Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VN: Lees geen comics meer!

Zei er iemand koffffieee!Kofi Annan, de hoogst bouncende negert ter wereld en baas van de Verenigde Naties vind het nu wel welletjes. Moslims moeten stoppen met hun extreem lange tenen gedrag. De Dokkummer Vlaggencentrale zit zonder Deense kleuren en in moslimwereld is geen ei meer te verkrijgen laat staan een tomaat. Alle vlaggen zijn opgefikt en alle Ambassades zijn al bekogeld. Hoogste tijd voor een nieuwe WereldWijdeMoslimHype nu zelfs provinciale kranten al goede sier maken met e-mailtjes van poldermoslims. Straks nog ontvoeringen ook zeker. Kortom, Annan roept moslims op die laffe Deense excuses te accepteren en over te gaan tot de orde van de dag; het verbranden van Israelische vlaggen en slepen met Amerikaanse lijken. Zei er iemand koffie?

Reaguursels

Inloggen

Kofi Annan de zakkenvuller van de VN was zijn zoonlief ook niet betrokken bij food for oil?
Nee Kofi is de verlijving van zwarte kuifje en zijn hond is vast een koningspoedel!
Wie maakt daar een mooie spot Cartoon van???????????????????????

nummertje | 07-02-06 | 09:57

Zoals als eerder gezegd: het is tijd voor een sterke bak koffie.

Framoes | 05-02-06 | 20:55

"Het is een vies onbetrouwbaar volk" zei mijn oma. En oma's hebben altijd gelijk.

*BEEP* | 05-02-06 | 18:14

Aardige man, die Annan, heeft nog behoorlik gelijk ook Nu gaat die islamitische variant van Pim Fortuyn anti-semitistische spotpretnten publiceren, kleutertjes toch...

Wereld op zich | 05-02-06 | 15:24

gevallenverstand 04-02-06 @ 19:11

Ken je marok.nl?
En waar schrijf ik dat ik 'goordere spotprenten' op Marok heb gezet???
Aleen een linkje naar deze: www.jesusandmo.net/page/4/

Pannie | 05-02-06 | 11:47

Goed , tot zo ver erg vermakelijk, maar wat gaan we eraan doen?

Amarissimo | 04-02-06 | 19:58

Pannie, wat ben je toch op een walgelijk manier aan het stoken. 'Ik heb nog veel goordere spotprenten op Marok.nl gezet. Gisteren heb je dat ook al gepost. Je geniet ervan he?

gevallenverstand | 04-02-06 | 19:11

De grap is voornamelijk dat in de bijbel 'slecht leven' wel veroordeeld word maar dat de christenen dit aan God moeten overlaten. Ik snap in deze het etiket 'haatzaaiend' niet echt..
Ik heb trouwens nog de tranen in mijn ogen van het lachen om die skeptics bilbe link.

de waus | 04-02-06 | 18:44

Wie van jullie is hier nou precies bedreigd door moslims? En waarom doe je geen aangifte?

Rabarberke | 04-02-06 | 18:18

Koevoet 04-02-06 @ 18:05 >> Inderdaad. Helemaal voldouwen met cartoons over de profeet. Op een gegeven moment gaan ze wel beseffen dat er een grens zit aan hun eigen mogelijheden om overspannen te reageren op van alles en nog wat. Ook een moslimdag kent maar 24 uur, en ze moeten toch ook af en toe eten, schijten, slapen en bomgordels fabriceren.

Opa Bangepoep | 04-02-06 | 18:12

Dirrek 04-02-06 @ 16:00 >> Ik weet het. De Telegraaf is een van de grootste kranten van het land, ondanks het feit dat je het verschil niet ziet tussen een normale voorpagina van deze krant, en een exemplaar waar overheen gekotst is (zowel letterlijk als figuurlijk).

Opa Bangepoep | 04-02-06 | 18:08

de enige manier om snel op hun baard/sluier getrapte moslims en moslimas te leren om een beetje respect te krijgen voor die enge Denen en andere niet ingewijdenen is waarschijnlijk om ze net zolang te bestoken met leuke cartoons, totdat de moslims door hun snipperdagen heen zijn en weer s aan het werk moeten..
Misschien gaan ze dan eens nadenken!? Relativeren kun je leren.

Koevoet | 04-02-06 | 18:05

@Harige
Het interesseert me werkelijk geen ene flikker, wat er VROEGER allemaal uit naam van God en Jezus gebeurt is. Toen leefde ik namelijk niet, nu wel.
Als jij anno 2006 keer op keer terug wilt gaan nar de tijd van de kruistochten, moet je dat vooral doe. Ik zou je willen adviseren eea op je perkament rollen te doen en per postduif te versturen. Het is 2006.
Tuurlijk is de bijbel verkeerd geinterpreteerd, Pinkeltje wordt ook wel eens verkeerd geinterpreteerd.
Waar het om gaat is het volgende. De Koran wordt juist geinterpreteerd en een stel kudtmoslims zit aan de wortels van onze democratie te knagen. En ze knagen hard, kan ik je vertellen.
Dus kap nou eens met die zwakzinninge legitimatie van moslimgeweld omdat in het OT ook pittige passages staan.
Heb je nou serieus niet in de gaten dat jouw redenering kant nog wal raakt?
Nog een keer dan, het christendom ANNO 2006 en de islam ANNO 2006 hebben amper overeenkomsten wat betreft vredelievendheid. Ga je nu maar scheren je maakt me bang.

CoJoNes | 04-02-06 | 17:55

Het heeft totaal geen nut om religies met elkaar te vergelijken.
Ik, als atheïst, vind ze allemaal belachelijk, maar dat is het punt nu niet.
.
Ik word [HIER EN NU] niet bedreigd door joden, christenen of - god help me - jehova getuigen.
.
Islàm bedreigd mij en de mijnen.
Dat moet stoppen.
.
Ik vond de cartoons nogal flauw. Echt schokkende 'kunst' is gemaakt over de Christelijke en Joodse god.
Daar werd en wordt nauwelijks op gereageerd.

Het moet nu maar eens voor altijd dudidelijk worden gemaakt aan Islamieten dat men in de Westerse wereld geen geweld accepteerd als reactie op een paar cartoons.

Gèèn Fahrenheit 451 - Muslim Style.

Leve de vrijheid van meningsuiting.

filter | 04-02-06 | 17:48

hier wat teksten:

Lukas 6:27
Luister, allemaal! Heb uw vijanden lief. Als de mensen u haten, wees dan goed voor hen.

Lukas 6:31
Wilt u dat anderen goed voor u zijn? Wees dan zelf ook goed voor hen.

Romeinen 2:10
Maar ieder die het goede doet, zal door God worden verhoogd en vrede ervaren. Ook dat geldt niet alleen voor de Joden, maar eveneens voor alle andere mensen.

Mattheüs 5
41Als iemand u dwingt iets een kilometer te dragen, draag het dan twee kilometer.
42Als iemand u iets vraagt, geef het hem. En als iemand iets van u wil lenen, weiger het dan niet.
43Er wordt gezegd: 'Houd van uw vrienden en haat uw vijanden.'
44Maar Ik zeg: Houd ook van uw vijanden! En bid voor wie u vervolgen

ChristenUnie | 04-02-06 | 17:48

@harige...

Jouw aangehaalde citaat:

Daarom zegt de Heer: Ga weg bij de ongelovigen, zonder je van hen af en raak niets aan dat onrein is. Dan zal ik jullie aannemen en jullie vader zijn, en jullie mijn zonen en dochters ? zegt de almachtige Heer.?

Ik zou willen dat iets dergelijks ook in de Koran stond.....dan was er een probleem minder...voor ons als zowel voor hun...

rosalie | 04-02-06 | 17:39

@Harige Bangmaker je haalt stukken uit het OT aan die niet meer op betrekking zijn in uitvoerig vlak, omdat het NT ons nieuwe verbond is. hierin komt heel wat minder geweldadigheid in voor, omdat je daar als Christen het goede voorbeeld moet geven *(liefde, barmhartigheid, genade, broederschap, waarheid ook naar de ongelovigen toe)..

ChristenUnie | 04-02-06 | 17:34

@harige
Ik heb toch hierboven gezegd dat het mijn interpretatie van jouw woorden was dat iets soortgelijks zoals het doden van ongelovigen in de bijbel staat. Ook hier kunnen we van mening verschillen. Het gaat om de zin mbt tot haatzaaiing "Wat dat betreft mag je alle religies wel door hetzelfde afvoerputje drukken." Mijn interpretie is dat een simpele achteraf veroordeling (welke ook voor meerdere interpretaties vatbaar is) door een hogere macht niets te maken heeft met een actieve oproep binnen de islam tot het oproepen van doden van ongelovigen.

controle | 04-02-06 | 17:24

controle 04-02-06 @ 17:06

Als je quote, doe het dan goed...

"In de Bijbel staan ook geen fijne teksten jegens ongelovigen.
www.skepticsannotatedbible.com..
Het gaat om de interpretatie ervan.

Wat dat betreft mag je alle religies wel door hetzelfde afvoerputje drukken."

Waaruit maak jij, mijn beste ballenvanger, op dat ik het over doden van ongelovigen heb? Ik refereer met die laatste zin aan het gegeven dat er geen fijne teksten jegens ongelovigen/andersdenken staan in de Bijbel. Dat valt moeilijk te ontkennen, me dunkt.

En ja, je hebt gelijk. Ik begrijp niets van het Christendom. Van elk geloof overigens niet. Geloven in iets, dat er überhaupt niet is, komt op mij vrij achterlijk over namelijk.

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 17:15

@harige 15.56
"Wat dat betreft mag je alle religies wel door hetzelfde afvoerputje drukken."
Je hebt het idd niet letterlijk gezegd. Maar met betrekking tot haatzaaiing vermelde je de hierboven vermelde zin. In de islam wordt opgeroepen tot het doden van ongelovigen. De bovenstaande zin laat zien dat het in de bijbel ook zo ongeveer staat. Dus dan vraag ik: waar staat dat je ongelovigen mag doden. De bovenstaande claim laat zien dat je weinig van het christendom hebt begrepen.

controle | 04-02-06 | 17:06

nunc est bibendum.
Kom er vast nog wel een keer op terug.

Mijn enige punt is, dat er óók verderfelijke teksten in de Bijbel staan. Allicht minder rancuneus dan in de Koran. Maar ze zijn er wel degelijk. Het gaat, nogmaals voor de vierde keer, om de interpretatie ervan. Als die redelijk en verlicht is, heb ik er vrede mee. Anders, ongezien de tiefus...

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 17:05

@ harige
Matteus: Meester wat is het grote gebod in de wet? Hij zei tot hen: gij zult de heer liefhebben met al uw hart, uw ziel en uw verstand. Dit is het grote en eerste gebod. Het tweede, daaraan gelijk, is: gij zult uw naaste liefhebben gelijk uzelf. Aan deze twee geboden hangt de ganse wet en de profeten.

Maw alles wat in het OT staat is ondergeschikt aan deze twee geboden. Komt die kudtzondagsschool toch nog eens van pas.

sjaakdeslinksesul | 04-02-06 | 17:05

controle 04-02-06 @ 16:55

Geef mij mijn citaat, waarin ik zeg dat de Bijbel oproept tot het doden van ongelovigen. Volgens mij heb ik dat nergens gezegd namelijk. Goedkope retoriek, jongen. Wel lekker hoor. Mensen woorden in de mond leggen. Werkt alleen niet altijd.

Los daarvan zegt de Heilige Inquisitie me genoeg.
Over interpretatie gesproken...

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 17:02

@harige
de wet in leviticus. Dus dan vraag ik jou hoe ik de wetten uit het OT moet behandelen (tov van NT). Over haatzaaien: vergeet ff de belangrijkse man JC (geclaimde zoon van god, dus handelend in gods wil) die oproept andere wang, vijanden lief te hebben, omgaan met zondaars. Ja ja de islam is niets bij.

controle | 04-02-06 | 17:01

controle 04-02-06 @ 16:41

Ik heb nergens gezegd dat de Bijbel oproept tot het doden van ongelovigen. Enkel dat er ook haatzaaiende teksten in voorkomen. En dat valt moeilijk te ontkennen. Tenzij je een plaat voor je hoofd hebt. Leg me geen woorden in de mond, die ik niet gebezigd heb.

En waar in onze wet wordt overspel met de doodstraf bedreigd? Die kennen we namelijk al een tijdje niet meer?

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 16:58

@harige
Moeilijk he je ongelijk toe te geven. Nog een keer voor jou: Waar staat dat ongelovigen moeten worden gedood?

controle | 04-02-06 | 16:55

Uit het NT, speciaal voor jou, ballenmans.

Matteüs:
Iedereen die mij zal erkennen bij de mensen, zal ook ik erkennen bij mijn Vader in de hemel. Maar wie mij verloochent bij de mensen, zal ook ik verloochenen bij mijn Vader in de hemel.
Daarom zeg ik u: elke zonde en elke godslastering kan de mensen worden vergeven, maar wie de Geest lastert kan niet worden vergeven. En iedereen die iets ten nadele van de Mensenzoon zegt, zal worden vergeven. Maar wie kwaadspreekt van de heilige Geest zal niet worden vergeven, noch in deze wereld, noch in de komende.

Marcus:
Wie gelooft en gedoopt is zal worden gered, maar wie niet gelooft zal worden veroordeeld.

Lucas:
En iedereen die iets ten nadele van de Mensenzoon zegt, zal worden vergeven. Maar wie lastertaal spreekt tegen de heilige Geest zal niet worden vergeven.

Korintiërs:
Loop niet in een en hetzelfde span met ongelovigen. Wat is de verwantschap tussen gerechtigheid en wetteloosheid? Wat heeft licht met duisternis te maken? Waarin lijken Christus en Beliar op elkaar? Wat hebben een gelovige en een ongelovige gemeen? Wat heeft de tempel van God met afgoden te maken? Wijzelf zijn de tempel van de levende God, zoals God heeft gezegd: ?Ik zal bij hen wonen en in hun midden verkeren, ik zal hun God zijn en zij mijn volk. Daarom zegt de Heer: Ga weg bij de ongelovigen, zonder je van hen af en raak niets aan dat onrein is. Dan zal ik jullie aannemen en jullie vader zijn, en jullie mijn zonen en dochters ? zegt de almachtige Heer.?

Titus:
Want er zijn veel ongehoorzame mensen, praatjesmakers en bedriegers, vooral onder Joodse gelovigen. Hun moet de mond worden gesnoerd; ze richten hele families te gronde door uit schandelijk winstbejag de verkeerde dingen te onderwijzen.

Genoeg haat voor deze ongelovige. Maar ik veeg dan ook mijn reet af met die Heilige Boeken. Boomverspilling is het.

(Nee, ik stem geen GL)

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 16:53

@harige
In welk opzicht geldt het OT dan oh bijbelleraar. Niet de wet iig geval waar overspel met de dood wordt bestraft. Weet je wel: zonder zonde, steen. Hoe moet ik dit opvatten dan?

controle | 04-02-06 | 16:43

@harige
Idd interpretatie is heel belangrijk. Maar er staat nog steeds nergers waar opgeroepen wordt tot het doden van ongelovigen.

controle | 04-02-06 | 16:41

controle 04-02-06 @ 16:18

OT geldt ook voor ggggristenen. Kun je wel ontkennen, maar dat zou stom zijn. Punt is, dat zowel in de Bijbel, als in de Koran haatzaaiende teksten staan. Het gaat om de interpretatie ervan.

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 16:40

controle 04-02-06 @ 16:14

Exodus:
Vereer naast mij geen andere goden.
Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast mij. Voor de schuld van de ouders laat ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze mij haten; maar als ze mij liefhebben en doen wat ik gebied, bewijs ik hun mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
Misbruik de naam van de HEER, uw God, niet, want wie zijn naam misbruikt laat hij niet vrijuit gaan.
(Ik dus)

Leviticus:
Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.
?Zeg tegen Aäron: ?Als een van je nakomelingen een gebrek (handicap) heeft, mag hij niet aantreden om voedsel aan te bieden aan zijn God. Dat geldt voor alle komende generaties.

Deuteronomium:
u zou daarmee de toorn van de HEER over u afroepen en hij zou u van de aardbodem wegvagen. Want de HEER, uw God, die in uw midden is, duldt geen andere goden naast zich.
(Over andere goden, andersdenkenden. Met name atheïsten als ik.)

Judas
Ik wil u eraan herinneren ? ook al weet u dit alles wel ? dat de Heer zijn volk weliswaar voor eens en altijd uit Egypte heeft bevrijd, maar later allen die niet geloofden gedood heeft.
(Waarom leef ik nog?)

Petrus
Maar de tegenwoordige hemel en aarde worden door datzelfde woord bewaard om op de dag van het oordeel, waarop de goddelozen ten onder zullen gaan, te worden prijsgegeven aan het vuur.

Genoeg haat in de Bijbel, me dunkt. Heb ook eigenlijk geen zin om verder te grazen in dat boekje. Het gaat om de interpretatie. Geloof is sowieso achterlijk, maar als je het op een redelijke en verlichte manier benadert, is ermee te leven. Overigens haat ik citaten uit "Heilige Boeken".

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 16:35

Nou Kofi heeft veel indruk gemaakt met deze uitspraak...

Aussie | 04-02-06 | 16:21

Even voor de duidelijkheid: citaten waar staat dat je ongelovigen mag vermoorden.
PS voor een christen is het NT van toepassing. OT hoort er zeker bij maar testament betekent verbond. NT is een nieuw verbond wat betekent dat dit voor christenen van toepassing is. Dappere poging hoor.

controle | 04-02-06 | 16:18

@harige
Koms een met citaten. Je vindt ze niet.

controle | 04-02-06 | 16:14

koffie anan is een weekdier, weg met dat ding.

Onderbuik | 04-02-06 | 16:11

Opa Bangepoep 04-02-06 @ 15:50 In Nederland bestaat het recht op vrije onduidelijke vormgevinghandhaving.
.
vander F 04-02-06 @ 15:47 Nog niks kunnen ontdekken over ophef. Reden inderdaad waarschjinlijk als hierboven inderdaad. Misschien links en rechts maar eens wat linkspammen.

Dirrek | 04-02-06 | 16:00

Flippie 04-02-06 @ 15:37

In de Bijbel staan ook geen fijne teksten jegens ongelovigen.
www.skepticsannotatedbible.com
Het gaat om de interpretatie ervan.

Wat dat betreft mag je alle religies wel door hetzelfde afvoerputje drukken.
Z.s.m. zou ik zeggen.
Maar aangezien we beschaafd zijn, en vrijheid van meningsuiting/geloofsovertuiging kennen, houdt dat impliciet in dat dat ook voor de baardmannen geldt. Mits binnen de grenzen van onze rechtsstaat.

En over die overbevolking? Waarom zou, ik neem een Iran, niet datzelfde recht mogen hebben om daar wat aan te doen? Geweaun Europa en Amerika bombarderen. Helpt ook wel tegen de overbevolking. China erbij pakken, en je bent meteen van het probleem af.

Willekeur is een slechte eigenschap.

(Ik besef me nu dat dat ik Amerika en bom(barderen) in één zin heb gebruikt. Sta ik al op een terreurlijst?)

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 15:56

@ retecool steken mogelijkerwijs ze hun nek uit, maar niemand heeft zin om er getuige van te zijn zolang ze die onduidelijke vormgeving blijven handhaven.

Opa Bangepoep | 04-02-06 | 15:50

@Dirrek 04-02-06 @ 15:28,
@retecool steken ze hun nek tenminste wel uit.
benieuwd of dat repercussies oplevert.

vander F | 04-02-06 | 15:47

het begint zowaar serieus naar oorlog te neigen, alleen tegen wie?

vander F | 04-02-06 | 15:45

Het staat in de Koran dat je als goed moslim de ongelovigen en afvalligen met alle middelen moet bevechten, en uitroeien.
Het liefst op het eigen terrein van de ongelovige.
Dit hebben we al zien gebeuren met 9/11 in Amerika, Theo in Nederland, en diverse andere aanslagen hier op Europees grondgebied.

Ik vindt dat het toch maar eens afgelopen moet zijn met die middeleeuwse baardmensen, en gooi er voor mijn part een paar nuke's op.

Jammer dat voor de onschuldigen, maar aangezien de wereld overbevolkt raakt, ruimt het wel lekker op.

Flippie | 04-02-06 | 15:37

@pannie
Nee, dan hebben ze liever foto's van huilende en dode Amerikanen. These people make me sick.

controle | 04-02-06 | 15:34

Het verdient op dit moment eveneens aanbeveling om waar mogelijk, tegen bomen, muurtjes en glasbakken aan te pissen, om zo in ieder geval ons territorium af te bakenen. Niets gezonder dan de verkwikkende geur van de urine van weldenkenden.

CoJoNes | 04-02-06 | 15:30

De fotoneuk op reet is zo mogelijk helemaal geniaal. Vraag me af hoe lang hun nog in de lucht blijven.
Kzal koofie de link van reet effe mailen.

Dirrek | 04-02-06 | 15:28

dante 04-02-06 @ 15:22

Inderdaad, de Hakbar-boer om de hoek wil altijd graag een mes door mijn hart klieven als ik mijn sinaasappels afreken. En de shoarma-frituurmoslim kijkt me ook altijd achterdochtig aan als ik een six-pack Heineken uit het rek trek, omdat er geen super meer open is.

Doe 's ff normaal. Genoeg moslims die geweaun willen werken voor hun geld, en liever in een vreedzame, tolerante (thee iemand?) samenleving willen wonen/werken/leven.

Onderscheid maken is een essentieel onderdeel van het aanpakken van de fundamentalisten.

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 15:28

@Opa Bangepoep 04-02-06 @ 15:22
Wees gerust opa, ik heb uit de kleurenwaaier van Flexa mijn oog laten vallen op helder blauw, met oranje accenten. Hoe je die twee ook mengt, paars zal het nooit worden.

CoJoNes | 04-02-06 | 15:26

Weet iemand nog die link naar die comics over Jesus en Mohammed waar o.a. Mohammed z'n ballen uit z'n zwembroek hangen??
Ik had ze gelinkt op Marok.nl maar ben gelijk gebanned ;)

Pannie | 04-02-06 | 15:26

Zou Brusselsch ook in de gaten hebben dat een groep debielen welke stelselmatig eventueel wat islamieten in elkaar trimmen, nagenoeg tot een wwIII kan leiden? Volgens mij zijn we al wel zo een beetje op dit punt aanbeland. Ik zou me als EU wat zorgen gaan maken over of de koppen wel goed gericht staan richting het oosten.
Ik bedoel hoeveel Europeanen zijn er, er hoeven maar een paar grapjassen tussen te zitten die met betere humor op de proppen komen, en gezien de huidige spanning? het lijkt mij dat het tijd is om je niet meer op rustgevende beperkingen onder je eigengelederen te focussen. Maar ik ben dan ook een geboren pessimist.

..Whatever | 04-02-06 | 15:25

Moet je de huidige reactie van de moslimwereld vergelijken met de reactie op 911. Met andere woorden: het plaatsen van een paar cartoons is vééél erger dan een massamoord!!!
Laten we de feiten onder ogen zien: ALLE muzelmannen willen ons ALLEMAAL uitroeien. Er zijn altijd een paar leugenaars die net doen of dit niet zo is, (dat is omdat ze nu niks hoeven te doen voor hun geld) maar diep in hun kille hart dromen ze hier toch van. Wij willen hun niet uitroeien, omdat we dat onmenselijk vinden, maar zullen de afweging (wij dood of zij dood) toch moeten maken.

dante | 04-02-06 | 15:22

Sorry moest zijn:
"PREPARE for the REAL holocaust"

Pannie | 04-02-06 | 15:22

@ CoJoNes

Eh bij " kleur" denk ik automatisch aan paars. Sterk staaltje negatieve klassieke conditionering, nietwaer?

Opa Bangepoep | 04-02-06 | 15:22

Hoogste tijd voor 'Koffietijd' met op de bank Hans van Willigenburg en Mireille Bekooy. Gezellie

Tobi | 04-02-06 | 15:17

Moreel en ethisch verval wordt meestal veroorzaakt door slecht onderhoud, volgens mij wordt het hoog tijd dat de winterschilder de nederlandse grondrechten van een verse lik liberale verf voorziet. Gewoon dezelfde kleur als voorheen.

CoJoNes | 04-02-06 | 15:16

@Harige Bangmaker

Tja, maar als vrouwen in moslimlanden stemrecht zouden krijgen, zouden hun kerels het ze waarschijnlijk verbieden om er gebruik van te maken. En vrouwen die besluiten om om die reden hun kerel te dumpen, verliezen hun kiesrecht.

Zo van: stemrecht voorbehouden aan fatsoenlijke vrouwen, te weten die vrouwen die daar geen gebruik van maken. (Vrij naar Catch 22)

Opa Bangepoep | 04-02-06 | 15:15

Vrees dat dit nog maar een begin is. Het pamperen en vleien van hakbars en sympathisanten ook in ons land, laat geen ruimte over voor wat understatement. Zelfspot is helemaal taboe. Dan maar een burka voor je kop en hopen dat de arabische liga je accepteert.

zorgverzekerde | 04-02-06 | 15:15

@ Opa Bangepoep 15:07
Dat kan wel eens tegenvallen, ze gooien nog met stenen...

Beierse_Boer | 04-02-06 | 15:11

Wanneer we het hebben over het bewaren van de lieve vrede, met achterlijke agressieve islamieten, kan het natuurlijk niet zo zijn dat je je eigen moeder niet verpatst.

..Whatever | 04-02-06 | 15:09

Hans Teeuwen hebben ze ons ook al afgenomen,straks nemen ze onzer aller beste premier ook af,.. Hahaha.. kijken wel uit die ze afnemen..

En die Mohammed Alie ... zo een goeie bokser wastie weer ook niet wha?

mefke | 04-02-06 | 15:09

Opa Bangepoep 04-02-06 @ 15:07

Honderd jaar geleden hadden vrouwen nog geen stemrecht hier. Het kan snel gaan. Er is nog hoop.

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 15:09

Maar aan de andere kant: Als die mohammedanen nu al vallen over spotprentjes aangaande de profeet, dan zijn ze al op het punt waar wij westerlingen pakweg 100 jaar geleden waren. En ik maar denken dat ze pas ergens in de vroege middeleeuwen waren qua Geschiedenis Herhaalt Zich.

Opa Bangepoep | 04-02-06 | 15:07

Allah Ballah Fersaamhallah

Octo | 04-02-06 | 15:06

.. Whatever 04-02-06 @ 15:01

Als Turkistan zich volkomen en geheel onderwerpt aan de Europese normen en waarden, gaarne.

Liever een tolerante moslimstaat als partner, dan een fundamentalistisch gedrocht als boze buur.

Het lastige is dat het daar niet zo opschiet met het accepteren van onze Westerse normen en waarden.

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 15:06

"Hee Moslims, doe 's ophouden met zo opgefokt reaguren op ieder grapje dat jullie te verduren krijgen."
"Uhm okee Kofi, je hebt wel een punt. Jongens, Kofi hep gelijk, en laten we meteen ook eens kappen met onszelf op te blazen en mensen hun hoofd af te zagen en de hele tijd "allahoe" te roepen met een dikke L".

Opa Bangepoep | 04-02-06 | 15:02

[email protected]

Puntje. Puntje.
Als je enige zelfspot zou hebben als fundamentalistisch moslim (contradictie?), dan zou je je reet met die krant afvegen en daarna weer lekker Hakbar gaan schreeuwen.

Maar enige relativering is de fundamentalistische (ik herhaal: fundamentalistische) moslim vreemd.

Geldt overigens ook voor Die-Hard joden/christenen.

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 15:02

Iemand nog geïntresseerd in turkistan bij ed EU?

..Whatever | 04-02-06 | 15:01

@linksisooknietalles 04-02-06 @ 14:10

Ja, dat was een niet mis te verstane boodschap van dhr. baardaap: "jullie moeten al onze denkbeelden respecteren, en je eigen standpunten en moraal aanpassen aan de onze."

Benieuwd of die mongeaul ook een baan heeft, of dat-ie leeft op kosten van de door hem zo gehate Nederlandse samenleving.

Hopelijk leest meneer ook Geenstijl: wilt u zich even heeeel snel uit Nederland verwijderen indien onze denkbeelden en vrijheid van meningsuiting u niet welgevallen? Aan intolerante idioten als u hebben we hier totaal geen behoefte.

zum kotzen | 04-02-06 | 15:01

Het moet nu ook eens afgelopen zijn met die baardmannetjes. Anders krijgen ze nog es een waterstofbom op hun knikkert. Moet je ze dan zien joelen!

Octo | 04-02-06 | 14:58

... koffie lekker!!! Ik ben het wel met Kofi eens. Ik vind de reactie van deze "lieve" mensen echt overdone. Maak een sporprent over de Deense koningshuis ofzo, maar niet dit.

Grrr85 | 04-02-06 | 14:57

Hoe kan een moslim weten dat het de afbeelding van De Profeet is die voor de cartoons gebruikt wordt, als het voor hen, verboden is om een afbeelding van De Profeet af te beelden?

corvanderlaak | 04-02-06 | 14:56

> Kortom, Annan roept moslims op die laffe Deense excuses te accepteren
> en over te gaan tot de orde van de dag; het verbranden van Israelische
> vlaggen en slepen met Amerikaanse lijken

ROFLMAO

Tomatendoos | 04-02-06 | 14:56

Trouwens, jullie van GS hebben toch niet veel te doen; kunnen jullie geen lijstje samenstellen van Deense producten die hier in de diverse winkels verkrijgbaar zijn. Dan zal ik ze zeker gaan kopen!!
Zou een mooi staaltje guerilla-marketing zijn.

linksisooknietalles | 04-02-06 | 14:44

Brusselmans 04-02-06 @ 14:32
Gisteren hebben GS reageerderders vlijtig op maroc.nl doorverwezen naar 'dat andere blog' dat nog 14 stappen verder ging dan Jyllandse Krotkepotke. Tis maar net wat voor maandag je wil hebben.

gevallenverstand | 04-02-06 | 14:41

De middeleeuwen heerschen weer zwaar. Een opgeklopte non-event, waarmee de volgevreten tirannen uit het middenoosten hun verarmde proletariaat even kunnen afleiden van de werkelijke problemen.

brrkah | 04-02-06 | 14:39

.. en in DE moslimwereld is geen ei meer te verkrijgen KOMMA laat staan een tomaat.

ShimoKura | 04-02-06 | 14:34

@Harige
Ik vond het ook wel welletjes. Maar die had ik inderdaad niet gezien.

ShimoKura | 04-02-06 | 14:32

Kofi heeft het enige gedaan dat de geest weer in de fles kan krijgen. Boilingpoints cinden duur over het algemeen niet langer dan een minuut of twee en ik dacht zo dat het daar niet om te doen was in het leven.....

gevallenverstand | 04-02-06 | 14:31

Bouncende negerts... Ik moet meteen aan Horse denken, kan iemand dat paard please weer tot leven stampen?

Bende | 04-02-06 | 14:30

JackRandom 04-02-06 @ 14:24 Moet je doen! En dan gaan roepen dat een taart demoniseert!

gevallenverstand | 04-02-06 | 14:28

@JackRandom 04-02-06 @ 14:24
En dan zijn we er ook in 1 keer vanaf...

da wizard | 04-02-06 | 14:28

"vind"?

Harige Bangmaker | 04-02-06 | 14:25

Iemand al op de hoogte op hoeveel grams papier de voedselbonnen gedrukt gaan worden?

..Whatever | 04-02-06 | 14:25

Eigenlijk zouden alle Westerse kranten en tijdschriften op 1 dag al die prenten moeten afdrukken. Een beter 'Fuck you' lijkt me niet denkbaar.

JackRandom | 04-02-06 | 14:24

Hoxha, voor de volgende keer dat je couscous gaat eten: het is "dat laffe excuus" of "die laffe excuses".

ShimoKura | 04-02-06 | 14:21

Had'ie niet beter de mohammedaanse wereld kunnen aanspreken op de flagrante schendingen van de mensenrechten die direct voortvloeien op dat zgn heilige boek van ze: Mein Koran?

Mujahid | 04-02-06 | 14:18

Die gasten interesseert het geen ruk trouwens, althans de leiders. Echter die rukkers snappen ook wel dat de heaumeaus welke de EU runnen het eigen volk kort op de vrijheid van meningsuiting vandaar dat ze wat6 vlaggen verbranden ed. Allemaal tactiek in aanloop naar de totale wereld heerschappij van die islamieten. Het veautvolk weet niet beter die schreeuwen enkel.

..Whatever | 04-02-06 | 14:18

De westerse wereld heeft weer eens kennis gemaakt met Moslims nadat ze hun ware gezicht weer eens lieten zien.

Mongeaul | 04-02-06 | 14:17

Tijd voor wat verlichting

oculus | 04-02-06 | 14:17

Nee pritt, je zegt het nu zelf

CoJoNes | 04-02-06 | 14:15

Koffie Arabica?

crixus | 04-02-06 | 14:13

Kofi is te laat, niet afrekenen op de daad van een paar journalisten... doen ze lekker wel, we weten al hoe jullie in elkaar steken heuameausssss

..Whatever | 04-02-06 | 14:11

KaiserSoza zei "Koffie".

Pritt Stift | 04-02-06 | 14:11

Volgens mij zei Annan gisteren iets heel anders, hij sprak toen aanzienlijk meer begrip uit voor de moslimreactie. Wat Anan moet doen, is de intolerantie van al die moslimlanden scherp en ondubbelzinnig veroordelen.

CoJoNes | 04-02-06 | 14:10

Jammer, begint het net een beetje leuk te worden, gooit die excuus-neger de glazen weer in. Ik moest gisteren wel lachen om dhr. Baardmans in het 8-uurjournaal, die zei dat integratie van 2 kanten moest komen ????????????

linksisooknietalles | 04-02-06 | 14:10

Als de rooibos thee niet meer helpt.......... koffie!

KaiserSoza | 04-02-06 | 14:10

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken