Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Verkrachter Mohammed nog steeds in Nederland

Overheid doet inderdaad niets

Social

Zo. Even het oranje feestgedruis vergallen met hoofdbonkend nieuws uit de diverse inclusieve regenboognatie Nederland. De Somalische aanrander Mohammed M. (28) uit Hoogwoud, die in oktober 2016 in Hoorn een vrouw probeerde te verkrachten, is nog gewoon in Nederland. Want dat kan allemaal maar in dit land. Slachtoffer Sylvia moest destijds haar belager zelf opsporen, want de politie had het te druk met frauderen, feestjes en iftars. "Ik werd wakker in de bosjes. Mijn jas was uitgetrokken en hij had zijn  hand op mijn keel. Ik kon niks. Ik lag te gorgelen en wist zeker: ik ga  dood." Mohammed M. jatte de telefoon van de Hoornse en werd vervolgens via Find My iPhone door de vrouw in zijn verkrachtende lurf gepikt. Mevrouw stapte met info naar de politie, en die politie deed maanden niets. Uiteindelijk werd verkrachter Mohammed M. door de rechter veroordeeld tot 18 maanden cel (waarvan zes maanden voorwaardelijk) en roeptoeterde Klaas Dijkhoff (VVD) stoer dat viespeuk Mohammed zsm het land uitgetieft moest worden. Nou, veel plezier vandaag. En zeg nou even hou je veilig tegen uw dochters, vrouwen en vriendinnen.

Reaguursels

Inloggen

Wetten veranderen en verdragen opzeggen totdat je zon vent gewoon in Mogadishu van de traptreden kan gooien.

Hemmenaar7 | 28-04-18 | 11:44

Nekschot kan je ook bij wet invoeren, maar is net iets minder netjes

Hemmenaar7 | 28-04-18 | 11:45
-weggejorist-
jale | 28-04-18 | 01:11

Het OM en de politie zijn totaal verziekt en wellicht corrupt. In ieder zijn ze helemaal van God los! De aanrander mag dan Mohammed nog wat heten maar als hij mijn dochter wat had aangedaan was Mohammed nu een Maria met een hoog stemmetje! We moeten zo langzamerhand het recht in eigen hand nemen want de rechtstaat doet het - helaas - niet voor ons. De politie heeft het veel te druk met boetes uitdelen op de snelweg! Tja en in 30km zones wordt NIET gecontroleerd. Want daar valt geen geld te scoren, gewoonweg misselijkmakend, bah.

Rdock | 27-04-18 | 21:45

Heeft Rutte al geroepen dat hij het ergerlijk en schandalig vind, of wacht hij daarmee tot er weer verkiezingen zijn?

Zorc | 27-04-18 | 17:34
-weggejorist-
K. Westergaard | 27-04-18 | 17:20

"... Ondertussen komen er 500-600 nieuwe medelanders per week binnen om de suffe witmang te verrijken: www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/asie...
Ik denk dat iedereen wel de math kan doen zelfs zonder zakjapanner.
Graaf_van_Hogendorp | 27-04-18 | 11:51..."

Dan liggen ze nog niet op schema; er gaan er nog veel meer komen.
Dat kun je aflezen als je bijvoorbeeld de cijfers van de bevolkingspiramide aan een klein onderzoekje onderwerpt:
www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/bevolk...

Om één voorbeeld te noemen: de instroom van nieuwe Nederlanders (uitsluitend mensen van 22 jaar die er elke 5 jaar bij gaan komen):
tussen 2015-2020 komen er 24.000 mensen van 22 jaar binnen. En ook 24.000 van 23 jaar. En 22.000 van 24 jaar. En 22.000 van 25 jaar, etc.

tot 2025 - 15.000 van 22 jaar (en 16k van 23, en 13k van 24 jaar, etc)
tot 2030 - 15.000 van 22 (14k - 23, 14k -24, 12k - 25, 10k - 26, etc
tot 2035 - 15.000 van 22 jr, resp. 15k, 13k, 12k, 11k, 9k, 7k van 28 jaar
tot 2040 - 16.000 van 22 jaar, 16k -23, 15k - 24, 13k - 25, 11k -26
tot 2045 - 15.000, 15, 15, 14, 12, 9, 8, 6, en 3.000 van 30 jaar
tot 2050 - 15.000 van 22, 15, 15, 13, 11, 10, 8, 6, 4.000 van 30 jaar
tot 2055 - 15.000 van 22 jaar, 16, 14, 13, 12, 9, 7, 6, 4k van 30 jaar

En uiteraard geldt dit voor nieuwkomers van 1 jaar tot xxx
Let wel: het werkelijke aantal kanhoger zijn. Wanneer er van de reeds aanwezige inwoners (bijvoorbeeld 200.000) van geboortejaar x in dat jaar 10.000 mensen zijn overleden en er zijn een jaar later zijn er 215.000 inwoners van dat jaar, dan zijn er dus geen 15k, maar 25.000 bij gekomen.

Het staat allemaal 'gewoon' al ingepland.
Tussen 2010 en 2015 stonden er gemiddeld per jaar 27.600 op de planning.
Tussen 2015 en 2020 gemiddeld per jaar 60.400
Dus dat gaan ze niet halen met dit tempo van 500-600 per week
Gemiddeld 550 x 52 weken is namelijk 'maar' 28.600 gemiddeld per jaar.
En de doelstelling ligt tot 2020 aanzienlijk hoger.

Vrees dus dat er een tandje bij 'moet'..... (het wachten is op beter weer om de oversteek te maken?). Want wát de smoes ook zal worden: het is ingepland.

Wering | 27-04-18 | 16:53

Weet niet waar jij je cijfers vandaan haalt... Graaf_van_Hogendorp heeft het over 52*550 = minder dan 30.000 op jaarbasis.
Daarnaast is het nogal verneukeratief om het over binnenkomers te hebben als je niet het aantal vertrekkers telt. En ja dat zijn er heel veel, denk maar aan buitenlandse studenten die hier een paar jaar komen en weer vertrekken.

* Il Principe * | 27-04-18 | 19:20

Cijfers: o.a. zie link (bevolkingspiramide)
Minder dan 30.000: klopt. Maar periode 2015-2020 lag beduidend hoger
Vertrekkers: moeten inderdaad ook opgeteld worden bij aantal overledenen. Wat betreft studenten: die komen en gaan (zal elkaar opheffen?)
Veel vervelender is dat er ook ieder jaar veel goed opgeleide, rijkere inwoners 'voorgoed' vertrekken, terwijl er zeer arme, slecht opgeleide inwoners voor terug komen (waardoor het gehele -opleidings-niveau daalt).

Wering | 27-04-18 | 20:28
-weggejorist-
Dr_Johnson | 27-04-18 | 22:20

Overigens, hoe is het eigenlijk ooit afgelopen met die Somalische piraten die hier berecht gingen worden?

Het is alweer een tijdje geleden, maar destijds stond in de krant dat een Nederlands marineschip dat patrouilleerde bij Puntland eo, althans waar al die schepen gekaapt werden, een stel van die Somalische zeerovers uit het water had geplukt en gearresteerd. Kennelijk bevinden ze zich dan meteen automatisch op Nederlands grondgebied, want ze moesten helemaal hierheen vervoerd worden om berecht te worden.

Ik weet nog wel dat ik me de vlektyfus ergerde toen hun advocaat in de media meldde dat zijn Somalische cliënten "zeer verguld" waren dat ze in Nederland zaten, want: eersteklas verzorging in de gevangenis en daarna overwogen ze om asiel aan te vragen. Was het destijds nog Maxime Verhagen die zei dat dat te gek voor woorden was? Zo lang geleden toch alweer, of vergis ik me en was het iemand anders?

Wie herinnert zich dat nog? En, veel belangrijker, weet iemand hoe het met lui geëindigd is? Nou kan ik natuurlijk ook wel eens iets missen in het nieuws, maar ik kan me niet herinneren er ooit nog iets over gelezen te hebben.

Dr_Johnson | 27-04-18 | 16:39

Je lacht je de ballen uit je broek! (bron:rechtspraak.nl zoekwoord''piraten'') Citaat: ''Niet zonder samenhang met het voorgaande is eiser van mening dat er geen zicht is op uitzetting binnen een redelijke termijn. Eiser benadrukt dat niet blijkt dat verweerder met de Somalische autoriteiten contact heeft over zijn uitzetting. Daar komt bij dat, voor zover bij (de gemachtigde van) eiser bekend, al geruime tijd niemand meer naar Somalië is uitgezet. Voor zover bij (de gemachtigde van) eiser bekend, zijn andere Somalische piraten inmiddels wél teruggekeerd naar Somalië, maar in die gevallen was sprake van vrijwillig vertrek, met een financiële tegemoetkoming van verweerder. Overigens heeft verweerder ook aan eiser een financiële tegemoetkoming aangeboden. Uit het feit dat verweerder dat heeft gedaan, blijkt al dat verweerder er weinig vertrouwen in heeft dat uitzetting van eiser naar Somalië zal lukken.''
link: uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocum...

theo-is-dood | 28-04-18 | 10:05

Bedankt voor de links, Theo.

Ik heb het even gelezen, en wat mij opvalt is oa dit: "Voorwaardelijke invrijheidsstelling voor drie verdachten piraterij". Het lijkt erop dat ze al los zijn gelaten nog voor ze veroordeeld zijn, want nog steeds sprake van "verdachten". O nee, iets verderop lees ik inderdaad dat ze veroordeeld zijn, maar evengoed dan wel slordig taalgebruik op zo'n officiële site. En ook hebben ze dus inderdaad een asielaanvraag ingediend om hier te kunnen blijven. Schande, veroordeelde zeerovers zou je van asiel moeten uitsluiten.

En opvallend uit de tweede link: "Daarbij heeft de rechtbank acht geslagen op het overleg dat wordt gevoerd tussen Nederland en Somalië over de terugkeer van Somalische piraten." Stamt uit eind 2015, dus ruim twee jaar geleden. Maar hier is sprake van nog maar één piraat, terwijl in het eerdere bericht over 3 piraten gesproken wordt. Wat is er met die andere twee gebeurd? En wat is er uit dat overleg gekomen?

Een biertje zegt dat die drie zeerovers nog steeds in Nederland zitten. Vraag is: nog steeds in detentie om uitgezet te worden naar Somalië, of inmiddels al in het bezit van een verblijfsvergunning? Nogmaals, vreemd dat je hier kennelijk niets meer over leest in de MSM.

Dr_Johnson | 28-04-18 | 10:54
▼ 2 antwoorden verborgen

Ze hadden hem die aanklacht die de blokkeer friezen kregen moeten geven, zat hij langer vast en was daarna klaar in Nederland.

Umberto die trotzoni | 27-04-18 | 15:17

Slachtoffer Silvia moet blijkbaar ook een vliegticket kopen voor haar verkrachter en hem in Schiphol op het vliegtuig zetten. Dat gaat sneller dat dit stuk vuilnis overlaten aan onze overheid.

Toos Bevergeil | 27-04-18 | 15:13

Wat een goed idee. Misschien is dit wat we moeten doen, om dit stuk **** het land uit te krijgen en geen bedreiging meer kan vormen voor mijn dochter.

Lubitch | 28-04-18 | 01:33

Wat zijn jullie van GS naief! Een Somalier uitzetten? Wanneer is dat voor het laatst gelukt? Dat gaat alleen maar als die persoon op vrijwillige basis meewerkt aan zijn terugkeer naar zijn land. Lees maar eens hier: www.inlia.nl/nl/zoeken?q=somalie
''Beleid voor de Bühne. Voor het in april van dit jaar ingestelde vertrekmoratorium Somalië blijken tot nu toe slechts "tussen de nul en vijf" Somaliërs in aanmerking te zijn gekomen. Dit blijkt uit het (in nogal cryptische bewoordingen gestelde) antwoord van de IND op een vraag van INLIA. Op honderden Somalische asielzoekers is het moratorium dus niet van toepassing verklaard.'' Dit bericht dateert uit 2015.

theo-is-dood | 27-04-18 | 15:10

Het komt uit Afrika en is Islamitisch. Erger kan je het niet krijgen. Somaliers hebben echt 0.0 binding met Nederland en gaan ook geen moeite doen om mee te doen met de maatschappij.

Henri1873 | 27-04-18 | 15:05

Wij hebben Mohammed nodig voor de diversiteit en voor het verbinden en voor een inclusieve samenleving. Welkom is ons land Mohammed.

Avin | 27-04-18 | 14:46

Je bedoelt; dankjewel dat wij in jouw land mogen blijven, Mohammed.

ZiekeGarnaal | 27-04-18 | 18:55

Volgens de Nederlandse wet mag iemand die gevangenisstraf heeft ondergaan helemaal geen Nederlander worden. ind.nl/Nederlanderschap/Paginas/Natur...

Deze lafbek had dus per definitie na zijn straf van 30 jaar voor gewelddadige beroving, verkrachting en poging tot moord direct uitgezet moeten worden. Dat Nederlandse rechters roof en verkrachting door Somaliërs gelegaliseerd hebben is correct, maar voor de poging tot moord heeft Mohammed wel degelijk een fopstraf van een jaar gehad. Relatief veel, omdat volgens linkse advocaten elke Somaliër ernstig gestoord is, en dus ontoerekeningsvatbaar. Maar ook als Mohammed alleen een taakstraf had gehad, had hij al geen recht meer gehad op een Nederlands paspoort.

Het kan niet vaak genoeg herhaald worden; er is niks mis met de Nederlandse wetgeving. Behalve dat die niet wordt gehandhaafd. Roof, verkrachting en (poging tot) moord is wel degelijk strafbaar in Nederland, wat asieladvocaten ook beweren. Met maximumstraffen tot respectievelijk 9, 12 en 20 jaar. De overheid moet er dus werk van maken dit vretensrestje direct na zijn straf uit te zetten.

En wij moeten een overheid eisen die rechters aansprakelijk stelt voor onverantwoordelijk en gevaarlijk gedrag. Een gewelddadige verkrachter en wanna-be moordenaar een jaar cel geven bijvoorbeeld, is minstens zo onverantwoord en immoreel als met 1 liter jenever op 180 rijden door de bebouwde kom. Rechters die zich op die wijze misdragen moeten daarvoor aansprakelijk gesteld kunnen worden.

Dandruff | 27-04-18 | 14:19

theo-is-dood | 27-04-18 | 15:13,

Kortom, de Nederlandse wet wordt niet gehandhaafd.
Criminele Somaliërs kunnen worden uitgezet, maar dat gebeurt niet. Mede op verzoek van ontelbare subsidiesponzen zoals inlia, en door de overheid betaalde asieleisers-advocaten. Een goede reden om eens flink het mes in al die subsidies te zetten, dunkt me.

Handhaving is het probleem, niet de wetgeving op zich.
Want criminele asieleisers *kunnen* gewoon uitgezet worden.
En gewelddadige verkrachters *kunnen* 12 jaar gevangenisstraf krijgen.
Terwijl daders van poging tot moord 20 jaar gevangenisstraf *kunnen* krijgen.
Maar Mohammed mag na een jaartje lik voor beide delicten gewoon blijven, en hup aan de uitkering.

Dandruff | 27-04-18 | 15:29

Na faal, op faal, op faal, kan ik niet anders zeggen dat je gelijk hebt. Ze hebben hem ermee weg laten komen, doordat politie én justitie faalde. Het was een poging tot moord, en beroving en verkrachting. Maar dat hebben ze door het falende politieonderzoek, met getuigen die pas op het laatste moment door ons boven water zijn gehaald, niet voldoende kunnen aan tonen. De aanklacht was al fout, en er was helaas niks meer aan te doen. Deze zaak staat symbool voor alles wat er fout gaat bij politie en justitie. Ik ben de moeder van het slachtoffer.

Lubitch | 28-04-18 | 01:46

Lubitch | 28-04-18 | 01:46,

Je kunt trots zijn op een dochter die ondanks alle ellende zelf de dader van de haar aangedane reeks ernstige misdrijven opspoort. En die dader vervolgens zelfs op een presenteerblaadje bij de politie aanlevert.

Dat de politie daar vervolgens maandenlang niks mee deed is dermate schandalig, daar zijn geen woorden voor. Dat is niet eens faal op faal, want "falen" impliceert dat de politie wel probeerde om de dader te vinden. Daarvan was dus aanvankelijk geen sprake. Pas enkele maanden nadat de dader bekend was, werd besloten het slachtoffer ook enigszins tegemoet te komen. Toen was het natuurlijk al te laat, dus vanaf dat moment kunnen we van "faal op faal" spreken.

Ik wens jullie allemaal veel sterkte met het verwerken van deze ellende.

Dandruff | 28-04-18 | 23:10
▼ 3 antwoorden verborgen

Dat krijg je als je op partijen stemt die massa immigratie propageren en faciliteren.
En dat zijn in NL vrijwel alle politieke partijen.
Veel autochtone slachtoffers van kansenparels oogsten dus wat ze zelf gezaaid hebben.
Boontje komt om zijn loontje.
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Etc etc.
Zo gaat het. Maar vooral op de kartelpartijen blijven stemmen, maar dan niet janken wanneer je beroofd of verkracht wordt door een cultuurvreemde. Toedels!

kempenaer | 27-04-18 | 14:16

Maar wel een pagina grote foto in het N.H. Dagblad van een stoere Hoornse agent , een specialist op het gebied radicalisering die het heeft over de gevaren van het hedendaagse extremisme, zegt o.a vroeger wist iedereen wie de dorpsgek was , ja en als de dorpsgek een gevaarlijke moslim is dan kijken jullie liever een andere kant op is dus gebleken .

blauwe zander | 27-04-18 | 13:43

N.H.Dagblad van vandaag.

blauwe zander | 27-04-18 | 13:47

Wat verwacht je in een land waar een vrouw zelf haar verkrachter moet opsporen omdat politie en justitie te beroerd zijn dat te doen.

Franker | 27-04-18 | 13:23

Bijna goed, het is politieK en justitie.

Maris v.d Hof5393 | 27-04-18 | 17:44

En ik maar denken dat VVD'ers van die 'doeners' zijn. Maar het blijken toch echt schreeuwers.

KlunsJohannus | 27-04-18 | 13:19

Weet niet waar u dat idee op heeft gebaseerd. Afgelopen kabinetten bestond het doen van de VVD vooral uit het verhogen van de belastingen en vage beloftes doen.

Franker | 27-04-18 | 13:25

U bent net wakker na 40 jaar diepe slaap?

HoezoStom? | 27-04-18 | 14:59

Waarom zijn achternaam en zijn verkrachterssmoel niet vol in beeld? Genoeg redenen om deze hond te willen herkennen als men hem tegenkomt lijkt mij!

HoezoStom? | 27-04-18 | 12:34

Valt de overheid geen collectief proces aan te doen wegens het verzaken van werk, namelijk de wet handhaven?

Abject | 27-04-18 | 12:08

Zolang de rechters nog gekker zijn waarschijnlijk niet.

HoezoStom? | 27-04-18 | 12:59

Ook daar kunnen we vast een referendum over houden.

PandaBeep | 27-04-18 | 13:10

Die Amalia heeft dezelfde boshout genen als haar oma zo te zien.

Balletje Mayo | 27-04-18 | 12:02

Amalia, is dat die bolle? Iets met voorbeeldfunctie

HoezoStom? | 27-04-18 | 12:15

Mark hou je de memotafel in de gaten, want aan hoge mate grenzend aan waarschijnlijkheid komt hier een memo over en van je clubmaatjes kan je hem niet verwachten.

ogeon | 27-04-18 | 11:52

Het is natuurlijk verschikkelijk wat haar is overkomen.
Maar nou vraag ik mij af,. op wie heeft zij gestemd, en waarop gaat zij voortaan stemmen?

zoalsikhetzeg | 27-04-18 | 11:49

Omdat? Als ze in jouw ogen fout gestemd heeft is het haar verdiende loon?

HoezoStom? | 27-04-18 | 12:17

Nee natuurlijk niet. En jij vraag je af hoezo?

zoalsikhetzeg | 27-04-18 | 14:12

Als voormalig medewerker van een Sociale Dienst in een grote stad in het zuiden des lands kan ik u in alle eerlijkheid mededelen dat 80 % - 90 % van de Somaliërs op ernstige wijze fraudeert met uitkeringen. Het gaat over vele miljoenen. Terugvorderen, vergeet het maar !

Stratum | 27-04-18 | 11:48

@abject. Echt erg. Ik wens u sterkte.. helaas lijkt verhuizen tot het niet meer kan de enige optie

letopuwzaak | 27-04-18 | 12:30

Mooie verhalen hoor. Domme Somaliërs die nog dommere Nederlanders belazeren.

kempenaer | 27-04-18 | 14:19

@ Abject: familieden van me die in een sociale huurwoning woonden zijn ook verhuisd vanwege de overlast van Somalische buren. Niemand, maar dan ook niemand (politie, buurthuiswerk, woningbouwvereniging, gemeente) steekt een vinger uit!

theo-is-dood | 27-04-18 | 15:16
▼ 1 antwoord verborgen

Die wordt in geen duizend jaar uitgezet. Er zal geredeneerd worden dat hij met zijn 12 maanden brommen genoeg gestraft is voor zijn verkrachting, en als je hem uitzet dat hij dan "dubbel" gestraft wordt.

Het beste zou zijn om dit soort figuren helemaal niet in Nederland een strafje op te leggen, maar er meteen voorgoed uit te bonjouren, hoef je geen geld aan ze te besteden mbt kost en inwoning in de gevangenis, en ben je weer snel van een ongewenste klaplopende slampamper af.

Maar gaat allemaal niet gebeuren. Eenmaal in Nederland, kun je voor altijd blijven. Dat zie je aan die We are here lieden. Geldt ook voor deze Mohammad M, waarvan ik lees dat hij "licht verstandelijk gehandicapt" is. Toch is hij er, ondanks die handicap, in geslaagd feilloos de weg naar Nederland te vinden. Dat is zo knap, wie gunt hem nou niet een "herkansing"? Paar maandjes brommen en de vermaning "Foei, Mo, nou niet meer doen, hoor, zo gaan wij in Nederland niet met elkaar om". Daarna verblijfsvergunning, gratis huisvesting, gratis voorzieningen, en gratis geld. Het is hier allemaal goed geregeld.

Dr_Johnson | 27-04-18 | 11:27

De overheid telt alles. Hier de vertrek cijfers:

www.dienstterugkeerenvertrek.nl/Media...

Zoals u kunt zien verdwijnt de grote meerderheid van afgewezen asielzoekerts in de illegaliteit ("zelfstandig vertrek zonder toezicht").

Ondertussen komen er 500-600 nieuwe medelanders per week binnen om de suffe witmang te verrijken: www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/asie...

Ik denk dat iedereen wel de math kan doen zelfs zonder zakjapanner.

Graaf_van_Hogendorp | 27-04-18 | 11:51

Het is beter als je dit soort uitschot sowieso het land niet binnen laat. Maar soit, de meerderheid der schapen heeft het in een democratisch systeem voor het zeggen, ook al zijn die schapen te dom om te poepen en er dus destructief beleid volgt.
Deugzeugen vernaggelen hun eigen land door te dwepen met veronderstelde zieligheid van over heel de wereld en deze ellende over hun medelandgenoten te draperen en af te wentelen. Immoreel en ziek, dat sowieso.

kempenaer | 27-04-18 | 14:22

Door inteelt zijn ze allemaal verstandelijk beperkt.

paartjehop | 27-04-18 | 15:42
▼ 1 antwoord verborgen

Klaas Dijkhoff = Gebakken Lucht.

Bataaf | 27-04-18 | 11:22

Klaas Dijkhof is VVD had volstaan. De daadkrachtige in woorden, in de praktijk een natte scheet bedoelt om een zgn. daadkrachtig deel van de kiezers te binden.

HoezoStom? | 27-04-18 | 12:56

We kunnen wel klagen maar 146.226 medelanders (waarschijnlijk de witte variant) hebben op Dijkmoff gestemd afgelopen verkiezingen. Zij keuren dit beleid van deze man goed. Daarnaast heeft het kartel (VVD, CDA, D66, GL, PvdA, CU) een ruime meerderheid van de stemmen gehaald. M.a.w. onze medelanders willen dit. En wij moeten niet boos worden op individuele gevallen. En Mo uit Somalia een huis, werk en wijf geven. Want daarvoor is ruime steun vanuit onze medelanders.

Graaf_van_Hogendorp | 27-04-18 | 11:20

Ik ga mooi Max kijken. Laat het koningspaar maar even met rust.

gato | 27-04-18 | 11:14

Maar het kabinet heeft iets wat wij niet hebben (zie hun regeringsmotto):

"Vertrouwen in de toekomst".

Wering | 27-04-18 | 11:09

Ach misdaad loont in Nederland. Snap wel dat mensen het zelf gaan oplossen.

franck7020 | 27-04-18 | 11:06

Lees net op teletekst dat 5 Spanjaarden in pamplona tot 9 jaar zijn veroordeeld waar 22 jaar was geëist door OM. Er werd een grote betoging gehouden omdat de Spanjaarden 9 jaar veel te weinig vinden. Bovendien mogen de daders een half miljoen euro ophoesten voor het slachtoffer. Lezen jullie mee nederlands OM en rechters. Stelletje lapzwanzen

Ben Hetzat | 27-04-18 | 11:06

Ze zijn veroordeeld voor misbruik en niet voor verkrachting, daarom ging men de straat op.

gato | 27-04-18 | 11:15

Waarom moet het nl OM meelezen, en zijn het lapzwansen, als jij zelf ook te lam en beroerd bent om de straat op te gaan?

ZiekeGarnaal | 27-04-18 | 18:58

Als liefhebber van NPO programma's, waar dit uitgebreid aan bod is gekomen was ik al benieuwd hoe dit zou aflopen. Gelukkig hebben ze de door de NPO laven ingezette nuance doorgezet in de rechtbank.
Want ondanks de prachtige reisprogramma's van BNNVARA door Ethipopië en Somalië, waarbij opgemerkt de presentatoren hadden nog nooit zo'n vriendelijke bevolking en gastvrije bevolking meegemaakt in zo'n prachtland. Kon deze man daar zijn draai niet vinden nog een islamitische stroming die bij hem paste, tja in de hectiek van de vlucht was al tig veilige doorkruist voordat hij stuitte op de GroenLinks meisjes met de welkomvlaggetjes.
Helemaal in de war beging hij dit vooral incidentele misstapje, de politie kon dat ook niet geloven dat dit geen nepnieuws was. Nadat de medeplichtige vrouw van dit incidentje haar telefoon toch wel erg graag terug wilde heeft de politie toch harder in te menen moeten grijpen.
Dat veel te harde ingrijpen voor zo'n incidentje is buitenproportioneel, na zijn correctieve strafje (die voorkomen dat het wel uit z'n hoofd laat om het nog een keer te doen) is hij verworden tot een modelburger. Zonde en onmenselijk te laten gaan. Nou laten we lekker zij aan zij met onze nieuwe Medelanders vandaag Koningsdag en ach dat incidentje ligt natuurlijk ver achter ons.

bananabanana | 27-04-18 | 11:04

Dit sujet loopt volgend jaar ook nog vrolijk op onze zakken te teren in Nederland.
Hulde aan de volharding van het slachtoffer en een dikke nul voor "onze" politie en OM.

Yperiet | 27-04-18 | 10:53

Niet alleen dat, het sujet heeft nog jaren de tijd om zijn vele zaadsujetjes met geweld in zoveel mogelijk baarmoedertjes te persen.

simplesimpie | 27-04-18 | 16:31

Het ministerie van Justitie en Veiligheid voor illegalen en criminelen.

Janas | 27-04-18 | 10:51

Er is helemaal geen beleid als het om uitzetten gaat.
Crimineel gedrag of niet.Afgewezen of niet ,maakt allemaal niks uit.
De overheid doet niks.
En links roept vandaag,in Utrecht,alweer om een verruiming van het kinder pardon.
En volgend jaar komt er weer een actie om illegalen die hier al enkele jaren zijn te helpen om hier te blijven.
Dit allemaal hadden we 10 jaar geleden ook al.
Toen gebeurde er ook niks.

pejoar | 27-04-18 | 10:49

Dit dus.

Zwiebelmaus | 27-04-18 | 10:50

Jurisprudentie.
Toekomstige gevallen zullen net zo behandeld worden. Anders rechtsongelijkheid.
Fijn rechtsysteem hebben we. Het idee bij invoering was leuk, alleen tijd voor aanpassing. En dat kan. Via de politiek.
Oh wacht.
Het kan dus niet. Want de burger stemt op politieke partijen die het allemaal wel goed vinden. De burger wil dit. Of de burger kan het geen reet schelen.
De burger gaat vandaag lekker naar een rommelmarkt, vol met cd-rekjes. Nutteloze relikwieën uit het verleden, ingehaald door de tijd.
Gezellig.

Is dit nog nieuws? | 27-04-18 | 10:48

Misschien kunnen we beter eerst al die liegende VVDers en D66ers het land uitzetten. Dan pakken wij, de achterblijvers, het wel op.

zimmerschwanz | 27-04-18 | 10:41

Ik doe mee.

Matwetwe | 27-04-18 | 10:44

Maar een jaartje in de cel. Grapperhaus, voer minimumstraffen in. De PVV heeft al meerdere keren zo'n wetsvoorstel gedaan en wordt nooit gesteund, want PVV

barryvantiggele | 27-04-18 | 10:40

Ik ben ook een voorstander van minimum straffen maar de kans dat een rechter dan bij enige twijfel voor vrijspraak gaat is erg groot. Rechters vervangen na elke 10 jaar is een beter plan.

3xminder | 27-04-18 | 14:42

En daarom breng en haal ik mijn vriendin altijd.

Vanwege dit soort stukken stront.

Nacho_Vidal | 27-04-18 | 10:37

Erg dat het moet maar heel verstandig.

Lupuslupus | 27-04-18 | 10:51

Ook al betekend dit dat ik om 6 uur sochtends haar bij een vriendin in de andere kant van Nederland moet ophalen (ivm feest) dan doe ik dat.

Op deze manier gaat het altijd goed. Heel vreemd, maar er zijn gek genoeg nooit rare situaties als ik naast haar loop.

Heeft denk ik met uitstraling te maken. En het feit dat ik niet aan de kant ga als ze met zijn vieren naast elkaar lopen tegemoet.

Nacho_Vidal | 27-04-18 | 10:59

En wordt voor mijn gevoel totaal onderschat. Heb geen cijfers, maar hoor in gesprekken van vrouwen die maar niet meer alleen een rondje gaan rennen en homo's die 's avonds de deur niet meer uitgaan. Bejaarden die alleen nog opendoen als ze weten wie er hoe laat precies komt. Moeders die met het zweet in hun handen thuiszitten omdat hun dochter op schoolreis naar Berlijn is.
De kansen dat er iets akeligs gebeurt zijn in Nederland waarschijnlijk nog te klein om je leven zo te laten beïnvloeden, maar daar gaat het niet om. De combinatie van het moeten samenleven met barbaren die bij ernstige misdrijven een weekje moeten schoffelen, verandert in werkelijkheid op dit moment het leven van miljoenen mensen.

Poesmobiel | 27-04-18 | 11:02

Ik heb een voorstel. Dit soort asielzoekers moet direct na het misdrijf bij de familie van regerings-politici in huis geplaatst worden, zonder beveiliging binnenshuis, totdat de uitzetprocedure voltooid is.

obominotie | 27-04-18 | 10:36

Deze rechtstaat gaat volkomen over de scheef wat betreft de rechten van de inheemse Nederlandse bevolking.

Havenwerker | 27-04-18 | 10:31

Zijn we het toch ergens over eens. (voeg hier knipoog toe wat niet mag van de GS harde kern) Onze rechtstaat en alles wat ermee gemoeid is maakt zich schuldig aan landverraderlijk gedrag. Ik wil maar zeggen er zijn er voor minder vroegtijdig aan hun einde gekomen.

VeelTeSteil | 27-04-18 | 10:36

Eens.
Groen Links bastaardjong Jesse Klaver vind namelijk wel dat behandelbehoeftige - in ruime meerderheid autochtone blanke Nederlandse - bejaarden de behandeling geweigerd moet worden en zo de dood in gejaagd mogen worden. www.dagelijksestandaard.nl/2018/04/sch...
Maar daar tegenover vind diezelfde Groen Links van Jesse Klaver dat - qua afkomst en achtergrond niet-blanken en islamitische - Somalische asielzoekers niet terug gestuurd mogen worden want anders worden ze de dood ingejaagd (Wat niet waar is, er zijn een paar gebieden die gevaarlijk maar de rest kunnen ze naar toe en dan is er ook nog de vluchtelingendeal die mogelijkheid geeft de afgewezen asielzoekers naar derde landen te sturen. Zoek er maar op).

Mij is het wel duidelijk. Klaver is een racistische islamitische wolf in schaapskleren die vind dat Nederland moet islamiseren en dat blanke Nederlanders -hij begint met de bejaarden - dood moeten.

gaffelbaard | 27-04-18 | 11:04

Het percentage gelukte uitzettingen zal best wel hoog zijn.... of toch niet?

ger1306 | 27-04-18 | 10:30

Het percentage weet ik zo niet maar aantallen wel. Zo'n 1 per jaar?

kwark001 | 27-04-18 | 10:32

Nee. Somalie weigert ze terug te nemen. De moslimlanden hebben ze dat ingefluisterd. Somalië donateur Turkije heeft met die houding een miljardendeal bij de EU losgepeuterd.

gaffelbaard | 27-04-18 | 10:33

De overheid treed niet (langer) op voor de burger, maar voor zichzelf. De politie is een verlengstuk geworden van het ministerie van financiën.
Het is wachten op een militie die met coverte acties dit soort levens-onwaardige figuren uit het systeem verwijderen. Wat mij betreft zijn er nog veel meer zaken die het oprichten van zo iets rechtvaardigen. Niet de wens van Rutte cum suis (hoi, EU), ik vermoed wel de wens van steeds meer 'autochtonen'(of mogen we die titel ook al niet meer voeren?)

EEnzame SchizofrEEN | 27-04-18 | 10:28

"... M. kreeg ook een meld- en behandelplicht en een drugs- en alcoholverbod opgelegd voor twee jaar, de duur van van zijn proeftijd. ..."

Waarom in hemelsnaam zou je iemand, die illegaal hier is en na zijn celstraf het land uit moet, nog een proeftijd geven met een meld- en behandelplicht zodat hij na het uitzitten van celstraf niet uitgezet kan worden?

Wat is er mis met die rechters in ons land?

Een andere vraag.
Hoe lossen we het probleem van niet uitzetbare asielzoekers op?
Ik zeg dat er cent meer naar die landen toe moet.
Stop met het ontwikkelingsgeld naar die landen. Hierom! En laten ze dat geld dan maar gaan halen bij Turkije en de andere Arabische landen die het land aan het islamiseren zijn en het al jaren leeg roven.

Leestip: Somalische klokkenluider: miljoenen hulpgeld verduisterd www.oneworld.nl/achtergrond/somalie-e...

gaffelbaard | 27-04-18 | 10:27

Ik geef al jaren niets meer! Waarom niet, daarom niet!

vluchtelingallergie | 27-04-18 | 11:31

@vluchtelingallergie
Geven doe je wel.
Nee, niet via de goede doelen. Daar geef ik ook al jaren niet meer aan. Zelfs de postcodeloterij verdient niets aan mij omdat ik geen geld wil uitgeven aan een bedrijf dat een deel van je maandelijkse bedrag uitgeeft aan Ngo's die bekend staan om hun zelfverrijking (bijv Oxfam novib), seksueel- of ander grensoverschrijdend gedrag (rode kruis, artsen zonder grenzen) of corruptie en fraude (bijv de Clinton foundation).
Ondanks dat ik geen geld eraan uitgeef, geef ik toch ontwikkelingsgeld weg. Nou ja... meer precies, onze overheid geeft ontwikkelingsgeld weg en jij en ik betalen via de belasting daar een stukje aan mee.
Lid zijn van de postcodeloterij kan je opzeggen.
Belasting betalen daarentegen ben je verplicht en kan ik niet opzeggen.
Toch stemt Nederland steeds weer massaal op partijen die geld smijten naar landen met machthebbers/regeringen/despoten en dictators (denk: diverse Afrikaanse landen w.o. Somalië of Turkije) die misbruik maken van het ontwikkelingsgeld, het geheel of grotendeels in eigen zak steken, of er wapens van kopen waardoor feitelijk via ontwikkelingsgeld een oorlog gefinancierd word.

Wilders geef ik hierom gelijk als hij zegt: "geen ontwikkelingsgeld meer naar die landen".
Bij mijn weten is hij momenteel de enige partij die inziet dat er pas wat gaat veranderen du moment dat we de kraan met ontwikkelingsgeld dichtdraaien. Wil men verandering afdwingen, dan moet het gebeuren in een taal die die landen begrijpen en gevoelig voor zijn ... de taal van het geld

Die landen opnieuw koloniseren zou ook kunnen maar kost meer en ligt gevoel.
Ik zeg: geen ontwikkelingsgeld er meer naar toe, handen van los trekken, en dan laten die landen zich maar opnieuw koloniseren, maar dan door Turkije en andere Arabische landen. (Het is de islamieten niet gelukt met Europa, in Afrika hebben ze meer succes met het islamiseren en overnemen van landen ... met dank aan o.a. een stukje van ons ontwikkelingsgeld.)

gaffelbaard | 28-04-18 | 08:50

Kijk, ministers zouden graag aan willen pakken, maar hebben te maken met een ambtenarenapparaat dat leeft en regelmatig opleeft en haar bestaansrecht heeft te danken aan de zieligheidsindustrie.

Nee, neem dan Freek de Jonge die alle pre-islamitische zuilen verketterde en te laf is om ook maar ëén mop over de mohammedaan te maken.....

Mazoeza | 27-04-18 | 10:25

En met linkse advocatuur !

van Oeffelen | 27-04-18 | 10:27

Wat mij betreft mag De Jonge zijn niet-grappige grappen over niet-islamitische onderwerpen sowieso tussen de Marokkanen in de lik vertellen. Meneer hoort vast te zetten vanwege zijn aandeel aan de genocide op blanke Zuid Afrikanen.

VeelTeSteil | 27-04-18 | 10:33

De rechtsstaat doet steeds minder en minder waar deze voor bedoeld is. Het graaft het eigen gat. Dit is wachten tot mensen dusdanig weinig vertrouwen meer hebben erin dat ze maar hun eigen recht gaan uitvoeren met alle gevolgen van dien.

Myrkie | 27-04-18 | 10:22

Het probleem is alleen dat de uitvoerende macht de beschikking heeft over voldoende resources om zulks doelmatig de kop in te drukken en tevens bereid zal zijn deze resources naar hartenlust in te zetten.

normanius | 27-04-18 | 10:32

Het zelf gaan uitvoeren van haar rechten door de oorspronkelijke bevolking zal zo lang mogelijk onderdrukt worden. De rechten die het geimporteerde kansenvolk zichzelf aanmeet om ons uiteindelijk te kunnen overlopen, worden daarentegen op allerlei manieren gepromoot door wegkijkende politici en door hen benoemde zetbaasjes op maatschappelijke sleutelposities.

B.Spiritus | 27-04-18 | 10:35

“He is here”.

Bigi Bana Boy | 27-04-18 | 10:21

Verder dan zijn “kijk mij eens flink doen” cameramomentjes komt die in ouwe mannenpakken gehesen VVD-belofte ook niet. Zijn pedant gespeelde eruditie en krampachtige geënsceneerde semi-intellectuele imago gaat alleen maar averrechts werken.

B.Spiritus | 27-04-18 | 10:20

VVD leugenaars

Brainder | 27-04-18 | 10:19

Hoezo uit Hoogwoud? Mocht die gek willen.

PresidenteDeConjovia | 27-04-18 | 10:18

VVD-ers die roeptoeteren doen dat enkel voor de bühne - zo ook Dijkhoff

Enrique C | 27-04-18 | 10:18

Mo heeft een goede linkse advocaat!

van Oeffelen | 27-04-18 | 10:28

Korte samenvatting van deze week. Je mag alles bij elkaar liegen (Rutte&Co), je mag andermans eigendom pakken en illegaal in dit land verblijven, je mag als illegaal vrouwen aanranden zonder gevolgen. Je mag als Bokito agent op vakantie met zes andere Bokito's en als er dan iemand kapot geslagen wordt mag je thuis gewoon weer aan het werk terwijl je geen poot hebt uitgestoken naar het slachtoffer. Ben ik nog iets vergeten?

osolemio | 27-04-18 | 10:16

Je zou er moedeloos van worden! Ik ga naar de vrijmarkt met kind, even wat leuks doen. Beter voor mijn humeur!

osolemio | 27-04-18 | 10:24

Het begrip VRIJHEID wordt met een mensonterende lap om de kop afgebeeld.

Poesmobiel | 27-04-18 | 10:34

osolemio | 27-04-18 | 10:24
.
Veel plezier hoor. Ik 'spijbel' deze keer, heb het al zo vaak gezien. Wel altijd gezellig hoor, dat wel.

Lupuslupus | 27-04-18 | 10:48
▼ 3 antwoorden verborgen

Dit soort wetteloze misbaksels moeten gewoon niet de zelfde rechten hebben als anderen want gevolg is dat ze op onze kosten de zaak eindeloos te traineren en ze hoeven wat mij betreft ook niet gelijk behandeld te worden, maar moeten eigenlijk meteen het land uitgeflikkerd worden. Maar ja, Artikel 1 hé.

Zwizalletju | 27-04-18 | 10:13

De letterlijke tekst van artikel 1 is er gekomen door Marcus Bakker, de fractievoorzitter van de CPN. Waarschijnlijk is dit rechtstreeks vanuit de DDR of de Sowjetunie ingefluisterd om de vijand te verzwakken. Maar corrigeren ho maar.

Pierrepoint | 27-04-18 | 10:21

Ik snap ook niet "Nu starten we met de procedure tot de intrekking van ..."

Dat is toch gewoon een kwestie van een uurtje werk? Waarom moet alles dat met de rechtelijke macht te maken heeft jaren duren? Zitten die de hele dag uit hun neus te vreten of zo?

Dat wilders proces ook: Een fucking zinnetje, en hij is al jaren en waarschijnlijk nog jaren bezig met die onzin. Het is je reinste martelarij.

De bezem door die hele rechtspraak, haal er de bezem door.

Hufterst | 27-04-18 | 10:07

Een uurtje werk? Ho dat gaat zo maar niet, dan kom je aan het bestaansrecht van, rechters, asieladvocaten, vluchtelingenwerk etc. Die moeten natuurlijk wel wat te doen hebben.
Bovendien, voor een enkele verkrachting wordt een Nederlander niet zo hard aangepakt, dus die uitzetting gaat denk ik niet gebeuren. Daar zorgen de cultuurmarxistische mollen in onze instituties wel voor. Stemmen mag in dit land, maar dat is voor de bühne...

Pierrepoint | 27-04-18 | 10:17

Held op sokken. En op Twitter.

BRR76 | 27-04-18 | 10:05

Als ik zijn baas was, zou ik hem ontslaan.

Mr_Natural | 27-04-18 | 10:03

De heren van Ymere hebben vast nog wel een plekje voor hem.

Astimar Teutis | 27-04-18 | 10:03

Wat gaan we weer tekeer op die intens corrupte OM, rechters en politie.
Maar weten we ook de exacte reden waarom de ploert nog vrij rondloopt.

botbot | 27-04-18 | 10:03

Ja. Hij heeft zijn straf uitgezeten.

Petrus Poortwachter | 27-04-18 | 10:05

Je zal maar Mohammed heten.

Koonkluk Huis | 27-04-18 | 10:02

Zou Sylvia vandaag een gave Koningsdag hebben? Zij is en blijft slachtoffer. En wie is er voor haar?

Montesquieue | 27-04-18 | 10:01

Ik verwacht dat Klaas Dijkhoff geen herinnering heeft aan die tweet.

doskabouter | 27-04-18 | 10:00

Dat was geen tweet, dat was een memo.
Of een ambtelijk stuk.

Petrus Poortwachter | 27-04-18 | 10:01

Deze tweet was ook door hem in zijn rol als privépersoon gestuurd dus vertegenwoordigt kabinetsbeleid noch partijbeleid

Wim_Kut | 27-04-18 | 10:07

En dat document lag op een zijtafel.......

pennestront | 27-04-18 | 10:11

Procedure gestart in Juli 2017. Geef ze nog ff de tijd. Je kunt geen ijzer met handen breken. En van die 9 maanden zijn 3 maanden reces geweest. In 2025 zal die verkrachter echt wel uitgezet worden

Wim_Kut | 27-04-18 | 09:58

Optimist!!!!! Hij heeft wel een contactverbot dus...... zou hij haar voor de tweede keer verkrachte dan.... heeft hij grooote problemen. Zo nu nog effe mijn bekeuring betalen voor 1 km te hard rijden anders staat morgen de me met 10 man in de deur.

jan huppeldepup | 27-04-18 | 10:05

Uitgezet? Naar Somalië? Nee joh. Somalië is gevaarlijk en wil dit soort criminelen niet hebben. Dus pindakaas.

Is dit nog nieuws? | 27-04-18 | 10:10

Heeft meneertje of mevrouwtje het rechtertje een dochter. In wat voor land leven wij. Het is zeker al lang geen rechtstaat meer. De criminelen hebben vrijspel. De immigranten hebben vrjjspel, want cultuur en begrip. De mocro's en ander rapaille hebben vrijspel. De enige die geen vrjjspel hebben is, jawel de brave borst "De Nederlander".

De Evangelist | 27-04-18 | 09:58

Iemand die wat anders verwacht had? Kijk naar die krakers in Islamsterdam, die gaan na 1 juni ook echt het land niet uit. Dus het is wachten op een incident. Net als met Mohammed. Die slaapt nu ook niet onder een brug. Toch?

Is dit nog nieuws? | 27-04-18 | 09:58

Die krakers taaien af naar 010 of 070 om daar het kunstje onder toeziend oog van de lokale burgervader nog een keer te flikken.

normanius | 27-04-18 | 10:23

Wat is Nederland toch een fijn democratisch gastvrij land. Hoeveel maanden heeft die Somaliër gekregen? Dat meisje heeft levenslang.

Moestuinier | 27-04-18 | 10:24

Tegen de tijd dat het zo ver is, is ie zo diep geworteld in onze samenleving (lees: zo nutteloos dat hij in een land zonder uitkeringsysteem niet kan leven)... Dat argument is de veiligheids/branddeur van de zieligheidsindustrie.

Sjors W. | 27-04-18 | 09:55

Toch he, de titel van dit topic, de dubbele lading ervan. Verkrachter Mohammed gaat ook niet meer weg uit Nederland en Europa. Islam is here to stay, helaas.

Repliek_in_stijl | 27-04-18 | 09:54

- En zometeen kunnen ze hem niet vinden, want illegaliteit enzo
- Komt er een nieuw slachtoffer(tje)
- Is er een document zoekgeraakt
- Komt er plotselingperongelukexpres een verblijfsvergunning voor deze knikker
- Kunnen ze hem toch niet uitzetten, want iets met de wet
- Of iets met Mensenrechten en zielig en Somalië en moeilijk
- Op de man af: huidskleur, minderheid, weinig qat, eng land dus kan niet terug
- Tandartsrekening in Somalië, want Nederland is gratis voor Mohammed

Maar waarom niet bij zijn volledige naam noemen? Hij is veroordeeld, geen verdachte meer. Oh wacht, hij is natuurlijk slachtoffer van een door-de-media-geforceerd immigratiebeleid

Koekkeloere | 27-04-18 | 09:53

En, extra makkelijk, bij een volgend misdrijf is hij 'bekend bij de diensten'.

Petrus Poortwachter | 27-04-18 | 09:56

Of heeft zich bekeerd.

Luchtbakfietser | 27-04-18 | 09:56

Verkrachter Mohammed. Nuff said.

De waard zijn gast | 27-04-18 | 09:53

Als je geen grenzen meer hebt kun je het tuig er ook niet meer uitzetten.
Met dank aan de VVD gangsterbende, de partij die zo graag met zichzelf bezig is en graag langs de zijlijn schreeuwt maar weinig doet.
Met dank ook aan VVD'er van Aartsen, die met slavisten heult en een lichtend voorbeeld is hoe je illegaal tuig moet beschermen tegen witten onmensen.
Met dank ook aan de onnozele VVD stemmers, die iedere keer weer ervoor zorgen dat deze ondemocraten weer de grootste partij worden.

VanGeuzen | 27-04-18 | 09:51

Denk dat de meeste agenten niet totaal nutteloos willen zijn maar dat ze door hun leiding worden tegengewerkt. Justitie is een gepoliticeerde puinhoop

Bokito ergo sum | 27-04-18 | 09:51

Denk eerder dat de welwillende platte pet zich kapot ergert aan de enorme administratieve last waaronder ze voor het doen van hun werk gebukt gaan.
En dat alleen maar omdat iemand een gecentraliseerde nationale politie wel een goed idee leek. Het zou efficiënter en goedkoper zijn.

Resultaat is een van managementlagen vergeven organisatie waarbij de top en minstens 5 lagen er onder totaal niet weten wat er speelt en hoe de werkelijkheid in elkaar steekt.

Zijn er problemen met de hoeveelheid blauw op straat, dan wordt er weer een zak geld bij elkaar gebedeld waarmee nog meer management en inherente rapportagedruk toegevoegd wordt maar meer blauw op straat zul je niet zien.

normanius | 27-04-18 | 10:17

Het eerlijke verhaal. Hamdoelilah!

HoogToontje | 27-04-18 | 09:49

Ham was toch haram?

VeelTeSteil | 27-04-18 | 09:56

@ VeelTeSteil | 27-04-18 | 09:56

Broeder dat klopt. Ik zie dat de dawa al vruchten begint af te werpen. Subhanallah!

HoogToontje | 27-04-18 | 10:57

Ik snap die lage straffen op verkrachting en aanranding niet. Je verwoest potentieel het leven van een meisje/vrouw maar krijgt er slechts enkele maanden tot een jaartje celstraf voor.

Parmenidis | 27-04-18 | 09:47

Het idee erachter is:
- iedereen verdient een tweede kans
- lagere straf dan moord, dan wordt ze tenminste niet vermoord
Een straf zou ook moeten gelden als tegemoetkoming naar de samenleving toe, maar dat mis ik ook wat met die fopstraffen.
.
Er zijn trouwens 0 wetsvoorstellen in de maak om aanranding te verzwaren. Leve de politiek!

de Voorzittert | 27-04-18 | 09:50

Dat heb ik ook nooit begrepen.

Accident_Prone | 27-04-18 | 09:51

Politie en OM hebben in dit land wel andere dingen aan hun hoofd. Zoveel mogelijk parkeerbonnen en onzin/flitsboetes scoren om onze corrupte ''leiders''politici (Rutte en ander plebs) te bevredigen.

HardwerkendeBlanke | 27-04-18 | 09:46

U zegt het. Weer een zinloze prent binnen voor 6 kilometer te hard.

ristretto | 27-04-18 | 09:55

Mooi he, 2 weken geleden in Heerlen, voor mij onbekend. Mooie doorgaande weg, 2 banen links, 2 rechts, middenberm maar toch 50 max. Heen en drie uur later terug, 2 x geflitst. Bij elkaar nog geen 10 km. te hard maar in totaal 98 eurootjes afrekenen. Soooooo, wat is die weg daar er een stuk veiliger op geworden!

J-van-de-Bontekoe | 27-04-18 | 11:34

En trouwens, meer on topic, wie had nou echt verwacht dat die hufter daadwerkelijk direct weggebonjourd zou zijn?

J-van-de-Bontekoe | 27-04-18 | 11:37

Maar zou je het recht in eigen hand nemen, omdat door het geloof in de onkundige en onwillige justitiële autoriteiten verdwenen is dan krijg je het volle gewicht van de wet op je gegooid.

Wat is me afvraag in zaken als deze is waar het eigenlijk op blijft hangen dat voorgenomen besluiten niet worden genomen. Als moreel wezen, met een beetje gevoel en eer in je donder, laat je een vrouw die een dusdanige schokkende en traumatische ervaring heeft gehad toch niet zitten. Je zou bergen willen verzetten om haar recht aan te doen, maar i.p.v. dat, worden er bergen hindernissen opgeworpen. Als organisaties dusdanig falen, dan is er iets structureel mis. Mensen die er werken zouden toch gewoon in opstand moeten komen tegenover dit soort onkunde. Blijkbaar gebeurt dat niet, of kan dit niet van hogerhand. Personen zonder schaamte en zonder hart, besturen ons Nederland, houden anderen in gijzeling. Anders kun je dit niet verklaren.

Statler en Waldorf | 27-04-18 | 09:45

@VTS ja, maar dit soort waarheden verkoopt te slecht, aldus de uitgeverijen. Kop in het zand cultuur. Zucht.

einStina | 27-04-18 | 10:16

einStina | 27-04-18 | 10:16
Dat er een hoop boekenkasten op de koppen van die klootviolen mogen vallen.

VeelTeSteil | 27-04-18 | 10:28

@VTS amen, amen.

einStina | 27-04-18 | 10:31
▼ 3 antwoorden verborgen

Het toont precies aan hoe de politiek de regie geheel kwijt is!

Bena | 27-04-18 | 09:45

Maar liefst 80% van de Somaliers in NL zitten of lopen in de bijstand. Vervelen zich dood en ja, dan ga je rare dingen doen.

Allemaal de schuld van de witman.

Ichneumonidae | 27-04-18 | 09:45

Wel goed uitspreken graag. Niet witman maar oewitman.

Nivelleermarionet | 27-04-18 | 10:08

Nivelleermarionet | 27-04-18 | 10:08
U vergeet de G op het eind. OewitmanG.

VeelTeSteil | 27-04-18 | 10:12

Er zijn warme, Arabierische landen waar je, als je illegaal in het land wordt aangetroffen (en verder niks crimineels gedaan hebt) je gewoon de grens over wordt gezet; die grens bevindt zich dan, jammer genoeg en heel toevallig, midden in een gloeiendhete woestijn.
.
Lukt het je toch om terug te lopen naar de bewoonde wereld en word je nogmaals gepakt, dan ga je de bak in. Voorgoed, of totdat het je lukt om te regelen dat je je eigen land weer in mag, wat lastig is als je 24/7 samen met minstens vijf Bubba's in een tweepersoonscel zit.
.
In dit soort landen zit je als aanrander trouwens ook ietsje langer achter de tralies dan de netto 9 maanden(!) die in dit slappe knieënland wordt gegeven.
.
Nu hebben wij geen woestijn aan de grens (ok, Hazeldonk komt in de buurt maar is toch anders), maar de bak in totdat er een ver land is dat je (terug) wil hebben, is wel een optie natuurlijk. En anders parachuteren ergens boven Afrika.
.
Tenslotte: Landen die geen ruimhartig terugname-beleid hebben, mogen NOOIT meer een stuiver ontwikkelingsgeld krijgen! Dan piepen ze wel anders.

Brou Is Back | 27-04-18 | 09:42

Wij hebben dan wel geen woestijn, maar wel een Noordzee.

Rest In Privacy | 27-04-18 | 09:47

Je zou zeggen: wat een pragmatisch en verstandig idee. Helaas stemt de zwijgende meerderheid al 50 jaar op partijen die gratis geld voor woestijnië als normaal beleid verstaan.

de Voorzittert | 27-04-18 | 09:48

Dijkhoff moet als gezellige vent uit het zuiden het oude Erica Terpstra-dixielandimago van de multinational-knuffelbende VVD in stand houden. Gezien de laatste verkiezingsuitslagen lukt dat heel aardig.

De Vrijlansier | 27-04-18 | 09:42

Er ligt een schroevendraaier bij een man
in Culemborg in een of andere lade.
Het nieuws staat aan, hij zit en slaat het gade
hij wordt er enigszins geprikkeld van.

Intussen bij een vrouw in Enschede
staat bij wat rommel in de tuin een stok
ze zit in huis en leest een roze blog
en heeft het er een beetje moeilijk mee.

Dan kijken we naar Hoogwoud, naar een vader
er zijn nog stenen over van een muur
hij knikt een knikje naar zijn goeie buur
zij delen kennis van een kwaaie dader.

Ballonen, kraampjes, rommel, tekeningen.
Een koningsdag, een burger struinde stond
tot hij een mooie honkbalknuppel vond
voor vijftig cent. Hij hoorde mensen zingen.

Hufterst | 27-04-18 | 09:40

Mooi. Kom net terug van de vrijmarkt. Er lag alleen maar speelgoed! Blaaspijpen, supersoakers, harde ballen die niet stuiteren, dat soort dingen. Kan er niks mee.

Poesmobiel | 27-04-18 | 09:49

^^^ballonnen

Ichneumonidae | 27-04-18 | 09:55

Ballonen = Ballonnen en mensen = kinderen, stop de tijd.

Hufterst | 27-04-18 | 10:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Die symphatiek-Brabandse en goedlachse Dijkhoff is slechts de zoveelste VVD-er die liegt en zijn beloften niet nakomt. Goh wat een verassing weer.

ChatBot | 27-04-18 | 09:39

Deze zaak is zó ongelooflijk episch bizar, zó adembenemend absurdistisch onbevattelijk Übercynisch dat niet alleen taal tekort schiet om de totale weerzinwekkendheid van de hele gang van zaken er in uit te kunnen drukken, maar dat je jezelf moet weerhouden van het proberen te behapstukken van het hele drama om niet krankzinnig te worden. Dat is wat het is, totaal van de pot gerukte krankzinnigheid. Oftewel het nieuwe normaal.

Mazzelstof | 27-04-18 | 09:39

@ChatBot | 27-04-18 | 09:41
Ja, maar probeer dat eigenrecht niet uit te oefenen, want je gaat sneller en langer de bak in dan welke crimineel of aanrander ook.

Brou Is Back | 27-04-18 | 09:44

Mazzelstof | 27-04-18 | 09:39 |

Inderdaad het nieuwe normaal, overal in West-/Noord-/Zuid-Europa.
Google de naam Kriss Donald. Dan hebt u alvast gegeten en gedronken vandaag.

De Vrijlansier | 27-04-18 | 09:50

Zo voel ik mij ook vaak, sommige situaties zijn zo bizar, dat er geen toepasselijke woorden voor zijn!

vluchtelingallergie | 27-04-18 | 09:56
▼ 1 antwoord verborgen

De 'procedure uitzetting' zou een heel korte moeten zijn; oppakken, bezittingen inleveren en het land uitflikkeren. Maar ja, dit is Nederland...

BozePaarseMan | 27-04-18 | 09:39

In dit land wordt pas iets aangepakt als multinationals beginnen te klagen.

Angelica | 27-04-18 | 09:37

Of als je 2 km/u te hard rijdt.

BozePaarseMan | 27-04-18 | 09:40

Of als je blank bent, werkt, man blijkt of het allerergste: deze drie dingen combineert.

de Voorzittert | 27-04-18 | 09:45

We moeten er maar aan wennen dat voor die cultuurverrijkers en de zieligheidsindustrie eromheen, nu eenmaal andere wetten gelden.

Arnold9638 | 27-04-18 | 09:37

Nou... blanke mannen die hun dochters veelvoudig verkrachten krijgen ook amper tot geen straf. Dus het lijkt wel eerlijk verdeeld.

einStina | 27-04-18 | 09:46

Sowieso lachen voor menig importiër dat je hier gewoon een vrouw gruwelijk kan aanranden en vervolgens slechts 12 maanden gratis en goed verzorgd verblijf krijgt. Met hoop trainingsfaciliteiten, netwerkmogelijkheden en educatiekansen.

de Voorzittert | 27-04-18 | 09:36

Hij zal wel erg genoten hebben van de workshop "omgaan met intimiteit" in buurtcentrum De Moeflon.

Rommelende Onderbuik | 27-04-18 | 09:45

Maar waarom dan? Waarom niet? Krakers mogen nog een maandje blijven zitten. Waarom? Verkrachter mag ook lekker blijven zitten. Waarom?
Waarom krijg ik niet te lezen wat de redenen zijn? Zijn die er niet?
Het 'nieuws' komt steeds vaker in de vorm van rare mededelingen.

Poesmobiel | 27-04-18 | 09:35

Omdat de overheid faalt op alle fronten. Heb je weleens bij de overheid gewerkt? Ik wel (gelukkig heel korte perioden); wees er van verzekerd: falen is de norm bij de overheid, vooral bij de "leidinggevenden". Iemand die iets kan gaat namelijk niet bij de overheid werken.

Brou Is Back | 27-04-18 | 09:48

Brou Is Back | 27-04-18 | 09:48
Nu je het zegt. Elf jaar overheid volgehouden met falende managers en interimpipo's. Daar lukte het me ook meestal niet om de logica van iets te vinden.
Maar hoe zit het dan met de journalisten? Waarom schrijven die al die mededelingen op zonder het waarom te achterhalen?

Poesmobiel | 27-04-18 | 10:01

@Poesmobiel | 27-04-18 | 10:01
Omdat nuance geen kranten verkoopt en #ophef wel.
@Brou Is Back | 27-04-18 | 09:48
Dat "genoegen" heb ik nooit mogen smaken en misschien heeft U gelijk dat dat in deze zaak de reden is maar feit blijft dat we het niet weten.

Berbaar | 27-04-18 | 10:22
▼ 1 antwoord verborgen

Soms denk ik dat de overheid gewoon een hekel heeft aan de Nederlandse burger. We mogen maximaal belasting betalen, maar bescherming tegen criminelen hoeven we niet te verwachten.

Irnerius | 27-04-18 | 09:34

U denkt dat? De rest van Nederland weet dat zeker.

Nivelleermarionet | 27-04-18 | 10:03

De rest van Nederland staat nu weer te zuipen en te feesten. Enige kennis waar men om geeft is wie heel Holland bakt wint en wat er in is volgens DWDD. De Nederlander, dominee en koopman gaat lekker slapen en wordt wakker in het kalfaat, schijtend in zijn luier en uitkijkend naar de wekelijkse douchebeurt.

HoezoStom? | 27-04-18 | 13:10

Het kabinet met Rutte voorop kan zich opmaken om de volgende leugen af te dekken.

watazooi | 27-04-18 | 09:33

Het volk laat zich graag voor liegen, kijk maar naar hun stemgedrag.

FreeVogelaar | 27-04-18 | 09:35

FreeVogelaar | 27-04-18 | 09:35
Mensen zijn bang voor de waarheid. Dus blijven ze in de leugens hangen dat is immers bekend terrein. Alleen oorlog opent de ogen ben ik bang.

VeelTeSteil | 27-04-18 | 09:40

En die oorlog komt zeker.

Lupuslupus | 27-04-18 | 10:03

"Je Maintiendrai"...

Toon Emmils | 27-04-18 | 09:30

Gehavende handhaving is niet lang meer hand te haven.

VeelTeSteil | 27-04-18 | 09:32

@Toon Emmils
Cui bono.

Reebensteeltje | 27-04-18 | 09:34

Helaas zijn de handhavers ook maar de domme honden die de bevelen van de vette varkens uitvoeren.

Earl_of_Doncaster | 27-04-18 | 09:29

Die gasten zijn nog veel erger, want honden en varkens zijn niet dom en liegen ook nooit.

FreeVogelaar | 27-04-18 | 09:33

Tja, inderdaad dat hebben ze geweten in de oorlog, het maakte niet uit welke en van wie de bevelen ze moesten opvolgen.

watmagjenogwel | 27-04-18 | 09:42

Cultuurverrijker, naam Mohammed, dus zal wel zielig zijn toch, toch?!

PijlVader | 27-04-18 | 09:29

Een verkrachtende asieligzoeker mag alles hier. Een hardwerkende loonslaaf mag zich alleen binnen het steeds kleiner wordende net van legaliteit begeven en wordt afgemaakt als hij de randen ook misschien maar zou kunnen gaan raken.

InAnumPerRegimine | 27-04-18 | 11:48

Gaaf land.

Cor Netto | 27-04-18 | 09:29

Volgens onze minister-president, en inderdaad, die moet zich toch elke avond weer het ongans lachen.

J-van-de-Bontekoe | 27-04-18 | 11:23

Als de land van herkomst niet meewerkt aan de terugkeer sta je als land te kakken met je regelgeving.
We are here +1 Somaliër binnenkort.
Uitkeringscontrole is racisme.
Internationale Belastingcontrole bijna éénrichtingsverkeer.
Verkeersovertredingen door NL ingezetenen in het buitenland CJIB weet u te vinden vice versa bijna niet.
Toeslagencircus oninbaarheid en onzichtbaarheid Oostbloklanden en Afrikaanse landen.
Maar wel dividendbelasting afschaffen want dat is goed voor de welvaart in ons land per jaar.
Minder regels = meer regels en ambtenaren voor toezicht en naleving.
Vakantietijd benzineprijzen hoger(vat in dollars 2018 +/- 70 $ pompprijs 1.65
Vat olie 2008 145$ pompprijs 1,55 ex de gestegen belastingen en prijsindexatie inflatie tot nu toe.BELASTINGDRUK DUS.
"Michaël, bevrijd ons binnenkort van deze Aardse belastingmachten in deze eindtijd" om een beetje bij het vorige topic te blijven.

steekmug | 27-04-18 | 09:27

We leven in de eindtijd dus die bevrijding komt er aan. Maar niet voordat er vreselijke dingen zullen gebeuren die de wereld nog nooit heeft gezien. Wat dacht u van hagelstenen, 40 kg. zwaar?

Lupuslupus | 27-04-18 | 10:05

Tot zover het rondje etnisch profileren. En dan nu de feiten:
-Hij is Somaliër
-Hij heet Mohamed
-Het is een verkrachter.
-Hij stal een iPhone
Hé, wat raar!

Notenkraker | 27-04-18 | 09:26

- kan/wil niet uitgezet worden.

Is dit nog nieuws? | 27-04-18 | 10:43

-eist bed, bad, brood en onderdak
- verdomd het nuttig werk te doen, anders geen tijd voor bovenstaand en vallen veel andere voordelen ook weg.

InAnumPerRegimine | 27-04-18 | 11:44

Nederland is blijkbaar een geweldig land. Het plakt als een stuk kauwgom aan iedereen die hier binnenkomt.

ristretto | 27-04-18 | 09:25

Nederland heeft een groot probleem met de rechterlijke en wetgevende macht. Het is ziek, ziek van een ideologie die achterhaald is. Ik hoop dat het terminaal mag blijken en dat het ziektebeeld niet te lang gaat duren. Want dit trekt de bevolking niet lang meer

Poppo van Ulvinga | 27-04-18 | 09:25

Iedere tijd (en overheid) kent zijn gebreken.
Maar we hebben er nu wel erg veel.

Petrus Poortwachter | 27-04-18 | 09:24

Maar Dijkhoff is op twitter wel heel daadkrachtig. En in de slimste mens. Dus laten we dit allemaal wel een beetje in perspectief blijven zien, mensen.

Joris Beltsin | 27-04-18 | 09:24

Ja, de slimste mens in een kenniskwisje.... Veel weten is geen teken van intelligentie, er zijn veel idioten en autisten die het hele Internet achterstevoren uit hun hoofd kunnen opdreunen, maar moeite hebben met het strikken van hun veters. Valt wel mee met die Dijkhoff, dus. Bovendien, als hij echt iets had gekund, zou hij niet bij de overheid werken.

Brou Is Back | 27-04-18 | 09:51

@Brou is Back. +100

"Veel weten is geen teken van intelligentie, er zijn veel idioten en autisten die het hele Internet achterstevoren uit hun hoofd kunnen opdreunen, maar moeite hebben met het strikken van hun veters. Valt wel mee met die Dijkhoff, dus. Bovendien, als hij echt iets had gekund, zou hij niet bij de overheid werken."

Die houden we derin.

Paaldanseres | 27-04-18 | 10:10

Is het met die TV-optredens allemaal niet een beetje mis gegaan?
Ik herinner mij nog de plaatsvervangende schaamte toen de ene minister zei graag met excellentie aangesproken te worden en tegelijkertijd Annemarie Jorritsma ineens bij Hennie Huisman het podium op klom om Evati te gaan zingen...

Wering | 27-04-18 | 16:10

Die slappe lul van een Dijkhoff zei als staatssecretaris wel meer dingen " Dijkhoff wil dat gemeenten stoppen met bed, bad en brood: ‘Ik stop met betalen’"

www.elsevierweekblad.nl/nederland/ach...

Zwizalletju | 27-04-18 | 09:23

Vervolgens komt deze meneer ook nog in de krant met een balkje voor zijn ogen. U stond allen toch al te boek als boze witte mannen ( ; ), maar als een brave huismoeder uit Gouda nu ook al zegt "Als hij zelfs maar in de richting van mijn kind kijkt, dan gaat hij eraan!" dan heb je als overheid toch wel het ultieme bewijs van je falen richting de burger. En dat dan ook nog op Koningsdag.

MickeyGouda | 27-04-18 | 09:22

Ik snap niet dat men hier verbaasd over is. Dit is Nederland Spiegelland. Over enkele jaren wordt mevrouw uitgezet en krijgt de Somaliër een lintje.

batvoca2 | 27-04-18 | 09:22

Daar zou u nog best wel eens gelijk in kunnen krijgen.

MickeyGouda | 27-04-18 | 09:27

Sjeau, iedere dag een incident, iedere dag hetzelfde. Straks een hete duitse zomer en dan de hollandse herfst?

Alquest | 27-04-18 | 09:22

Zit hij al op de Rudolf Diesselstraat bij #wearehere?

Rest In Privacy | 27-04-18 | 09:22

De burgerhaat gaat maar door en door.

oranjerood | 27-04-18 | 09:21

Eigenlijk volkomen legaal, immers de dader volgde zijn grote rolmodel ....!

Mazoeza | 27-04-18 | 09:21

Schandalig.

van Oeffelen | 27-04-18 | 09:18

Mohammed was toch ook al een keer of twee getrouwd?
Is de familie inmiddels al over?

Rommelende Onderbuik | 27-04-18 | 09:18

En uiteraard een uitkering.

darius | 27-04-18 | 09:17

Handhaven is in Nederland een ernstig probleem geworden. Als het lukt om een schoft te veroordelen, krijgt hij vaak een taakstrafje en als hij zich niet meldt voor het taakstrafje, is het mogelijk dat daar niets aan gedaan wordt. Maar op papier hebben wij ons daadkrachtig getoond. Helaas leven de burgers niet op papier. Zij komen op straat die schoft weer tegen.

BrabantsVerzet | 27-04-18 | 09:17

Plaats al deze illegalen binnen de hekken van de Oostvaardersplassen,wel even preventief castreren i.v.m. de tochtige hinden aldaar.

wiedergutmachsnikkel | 27-04-18 | 09:15

oja en bijvoeren verboden

wiedergutmachsnikkel | 27-04-18 | 09:17

Geef ze koppel en speer, kunen ze gaan jagen op al dat wild-overschot. Win-win! Bovendien zijn ze het van huis uit gewend om halfnaakt achter wild aan te rennen, toch?

Brou Is Back | 27-04-18 | 09:53

Raad eens wat meer bestraft wordt: blank zijn en rijden met een laser jammer, of een illegale islamitische gelukzoeker zijn en vrouwen verkrachter. Linkse rechters weten het antwoord.

letters_of_cijfers | 27-04-18 | 09:15

Je vergeet nog de kliko 'te vroeg' of 'niet op voorgeshreven wijze' op de stoep plaatsen.

Wering | 27-04-18 | 11:04

Daarom is het ook gewoon beter dit soort zaken zèlf te regelen.
Gewoon van Mens tot mens. Een ‘goed’ gesprek met lichte fysieke ondersteuning is reuze efficient.
Landverraad is inmiddels zo diep geworteld in onze samenleving (zelfs op politieniveau blijkbaar) dat onze vrouwen/dochters daarvan ‘slechts collateral damage’ zijn.
Want, het kabinet Hoogverraad 3 staat alles toe in het kader van de kalergi-volksvervangingstaak.
Nou mark, read my lips: Fuck You!
En nu allemaal een fijne Koningsdag vieren; het zou zomaar de laatste kunnen zijn.......

pennestront | 27-04-18 | 09:13

Spijker, kop, raak

Poppo van Ulvinga | 27-04-18 | 09:27

Daarom neig ik er steeds vaker naar om voor eigen rechter te spelen...

overVecht | 27-04-18 | 09:13

Ja maar voor u is de rechter dan wel heel streng.

B0bBer | 27-04-18 | 09:18

De rechtspraak in Nederland is al jaren volledig ontspoord. Dit is het zoveelste bewijs er van. Slappe hap! De legale brave belastingbetalende burger is veel makkelijker te pakken dan illegale 'niet brave' gelukzoekers.

otjemans | 27-04-18 | 09:13

Niet alleen de rechtspraak. Ook de politie en het OM zijn een beetje kapot. Ach, dan gaan we de komende tijd maar anarchie proberen,toch? Ben benieuwd.

drs kwenie | 27-04-18 | 13:49

Het wordt tijd dat de burger zichzelf gaat beschermen. De politie en justitie doet het niet. Busjes traangas is een goed begin.

halfvolle glas | 27-04-18 | 09:12

Weerkorps starten... zo werd het in de 18de en 19de eeuw ook al geregeld. Alleen een beetje jammer dat de NSB er zo'n smet over heeft gegoten.

24-07-69 | 27-04-18 | 09:15

Heb ik al, gewoon te koop in Spanje.

gato | 27-04-18 | 09:57

Ach ja, de tijd heelt alle wonden... dus waarom zou de overheid moeite doen als het niet in haar eigen belang is. Na tijdje is iedereen het gewoon weer vergeten. Who cares. Behalve natuurlijk als je een eurootje van de overheid pikt, dan word je aan de hoogste boom gehangen.

24-07-69 | 27-04-18 | 09:11

Nou, persoonlijk denk ik dat het andersom is, de roverheid pikt elk eurotje van de burger, da's andere koek.

watmagjenogwel | 27-04-18 | 09:35

Straks kan hij bij Pauw uitleggen hoe zielig hij wel niet is

Mr.Crowley | 27-04-18 | 09:10

Benieuwd waar meneer momenteel resideert.

drastic | 27-04-18 | 09:09

Had iemand iets anders verwacht dan?

Mr.Crowley | 27-04-18 | 09:08

Waarom het slachtoffer vol in beeld en deze smeerlap met een balkje voor zijn ogen? Die man is toch geen verdachte meer, maar een dader.

Somsbestgenuanceerd | 27-04-18 | 09:08

Het illustreert eens te meer dat het slachtoffer vogelvrij is en de misdadiger van gevolgen gevrijwaard wordt. Ziek systeem.

Montesquieue | 27-04-18 | 09:56

Als de burger het werk van de politie moet doen, moet het volk ook maar het werk van de politiek doen. Dus: opsporen en de grens over jonassen.

Jos Tiebent | 27-04-18 | 09:06

"Hij had zijn hand op mijn keel. Ik kon niks. Ik lag te gorgelen en wist zeker: ik ga dood."

www.wetrecht.nl/moord/

"De maximumstraf voor poging tot moord is 20 jaar gevangenisstraf."

Just saying, slappe rechter. Just saying, slap OM.

omanders | 27-04-18 | 09:06

Kijk ook even naar de pogingsleer, zelfstandig afgebroken daad is geen daad.

rifraf | 27-04-18 | 09:10

Ja maar dat moet je als slachtoffer wel kunnen bewijzen, zelfs als je minderjarig bent. Tegen mij zeiden ze heel opbeurend: iedereen gelooft je maar omdat je niks kan aantonen gaan we toch niets doen. En de files waren ook opeens kwijt daar. Nooit meer aangifte gedaan daarna.

einStina | 27-04-18 | 09:11

@rifraf

Dat zei ik al.

omanders | 27-04-18 | 10:02
▼ 1 antwoord verborgen

Als Dijkhof met uitzetting dreigt weet je zeker dat deze parasiet een verblijfsvergunning gaat krijgen.

de uitbater | 27-04-18 | 09:05

Ongetwijfeld is er weer een memo "zoek geraakt" , niet gezien of betrof het een partijstuk waar verder geen ruchtbaarheid aangegeven hoeft te worden.

En op deze manier glijden we langzaam af naar anarchie.

paost712 | 27-04-18 | 09:05

me,myself and IK | 27-04-18 | 09:25
Dekt de lading volledig.

VeelTeSteil | 27-04-18 | 09:36

@me,myself and IK | 27-04-18 | 09:25

“we refuse to control real criminals (that’s the anarchy) so we control the innocent (that’s the tyranny).”

Wat een geweldige zin. Er is nog een verband tussen anarchie en tyrannie: Als we de grote criminelen niet aanpakken zal hun crimineel imperium zich uitbreiden en aan macht toenemen. En criminelen zijn niet de meest democratische mensen die er zijn. Kortom, niet handhaven komt neer op machtsoverdracht naar megalomane maniakken.

omanders | 27-04-18 | 10:09

Ineptocratie dekt de lading ook best wel: Ineptocracy (in-ep-toc'-ra-cy) - a system of government where the least capable to lead are elected by the least capable of producing, and where the members of society least likely to sustain themselves or succeed, are rewarded with goods and services paid for by the confiscated wealth of a diminishing number of producers.

Lonestarr | 27-04-18 | 11:40
▼ 1 antwoord verborgen

Hou je veilig zeggen we wat mij betreft tegen iedereen.

VeelTeSteil | 27-04-18 | 09:05

Ik zeg altijd neem je spray uit Duitsland mee.

Wokpan1975 | 27-04-18 | 09:12

einStina | 27-04-18 | 09:07
Indeedie. We zijn geen haar beter dan wilde beesten. Het is dat een groot gedeelte van de mensheid het grootste gedeelte van de tijd primair gedrag onderdrukt maar er hoeft maar iets te gebeuren en dat is ook weg.

En een deel overcompenseert en dan krijg je dit soort onnatuurlijk gedrag m.imgur.com/a/NtNUZAl (nsfw, niet klikkon als je nog moet eton)

VeelTeSteil | 27-04-18 | 09:23

@wokpan Die heb ik bij de voordeur! Maar volgens mij issie over de datum en bejaard. Te lang alleen gewoond...

@VTS we zijn slechter dan dieren... die doen ergs voor overleven, mensen voor fun. En ik moet nog ontbijten maar het viel erg mee.

einStina | 27-04-18 | 09:24
▼ 1 antwoord verborgen

Ik las de kop van het topic als "Verkrachter van Mohammed nog steeds in Nederland".

Dat leek me wel goed nieuws, maar helaas.

Ichneumonidae | 27-04-18 | 09:04

Klaas is van de VVD, de partij van De Grote Leugens.

Fijnstoffer | 27-04-18 | 09:04

In Somalië is een vrouw zonder kopvod een kech dus die man had volkomen gelijk en kreeg een fopstrafje. En gezien zijn geestelijke beperktheid maakt hij in het thuisland nauwelijks kans op een normale baan dus kunnen we hem beter hier houden. Of niet Jesse Klaver?

eerstneukendanpraten | 27-04-18 | 09:04

Die 'Nederlanders' in Tsjechië waren anders zo het land uit... O' wacht...

Marcello Christiani | 27-04-18 | 09:03

Maar wel tijd en manschappen voor een tourbus en 10 burger auto's om mensen die appen op de bon te slingeren.

Roger-Rabbit | 27-04-18 | 09:03

Doet me denken aan de tijd voordat men scan-auto's gebruikte in Amsterdam om parkeerbonnen uit te delen. Dat is zo lucratief allemaal dat men in de winter tientallen taxi's afhuurde voor de parkeerbeheerders. Geen grap. www.autoblog.nl/parkeerbeheer-amsterd...

VeelTeSteil | 27-04-18 | 09:10

Mensen die appen in het verkeer kunnen ze mooi met Mohamed meesturen naar Somalië...

Enter Yeti | 27-04-18 | 10:26

Gewoon in een Hercules vliegtuig meenemen, parachute omdoen en uitleggen dat hij aan het touwtje moet trekken als hij vliegt en de klep boven midden Afrika openen. En dan zwaaien.

P.redgleuf | 27-04-18 | 09:00

Uitleggen, zo'n apotheker snapt dat zelf toch wel?

MarcS | 27-04-18 | 09:19

God, wat zou ik graag piloot zijn bij zo'n vlucht.

barryvantiggele | 27-04-18 | 10:36

Gewoon touwtje aan vliegtuig vastmaken. Deden ze in WOII ook.

InAnumPerRegimine | 27-04-18 | 11:35
▼ 1 antwoord verborgen

Afgelopen week werd weer eens duidelijk dat burgers hondenpoep onder de schoen van de beleidsmakers zijn. Nu weer!

Ronnie uit Helmond | 27-04-18 | 08:59

Klopt precies want honden zijn haram. U legt feilloos de juiste connectie.

Nivelleermarionet | 27-04-18 | 09:54

Wellicht kan hij een huis kraken. Dat mag ook tegenwoordig.

Kaas de Vies | 27-04-18 | 08:56

Ik las het huis van islam kraken. Deïslamisering gewenst!

koosnaam | 27-04-18 | 09:46

Ik dacht "De Notenkraker", maar ik luister dan nogal veel muziek..

Wijze uit het Oosten | 27-04-18 | 09:52

Ik las "Geert Wilders is een nazi en GeenStijl is de 7e cirkel van de hel", maar ik heb dan ook een keer op Joop.nl gekeken.

NaughtiusMaximus | 27-04-18 | 10:47
▼ 4 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken