gisteravond af of al die mensen inderdaad een extra pak meenemen naar kantoor, voor als er weer een lijk tevoorschijn komt, of dat Hans Ubbink gisteren gewoon een paar uur heeft overgewerkt.
En eerlijk gezegd weet ik niet wat meer respectloos is, afgeleid worden bij een dergelijk dramatische gebeurtenis, of dergelijk naecistisch gedrag bij de dood van een (oud)collega

Alice D. | 08-10-10 | 09:26

Ik heb een paar dagen naar Isa en Antonie mogen kijken terwijl zij aan het werk waren ( of konden pauzeren) . In die korte tijd heb ik met Antonie gesproken en zijn kinderen mogen zien. Wat een bijzonder gezin was dat. Wat een ongelooflijk lieve hardwerkende mensen. Wat een verlies.

antoinettte | 08-10-10 | 09:21

Ja als je niet op zijn begrafenis bent diskwalificeer je jezelf als bekende nederlander vandaar......

jaap1423 | 08-10-10 | 09:04

@ Julius C. | 08-10-10 | 02:17

graag gedaan... respectloos en nodeloos kwetsend... geenstijl. Rouwbandje al om?

SUMCHOT | 08-10-10 | 08:08

-weggejorist-

van Boxtel | 08-10-10 | 04:01

Domme, domme mensen hierboven. Wat een respectloos gelul en vooral napraten. Sukkeltjes. Wil jou wel eens zien met je waffel Koetsveld als een naaste/goede bekende zelfmoord pleegt. Heel veel van de genoemde mensen hebben jarenlang intensief met hem gewerkt. En kennen hem dus. Hij was oprecht een leuk mens. En ja, ik spreek uit ervaring. Het maakt impact als een naaste (oud) collega er ineens niet meer is. Zeker op deze wijze. Dat uiten deze mensen. Respectloos GeenStijl.

Julius C. | 08-10-10 | 02:17

Triest moment, niet al in de laatste tijd om de lijkenpikkers, me vriend die in horeca werkt kende hem vrij aardig, kwam vaak als lunch een ommeletje eten, en dan met verzoek het dooiertje heel te houden (wat eigenlijk niet mag), en hij was ook zo verstrooit, tot 4 keer aan toe moest ie hem bellen omdat ie ze portemonee had laten liggen, en me vriend, de goedheid zelfe zorgde er altijd dat ze beurs met inhoud en al veilig bleef, en dan kwam ie hem volgende halen. Tjah Jongen, ik zelf als depressief kan goed snappen wat er door heen ging, ik neem het je niet kwalijk, mensen die niet weten wat depressie inhoud zullen nooit weten hoe zo iets is, lieve man rust zacht, het is je niet gegeven...

Kees Kernraket | 08-10-10 | 01:42

Kamerding Who the fuck is Kamerding ?

Kwatz | 07-10-10 | 23:52

@ heedaar | 07-10-10 | 22:35

lul toch niet Zwitsalkuif.... je eigen kind een rouwkaart voorschotelen.. dat is lekker. Mama Hoes kan fluiten naar de verzekeringsgelden... misschien had dat nog enige genoegdoening kunnen geven... nu staan ze werkelijk heel maal zonder iets. Geen huis,geen geld, geen man, geen vader.... fucking tering egoist

SUMCHOT | 07-10-10 | 23:12

-weggejorist-

spy-doctor | 07-10-10 | 23:12

-weggejorist-

spy-doctor | 07-10-10 | 23:11

Vraag mij de hele dag al af hoe kom je aan zo'n zwager, en een dronken oom op je begrafenis lijkt mij prettiger dan een relnicht

flosje | 07-10-10 | 22:50

Ik vind het behoorlijk asociaal van Kamerling. Je kan zoiets je vrouw, kinderen, familie en vrienden niet aandoen. Bah.

TooledForTrouble | 07-10-10 | 19:37

Persoonlijk vind ik het wel een efficiente methode. Hoogstwaarschijnlijk was hij toch niet te genieten met zijn stemmingen. De relatie met zijn vrouw zal waarschijnlijk ook niet geweest zijn zoals het ooit was. Isa kan dus zonder schuldgevoelens opzoek naar een nieuwe man.

De enigste reden om het toch niet te doen zijn ze kinderen. Nou die zijn jong genoeg om er zonder kleerscheuren uit te komen gezien hun psychische flexbiliteit. Die komen er dus wel overheen.

Als iedereen die niet wil leven zichzelf van het leven beroofd zo moedig zouden zijn zichzelf van kant te maken zou de wereld er veel mooier uitzien. Een soort van Evolutie-theorie advanced edition.

De media zal wel een slaatje proberen te slaan uit de dood van Jorts broertje, een man die eigenlijk niet veel in te brengen had in de entertainment en eigenlijk al op zijn retour was (niet veelzeggend of einenlijk niets zeggend) Voor mij dus gewoon terug naar de orde van de dag. En morgen weer vroeg op.

koter | 07-10-10 | 22:42

Sterkte gewenst aan alle famillieleden en direct betrokkenen met dit verlies.

Muv. uiteraard zwager Kwalbert V. die ik dit nieuws volledig zag uitmelken op RTL4, waarbij die pisnicht ogenschijnlijk meerdere spontane ejaculaties had.

boasatlas | 07-10-10 | 22:36

ik hoop niet dat de nabestaanden deze commentaren lezen, het is wel GeenStijl, maar dit is wel heel Stijlloos.

heedaar | 07-10-10 | 22:35

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 21:52
Lol. Het copyright is trouwens al lang verlopen.

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 22:25

belachelijk land is nederland toch, belangrijk nieuws wat niet gebracht word (proces Wilders) onbelangrijk nieuws (er gaat een nietsnut dood) en de media weet niet van ophouden.
Er gaan dagelijks nietsnutten dood

grote grutjes | 07-10-10 | 22:09

@Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 21:23
Gedachtes met een (rechtmatige) eigenaar?
Geef die kudos bij nader inzien maar weer terug. ;)

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 21:52

Antonie wie?

Warhoofd | 07-10-10 | 21:52

In hun leven knokken de bn-ers om het hardst om media-aandacht. Dood en leven zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ga dan niet zeiken dat media terughoudend moet zijn.

Als je geld zat hebt en lichamelijk gezond bent, en je trekt toch je eigen stekker eruit, dan blijkt dat je alleen voor jezelf leefde en dus eigenlijk een gigantische egoist bent geweest.

je postbode | 07-10-10 | 21:48

@koekje erbij? | 07-10-10 | 21:11
Als je in de schuldhulpverlening geraakt moeten alle bezittingen verkocht worden en aangezien niemand in Nederland onder de brug hoeft te slapen wordt je voorrangskandidaat op de sociale huurmarkt.

In de praktijk zal dit minder soepel verlopen dan hierboven omschreven, zorg dus dat je rekeningen betaald zijn of maak er een enorme puinhoop van met tonnen schuld. Dat laatste is best lastig ;-)

Bo Dreksma | 07-10-10 | 21:35

De heer A. Verlinde neemt met de heer F. Barend alvast een huiliehuilie ceedeetje op.

grote haas | 07-10-10 | 21:28

@ koekje erbij? | 07-10-10 | 21:21

idd, wilde er oplos water naar toe sturen... werd geen suc6

SUMCHOT | 07-10-10 | 21:25

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 19:48
Even ontclaimen: die gedachte heb ik niet van mezelf. Ik stuur de kudo's door naar de rechtmatige eigenaar.

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 21:23

SUMCHOT | 07-10-10 | 21:16
Waarom druk maken om kinderen in de sahel? Daar moet je niet gaan wonen, dus ook niet zeuren om water!

koekje erbij? | 07-10-10 | 21:21

@ Hastrobot | 07-10-10 | 20:49

nee ken jou niet, ken jij Kamerolifant wel dan?..... maak je druk om kinderen in de Sahelwoestijn, niet om een nitwit die toevallig op tv is geweest. Huillie

SUMCHOT | 07-10-10 | 21:16

Het is niet echt een grote meneer geweest. Altijd Peter Kelder gebleven.
Ik dacht dat alleen echt grote jongens zelfmoord plegen.
Maar dus ook de minder getalenteerden.

Lampelul | 07-10-10 | 21:12

Ik weet niets van die man. Shit had ik nou toch maar in de jaren '80 GTST gekeken.

Charles Swietert | 07-10-10 | 21:11

Bo Dreksma | 07-10-10 | 20:38
Ot, wat is er mis met een "huurhut"?.Wel een huur(lease)auto van de zaak,makkelijk alle kosten worden betaald, maar geen huurhuis?Oh.

koekje erbij? | 07-10-10 | 21:11

Precies, die Wilma Nanninga probeerde alleen maar te suggereren dat ze zoó dicht bij de sterren staat dat de sterren haar ook zien. 'Blabla... Anthonie was van adel en voor zijn ouders ging hij rechten studeren... blabla .... gelukkig kunnen de kinderen terecht bij opa en oma, want die wonen op een mooie grote boerderij in...' GADVERDAMME, RODDELHOERRRRR!!

Dit is overigens de enige keer dat ik Albert Verlinde geloof als hij zegt dat hij meeleeft.

Joris Draaksteker | 07-10-10 | 21:04

OMG kom net thuis en hoor dat ANTONIE KAMERLING is overleden? Verschrikkelijk... Eén van de zwartste dagen in mijn leven... Hoe moet ik dit OOIT te boven komen???

Oberschwaffelmeister | 07-10-10 | 21:02

Hastrobot | 07-10-10 | 20:53
Ach, vaak is het ook alleen maar bedoelt als een soort grapje. Je kunt die puberbreinen toch niet kwalijk nemen dat ze een slecht gevoel humor hebben?

Getson | 07-10-10 | 20:59

@DylansBlue | 07-10-10 | 20:53
haha, ik zocht naar een overtreffende trap natuurlijk:)

Be de Laer | 07-10-10 | 20:59

Met alle respect, maar dit gezeik over die dude is wel erg overdreven. Of er een fucking aanslag is gepleegd op het koningshuis.....
Be de Laer | 07-10-10 | 17:35
Je doet nu net alsof dat wel erg is, een aanslag op het koningshuis..

DylansBlue | 07-10-10 | 20:53

Getson | 07-10-10 | 20:49

Zou wel 's willen weten of 'dat soort' in het dagelijkse leven ook zo'n grote bek heeft, ik heb bij sommige zo m'n grote twijfels.

Hastrobot | 07-10-10 | 20:53

Ik vind het ook heel erg. En ik heb hem nog nooit ontmoet. Ik ken hem zelfs helemaal niet. Dat wil ik jullie graag even zeggen - en dan wel op TV. Mag ik nu ook op TV?

ljcoster | 07-10-10 | 20:50

Tsja, de lijkenpikkers wachten nu eenmaal niet tot de dode koud is... Heeft Gordon al iets gevoeligs geboerd?

FirstAnnual | 07-10-10 | 20:50

@Hastrobot | 07-10-10 | 20:45
Jawel hoor, het is heel zwart/wit. Als je geen zin meer hebt in het leven dan blaas je gewoon het kaarsje uit. Maakt niet uit of je iemand achterlaat. Hupsakeetje lekker makkelijk. Tenmiste dat denkt de gemiddelde oetlul hier op gs, parsons voorop.

Getson | 07-10-10 | 20:49

SUMCHOT | 07-10-10 | 20:46

Een publieksfiguur zoals eveneens gezegd, dat zal altijd indruk op mensen blijven maken, ook al kennen mensen die gozert niet persoonlijk, ik ook niet. Dat heb je nou eenmaal op televisie, dan kun je bekend worden. Ik ben er niet kapot van, maar wel van onder de indruk, hoe kun jij daar verder over oordelen? Ken je mij? Nou?

Hastrobot | 07-10-10 | 20:49

Ik vind het raar dat Verlinde vraagt om geen bemoeienis van de media.
Hij is toch juist ALTIJD degene die zonder medelijden iemand helemaal ''vernedert''
Nu is hij zelf geraakt en mag het opeens niet meer... vreeeeemd

Plas91 | 07-10-10 | 20:47

Isa vrijgezel ?

Oma Puisje | 07-10-10 | 20:46

@ Hastrobot | 07-10-10 | 20:41

doe normaal.. alsof jij een familielid bent verloren, die idiote collectieve rouw.. Who the fuck was A.Kamerling. non news.

SUMCHOT | 07-10-10 | 20:46

Blijkbaar is Kamerling de enige die in de put zit en daardoor zijn leven beëindigd, wat een ophef over zijn deaud.
Als Oboema zich nu opknoopt of Prins Pils met zijn auto in de sloot rijdt, dat is nieuws.

Ik zit overigens wel te wachten op een verklaring van Job of Femke want dit is natuurlijk de schuld van rechts.

Barbatruuk! | 07-10-10 | 20:45

Bo Dreksma | 07-10-10 | 20:38

Zoals al gezegd, niemand zal weten wat er in z'n hoofd omging, maar een daad als deze doe je niet zomaar.

Hastrobot | 07-10-10 | 20:45

Zelfmoord is pijnloos voor de dader, maar de diepe wonden die deze daad nalaat aan de nabestaanden is niet meer te genezen..

Bo Dreksma | 07-10-10 | 20:41

Parsons | 07-10-10 | 20:35

Ziel als in 'figuurlijke ziel' ... vind je nogal grof in je uitingen, kun je niet normaal praten?

Hastrobot | 07-10-10 | 20:41

@Hastrobot | 07-10-10 | 20:26
Volgende week is iedereen vergeten wie A. Kamerling was, dus eigenlijk dezelfde situatie als vorige week.

Mijn gok wat betreffende de gebroken ziel is gefaald als kostwinner. Wellicht was de hut door DSB gefinancierd.

Wijze les is de middelvinger opsteken naar de geldmaffia en gewoon doorgaan, van een zelfmoord wordt niemand beter. Dan maar 3 jaar in een huurhut.

Bo Dreksma | 07-10-10 | 20:38

@Hastrobot | 07-10-10 | 20:26
Donder op met je ziel. Hij was gewoon ziek in z'n hoofd en heeft de ultieme egoïstische daad gepleegd: het deleten van zijn ego.

Parsons | 07-10-10 | 20:35

En wat weten de reaguurders het toch allemaal goed, wat de achterliggende gedachte is, hoe iemand zich voelt ... en wat nog meer.

Feit is dat er een publieksfiguur gestorven is, en dat voor een grote groep mensen indruk maakt, meer dan een onbekend iemand, face the facts.

Feit is ook dat deze ziel kapot was, en in alle wanhoop en paniek deze verschrikkelijke beslissing heeft genomen. Daarover kun je geen oordeel vellen, zonder het zelf te hebben ondergaan.

Hastrobot | 07-10-10 | 20:26

bah bah wat is die Verlinde een vieze rat. Uitzuiger.. De media moet terughoudend zijn en zelf een half uur vol zeveren.

Vervanmijnbed | 07-10-10 | 20:23

@Dmitri
+1 voor je pogingen om de blinden te leren zien.

Getson | 07-10-10 | 20:20

Degenen die nu het hardste medeleven betonen (Joop & Arnie) zijn volgens mij de "echte" moordenaars. Het stulpje aan de Kromme Mijdrecht staat niet voor niets al meer dan een jaar te koop.

Papa was gewoon te oud geworden om nog een jochie te spelen..

Wel een slappe exit, ga desnoods de schuldhulpverlening in en ga een baan zoeken ipv jezelf van kant te maken. Laat de zelfmoord iig op een ongeluk lijken dan heeft je gezin er financieel ook nog wat aan (levensverzekering).

Bo Dreksma | 07-10-10 | 20:16

leuk dat Antoni ook aan z'n vrouw en kinderen heeft gedacht, als in niet.

patrick023 | 07-10-10 | 20:14

-1x "mogelijk"

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 20:06

Krachtmeester | 07-10-10 | 19:59
Niet zo oud?? Sinds Hippokrates meneer!
De behandeling van depressie is wel een van de meest succesvolle in de hele geneeskunde. Dat depressies mogelijk bij het leven horen is goed mogelijk, maar als ze tot zelfmoord leiden en er is wat aan te doen zijn die pillen de bijwerkingen waard.

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 20:05

JoranVanderdood | 07-10-10 | 19:44
Ondubbelzinniger en monointerpretabeler dan de dood komen medische verschijnselen niet.
Los van deze flauwiteit heeft u natuurlijk helemaal gelijk. Dat artsen zich voor politieke doeleinden hebben laten gebruiken is een schande.

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 20:01

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:35
Het is de vraag of depressie wel een 'ziekte' genoemd kan worden.
Medisch gesproken is het een ziekte ja.
Aan de andere kant zou het net zo goed kunnen zijn, dat depressies gewoon bij het menselijk leven horen, en dat de ene mens daar hevig onder lijdt en de andere minder of helemaal niet. We weten er gewoon nog te weinig van. Zo oud is die zo hoogstaande artsenberoepsgroep nou ook weer niet. De huidige benadering is medicatie. Tienduizenden Nederlanders slikken zich een ongeluk aan pillen die altijd bijwerkingen hebben en die voornamelijk dienen als stofjesaanjagers voor de hersenen. Maar misschien is de heersende doctrine over 50 jaar wel, dat er bij depressies ook gebieden buiten de hersenen een centrale rol spelen.

Krachtmeester | 07-10-10 | 19:59

@Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 19:30
"je hebt... ... niet te willen wat je wil" +1

*excuses voor de dumpertdooddoenert*

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 19:48

@Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:35
Alleen is psychologie een stuk minder exact en multi intepretabeler dan andere takken van geneeskunde. In het land van uw Dmitri Dmitrievitsj Sjostakovitsj werden ooit dissidenten psychiatrisch behandeld omdat hun politiek afwijkende standpunten als een ziekte werd gezien.

JoranVanderdood | 07-10-10 | 19:44

idd. De een zijn (blonde) dood is de andere zijn brood dus. Wat een gedoe. Een groot acteur alsjeblieft zeg. Soapie. Nix meer. Wel weer zielig voor de kinderen.

BepBeerput | 07-10-10 | 19:43

Enig lichtpunt was de non-uitzending van koffietijd, mooi! Verder zeer triest voor de nabestaanden dit gebeuren. Altijd weer de vraag... why?

Redwood | 07-10-10 | 19:39

Ik vind het behoorlijk asociaal van Kamerling. Je kan zoiets je vrouw, kinderen, familie en vrienden niet aandoen. Bah.

TooledForTrouble | 07-10-10 | 19:37

Krachtmeester | 07-10-10 | 19:27
Het is een filosofisch probleem. De doodswens wordt door artsen -een groep met een zeer hoogstaande beroepsethiek- gezien als een dodelijk symptoom. Behandelen dus. Je laat toch niet een patiënt sterven aan zijn ziekte als deze te genezen is?

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:35

Ashtrey | 07-10-10 | 19:30
Lekker.
Zolang dat pakje niet uit je onderbroek komt.

Ghe.
;

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:34

@Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:07

Normale mensen bestaan niet. Hooguit mensen die wat minder afwijken van de gangbare norm dan anderen. Maar vaak hebben die normale mensen dezelfde problemen als zg abnormale mensen alleen laten ze dit niet merken. Al die pedopaters werden ooit ook als normaal gezien.

Trouwens Douglas Adams had dit over normaalheid te zeggen:

"The fact that we live at the bottom of a deep gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be."

JoranVanderdood | 07-10-10 | 19:31

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:27
Ik rook voorlopig maer geweaun deur ...

Jij eauk een peukie Teun?

*pakje Chesterfield uit pantalon halen doet*

Ashtrey | 07-10-10 | 19:30

@Parsons | 07-10-10 | 19:26
Poging tot humor?

Wazzzah | 07-10-10 | 19:30

de grote Anti | 07-10-10 | 19:20
Wat heeft dat met wilsbekwaamheid te maken? Het hele idee wilsbekwaamheid is nonsens. Alsof een mens überhaupt (on)bekwaam kan zijn om te kiezen wat hij wil. Je hebt niks te willen. Je hebt slechts te doen wat je wil, en niet te willen wat je wil. Of je nou ziek bent of gezond. Maar ik wil echt vreten nu.

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 19:30

@Joris
Scuzi... Te vroeg... * Ergens in RL zich schamen gaat *
@Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:25
Bedman? Was dat niet vroeger bij Villa Achterwerk? Of was dat Badman?
@Blinde kip
Merci! Mijn leven is iets rijker....
* out gaat *

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:30

Ik zeg: liev.

Joris, hit the fan.

Leo* | 07-10-10 | 19:30

Ik zou Ton postuum graag een pak rammel willen geven.

Mafkees.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:27

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:19
Je gaat er voetstoots vanuit dat iemand die aan een depressie lijdt, niet of nauwelijks meer voor zichzelf na kan denken. Dat weten we gewoon nog niet - al zullen medici en vooral de pillenmaffia uiteraard anders beweren.

Krachtmeester | 07-10-10 | 19:27

@Wazzzah | 07-10-10 | 19:17
Nee, dat denk ik niet. Laten we Isa de schuld geven omdat zij hem niet heeft laten opnemen.

Parsons | 07-10-10 | 19:26

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:19

Ik vond die gozer die The Joker speelde in Bedman beter.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:25

-edit hou sop -

blinde kip | 07-10-10 | 19:25

@de grote Anti | 07-10-10 | 19:20
toch wel volgens de nieuwste dsm versie he.
.
zich afvraagt of Kamerling ook in madam tousaut wordt geplaatst...

Onderbuik | 07-10-10 | 19:25

@DeBruineSter | 07-10-10 | 19:21
Zou leuk zijn als Xander 'em WEL zuiver zingt...

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:25

-weggejorist-

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:22

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:14
LOL!

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:22

@de grote Anti | 07-10-10 | 19:20
Daarmee vervalt volgens mij de egoïstische component, het lijkt mij meer overmacht.

Wazzzah | 07-10-10 | 19:22

@F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 19:10
Ja daar moest ik ook aan denken. Guusje heeft mij het meest geraakt, maar die kende ik dan ook.

Parsons | 07-10-10 | 19:21

Hoe lang gaat dit drama gerekt worden eigenlijk? Plechtigheid in een stadion? Zijn dikke hit gecovered door Xander de Busonnier tijdens de live-ceremonie? Ik vind het allemaal lullig, vooral voor zijn vrouw en kinderen, maar ik ben zo bang dat dit ook weer weeeeeken lang wordt uitgemolken en er een drama van wordt gemaakt van ongekende proporties. Enfin. Ik doe de gordel alvast om.

DeBruineSter | 07-10-10 | 19:21

@Wazzzah | 07-10-10 | 19:17
Volgens de *kuch* DSM is het laatste 'symptoom' van een slepende depressie inderdaad erg vaak zelfdoding.

de grote Anti | 07-10-10 | 19:20

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:17
Ik zie hetzelfde patroon.
Zogenaamd niet op camera willen en dan er dus heen lopen om dat kenbaar te maken. Desnoods stop je met de auto om uit te stappen en te zeggen dat je niet op de camera wilt

kleingrutter | 07-10-10 | 19:20

@James St John Smythe | 07-10-10 | 19:18
Serieus?

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 19:20

@Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:16
Da's een DVD die je MoehT hebben...

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:19

Krachtmeester | 07-10-10 | 19:14
Bij uitzichtloos lijden wel. Bij depressie is de doodswens een symptoom van de ziekte zelf, dat verdwijnt als de ziekte behandeld is. Het ligt voor de hand om dat eerst te proberen.

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:19

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 19:16
Ja, hij is er helemaal kapot van.

James St John Smythe | 07-10-10 | 19:18

@Parsons | 07-10-10 | 19:16
Denk jij dat iemand die, na jaren van depressies, uiteindelijk zelfmoord pleegt wilsbekwaam is?

Wazzzah | 07-10-10 | 19:17

Leo* | 07-10-10 | 19:11
Hij komt er aan. Even geduld.

kleingrutter | 07-10-10 | 19:17

kleingrutter | 07-10-10 | 19:15
Een Wannabee Hangjongere dus.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:17

@apollinario | 07-10-10 | 19:16
Sick burn! :) +1

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:17

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:14
Tonnie heeft zijn aandacht op GS nu wel gehad.

We laten Zanger Rinus `Kaarsje in de Wind´ zingen en dan vind ik het wel best.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:16

Heeft Bert Vos al gereageerd?

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 19:16

@Parsons | 07-10-10 | 19:16
Verspeeld ook.

Parsons | 07-10-10 | 19:16

@Krachtmeester | 07-10-10 | 19:04
Dat recht heeft hij verspeelt toen hij kinderen kreeg. Zo simpel is dat.

Parsons | 07-10-10 | 19:16

Een ieder die de hand aan zichzelf slaat is een enorme egoïst, ken 3 gevallen van zelfdoding en bij allemaal is het een grote bak ellende bij de nabestaanden.

Hoeveel mensen die samenleven met een kinderwens, daar alles voor over hebben, maar zich moeten schrikken in het kinderloos blijven zijn er wel niet ?

Deze sukkel had 2 (gezonde) kinderen en was een frustie omdat hij geen succesvolle acteur in Amerika was geworden.......

BAH !!

woefdrammer | 07-10-10 | 19:16

Geen wonder dat je zelfmoord pleegt met zulke vrienden

apollinario | 07-10-10 | 19:16

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:12
Die met dezelfde agressie koste wat kost op de televee willen komen.

kleingrutter | 07-10-10 | 19:15

@Getson | 07-10-10 | 19:01
Restecp voor deze überlutser ga je maar uiten op condoleance.nl.

Tot zover de nuance.

Parsons | 07-10-10 | 19:15

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:12
Biertje ?

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:14

Parsons | 07-10-10 | 19:12
Ja, dat is verschrikkelijk. De onvermijdelijke vraag of je misschien niet een beetje tekort bent geschoten. Ik wens het niemand toe.

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:14

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:07
Natuurlijk had hij die keuze misschien niet gemaakt als hij niet in een depressie had gezeten, eensch. Toch heeft hij, binnen zijn omstandigheden, deze keuze gemaakt. En ook de keuze van een zieke is een respectabele keuze.

Krachtmeester | 07-10-10 | 19:14

@Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:11
Dat -lijk-t me klaarb-lijk-e-lijk een wonderbaar-lijk- goed idee...

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:14

@de grote Anti | 07-10-10 | 19:09
Niet 'ofzo', hij speelde in GTST. In the good old early 90's, toen de décors nog wankelden bij het binnentreden van Arnie 'zitmeniettejenneman' Albers en niemand nog van Paars had gehoord. Of was het 'Alberts'? Weet ik veel, ik was toentertijd te stoned om zelfs maar te kunnen schijten.

En-el Hak | 07-10-10 | 19:13

Leo* | 07-10-10 | 19:11
Dag Leo Sterretje.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:13

@Jan Aaldrik | 07-10-10 | 17:31
Hehehe...

Coyote | 07-10-10 | 19:13

ja mischien wat te veel van het goede. ow ik ben weggejorist.. i fail today

gevult_hertenreet | 07-10-10 | 19:13

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:09
Tja. In interviews zei K. vaak dat hij aan depressies leed. Blijkbaar was de behandeling bij hem minder succesvol, of werd hij niet of niet goed behandeld. We weten het niet.
Goed. Het is verschrikkelijk dat mensen sterven, maar voorlopig gebeurt het nu eenmaal. We moeten verder. (evt. cliché van eigen voorkeur invullen).

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:12

@Leo* | 07-10-10 | 19:11
De Goden verzoeken wat je hier doet.... :)

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:12

kleingrutter | 07-10-10 | 19:10
Het lijken ( haha ) wel finnen !

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:12

@Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:00
Ik stel mij het lijden van de nabestaanden voor.

Parsons | 07-10-10 | 19:12

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 19:10
Een soapserie is geen sterke basis voor een lange carrière.

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 19:12

Joris. Kom op..........

Leo* | 07-10-10 | 19:11

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:09
Opeens weet je ´t..

Je wordt Lijkenpikker !

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:11

@kleingrutter | 07-10-10 | 19:03
Reinout Oerlemans twijfelt nog of hij en de regie doet en naast de hoofdrol ook zichzelf gaat spelen dus er is een goede kans.

blinde kip | 07-10-10 | 19:11

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:06
Het is allemaal inteelt in dat wereldje.
Onno Hoes is de broer van de vrouw van Kamerling. Verlinde is de zwager van Isa Hoes die weer de weduwe is van Kamerling.

kleingrutter | 07-10-10 | 19:10

Kamerling is trouwens al de derde jonggestorven acteur die meespeelde in het eerste GTST-seizoen, qua zoek de zeven verschillen....

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 19:10

lol ed An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:07
Recht door het Bed.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:10

Speelde hij in 'gtst' ofzo dan? Ohh.
Enige waar ik hem van ken is een film die ik in 2007 zag,-'Hannahhannah'.. Waar hij overigens een heel sympathieke rol in speelde.'Als begrijpend persoon,als ijsbreker.
Daar zag ik aardig wat van mijzelf in terug toen.
Dus laat ik hem dan maar als zodanig herinneren ofzo... r.i.p.


de grote Anti | 07-10-10 | 19:09

skippa | 07-10-10 | 19:08
hihi

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:09

En wat zegt Jan des Bouvrie? Maar serieus, er zijn mensen wier dood me meer Siberisch zouden laten. 'k Vond Kamerling een goed acteur en het leek me een geschikte gozer.

En-el Hak | 07-10-10 | 19:09

@gevult_hertenreet | 07-10-10 | 19:07
Gadverdamme, ik hoor je het gewoon doen.

Getson | 07-10-10 | 19:09

@Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:07
Je hebt gewoon een boekje met "er is iemand deaud" grappen naast je liggen, neh ?
:)
Anders, bundelen die hap!

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:09

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:07
Had u dat niet wat eerder kunnen melden.

Misschien had die NietLevenAankunner er wat aan gehad.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:09

antony kamerling,die in de
kamer hing.

zou ook nog kunnen

skippa | 07-10-10 | 19:08

@Ashtrey | 07-10-10 | 18:58
En bovenal egoïstisch.

Parsons | 07-10-10 | 19:08

-weggejorist-

Leo* | 07-10-10 | 19:07

@Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:06
Ik vind Patries best goed bij TON passen.

Just saying

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:07

-weggejorist-

gevult_hertenreet | 07-10-10 | 19:07

editorxx | 07-10-10 | 19:05
Gepaste beeldspraak.

Ashtrey | 07-10-10 | 19:07

Krachtmeester | 07-10-10 | 19:04
Er is meer te zeggen voor de medische visie dat normale, gezonde mensen niet dood willen en dat de wens om te sterven dus ziek is. Iets wat behandeld moet worden en gelukkig in de meeste gevallen te genezen is. Succesvol behandelde patiënten zijn meestal erg blij dat ze weer beter zijn en nog leven.

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:07

editorxx | 07-10-10 | 19:05
Iets wat Ton niet meer kan doen.

Ga toch weg.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:07

@map | 07-10-10 | 18:53
Ik zal de papier-maché Jorisknop maar weer eens uit het vet halen...
* zwaai *

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:07

Maar goed.

Ton was ook te oud voor Patries.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:06

Geenstijl graaft hier een eigen graf.
-edit ga er maar in liggen. Dag -

editorxx | 07-10-10 | 19:05

"Huilt een balkje mee "
+2 :)
Overigens zijn er bij Kwalbert altijd wel witte bolletjes te vinden...

An die ARBEIT | 07-10-10 | 19:05

Ik mis La Paay.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:04

blinde kip | 07-10-10 | 19:01
Niet te filmen..

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:04

Meestal tettert men zich hier een slag in de rondte over het recht op zelfbeschikking en vrijheid voor het individu, maar zodra een vrij mens gebruik maakt van zijn ultieme recht op zelfbeschikking - hoe triest en wreed zulks ook is - gaan dezelfde vrijheidshelden roepen dat dat helegaar niet mag. Stelletje cherrypickende namaak-SGP'ers.
Het is zijn verschrikkelijke keuze geweest om eruit te stappen.
En dat recht heeft hij.

Krachtmeester | 07-10-10 | 19:04

Ik wil een reactie van Humberto Tan, NU!

James St John Smythe | 07-10-10 | 19:03

blinde kip | 07-10-10 | 19:01
En heeft Jeroen Krabbé een hoofdrol weten te bemachtigen?

kleingrutter | 07-10-10 | 19:03

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:00
Dat zal allemaal wel.

Maar ik denk nu aan 2 kinderen die getekend voor het leven zijn.

Iets waar hij nu vanaf is.

En die Isa, tjsa.

Over 2 jaar is het geen hand vol maar een land vol.

Het leven gaat door niet waar..

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:03

Brekend: Eyeworks heeft de rechten voor het levensverhaal van Kamerling gekocht. Castingcalls volgen snel.

blinde kip | 07-10-10 | 19:01

Leo* | 07-10-10 | 18:55
Ik zeg, een borrel doet meer goed voor de geest dan Sartre.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:55
Dat zal ik niet ontkennen. Ook daar plop ik op.

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 19:01

@Parsons | 07-10-10 | 18:46
Je hebt duidelijk nooit een depressie van dichtbij meegemaakt of je bent zelf slachtoffer van een niet verwerkt zelfmoordverlies. In dat laatste geval is je domme gelul je vergeven.

Getson | 07-10-10 | 19:01

Schijnt trouwens dat ene Wijnand D. gisteren daar in de buurt huis-aan-huis aan het vragen is geweest wie wel of niet aan Co2 vermindering wilde doen op 10:10. Daarbij zou hij met een klein zwart doosje met een rode dop erop hebben staan zwaaien...

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 19:01

map | 07-10-10 | 18:53
Ga eens deaud.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:01

Nooit ene reet aan gvonden als zanger of acteur.
Zelfmoord is een laffe daad waardoor je je familie in grote ellende achter laat.
Had voor mij ook niet dood gehoeven.
Ik gun iedereen (nou ja bijna) een gelukkig leven en voorspoed.
Wel blijk hier weer wat je aan je vrienden en relaties hebt.
Als camerageilegieren komen ze hun hol uit om aandacht te trekken.
Als hij geen geld meer had en aan de drugs was hadden ze hem verkettert.
Walgelijk volk allemaal van de media en film wereld.
Ik heb geen vrienden en zal ze ook nooit grijgen. Heeerlijk rustig en geen geouwehoer aan mijn kop.

joopwil | 07-10-10 | 19:00

Parsons | 07-10-10 | 18:39
gheghe

Parsons | 07-10-10 | 18:41
Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:43
Misschien, maar in de vele necrologieën wordt hij nergens een egoïstische klootzak genoemd. Er is dus wrsch. iets anders aan de hand.
Antonie Kamerling leed aan depressie. Depressie is een echte ziekte die gekenmerkt wordt door onder andere een tekort aan een bepaalde signaalstof in de hersenen. Depressie is de belangrijkste risicofactor voor zelfmoord en zou aldus beschouwd kunnen worden als een dodelijke ziekte.
Stemmingsstoornissen zijn in de overgrote meerderheid van de gevallen goed te behandelen met medicijnen en anders met elektrische schokken door het brein.
Ik ken de man niet, maar het is tragisch. Niet alleen voor de nabestaanden, maar stel je het lijden voor dat aan deze zelfmoord vooraf moet zijn gegaan.

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 19:00

James St John Smythe | 07-10-10 | 18:57
Pardon.

U heeft gelijk.

My bad.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 19:00

map | 07-10-10 | 18:53
Fliikker op als je GeenStijl niet begrijpt. Ga lekker naar een condoleancesite en ga daar lopen huilen.
Wat al die "medelevende" shows doen is pas respectloos.

kleingrutter | 07-10-10 | 18:58

Parsons | 07-10-10 | 18:54
Iets wat je niet van buiten te zien is kan (blijkbaar) net zeau destructief zijn als elke andere slopende ziekte. Ten einde raad zijn en wetende wat je je gezin en familie en vrienden aandoet en dan NOG die keuze maken. Hartverscheurend, niets anders ...

Ashtrey | 07-10-10 | 18:58

Marvin Gaye was ook al 44 toen hij werd omgelegd door z'n ouwe.

James St John Smythe | 07-10-10 | 18:57

Om alle topci's moet ik smakelijk lachen .Maar dit gaat een beetje te ver.Nabestaanden en vrienden zijn overmant door emotie's en ja dan komt het er soms wat raar uit. Dus snap niks van dit (nieuws)

omdat_ik_het_zeg | 07-10-10 | 18:57

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:55
255 (zie boven)

James St John Smythe | 07-10-10 | 18:57

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 18:53
Maar V. Tonnie kon in ieder geval nog schrijven.

Dat wel.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:55

@Det

De gelaagheid van dit topic zie je goed.

Perceptie.

*Lagavullin inschenkt en nazdrovje schreewen doet*

Leo* | 07-10-10 | 18:55

Touché @ Frits Barend. De rest intresseert me niet.

Creaguurder | 07-10-10 | 18:55

Het is allemaal Albert z´n schuld.

Wie wil die man nu als zijn zwager..

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:55

Ik ga bloemen leggen. Dan kan iedereen zien hoe erg ik meeleef.
Ik vind dat men trouwens wel wat aardiger mag zijn over Tanja Nijmeier. Misschien is zij ook wel depressief. Maar men heeft wel andere dingen geroepen, hè?

blinde kip | 07-10-10 | 18:54

@Ashtrey | 07-10-10 | 18:49
Egoïsme is geen fijne ziekte. Zul je mij ook nooit zien beweren.

Parsons | 07-10-10 | 18:54

-weggejorist-

map | 07-10-10 | 18:53

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:49
Die heeft ook zelfmoord gepleegd nietwaar. Maar zijn geest leeft voort, gelukkig.

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 18:53

Zonder Albert Verlinken als zwager was die geeindigt als 4 regels in het plaatselijke suffertje. Maar nu het toch in de media is rest ons slechts 1 vraag. Hoe heeft hij het gedaan. Opgehangen in het Peter Keldergat? En waar is Arnie als je hem nodig hebt.

Bo Dreksma | 07-10-10 | 18:53

@F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:48
ik denk met scheermesjes ,in de badkamer.

ook is er een briefje gevonden met de tekst:"ik zal het niet weer doen"

skippa | 07-10-10 | 18:53

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:51
ROFL

kleingrutter | 07-10-10 | 18:53

Ton zijn laatste rol was misschien wel een rol Ducktape.

Wie weet.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:52

@Parsons | 07-10-10 | 18:50
De sloot lijkt me onwaarschijnlijk. Hij kon niet zwemmen...

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:52

kleingrutter | 07-10-10 | 18:49

Vanavond krijgt Ton zijn minute of fame.

Met acteren alleen ging het niet.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:51

Hij was trouwens eauk ambassadeur van de Voedselbank. bit.ly/kamerloos Wat moet er nou van al die hongerlijers worden....

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:51

Leo* | 07-10-10 | 18:48
Je connais...

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 18:51

@F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:48
Opdat Isa het nooit meer van d'r netvlies kan krijgen.

Rij dan de sleaut in denk ik dan. Laat het op een ongeluk lijken.

Parsons | 07-10-10 | 18:50

kleingrutter | 07-10-10 | 18:47
Het draait om Tonnie en zijn vieze actie.

°aan Vieze Tonnie denkt*

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:49

Parsons | 07-10-10 | 18:46
Hoe ellendig moet je je wel niet voelen als je zelfs al dat moois niet meer ziet ...

Ashtrey | 07-10-10 | 18:49

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:47
LOL We gooien er een paar medeklinkers in.

kleingrutter | 07-10-10 | 18:49

Ook de bijgevoegde foto van Krabbe is HILARISCH !

Een Soort Iets | 07-10-10 | 18:48

Kurt Cobain was ook al zo'n held.

Korreltje Zout | 07-10-10 | 18:48

@Det

Respecteer jouw mening.

Google op existentialisme en Sartre.

Zelfdoding klinkt beter maar is hetzelfde. Laf.

Leo* | 07-10-10 | 18:48

Parsons | 07-10-10 | 18:46
Precies!

kleingrutter | 07-10-10 | 18:48

@Parsons | 07-10-10 | 18:39
Tis in ieder geval niet met het gasfornuis geweest. Ik denk met het touw, in de keuken.

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:48

Korreltje Zout | 07-10-10 | 18:46
Zet de deur maar op een kier.

Dan heb je ook stille tocht.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:47

Zit een ieder nou echt naar Boulevard te kijken?
Dat doet zelfs mijn vrouw niet eens.

kleingrutter | 07-10-10 | 18:47

@Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:43
Eensch. Ik wens hem dan ook postuum de tiefus.

@Getson | 07-10-10 | 18:44
Ja hij leed aan chronisch egoïsme. Overigens is het leed als gevolg van zijn ziekte nu niet voorbij. Voor zijn kinderen en madam Hoes is het pas net begonnen. En bedankt.

Parsons | 07-10-10 | 18:46

Soapies en andere talentarme bekende Nederlanders die overlijden, wat zullen we ze missen. Is er al een condoleanceboek geopend, waar volslagen vreemden kunnen melden dat ze hem vre-se-lijk gaan missen, net als Ria van de Dolly Dots en dat Tina Toos en Tessa miepje van GTST? En waar blijft de stille tocht?

Korreltje Zout | 07-10-10 | 18:46

@Parsons | 07-10-10 | 18:41
Tis nou niet dat Tonie de pijp aan Maarten gaf omdat hij zn lange vloei niet kon vinden. Hij was ziek in zn kop.

Getson | 07-10-10 | 18:44

Parsons | 07-10-10 | 18:41
Het is-was een laffe hond.

Een man zonder ballen.

Problemen gá je niet uit de weg.
Denk aan je kinderen.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:43

Volgens nog onbevestigde berichten hoort Von Zeikhoven net dat Kamerling zich eerder vandaag al gemeld zou hebben in Urk...

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:43

Weet iemand wat Wim Heitinga er eigenlijk van vindt?

dj airfix | 07-10-10 | 18:42

Wat zijn ze aangeslagen hè, daar bij Boulevard.

James St John Smythe | 07-10-10 | 18:41

Inderdaad, stel gieren die doen alsof ze allemaal Kamerlings beste vriend waren zodat ze vanavond op tv 5 seconden in beeld zijn. Natuurlijk was alleen ik Antonies enige echte beste vriend.

SamKoeman | 07-10-10 | 18:41

Ah, thuis gedaan zodat z'n vrouw 'm vond. Zoals ik vanmorgen al zei #egoïst & #kleaudtzak.

Parsons | 07-10-10 | 18:41

Parsons | 07-10-10 | 18:39
Ik denk dat de Butler het heeft gedaan.

Of Tipi Wan.

Kan ook.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:40

Leo* | 07-10-10 | 18:30
Dat bedoel ik, er is bar weinig voor nodig om door te leven. Gaat in principe vanzelf. Om zelf te stoppen met leven daarentegen - dat druist schijnbaar tegen alle principes in. Er zijn malloten die beweren: zelfmoord is het ultieme bewijs voor het bestaan van de vrije wil. Dat is natuurlijk geklets, en daarom is het onzinnig om het moedig of laf te noemen. Wat niet wegneemt dat we het dan nog steeds oneens zijn, daar wil ik niks op afdingen mijn beste.

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 18:40

"For me, it was a bit like when Diana died... I couldn't give a fuck."

Kleaver | 07-10-10 | 18:40

@Korreltje Zout | 07-10-10 | 18:36:

Exactemento!

Reinaert | 07-10-10 | 18:40

Godverdomme @ Verlinde, ik wil wél weten hoe!

Parsons | 07-10-10 | 18:39

James St John Smythe | 07-10-10 | 18:37
Of gekocht.

Er is misschien een Moesikal te promoten.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:38

HIlarisch commentaar!
Geweldig!

Een Soort Iets | 07-10-10 | 18:38

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:36
Naar verluidt heeft hij de reclameblokken eigenhandig verkocht.

James St John Smythe | 07-10-10 | 18:37

dj airfix | 07-10-10 | 18:33
Als VanKoetsvelds stuk niet tendentieus is heeft het woord geen betekenis.

Dmitri Dmitrievitsj | 07-10-10 | 18:37

@kleingrutter | 07-10-10 | 18:29
Beter een slechte aasgier dan eentje die doet of hij je vriend is.

Getson | 07-10-10 | 18:37

Ik weet niet hoor... maar ik vind het een egoïstische actie van A.K.
Zelf depressief zijn zal geen lolletje zijn lijkt me zo.
Maar om nou je kinderen en vrouw er voor in de steek te laten en ze op te zadelen met een hoop verdriet, wanhoop, vragen enz enz vind ik nog veel erger.
Het is dat ik nog een beetje respect heb voor de nabestaanden, want voor kwalbert v L zou ik eigenlijk de boel kapot willen stalken om hem alleen maar eens een spiegel voor te houden.
Maar gelukkig ben ik niet capabel genoeg om een dergelijk niveau als kwalbert te bereiken.

Waanzinsdwang | 07-10-10 | 18:37

Volledig Teun.
Opletten.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:36

@ EenZiener | 07-10-10 | 18:30
Hee, ik ben ook geen groot acteur, geen groot zangert, en ook geen groot ruimtevaarder, en geen groot geheim agent. Reden om mezelf te suiciden? Nee, dan ga ik gewoon iets anders doen.

Korreltje Zout | 07-10-10 | 18:36

Jahoor, zijn zwager melkt het vollig uit ed Boulevard.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:36

dj airfix | 07-10-10 | 18:33
Klopt, ik maakte een foutje.
Een man moet niet multitasken.

kleingrutter | 07-10-10 | 18:35

@EenZiener | 07-10-10 | 18:30:

Geen reden om het niet meer te trekken volgens mij.

Iedereen moet maar leren leven met zijn/haar beperkingen, dat heet volwassen worden. Dromen en idealen zijn prachtig maar als je d'r achter komt dat ze te hoog gegrepen zijn dan moet je ze bijstellen.

Voor iedereen is wel een plaatsje, maar dan wel op zijn/haar eigen niveau. Absoluut geen valide reden om er daarom maar een eind aan te maken.

Reinaert | 07-10-10 | 18:35

Nu ben ik weer afgeleid door het SN-topic over Bar Rafaeli. Toch maar niet er van tussen...

blinde kip | 07-10-10 | 18:35

Getson | 07-10-10 | 18:32
Zie, je begrijpt het wel ;-)

kleingrutter | 07-10-10 | 18:34

kleingrutter | 07-10-10 | 18:29, goed gezegd en mee eens, maar wel met correctie:
Eigenlijk slaat hij wat dat betreft de plank volledig mis want het is niet kwetsend, TENDENTIEUS of ongefundeerd.
Het is gewoon waar wat hij schrijft!

dj airfix | 07-10-10 | 18:33

Tjsa, Antondoethetnie meer.

Een ramp voor zijn kinderen.

Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 18:33

@kleingrutter | 07-10-10 | 18:29
Dus hij is nog een slechte aasgier ook :)

Getson | 07-10-10 | 18:32

Voor de familie alle sterkte. En verder: Iemand die zelfmoord pleegt heb ik geen respect voor, kiest iemand zelf voor. Dus waarom al die moeite op de tv voor iemand die ZELFmoord pleeft. Kom op zeg. Net als al dat gepijpzeik over die tanja meihoer. lekker belangrijk of ze dood is of niet. Tjonge jonge jonge....... pffff

lepss | 07-10-10 | 18:31

Ik wilde Kennedy toppen.

Niet gelukt.

Leef gewoon door.

Leo* | 07-10-10 | 18:30

Mening: Kamerling was allesbehalve een groot zanger of acteur. Bij lange na geen Hauer of wie dan ook. Treurnis tot en met, want eigenlijk heeft hij nooit echt een doorbraak gekend en was deze jongen een middelmatig artiest. Misschien reden om het niet te trekken?

EenZiener | 07-10-10 | 18:30

Getson | 07-10-10 | 18:13
Van Koetsveld wordt betaald om tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend te schrijven.
Eigenlijk slaat hij wat dat betreft de plank volledig mis want het is niet kwetsend, nodeloos of ongefundeerd.
Het is gewoon waar wat hij schrijft!

kleingrutter | 07-10-10 | 18:29

kamerling is bezweken onder de druk, dat hij blijkbaar de next rutger hauer moest worden. en als dat dan niet lukt, is dat bijzonder zuur. knap dat hij het nog zo lang heeft volgehouden. rip.

cumshaft | 07-10-10 | 18:28

@Leo* | 07-10-10 | 18:23
Ik vermoed dat jij op Kamerling doelt, maar ìk wilde geen overhaaste conclusies trekken. ;)

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 18:26

@Det

Let's agree to disagree.

Leo* | 07-10-10 | 18:26

Sinds Hijves en Feestboek zijn vrienden niet meer wat het geweest waren.

Korreltje Zout | 07-10-10 | 18:26

Ik kan niet meer tegen al de misplaatste neppe rouwreacties. Ik maak er een eind aan.

blinde kip | 07-10-10 | 18:26

Leo* | 07-10-10 | 18:15
Lijkt mij eerder een kwestie van moed.

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 18:24

W13LKL3M | 07-10-10 | 18:08
Acteurs doe er alles aan om in de schijnwerpers te komen. Zo ook bij BN'ers die overlijden om vervolgens schaamteloos hun beroep uit te kunnen voeren. Zo staan ze weer in the picture. Zo ook in deze.
Als je echt zo stuk bent dan exposeer je dat niet.

kleingrutter | 07-10-10 | 18:23

@Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 18:20

Wat denk je?

Leo* | 07-10-10 | 18:23

Overigens: als ik Jeroen Krabbé tot mijn *kuch* "vriendenkring" zou mogen en/of moeten rekenen dan ging ik ook met een stevig stuk touw naar zolder. Zoals 's mans naam al impliceert krijg ik gruwelijke jeuk van dat persoon.

Over Frits Barend wil ik het overigens niet eens hebben. Als dat je "vriend" is dan ben je ten dode opgeschreven. Maar om mezelf niet vreselijk strafbaar te maken zwijg ik verder over dat sujet.

Van de doden, Frits Barend en Jeroen Krabbé niets dan goeds. Alaaf!

Reinaert | 07-10-10 | 18:21

@ Leo* | 07-10-10 | 18:15

Yep van mij mag je dat zeggen en denk er zelf eauk zo over.

25TaLife | 07-10-10 | 18:21

Tis al erg genoeg dat die electrische stroompjes in een goed stel hersen af en toe hun eigen willetje hebben, laat staan dat de 1-hersencelligfen zich ermee gaan bemoeien...

TisNieZoMoeilijk | 07-10-10 | 18:20

@Leo* | 07-10-10 | 18:15
Van VanKoetsveld of van Kamerling?

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 18:20

@Superior Bastard | 07-10-10 | 18:13
Precies. Maar die komen ook nog wel aan de beurt...

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:17

LOL @ hetluis | 07-10-10 | 18:09

2 dingen:
1) Hoeveel beste vrienden heeft hij wel niet
en
2) Je zou maar een beste vriend zijn, is net zoiets als gebeld worden door John van den Heuvel.

25TaLife | 07-10-10 | 18:16

@F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:12:

Waarschijnlijk die drie mensen waarmee het ècht slecht ging.

Mensen die zo anoniem door 't leven moesten dat alleen hun naasten - met een beetje geluk dan - van de hoed en de rand weten.

Reinaert | 07-10-10 | 18:16

@25TaLife | 07-10-10 | 18:03
Je weet het niet... Misschien wel als Leen wat van de prijs af had willen doen?

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:15

Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag.

Laf.

Leo* | 07-10-10 | 18:15

trouwens, nu je Rozenboom zegt: met GTST is de echte slechte televisie definitief in NL doorgebroken. Kamerling alias schoffie Peter Kelder in z'n souterainhuisje waar die blonde Daniel met dat zweefhaar steeds onaangekondigd binnenviel. En alsof dat allemaal nog niet erg genoeg was, kwam ook nog zoiets als Spijkerhoek: "Dirk-Jan, kun jij dat pakketje voor mij naar de grrrrens brengen?" rillingen krijg ik ervan...

dj airfix | 07-10-10 | 18:15

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:12
Wie het niet zijn dan weer wel.

Superior Bastard | 07-10-10 | 18:13

@W13LKL3M | 07-10-10 | 18:08
Denk het niet, het gaat ze puur om de cameratijd. Maar kleingrutje vergeet dat journalisten (zoals vankoetsveld) er voor betaald krijgen om lijken te pikken.

Getson | 07-10-10 | 18:13

Volgens het CBS lukt het in Nederland per jaar gemiddeld 1600 mensen zichzelf te doden. Da's ruim vier suïcides per dag. Wie dan die andere drie van gisteren zijn, zullen we nooit weten...

F. von Zeikhoven | 07-10-10 | 18:12

DeRoyVanZuipensteijn | 07-10-10 | 18:08
Je bedoelt Peter Kelder. Broer van Jort Kelder.

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 18:11

Who the fuck is Antonie Kamerling?
DeRoyVanZuipensteijn | 07-10-10 | 18:08
Moet je vanavond maar naar een willekeurige zender kijken. ghgh

klodder | 07-10-10 | 18:10

Die kop van Brard ook op tv....

Sterkte aan Isa en de kids, Arnie doe ff die villa afkopen dan....

bhtriks | 07-10-10 | 18:10

Albert Verlinde die vraagt om terughoudendheid. LOL.

PauperPanda | 07-10-10 | 18:09

*reactie fritz bahrend afwacht op dood beste vriend*

hetluis | 07-10-10 | 18:09

Top Detlev

klodder | 07-10-10 | 18:08

Who the fuck is Antonie Kamerling?

DeRoyVanZuipensteijn | 07-10-10 | 18:08

kleingrutter | 07-10-10 | 17:56

Zou het niet ook gewoon gemeende reacties kunnen zijn van mensen/BN-ers die enigszins gevoel in hun flikker hebben kleingrutter? Zou zo maar kunnen. Wat dacht U?

W13LKL3M | 07-10-10 | 18:08

klodder | 07-10-10 | 18:05
Hadden we deze al gehad: Zo ken ik GS weer.
* ook duit in zakje doet *

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 18:07

Als het vuur gedoofd is dan komen de wolven. Acda en de Munnik waren blijkbaar de enige BN'ers die snapten hoe het werkt. Dubbele betekenis nu met al die gieren in de media. www.youtube.com/watch?v=63l520cjxlk

A.B.N. Rambo | 07-10-10 | 18:06

Heb de eerste aflevering van GTST gezien, mag dus wel zeggen dat ik een goeie kennis ben uit de tijd dattie nog niet bekend was, ben geschokt dat Peter zichzelf heeft gedaan.

o ja. RIP

zovoklets | 07-10-10 | 18:05

Kudo's voor VanKoetsveld die de schaamteloze aandachtshoerderij van omhoogevallen zelfbenoemde BN'ers hier even GSwijze aan de kaak stelt.
Superior Bastard | 07-10-10 | 17:53

Ik doe er nog ff wat kudo's bij!

klodder | 07-10-10 | 18:05

De HAMVRAAG blijft natuurlijk : Wat als Regilio Tuur in de buurt was geweest, had hij dan nog geleefd ?

25TaLife | 07-10-10 | 18:03

W13LKL3M | 07-10-10 | 17:51
Wat is er hier nou respectloos?

klodder | 07-10-10 | 18:01

kleingrutter | 07-10-10 | 17:57
Shadow112 | 07-10-10 | 17:57
*Instemmend knikt*

Superior Bastard | 07-10-10 | 18:01

Shadow112 | 07-10-10 | 17:58
Dat sommige reaguurders het niet snappen is van de zotte indeed.
*Eten gaat*

kleingrutter | 07-10-10 | 17:59

Hoeveel zendtijd wordt hier vanavond aan besteed? Natuurlijk is het erg, maar dit is wel heel erg overdreven.

klodder | 07-10-10 | 17:59

Zal me niets verbazen dat Kwalbek vanavond gewoon boulevard presenteert en daar de dramaqueen uit gaat hangen, inclusief dramatische stiltes en tranen.
Over terughoudendheid gesproken.

Superior Bastard | 07-10-10 | 17:59

Ik heb van het management van Wesley Sneijder begrepen dat hij ook niets begrijpt van de hele toestand.

James St John Smythe | 07-10-10 | 17:58

@kleingrutter | 07-10-10 | 17:56
*ook handjes schud, tis toch van de zotten*

Shadow112 | 07-10-10 | 17:58

Shadow112 | 07-10-10 | 17:55
*Hand schud*

kleingrutter | 07-10-10 | 17:57

kleingrutter | 07-10-10 | 17:56 Het zijn lijkenpikkers, de een zijn dood is een ander zijn brood.

Steve1234 | 07-10-10 | 17:57

LOL @ Twitt

"Blijkbaar geen Oh Oh Cherso vanavond ivm overlijden Antonie Kamerling"

25TaLife | 07-10-10 | 17:57

@Superior Bastard | 07-10-10 | 17:54
*Handje schud*

Shadow112 | 07-10-10 | 17:57

@ Prof. D.A.H. Vintik

Nee da's de enige die zich vandaag hult in stilzwijgen.

Diareeremmer | 07-10-10 | 17:57

W13LKL3M | 07-10-10 | 17:51
Ik heb een oprechte vraag.
Wie is hier nou respectloos? Al die lijkenpikkers of al die zogenaamde vrienden die staan te popelen om te zeggen dat het beslist "de beste vriend ooit ontmoet" was. Van Koetsveld geeft het alleen maar weer. De echte huigelaars zijn de zogenaamde vrienden.

kleingrutter | 07-10-10 | 17:56

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 17:54
Stiekem lol.

Superior Bastard | 07-10-10 | 17:56

@W13LKL3M | 07-10-10 | 17:51
FlikkerT u alstublieft op. G.S demonstreert hier prima hoe verschrikkelijk aandachtsgeil de meeste bekende nederlanders zijn. Aandacht vragen ten koste van de dood van een collega. Zoals hierboven al vermeld, echte vrinden rouwen in stilte.

Shadow112 | 07-10-10 | 17:55

Triest dat die man dood is maar er gaan wel meer mensen dood.
En die Verlinde moet gewoon z'n bek houden met z'n terughoudendheid.
Nu het is de familiekring gebeurt is media aandacht wel opeens slecht.

Zzzzooooffff | 07-10-10 | 17:55

"Hij moet zo erg alleen geweest zijn", ook een leuke opsteker voor zijn vrouw en directe (echte) vrienden en familie.

CaligulaRotterdam | 07-10-10 | 17:55

Trust me de aan lager wal geraakte, BNer belt zelf naar de roddelhoer om zijn verhaal te doen. Serpent Wilma hoeft daar zelf geen moeite voor te doen.
Heeft Dries R al een uitspraak gedaan ?

Steve1234 | 07-10-10 | 17:54

omhooggevallen uiteraard.

Superior Bastard | 07-10-10 | 17:54

Ik heb de reactie van Guusje Nederhorst nog nergens gezien.

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 17:54

Ligt het nou aan mij of is de helft van de links, nl de vk links, direct weggehaald.

topcat | 07-10-10 | 17:54

Kudo's voor VanKoetsveld die de schaamteloze aandachtshoerderij van omhoogevallen zelfbenoemde BN'ers hier even GSwijze aan de kaak stelt.

Superior Bastard | 07-10-10 | 17:53

Superior Bastard | 07-10-10 | 17:50
gladstoned66 | 07-10-10 | 17:51
Weer te laat.

James St John Smythe | 07-10-10 | 17:53

Ik kan het ergens wel begrijpen dat broer Tim geen contact meer wil met Jeroen.

James St John Smythe | 07-10-10 | 17:52

VanKoetsveld!! wat is dit voor een waardeloos, nietszeggend artikel mafkees! Respectloos!

W13LKL3M | 07-10-10 | 17:51

James St John Smythe | 07-10-10 | 17:47
254x

gladstoned66 | 07-10-10 | 17:51

Die Krabbe is zo'n zelfingenomen arrogante eikel! Daar kan een mens alleen maar depressief van worden.. Slaap zacht Antonie..

hypogrietje | 07-10-10 | 17:51

gladstoned66 | 07-10-10 | 17:50
254.

Superior Bastard | 07-10-10 | 17:50

Dit soort vrinden komen pas uit hun holen als je de pijp uit bent.
Je echte vrienden rouwen in stilte.

Boomschade | 07-10-10 | 17:50

Als Kwalbert Verblinde mijn zwager was, zou ik ook depri worden.
Wel sterkte voor de nabestaande.

gladstoned66 | 07-10-10 | 17:50

@Jan Aaldrik | 07-10-10 | 17:31
Ja, daar krijg ik ook zelfmoordneigingen van.

Prof. D.A.H. Vintik | 07-10-10 | 17:49

Waarom niet het woord Roddelhoer geschreven in linkroze? Zo'n priegelasterisk getuigt van weinig respect voor deze vakvrouw.

Detlev Tarnowitz | 07-10-10 | 17:49

Krabbé denkt ook dat hij groter is dan Leen, hem valt niets kwalijk te nemen. De menselijke aambei Verlinde echter, man man man.

Superior Bastard | 07-10-10 | 17:48

Zijn "echte" vrienden weten vast wel dat het Antonie is zonder de letter H.

kleingrutter | 07-10-10 | 17:47

skippa | 07-10-10 | 17:46
"grap" is vandaag al 253 keer gemaakt.

James St John Smythe | 07-10-10 | 17:47

mooi klaar mee,als je zwager kwalbert verlinde is.

daar wordt toch iedereen depressief van,laat staan dat ie familie is.

ik heb wel begrip voor kamerling zijn wanhoopsdaad.

skippa | 07-10-10 | 17:46

Jan Aaldrik | 07-10-10 | 17:30
KOTS. Ja. En 'hij kwam me om raad vragen...'. *zoekt vlug een teiltje*

Elisabeth2 | 07-10-10 | 17:46

Verlinde wil terughoudenheid pers, kan ie straks zelf lekker rellen.

conqueror | 07-10-10 | 17:45

Geweldig, Koetsveld. Ik vond het al met al een heel mooi dagje GeenStijl en heb me ook prima vermaakt met 2 afleveringen PoontNjoews. Gaat zo door, mannen en Jojanneke (ravishing woman, groarr...) !

dj airfix | 07-10-10 | 17:45

Yo heeft rouwjurk besteld.
( via de grafcompany geloof ik ).

gentle giant | 07-10-10 | 17:44

Is dat koffietijdhuis niet gewoon die villa van de gouden kooi?

NL brokkelt af | 07-10-10 | 17:44

Komt die film:
Die ouwe blonde, dood.

Jan Aaldrik | 07-10-10 | 17:44

Dat lamme engels van van der Veer, krijgt er spontaan reverse peristaltiek van. Bert, aandoenlijk figuur dat je er bent, we leven in NL, de nabestaanden van Antonie spreken allemaal nederlands, dus waarom dat "Poor Isa & kids" ?

baba4oog | 07-10-10 | 17:44

even een emmer pakken om vol te kotsen

Be de Laer | 07-10-10 | 17:43

gaarmaarwaar | 07-10-10 | 17:41
De mazzel en broches!

kleingrutter | 07-10-10 | 17:42

-weggejorist en opgerot-

gaarmaarwaar | 07-10-10 | 17:41

-weggejorist-

Boemba | 07-10-10 | 17:41

Wes en Yo blij! even uit de spotlights door dit nieuws.

poker | 07-10-10 | 17:41

@Bluebook | 07-10-10 | 17:35
Die zogenaamde vriendjes zijn een slag erger. Maar journalisten zijn ook aaseters hoor!

Getson | 07-10-10 | 17:40

even wachten op SBS6 voor reacties van de buren e.t.c. O, ja Piet wat is het weer van morgen.

Steve1234 | 07-10-10 | 17:40

Twitter is nog erger, daar worden nu al de hele dag om de twee seconden huilberichten geopend over Anthonie, alsof het hun broer, buurjongen of lievelingsneefje was. Hou toch op..............

Diareeremmer | 07-10-10 | 17:39

@Getson | 07-10-10 | 17:32
Dat is slechts jounalistiek. VanKoetsveld zit hier niet het vriendje van die kleine blonde uit te hangen.

Bluebook | 07-10-10 | 17:35

Ik wist dat dit topic zou komen. Van Koetsveld heeft het geheel conform de tendens gedaan die ik graag zie en eigenlijk ook verwachtte. Hulde!

kleingrutter | 07-10-10 | 17:35

Met alle respect, maar dit gezeik over die dude is wel erg overdreven. Of er een fucking aanslag is gepleegd op het koningshuis.....

Be de Laer | 07-10-10 | 17:35

Het is ook vreselijk nieuws. Terecht dat men bij RTL van slag is.

Parsons | 07-10-10 | 17:35

Ik wacht al jaren op de necrologie van Krabbe. Wat een vreselijk stuk vreten is dat.

NewEnglandPatriots | 07-10-10 | 17:35

-weggejorist-

jehebthetnietvanmij! | 07-10-10 | 17:34

Gelukkig dat Albert Verlinde om TERUGHOUDEND heeft gevraag, komt echt integer over uit zijn roddelwaffel.

Diareeremmer | 07-10-10 | 17:34

Hulde VanKoetsveld, tell em, de lijkenpikkers.

Bluebook | 07-10-10 | 17:33

Vankoetsveld... zit jij niet een beetje hetzelfde te doen? Over de dood van Kamerling veel reaguursels proberen los te weken?

Getson | 07-10-10 | 17:32

Hé Jeroen; het wordt echt tijd voor een nationaal excuus van je voor die Martijn.

Jan Aaldrik | 07-10-10 | 17:31

Krabbe op de radio: Hij kwam bij me en vroeg: "we begrijpen niets van dat acteren", dus dat heb ik hem uitgelegd.

Jan Aaldrik | 07-10-10 | 17:30

lievv

MrZark | 07-10-10 | 17:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken