GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

Hoezee! De aller aller aller allerlaatste PenW

Ons aller aller allergoeiste fragment uit acht jaar Pauw & Witteman. Jeroen Pauw treitert beroepsmalloot en -moslim Faizal Enait met z'n malle muts de uitzending uit. Het leverde de Nederlandsche Taal het woord "eliteracisten" op. Na deze uitzending belde het partijkader der PvdA met de VARA, werd Pauw op de vingers getikt, verdween de rode wijn van tafel en bukte men voortaan diep voor Mekka. Sindsdien ging het bergafwaarts met de toonaangevende talkshow, die in september 2006 van start ging. GeenStijl was er destijds bij met dit topic. Een search op Pauw & Witteman in de stijlloze zoekmachine levert meer dan 100 hits op. Geen enkel tv-programma in de geschiedenis der NPO genereerde zoveel topics op dit webplok. Waarvoor DANKIE, #PENW! NRC heeft een ontzettend lame opsomminkje in cijfers (De meeste politieke gasten waren van de PvdA, blijkt uit diezelfde analyse: 34 procent - joh.) De echt interessante feitjes over PenW vindt u met de hashtag #PenWFeitjes. Komt die twee uur (!) durende marathon-uitzending. Bloemen! Tranen! Tissues! Tabee PenW! finalshot534.jpgHet aller aller aller laatste shot ooit. Doei.

Reaguursels

Alleen al door dit moment is Pauw toch een beetje een held. Gewoon relidioten weg zetten voor wat ze zijn ,compleet gestoorde aandachtstrekkers!

miko | 23-05-14 | 22:58

Paultje bedankt olé olé

Bluebook | 23-05-14 | 22:58

Weg met die schijtreligies allemaal.

Telemark | 23-05-14 | 22:59

Verhuizen ze mooi naar het historisch archief. En dat is prima!

Sliptong | 23-05-14 | 23:01

En wij betaalden allemaal mee aan deze pvda-journalistiek.

Onderbuik | 23-05-14 | 23:01

"Ik had wel eens van Mohamed gehoord"
epic!

miko | 23-05-14 | 23:02

Welke gast krijgt vanavond de afscheidswoonbootneuqbeurt?

Cuyahoga | 23-05-14 | 23:02

Om de schijn van evenwichtigheid op te houden die zitsmurf een beetje zitten fokken. Voor het overige gewoon licht verteerbare agitprop zoals u die van de VARA gewend bent.

Good riddance.

Godsammekraken | 23-05-14 | 23:04

@Onderbuik | 23-05-14 | 23:01

Ik kan/kon Peacock and whiteman goed kijken.
Je weet wat je hoort en ziet toch?
Of ben je veertien jaar?
Ik zie liever zoiets dan de cirkeljerk artiesten programma's en reality soaps.
Maar goed ik kijk 5 uur TV per week of zo.

miko | 23-05-14 | 23:04

blubber tietjes ging weg omdat hij uitgemaakt is voor wat hij is, boehoe

Dysvanlist | 23-05-14 | 23:04

Hoe laat begint het buikdansen?

Cuyahoga | 23-05-14 | 23:05

"Ik geloof niet in een multiculturele samenleving". Ik heb iets gemist geloof ik... Werd je daarvoor niet een jaartje of 15 geleden gewoon opgesloten? Is er nog aangifte gedaan, weet iemand dat?

Arjan | 23-05-14 | 23:06

Wat doet die Vetklep nou weer aan tafel?

Schoorsteenveger | 23-05-14 | 23:06

gaat Witteman nu eindelijk met pensioen?! yay!

--sql error-- | 23-05-14 | 23:06

--sql error-- | 23-05-14 | 23:06
Nee hoor, die komt terug met een 'eigen' programma.

Schoorsteenveger | 23-05-14 | 23:07

@Godsammekraken | 23-05-14 | 23:04
Ah, they released the Kraken??
i.imgur.com...

miko | 23-05-14 | 23:07

Twee violen en een trommel en een fluit, het is de laatste keer dus de vlaggen hangen uit!

* | 23-05-14 | 23:08

Ei ei ei en we zijn zo blij want ze lullen nu nog wel maar de stekker gaat er uit, ei ei!

* | 23-05-14 | 23:10

Hee, Quinnie Mandela aan tafel

Tsjernodebiel | 23-05-14 | 23:13

* | 23-05-14 | 23:10
zanger Rinus, ben jij het??

--sql error-- | 23-05-14 | 23:13

Was dat niet Gilfje Kramer die aan dezelfde tafel zat?

necrosis | 23-05-14 | 23:16

Ik zie een jurk met baard en badmuts in de slachtoffermodus.

Jan Dribbel | 23-05-14 | 23:16

Le mot du jour: "Elitheracisten" (vrij naar Mohammed Faizel Ali Enait)

Dr. Plofkop | 23-05-14 | 23:17

Ik zie dat Faizal Witgewassen wordt en voor de gelegenheid dan ook in het wit is. En een hoop lol

gaper | 23-05-14 | 23:18

05:11 Meest epic moment van Paul.

Bluebook | 23-05-14 | 23:18

Hahaha, echt genieten weer met Faizel Enait!! Mensen van de Dikke van Dale en Onze Taal, letter jullie op alle heerlijke neologismen die gepremediteerd op P&Ws tafel worden gekatapulteerd?

tittn | 23-05-14 | 23:18

Dat ze van de buis rotten maakt mij niet uit. Maar dat had toch gewoon in een uur gekund en niet met een uur extra. Pleur op. Dat ene uur per dag konden ze al niet normaal vullen. Dus waarom moet dat voor eeuwig van de buis rotten nu dan ineens twee uur duren. Had ook in 5 minuten gekund en dan was het nog niet iets geweest met toegevoegde waarde voor nederland. Het vara schip is zinkende. Vara zal na de ineenstorting van het pvda bolwerk wel dar66 gaan heten vermoed ik. Met pus en waus van de buis is hopenlijk het einde van de vara zoals we het kende ingezet. Een einde van de tv propaganda hoer van de pvda. Geweldig toch. Ik jank tranen van gelukzaligheid.

tweetybird | 23-05-14 | 23:18

Kwinsie de behanger is er ook weer.

van_de_pot_gerukt | 23-05-14 | 23:19

Respect krijgt hij, hij vraagt echter om erkenning van zijn sprookjesverhalen en voelt zich beledigd wanneer men vragen stelt en niet gewoon alles blindelings net zoals hij dat zelf doet voor waarheid aanneemt.

kovariant | 23-05-14 | 23:20

tweetybird | 23-05-14 | 23:18
Het lijkt me niet gezond zoveel liters azijn te drinken beste man, sjeezus.

tittn | 23-05-14 | 23:20

Elite-racisten?
Die Faizel zou zijn schotel wat minder vaak op mekka-TV moeten richten, dan zou hij weten dat P&W ordinaire PvdA propaganda is.....

necrosis | 23-05-14 | 23:21

Kan er niet rauwig om zijn maar toch was het stukken beter als Knevel en vd Brink. Daar kijk ik echt niet naar. Wel een voordeel dat we nu van beroeps-afzeikert van Rossem af zijn.

doskabouter | 23-05-14 | 23:22

Nou DWDD nog.

pendajo | 23-05-14 | 23:23

is er dan tog een god?

ohhh kelly | 23-05-14 | 23:23

tweetybird | 23-05-14 | 23:18
en wat is het punt precies dat je wilt maken?

--sql error-- | 23-05-14 | 23:23

Ik hoop dat Knevel&VandenBrink het stokje mogen overnemen. Dat hoop ik echt.
Of anders Eva Jinek.

VanBukkem | 23-05-14 | 23:24

@tittn

azijn gek zeg ben nu bezig aan mijn tweede fles champagne. Zo'n afscheid moet je groots vieren. Het is jammer dat ik geen illegaal vuurwerk heb anders had ik dat vanavond afgestoken. Eindelijk een uitzending van pus en waus die ik waardeer. En nu maar hopen dat ze nooit een reunie gaan houden.

tweetybird | 23-05-14 | 23:24

Dat kan de pvda er ook nog wel bij hebben. Wat zal de tafel van flapoor van Nieuwkerk druk bezet raken zeg. Iedere dag een andere puvuduaa'er die het eerlijke verhaal komt voorliegen.

Sliptong | 23-05-14 | 23:24

@miko | 23-05-14 | 23:04
Veel mensen keken naar dit programma om op de hoogte te blijven van de toestand in de wereld, over slechte voorlichting gesproken.
Waarom je over reality soaps begint ontgaat me even.

Onderbuik | 23-05-14 | 23:27

Respect voor die twee!! Heb er vroeger met genoegen naar gekeken. Nu dan maar even kijken onder het mom van nostalgie....

Glas Koning | 23-05-14 | 23:27

Respect voor deze twee mannen. Goede journalistiek en een ware krachtsinspanning. Iedere avond weer shinen is verdomd lastig. De meeste reaguurders zouden het niet langer dan twee aflevringen volhouden. Om vervolgens weer weg te zakken op hun hangbank met een sixpack. Nee dan Pauw, 400 wijven geneukt en iedere avond paraat. Kudo's!!!

Optelsommetje | 23-05-14 | 23:27

Zijn die types die lijden aan aanstelleritis* nou eindelijk eens hun spreekbuis kwijt? (*anti-pieterman-vent, *dansend Egyptenaressetje)

macmiep.nl | 23-05-14 | 23:29

Jammer dat dit de laatste uitzending is.

Jan Dribbel | 23-05-14 | 23:29

Het mag in de krant dat er kennelijk alcohol wordt geschonken in het bijzijn van die Vetklep. Dat in de laatste aflevering er geen sprake is van een knieval richting De Verhevene, of liever gezegd, richting een halve zool die zich beroept op de een of andere Verhevene. Is wel eens anders geweest.

Schoorsteenveger | 23-05-14 | 23:30

@Sliptong | 23-05-14 | 23:24
Het zal me niets verbazen als DWDD elke dag 2 uur mag uitzenden, en het salaris van MvN verdubbeld wordt....

necrosis | 23-05-14 | 23:31

Laffe Geertje durfde nooit aan te schuiven...

Optelsommetje | 23-05-14 | 23:34

tweetybird | 23-05-14 | 23:18 
en wat is het punt precies dat je wilt maken?

--sql error-- | 23-05-14 | 23:23

Dat het weer een fijne dag is vandaag met een goed einde. Daar houd ik van. Niks is zo fijn als met het gaan slapen met een goed gevoel. En ik ben ook blij voor witteman dat de man nu eindelijk ook eens op tijd kan gaan slapen. En op tijd thuis kan zijn. De man heeft het goed ingezien. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. En dat heeft deze man goed begrepen. De koek is op. Ik hoop ook dat de man nog fijn wat jaren heeft voor zichzelf. En wat kan genieten. Een verstandige keus die hij heeft gemaakt . Dat is mijn mening. Ben niet echt haatdragend naar de presentatoren toe hoor. Ik wens ze alle goeds. Die doen en hebben ook hun werk maar gedaan. Zoals hun dachten dat het goed was. Niks meer niks minder.

tweetybird | 23-05-14 | 23:34

@Jan Dribbel | 23-05-14 | 23:29
Ik mis het sarcasme teken...of ben jij masochistisch ingesteld?

necrosis | 23-05-14 | 23:34

Wim Daniëls is niet zo leuk...

Wipkaboutert | 23-05-14 | 23:35

En die dikke moslim kan er al helemaal niet om lachen

Wipkaboutert | 23-05-14 | 23:35

Ik vond Pauw&Witteman altijd wel een goed excuus om naar bed te gaan...

VanBukkem | 23-05-14 | 23:37

Lach maar, volgende stap, lachen om EU- kritische mensen. Lol om Skynet, want leuke film.
Wacht maar af.
*dubbele aluhoed opzet*

koekje erbij? | 23-05-14 | 23:38

Jammer dat het verdwijnt, ik keek altijd graag naar die gore linkse klootzakken. Meestal wel met bier om het vol te kunnen houden.
Next!

AbleArcher13 | 23-05-14 | 23:38

Ben benieuwd wat ze nou weer voor vele miljoenen uit de kast gaan trekken om het volk voor te liegen.

tattooboer | 23-05-14 | 23:39

Op de valreep nog een epische opmerking van Pauw: "Ontspan je! Ik had wel eens van Mohammed gehoord maar niet als je er zo hbbwlblwlb bij zegt, dat verstond ik gewoon niet"

Captain Pervert | 23-05-14 | 23:39

Zakkenvullers. Vooral Witteman. Of was het nou zwarte Piet?

bolkebeer | 23-05-14 | 23:40

God die vieze Van Rossem zit er ook, waarom toch...

tittn | 23-05-14 | 23:40

Die Ingeborg Kreupel heeft echt een verlepte bek... maar ik denk dat ze ooit een beest in bed was.

Wipkaboutert | 23-05-14 | 23:42

Jeroen Pauw treiterde Enait niet; Enait voelde zich getreiterd door Jeroen Pauw. Dat is een wezenlijk verschil.

algebra | 23-05-14 | 23:44

@tattooboer | 23-05-14 | 23:39
Ik gok op JOOP-tv, uiteraard vooraf opgenomen, gemonteerd & gemodereerd door van Jole himself en een dag later uitgezonden.....

necrosis | 23-05-14 | 23:44

Wipkaboutert | 23-05-14 | 23:35

De ware moslim lacht niet. Lachen is westers, dus decadent en het stoort de verhevene als zijn slaafse volgelingen zich vermaken.
necrosis | 23-05-14 | 23:34
Dan maar masochistisch.

Jan Dribbel | 23-05-14 | 23:45

Laffe Geertje durfde nooit aan te schuiven...

Optelsommetje | 23-05-14 | 23:34

Maar dat is wel zijn goed recht. Dus ook niks mis mee lijkt mij. Wilders is net als ieder ander niet verplicht om aan te schuiven. Jij noemt het laf. Maar mischien was dat wel heel slim. Er waren ook laffe pvda ers die het debat met wilders niet aangingen en zelfs van tafel wegliepen in een politiek debat. Zeg dat er ook even bij optel sommetje. Het melkertje heet dat. Dan ben je pas echt laf als partij. Was het niet de pvda die wilders uitsloot in de politiek om een wat ongenuanceerde slip of the tongue van wilders. Dat is laf. Dat heet pas weglopen voor een debat en confrontatie.

tweetybird | 23-05-14 | 23:45

algebra | 23-05-14 | 23:44
Figuren als Vetklep voelen zich stelselmatig getreiterd door de hand die hen voedt. Gario, nog zo'n zelfberklaard slachtoffer.

Schoorsteenveger | 23-05-14 | 23:46

Mijn gebeden zijn verhoord, nu de rest nog van die propaganda programma's

kruimelzuiger | 23-05-14 | 23:48

@Jan Dribbel | 23-05-14 | 23:45
In dat geval berg ik mijn zweep weer op, je wil te graag...
*gne

necrosis | 23-05-14 | 23:49

Jan Dribbel | 23-05-14 | 23:45

Een ware moslim is het zeker. Maar vooral een ware klootviool.

Wipkaboutert | 23-05-14 | 23:50

Ach, als je na 1985 geboren bent, weet je niet ,hoe je verschrikkelijk genaaid bent.
Later als je oud wordt, kom je daar wel achter.
Veel plezier en fuck it all!!!

koekje erbij? | 23-05-14 | 23:50

Dan krijgen we nu zeker weer meer Knevel en Poephoofd. Daar zit ik op te wachten zeg...

Jandoedel38 | 23-05-14 | 23:50

Jan Dribbel | 23-05-14 | 23:45

Een ware moslim is het zeker. Maar vooral een ware klootviool.

Wipkaboutert | 23-05-14 | 23:50

tweetybird | 23-05-14 | 23:45
Tuurlijk slim van Geertje. Het debat niet willen aangaan werkt een paar jaar. Daarna val je als mavoclown door de mand. En krijg je nog maar 3 zetels...

Optelsommetje | 23-05-14 | 23:50

@Onderbuik | 23-05-14 | 23:27
Nu ja, dat ik dan P en P niet zo erg vind dat het gemaakt word van belastingcenten dan bijvoorbeeld hoer zoekt boer of de rest van de amusementsmeuk zoals een zelfpijpende mattie in DWDD.

@tweetybird | 23-05-14 | 23:24
Kijk je toch niet?
Djee, 150 kanalen en ik weet niet wat op het internet.
ik kan die kale die vorig jaar zomergasten deed ook niet trekken. Tja, dan sla ik even over.

miko | 23-05-14 | 23:51

En in dezelfde tijd bereikte geeenstijl helemaal niets! Hulde.

Kegge | 23-05-14 | 23:51

@kruimelzuiger | 23-05-14 | 23:48
Gebeden? Dus je vind P&W propaganda, maar geloofsboekjes niet? Interessant.

AbleArcher13 | 23-05-14 | 23:52

bent,wordt= ach fuck.

koekje erbij? | 23-05-14 | 23:52

@VanBukkem | 23-05-14 | 23:24
Met Jinek was ik anders ook snel klaar. een paar leuke momenten en dat was het wel.
Hoewel ze in 'met het oog op morgen goed te verdragen is.
Of beter was.

miko | 23-05-14 | 23:53

Nou dat hadden ze al minimaal een jaar geleden moeten doen, programma was al tijden niet meer om aan te zien. Opa Witteman hadden ze ook al een paar jaar geleden met pensioen moeten sturen, maar ja PVDA he... die gaan altijd te lang door met hun zinloze activiteiten.

Outsider-Inside | 23-05-14 | 23:54

Hmm ja wat moet je hier van denken..Deze (onthoudende kuch) moslims zien zich als een 'verrijking' voor het westen. In hun ogen zijn wij allemaal domme asociale knuppels die wel wat levenslessen kunnen gebruiken. Ik ben er zo klaar mee, want achter de schermen wordt er flink misbruik gemaakt van 'onze' westerse vrouwen. Het is gewoon een afleidings-manoeuvre..Trap er niet in en schop deze idioot op een boot naar afrika. Wij worden al veel te lang bij de neus genomen, en voelen ons daarbij ook nog eens schuldig. Zoiets als in je reedt genaaid worden en dan sorry zeggen. Pleur op naar de zandbak vriend, wij hebben en hadden jullie nooit nodig. Jullie zijn hier voor de vrouwen en het geld.

de grote Anti | 23-05-14 | 23:56

Outsider-Inside | 23-05-14 | 23:54
Ach. 800.000 kijkers is best aardig. En u kent uw eigen richting toch? m.youtube.com...

Optelsommetje | 23-05-14 | 23:57

Dus als ik het goed begrijp zitten er allemaal moslims in de laatste uitzending.
De VARA houdt van moslims lijkt het, hoe extremer hoe interessanter.

Onderbuik | 24-05-14 | 00:03

@necrosis | 23-05-14 | 23:44
Ogod,,, de rillingen, make them stop!

tattooboer | 24-05-14 | 00:03

Houdoe!

croque monsieur | 24-05-14 | 00:04

Toch maar even op het linkje geklikt (daar zijn die dingen tenslotte voor), zie ik ineens Spong voorbij komen die volgens eigen zeggen leden van de RAF heeft bijgestaan.
'RAF had niet de intentie om angst aan te jagen'
Yeah, right....de ontvoering van/ moord op Hanns Martin Schleyer was niet bekend bij Spong?
*walgt van die vent

necrosis | 24-05-14 | 00:04

Onderbuik | 24-05-14 | 00:03
Ach hou toch op met uw onderbuik op de bierbank. Ga zelf eens presteren... Ik heb respect voor deze twee mannen.

Optelsommetje | 24-05-14 | 00:05

Heb er 8 jaar lang prima mee vermaakt. Hoewel het de laatste tijd wel achteruit ging en Jeroen Pauw zich ook zeker begon in te houden. Heb regelmatig naar m'n tv geschreeuwd: "vraag eens dat" en "kom op, daar laat je hem toch niet mee weg komen? Vraag eens door!". Maar desondanks het beste journalistieke programma dat er aangeboden werd. En dat laatste is geen compliment.

IJzer Oxide | 24-05-14 | 00:06

Jammer dat Wilders daar nooit wilde komen. Maar wel klagen over een cordon sanitaire.

kloopindeslootjijook | 24-05-14 | 00:06

Blij dat ze stoppen. Ik hoop dat vooral Witteman voorgoed van de buis verdwijnt.

Liever de Kruitvat reclame dat 1 woord uit die zure linkse muil. En dat wil wat zeggen!

Pastor Sippenhaft | 24-05-14 | 00:07

Jullie gaan dit missen GS. Want wat moet je nu, je afzetten tegen rtl late night ?

Stortkoker | 24-05-14 | 00:07

Ik heb eigenlijk weinig cynisme tentoon te spreiden. Ik feliciteer de Heren (en m.n, dhr. Witteman) met hun meer dan succesvolle samenwerking en programma!!! Thank you very much!!!!

Boris Poepnagel | 24-05-14 | 00:07

@tattooboer | 24-05-14 | 00:03
Misschien moet je eens gaan praten met spinnetje.....
*moehahaha

necrosis | 24-05-14 | 00:07

@IJzer Oxide | 24-05-14 | 00:06
Ik heb altijd alle restecp voor pauw en witteman gehad, en snapte nooit zo goed waar die linkse stempel vandaan kwam..

de grote Anti | 24-05-14 | 00:08

Los van het islamdebat en gelul over cultuurverrijking, vind ik wel dat deze radicaal zeer onbeschoft is aangepakt door Pauw. Je kon aan alles zien dat Pauw geïrriteerd was en uit was op een confrontatie. Journalistiek gezien zeer zwak. Enait is er wel voor een tweede keer aan tafel aangeschoven, en toen was Pauw kalm en gebruikte hij humor om deze 'provocateur' aan te pakken. Dat lukte beter.

Nappa | 24-05-14 | 00:09

IJzer Oxide | 24-05-14 | 00:06
Hoop dat je de dieptepunten ook niet vergeten bent. Dat herhaaldelijk de alcohol van tafel ging bijvoorbeeld om de een of andere fundamentalistische muzelman te verleiden om aan tafel plaats te nemen.

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 00:09

dit stukje vond ik wel prima tv, de realiteit, het korte lontje , we mochten het een keer meemaken bij P en W

jegelooft het niet | 24-05-14 | 00:09

@Optelsommetje | 24-05-14 | 00:05
Dus je kijkt naar deze pvda soap, hopenlijk voor jou hebben ze een mooie cliffhanger, iets met bomgordels ofzo.

Onderbuik | 24-05-14 | 00:10

de grote Anti | 23-05-14 | 23:56
Lang genoeg tegen gestemd, vindt het genoeg zo,NL wil het, so be it.

Als ze maar weer niet gaan mopperen, als er weer mensen"gedeporteerd" worden.

*ja, mensen uit huurhuizen ,mogen wel, want die zijn aso*

koekje erbij? | 24-05-14 | 00:11

tweetybird | 23-05-14 | 23:45
Tuurlijk slim van Geertje. Het debat niet willen aangaan werkt een paar jaar. Daarna val je als mavoclown door de mand. En krijg je nog maar 3 zetels...

Optelsommetje | 23-05-14 | 23:50

Hmmm toch voorspel ik dat wilders langer in de landelijke politiek blijft en zit als samson en spekman. Die langzaam aan hun beste tijd gehad hebben in de landelijke politiek. Dus wie is er dan overwinnaar. Bij de pvda worden samson en spekman alleen nog maar als last gezien waar ze heel moeilijk van af komen. Maar geloof mij dat de meeste hoge bonzen bij de pvda samson en spekman liever gisteren als morgen zien oprotten. Die twee hebben de partij nog sneller de afgrond in gestuwd. Dat is de echte realiteit. Pvv heeft nu mischien maar drie zetels in het EP. De pvda mag straks bij nieuwe verkiezingen hopen op 3 zetels bij de landelij ke verkiezingen. En dan is de schade nog redelijk beperkt te noemen. Pvda wordt het tweede groenlinks. Het is een partij. Maar daar is dan ook alles meegezegd. Er toe doen gaat nooit meer gebeuren. Door groenlinks mag ik dadelijk mijn huis stofzuigen met een autostofzuiger van 900 watt. Waar ik drie uur mee bezig ben .maar wat ik in 5 minuten doe met een stofzuiger van 2500 watt. Net zulke onzinnige zaken dus als de pvda. De pvda krijgt langzaam aan dezelfde plek als dat onzinnige groenlinks met hun waanzinnige ideeen. Pvda krijgt wat ze verdient met hun onbetrouwbare draai politiek. Geen zetels meer.

tweetybird | 24-05-14 | 00:11

@Stortkoker | 24-05-14 | 00:07
Ik hoop dat GS Nigel Farage uitnodigt in pand Noord voor een exclusief gesprek met de huisginger.
Dat is op voorhand al boeiender dan al die jaren P&W waarvan ik slechts enkele minuten gezien heb.

necrosis | 24-05-14 | 00:12

ander ding, p&w was toch een stuk boeiender dan jullie eigen subsidieruif powned/pownews.

Stortkoker | 24-05-14 | 00:12

Nappa | 24-05-14 | 00:09
Onbeschoft? Die Vetklep is één groot vat onbeschoftheid. Pauw heeft zich ingehouden.

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 00:14

@schoorsteenveger ik heb het gelezen vandaag, maar dat is me nooit opgevallen. Tja, ik begrijp best dat je als programmamaker ook keuzes moet maken. Wil je die specifieke gast wel of niet en wat heb je daar voor over. Geen idee hoe principieel ik dan zou zijn.

IJzer Oxide | 24-05-14 | 00:14

Ik zit nu te kijken em vermaak me kostelijk. P&W is veel beter dan die gladjakker op rtl4. De heren hebben hun politieke voorkeuren maar schromen niet hun zg favorieten aan te pakken indien nodig.

Only the lonely | 24-05-14 | 00:17

Alle kansen gehad om islamisten het vuur aan de schenen te leggen en dan niet verder komen als "Mohammed wie??" wat op zich wel hilarisch was, maar ze hadden bv deze meneer wel betere vragen kunnen stellen. Helaas kan ik me nu niet meer ergeren aan het gezellige samenzijn van de grachtengordel-elite en ben verplicht me zonder deze satire te conformeren aan het Multiculti-Baarsjes-leven waar de aanschaf van een S5 tot de niet te verzekeren items behoort.

PrinsesStoepje | 24-05-14 | 00:17

@tweetybird | 24-05-14 | 00:11
Waar vraag is, is aanbod.
Dus als jij (na een verbod) alsnog een 2500 Watt stofzuiger wil, dan kun je die kopen, desnoods via internet.
Kijk maar naar het verbod op gloeilampen, ook die zijn nog steeds te koop.

necrosis | 24-05-14 | 00:17

Eliteracisten van de VARA...de eerste keer ooit dat die Faizal ergens gelijk in heeft.

Tiberius | 24-05-14 | 00:17

@de grote Anti, dat lag denk ik meer aan de VARA c.q. redactie, die toch wel erg veel linkse gasten uitnodigde. En ook de momenten zo in verkiezingstijd waarop de PvdA zendtijd kreeg vond ik wel opvallend.

IJzer Oxide | 24-05-14 | 00:18

IJzer Oxide | 24-05-14 | 00:14
Geen principes, alles voor de skoep, alles voor de kijkcijfers.

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 00:19

@Nappa | 24-05-14 | 00:09
Probleem met dit soort muzelmannen is dat zij overtuigd zijn van hun gelijk, en je de les willen lezen. Bij sommige van ons westerlingen gaat er dan soms een knopje om : 'WTF kom jij ons nu vertellen?! De muzelman blijft er rustig onder en probeert zo intellectueel mogelijk je te wijzen op het feit dat je helemaal niets weet en niets bent. Zelf weten zij niets en geen fuck van techniek, filosofie, psychologie, plezier (ook belangrijk), sport, natuurkunde, biologie..Ze weten geen ene reedt behalve hoe een mens zich dient te 'gedragen'. Dan zeg ik..rot op naar de zandbak en ga in een bad met olie liggen ofzo. Met al je wijsheid.

de grote Anti | 24-05-14 | 00:19

@necrosis Dat is een UK politicus. Interessant wellicht voor Europese aangelegenheden, maar volstrekt irrelevant voor een feuilleton op GS.
Ik ben er vaak bij in slaap gevallen, maar aan het eind werd het helaas meer een publieke omroep promotie uurtje ( daarom is ook rtl late night gekomen, om zo de commerciële reut te pluggen ) dus wat dat betreft kan een wissel van de wacht en vooral format geen kwaad.

Oh, en zelfs die malloot-met-baard zit er, dus die heeft meer ballen dan greetje.

Stortkoker | 24-05-14 | 00:20

Zouden de mensen het merken als we de tijd van pauw en witteman opvullen met koffietijd. Zelf denk ik van niet. Heb je tranen van geluk krijg je de hele nacht nog herhalingen. Waar is het winkel kanaal met sletjes als je ze nodig hebt. Of tarot tv om je je toekomst te laten voorspellen. Ik zie u toekomst en dat is er 1 van financiele achteruitgang doordat u uren met ons aan de telefoon hangt a 1 euro per 30 seconde.

tweetybird | 24-05-14 | 00:21

Wat een gay is die Bos toch...

Wipkaboutert | 24-05-14 | 00:22

Stortkoker | 24-05-14 | 00:20
Heeft geen ballen. Is een exhibitionistiche halve zool.

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 00:23

Gelukkig heeft de VARA nog het programma DWDD, met hetzelfde pvda geluid en dito zwarte kleren en moeilijke brillen.
Ik kijk dan toch nog liever naar boer zoekt vrouw moet ik zeggen.

Onderbuik | 24-05-14 | 00:23

Het zal wel aan mij liggen maar ik heb me toch vaak zat kostelijk vermaakt om dit programma. Maar goed, GS goegemeente zal die Pownews-itempjes van 18 seconden wel inhoudelijker vinden.

OrgulloTulipano | 24-05-14 | 00:26

Kijk maar naar het verbod op gloeilampen, ook die zijn nog steeds te koop.

necrosis | 24-05-14 | 00:17

Geen nood heb er 500 opgeslagen in mijn kelder. Maar onzinnig is de maatregel wel. Eerlijk is eerlijk. Of je nu drie uur met 900 watt staat te zuigen of 5 minuten met 2500 watt. Het stroomverbruik blijft hetzelfde of ligt daardoor zelfs hoger als met 2500 watt omdat je met die 2500 watt veel eerder klaar bent. Onzinnig dus. Het kost mij veel meer tijd en voor het milleu levert het niks op. En zo draait die geiten sokken bende op jeezus sandalen nu.

tweetybird | 24-05-14 | 00:28

@Stortkoker | 24-05-14 | 00:20
Dat Farage een Engelse politicus is, is niet relevant.
Ik ben benieuwd naar zijn mening over de hoeveel stemmen in Nederland en de (schijnbaar) desinteresse voor zoiets belangrijks als een Moloch die zijn tentakels wil uitslaan naar onze goedgevulde pensioenpotten.
Ik denk dat Farage daar wel iets zinnigers over te vertellen heeft dan een Miezerig Mannetje.

necrosis | 24-05-14 | 00:30

Is het nu echt afgelopen? Benieuwd wat voor een tyfuszooi we er voor in de plaats krijgen

Occipitaalcasibus | 24-05-14 | 00:33

Ik ben vermoedelijk minder anti-VARA dan de gemiddelde GeenStijler (TROS&Telegraaf-fans), toch vond ik het vaak een vooringenomen en ergerlijk programma met veel sturende vragen. Dat Geert nooit heeft durven komen is dan wel weer een pluspunt.

Donkersloot | 24-05-14 | 00:34

-weggejorist-

Hij liever dan ik | 24-05-14 | 00:35

@tweetybird | 24-05-14 | 00:28
Je kan nieuwe producten wel verbieden, maar wat denken ze te gaan doen aan spullen die ik al jaren heb?
Ik ben nog steeds de trotse eigenaar van een National/ Panasonic stofzuiger (plm 30 jaar oud) die nog steeds de spijkers uit de plinten zuigt!
En een lokale toko verkoopt nog steeds stofzakken voor dat ding.
De verkoper was verbaasd dat de mijne het nog deed....

necrosis | 24-05-14 | 00:37

Donkersloot | 24-05-14 | 00:34
Vooringenomen is hetzelfde als verschillig, toch?

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 00:38

Wouter Bos, staatsschuld plus 100 miljard.
Generaal pardon.
Als er iemand medeverantwoordelijk is voor de deplorabele staat van s' lands financiën is hij het wel.

de honden blaffen... | 24-05-14 | 00:38

tweetybird | 24-05-14 | 00:11
Ik ben het helemaal met u eens. Geertje blijft langer in de politiek als Didi en Hans. Simpelweg omdat Geert al sinds 1997 (!) in de politiek zit. Of eigenlijk, Geert heeft nog nooit na zijn Mavo opleiding ook maar iets van werkervaring opgedaan in het bedrijfsleven. 0. Noppes. Zero.
Geert kan dan ook niets anders dan ambtenaar blijven. Didi heeft wel ruime ervaring in het bedrijfsleven.
Overigens heb ik geen PvdA gestemd, maar dat terzijde :)

Optelsommetje | 24-05-14 | 00:39

Onderbuik | 24-05-14 | 00:10
Hopenlijk? Huh?

Optelsommetje | 24-05-14 | 00:42

Het is goed dat dit stopt! Altijd dat onderbreken als net iemand zijn zin wilt afmaken. Om te kotsen!!!!!!!!!!!!!!!

Glas Koning | 24-05-14 | 00:42

@Donkersloot | 24-05-14 | 00:34

TROS en Telegraaf-fan?
Hahahaha, grappenmaker.
Het beeld dat men heeft, u dus ook, kan er niet ver genoeg naast zitten... Dat simplistische zwart-wit denken wat vaak tot uiting komt in links versus rechts is zo achterhaald.

Desmoulins | 24-05-14 | 00:43

Helaas het gerotzooi gaat gewoon verder zo is de natuur der mensheid.

de Hever | 24-05-14 | 00:43

@Donkersloot | 24-05-14 | 00:34
Dat Wilders niet komt opdagen heeft niets met gebrek aan lef te maken.
Het is meer een kwestie van een uit-wedstrijd waarvan je weet dat de scheids een 'thuisfluiter' is.
Die heisa om Faizel was een uitzondering, de rest van P&W is naar mijn mening pure propaganda.
Maar dat is mijn bescheiden mening.

necrosis | 24-05-14 | 00:43

Wouter Bos de nietszeggendheid par excellence.

lingo star | 24-05-14 | 00:43

En een lokale toko verkoopt nog steeds stofzakken voor dat ding.
De verkoper was verbaasd dat de mijne het nog deed....

necrosis | 24-05-14 | 00:37

Dus je hoeft er geen belasting meer over te betalen. Valt onder oldtimer toch. Nu maar hopen dat ze voor oldtimer stofzuigers dadelijk niet alsnog belasting gaan heffen. Mileutax. Europees geregeld. Sta je toch effe raar te kijken. En als je denkt het te kunnen ontlopen heffen ze die tax wel op de stofzuigerzakken. Ik zou als ik jouw was nu vast 500 dozen stofzuigerzakken in de kelder leggen. Belastingvrije stofzakken. Ja en je kunt je wel rot lachen maar sta tegenwoordig nergens meer verbaasd van.hahaha

tweetybird | 24-05-14 | 00:44

lingo star | 24-05-14 | 00:43
Zegt nu in alle duidelijkheid dat ze destijds mekaar alleen maar probeerden te naaien.

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 00:45

necrosis | 24-05-14 | 00:43
Ach hou toch eens op. Niet alleen laf van Geert, maar de chemie van het mijden van het debat is echt wel voorbij. Nederland is zoveel slimmer.

Optelsommetje | 24-05-14 | 00:45

Wel een risico om die muts uit te nodigen in zo'n laatste uitzending. Als hij nu aan een touwtje trekt hebben ze echt een laatste uitzending en is een eventuele opvolger gelijk 90% van z'n potentiële gasten kwijt.

IJzer Oxide | 24-05-14 | 00:46

@de grote Anti | 24-05-14 | 00:08
Een van Pauw zijn bedmaatjes heeft me ooit gezegd dat hij behoorlijke rechtse praat uitslaat.
Of was dat nu hans teeuwen?
Maar effe serieus Pauw heeft volgens mij allang een VVD voorkeur . Dus een beetje links van het midden zeg maar.

miko | 24-05-14 | 00:46

@Optelsommetje | 24-05-14 | 00:39
Didi ruime ervaring in het bedrijfsleven?
Leest u even mee:
nl.wikipedia.org...

necrosis | 24-05-14 | 00:47

@Stortkoker | 24-05-14 | 00:12
Tja als je het inderdaad over tenekrommende tv hebt.
Ach Danny en Tom staal zijn dan nog wel eens grappig. Maar eerder humor TV dan journalistiek,

miko | 24-05-14 | 00:50

@tweetybird | 24-05-14 | 00:21
Geeft een beetje aan wat je niveau is

miko | 24-05-14 | 00:52

necrosis | 24-05-14 | 00:47
O, excuse me, ik ben geen fan van Didi, maar Geertje is hier toch echt de raamambtenaar. Met mavo en geen enkele relevante ervaring.

Optelsommetje | 24-05-14 | 00:52

@tweetybird | 24-05-14 | 00:44
Ze doen maar wat ze niet laten kunnen, als ze mijn 'oldtimertje' weg willen pesten, pest ik terug door het tapijt uit mijn woning te trekken en een vloer te leggen van illegaal gekapt tropisch hardhout!
Geheel volgens GeenStijl traditie: u zuigt? Wij zuigen terug!!!!
*jawel: grinnik ende grijns

necrosis | 24-05-14 | 00:52

@necrosis | 24-05-14 | 00:43
Of was het dat hij dan zich niet er uit kon redden met zijn oneliners?

miko | 24-05-14 | 00:55

Wel jammer, vond het toch altijd wel leuk om naar te kijken.

Rodekool | 24-05-14 | 00:55

Giovanca zou ik doen. Hard. Soms teder. Maar wat zou ik haar doen.

Wipkaboutert | 24-05-14 | 00:57

Ik ben nu even uitzending gemist aan het kijken. Voor research dan hé!
Die Peter R. de Vies moet eens even op een kaart kijken.
Het water bij Aruba is juist erg ondiep.
Aan de zuidkant word het nergens dieper dan een goede 100 meter.
Maar dat geheel terzijde.

miko | 24-05-14 | 00:58

@Wipkaboutert | 24-05-14 | 00:57
Makes two.
Die is lekker.

miko | 24-05-14 | 00:58

@Optelsommetje | 24-05-14 | 00:52
Volgens mij ben jij hier de raamambtenaar.
De woorden van Geert worden door andere partijen op een goudschaaltje afgewogen, hopende op een manier om hem weer voor 'het hekje' te krijgen.
En voor de zoveelste keer: Geert heeft alleen gedoogsteun verleend aan Rutte I.
De puinhopen van Rutte I, het Kontneuqakkoord en Rutte II hebben we toch echt niet aan Geert te danken.

necrosis | 24-05-14 | 01:00

Wipkaboutert | 24-05-14 | 00:57
Yep, maar ik vrees dat Pauw haar al gaat doen vanavond :)

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:00

Viel het iemand op dat die Gario net zo een gezalfde houding heeft als die homopriester Antoine Bodar? .

miko | 24-05-14 | 01:01

Bodar, het dieptepunt van de laatste uitzending...
Tien keer verschenen bij P&W, tien keer te veel.

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 01:01

@Optelsommetje | 24-05-14 | 01:00
Ik dacht dat hij een vrouw nooit twee keer deed?

miko | 24-05-14 | 01:02

necrosis | 24-05-14 | 01:00
Ondernemer dank u. Anyway, ik heb Geert nog nooit een zinnig dialoog zien aangaan. Geen enkele intelligente speech, niet een keer een bevlogen en vlammende speech. Altijd diezielfde nietszeggende one liners. Mavo, next.

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:02

@Wipkaboutert | 24-05-14 | 00:57
'Goivanca' zegt me niets, heb je pica's?

necrosis | 24-05-14 | 01:03

miko | 24-05-14 | 01:02
Ja was ik even vergeten? En die Marike Stellinga dan? :)

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:04

Niemand is ooit goed en zo als het zou moeten , aangepakt in dat programma, het is een smerig spelletje waarin alles en iedereen maar humanistisch moet worden geverfd met de "ach het is maar een mens met zijn goede en slechte kanten" verfje. Het was nooit fel genoeg, Pownews doet dat beter en er mogen meer felle en snoeiharde programma's komen, zoals dat anti pesten ding. maar dan hard en met de stap naar de rechtsgang aan het einde. NPO heeft nog 50 jaar nodig voor het echt wat word.

tattooboer | 24-05-14 | 01:05

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 01:01
Wel nee ben juist fan van Antoine Bodar, liever dan die kanjer Erica.

lingo star | 24-05-14 | 01:07

tattooboer | 24-05-14 | 01:05
En nu nog een keer proberen, zonder uw Aluhoedje. En zonder spelvauten :)

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:07

@Schoorsteenveger | 24-05-14 | 01:01
Yup, doet me altijd denken aan nonkel frituur ik weet niet waarom.

@necrosis | 24-05-14 | 00:17
Gloeilampen uit de vijftiger jaren of ouder kan ik inkomen. Nieuwe meuk is ook waardeloos.
Nee dan dit vakwerk.
109 jaar lang!
newsliteimgs.s3.amazonaws.com...

miko | 24-05-14 | 01:08

@Optelsommetje | 24-05-14 | 01:02

Genoeg intelligente speeches gegeven.
Google maar eens. Zo is zijn speech in NY van een uitstekende kwaliteit. U geeft zo af op een vermeend MAVO-niveau, iets zegt mij dat u zelf dat niveau niet eens weet te bereiken... Het zegt ook helemaal niets.
De vroegere MAVO is in ieder geval van een hoger niveau dan het huidige VMBO.

Desmoulins | 24-05-14 | 01:08

lingo star | 24-05-14 | 01:07
Bodar vertegenwoordigt in persona alles wat verwerpelijk is binnen de Katholieke Kerk. Ergerlijker, en dat zegt wat, dan die Simonis die hij nog snel even meent te moeten verdedigen.

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 01:09

@Optelsommetje | 24-05-14 | 01:07

Zelfs de meeste notoire goedzak zal bekennen dat de huidige kliek der machtspartijen onevenredig veel aandacht en steun krijgen...

Desmoulins | 24-05-14 | 01:10

@Desmoulins | 24-05-14 | 01:08
En dat is 1-0 voor @Desmoulins

necrosis | 24-05-14 | 01:11

Bodar vertegenwoordigt in persona alles wat verwerpelijk is binnen de Katholieke Kerk. Ergerlijker, en dat zegt wat, dan die Simonis die hij nog snel even meent te moeten verdedigen.
Schoorsteenveger | 24-05-14 | 01:09
Bodar is een ontzettende apologeet, dat klopt. Maar hij is ook ontzettend erudiet en intelligent! Ook al zijn we het niet eens met waar hij voor staat, hij verdedigt het uitstekend en met verve.

tittn | 24-05-14 | 01:11

@necrosis | 24-05-14 | 00:37
En de ijzerhandel ook blij met je wekelijkse bestelling van een pond spijkers. ;)

@necrosis | 24-05-14 | 01:00
Maar hij pleurt voortdurend een klomp lood op dat schaaltje. Eigen schuld dikke bult.

miko | 24-05-14 | 01:12

necrosis | 24-05-14 | 01:03

spreek het eens hardop uit en je begrijpt wat ik bedoel...

Wipkaboutert | 24-05-14 | 01:13

@Desmoulins | 24-05-14 | 01:08
Mwoah, maar daar zette hij dan vaak weer erg botte nietszeggende tegenover.
Volgens mij was de mavo vroeger nog gewaagd aan de Havo nu.

miko | 24-05-14 | 01:13

@miko | 24-05-14 | 01:12
Jij heb toch niet gestemd?
Geert doet in ieder geval iets, en jij?

necrosis | 24-05-14 | 01:16

Neee, een flink traantje pink ik wel weg! Hulde, mannen!!!

Boris Poepnagel | 24-05-14 | 01:16

@Optelsommetje | 24-05-14 | 01:04
Dan is hij gek. Liever Giovanca een keer dan Stellinga,....Nee liever Giovanca honderd keer dan een keer Stellinga.

miko | 24-05-14 | 01:16

Desmoulins | 24-05-14 | 01:08
Geen google nodig, Geert is en blijft een Mavo clown. Gelukkig heeft Nederland dat inmiddels ook door. Hou toch eens op. Geert komt niet in de buurt van een Pim of een Nigel Farage. Nee hij zoekt zijn heil tot stakkers zoals Le Pen. Zielig en niet meer dan dat. Hier geen Mavo, ik kan het niet helpen, helaas...

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:17

@miko | 24-05-14 | 00:46
Geheimpje trouwens, ik ben links EN rechts. Jajajaa, probeer dat maar eens..

de grote Anti | 24-05-14 | 01:17

@Wipkaboutert | 24-05-14 | 01:13
Ik begrijp het nog steeds niet, maar dat zal wel aan mij liggen....

necrosis | 24-05-14 | 01:17

@necrosis | 24-05-14 | 01:11

Ach... ;)
Dat gewauwel over de Mavo, en dan ook nog eens over Samsom, de milieu-activist, beweren dat hij zijn sporen verdiend heeft binnen de private sector is iets teveel van het goede...


@Schoorsteenveger | 24-05-14 | 01:09

Bodar is een dhimmie.
Zal het gevaar nog niet herkennen al hangt ie aan een hijkraan.

Desmoulins | 24-05-14 | 01:18

miko | 24-05-14 | 01:16
Ja, ja helemaal mee eens. Maar allebei? Of denk ik nu te vulgair:)?

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:18

Leuke en spontane meid die Giovanca!

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:19

en morgen gezond weer op.

The Nameless | 24-05-14 | 01:19

@tattooboer | 24-05-14 | 01:05
Tja je kunt VI stijl iedereen afbranden, tja dan word het nog incestueuser.
Word het een beetje een soort P en P nachttopic.

miko | 24-05-14 | 01:20

@miko | 24-05-14 | 01:12
Nope, mijn plinten heb ik meegegeven met het grofvuil, plinten zijn erg overschat....

necrosis | 24-05-14 | 01:20

Desmoulins | 24-05-14 | 01:18
Tja het Mavo gewauwel. Ik kan mij slechts de vriendjes herinneren die naar de Mavo moesten. Jammer voor ze, maar het was, werd en bleef kansloos.

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:21

@miko | 24-05-14 | 01:13

Klopt, maar dat is onderhand een logisch gevolg.
De mavo van vroeger is inderdaad gewaagd aan het huidige niveau van de havo. Pure diploma devaluatie.

Desmoulins | 24-05-14 | 01:21

Ik mis ze nu al.. niet.

tattooboer | 24-05-14 | 01:21

@Optelsommetje | 24-05-14 | 01:18
Met jou? Nee, zeker niet als je weet hoe de gemiddelde reaguurder er uit ziet.
www.geenstijl.nl...

miko | 24-05-14 | 01:23

@Optelsommetje | 24-05-14 | 01:21

Dat erken ik volkomen, keek er zelf ook een beetje op neer, maar dat neemt niet weg dat er toen nog een standaard was... Terwijl het nu louter om de percentages gaat met alle gevolgen van dien.

Desmoulins | 24-05-14 | 01:23

@Optelsommetje | 24-05-14 | 01:07
Jammer dan , NL is mijn derde taal en nét niet belangrijk genoeg in mijn optiek om het naar een academisch niveau te dragen. Trusten.

tattooboer | 24-05-14 | 01:25

Giovanca, Stellinga en Beatrice de Graaf, het kan slechter.

lingo star | 24-05-14 | 01:25

@tattooboer | 24-05-14 | 01:21
Pauw schijnt solo door te gaan, voor mij nog steeds geen reden om ook maar één aflevering volledig uit te zitten.
De reacties op GeenStijl bewijzen mijn punt om niet te gaan kijken.
Vanwege Discovery en Comedy Central heb ik nog een televee, anders pleurde ik dat ding op marktplaats.

necrosis | 24-05-14 | 01:27

Wat een fantastische show was dat. Zodalek tandjes poetsen, pyjama aan en lekker slapen.

eener | 24-05-14 | 01:27

tattooboer | 24-05-14 | 01:25
Dulces sueños!

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:27

@miko | 24-05-14 | 01:20
Buiten de TV om hebben de meesten via internet de keihardheid allang voor de kiezen gekregen. Het is altijd maar afwachten of de NPO het aandurft, de ware gezichten van de maatschappij te tonen. Tot nu toe gaan ze totaal lek en is het niks meer verheven dan een 24 uurs reclameblokje voor vervelioos die hun roem daar inkopen, advocaten, politici en elitairen gelijk. Hoe incestueus kan het eigenlijk nog worden?

tattooboer | 24-05-14 | 01:28

Exit stage left..
Ik vind het alleen zo zielig voor Didi.
Geen podium meer voor hem, voor een groots afscheid. Die verdwijnt in stilte en raakt in de vergetelheid.

Wel jammer dat het programma verdwijnt, dat doorzichtige kijk-ons-toch-eens goed linksche goetmenschen zijn in de 'De grote elkaar pijperij show'.
Altijd hadden ze wel een actuele even iemand pijpen itempje. Maar meer zuig momenten...helaas.

Konijnenhol | 24-05-14 | 01:28

@tweetybird | 24-05-14 | 00:21 
Geeft een beetje aan wat je niveau is

Miko

o ja joh
. Tsja jij ziet dat soort programmas als intelectueel natuurlijk nooit. Jij weet natuurlijk niet dat na een film op sbs6 die kanalen er in knallen. Hmm dat geeft meer jouw nivo aan als dat van mij. En inderdaad ik ben maar een gewone boerenlul en geen super opgeleide eikel die niet eens koffitijd kijkt of een film op sbs 6 met een in knallend winkel kanaal of tarot tv. Weet jij eigenlijk wel wat er gebeurt in nederland of wat er uberhaupt op tv is. Lees je uberhaupt wel eens de krant of speel je gewoon stommetje dat je die programma's nooit ziet. Verklaart wel jouw nivo dat jij iemands nivo afmeet aan programmas die jezelf nooit kijkt. Ben ik nu zo slim of ben jij zo dom. Zou van gaal zeggen.

tweetybird | 24-05-14 | 01:29

Die haardbaard versterkt mijn vooroordelen. Kwinsie Gario kan dood vallen.

Dack Janiels | 24-05-14 | 01:30

@necrosis | 24-05-14 | 01:16
Helemaal niks. Daar heb je dan weer gelijk in.
Hoewel, burgerlijke ongehoorzaamheid,telt dat ook?

miko | 24-05-14 | 01:30

tittn | 24-05-14 | 01:11
Erudiete en slimme mensen die een systeem verdedigen dat intrinsiek niet deugt deugen zelf niet. Dat een doorsnee domme priester niet tot inkeer komt begrijp ik nog, maar dat zo'n Bodar tegen beter weten in een ziek systeem de hand boven het hoofd blijft houden is, als je het mij vraagt, ronduit stuitend.
De man heeft bij P%W ooit het lef gehad om Nietzche voor zijn katholieke karretje te spannen. Was voor mij echt 'the limit'. De Antichrist bij uitstek verkleinen tot een dienaar van God, dat is blasfemie.

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 01:31

Konijnenhol | 24-05-14 | 01:28
U doet uw zwitsal nickname geheel eer aan. Pijpuhhh tietuuuhhhh stoer hè!?

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:31

@eener | 24-05-14 | 01:27
Goed idee, ik ga er ook in.
Truste.

The Nameless | 24-05-14 | 01:32

@miko | 24-05-14 | 01:23
Boelshidt, ik zie er zo uit www.dumpert.nl...

de grote Anti | 24-05-14 | 01:32

@tweetybird | 24-05-14 | 01:29
Je weet na een uitzending vaak wel hoe een programma is toch? Wel nu,dan kijk je niet.
Als je dat niet kunt dan is je vermogen om programma's te beoordelen niet hoog.
Dus nee, ik kijk geen gtst maar ook geen zomergasten als de persoon die de interviews afneemt een irritante clown is.
Dat is het mooie aan TV.

miko | 24-05-14 | 01:36

@de grote Anti | 24-05-14 | 01:32
Alles beter dan dit!
www.geenstijl.nl...

miko | 24-05-14 | 01:39

Optelsommetje | 24-05-14 | 01:31
Ik benoem het slechts.
Je lijkt er wel eentje van de vara/pvda. Gelijk degene demoniseren die het benoemd. En een beetje semantisch gaan wauwelen, i.p.v. op de inhoud.

Mocht je een even krachtige en duidelijke omschrijving hebben, die de lading net zo goed kan dekken, dan hoor ik het graag.

Konijnenhol | 24-05-14 | 01:40

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 01:31
Ik verdedig zeker niet waar hij voor staat, ik wilde alleen even rechtzetten dat hij niet zo'n boerenlul als Simonis was.

tittn | 24-05-14 | 01:42

@necrosis | 24-05-14 | 01:27
Alles op TV is een leugen en geacteerd. Hoe kan je in godsnaam ook maar íets serieus nemen op die bak? Na tien uur word er alleen maar seks verkocht op het grote merendeel van de kanalen, en dan moet je het nieuws op die kanalen serieus nemen? Dan ben je toch echt heel smal van gedachte.
comedy central live:
www.ilive.to...
www.liveonlinetv247.com...
Mag ik je tv voor 15 eu dan?

tattooboer | 24-05-14 | 01:43

@tattooboer | 24-05-14 | 01:43
€15 voor mijn televee?
Deal, maar dan hou ik de afstandsbediening!
*gnehehe

necrosis | 24-05-14 | 01:46

Bye bye zwaai zwaai, weggejorist en opgerot.
Een propagandamachine voor een partij die nog slechts 9,8 van de kiezers vertegenwoordigd heeft geen bestaansrecht meer.
Volgende kandidaat: De Wereld Draait doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr svp...

de honden blaffen... | 24-05-14 | 01:48

-weggejorist-

Kegge | 24-05-14 | 01:50

tittn | 24-05-14 | 01:42
Heb je helemaal gelijk in. Simonis is een boerenlul. Maar rond figuren als Simonis cirkelen altijd weer van die ranzige duiveltjes als Bodar die er een levenswerk van maken om de straatjes schoon te vegen, desnoods schoon te likken, als die boerenkinkels met hun strontkarren voor de zoveelste keer een spoor van verderf hebben getrokken en de stank opnieuw niet te harden is.

Schoorsteenveger | 24-05-14 | 01:51

Niet DWDD! Ik kan lucky tv niet meer missen op dumpert.

Konijnenhol | 24-05-14 | 01:53

@tweetybird | 24-05-14 | 01:29 
Je weet na een uitzending vaak wel hoe een programma is toch? Wel nu,dan kijk je niet.

Miko

Maar omdat jij het niks vind hoeft dat niet voor mij ook te gelden. Ik kijk wel eens koffietijd. Tarot tv en die ander winkel kanalen niet echt. Maar die knallen er gewoon in. Dus soms zie ik het wel effe. Maar omdat ik wel eens koffietijd kijk zegt nog steeds weinig over mijn nivo dat jij denkt daar aan af te kunnen meten. En dan ik vind lorreta een leuke vrouw. Vroeger al en nu nog. Dus ik vind het niet onprettig om af en toe te kijken. Een lekker no nonses programma met product placement. Een programma waarbij je niet teveel hoeft na te denken en dat is ook wel eens fijn. Volkstv voor alles en iedereen. Bakkie koffie erbij en een shaggie. Zou je ook eens moeten doen. Maak je je mischien wat minder zorgen over het wegvallen van je geliefde politiek gekleurde pus en waus programma. De wereld houd niet op zonder pus en waus hoor. Die gaat gewoon door. Ook maandagavond om 11 uur weer maar dan zonder pus en waus. Hahaha

tweetybird | 24-05-14 | 01:55

-weggejorist-

Bald_Gefkens | 24-05-14 | 01:55

Twee linkse TV trollen, dachten we nu echt met zn alluh dat we daar van verlost zouden worden? Een trol op GS zal zo'n ton per jaar "verdienen", van uw geld wel te verstaan natuurlijk, maar als je op TV verschijnt heet je 'opiniemaker' en betaalt aljaVARA het tiendubbele.
Samen waren ze allang uitgespeeld maar nu gaan ze apart verder, kun je meer publiek bestrijken en gaat dus ook meer kosten. Hak een kop eraf en krijg er 2 voor terug

G. Raayer | 24-05-14 | 01:56

tweetybird | 24-05-14 | 00:28
Hetzelfde verhaal met die spaardouche-koppen: die moesten er niet alleen zonodig komen, maar er mogen ook geen andere meer verkocht worden: gevolg is de berichtgeving dat we steeds langer onder de douche staan... jah DUH

Hijo del Sol | 24-05-14 | 01:56

Ik zal ze missen, jongens, bedankt !

Bazip Zeehok | 24-05-14 | 01:57

@miko | 24-05-14 | 01:39
Sorry, was even wat frikandellen aan het bakken. Maarja, dat is @kaas de vies hmm? Jah, dat is eigenlijk nog erger. Wat grappig is, mensen beginnen wel na te denken of je zomaar wil dat je met je porem/harses/hoofd ergens op beeld komt te staan. Mijn pasfoto zal je waarschijnlijk nergens vinden, en daar is over nagedacht.

Jah ik maak mij echt zorgen om de nieuwe internet generatie.

de grote Anti | 24-05-14 | 01:58

@Kegge | 24-05-14 | 01:50
Voorspelbaar of niet, het is hun weblog, niet de jouwe.
*zwaait

necrosis | 24-05-14 | 01:59

@miko | 23-05-14 | 23:07
Nou nou, zo jeugdig ben ik ook niet meer ;-)

Godsammekraken | 24-05-14 | 02:02

@Bazip Zeehok | 24-05-14 | 01:57
Ik ook, als kiespijn!

necrosis | 24-05-14 | 02:03

@necrosis | 24-05-14 | 01:46
Je zit er toch te vaak op, je bipspatroon zal al wel geheel zichtbaar zijn op de knopjes. Die sticker van Suffocation der op ga ik ook niet getergd er af plukken...

tattooboer | 24-05-14 | 02:05

@tattooboer | 24-05-14 | 01:28
Ach weet je, de kracht van herhaling. Men weet dat sommige lekker tafelvulling zijn en andere hun show opvoeren. Daar ben ik het helemaal mee eens. Zo een Chabot is waarschijnlijk wel het beste voorbeeld.
Maar ik grasduin graag.Een paar keer Pauw en Pitteman en als de herkenning te groot is haak ik weer een tijdje af. ook bij de keuringsdienst van waarde een klootwijk noem maar op.
En ook ik houd wel eens van bot vermaak.Maar het is wel veel van hetzelfde.
Ik ben het dus met je eens kort gezegd. koester het. ;)

miko | 24-05-14 | 02:05

@necrosis

Ik gebruikte niet het woord voorspelbaar. Opvallend.

Kegge | 24-05-14 | 02:05

@necrosis | 24-05-14 | 01:59
Extra * aangeeft

miko | 24-05-14 | 02:06

@Kegge Wellus! zei je wel!

Konijnenhol | 24-05-14 | 02:07

Het was super gezellig. De ZeurPiet was zelfs vrolijker dan ooit en zijn enge lachje liet hij, op een klein momentje na, nog achterwegen ook! #banana

pluk-87 | 24-05-14 | 02:08

@necrosis | 24-05-14 | 02:03
He oude (zelf invullen) ken je deze nog?
*schopt jukebox* www.youtube.com...

Jah het is niet echt iets waar ik opgewonden van wordt, maar ik wilde er alleen maar even mee zeggen dat ik van je hou. Of houd. Shidt.

de grote Anti | 24-05-14 | 02:08

@necrosis | 24-05-14 | 01:59
Al zou GS liegen over de verkiezingsuitslag en zichzelf verkocht hebben aan de EU, m,its ze de kuddo's uitschakelen en een PVV kritische blogger inhuren, is het nog altijd de reaguurder zijn eigen keuze hier te komen. Wie het niet trekt gaat maar lekker zijn eigen blogje doen.

tattooboer | 24-05-14 | 02:08

@de grote Anti | 24-05-14 | 01:58
Hier ook. Al kun je wel op het net zien.Dat voorkom je niet als je succesvol bent.
Moehahahahaha.

miko | 24-05-14 | 02:09

En zoals altijd komt Geenstijl met een nietszeggend commentaar. Zo voorspelbaar!
Kegge | 24-05-14 | 01:50

Ik gebruikte niet het woord voorspelbaar. Opvallend.
Kegge | 24-05-14 | 02:05

Je mag het aan Joris gaan uitleggen.....

necrosis | 24-05-14 | 02:10

Kegge | 24-05-14 | 01:50
Nietszeggend commentaar op Geenstijl.
We hebben dus een fan van P&W, euh.. Ex-P&W inmiddels.
Je gaat liever voor de inhoudsloze slappe interviewtjes van je twee helden. Vooral pijnlijke onderwerpen vermijden en hou het vooral luchtig als het EEN van hun eigen linkse pvda of vara vriendjes betreft.
En schiet in de geveinsde verontwaardiging als het rechts figuur is. Of ze menen het ook nog eens echt, nog ernstiger.
Qua voorspelbaarheid staan zij toch wel echt hoger dan Geenstijl.

Konijnenhol | 24-05-14 | 02:11

@tweetybird | 24-05-14 | 01:55
Nogmaals, wat je kijkt moet je zelf weten. ben blij voor je.
Maar je ergernis over een programma is belachelijk. Zet het af. je bent hier aan het ranten alsof je gedwongen bent te kijken. Dat kan natuurlijk als je getrouwd bent of samenwoont.
En mijn geliefd politieke programma,..........zucht.

miko | 24-05-14 | 02:11

@ necrosis, yep dat heb ik inderdaad gezegd. De idee achter wat ik bedacht klopt nog steeds.

Kegge | 24-05-14 | 02:13

@miko | 24-05-14 | 02:06
Als ik die extra * gebruik, staat mijn tekst ineens vet gedrukt, zonder **....

necrosis | 24-05-14 | 02:14

@Godsammekraken | 24-05-14 | 02:02
Welkom terug, voorlopig geen fipo's?;)

miko | 24-05-14 | 02:15

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat het een pvda georrienteerd programma is. En van die partij weten we dat het draaikonten zijn. Het zou dus zo maar kunnen dat ze over een maand weer terug zijn. Ook houden die pvda ers ervan om mummy uit hun kast weer nieuw leven in te blazen. Dat zag je ook vanavond bij het begin van pus en waus weer. Waar aan de tafel toch ook weer een stel fossielen zaten. Zoals een wouter bos geef geld als water weg aan verkeerde dingen. Zeg maar met oude lijken komen en dan roepen dat je de partij aan het vernieuwen bent. Dus de hoop is er dat het nu werkelijk van de buis is voor altijd. Maar zeker weten doe je het niet. Want draaien is bij hun een cultuur evenement gesponserd met veel subsidie. Het kan ook nog zijn dat de programering wel aangepast word naar half negen zodat opa witteman toch op tijd naar bed kan. Het kan er zo maar aan liggen hoeveel propeganda de pvda nodig heeft en of de partijkas niet door steelbertjes leeg geroofd is om het te kunnen bekostigen. Daarvoor ik ben er nog niet zo zeker van dat ze vergoed weg zijn. Vind je het niet erg. Pas over twintig jaar geloof ik het echt. Dan zijn die clowns 90 en is de kans wel klein dat ze nog terug komen. Maar met de pvda weet je het nooit. Mijn hoop is natuurlijk wel dat ook de pvda tegen die tijd geheel is opgeheven.

tweetybird | 24-05-14 | 02:17

@de grote Anti | 24-05-14 | 02:08
houw. Dat weet een kint.

miko | 24-05-14 | 02:18

@miko | 24-05-14 | 02:18
Nederlands is soms best lastig hoor..pff.
Toch had ik een 9 op mijn eindexamen. Maar dat was omdat ik een lekkere juf van pownews had geleend.

de grote Anti | 24-05-14 | 02:22

tweetybird | 24-05-14 | 02:17
Verheug me nu al op een avondje Willem Ruis show morgen.
Handig, die voorraad mummies van ze. Wordt denk ik wel flink wat blazen voor ze, om er leven in te krijgen.

Konijnenhol | 24-05-14 | 02:22

@de grote Anti | 24-05-14 | 02:08
Ik ook van jou:
www.youtube.com...

necrosis | 24-05-14 | 02:23

@miko | 24-05-14 | 02:05
Als humor om te lachen is omdat het een leugen is, dan mag er meer van komen! Hoe duid je een gast die vol in de camera op zoek gaat naar de WC, hoe duidelijk wil je de humanistische boodschap uitdragen dan, en mag je zonder straf stellen dat de publieke personen in progjes zoals P&W hoeren noemen zoals de rest op tv, of bestaat er een wet waar ik verplicht onderscheid tussen de dag, avond en nachtprogrammering moet vaststellen? Mijn god, wat heb ik op dit moment een ontzettend gevoel van knuffeldrang voor al die correcte religieuzen die smachtend het beeldscherm navigeren met hoop op de volgende kerkelijke uitspraak, de volgende schreeuwprediker, de biostabielreclame, wachten op de klokslag negen 's avonds, die kast uitdrukken omdat dan het uur van de duivel begint, dan word de lichtbak in de woonkamer het werk van de duvel. Wat een ontzettend weggegooid leven. En toch 4 leden in de EU gekozen door deze blinden.. Koesteren? Neen, want het echte werk is nog niet eens begonnen!

tattooboer | 24-05-14 | 02:24

@tweetybird | 24-05-14 | 02:17
Je kunt zo een programma ook andrs bekijken. een voorbeeldje van vanavond.
Wouter Bos die zegt dat hij in een uitzending iets zei wat hij moest zeggen en niet wat hij dacht. Mooi, gepakt.
Tuurlijk kun je dan zeggen dat je dat allang wist maar hij gaat hier dan in mijn ogen flink nat.
Dat is dan weer een puntje in zo een programma waar ik van kan genieten. Puur observatie. Je word toch niet links door naar P en W te kijken?????

miko | 24-05-14 | 02:25

@necrosis | 24-05-14 | 02:23
Kijk, dit www.youtube.com... klinkt misschien in sommige oren erg gay..grappige is dat je er meestal helemaal naast zit.

de grote Anti | 24-05-14 | 02:26

@Kegge | 24-05-14 | 02:13
De idee?
Ik zal die elf comments in anderhalf jaar tijd missen zoals ik P&W nu al mis......

necrosis | 24-05-14 | 02:28

@ necrosis en konijnenhol ... tja, als er niets beter is, is het makkelijk schuilen achter dat wat nog slechter is, niet waar? En dat is precies wat "jullie" clubje probeert.

Kegge | 24-05-14 | 02:35

www.nujij.nl...
Een minister die de gegevens van GS kaapt voor elitair kontkus gewin. De klomp breekt.

tattooboer | 24-05-14 | 02:35

Voor degene die maar geen afscheid van ze kan nemen, een herhaling op NL1.

Konijnenhol | 24-05-14 | 02:38

Waarom al die moeite voor SA? We hebben toch alleen maar Europa nodig voor de handel?
Tenminste, zo is het me de gehele verkiezingstijd verteld. Raar hoor.

Konijnenhol | 24-05-14 | 02:43

@Kegge | 24-05-14 | 02:35
Niets beter dan mijn 2:10 comment, het bewijs dat je gezegd hebt wat je beweerde NIET gezegd te hebben.
Ongeacht 'clubjes', je zit je falen af te schuiven.
Neem je verlies als een vent!

necrosis | 24-05-14 | 02:44

@necrosis | 24-05-14 | 02:23
liefdes liedjes?
www.youtube.com...

miko | 24-05-14 | 02:46

@necrosis .. welke verlies?

Kegge | 24-05-14 | 02:53

En ondertussen draait de gewone wereld door.
De Telegraaf plaatst een jihad-filmpje (gecensureerd) wat bedoelt is om Saoedische fondsen te werven van volstrekt nutteloze olie-miljonairs (prinsen) en andere corruptelingen en/of geloofsfanaten in dat land.
Een haat imam in Almere, waarom in Almere, de PVV hoofdstad.
En hier lees ik over gloeilampen, die 90% van de energie die erin gaat omzetten in warmte, ipv licht.

Jan Dribbel | 24-05-14 | 02:53

@miko | 24-05-14 | 02:46
Ik geef de voorkeur aan zijn oudere werk.
(RIP Peter Steele)

necrosis | 24-05-14 | 02:53

@Kegge | 24-05-14 | 02:53
Welke verlies.....?
*facepalm#

necrosis | 24-05-14 | 02:55

@Konijnenhol | 24-05-14 | 02:43
Alleen voor het groot kapitaal.
de gemiddelde Nederlander merkt weinig van die boycot. Alleen de offshore bedrijven met tien Nederlanders en 500 Filipijnen.

miko | 24-05-14 | 02:56

P&W, het ga u goed.

Brentjeee | 24-05-14 | 03:02

@necrosis | 24-05-14 | 02:55
Hekje??????

miko | 24-05-14 | 03:02

@necrosis ... wees voorzichtig en breek je neus niet. ;)

Kegge | 24-05-14 | 03:03

@miko | 24-05-14 | 02:56
Ongetwijfeld gaan auto's die zonder benzine rijden nog eens heel groot worden.
Ik ben benieuwd wat die 'jurken' uit SA daar tegenover gaan stellen, ze hebben olie, maar wat hebben ze verder wat ze NIET moeten importeren?

necrosis | 24-05-14 | 03:04

Laatste dan. Opvallend was de tafelschikking. Ingeborg nogwat, die Griekenland reporter, ook weer geleerd dat ze een alcoholiste is, dat verklaard die groeven in haar gezicht, was een zeer schrijnend verhaal aan het vertellen over de WERKELIJKE toestand in Griekenland. Over hoe de Zorg volledig is uitgekleed, mensen letterlijk uit het ziekenhuis worden gegooid en er geen medicijnen meer verstrekt worden wat al vele doden tot gevolg heeft gehad maar een reptiel als Dijsselbluhm rondjes draait van vreugde dat de crises in Griekenland is opgelost en de banken weer geld kunnen lenen. Tegen kosten die ons nog te wachten staat en er viel een zeer ongemakkelijke stilte. De graaiers zaten zeer schuldbewust met hun glazen te friemelen en je hoorde ze smeken dat ze zou ophouden. Iemand zou wel eens rare gedachten kunnen krijgen!
Maar het Misselijke Mannetje, die deze plannen ook voor Nederland zo snel mogelijk wil invoeren ("hervormen"), zat op de tribune, met een natte plek in zn broek. Die hadden ze dus wijselijk niet bijelkaar gezet of het MM om commentaar gevraagd. Dus 8 jaar PenwA? U hebt niks gemist, wel vele miljoenen armer en zij rijker

G. Raayer | 24-05-14 | 03:07

@necrosis | 24-05-14 | 03:04
Ze hebben geen moer, ja olie maar dat is in de rest van de wereld redelijk voorhanden. En wat gaan ze doen als ze het niet kunnen verkopen? Na olie zijn dadels of zo het grootste export product.
Laat ze lekker zitten met hun olie en laat ze elke dag dadels vreten.
Iran zou graag het gat opvullen, o ironie.

miko | 24-05-14 | 03:08

miko | 24-05-14 | 03:08
Ze hebben hun eigen Disneyland. Mekka. Hoeven ze niet te importeren, die bedevaartsreizigers komen vanzelf.
En ze zien zelf de bui al hangen -knap wel, in de woestijn-, en investeren daarom flink in toerisme.
Met al die opgespoten eilandjes, in leuke designs. Voor elk wat wils. Vrouwen mogen niet rijden volgens mij, dus superveilig op de weg.

Konijnenhol | 24-05-14 | 03:18

Tja.... geenstijl en P&W een inkoppertje.

Jammer de enige Wilders vrije oase is weg....

Frankasd | 24-05-14 | 03:22

@Konijnenhol | 24-05-14 | 03:18
Die bedevaartgangers moeten ze wel voeden.
Wegen,raffinage,baggeren, gezondheidszorg.
Als er landen zijn die afhankelijk zijn van een tsunami van buitenlanders dan zijn het veel van de golfstaten.
In de toekomst kijken? doen ze niet aan! op Qatar en Oman na misschien.

miko | 24-05-14 | 03:23

Tja.... geenstijl en P&W een inkoppertje.

Jammer de enige Wilders vrije oase is weg....
Ons rest de woestijn.

Frankasd | 24-05-14 | 03:23

@Konijnenhol | 24-05-14 | 03:18
Er is een verschil tussen SA en de VAE. De eilandjes horen bij Dubai (VAE) en niet mogen autorijden voor vrouwen is in SA.
Wel de feiten op een rijtje houden.

K1100 | 24-05-14 | 03:24

Zit nu naar de herhaling te kijken. Toepasselijke aftiteling van de muziek, 'because i'm happy now...'

Konijnenhol | 24-05-14 | 03:25

@G. Raayer | 24-05-14 | 03:07
Ach valt mee. Volg je Marjon van Rooyen wel eens?
Die is vaak zo vaag die MOET dan een fles cachaça achter over hebben geslagen.
Volgens mij zuipt de gemiddelde journalist meer dan ik.

miko | 24-05-14 | 03:26

De geest van pauw en Witteman waart rond ,...spookuur.

miko | 24-05-14 | 03:29

Ik ga even wat eten. Tot zo,na het spookuur.

miko | 24-05-14 | 03:31

K1100 | 24-05-14 | 03:24
Weet je gelijk mijn niveau van intresse in de zandbaklanden. Nihil.

Konijnenhol | 24-05-14 | 03:33

@miko | 24-05-14 | 03:26
cachaça,
Mijn toenmalige Braziliaanse zwager kwam met zijn vrouw naar NL, dat kon toen nog, had vijf jerrycans met 25liter naar NL verscheept. Eén ervan was voor mij. Dat spul kostte toen omgerekend één gulden per liter. Heb er ontzettend veel plezier van gehad ;)

O/T:
Jeroen komt terug met een eigen programma.

K1100 | 24-05-14 | 03:36

@Konijnenhol | 24-05-14 | 03:33
Plemp dan niet. Er zijn hier altijd mensen die wel de feiten kennen;)

K1100 | 24-05-14 | 03:39

Toch heeft de mutsmeneer wel een punt over hun werkwijze. Daarom keek ik nooit naar P&W.

Zmaakloos | 24-05-14 | 03:40

@K1100 | 24-05-14 | 03:36
Hehe, ik herken dat.Ben zelf ook wel eens met een 2,5 gallon jerrycan met Haïtiaanse rum op het vliegtuig gestapt.
gewoon de import betaald.
Maar dat spul koste daar h.e.l.e.m.a.a.l naks nada.
Ach als je ooit voor een appel en een ei sterke drank gedronken hebt in Zuid-Amerika dan krijg je in NL een spontane hartaanval van de prijzen.


@K1100 | 24-05-14 | 03:39
Darom leer je hier nog wat.

Ot
Spinsel is echt verliefd.
Nog niet uit gevingerd.

miko | 24-05-14 | 03:45

P@W is net als de beloofde meteorietenregen, je kijkt altijd voor niets!

INH.30CL | 24-05-14 | 03:46

K1100 | 24-05-14 | 03:39
My bad..Ik hou het alleen tot het door mezelf geverifieerde feiten, en gestaafd door een google search in eventuele twijfelgevallen.

o/t: Wat een team voor maar een uurtje programma (achter de schermen bij P&W)
En alleen maar vrouwen in de redactie. Waar zijn de aangifte formulieren over discriminatie?

Konijnenhol | 24-05-14 | 03:49

@miko | 24-05-14 | 03:45
Ja, laatst geprobeerd een fles bij de slijter te halen. Was te koop maar de prijs was zodanig dat ik er maar van heb afgezien.
O/T Spinsel verliefd? Op wie dan.
En daar heb je toch een Tarzan voor.

K1100 | 24-05-14 | 03:50

@Konijnenhol | 24-05-14 | 03:49
No hard feelings, maar ik neem aan dat je hier al een tijdje hebt meegelezen voordat je hier twee dagen geleden een account aanmaakte. Dus weet waar je aan begint.

K1100 | 24-05-14 | 03:53

@INH.30CL | 24-05-14 | 03:46
Ach is dat niet morgen?

miko | 24-05-14 | 03:54

@miko | 24-05-14 | 03:54
Nee, dat is deze nacht. Maar ik woon in 070 en de lichtvervuiling is daar zo erg dat je overdag de zon niet eens kunt zien.

K1100 | 24-05-14 | 03:59

K1100 | 24-05-14 | 03:53
Klinkt wel erg dramatisch, weet waar je aan begint.
En uiteraard hier al gekeken. VOlgens mij is dat de overgrote meerderheid van de bezoekers hier.
Nog meer handige tips, tricks or avoids voor me?

Konijnenhol | 24-05-14 | 04:02

@Konijnenhol | 24-05-14 | 04:02
Zo dramatisch is het ook weer niet. De meeste Zwitsals, dat is dat babyhoofdje naast je nick, worden vaak scherp in de gaten gehouden door de wat meer ervaren reaguurders. Lees de huisregels, gebruik geen caps en stoot vooral Joris (vzmh) niet voor het hoofd. Voor je het weet zit je op het strafbankje.

K1100 | 24-05-14 | 04:07

@K1100 | 24-05-14 | 04:07
Ervaren reaguurders noemen dat dingetje sjalot of ui.
*naar necro zwaait*

miko | 24-05-14 | 04:12

@miko | 24-05-14 | 04:12
Maar Konijnenhol is een newbee dus ik wilde het eenvoudig houden. Een beetje hulp aan nieuwelingen vind ik wel zo netjes.

K1100 | 24-05-14 | 04:16

@miko | 24-05-14 | 03:54
Nee, dar zou nu moeten zijn.

INH.30CL | 24-05-14 | 04:22

K1100 | 24-05-14 | 04:16
Ik waardeer het zeer, en mezelf even ingelezen in de huisregels.
Speaking of which..ga ik nu niet erg offtopic?

Konijnenhol | 24-05-14 | 04:23

Vroegâh,

Toen GS nog een echt relblog was
zat je nooit in zak en as
Je antwoord op een vraag of opmerking
was snel beslist binnen de kring
En als het niet was al te vroeg
was daar nog altijd de Nachtploeg.

*vrij naar een dichter of zo*

K1100 | 24-05-14 | 04:27

@Konijnenhol | 24-05-14 | 04:23
nee, Joris vergeeft het je wel ;)

K1100 | 24-05-14 | 04:28

Voor nu afscheid neemt van zijn favo blog met het onsterfelijke:
Out.

K1100 | 24-05-14 | 04:35

Geenstijl is nu heel wat bekender dan vroeger, meer in de spotlights. Zeker met de opmerkingen van de bezoekers. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het nu heel wat anders is.
Maar, in het begin zat ik hier ook. Eens kijken of ik me plempsels van toen terug kan vinden.

Konijnenhol | 24-05-14 | 04:36

@Konijnenhol | 24-05-14 | 04:36
Vertel me uw naam en ik toon uw geschiedenis.

miko | 24-05-14 | 04:45

Google indexeert ook zeer efficient. Mijn geheugen, voor de gebruikte nicknaam, laat me echter eventjes in de steek. Damn the alcohol.

Konijnenhol | 24-05-14 | 04:48

@Konijnenhol | 24-05-14 | 04:48
Teun,Bottehond? nee ik denk het niet.

miko | 24-05-14 | 05:17

P&W Was wel een van me favoriete programma's.

stipjes | 24-05-14 | 06:07

@miko | 24-05-14 | 04:12
*terug zwaaien doet#

necrosis | 24-05-14 | 06:31

Pfffffffffffffffffffffffff
Een over zijn top programma en dat dan nog eens twee uur als laatste? Ik trok het echt niet en ben na een half uur naar bed gegaan.
Opa Paul Witteman lag om die tijd waarschijnlijk al een paar uur te slapen.
(Programma P en W werd de laatste paar maanden reeds een paar uur eerder opgenomen en was dus niet live omdat de oude Paul Witteman het niet meer trok om nog zo laat op te blijven.

kippevlees | 24-05-14 | 06:43

@Bald_Gefkens | 24-05-14 | 01:55
Ik wil de lol niet bederven, maar had jij geen ban?
*gnehehehe#

necrosis | 24-05-14 | 06:46

@kippevlees | 24-05-14 | 06:43
Weet je wel zeker dat het programma eerder werd opgenomen wegens Witteman?
Het zou zo maar kunnen dat Pauw last had van zijn hormonen...

necrosis | 24-05-14 | 06:52

Ik heb niets met voorspelbare mensen...

duitse herder | 24-05-14 | 07:05

@K1100 | 24-05-14 | 03:36
Wel opvallend dat zodra er CL gespeeld wordt, dit altijd ten koste ging van Pownews, nooit van P&W.
Kunnen ze dat CL/ wk/ ek niet lekker achter een betaalzender gooien?
Ik kijk zelden televee maar ben solidair met demense die dat wel doen.

necrosis | 24-05-14 | 07:06

@duitse herder | 24-05-14 | 07:05
Over voorspelbaar gesproken, hoe vaak heb jij inmiddels geplempt hoeveel mensen hun spullen hebben gepakt om naar het buitenland te verkassen?

necrosis | 24-05-14 | 07:09

@duitse herder | 24-05-14 | 07:05
Daarom post jij om de haverklap dat je Nederland verlaten hebt om Denemarken?
Sorry die was te makkelijk.

miko | 24-05-14 | 07:10

@miko | 24-05-14 | 07:10
Ik was eerder...
*na na nana na*

necrosis | 24-05-14 | 07:16

Al die GeenStijl-verblindo's willen natuurlijk helemaal niet weten dat Pauw & Witteman in hun gastenbeleid een perfect politiek evenwicht aanhielden tussen links en rechts. Er waren precies evenveel gasten ter heilstaatwensende linkerzijde (PvdA, SP, GL) als ter neoliberale rechterzijde (VVD, CDA, PVV, CU en D66).

Elke GeenStijl-sukkel die voortaan nog durft spreken over Pauw & Witteman als 'PvdA-spreekbuis' of 'links platform' houdt niet alleen zichzelf, maar ook *U* voor de gek.

En *U* laat zich toch niet voor de gek houden?

hminkema | 24-05-14 | 07:23

@hminkema | 24-05-14 | 07:23
P&W was anders niet erg aardig voor die baardmans met zijn mutsje.
Zal ik dan maar ongefundeerd een etiket op die twee PvdA-buikspreekpoppen plakken?

necrosis | 24-05-14 | 07:29

@necrosis | 24-05-14 | 07:09
hehehehehe. we zijn het politiek waarschijnlijk niet eens.
Maar dit doet me goed!

miko | 24-05-14 | 07:30

@necrosis | 24-05-14 | 07:16
DAT,is waarschijnlijk om dat je nog minder te doen hebt!
Maar ik gun je de eer.
Het is me vandaag eerder overkomen.

miko | 24-05-14 | 07:32

-weggejorist-

Cosmic Traveller | 24-05-14 | 07:40

@miko | 24-05-14 | 07:30
Ik ben af en toe best gezellig, je weet toch...?

necrosis | 24-05-14 | 07:41

Oke, Paul Witteman 'gaat wat anders doen' (lees: met pensioen), Paul de Lul is overgestapt naar RTL Unilever...
Lijkt me een mooi moment om eens flink te korten op het budget van de NPO.
Of gaan ze nieuwe 'Unieke talenten' aanwijzen en 3 keer de BakEllendenorm betalen?

necrosis | 24-05-14 | 07:51

Op z'n tijd toch best een goed programma, althans niks wat op dit moment in de buurt komt.

caspert79 | 24-05-14 | 08:09

Nog een klein puntje: Faizel schijnt de Nederlandse rechters niet te erkennen door niet op te staan tijdens een rechtszaak.
Wat doet die luizenbaard dan in een land als Nederland.
Hier staan we op voor de rechter en schudden we vrouwen de hand.

necrosis | 24-05-14 | 08:09

En nog één keer met z'n allen tegen Die Wilders trappen. Maakt niet uit wat het gespreksonderwerp was. Als je Die Wilders noemde kreeg je een kaartje om weer terug te komen in de uitzending. Het valt mij op dat Pim steeds meer als een soort held wordt genoemd. Ook door hen die hem de afgrond in wilden duwen. Wat een veschrikkelijke zichzelf elitair noemend zooitje. Blij dat het opgedoekt is en de dames zullen op zoek naar een ander slachtoffer waarbij ze hun diensten kunnen aanbieden in ruil voor aandacht op tv.

Kamervraag | 24-05-14 | 08:14

Vannacht geen oog dichtgedaan. P&W stopt en mijn held Yasser Arafat is ook dood, wat moet ik nu?
*snikt*

AbleArcher13 | 24-05-14 | 08:19

Pauw is hier de held. De overige tafelgenoten zwijgen, terwijl je in de ogen het onbegrip, de angst misschien ook wel, ziet. Typerend.

T.H. | 24-05-14 | 08:21

Zo lang als het bestaat heb ik doorgezapped als die klootzakken dr op waren.
Die enkele keer dat ik wél keek sliep ik 's nachts slecht.
Al die leugens jarenlang. dag in dag uit.
Maar de heren kunnen trots zijn: Nederland is goed naar de klote geholpen.

Cousin Eddie | 24-05-14 | 08:22

@hminkema 07:23

wat een naiviteit.
chapeau

Cousin Eddie | 24-05-14 | 08:25

@AbleArcher13 | 24-05-14 | 08:19
Als ik jou was, zou ik direct mijn televee op Marktplaats te koop aanbieden nu het nog een paar knaken kan opleveren.
Doe het snel want vanavond kun je ze waarschijnlijk gratis afhalen of ruilen voor een leuk 'bloemetje voor mevrouw'.
Overigens: het leven gaat door, ook zonder die sokpoppen!

necrosis | 24-05-14 | 08:35

Heb gelukkig nog nooit één uitzending volledig uitgezien, na 10 minuten was ik meestal al voor maanden genezen...

eerstneukendanpraten | 24-05-14 | 08:55

Orthodoxe moslims hebben apart maniertjes. Ik herken wel wat Enait zegt. In plaats van hallo, Salaam Alaykum aan de telefoon. Bewonderenswaardig zoals hij zich in het vloeiend Nederlands teweerstelde, iets waarop P&W een patent op lijken te hebben gehad. Hij bestreed ze met hun eigen wapens. Zo kan Nederland zien wat hun staat te wachten. P & W zijn ook agressief maar dan met woorden, Enait ziet er ook fysiek bedreigend uit.

lienke | 24-05-14 | 08:56

Kamervraag | 24-05-14 | 08:14

Het door jou zelf geslachte beest tot held maken in de media, omdat dat momenteel lekker bekt (en jou dus stiekem ook iets heroïsch geeft), dat is de uitwerking van succcesvolle inkapseling. Zo rollen wij in dit land... Al jaren.

stoethaspel | 24-05-14 | 08:58

Alwéééér een slag voor de PVDA. Hun propagandaprogramma is niet meer. Helaas komt Flauw naderhand weer terug.

Zaniker | 24-05-14 | 09:02

Al jaren wordt de burger door het zwaar socialistische NPO vergiftigd met linkse indoctrinatie wat vrijelijk elke avond uitgestrooid wordt via 1 en 2.
Een verademing dat dit tweetal verdwijnt, om natuurlijk het volgende lichtende links programma voorgeschoteld te krijgen, het blijft niks.

lanexx | 24-05-14 | 09:09

@lienke | 24-05-14 | 08:56
Orthodoxe moslim of niet, als advocaat dien je op te staan voor de rechter, nog even los van het feit dat beschaafde mensen elkaar een hand geven, ook al is de 'andere partij' een vrouw, dat wil zeggen, in Nederland.
Wat men in andere landen gewend is/ doet moeten ze zelf weten.
Als je dat hier niet kan opbrengen, wordt dan geen advocaat of pleur op naar een land waar men die onbeleefdheid wél accepteert.
Om diezelfde reden vind ik dat Volkert nooit een baan moet krijgen in een slachterij.
(als hij ooit gaat werken voor zijn geld)

necrosis | 24-05-14 | 09:11

Belangrijk is dat je GEEN ENKEL FUCKING WOORD gelooft van wat de publieke omroep rondtoetert. GEEN WOORD. Clowns en paljassen, dat zijn het. Gelukkig heb ik mijn TV al voor de moord op Fortuyn het huis uit gedaan. Maar toen vonden ze weer iets anders uit, internet. Toegegeven, internet is een stuk beter dan tv. Dat is een no-brainer. Maar het internet is weer een propaganda kanaal waarmee het regime je probeert te masseren en te berijden. Alleen is het met het internet wat moeilijker voor ze, omdat het vrijer is. Of moet ik zeggen: was? Eigenlijk moet je gewoon geen beeld en geen enkel woord aannemen van wat via de electronische kanalen op je radar komt.

Van Duyvenbode | 24-05-14 | 09:14

@Zaniker | 24-05-14 | 09:02
Yep, zelfs als de WK finale tussen NL en GE tegelijkertijd wordt uitgezonden, heeft Pauw minstens 10 miljoen kijkers.....
*ballen uit broek lachen doet#

necrosis | 24-05-14 | 09:14

Een Nederlander wordt uitgenodigd om in een Marokkaanse talkshow op te draven. Hij vraagt om een glas wijn en een stuk brood omdat in zijn religie wijn en brood past.


Wat gaat er gebeuren?

De langste thuis | 24-05-14 | 09:15

@De langste thuis | 24-05-14 | 09:15
De Nederlander vraagt niet om wijn omdat dat niet in de Marokkaanse cultuur past.
DAT is het verschil!

necrosis | 24-05-14 | 09:21

Ik keek er graag naar.

lillendvleesch | 24-05-14 | 09:28

altijd hetzelfde Moslims die vragen om respect naar hun cultuur en religie
maar deze zelf nooitgeven naar de andersdenkende
en alleen dingen doen die hun uitkomen
je schud uit respect dus wel een vrouwenhand klootzak

holy infidel | 24-05-14 | 09:29

necrosis | 24-05-14 | 07:09
miko | 24-05-14 | 07:10

De laatste cijfers...sterkte daar.

Aantal Nederlandse emigranten:

2010 - 118.000
2011 -133.194
2012 - 144.491
2013 - 144.000

Totaal 539.685 emigranten

Verwachting 2014 - 140.000

Totaal 2010-2014 - 679.685 emigranten

Discrimineert Nederland de Hollander ?

duitse herder | 24-05-14 | 09:36

@holy infidel | 24-05-14 | 09:29
Zit je te commenten vanaf je Iphone?
Ik mis interpunctie, hoofdletters en meer!

necrosis | 24-05-14 | 09:36

@hminkema | 24-05-14 | 07:23
"neoliberale rechterzijde (VVD, CDA, PVV, CU en D66)."

D66 en VVD rechts? Uw mening is zo verouderd dat u in aanmerking komt voor een blauwe kentekenplaat en een plaatsje in het Rijksmuseum.

dlseth_ | 24-05-14 | 09:39

De eerste vier uitgenodigde gasten voor de laatste aflevering zei alweer genoeg.
Twee Wilders haters, een Soewarte Piet hater en een alle Westerlingen hater.

Toch was dit programma nuttig vanwege het inzicht in de linkse gedachtewereld. Nu blijft die malloot van een Nieuwkerk over, maar die is echt niet om aan te zien.

van_de_pot_gerukt | 24-05-14 | 09:40

Yes en weer minder PVDA propaganda!!! Minder minder minder~!!

ron78 | 24-05-14 | 09:49

Langverwacht, en na een lange lijdensweg is gisteravond van ons heengegaan Pauw&Witteman. Paul Witteman zal worden bijgezet in Huize Avondlicht. Fans die nog afscheid van hem willen nemen kunnen daar terecht. Maar maak het aub niet te laat, Paul moet op tijd naar bed.

VanBukkem | 24-05-14 | 09:59

necrosis 24-05-14 9:11
Om diezelfde reden vind ik dat Volkert nooit een baan moet krijgen in een slachterij.

Oojawel. Ik heb ooit een aantal medewerkers van een slachterij(en hun denkwijze) leren kennen.
Ik garandeer je, een dagje met die jongens en Volkert in een slachterij dan zou zelfs het NFI nog grote moeite hebben om spoortjes van zijn DNA te vinden.

okkums reezur | 24-05-14 | 10:05

Er valt van alles over P&W te zeggen, maar geen enkele omroep - ook de commerciëlen niet - slaagde er de laatste jaren in een soortgelijk professioneel en veel bekeken journalistiek praatprogramma op tv te brengen.
Dat is ook een beetje de makke van "rechts". Pownews is weliswaar leuk, maar vooral pubertv.
Bij Wakker Nederland val je van braafheid in slaap en in het praatprogramma van Tan op RTL4 paraderen vooral onbenullige, gebotoxte BN'rs met kapperskapsels en van het niveau GTST.
Rechts en conservatief Nederland moet zich dus eens achter de oren krabben waarom het maar niet lukt om aansprekende journalistieke formats in de markt te zetten die voldoende spraakmakend zijn en voldoende kijkers trekken.

Peyronie | 24-05-14 | 10:11

Peyronie | 24-05-14 | 10:11
En Business Class dan...?

misantroop | 24-05-14 | 10:46

@tattooboer | 24-05-14 | 01:05
• Pownews is nou precies bedacht voor figuren als, tattooboer! Eenvoudig, grof in de bek, soms respectloos, ouwehoeren, kortom voor Camping Powned mensen, Henk en Ingrid, het volk. Gasten snoeihard aanpakken in een Talkshow? Een tipje van de sluier voor tattooboer; de gasten moeten ook terug willen komen, als je ze weer vraagt, toch? Ze hebben anders best kritische vragen gesteld (zie artikel), maar niet op z'n Pownews. Pownews heeft ook uitstekende items getoond, die de media niet zo'n hot item vonden (ambassadeurs). De meeste mensen willen toch wat serieuzer nieuws. Het Journaal wordt goed bekeken, maar tattooboer kijkt misschien liever naar het Jeugdjournaal, of hetzelfde nieuws op een commerciele zender. Voor bepaalde groepen mensen worden programma's gemaakt, zelfs de reclame wordt ervoor aangepast.

h65485665 | 24-05-14 | 10:46

Peyronie | 24-05-14 | 10:1
Ik denk dat we in Nederland geen rechtse, conservatieve journalisten hebben. Het is eenheidsworst, geïndoctrineerd op dezelfde linkse scholen, die elkaar nablaat en geen lef hebben de andere kant van de medaille te laten zien.

lanexx | 24-05-14 | 10:48

@miko | 23-05-14 | 23:04
Ehm, PenW IS circlejerk politiek bestaande uit PVDA-propaganda. Had je dat nou echt niet door?

Nederlandse gulden ƒ | 24-05-14 | 11:12

Op de valreep nog voor elkaar gekregen dat Enait de beroepsprovocateur met een bloedhekel aan het land waarin hij leeft en enring doet, ons mocht komen verblijden met voorspelling wíe, en welke groepering van lieden van Níet Nederlandse afkomst , die dit totaal niet ambieëren, het dan binnen afzienbare termijn hier voor het zeggen krijgen.
Was de AIVD nog wakker?
Anait, in een riool zwemmen géén zwanen!!!
Zou de hand ook in dit land niet zó overspelen zoals hij dit provocatief deed, met dank aan Pauw the hunk en Witte Man de slaperd, toedeloe, tot, gelukkig, nooit meer,
We nemen een lekker glas Enait op het feit dat jij ons beeld in die zin en daar nooit meer komt vervuilen.

puck&bully | 24-05-14 | 11:17

' Rechts en conservatief Nederland moet zich dus eens achter de oren krabben waarom het maar niet lukt om aansprekende journalistieke formats in de markt te zetten die voldoende spraakmakend zijn en voldoende kijkers trekken.
Peyronie | 24-05-14 | 10:11

en dat begint al bij de diverse opleidingen en mediastudies.. linkse bolwerken (en soms zelfs extreemlinks)

(c)ZWITSUL | 24-05-14 | 11:19

Je gelooft het niet, maar het beste van de Nederlandse tv vind ik "Sesamstraat".
Zo erg is het gesteld met de rioolbuis op de kast.
Op de rioolbuis in het kleinste kamertje zit nog een spoelknop en dat verlaat het huis.
Ik ben maar fan geworden van de Duitse zender Phoenix.

Senorans | 24-05-14 | 11:20

Peyronie | 24-05-14 | 10:11

"Er valt van alles over P&W te zeggen, maar geen enkele omroep - ook de commerciëlen niet - slaagde er de laatste jaren in een soortgelijk professioneel en veel bekeken journalistiek praatprogramma op tv te brengen."

Helemaal waar. Dat blinde inhakken op P&W hier is volkomen OTT.

BloedMuis | 24-05-14 | 11:25

Job Cohen met zijn SMSje van Witteman blunder is een goede tweede.

Harry Turtle | 24-05-14 | 11:27

Kudo's voor Pauw; ik snap alleen de volgende zaken niet:
.
1) Hoe kan zo'n overduidelijk zwakzinnige idioot als die Enait, of hoe hij ook mag heten, ooit rechter of advocaat worden?
.
2) Waarom laat zo iemand als Jeroen Pauw zich vervolgens wel ringeloren door zijn bazen van de VARA en het Politburo van de Partij van de Allochtonen?
.
Of wacht, eigenlijk weet ik de antwoorden op beide vragen wel: 1) om jurist te zijn hoef je niet te kunnen denken en analyseren; kunnen lezen en schrijven volstaat, en 2) geld.
.
P&W, het ga jullie goed, ook al waren jullie de hogepriesters der Linkse Kerk!

Brou Is Back | 24-05-14 | 11:33

Nou poepheaufd en mongol nog.

Balletje Mayo | 24-05-14 | 11:35

wanneer neemt het vervangende team, de reli-jokers, afscheid? Wanneer neemt de VARA afscheid? Links promotie-clubje.

John Doorzon | 24-05-14 | 11:53

Al die opgetrommelde linkse PVDA gasten, het leek gadorie wel of ze de poorten van een inrichting hadden opengezet! Keek de laatste jaren toch al niet meer naar dat infantiele PVDA gedoe.

Tis nie waar! | 24-05-14 | 11:55

NSB stemmend Nederland heeft een nieuw thuis gevonden op Joop.nl

funkyd | 24-05-14 | 12:00

Ben blij dat ze zijn opgerot, veelzeggend is wel dat Wilders consequent weigerde bij hen te gast te zijn.
Hoopt nu maar dat Eva Jinek met een soortgelijke (niet linkse) talkshow terugkomt, denkt nog even terug aan dit interview tussen Eva en Wilders : www.youtube.com...

Mazzeltov | 24-05-14 | 12:51

@VanBukkem | 23-05-14 | 23:37
Ik precies andersom, door Pauw&Witteman ging ik al jaren bijna elke dag weer laat naar bed, dit terwijl ik nooit op links stem, maar goed, ik hoor graag ook andere meningen, ben niet bang van andere meningen hoor, want ik ben zeker van wat en hoe ik zelf denk, maar dat wilt niet zeggen dat ik niet bereid ben om naar andere meningen te luisteren, ik luister graag naar andere meningen, en dat hoort gelukkig ook bij een democratie en de vrijheid van meningsuiting.


Oké, ik ontkent het niet, van sommige meningen krijg je soms wel beetje een verhoogde bloeddruk, vooral wanneer die gekke gevaarlijke booslims hun middeleeuwse gelul beginnen te vertellen, maar vijandelijke meningen in de gaten houden is wel ook verstandig, dan weet je alvast hoe je vijand denkt.

Wonderful-Life | 24-05-14 | 12:54

Nog nooit gezien anders dan de stukjes die op de Dumpert verschijnen. Voel me er al jaren prima bij, dus het ontbreken van PenW in zijn geheel zal mij waarschijnlijk niet raken. Dooooeeeeeiiii indeed...

sr69 | 24-05-14 | 13:11

@Wonderful-Life | 24-05-14 | 12:54
Daar heeft u natuurlijk een punt. Immers, keep your friends close, but your enemies closer.
Maar ook al pasten de meningen bij P&W wel in mijn straatje, dan nog vind ik rond de klok van elf een mooie tijd om naar bed te gaan. Wat dat betreft zal ik P&W missen, als ijkpunt.

VanBukkem | 24-05-14 | 13:33

Waar was de gevallen advocaat?

poepaanmijngaatsie | 24-05-14 | 13:55

Ik heb nooit een complete uitzending bekeken.

ik_dacht_het_wel | 24-05-14 | 14:30

Jammer, af en toe hadden ze best spraakmakende onderwerpen/gasten. Die kale negert bij RTL vind ik een oppervlakkige Ken doll.

cunning linguist | 24-05-14 | 15:23

@VanBukkem | 24-05-14 | 13:33
Oké! Vroeg slapuh is ook gezond hoor! Dus het gaat u goed! ;)

Wonderful-Life | 24-05-14 | 15:27

P&W zelfingenomen prutsers,politiek correct met 5x modaal de socialist uithangen....
De Grote gebrek aan Beter Show.....

Torquemada | 24-05-14 | 17:30

Jammer voor geenstijl, kunnen gij er niet meer tegen aan seiken.

purkpurkson | 24-05-14 | 18:44

Tís wel jammer dat ze niet met een grote knal afgescheid genomen hebben. Dat zou de zwaar teleurstellende laatste seizoenen goed gemaakt kunnen hebben geheel in de stijl van het programma wat ze probeerden te zijn. De gehele 'linkse' goegemeente incl 'linkse ideoloog' (durf de ware term niet te gebruiken) v Rossum, zaten braaf op de tribune evenals wat blonde neukies van Pauw die helaas niet aan tafel kwamen maar voor na de afloop bestemd waren waarschijnlijk, zat braaf op de bank zn beurt af te wachten.
Wat was het dan mooi geweest als in de laatste minuut Volkert van der G. was opgekomen en Pechthol hem huilend in de armen was gevallen. DE held van policor Nederland, Opstelsten had dit vast goed gevonden. Gemiste 'kans'...

G. Raayer | 24-05-14 | 18:54

Mooi. Maar ja, dood zijn ze nog niet he, dus het geleuter zal nog wel een tijdje doorgaan linksom of linksom. Of hun klonen gaan verder als dezelfde wijn in nieuwe zakken of zoiets. Linkse manipulatie, je komt er haast niet vanaf helaas. Niet vanzelf.

lekker wijf | 24-05-14 | 20:09

Eindelijk opgeruimd, die twee kwallen.
Wat een eng links stel zeg.

solero53 | 24-05-14 | 23:00

Moefti's binnen de PvdA hebben de maan goed bestudeerd en het moest vandaag zijn. Daarmee verandert voor mijzelf niets, maar er was blijkbaar nog altijd publiek voor bij elkaar te zappen. Zat Witteman niet vuistdiep in Bravia? Dat ie daar maar mee doorgaat dan. En lt. Von Pauw moet gewoon weer Waku Waku gaan doen - of was hij dat niet ;-p

Shareholder II | 25-05-14 | 03:04

Good riddance [2e keer] iets met vrijheid van meningsuiting….

Cosmic Traveller | 25-05-14 | 08:42

Ondanks alle kritiek was ik jaren lang trouw fan van P&W. Je kan wel alles doorzagen welke stroming het er het meest zat, maar dat is niet relevant. Het ging me meer over wat de gasten te vertellen hadden. Wat die booslim betreft. De gast heeft schijt aan onze normen en waarden, om dat Mohammed dat zo "wilde" gelul!. Wat denk ik aan de hand is, was Mohammed waarschijnlijk niet was zoals hij nu wordt afgeschilderd. Imams interpreteerde/draaide alles om naar hun mannenhand. Vrouwen moeten gesluierd rond lopen, mogen bijna niet de deur uit gaan, achter hun man lopen, geen Nederlandse taal leren, niet voor hun rechten opkomen. enz. enz. Dit heet religieuze onderdrukking! De man mag (bijna) alles, en de vrouw moet maar gehoorzamen. De instroom van Imans uit de sharia landen moet een halt worden toegeroepen, want die importeren hun normen en waarden in Nederland. Dat het ook anders kan bewijst Turkije. Meiden kunnen hun leven leiden zonder de strenge religie eisen van de sharia. Geen hoofddoek, lol maken, educatie enz. zoals wij dat ook normaal vinden. Het lijkt erop alsof we alleen de extremere variant binnenhalen, en dat is slecht en leidt tot dit soort conflicten zoals deze booslim aantoonde! Gewoon weglopen. Wat een zwakke hond. Je kritische vragen bevallen me niet.

hader | 25-05-14 | 11:30
Tip de Redactie