Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

EHB: Poker blijft lekker illegaal

pokertilly.jpg En wederom draait Ernst Hirsch Ballin een dikke dampende gristenbolus bovenop de rechtsstaat. In zijn onmetelijke wijsheid heeft de CDA-minister besloten dat poker buiten het Holland Casino strafbaar blijft. Gewoon. Omdat Ernst dat nu eenmaal vindt. Lekker belangrijk dat een rechter onlangs nog heeft beoordeeld dat poker geen kansspel is maar een behendigheidsspel waardoor het zonder problemen de legaliteit in kan. Rechters zijn maar rechters. Die zijn niet nodig om CDA-onwelgevallige elementen uit de maatschappij te weren. Dat heet gristenmoraal. Veel beter is het om zelf op te treden. En dus blijven homegames in heel Nederland het risico lopen op een inval van de Hollandse pokerpolitie. Totdat de Hoge Raad (een oude mannenclub met voornamelijk PvdA en CDA-fossielen) de uitspraak heeft bevestigd blijft EHB pokeraars het dure, trage, klantonvriendelijke, dubieuze georganiseerde Holland Casino injagen. Denk geen seconde dat het hier gaat om de bestrijding van verslaving. Met het negeren van deze waterdichte uitspraak doet het CDA gewoon aan potcontrol voor de schatkist.

Reaguursels

Inloggen

Nog eventjes en dan zitten puisterige brugklassertjes met zijn allen stiekem te pokeren.

Venetiaansblond | 11-08-10 | 22:08

Ernst kan niet pokeren, daarom is het verboden.

Henk Houthakker | 11-08-10 | 19:04

Alleen al het monopolie is zwaar om van te kotsen.

Daarnaast wordt ik niet graag gehinderd in mijn normale doen en laten tijdens een potje poker en is HC dus al niets omdat ik dan nicotinekauwgum moet gaan zitten knagen om mijn engelengeduld niet te verliezen.

Dat zijn dus al 2 redenen die zijn veroorzaakt door de overheid om maar underground te gaan spelen. Dat je dan helemaal geen belasting betaalt als je iets wint is mooi meegenomen natuurlijk.

Je kunt mooi lullen maar ik schud en deel net zo lief zelf als ik daarvoor in een vrijere omgeving kan zitten.

Dat die Hirsch Ballin dit zo denkt af te handelen zegt al genoeg over hem zelf.
Ik walg al jaren van dat figuur dat maar denkt mij op te leggen wat goed voor me is en wat niet.
Weg met al die gristenhonden uit de politiek, ga lekker met zijn allen op een eilandje wonen en laat de vrije mensen met rust.

Deaude_Lutser | 11-08-10 | 13:38

dit is toch gewoon snijden in je eigen vingers voor de regering.

Het tegenhouden van het pokeren lukt toch niet (in X zijn mij al zo ie zo X locaties bekent waar voor de (gene die geen zin hebben in min:100 euro in leg en slechte dealers van HC) normale man nog gezellig wordt gepokerd. Maar belasting wordt er niet over geheven. En de overheid verliest zo op de lange termijn toch een flinke "spek" pot aan belasting centjes lijkt me....

HC, kan daar nooit tegen op lijkt me. (als ik al alleen aan pokerstars of andere online poker sites denk waar de overheid dan wel belasting kan gaan vragen, wat nu niet mogelijk is omdat het illegaal gebeurt)

thanoevra | 11-08-10 | 13:31

Beetje jammer GS... Holland Casino is niet traag... en niet duur (pokeren kost bij HC niets... sterker nog je krijgt er een croupier die de kaarten voor je schud en deelt voor niks bij) en klantonvriendelijk zijn we al helemaal niet... foei!!! Doe eens beter onderzoek doen... je bent van harte welkom!!

Littlle Miss B | 11-08-10 | 11:44

@Moedersmooiste. Goed dat jij je geld verdiend met poker. Ik geloof er alleen geen ruk van. Anders had je wel geweten dat de belastingdienst helemaal niet zo goed is voor pokeraars. Beetje jammer. Er moet gewoon een goede regeling komen met de belastingdienst, dan kunnen pokeraars er hier ook hun beroep van maken. Anders moeten we/ze naar het buitenland vertrekken.

Jack de Koningg | 11-08-10 | 10:23

Er is altijd nog wel een chinese kelder waar je leuk in kunt pokeren.

Fireblade1971versie2 | 11-08-10 | 05:49

Ach, hoe vaker je het speelt, hoe minder het een kansspel wordt. Verspeel alleen nooit je hele vermogen in één keer en speel het liefst alleen voorzichtig met de winst die je hebt. Ik zit zelf in het casino regelmatig tegen wanhopige mensen. Schat er toch zo'n 8000 euro aan verdiend te hebben de afgelopen twee jaar. Geen vetpot maar je kan er leuk van op stap.
Waarom mag er eigenlijk wel online gepokerd worden? Is dat niet veel gevaarlijker?

jeanmondo | 11-08-10 | 01:15

het gaat niet zo goed bij het staatscasino, opeens poker weer illegaal.

Flapgeit | 11-08-10 | 00:23

RonaldRW | 10-08-10 | 20:04
Pas maar op, je krijgt er enorme tieten van.

Dmitri Dmitrievitsj | 10-08-10 | 22:53

Kan Ernest HB ook niet met een propeller vliegtuig boven Alaska gaan vliegen. Ik wordt gek van die man. Ministerie van Stasiepraktijken en Noord-Korea imitaties. Echt een ziekelijke (lees gevaarlijke) controlfreak in plaats van een babyboomer die heeft geleerd dat tolerant te zijn.

GSpot | 10-08-10 | 22:22

Jennifer Tilly.
Wat een godsgruwelijk lekker wijf is die 52 jarige GILF toch.

viezehetero | 10-08-10 | 21:35

Met die griet op de foto wil best wel een potje pokeren.

RonaldRW | 10-08-10 | 20:04

@Hunter S. Thompson
Correct. Alle structureel winnende (en dus goede) spelers die ik ken doen HBO/Universiteit..., nog nooit een VMBO-er ontmoet die er zijn brood mee verdiende.

Underthegun | 10-08-10 | 19:50

@keizeradmiraal
Lol bots. Er zijn in de afgelopen jaren slechts 8 bots ontdekt, die een minimale winst draaiden...

Underthegun | 10-08-10 | 19:47

PokerTH is een open source poker community,
blijf het altijd leuk vinden om met name Brazilianen kapot te spelen,
kost ook nog eens niets.

atm0s | 10-08-10 | 19:32

Cda en pvda zijn van hetzelfde hout gesneden. Eigen willetje wordt kost-wat-kost doorgedreven. Een op strategische plaatsen gesitueerde achterban voert het uit en de stemmers worden buitenspel gezet. Klinkt als het nederlands politiek landschap anno 2010. Ben benieuwd of deze hegemonie ooit doorbroken gaat worden... Vraag me of de een nieuwe (meer) liberale wind voor de broodnodige verandering gaat zorgen...

crk | 10-08-10 | 19:25

Poker is in grote mate een behendigheidsspel en misschien voor 5% een kansspel...

Verdiep je in de materie voordat je begint te blaffen..

Patrick Allen | 10-08-10 | 18:22

Ik zeg het volgende namens pokerend Nederland: OPKNOPEN die man ;)

De grotere VVD is trouwens VOOR legalisering heb ik op hun website gelezen.

Patrick Allen | 10-08-10 | 18:21

Kan me niks schelen of het hier gaat om het vullen van de schatkist. Alle vormen van gokken moet bestreden worden. Is niet gezellig en kan op den duur heel veel geld kosten. Zowel voor de maatschappij als de mensen zelf. De afgelopen jaren hebben we al gezien dat er teveel mensen problemen met het "managen" van geld hebben. Dan hoef ik dit er nog niet bij te hebben. Stop gokken, met uitzondering van een aantal staatscasino's.

ad melkert | 10-08-10 | 18:11

Het is en blijft natuurlijk een kansspel. Iedereen die het een keertje gedaan heeft behoort dit te beamen. Een kansspel wat je in je voordeel kan kantelen door ervaring, obsure statische berekeningen of wat je denkt wat je zal helpen. Maar als je met je statistisch en strategisch vernuft preflop all-in gaat met je AA is het enige wat je nog kan redden.. geluk. Zoniet volgende keer weer een kans.

Het echte kromme is natuurlijk het alleenrecht van HC. Een hypocriete regel die het best verwoord door een of andere godsdienstwaanzinnige. Als je gokken schadelijk vindt dan moet je het verbieden en niet faciliteren en dan zeker niet de concurrentie onmogelijk maken.

Herr_Kalashnikov | 10-08-10 | 17:59

Onzin, als je goed bent kan je ook op internet er een royaal inkomen mee verdienen.
Gokken is 50/50, als dat zo was zou het niet mogelijk zijn om meer te winnen dan te verliezen.
Je zou wel kunnen zeggen dat pokeren op internet puur kansberekening is, maar het gedrag van je tegenspelers speelt op afstand en zonder cams ook nog steeds een rol.

'TrauMa | 10-08-10 | 15:47

Gokken is 50/50?? Dat zou heel schappelijk zijn. Eerder 55/45 in het voordeel van het huis, als de verhouding al niet schever ligt.

thejollyjoker | 10-08-10 | 17:53

Poker is toch gamen voor mensen die geen console hebben?
Bij het woordje mensen mag je ook paupers lezen trouwens

RangerT | 10-08-10 | 17:31

Potje pokeren blijft leuk. Ik speel af en toe ook mee aan een toernooitje in Holland Casino. Maar je kunt toch beter met een paar vrienden onder elkaar, lekker thuis spelen. In HC ben je altijd veel meer kwijt. Dure consumpties en dan nog hier en daar wat op de roulettetafel als je snel uit het tournooi ligt... Niet doen!
En al helemaal geen Caribian Stud spelen daar. No kans!! Trouwens alles bij HC is oplichterij. Maar ja, als je daar eenmaal achter bent gekomen is je spaargeld al op.

grote haas | 10-08-10 | 16:51

Te grappig al de zaken die ik hier lees over poker
- kan je geen 200e betalen om in HC te spelen stop er dan mee want dan kan je het niet of blijf thuis om stuivers spelen. Wanneer je HC niet beat mis je skills
- Pokeren op internet is natuurlijk niet domweg gokken maar structureel winnen van slechte spelers. Je hebt op heel veel zaken invloed en hebt veel informatie. Kans berekening, odds, statistieken van tegenstanders, expected value berekeningen enz. Heeft niets met gokken te maken.
- live tells zoals hoe kaarten worden verschoven zijn anno 2010 overrated.
- Op lange termijn zal een goede speler dus altijd winnen.
- Poker wordt al lang niet meer door tokkies gespeeld. Men spreekt ook wel over het nieuwe schaken. De jonge online pro's die miljoenen winnen zijn vaak begaafde math wizards.
- deze "kinders" spelen vaak meer dan 20 tafels tegelijk. Ze hebben heel weinig tijd nodig voor de berekeningen en kunnen vaak binnen een paar sec. de beslissing maken om door te gaan naar de volgende tafel. Dit zijn dus geen bots.
- Verschillende onderzoeken hebben al uitgesloten dat poker een kansspel is.

Hunter S. Thompson | 10-08-10 | 16:40

Ik wacht op het moment dat het dagelijkse potje pesten met de jeugd hier in huize Eikeltje verboden wordt.
En nee ik doel alleen op het kaartspelletje pesten.

EHB mag wat mij betreft gauw een prachtig topmanagement baantje gaan zoeken met toplonen ruim boven de Bakkelendenorm en de daarbij behorende bonussen voor gemaakte flaters.

Dhr.Eikeltje | 10-08-10 | 16:32

@ An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:44

Het is echt een misvatting dat spelers een bril ophebben om mogelijke tells te verbergen. De bril wordt voornamelijk gebruikt om je tegenstander te observeren. Bijvoorbeeld wanneer de flop, turn of river op tafel komt. Goede spelers kijken dan niet naar de kaarten, maar naar de tegenstander om te zien of ze een 'tell' kunnen ontwaren. Bijvoorbeeld: Een speler die na het kijken van zijn hand, zijn kaarten iets meer naar hem toeschuift, heeft vaak een goede hand.

poker | 10-08-10 | 16:23

De ijverige pennenlikker heeft de laatste maand meer van dat soort wetten belikt met dat schuimbekkie, dan er hier reaguurders reaguren. Schijnheiligen, allemaal. stuk voor stuk.

kitspuit | 10-08-10 | 16:05

Pokeren is voor losers zoals Joran.

voldemort | 10-08-10 | 16:00

@Gimmy Moore | 10-08-10 | 15:27
Onzin, als je goed bent kan je ook op internet er een royaal inkomen mee verdienen.
Gokken is 50/50, als dat zo was zou het niet mogelijk zijn om meer te winnen dan te verliezen.
Je zou wel kunnen zeggen dat pokeren op internet puur kansberekening is, maar het gedrag van je tegenspelers speelt op afstand en zonder cams ook nog steeds een rol.

'TrauMa | 10-08-10 | 15:47

Gimmy Moore | 10-08-10 | 15:27
Hoe is dit gokken, wil u mij dat astublieft uitleggen ? Is iemand als "Nanonoko", met drie miljoen online gespeelde handen en $1.700.000 aan winnings een gokker ?

TNCS | 10-08-10 | 15:47

wat heeft die zure christenkop ermee te maken als twee volwassen mensen met elkaar willen pokeren?

BasKoning | 10-08-10 | 15:44

Jenifer Tilly +1
Poker +1

EHB -1

AssupFacedown | 10-08-10 | 15:42

wat dacht je ervan om het pokeren en casino's helemaal strafbaar te stellen

uitgeslapen | 10-08-10 | 15:42

Poekeren, echt pokeren, met bluffen en zo is een behendigheidsspel.

Pokeren op het Internet is domweg gokken. Tenzij men weer met cams werkt zodat men elkaar kan zien bluffen.

Gimmy Moore | 10-08-10 | 15:27

Nu gaat t over poker maar het maakt niet uit waarover EHB het heeft.
Elke keer als ik dat mummelende zuinige smoeltje van hem open zie gaan krijg ik kotsneigingen!
De Nederlandse politiek heeft enge kostgangers!

lilluke halve hoan | 10-08-10 | 15:10

Meer poker tieten: www.youtube.com/watch?v=ttZeH7zNU8M

keizeradmiraal | 10-08-10 | 13:30
Er zijn nauwelijks bots op de pokersites actief, iemand die twintig tafels speelt is niet per definitie een bot. Volgens mij heb jij gewoon een keer online $50 verloren door stom bankroll management of het totaal ontbreken van poker skills. Whiner.

TNCS | 10-08-10 | 15:06

nog even en we krijgen de brandstapels weer terug. rook je in een café of speel je illigaal poker... beland je erop als ketter. ik zeg weg met dat gristelijke kots gedoe in den haag

jeffster | 10-08-10 | 15:05

Wees geen dief. De overheid houdt niet van concurrentie.

Rest In Privacy | 10-08-10 | 15:04

@Jippie | 10-08-10 | 14:11
Holland Casino is er niet voor gokverslaafden maar is bedoeld om een deel van het zwarte geld in Nederland terug te krijgen. Daarom zijn er verspreid over het land vestigingen. Voor gokverslaafden zijn er overal gokkasten met neplimieten, ondoorzichtige features en uitgespreide geringe winsten. Problematische gokverslaafden hebben geen geld voor Holland Casino en die wil Holland Casino ook helemaal niet.

EHB wil grip op pokeren om zwart geld te controleren. Om dezelfde reden worden buitenlandse loterijen geweerd en kun je niet zomaar een casino beginnen. De reclame die wordt gemaakt voor Holland Casino is vooral om ervoor te zorgen dat er ook af en toe gewone mensen rondlopen in plaats van alleen maar 'beroepsgokkers' c.q. witwassers. Er wordt geadverteerd met sfeer, maar het is eigenlijk de bedoeling dat jij die sfeer komt brengen. Van die honderd Euro die je gemiddeld achterlaat worden ze niet warm of koud.

Stir Glenfarclas II | 10-08-10 | 15:04

@Biff Eagleburger | 10-08-10 | 14:39
Nee neen neen, dat mag niet van De Heer. Kleine kinders daarentegen....

An die ARBEIT | 10-08-10 | 15:02

En toch zijn er mensen die willen dat de VVD in een nieuw kabinet samenwerkt met het CDA. Toch zijn er mensen die op Wilders stemden, hoewel ze wisten dat een stem op Wilders een stem op het CDA was.

Arrabinekoeterine | 10-08-10 | 15:02

Chech raise all in?

dutchdelightz | 10-08-10 | 15:00

Stem noooooooit geen CDA of CU of wat voor kliek dan ook dus ga gewoon lekker door. Full House!

Platte Poes | 10-08-10 | 14:51

Ik zou wel tegen die rechtert(s) willen pokeren hoor.
Als je denkt dat pokeren meer behendigheid vereist dan geluk dan snap je het spel niet helemaal.
Dus dat zou ik wel willen uibuiten.

jehebthetnietvanmij! | 10-08-10 | 14:45

Mensen die in sprookjes geloven die zouden verboden moeten worden. Opdonderen met dat hele geloof.
Het sprookjesboek van Grimm is nog geloofwaardiger dan al die kul in de Bijbel en de Koran.

tembacostyle | 10-08-10 | 14:44

Poker is voor paupers en EHB is een gevaar voor de rechtsstaat.

Parsons | 10-08-10 | 14:40

@An die ARBEIT | 10-08-10 | 14:19

EHB speelt voornamelijk met zichzelf.

Biff Eagleburger | 10-08-10 | 14:39

Het gaat niet om de potjes poker die je met je vrienden speelt maar om die je met onbekende speelt en grote bedragen in omgaan want daar wil het Holland Casino dat van de staat is gewoon 1/6 deel van hebben....

TijnZ | 10-08-10 | 14:38

Gokken is verboden, behalve voor de Nederlandse staat. Zo werkt dat in onze Christelijke rechtsstaat. Wat de één wel mag levert de ander een boete op.
Toch is het ook wel logisch dat gelegaliseerde gokken, want de staat vergokt dagelijks ons belastinggeld. Daar zijn al veel afkortingen voor: HSL, JSF, NZ-Lijn, enz. enz. Stel je voor dat zoiets strafbaar gesteld zou worden, dan hielden we geen gezagsdrager meer over. Dan kunnen we in Nederland-Boeteland toch veel lucratiever hardwerkende ondernemers een boete opleggen om onze staatsgokschuld weer af te lossen. En Hirsch Ballin meent nog steeds dat als je iets verbiedt, dat het dan ook niet meer gebeurt. Jammer hoor, maar we hebben in Nederland teveel verboden om ze allemaal nog na te kunnen leven.

Bedotje | 10-08-10 | 14:36

EHB is veel geblaat maar weinig wol. Ik lees dat hij Poker Twente (de eerste particuliere pokerroom) wel gevraagd heeft te stoppen, maar dat het OM geen schriftelijk bevel heeft afgegeven!
www.casino-nieuws.com/poker/nieuws/pok...

FritsF | 10-08-10 | 14:36

Voor de PVV zou EHB een breekpunt moeten zijn.
rijk | 10-08-10 | 13:23
Lees je mee Geert?

Russ Meyer | 10-08-10 | 14:28

ik vind ernst heersch balzak een grotere schoft dan sytske van der v.
ernst naait 16 miljoen nl ers zonder dat zij dat willen...............
LET op: de nadruk ligt op IK VIND.. vrijheid van meningsuiting

klaretaalzeewolde | 10-08-10 | 14:22

@Biff Eagleburger | 10-08-10 | 14:01
Bridge is poker voor zelfbenoemde intellectuelen... Ik durf te wedden dat EHB Bridge speelt ;)

An die ARBEIT | 10-08-10 | 14:19

Hoewel Hirsch Ballin's houdbaarheidsdatum al lang verstreken is, en de bevolking zich massaal lijkt uit gesproken te hebben over het CDA en de PvdA, lijkt er eerlijk gezegd maar weinig te veranderen.
Gewoon doorgaan met verbieden; Je krijgt vanzelf meer anarchisten en pessimisten.

Replaceable | 10-08-10 | 14:19

Sliptong | 10-08-10 | 13:42

Ja, ik vind het ook nogal overdreven die zonnebril, tot ik Chris Fergusson begon te volgen.

DANNY3960 | 10-08-10 | 14:17

Jippie | 10-08-10 | 14:11
Je vergeet onderwijs.

LijstG | 10-08-10 | 14:15

Die Ernst Hirsch Ballin moest echt een keer OPTIEFEN!

KorrepZ | 10-08-10 | 14:15

Ach met dit kabinet gaat er nog wel meer verboden worden.

Kenkerhenk | 10-08-10 | 14:13

Zowiezo vind ik het fundamenteel onjuist dat de overheid faciliteert in kansspelen. Zeker de manier waarop ze dat doet klopt niet. Reclame maken voor leuke avondjes uit in het Holland Casino duidt niet echt op voorkomen van verslaving. Hoofdtaken van de overheid zijn m.i. defensie, openbaar vervoer, energie voorziening en gezondheidszorg. Helaas worden een aantal van deze kerntaken dan weer wel geprivatiseerd.

Jippie | 10-08-10 | 14:11

Het is echt zo krom! Online pokeren mag wel, er staat wel een gokkast in de kroeg, ik kan thuis wel gaan klaverjassen voor geld (ik noem maar wat), maar pokeren thuis of in de kroeg mag niet terwijl het niet eens echt een kansspel is (maar deels).

Logisch toch | 10-08-10 | 14:09

All uit.

DANNY3960 | 10-08-10 | 14:08

erg jammer, had het graag anders gezien.
Speel regelmatig potje op PKR.
Maar zou graag eens een potje in RL spelen, buiten dat kutd holland casino

Kenkerhenk | 10-08-10 | 14:06

Pokeren is het bridgen voor minderbegaafden.
/knuppel+hok

Biff Eagleburger | 10-08-10 | 14:01

Graag een grotere foto van Tilly, ben al wat ouder dus heb high resolutie plaatjes nodig die groter zijn dan een recessie postzegel

Tostiman | 10-08-10 | 14:01

Sliptong | 10-08-10 | 13:51 LOL!!

Ashtrey | 10-08-10 | 14:00

Die EHB toch. Denkt ie nou echt dat hij poker kan bannen? Ik wens hem veel succes met het slopen van ALLE pokersites op het net. All-in dat dit niet gaat lukken!

jimbrowski | 10-08-10 | 13:59

@Sliptong | 10-08-10 | 13:51
Wel lief dat jullie laatst allemaal op mij hadden gestemd met de miss-travo verkiezing!

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:56

@An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:47
Geen probleem.'T blijft onder ons. ;

Sliptong | 10-08-10 | 13:51

@Ashtrey | 10-08-10 | 13:47
[Mr. Miyagi voiceover] You must master your skills my young student. Showing emotions is like rimples in water after throwing rock. Find the rock that makes the cirkels and the swallow will bring peace in your head.
Kijk, zo heb je binnen no time die bril niet meer nodig.

Sliptong | 10-08-10 | 13:51

En dat wenst het volk dus als volgende regering, samen met een vrijgezelle student en een nar met raar haar?

captainobvious | 10-08-10 | 13:50

@Tinusutrecht | 10-08-10 | 13:45
Daarom wordt jou ook niets gevraagd. Tis hier geen twee voor twaalf. Astrid.

Sliptong | 10-08-10 | 13:48

@gozahtje | 10-08-10 | 13:44
I'd let her sit on my lap, and talk about the first thing that comes up ;)
@Sliptong | 10-08-10 | 13:44
Allen in de weekenden schat ;) * grapje hè... *

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:47

Sliptong | 10-08-10 | 13:42 Is eauk wel zeau, sprak eigenlijk meer over mezelf, bij hekele situaties -waarin de spanning oploopt- gooi ik altijd mijn zonnebril op.

Ashtrey | 10-08-10 | 13:47

Dagelijkse Dosis | 10-08-10 | 12:38

De Europese Commissie heeft al eens waarschuwingen geuit aan Nederland. Tot dat het Hof van Justitie vorig jaar met haar vreselijke uitspraak (Liga Portuguesa de Futebol Profissional, Bwin International Ltd) enigszins een einde aan heeft gemaakt. Gokmonopolies mogen niet tenzij de openbare orde zich daar tegen verzet. Dat argument hanteert de Staat al jaren. Wat natuurlijk zwaar onzin is.

Hoewel nu een Brits gokbedrijf poogt een vergunning te krijgen maar wordt dwarsgezeten door de Nederlandse overheid. Deze zaak loopt nu bij het Hof van Justitie. Zie bij de volgende link een uitleg: www.flash-casino.nl/betfair-en-ladbrok...

LijstG | 10-08-10 | 13:46

Brusselmans, je bedoelt het dubieus georganiseerde Holland Casino denk ik. Nu zeg je dus eigenlijk dat het casino dubieus is maar tevens ook georganiseerd wat een beetje tegenstrijdig klinkt als je het mij vraagt.

Tinusutrecht | 10-08-10 | 13:45

@Sliptong | 10-08-10 | 13:42
Zelfs de beste spelers hebben tells... De bril is gewoon een extra buffertje.

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:44

@An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:41
Laat ik nou de hele tijd denken dat je een vrouw was. * vertwijfeld verder gaat *

Sliptong | 10-08-10 | 13:44

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:41
U bent dan al 4 dagen les aan het krijgen van Jennifer om uw "game" een upgrade te geven?

gozahtje | 10-08-10 | 13:44

@Andie om dertien over enefeertig.
Die laatste zin loopt niet echt lekker Andie...
* MEER koffie *

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:43

@Ashtrey | 10-08-10 | 13:37
Zonnebril? Ik vind het meesterlijk als een pokerspeler een echte pokerface heeft en dat je niet aan z'n gezicht kunt zien of hij/zij bluft. Zonnebrillen zijn voor mensen die hun emoties niet in bedwang hebben. Maar da's mijn mening.

Sliptong | 10-08-10 | 13:42

@Twansel75 | 10-08-10 | 13:39
Mocht deze dame ooit met mij mee naar huis gaan na een avondje poker, denk ik dat mijn jongens hier zich na een tijdje af zouden gaan vragen waarom ik al 4 dagen niet meer op de zaak was geweest en bij mij thuis de telefoon en deurbel uit staan...

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:41

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:38

Hier dezelfde schock bij het ontdekken van haar echte leeftijd....... ik had haar in al mijn onschuld een jaar of 35 gegeven........

Twansel75 | 10-08-10 | 13:41

Dus als je een rechtzaak van de overheid wint, moet je eerst verplicht in cassatie om je gelijk te verzilveren?
Wat is dan de waarde van de 'lagere' rechters?

Edwynn | 10-08-10 | 13:41

och ja Brusselmans en vergeet even en passant dat de Holland Casino's de staatskas lekker spekken en dat Pokeren buiten de HC de BV Nederland geen reet opleverd.

rooiebosduivel | 10-08-10 | 13:40

@ Twansel75
Is zij 52? Wat een geyle Granny, Amai!

gozahtje | 10-08-10 | 13:40

Lekker aan het slapen heren GeenStijl ?
Dat is nu al de tweede keer dat een artikel niet klopt hedenmorgen, iets met wederhoor of even uitzoeken of zoiets. Het arrest waarop jullie je beroepen moet nog bekrachtigd worden door de Hoge Raad, pas dan is het waterdicht. Wat EHB doet is wellicht niet netjes maar volkomen binnen de regels.

iatocaun | 10-08-10 | 13:39

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:36

Zonder meer. En vooruit, ik zat er een jaartje naast, mevrouw wordt op 16 september 52......

www.imdb.com/name/nm0000236/

En toch zou ik haar doen........

Twansel75 | 10-08-10 | 13:39

Ik heb het nog niet eens over poker zelf gehad: kudtspel. Geef mij maar klaverjassen.

Sliptong | 10-08-10 | 13:38

@@Twansel75 | 10-08-10 | 13:35
Frikkin' hell! U had gelijk :O Excuses!

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:38

yokiamy | 10-08-10 | 13:33 True. Zonnebril en sigaretten zijn standaard poker equipment en horen bij een ieder zichzelf respecterende pokerspeler ;)

Ashtrey | 10-08-10 | 13:37

@Twansel75 | 10-08-10 | 13:35
52? 52 pond aan borstkastbagage, vieleicht ;)

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:36

@Merlot | 10-08-10 | 13:30
Het meest spannende wat EHB ooit gedaan heeft is zitten flirten met Albayrak. Vandaar zijn laffe gedrag. De "man" is een elitaire intellectueel met een heel hoog "wij weten wat goed voor u is" gehalte. Tijd voor een VVD'er op Justitie en Binnenlandse zaken. Volgens mij worden die trouwens samengevoegd.

Sliptong | 10-08-10 | 13:36

gozahtje | 10-08-10 | 13:30

Niet alleen op het netvlies, maar ook in de televee alhier !

En dat te bedenken dat ze al ruim 52 is.........

Twansel75 | 10-08-10 | 13:35

necrosis | 10-08-10 | 13:34
LOL!

gozahtje | 10-08-10 | 13:35

@weedo 13:31
Door verbeterde, extra-sterke super-pluche-plaklijm.

necrosis | 10-08-10 | 13:34

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:33 LOL!! Amen.

Ashtrey | 10-08-10 | 13:34

boeiend, wat niet mag is juist leuk. maakt het spel alleen maar aantrekkelijker, gezellig in een rokerige kelder met een zonnebril en wat mooie vrouwlu...

yokiamy | 10-08-10 | 13:33

@Ashtrey | 10-08-10 | 13:28
Eens, juist ook het lezen van je tegenstanders en logisch beredeneren maakt dat het echt geen kansspel te noemen is.
En ach, bij de Gristens gaat er natuurlijk meteen een rood lampje branden als men denkt dat veel mensen iets leuk vinden, want dat leidt af van de ware heiland en de schoonheid van het paradijs,
-
in Leen's naam, Amen.

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:33

Merlot | 10-08-10 | 13:30
Geld is toch de enige drijfveer van onze overheid! "De mensen" zijn alleen belangrijk als het in een discussie in hun voordeel te gebruiken is!

gozahtje | 10-08-10 | 13:33

EHB, hoe krijgt ie het voor elkaar om zo te falen en toch teblijven?

weedo | 10-08-10 | 13:31

Ondertussen is (gesubsidieerde...) extreemlinkse ideologische chantage van supermarkten gewoon nog wél toegestaan.
Eieren en vlees, ies slecht zeggen de Volkertjes.

Wat ook nog wél mag, zijn wethouders die "vanwege versobering" één dag in de week minder werken.
Maar de korting op hun inkomen gewoon lekker aanvullen met wachtgeld.
Dat is geen versobering.
Dat is een loonsverhoging van 20%.

Ook in orde volgens EHB (hij doet er tenminste niks aan): agressieve leerlingen meppen er op los als de aangeboden lesstof op de Nederlandse scholen niet strookt met hun arabisch-islamitische opvattingen.
Ook al strookt die lesstof wél met de feiten.

Mag allemaal van EHB.
Kaarten niet.
Want speelkaarten zijn immersch des Duivelsch prentenboeck.
Ja; onze Minister van Justitie weet van wanten en prioriteiten.

Wat een land.
.

Merlot | 10-08-10 | 13:30

Flushed Ernst Hirsch Ballin Royaal in het gezicht.
Spriets, spriets spriets.

geenstijlsteengeil | 10-08-10 | 13:30

Twansel75 | 10-08-10 | 13:25
Dat bedoel ik, ik wist niet eens dat die film zo heette. Alleen die tetten staan op m'n netvlies gebrandt!

gozahtje | 10-08-10 | 13:30

Kienen mag ook niet, stel je voor dat je verslaafd wordt aan soepstengels als 85-jarige. Loten voor een studieplek is wel toegestaan, net als touwtjetrekken op de kermis en loten voor een bouwkavel.

Stir Glenfarclas II | 10-08-10 | 13:30

De onlinepokergames zijn allang verkloot door de bots en bij HC betaal je bergen rake..

keizeradmiraal | 10-08-10 | 13:30

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:24
Is eauk leuk, lezen, trash-talken, bluffen, zomaar een paar elementen die poker meer dan de moeite waard maken. Het is jammer dat dit edele spel in een kwaad daglicht komt te staan, door een conservatieve overheid.

Ashtrey | 10-08-10 | 13:28

@Nee dus! 12:54
Een Paap? Dat verklaard alles!

gozahtje | 10-08-10 | 13:26

gozahtje | 10-08-10 | 13:01

Hier hetzelfde. Film is trouwens 'Bride of chucky', geen ruk aan qua thriller maar door Jennifer meer dan de moeite waard om te bekijken.......

Twansel75 | 10-08-10 | 13:25

Er zitten geen politici in de Hoge Raad, maar oud-rechters en oud-advocaten. Beetje raar om die tot "voornamelijk PvdA en CDA-fossielen" te bombarderen.

Wit en Pauweman | 10-08-10 | 13:25

necrosis | 10-08-10 | 13:16
Jammer, want daar wil ik wel een all-in bij doen.

Lying Dutchman | 10-08-10 | 13:25

Hé Ernst: trek eens je p-p-p-p-p-p-pokerface, p-p-pokerface

Sliptong | 10-08-10 | 13:25

@Ashtrey | 10-08-10 | 13:02
Eigenlijk gewoon een cashgame dus ;)

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:24

@Ashtrey | 10-08-10 | 13:02
Ja we spelen er tussen in. 5 euro koopt je 50 chips, en je kan de hele avond uit de pot in- en uitkopen. Zit zelf af en toe op FT, maar zelden. Vind het veel leuker om de mensen om me heen te irriteren en proberen te lezen :)
@a.n.alvabeet | 10-08-10 | 13:03
De beste optie is dan inderdaad om niks te zeggen ;) Ik poker voor m'n lol, en dan vind ik 80-100 euro, plus extra kosten inderdaad een beetje belachelijk. Alsof het feit dat je in een casino speelt iets toevoegt aan het spel....

An die ARBEIT | 10-08-10 | 13:23

Voor de PVV zou EHB een breekpunt moeten zijn.

rijk | 10-08-10 | 13:23

Alle vertier dient verboden te worden. Nog even en ook 'lust' (1 van de 7 zonden) wordt door het CDA weer in het programma opgenomen als zijnde VERBOTEN!
Offtopic:
#carglasszuigt

watisditdan? | 10-08-10 | 13:22

@Nee dus! 12:54
EHB een Paap?
Zal Jaap blij mee zijn......

necrosis | 10-08-10 | 13:20

Bigi Bana Boy | 10-08-10 | 12:52

Klinkt als zeer logische verklaring en dat is het ook. bedankt. Ik snap nu weer een beetje beter hoe de wereld in elkaar zit.

ecologiste | 10-08-10 | 13:20

Op sterven a dood dat cda. Het klinkt dan ook als een soort doodsgereutel uit de mond van de man die ik niet anders dan als "pratende kut "kan betitelen betuttelen, mijn God nog an toe wat 'n verspilling van energie intellect financiën en nog zo wat zaken.Protesteren is Promoten !Dus ... lekker doorgaan Ballin, je redt 't toch niet, mensen de illegaliteit in jagen en ondertussen ouweltjes slikken. Lekker hoor !

Ratzing. | 10-08-10 | 13:19

Ernst heeft het niet begrepen. In het vorige kabinet is hij eruit geflikkert, en ja hoor enkele jaren later zit hij weer op precies dezelfde post. Onbegrijpelijk!

Ernst, doe mij en de rest van Nederland een lol en ga lekker naar huis. Toucheer lekker je wachtgeld en ga met je gezin leuke dingen doen! Maar kom a.u.b nooit meer terug in de politiek. Alsjeblieft?

Martin-VVKM | 10-08-10 | 13:19

Lying Dutchman | 10-08-10 | 13:13
Ook enkel bij Holland Casino... Kim Holland Casino wel te verstaan!

gozahtje | 10-08-10 | 13:17

Rob van Roos | 10-08-10 | 13:13

Elke politicus weet dat zonder het CDA niets loopt in NL want ze hebben de meeste sleutelposities bij de overheid en semi-overheid.

ecologiste | 10-08-10 | 13:16

@Lying Dutchman 13:13
Dat mag, maar niet met Jennifer Tilly.
*grinnikT*

necrosis | 10-08-10 | 13:16

Linke Joop | 10-08-10 | 13:01
Hopelijk wordt hij in een volgend kabinet van die plek afgehaald, want hij begint echt tekenen van dementie te vertonen! Hij zet zich zo in tegen "het kwaad" van internet en dergelijke, maar werkelijk kwaad, BEWEZEN kwaad, zoals moordenaars, vrouwenhandelaren, pedofielen en noem maar op die lopen gewoon de poorten van de inrichting uit en komen nooit meer terug. Hoe fucking hypokriet kan je zijn!

gozahtje | 10-08-10 | 13:16

daniel37 | 10-08-10 | 13:01
Zeg slimmerik, lees je verhaal nog eens na.

Lying Dutchman | 10-08-10 | 13:16

Ik zou toch best een potje strippoker willen spelen met Jennifer Tilly.
*miauwie*

necrosis | 10-08-10 | 13:15

Gelukkig mag het CDA nog 4 jaar aan het roer. Een fijne, integere partij, op haar juiste waarde geschat door de PVV en VVD.

Rob van Roos | 10-08-10 | 13:13

Mag strippoker nog wel?

Lying Dutchman | 10-08-10 | 13:13

Zij die hier speelt in High stakes is trouwens wel een aardige poker speelster...

xzaz2 | 10-08-10 | 13:12

Ik had de reaguurders van Spitsnieuws met al hun zekerheden al gewaarschuwd. Retards...

Snoodl!cht | 10-08-10 | 13:11

hadden we iets anders verwacht van Ernstig Heersende Stalin?

Patrick Zweedsey | 10-08-10 | 13:10

Als ik mijn geld wil verspillen moet ik dat toch lekker zelf weten.

Knapzak | 10-08-10 | 13:08

Ashtrey | 10-08-10 | 13:04: omdat ik nooit meespeel natuurlijk ;)

sufkut | 10-08-10 | 13:07

sufkut | 10-08-10 | 13:02 Aan de andere kant kan het toch bijna geen toeval zijn, dat er bij toernooien vaak dezelfde namen aan een final tabel zitten?

Ashtrey | 10-08-10 | 13:04

Godverdomme! Daar gaan we weer!
*oproept tot revolutie*

God Zelf | 10-08-10 | 13:03

@An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:58

80 euro belachelijk voor een spelletje poker?

*weet even niets zinnigs meer te schrijven*

a.n.alvabeet | 10-08-10 | 13:03

Ik wou net 'De Speler' van Dostojewski gaan lezen. Hoeveel jaar gevangenis staat daar op onder het terreurregime van EHB?
_________________

Echt, die man is geschift. Elke dag zit hij te zweten, en nieuwe dingen te verzinnen, waarmee hij ons kan pesten. Hij is een sadist. Zuinig, afgemeten praten, net als Donner. Donner, van wie ik me goed herinner hoe apetrots hij de cellen liet zien aan bezoekers op de open dag in de bajes. 'Ja mensen, het is hier geen pretje, hoor', zei hij. Wat zouden die lui graag martelen... geen wonder dat zij beiden, naar verluidt, bezoekers van een Haagse S/M-club zijn (waren), waar volgens dezelfde bron Edje Nijpels, gehuld in roze nachtjapon, zich liet aftuigen. Wat fundamentalisme met mensen doet, dat zie je bij deze archetypen.
Vreselijk.

Lugosi | 10-08-10 | 13:02

Drank Orgelt | 10-08-10 | 13:00
Hij houdt zijn kaarten goed verborgen...

dosis | 10-08-10 | 13:02

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:47 Tournament is m.i. leuker als je met een groepje een home-game speelt. Alleen 1e en 2de prijs. Goed smaken verschillen.
Speel je eauk op PS en FT?

Ashtrey | 10-08-10 | 13:02

Don Sputare | 10-08-10 | 12:35
Heeft hij de uitspraak van de rechter aangepakt om poker officieel te legaliseren? Nee? Dan heeft hij de schuld, klaar. Al is het alleen maar voor het niet handelen.

Mister Crabs | 10-08-10 | 13:02

poker een behendigheidsspel noemen gaat er bij dan ook niet in.

sufkut | 10-08-10 | 13:02

Oh lekker Jennifer Tilly op de foto... jammie jammie...

Sociopaatje | 10-08-10 | 13:01

Wacht maar.
Straks wordt Heers Balle de nieuwe MP.
En dan zal Nederland pas echt heel fijn worden.
Niks inspraak meer. Slechts decreten en verordeningen.
Iedereen verplicht naar de kerk op zondag. En op NL 1 en 2 alleen nog maar reli propaganda.

Linke Joop | 10-08-10 | 13:01

Jennifer Titty, die klote film met dat enge poppetje heb ik ook enkel gezien vanwege haar!

gozahtje | 10-08-10 | 13:01

Brusselmans, doe niet zo oerend stom, jongen. Dat de Hoge Raad uit PvdA/CDA-potverteerders zou bestaan toont alleen maar aan dat je nu weer helemaal kreunend en steunend op het hobbysybian zit, en niet gewoon eens je hersentjes gebruikt. De Hoge Raad heeft járen geleden besloten dat poker een kansspel is, en zolang die beslissing niet wordt herroepen heeft, juridisch gezien, de lagere rechter gewoon het nakijken, hoe goed het argument ook is beargumenteerd. Zo zit het Nederlandse rechtssysteem nu eenmaal in elkaar. Wie of wat er in de Hoge Raad zit doet nu niet ter zake, die staan hier (voorlopig) nog buiten; wat wel gebeurt is dat EHB nog vlug probeert 'gebruik' te maken van de situatie, die beslist weinig voorkomt.
.
Dat gezegd, ik vind poker een kutspel voor debielen, dus zal het mij een worst wezen wat Hoge Raad en EHB van het spel zelf vinden. Het is echter overduidelijk dat de Nederlandse regering uit alle macht probeert de kansspelen in eigen hand te houden en de grenzen van wat juridisch mogelijk is daarbij consequent opzoekt en oprekt; en dát wordt langzaam een grote farce. Maar christelijke scherpslijpers als EHB zijn buitengewoon bedreven in het verdraaien van teksten in hun voordeel: ze doen hun hele leven al niets anders met dat boekje noodpleepapier van ze.

daniel37 | 10-08-10 | 13:01

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:55
En ik ben toch echt niet bang voor dikke boeken. En ook niet voor Russische schrijvers. Maar dit was mij echt een brug te ver.
Toen kwam mijn broertje aan met The Neutronium Alchemist. Lekkere SF, ook leuk. En nog veul dikkerder dan Tolstoi.

dosis | 10-08-10 | 13:00

Wat een gezeur om een kaartspelletje.

Varkensjuin | 10-08-10 | 13:00

Rare gast die EHB. Vraag me af wat die in zijn schild voert.

Drank Orgelt | 10-08-10 | 13:00

Ik ben al 8 jaar Balkenende moe, ik hoop toch echt dat daar niet nog eens 8 jaar EHB moe achteraan komt

Karel Kruizenruiker | 10-08-10 | 12:59

Die Heersch Ballin is wel erg actief voor een demissionair Minister! Helaas enkel als het gaat om burgertjes pesten/mag niet en niet om criminele opsluiten. Dikke -1 voor Ernesto!

gozahtje | 10-08-10 | 12:59

@a.n.alvabeet | 10-08-10 | 12:52
2/2? U bedoelt 2/4? De blinds ofzo?
En dan nog, ja inderdaad, als ik even uit ga van 2 euro minimum als blind, moet je toch een eurie of 80-100 meenemen, en dus bereid zijn om te verliezen. Buiten of ik het kan missen ja of nee, vind ik dat belachelijk voor een avondje poker. Wij doen het zo en dat bevalt:
An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:47

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:58

@dosis | 10-08-10 | 12:49
Ik zal het in gedachten houden, ik vind het tot nu toe inderdaad nog niet erg lekker lezen, hoopte er gaandeweg in te komen...
* is gedesillusioneerd *

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:55

Je zou bijna denken dat EHB een grefo is, doch hij is paap.

Nee dus! | 10-08-10 | 12:54

Bravo Two Zero | 10-08-10 | 12:32 Jennifer Tilly, actrice en pro-pokeraar www.youtube.com/watch?v=zDSMVQaruH8

Was te verwachten, speel zelf regelmatig een potje en had het graag anders gezien...

Ashtrey | 10-08-10 | 12:54

@ Mgr. Denwop | 10-08-10 | 12:48
Beetje een kulargument, of niet? Niemand dwingt je om televisie te kijken.

watkijkikoptv | 10-08-10 | 12:53

@blinde kip | 10-08-10 | 12:44
Als je Jennifer Tilly heet kan je beide.

Kraa! | 10-08-10 | 12:53

Holland Casino is een gentlemen's deal tussen de staat en de onderwereld, begrijp dat nou toch eens. Het gaat ze niet om die paupers die aan de 5 euro roulette tafels staan te spelen maar om de private rooms waar je alleen met grote inzetten terecht kunt. Voor criminelen is dat een manier om geld wit te wassen en voor de overheid om crimineel geld te belasten. De FIOD bespaart het veel en gecompliceerd opsporingswerk en voor criminelen is het de witwas methode. Iedereen blij. Officieel moet er een verklaring worden ingevuld maar bekend is dat daar massaal de hand mee wordt gelicht ("vergeten"). Word wakker. Ik ben geen aluhoedje maar dit is de enige reden waarom de overheid zo krampachtig vasthoudt aan het monopolie van HC.

Bigi Bana Boy | 10-08-10 | 12:52

@An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:31

2/2 ?

Je kan natuurlijk ook met je vrienden voor luciferhoutjes spelen :)

a.n.alvabeet | 10-08-10 | 12:52

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:50
Voor Fatima de Sombrero maakt ik uiteraard tijd. Maar dan heeft ze d'r handjes al vol en kan ze ff niet kaarten ;-)

Mgr. Denwop | 10-08-10 | 12:52

Eens zullen ze uitsterven, gristenhonden.

PierDrie | 10-08-10 | 12:52

Kapitein Haatbaard | 10-08-10 | 12:41

Haha inderdaad, hou zout wil je het hebben.. Lekker naar Holland Casino gaan, tientje entree betalen, aanvullende kosten voor een "private" tafel en 8 euro betalen voor een glaasje wiskey om met je vrinden aan een tafel te zitten kaarten.

De_Sfinx | 10-08-10 | 12:52

@dosis | 10-08-10 | 12:45
Men zegt dit, men doet dat en noemt het vervolgens weer anders..
Is dat eigenlijk niet gewoon hoe de politiek werkt?

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:52

Kansberekening is een beheindigheid.
Je moet wel geluk hebben dat het uitkomt.

Getson | 10-08-10 | 12:51

@BovenGemiddeld | 10-08-10 | 12:34

Goed voor de schatkist? Casino krijgt er bijna geen ruk van Lutser. Poker is het aller aller aller slechtste spel voor het casino (en de schatkist)

a.n.alvabeet | 10-08-10 | 12:50

@Mgr. Denwop | 10-08-10 | 12:45
U kijkt dus liever naar de 0906-reclames, dan de net verpakte borsten van b.v een Fatima Moreno de-Aiaiai, of boven afgebeelde Jennifer Tilly? Overigens heeft u een afstandsbedienig ( neem ik aan ;) )..

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:50

Onbegrijpelijk dat EHB niet ook direct alle verzekeraars tot criminele organisaties bestempelt. Valt ook nog eens goed bij funda's van diverse pluimage.

Zn | 10-08-10 | 12:50

Ik ga liever met d'r strippokeren om de illegaliteit te ontduiken.

Kraa! | 10-08-10 | 12:49

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:43
Ik vond het een kutboek. Na driehonderd pagina's heb ik m'n leesbril (speciaal aangeschaft voor War and Peace) in de ring gegooid.
Peace and War (Joe Haldeman) vond ik dan wél weer de moeite waard.

dosis | 10-08-10 | 12:49

Jennifer Tilly, blijft wel een leuke vertoning aan de pokertafel.

Los Mongoles | 10-08-10 | 12:49

Mooi zo en terecht!

a.n.alvabeet | 10-08-10 | 12:49

watkijkikoptv | 10-08-10 | 12:47
Ik heb ook een deurbel. Wil niet zeggen dat ik om de vijf minuten naar de voordeur wil lopen om die open te doen.

Mgr. Denwop | 10-08-10 | 12:48

EHB staat boven de wet en CeeDeeAaa-MaaFieAaa boven de BV NL en dus ook boven Holland casino's. Speelt u mee doet u mee en wij bepalen wel wie en om wat. Mocht u niet deel uitmaken van ons netwerk en nochthans claimen een prijs te hebben gewonnen dan zullen de rechters van justitie u uitsluiten en dwingen uw diensten aan te bieden als toiletjuffrouw aan Holland BV, u komt niet langs AF en ontvangt geen 200 euro of een kanskaart. Alles wat u vangt in uw toiletschoteltje mag u houden maar wij heffen nog altijd wel even belasting.

ecologiste | 10-08-10 | 12:48

Ook irritant: goede pokerspelers die bluffen over hun 'intelligentie'. En vervolgens 40 uur gaan werken voor 1500 euro netto. Ja, die mensen ken ik. Dan kan ik met een hand op mijn hart zeggen: dan ben ik twee maal zo slim als zij ;-)

Mgr. Denwop | 10-08-10 | 12:47

@BovenGemiddeld | 10-08-10 | 12:43
Inderdaaad, wij spelen gewoon thuis ( hopelijk binnenkort geen verdacht PTT-busje voor de deur... :S ) met een inleg van 5 euro per keer, aan het eind van de avond koop je uit met de chips die je hebt. Op een slechte avond verlies je 30, goeie avond win je 70. Dat is nog te doen.

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:47

-weggejorist-

Kapitein Haatbaard | 10-08-10 | 12:47

@Mgr. Denwop | 10-08-10 | 12:45
Je hebt geen afstandsbediening ofzo? Stel je even aan zeg.

watkijkikoptv | 10-08-10 | 12:47

Iedereen die beweert dat pokeren een geluksspel is snapt niet zo veel van statistiek.

BovenGemiddeld | 10-08-10 | 12:46

Ik ben toch zo een beetje uitgepokerd, komt toch wel erg veel neer op geluk of pech. Ik heb online vaak genoeg gehad dat ik de nuts had all-in ging en toch gecalled wordt door iemand die op een kaart zit te wachten en die nog krijgt ook!
Maar vind dat anderen nog best een spelletje mogen spelen buiten HC.
Ernst opzouten!

Idontgiveafunk | 10-08-10 | 12:45

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:38
Dat dus. Waarom EHB zo halsstarrig blijft vasthouden aan zijn gristelijke dogma's is mij onbekend. Maar ik heb wel last van zijn gristelijke dogma's. Hier wringt de schoen een beetje. Is dit nu wel of geen voorbeeld van een seculiere staat?

dosis | 10-08-10 | 12:45

@An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:38
Zal allemaal best, maar ook al is het geen kansspel wil ik het nog niet door mijn strot geduwd krijgen met 5 afleveringen per avond, per zender en dan ook nog reclame met poker. Het trekt mij niet. Ik vind het een kansloos spel. Ik vind Party & Co een heel leuk spel, samen met swaffel-jenga. Hoe zou u het vinden wanneer zes keer op een avond een programma over Party & Co of swaffel-jenga ziet en u bij het wegzappen stuit op een reclame van Party & Co of swaffel-jenga? Kudt hoor.

Mgr. Denwop | 10-08-10 | 12:45

De Hirsquisitie blijft nog ff lekker.

Frederik Vijf | 10-08-10 | 12:44

De hele avond kaarten of mooie tetten vasthouden. Lastige keuze hoor.

blinde kip | 10-08-10 | 12:44

@Sir EnemA | 10-08-10 | 12:40
"Poker is voor Panoramalezers". Aha... Nu doe ik beiden... De Panorama niet met regelmaat, maar als ik 'em zie liggen lees ik 'em.
Ben ook net begonnen in Tolstoy's " War and peace "...
Mag dat dan nog wel? Of ben ik daarvoor door mijn liefde voor poker en incidentele Panaroma-lezen automatisch
{x} ongeschikt
voor?

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:43

@ An die ARBEIT

Inderdaad, op de lange termijn betekent poker de goede keuzes maken. Pech en geluk heffen elkaar op de lange termijn gewoon op.
Waren de kleinste blinds bij cashgame niet 2 Euro? Ach maakt niet uit, 1 euro is ook al niet te doen om als Jan Modaal gezellig een potje te pokeren bij HC.

BovenGemiddeld | 10-08-10 | 12:43

Joran van der Sloot pokert. Daar wil je toch niet bijhoren?

Ivoren Toren | 10-08-10 | 12:43

er zaten in de hoge raad toch altijd veel d66ers? (who cares btw?)

dyzc | 10-08-10 | 12:42

Goeie pica! Ik ga pokeren, later!

pasopvoordehond! | 10-08-10 | 12:41

-weggejorist-

Kapitein Haatbaard | 10-08-10 | 12:41

tja het is ook gewoon een dom gelukspelletje, maar waarom is dat illegaal, zodat alleen de overheid er geld aan kan verdienen, is dat de reden soms? nee toch, toch niet onze overh.... ach laat ook maar

#viezebananenrepubliek

ps. als je nou een pic plaatst van die heerlijke tieten van die milf, zorg en dan voor dat ie ook vergroot kan worden, dit is gewoon wreed

Capt. J.T. Spaulding | 10-08-10 | 12:40

Poker is voor Panoramalezers
Ga maar huilie doen, en volgende keer gewoon een wel-liberaal kabinet stemmen.

Sir EnemA | 10-08-10 | 12:40

@MoedersMooiste | 10-08-10 | 12:37
De fiscus boeit het niet, zoalang je maar betaalt.

Kaas de Vies | 10-08-10 | 12:39

Vreemd dat Nelie Kroes nooit een stokje gestoken heeft voor de monopolie-positie van Holland Casino. Overigens een uitermate gedateerde casino-keten alwaar men aan den lijve kan zien hoe eenzame oude vrouwtjes (en Chinezen) verslaafd gemaakt en gehouden worden door de staat. Eigenlijk zijn we als Nederland dan ook niets meer of minder dan het showbiz-staatje Monaco. Het enige verschil zit 'm erin dat wij hier bestuurd worden door blinde regenten met een moraal die niet verder rijkt dan de eigen portemonee...

Dagelijkse Dosis | 10-08-10 | 12:38

@Mgr. Denwop | 10-08-10 | 12:36
Leest u het artikel nog eens, of ga zelf eens pokeren, dan komt u er binnen 10 handen achter dat poker geen kansspel is.
Geluk en pech spelen een rol, maar een ervaren speler weet daar mee om te gaan, zodat het een minieme factor wordt.

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:38

EHB begrijp het woord demissionair niet.

Overigens is hij ook niet op vakantie gegaan (zo lijkt het) dus even onderste voor zijn opsporings en overige vriendjes uit de pan schrapen.

Oppositie is ook al een tijdje muis stil, EHB is een Poetin in Spe.....

paranoia | 10-08-10 | 12:37

Ernst heeft een plaat voor ze kop. Net als Ab met het rookverbod.

Kraa! | 10-08-10 | 12:37

Wat een onzin om dit christenmoraal te noemen, wat heeft dat er nou weer mee te maken..

De wearheyd | 10-08-10 | 12:37

Ik verdien een behoorlijk deel van mijn inkomen met poker. Over mijn pokerwinsten betaal ik nu kansspelbelasting. Als ze het zouden legaliseren, dan zou ik waarschijnlijk veel meer inkomstenbelasting moeten gaan betalen. Dus van mij mag poker illegaal blijven.

MoedersMooiste | 10-08-10 | 12:37

Verbied al die pokerprogramma's en reclames op de TV maar. Gvd, wat een ergernis vind ik dat. Reclame voor roken mag niet, maar gokt uzelf maar kapot!

Mgr. Denwop | 10-08-10 | 12:36

@BovenGemiddeld | 10-08-10 | 12:34
Kleinste chips zijn een euro meen ik... Is geen doen. Als je zelf een tafel wil huren overigens, kost dat je ( meen ik te herinneren ) 150 Euro per uur, en dan moet je ook nog bijleggen voor een croupier.... Giet te fur.

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:36

CDA bedankt...

Zo gemeen dat niet-gelovigen gelovigen niet kunnen verdoemen :(

Goatrider | 10-08-10 | 12:36

We kunnen die eikel natuurlijk niet alles in z'n schoenen schuiven, is gewoon het openbaar ministerie dat een waarschuwing de deur uit heeft gedaan (zo leze men in de bron van dit artikel, de Azijnbeaude) . EHB weet daar vermoedelijk niets van.

Don Sputare | 10-08-10 | 12:35

dubieuze georganiseerde?

efjee | 10-08-10 | 12:35

Trias Politica, nice

Beo Leenhakker | 10-08-10 | 12:35

Lekker hè weer 4 jaar die christenhonden. Bedankt VVD lutsers.

monaco | 10-08-10 | 12:34

Brusselmans heeft gewoon gelijk. Wil je bij HC een beetje fatsoenlijk wilt cashgamen moet je minstens 200 pieken meenemen. Goed voor de schatkist maar niet zo goed voor de speler die al niet zo ruim bij kas zit.

BovenGemiddeld | 10-08-10 | 12:34

Dan blijf ik voorlopig maar klaverjassen met een fles jenever op tafel en een bolknak in de asbak.

Jimmy Mc Clure | 10-08-10 | 12:33

@dutchdj | 10-08-10 | 12:32
Bonjasky doet ook pokeruh.. Niet erg goed, maar goed...

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:33

Ernst gaat hier behoorlijk all in met een zeven twee tegen een royal straight flush maar weet de pot nog te winnen ook.

watkijkikoptv | 10-08-10 | 12:32

Tijd voor opstand.

Harrie Nak | 10-08-10 | 12:32

Aaahhhh, Jennifer Tilly!

Jax | 10-08-10 | 12:32

Eigenlijk vindt ik dit helemaal niet zo erg, poker is toch kudt, en vooral al die schijt poker spelletjes op TV wordt je ook zo moedeloos van tegenwoordig, go Ernesto! O nee, wacht....

dutchdj | 10-08-10 | 12:32

Wat een tetten heeft die vrouw op de foto!!

Bravo Two Zero | 10-08-10 | 12:32

Ik speel toch liever met flippo's.

Siebrandt | 10-08-10 | 12:31

Pokeren bij Holland Casino is alleen leuk als je high-stakes wil spelen, je hebt er dan ook weinig andere opties. Mij zie je er in ieder geval niet...

An die ARBEIT | 10-08-10 | 12:31

-weggejorist en opgerot-

Geenpijl | 10-08-10 | 12:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland