Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Timmerfrans in z'n vieste Duits: "Islam hoort al 2000 jaar bij Europa"

Zweterig exotisme gepaneerd in het geloof dat mensen van nature sociaal-democratische wereldburgers zijn. Dat ziet er dus zo uit en het is niet te doen.

Nou Frans, hoort de islam bij Europa? *Raakt ontroerd van zijn eigen verschilligheid en vindt de bezwerende toon van een Duitse pastoor die misbruik ook een vorm van liefde vindt* "Al 2000 jaar ja...:):):):)". Nu draait de islam pas zo'n 1400 jaar mee, en dat zette Frans later ook recht, maar daar gaat het niet om. Waarom dat dwangmatige insisteren dat het Westen en de islam buren waren die elkaars huissleutels hadden en de kamerplanten water gaven tijdens vakanties. De islam hoort al 1400 jaar bij Europa ja, "Then the Winged Hussars arrived" (is een meme dus niet extreem rechts maar misschien ook wel we weten het niet meer).

Nog zo'n glijer

Social

Fascinerend gesprekje met een Hongaarse burgerjournalist (?)

Ondertussen op campagne

Reaguursels

Inloggen

Nu blijkt dus officieel ook, dat met Frans Timmermans, ook verwarde personen hun intrede hebben gedaan in de EU top.
Vaarwel Europa, tot nooit meer ziens.
Welkom Eurabia, wat de Israeliers al voorspeld hebben.

De-Glijdende-Rechter | 18-05-19 | 16:01

Als die immigrate zo positief is als velen ons willen doen geloven waarom worden landen die daar geen behoefte aan hebben bedreigd.
Ik zou denken "ok hun pech, krijgen wij lekker meer immigranten"

orban | 18-05-19 | 15:12

Oorlog en genocide horen al 5000 jaar bij Europa.

Badderbeest! | 18-05-19 | 14:10 | 1

dat klopt dan weer wel !

Schepvogel | 18-05-19 | 16:53

Hoezo fake-nieuws? We vechten al 1500 jaren tegen de Islam. Eerst met kruistochten die er echt niet zomaar waren en nu tegen terrorisme en het politieke Islam-systeem.

Patatter | 18-05-19 | 13:37

Gatver! Inderdaad heel vies Duits!

WarremeWors | 18-05-19 | 12:30

Die enge grijns op z’n gezicht direct na die uitspraak, vreselijk!

mrv | 18-05-19 | 11:24
-weggejorist-
WitteGrunneger | 18-05-19 | 11:23

Nou ja ik weet wel dat ze er al minstens 25 jaar bij horen want vanaf dat ik kleuter was zijn ze dagelijks in het nieuws.

Draak uit Brabant | 18-05-19 | 09:52

Timmermans vertegenwoordigt de babyboomers die heel ons continent verraden hebben, de weg-met-ons-generatie.
Biologisch gezien zou iedere soort zijn eigen bestaan moeten beschermen, maar het DNA van Timmermans is beschadigd, net zoals dat van alle linksen.
Dergelijke afwijkingen bestaan reeds eeuwen, maar in de Middeleeuwen hadden ze er tenminste een oplossing voor. Ze werden ofwel op de brandstapel gezet, ofwel verbannen buiten de stadsmuren zodat ze daar hun kostje bijeen moesten scharrelen.

Nonkel Frituur | 18-05-19 | 09:50

Sabaton volgende maand op Graspop.
Heb er zin An.

stijlloze reactie | 18-05-19 | 09:43
-weggejorist-
ricoricos | 18-05-19 | 09:32 | 1

2.000 jaar geleden regeerde Rome in de meeste delen van Europa, ook gewoon hier, tot aan de grote rivieren.

Wisten jullie dat ... de Bataven als uitstekende en uitmuntende krijgers werden gezien - Zozeer zelfs dat zij dienden als persoonlijke lijfwachten van keizer Augustus (Ja die ja. Die ene die de macht greep, na Julius Caesar).

Noord-Afrika en het Midden Oosten intussen .. hmm ..

Nederlandop1 | 18-05-19 | 08:55 | 1

Daar had je Carthago, Perzië en Egypte. Maar die staten stelden natuurlijk niet zoveel voor als de Bataven, aldus Nederlandop1, die tijdens geschiedenis net even ziek was

Titaantje | 18-05-19 | 10:15

Vooral na nine eleven,de torens in New York, maar ook door alle wereldwijde terroristische aanslagen op onschuldige burgers,is deze ook godsdienst angstaanjagend geworden. En het tegenovergestelde,dat men extreem wordt ook. Waar is de schuldige? Met haat en nijd,bereik je niks.

Jan Onbewoond | 18-05-19 | 07:57

Ik hoor Karel Martel kotsen.

Deksmaat | 18-05-19 | 07:50 | 1

Ik hoor mezelf kotsen...

WarremeWors | 18-05-19 | 12:31

De EU is bedacht om Europa te verdelen, en verdeeld te houden zodat de Amerikanen de hegomonie kunnen blijven behouden. De EEG was prima en het hoogst haalbare tussen de Europese natiestaten. Holle lege vaten als Weber en Timmerfrans. Het zijn slecht gespeelde theater stukjes voor randdebielen. Er is überhaupt geen democratie of wetgevende vergadering te vinden in de EU. Éen grote fopspeen en stemmen voor een partij die in het EU parlement plaatsneemt legitimeert deze charade alleen maar. Om ook even het onderwep moslim of mohammedanen aan te snijden: de Moren werden door Karel Martel ergens in Poitier verslagen ik dacht in 600 of 700 na Christus. El Cid en de Spaanse edelen verjoegen de Moren ( Marokkanem) uit Europa.
De Turken bezetten al meer dan 600 jaar delen van Europa met name in de Balkan. Ach wat zullen wij blij worden van de toetreding tot de EU van landen als Albanië,Bosnië,Macedonië en de door NATO gecreerde moslim ministaat Kosovo. Allemaal moslimlanden met heel veel bloed aan de handen die gefinancierd worden door de Saudi's,de grote nekafsnijdende,Islam extremistische bondgenoot van de VS en Israël.
Europa moet zich wat mij betreft opdelen in drie economische en militaire unies: Oost-Europa,Zuid-Europa incl. België en Noord-Midden Europa.
Wij hebben nu al meer dan 1 miljoen Polen in NL die hier werken ( en zuipen). Wat denkt u dat er gebeurt met NL als de Albanezen,Bosniërs,Macedoniërs en ander ongerief binnenkort onze EU gelederen komen versterken ? De misdaadcijfers zullen niet meer kunnen worden gepubliceerd. Een stem op een EU partij,maakt niet uit welke,is een stem tegen het Europa van de Natiestaten in ons geval ons goeie ouwe Nederland.

Eendragtmaaktmagt | 18-05-19 | 07:11 | 5

Zolang als Frankrijk, zo mogelijk de meest agrarische staat van Europa, die al heel lang op hoog niveau meevreet uit de suikerpotten van Brussel, die ons al veertig jaar systematisch en structureel bedondert over de ware staat van haar economie, maar niet langer de kans krijgt om mee te spelen met de grote noordelijke jongens.
-
Dan kun je over een jaar of veertig ook nog eens kijken of Groot Britannié, dat tegen die tijd ongetwijfeld de EU economisch voorbij is gestreefd, niet alsnog een keertje mee wil spelen.

bisbisbis | 18-05-19 | 09:51

Eendragtmaaktmagt | 18-05-19 | 07:11,

Wat hebben de VS met de EU te maken?
Het zijn onze eigen leiders die ons verraden. Niet voor een baan in de VS, maar voor een bij de EU. En veel Amerikanen, inclusief de huidige president Trump, zien ons juist als bondgenoten.

Het grote probleem is de zelfhaat binnen alle Westerse samenlevingen. Zowel hier als in de VS en in Israël proberen we "vriendjes" te worden met onze toekomstige beulen. Zelfs of juist (hoi, Ans Boersma!) als die openlijk aankondigen ons en onze kinderen te gaan onthoofden.
Dat is waar echt nepnieuws toe kan leiden. Decennialange stelselmatige linkse indoctrinatie op scholen, universiteiten en in alle Main Stream Media hebben ertoe geleid dat we onszelf als grootste vijand zijn gaan zien. De nobele wilden ("achterstandspositie") zullen ons wel even wat barmhartigheid bijbrengen.
Daarom zitten we met een minister van justitie die "in gesprek wil" met isis-kinderpooiers en oorlogsmisdadigers; maar die democratische PVV-ers een beroepsverbod wil opleggen.
De omgekeerde wereld.

Maar precies omgekeerd is het nieuwe normaal geworden.
Daar heeft echt niemand in de VS belang bij.

Dandruff | 18-05-19 | 10:03

@bisbisbis | 18-05-19 | 09:51: het eerste deel van het betoog: eens
Het tweede deel is nonsens: buiten de bankenstad Londen en een beetje autoindustrie in handen van de Indiërs en Duitsers en nog wat olie en gas dat na de Brexit in onafhankelijke Schotse handen komt, heeft Engeland niet veel te bieden qua economie. Dat wordt armoe leiden op het grootste eiland van Europa. Wij gaan genieten van een harde Brexit zonder verdrag met de EU. Britain waves the rules!

Eendragtmaaktmagt | 18-05-19 | 11:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Als ik dit soort leugens en geschiedsvervalsing hoort, vraag ik mij wel eens af wat de mannen die hun leven gaven in het verleden om Europa te beschermen tegen de islam zouden denken over dit soort randdebielen.

loser | 18-05-19 | 04:52 | 1

Die draaien zich om in hun graf!

BaldEagle | 18-05-19 | 14:33

Jodenvervolging bestaat al ruim 2700 jaar, hoort dat ook bij Europa? Slechts 1 periode dacht ik zo van 200 jaar dat er geen moordpartijen zijn geweest. Met als triest dieptepunt de holocaust van nog geen 100 jaar. Tjee zo behoort alles tot Europa. Wat behoort niet tot Europa vraag ik me af. We hebben zelfs al kangaroo’s

moetnoggekkerworden | 18-05-19 | 02:22 | 1

En panda's, niet te vergeten.
-
Ook al tweeduizend jaar onlosmakelijk verbonden met Europa.

bisbisbis | 18-05-19 | 09:53

Enige vergelijking met GoT.
De night king met zijn kouwe dooien, zijn de islam, reeds verslagen dus.
Cersei met haar Red Keep vertegenwoordigd Brussel en de EU.
Is dus weldra ook over.

Ray Skak | 18-05-19 | 02:08

De ‘rooien’ hebben hun laatste joker ingezet… a.d. onderkant zijn ze al kapot.

Veluwse-Eikel | 18-05-19 | 01:49 | 2

Dat zijn geen rooien hoor, vraag ze maar eens naar een "cap" op grote vermogens: niemand mag meer dan bv een miljoen bezitten op enig meet moment. Dat zullen ze niet willen en dus zijn ze rood noch links.

kindapaas | 18-05-19 | 10:28

@kindapaas | 18-05-19 | 10:28: Nee, dat zouden profeten van de Linkse Kerk, zoals Marcel van Dam of Matthijs van Nieuwkerk, of welke andere van de vele salonsocialisten, niet leuk vinden.

Brou Is Back | 18-05-19 | 12:19

Een stem op Timmerfrans is een stem op Islam.

gijs geluk | 18-05-19 | 01:05

Ok, Timmerfrans, maar als jij beweert dat de Islam bij Europa hoort, dan horen deze begrippen bij jou, in vier talen, misschien begrijp je het dan. Ik heb er alvast een handige voorbeeldtekst voor geplakt, dus ze zijn klaar voor gebruik:
.
1) (Ich bin ein) Übertrottel, Vollidiot (D)
2) (I am a) Retard, Moron (GB)
3) (Je suis un) Espèce de con, Imbécile
4) (Ik ben een) Naïeve sukkel
.
Verder raad ik je aan eens een paar boekjes van wijlen Hans Jansen te lezen over die fijne Islam van je, dan had je op z'n minst geweten dat die repressieve, gewelddadige veroveringsideologie pas 1400 jaar de aarde verziekt en niet 2000.

Brou Is Back | 18-05-19 | 00:45 | 1

Franz, der Uberschwanz.

janotus | 18-05-19 | 07:36

Nog veel enger dan tiran Frans vind ik al die hersenloze Nederlanders die op deze bosmongool gaan stemmen ook. Dan verdien je eigenlijk dat je ergens rondom Pyongyang geboren had moeten worden. Als fout fout zou voelen is Frans FOUT

Bali Lovert | 18-05-19 | 00:41 | 2

En dat is het echte probleem. Ik ken genoeg mensen die echt heel intelligent zijn, maar toch oh zo dom.

quantumcollider | 18-05-19 | 01:07

@quantumcollider | 18-05-19 | 01:07: Dat merk ik ook: een combinatie van cognitieve dissonantie en een slaaf-mentaliteit bij verder anders intelligente mensen.
Cognitieve dissonantie is het gevolg van een leven lang conditionering door o.a. school, media, en de feedback effect van mede-geconditioneerden.
De slaaf-mentaliteit heeft denk ik een evolutionaire oorzaak en dit is mijn theorie: een maatschappij is stabieler wanneer de meesten zich slaafs, conformistisch, en gehoorzaam gedragen. Dat werkt tegen de individu en het maakt de individu kwetsbaar voor uitbuiting door tirannieke leiders, maar de maatschappij blijft stabiel (maar niet welvarend, noch plezierig).

unshift | 18-05-19 | 03:02

@Wim141 | 17-05-19 | 18:02 | reageer

Zoals een populist als Frans is, kan hij dat onderscheid helemaal niet maken.

litebyte | 17-05-19 | 23:58

Maar zou je een auto van Frans kopen? En waarom niet, omdat je in al je haarvaten aanvoelt dat Frans niet deugt. Frans, om het diplomatiek te zeggen; je bent niet pluis.

Willem_Oltmans | 17-05-19 | 23:35 | 2

Tja ik krijg ook de griezels van die man. Ik kan er niet echt de vinger op leggen maar de beste omschrijving die ik er voor heb is dat er wat met die man is dat niet deugt.
Misscien ben ik gewoon te links voor zo'n eng rechts mannetje.

Munchhausen | 18-05-19 | 06:57

Een aal in een emmer snot, onze Franske.
-
(de emmer wél graag ontsmetten na gebruik)

bisbisbis | 18-05-19 | 09:54

Carolien door zijn oortje: "Franz, je hebt het verkeerde antwoord gegeven bij de verkeerde vraag! Het Christendom hoort al 2000 jaar bij Europa. En de Islam is niet hetzelfde als het Christendom... Hoe vaak hebben we die vragen gisteren nou geoefend ???. Het antwoord op deze vraag had moeten zijn: "Nein, natuurlich nicht!" Maar goed Franz, je kunt je zelf nog herpakken... En denk eraan, aan het einde zeg je "At your service", met twee vingers aan de slaap. En geen "Sieg Heil" he Franz, denk er aan......"

Mark zit te Dutten | 17-05-19 | 23:30

Exact hetzelfde soort mensen zoals Timmermans maakten het nazisme mogelijk om te groeien totdat ze uiteindelijk sterk genoeg waren om Europa aan te vallen, nu is het geen nazisme maar islamisme en dat gaat nog heel onplezierig worden voor ons ongelovigen! Deze man hoort thuis in een gekkenhuis, hij staat gewoon voor de ondergang van Europa te prediken! Als mensen weer de kans laten liggen de 23e, dan ga ik maar eens serieus erover denken het zinkende schip te verlaten. Als je nl met onbenullen zoals Timmermans de toekomst in moet gaan, dan wordt het op je knietjes voor allah of je voeten van heel dichtbij bekijken.

dutch bikkel | 17-05-19 | 23:28 | 1

Of erger, met je neus in de ongewassen kont van de Youssef-Jurk voor je...

Brou Is Back | 18-05-19 | 00:48

Het feit dat de vraag (of de Islam bij Europa hoort) gesteld wordt maakt eigenlijk al duidelijk dat het antwoord "nee" is. Wanneer de Islam werkelijk bij Europa zou horen hoef je de vraag niet eens te stellen. Je vraagt ook niet of Spanje wel bij Europa hoort, of zuurkool of kerktorens.
Maar het is natuurlijk wel een mooie manier om Timmerfrans een stomme fout te laten maken.

JvanDeventer | 17-05-19 | 23:10

"De islam verscheen het eerst in Europa op het Iberisch schiereiland in de 8e eeuw met de veroveringen van de Moren"
Het hoort dus al 1200 jaar bij Europa.
De builenpest hoort pas 600 jaar bij Europa.

Mr. Happy | 17-05-19 | 22:46 | 1

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hubal Eigenlijk een simpel geloof, wel effectief. Flink baren en op oorlogspad gaan. Beetje de maan vereren.

klowiepowie | 17-05-19 | 23:09

Die Timmermans is het volkomen kwijt. De islam bestaat i.d.d. 1.400 jaar. Misschien volgens de islamitische kalender bestaat de islam al 2.000 jaar. Eens even rekenen. Volgens de islamitische kalender 11 dagen verschil per jaar (600 x 11) / 365 = 18 jaar. Dat zouden zij nu in het jaar 2.000 leven volgens de Kabaa telling. Voor de schrikkeldagen. 600 / 4 = 150 dagen. Moslims hanteren de maancyclus als jaartelling i.p.v. de zonnecyclus.

klowiepowie | 17-05-19 | 22:42 | 1

1400 + 18 maakt nog geen 2.000 jaar.

klowiepowie | 17-05-19 | 22:50

Zullen we Sabaton hier buiten laten , Dank U !

Ghibli | 17-05-19 | 22:34

Zeit 2000 Jahr? De islam bestaat pas 1400 jaar!

Snoess | 17-05-19 | 22:23

Het spijt me mensen, maar we hebben verloren. De massa-immigratie, het monddood maken van kritiek op de islam, het onder de pet vegen van criminaliteit door allochtonen, de koning naar de iftar…. en dan hebben we Timmerflats ook nog eens. Nee, dit gaan we niet winnen. Ik ga vast een burka kopen.

Maria.1 | 17-05-19 | 22:13

''the violence in Europe comes from extreme right , not from moslims'' - Frans Timmermans in hogarije 2019. Iemand nog twijfels om anti EU te stemmen ?

gelachewoar | 17-05-19 | 22:06 | 3

"Politicologen reserveren de term extreemrechts vaak voor groepen die staat en samenleving totaal anders willen inrichten en daarbij geweld niet schuwen."
Ik denk we fundamentalistische moslims wel onder extreemrechts kunnen scharen.

Mr. Happy | 17-05-19 | 22:53

@Mr. Happy | 17-05-19 | 22:53: Links staat in de regel voor verandering, Rechts staat voor behoud van de huidige situatie (in ieder geval de goede dingen daar in). Als Links wint, en een nieuwe situatie creert, dan wil Links die situatie behouden en wordt dus per definitie rechts. Wat Links is en wat Rechts hangt af van de plaats en tijd. Islamfanatici die de sharia willen opleggen zijn rechts in een moslimtheocratisch land maar links in een niet-islamitisch land.

petersteenkamp | 17-05-19 | 23:00

@petersteenkamp | 17-05-19 | 23:00:
Klopt. En mensen die een paar honderd jaar terug in de tijd willen, zijn ook niet progressief, maar conservatief = rechts. Wanneer snappen mensen [lees: politici en opinievormers) het nou eens?

2tribes | 17-05-19 | 23:40

Dat smerige zelfingenomen minzame lachje. Om eng van te worden.
-
De eerste Romeinse keizer die het Christendom omarmde, was ergens rond het jaar 300. Dus ook al minder dan 2000 jaar geleden, daar kan deze man van de feiten niet mee in de war zijn.
De opkomst van de islam, begon gelijk met de veroveringsstrategie en het gedwongen overnemen van dat verachtelijke geloof. Daarnaast ging de opkomst van de islam in Europa gepaard met veel oorlogen tegen de islam (was toen nog niet bekend als het geloof van de vrede). Heeft TimmerFransie wel eens van Constantinopel gehoord?
De islam onderdrukte in die tijd al alle andere geloven, vandaar dat er in geen enkel islamitisch land meerdere geloven vreedzaam naast elkaar leven. Tot op de dag van vandaag.
-
Kom op Fransie, je hoeft alleen maar met de publieke omroepen mee te lullen. Neem ook een Caroline voor de feiten, dit staat allemaal zo stom. Dat emotionele meelij wekkende toneelspel, wordt zo doorzichtig bij het wat meer ontwikkelde publiek. Traantje bij MH17, was echt maar kwam wel heel gelegen naar beneden dwarrelen, vooral als je dan aan dat mondkapje moet denken. Bah, heb je ook zo gehuild om alle andere rampen op commando of was dat ook allemaal echt?

bananabanana | 17-05-19 | 22:05 | 1

Hoho, het Christendom ontstond toch in Israël, en die doen mee aan het Eurovisie Songfestival!!! Dus al 2000 jaar Christendom in Europa.

Brou Is Back | 18-05-19 | 00:51

Ik ben er wel voor om over te stappen op Russische olie. Rusland hoort ten slotte al duizenden jaren bij Europa.

teevee | 17-05-19 | 21:59 | 2

@teevee
Daarmee ben ik het volledig eens. Een Europees-Russische unie ligt zo enorm voor de hand dat het opvallend is hoeveel moeite er gedaan wordt het te voorkomen.

kindapaas | 18-05-19 | 10:47

Helaas wordt Rusland door Brussel chronisch als dè vijand van Europa afgeschilderd en Amerika als dè grote EU-vriend! Russische olie zal het dus wel niet worden! Sterker nog: als dat zooitje Eurofielen zo doorgaat zouden ze wel eens de woede van Poetin op hun hals kunnen halen met alle risico's van dien! Risico's voor ons, wel te verstaan!

BaldEagle | 18-05-19 | 13:22

Nee schudden, maar wel iets hebben gezegd. Erg dat continue gelieg. Stem ze weg!

Jan, Leiden | 17-05-19 | 21:55 | 1

Liegen is onderdeel van de narcistische overlevingsstrategie en zie hoe ver het meneertje al heeft gebracht.

2tribes | 17-05-19 | 23:42

Als de islam al zo lang bij Europa hoorde, zou het hier net zo een shithole zijn als is moslim landen.

Franker | 17-05-19 | 21:34 | 1

Gelukkig zijn wij wel doorontwikkeld ;-)

Dr_antonickx | 17-05-19 | 22:37

"Hozzárulók" - 'omgekochte verraders' (vrij vertaald)

CynicalBastard | 17-05-19 | 21:20

Jeetje. Is hij nu echt elke dag dronken?

Dr_antonickx | 17-05-19 | 21:01 | 1

Elke dag dronken is ook een geregeld leven!

BaldEagle | 18-05-19 | 13:23

Sinds dat politicus een volwaardige baan is geworden ipv iets wat je naast je reguliere werk deed, en de beloningen vele malen hoger liggen dan het gemiddelde loon of het minimum loon. Is het al bergafwaarts gegaan met de integriteit en de intentie van politici.

Ooit zaten ze er met hun hart op de juiste plaats met in gedachte altijd eerst het land.
Nu zitten ze er, azend op een volledige carrière met Brussel en haar mega salarissen in het oog. Brussel is als een utopie voor politici, alle vrijheden die ze wensen, nul plichten. Kritische media zijn er niet welkom, en als ze je stukje te kritisch vinden ben je er ook niet meer welkom. Ze staan volledig los van de werkelijkheid.

Politici zijn een volk op zich geworden, Brussel een land op zich. Ze leven parallel aan de realiteit en hun 'vee' bestaat uit burgers die ze lekker kunnen uitmelken.

Brussel zou pas weer kunnen functioneren als de lonen flink omlaag gaan waardoor er politici komen met hart voor Europa ipv gold-diggers. Nu gaat men voor het geld en het luxe.

Xantion | 17-05-19 | 20:58

Los van het feit dat de islam pas 1.400 jaar bestaat.
De holle slogan "iets hoort al 2.000 jaar bij Europa" is sowieso geen argument. Met die slogan kunnen immers ook feodalisme, tribalisme, homofobie, antisemitisme, racisme, slavernij en (godsdienst-) oorlogen verdedigd worden.
Op *denk* na zal geen enkele partij daar voor pleiten, zelfs PvdA niet.

Wie echt om Europa geeft importeert geen islam, punt.
Nog even los van de onvermijdelijke reeksen bloedige aanslagen en pogroms. ook los van de golven van seksueel, crimineel, homofoob en racistisch geweld door moslims, die Europa nu overspoelen. Ook los van de talloze oproepen tot haat en jihad van "Europese" moslimleiders, die onvermijdelijk tot een burgeroorlog gaan leiden.
Los van dat alles dus; waar willen we naartoe?

Bij de islam hoort een "rechtssysteem" dat doodstraffen zet op oa homofilie, overspel, afvalligheid, ketterij, hekserij, etc. Daartegenover zijn (kinder-) verkrachting en eerwraak dan weer wel 100% legaal in de sharia.
Weer anders ligt het bij geweldsmisdrijven zoals moord. Daar is het niet de overheid, maar het slachtoffer (of familie) dat beslist of een dader vervolgd en gestraft wordt of niet. In de praktijk betekent dat dus dat rijke en machtige clans altijd vrijuit gaan. Moslimlanden zijn bijna net zo feodaal als socialistische landen, dus zwakkere families kunnen onmogelijk een neef van de burgemeester aanklagen.
Voor echte untermenschen zoals vrouwen of niet-moslims geldt dat nog vele malen sterker. In landen als Pakistan is verkrachting van niet-islamitische vrouwen en kinderen feitelijk legaal, omdat elke ingediende aanklacht tegen een moslim leidt tot felle pogroms tegen die minderheid. Meestal na het vrijdaggebed, als de imams er op hebben gewezen dat verkrachting van niet-moslims in de koran wordt bejubeld, en het afwijzen daarvan dus "de bedenker van de islam beledigt".
Letterlijk een doodzonde. Temeer daar de islam net als het socialisme gelooft in "collectieve schuld", zodat elke sikh, hindoe, christen of boeddhist gestraft mag worden voor de aanklacht van een enkele sikh meisje.
#metoo heeft daar gelukkig geen bezwaar tegen, anders zouden de rapen gaar zijn.

Willen we dt echt in Europa?
Laat iedereen in je omgeving zich alsjeblieft inlezen over de islam, over de sharia, over islamitische landen, en over de behandeling van alle minderheden aldaar. Inclusief de islamitische minderheden.
En vertel iedereen dat niet alleen PvdA, D66, SP en GL streven naar islamisering; VVD en CDA doen dat net zo hard, alleen doen zij het stiekem.
Marrakech is door het hele kartel getekend.

Dandruff | 17-05-19 | 20:55

De ontwikkeling van de EU kan geheel los staan van massaimmigratie en Islam. Links wil en moet kennelijk een verIslamiseerd Europa omdat ze geen vertrouwen hebben in de oorspronkelijke bevolking. Kan er geen andere conclusie aan verbinden.

BozePaarseMan | 17-05-19 | 20:53

Weet je wat ook al 2000 jaar bij Europa hoort, volksverhuizing, moord, doodslag en verkrachting.

Dus dat is ook maar meteen nastrevenswaardig?

Wat een verschrikkelijke vent.

Fcknwckd | 17-05-19 | 20:39 | 1

Nooit gedacht dat ik nog eens pure haat zou koesteren jegens dit soort verraders die een dubbele agenda hanteren en de burger dag in dag uit voorliegen.
Pleur op met je een EU! Niet in deze vorm en zeker niet met deze landverraders.

pickalilly | 17-05-19 | 20:47

Goh Hans Brusselmans blijkt een diversiteitsdrammer, wie had dat nou gedacht?

lingo star | 17-05-19 | 20:36

Al 2000 jaar. Zo'n blunder valt niet meer te corrigeren. Jezus! Die dan weer wel.

Wim141 | 17-05-19 | 20:36 | 3

Jezus was ook Timmerman

Wolfje_Tungsten | 17-05-19 | 20:42

Timmerfrans = alcootje!

Dr_antonickx | 17-05-19 | 21:02
-weggejorist-
sparrow | 17-05-19 | 20:21

Dus de timmerfrantz is ook vertegenwoordiger van zijn voormalige fractiegenoten van denk. Het gedachtegoed van erdogan. Een pot zeik.

bqbq | 17-05-19 | 20:18

"Bis 2000 Jahre", sprak hij met een bijna trotse stem.
Wat een hufter!

kotelet | 17-05-19 | 20:13

Heeft kadaver Frenske last van Alzheimer en Parkinson in dat filmpje met DJ Eppink? Hij schudt continu met z'n hoofd... Arme man...

Slinkse Klerk | 17-05-19 | 20:10

Je ziet hem nadat hij "Zeit 2000 Jahre" uitspreekt even bezinnen: voel ik daar mijn paarse helm nou volstromen met pure goedheid? Eindelijk weer een harde zonder oesters en Kamagra.

Balabanov | 17-05-19 | 19:58 | 2

Ja verschrikkelijk dat toontje en die blik erbij - obsceen bijna.

2tribes | 17-05-19 | 23:53

De islam hoort bij Europa zoals een zwerende steenpuist hoort op de kont van Hans Brusselmans a.k.a. de gevaarlijke EUrofiel Frans T..

Jan Passant mk2 | 17-05-19 | 19:54

Was van de zomer in Spanje en daar had je het Alhambra. Dat was uit de tijd dat de Moslims de baas waren in Spanje. Het waren Moren, uit de tijd dat Marokkanen nog negers waren die de Islam aanhingen.

Osdorpertje | 17-05-19 | 19:53

En dat allemaal door een boze mislukte kunstschilder.
Die Duitsers moeten eens stoppen met hun destructieve eeuwigdurende collectieve schuldgevoel.

oplichter | 17-05-19 | 19:49

The winged hussars is zeker niet het beste van internet.

Wolfje_Tungsten | 17-05-19 | 19:46

Wat een engerd die frans. Je ziet toch dat die man niet integer is.

HenkvdMast | 17-05-19 | 19:45 | 1

Het is ook een PvdA-er ....

Wekkertje | 17-05-19 | 19:48

Beleg van Wenen (1529)
Beleg van Wenen (1683)
Nee dus Timmerfrans, we moesten ze toen niet en nog steeds niet.

Wekkertje | 17-05-19 | 19:45 | 2

Spaanse Reconquista

Wekkertje | 17-05-19 | 19:47

Jabba Timmermans zegt, dus dan is het waar. Onthoud dat, de rest is fakenews

Wolfje_Tungsten | 17-05-19 | 19:48

Je ziet hem gewoon klaarkomen in z'n XXXL pantalon.

IslamPislam | 17-05-19 | 19:41

Telkens dat dictatoriale activisme. Is het niet wie onze homogene favoriet is in Tel Aviv, dan wordt wel geprobeerd om de monomane islam door de neus te boren. Maar probeer eens uit te leggen dat Rusland qua mentaliteit, godsdienst, etnografie enz. al sinds mensenheugenis bij Europa hoort. Dat past weer niet in het narratief. De Timmermans ideologie wil de neuzen daar niet op richten, maar wel bij Constantinopel en Gibraltar de zee-engten overspringen. Durf eens echt pan-Europees te denken tot aan en voorbij de Oeral.

Eeuwig..Op..Vakantie | 17-05-19 | 19:39 | 1

Volledig mee eens. Velen hebben een ongefundeerd oordeel over Rusland zonder er zelf ooit geweest te zijn; uit eigen ervaring weet ik dat het je leven compleet verandert, voor wie er open voor staat. Niet geschikt echter voor knakbare zieltjes of wie overal hulp bij nodig heeft.

kindapaas | 18-05-19 | 11:13

Leve Jan Sobieski. Weg met Hans Brusselmans.

Tempolier | 17-05-19 | 19:29

Kan iemand niet een beetje polonium door timmerfrans z'n vreten mengen?
Want die vieze leugenaar is gewoon een gruwelijk gevaar voor heel het westen!

Ronnie D. | 17-05-19 | 19:27

Trouwens, wat klappen die lompe moffen hard!!

Ko Ranzig | 17-05-19 | 19:19 | 1

Zit in het DNA.

lacucaracha | 17-05-19 | 19:27

Ik word best bang van Timmerfrans. Doet me denken aan de Hema die opeens hoofddoekjes en Halal produkten ging verkopen. Bleek achteraf dat op dat moment een Saudische investeerder geïnteresseerd in de Hema was.

Atlantis-95 | 17-05-19 | 19:19 | 4

@unshift | 17-05-19 | 19:21:
Hij doet mij denken aan de nar van de Franse Zonnekoning, met zijn decadente Brusselse hofhouding en perverse intrigres.

2tribes | 17-05-19 | 23:58

Sinds dat moment mijd ik die Hema als de pest! Op mijn vraag waarom ze in vredesnaam hoofddoeken gingen verkopen kreeg ik als antwoord: 'de Hema wil een winkel voor iedereen zijn'! Toen ik vervolgens vroeg of ze dan ook doopjurken gingen verkopen bleef het stil! Hypocriet winkeltje, bah!

BaldEagle | 18-05-19 | 13:29
▼ 1 antwoord verborgen

Hoe ongelofelijk onhebbelijk kun je zijn als mens he? Al zou je je uiterste best doen om net zo walgelijk als Timmermans te worden, dat lukt je gewoon niet! Werkelijk een verschrikking die man haha.

De Libertariër | 17-05-19 | 19:18 | 1

Het lijkt mij een arrogante man, die een hele smerige smaak bij mij achterlaat.

schijtzat | 17-05-19 | 19:26

De lul van het jaar 2019; Der Franz!!!

Ko Ranzig | 17-05-19 | 19:16

Frans wil stemrecht voor 16 jarigen.

Ben-Bataaf | 17-05-19 | 19:12 | 2

Als het aan mij ligt pas als je de 33 passeert.

McMarx | 17-05-19 | 20:16

En trouwen voor meisjes vanaf 9 + de rest van de sharia. Zeit 2000 Jahre.

Mark zit te Dutten | 17-05-19 | 23:22

Als je enige morele integriteit hebt, dan kan je niet stemmen voor de volksverraders van de EU. De EU is door en door rot.

unshift | 17-05-19 | 19:11 | 1

Benieuwd of de generaties na ons ooit nog integere bestuurders gaan kennen...

2tribes | 18-05-19 | 00:00

Gewoon niks geleerd van het Derde Rijk.

Of juist wel en het zelf beter willen doen. Kan ook.

Koekkeloere | 17-05-19 | 19:10 | 1

Het laatste.

lacucaracha | 17-05-19 | 19:24

Ik word hier serieus best wel bang van...

Schepvogel | 17-05-19 | 19:09 | 1

Don't get scared, get ready. Angst is het pad naar Frans Timmermans.

Aap Noot Miesje | 17-05-19 | 20:02

Kan die volgevreten timmerbonk niet zachtjes bezwijken aan een hartpetetter?

simon49 | 17-05-19 | 19:09 | 1

kijk dan maar uit voor wat er na komt.....

Tuinhekje | 17-05-19 | 19:23
-weggejorist-
Jan Bennink9906 | 17-05-19 | 19:05 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Oei, deze is moeilijk! Wie staat me meer tegen: Timmerfrans of de islam?

Stijlicoon | 17-05-19 | 19:01

Er wonen al 700.000 jaar mensen in Europa, waarbij de islam in die allerlaatste 0.2% pas een rolletje speelt. Eigenlijk is de islam pas veel later een rol gaan spelen, precies gelijk met de opkomst van olie. Ik verwacht dat die correlatie in stand blijft tijdens het verdwijnen van het olie tijdperk.

W_F | 17-05-19 | 18:59
-weggejorist-
Nuuk | 17-05-19 | 18:58

Dat lachnummertje gaat na 26/05 wel ietsje minder zijn bij Frenske .

likmegaties | 17-05-19 | 18:55
-weggejorist-
lacucaracha | 17-05-19 | 18:55

'De leugen regeert'. Kent u deze uitdrukking?

Dr. Blechtrummel | 17-05-19 | 18:51

Tijd dat Timmerfrans is in aanraking komt met de ware islam, er zijn zat filmpjes te vinden wat die totaal idioten allemaal uitvreten, en maar blijven verkondigen dat dat islam goed is.
Vies volgevreten arrogante landverrader (is mijn mening).

Free will | 17-05-19 | 18:47

Ja, weet je wat bij de mensheid hoort? Kanker.
Dus Frans, ook maar omarmen?

michelpen | 17-05-19 | 18:46

Islam hoort bij Europa zoals Duitsland bij Polen hoorde in 1939

coitus reservatus | 17-05-19 | 18:45

Frenske vergist zich. De resolutie van Straatsburg is pas van 1975. De OPEC landen hebben daar uitonderhandeld meer immigratie en promotie arabische cultuur/islam in ruil voor onondoorbroken olie naar de EEG sinds de behoefte aan olie ontstaan door de industriele revolutie. En dan het verdrag van Marrakesh 2018 daar weer bovenop over recht op basisvoorzieningen ook bij illegale immigratie, jokken tijdens procedure en veilige landen. Voordeeltje van de schone energie is dat er minder afhankelijkheid komt tov olieproducerende landen

HetOorAakel | 17-05-19 | 18:43 | 2

corretie 1973 that is.

serieusgenomen | 17-05-19 | 18:58

Eigenlijk gebruiken we olie nog maar voor een klein deel van onze energie voorziening: auto's en vrachtauto's. Die vraag kan binnen10 jaar helemaal wegvallen waardoor we kunnen kiezen met welk olie land we zaken willen doen. De OPEC heeft al veel macht ingeboet, als de vraag zo laag is dat we leden tegen elkaar kunnen uitspelen dan is het over en uit.

W_F | 17-05-19 | 19:08

Ik ga bijna geloven dat de islam bij Europa hoort. Door dagelijks gebruik te maken van het openbaar vervoer wordt je met de neus op de feiten gedrukt. Draai dat nog maar eens terug.

Willibald von Klúúúk | 17-05-19 | 18:42

Christelijke jaartelling: Allah aan het kruis ohnee dat was Jesus, owja dan is Allah Jaweh, en het is nu 2019 en dat met God begon met het jaar Nul ensow, dus 2019 jaar dus zegmaar 2000 jaar en ik ben links en voor een verenigd Europa dus ook Islam oh ok en dan zeg ik gewoon dat. Inshallah.

onesizefitsall | 17-05-19 | 18:41

Christelijke jaartelling: Allah aan het kruis ohnee dat was Jesus, owja dan is Allah Jaweh, en het is nu 2019 en dat met God begon met het jaar Nul ensow, dus 2019 jaar dus zegmaar 2000 jaar en ik ben links en voor een verenigd Europa dus ook Islam oh ok en dan zeg ik gewoon dat. Inshallah.

onesizefitsall | 17-05-19 | 18:41

Spekrug Timmerfrans gaat binnenkort beweren dat de Marokkanen Europa bevrijd hebben in 1944 en 45.

Ronnie uit Helmond | 17-05-19 | 18:39 | 1

Is dat niet zo dan??? In de geschiedenisboeken van mijn kinderen lees ik niets anders...

Mark zit te Dutten | 17-05-19 | 23:23

Meer dan 800 jaar voor de gevleugelde huzaren kwamen versloeg de Franken onder leiding van Karel de Hamer de mohammedanen nabij Tours/Poitier (het was de eerste grote nederlaag voor de mohammedanen) . Die Franken verdienen dus ook wat meer credits.

Welk volk spreekt er tegenwoordig overigens nog Frankisch en stamt dus van die helden van toen af?

rode peper | 17-05-19 | 18:34 | 1

De Fransen, lijkt me. Kijk hierboven nog even terug over die Slag bij Berre.

Mammeloe | 17-05-19 | 18:42

verwarde man

tussen_de_koeien | 17-05-19 | 18:32

Bij dit soort shit mag je mensen gewoon in de bek rochelen. Eet mijn fluim Frans.

Aap Noot Miesje | 17-05-19 | 18:28 | 2

Wat zou er buiten de gin toch in het speeksel van Juncker zitten,het heeft het zelfde effect als prednison

likdoorn | 17-05-19 | 18:46

'We beslissen iets, laten het dan even rusten om de kat uit de boom te kijken. Maakt niemand ophef, omdat de meeste mensen geen idee hebben waar het over gaat, gaan we stapje voor stapje door tot er geen weg terug meer is'

Die lsd zit in ons water denk ik eigenlijk.

Aap Noot Miesje | 17-05-19 | 19:55

Vlad de Spietser zou het niet eens geweest zijn met die Brusselmans.

McMarx | 17-05-19 | 18:28 | 1

Dat was ook een tiran, dus wellicht hadden ze het goed kunnen vinden samen!

BaldEagle | 18-05-19 | 14:42

2000 jaar? De islam is 1400 jaar geleden ontstaan dus Timmermans lult uit z'n nek. Daarbij maakt de islam helemaal geen 1400 jaar deel uit van Europa, maar bedreigt het Europa al 1400 jaar lang. Da's nogal een verschil.

canis lupus | 17-05-19 | 18:23

Verrek! Hij lijkt sprekend op die Brusselmans uit dat SP-filmpje.

McSnor | 17-05-19 | 18:22

Mann, mann, mann wat een Voll-Idiot.

SugarCandyMountain | 17-05-19 | 18:21

Benieuwd bij welke iftar 'ons' franske aanschuift. Aan z'n bolle kop te zien doet hij er elke avond drie

Jan Leul | 17-05-19 | 18:21 | 1

Ach, dat is toch normaal bij de leden van de Bilderbergkliek? Onze eigen Koning was ook aangeschoven bij een iftar in een buurthuis in Transvaal, een wijk waar iedere rechtgeaarde Hagenees al jaren met een grote boog omheen rijdt! Zóóóó gezellig, want ja, je moet de banden met de bezetter natuurlijk wel op peil houden, nietwaar?
www.ad.nl/binnenland/willem-alexander...

BaldEagle | 18-05-19 | 13:45

Dat gezicht dat hij erbij trekt als hij spreekt. Krijg er rillingen van.

nedpol | 17-05-19 | 18:18 | 4
-weggejorist-
Jan Bennink9906 | 17-05-19 | 18:50

@nedpol | 17-05-19 | 18:27:
Dan moet je héél snel emigreren naar een niet-EU land! Meer smaken zijn er niet!

BaldEagle | 18-05-19 | 13:56
▼ 1 antwoord verborgen

Precies wat de Raad van Europa dacht, ook. En dat was al voordat 'ISI' omgedoopt werd tot 'ISIS' en de wereld kennis maakte met wat nieuwe 'mean streaks' van de islam.
https://www.alertgroepen.nl/2016/08/21/raad-van-europa-versterkt-islam-en-islamisering-in-europa-doelbewust/

Komt je dit bekend voor?
"1743-2: Islamofobie is het gevolg van een verkeerd begrip van de islam. Nationale regeringen pakken islamofobie onvoldoende aan, wat rechts in de kaart speelt.
1743-3: De islam hoort bij Europa, deelt haar culturele wortels, heeft veel bijgedragen aan de beschaving en erkent de universele rechten van de mens en de vrijheid van meningsuiting."

Kinderlijk naïef en lachwekkend dom, of wel degelijk onderdeel van een bizar plan?
http://www.gelehesjes-nederland.nl/hoofdpunten/nexit/lees-en-huiver-eu-wil-60-miljoen-migranten-voor-2050/

https://www.youtube.com/watch?v=pEaTeuVFxa4

Vergis je in ieder geval niet: de oude lijn wordt doorgezet.
Niks geen hervormingen. Alleen maar meer, meer, meer...
Al is het alleen maar om niet toe te geven dat men verkeerd zit – want zo kleinzielig en hatelijk is de mens, en die in Brussel in het bijzonder.

Slogra | 17-05-19 | 18:16 | 4

" Premier Rutte gelooft niet dat iemand op het ministerie van Justitie en Veiligheid bewust ernstige asieldelicten heeft willen wegmoffelen". (telegraaf)
* Ook in de AZC is het dus allemaal rozengeur en (halve) maneschijn!
Voor het gemak heeft hij het over: "iemand van J&V".

demaup | 17-05-19 | 18:25

1743-3: "De islam hoort bij Europa, deelt haar culturele wortels, heeft veel bijgedragen aan de beschaving en erkent de universele rechten van de mens en de vrijheid van meningsuiting."
Let wel, dit zijn dus niet-moslims die dit als een feit presenteren!
Zijn ze kennelijk vergeten te checken of dat inderdaad juist is.
NRC, VK, NU, kom er maar in met jullie factchecking. Ontmasker deze utopie.
Bijvoorbeeld door vast te stellen hoe het in de islamitische wereld gesteld is met VvMU en UVRM.
En nee, niet gaan roepen dat het theoretisch gezien klopt, maar dat het slechts schort aan de uitvoering........in de hele islamitische wereld.

michelpen | 17-05-19 | 18:42

@michelpen | 17-05-19 | 18:42:
" en erkent de universele rechten van de mens en de vrijheid van meningsuiting."
Vooral Saudi Arabie en Iran

Wekkertje | 17-05-19 | 19:56
▼ 1 antwoord verborgen

Oh, dat rapalje stond nog niet zo lang geleden nog tot aan Wenen...

vmk | 17-05-19 | 18:09 | 3

Maar 2 x succesvol tegen gehouden. Een islamitisch spreekwoord luid echter driemaal is scheepsrecht

Jan Leul | 17-05-19 | 18:13

Croissantje iemand?

Kijkeensaan | 17-05-19 | 18:16

Ze horen net zo hij Europa als bij de PvdA. Daarom heeft Denk de partij van Timmermans opgeblazen.

NPOlitiekgekleurd | 17-05-19 | 18:08

Kielhalen die verrader!!

vmk | 17-05-19 | 18:08

De builenpest hoort ook al heel lang bij Europa maar we zijn toch blij dat we moderner in ons denken zijn geworden en die bende buiten de grenzen houden.

Reagurend_Nijlpaard | 17-05-19 | 18:05

Veel kritiek op de aanhangers van de islam hier. Maar waarom staan er dan wel 100.000 Ajax supporters te juichen voor spelers zoals Zyech, die ook dit geloof aanhangt? Zijn het dan alleen louter autochtone Nederlandse spelers die voor een jubelstemming in ieder geval Amsterdam zoeken?

Mannes | 17-05-19 | 18:04 | 6

Nou, die andere uitgehongerde had tegen Tottenham lekker op de bank mogen zitten. Met zijn gelletje na 1 kwartier spelen. Niet normaal.

Mammeloe | 17-05-19 | 18:24

De familie van Appie Nouri stond vrolijk te springen op het podium toen 100.000 fans 'wie niet springt, die is geen jood' zongen. Nou jij weer!

NeedIsaymore? | 17-05-19 | 18:42

Voetbal supporters doen nu eenmaal veel dingen zonder er veel bij na te denken.

W_F | 17-05-19 | 18:47
▼ 3 antwoorden verborgen

Zover als ik weet wordt de Islam ons pas zins 1975 echt opgedrongen dankzij het gebrek aan goedkope olie voor de globalisten met hun steeds grotere industrie "heeft niks te maken met multicultuur", de angst voor schaarste van olie is ook de redenen dat men het over global warming heeft, want de industrie en handel van land naar land "ter zee, en in de lucht" wordt wel enorm lastig op stroom...
onafhankelijkdelft.nl/omvolken/
gerard1945.wordpress.com/2017/08/06/d...
.
En inderdaad "zoals Timmermans zegt" wordt dit als men zo doorgaat de vernietiging van veelzijdige Europa.
Het loont zich straks niet meer om ergens op vakantie te gaan want dank de EU is de situatie "cultuur" straks overal hetzelfde, behalve het weer, en hopelijk ook nog de taal.....
Het gelul over multicultuur, waarom zoveel van 1 geloof... kan me nog veel en veel meer soorten mensen bedenken waar ik liever meer van zie hier komen wonen, chinezen, russen, Portugezen, noem maar op die zijn pas hier erg weinig vertegenwoordigt, En hun eisen voor aanpassing van onze cultuur naar die van hun, het begint nu behoorlijk overheersend te worden met de Islam drammers., dank de vele eisen van deze groep begint het te irriteren/overheersen en vooral integratie faalt enorm, dankzij de waardeloze eisen en handhaving vanuit Den Haag.
Zelfs scholen zijn in niveau behoorlijk gekelderd, zodat anderen het nog kunnen bijbenen.
Gewoon weer terug naar het mooie EEG en op een eerlijke democratische manier, samen werken, grenzen dicht, goede controles, handhaving van conventie van Genève, opvang voor echte vluchtelingen, en asielzoekers.
En handel met landen onder elkaar goed en eerlijk regelen.
controles bij grenzen kunnen digitaal net als de moderne parkeer plaatsen/ en snelheid controles die werken op kenteken, vrachtverkeer kan vooraf aangeven wat ze transporten en bestemming om zo ook de grens zonder oponthoud dit alles met natuurlijk af en toe steekproeven, en de politie eens wat vaker alle soorten mensen op straat laten vragen voor hun verplichte ID.

Rene046 | 17-05-19 | 18:04

Heeft iemand een teiltje?

g00f | 17-05-19 | 18:01

Leek mij een leuke film om eens te bekijken al is hij gedateerd.
The gates of Vienna 1683./ Day of the Siege September Eleven 1683.
Nou blijkt hij zeer moeilijk hier te krijgen/kopen te zijn.
Vraag mij af waarom.
Maar wie zoekt zal vinden.
gloria.tv/video/kCYjvFxtT2wd4z68nCF8a...

Roadblock | 17-05-19 | 18:00 | 4

Dank je wel, die ga ik zeker kijken.

schijtzat | 17-05-19 | 19:28
▼ 1 antwoord verborgen

Vreselijk wat een idioot!

MacMiep.nl | 17-05-19 | 18:00 | 2

Leestip veur die idioot: Verhulst, Dimitri ‘Bloedboek’
En verder eensch met uw gedachte over dit uitgesproken misbaksel.

bij gelegenheid | 17-05-19 | 18:04

Eensch.

schijtzat | 17-05-19 | 19:27

Ik zou toch zo graag is een muisje zijn bij geheime Europese besprekingen of deze "hogergeplaatste" lullen een absoluut werkende waarheidsserum toedienen om deze onderdanigheid naar de islam te achterhalen. Krijgen ze allemaal een paar miljoen of meer als ze de islam in de hemel prijzen of worden ze bedreigt ? Dit is toch niet meer normaal, al 2000 jaar niet.

jan huppeldepup | 17-05-19 | 17:59 | 2
-weggejorist-
Tha Analyzer | 17-05-19 | 18:08

Dan mag Fransie 3 Islamitisch landen noemen die dezelfde democratie, waarden en normen hebben als Europa. Nou vooruit doe maar twee, als je het echt niet meer weet is 1 ook genoeg. Daaag Fransie!

azijnseikerT | 17-05-19 | 17:59

'Europe will be divers?' Als dat zo doorgaat, ga ik voor het eerst van mijn leven de straat op (ben nu 70).
Asiel-Immigratie? Meer dan 70% werkt niet (en gaat op vakantie naar het land dat ze zogenaamd ontvlucht zijn zoals de Somaliers).
Arbeids-immigratie? Een substantieel deel daarvan (zie Indiërs op IT-banen bij de grote banken) nemen banen weg van Nederlands IT-ers enkel en alleen vanwege de kosten. Inhuur is belasting technisch interessanter dan vast personeel.

FB14 | 17-05-19 | 17:58 | 1

Ik doe met je mee!

lacucaracha | 17-05-19 | 19:30

Als de Islam al 2000 jaar bij Europa hoort, dan word het tijd voor iets anders.
#stem ze weg.

MistaRazista | 17-05-19 | 17:53 | 3

We hebben ook al 2000 jaar last van kakkerlakken. Betekent niet dat ze er bij horen.

azijnseikerT | 17-05-19 | 18:00

horen bij Europa,als in, ze proberen al heel lang de Europese beschaving te verwoesten middels hun heilige oorlog a.k.a. de Jihad. Al 1400 jaar onze common enemy. In die zin, horen ze er bij zoals the Joker bij Batman hoort. Maar ze horen hier niet thuís.

Joostmochtnietsweten | 17-05-19 | 20:12

‘t Schoftentriefeltuigh, nu in de hoedanigheid van dit misbaksel, vergeet er bij te vertellen dat zij, enkel zij de eu resoluties 1605 & 1743 hebben geïnstutionaliseerd. Als ware zij Hem himself. En het nietDeugende volk blijft verdwaasd en vol ongeloof achter met de brokken die dit soort (sic) aanricht.

bij gelegenheid | 17-05-19 | 17:51

PvdA, een rijke historie, Jan de Arbeider heeft veel aan hen te danken. Sinds de vroege jaren 70 is het een regentenpartij geworden met aparatsjiks die anno nu nog steeds denken dat ze er toe doen. Franske, kotsmisselijk word ik van die vent.

Jan Lange3373 | 17-05-19 | 17:51
-weggejorist-
Injegezicht | 17-05-19 | 17:47 | 1

Van de week ook weer dat gezeik over Marokkaanse "Gastarbeiders", niks over de Spanjaarden of Italianen, of Chinezen ....

Dit is echt een soort lange tenen indoctrinatie, wetende dat Moslims nooit naar Europese TV kijken.
Alleen wij worden er fkin iedere dag mee geconfronteerd.

Torquemada | 17-05-19 | 17:45 | 1

Ze hadden gelukkig 1 goed geïntegreerde Marokkaanse gevonden voor het programma.
Dat zal een aardige zoektocht geweest zijn.

Oepsie1234 | 17-05-19 | 17:56

Ergens heeft 'ie gelijk. We vechten al vrij lang tegen de barbaarsheid van de islam. Maar barbaarsheid is een fundament, dus dat duw je niet zomaar omver. De enige oplossing is het aantal moslims zo laag mogelijk te houden, dan zullen ze geen probleem zijn. In eigen land mogen ze verder doen wat ze willen.

Nederland80 | 17-05-19 | 17:44 | 2

De mohammedanen hebben sedert het jaar 630 telkens weer van 'niet eigen land' 'eigen land' gemaakt. Straks 'niet eigen land' Nederland?

HogeNood | 17-05-19 | 17:52

Timmermans in de Hongaarse video: most antisemitism comes from the extreme right. De Volkskrant (jawel): de helft van de jonge moslims is antisemitisch. https://www.volkskrant.nl/mensen/antisemitisme-onder-jonge-moslims-is-fundamenteel-en-diepgeworteld~bdc41a73/

"I take you to beautiful Paris". Zullen we een keppeltje opdoen? Just for fun.

Wim141 | 17-05-19 | 17:39 | 2

Islamisten zijn over het algemeen ook extreem rechts. Ga eens naar een land als Pakistan en vraag daar aan ongelovigen of liberale moslims (ja die bestaan daar!) hoe ze denken over streng gelovigen. Die worden omschrreven als uiterst rechts en conservatief.

Dat partijen als Groenlinks bij u in Nederland een beetje "The enemy of my enemy is my friend" spelen hebben progressievelingen of liberalen in moslimlanden als Indonesie of Pakistan geen boodchap aan hoor.

litebyte | 17-05-19 | 17:48

Op zich heeft Timmerfrans gelijk al 2000jaar rovend, moordend en verkrachtend door Europa. En ik vergeet ontvoeringen door de slavenhalers. En ja islamitische slavenhalers die Europeanen tot slaaf maken.

Jacktheflipper | 17-05-19 | 17:35

Viel me mee dat hij geen 'Ich bin ein Berliner Bol' riep.

Mr_Natural | 17-05-19 | 17:34 | 2

Had hij maar “Ich bin Mohammed” geroepen. Dan zouden we heel snel van hem af zijn...

knutsel_ | 17-05-19 | 17:42

Breng hem nou niet op gedachten, straks klimt ie met een klein kind op een muurtje.

Pelforth | 17-05-19 | 17:43

Wat moet dit toch een heerlijke tijd zijn voor Frans.
Overdag op kosten van de belastingbetaler ontbijten, lunchen en dineren om dat dikke lijf nog wat aan te dikken. En dan 's avonds nog eens heerlijk bij de iftar aan te sluiten om zowel te kunnen deugen als je buikje nog ronder te eten. Frans, het enige varken dat wel welkom is daar.

76435 | 17-05-19 | 17:33 | 2

Ghe

drs. P | 17-05-19 | 17:37

Franske voelt de bui al hangen daarom richt hij zich tot het voetvolk.

Trumme | 17-05-19 | 17:45

Zingen is heel fijn en sorteert een goed effect bij dementerenden. De BBC heeft er net een 2 delige docu over uitgezonden. De hele pvda kan in één busje, makkelijk voor de dagopvang. Terwijl de islamitische achterban de pvda uit dankbaarheid allang een dolk in de rug heeft gezet dromen ze bij de pvda nog verder. Ze zijn allemaal de weg kwijt.

eastender | 17-05-19 | 17:33

Niet alleen Rutte, maar ook Willem-Alexander en Maxima staan achter Timmermans.

sociaal_econoom | 17-05-19 | 17:33 | 2

Ze passen er makkelijk achter zelfs koning Alex

Jacktheflipper | 17-05-19 | 17:37

En wie niet voor hun is, is tegen hun.

MistaRazista | 17-05-19 | 17:58

Frans Timmermans hoort al 200 kilo bij de EU.

Mr_Natural | 17-05-19 | 17:30

Gelukkig hoort Timmerfrans maar maximaal 68 jaar bij ons

van Balen | 17-05-19 | 17:30

"Timmerfrans in z'n vieste Duits: "Islam hoort al 2000 jaar bij Europa"

Nou ja, dat van die 2000 jaar had hij kennelijk al zelf gecorrigeerd, begrijp ik. Maar voor de rest is het uiteraard baarlijke nonsens. De islam hoort werkelijk totaal niet bij Europa, nu niet en toen ook al niet.

De islam is een enge, ordinaire veroverings-ideologie: het enige wat die Mohammed en zijn vriendjes en opvolgers deden in de 6e en 7e eeuw - en later - is roven, plunderen, moorden, gebieden onderwerpen, etc. Zo zijn ze inderdaad doorgedrongen tot in Spanje (al Andalus), waar ze later in de middeleeuwen weer uitgekickt zijn, en zo hebben ze uiteindelijk in 1453 de hoofdstad van het eeuwenoude Oost-Romeinse of Byzantijnse Rijk, Constantinopel, ingenomen. Ze stonden in de 1683 ook nog een keer voor de poorten van Wenen om dat te veroveren, maar dat is niet gelukt.

Als Timmermans in alle ernst beweert dat de islam bij Europa hoort, dan is hij, net als Wilders zei van Ella Vogelaar toen die orakelde dat Europa later een joods-christelijk-islamitische traditie zou hebben, "knettergek".

Dr_Johnson | 17-05-19 | 17:28 | 1

"in de 6e en 7e eeuw". Sorry, moet uiteraard zijn: 7e en 8e eeuw.

Dr_Johnson | 17-05-19 | 17:46

Wacht even... jullie hebben kritiek op Frans Timmermans.
Maar wat te denken van Mark Rutte.
Rutte heeft in december Marrakesh ondertekend waarbij we nu in Nederland (Amsterdam) verplicht zijn uitgeprocedeerde asielzoekers en illegalen onderdak plus zakgeld aan te bieden.
De heer Rutte vertrekt dit jaar naar Brussel waar hij Juncker gaat opvolgen.
Timmermans samen met Rutte.

sociaal_econoom | 17-05-19 | 17:27 | 3

Horror bestaat echt

Jacktheflipper | 17-05-19 | 17:38

Zou mooi zijn als Rutte en Timmermans naar Brussel gaan, en Nederland uit de EU stapt.

obominotie | 17-05-19 | 18:04

De nar van Europa laat weer eens zijn voorkeur voor multiculti zien. Met dit soort narren is europa slecht af! Deze nar leeft niet op een zolderkamertje maar in een kelder meters onder de grond.

Rdock | 17-05-19 | 17:23 | 3

Multiculti is prima, volgens mij laat bijna iedereen elkaar met rust, behalve die ene groep die zichzelf dmv de islam boven de rest plaatst.

Ton8695 | 17-05-19 | 17:27

@Ton8695 | 17-05-19 | 17:27:
Prima dat autochtonen op steeds kleiner en duurder grondgebied (ook waar onze huizen op staan) worden samengedreven?

HogeNood | 17-05-19 | 17:45

@Ton8695 | 17-05-19 | 17:27:
'Volgens mij laat bijna iedereen elkaar met rust'? Wel eens van het programma 'Opsporing Verzocht' gehoord? Of is er geen verbinding onder die steen waar u woont?

BaldEagle | 18-05-19 | 14:09

Die man is gek, z'n eetstoornis is nog het minste van zijn problemen.

donkieshot | 17-05-19 | 17:21 | 1

Daar moet ik even smakelijk van lachen.

schijtzat | 17-05-19 | 19:31

De grote bijdragen van de islam komen in Nederland wat minder uit de verf vanwege Wilders en Baudet. Zonder deze notoire populisten zou Nederland dankzij de islam een uiterst welvarend en hoog ontwikkeld land geweest zijn. Daar waar de islam in landen dominant is zie je dat dan ook. Nou moet ik even googelen welke landen dat nog maar zijn maar Frans weet dat wel uit zijn hoofd denk ik.

namensmijnhond | 17-05-19 | 17:20 | 3

Het katholieke Polen en Oost-Europa hebben schijt aan Timmermans.
Zij doen geen opvang en huisvesting van migranten uit moslimlanden - Frans Timmermans (Eurocommissaris) is daar boos om.

sociaal_econoom | 17-05-19 | 17:36

hèhèhè

canis lupus | 17-05-19 | 18:25

Ik begin langzaam te begrijpen hoe de Indianen zich gevoeld moeten hebben toen ze 2 eeuwen geleden op hun geboortegrond door indringers massaal onder de voet gelopen werden.

2tribes | 18-05-19 | 00:38

De grote bijdragen van de islam komen in Nederland wat minder uit de verf vanwege Wilders en Baudet. Zonder deze notoire populisten zou Nederland dankzij de islam een uiterst welvarend en hoog ontwikkeld land geweest zijn. Daar waar de islam in landen dominant is zie je dat dan ook. Nou moet ik even googelen welke landen dat nog maar zijn maar Frans weet dat wel uit zijn hoofd denk ik.

namensmijnhond | 17-05-19 | 17:19

Kortom, hij lult maar wat en heeft eigenlijk geen idee waar hij het over heeft.

Ramsesz | 17-05-19 | 17:12 | 1

Lalala... geld.. *hand ophouden doet*

Ton8695 | 17-05-19 | 17:19

Frans heef volkomen gelijk. De islam hoort al 2000... sorry, 1400 jaar bij Europa. Zoals water bij vuur hoort, dag bij nacht hoort, de plus- bij de min- pool hoort.

ratelaar | 17-05-19 | 17:10

Het is gewoon komisch, die spetterende haat jegens Timmermans. Erger dan Jozef Mengele geloof ik. Is dat allemaal niet een beetje zielig, dit? Hij heeft natuurlijk gewoon gelijk: Islam hoort al heel lang bij Europa. Zeker de helft ervan, lange tijd. Je ziet daarvan nog veel terug in allerlei Europese landen.

Beste_Landgenoten | 17-05-19 | 17:10 | 12

Bij Europa horen wil toch nog niet zeggen dat Europa daar blij mee moet zijn. De in het verleden door de Islamitische veroveraars overlopen Balkan-staten kunnen daarover meepraten. Het is niet voor niets dat die landen zich hevig verzetten tegen de door Brussel (en dus Timmermans) gewenste immigratie uit Islamitische landen. En wij in het noordwesten van Europa zullen de komende jaren nog wel gaan merken wat we hebben binnengehaald. Heel veel aanhangers van Kuzu en consorten. Een vreselijk vooruitzicht.

Paramaribo | 17-05-19 | 18:10

Ik neem aan dat je het vooral over Spanje en de Balkan hebt. Vooral in Spanje hebben de Moren mooie gebouwen achtergelaten maar in beide gebieden heeft de bevolking eeuwen gestreden om ze weer de deur uit te krijgen.

Maar misschien dat B_L ons eens uit kan leggen waarom en hoe Nederland slechter af zou zijn zonder Marokkanen. En begin dan niet zoals je grote Leider over Zijech (die voor Marokko speelt) Ali B. of Arib.

5611 | 17-05-19 | 18:44

Ik dacht al, waar blijft hij met z'n pro-islam geneuzel! En ja hoor!

BaldEagle | 18-05-19 | 14:11
▼ 9 antwoorden verborgen

De Ottomanen zijn voor de poorten van Wenen tegengehouden

Als ze Wenen hadden veroverd en dus konden doortrekken had Europa er nu anders uit gezien.

De Poolse cavalerie heeft de beslissende slag toegebracht aan de Ottomanen en voorkomen dat Europa werd geïslamiseerd.

Onderstaand fragment laat zien hoe de Poolse calvaleri ( de beste van Europa in die tijd) de beslissende slag uitdeelde aan de Ottomanen.

youtu.be/RRUJgrweGfM

Kaskensj | 17-05-19 | 17:09 | 1

Helaas, door Brussel en Den Haag wordt Wenen nu teniet gedaan.
Mensen uit moslimlanden krijgen nu onder de noemer van vluchteling hier opvang in een AZC... met daarna een woning plus een uitkering.
Den Haag en Timmermans zijn goed bezig.

sociaal_econoom | 17-05-19 | 17:13

Gelet op de historie kent Europa de moslims vooral als veroveraars, plunderaars en moordenaars. Gelet op het nieuws doet men het nu alleen niet meer via openlijke oorlogsverklaringen.
Kan Timmermans lullen tot hij een ons weegt (duurt wel even), maar zijn gebrek aan historisch besef is schrijnend.

TeeJee | 17-05-19 | 17:05 | 5

@ja-ja-nee-nee | 17-05-19 | 17:46:
Nee hoor, dat is islamitische propaganda, dat hebben ze van Perzische en Joodse geleerden overgenomen.

Pelforth | 17-05-19 | 18:07

@ja-ja-nee-nee | 17-05-19 | 17:46:
Mja, maar heeft u er zich er ook in verdiept, dat de meeste islamitische kunst en wetenschap door westerse bekeerlingen ontwikkeld is?
De stammen uit het arabisch schiereiland hadden de mening, dat er na de qur'an geen enkele wetenschap of boek meer toe deed.
Dan kom je niet ver.
Quod erat demonstrandum.

Roadblock | 17-05-19 | 18:11
▼ 2 antwoorden verborgen

Vraag Franske eens of hij binnen pak hem beet 120 seconden vijf voorbeelden van positieve effecten van de import van moslims/islam in Europa kan opnoemen. Wedden dat hij niet verder komt dan "ze hebben zulke leuke restaurants" en "de prachtige architectuur van die moskeeën" en meer van die onzin. Kan zelf namelijk geen enkel voordeel maar lauter nadelen opnoemen...

eerstneukendanpraten | 17-05-19 | 17:02 | 7

Gewillig stemvee? Althans, zo was het

namensmijnhond | 17-05-19 | 17:10

Noem 5 voorbeelden van positieve effecten in Europa van elke willekeurige religie?

SamV | 17-05-19 | 17:27
▼ 4 antwoorden verborgen

Mammeloe | 17-05-19 | 16:50
De kerk had net zo'n functie en aandeel in die stilstand als de islam heden ten dage nog heeft in menig islamitisch land.

Religie (welke dan ook) is een tool gebruikt door de heersende klasse om het gepeupel onder controle te houden en om (allerlei belangen) en (bevolkings)groepen tegen elkaar uit te spelen.

In alle westerse landen is deze 'tool' inmiddels al vervangen door een bankair (schuld) systeem en wordt daar de bevolking mee in bedwang gehouden. Maar in veel arme (moslim) landen waar de meerderheid van de bevolking nog niet de (financiele)kracht heeft om aan hun bips te krabben laat staan enige vorm van goede educatie heeft gehad hanteert men nog steeds godsdienst als tool om de bevolking onder de knoet te houden, vaak ook letterlijk.

litebyte | 17-05-19 | 17:00 | 6

De christenheid had geen aandeel in de stilstand, integendeel. Monniken vertaalden boeken, onderwezen arme mensen terwijl schilders, beeldhouwers en componisten, geïnspireerd door de Bijbel, zorgden voor tijdloze kunst waar we tot op vandaag van genieten. Het waren de christenen, die begonnen met ziekenzorg, door wie de slavernij werd afgeschaft en -vanwege de voorgeschreven vrije zondag, het leven van velen draaglijker maakten.

Maris v.d Hof5393 | 17-05-19 | 17:32

@kweethetooknietbeter | 17-05-19 | 17:14: De klimaat hysterie bij u in het westen is vooral een verdienmodel... dat kan een kerk overigens ook zijn.
Klimmatpopulist en klimaatbankier Nijpels zei het zo'n 5 jaar geleden letterlijk nog: klimaatveranderingen zullen een enorme markt en economische kansen creeeren.

litebyte | 17-05-19 | 17:35

@Maris v.d Hof5393 | 17-05-19 | 17:32: Tuurlijk, en heel selectief. Alle vooruitgang die de kerk ook maar enigszins bedreigde werd gestopt of letterlijk de mond gesnoerd of mocht niet worden gedeeld met het volk. Met miljoenen doden tot gevolg. Het zelfde zie je nu ook in een land als Iran of Pakistan - als het de heersers van Iran of Pakistan ook maar iets kan opleveren dan wordt religie opzij geschoven en krijgt kennis (hoe haram ook) de ruimte.

litebyte | 17-05-19 | 17:41
▼ 3 antwoorden verborgen

Oh wacht, hij bedoelde natuurlijk het Jodendom.

Mammeloe | 17-05-19 | 17:00

Er horen wel meer dingen bij Europa.
Maar dat op zich zegt niet zo veel.
Wat trouwens ook bij Europa hoort zijn opvattingen over modernisme.
Hallo, Frans?

kloopindeslootjijook | 17-05-19 | 17:00 | 1

De pest, de pokken, de mazelen, ongezien de typhus, F, D, NL, B, L, GB, WO1, WO2, 1870, 1789.... is het trouwens niet Modermisme? Of is dat te veel Van Kooten?

hetgingperongeluk | 17-05-19 | 17:04

Na de verovering van Spanje probeerde moslims wat nu Frankrijk is te veroveren.

Als dat was gelukt wat Europa waarschijnlijk geïslamiseerd.

Maar Karel Martel heeft daar een stokje voor gestoken.

Charles Martel: Victory at Tours, 732
youtu.be/q8q0PpIUN4g

Kaskensj | 17-05-19 | 16:58 | 5

@Mammeloe | 17-05-19 | 17:01:
Nee, Poitiers was 4 jaar eerder.
De rivier de Berre ligt bij Narbonne.
Narbonne was het hoofdkwartier van de Moorse invasie legers in zuid Frankrijk
Pepijn de Korte, vader van Charlemagne, wist pas in 759 Narbonne te heroveren op de Moren.

Pelforth | 17-05-19 | 17:15

@Pelforth | 17-05-19 | 17:15: Okay. Narbonne bezocht. En natuurlijk Carcassonne. Indrukwekkend dat dat ooit allemaal door de Moren is veroverd. Ligt allemaal niet zo ver.

Mammeloe | 17-05-19 | 17:26

@Mammeloe | 17-05-19 | 17:26:
Carcassone mooie stad.
Stad van de Katharen, die door de Rooms Katholieken meedogenloos werden onderdrukt.
Katharen hingen een vreedzamer en agnostische versie van het christendom aan.

Pelforth | 17-05-19 | 18:14
▼ 2 antwoorden verborgen

2000 jaar? roflol!
beste Frans, weet jij zo ongeveer om en nabij wanneer de profeet vzmh geboren is? we kijken niet op een jaar of 10.

kloopindeslootjijook | 17-05-19 | 16:58

Bij Europa? Vandaar Kosovo en Bosnië conflict.... Klopt niet onzin dus.

A.Men | 17-05-19 | 16:57

Zum kotzen.

Bat-Adam | 17-05-19 | 16:57

Helmut Kohl:
“Europa eindigt waar de minaretten beginnen”.
Maar de beste man was ook een vurige socialistenhater.

Zeddegeizot | 17-05-19 | 16:57

De heersende teneur is toch al weg met ons. Ik heb deze ochtend met stijgende verbazing, schaterlachend de volgende column in de NRC gelezen.
www.nrc.nl/nieuws/2019/05/16/cycloon-...

Dzjengis-Somebody | 17-05-19 | 16:57 | 9

Gelukkig is de conclusie dat het onze schuld is.

5611 | 17-05-19 | 18:50

Laat die Clarice Gargard eens een week meewerken met een hulpverlenings organisatie. Ze heeft geen flauw idee van wat er allemaal speelt en welke dingen je tegenaan loopt wat je moet regelen of oplossen. En waar de lokale goedwillenden mee worstelen, ook als jij weer vertrokken bent. Echt ze weet totaal niets van de harde praktijk daar ter plaatse.

Tuinhekje | 17-05-19 | 20:15

O mijn hemel, waar moet dit heen als dit soort stukjes serieus worden genomen.

moetnoggekkerworden | 18-05-19 | 02:27
▼ 6 antwoorden verborgen

alles, alles maar dan ook alles zal die eikel doen om zijn baantje in Brussel te behouden. Niets, maar dan ook niets zal hij weigeren te doen.
Iemand nog een oud opoetje kopen? Hij verkoopt zelfs zijn moeder.

langzullenweleven | 17-05-19 | 16:56

Timmerfranzl:
"-Als je dan ziet dat de trouwring van je geliefde geroofd wordt..."
"-U weet dat er iemand gevonden is met een zuurstofkapje op zijn mond?"
"-De islam hoort al sinds 2000 jaar bij Europa"
Hoe kan iemand, in het bezit van zijn gezonde verstand stemmen op deze volgevreten opportunist?

Roadblock | 17-05-19 | 16:54 | 4

@sociaal_econoom | 17-05-19 | 16:57: excl. vergoedingen, verblijfskosten, gratis chauffeur, vlieg en treinkosten, kleedgeld, gratis linch, diner (werk) én zijn pensioen op 65 jarige leeftijd is ook al geregeld.. Ik vergeet vast nog iets.

fikkieblijf! | 17-05-19 | 17:03

Der Timmerfranz heeft moeite met fictie en realiteit.

EmilioEsteves | 17-05-19 | 17:07

@fikkieblijf! | 17-05-19 | 17:03:
-
Jazeker: zijn 'persoonlijke staf' van slechts TWAALF man.
-
En dan is hij nog zuinig in vergelijking met -bijvoorbeeld- Barosso. Die had er VIJFENVEERTIG.

bisbisbis | 17-05-19 | 17:29
▼ 1 antwoord verborgen

In 1683 stond de moodlustige posse te wachten bij Wenen. Das hat nicht geklapt. Nu hebben ze een andere techniek. If you can't beat them, breed them out.

horsteknots | 17-05-19 | 16:54 | 1

Een techniek die de Ottomanen al op de Balkan toepasten in de 15e, 16e en 17e eeuw. Niets nieuws onder de zon. (of beter: maan)

bisbisbis | 17-05-19 | 17:38

Aaah, de gevleugelde huzaren. Versloegen de ottomanen. Op dit moment zijn we honderden keren sterker dan de huzaren. Maar in plaats van strijden, laten we de vijand gratis binnen in ons mooie Europa... Droevige zaak.

MasterfulOne | 17-05-19 | 16:54

Islam heeft verschillende keren geprobeerd op bloedige wijze Europa te veroveren.

Dat is niet gelukt. Maar ze hebben het wel geprobeerd.

Islam is een veroverings ideologie en dat gaat door tot op de dag van vandaag.

youtu.be/lV30DDxbzH0

Kaskensj | 17-05-19 | 16:54 | 1

Mensen uit moslimlanden krijgen onder de noemer van vluchteling hier opvang in een AZC met daarna een woning plus een uitkering.
De fout ligt niet alleen in Brussel maar ook bij Den Haag en Rutte III.
Mark Rutte vertrekt eerdaags naar Brussel waar hij ook 31000 per maand gaat verdienen.
Mark Rutte = Frans Timmermans

sociaal_econoom | 17-05-19 | 17:01

De islam wordt sinds de conventie van Straatsburg (1975) politiek gepromoot. Nu bijna 50 jaar verder kunnen we helaas alleen maar constateren dat de islam alleen maar ellende heeft gebracht. Hopelijk de komende 50 jaar anti islam beleid om Nederland weer normaal te maken.

Eddy67 | 17-05-19 | 16:51 | 2

Dit zal niet lukken, steeds meer mensen uit moslimlanden krijgen hier onder de noemer van vluchteling opvang in een AZC met daarna een woning plus een uitkering.
De fout ligt bij Timmermans - Brussel en Den Haag.

sociaal_econoom | 17-05-19 | 16:55

Mijn paranoia-brein krijgt soms het gevoel dat men destijds bang was voor een nieuwe olieboycot zoals in 1973 en dat men daarom heeft ingestemd met dat Verdrag van Straatsburg in 1975.

kweethetooknietbeter | 17-05-19 | 17:33

U zult binnen afziende tijd Islam aan hangen u dochters zullen hoofd doekjes en gesluierd opgesloten worden in de oud hollandistaanse keukens. Mede mogelijk gemaakt door Hans Brusselmans en kornuiten.

Kipsnipdewip | 17-05-19 | 16:51 | 2

Het ergste vind ik dat Willem-Alexander en Maxima zich voor dit karretje laten spannen. Waar zijn wij en de NPO in Nederland mee bezig?

sociaal_econoom | 17-05-19 | 17:05

@sociaal_econoom | 17-05-19 | 17:05:
Willem-Alexander en Maxima behoren tot de kliek met geld en macht en vergaderen jaarlijks met andere stinkend rijke machtswellustelingen over hoe ze de wereld kunnen blijven manipuleren! Ten koste van de autochtone Europese bevolking!

BaldEagle | 18-05-19 | 14:17

Timmermans is een talenwonder... maar geschiedenis vond hij op school niet interessant.
Mohammed schreef zijn Koran 550 jaar na Christus in de buurt van Mekka.
Dit was in een tijd met veel oorlog en geweld - waarbij de vrouw minderwaardig was aan de man.
Begrijpelijk dat hij een Koran schreef waarin dit tot uiting kwam.
Frans Timmermans kan goed praten, maar is niet eerlijk.

sociaal_econoom | 17-05-19 | 16:51 | 5

Zit u nu alweer die onzin te verkondigen?
Lees u toch eens in.
Uw jaartal klopt niet, uw plaats klopt niet, en Mo kan de qur án niet geschreven hebben, want hij kon niet lezen en schrijven.
Ik heb dat de vorige keer ook al, toen u precies dezelfde onzin neerplempte gezegd, maar u bent hardleers.

Roadblock | 17-05-19 | 17:06

In de woestijn waren geen pennen en papyrus was gejat door alibaba bij een stelletje rovers, toen zij met een blad voor de mond zaten, kwamen ze erachter dat de drukkunst nog niet bestond en hebben 200 jaar lang een lulverhaal van vader op zoon gehouden omdat GS niet bestond, geloofde iedereen hun fantasie, dus gingen ze rare dingen moet kindjes en elkaars handen afhakken, niet lang geleden gingen ze eindelijk op vakantie en dachten dat de Hollandse duinen de speelkamer van vroeger was, van Lego bouwde ze torentjes met kutmuziek, op hun iPhone, keken ze naar blonde godinnen uit de polder, floten ze geen Hilversum 3 maar sissende sampan geluiden.... en iedereen vond dat het wel gezellig moest blijven..... maar geen afspraken gemaakt.... en toen...

hetgingperongeluk | 17-05-19 | 17:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat zóu ik graag met Brusselmans in debat gaan over de islam. En dan mag ie ook nog kiezen of dat in het Nederlands of Engels gebeurt. Mocht deze droom ooit uitkomen, dan adviseer ik mijn medeguurders om voldoende chips, nootjes en andere versnaperingen in huis te halen, want het zou comedy gold worden, dat garandeer ik u.

Sjefke7807 | 17-05-19 | 16:51 | 1

Je kunt beter tegen je staande schemerlamp praten, dan krijg je eerder gelijk dan van deze landverrader!

BaldEagle | 18-05-19 | 14:21

Al zo vaak hier uitgelegd, Frans Timmermans is een narcist, een intrigant en vooral ook een populist.

litebyte | 17-05-19 | 16:50 | 1
-weggejorist-
Zeurkees | 17-05-19 | 17:15

Laat dat even duidelijk zijn> het naaien van een bevolking is niet uitgevonden door die Islamieten.

snapal | 17-05-19 | 16:50 | 1

Nee, die zijn beter in het uitmoorden van een bevolking.

Roadblock | 17-05-19 | 17:07

Laatst heb ik hier de stelling geponeerd dat die 'donkere' Middeleeuwen van 500 tot 1500 NC vrijwel overeenkomen met de gewelddadige opkomst in en het vertrek van de islam uit Europa. Op school leer je dat die stilstand van kunst en wetenschap vooral kwam door de RK Kerk maar daar heb ik zo mijn twijfels over.

Mammeloe | 17-05-19 | 16:50 | 3

En je vond dat er een relatie was begrijp ik?

Einde van de Domheid | 17-05-19 | 16:59

Bill Warner doet die suggestie ook.

Braboblanke | 17-05-19 | 17:42

Die 'donkere tijd' moet je met een korrel zout nemen. Dat baseert zich op het feit dat het Romeinse rijk in west Europa zich terugtrok maar, dat is ook maar 'n bepaalde invalshoek.

McMarx | 17-05-19 | 18:56

Die mevrouw zei toch, eine Ja/Nein Frage... dan kan "Seit 2000 Jahre", nooit het goede anwoord zijn.... of hoort dat bij glijden?

hetgingperongeluk | 17-05-19 | 16:49

Ah, die goeie man is gewoon in de war met het Christendom.

kweethetooknietbeter | 17-05-19 | 16:49 | 2

Hoezo goeie man?

Ben5570 | 17-05-19 | 17:14

En met 'meer diversiteit' bedoelde Frenske uiteraard alleen maar 'meer Islam', laat daar geen misverstand over bestaan.

JackStick | 17-05-19 | 16:49

Dit is heel Duits. Nationaal-socialisme, communisme, Eurofilie. Het maakt niet uit welke ideologie de Duitser moet verdedigen, hij doet het met trots en tot het bittere einde. Is een cultuurdingetje.

Vrouwtje_haram | 17-05-19 | 16:48

Moslims zijn al 2000 jaar onze vijanden. Of 1400 jaar. Maakt niet uit. Die haal je niet binnen in een welvarend overbevolkt gebied.

Pislinq | 17-05-19 | 16:47

Ga ze dat maar eens uitleggen op de Balkan. Sterker, zend dit maar uit daar op TV. Beste garantie dat die lui daar niet op de fractie van Timmerfrans gaan stemmen.
Europe heeft al 1400 jaar last van Islam.

Zzzzooooffff | 17-05-19 | 16:45 | 2

Exact, die konden ieder jaar 10% van hun jongens afstaan aan de Sultan. Om later hun eigen geboortedorpen af te branden.

Mammeloe | 17-05-19 | 16:52

Nog sterker -zend dit uit op het journaal: Een dag lang.
En het is einde Timmerfranzl.

Roadblock | 17-05-19 | 17:09

Schrans Timmermans is een evenwichtige man. Naast de destructie van Europa streeft hij net zo fanatiek zelfdestructie na.
*maar als tijdverdrijf weer eens de vreetkruimels in de baard van Schrans tellen doet*

VP732 | 17-05-19 | 16:45

We hebben het croissant te danken aan de winged hussars. De opmars van de Islam is er echter niet mee gestopt.

SamV | 17-05-19 | 16:44 | 2

Schijnt broodje aap te zijn. De Romeinen aten die dingen al.

Mammeloe | 17-05-19 | 16:53

@Mammeloe | 17-05-19 | 16:53:
Een broodje aap in plaats van een croissant? Lijkt mij vergezocht. Ik sluit het niet uit. De romeinen hebben ongetwijfeld ook wel apen gezien, maar een broodje aap eten. Nee, dat gaat er bij mij niet in.

SamV | 17-05-19 | 17:24

Wat een engnek, leugenaar en narcist is het toch.

helemaal leuk | 17-05-19 | 16:44

Kruistochten waren tegen de Moslims. (en wat andere dingetje.s... vraag Hitler)... niet om Moslims naar de EU te halen!

MeneerGuggenheimer | 17-05-19 | 16:42 | 1

Ik volg het niet zo. Verklaar u nader.

Roadblock | 17-05-19 | 17:10

De 1400 jaar bestaande islam hoort al 2000 jaar bij Europa, net zo'n uitspraak als de 18 jaar oude "EU zorgt al meer dan 70 jaar voor vrede in Europa", uit dezelfde vette klep.

Henk-de-Boer | 17-05-19 | 16:41

Tijd voor Ferdinand en Isabella 2.0. Willem en Max zullen het wel niet wezen gezien zijn liefde voor de iftar...

pigadaki | 17-05-19 | 16:40

Volgevreten verrader van de vrije West-Europese burger.

Montesquieue | 17-05-19 | 16:37 | 1

Wel liefhebber van de West-Europese Hamburger.

Ruimedenker | 17-05-19 | 16:55

Hij zat tochg hopelijk wél opzichtig aan z'n trouwring te frummelen? Anders is het niet waar, begrijpt u wel?

bisbisbis | 17-05-19 | 16:37

zoals je hoort stemt er niemand op timmermans, zullen we voor de controle ook in de andere landen stemmen gaan tellen

Rest In Privacy | 17-05-19 | 16:37

Deze man is echt een gevaar. Om confortable op het pluche te kunnen blijven zitten beweert hij dingen die perninent niet waar zijn. Wij noemen dat liegen.

Max7310 | 17-05-19 | 16:37 | 2

Trump zou er zich voor schamen.

Pelforth | 17-05-19 | 16:38

lekker nummer voor het songfestival.

Pelforth | 17-05-19 | 16:37

Timmerfrans; zure zult keuning dn urste!

12pints | 17-05-19 | 16:34 | 1

Wat kan die TimmerFranz liegen met dat obese lichaam.

Pelforth | 17-05-19 | 16:37

O ja alsof we nog niet genoeg redenen hadden tegen de EU en Frans te stemmen hahahaha. Namens de goede zaak, bedankt!

Repetitive Beats | 17-05-19 | 16:34

Wat een misselijk makende gluiperd is het toch die Brusselmans, Bah.!

tsjajaja | 17-05-19 | 16:34

De gulden hoorde ook sinds jaar en dag bij Nederland. Wat ik ook probeer, kan er helaas niet meer mee betalen.... Met andere woorden: Schijtverhaal wat die bolle ophangt.En dat alles om z'n eigen zakken te vullen! Trap er niet in!

Waakvlam | 17-05-19 | 16:33

Tuberculose hoort ook al 2000 jaar bij Europa.

VanBukkem | 17-05-19 | 16:33

Weet zo'n Roomse socialist veel.

JTKDM | 17-05-19 | 16:32
-weggejorist-
bisbisbis | 17-05-19 | 16:32 | 3

De sociaaldemocraten die gedurende hun hele bestaan - terecht - hebben geprobeerd de invloed van het christendom terug te dringen en daar in de jaren ‘70 ook aardig in geslaagd waren, zijn inmiddels de grote beschermers van een nog veel regressievere religie. God/allah/spaghettimonster-zij-dank wordt hun doodsgereutel steeds zwakker en ongeloofwaardiger,

Hetze Haatstra | 17-05-19 | 16:32 | 2

Wat ik niet begrijp is dat de PvdA nog steeds vol op het multiculti orgel blaast. Hun zelf geïmporteerde allochtone electoraat zijn ze al lang kwijt dankzij het mes in de rug van Kuzu cs.

5611 | 17-05-19 | 18:56

@5611 | 17-05-19 | 18:56:
Ik denk omdat politici maar zelden in staat zijn van de ooit ingeslagen weg af te wijken - ook al leidt die rechtstreeks naar het ravijn.

Hetze Haatstra | 17-05-19 | 19:35

Wat bezielt die gek eigenlijk. Hij verraadt ons, de Judas.

Lochos | 17-05-19 | 16:32

Van wie heeft Zimmerfranz Duitse les gehad op de jongenskostschool? Günther Schneider, of wa?

Computer_says_no | 17-05-19 | 16:31 | 1

du....... den kannte ich noch nicht......

Einde van de Domheid | 17-05-19 | 17:07

Toch heeft Frans het als zwarte vrouw ver geschopt.

trekarm | 17-05-19 | 16:30

We proberen er al 2000 jaar van af te komen.

RenHoek | 17-05-19 | 16:30

Nauwkeuriger zou zijn om te zeggen dat de Islam al 1400 jaar lang Europa probeert te veroveren. Maar omdat het militair gezien nogal prutsers zijn, en met dank aan helden als Charles Martel, Rodrigo de Vivar, Jan van Oostenrijk en Jan Sobieski is dat nooit gelukt. Moslims als slachtoffers van Westers imperialisme blijven zien is de grootste fout die je kunt maken. Er waren tijden dat Europa voor zijn voortbestaan mocht vrezen dankzij Islam.

Phat_Phuc | 17-05-19 | 16:30 | 3

@Phat_Phuc | 17-05-19 | 16:30 |
Dit dus. Maar geschiedenis is aan ons Frenske niet besteed. Geldt ook voor Rutte trouwens.

Sjefke7807 | 17-05-19 | 16:43

Phat_Phuc | 17-05-19 | 16:30 Vergeet het beleg van Malta niet, een minstens zo belangrijk keerpunt in de Europese geschiedenis.

Hetkanverkeren | 17-05-19 | 17:05

@Sjefke7807 | 17-05-19 | 16:43: Voor wat betreft Rutte is het best wel ernstig dat je geschiedenis hebt gestudeerd en er vervolgens niets van geleerd hebt.

McMarx | 17-05-19 | 18:54

Attenooije, wat een item weer. Wat hebben we gedaan dat we getrakteerd worden op die getectyleerde narcistische megalomane liegende zich socialistisch en feminist noemde baal slingerschijt in maatpak.
Gelukkig gaat die glibber ongenadig door eigen toedoen op zijn bek met zijn al 2000 jaar, jammer dat ie niet direct werd afgestraft en met honden de studio werd uitgejaagd.
Daarna nog even een kop uit de Teleraaf met dit als eerste zinnen:
Premier Rutte gelooft niet dat iemand op het ministerie van Justitie en Veiligheid bewust ernstige asieldelicten heeft willen wegmoffelen. Ik heb geen aanwijzing dat iemand iets heeft willen toedekken, er is een fout gemaakt”, zei Rutte, de man die geen actief geheugen heeft zoals hij zelf heeft verklaard maar zich ook dat niet meer kan herinneren, valt ook niet mee als pathologisch leugenaar om e.e.a. te herkennen aangezien liegen voor jouw gewoon een tweede natuur is, dus hoeft er ook niets "bewust" te gebeuren. Man man man.
De vrijmibo straks heeft heel wat goed te maken!

bwanabanjo | 17-05-19 | 16:29 | 5

"Attenooije, wat een item weer. Wat hebben we gedaan dat we getrakteerd worden op die getectyleerde narcistische megalomane liegende zich socialistisch en feminist noemde baal slingerschijt in maatpak."

Heel fraai, heel fraai verwoord. Veul Dank daarvoor. Vooral dat gebruik van het woord "attenooije" juich ik toe. Lang niet gehoord! "Slingerschijt" is ook prachtig. Zo schijt een rinoceros geloof ik, maar ik heb een David Attenborough even niet onder handbereik.
Sakkerloot! Evocatus

Evocatus | 17-05-19 | 16:39

Slingerschijt in een maatpak..... die steel ik.... lekker bezig Banjo...

hetgingperongeluk | 17-05-19 | 16:57

Heerlijk, een taalkunstenaar onder de reaguurders. Dank voor dit fraaie epistel!

EefjeWentelteefje | 17-05-19 | 17:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Dat snorretje ook bij die engerd.

RenHoek | 17-05-19 | 16:29 | 1

Nee, dan die baardstoppels op die onderkin! Charmant!

BaldEagle | 18-05-19 | 14:26

Brusselmans

ZwarteRiek | 17-05-19 | 16:29

Niet sinds 2000 jaar in Noord Europa, en ook niet sinds 1400 jaar. Dat is beide geschiedsvervalsing. Ze kwamen niet verder dan Spanje en een stukje Balkan. Liegende vetklep!

Zuma | 17-05-19 | 16:28 | 4

Ho ho, zelfs Bordeaux en Lyon zijn door de muzelman geplunderd. Slaven haalden ze zelfs tot aan IJsland toe. Als Wenen was gevallen was de volgende parel Parijs en dan door naar de Gouden Appel; Rome. Liepen we allemaal in jurken.

Mammeloe | 17-05-19 | 16:38

En in Spanje hebben ze er 200 jaar over gedaan om ze weg te krijgen!

Von Mutzenbacher | 17-05-19 | 16:43
-weggejorist-
CharlesMartel | 17-05-19 | 17:58
▼ 1 antwoord verborgen

Het zoveelste kléts verhaal om te proberen die enorme, monumentale fout, goed te praten.

Die joekel van een fout om massa immigratie van islamieten te faciliteren.

Of die immigratie nu kwade opzet was of is, of gewoon een kanjer van een inschattingsfout gevoed door overmoedigheid en arrogantie; feit blijft dat ze aan alle kanten beginnen te merken dat de rek bij de EU burger eruit is en deze het gore lef heeft om steeds meer electoraal tegengas te geven. Dus wat Frans doet is gewoon een voorschrift uit dat verdrag van marrakesh volgen; positief berichten over islam. De werkelijkheid is niet langer interessant, het gaat erom de werkelijkheid te buigen zodat die weer in 1 lijn komt met de onbuigzame theorie. Alles is daarbij toegestaan, tenslotte is het tóch al één grote leugen en een leugen verdedigen met nog meer leugens, daarvoor hoef je je moreel niet te schamen.

Het is ze er nu alleen nog maar alles aan gelegen om de Europese burgers zolang als ze kunnen voor de gek te houden, rookgordijnen op te trekken, naar elkaar wijzen zodat er niets beslist hoeft te worden, allemaal vooruitschuiven en uitstellen. Want de enige mogelijkheid die er is om te voorkomen dat Europa voor altijd, onherkenbaar zal veranderen is stoppen met die import van dat haatgeloof en stoppen met het likken van de reetjes van de mensen die er al zijn en niet meer weg willen. Harder optreden. Stoppen met het discrimineren van autochtonen. Maar dat is een politieke doodzonde want voordat je het weet krijg je het label extreem rechts opgeplakt dus dan maar glashard liegen want die macht, die máchtspositie is zo godvergeten lékker. Nee dan maar liegen en het balletje hoog houden tot het echt te laat is. Dan kunnen die paupers tegenstemmen wat ze willen maar die islam krijgen ze nooit meer weg. En dan heb je je positie veilig gesteld.

Dutchbeaurouge | 17-05-19 | 16:27 | 3

Knap verwoord

Ramsesz | 17-05-19 | 17:42

Kortom: de vlucht naar voren.

McMarx | 17-05-19 | 18:49

Is toch allemaal te laat, de bulldozer EU in de vorm die tmmertje Frans wil is niet meer tegen te houden

moetnoggekkerworden | 18-05-19 | 02:29

Er zijn wel meer dingen die al jaren bij Europa lijken te horen maar waar we nog iedere dag tegen vechten.

frank4444 | 17-05-19 | 16:27

Frans Timmermans is gevaarlijker voor Nederland dan extreem rechts

pibasso | 17-05-19 | 16:26

Het gezwatel van Schwanz Timmermans

Rest In Privacy | 17-05-19 | 16:26

Er klopt historisch gezien natuurlijk ook geen reet van. De Ottomanen vielen Europa binnen, ja. Maar ze werden er gelukkig ook weer uitgeflikkerd. En sindsdien was er eeuwenlang geen islam in Europa. Dat gezeik kwam pas weer terug toen bleek dat de gastarbeiders bleven plakken.

Hommel | 17-05-19 | 16:26 | 4

Hm, vergeet u Albanie niet een beetje?

Roadblock | 17-05-19 | 17:14
▼ 1 antwoord verborgen

De Spanjaarden waren echt dolblij met die vredelievende moren.

van heinde en verre | 17-05-19 | 16:26 | 2

Het was vroeger ook 'Moor en doodslag',

Mr_Natural | 17-05-19 | 17:36

Blasfemie ! Islam is amper 1400 jaar oud. Er zijn fathwas uitgesproken voor minder dan dat !

Lt-Kol Kilgore | 17-05-19 | 16:25

Een duidelijker stemadvies heb je toch niet nodig als je het geraaskal van Timmermans hoort.
[x] Ongeschikt

Deflatiemonster | 17-05-19 | 16:25

Jezus was eigenlijk een moslim, volgens Kuzu.

RickRD | 17-05-19 | 16:25

3 andere muziek tips
"Uprising", "Aces in exile" en "40:1". Alledrie ook van Sabaton.

Musashi | 17-05-19 | 16:25
-weggejorist-
Abject | 17-05-19 | 16:24 | 1
-weggejorist-
frank4444 | 17-05-19 | 16:23

Die lul zonder ballen weet niet waar hij over heeft. De kaffir heeft een onderdrukt leventje met den Islam om hem heen hoor. Dat staat duidelijk beschreven in de Hadith en de Soenna (Sira). Tolerante Moslims zijn niets anders dan Moslims die nog even wakker geschud moeten worden door hun broeders die wel weten waar het over gaat. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Kwijldraad | 17-05-19 | 16:22 | 1
-weggejorist-
CharlesMartel | 17-05-19 | 17:56

Nee dat hoort het niet!!!!

Kutje-Beff | 17-05-19 | 16:22

De Islam hoort helemaal niet bij europa, in onze gouden eeuw hebben wij handel gedreven met de Armenen (Christenen) omdat wij niet direct handel konden drijven met dr Arabieren(Moslims). Door de overeenkomsten en ligging konden de Armenen dat wel.

HenkdeVies | 17-05-19 | 16:21

De islamfluisteraar.

RickTheDick | 17-05-19 | 16:21

Het nazisme hoort ook al ruim 80 jaar bij Europa.
Zijn we ook niet trots op.

Nuchternederland | 17-05-19 | 16:21

Dan geef je, je huissleutels aan ze, nou Frans Timmermans, dan is mij huis gegarandeerd helemaal leeg geplunderd.

het wordt eens tijd dat deze lui minimaal 5 jaar tussen deze lui moeten gaan wonen, voor ze zich mogen uit laten voor deze cultuur verrijkers. Dus lekker in Overvecht of Kanaleneiland in de zones 'no go area'.

Ik ben benieuwd of hij met zijn gezin, als hij er niet al naar een maand is weg gevlucht met zijn hele gezin of hij er dan nog zo over denk, zo als hij nu voor de media en de camera's mooi weer speelt. Kijk, zelf wonen ze in zulke duren wijken, als er een groepje allochtonen lopen, worden ze gelijk door de politie worden opgepakt want in die buurt hebben ze niks te zoeken.

Niet links | 17-05-19 | 16:21 | 2

Ja maar dat geld niet alleen voor hem hoor voor al die figuren die denken dat het wel meevalt.
Helaas kan je nergens meer die mooie kerst toespraak van pim vinden.

Sjonie01 | 17-05-19 | 16:34

Frans heeft een mooie villa achter een heel hoog hek, toch. Some pigs are more equal than others.

5611 | 17-05-19 | 19:00

Frenske 't Penske gaat er prat op dat hij zijn talen vloeiend spreekt. De charmante presentatrice vraagt hem in simpel Germaans of hij met Ja of Nein wil antwoorden. Wat hem prompt niet lukt.

En dan dat toontje! En dat schattig om heen kijken. Kijk mij nou toch eens barmhartig zijn! Eat your heart out Jezus, you aint got nothin' on me! Vandaar die 2 millennia. De nu volgende link is puur sarcastisch bedoeld en niet geschikt voor lange tenen: www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Hetkanverkeren | 17-05-19 | 16:20

Idioot.

Hommel | 17-05-19 | 16:19

De islam hoort net zo bij Europa als de VOC bij Indonesië hoort.

Muxje | 17-05-19 | 16:19 | 5
-weggejorist-
CharlesMartel | 17-05-19 | 17:54
▼ 2 antwoorden verborgen

Sneu overigens dat die Duitsers voor Frenske's baarlijke nonsens nog klappen ook.

Of zouden ze ervoor worden betaald?

Graaf_van_Hogendorp | 17-05-19 | 16:19 | 1

Duitsers zijn gewoon hele beleefde mensen.

Maytheforcebewithyou | 18-05-19 | 10:48

Over een week is timmerfrans weg, dus nog even volhouden. Dan zijn we ook van die passant verlost. Misschien kan die samen met rutte gaan zitten mijmeren over hoe het had kunnen zijn. Gelukkig is de carrière van timmerfrans nooit echt van de grond gekomen. Gewed op het verkeerde paard. Doei frenske.

belaberde_reaguurder | 17-05-19 | 16:18 | 4

Meehoopt..

Bill le Koek | 17-05-19 | 16:20

Schrans Timmerfrans lacht ons allemaal in de bakkes uit. Krijgt €31000 p/maand om dit soort nepnieuws te verspreiden. Belastingluw, riant pensioenopbouw en excl. declaraties (hoe hoog die kunnen zijn kunnen we vragen aan Soof In 't Geld).

Graaf_van_Hogendorp | 17-05-19 | 16:20

@Graaf_van_Hogendorp | 17-05-19 | 16:20: Je kan geen geld je graf in meenemen... Dus dat geld van frenske ach, wanneer dat je levenslust is dan ben je al helemaal niets waard. Beetje 1990 om je identiteit te halen uit een paar euro of luxe artikelen.

belaberde_reaguurder | 17-05-19 | 16:32
▼ 1 antwoord verborgen

Us Franske doet er ook echt alles aan om kiezers weg te jagen. Petje af hoor.

NeedIsaymore? | 17-05-19 | 16:17

das dus nepnieuws wat hij vertelt. kan hij nu geband worden op twitter en alle andere sociale media???

Henk P | 17-05-19 | 16:17

Don Arturo van HP-De Tijd heeft ook een leuk stukje van zijn favoriete oom Frenske. Zeer lezenswaardig. Frenske wordt totaal afgebrand door zijn neefje.

aamert | 17-05-19 | 16:16

Zoals al gezegd, de islam begon pas rond 630 n.C. in Arabië, heeft een paar eeuwen nodig gehad om bij Europa te komen en is hier sindsdien altijd bestreden. Waar haalt Timmermans toch die onzin vandaan?

Synecdoche | 17-05-19 | 16:15 | 1

Hij staat op de loonlijst can George "de NAZI collaborator" Soros. E Nazi's konden het altijd goed vinden met socialisten.

Musashi | 17-05-19 | 16:31

Trouwens nu snap ik waarom Timmerfrans zo'n hekel aan Polen heeft...... Die hebben z'n droombeeld in 1683 ruw verstoord, nu moet Fransje al dat werk gaan doen!

ikworstelengadouchen | 17-05-19 | 16:15
-weggejorist-
B.Spiritus | 17-05-19 | 16:15

Frans is compleet van het padje af. Teveel gezopen net als zijn grote voorbeeld?

WillemWordtWakker | 17-05-19 | 16:15

De eerste moslims in Europa hadden trouwens zuurstofmaskers op.

tipo | 17-05-19 | 16:15 | 1

Hahahaha scherp!

Bleaut | 17-05-19 | 16:32

2000 kilo geleden kon Franz alleen maar dada zeggen.
Nu spreekt ie 28 talen onzin.
Die Duitsers maar klappen, zo’n mop hadden zij sinds Rudi Carrel niet meer gehört.

Ruimedenker | 17-05-19 | 16:14

Alle antisemitisme in Europa's geschiedenis indachtig, begrijp ik de opmerking van die internationale socialist wel. De islam heeft ook een aardige geschiedenis van antisemitisme.

El Rico Grande | 17-05-19 | 16:14

Nog even en de moslims hebben dit land ingepolderd.

Tishetnetnie | 17-05-19 | 16:14 | 4

Moslims hebben ons bevrijd van den mof en het faxisme, sowieso.

Graaf_van_Hogendorp | 17-05-19 | 16:17

@Graaf_van_Hogendorp | 17-05-19 | 16:17: En ook Nederland helpen opbouwen hoorde ik de jongens van Denk zeggen. Zelf denk ik meer aan afbreken,gezien al die tintiers die ik regelmatig bij opsporing verzocht zie.

Dolfie | 17-05-19 | 19:12
▼ 1 antwoord verborgen

Het is inderdaad niet te doen. Dat pseudo-ontroerde policor gedeug van die vetklep is inderdaad niet om aan te gluren.

Motleycrew | 17-05-19 | 16:13 | 1

Als toneel speler zou hij het prima doen doen. Ik zie hem nog staan met zijn gelogen verhaal over de M17.

Dolfie | 17-05-19 | 19:15

Ik zag laatst weer die foto waar die op zijn kop werd gelikt door die Juncker gatverdegatver !!! I Deze cartoon van zichzelf is toch niet meer serieus te nemen !

ouwe treurniet | 17-05-19 | 16:13

Ah ja, vergeet die voor het gemak even de kruistochten waar "we" land gingen heroveren op de Islam.

jip_86 | 17-05-19 | 16:12 | 5

Dat is amper 1000 jaar geleden en ging om het beschermen van pelgrims en ook een beetje om landje piek.

Lt-Kol Kilgore | 17-05-19 | 16:29

Lees "God's batallions, the cause for the Crusades van professor Rodney Stark.
Niet de linkse leugens geloven, die op de middelbare scholen worden verspreid.
Lezen dat boek.

Pelforth | 17-05-19 | 17:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Als Frans een foetus was en zijn nekplooi werd gemeten, werd hij acuut geaborteerd.

gestoptmetroken | 17-05-19 | 16:11 | 2

*proest bier over beeldscherm van het lachen*

Hunkje | 17-05-19 | 17:08

Nog net niet met een snik in zijn stem. De acteur. Jammer dat het niet klopt wat ie uitkraamt en zit er een kleine 600 jaar naast. Eigenlijk meer richting 700 jaar want de Ummayaden landden pas in 710 AD in Gibraltar. Maar goed (s)linkse lieden zijn wel eens vaker wat minder met cijfertjes, zie de Jessias.

Graaf_van_Hogendorp | 17-05-19 | 16:11 | 1

De Franken onder Karel Martel, versloegen een islamitisch leger onder emir Abdul Rahman bij Poitiers in 732 of 733 en stelde daarmee de zuidgrens van het Frankische rijk veilig tot de Pyreneeën. Dit was, gelukkig voor ons, een keerpunt in de verspreiding van de Islam. Wellicht ziet Timmerfrans dit als horend bij Europa.

Elessir | 17-05-19 | 18:23

Die zelfgenoegzame pokke-grijns waarmee hij dat uitbraakt, terwijl hij weet dat het niet waar is. Walgelijke leugenachtige man; hierbij nooit meer te vertrouwen; een groot gevaar.

Fijnstoffer | 17-05-19 | 16:11

Waarom dan, Frans?

Lt. Hubert | 17-05-19 | 16:10

Met dank aan Mr_Naturel, scherp als altijd en
7-talig.

Ruimedenker | 17-05-19 | 16:10

Waarom stelt eigenlijk niemand dan ooit de vraag: WAAROM?

kortebroek | 17-05-19 | 16:10 | 1

Dat gebeurt wel, maar dat zijn dan of nazis of complotgekkies. Dus wees normaal en vraag nimmer waarom.

Ramsesz | 17-05-19 | 17:25

Nouja, als de geschiedenis één ding geleerd heeft is het dat de islam juist niet bij Europa hoort...

Enter Yeti | 17-05-19 | 16:09 | 1

De islam hoort niet eens bij Arabië.

keestelpro | 17-05-19 | 22:53

Timmerfrans, de engnek. (+ bang voor zijn eigen positie, bang dat die echt moet gaan werken voor zijn geld als die in de EU door een marginaal verkiezingsresultaat niet meer als politicus terecht kan). Viespeuk.

Lt. Hubert | 17-05-19 | 16:09 | 2

Die hoeft echt nooit meer te werken, niet dat ie dat ooit gedaan heeft, maar de schaapjes zijn allang op het droge.

Elessir | 17-05-19 | 18:16

Weet je wie ook zei, 'het maakt niet uit wat je zegt als je maar in de media komt'?

Einde van de Domheid | 17-05-19 | 16:09 | 6

Patty "doe mij maar een klysma" Brard?

eerstneukendanpraten | 17-05-19 | 16:51

Joop Korevaar

Pelforth | 17-05-19 | 17:09

Andy Warhola ?

kaasfondue | 17-05-19 | 18:00
▼ 3 antwoorden verborgen

Brusselmans heeft gevoel voor drama. Prima, maar ik heb hem liever niet als leidend politicus.

Europees_Aanbesteed | 17-05-19 | 16:08
-weggejorist-
d-biel | 17-05-19 | 16:07 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

sabaton altijd +100. Maar Hij bedoelt de Invassie begon 2000 jaar geleden al...
al is dat technisch niet correct, ik keur m goed.

ikworstelengadouchen | 17-05-19 | 16:06 | 1

Hij met een kapitale 'H' - dit gaat wel héél snel met Brussel--- euh Timmermans.
(ach ja, bijna vergeten, Jezus was een timmerman).

Maartenalsoptwitter | 17-05-19 | 19:45

Dat geknipper met z'n ogen gevold door het wegkijken...
Hij praat poep - en hij WEET het.

Eduardo- | 17-05-19 | 16:06

Van welke partij is die man dan? Als die partij niet meer bestaat, moet de kandidaat zich dan niet terugtrekken, al is t maar voor ons

merel veld | 17-05-19 | 16:06 | 2

Goeie nick voor dit topic.

Mammeloe | 17-05-19 | 16:23

Partij vd Landverraders.

Musashi | 17-05-19 | 16:42

Of terwijl: Meer, meer, meer van dat soort volk naar de EU. Walgelijk!

born2killn00bs | 17-05-19 | 16:06

Nee geen islam , niet hier!!!!

vanrechteren | 17-05-19 | 16:05 | 1

Landverraad is helemaal in bij linksch.

funkyd | 17-05-19 | 17:39

Weet niet wie dit is, maar wat lijkt die kerel op Hans Brusselmans zeg..

Binnenbaan | 17-05-19 | 16:05 | 1

LOL Ha ha ha

kortebroek | 17-05-19 | 16:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken