GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

EU wil over uw douchekop beslissen

fezdoesj.jpg Wederom komen de gezalfde leiders van ons aller Europeesch project met briljante maatregelen. Per binnenkort of iets dergelijks gaan de Brusselse lichten zich tegen de inrichting van uw badkamer aan bemoeien. Met een REGENDOUCHEKOPVERBOD U schijnt namelijk een nogal water-verspillend sujet te zijn. Schande! De wereld gaat kapotdood aan overbevolking dus het is een hele verantwoordelijkheid, dat tandenpoetsen, douchen en in bad gaan. Een regendouche is immers bijna net zo tergend egoïstisch als een SUV, plofkip eten of vuurwerk afsteken, dat soort overbodige luxe moeten we niet willen met z'n allen. Logisch dat de weledel zeer geleerde heren uit onze hoofdstad zich het recht toe-eigenen over uw douchekop te beslissen. Na het verbod op de gloeilamp is de groene afdeling in Brussel bezig een hele rits aan duurzame maatregelen door het ongekend democratische proces heen te jassen. Binnen nu en afzienbare tijd: een douchekop met een tijdslotje. Hoeft u zich als bezorgde burger in ieder geval niet meer druk te maken over de vraag of u niet te lang onder die douche staat. Ook dat is namelijk een verantwoordelijkheid die niet aan de ongecultiveerde burger over gelaten kan worden. Men is reeds aan het papierwerk begonnen, dus u kunt binnen een decennium of wat actie verwachten. Bijkomend voordeel van deze vooruitstrevende maatregel: de loodgieters kunnen weer wat extra omzet draaien. Bovendien, een land dat druk bezig is haar budgetrecht en daarmee soevereiniteit af te staan, moet ook niet gaan zitten zeuren over Nobelprijswinnaars die over iets pietluttigs als uw sanitair willen beslissen. Het enige wat u kunt doen is in nederigheid bedanken. Dank u, Rompie, dank u.

Reaguursels

Douchebags

SharpEye | 28-12-12 | 19:35

Ik heb nog wel plek voor vijftien normale douchekoppen in de schuur. Naast de tweehonderd gloeilampen.

vetkleppert | 28-12-12 | 19:36

Hoax, HOAX!!!Toch?? Nee?
*stilletjes in een hoek gaat huilen*

miko | 28-12-12 | 19:36

Leave my douchekop alone!

yamahaha | 28-12-12 | 19:36

Zal wel weer de zoveelste volkomen misplaatste solidariteit met de derde wereld wezen, want hier hebben we toch echt water zat.
En in de derde wereld is ook water zat, maar er zijn daar jammer genoeg wel veel te veel mensen.

vetkleppert | 28-12-12 | 19:37

Water politie?

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 19:37

Heb ook zo'n ding, trek meteen de hele waterleiding leeg voordat het te laat is...

bijdehans | 28-12-12 | 19:37

Serieus?! Moeten we nu echt DOUCHEKOPPEN gaan smokkelen door die KUT-EU!!1!!?

Tommygunner | 28-12-12 | 19:38

zonder warme douche na 11 uur werk ook geen 11 uur werk. Daar ben ik heel strict in.

sufkut | 28-12-12 | 19:38

Nee, deze Godwin ga ik niet maken.
Wat een mafkezen!

prince | 28-12-12 | 19:39

Ze willen dat we allemaal zo een douchekop gebruiken met een heel klein kudstraaltje.
Niemand die ambtenaren nooit verteld dat die voor je smoel zijn?
img.cbcdn.net...

miko | 28-12-12 | 19:39

pssst regendouche kopen?

lenniehaan | 28-12-12 | 19:40

Zoals je vroeger je carburateur van de brommert uitboorde ga je dat nu met je douchekop doen. Leve de vooruitgang.

Godsammekraken | 28-12-12 | 19:40

Flinke kerel die bij mij komt kijken wat er sproeit.

Jackanders | 28-12-12 | 19:40

EU stinkt..QED.

larie | 28-12-12 | 19:40

* badkuip vollopen laten doet *

Chiant | 28-12-12 | 19:40

ach, dan maak ik zelf wel een douchkop, een paar gaatjes in een plaat. zo moeilijk kan dat niet zijn.

Bomba23 | 28-12-12 | 19:40

Blijf met je poten van mijn douche af. Die is heilig. Daar wordt ik wakker onder, daar kan ik ontspannen.


Gewoon nee.

Meeroever | 28-12-12 | 19:40

Toch wel een fijn idee dat er mensen zijn die voor anderen bedenken wat goed en fout is. Het volk is door de bank genomen net slim genoeg om hun billetjes af te vegen, dus goed bedacht door het parlement.

Strohond | 28-12-12 | 19:41

They can take our freedom, but they'll never take our showerheads!!1

AshleyJ"Ash"Williams | 28-12-12 | 19:41

Wel zo zuurzaam, natuurlijk.

vetkleppert | 28-12-12 | 19:41

Deze leiders verdienen een ander soort douche.

Swemmei | 28-12-12 | 19:43

Dus in plaats van 1 grote stortdouche, moet je nu 4 douchespaarkopppen naast elkaar plaatsen? Hoeveel extra leidingwerk is dat wel niet?

Ik was in Haren | 28-12-12 | 19:43

@Godsammekraken | 28-12-12 | 19:40
Dat is wel het meest trieste, die spaardouches kun je dus ook gewoon slopen. Eraf halen en anders zelf een mooie regendouche maken. Ik heb een giga plaat en vind het H.E.E.R.L.I.J.K.

miko | 28-12-12 | 19:44

Als de regendouchekop van Joodse makelij was geweest, dan had men het woord verbod niet in de mond durven nemen.

Strohond | 28-12-12 | 19:44

Binnenkort mag u alleen nog producten kopen die door Herman zelf zijn goedgekeurd.
Echt een vooruitgang die EU. Het ene voordeel na het andere rolt er uit die briljante koppen daar in Brussel.
Dat ze zich eens richten op het oplossen van daadwerkelijke problemen in plaats van het creëren steeds maar nieuwe problemen.

Herr Knäckebröd | 28-12-12 | 19:44

Zonder AT komt zo'n gemeentelul die dat gaat controleren nooit levend binnen.

Canis Spurcus | 28-12-12 | 19:44

Bakita zal het worst wezen ,die wast zich toch nooit!

miko | 28-12-12 | 19:44

Ah, de EuroDDR....
Straks wordt nog door die Eurokliek bepaalt hoe groot uw kerstboom mag zijn...

knerf | 28-12-12 | 19:45

@Strohond | 28-12-12 | 19:44
Heb je hem weer met zijn gejodel.

vetkleppert | 28-12-12 | 19:45

Als het werken toevallig opgevolgd wordt door een feestje, sta ik gewoon twee keer onder die waterval.
Mag dat dan ook niet meer?

Jackanders | 28-12-12 | 19:45

Jackanders | 28-12-12 | 19:40
U bent een liefhebber van de stevige herenliefde?

Strohond | 28-12-12 | 19:46

En bedankt Eurofielen, voor het stemmen op partijen als de VVD, PvdA, D66, Groenlinks en het CDA.

Old_Spice | 28-12-12 | 19:46

nooit behoefte gehad aan een regendouche..
morgen maar eens de stad in voor zo'n ding.

anusföhn | 28-12-12 | 19:46

Als ik zo wil douchen, ga ik wel naar een franse camping! pffff

Geenwiekent | 28-12-12 | 19:46

knerf | 28-12-12 | 19:45 | + 0 -

Domme zak, "Bepaalt"moet zijn "Bepaald".
Dat krijg je ervan als je overmand door wijn en woede gaat posten.

knerf | 28-12-12 | 19:46

Niet om het een of ander, maar hoe doucht van Rompuy zelf eigenlijk? En de andere leden van het Brusselse politburo? Ik heb het donkerbruine vermoeden dat eerdergenoemde dames en heren het zelf niet zo nauw nemen met het waterverbruik..

Tietmier | 28-12-12 | 19:46

Ik nomineer de EU voor de Golden Shower!

ZDEV | 28-12-12 | 19:46

Strohond | 28-12-12 | 19:44
Je kan het toch niet laten hè? Jodenhater.

AshleyJ"Ash"Williams | 28-12-12 | 19:47

waar gaat het heen met deze wereld.
neem aan dat de ambtenaren op deze wereld ook nog iets menselijks in zich hebben en dus ook normaal willen leven.
dat er zoveel mensen sterven door ondervoeding is gewoon de natuur. bij gebrek aan prooien gaan jagers dood. bij weinig jagers komen er weer veel prooien, dan komen er weer veel jagers en dan is de cirkel weer rond.

Pieter4888 | 28-12-12 | 19:48

@Strohond | 28-12-12 | 19:46
Ja, ik ben een echte vuurwerk-homo.

Jackanders | 28-12-12 | 19:48

Had ik al verteld dat ik vandaag zoveel vuurwerk heb gekocht in Duitsland (19% BTW, geen pestwetten die ondernemers op kosten jagen) dat ik zelfs 2x moest rijden om al die meuk thuis te krijgen?
En dan ook nog te bedenken dat ik wel 100km verder Duitsland in ben gereden om lange rijen Kuddelanders te vermijden! Kost veel peut, maar bespaart veel poet.

* Dikke middelvinger opsteken doet naar Groenlinks *

Chiant | 28-12-12 | 19:49

Heil de Grote Leiders in Brussel!! We hebben maar te doen wat het Politburo aldaar beslist. Paraguay, here I come.

brutus68 | 28-12-12 | 19:49

Zelfs de trekpop van Wientjes is inmiddels ingezet om het klootjesvolk in het Europese Gareel te houden... Hoe ver denken deze autocraten te kunnen gaan eigenlijk?

Ales | 28-12-12 | 19:49

Een theezetverbod is in verband met de te verwachte protesten, zeker geen optie? Wat een angsthazen, tsja.

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 19:50

We hebben hier potverdorie zoveel water dat het bijna de woonkamer in stroomt, en dan mag ik geen regendouche meer kopen? Meldpuntgroenlinks!

Ikweetni | 28-12-12 | 19:50

vetkleppert | 28-12-12 | 19:45
Jodelen is goed voor de ontspanning en daarnaast is feiten benoemen zeg maar helemaal mijn ding.

Strohond | 28-12-12 | 19:50

@Chiant | 28-12-12 | 19:49
Ik ga morgen nog een keer, met een boedelbak.

Jackanders | 28-12-12 | 19:51

knerf | 28-12-12 | 19:46
En dan is het ook nog eens EUSSR ipv euroDDR.

Canis Spurcus | 28-12-12 | 19:51

Een verbod op koud weer zou veel meer besparing opleveren

Tim Grimback | 28-12-12 | 19:52

@Strohond | 28-12-12 | 19:50
Volgens mij heb je gewoon een ziekelijke preoccupatie met het oude volk. Geen topic waar jij geen Joden aan de haren bij weet te slepen.

vetkleppert | 28-12-12 | 19:52

Heel goed, hoogste tijd voor een douchekopinterventieteam.

*naar voorhoofd wijst*

Parsons | 28-12-12 | 19:52

Ha we krijgen dus binnenkort de Gestapo douchekop brigade aan de deur om te controleren. Ik begin weer ergens jeuk te krijgen maar aangezien ik elke morgen de badkuip vol laat lopen fluit ik vrolijk verder.

joyriders | 28-12-12 | 19:53

Als ze dan toch zo graag iets willen doen laten ze zich dan eens verdiepen in regenwater wat gewoon het riool in loopt en waar je prima de plee mee kan doorspoelen, de plantjes water geven, kleding wassen en douchen.
Het komt gewoon uit de lucht vallen ..

SyntaxError | 28-12-12 | 19:53

Jackanders | 28-12-12 | 19:48
Denkt u wel aan de rubbertjes als u zich in uw achterste laat buffelen.

Strohond | 28-12-12 | 19:54

vetkleppert | 28-12-12 | 19:36

Naast mijn vriezer met kromme reuzenbananen.

SharpEye | 28-12-12 | 19:54

Had daarnet een Italiaan aan de deur.
Hij identificeerde zichzelf als EU inspecteur, afdeling regendouches.
Moet ik verdorie met die kou weer een twee meter diepe kuil graven.
Naast die Griekse gloeilampeninspecteur van onlangs.

ZDEV | 28-12-12 | 19:54

@Chiant | 28-12-12 | 19:49
Je hebt neem ik aan ook getankt? dat is ook weer de moeite om te doen bij de buren
heb wederom 20 jerrycans van 50 liter op voorraad in het schuurtje, hoop allen dat de belhamels komende dagen geen vuurwerk naar binnen gooien..

Tim Grimback | 28-12-12 | 19:55

vetkleppert | 28-12-12 | 19:52
Begint het op te vallen? Dat is niet goed. Straks doet Joris nog een melding bij het CIDI.

Strohond | 28-12-12 | 19:56

@Jackanders | 28-12-12 | 19:51
Pijlenpakket van Weco in NLD: 22 stuks à € 79,95
Pijlenpakket van Weco in DEU: 20 stuks à € 19,95
Identieke pijlen, ander wikkel. En ander belastingregime.

Chiant | 28-12-12 | 19:56

Laat de mijne nou net afgebroken zijn, dus als Ermanneken van den Rompwie op zijn eigen kosten in mijn badkamer gaat klussen is hij van harte welkom en dan zal het me jeuken welke Grune Punkt Kema Keur Diervriendelijk Macrobiologisch Dynamisch TuV geprufde kop hij er neerhangt.Maar de EU moet zeker de noodzaak van hun subsidiehonger weer eens aantonen.

Graaisnaaiert | 28-12-12 | 19:56

Hangt u allemaal ff de tag #upyourassvanrompuy aan op twittert? Dan is dat ongedierte ook weer op de hoogte.

count von ziegenpuss | 28-12-12 | 19:56

@Tim Grimback | 28-12-12 | 19:55
Dat niet alleen! Ook meteen de maandelijkse boodschappen ingeslagen. En de banden laten vervangen.

Chiant | 28-12-12 | 19:57

Ik ging er qua gebruik op achteruit na aanschaf van mijn regendouchekop, ik kreeg geld terug t.o.v. mijn pre-regendouche, en dat tegen dezelfde douchetijden van zowel mij als mevrouw j0shua

j0shua | 28-12-12 | 19:58

En de komende jaren staan er de volgende regels ook nog in de planning:
- uw cv mag geen water leveren van meer dan 63 graden
- uw verwarming mag maximaal 2 uur per dag op 22 graden, minimaal 10 uur per dag op 14 graden of lager en de rest van de tijd op 17 graden.
- u mag per jaar maximaal 2 paar door brussel goedgekeurde schoenen van maximaal maat 42 kopen, groter is verspilling, want dat heeft u toch niet nodig.
- nieuw te verkopen gasfornhuizen mogen maximaal 3 gaspitten hebben van standaard formaat
- winterbanden worden verplicht
- zomerbanden worden verplicht wanneer winterbanden dat niet zijn
- extra heffing voor mensen boven de 80 kilo of boven de 1 meter en 80 centimeter wegens zinloos innemen van ruimte
- nieuwbouwwoningisolatieheffing, boven de door het bouwbesluit voorgeschreven isolatie nog een extra heffing omdat isoleren een luxegoed is, dus 21% btw in plaats van 6%
- van rompuy aarslikkorting, u krijgt 10% korting als u van rompuy minimaal 3x in de week schoonlikt.
Ik kannog veel ergere dingen bedenken, maar doe dat uit veiligheidsoverwegingen maar niet.

Dezenaamhier | 28-12-12 | 19:58

Canis Spurcus | 28-12-12 | 19:51 | + 0 -

Je verbetert mij uitstekend.
Ik dacht al: ik doe die lui in Brussel iets tekort....

knerf | 28-12-12 | 19:58

Dat we dat zooitje in Brussel nog steeds betalen ....het gaat echt nergens meer over

snakeplisskin | 28-12-12 | 19:58

Ik heb een bad.

MyCatIsDoingThis | 28-12-12 | 19:59

Het is ook pure verspilling zo'n regenhoosdouche. Vroeger gingen we om de beurt alle zes in de kuip die moeder gevuld had met gekocht heet water uit een tonnetje, met één stukje zeep. Dat is pas zuinig!

deoudererijperevrouw | 28-12-12 | 19:59

@Ales | 28-12-12 | 19:49
Die pleepotten verkoper? Ha, wat een grap. Ik snap uberhaupt niet wat het MKB Nederland te maken heeft met de EU discussie. Onze export is namelijk afhankelijk van de vrijhandelszone, de tolunie, en het verdrag van Schengen. De EU staat los van onze export. De EU kunnen we zo verlaten als we dat willen. Dat zou ons in ieder geval een hoop geld schelen. En dan een nieuwe Noord-Europese Euro, en we zitten helemaal goed. Kunnen we dat ontzettend dure experiment de EU in zijn totaliteit opheffen. En als kers op de taart gaan we Van Rompuy, Baroso en Schulz even volledig financieel uitkleden voor hun totale mismanagement, en verbannen ze lekker naar Afrika.

Old_Spice | 28-12-12 | 19:59

Nog even en je bent verplicht te gaan naar openbare wasplaatsen waar je in groepen wordt schoongespoten met hogedrukspuiten.

Van Duyvenbode | 28-12-12 | 20:00

Heeft Maarten van Rossum al gereageerd?

Cuyahoga | 28-12-12 | 20:01

Nou dames, dat wordt zoeken naar andere manieren om uw rozenknopje te verwennen.

stijlepeen | 28-12-12 | 20:02

Afschaffen van de fokpremie lijkt me een beter alternatief.

Hei-kneuter | 28-12-12 | 20:02

Zelfs het mechanisme van de nieuwe Senseo is al met succes gekraakt. Kan je die bonenhouder eindeloos bijvullen alhoewel ik niet snap dat iemand sowieso Senseo zou willen drinken.

Kortom, ook dit wordt gekraakt al is het alleen maar om GL te zieken.

(Boumarkt is nog open, snel nog wat onderdelen halen)

Franz Jozef | 28-12-12 | 20:02

Regendouches zijn zoo oldskool....
in de moderne douche zitten dolbysurround 7.1 meerdere douchekoppen die met een venturistraal net zoveel water gebruiken als een rainshower douche.ze weten niet waarover ze praten die malle overbetaalde EEG ambtenaren
www.ecoshower.nl...

arretje | 28-12-12 | 20:03

@Van Duyvenbode | 28-12-12 | 20:00
Daarna de gaskamer in? Het lijkt er in ieder geval op dat Brussel goed op weg is met het uitroeien van de hardwerkende mannen en vrouwen van Noord-Europa.

Old_Spice | 28-12-12 | 20:03

@Chiant | 28-12-12 | 19:56
Ik weet, en ik hoef er maar 30 km voor te rijden (heen en weer).

Jackanders | 28-12-12 | 20:03

De helft van Nederland woont dichtbij zee.

Van Duyvenbode | 28-12-12 | 20:05

't wordt hoog tijd dat we op een of andere manier laten zien dat we dit geneuzel schijtziek zijn. Ik stel voor om voor iedere scheet een bezwaarschrift in te dienen, dat is mijn goede voornemen voor 2013.

sufkut | 28-12-12 | 20:05

De douchekoppen waar wachtgeld en onkostenvergoedingen uitstromen worden niet verboden.

stijlepeen | 28-12-12 | 20:05

Krijg de pip, door de kerstdrukte helemaal vergeten mijn jaarlijkse douche te nemen.

GnottoBlotto | 28-12-12 | 20:05

Dus omdat ze in andere delen van de wereld niet genoeg drinkwater hebben, moeten wij minder drinkwater gebruiken.

Gaat dat water wat wij sparen dan daar naartoe ? Nee ?
Goh.

Koninging Beatricks | 28-12-12 | 20:08

Dan schroef ik die spaarkop er gewoon af. Regelrecht onder de volle waterleidingstraal, en wat nu Rompuy?
Reserveoptie, heb ook nog een bad. Fuck de EU.

seven | 28-12-12 | 20:08

deouderrijperevrouw ..... 19.59
1 stukkie zeep?
Daarna zijn Gordon en Joling zeker geboren? Tsja.

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 20:09

@vetkleppert | 28-12-12 | 19:52
Ach een bepaald volk er aan de haren bijslepen, daar is hij niet de enigste in.

miko | 28-12-12 | 20:09

Als we in dit land ergens geen tekort aan hebben is het wel water. Dat spul stroomt vrijwel dagelijks in bakken naar beneden en wordt continu gerecycled.

Semper Pecunia | 28-12-12 | 20:09

knerf | 28-12-12 | 19:58
Geen dank. Zou toch zonde zijn als je overmand door wijn en woede deze technocratische engnekken laat wegkomen met een valse aanduiding.

Canis Spurcus | 28-12-12 | 20:10

Inmiddels in opdracht van EU een nieuwe pico klaar, komt in iedere ruimte van uw woning en registreert of u wel voldoende en verantwoord beweegt (vanaf feb 2014). Implantaat rfid klaar, deze controleert uw voedings en drinkgewoonten (vanaf mei 2013 bij huisartsbezoek ingebracht). Rfid chip id gekoppeld aan staatscomputer, bij overtredingen in consumptiepatroon komen onze medewerkers u corrigeren.
We zullen wat doen aan al te dikke ongezonde Europeanen.

Watapatja bv gaat groot worden.

Watapatja | 28-12-12 | 20:10

@Jackanders | 28-12-12 | 19:45
Een keer in de week met een nat washandje niks geen kraan meer laten lopen.

miko | 28-12-12 | 20:10

@sufkut | 28-12-12 | 20:05
Het zou mooi zijn als we dat hele EU bureaucraten zootje vast kunnen laten lopen nog voor ze echt begonnen zijn.

dj tonedeaf | 28-12-12 | 20:11

Zo te horen is Van Rompuy vanmiddag zijn wietpas gaan uitproberen, de randmongool. En daar is de volgende Haiku uitgekomen:


Water, Regen
Kut
Douchekop
Zeg ik!

De Droit | 28-12-12 | 20:12

@miko | 28-12-12 | 20:10
Dat soort gein bewaar ik voor in het bejaardenhuis.
Als ik dat al red.

Jackanders | 28-12-12 | 20:13

Dit is de voorloper van waterbelasting.

dj tonedeaf | 28-12-12 | 20:14

Tis wel duidelijk wat de EU wil. Zelf goudgerande arbeidsvoorwaarden en gouden badkranen en de belastingbetalende Nederlanders mogen zich na gedane arbeid nauwelijks relaxed wassen. Als slaven van de EUssr nomenclatura .

seven | 28-12-12 | 20:15

@Strohond | 28-12-12 | 19:54
Nee, risico van het vak.

Jackanders | 28-12-12 | 20:16

Door dit soort maatregelen maken die zwaar overbetaalde megalomane idioten met een tunnelvisie groter dan het ego van Ad Melkert zich volstrekt belachelijk.

eerstneukendanpraten | 28-12-12 | 20:16

Shit, net een Hudson Reed WaterBlade Hoofddouche met waterval en regendouche geinstalleerd.

rickie57 | 28-12-12 | 20:17

Arno Bonte loopt na het lezen van dit bericht al een paar uur met een stijfje rond.
Een ongewassen stinkend stijfje welliswaar, maar toch.

Cuyahoga | 28-12-12 | 20:18

Binnenkort beslist de EU ook over ons toiletpapier , we kunnen er dan ook netjes onze huidige euro biljetten voor gebruiken .

likmegaties | 28-12-12 | 20:18

Ik zie een nieuw meldpunt aankomen..... -_-

K_K | 28-12-12 | 20:19

eerstneukendanpraten .... 20.16
Ad Melkert, bestaat die naam nog?

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 20:19

We leven in een vrij land , vertel ik mijn kinderen wel eens.
leefden.....leefden in een vrij land wordt dat voortaan....

watsinneneem | 28-12-12 | 20:19

Over een paar jaar ga ik m'n belastinggeld gewoon lekker naar een niet-EU land brengen waar hard werken nog wel loont en er geen internationale overheid bepaalt welke verlichting en douchekop ik wel of niet mag hebben.
Om te kotsen, heel die EU.

panadol | 28-12-12 | 20:19

weet u wie ook een fixatie op douchekoppen had?

Smarties | 28-12-12 | 20:19

Verloopstukje op de markt brengen zodat je twee slangen met douchekoppen kunt aansluiten, en je loopt over een paar jaar helemaal binnen. Denk in kansen!

Taggart | 28-12-12 | 20:20

Canis Spurcus | 28-12-12 | 20:10 | + 0 -

Right you are... Ere wie ere toekomt en we kunnen deze grootverdieners en maniakale plannenmakers niet genoeg met de juiste kwalificaties behagen.
We betalen er tenslotte voor, dus hier en daar wat giftige lauwerkransen uitdelen aan dit zichzelf uitstekend in stand houdende Eurorapalje, moet van tijd tot tijd onze burgerplicht zijn.

knerf | 28-12-12 | 20:21

Ik heb ik twintig jaar mijn auto misschien vier keer gewassen. Krijg ik dan extra douchebonnen?

Schoorsteenveger | 28-12-12 | 20:21

Commentaar vakbondsbaas ( met dank aan Koot en Bie):

"Deze douchen hadden win in de verste verte niet verwacht!"

knerf | 28-12-12 | 20:24

Ze moeten eens naar Europa kijken voordat ze bepalen wat er verboden moet worden. De Fiat Multipla, bijvoorbeeld. Niet degelijk, niet erg zuinig en ook nog eens spuuglelijk. Doe daar eens iets aan, stelletje lutsers.


Ik vind die blauwe vlag met die gele sterren ook helemaal niets. Weet je hoe erg het milieu onder druk staat door de massale productie van die dingen voor elk gemeentehuis in de Europese Unie? Verbieden, zeg ik!

Nequebard | 28-12-12 | 20:24

Ik woon sinds enige tijd in België, en de huisbaas heeft dus zo'n douchekop geïnstalleerd. Dit in combinatie met beperkt warm water is op de vroege maandagochtend uiterst, -uiterst deprimerend. Burgers van het vaderland strijd tegen de koude straal met alles wat u hebt, voor het te laat is.

hetiskoffietijd | 28-12-12 | 20:24

EU wil, zal en moet over ons leven beschikken, lijkt me beter.
De minachting naar de burger is ten top geheven.
Dank zij onze eigen CDA en andere zelfverkozen politieke minkukkels. Onder aanvoering van Bilderberg, met als opperhoofd van deze malafide organisatie onze eigen trix. En die is weer eerste belanghebbende van de banken en Shell enzo. Trix staat ook boven de wet, welke desgewenst aangepast word om haar eigen belang ( is zoveel mogelijk geld en macht inzamelen) veilig te stellen. Sorry, meer positiefs voor ons kan ik niet plempen.

kiezer | 28-12-12 | 20:24

'Tegen wanneer de Europese Commissie het verbod wil doorvoeren, was gisteren nog niet onmiddellijk duidelijk: het voorstel maakt deel uit van een hele reeks maatregelen, die nog een lange procedure door moeten.'

Er komen dus nog wat meer debiele plannetjes achteraan. Ik hoop dat het kabinet snel valt en we deze keer de juiste keuze maken; WEG met die EU!

dj tonedeaf | 28-12-12 | 20:24

En mogen die tettensproeiers nog ?

Nonkel Frituur | 28-12-12 | 20:25

Iets met EU, Duitsers en douchen

das_Freudenmädchen | 28-12-12 | 20:25

Rectificatie:

Commentaar vakbondsbaas (met dank aan Koot & Bie)

"Deze douchen hadden wij in de verste verte niet verwacht"...

knerf | 28-12-12 | 20:26

@hetiskoffietijd | 28-12-12 | 20:24
Die had ik dan na één keer proberen weer gedeinstalleerd en mooi vervangen.

dj tonedeaf | 28-12-12 | 20:26

We mogen binnenkort staatsdouchemuntjes kopen bij het gemeentehuis, identiteitscontrole met vingerafdruk en ID-kaart. Lekker in de rij staan te stinken.

rotweer | 28-12-12 | 20:28

Jeetje....dat zal mijn vrouw in een intense depressie doen belanden. Na enkele bijzonder goede jaren relatie is de douchekop haar nieuwe vriend in barre tijden aangezien ik 300 % arbeidsintensiever moet zijn om de aardappels op tafel te krijgen en de souflaki richting athene

Dhr. W. Anhoop | 28-12-12 | 20:30

@ rechtvaardigerechter 20:19

Ja, helaas wel, hij heeft je net een minnetje gegeven. Brei het wel weer goed btw...

eerstneukendanpraten | 28-12-12 | 20:30

Hebben die faalhazen daar in Brussel nou echt niet door dat ze te kijk staan als nitwits en dombo's.
De stompzinnigheid daar wordt met de dag erger!

lanexxx | 28-12-12 | 20:31

Ik zet vast koffie klaar voor de buitengewone opsporingsambtenaren. Illegale douchekoppen, je moet er toch niet aan denken.

Armin Langbaard | 28-12-12 | 20:31

Man man man, wat stevenen we af op een totale dictatuur.

Centerparcs kan dan ook wel sluiten, want al die subtropische zwemparadijzen moeten we niet willen. Zwemmen en water gebruiken voor glijbanen, hoe durven we!
Kuntschaatsbanen; allemaal sluiten. Hoe durven we water te bevriezen om daar vervolgens plezier op te hebben. Weet je wel hoeveel zielige Afrikanen daarvan kunnen drinken?

Straks zeker ook nog maximaal 1 badkamer per 100m2, want stel je voor zeg, dat je een 2e badkamer/toilet in huis laat aanleggen. Waterverspilling!

Heel Europa ondervindt hevige overlast van barbaren uit Arabische landen en Oost-Europees tuig en Brussel gaat zich druk maken om douchekoppen.

Des te eerder dit Europa ter ziele gaat, des te beter.

lion@night | 28-12-12 | 20:33

Laatst in een hotel verbleven waar mijn badkamertje een regendouche had. Het kon me niet bekoren. *badkuip vollopen laat*

Zware Majesteit | 28-12-12 | 20:33

@ mezelf 20:30

S.B. ben je er weer?

eerstneukendanpraten | 28-12-12 | 20:36

eerstneukendanpraten ... 20.30
Ach met kuddo's kan Ad geen kwaad, meer moeten we hem ook niet meer toevertrouwen. Tsja.

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 20:36

ik heb een regendouchekop in combinatie met een warmtewisselaar op het afvoerwater.
Zo bespaar ik 40% op mijn warmwaterkosten en dat terwijl ik note bene een amazonedouchekop in een stoomcabine heb.

treser.info | 28-12-12 | 20:36

De wereld gaat kapot aan overbevolking?

Kunnen we niet alle geflipte guerillagroepjes in Congo tot de tanden bewapenen? Congo is een hotspot van bevolkingsgroei en ik heb me laten vertellen dat dit soort groepjes daar best wel eens iets aan doen.

omanders | 28-12-12 | 20:36

@dj tonedeaf | 28-12-12 | 20:26
Dat zou kunnen, maar dan is er de rest van de dag ook geen warm water meer voor de afwas of de andere huisgenoten. Hier, grenzend aan Brussel, zijn de gevolgen van al die regels al goed voelbaar. Zo hebben wij vuilniszakken van 8,50 per rol, waarop een rode sticker wordt geplakt met een waarschuwing als er een blikje in wordt ontdekt door de vuilnisman, en de keer daarop een boete.
Het is nog niet te laat Nederland.. U kunt het verschil maken..
Zeg nee tegen ongewenste lijfgeuren in het OV en parken vol met gedumpte luiers, want dat komt er dus van.

hetiskoffietijd | 28-12-12 | 20:37

@dj tonedeaf | 28-12-12 | 20:26
Dat zou kunnen, maar dan is er de rest van de dag ook geen warm water meer voor de afwas of de andere huisgenoten. Hier, grenzend aan Brussel, zijn de gevolgen van al die regels al goed voelbaar. Zo hebben wij vuilniszakken van 8,50 per rol, waarop een rode sticker wordt geplakt met een waarschuwing als er een blikje in wordt ontdekt door de vuilnisman, en de keer daarop een boete.
Het is nog niet te laat Nederland.. U kunt het verschil maken..
Zeg nee tegen ongewenste lijfgeuren in het OV en parken vol met gedumpte luiers, want dat komt er dus van.

hetiskoffietijd | 28-12-12 | 20:37

We betalen er toch riant voor lutsers!

Sliptong | 28-12-12 | 20:41

Daar sta je dan. Voor lul. Met je ecokop.
Naast je inpandige zwembad van welhaast Olympische propoties.

www.google.com...

Bezorgdenverjaagster | 28-12-12 | 20:41

@ rechtvaardigerechter 20:36

Krijg steeds meer de indruk dat ene v.d. Graaf zich door deze linkse laplul liet inspireren toen hij een bekend politicus ombracht. YouTube liegt namelijk nooit...

eerstneukendanpraten | 28-12-12 | 20:42

En ik stook er ook lustig op los! Betaal ik ook riant voor! Lutsers!

Sliptong | 28-12-12 | 20:42

En als ik een CO2 neutraal huis zou willen moet ik ook alle planten, huisdieren, kinderen en vrouw omleggen om vervolgens zelf ergens anders te gaan wonen! Dat gaat me fors te ver! Lutsers!

Sliptong | 28-12-12 | 20:44

Ik heb drie regendouches in huis. Waterdruk is in verband met eerdere bemoeizucht klote, maar een hydrofoor heeft daar korte metten mee gemaakt. Voor iedere maatregel die wordt bedacht, heb ik twee oplossingen.

Der Icebear | 28-12-12 | 20:44

Wedden dat dit niet door gaat. Volgende idee is mega tax op water.

Veel Vaak | 28-12-12 | 20:46

En dan mogen we niet wantrouwend zijn over de EU van onze Beatrix...

jip_86 | 28-12-12 | 20:46

Oh nou moet je echt opflikkeren.

Nietvoordekat | 28-12-12 | 20:46

@Ikweetni | 28-12-12 | 19:50
Als ik meer douche levert dat extra werk voor het Woudagemaal. Dat doet een hoop dagjesmensen plezier.

frank87 | 28-12-12 | 20:47

Even ter duidelijkheid..wij worden gedwongen andere landen te sponsoren, en omdat die tokkies uit de rimboe hun water putten vervuilen en/of vernielen willen de zieligheid industrie van de EU even komen bepalen wat IK doe in mijn badkamer? Dat ik zelf betaal?

ZiekVanDieJankers | 28-12-12 | 20:47

rompie is toch alleen maar into golden shower....klaterend, dat dan weer wel!

dekogelkwamvanlinks | 28-12-12 | 20:47

Ik laat met de waterbesparende douchekop mijn bad vollopen.
.
Dan draag ik toch mijn stentje bij.

Jan Toeternuitje | 28-12-12 | 20:48

@deoudererijperevrouw | 28-12-12 | 19:59
Voor een keertje een bad water kopen, koop je tegenwoordig een badkamer.

frank87 | 28-12-12 | 20:51

Er zijn wel eens meer douches ontwikkeld voor mensen die een lange treinreis achter de rug hadden. Kan me even niet herinneren waar dat was. Het wordt pas echt oppassen als een Duitser de leiding van dat douchekop project krijgt.

Boy Cot | 28-12-12 | 20:52

@Dhr. W. Anhoop | 28-12-12 | 20:30
Ja maar gozer, die Souflaki richting Athene is het toch drie dubbel en dwars waard? Vraag maar aan Rutte, Pechtold, Buma, groenlinksvent en Samsom.

Old_Spice | 28-12-12 | 20:53

eerstneukenendanpraten ...... 20.42
Laten we hopen, dat dit ooit wordt "recht" gezet.w

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 20:56

@Koninging Beatricks | 28-12-12 | 20:08
Wat, straks ga je ook nog vertellen dat al dat eten dat ik vroeger op moest eten ook niet naar de hongerige negertjes in Afrika is gegaan.

frank87 | 28-12-12 | 20:57

dus omdat ze in afrika minder schoon water hebben moeten wij onze welvaart inleveren, alleen socialisten kunnen dit verzinnen.

cumshaft | 28-12-12 | 20:57

De EU zorgt straks ook voor een aanpassing in onze CV-ketels, zodat we straks maximaal 7,2 minuten per persoon per dag (PPD) kunnen douchen, en het water niet warmer wordt dan 37 graden.

Slipsnifter | 28-12-12 | 20:58

Moet direct denken aan dat prachtige Richard de mos filmpje met Rutger. Thermostaat op 29 deuren open vanwege de binding met de natuur, alle lampen aan is gezellig, kraan doorlaten lopen voor de luchtvochtigheid.
Drie keer douchen per dag half uurtje per keer ja lekker fris en fruitig is belangrijk je weet nooit wie je tegen komt. Heerlijke vent die Richard.

Veel Vaak | 28-12-12 | 20:59

@Slipsnifter | 28-12-12 | 20:58
Combiketels of boilers dus.

Slipsnifter | 28-12-12 | 20:59

@20:48 stentje = steentje

Jan Toeternuitje | 28-12-12 | 21:01

*to-do-lijstje aanvult*
.
- Waterput slaan in de achtertuin
- Hwa's aansluiten op een grote regenton
- Kleine do-it-yourself waterzuiveringinstallatie in elkaar knutselen
- Dikke middelvinger opsteken richting Rompie

Bertus Betonsloper | 28-12-12 | 21:02

en ondertussen wil de europese unie ook nog eens de waterbedrijven privatiseren (www.europa-nu.nl... (ja ik weet het links blogje) Gaat vast op zijn Nederlands, voorbeelden genoeg hoe het dus niet moet.

gummetjes | 28-12-12 | 21:02

Men neme een hydrofoor in combi met een warmtewisselaar voor warmte terugwinning op het afvoerwater.

treser.info | 28-12-12 | 21:03

Van Rompuy zelf schijnt een oude hobbit te zijn. Mompelt de hele dagen iets over 'the precious' maar douchen, ho maar.

Armin Langbaard | 28-12-12 | 21:04

Water .............. , het commerciële goud van de toekomst. Het "tuig" zit al aan de koppen, eh ik bedoel knoppen. Tsja.

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 21:06

Er loopt hier een groen linkser iedereen in de min te werken.

Veel Vaak | 28-12-12 | 21:06

Niets is zo slecht voor het milieu of voor mensen of democratie als de Europese Unie,

Dus bemoeien die Godwins zich zelfs met een douchekop. Ik hoop dat ze dood gaan. Maar vrees dat ze eerst de dood van ieder ander afwachten in hun bunker, voor ze zichzelf afschieten.

Jan Passant mk2 | 28-12-12 | 21:07

Gelukkig dat de stortdouche niet meer mag *** gaat weer rustig in het jacuzzi zitten ***

FapMaster | 28-12-12 | 21:07

Nou oke, dan hang ik er wel 2 op.

noerg | 28-12-12 | 21:07

Zoet water wordt schaars. Goed dus dat de EU maatregelen neemt om dit soort verspilling tegen te gaan.
Miljoenen mensen moeten het doen zonder geregelde zoetwatertoevoer en wij hier maar denken dat het uit de kraan komt.

Come to speak of it - het komt verdomme gewoon uit de kraan!

Ratzinger | 28-12-12 | 21:10

Zo juist pak Witte Reus geleegd in stadsfontein om duidelijk te maken dat ik schuim van woede. 10 kiloverpakking was iets te royaal.

Watapatja | 28-12-12 | 21:11

Zo juist pak Witte Reus geleegd in stadsfontein om duidelijk te maken dat ik schuim van woede. 10 kiloverpakking was iets te royaal.

Watapatja | 28-12-12 | 21:11

Waarmee zou een regering zich moeten bemoeien?
1) Met genoeg drinkwater
2) Met religie
Je m.o.e.t. kiezen!

Einde van de Domheid | 28-12-12 | 21:12

Als Bruxelles nu gewoon het verwarmen van water verbiedt, besparen we met ons allen sowieso een heleboel gas, kolen en uranium, en doucht de brave burger niet langer dan 30 seconden en besparen we nog veel meer water ook dan met zo'n gemankeerde regendouche.
Bijkomend voordeel in Brusselse ogen: we gaan stinken als een Fransoos dus dat maakt de assimilatie makkelijker.

Guido | 28-12-12 | 21:13

De EU heeft ons wel veel welvaart gebracht, en ook vrede. Anders zou men niet de Nobelprijs voor de Vrede hebben gekregen, zo simpel is dat.

Zonder EU was er nu oorlog tussen Gelre en Utreg.

Leve de EU!

Ratzinger | 28-12-12 | 21:15

Bertus Betonsloper
Goed idee maar zuivering is niet nodig bron geeft mits diep genoeg geslagen prachtig helder water. Wel verdomd koud wat jammer is maar valt met zonneboiler en buffer op te lossen.

Veel Vaak | 28-12-12 | 21:15

Een kamp vol douchekoppen, cyclon b en alle eu ambtenaren klinkt op zich niet verkeerd

Eagle_Eye | 28-12-12 | 21:16

Bertus Betonsloper | 28-12-12 | 21:02
Voor die eigen waterput slaan heb je waarschijnlijk weer een miljoenmiljard vergunningen nodig. Van Brussel..

Canis Spurcus | 28-12-12 | 21:16

Alles voor de "interne markt"!

Helaas is er in de interne markt die EU heet wel steeds minder te verkrijgen.
De Zweden zijn van hun snus beroofd. Gloeilampen zijn voor particulieren verboden. En in tegenstelling tot de Verenigde Staten waar 2 staten marihuana hebben gelegaliseerd, moeten hier in Nederland coffeeshops overige Europeanen weigeren.

En nu dus de douchekop. Ik ben benieuwd wat het volgende verbod zal zijn. I gok op terrasverwarmers (uiteraard alleen voor particulieren)

Adams Appel | 28-12-12 | 21:16

Zal wel van zo´n malloot uit Zuid-europa zijn afgekomen, eentje die zijn tuin de hele zomer niet heeft mogen sproeien, die vindt dan maar gelijk dat heel de EU zuinig moet zijn met water. Zo werkt dat meestal in de EU.

Havenwerker | 28-12-12 | 21:17

@Watapatja | 28-12-12 | 21:11
da's al 20 kg nu

dj tonedeaf | 28-12-12 | 21:17

Guido | 28-12-12 | 21:13 | + 0
Hoe zou het zijn als je je comment begon met: Als Bruxelles morgen eens van de kaart genuked zou worden?

Zou ik geen enkel, maar dan ook geen enkel probleem mee hebben.

Hmm, zul je net zien dat ik weer voor raksist wordt uitgemaakt omdat er toevallig ook Arabijers en mocro's wonen (die de helft van de Brusselse agglomeratie bezet houden, dit terzijde).

Ratzinger | 28-12-12 | 21:17

Eagle_Eye | 28-12-12 | 21:16
No U didn't. Oeps yes U did.

AshleyJ"Ash"Williams | 28-12-12 | 21:18

Zag dit topic net pas, lag heerlijk in honderden liters water. Warm ook nog.

Elisabeth2 | 28-12-12 | 21:18

dj tonedeaf | 28-12-12 | 21:17 |
We hebben 2 stadsfonteinen. Ben motgen in Den Haag, toch maar even langs Hofvijver.

Watapatja | 28-12-12 | 21:19

Ik voorzie de glorieuze terugkeer van het aloude badhuis. 1 x per week wassen, wel eerst je EU-rfid laten scannen, dan kun je voor een absurd bedrag een stuk EU-zandzeep aanschaffen en dan heb je 5 minuten om je te wassen, gadeslagen door de camera's van de EUstasi ...

canardo | 28-12-12 | 21:20

Einde van de Domheid | 28-12-12 | 21:12 | + 0
Je moet helemaal niet kiezen. Einde oefening.

Maar om je tegemoet te komen. Religie is een privé-zaak, waar de overheid zich dus niet mee moet bemoeien en al helemaal niet moet faciliteren via omroep, onderwijs etc.
Drinkwater kan de private sector prima oplossen. Ook geen overheid voor nodig.

De overheid heeft, althans hier, het geweldsmonopolie en moet zorgen dat een burger veilig over straat kan en dat schorem wordt opgepakt. Daarmee bedoel ik niet de mensen die 3 km per uur te hard rijden op een vijfbaanssnelweg, maar dat zul je begrijpen.
Voor de rest kun je vrijwel alles beter overlaten aan een andere partij dan aan de overheid - de overheid heeft, zoals je weet, geen zelfingebouwd correctiesysteem, zoals de markt dat wel kent.
Ja, op de markt gaat ook wel eens iets fout ja, geef ik graag toe.

Denk je dat een bedrijf met een financiële positie als die van de overheid nog een stuiver zou kunnen lenen?
Says it all. Vandaar dat men maar de belastingen verhoogt.

Hoe eerder je de overheid ziet als je vijand, hoe beter.

Tijd voor anarchie. Totale anarchie.

Ratzinger | 28-12-12 | 21:23

canardo | 28-12-12 | 21:20 |
Sorry, 1x per week is iets te veel, wordt per maand en bij speciale gelegenheden op aanvraag. wel tijdig aanvragen.

Watapatja | 28-12-12 | 21:24

@Ratzinger | 28-12-12 | 21:23
hear hear!

dj tonedeaf | 28-12-12 | 21:25

Ratzinger .....
Het is niet uw dag. Tsja.R

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 21:26

Waar maken die lui zich druk om? Al het zeewater en ander verontreinigd water kun je binnenkort filteren tot perfect drink-douche-water. www.extremetech.com...

tiswat | 28-12-12 | 21:27

Maar ook douchekoppen kun je vast 'opvoeren', danwel uitboren. Ik wed dat zeer spoedig de illegale opvoersetjes vanuit Brazilie of Rusland een feit zullen zijn, aangeboden door snorder en douchekoprunners die rondom de grotere bouwmarkten zullen gaan opereren. Ook het aantal louche zaken met illegale douchekoppen onder de toonbank, naast de vieze filmpjes van vroeger, zullen in opkomst geraken. Oude smokkelroutes zullen opnieuw in gebruik genomen gaan worden.

ZSU-23-4 | 28-12-12 | 21:30

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 21:26 | + -1
Het is elke dag mijn dag. Jij ziet dat verkeerd.

Het maakt niet uit of 1 mongool vindt dat ik er naast zit of honderd mongolen - het blijft de opvatting van mongolen.

Dat zijn dingen waar ik niet om geef.

Ratzinger | 28-12-12 | 21:31

Wanneer komt die herkauwer vrij? Kan hij meteen door naar brussel...

dj tonedeaf | 28-12-12 | 21:33

Hallo ratzinger ......
Verder alles goed met u? Na uw beschaafde reaguursels gelijk weer op de kast?

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 21:34

Mét natuurlijk nog een forse EU-belasting op de waterprijs. Te innen en af te dragen aan Brussel door uw waterleverancier. En wat verder nog volgt. Althans zolang de kruik te water gaat.

WirMachenMusik | 28-12-12 | 21:35

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 21:34 | + 0
In alle deemoed moet ik erkennen dat ik wel eens een opgewonden standje ben ja.

Ik heb daar mee leren leven, nu de rest nog.

Ratzinger | 28-12-12 | 21:35

Zoet water zal hier nooit schaars worden. Landen die momenteel slecht of geen drinkwater hebben lossen dat maar lekker zelf op. Schijtzooi met die kut EU. Volgend jaar snel kabinet laten crashen wilders op de troon. Wij uit de EU, gulden terug, inflatie goed hard op laten lopen lonen mee laten stijgen en oja alle criminele mocro's over de grens niks terug naar Marokko gewoon bij venlo over de schutting gooien.

Veel Vaak | 28-12-12 | 21:36

Genialiteit Vs. de grauwe middelmaat. Tenenkrommend, altijd weer.

AshleyJ"Ash"Williams | 28-12-12 | 21:37

WirMachenMusik | 28-12-12 | 21:35 |
Dan kunt u tegen die tijd het beste illegaal regenwater opslaan om de wc te spoelen en de tuin te wateren. Ken ook mensen die een waterput hebben laten slaan, verborgen onder een schuurtje, niemand die iets merkt.
Beste mensen, om de staat af te troeven zult u creatief moeten en kunnen zijn.

ZSU-23-4 | 28-12-12 | 21:38

En wat doen we met Badder Harrie.

Watapatja | 28-12-12 | 21:39

@Watapatja | 28-12-12 | 21:39
Die kan waterputten graven

dj tonedeaf | 28-12-12 | 21:40

Goed idee maar zuivering is niet nodig bron geeft mits diep genoeg geslagen prachtig helder water. Wel verdomd koud wat jammer is maar valt met zonneboiler en buffer op te lossen.
@Veel Vaak | 28-12-12 | 21:15 |
Wij begrijpen elkaar.
.
Voor die eigen waterput slaan heb je waarschijnlijk weer een miljoenmiljard vergunningen nodig. Van Brussel..
@Canis Spurcus | 28-12-12 | 21:16 |
.
Waarom zou je slapende honden in Brussel wakker maken voor een waterput in jouw achtertuin? Netjes camoufleren, geen hond die er iets van ziet...wel een beetje jammer als je 'foute' buren blijkt te hebben natuurlijk, maar goed... that's all in the game.
.
*weekend*

Bertus Betonsloper | 28-12-12 | 21:41

Mis nog de reactie van onze GS badeend Kaas de V.

Watapatja | 28-12-12 | 21:41

Ratzinger ..... 21.35
"Nu de rest nog"
Ik wil u daarbij best helpen, alhoewel dat niet mijn sterkste punt is. Ik bied dit overigens gratis aan, dus geen kuddo's gevraagd.

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 21:43

En ondertussen spoelen onze euro's gewoon keihard door het putje.
Doe daar eens wat aan Brusselse flapdrollen.

HotPotato | 28-12-12 | 21:43

Ik ben loodgieter en voorzie een mooie zwarte markt
*groothandel in noord korea zoekt*

John Doorzon | 28-12-12 | 21:45

Morgen meteen naar de Gamma om de meest water verslindende douche kop te halen die er te vinden is.

dezeookalbezet | 28-12-12 | 21:46

Die gekke amerikanen met al hun wapens en paranoide denkbeelden rondom de overheid. Ik begin ze steeds beter te begrijpen.

Pittybrad | 28-12-12 | 21:46

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 21:43 | + 0
Ik doe zelf niet aan die plusjes en minnetjes, behalve bij Bakito, die geef ik altijd een plusje.
Dat zal hem leren!

Ratzinger | 28-12-12 | 21:48

@AshleyJ"Ash"Williams | 28-12-12 | 21:37
Je zou um zo onder een ijskoude douche zetten, die grauwe middelmaat, of onder een kokend hete, of...Tsja.

La Vie En Rose | 28-12-12 | 21:48

rechtvaardigerechter | 28-12-12 | 21:34
Volgens mij bedoeld hij dat allemaal retories.
ZSU-23-4 | 28-12-12 | 21:38 |
In America is er iemand voor veroordeeld, het opvangen van regenwater. Want dat is staatseigendom.
Het land van de onbegrensde mogelijkheden (vooral oorlogvoeren)is superieur in het afschaffen van de belastingbetaler.

kiezer | 28-12-12 | 21:48

Pittybrad | 28-12-12 | 21:46 | + 0
Zeer juist gezien en opgemerkt.

Ratzinger | 28-12-12 | 21:48

Sijpelt al dat afgescrubte vuil onverdund het riool binnen waar het lekker vast kan klonteren, ja..een prettig idee.

Causa Sui | 28-12-12 | 21:50

Gegeven de huidige staat van de Europese Unie zou je toch zeggen dat de Europese parlementariërs zich druk zouden maken om andere zaken.

Wanneer men zich kan bezig houden met triviale zaken zoals douchekoppen kan dit maar één ding betekenen, het budget is veel te hoog. Gewoon halveren die hap zodat men wel gedwongen wordt om keuzes te maken.

therealbraindump | 28-12-12 | 21:51

Als "Brussel"nou eens ff ophoud met de dienst uit te willen maken, zijn we allemaal beter af.
Maarja....de Brusselse ambtenarij heeft nu eenmaal heul errug veel geld nodig. De kosten stijgen alsmaar. Want ze moeten eens per maand verkassen. En dat komen ze halen (lees, legaal afpakken)
Want zo hebben onze politieke lulhannesen en Bilderbergers dat geregeld. Burgers zijn om te betalen, voor de politiek. Amen.

kiezer | 28-12-12 | 21:56

Laurentien sopt al, die gaat met verplichte douchekoppen in minder dan drie minuten een hoop elektriciteit besparen.

Jonkheer Wttewaall | 28-12-12 | 21:58

kiezer | 28-12-12 | 21:48 |
Water opvangen als staatsgevaarlijke bezigheid, wie had dat ooit kunnen verzinnen...

ZSU-23-4 | 28-12-12 | 21:59

@therealbraindump | 28-12-12 | 21:51
Het zou me niet verbazen als er -naar goed socialistisch gebruik- niet eens over de echte problemen gesproken zou worden, kijk maar naar onze "eigen" politiek.
Waar je niet over praat bestaat immers niet, toch?

Slipsnifter | 28-12-12 | 21:59

Ik beschik over een stortregen douchekop, een hoosbui douchekop en een slagregen douchekop.
En voldoende voorraad om deze gedurende mijn leven en opvolgende generaties, tientallen keren te vervangen.
Zo kan ik ook zonder problemen nederland een jaar lang beleveren met 100 watts gloeilampen uit voorraad.
Ik vreet nooit rechte komkommers en de EU aftiteling op tabakswaren, snij of knip ik er consequent uit.
Voorts, stook ik electrisch op atoomstroom, en mijn drie open haarden met eikenhout via een schoorsteenkanaal, waar je een piano doorheen kan hijsen.
Ik schijt bij voorkeur rechtstreeks in het gezicht van Rompi, als je dat al een gezicht wilt noemen.
En Barroso ligt op de tegels voor de voordeur, zodat je je schoenen er aan kan afvegen.
Schultz staat in de hal, in de 'sieg heil stand'. Heel geschikt als kapstok en om je te laten beseffen, dat niet alles lelijkheid en droevenis is.

Pierre Lebon | 28-12-12 | 21:59

Een beetje vent heeft geen douche, maar baadt in zee of in de rivier. En dat gedoe over gloeilampen is ook niet aan hem besteed, omdat hij leeft op het ritme van de natuur. Wanneer het donker is, gaat hij eerst vrijen, daarna slapen.

Van Duyvenbode | 28-12-12 | 22:00

@Van Duyvenbode | 28-12-12 | 22:00
Haha zie me al in de waterweg liggen, ben ik binnen 10 minuten in hvh of rotjeknor, rara waar ben ik

dj tonedeaf | 28-12-12 | 22:02

dj tonedeaf | 28-12-12 | 22:02

Maassluis? Rozenburg? Vlaardingen?

Van Duyvenbode | 28-12-12 | 22:05

Zullen we nog eens opnieuw gaan stemmen over de EU? Iets fluistert mij in het oor dat een bepaalde uitslag niet helemaal correct was!!!

DijenkletserT | 28-12-12 | 22:07

@Van Duyvenbode | 28-12-12 | 22:05
Haha ja zoiets

dj tonedeaf | 28-12-12 | 22:11

ik schaar mij achter @vetkleppert | 28-12-12 | 19:36

naast de gloeilampen nu ook een regendouche op voorraad, mocht ie stuk gaan.

cloudoflogic | 28-12-12 | 22:14

Tja, wij hebben de EU, de VS heeft oboema..
www.telegraaf.nl...

Slipsnifter | 28-12-12 | 22:23

Als er morgen nieuwe verkiezingen zouden zijn,stemmen ze allemaal weer voor Brussel,dus niet zeiken,stumperds.

fleurtje | 28-12-12 | 22:23

@fleurtje | 28-12-12 | 22:23
Klopt, want "dat zeide ze op de tillevisie".

Slipsnifter | 28-12-12 | 22:27

That's it, enough is enough. Ik stem volgende keer PVV. Als we eenmaal uit de eu zijn stem ik wel weer een fatsoenlijke partij. Als die er tegen die tijd is tenminste.

Professor Superhirn | 28-12-12 | 22:30

Heeft allemaal niks met waterbesparing te maken of solidariteit met de minder bedeelden hier op aarde, maar met geld. Het geld dat wij minder zullen besteden aan water, zal belast worden tegen het 100% tarief. Van dat geld worden dan weer allerlei leuke dingen gedaan, zoals het aanstellen van verantwoordingsbewuste woningcorporatiedirecteuren, salarisverbetering van EU en lokale ambtenaren, energiesubsidie op windmolens etc.

Let maar op, de komende 10 jaar worden de overheden heel vervelend.

Ulle Ruttelflut | 28-12-12 | 22:30

@Professor Superhirn | 28-12-12 | 22:30
Helaas, te laat..

Slipsnifter | 28-12-12 | 22:33

Fuck de douche. Ik ga elke dag in bad!

_Fly66_ | 28-12-12 | 22:35

Is dit niet een 1 April grap? Of menen de idioten in Brussel het echt? Ze zijn van de pot gepleurd, de zotten.
Weg met de EU en vooral weg met de EU maffia.
En Bea de EU maar ophemelen in haar preek. Ook knetter.

ongelovigethomas | 28-12-12 | 22:46

Douchekoppen en champignons .
We zijn in goede handen mensen geen paniek alles komt goed....

lidlbier | 28-12-12 | 22:47

@slipsnifter

De incompetentie regeert in Brussel.

De strategie van het niet benoemen van problemen werkt alleen maar op korte termijn. Wanneer de daadwerkelijke problemen zoals het niet legitiem zijn van het Europees Parlement (negeren van de uitkomst van allerlei referenda) niet worden aangepakt zal de Europese Unie vroeg of laat uiteenvallen. En op zich is dit ook niet een gewenst ontwikkeling omdat dan ook de vrijhandelszone (heeft echt welvaart gebracht)uiteen zal vallen.

therealbraindump | 28-12-12 | 22:47

Gewoon je vriendin eruit gooien. scheelt 2/3 water.

Mr_Pikibelly | 28-12-12 | 22:49

www.fucktimkuikenhetdouchekoppenverbod.org of zo?

Tinus Trekveer | 28-12-12 | 22:49

Nou moet ik ook nog 100 douchekoppen inslaan? Alsof 100 gloeilampen niet genoeg waren. Dat gaat kapitalen kosten. Ik denk dat de kamerthermostaat ook wel verboten gaat worden en dat de temperatuur voortaan vanuit de overheid via intelligente meters etc afgeregeld wordt op "net te koud". Verder moeten we natuurlijk ook dunne truien verbieden. Wat zeg je van in de winter verplicht een skipak aan?
.
Ook moet een tijdslot op de tv komen. Mensen horen 's avonds te slapen, dan maken ze geen energie op. Doorspoelen van de wc, ook na een grote boodschap vaker dan twee keer per dag is onzin. Verbot! Gewoon op mekaar leggen, gaat best. Dan kunnen we weer extra grote wc's verkopen. Goed voor de EU-economie. Dat beetje geur moet de EU burger er maar voor over hebben, tenslotte hebben ze niets te zeggen.
.
Voordeurbel? Mensen kunnen best aankloppen. Weg ermee. Verbot!
.
Koken? Gewoon het voorbeeld van de grote Mao. Gaarkeukens in elke gemeetne waar iedereen tegen forse betaling verplicht een parkje kan afhalen. 1 keer per dag is best genoeg. Op de rest dus Verbot!
.
En natuurlijk alle auto's eruit. Verbot! Alleen de bus en trein en misschien elektrisch. Mensen hoeven echt niet verder dan 30 kilometer te reizen. Dan kunnen ze ook niet goed dom gehouden worden. Verbot dus.
.
Vakantie? Vliegtuig? Hahaha. Verbot dus.
.
Dan wordt het nu tijd om aan wat extra belastingen te gaan denken. Oa de sexbelasting met aangepaste sensoren in huis en camera's. Werkbelasting als men geen uitkering heeft. Fietsbelasting, busbelastingen treinbelasting, maar pas nadat de auto is afgeschaft. Dan komen de kleding belasting nog en woon heffing. De levensbelasting stellen we nog een jaartje uit. Maar de doodbelasting voeren we direct in. Gewoon 100% alles afgeven, dat komt al een beetje in de buurt van wat we nu hebben. Zullen we ook alvast beginnen met de adembelasting?

Patatter | 28-12-12 | 22:55

Goeiemiddag mijn naam is de mos douchekopcontroleur........

lidlbier | 28-12-12 | 22:56

Goed bezig, Patatter.

Lewis | 28-12-12 | 23:05

Ongezien de tiefus voor die EU.

Opruier | 28-12-12 | 23:08

Mijn douchekop is lek.

Al SchietjemeLevend | 28-12-12 | 23:13

Als die droogkloten nou eens echt nadachten zouden ze dat maandelijkse verhuizen tussen Brussel en Straatsburg van ze eens nader onder de loep nemen...

Daar zou je goddomme bijna 200 miljoen per jaar mee besparen, stelletje randdebielen!

davimore | 28-12-12 | 23:43

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. Dit geldt mutatis mutandis ook voor douchekoppen. Ben anders geen rijmelaar...

G. Wensverband | 28-12-12 | 23:48

Mensen, U heeft hier in overleg met Uw beide hersencellen bewust voor gekozen!
U heeft voor deze landverraders gekozen en bent dus gewoon medeplichtig...

Hendrikaatje | 28-12-12 | 23:54

Is dat idee door Maarten v. Rossem ingestuurd naar Brussel? Wat een mafkuikens zeg!

deraderendraaien | 28-12-12 | 23:58

@Patatter | 28-12-12 | 22:55

LOL maar helaas... Ook maar meteen salaris verbod en zakgeld voor iedereen. Kan de oveheid zich meteen bemoeien met hoe we dat lullige zakgeldje uitgeven. Roken en drinken natuurlijk ook verboden.

ongelovigethomas | 29-12-12 | 00:07

Ach, volgend jaar kan je bij het lokale woonwagenkamp shoppen. Wiet, vuurwerk, gloeilampen en douchekoppen...

dlseth_ | 29-12-12 | 00:14

Ik ben die pleuris EU zat !!!1!!

Eshek | 29-12-12 | 00:14

Wij zijn er nog altijd zelf bij als Nederlanders en andere Europese volken of wij meewerken aan allerlei onzinnige regels opgelegd door Brussel.

Of krijgen we vanaf 2020 EU troepen in onze straten om huis aan huis douchekoppen te gaan controleren?

tp://www.caef.org.uk/images/d117howeas.jpeg

strikdewepstroper01 | 29-12-12 | 00:20

strikdewepstroper01 | 29-12-12 | 00:20
Het Nederlandse leger weer op sterkte brengen lijkt me bittere noodzaak om Den Haag van landverraders te ontdoen en€U represailles terug te slaan.

Hendrikaatje | 29-12-12 | 00:34

Vroeger toen de mensen thuis nog geen badkamer hadden verbruikte iedereen veel minder water. Toen ging men hooguit 3 keer per week naar het badhuis. En keer je een muntje om je snel mee te douchen.

Osdorpertje | 29-12-12 | 00:41

Na dit zoveelste teken van machtsovername door Brussel komt ineens de volgende vraag in mij op:

Zullen alle politici die meewerken aan dit soort dictaten van Brussel (Mark Rutte bijvoorbeeld) later berecht worden als oorlogsmisdadiger, net als er met de NSB'ers is gebeurd na de tweede wereldoorlog?

suvois | 29-12-12 | 01:10

Standaardisering, daar draait het hier om. Europa denkt in standaarden, en ook de Europeaan wordt gedefiinieerd als standaardmens. Elke huisje heeft zijn kruisje, en elk huisje heeft zijn douchekopje. Dus als elk douchekopje vervangen wordt door een zuiniger douchekopje, dan wordt er in één klap een bezuiniging gerealiseerd van.....
Treurig, niet? Eerst het multiculti-ideaal, dan het standaardiseringsideaal. Geen verscheidenheid maar gelijkvormigheid, orde, eenheid, beheersnbaarheid. Europa wordt een monster, een monster dat ons oplegy hoe wij moeten zijn, hoe wij moeten handelen, hoe wij moeten denken. GroenLinks in het kwagraat, nee tot de derde, de vierde, de vijfde macht.
Douchen, de verleiding is groot om een Godwin te plaatsen, maar laat ik het maar niet doen.

Schoorsteenveger | 29-12-12 | 01:13

*Smith&Wesson - Distinguished Combat Magnum 686 Plus laden doet*

mixey | 29-12-12 | 01:18

Laat de EU eerst de voedselverspilling eens stoppen die ze hebben geïntroduceerd onder het mom van "consumentenbescherming". Hierdoor komen bijvoorbeeld kromme komkommers niet meer in de winkel terecht.

Skinkie | 29-12-12 | 01:21

Tja, wij hebben de EU, de VS heeft oboema..
www.telegraaf.nl...
Slipsnifter | 28-12-12 | 22:23 | + 0

Stop ventilating your pathetic opinions about the US, wining maget.
You sound like one of them psv soccer fans, always nagging about Ajax. Grow up! Start solving your own problems instead of pointing fingers towards others, loser!
We rule the world. Period. Get used to it.

mixey | 29-12-12 | 01:28

Osdorpertje | 29-12-12 | 00:41 |
Toen waste men ook niet wekelijks of meer de auto, toen besproeide men de tuin niet, toen vulde men het plastic-zwembad-in-de-tuin niet met een paar kuub water toen had men geen wasmachine, geen afwasmachine enzovoorts.
We verbruiken veel meer water dan voorheen, en we kunne ons afvragen of dat allemaal wel moet. Maar om dat nou op Europees niveau met verboden af te gaan dwingen, ik weet het niet.
Beetje Big Brother. Inval om te controleren of je geen illegale doucehekop hebt gemonteerd? Moeten we die richting uit? Douchekoppolitie?

Schoorsteenveger | 29-12-12 | 01:29

suvois | 29-12-12 | 01:10
Wacht nu al op bijltjes dag!
Landverraders naakt, gekleed met pek en veren door de stad jagen, alwaar de mensen met rotte eieren en tomaten deze vuile verraders naar de gevangenis begeleiden!

Hendrikaatje | 29-12-12 | 01:32

@mixey | 29-12-12 | 01:28
Sod off, you piece of crap..

Slipsnifter | 29-12-12 | 01:46

@mixey | 29-12-12 | 01:28
Sod off, you piece of crap..
Slipsnifter | 29-12-12 | 01:46 |

LOL. Been pushing the R button all night?

Is this about psv or the eu?
And please, speak English or talk American, sod off? piece of crap? You've got your priorities all mixed up.
Like the saying goes" If it wasn't for us you'd all be talking German"

mixey | 29-12-12 | 01:56

suvois | 29-12-12 | 01:10 |
Dacht je dat echt?
Lieden die het acceptabell vinden om van Brussel naar Straatsburg te karren en weer terug, en weer naar Straatsburg, en weer terug naar Brussel, gewoon omdat het kan, gaan ons de maat nemen omdat we te veel water gebruiken als we douchen, gewoon omdat het kan.
Doet me denken aan de Vierschaar, de Inquisitie. De Macht die de argeloze burger, de argeloze boer, de argeloze pauper de maat neemt, maar uiteraard nooit zelf de maat genomen wordt.
Gisteren de gloeilamp, vandaag de douchekop, en morgen? Morgen heeft u, gezien de gezinssamenstelling een te grote koelkast, mag u niet meer dan twee condooms per week gebruiken, mag uw oprit niet méér dan aan twee auto's ruimte bieden, mag uw open haard niet groter zijn dan een kwart kubieke meter, mag uw lul niet groter zijn dan veertien centimeter en mogen iw schaamlippen niet verder uithangen dan...

Schoorsteenveger | 29-12-12 | 01:57

Het is een virus, een machtsvirus. Lodewijk Asscher, minister van, ja echt, sociale zaken, maakt zich druk over de champignon, een schimmel dat welig tiert op paardenstront.
www.elsevier.nl...
"Eerlijke champignons', in tijden van crisis een speerpunt van de minister van sociale zaken. De champignon dient gestandardiseerd.

Schoorsteenveger | 29-12-12 | 02:31

@SyntaxError | 28-12-12 | 19:53 | ... regenwater blablabla ...
.
Foei. U denkt na. Uw oplossing is zowel effectief, milieuvriendelijk, betaalbaar als ook bureaucratiearm.
Ergo, er kunnen te weining comissies, belangengroepen, investeerders en ambtenaren aan verdienen en daarnaast riekt het ook naar vrijdenkerij en anargie, dus prepare uzelf voor de bekende bonk op de uur om 6 uur 's ochtends voor een stevig potje waterboarding.

Graaisnaaiert | 29-12-12 | 03:08

Dude. Van den Rompwie is ook hier weer bezig. Ik kan Eurosceptische tegels niet met een plusje belonen.
* heel hard paranoide zit te worden *

Graaisnaaiert | 29-12-12 | 03:11

De EU-zonnegoden die nu regeltjes regen verspilling bedenken.
Hoe ironisch...

Hufter | 29-12-12 | 06:47

r=t (tegen)

Hufter | 29-12-12 | 07:06

Het volk krijgt de leiders die men gekozen heeft.

oh wacht...

Ing. eslapen | 29-12-12 | 07:18

Bertus Betonsloper | 28-12-12 | 21:02
Annemarie Jorritsma heeft nog wel een paar tips voor je op het gebied van omgaan met lokale regelgeving in geval van grondwater gebruik.

MyCatIsDoingThis | 29-12-12 | 07:25

Natuurlijk gelden die regels alleen voor de burgers.

www.ad.nl...

Ing. eslapen | 29-12-12 | 07:36

Die EU idioten zullen overuren moeten gaan maken om van alle bestaande warmwaterapparaten een certificaat of compliance te verkrijgen van de fabrikanten. Een doorstroomapparaat, wat een combi cv ketel eigenlijk is, vereist een zeker drukverschil aan de in en uitgaande zijde. Als je daar een douchekop op zet, die een te grote "weerstand" heeft, dan kunnen er zelfs levensbedreigende gevaarlijke situaties ontstaan. Vroeger, toen mensen nog hun douche hadden aangesloten op een keukengeysertje, meestal als een doe-het-zelf klusje, kwamen de hier door mij gesuggereerde ongevallen geregeld voor. En dan praat ik niet van bedwelming door CO of CO2, dat is een heel ander verhaal.
Samengevat, je kan niet zomaar alles aansluiten op je warmwatervoorziening, eerst een verklaring van een cv ketelfabrikant dat dit veilig is, en dat het ook werkt.

hotnot | 29-12-12 | 08:57

Hoe is het eigenlijk met Nigel Farage?

Jan Toeternuitje | 29-12-12 | 10:03

Zon'n douchekop is alleen gemaakt voor echte masturbeerders, politici willen daarop het alleenrecht.
O, ja en Grieks!

nl04922 | 29-12-12 | 10:04

Graaisnaaiert | 29-12-12 | 03:11 |

Het is geen paranoia als je werekelijk achtervolg/vervolgd wordt!

Kijk eens achter je.

nl04922 | 29-12-12 | 10:11

Agenda 21.

Nylund | 29-12-12 | 10:12

Ook daarom: Het grote EU-referendum.
Brussel wil het niet, 500 miljoen Europeanen wel.

Zeddegeizot | 29-12-12 | 10:19

Lekker bezig die Europeesche klootviolen,
ook aan de rijbewijzen word al gerotzooid. Voor degene die geïnteresseerd zijn, en proberen er iets van te snappen; www.verkeerspro.nl...

Skipske | 29-12-12 | 10:40

Mixey 1:28

Als je jezelf voordoet als een Amerikaan dan zou je toch minstens op je spelling kunnen letten..

Topperke | 29-12-12 | 10:52

En als die waterbesparende douchekop er doorgejast is en iedereen dus veel minder water verbruikt , dan is het tijd om water net zo duur te maken als benzine ?

want euhhm ik ben nu 39 jaar oud en ik heb nog meegemaakt dat water gratis te verkrijgen was , in de zomer deed de buuf gelijk jouw tuin even mee als hij toch aan het sproeien was en jij op vakantie , toen werd water plots belast , vervolgens werden er overal watermeters geplaatst ( want dat was eerlijker ) , toen werd water onegveer 1 euro per kuub , toen werd het vrij snel daarna met enkele eurocenten per kuub verhoogd , op dit moment betaal ik door vastrecht belastingen etc etc etc nu 19 euro per maand voor 100 kuub verbruik per jaar het einde is nog lang niet in zicht
en dat allemaal onder het mom van milieu en eerlijkheid

Amigo1973 | 29-12-12 | 10:55

@hotnot | 29-12-12 | 08:57
Tegenwoordig zijn die geisers aardig beveiligd op doorstroming. Hang ik zo'n druilkop aan mijn geiser springt het kreng niet eens aan vanwege te weinig afname.


Overigens: gelukkig is het nog zo dat een boortje van 0,5 mm of kleiner haast niks kost. Maar die willen ze dan zeker ook verbieden.

noorderling | 29-12-12 | 11:01

Wordt het dan ook tegenhouden bij de douane als je zo'n ding importeert? Die hele EU is allang niet meer serieus te nemen en, als we hierin meegaan, wij als land ook niet meer..

Alcoholic | 29-12-12 | 11:05

Ik had er nog geen zo'n douchekop. Zo meteen direct naar de Gamma. .....Of was dit de bedoeling ??...kut met die gloeilampen ben ik er ook al ingetrapt.

Lichtstadfan | 29-12-12 | 11:49

Stelletje bemoeizieke idioten.
Als wij minder water verbruiken, stroomt al die zaligheid rechtstreeks de zee in.
Als het water terug zou lopen naar het binnenland, verzuipen ze daar.
En zolang er geen kanalen richting drooggevallen gebieden leiden, heeft besparen totaal geen zin.

Schietmijmaarlek | 29-12-12 | 11:56

noorderling | 29-12-12 | 11:01
Ik heb zo'n kekke douchekop liggen, m'n vorige cv keteltje weigerde er mee samen te werken. Het is niet goed als de vlam afwisselend aan en uit gaat, "pendelen". Bovendien had ik de idee dat ik onder een druppelaar stond.
'k heb nog niet geprobeerd of de ketel die er nu zit, die meer warm water produceert dan de vorige, er mee wil werken. Bij mij zit er het allergoedkoopste slang en handsetje op.

hotnot | 29-12-12 | 12:13

draai eerst die subsidiekraan maar eens dicht, dan lullen we verder

hetluis | 29-12-12 | 15:22

Laatste keer dat ik zo'n besparende douchekop gebruikte sloeg mijn ketel op hol, omdat ie zoveel tegendruk niet verwerken kon. Aldus de reparateur.
Dus..... laat maar lekker regenen.
Die inboorlingen houden er toch ook geen rekening mee dat wij hier wel eens een beetje meer zon in de zomer willen hebben?

Lampelul | 29-12-12 | 17:23

Hahaha ze beslissen maar! Ik blijf toch een egoïstische, arrogante, zelfingenomen kloodtzak. Snelheidsregels lap ik aan mijn laars, ongeveer €200 aan boetes per jaar ( ik zie het als afkopen van verantwoordelijkheid). Elke dode aids-baby juig ik om, ik verspil water, gewoon, omdat het kan! Bij elke druppel die wegvloeit stroomt mijn hart vol met warmte wetende dat er ergens op de wereld iemand dood gaat door ernstig vervuild water. Verder zie ik bloed op mijn bumper eerder als een troffee als dat ik bang ben dat iemand er schande van spreekt. Kortom.... Ze gaan hun goddelijk gang maar! Je aan regels en afspraken houden is een keuze. Wees een vent en vaar je wigen koers. Laat de sterkste overwinnen!

ratelaar | 29-12-12 | 18:24

De bedenkers hiervan weten niet wat zweten is en dus ook niet waar een douche voor dient.
Douche voortaan 1x zolang,al is het maar voor mn gevoel!!!

maxlvm | 29-12-12 | 20:45

maxlvm | 29-12-12 | 20:45 | + 0 -

U woont vast en zeker nog bij pappie en mammie.

swassannuf | 30-12-12 | 11:05
Tip de Redactie