Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Religieus Nederland komt met geile gay posters

geil.jpgDat wordt weer ouderwets rellen, komende maandag tijdens de Gay Pride in Amsterdam. Op de Gay Pride willen homo's laten zien hoe normaal ze eigenlijk zijn, en dat doen ze door voor één keer hun burgermanstenue thuis te laten en halfnaakt met dildo's te jongleren en obscene dansjes te showen. Dat is namelijk waar homoseksualiteit in de kern over gaat, en dat moeten we niet vergeten. Uiteraard zal Job Cohen ook aanwezig zijn (Ahmed Marcouch kon helaas niet) en Rita Verdonk bereidt een playback-act voor met boezemvriend Gordon. Leuk leuk leuk allemaal, maar nu de rel. Stichting De Dialoog heeft het namelijk in het obscene hoofd gehaald een drietal provocerende foto's te maken en die op te hangen tijdens het festival. De Dialoog wil dat homo's en gelovigen met elkaar in gesprek gaan over religieuze issues zoals: was Jezus eigenlijk biseksueel? En droeg Mohammed echt een jurk? Lekker discussiëren en zo respect voor elkaar krijgen, moet kunnen toch? Om de tongen los te maken ontwierp men deze drie suggestieve posters, met twee fistfuckende gristenboys, twee lesbische bijna-moslims en tot slot wat zionisten met een driehoeksrelatie. Voelt u die onderdrukte erotiek en verboden wellust? Laat die rel maar komen!

Reaguursels

Inloggen

2nd | 28-07-08 | 21:19

tnx!

adminitor | 29-07-08 | 09:46

De foto's zijn gemaakt door Tolerance United.

www.toleranceunited.com/

Tolerance United stelt zich als doel de dialoog tussen homo en heteroseksuele individuen en groeperingen te bevorderen. Culturele diversiteit kan alleen dan bereikt worden wanneer men op de eerste plaats naar elkaar luistert, wederzijds begrip toont en elkaar accepteert met respect voor de verschillen.
Diversiteit is een bron van inspiratie.

2nd | 28-07-08 | 21:19

Ze moeten geholpen worden om te zien dat geloof/religie niets anders dan mensen voor de gek en onder de duim houden is.

Tommie23 | 28-07-08 | 00:51

Stoer hoor. Lekker veel publiciteit.
Maak dan een leuke kleurplaat van Mohammed met een dildo in zijn reedt.
Zet er vervolgens je woon adres onder en je kunt na werktijd gezellig verder discusseren.

TonySoprano | 27-07-08 | 17:10

Toegegeven.

P.C.M. Baas1309 | 27-07-08 | 18:27

Stoer hoor. Lekker veel publiciteit.
Maak dan een leuke kleurplaat van Mohammed met een dildo in zijn reedt.
Zet er vervolgens je woon adres onder en je kunt na werktijd gezellig verder discusseren.

TonySoprano | 27-07-08 | 17:10

De Canal Parade is op zaterdag 2 augustus a.s.
Ook bv. minister Plasterk en de Amsterdamse politie doen mee.
De parade gaat niet in de eerste plaats erom te laten zien hoe "gewoon" homoseksualiteit is, zoals sommigen schijnen te denken, en heeft ook niet de bedoeling de "gemiddelde homoseksueel" te vertegenwoordigen. Het gaat er simpelweg om één keer in het jaar als homo/lesbo/bi eens helemaal uit je dak te kunnen gaan zonder schroom voor mogelijke agressieve reacties, en gezamenlijk de vrije uiting van de seksueke geaardheid te beleven. Hetero's vergeten maar al te gauw dat ze geen repercussies hoeven te vrezen als zij laten blijken zó te zijn! En bij zoiets als het Caribisch Festival in Rotterdam is (eventueel) naakt ineens niet zo' n probleem, want het ziet er hetero uit.
Veel criticasters beseffen verder niet dat veel hetero's en zelfs hele gezinnen ook gezellig komen kijken. Gewoon voor de lol.
Wie het niet wil zien, hetero of homo of anderszins, die moet vooral niet gaan kijken! Dat kan nl. ook, want het is niet verplicht.....

Duitse pincher | 27-07-08 | 05:33

Liquify tool? Of echt? Opmaak en lettertype zijn alsof het nog authentiek met wrijfletters en echte foto's is gemaakt, (waarschijnlijk meer vertrouwd voor hen die in de 50'er jaren leven) maar lichtjes aantippen van de lippen en gezichtsuitdrukking neutraliseren, of ongesoept? Wie maken deze posters?

adminitor | 27-07-08 | 00:34

Roze? Niks tegen roze... ook niet tegen zwart... maar als ik mag kiezen...

ww(verleden tijd)-GO | 26-07-08 | 23:39

denk niet grijs denk niet grijs
denk niet paars denk niet paars
denk niet grijs/paars
maar in de kleur van... nou ja laat maar.

reagurotron | 26-07-08 | 23:33

In 020 hebben ze in ieder geval nog een leuk feest... dan 010... ZOMERCARNAVAL... Vreselijk... ziet zwart van de mensen...

ww(verleden tijd)-GO | 26-07-08 | 22:11

Ja, die gaypride draagt echt lekker bij aan de acceptatie van homosexualiteit.......
Toch?!?

ufak | 26-07-08 | 21:23

Jan Passant | 26-07-08 | 09:27
Dat ben ik nou eens helemaal met je eens. Homo zijn is oke maar dan niet ook nog een christenhond of zo da's effe teveel van het goede.

basset hound | 26-07-08 | 20:01

Maar ik vind de gaypride parade overigens prima. Dan vindt ik het ook wel weer lachen om die mensen te zien die extreem gay uitgedost door de stad lopen. Lekker volhouden.

Evince | 26-07-08 | 18:24

Ik zie dat opdringen door Homo's niet zo, ik merk er in ieder geval niks van.
Af en toe een potje aanstellen op een boot, why not...

Miretra | 26-07-08 | 18:18

bottehond | 26-07-08 | 12:53
Dat Jeauden goede kanaries zijn geldt/gold maar voor een beperkte groep, ik noem bijvoorbeeld de famielje Frank uit Frankfurt. Die hadden op tijd door (en hadden de middelen) dat ze de benen moesten nemen.
Maar hele volksdelen zijn gewoon blijven zitten tot ze opgehaald werden. Aan de andere kant van het spectrum heb je de Croisets die bij het eerste beste toneelstuk dat ze niet aanstond de Janmaat Jugend al door de straat hoorde marcheren. Dus wat de voorspellende waarde van een Jeaud is ?
Maar ze spelen wel mooi viool als je ze in een kooitje gevangen houdt, dat dan weer wel.

Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 18:17

das ook waar. Kijk ik zie het zo: ik kan met iedereen door 1 deur zolang ze maar niet zo extreem doen of hun denkbeelden aan je opdringen of het nou een hetero, homo, bi, christen, moslim of jood is.

Evince | 26-07-08 | 18:15

Meestal blijven steken in de seksuele revolutie, sex als heilige plicht.
Nuance tussen mogen en moeten.
Vermoeiend bestaan, ik ben er gelukkig mee gekapt.

Miretra | 26-07-08 | 18:14

Oh, bedoel je dat.
Ja, wel eens van gehoord.
Ik ken een aantal oversekste hetero's met zo'n opstelling.
Leven met de dood op de hielen, alsof je alles gedaan moet hebben.
Niet voorbehouden aan homo's.

Miretra | 26-07-08 | 18:11

gelukkig niet. Maar je hebt toch zeker ook wel gehoord van die feesten in Groningen of Friesland (jaar geleden ofzo) waar gasten bijvoorbeeld bedwelmd en verkracht worden en zo AIDS oplopen? En dan zijn er ook nog van die FREAKS die het een zegen vinden om AIDS te hebben. Alsof je daardoor volmaakt homo bent of iets dergelijks. It is bizar, ik begrijp het ook niet. maar het gebeurd.

Evince | 26-07-08 | 18:06

Evince | 26-07-08 | 17:55 Ooit sektarische homo's aan de deur gehad?

Miretra | 26-07-08 | 18:01

Ow ja en iets meer on-topic:
Homoseksualiteit is prima. zolang het maar niet een soort van religeuze sektarische boel wordt die iedereen probeert te bekeren tot het homodomein (ja, er zijn inderdaad homogroeperingen die hiervoor staan)

Evince | 26-07-08 | 17:55

@Bazooka Joe | 26-07-08 | 11:08
Wel een interessant verhaal maar het is ook wel weer heel suggestief verteld. Eigenlijk maakt hij ook weer dezelfde fout als evolutietheoristen.
Assumption is the mother of all fuck ups :)

Evince | 26-07-08 | 17:51

Cohen op een boot is een schande, gezien zijn woonboot onvriendelijke politiek.

Mongeaulie waarsguwt | 26-07-08 | 16:46

Ik neem aan dat jullie Rutger op Cohen afsturen?
Verder lol @alle feest-homo's, de wereld is grauw genoeg.

Miretra | 26-07-08 | 16:32

WOW... Mooie foto's.

Aldee | 26-07-08 | 15:51

Zie je ooit hetero's halfnaakt neukend op een boot door de gracht gaan om te laten zien dat ze GEWOON zijn?!

Graftak | 26-07-08 | 15:51

De gay parade moet verboden worden. Een schande is het! verstoring van de openbare orde. Beetje half neukend met een latex pakje op een boot staan schreeuwen voor acceptatie... Flikker toch op man... Letterlijk.

Watcher | 26-07-08 | 15:48

@bottehond

Inderdaad, inconsistent van dhr Cohen, gezien zijn moslimvriendelijke beleid, dat hij meevaart tijdens de gay pride. Aan de andere kant geeft hij zo wel een signaal af dat de islam van de nichten af moet blijven. Dat vind ik dan wel weer een pluspunt.

de tandarts | 26-07-08 | 15:38

Sikkeneur | 26-07-08 | 13:01

Door de massale immigratie verandert 'den Ollander'.

de tandarts | 26-07-08 | 15:34

ze hadden een tijdje terug toch met tests op vliegen aangetoond dat het een ziekte is die genezen kan worden?

Demonische Eend | 26-07-08 | 15:33

Er staat een fout op de posters, het moet zijn: GELOOF IN LUST.. (niet: geloof in liefde).
In een veter op een boot staan dansen heeft weinig te maken met normaal zijn...

Graftak | 26-07-08 | 15:26

Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 14:06

Zonder dat politieke correcte hadden andere volksstammen nog steeds in het verdomhoekje gezeten.

Den Hollander gedraagt zich niet anders dan een boer die niet vreet, wat hij niet kent....(over tolerantie gesproken)

Desalniettemin is er vanaf de jaren 70 een verkeerd uitgepakt beleid gevoerd qua migratiestromen.
Het hart zat wel op de goede plek, maar de rest van het lichaam trok het niet.

En zo kom ik weer bij die boer uit.........!

Sikkeneur | 26-07-08 | 14:52

onder de posters komt de reclameboodschap: IEDERE HOMO,WAST ZIJN REET MET OMO.dan stoort niemand zich er aan.

jobo51 | 26-07-08 | 14:43

Pierre, homo, ik moet je niet. Jammer voor mij? Whahahahahaha

SnollydayInn | 26-07-08 | 14:32


en dat moet ik allemaal maar normaal vinden HUH?

zwamstra | 26-07-08 | 14:30

Mmmm .... als je bovenstaande reacties doorleest kom je er wel achter dat de posteractie niet zonder reden gevoerd gaat worden ....
Hoop overigens wel dat een aantal reacties puur vanuit "simplicity" zijn neergeschreven want anders is de tolerantie in Nederland aanzienlijk lager dan we met elkaar altijd doen voorkomen ...

Opmerkingen als "ga de klinkers maar vast weer uit de straat halen ...."

Come on ... get a life !!

cas58220 | 26-07-08 | 14:29

Lesbisch is Haram, maar bi-seksueel zijn binnen een Harem schijnt van Allah wel te mogen. Dat hebben die verdraaide Moslims toch wel goed uitgedokterd hoor.

tipo | 26-07-08 | 14:13

Sikkeneur | 26-07-08 | 12:44
Pfff wat een vraag. Amsterdam is natuurlijk altijd een anarchistische en diverse stad geweest en op zich heeft Job gelijk hoor. Het is meer dat ik alsnog even na wil trappen naar diegenen die tot diep in de jaren 90 alle discussie verstikt hebben onder een deken van politieke korrektheid. Ik weet ook niet wat er nog aan te doen is behalve dan dat ik achteraf zeg dat we nooit de massale migratie stromen hadden moeten toestaan. Verder geloof ik oprecht niet dat het ooit nog goed komt in Amsterdam. En wat jij beschrijft als in groepjes en wijkjes langs elkaar heen leven is helaas al de realiteit geworden. Wat ogenschijnlijk op in harmonie samen leven lijkt is in feite heel dicht langs elkaar heen leven.

Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 14:06

Iwmac | 26-07-08 | 13:51
Wat nou, acceptatie? Als iemand jou niet moet is het jammer voor hem of haar.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 14:05

geenstijlsteengeil | 26-07-08 | 12:44
Het is niet mijn beste grap maar ik kon deze niet laten lopen ;-)

Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 14:01

-weggejorist-

poliiek=liegen | 26-07-08 | 13:59

Ben zelf clublid, afdeling niet-aanstellerig-zogenaamd-normaal-gedragende-homoleden, en IK word er op aangesproken DAT DIE VUILE NICHTEN maar raak doen, onder het mom van "moet kunnen!!". Doe normaal, clubgenoten, en verdien daarmee je acceptatie in je eigen omgeving en bij "men".

Iwmac | 26-07-08 | 13:51

Nee, ik voel niets, Ik zie slechts posters. Religieuzen zien er echter van alles en nog wat in. Dat komt zo: ze lijden collectief aan ernstige psychoses.

Murdockyoufool | 26-07-08 | 13:47

zwamstra | 26-07-08 | 13:26

Door die postertjes te drukken. Creeer je wel een dialoog.

VeelTeSteil | 26-07-08 | 13:32

linkje naar de tongende moslima's bij het topic? Iemand?

Professor Superhirn | 26-07-08 | 13:32


je kan wel mooi postertjes drukken... MAAAAAAAAr de BIJBEL de KORAN en TORAH zijn DUIDELIJK en voor elke respectievelijke groep de absolute waarheid. Dus die POSTERS kenne bij het vuil!!!

zwamstra | 26-07-08 | 13:26

@ vander F
Homofobie is een gevolg.

SnollydayInn | 26-07-08 | 13:08

@me

invoegen: jaar...

Sikkeneur | 26-07-08 | 13:02

Rappelrapaille | 26-07-08 | 12:55
Goeie sex is met XXX. Policor NVSH seks is met een K, en daar vind ik niks aan.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 13:01

bottehond | 26-07-08 | 12:53

Ach, over een paar zijn de muselmannen de kanaries van de samenleving.

Zo vergankelijk is tijd en den Hollander stilstaand....

Sikkeneur | 26-07-08 | 13:01

[email protected] | 26-07-08 | 12:42
U had liever gezien dat ze gewoon hadden gesext op die bootjes i.p.v. er een beetje ludiek en theatraal over te doen?
bottehond | 26-07-08 | 12:53
Hee, is u daar weer! En meteen weer raak.
Overigens kan ik nog wel een enorme rij kanaries opnoemen: gehandicapten, werklozen, en laten we vooral de reaukers niet vergeten.
*cameltje opsteekt*

Pierre Moustache | 26-07-08 | 13:00

Even voor de goede orde:

Homosexualiteit bestaat niet.
Homoseksualiteit wel.

Stelletje koters.

Rappelrapaille | 26-07-08 | 12:55

-weggejorist-

poliiek=liegen | 26-07-08 | 12:54

Heaumeaux zijn de mijnkanaries van de samenleving. Net als Jeauden.
Bizar dat Judas Cohen meevaart. Die idioot met zijn islamofilie dient dan ook gekielhaald te worden door de polstassen.

bottehond | 26-07-08 | 12:53

geenstijlsteengeil | 26-07-08 | 12:10

Kom er net 8er dat die krengen allemaal bi zijn :-)

steekt nog een zware caballero op, met kop koffie

neemjemoederindemali | 26-07-08 | 12:52

Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 11:44

En....?
Hoe had jij het dan graag gezien?

Ieder zijn eigen ding, in zijn eigen wijkje en verder horen, zien, zwijgen?

Oh, om misinterpretatie te voorkomen..... geweld (uit welke hoek ook) hoort daar vanzelfsprekend niet bij als communicatiemiddel.

Sikkeneur | 26-07-08 | 12:44

Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 12:14
lol

geenstijlsteengeil | 26-07-08 | 12:44

En al dat gezeik van (Ho)Mohamed over afwijkend sexueel gedrag is BS. Hij was zelf een vuile pedo en ik denk dat het 12 jarige meisje een stukje meer trauma heeft opgelopen dan een homo die net in zijn reet is gen**kt.
.
Al doet de gedachte van die 2 vrolijke jongens mij traumatiseren dan nog moet ik acceptreren dat ik in een land van vrijheid en blijheid leef en dat dit voor IEDEREEN geld, dus moet ik daar mijn bek over houden_!

Burgerlijke ongehoor | 26-07-08 | 12:44

Homo's zijn okee maar die pride is aanstellerij. Plaatsvervangende schaamte doet mij ieder jaar de andere kant opkijken.

voorjekanis | 26-07-08 | 12:43

Mutsaerts schreef,

"Op de Gay Pride willen homo's laten zien hoe normaal ze eigenlijk zijn, en dat doen ze door voor één keer hun burgermanstenue thuis te laten en halfnaakt met dildo's te jongleren en obscene dansjes te showen. Dat is namelijk waar homoseksualiteit in de kern over gaat, en dat moeten we niet vergeten".

Briljante tekst en waar als een koe!

Ik vind 2 kussende vrouwen gewoon geyl_!

Maar ik ga toch niet naar de gaypride, want ik word altijd een beetje misselijk van kussende mannen, dat dan weer wel.

Burgerlijke ongehoor | 26-07-08 | 12:31

ludokrijger:
Je hebt wel erg goed gekeken. moet ik zeggen. Geen detail is je ontgaan. Als je het echt zo storend vond, had je toch kunnen zappen? Of heb je misschien toch wel trek in chocola?

Pierre Moustache | 26-07-08 | 12:30

@ludokrijger | 26-07-08 | 12:15
Natuurlijk zijn er onder die +/- 900.000 mensen helemaal geen homosexuelen (m/v) in Rotjeknor.

Agent327 | 26-07-08 | 12:29

WAT een smerige stink pauper stad zeg jezu**XXX 2 evenementen per jaar 538 dag op museumplein waar alle paupers zich verzamelen, en de gay parade. Lekker de wereld chocoladereren, Nederland even goed op de kaart zetten.................. gelukkig doet de evenementen hoofdstad van Europa dat vanmiddag weer wel, het zoveelste evenement met normale mensen zoals onze lieve heer heer het heeft bedacht! Geen chocoladeridders op een bootje met de burgemeester samen met dildo's zwaaien en zweepjes. Je zal er maar wonen.

ludokrijger | 26-07-08 | 12:15

BIER !
TIETUH !

Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 12:14

neemjemoederindemali | 26-07-08 | 11:51
homo's zijn gezellige mensen.
En vrouwen weten dat homo's niks van hun moeten
niet de hele dag geile opmerkingen hebben over BIER en TIETUH
en ze kunnen nog discusseren over bloemetjes en de bijtjes , ditjes en datjes cremetjes en zalfjes
je weet toch
*steekt nog een marlboro lightje op genietend van een kopje lente thee

geenstijlsteengeil | 26-07-08 | 12:10

-weggejorist-

zeurpiet89366309 | 26-07-08 | 12:02

Hebben de PIMplisten eigenlijk ook een eigen bootje, samen met wat veganisten, ter bevordering van het wederzijds respect....?

laardepul | 26-07-08 | 12:01

Homofobie is een keuze.

vander F | 26-07-08 | 11:57

Integratie-technisch was ik ook erg trots op Fortuyn, met zijn mocro-onderleggertjes.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 11:55

SnollydayInn | 26-07-08 | 10:43
Waarom ook weer? Genen en evolutie gaan niet over een individu, maar vooral over een GROEP. Het gaat over het functioneren en overleven van een soort, niet 1 specimen. Als je een onderbouwing hebt die niet alleen met kinderen te maken heeft, hoor ik die graag.

uberdude | 26-07-08 | 11:52

mijn vriendinnetjes willen er ook allemaal naar toe, ik snap die teven niet, ze hebben mij toch?

Btw, fucking irri dat ik alleen kan commenten via explorer en alleen kan kijken via firefox

neemjemoederindemali | 26-07-08 | 11:51

@Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 11:44
Zolang de mocro's homo's niet als mens accepteren (terwijl er zat tussen lopen die hetzelf zijn) blijft dat probleem bestaan. Maar ga dat maar eens van de 'kansel' roepen in een moskee. Dat is tegen hun boekje.

Fortuyn wist het leuk te vertellen:
"Ik heb nog nooit zoveel sex gehad als in Marokko" .
Ik kan mij niet voorstellen dat hij bedoelde met vrouwen.

Agent327 | 26-07-08 | 11:50

@Miretra 11.47 Aaaaah, het was wel grappig.

Rammstein | 26-07-08 | 11:50

Rammstein | 26-07-08 | 11:43
oei, tegen jou was ik ook onaardig.
sommige draadjes durf ik niet meer terug te lezen.

Miretra | 26-07-08 | 11:47

-weggejorist-

zeurpiet89366309 | 26-07-08 | 11:46

heaumeaus zijn liev, ik lig er ook met m'n beaut hoor

groce | 26-07-08 | 11:46

Agent327 | 26-07-08 | 11:39
Het is dat paradoxale wat mij zo irriteert. Die diversiteit dwingend op te leggen aan iedereen. En dat terwijl genoeg stromingen binnen diezelfde diversiteit zijn die helemaal niet harmonieus samen kunnen gaan waarvan de tegenstelling tussen de heaumeaux en mocro's de meest pregnante is.

Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 11:44

@Miretra 11.42 Zo, ben je weer wakker ? Kater ?

Rammstein | 26-07-08 | 11:43


omdat het plezierig is om onze polcior gutmenschen te zien worstelen met de broederstrijd tussen hun knuffelminderheden.

Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 11:36
Lol,dat heb ik nou ook.
Net als leedvermaak om Balkie die telkens als Geert wat zegt de kont van oliesjeiks moet aflikken.

Miretra | 26-07-08 | 11:42

Er is toch niks mis met @nale sex? Veel mensen denken daar gelijk aan bij een homo (stom woord) Veel homo's doen het niet eens!!! Nee, dan de hetro man... in al m'n relaties waren ze er echt niet vies van de * te zoeken!!!

ww(verleden tijd)-GO | 26-07-08 | 11:42

Altijd die anaalridderts weer

DeRick | 26-07-08 | 11:40

@Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 11:36
*"Diversiteit is de norm in de stad"*
Hier denk ik gelijk aan animal farm. Pigs.. en equal...

Agent327 | 26-07-08 | 11:39

Dr. Emp gaat verder met zijn gratis college:
"In de afgelopen miljoen jaar bleken rondzwervende stammen met 15% homosexuelen succesvoller dan stammen zonder homosexuelen, zodat het H-gen kon worden doorgegeven, meestal recessief via broers en zusters."

dr Rechts | 26-07-08 | 11:20

En ja, helaas bleken stammen met een groot aantal fundamentalistische, onverdraagzame, gewelddadige figuren ook succesvol.

dr Rechts | 26-07-08 | 11:22

Voor een gezonde populatie zijn beide types nodig. Teveel Yin, en men loopt over je heen, teveel Yang en men slaat elkaar nodeloos de kop in.

P.C.M. Baas1309 | 26-07-08 | 11:38

"Diversiteit is de norm in de stad" was weer het enige wat uit die policormuil van Cohen te vernemen viel. Het gaat mij niet om de gayparade, om Kwakoe of om een Ajax huldiging wat ik allemaal prima vind, maar om dat obligate gelul van die vent. Het is namelijk een uiting van een diepgewortelde gutmensch overtuiging die, als het om echte grote problemen gaat, funest is voor het openbaar bestuur. In de wereld van Job huppelen de keppeltjes, burka's en leren SM tuigjes allemaal hand in hand door het Vondelpark, blij verenigd in Job's Mokumse utopische droom. Hoe triest dan ook ergens geniet ik intens van de uitbarstingen van haat uit bepaalde minderhiedsgroepen tegen heaumeaux. Uiteraard niet omdat ik voor geweld jegens onze bruinmetselaars ben maar omdat het plezierig is om onze polcior gutmenschen te zien worstelen met de broederstrijd tussen hun knuffelminderheden.

Bigi Bana Boy | 26-07-08 | 11:36

Die gefascineerd walgende opmerkingen van veel hetero's omtrent het eventuele anusseren wat homo's wellicht doen is ook zoiets amusants. Ik hoor hier misschien toch een stiekeme jalouzie in. Ik zou zeggen: probeer het zelf eens. De meeste vrouwen schijnen ook een ster te hebben. Die laten ze weliswaar niet allemaal meteen op een eerste date boren, maar als je goed zoekt zijn daar best vrijwilligsters voor te vinden. Streep het gewoon even af op je to-do lijst. Of mekker er niet zo over dat een ander dat eventueel wel doet.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 09:52

Juist. ANALE SEKS. Het punt waar alles om draait. Vooral in reli-gemeenschappen waar de vrouw van voren maagd het huwelijk in moet, doen hetero's ook geregeld van dattum.

P.C.M. Baas1309 | 26-07-08 | 11:34

En ik dan? Heb ik geen recht op liefde? Zeker omdat ik stijf atheïst ben. Stelletje discriminatoire kutgelovigen!

JumboXL | 26-07-08 | 11:33

Er zijn veel te veel mensen op de aarde... Homosexualiteit is heel natuurlijk gekomen om dat een halt toe te zeggen ;-P... Net als oorlog en de derde wereld... Als we toch de wereld verneuqen laat het dan vredelievend zijn!! Ik ben VOOR de homo...

ww(verleden tijd)-GO | 26-07-08 | 11:32

@Rammstein
Homofobie is een van de weinige fobieën waar ik geen last van heb.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 11:31

Homofobie is teken van integratie. Integratie in een religieuze cultuur.

dr Rechts | 26-07-08 | 11:31

@Pierre Moustache | 26-07-08 | 11:12:

Dat had ik al wel gedacht. Maar da's natuurlijk ook gewoon logisch: echte mannen gaan naar de hoeren, toch? Dat mag dan weer wèl.

Naar de hoeren mag, vreemd gaan mag niet en ieder heaumeausensueel contact is smerig. Ziehier onze Christelijke roots praktisch uitgewerkt.

Reinaert | 26-07-08 | 11:30

Dit had ik niet verwacht hier, nog zoveel homofobie. Echt, stuitend.
Nederlandse verdraagzaamheid tot aan de voordeur ? Kennelijk nog niet eens tot in de straat.
Met stomheid geslagen. Echt waar.

Rammstein | 26-07-08 | 11:27

En ja, helaas bleken stammen met een groot aantal fundamentalistische, onverdraagzame, gewelddadige figuren ook succesvol.

dr Rechts | 26-07-08 | 11:22

Dr. Emp gaat verder met zijn gratis college:
"In de afgelopen miljoen jaar bleken rondzwervende stammen met 15% homosexuelen succesvoller dan stammen zonder homosexuelen, zodat het H-gen kon worden doorgegeven, meestal recessief via broers en zusters."

dr Rechts | 26-07-08 | 11:20

Is homosexualiteit normaal of abnormaal?
We leggen deze vraag voor aan Dr. Emp:
"Ik heb het vele malen geprobeerd, en het werd steeds normaler.
Voor sommigen was het reeds vanaf het begin van het experiment reeds volledig normaal."

dr Rechts | 26-07-08 | 11:18

`Not that there´s anything wrong with that´

Rammstein | 26-07-08 | 11:17

@Pierre Moustache
Lol

Bazooka Joe | 26-07-08 | 11:14

Bazooka Joe | 26-07-08 | 11:12
sorry, was at reinaart.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 11:12

@Pierre Moustache
Daar pas ik niet meer in, in een kinderzitje.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 11:12

@Bazooka JOE

LOL....

inquisitra | 26-07-08 | 11:11

@superjan
Dit jaar niet, maar volgen jaar houdt Fleauxe een plekje voor Mevr Joe en mij vrij op de boot.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 11:10

Bazooka Joe | 26-07-08 | 10:55
Op de wallen en bij de rode brug vind je ongetwijfeld ook veel kinderzitjes, misschien nog wel veeeeel meer.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 11:09

@inquisitra
De evolutietheorie vertoont ook de nodige gaten.
Hier nog een leuke theorie, filmpje duurt wel iets van 2 uur.
Maar ach het is zaterdag.
video.google.com/videoplay?docid=26690...

Bazooka Joe | 26-07-08 | 11:08

Dacht ff dat het posters waren van de locale necrofielenvereniging.

El_Rhialto | 26-07-08 | 11:08

En inderdaad de canal Pride is zaterdag 2 augustus. Fleauxe en ik zijn er iig bij wie nog meer?

superjan | 26-07-08 | 11:05

Als je wilt weten hoe het in 0031 met de dubbele moraal gesteld is ga dan voor de lol eens kijken op de lokale homo-ontmoetingsplaats. Overal in Nederland is er wel één.

En richt Uw pijlen dan niet op de cruisende heren zelf maar bestudeer hun auto's eens goed: kinderzitjes, Jip- en Janneke-stickers, stukken speelgoed, typisch vrouwelijke accessoires, je ziet de ráárste dingen in die auto's rondslingeren!

En dan behoeft het niet veel denkwerk om tot de conclusie te komen dat we in dit land nog altijd behept zijn met een dubbele moraal en een valse waarheid.

Reinaert | 26-07-08 | 11:05

Complex volk hier.....

VanFrikschoten | 26-07-08 | 11:05

Bazooka Joe | 26-07-08 | 10:55
Precies. Met onaantrekkelijke vrouw of een vent hoef ik niet te spelen. En ik heb een paar keer aandacht van een vent die best als compliment op te vatten viel.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 11:03

@VanFrikschoten
Dan ken je mijn andere nick's nog niet.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 11:03

Ik ben al vast het "bubbelen" aan het oefenen.

superjan | 26-07-08 | 11:01

@Bazooka Joe | 26-07-08 | 10:55
Met zo'n nick wekt het wel grootse verwachtingen op......

VanFrikschoten | 26-07-08 | 10:57

Het zal mij boeien wat iemand zijn of haar voorkeur is op sexueel gebied, doet iemand toenaderingspogingen die je liever niet hebt, of het nu iemand van het van je eigen sexe is of niet, zie het als een compliment en weiger op een beleefde manier.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 10:55

Ik dacht dat homo's geaccepteerd waren in onze maatschappij. Jarenlang weinig tot geen gemekker gehoord over de homo's. Maar dan zijn daar ineens onze gristenvrienden in het kabinet en een paar te serieus genomen islamfascisten in ons land, en daar gaan we weer. KUT.

Lambalski | 26-07-08 | 10:52

SnollydayInn | 26-07-08 | 10:45
Is het dan nu mijn beurt om dat laf van je te vinden? Of te zeggen dat je dan geen recht op een mening hebt over andermans anus ?

Pierre Moustache | 26-07-08 | 10:51

@SnollydayInn | 26-07-08 | 10:49
Ja, precies... en schuif eens op..

VanFrikschoten | 26-07-08 | 10:50

Hohoho... hoimosexualiteit begint juist steeds meer tekenen te vertonen als ware het een regelmechanisme in de natuur tbv de bestaande populatie. Wetenschappers zijn nu zover dat je kan zeggen dat praktisch elke diersoort een popupatie heeft van 15% homosexuelen. Met 5% naar boven of onder. Waarom? Evolutionair gezien heeft een groep er veel baat bij als er veel uitwisseling van genen is. Daardoor ontstaan genemixen die individuen beter in staat stelt om te overleven in een veranderende leefomgeving. Maar we zijhn er nog niet. Standaard worden er iets meer mannen dan vrouwen geboren. zo'n 52 tegen 48%. Dat was nodig om in tijden van gevaar de verliezen op te kunnen vangen van mannelijke genen. Logisch, want zeg nou zelf. Waar dienen mannen anders voor (dan voortplanting duh) dan als kanonnen-speer-zwaardvoer? In lange tijden van conflictloosheid gaan er dus relatief veel mannetjes de strijd aan om een schaars vrouwtje. Dat is niet stabiel voor de groep. Dus is er (aantoonbaar) een verschil in opbouw in de hersenen die maakt of de voorkeur uitgaat naar hetzelfde of het andere geslacht. Dat ook vrouwen homosexueel gedrag vertonen in hetzelfde percentage is evolutionair gezien niet interessant. Die kunnen (heel plat gezien) altijd ten behoeve van de genenpopulatie zwanger worden..
Homosexualiteit kan in dit ligt gezien niet natuurlijker zijn. Dat mensen het gek vinden om in hun poepertje genomen te worden, maakt homosexualiteit dus nog niks afwijkends. Het is juist zwaar afwijkend (en zelfs erger) als mensen vanuit een aangeleerde achterlijkheid wat we geloof noemen dit volledig natuurlijke fenomeen van homosexualeit aan gaan vallen. Maar eigenlijk is dat een gebed zonder eind, omdat veel gelovigen hun kop in hun reet hebben zitten voor de evolutietheorie en hun religieuze blinde darm met hun tong zitten te bevredigen.
Dus ga eens anders kijken naar homo's. Om een stap verder te gaan denk ik zelfs, dat als een groep er niet in slaagt op normale wijze met homosexualiteit om te gaan, dat je allerlei rare culturele verschijnselen gaat krijgen. Zoals een verkrampte sexuele moraal in het algemeenheid, vijandigheid. en voortdurende zelfontkenning. En al helemaal als een mensenknechtend schrijfel als een bijbel of een koran tussen alle zogenaamde liefde door oproept tot het doden van homosexuele mannen en vrouwen.
Zo nu kap ik er weer mee.

inquisitra | 26-07-08 | 10:50

Ik neem hier aanstoot aan: Ik wil als homo helemaal niet geassocieerd worden met gristenhonden, geitenneuqers of calimero's. Dat zet ons -volkomen onterecht- in de hoek van niet-denkende slaafse mafkezen.

Dialoog, denk eens na : van mensen die in een denkbeeldig opperwezen geloven hoef je geen wel-doordachte standpunten te verwachten.

Alex J | 26-07-08 | 10:49

@ VanFrikschoten

Bij jou is er genetisch gezien ook iets mis gegaan gezien je laatste comment. Geef niets.
Ook voor jou is er, net als voor homo's, plaats op deze wereld.

SnollydayInn | 26-07-08 | 10:49

Op de Gay Pride willen homo's laten zien hoe normaal ze eigenlijk zijn, en dat doen ze door voor één keer hun burgermanstenue thuis te laten en halfnaakt met dildo's te jongleren en obscene dansjes te showen. Dat is namelijk waar homoseksualiteit in de kern over gaat
---
Nee, het gaat om de vrijheid van dit land en dat je dit MAG vieren op je eigen carnavaleske manier...

da wizard | 26-07-08 | 10:47

@SnollydayInn | 26-07-08 | 10:43
Je kan helemaal niet "iets genetisch zien". Zulks bestaat niet. Dat is nu weer een abnormaliteitje van jou... geeft niet, hoor... we kunnen het hebben....

VanFrikschoten | 26-07-08 | 10:46

@ADO
Genetische miskleun? Wat een onzin. Het is een mooie manier om populatiegroei onder controle te houden zonder dat het ten koste gaat van het welzijn.
Verder wat Pierre Moustache zegt, ik ben ook weleen jaloers op de feestcapaciteit van homo's.

CoJoNes | 26-07-08 | 10:45

Gezeur allemaal, is toch een leuk feessie?
Van 30.000 foebal fans op oranje klompen, met brulshirts en tulpenmutsen, wordt ik ook wel eens moe,
maar iedereen gaat maar lekker z'n gang, gemudlichkeit kennt keine zeit.

vander F | 26-07-08 | 10:45

Aardappels met jus is normaal, maar aan die sfeer onttrek ik me bijzonder graag.
Zijn de piepers al gaar Snolly?

Fleauxe | 26-07-08 | 10:45

@ Pierre Moustache

Nee dank je.

SnollydayInn | 26-07-08 | 10:45

@ ADO-Le-Cent

Er is inderdaad genetisch gezien iets mis met homo's.

SnollydayInn | 26-07-08 | 10:43

@CoJoNes | 26-07-08 | 10:29 : Ik ben het wel met je eens, of ik snap je punt wel, maar zo lang ik niemand iets opdring of verplicht te kijken denk ik dat er geen probleem hoeft te zijn. Natuurlijk kijk ik ook een beetje schuin als ik mannen van rond de 55+ in leren broeken met gaten bij de billen en kruis zie dansen, maar soit. Hoewel het voor de hetro' s een dagje uit is (aapies kijken) is het voor homo' s echt een bijzondere dag omdat er juist op die dag even geen gezeik en gemiep is over het feit dat je homo bent. En dat is er nogal eens hoor, op school, op straat en in het uitgaansleven. Tijdens die incidenten worden homo' s niet gepakt vanwege de parade maar vanwege opvoedingen die hier en daar wat rare trekjes vertonen. Ik zou graag willen dat daar net zo veel aandacht zou bestaan als de belangstelling voor het ' heilzame' effect van de gayparade.

Fleauxe | 26-07-08 | 10:43

@Pierre Moustache
Wat normaal is bepaal je zelf, als het maar lekker is.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 10:42

@LifeCatcher | 26-07-08 | 10:09
Juist, religie is gay.

sjaakdeslinksesul | 26-07-08 | 10:42

Zo zwierde er in 020 wel eens een meneer met enkel een reetveter op rolschaatsen door de stad. Daar wordt ik blij van en denk:"Kijk, daar zwiert een meneer met enkel een reetveter op rolschaatsen door de stad..."

VanFrikschoten | 26-07-08 | 10:42

SnollydayInn | 26-07-08 | 10:33
Of anaal normaal is weet ik niet, maar misschien moet je het eens proberen?

Pierre Moustache | 26-07-08 | 10:41

Ik heb een buurvrouw en haar zoon is homo en daar mag je niets negatiefs van zeggen ondanks dat hij klein, dik, kaal en lelijk is.
Toen ik haar vertelde dat ze kan zeggen wat ze wil, maar dat het uiteindelijk toch een genetsiche miskleun is, was ze not amused om het zacht uit te drukken.

ADO-Le-Cent | 26-07-08 | 10:39

@SnollydayInn | 26-07-08 | 10:33
Geen mens is normaal, Snolly... en dat is maar goed ook want anders zou het een uiterst saaie bijéénkomst zijn op dees' Aarde, ja?

VanFrikschoten | 26-07-08 | 10:39

@ Agent327

Met zo'n nickname ben je wel ergens blijven steken... :) Ik geloof niet dat jij in staat bent mijn geestelijke capaciteiten te beoordelen. Maar als jij het natuurlijk vindt om in je kont geneukt te worden, prima. Maar dat maakt de homo nog niet normaal.

SnollydayInn | 26-07-08 | 10:33

En wanneer mag ik meedoen met de straigt-pride?

ADO-Le-Cent | 26-07-08 | 10:31

@Fleauxe
Bedankt voor de uitnodiging, misschien volgend jaar, hou maar vast 2 plekken op de boot vrij, mijn vrouw wil het echt een keer meemaken.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 10:31

CoJoNes | 26-07-08 | 10:23
Persoonlijk zou ik bijna jaloers worden op de gezelligheid en de etravagantie van dit feestje. Afgezien van de fysieke herenliefde lijkt het me een veel leukere club om bij te horen dan een of andere religie. En als je als man toevallig twijfelt of je wel iets ziet in een mannenlichaam is zo'n uitnodiging om naar Amsterdam te komen misschien wel nuttig.
En dat tuttebollen hier nerveus van worden is een prettig bijverschijnsel.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 10:30

@Fleauxe | 26-07-08 | 10:24
Kijk, dat bedoel ik. Met alle restecp, Flooks, jij bent een behoorlijk militante flikker. Vind ik leuk, vinden een heleboel mensen moeilijk.
Dat een groot gedeelte daarvan zelf kasthomo is, geloof ik ook nog, dat reli's sowieso geretardeerd zijn, zijn we het ook over eens. Verwacht geen acceptatie van die laatste groep.

CoJoNes | 26-07-08 | 10:29

En langs de grachten "voor de veiligheid" een enorme bak overbetaalde ambtenaren die die dag geen arrestantje hoeven te fucken, geen bami hoeven te eten, niet de hele dag hoeven te f5'en, geen parkeerbonnen hoeven uitschrijven en niet in de berm hoeven te slapen om ons te bekeuren voor 3 km te hard. Nee deze petnichten mogen de hele dag kijken naar hun broeders die koddig langs varen. Gelukkig bestaan er ook normale mensen die niet hetero zijn en nog gewoon blijken te werken ook.

vraaghetmijdanniet | 26-07-08 | 10:27

Ik vind die met die twee wijven wel cheyl heur.

kolonel-knalpiemel | 26-07-08 | 10:27

godsdienst deugt niet.

Roy Orbitol | 26-07-08 | 10:26

Humor is toch wel dat de pride op de een of andere rare manier sommige mensen transformeert in bijzonder betrokken individuen. "Nee, ik ben blij voor je en accepteer het ook, ik denk juist in jouw belang als ik zeg dat je beter geen pride kunt hebben. Ik wil namelijk zoooooo graag dat jij acceptatie krijgt". Dat de volgende dag op het werk de nicht alle uitgekauwde grappen op zijn bord krijgt is slechts een schijnbeweging om die enorme homotolerantie goed te verbergen denk ik dan altijd maar.

Fleauxe | 26-07-08 | 10:24

Overigens is die Prinsengracht elk jaar afgeladen met bejaarden en gezinnen met kleine kinderen...

VanFrikschoten | 26-07-08 | 10:24

@Pierre Moustache | 26-07-08 | 10:18
Vind ik ook prima, maar kom dan niet met slappe verhaal dat het goed is voor de homo-emancipatie, want dat is het niet.
Als je wilt shockeren en fundi's op de zenuwen wilt werken heb je mijn zegen, geen discussie.

CoJoNes | 26-07-08 | 10:23

Hey Muts aars leer eens schrijven man, 't is toch geyl..?

Bert M. | 26-07-08 | 10:23

@Bazooka Joe | 26-07-08 | 10:16 : Je bent als hetro ook meer dan welkom op de Gay-parade en je zult niet alleen maar naakte mensen aanteffen. Eerlijk waar.

Fleauxe | 26-07-08 | 10:20

@SnollydayInn | 26-07-08 | 10:18
Jij, als geestelijk gehandicapte, wel dan?

Agent327 | 26-07-08 | 10:19

Homo's zijn niet normaal. Punt.

SnollydayInn | 26-07-08 | 10:18

Dat "ik ben (nu even) zo, en wie het niet bevalt kan de tering genieten" aspect van de gay parade vind ik juist prachtig. Die nuance dat heus niet alle homojuwelen (dank kouwes) zo zijn is te kinderachtig om te moeten maken. En verder ben ik een groot voorstander van alles wat religieus gehandicapten en andere moraalridders op de zenuwen werkt.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 10:18

@Fleauxe
Loveparade en het carnaval zijn niet per definitie hetero-feesten en niet alleen met half naakte dames.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 10:16

aandachtssgeile Heaumeaus vervelen me, ik wip ook maar daarom paraderen?

Syk | 26-07-08 | 10:16

Als 90% van de BN'ers flikker zijn vraag ik me af hoe groot het percentage in heel Nederland is.

Toch frapant dat de meeste homo's in NL wonen en niet in landen waar mooie vrouwen leven zoals in Spanje, Brazilië, Puerto Rico, Cuba, Dominicaanse Republiek, Italië....

chickster | 26-07-08 | 10:15

Pikken de atheïsten het wel dat de reli's nu homotoleranter zijn dan zij? Uit naam van de tolerantie, ik eis een poster met een Dawkins-rimmende Hitchens!

Godward | 26-07-08 | 10:14

@CoJoNes
Dat is mijn mening ook. Doe gewoon normaal en laat zien dat je geen "freak of nature" bent dat is de beste manier om akseptatie te krijgen, zo'n gay-parade steunt alleen mensen en fundi-groepen in hun vooroordelen.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 10:12

@uberdude | 26-07-08 | 10:04: Dat hoeven we niet te kweken dat is een grondwettelijk recht.

Fleauxe | 26-07-08 | 10:11

Die gay parade is een atttractie om "ons" zogenaamde libarale image op te poetsen: Amsterdam homohoofdstad van de wereld. Politiek, theaterwereld en reli wentelen zich daarin en pikken hun graantje mee. Ze doen maar.

Byrd | 26-07-08 | 10:10

Goed initiatief, maar echt

agja | 26-07-08 | 10:10

@CoJoNes | 26-07-08 | 10:03: Dat argument wordt ook altijd gebruikt door anti's. Hoewel het fijn is dat er discussie op gang komt door de parade is het vooral voor homo' s zelf bedoeld. Debat kan altijd nog. Daarbij stoort het me mateloos dat op zoiets als een loveparade of het carnaval in Rotterdam nooit kritiek is op de half naakte dames. Wees dan consequent en klaag daar dan ook over denk ik dan.

Fleauxe | 26-07-08 | 10:09

Homoheid en religies zijn een luxe-probleem, daardoor is het heel normaal dat dezen naar elkaar toe trekken.
Zelfde met kindersex en religies, ook 2 knikkers uit dezelfde zak.
Dáár geen posters van AUB!

LifeCatcher | 26-07-08 | 10:09

Dit is natuurlijk een uiterst onaangename provocatie tegen de mensen die vanuit hun geloof ten diepste gekwetst worden door dit Sodom en Gommora.

azijnseikerT | 26-07-08 | 10:09

Fleauxe | 26-07-08 | 09:58
Ik dacht dat het ging om het kweken van respect, en laten zien dat homofielen gewoon normale mensen zijn (wat ook klopt, trouwens). Vanwaar dan deze parade? Met excessen verkoop je weinig begrip, integendeel.

uberdude | 26-07-08 | 10:04

Zeer slecht stuk van Mutsaerts, beetje jammer...

Stalen ballen | 26-07-08 | 10:04

@Fleauxe | 26-07-08 | 09:58
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik geen enkel, maar dan ook geen enkel probleem heb met homo's.
Ik vraag me alleen af of het slim is om mensen duidelijk te maken dat homosexualiteit heel gewoon is, door in je blote kont op een boot te gaan staan.
Dat het een leuk feestje is geloof ik meteen, dat het emancipatie bevorderend werkt geloof ik niet. Is all.

CoJoNes | 26-07-08 | 10:03

Fleauxe | 26-07-08 | 09:58
Broek uit, BROEK UIT!

Pierre Moustache | 26-07-08 | 10:01

Plezier hebben in Amsterdam, dat is net zoiets als neuken met een ijskast. Je moet het echt willen en dan is het nog niet leuk.

Niet voor Jan | 26-07-08 | 09:58

@CoJoNes | 26-07-08 | 09:50: Dank je, ik vaar ook mee en ik hou mijn broek gewoon aan. Wie mij met exhibitionisme wil associeren heeft gewoon pech, het is ons feest en wie er niet tegen kan die kijkt maar lekker de andere kant op.

Fleauxe | 26-07-08 | 09:58

Ik voel helemaal niks bij die pica's

Chicka | 26-07-08 | 09:57

Nee dus! | 26-07-08 | 09:50
+1

uberdude | 26-07-08 | 09:56

@Pierre Moustache
Niks mis met het betrekken van de "ster" bij het liefdesspel.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 09:55

Dat wordt weer vlaggen verbranden in een ver en warm land...

uberdude | 26-07-08 | 09:55

bla bla praten discuseren zeiken , is misschien handig als alle mensen die haatgevoelens hebben eens bij hunzelf gaan onderzoeken waar dat nu vandaan komt . en of gedrag van iemand anders terecht haatgevoel oproept .

sparrow | 26-07-08 | 09:53

Die gefascineerd walgende opmerkingen van veel hetero's omtrent het eventuele anusseren wat homo's wellicht doen is ook zoiets amusants. Ik hoor hier misschien toch een stiekeme jalouzie in. Ik zou zeggen: probeer het zelf eens. De meeste vrouwen schijnen ook een ster te hebben. Die laten ze weliswaar niet allemaal meteen op een eerste date boren, maar als je goed zoekt zijn daar best vrijwilligsters voor te vinden. Streep het gewoon even af op je to-do lijst. Of mekker er niet zo over dat een ander dat eventueel wel doet.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 09:52

[email protected] | 26-07-08 | 09:45
Mensen zoals ik?
Hou toch op man. Geloof het of niet, ik ken een groot aantal mensen die last hebben van die gaypride, allemaal gays die helemaal geen zin hebben om met dat exhibitionisme geassocieerd te worden. Maar goed, veel plezier toegewenst en dat meen ik.

CoJoNes | 26-07-08 | 09:50

-weggejorist-

Nee dus! | 26-07-08 | 09:50

@Bazooka Joe | 26-07-08 | 09:34
Waren Bert en Ernie gay?
Vragen, vragen, vragen...

Carpe Noctum | 26-07-08 | 09:50

Gaat snel zijn pillen innemen voor hij ook kriebels gaat krijgen.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 09:50

@CoJoNes | 26-07-08 | 09:43: Pride-kriebels en een soort afkeer van die onzin van mensen zoals jij.

Fleauxe | 26-07-08 | 09:45

@El Gouda | 26-07-08 | 09:41
*-Wanneer gaat Gorden weer in de kast (en er erbovenop twee meter grond)?*
-
Zodra Geer met z'n kont omhoog daar op hem ligt te wachten.

Agent327 | 26-07-08 | 09:44

@Fleauxe | 26-07-08 | 09:41
Oef, touchy! Spelen de aambeitjes op?

CoJoNes | 26-07-08 | 09:43

@Bazooka Joe | 26-07-08 | 09:34

Kleine aanvulling:

-Waren Adam and Steve de eerste mannen op Aarde?
-Waarom hebben Bert en Ernie altijd een vuist in hun kont?
-Wanneer gaat Gorden weer in de kast (en er erbovenop twee meter grond)?

El Gouda | 26-07-08 | 09:41

@CoJoNes | 26-07-08 | 09:37: " Onze voorkeur gaat uit naar mislukte Willy Wortels" Nee, heb ik ook nog nooit zien staan in de krant.

Fleauxe | 26-07-08 | 09:41

Het schijnt dat Jezus zelf ook meeloopt in de parade. Boot had 'ie niet nodig...

VanFrikschoten | 26-07-08 | 09:40

@CoJoNes | 26-07-08 | 09:37
*Grotto Analo*
-
Moet haast wel een 'dark room' zijn.

Agent327 | 26-07-08 | 09:39

Het zou volgens mij veel effectiever zijn als je een boot met chirurgen en ander medisch personeel hebt, met daarachter een boot met loodgieters en timmerlieden, gevolgd door een trekschuit met accountmanagers.
Lijkt me dat je dan de boodschap duidelijk maakt. Als je een keer per jaar zonodig alle vooroordelen tegen homo's wilt bevestigen, moet je namelijk de rest van het jaar niet zeiken als je er op aan gesproken wordt.

'Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar een flaming homosexual in perverse lederen outfit.' ? Ik heb het nog nooit gezien in een vacature, behalve voor de locale Grotto Analo.

CoJoNes | 26-07-08 | 09:37

Voor een dialoog moet je dezelfde taal spreken.

sjaakdeslinksesul | 26-07-08 | 09:34

Nog meer discussiegroepen tijdens gaypride:
-Waren Batman en Robin gay ?
-Is Osama Bin Laden gay en kruipt hij daarom van hol tot hol in Afghanistan ?
-Is Bush gay en verbergt hij dit met militair geweld tegen de rest van de wereld ?
-Wanneer komt J.P. uit de kast ?

Bazooka Joe | 26-07-08 | 09:34

Eigenlijk is de gay-parade een beetje overbodig in Nederland. Gay is al zo lang okee dat het echt niet meer boeiend is. Aan de andere kant hebben we helaas ook een grote groep primitievelingen in ons midden die daar heel anders over denkt. En die gaan weliswaar de komende paar eeuwen niet wakker worden, maar ze mogen best even stevig geconfronteerd worden met deze realiteit. Ik hoop dat ze zich er een hartaanval aan ergeren. Of dat ze op zijn minst het land verlaten als ze hier problemen mee hebben.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 09:31

Jahaha, dat gaat gezellig worden a.s. zaterdag....

Fleauxe | 26-07-08 | 09:30

Scherp Mutsaerts: "Dat is namelijk waar homoseksualiteit in de kern over gaat, en dat moeten we niet vergeten." Dat op de vroege ochtend. Dan weet je dat het zo`n dag gaat worden.

azijnseikerT | 26-07-08 | 09:29

Als ik hier in 070 in alleen een string (kan het me niet voorstellen) rond ga lopen wordt ik opgepakt voor onzedelijk gedrag/kleding. Deze gay pride wordt zwaar gesubsidieerd en gesponsord om aanstootgevend gedrag te vertonen. Houd me ten goede, ze doen maar wat ze niet laten kunnen maar ik ga niet kijken. Maar het zijn wel weer de twee (gebruikelijke) maten waar mee gemeten wordt.

Agent327 | 26-07-08 | 09:29

@CoJoNes
Ga je gang, mijn zegen heb je.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 09:29

Zwaar gesubsidieerd kansloos project. Weer typisch iets dat door rosebrildragende linksmensen is verzonnen, maar geen enkel effect sorteert omdat de achterban c.q. doelgroep dit ver van zich werpt.
Een dergelijk campagne heeft alleen tot doel het moralistische gelijk van de bedenkers te bevestigen.

Chiant | 26-07-08 | 09:29

Ik zou ze allemaal doen.

CoJoNes | 26-07-08 | 09:27

reli-homo's hebben 1 geloof te veel

Jan Passant | 26-07-08 | 09:27

kan die gay pride niet gewoon afgeschaft worden?
o nee dan heeft Job Cohen niets te doen, neemt hij zijn vrouw ook mee?

Onderbuik | 26-07-08 | 09:26

Ik word hier toch zooooooooooo moe van.
Die jaarlijkse gay-optocht zorgt echt voor meer respect, not dus.

Bazooka Joe | 26-07-08 | 09:25

wat een slappe foto's, zeg. De asexualiteit en de spruitjeslucht walmen ervanaf. Lekker veel grijs, met een kneuterig boodschapje in nog kneuteriger fontje.
Die Gay parade ziet er tenminste uit als mensen die plezier hebben. Die relishit ziet er zoals gewoonlijk uit als mensen die het moeilijk hebben.

Pierre Moustache | 26-07-08 | 09:24

Ik hoop maar dat Job C. niet met zijn rooibos struikelt en de hete zooi over een half (3/4) naakte gay gooit.

Agent327 | 26-07-08 | 09:23

volgens mij is die pride as zaterdag 2 augustus, en niet as maandag :-(

marc1970 | 26-07-08 | 09:22

Wordt het niet eens tijd voor een hetero parade? Oh, nee. Hebben we al. Het strand.

Agent327 | 26-07-08 | 09:21

Heb niks tegen Jehova's
zolang ze maar niet langs de deuren gaan
Heb niks tegen homo's,
maar wel dat tegen hun marketing orgaan

..zapper [RIP] | 26-07-08 | 09:19

Ik ga alvast wat klinkers uit de straat trekken!

Frankovski | 26-07-08 | 09:18

Dat wordt leuk, met over de 30 graden Celcius!

fuckje | 26-07-08 | 09:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken