achtergrond

Geenstijl

Plus: "Samen Commenten. Daar houden wij van"

Ernstige verdeeldheid in reacties op nieuwe commercial supermarkt Plus.
Call in The Trollenlegers!

Juf stelt Syrisch knulletje Ismail voor

Juf stelt Syrisch knulletje Ismail voor

Ismail mag naast stom capuchonjochie zitten

Ismail mag naast stom capuchonjochie zitten

Ismail haalt plakje ham van Nederlandse tosti

Ismail haalt plakje ham van Nederlandse tosti

Samen op de fiets naar de voorrangswijk

Samen op de fiets naar de voorrangswijk

Eind goed al goed

Eind goed al goed

Geknipt & geplakt voor u. De reaguursels onder het nieuwe reclamefilmpje van supermarkt Plus op YouTube. Commercial zelf plaatsen we niet (want eerst floes), maar we focussen ff op de online reacties in het YT-riool. Vroeger was de Plus een oerhollandse super, met dampende boerenkool en stukjes spek enzo. En natuurlijk pronte blonde Hollandse deernen (o.a. die dikke) in de reclamefilmpjes. Maar nu hebben de brand safety inclusive agile millennial communications purple pants managers (23, D66-huize, wel eens een PoC gezien op het podium van Lowlands) gemeend dat de Plus ook maar eens wat klandizie van de Marqt en overige deuggrutters moet wegkapen. Het resultaat is een feelgood butt-filmpje over Ismail, een Syrisch knulletje dat heel ondankbaar een plak ham van een gegeven Hollandsche tosti weghaalt, maar uiteindelijk vriendjes wordt met het blonde Nederlandse jongetje. Slotscene: Lachende Syrische gezichten in een containerwoning met gratis Miele. Iedereen blij. Behalve de online goegemeente. Opdracht: spot de trollen & maak kans op 72 zakken Hamkaas!
Klik & huiver na de break.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.