
Daar zijn ze weer, de juichende
persberichten van makelaartjes die roepen dat "de bodem bereikt is". Maar gelul van dronken aardbeien natuurlijk. Katten in het nauw. Hoe mooier het persbericht hoe totaalpanieker des doods de makelaar. De woningmarkt ligt gigantisch op de bips. De
Te Koop-0-Meter stijgt naar de 271.000, de prijzen dalen met 90 aan het uur de cols af en iedereen vindt banken
stom. De enige manier om uw huis te verkopen is
OPVALLEN in dat enorme aanbod van vinexhutten, droomvilla's en rietgedekte boerderettes. Dus zet een
SIGNAALRODE DILDO (
spiegel) op de te verkopen plee. Uw Funda-advertentie gaat viraal en komt op de GeenStijl, wordt gedeeld via sociaalmedia, er wordt over geluld bij koffie-apparaat en soep dispenser. AD-lezende kantoorklerken zetten hun beste New Kids-stemmetje op en roepen
Zunne grote kunstlul, jonguh! en de huizenjagende dames met de broek aan thuis zullen zeggen, dat wil ik ook, zo'n huis. Sky-rocketing bereikcijfers. Zo gemakkelijk is het nu. Adverteren kun je leren.
Dus niet zeau. (
⁕)