GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

Molslim infiltreerde Duitse veiligheidsdienst

spiongeheim100.jpgJa, lastig. Enerzijds heeft je inlichtingenapparaat ze gewoon nodig om die etno-culturele gesloten rijen een beetje inzichtelijk te krijgen. Aan de andere kant weet je natuurlijk nooit helemaal wanneer het Sudden Jihad Syndrome toeslaat. En zo ging het dus ook een beetje met de 51-jarige man die eindelijk een stageplaats baantje had bij de Duitse veiligheidsdienst. Hij werkte er vanaf april, waarna hij bedrijfsgeheimpjes begon te stacken en doorspeelde aan ideologisch verwant geteisem. Daarbij had de snoodaard het plan een bomaanslag te plegen op het hoofdkwartier van de Germanen. Het was overigens een bekeerling, waarvan de eigen familie niet wist dat hij zich in 2014 per telefoon (0900-Theregoestheneighbourhood) tot het evangelie van Mohamed Mahmoud - nu in Syrië aan het verliezen namens IS - had bekeerd. Maar, we hebben het nou wel over moslims, Russen zijn ook geen lieverdjes, aldus AfD-vrezende Duitsers.


Reaguursels

Je zou toch denken dat je op zo'n niveau toch wel een beetje normaal kunnen nadenken..

Bobdesloper | 30-11-16 | 14:11

Sie schaffen das nicht.....

Godnondejusdorange | 30-11-16 | 14:11

Die spionne mag bij mij al mijn geheimen proberen los te weken.

Sadomassochristus | 30-11-16 | 14:12

NOS berichtte hier gisteren over, en niemand was blijkbaar verontwaardigd.

small_town_dude | 30-11-16 | 14:12

@Sadomassochristus | 30-11-16 | 14:12
Het is gewoon een hooooeeeeerrrr!

miko | 30-11-16 | 14:15

De parasieten zijn doorgedrongen tot de hersenen en het zenuwstelsel. Geruststellende gedachte..

WimCock | 30-11-16 | 14:16

Is er ondertussen al meer duidelijkheid over wie de servers van Hillary en de DNC gekraakt heeft? Of probeert men dat nu stilletjes onder het tapijt te vegen?

Panos88 | 30-11-16 | 14:17

Het wordt weer tijd voor James Bond.

metagod | 30-11-16 | 14:18

Inlichtingendiensten zijn al lang en op hele hoge posities geïnfiltreerd. Het door Obama benoemde hoofd van de CIA, Brennan, is jarenlang station Head geweest in Saoudi Arabië en schijnt daar ook van persuasie gedraaid te zijn.
Moslimbroeders zitten op heel veel plekken waar je ze uit een oogpunt van nationale veiligheid niet zou willen zien.
Weinig verrassend dat ook bij de bundes verfassungsschutz een mol heeft gezeten. En wanneer er eentje is gepakt blijven er vast nog een hoop over.

Glasgow Argus | 30-11-16 | 14:19

Bekeerlingen, die zijn het ergst.
Vraag maar aan Honing.

Cuyahoga | 30-11-16 | 14:21

Denk es aan. Wie had dat gedacht?

Wolly | 30-11-16 | 14:21

Lekker wijf op dat plaatje. Wie is het?

WatZalIkErvanZeggen | 30-11-16 | 14:23

Keihard religieus profileren. En dan niet zozeer op welke smaak, maar op de mate van orthodoxie. Ontloop je allerlei mensenrechtengeneuzel, en toch hou je dan vrijwel de gehele moslimpopulatie buiten de deur.

très cool | 30-11-16 | 14:23

En dat is mia khalifa.

très cool | 30-11-16 | 14:24

Pot verwijt ketel dat ie swart ziet?

william7055 | 30-11-16 | 14:25

@ Cuyahoga | 30-11-16 | 14:21

Vervelend hoe ze zowel tijdens als na de bekering alles zo zeker lijken te weten, niet? Verbaas me daar altijd een beetje over.

Sjors W. | 30-11-16 | 14:27

In Duitsland heerst er sowieso al langere tijd een anti-Rusland sentiment sinds "Die Wende". Het gevaar zit veel dichter bij huis, maar dat ga je die "wir haben es nicht gewußt typetjes" nooit wijs kunnen maken. Tot dat het te laat is.

DoorDraaiDeur | 30-11-16 | 14:27

Panos88 | 30-11-16 | 14:17


De Russen. Die zijn al jaren bezig met een hacking, desinformatie en destabilisatie campagne die zijn weerga niet kent. En ze beginnen aan de winnende hand te raken.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:27

Bekeerlingen, die zijn het ergst.
Vraag maar aan Honing.
Cuyahoga | 30-11-16 | 14:21
Lol.

Noesepoes | 30-11-16 | 14:29

DoorDraaiDeur | 30-11-16 | 14:27


Dat ligt eraan wat je als gevaarlijk ziet.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:31

Russian hackers seek to delegitimize German democracy.(Lisa Bloom)
De duitse regering heeft zich bemoeid met VS verkiezingen. Via GIZ (Gesellschaft fur internationale Zusammenarbeit, staatseigen maatschappij) en.wikipedia.org...
steunde de duitse regering de clinton-foundation
www.clintonfoundation.org... (positie 4)

nik777 | 30-11-16 | 14:31

Weinig verrassend dat ook bij de bundes verfassungsschutz een mol heeft gezeten. En wanneer er eentje is gepakt blijven er vast nog een hoop over.
Glasgow Argus | 30-11-16 | 14:19
.
Zie het maar als het topje van een ijsberg.

Lupuslupus | 30-11-16 | 14:32

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:32

Mia Khalifa; wat n schatje is het toch.

LJBrinkhorst | 30-11-16 | 14:33

nik777 | 30-11-16 | 14:31
.
En maar janken over 'die alechte Russen'. Gewoon hilarisch dat koude oorlog syndroom.

Lupuslupus | 30-11-16 | 14:34

nik777 | 30-11-16 | 14:31


Dan snap je er dus werkelijk niets van. Het blijft een griezelige ontwikkeling dat men naar allerlei krochten en nare uithoeken op het internet surft en de grootst mogelijke onzin vindt en voor waar aanneemt.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:36

Ze moeten natuurlijk wel allemaal de leugen vertellen, want anders is het een te onzinnige leugen om waar te zijn.
.
En ook allemaal nu net doen alsof men Erdogan afwijst vanwege humanitaire redenen, en niet omdat Trump president is geworden en Ukraine een lost-cause is geworden vanwege NAVO, zonder USA geen stronghold. Turkije is niet meer op Amerikaanse lijst van prioriteiten wat het eerst wel was vanwege diens ligging, maar er komt geen aanval nu meer, dus niet meer nodig. Trump is de vredesbrenger, jammer dat zo weinig dit door hebben.

Lyin Ted | 30-11-16 | 14:37

@De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:32 - ah, de DKS trigger staat op Rusland/Russen.

Jij ziet zelf overal complotten, m.n. Russische complotten. De pot verwijt .....

MarcS | 30-11-16 | 14:38

@De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:27
Ja dat werd wel zo leuk beweerd door de FBI en CIA, maar buiten een vermoeden is er nooit bewijs daarvoor geleverd. Bovendien is het door Wikileaks zelf tot nu toe tegengesproken. Het is wel makkelijk om de Russen te beschuldigen, maar zij zijn zeker niet de enigen die belang hadden bij het falen van Hillary.

Panos88 | 30-11-16 | 14:38

Lupuslupus | 30-11-16 | 14:34


Wij hebben geen koude-oorlog syndroom. Wij hebben gewonnen. De Russen wel. Die voelen zich ernstig gepiepeld. Vandaar dus dat ze mensen zoals u maar al te graag als nuttige idioot inzetten met desinformatie om ons land en het gehele westen te destabiliseren. Als het westen uiteen valt zijn de Russen de baas.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:39

@De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:32
Gelukkig ben jij er om alle informatie in goede banen te lijden....

necrosis | 30-11-16 | 14:39

Gold(middle)finger, die hebben we nodig. Penetratie aan beide zijden.

Use less | 30-11-16 | 14:40

@MarcS | 30-11-16 | 14:38
Ach helemaal onrealistisch is het ook niet, laten we wel wezen: Poetin kan zijn geluk niet op. Maar een gemeenschappelijke vijand creëren blijft natuurlijk een beproefde tactiek, in dit geval direct gekopieerd van Joe McCarthy.

Panos88 | 30-11-16 | 14:41

Lupuslupus | 30-11-16 | 14:34
precies
De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:36
dit is de officiële homepage clinton-foundation (donors)

nik777 | 30-11-16 | 14:43

Als het westen uiteen valt zijn de Russen de baas.
De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:39
.
Mooi.

Lupuslupus | 30-11-16 | 14:43

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:32
Vanuit een medisch oogpuntbis er geen correlatie en zeker geen causaliteit te vinden tussen het bezoeken van zekere sites en aandoeningen zoals kanker of psychische ziekten als paranoia.
.
Wellicht is het omgekeerde waar, neem aan dat daar jouw onnavolgbare u-bochten en jij-bakken uit te verklaren zijn.

Glasgow Argus | 30-11-16 | 14:44

-weggejorist-

Hetkanverkeren | 30-11-16 | 14:44

Ik zou moslims bij de Nederlandse inlichtingen diensten ook niet vertrouwen. Als ze slim zijn houden ze die goed in de gaten........

chrisjuh | 30-11-16 | 14:45

Het gezwel woekert voort en voort. Tijd voor een rigoureuze noodbehandeling. Wegsnijden die Islam-engerds uit onze samenleving.

Jesses Klaver | 30-11-16 | 14:46

Panos88 | 30-11-16 | 14:38


Wie anders? En waarom zou je de FBI niet geloven? En niet alleen de FBI alle Amerikaanse veiligheidsdiensten zeggen dat het de Russen waren.


Wikileaks is niets meer dan een nuttige idioot voor de Russen. Wat mij eerder verbaasd is dat er zo weinig mensen hier rondlopen en gewoon niet willen niet inzien dat de Russen agitprop en desinformatie zaaien en oogsten in de vorm van nuttige idioten.


Het blijft een bizarre ontwikkeling hoe anti-establishment in deze dagen actief wil meewerken met de Russen om alles wat we hebben opgebouwd te vernietigen. Het blijft beangstigend dat wij geen fatsoenlijk weerwoord hebben omdat deze figuren de media hebben afgedaan als lugenpresse. Dit betekent dus dat feiten er niet meer toe doen. Men gelooft wat men wil geloven.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:46

@Hetkanverkeren | 30-11-16 | 14:44
Als je geen relatie aankunt kan je ook geen kind aan. Al zal het natuurlijk voor een deel natuurlijk lesbische of onvruchtbare stellen betreffen.

Panos88 | 30-11-16 | 14:49

Het gezwel woekert voort en voort. Tijd voor een rigoureuze noodbehandeling. Wegsnijden die Islam-engerds uit onze samenleving.
Jesses Klaver | 30-11-16 | 14:46
.
U weet dat daar maar één middel voor is, uw stem op vijftien maart.....

Lupuslupus | 30-11-16 | 14:50

Glasgow Argus | 30-11-16 | 14:44


Kip en ei verhaal. Zijn aluhoedjes paranoïde geworden van het frequenteren van bullshit sites of waren ze dat al?


Ik vond het altijd wel mooi al die spannende verzinsels van allerlei gekkies totdat ik erachter kwam dat zowel de makers als de volgers hun kul geloven. Heilig geloven. Dat elke vorm complottheorie volstaat met en bol staat van domme aannames, smerige verzinsels en keiharde leugens schijnt er niet toe te doen. Sterker nog. Het is big business geworden.


Maar laten we niet vergeten dat begin twintigste eeuw er ook groepen waren die complottheorieën pendelden. Met name communisten, nazi's en fascisten.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:52

De grap van die "Russian hackers" is dat dat gewoon jonge script kiddies zijn die met online tutorials wat simpele probes sturen, en die zitten er in ieder land, en die proberen alles en iedereen "aan te vallen". Het hele "Russen vs ons" gebeuren is pure stemmingsmakerij. Naast dat de crème de la crème van "hackers" overal binnenwandelen, zijn er tegenwoordig zoveel "neutralen" (carrière mensen in de inlichtingensector die het vrij beschikbaar stellen, delen, van informatie belangrijker vinden dan het uitspelen van politieke belangen/sentimenten van de president die er "nu" toevallig wat termijnen aan de macht is) dat het ondenkbaar is dat er niet één Amerikaan en één Rus iedere morgen inlogcodes uitwisselen. En de kans is groot dat zij beide met "meneer director of intelligence" aangesproken worden.
De server van Clinton had dan ook meer te maken met het verstoppen van informatie voor de Amerikaanse inlichtingendiensten, dan met het onbeveiligd zijn tegen buitenlandse "hackers".

DaJonkel | 30-11-16 | 14:54

En niet alleen de FBI alle Amerikaanse veiligheidsdiensten zeggen dat het de Russen waren.
@De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:46

En daarom is het waar?
Kom nou eens een keer met onweerlegbaar bewijs in plaats van die Noord Koreaanse propaganda van je.

necrosis | 30-11-16 | 14:55

Lupuslupus | 30-11-16 | 14:43


Vind je? Wel eens in Rusland geweest? In potentie een schatrijk land maar buiten Sint Petersburg en Moskou merk je er niets van. Armoede. Alcoholisme. Kapotte wegen en steden. Op veel plekken is geen stromend water of riolering. Het is een verschrikkelijk land om te wonen. Daarom kampen ze ook met een braindrain. Alle intelligente Russen vertrekken naar Europa en Amerika.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:55

Leuk adelaartje toch? Zwart op wit.

Tijl U | 30-11-16 | 14:56

Tegelijkertijd wantrouwen en vertrouwen verbieden.
De voorvechters van de multi culti samenleving kunnen het!

Orakel1958 | 30-11-16 | 14:57

necrosis | 30-11-16 | 14:55


Tsja. Aan welke kant sta je eigenlijk. Als de Amerikanen zeggen het waren de Russen dan is dat een nogal zware beschuldiging. Zo iets doe je niet over één nacht ijs. Persoonlijk ben ik wel geneigd om dat te geloven.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:58

@très cool | 30-11-16 | 14:24
Thnx m8! Let the fapping begin :-)

WatZalIkErvanZeggen | 30-11-16 | 14:58

dat soort beleids sukkels bij de politie .politiek en veiligheidsdiensten moet ons beschermen, hehehehehe

pedro300 | 30-11-16 | 14:58

Maar wie garandeert me dat bovenstaande tweet en Reuters artikel ook geen Russische desinformaties zijn.
Overigens blijf ik van mening dat de politieke partij DENK vanuit Moskou bestuurd wordt

batvoca2 | 30-11-16 | 14:59

Yep. En evengoed vielen mij de schellen van de ogen toen ik begrip kreeg voor het fenomeen des-informatie, de bewuste beïnvloeding van het publieke debat door het voeren van onjuiste, gekleurde of domweg foute informatie. De inlichtingendiensten zijn hier meesters in en de media ontmaskeren om moverende redenen onvoldoende dat ze in het ootje worden genomen.
Het belangrijkste argument, overigens, tegen complottheorieën is uiteindelijk dat niemand zo slim is om zo ver vooruit te kijken en alle consequenties te overzien van verhalen die alleen via reverse engineering logisch kunnen zijn.
Nu u weer, ambtenaar ten departemente.

Glasgow Argus | 30-11-16 | 15:00

"En waarom zou je de FBI niet geloven?"
De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:46
.
Nou, Heeft u even de tijd?
.
Nee ik zal niet zeggen dat er geen redelijke kans is dat de Russen er daadwerkelijk achter zitten. Tegelijkertijd kon men ook aanschouwen hoe dit FBI onderzoek, waaruit enkel bleek dat de werkwijze overeen kwam met die van Russische hackers, werd gebruikt door de democraten om Trump als Judas neer te zetten en de Russen als argument van eminente dreiging.
.
Er zijn genoeg andere partijen die nog een appeltje te schillen hadden met Hillary; haar tegenstanders binnen de DNC zelf en daar buiten, een zekere groep mensen binnen de FBI en de Chinezen waren ook al geen groot fan. Bovendien is haar server meerdere keren gehackt. Daarom houd ik voorlopig nog enkele slagen om de arm.

Panos88 | 30-11-16 | 15:00

De Duitschers hebben aam chronisch mollenprobleem, dat is echt niet van de laatste paar jaren. Hoe dat komt? Joost mag het weten, maar het gebeurt iedere keer weer.


Beruchtste casus: Günther Guillaume, de rechterhand van toenmalig bondskanselier Willy Brand. De goede man had toegang tot alles wat bij Brand over tafel ging, en de (grappig bedoelde) roddel ging dan ook dat alle geheime stukken die voor Brand bestemd waren al door de Oost-Duitse inlichtingendienst gelezen waren voordat Brand daar zelf aan toe kwam. Uiteindelijk is Guillaume gepakt, na jaren spioneren, en moest Brand aftreden. En oh ironie: het was niet de bedoeling van de Oost-Duitsers om Willy Brand ten val te brengen, juist *niet*. Het toenmalige hoofd van de Oost-Duitse buitenlandse inlichtingendienst (HVA), Markus Wolf, heeft één en ander later ook omschreven als 'schot in eigen voet'.


Hoeveel mollen er op het moment van de Duitse Wiedervereinigung in 1990 nog rondliepen weet niemand, maar het moeten er honderden geweest zijn, waarvan tientallen op sleutelposities.


Enige naïviteit kan onze Oosterburen dus niet ontzegd worden.

Reinaert | 30-11-16 | 15:01

nik777 | 30-11-16 | 14:43


Dat is een liefdadigheidsinstelling waarvan bewezen ruim 90% van de donaties naar goede doelen gaan. De rest zijn operationele kosten. De Clintons verdienen er geen cent aan. Hoe weten we dat? Omdat we inzage kregen in het reilen en zeilen van de Clintons.


De Trumps aan de andere kant.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:02

Aan welke kant sta je eigenlijk.
@De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:58

In ieder geval niet aan jouw kant.
En geloven doe je maar in de kerk/ moskeet/ tempel/ whatever.

necrosis | 30-11-16 | 15:03

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 14:58
Glasgow Argus | 30-11-16 | 15:00

Het zijn niet de inlichtingendiensten, de mensen die 30-50 jaar lang onder tig verschillende regimes proberen "het land en het volk" te beschermen tegen "vijanden", die doen aan desinformatie. Het zijn die regimes die de informatie vervormen voor hun eigen belang.
De Amerikanen zeggen dat de Russen het gedaan hebben omdat ze moeilijk kunnen zeggen dat ze het zelf gedaan hebben.

DaJonkel | 30-11-16 | 15:03

Lyin Ted | 30-11-16 | 14:37
Zo is het! Erdo is zelf in paniek (EUR 1,000 bijdrage) omdat hij wel doorheeft dat er niet veel valt te halen bij EU & Pres(-elect) Trump. Zie ook de tweet van Trump inzake Castro/Cuba en dan weet je dat er geen pro Erdo wind waait in het Witte Huis straks..

Homo homini lupus | 30-11-16 | 15:04

DaJonkel | 30-11-16 | 15:03
En wie zijn dan "de regimes", "de Amerikanen" en "de russen", als ik zo vrij mag zijn? Wie doet wat, en waarom?

Glasgow Argus | 30-11-16 | 15:07

Panos88 | 30-11-16 | 15:00


Er is helemaal geen bewijs dat de server van Clinton is gehackt. Het vermoeden bestaat wel. Verder zijn de inlichtingendiensten er 100% zeker van dat de hack door Russen is gedaan en bestaat het sterke, met directe aanwijzingen, vermoeden dat dit in opdracht van het Kremlin is gedaan.


Dat zijn gewoon de feiten.


Het vernietigen van onze samenleving en bondgenootschappen is prioriteit voor de Russen. Dan stellen ze namelijk weer wat voor op het wereldtoneel. De Chinezen hebben een totaal andere strategie. Ook niet fris maar ze verdienen hun centjes aan ons en dat vinden ze prima.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:07

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:02

Natuurlijk sletje, blijf de menigte hier maar onderschatten met je sneue leugens. U bent de ultieme nuttige idioot.
10% overhead, yeah right.
Nabij de 80% ja. U hoort bij de lieden die van gekkigheid niet meer weten wat ze allemaal moeten verzinnen om tegenwicht te bieden aan de grote ontmaskering en logische politieke afrekening.

Desmoulins | 30-11-16 | 15:09

U weet dat daar maar één middel voor is, uw stem op vijftien maart..... Lupuslupus | 30-11-16 | 14:50

Absoluut. Wat Zentgraaff ook zegt. PVV en niks andes.

Jesses Klaver | 30-11-16 | 15:11

necrosis | 30-11-16 | 15:03


Ja of via aluhoedjessites zoals jij doet. Jij neemt ook maar alles klakkeloos aan wat je leest. Af en toe lees ik hier de reaguursels en denk ik wat een rare roddeltantes hier zeg. Ze nemen alles klakkeloos aan en roepen wat 'oeh' en 'ah'. Het is beschamend.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:12

Ik had verwacht dat de Koreaanse Slet nu wel zou slapen, of is het geen nacht in Havanna??

Jesses Klaver | 30-11-16 | 15:14

Kijk eens aan. Het Herrenvolk stuurt nog steeds aan op oorlog met Poetin. Dan ga je zelf maar in de loopgraven liggen, Merkel. En neem die geïmporteerde mormels mee.

TheOneWhoKnocks | 30-11-16 | 15:15

Desmoulins | 30-11-16 | 15:09


Ja de Clintons hebben hun reilen en zeilen vrijgegeven. Dat kan je van Trump niet zeggen.


Het is overigens een vrij logische constatering dat er hier een zooi domme malloten de site volblaffen met onzin omdat het veelal klinkklare onzin is. Dat krijg je als je jouw informatie haalt van propaganda en aluhoedjessites.


Voor de duidelijkheid het éne is in handen van een vijandige mogendheid en het andere wordt geproduceerd door ranzige opportunisten of krankzinnige idioten.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:16

Jesses Klaver | 30-11-16 | 15:14


Vervelend toch als er af en toe iemand komt langs wandelen die je neus op de feiten drukt.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:18


Er is helemaal geen bewijs dat de server van Clinton is gehackt. Het vermoeden bestaat wel. Verder zijn de inlichtingendiensten er 100% zeker van dat de hack door Russen is gedaan en bestaat het sterke, met directe aanwijzingen, vermoeden dat dit in opdracht van het Kremlin is gedaan.
De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:07
Er is geen bewijs alleen vermoeden, maar het is wel 100% zeker... huh? Je snapt toch ook wel dat als iemand met dergelijke absurde en niet te staven percentages begint te smijten dat er doorgaans op duidt dat die persoon wel erg veel belang hecht aan het politieke signaal van zijn boodschap?
.
De Russen hebben enig belang bij het falen van onze regeringen, maar dat had Saddam Hoessein ook en daarvan wisten die inlichtingendiensten ook zo zeker dat er massavernietigingswapens waren in Irak; nou dat hebben we geweten. Eerst zien, dan geloven dus.
.
Begrijp me niet verkeerd, voor mij is Poetin geen verlosser, maar ik ben tegelijkertijd waakzaam op dat de Russische dreiging wordt misbruikt door linkse machtsstructuren om hun invloed te behouden.

Panos88 | 30-11-16 | 15:21

@De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:12
Even een bloemlezing uit je 15:07 comment:
-Het vermoeden bestaat....
-vermoeden dat dit in opdracht van het Kremlin is gedaan.

En dat noem jij feiten?
Ga je effe lekker kapotschamen, Hillary-vriendje.

necrosis | 30-11-16 | 15:21

DaJonkel | 30-11-16 | 15:03


Het Kremlin is in handen van voormalige KGB officieren. Als we één zeker weten dan is het wel dat Rusland zich nooit geheel heeft te ontworstelen van het Stalinisme. Alleen totalitaire regimes hebben agitprop en desinformatie nodig om te kunnen overleven. In Noord-Korea geloven ze dat ze in het mooiste land ter wereld wonen. Het feit dat men in het westen steen en been klacht terwijl men schatje rijk is in vergelijking zegt alles over onze waarden en normen, liberalisme en vrijheid.


Het westen is en hopelijk blijft het morele kompas voor de wereld.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:22

Ja de Clintons hebben hun reilen en zeilen vrijgegeven. Dat kan je van Trump niet zeggen.
De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:16
De Clintons zijn juist berucht om hun geslotenheid; de jaarverslagen en met name de lijsten van buitenlandse donaties uitermate ondoorzichtig.

Panos88 | 30-11-16 | 15:24

necrosis | 30-11-16 | 15:21


Ja. De hack is door Russen gedaan. Dat zijn de feiten. En men is er vrijwel zeker van dat in directe opdracht van het Kremlin was. Ook dat is een feit. En zelfs al zijn de bewijzen daar dan nog zou jij het niet geloven want je gelooft nu eenmaal iets anders.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:25

Panos88 | 30-11-16 | 15:24


Helemaal niet. Hoe kom je daar bij. Trump aan de andere kant.


Waarom zoek je dat niet op?

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:26

Panos88 | 30-11-16 | 15:21


Het is 100% zeker dat het Russische hackers waren. Het sterke vermoeden bestaat wegens stevige aanwijzingen dat dit door het Kremlin is gefaciliteerd.


Wat betreft Irak. Die oorlog was niet nodig. Er waren wel massavernietigingswapens maar niet in de kwantiteit om een oorlog te faciliteren.


Ik zit hier ook geen casus te bouwen om de Amerikanen lieverdjes te noemen. Ik stel dat het Kremlin actief bezig is om onze samenleving en bondgenootschappen te vernietigen en dat is iets waar elke westerling zich zorgen om zou moeten maken afgezien van politieke voorkeur of overtuiging.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:30

@De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:25
Linkje?
Onderbouwing?
Kan jij niet voor Joop gaan schrijven?
Van Jole had je broer kunnen zijn wat betreft het verkondigen van de 'waarheid'.

necrosis | 30-11-16 | 15:30

Zoiets zou in Nederland nóóit kunnen gebeuren, toch?
-
Oh nee, sorry: de mollen zitten hier al in het parlement....

bisbisbis | 30-11-16 | 15:30

@De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:22
Over desinformatie gesproken, wat vindt u er van dat terwijl Hillary Minister van Buitenlandse Zaken was het er alle schijn van heeft dat de Clinton Foundation onder andere miljoenen ontving uit Qatar, onder haar ministerschap wapenleveringen aan dat zelfde land een absoluut hoogtepunt hebben bereikt en bovendien ook nog eens uit haar gelekte emails blijkt dat ze er van op de hoogte was dat IS door dat zelfde Qatar wordt gesteund?

Panos88 | 30-11-16 | 15:31

Die foto....hebben ze in Duitsland óók al van der Steur?

bisbisbis | 30-11-16 | 15:32

Vreselijk zeg. Het onderwerp is mosliminfiltrant de Duitse geheime dienst en waar gaat het vervolgens in de panelen over: president Poetin....Die stuurt natuurlijk ook de islam aan EN alle mosliminfiltranten in Europa. (Want daar komt het gewoon op neer: "Poetin did it".)
Dan ben je wat mij betreft héél zwaar ziek.

Nou schiet mij maar naar de maan, ik ga wat anders doen.

Lupuslupus | 30-11-16 | 15:39

@De Koreaanse Slet,
Oh goh, Trump is niet helemaal zuiver, had ik nou nooit gedacht.. meen je dat nou? Lekker relevant ook.
.
Dat er inderdaad een dreiging van de Russen/het Kremlin uit gaat betekent nog niet dat zij verantwoordelijk zijn voor die hack. Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? .
Ik zou zeggen: kom maar met het bewijs.

Panos88 | 30-11-16 | 15:46

Men is in Germoney gewoon nog steeds te naïef. Eergisteren was een Duits-Turkse woordvoerster van Buitenlandse Zaken in een talkshow als gast. Puur omdat ze Duits-Turkse is, en voor de msm 'dus' voorbeeld is van geslaagde integratie. Wat vertelde deze - hoofddoekloze maar wel gelovige - moslima? Dat haar Turkse vader destijds DRIE KEER als illegaal Duitsland is ingereisd, en DRIE KEER weer werd uitgezet. Bij de vierde keer hebben ze het dan maar opgegeven. In de periode erna zijn dan nog zijn vrouw en hun TWAALF kinderen nagereisd. Samenvattend: de dochter van een voor zover mij bekend illegale Turk is nu woordvoerster bij Duitse BuZa. Je had de reacties op twitter eens moeten lezen, daar ging men even goed los.

IncomingHuey | 30-11-16 | 15:50

Iemand die steeds hier neerzet dat die geen clinton aanhanger is grijpt wel alles aan om voor haar op te komen. Valt verder niet op hoor hahaha Topic gaat over moslim infiltrant maar die slet moet waar over die seniele merkel 2.0 hebben. Als iemand een er opmerking overmaakt krijgen we dat clinton gelik weer.

vinzDH | 30-11-16 | 15:52

Ik stel dat het Kremlin actief bezig is om onze samenleving en bondgenootschappen te vernietigen en dat is iets waar elke westerling zich zorgen om zou moeten maken afgezien van politieke voorkeur of overtuiging.
De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:30
-
Het zijn niet de Russen die de westerse wereld kapot-merkelen. Kleine hintje: Merkel,Juncker, EU(SSR)-politbureau,Soros
bv. www.geenstijl.nl...

nik777 | 30-11-16 | 16:10

Dacht toch echt dat dit draadje voornamelijk moest gaan over een moslim die infiltreerde bij de Duitse geheime dienst.
Maar nee hoor, onderwerp wordt volledig gekaapt door die Koreaanse slettebak. Necro en anderen, jullie happen te veel...!
Mijn verloofde is Russisch. Afhankelijk van persoonlijke omstandigheden zal ik waarschijnlijk bij haar gaan wonen i.p.v. andersom. Zal wel een nachtmerrie zijn voor DKS.
En dat terwijl de Russen erg op de Nederlanders lijken: dol op familie, maar teleurgesteld in de politiek.

Gajus | 30-11-16 | 16:11

nik777 | 30-11-16 | 16:10


Nee hoor. De westerse wereld staat onder druk door Russische interventie. Van de vluchtelingen tot de desinformatie die jij kennelijk heilig gelooft.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 16:15

Panos88 | 30-11-16 | 15:46


Gaat er eerder om dat Trump aantoonbaar corrupt als de neten is terwijl dit bij Clinton slechts geïnsinueerd kan worden. Wat erger is dat jij de verhaaltjes over Clinton klaarblijkelijk voor waar aanneemt terwijl daar geen enkel bewijs voor is terwijl Trump daadwerkelijk en feitelijk een corrupte hufter is.


Dat is best ernstig.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 16:18

Geen islamaanhangers bij de politie, het leger, veiligheidsdiensten etc. want, hoe naar het ook klinkt, als het er op aan komt zijn te niet te vertrouwen.

namensmijnhond | 30-11-16 | 16:20

Gajus | 30-11-16 | 16:11


We weten dat Daesh geïnfiltreerd is in onze samenleving en dat er meer en meer aanslagen gepleegd gaan worden. Maar Daesh is en blijft een clubje losers. Geen echt gevaar om onze manier van leven te ondermijnen. De man staat voor zijn waarden en normen en daar gaat Daesh niets aan veranderen. Het zal enkel een harder en sterker blok vormen tegen islamitisch terrorisme.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 16:21

Gajus | 30-11-16 | 16:11


Maar als je hier Russische propaganda en leugens woord voor woord herhaald ziet worden is dat veel ernstiger. De Russen voelen dat ze winnen en nee dat is niet goed voor onze liberale en barmhartige maatschappij.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 16:23

Is dit nieuws? De vijand zit hier zelfs in de Tweede slaapKamer, en ze hebben maar één gezamelijk doel: De islamisering van Europa.
Stem PVV 15 maart! Beter de schijt van meeuwen dan het zwaard van een haatbaard.

WitteGrunneger | 30-11-16 | 17:01

Bekeerlingen, die zijn het ergst.
Vraag maar aan Honing.
Cuyahoga | 30-11-16 | 14:21

Hear hear

TheBurnerMan | 30-11-16 | 17:01

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 15:22
Ho, ho, ho, DKS.
Wil je wel even Putin blijven pijpen en weg-met-onzen, want zo doen we dat tegenwoordig op deze linkse site.

plaszak | 30-11-16 | 17:03

@Gajus | 30-11-16 | 16:11
Maak dat je moeder wijs. Jullie zitten in no-time in Nederland. Dat is namelijk ALTIJD zo en niet omgekeerd.

plaszak | 30-11-16 | 17:07

ik zit dit vol ongeloof te lezen...dat kan toch niet in het wij schaffen dat beleid

coolgen | 30-11-16 | 17:08

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 16:15
De westerse wereld staat onder druk door Russische interventie.
-
feiten: lijst oorlogen (VS,Rusland,China,Duitsland,Iran)
www.klagemauer.tv...
-
Van de vluchtelingen tot de desinformatie die jij kennelijk heilig gelooft.
De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 16:15
-
dus desinformatie ?
80% ! zweedse politie-agenten willen opzeggen www.nrk.no...
Tusk blames Merkel for migrant-crisis and IS-attacks www.express.co.uk...
enz.

nik777 | 30-11-16 | 17:09

@De Koreaanse Slet
.
U staat aan de verkeerde kant van de waarheid.

Methylfenidaat | 30-11-16 | 17:12

Het leven van sommige reaguurders is eenvoudig:
NL overheid = goed.
EU ook.
US overheid ook.
Alles wat bovenstaande uitkramen is goed, deugd en de absolute waarheid.
Wie ook maar ergens aan twijfelt is Putinpijper zonder enig voorbehoud.
Putinpijper is als zwangerschap, je kunt niet een beetje zijn.

Zo toch? DKS.

Zo goed als zeker = bewijs hahahaha.

Trump is opzeker een oplichter!

MarcS | 30-11-16 | 17:13

Welke kneus neemt nou iemand van de vijand aan bij inlichtingendienst of defensie. Als nu nog niet duidelijk is dat moslims de vijand zijn, bij de zogenaamde experts weet ik het ook niet meer. ze schreeuwen het zelf van de daken.

Veritas Splendor | 30-11-16 | 17:29

@de Koreaanse slet

Lang geleden dat ik op deze site heb ingelogd en gereageerd. Maar ik wil u toch even vertellen dat u behoorlijk gehersenspoeld lijkt door de media. Wie vertrouwd tegenwoordig de Amerikaanse CIA waar ik u ook dingen over zag vermelden. Ik kan me ook herinneren dat u erg pro Hillary Clinton bent als ik me niet vergis.

Ik zit werkelijk met een facepalm uw naïeve ofdanwel onozele berichten te lezen.

Bzwaag | 30-11-16 | 17:44

Als witte bekeerlingen ook al ploffen en eigenlijk deden ze al een tijdje word het wel heel moeilijk om vol te houden dat het niks met de islam heeft te maken .

Castor12 | 30-11-16 | 17:47

Zoveel infiltranten op zulk hoog niveau...... en nog tot gehakt gemalen worden in Syrië en Irak.

Kunnen die moslims dan helemaal niets?

Oepsie1234 | 30-11-16 | 18:22

@De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 16:18

U bent iedere discussie onwaardig.
Niets dan leugens en ruis.
Ja de aantijgingen en het onderzoek naar de Foundation dat nog steeds gaande is, zijn slechts insinuaties, ook van pay-for-play is geen sprake toch sletje...maar Trump daarentegen ja die is aantoonbaar corrupt zeggen media die vuistdiep in de corruptie rondom de DNC en de Clintons zitten. U bent niets dan een lowinfo schreeuwlelijk.
Een pathetische leugenaar.

Desmoulins | 30-11-16 | 18:40

-weggejorist-

akoya | 30-11-16 | 18:44

akoya | 30-11-16 | 18:44

Haha, met DVD uitleveren dan aan ISIS. Gaan ze vast naar een hoog gebouw om het uitzicht te bewonderen over het grote IS rijk!

Jan, Leiden | 30-11-16 | 19:10

Tjah, een Spaanse familievader uit Tönisvorst die een geschiedenis als poot in de latere Tiroler huisvideo's. Geen wonder dat die door de Duitsche beveiligingsdienst niet gelijk als bekeerling aangemerkt wordt.

Tubantia83 | 30-11-16 | 19:51

Desmoulins | 30-11-16 | 18:40


Ik scherm met feiten. Jij met complottheorieën. Dan kan je wel heel arrogant vanachter je PC-tje tof doen maar het verandert niets aan de feiten.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 21:25

MarcS | 30-11-16 | 17:13


Ja Marc in de basis en zeker vergeleken met de Russen of Chinezen is het hier prima vertoeven voor Jan met de korte achternaam. Nergens is het namelijk beter. Je kan ouwehoeren tot je een ons weegt maar het feit alleen al dat je dat kan en mag met je werkloze reet zegt eigenlijk al alles. In Rusland stond je op straat statiegeld flessen te verzamelen voor een hapje eten en een slok wodka.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 21:29

Bzwaag | 30-11-16 | 17:44


Je vergist je. Ik ben helemaal niet pro-Clinton ik vind en vond haar de slechtste kandidaat voor de democraten. Trump is een ander verhaal. De man is intens slecht en narcistisch. President onwaardig. Het is niets meer dan een pochende kleuter met kleine handjes. Als Trump geen rijke vader had gehad dan hadden we nooit iets van hem gehoord.


Nu ja misschien als seriemoordenaar.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 21:34

Methylfenidaat | 30-11-16 | 17:12


Hoezo? Ik scherm met feiten. Daar kan ik jou niet op betrappen.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 21:36

nik777 | 30-11-16 | 17:09


Het is algemeen bekent dat Poetin als doel heeft om de EU en Amerika te verzwakken zodat hij het Russische imperium kan herstellen. Jij mag zelf beslissen of dit een goede zaak is of niet.


Persoonlijk hou ik de democratie en liberale waarden nogal hoog in het vaandel.


Maar kies zelf. Dat mag hier namelijk.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 21:39

plaszak | 30-11-16 | 17:03

De site is inderdaad nogal socialistisch geworden. Sign of the times.

De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 21:42

@de Koreaanse slet

Wanneer de media u dingen wijs probeerd te maken wil nog niet zeggen dat het de waarheid is.

Bzwaag | 30-11-16 | 22:30

-weggejorist-

Bzwaag | 30-11-16 | 22:30

@De Koreaanse Slet | 30-11-16 | 21:29 - hahaha, denk jij nu nog steeds dat ik werkeloos ben?

Hoe kom jij daar toch bij? Oh wacht het is een DKS feitje, op totaal niets gestoeld dus. Wordt het niet eens tijd dat jij een andere plaat opzet? Ik zie steeds vaker nutteloze commentaar van jou op tijden dat normale mensen werken, hoe zou dat kunnen? Laat jij je inmiddels onderhouden door jouw importbruidje? Oh nee, hahaha, jij bent inmiddels een importbruidegommetje in een of ander Oost Europees gat.

MarcS | 30-11-16 | 23:16

@ de Koreaanse slet

Het Kremlin is in handen van voormalige KGB officieren. Als we één zeker weten dan is het wel dat Rusland zich nooit geheel heeft te ontworstelen van het Stalinisme. Alleen totalitaire regimes hebben agitprop en desinformatie nodig om te kunnen overleven. In Noord-Korea geloven ze dat ze in het mooiste land ter wereld wonen. Het feit dat men in het westen steen en been klacht terwijl men schatje rijk is in vergelijking zegt alles over onze waarden en normen, liberalisme en vrijheid.

Het westen is en hopelijk blijft het morele kompas voor de wereld.
---------------------------------------------------------

Ik heb enige contacten in het oosten van Europa. Rusland heeft zich aan het communisme ontworstelt na 70 jaar overheersing. Daarna hebben de oligarchen het nog verder leeggezogen; Putin heeft ze gevangen gezet, op de vlucht gejaagd en de poen teruggehaald. Centen uit pensioenen van de gewone russen. De russen weten wat de lügenpresse is, hun krant heette de Pravda,de eerste waarheid moet nog gedrukt worden. Aan de leugens van communistische Oostblok werkte velen in het westen graag en gretig mee.

Wij krijgen onze agitprop en desinformatie van onze eigen overheid, belangenorganisaties en de EU. We zijn rijk vergeleken bij vele landen, echter wij hebben hier verplichtingen waar aan moeten voldoen. Deze lopen steeds verder op en we hebben niet alleen het recht om te klagen, we hebben de plicht om te klagen. Onze overheid en Brussel dienen niet ons belang. Onze normen en waarden? Universele, door de VN en EU opgelegde normen en waarden; slikken of stikken.

U heeft het over liberale waarden, welke? VVD, D'66, Groenlinks, PVDA, uiteindelijk allemaal globalisten en corporatisme.Vrijheid? Hebben mensen nog echt de vrijheid hun leven in te richten zoals zij willen?
Liberalisme met verregaande overheidsbemoeienis. Jet Bussemaker die zich aanmatigt ons te vertellen hoe we de schoonmaakbeurten van de badkamer moeten verdelen.

Putin is een dictator. Gelooft u werkelijk dat wij een democratie hebben? Kijk 's om u heen. Wordt er naar het volk geluisterd? Nee. Onze leiders zijn corrupt, (bedorven) overtuigd van hun eigen gelijk en hun ideologie aan ons opleggend. Schulz, Junker, Cecilia Malmström, Timmermans, Gutierrez (portugees bij VN). Turkije bij de EU, wat ons al jaren door de strot gewrongen wordt. Wat mogen de russen niet, wat wij wel mogen? Of zou het kunnen dat in Rusland de wet wordt gehandhaafd, zoals met Greenpeace die daar wel in cel gingen en bleven.

Het westen is niet het morele kompas voor de wereld. Een groot gedeelte van de wereld, waaronder de Russen, China, India en de moslim wereld, wil ons morele kompas niet. Ze willen zelf bepalen hoe ze leven en gelijk hebben ze. Als wij als voorbeeld willen dienen voor de wereld, dan zullen we hoop moeten veranderen, grenzen moeten stellen en ons niet voortdurend met de anderen bemoeien. Voorbeeld: Obama ging naar Afrika en koppelde hulp aan het invoeren van de LBGTQ agenda. Het gros van de Afrikaanse landen heeft de hulp geweigerd en hem precies vertelt hoe ze er over dachten.

Vreemd, liberalen zijn er trots op dat in de jaren 60 en 70 de macht van de kerk gebroken is en daarmee het opleggen van moraal en doctrine van bovenaf. Het lijkt mij dat het kerk vervangen is door de staat.

Arachne | 01-12-16 | 00:43

Het westen is niet het morele kompas voor de wereld. Een groot gedeelte van de wereld, waaronder de Russen, China, India en de moslim wereld, wil ons morele kompas niet. Ze willen zelf bepalen hoe ze leven en gelijk hebben ze. Als wij als voorbeeld willen dienen voor de wereld, dan zullen we hoop moeten veranderen, grenzen moeten stellen en ons niet voortdurend met de anderen bemoeien. ((Knip))
Arachne | 01-12-16 | 00:43

Precies! Met dien verstande dat een groot deel van ons (meerderheid?) Hun normen, waarden en cultuur ook niet willen.
Hier wonen? Oké. Alleen dring ons niets op! Ook geen criminaliteit, (sexuele)misdrijven o.i.d.

MarcS | 01-12-16 | 00:48
Tip de Redactie