Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Korpschef Aalbersberg ziet patroon in type daders: "Jonge jongens uit Amsterdam"

vreemd, dit lijkt wel een patroon

In de jaren 80 was de criminaliteit in Amsterdam er nog één van Joop en Cor en Willem en wie een fout had begaan kreeg een portie klappen in de kroeg. Wie het écht te bont had gemaakt, werd door een veel te dure Joego omver gemaaid. 

Nu is de criminaliteit in Amsterdam er één van Benaouf, Hicham en Mohammed. Wij zien daar best een patroon in: een groene ster op een rode achtergrond. Korpschef Pieter-Jaap Aalbersberg ziet een ander patroon: "Jonge jongens uit delen van Amsterdam." Het is echt lachwekkend en eigenlijk ook wel knap hoe Aalbersberg zo om de Marokkaanse brij heen weet te draaien. Bang voor een tikje op de vingers van de diversiteitscommissie natuurlijk, want iedereen weet dat de Amsterdamse politie door en door vercrackt is. Maar we spelen het spelletje wel mee. 'Jonge jongens uit Amsterdam'.

Jongens die bereid zijn om voor drieduizend euro de tamme krakakraai uit de kooi te laten en daar snapt de politie dan weer helemaal niks van. Nou, dan hier nog even een minicollege supersnel money en fame pakken als 'jonge jongen uit Amsterdam'. Op vrijdagavond flitsen tientallen fonkelnieuwe Audi's met negentienjarige 'jongens uit Amsterdam' achter het stuur door de stad en die boys hebben echt niet allemaal een kapperszaak. Einde minicollege.

De gewone Amsterdammer schrikt er niet meer van, want niggers worden al tijden gepopt met AK's in de back. Alleen zit er nu zo'n slap vaatdoekje, zo'n geel ding dat altijd bij de gootsteen ligt, als baasje in de Stopera. Terwijl zeventienjarige (!) jongens uit Amsterdam handgranaten ophangen aan deuren van clubs, magazijnen leegratelen in de Staatsliedenbuurt, een afgezaagd hoofd achterlaten op een stoep in Zuid, Colombiaanse helikopterpiloten laten invliegen om kopstukken uit de cel te bevrijden en kogels rondsproeien in een buurtcentrum. De politie heeft toch geen tijd dus dan moet je eigenlijk ook niet zeiken, maar volgens dat gele vaatdoekje van een burgemeester wordt die brute cokeoorlog tussen Marokk jonge jongens uit Amsterdam wel even opgelost met straatcoaches en 'investeren in relatie met moeders'. Van harte gecondoleerd, inwoners van de lieve stad Amsterdam. Jozias van Aartsen is jullie burgemeester.

Reaguursels

Inloggen

Ik gok dat Finse jongeren, merendeels in de Amsterdamse onderwereld en criminaliteit zitten.

De-Glijdende-Rechter | 10-02-18 | 01:12

Hij ziet een patroon dat gewone mensen al een jaar of 10 geleden zagen.

joopata | 09-02-18 | 10:08 | 1

Oh dat zien gewone mensen echt al veel langer. Holleeder, Mieremet, van Hout, Mink Kok, Sam Klepper, Charles Zwolsman, Willem Endstra, Klaas Bruinsma. Allemaal uit Amsterdam, allemaal begonnen als jonge jongens en allemaal patsen met crimineel verkregen geld. Die knaapies van nu proberen gewoon netjes te integreren, en te doen wat Nederlanders al eeuwen doen; een criminele carrière beginnen op de plek waar het meeste geld zit, en waar dus het meeste te halen valt. Alleen hele domme criminelen beginnen een carrière in, ik noem maar wat, Oost-Groningen.

GifKikkert | 09-02-18 | 10:20

afsteken bij de buitenring en de Noordzee induwen. Soort Alcatraz van maken. Antlantikwall weer instellen. komen dr ook meer toeristen. De soort die ook weer teruggaat naar eigen land wel te verstaan

zeiksmurf | 09-02-18 | 09:32

Geeft niets, het is maar Amsterdam.
Daar heeft men er bewust voor gekozen.

jemagookniksmeer | 09-02-18 | 09:08

Tot voor kort (zeg 10 jaar geleden) dacht ik dat je om hoofdcommissaris te worden heel veel in je mars moest hebben, veel competenties en een robuuste persoonlijkheid bezitten en uiteindelijk ook gewoon bekwaam en professioneel moest zijn. Dus slecht voor enkelen weggelegd. Dat denk ik duss al jaren niet meer. Die Asselbergs is echter een nieuw dieptepunt. Het enige wat hij kan is woorden aan elkaar rijgen, die vaag nog een betekenis lijken te hebben.

batvoca2 | 09-02-18 | 08:30

"Hoe halen ze het in hun hoofd, dit soort bruut geweld? Dat is een vraag waar we met de gemeente en het Openbaar Ministerie naar kijken."
.
Aldus brei- en haakclubje VeiligNederland. Gezelli policor babbelen, niemand draagt toch ooit schuld.

oorwormpie | 09-02-18 | 04:40

Wat een treurig zielig mannetje die Aalbersberg ..." jonge jongens" ... lol

daytripper | 09-02-18 | 01:24

Wellicht een optie om Marco Kroon en zijn buddy’s er een geheime “oefen” operatie van te maken om die kakkerlakken te verdelgen. Zet meer zoden aan de dijk dan die slappe tinnef bende van die weekdieren van Aartsen en Aalbersberg.

Madenschijter | 08-02-18 | 22:48

Grootste probleem is niet de politie, maar openbaar ministerie en de rechterlijke macht. Als de pakkans zo laag is, moeten de straffen omhoog. Straffen zijn vaak een lachertje.

Pianoman | 08-02-18 | 22:21

Ik houd het liever bij mijn eigen methodes. Die zijn gebaseerd op redelijkheid, overtuigingskracht, spierkracht en daadkracht.
Daar heb ik die beschuitLUL van El Aerslog niet voor nodig.

pennestront | 08-02-18 | 21:54

<SJW> Ik heb in mijn search engine het vakje 'Etnisch profileren' unchecked. Als ik nu zoek naar Italiaans of Chinees of Indisch of whatever restaurant, wordt dit automatisch politiek gecorrigeerd en ik krijg alleen maar kebab-tenten te zien. Aanrader! </SJW>

McSplutter | 08-02-18 | 21:53

Dit soort plempsels zijn natuurlijk zeer verwarrend voor reaguurders die ‘langshetrandje’ als nick hebben. Noem ze gewoon jonge jongons uit Marokko.

Happy People | 08-02-18 | 21:32

En verder krijgt Amsterdam gewoon het gemeentebestuur en de politie die zij verdient.

oliebolletje123 | 08-02-18 | 21:31

Ik vind deze quote uit 1 vd linkjes nog het meest schokkend: "De politie heeft het simpelweg te druk met andere onderzoeken, legt de Amsterdamse politiechef uit. 'Wij zijn voor 60 á 70 procent met liquidaties bezig ....."

Wat de neuk? Dus het overgrote deel van de capaciteit gaat op aan recercheren van criminele onderonsjes? Dat is toch helemaal de verkeerde prio. Zet capaciteit liever in op preventie van die gangster shootings. Of in ieder geval verlagen v/h geweldsniveau. Patrouilleren, hinderlijk volgen usual suspects, crackdown op illegale wapenhandel. Etc.

Gen. Maximus | 08-02-18 | 21:30

Gewoon meer "iftarren", Jaap, dan komt het vanzelf goed.

oliebolletje123 | 08-02-18 | 21:29

Zeer agressieve licht psychopathische projectielen zijn het.

Zwiebelmaus | 08-02-18 | 21:18

Ons heldere licht in de duisternis en beschermheer van de inclusieve naïviteit verdiend voor al zijn inspanningen en bijdrage aan de wegkijkpraktijken van X66/GroenLinks/PvdA een gebaar van ons. Met ons bedoel ik de dankbare burgers van links Nederland, via crowd-funding moet het mogelijk zijn om ook voor hem een appartementje op de kop te tikken.
Hierdoor kan hij ieder weekend even met zijn vrouw en dochters op adem komen in de buurt van het chique Parijs. Op slechts 30 km daarvandaan licht het eens zo Franse pittoreske Trappes.
Er is voor hem geen eens een taalbarriere (niemand spreekt daar nog Frans als voertaal), alleen nog maar diervriendelijk geslacht halal vlees bij de slagers. Geen kechen op straat, echt een plek voor hem.
Kom op Aalberts, ga vast een keer kijken met je familie wil je uitzicht op een moskee of een koffiehuis?

bananabanana | 08-02-18 | 21:18

Het leerzame in dit is dat je ziet wat de gevolgen van pappen en nathouden zijn.
Aan de andere kant zie ik een president van de USA met een enorm grote bek (da's waar) die bijna, na nota bene (om geen G word te gebruiken) 68 JAAR, een vrede tussen noord en zuid Korea heeft bereikt. Maar Oh Oh Oh wat een slechte president is het toch volgens de Nederlandse Propaganda Omroep.

Olieboer | 08-02-18 | 20:07

Het waren sukkels, het zijn sukkels en het blijven sukkels.

Jan Gordelroos | 08-02-18 | 19:38

Dat gelul over die moeders die het nu wel even allemaal gaan regelen.. in 1998 was dat misschien de oplossing geweest ja. Maar toen al mocht je geen kritiek hebben op ouders die de kinderen buiten lieten rondlopen tot midden in de nacht, alsof het ze geen fuck interesseerde waar die kinderen waren of wat ze eigenlijk aan het doen waren. Maar nu in 2018 gaan ze dus eindelijk normaal hun fucking kroost opvoeden? wauw.

noerg | 08-02-18 | 19:24 | 1

Dit, 100 % !

rachid82 | 08-02-18 | 22:16

Heb het interview op AT5 gezien. Komt er op neer dat door onderbezetting te veel blijft liggen, Aalbersberg baalt hier zelf enorm van. Maar alleen "jonge jongens"? Zeker bang voor D66 rascisme vlag?

Als ze nog langer wachten met een veel grotere recherche mét resultaten zie ik het nog eens gebeuren dat het leger Amsterdam nog eens op een dag moet ontzetten van deze jonge Mocro's en paar anderen.

Jan, Leiden | 08-02-18 | 19:09

Maar goed, de Amsterdammers willen zelf niet anders natuurlijk.
Ze stemmen daar al decennia links....

gas-man | 08-02-18 | 19:02 | 2

Inderdaad! Zo lang het in Amsterdam is en blijft, vind ik het prima.

klap-kut | 08-02-18 | 20:26

Amsterdam is maar een kilometer of zeventig verwijderd van de beschaving en toch zien ze het niet: Als je met al dat tuig die stinkende grachten dempt, komen er ook geen toeristen meer. Nieuw ingekomen bakfietsers blij, Henk en Ingrid blij.
Oplossing moet kennelijk zoals altijd vanuit de Maasstad aangedragen worden.

McSplutter | 08-02-18 | 22:05

Maar goed, de Amsterdammers willen zelf niet anders natuurlijk.
Ze stemmen daar al decennia links....

gas-man | 08-02-18 | 19:02

Alle jonge jongens uit Amsterdam terug naar waar ze vandaan komen.

Bigi Bana Boy | 08-02-18 | 18:57 | 1

Kut van hun moeder?

Santtulainen | 08-02-18 | 19:13

Volgens mij is die mocromaffia vooral een erfenis van Job Cohen. Tijdens zijn 'bewind' had er stevig doorgepakt moeten worden, dan was a'dam een hoop ellende bespaard gebleven. Maar ja, hij zou de boel wel even 'bij mekaar houwen', wat in de praktijk neerkwam op pappen en nathouden. Hiervoor kreeg hij van het linkse stadsbestuur keer op keer veren in zijn bips gestoken, waardoor hij op den duur zélf ging geloven een puik bestuurder te zijn. Die zelfoverschatting kwam pijnlijk aan het licht toen hij de overstap naar Den Haag maakte. Toen bleek hij alras een weliswaar aimabele maar zeer incompetente bestuurder te zijn. Hoofdstedelijke arrogantie. En ondertussen kon het mocrogezwel rustig blijven doorgroeien...

Zenzeo | 08-02-18 | 18:50 | 1

Ik heb nooit maar dan ook echt nooit enige bestuurlijke kwaliteit in Job Cohen kunnen waarnemen, hij kwam uit de juiste rode put gekropen en dat was het dan. En oh ja, hij kan goed thee schenken.

Matwetwe | 08-02-18 | 19:19

Zoiets kan Macro Kroon toch in een midweekje oplossen?

Oepsie1234 | 08-02-18 | 18:30 | 2

Autodefensas, wie heeft het telefoonnummer van Autodefensas (AUC)? In Colombia heeft het gewerkt. Waarom hier niet?

theo-is-dood | 08-02-18 | 18:43
-weggejorist en opgerot-
Acht_Met | 08-02-18 | 20:15

In de reaguursels wordt geroepen om Duterte (= huidige president van de Filippijnen). Volgens Human Rights Watch zijn er 7000-8000 drugsdealers en criminelen door de politie doodgeschoten. Sinds hij president is geworden. Dat is toch niet wat we willen in Nederland? Dit is een rechtsstaat!

theo-is-dood | 08-02-18 | 18:21 | 4

Ehh..., nou..., ehh...

Grob E. Boll | 08-02-18 | 18:47

Nederland een rechtsstaat, heb je niet opgelet ?
Als dat zo was dan hadden we nu deze problemen niet gehad he ?

gas-man | 08-02-18 | 19:01

Een rechtsstaat heeft een politie- en justitieapparaat dat criminelen aanpakt en gewone burgers beschermt. Daar kun je in Nederland al niet meer van spreken.

Franker | 08-02-18 | 21:33
▼ 1 antwoord verborgen

Van Aartsen was toch die idiote burgemeester van Den Haag die een I.S demonstratie toestond? Zit ie nu in Amsterdam? Het moet toch niet gekker worden

jack_gouda | 08-02-18 | 18:01

Het zijn andere woorden voor hetzelfde.
Noem het 'etnisch profileren', en 't is discrimineren.
Noem 't patroon zien in type daders', en 't is realistisch de straat snappen.
Kijk, dit gebeurt er nou, als de theorie (niet discrimineren) niet aansluit op de praktijk ('n type dader zién).
In de linkse kerk blijft men vasthouden aan 't geloofsartikel van de Grondwet, nr 1; 'gij zult niet discrimineren'. En die D'66-priesters blijven die Bijbel-tekst opdreunen met hun oren dicht voor elk ander tegengeluid.
Zo deed de Inquisitie van de RK ook al; wat zeiden zij (?); 'dat de zon rond de aarde draaide'.
Toen was er 'n realistische Galileï, die op basis van de feiten beweert: 'de aarde draait om de zon, en niet andersom'.
Nu is er 'n realistische Aalbers, die op basis van de feiten beweert; 'het is 'n vast patroon van type daders: Jonge jongens uit Amsterdam'.
Denk maar niet dat de linkse D'66-kerk openstaat voor 'n realistisch geluid, waarmee hun geloofsartikel uit de Grondwet nr 1 kan worden betwijfeld.
"Het kan niet, omdat het ons niet uitkomt, 'dus' is het niet wáár, en 'dus' gaan we dat soort ongewenste waarheden verbieden en de inzichten daarover verbranden".

Der Paulie | 08-02-18 | 17:48

Is de heer Van Aartsen trouwens al in de Paardensteeg gesignaliseerd? Qua vvdinburgeringstraject dat is? #mooistrakisnietlelijk

Hetkanverkeren | 08-02-18 | 17:47

Met Aaldersberg en van Aartsen wordt het nooit wat. Veel te laffe types om eens aan te pakken. Die Aaldersberg is ook nog een christelijke en gelooft in iets wat niet bestaat dus dan blijft het dweilen met de kraan open.

Ruud5 | 08-02-18 | 17:44

Ja die van Aartsen.... wat moet je ermee.
Veel te slap die van Aartsen. Een nietszeggend figuur. Ze begrijpen ook niet mer waar ze mee bezig zijn.
Die hele grijzen politieke eenlingen van tig jaar terug moeten eens gewoon oprotten. Zijn er geen betere jonge mensen ??

AnnaJL | 08-02-18 | 17:43

.. maar goed. "Jonge jongens uit Amsterdam" als korte bondige newspeak is over hooguit een jaar een zwaar racistische- en verboden zelfstandig naamwoordenreeks. Want stigmatiserend voor hoe deze groep dan genoemd moet worden.

De heren verslijten meer eufemismen dan werkkleding.

Jan Passant mk2 | 08-02-18 | 17:01

Psst... de korpschef durft niet te duiden en is al geruime tijd van de coke.

Ernst Oosters8389 | 08-02-18 | 17:01

Jongens snap het nu eens! Wij hebben een politieke politie, geen wetshandhaver. Deze korpschef heeft de opdracht van: D66, Vvd, CDA en de Cu om vooral niet het woord “ marokkanen “ in de mond te nemen. Stel je voor dat de PVV of FvD stemmen zullen winnen.

thekolere | 08-02-18 | 16:55 | 1

Een criminaliteitsadministratiebureau dus.

Chuck the plant | 08-02-18 | 17:02

Nog helemaal niet gehoord van die ouwe dooddoener 'Allemaal de schuld van Geert Wilders'. Die Aaldersberg zat zeker te slapen toen zijn oud chef Joop van Riesen de gedenkwaardige woorden sprak:
" In wezen zou je de neiging hebben te zeggen: We mollen hem. Dat zijn duizenden mensen in de wereld die om een of andere reden op hem stemmen en niet in deze wereld thuishoren die mogen van mij het land worden uitgezet. "
Daar moet je mee beginnen Aaldersberg wil je nog een beetje hogerop komen. Eerst de schuld bij Geert Wilders leggen en nu ook bij Thierry Baudet, scoor je punten mee bij dat flut college in A'dam.

Boy Cot | 08-02-18 | 16:54

Beetje raar artikel dit. De Amsterdamse onderwereld is zo multiculti als maar kan. Surinamers, Antillianen, Marokkanen, Hollanders, Molukkers etc etc etc.

De Koreaanse Slet | 08-02-18 | 16:50 | 4

EEnzame SchizofrEEN | 08-02-18 | 17:11
Vergist u niet.Sinds DKS "de dominee" heeft gelezen is hij/zij ook een (zelfbenoemde)experT in de Amsterdamse onderwereld.
Helaas is hij/zij in de jaren 80/90 blijven hangen en denkt nog steeds dat Hollanders/Molukkers daar de dienst uitmaken.

ditotje | 08-02-18 | 17:59

In die Top-600 staan wel heel veel Marokkanen, DKS.

Rest In Privacy | 08-02-18 | 18:07

Kijk eens naar de top tien gezochte criminelen op politie.nl
Daar staat geen Hollander tussen

theo-is-dood | 08-02-18 | 18:34
▼ 1 antwoord verborgen

De oogst van decennia massa immigratie van inburgerings resistente volkeren is een enorme stijging van wrede criminaliteit, misdadige zelf verrijking door miljarden drugs handel. Wij zijn voor 60 tot 70% bezig met drugscriminaliteit (maroc/turk) en voor “de rest” met radicalisering en terrorisme (maroc/turk/ en ander alloch gespuis). Résume, 100% criminaliteit is en wordt gepleegd door allochtonen. En reken er maar op, dat dit allemaal te maken heeft met de ondermijning van onze westerse maatschappij door de hier zo geprezen ISLAM. Ga maar aanschuiven aan de Iftar. Dit wist iedere burger - en dus zeker iedere crimineel - al lang, heel lang. Na 40 jaar ""gedogen"" is het drugscircuit onbeheersbaar geworden en ik heb Ollongren nog niet horen zeggen, dat ze meer mankracht en budget op het politieapparaat (een ""task force"") gaat zetten om niet alleen narcostad Amsterdam, maar vooral narcostaat Nederland althans op dit punt beheersbaar te maken. Maar zij steekt liever energie in de inperking van de vrije meningsuiting, overigens nadat ze eerst haar aanvallen op FvD heeft afgerond. Dat is belangrijker. Laten we eens andere overbodige prioriteiten overdoen aan particuliere beveiliging betaalt door de veroorzakers, voetalclubs etc. 1 Voetbalwedstrijden, 2 Linkse en rechtse en andere voor- en tegen- demonstraties, 3 gay- en andere -pride "beveiliging". Dan houden we ineens hopen persoons-kracht over voor het ECHTE politiewerk. Wat een trieste figuur deze Aalbersberg, eigenlijk!

Horsemouth | 08-02-18 | 16:38 | 2

U vergeet de snelweg terreur, die het CJIB (en daarmee de schatkist) bepaald geen windeieren legt, onder het volledig verkrachtte credo "in het kader van veiligheid".

EEnzame SchizofrEEN | 08-02-18 | 17:07

Dat wat betreft de inburgerings resistente volkeren, dat is gelukkig verleden tijd. Dankzij D666 er Koolmees cq schijtlijster wordt het inburgeren nog makkelijker. Haal je de lat niet dan haal je de lat omlaag. Nog even en dan kan iedereen zijn bul halen.

eentweehuppekee | 08-02-18 | 17:32

[ ] geschikt
[X] ongeschikt

benjeallanggek | 08-02-18 | 16:30

Amsterdamse jongens? Sliske de Rat zeker..

mikkel79 | 08-02-18 | 16:19 | 1

Zzlizzke De Rat

Hiesjes | 08-02-18 | 16:35

Hahaha. Wat is het volgende verdoezelwoordje wat we gaan horen? Kinderen (want onder de 18), pubers (puberaal gedrag bah), mensjes (*knipoogt naar Trudeau*), onvolwassenen (excuusTruus), wezen (klinkt zielig), adolescenten (klinkt alsof iemand er verstand van heeft).

BozePaarseMan | 08-02-18 | 16:18 | 3

Sinds Bakker Hari een staatswoning heeft gekregen, staan de betafelkleedde moeders van al die biculturen droog. Kun je je voorstellen wat een ellende die rijkelijk gepigmenteerde bromfietsertjes thuis mee moeten maken met al die hysterische yalla yalla wijven als moeders?

Dus het nieuwe verdoezelwoorje wordt: jongeren met een onthechtingsstoornis.

The_Master_Bear | 08-02-18 | 16:32

Djiezus, mijn min of meer grappig bedoelde analyse is nog waar ook:
www.platovisit.nl/ntk/hechting.html

* Vernielzuchtig
* Maakt vaak geen oogcontact. Maar, als het kind liegt maakt het juist wel oogcontact !
* Wreed naar dieren en kleine kinderen
* Kan niet goed denken in oorzaak en gevolg. Ziet de gevolgen van het eigen handelen niet
* Stelen, vaak alleen maar om het stelen, niet om de waarde van iets, maar vanwege de veiligheid om iets te bezitten, weer die controle. Er is ook geen wroeging over de diefstal, omdat de ontwikkeling van het geweten niet goed op gang is gekomen.
* Liegen, ontkent fouten en probeert middels liegen de problemen op een afstand te houden. Men heeft dan het gevoel weer grip op de situatie te hebben.
* "De ander heeft het altijd gedaan", met het kind zelf is nooit iets mis.
* Het kind heeft geen geweten of gewetensontwikkeling. Doet foute dingen en heeft hier geen spijt van.
* Kletst onzin, uren achtereen. Geen serieus onderwerp komt naar voren. Dit leidt af van de echte problemen
* Geen impulscontrole. Zodra iets opkomt in zijn hoofd, moet het gebeuren. Gebeurt dat niet direct, dan is er stress en strijd
* Maakt ruzie over alles

The_Master_Bear | 08-02-18 | 16:34

Ja, dat is een goede. Nu denk ik persoonlijk wel dat elke stoornis in meer of minder mate van toepassing is.

BozePaarseMan | 08-02-18 | 16:47

Als je die slapzakken zoals Aaldersberg en Akerboom al ziet, dan weet je al dat het nooit iets zal worden met de politie

jack_gouda | 08-02-18 | 16:09 | 2

Aaldersberg, Aartsen, Akerboom. Zo te zien bovenaan in het bellijstje, anders weet ik ook niet waarom deze klungels aangenomen zijn.

Analia von Solmsch | 08-02-18 | 16:16

Aldus Analia

ristretto | 08-02-18 | 16:40

De thee is al jaren niet te zuipen, en de knuffelaars stinken. Harde aanpak? Ze worden al genoeg gestraft volgens de deskundigen. Dit is niet iets van de laatste jaren. Het valt me trouwens op dat ze bij wegmisbruikers ook verdwenen zijn.

Raysdale | 08-02-18 | 16:06

Volgens mij was het nieuws dat de politie het zo druk had (met wat?) dat ze er niet aan toe kwam om de kopstukken in die handel aan te pakken. Geen idee hoe dat kan. Overigens is de Rabobank net veroordeeld voor het verlenen van hand- en spandiensten aan Mexicaanse drugskartels. Die zaak diende overigens niet voor het Utrechtse pakket.

Hetkanverkeren | 08-02-18 | 16:06 | 2

Tarieven voor de betaalpakketten ook net weer omhoog gegaan. Toeval?

bwanabanjo | 08-02-18 | 16:31

bwanabanjo | 08-02-18 | 16:31 Geen idee, zit zelf bij ABN(diamondsareforever)AMRO. Die club van het beste managementboek ooit ever: Het Lokaars

Hetkanverkeren | 08-02-18 | 17:22

Ik vind de afbeelding van de vlag wel grappig. Het is de Marokkaanse vlag maar verkeerd om. De punt van het pentagram hoort naar boven te wijzen, nu wijst de punt naar beneden. Een pentagram met de punt naar beneden wordt gezien als het duivelse pentagram.

Louise-in-de-pels | 08-02-18 | 16:05 | 2

Ik dacht 36 graden gedraaid, om draaien mag natuurlijk ook.

Analia von Solmsch | 08-02-18 | 16:14

Waarschijnlijk bewust gedaan dus.

eentweehuppekee | 08-02-18 | 17:36

Geweldige driehoek van bestuur, hun tanden zijn geelbruin uitgeslagen van het thee slurpen in de gesubsidieerde moskeeën, worden nu eindelijk wakker nadat het kwaad al geschied is en onomkeerbaar blijkt.

Goedverdoemme | 08-02-18 | 16:02

Haha, Amsterdam... Altijd een enorm grote bek en een arrogantie van heb ik jou daar.
Alles wat ze overkomt gun ik ze van harte.

Petrus Poortwachter | 08-02-18 | 16:01

Duterte vragen als burgemeester voor Amsterdam?

Koos Knak | 08-02-18 | 15:53

Jonge jongens uit Amsterdam , zo staan anders niet bekend in Zandvoort .

ja,diedus! | 08-02-18 | 15:51

In Utrecht werd dat in het gesprek op het stadhuis met 'jeugdgroepen' aangeduid. U weet vast wel waar dat eufemisme voor staat. Later viel het woord 'Marokkanen' een aantal keer.

wingload | 08-02-18 | 15:42

Kunnen we het genderneutraal houden a.u.b. "Jonge mensen uit Amsterdam"
Anders wordt dat ook weer een dingetje.

Mahendra | 08-02-18 | 15:40

Hoe komt zo'n dweil daar op zo'n positie? Bezemkast in het weekend toevallig open laten staan? Waar zijn de lieden met blauwe vingers in de panelen die het kunnen weten?

Cobalt bomb | 08-02-18 | 15:38

Ja laten we het weer eens over Amsterdam hebben want daar woont 5% van de totale bevolking van Nederland. Donder toch op met die kudt stad. Hek eromheen.

ikdenkwat | 08-02-18 | 15:37 | 3

Het tuig van onderwerp komt anders ook graag uit het reservaat, zij hebben zelf de sleutel gekregen, om even bij jou in huis te grasduinen naar leuke dingetjes zoals macbook, cash en je dochter.

Cobalt bomb | 08-02-18 | 15:43

Das knap

ikdenkwat | 08-02-18 | 16:03

Het bombardement van Rotterdam was een vergissing, verkeerde coördinaten.

eentweehuppekee | 08-02-18 | 17:38

3000 euri per hoofd zeg je?
Een lijst van 600 voornamelijk 'jonge jongens uit delen van amsterdam' zeg je?

Denk je dat we 1.8 miljoen euro gecrowdfund krijgen voor een leuk lijstje 'colombian style unilaterally targeted dplomacy'?

F#ckingAwesome | 08-02-18 | 15:34

Die domme kop van die Aalberg ,die zgn gelovige christelijke immens domme kop ,lijkt wel wat op Spekman ,die is ook wel dom maar als Aallul is er niet een .Hoe komt zo n graftak eigenlijk op die positie terecht ,vragen ,vragen? bruinwerken komt plots boven drijven nu.

gelukzoeker | 08-02-18 | 15:30 | 1

gelukzoeker | 08-02-18 | 15:30 | Dat moet je aan Bram Peper vragen .
Take care.

PopeyeKamper | 08-02-18 | 17:51

De heer Aaldersberg en kornuiten slaan liever weerloze verwarde mensen dood dan dat ze dat mocrotuig aanpakken, dat durven ze dan weer niet

jack_gouda | 08-02-18 | 15:26

Jaren geleden, toen nog jeugdige crimineeltjes in de Diamantbuurt, terreur op straat ed, doorpakken? nee ben je gek coaches, praten maar vooral niet keihard ingrijpen. Jaren later schoorvoetend moeten toegeven dat de destijds merendeel allochtone schatjes zich inmiddels hadden ontwikkeld tot spijkerharde niets ontziende criminelen. Klipperbende paar jaar terug, cameratoezicht als onderdeel van pakket maatregelen? nee joh dat is stigmatiserend. Na geruime tijd, toch maar cameratoezicht, was voor zover nog mogelijk volledig uit de klauwen gegierd.. Top 600 is inmiddels top 1000.
Fiscaliseren hoef je ze niet te leren maar handhaven, doorpakken, optreden, veroordelen, opsluiten (zolang ze vastzitten heeft de maatschappij geen last van ze) is in de justitieketen verloren gegaan. En nu hebben we Aalbersberg de koning van de Iftar en El Aartsen de man die oa IS vlagvertoon toestond. Treed beide terug, van jullie wordt geen fatsoenlijke aanpak verwacht, niet competent en niet bij machte en beide voelen de urgentie niet. Daarbij ook nog even opgemerkt dat de d66 uitspraak baan woning en wijf wat gezien wordt/werd als ultieme oplossing van de problemen bijna beschouwd mag worden als een misdadige en perverse kijk op de situatie. Een bevolkingsgroep die zich niet wenst te mengen met een religie die alles verwerpt waar het gastland voor staat. Geen opleiding, weinig ontwikkeld moreel besef en intelligentie, niet in staat tot aanvaarden van gezagsverhouding kortom geen competenties voor een succesvol werknemerschap. Vrouwen niet als gelijkwaardig zien. Welke vrouw wensen ze eigenlijk zo'n echtgenoot toe? Daarnaast wat verwacht je van de opvoedkundige kwaliteiten van iemand die er zelf geen of een gebrekkige genoten heeft. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Kortom zolang dit duo en zijn companen verantwoordelijk is voor handhaven en beleid dan blijft het uien.
Graag realisten aanstellen die het belang van de gemeenschap voorop stellen en bereid zijn de noodzakelijke maatregelen te nemen en te handhaven. Daarnaast realisme in de justitieketen. Accepteer dat niet iedereen deugt. Opsluiten verandert hen niet maar beschermt de maatschappij wel, zo simpel is het. Dus hop hop an die arbeit!!!

bwanabanjo | 08-02-18 | 15:21 | 4

Zie het maar als appèl, ben vast niet de enig die er zo over denkt, heb altijd nog vage hoop dat er bereidheid is om zaken ten goede te laten keren mits de realisten een kans krijgen. Moet ook wel want ik woon er nog.

bwanabanjo | 08-02-18 | 15:52

Die opvoeding bleek dus een opleiding om Nederland te gronde te richten en naast iedere realist komt een moslima te staan met een grote bek.

MEDIACRATIE | 08-02-18 | 16:00

Had het niet beter kunnen zeggen, het zijn een stelletje graat loze fluimen.

eentweehuppekee | 08-02-18 | 17:42
▼ 1 antwoord verborgen

Diversiteit heeft een prijs. Amsterdam betaalt die graag.

lingo star | 08-02-18 | 15:20 | 3

Fout. Wij, inwoners van NL, betalen die prijs.

The2Amendment | 08-02-18 | 15:36

lingo star | -- Was het enkel islammerdam maar ,heel Nederland moet godver de godver bloeden voor dat ongeregeld uit die graftak landen, van een bepaald ras eh bedoel sas..

gelukzoeker | 08-02-18 | 15:39

A.dam leidt al jaren verlies.

Cobalt bomb | 08-02-18 | 15:39

Amsterdam moet maar net als St. Maarten ook maar onder curatele worden gesteld. Burgemeester de laan uit, dat hele linkse addergebroed van een gemeenteraad naar de bijstand, liever geen sollicitatieplicht. Je kunt normale werkgevers niet aandoen zulks gespuis over de vloer te krijgen. Gelijk maar een eenheid mariniers ernaar toe. Misschien zijn er nog wat onder de wapenen die destijds meegeholpen hebben om de Dam schoon te vegen.

Boy Cot | 08-02-18 | 15:20 | 1

Boy Cot |-- Die kun je ook wegschrappen als je een lijst hebt tenminste,bang voor de hypotheek ,dit landje is eraan gedoemd al heel lang.

gelukzoeker | 08-02-18 | 15:44

De ene helft zijn die jonge jongens. De andere helft zijn expats en toeristen. Tegen de tijd dat ze het doorhebben, gaan ze toch al weer weg. Maar van een Hollandse bevolking kun je onmogelijk spreken. In zuid expats, in west Marokkanen, in oost turken en in het centrum toeristen. Ik zal de lokale verkiezingen maar richten op Noord, al wonen daar volgens mij weer oost Europeanen..

merel veld | 08-02-18 | 15:19 | 5

bwanabanjo | 08-02-18 | 15:24
Nog wel. Je lazert er gemakkelijk over bakfietsen tegenwoordig en over de Sterres en Storms.

VeelTeSteil | 08-02-18 | 16:01

Goed te horen, zet em op. Hou vol!

merel veld | 08-02-18 | 16:10

... en de Bijlmer / Zuidoost was bij de onafhankelijkheid van Suriname al direct vergeven

merel veld | 08-02-18 | 16:28
▼ 2 antwoorden verborgen

Dus ook in Nederland: www.ted.com/talks/steven_levitt_analy...
Tldr:
Die Audi's zijn marketinginstrument om leden te werven, die goedkoop drugs moeten verkopen aan eerlijke mensen waar het geld te halen is.

frank87 | 08-02-18 | 15:12

hey Aartzen! Het zijn geen Italianen. (hoe krijgt ie het uit zijn verzonnen?)

horsteknots | 08-02-18 | 15:11 | 3

euh.. Aalbersberg.. ik was even in de war met die andere zwaffer.

horsteknots | 08-02-18 | 15:13

Je had de "aanpassen' functie nog niet gevonden ?

Wijze uit het Oosten | 08-02-18 | 15:18

horsteknots |--Wat scheelde het ? tel het toch goed.

gelukzoeker | 08-02-18 | 15:48

Hebben al die inclusieve SJW iHipsters daar geen last van? Of zien die dat als een uiting van cultuur, of een gevolg van de slavenhandel van BBMs, 100-en jaren geleden... en doen ze daar graag boete voor?

Afijn, misschien dat Vlad er per ongeluk een keer een oude SS20 op kan laten vallen.

Poekieman | 08-02-18 | 15:11

Maar meneer Aalbersberg weet toch ook wel dat dit probleem vanzelf overgaat? Al die 'jonge jongens' worden vanzelf ouder en veranderen dan (als ze niet tussentijds tegen een kogel aanlopen) in 'verwarde mannen'. En zie daar, weg probleem!

marcoplarco | 08-02-18 | 15:10

Ik zou de Taliban uitnodigen.
Beste heren, bij deze willen wij gebruik maken van de gelegenheid u van harte welkom te heten. Wij willen gebruik maken van uw expertise en hopen op een innige samenwerking onder aanvoering van dhr. Kroon.
Wij hebben al geruime tijd problemen met een groep die de halve bevolking probeert uit te moorden onder de noemer inclusiviteit.. Wij, als doorgeleerden hebben geen puf en een veels te hoog niveau om er iets aan te kunnen doen. Zie verdragje hier en ondertekening daar, enzo. Daarom bieden wij u de gelegenheid om u eens lekker uit te leven, te beginnen in Amsterdam.
Ik hoop dat u een tevreden tijd tegemoet gaat en een vruchtbare samenwerking met Marco.
Groetjes, hè. We komen binnenkort wel een keer kijken hoe het gegaan is.

Oprisp | 08-02-18 | 15:09

Der was toch iedemand die riep "willen we minder minder minder ??, en die heeft toch een aantal processen aan zijn broek gekregen ! Dat wilde links Nederland toch niet ! Nou , dan zie zelf wat het resultaat is . Nou , dan niet zeuren , laat ze elkaar maar uitmoorden . Op deze manier lost het " probleem " zich vanzelf op.

Olympus | 08-02-18 | 15:08

Zolang dat Mocrotuig in Amsterdam blijft kan ik er prima mee leven.

L. Vis | 08-02-18 | 15:08

Amsterdam is langzaam maar onontkeerbaar zelfmoord aan het plegen onder een troostend zacht en donzig deugend dekentje.

Poppo van Ulvinga | 08-02-18 | 15:07

Och, heden. We hebben een jonge jongens probleem.
Maar goed dat iemand die conclusie eens publiekelijk durft toe te geven.
Nu Demmink nog.

Rommelende Onderbuik | 08-02-18 | 15:06

Amsterdam! Geinig... bestaat dat nog?

Axelvon | 08-02-18 | 15:01

als we Kroon nou eens hoofd van de amsterdamse politie maken?

HijgentHert | 08-02-18 | 15:00

Aalbersberg is druk met dit en bezig met dat. Aalbersberg is alleen maar druk en bezig met het achter de wagen aan rennen. Jonge jongens uit Amsterdam. Hoe durft hij , de geestelijk beperkte lul. Er wonen alleen maar buitenlanders, voornamelijk Marokkanen in Amsterdam en dat weet Aalbersberg donders goed. Amsterdammers wonen tegenwoordig allemaal in Almere, purmerend of elders, Amsterdam zelf is een beerput van stront en ellende en ik hoop dat Aalbersberg samen met van Aartsen(ook zo'n lul) er samen in verzuipen. Maar dat zal wel niet, want als ze het niet meer weten verlaten ze de lieve stad en gaan ze ergens anders de boel verkloten. Geen enkel respekt voor deze hypocriete zakkenvullers.

beau van rtl | 08-02-18 | 14:57

Er wordt al minstens 30 jaar om de marokkaanse (een hoofdletter M verdienen ze niet) brij heen gedraaid. Met alle gevolgen van dien.

Wekkertje | 08-02-18 | 14:57

Als ze in groepen de villa wijken intrekken om te plunderen, dan pas !

Castor12 | 08-02-18 | 14:56

Boef en de boefjes.
Maar ze zijn wel heel gezellig hoor. Tenminste zeggen hysterica Jinek en "excuusnegert" Tan.

Kamervraag | 08-02-18 | 14:56

Huh, waarom dan die beelden erbij uit Marrakech?

Nalek | 08-02-18 | 15:00

huidige stand van zaken in 020 in een notedop. Scheermesscherpe analyse. Als ik er zou wonen dan wist ik wel op wie te stemmen voor de GR2018.

Carlos_I | 08-02-18 | 14:55

Van der laan hield van Marokkaanse mensen, en Jozias van Aartsen.

Sprokkoo | 08-02-18 | 14:55

De mensen hier in Zuid Amerika denken nog steeds dat het in Europa veiliger is op straat. Als ik ze dan vertel wat er tegenwoordig allemaal in Amsterdam gebeurt zijn ze verbijsterd.

Gulliver | 08-02-18 | 14:54

Geef mij maar Rotterdam. Daar hebben ze tenminste een burgemeester die er openlijk voor uitkomt dat hij gelooft in sprookjes.

Moeki de Meeuw | 08-02-18 | 14:53

Ff of-topic , Rutte neemt het op voor Ollongren , dat u dat even weet.

ja,diedus! | 08-02-18 | 14:53 | 2

Had niet anders verwacht.

Lupuslupus | 08-02-18 | 15:04

Volgens rutte "n'campagnedingetje" Take care.

PopeyeKamper | 08-02-18 | 17:22

een probleem zien en het vervolgens oplossen is on-nederlands.
liever eerst een praatgroep hebben en dan evalueren wat de praatgroep vindt.
dan kijken of er geld beschikbaar is en dan het probleem het probleem laten en kijken of er nog meer geld te krijgen is.

pejoar | 08-02-18 | 14:52 | 1

Dat heet 'economie'. We pompen zo miljarden rond. Heel veel hebben daardoor werk. Mooi man

Rest In Privacy | 08-02-18 | 14:54

wat een verrassing

MrAbkebab | 08-02-18 | 14:50

Als je het over "mensen uit Amsterdam" hebt, is er zowiezo 80% kans dat je het niet over een blanke hebt. Dus wat dat betreft heeft die prutser wel gelijk.
Maar wel sneu dat een man die betaald wordt om het probleem aan te pakken, het probleem niet eens durft te benoemen. Maakt eigenlijk ook weer niet zo heel veel uit, want het was niks, het is niks en het wordt niks met moslims in Europa. En het gaat ieder jaar slechter en slechter en slechter. Maakt niet uit wat wij er aan doen of hoeveel geld we er tegenaan smijten.
Waar het naar toe gaat? Ik denk persoonlijk een Joegoslavië scenario.

Rest In Privacy | 08-02-18 | 14:48 | 2

Gelukkig hebben we geen fotorolletjes meer. Dat scheelt.

VeelTeSteil | 08-02-18 | 14:51

Ja. vroeger kon je inderdaad nog een fotorolletje laten verdwijnen om de waarheid te verdoezelen. Tegenwoordig kunnen ze alleen maar hard roepen "het zijn geen Marokkanen" en hopen dat niemand het internet checkt.

Rest In Privacy | 08-02-18 | 15:19

Mooie stad Amsterdam, vooral niets benoemen. Iedereen weet dat het de marrokaanse "jochies" zijn. Gek hè, dat alles daar naar de kloten gaat. Not that I give a single fuck, want Amsterdam. Het gevolg van jaren lang links beleid en structureel wegkijken. Ook door Eberhard die postuum door iedereen de hemel in wordt geschreven. Wegkijken maakt meer kapot dan je lief is.

pibasso | 08-02-18 | 14:47 | 3

Amsterdam mag wat mij betreft ook affakkelen. Maar het stopt niet bij Amsterdam. Je kunt niet wegkruipen in de provincie en denken dat de ellende niet op een gegeven moment ook bij jou opduikt

Rest In Privacy | 08-02-18 | 14:51

Denk juist dat de verstandige mensen richting het noorden verhuizen. Elke keer als ik in Friesland kom waan ik me in het paradijs. Nuchtere mensen, vrouwen hebben nog humor, dus niet van die kutten die je bij de npo en RTL late night ziet en weinig hoofddoekjes.

Rallywally | 08-02-18 | 15:19

Die "jongeren" hebben ook een auto. Die gaan op een gegeven moment ook even in het noorden kijken als ze weten dat daar de touwtjes uit de brievenbus hangen.

Rest In Privacy | 08-02-18 | 15:22

"Jonge jongens" is onvoldoende genderneutraal en daarnaast natuurlijk onderscheid maken op grond van leeftijd. Schande! Diskriminasie!!!

WodieBlumensind | 08-02-18 | 14:47

Nounounou.... de Antilli-jondens-vlag mag ook boven het stukje prijken hoor
!

Lepo | 08-02-18 | 14:47

Ja, maar... over een paar jaar kunnen sommige van die jongens wel eens prachtige gedichten en schilderijen gaan maken. Je moet ook weer niet te hard oordelen natuurlijk. En zijn we niet allemaal jong geweest met alle kwajongensstreken die daar bij horen? Misschien is het rooibosvergiftiging, of een overdosis Darjeeling die me zo mild stemt, maar zolang het Amsterdamse jongens in Amsterdam betreft en het blijft in Amsterdam... ach, wie geeft een neuk? Het is ook voor de Amsterdamse talkshowtafels van Matthijs, Umberto, Eva etc. geen issue, dus dan is het ook niet belangrijk.

Stormageddon | 08-02-18 | 14:45 | 1

Bij onze zuiderburen heeft het Eurabische experiment Molenbeek toch maar mooi twee succesvolle regisseurs opgeleverd. Nou, dat is toch zeker wel een stapel lijken, terroristische aanslagen en wat criminele overlast waard?
www.demorgen.be/film/regisseren-el-ar...
Je moet focussen op de successen, net zoals De Nieuwe Maan, Jinek enzo doen!
(Ja, rooibosvergiftiging, denk ik).

Stormageddon | 08-02-18 | 14:54

Niet zo moeilijk Witte. de jonge Marrokaan heeft een negatieve connotatie ten opzichte van de jonge Nederlander daarom hebben we het over jonge jongens. De meisjes komen in het hele verhaal niet voor dat voelt niet erg genderneutraal. Daarnaast heeft Amsterdam ook weer een negatieve connotatie tov Utrecht. Ik spreek liever over jonge jeugdigen uit de hoofdstad.

boterhamtevredenheid | 08-02-18 | 14:45

Minder verrader burgemeesters, minder criminele kutmarokkanen, minden agenten die net doen of er geen probleem is met Marokkanen. Minder, minder, minder.

Rheia | 08-02-18 | 14:45

Welke samenleving ?

ja,diedus! | 08-02-18 | 14:44

Maar benoem het probleem, geef het beest(je) een naam en de hele deugbrigade trekt schuimbekkend onder hun steen vandaan..
Hoelang denken ze dat dat nog goed gaat ?

Wijze uit het Oosten | 08-02-18 | 14:42 | 1

Tot de zwijgende massa die 10% de pan inhakt?

Rallywally | 08-02-18 | 15:23

Prijs per liquidatie is veel te laag. Zo werk je amateurisme in de hand. Dat is een goede analyse van de hoofdcommissaris. Liquidaties moeten snel worden gereguleerd, net als de taxibranche.

Baron Clappique | 08-02-18 | 14:41

Je zal een orgaan van Jozias mogen ontvangen ,godver de godver ,moet je nog dank u ook zeggen tegen het slapste vaatdoekje van de vuilnisbeld. Denk dat ik het dan toch maar liever voor gezien hield op dit steeds somberder wordende ondermaanse.

gelukzoeker | 08-02-18 | 14:39

"Jongens waren we - maar aardige jongens. Al zeg zeggen ze 't zelf. Of niet"
Vrij naar Nescio.

ScumbaggusMaximus | 08-02-18 | 14:38

Ach , de politie is eenmaal per jaar op een feestje in een wijk in Amsterdam. In een gebouw in Amsterdam met Amsterdammers van een bepaald geloof. Wel de schoenen uit op dat feestje eenmaal per jaar in een wijk in Amsterdam. Kerst ?

ja,diedus! | 08-02-18 | 14:37

Die jonge jongens lachen hun lul uit hun broek om ons naieve beleid. Ze verdienen veel geld en komen er mee weg.

metagod | 08-02-18 | 14:36 | 1

Ik wens de jongens veel geluk en plezier met de poet,ik ga Denk stemmen ook ,die richting is toch niet tegen te houden en om nog langer tegen de stroom in te zwemmen heb ik de leeftijd niet meer voor,dus zou zeggen maak er hier nog wat van,ga ook op het matje met de knietjes ,zij die gaan sterven groeten U.

gelukzoeker | 08-02-18 | 14:44

Criminaliteit en jihadisme zijn communicerende vaten. Dat weten alle jonge jongens uit bepaalde wijken. Maar of je nu in A'dam of Den Haag kijkt, telkens zie je ook dat ponem van Van Aartsen slap staan te oreren - of hij blijft na oproep gewoon op zo'n Turkse resort rondhangen. Zou dat niet een dekmantel zijn?
Waar Van Aartsen opduikt barst het immers altijd van de criminaliteit en jihadisme van het meest vuige soort. Altijd!
Die Van Aartsen moeten we goed in de smiezen houden, zoveel is wel zeker.

Van Zessen Klaar. | 08-02-18 | 14:35 | 1

Criminaliteit en jihadisme komen beide voort uit een opvoeding waarbij minachting voor anderen(geloof/stam) met de paplepel ingeslagen wordt.

Rest In Privacy | 08-02-18 | 14:54

Dat van die Audi's... doe mij daarom maar een mooie Oldtimer. Associeer me liever niet met de platte achterhoofdjes van de samenleving.

kapoerewiet | 08-02-18 | 14:35 | 1

Er staan niet voor niets twee paar gestylede handboeien op de grill.

ja,diedus! | 08-02-18 | 14:39

Jonge jongens? Laats schreef mij iemand over dit onderwerp en had het over jong volwassenen. Pubers dus! Hoe lossen ze dat ook alweer op in Marokko? Zou daar nog een stageplaatsje over zijn voor Aalbersberg c.s. By the way, hoe gaat het eigenlijk met "onze" Nationale Politie? Het is zo stil.

Een vrije paling | 08-02-18 | 14:34 | 4

@KiA: reken er maar op dat Nederland alles doet om ze hiernaartoe te halen, zodat ze hier hun straf mogen uitzitten. Dan wordt levenslang ineens 12 jaar met kans op vervroegde vrijlating bij goed gedrag. Want Marokko = onmenselijk en hard en geen kans op terugkeer in de maatschappij en bwahaha en boehoehoe....

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 14:44

Marokko gaat die jongens niet uitleveren. Ze vatten dit op als een aanslag en willen een voorbeeld stellen.

Rest In Privacy | 08-02-18 | 14:59

Ik hoop het, maar tegelijkertijd weet ik hoe onze Haagse diplomatieke Hazen hollen. Zet er in ieder geval niet al mijn centjes op dat u gelijk krijgt...

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 18:27
▼ 1 antwoord verborgen

Hartstikke raak.
Wat een ongekende treurigheid. Aan ruggengraatloosheid ten onder gaan.

Lewis | 08-02-18 | 14:34

Zet Jozias op het Bos en Lommerplein met een bordje homo om zijn nek of een keppeltje op zijn hoofd. Even de andere kant opkijken en het probleem is 3, 2, 1 opgelost.

Rheia | 08-02-18 | 14:32 | 1

Dat bordje homo is overbodig.

Rest In Privacy | 08-02-18 | 14:55

Er word wel eens gezegd ,je mag er niet om lachen als het zielig is.Nou daar heb ik het grootste respect voor natuurlijk wat dacht je? ,het is droef het is zielig het is dom ,het is achterlijk het is schandalig wat ik ga doen ik weet het ,MAAR IK LACH MIJ HEERLIJK DE PLEURIS. En dit klinkt ook hard ben mij daarvan bewust maar in liev amsterlam is iedere drugs gerelateerde dooie er een waar we geen last meer aan hebben ,zal niet lachen uit respect want ja meest moslims, en die moeten gekoesterd met ons allen..

gelukzoeker | 08-02-18 | 14:32 | 2

Probleem is dat er in woonwijken wordt geschoten waar ook gewone burgers wonen. En die moeten dan opeens bukken als er weer eens een salvo door de ramen vliegt. En om u voor te zijn, dat zijn niet allemaal Marokkanen en ook niet allemaal criminelen. Begrijp me niet verkeerd, hoe minder van dat volk, hoe beter, of ze nou worden omgelegd, naar Syrie gaan iof niet uitkijken bij het oversteken, allemaal even dikke prima maar we moeten geen Wild West taferelen hebben in woonwijken. Het kan namelijk ook u, uw man/vrouw/restpartner, dochter, zoon, neef/nicht etc. overkomen.

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 14:40

Graaisnaaiert ---Burgers van Nederland verdienen ook niet beter ,de situatie zoals die nu is komt door het niet politiek bewust willen zijn van de gemiddelde burger ,die als hij al gaat stemmen zich laat bedonderen door de vieze partij praatjes van criminele partijleiders van partijen die de baantjes allang en breed verdeeld hebben ,ook zoals veel vrouwen uit mijn omgeving die te stom zijn om het toilet door te trekken en als domme hennen alleen naar het uiterlijk kijken van de politieke graflul of omdat hij zo aardig kijkt godver de godver ,afijn ik hou er over op ook. Laat ze maar lekker schieten in Islamdam,van mij mag het voor ik er zelf een hartverlamming aan over hou.

gelukzoeker | 08-02-18 | 14:57

Tjonge, jonge, jonge!

Gomezlopez | 08-02-18 | 14:31 | 1

LOL

aamert | 08-02-18 | 14:46

Elke keer als er weer een bende ontstaat die opgeruimd moet worden maar niet gebeurd, is Jozias van Aartsen ter plekke. Als beschermheer van de criminelen van buitenlandse afkomst, strijdt hij zij- aan zij met hen om een nog onveiliger klimaat te scheppen. Wanorde, en chaos en foutieve informatie werkt goed bij de apathische bevolking van Amsterdam maar geldt eigenlijk voor het hele land. Jozias, de koene ridder die zich 's avond terugtrekt in zijn riante veste waar hij zich nu nog velig waant, nipt aan zijn glas Whisky en klopt zichzelf op de schouder want dat doen narcisten regelmatig. Hij is echt goed vind hijzelf. Briljant idee om buurtcoaches en moeders in te zetten. Zo gebeurt er niets maar hij kan wel zeggen dat hij er alles aan heeft gedaan. Hij ziet zijn afscheid als groot voor zich. 750.000 u reservering voor zijn afscheidsfeestje waar Jozias, nogmaals hartelijk wordt bedankt, voor zijn grote inzet en verdienste voor de stand Amsterdam. Na afloop nog een klein envelopje meekrijgend waarin staat dat hij op korte termijn een flinke bonus kan incasseren. Leve de Republiek Amsterdam (Ollongren) of is het nog steeds "Leve de Koning".

De Evangelist | 08-02-18 | 14:31 | 1

De Evangelist --Had dat vrouwtje uit Twente maar wat meer gas gegeven +_ twintig jaar terug in Den Haag,toen zij de mensenredder voor hotel des Indes in een plantsoen bewust van de sokken reed,waren we verlost geweest op een nette manier van dat politieke onbenul,trouwens over onbenullen gesproken ,wat voor wezenloze onbenullige mensen leven daar eigenlijk nog in islammerdam?Is alles daar inmiddels achterlijk geworden, of ligt het hele zwikkie daar aan de subsidie tiet?

gelukzoeker | 08-02-18 | 15:16

Maar volgens de man "zonder ballen" (G. Nekschot) is het gewoon een heel lieve stad. Maar niets dan goeds over de doden behalve als ze vroeger nazi zijn geweest.

eerstneukendanpraten | 08-02-18 | 14:29 | 1

Tja van de dooie hebben we ook geen last meer ,tenminste als ze de koppen niet op straat laten slingeren,zeker etterbakken uit de islam landen niet.

gelukzoeker | 08-02-18 | 15:24

Zo glad als een Aalberg in een emmer diarree.
Maar ik zie de klepel al hangen. De boetemachine gaat weer op volle toeren, alle gebruikers (die een inkomen hebben) op de bon!
En alle mocromaffia-leden krijgen een kusje van Aalberg, want Mocro.

Abject | 08-02-18 | 14:28 | 4

Nee gato , dat was ver voor zijn tijd. Dit onderzoek liep eind van de vorige eeuw en is gestopt door de Bea club zelf toen de namen Demmink en Van Amsberg opdoken.

beau van rtl | 08-02-18 | 15:04

Demmink werd hierna de allerhoogste baas van Justitie en Claus overleed in 2002

beau van rtl | 08-02-18 | 15:08

Zucht, krijgen we dat aluhoedjesgeneuzel weer. Demmink is uit en te na onderzocht en er is niets belastends gevonden. Er zijn geen mensen spoorloos verdwenen die bij het onderzoek aanwezig waren, er zijn geen getuigen verdwenen, er is gewoon niets gevonden. Zou dat dan niet heel toevallig deze ene keer nou kunnen betekenen dat er misschien echt niets was? Enige wat mij tegenstaat in deze zaak dat het zo lang heeft voortgesleept. Onderzoek gewoon als er verdenkingen zijn of onderzoek niet als er niks gevonden wordt om die geruchten te staven. Echt, ik word moe van dat Demminkgezeur.

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 17:12
▼ 1 antwoord verborgen

Bij de eerstvolgende politie iftar vragen of de moeders ook mee mogen komen en het gesprek via diverse tolken onder streng toezicht en bedekking aangaan ?

Castor12 | 08-02-18 | 14:27 | 1

Met per vrouw natuurlijk twee mannelijke familieleden naar keuze erbij die inderdaad toezicht houden. Uiteraard prikken ze een vorkje mee.

Sargon | 08-02-18 | 14:59

Volgens iemand die het kan weten, de jongens tussen de Czaar Peterstraat en de Oostenburgervoorstraat....

Einde van de Domheid | 08-02-18 | 14:27

Politici vollek uw ongemak das ons gewin zoiets tog!

william7055 | 08-02-18 | 14:25

10 juli 1997. Dat was de dag waarop toenmalig landbouwminister Jozias van Aartsen de herstructurering van de varkenshouderij aankondigde, inclusief een ingreep in de omvang van de varkensstapel.
www.boerderij.nl/Home/Achtergrond/2017...
Tot zover de daadkracht...

Ben-Bataaf | 08-02-18 | 14:25

Zou je met zo'n roze GS Kroon op je hoofd klappen krijgen in veel buurten in Amsterdam? (Als jullie het kroontje uitzetten dan zal ik hem in het echt ook niet meer dragen)

Patje2011 | 08-02-18 | 14:24 | 2

Als je het bijpassende handtasje er ook bij draagt, geef ik je een kwartier voordat de eerste beuk valt. En dan ben ik zeer optimistisch..

Sargon | 08-02-18 | 14:58

Haha ik kreeg net een e-mail van GS waarin stond dat als je meer dan 1000 euro doneert je roze naaldhakken krijgt onder je naam en daadwerkelijk thuis.

Patje2011 | 08-02-18 | 15:23

Geen nood, hun moeders, ineens overtuigd van een diep besef dat het hun kinderen zijn die voor zoveel ellende zorgen, gaan hun zorg- en opvoedingstaken alsnog zeer serieus oppakken! Goed hè?

Overigens, het viel me ooit eens op hoeveel de praktijk van de maffia op de organisatie en het systeem van afpersen van Mohammed lijkt. Soms staart de waarheid je aan en zie je die even niet.
Ma Afir: de stam van Arabische overheersers die ooit op Sicilië was blijven hangen, stond zeer waarschijnlijk eeuwen geleden al aan de wieg van de latere maffia.

Poesmobiel | 08-02-18 | 14:24

Over een paar jaar is "Jongens uit Amsterdam" gelijk aan "Marokkanen" of "Allochtonen" en mag het niet meer gezegd worden. Dan is het "Jongens uit Nederland".

LangeTijdGeleden | 08-02-18 | 14:23 | 1

Hoho, Trudieau is het hier niet mee eens: het zijn jonge mensen!

ScumbaggusMaximus | 08-02-18 | 14:42

Ja, het zijn Marokkanen. En nu?

Road to serfdom | 08-02-18 | 14:22 | 5

Aangifte doen tegen GS wegens nodeloos stigmatiseren natuurlijk. Druif.

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 14:34

Edit: was tegen Road to Serfdom natuurlijk...

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 14:35

En nu Wilders en Baudet niet continu voor gek verklaren in de MSM.

Rest In Privacy | 08-02-18 | 14:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Jozias heeft in de Haag de schilderswijk al als verloren beschouwd en nam de benen...... om vervolgens uit te wijken naar Amsterdam, om daar nog e.e.a te redden. Maar o wat kwam dat bedrogen uit. Dan het theedrinkspelletje maar voortzetten, dat scoort namelijk lekker bij UvA.

dorstig! | 08-02-18 | 14:22 | 1

Jozias heeft eens gezegd dat hij het heerlijk vind als hij door Den Haag fietst en zich in het buitenland waant. Dat de oorspronkelijke bewoners in die wijk weggetreiterd zijn zal m worst wezen.
Want als hij er weer genoeg van heeft, fietst hij gewoon naar huis in zijn blanke kakkerswijk.

Rest In Privacy | 08-02-18 | 15:01

Bloemen , bloemen kunnen ook helpen tegen de mocro maffia .
Leg ze in bossen op plekken waar de doorzeefde lijken zijn weggesleept of op kamers van meisjes die kapot geslagen in de prostitutie verdwijnen .
Liever bloemen dan benoemen .

Castor12 | 08-02-18 | 14:21

De gewone Amsterdammer schrikt er niet meer van, de groene Amsterdammer smult er van en omarmt ze.

AttoMelani | 08-02-18 | 14:19

Patroon is zo hardnekkig dat voorgedrukte aangifteformulieren de politie een hoop tijd zouden besparen.. of zou dat alleen mogen tegen mensen die pleiten voor wat minder Amsterdammers?

beetje.jammer.dit | 08-02-18 | 14:18

Want Amsterdam, is bloed op de stoep, Marokkaan in de straat. Je bent op je hoede, vooral 's avonds laat.

Toetsenbordcomplex | 08-02-18 | 14:18 | 1

Onzin

ZandNegert | 08-02-18 | 16:18

Als korpschef Pieter-Jaap Aalbersberg kortgeleden niet zo liep te smeken in de media om met zijn alle alstublieft aangifte te doen in de zaak Sylvana S. , hadden ze vast en zeker tijd over gehad bij de politie om enkele zaken die wel prioriteit behoeven eens flink uit te rechercheren .

pontius | 08-02-18 | 14:16

tijd voor undercover kct operaties in counter insurgency en urban warfare in 020?

HetOorAakel | 08-02-18 | 14:16 | 3

Sja, als we de Gurkha's nog willen lenen van de Britten moeten we snel zijn. 2019 is het einde oefening voor onze EU-samenwerking met ze.
nl.wikipedia.org/wiki/Gurkhabrigade

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 14:27

Ik heb die knakkers meegemaakt in Kosovo. Ik kan je melden dat het geen kattepis is. Prikkeldraad tussen de gewone militairen en de Ghurkas. Niet mee klooien dus.

ZureJoop | 08-02-18 | 15:22

Daarom dus. Staan ze om bekend. Worden altijd als eerste moeilijk gebied ingestuurd om verzetshaarden te breken, of het nou om berggebied of cityfights gaat. Keihard, die jongens. Ideaal dus om orde op zaken in onze ISlamitische enclaves te stellen.

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 17:01

Amsterdam is een verloren strijd in sommige stadsdelen. Met het vertrek van mijn moeder afgelopen week uit Kneuzenveld is een complete straat allochtoon geworden. Ja, ze was echt de laatste. Amsterdam "wereldstad".

Use less | 08-02-18 | 14:15 | 4

Tja, niet hun schuld dat de gemeente in de jaren 80 had besloten om alle marokanen in west te dumpen. Volgens mij had mijn moeder niet eens de keuze en hadden ze zo een woning voor haar uitgekozen. Niets mis mee natuurlijk, bedankt Nederland. Maar om nou te zeggen dat het de schuld is van de mensen die daar wonen is een beetje dom.

ZandNegert | 08-02-18 | 16:18

Gelul zandnegert. Door intensieve woningruil ( door de mensen zelf ) zijn er heel snel Marokkaanse en Turkse wijken ontstaan. De grens is bijv. het Mercatorplein.

ristretto | 08-02-18 | 16:56

@Zandnegert: gelukkig, de schuld ligt dus weer eens buiten de groep zelf. Wat zijn wij "niet-Amsterdamse jongens" toch slecht he?

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 17:06
▼ 1 antwoord verborgen

Die lul heeft Den Haag al verk*nkert, wat waren ze denkende.

redthehaghue | 08-02-18 | 14:15

Voeg daar de jonge amsterdammers bij die naar Syrië op vakantie willen en de jonge amsterdammers die bij de juweliers en supermarkten komen collecteren en de capaciteit voor het oplossen zedenmisdrijven, inbraken, deursmeren en oudevrouwtjesmeppen is helaas niet meer voor handen.

BozeKater | 08-02-18 | 14:14

Zo lang het toerisme er niet onder lijdt, gaat dit gewoon door. Amsterdammers: wen er maar aan.

Wobbelplatte | 08-02-18 | 14:13

Ik lees in het artikel: "De witte rechercheurs kunnen heel moeilijk doordringen tot de groepen waarmee ze zich moeten bezighouden", zegt Vugts. AT5 doet een NOS'je?

JackStick | 08-02-18 | 14:13 | 1

Taalgebruik in de media wordt gewoon van boven opgelegd. Goebbels zou zich meer dan senang voelen qua propaganda in dit land.

VeelTeSteil | 08-02-18 | 14:16

Die schavuiten lachen zich de besneden balletjes uit hun broekje..... mochten ze uberhaubt ballen hebben that is.

deluizenvader | 08-02-18 | 14:12 | 2

Besneden ballen ?

ja,diedus! | 08-02-18 | 14:41

Hadden ze maar besneden ballen, dan sterft het langzaam uit.

JanvandeBiertent | 08-02-18 | 14:48

Amsterdamse korpschef: "Wij zijn voor 60 tot 70 procent met liquidaties bezig en voor de rest vooral met radicalisering en terrorisme-onderzoeken.''
www.parool.nl/amsterdam/-amsterdam-he...

Panos88 | 08-02-18 | 14:12 | 3

Ik hoef er verder niks aan toe te voegen.

Panos88 | 08-02-18 | 14:14

Dus 100% van de tijd gaat op aan deze Marokkaantjes, wat mooi zeg die massa immigratie.

Roze_bril_drager | 08-02-18 | 14:20

Roze_bril_drager | 08-02-18 | 14:20
Roepen dat ze niet aandacht genoeg krijgen kan nu niet meer.

VeelTeSteil | 08-02-18 | 14:25

En ze geven hun geld uit in Marokko. Ga eens een avondje stappen in Marrakech. Dure nachtclubs gevuld met tuig uit Nederland, gekleed in Gucci en Philipp Plein, dat duizenden euro's per nacht verbrast aan Wodka en Champagne. En vrouwen natuurlijk. Na afloop gaan ze met elkaar op de vuist.

Rest In Privacy | 08-02-18 | 14:12

Je vraagt je af waar dat misgegaan is met Amsterdam. Het is heel simpel. Er moest meer diversiteit in Amsterdam komen. Stamt al terug vanaf de jaren 70. Nu is de helft van Amsterdam meer dan divers en wat houden we eraan over? ... Juist ja.

En dit willen ze zo'n beetje in heel nederland toe gaan passen.

Klutskwijt | 08-02-18 | 14:12 | 1

Zijn ze al aardig mee op weg, lijkt erop dat een hoop nederlanders die een kans hebben om te emigreren dat ook doen.

Sjonie01 | 08-02-18 | 15:39

Judas al Allah investeert alleen maar in die moeders om de goeden de moeder te neuken, allahmaal. Hierna komt Halalsema en wordt er nog een extra tandje bijgeschakeld. Kent u die Amsterdamse grap van die woning, die veiligheid en die boef-luwe leefomgeving? Die hadden ze niet en zullen ze nooit hebben ook.

VeelTeSteil | 08-02-18 | 14:12

Een beetje als tofu, deze man. Geen vlees, geen vis, geen smaak. Eigenlijk gewoon overbodig dus. Marco Kroon, kom er maar in.

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 14:12

Jonge jongens? Wat krijgen we nu? Jonge mensen moet het tegenwoordig zijn.

Patje2011 | 08-02-18 | 14:11 | 3

Leeftijdsneutrale hominiden waar bij een significant deel van de populatie kenmerken van het mannelijk geslacht der homo sapiens in het adolescente stadium vertoont. Zo neutraal genoeg? Lijkt me dat echt niemand hier meer aanstoot aan kan nemen.

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 14:15

Graaisnaaiert | 08-02-18 | 14:15
Zei u nou homo? En mini? Zo niet inclusief dit.

VeelTeSteil | 08-02-18 | 14:17

Ik ben er nog steeds voor om het noord-Afrikaans tuig te noemen.

Patje2011 | 08-02-18 | 14:19

Amsterdammer begint een beetje een scheldwoord te worden.

Mr_Natural | 08-02-18 | 14:11 | 1

Te worden?
Dat is het hier al tientallen jaren..........

Tilburgse bluf | 08-02-18 | 14:13

Vorige week kon je een petitie tekenen voor een gekozen burgermeester. Met moeite na een week 1200 handtekeningen. We verdienen niet beter dan die aan ons opgezadelde zak diarree.

gespierdespijkertje | 08-02-18 | 14:11

.. meneer Aalbersberg moet wel zo ver wegkijken, anders krijgt hij ongenadig op zijn kop tijdens de volgende huftar-maaltijd. Straalt heel slecht af op zijn CV als politieke commissaris van politie.

Jan Passant mk2 | 08-02-18 | 14:11

"ach biedt die jongens gewoon een stage aan en het probleem is opgelost" -elke linksvrouw met gespreide benen hopend op een goede beurt

hansjansen2 | 08-02-18 | 14:11

Dit is nepinterpretatie van de cijfertjes. Ik neem aan dat de politiek zich gaat roeren.

Patje2011 | 08-02-18 | 14:09

Aalbersberg? Das toch dat zacht gekookte ei die voorbedrukte aangifte formulier voor Wilders minder-minder liet bedrukken? Die graag met moslims op de foto gaat. De korpschef (en Burgemeester) worden in Amsterdam zorgvuldig uitgekozen. Vriendschap met de moslimwereld is een must. Onze democratie is eng, heel erg eng.

Willemdrie33 | 08-02-18 | 14:08 | 1

Democratuur. Dit heeft met democratie net zoveel te maken als een varken met halal.

VeelTeSteil | 08-02-18 | 14:12

Toch mag je niet om minder minder minder vragen want dan krijg je duizenden aangiftes aan je broek.

2voor12 | 08-02-18 | 14:08 | 1

Minder minder minder jonge jongens uit Amsterdam mag toch wel?

sko | 08-02-18 | 17:00

Dus de stad gaat contact zoeken met de moeders... welke moeders? Dus blijkbaar weet je wie hun moeder is? Dus is de indentiteit van knurften bekend!

Sargon | 08-02-18 | 14:07 | 3

Ik neuk je de moeder........ standaard streetslang van Mocros met een IQ van 70.

Willemdrie33 | 08-02-18 | 14:10

Willem is een optimist...
-
Het is misschien niet leuk, maar op het moment dat we gewoon kunnen zeggen en erkennen dat we te maken hebben met grote groepen zwakzinnigen met islamistische achtergrond, zou je een plan kunnen maken om het aan te pakken.
-
Gelukkig blijft nederland dapper de politiek correcte jan lul uithangen en is deze van oudsher mooie stad, net als een aantal andere, gewoon verloren.

PaRaR | 08-02-18 | 14:25

Optimist qua IQ inschatting?

PresidenteDeConjovia | 08-02-18 | 18:49

Amsterdam "dreigt" ooit dat ze een republiek willen worden. Muren eromheen en doen !

Roze_bril_drager | 08-02-18 | 14:06 | 2

Een bananenrepubliek ? Waar Nederland zelf ook hard op afstevent ?

Wekkertje | 08-02-18 | 15:00

Te veel eer voor Amsterdam, eerder shithole republiek.

Roze_bril_drager | 08-02-18 | 15:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken