GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

SP'er wil Jort Kelder en Mark Rutte afmaken

pascalsmit.jpg De SP een sociale partij met pacifisten? Niet in Amsterdam West. Meet Pascal Smit, duoraadslid voor de SP te 020-West. Volgens Pascal op zijn Facebook-pagina moet Jort Kelder "worden afgeschoten" Want? "Het is een vriendje van Mark Rutte". Dus? "Hij moet een chronische ziekte krijgen en kreperen in de bijstand die pleurishond en de rest van zijn soort. En elke dag pijn lijden en zelf zn medicijnen dokken...naar de voedselbank die hufter." Zo, da's wel lekker solidair ja. En Mark Rutte zelf? "Ben uien aan 't snijden nu. Weet niet wat me meer aan t huilen maakt. Die uien of onze asociale onmenselijke teringregering. Ik en een mes. En geen Rutte in de buurt. Hij zal eens GEEN mazzel hebben die bloedhond." Tsjonge. Waarschijnlijk is dit wel gewoon bedreiging van een politicus. "Nou en? Langer dan 15 jaar krijg je toch niet voor een moord en Nederland is dan tenminste één tyfushond armer! Helaas roei je met Rutte alleen het beleid niet uit. Je kunt moeilijk alle liberalen vermoorden. Ik haat die types. En maar champagne blijven tanken en Aston Martin blijven rijden. Bestond de guillotine nog maar! Doodtrappen dat tuig!" Pascal Smit, bedankt voor dit transparante kijkje in de keuken van een "sociale" SP'er die mede het Amsterdamse stadsdeel West bestuurt. We zijn blij om te zien dat de SP tenminste wél capabele politici in dienst heeft. Bij de SP snappen ze tenminste wat een goed debat is en denken ze om de toon van het debat. Zolang ze maar geen wapenvergunning hebben. Kameraad en Grote Leider Emile Roemer, laat eens wat van je horen!
Update: Roemer laat inderdaad van zich horen: "Raadslid op non-actief gezet".

Reaguursels

Even naar Pieter van Vollenhoven sturen, mafkees.

Dagobert D. | 13-04-12 | 11:13

Pascal Smit, had net zoals Mao, de beste bedoelingen.

Wilde Slechtdoener | 13-04-12 | 11:13

"Je kunt moeilijk alle liberalen vermoorden"

Nou het is je vriendje Lenin toch aardig gelukt.

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:14

En maar jaloers zijn op het succes van anderen. Ik word echt misselijk van die linkse maffiosi

Ordentelijk | 13-04-12 | 11:15

Wat een boerenlul,maar ja,alle amsterdammers zijn tokkies...

bigoks2531 | 13-04-12 | 11:15

Wat een frusti zeg.....

dwaaassiee | 13-04-12 | 11:16

Wie heeft verzuimd gedwongen anticonceptie toe te passen bij de moeder van Pascal?

Porrello | 13-04-12 | 11:16

Wie heeft verzuimd gedwongen anticonceptie toe te passen bij de moeder van Pascal?

Porrello | 13-04-12 | 11:16

Die gast is binnen 48 uur geen SP-lid meer, vermoed ik zo. Hopelijk wordt-ie snel opgepakt, want zo te zien is-ie enigszins krankzinnig.

rara | 13-04-12 | 11:16

Zoals bekend, de kogel kwam en komt van links

Harreeee | 13-04-12 | 11:17

De SP is een haatpartij met hippieprincipes.

Pastor Sippenhaft | 13-04-12 | 11:17

De SP laat haar hardstalen-Stalinistische roots weer even zien.

ole guapa | 13-04-12 | 11:17

Leest Opstelten dit nu ook? Staat dit ook in zijn handboek? Vragen, vragen,...

Peilstok | 13-04-12 | 11:18

uuuh wat is er verkeerd aan wat ie zegt? ik begrijp de ophef niet zo. Alles wat ie zegt is waar. Alleen is doodtrappen niet zo efficiënt. Er zijn in de geschiedenis voorbeelden van massamoord die veel efficiënter / leuker zijn: voor de leeuwen gooien bijvoorbeeld. Of je geeft ze een melee wapen in een arena en roept dat er maar 1 levend de arena mag verlaten. Zucht.... Er is zoveel creatievers mogelijk dan doodtrappen.

psychodad | 13-04-12 | 11:18

Het is te hopen dat deze mafkees geen kinderen heeft.
/crosstopicfriday

Biff Eagleburger | 13-04-12 | 11:18

Ik vermoed dat Pascal naast de uien een leeg 5-liter karton Aldi wijn op het aanrecht had staan.

Pa Cartwright | 13-04-12 | 11:18

Er zijn schoolkinderen 's nachts van hun bed gelicht voor minder bedreigende tweets.

widtvoet ® | 13-04-12 | 11:18

@ rara | 13-04-12 | 11:16
Ik denk dat Roemer en co. zich HEEL stil houden nu.
Die doen een 'lalala ik hoor je niet'.

Dat deze gast kans maakt op een gedwongen behandeling in een psychiatrisch ziekenhuis staat buiten kijf. Liever gisteren dan vandaag, zo blijkt.

BeunDeHaas | 13-04-12 | 11:18

Duo gestoord ook! Dus verplichte castratie dan maar!

Heau_heau_heau | 13-04-12 | 11:18

Lijkt zanger Rinus wel maar die zou nooit zo'n gemene dingen zeggen! Misschien zijn broer?

Dagdromer | 13-04-12 | 11:18

Dit soort mensen vermoorden niet alleen het debat, maar blijkbaar ook mensen. Of althans ze moedigen het aan.
Van mij mag je veel zeggen, maar dit gaat vrij ver.

Iedereen maakt wel eens een exclamatio, maar dit gaat daar overheen. Deze man heeft ook nog een maatschappelijek rol en verantwoordelijkheid. Dan zeg je dit niet, ook al denk je het wel.

En dan als iemand het voor je doet, die trekker overhalen, dan natuurlijk weer uien snijen en huilen dat zoiets niet kan in de maatschappij.

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:18

Socialisten willen graag dat iedereen arm en onwetend is, dat garandeert absolute loyaliteit aan de Partij en haar Leider. Mensen die zelf na gaan denken en genoeg capaciteit hebben om zelfstandig wat te verdienen zijn rechts en reactionair en moeten worden vernietigd. Het is een absoluut onmenselijk en weerzinwekkend systeem.

Borakh | 13-04-12 | 11:18

"Ik haat die types. En maar champagne blijven tanken en Aston Martin blijven rijden. Bestond de guillotine nog maar!"


En maar blijven beweren dat de PVV niet hetzelfde is als de SP...
Maar goed, een enkeltje Vught! Mag hij samen met zijn vrindje Volkert kaartspelen.

Horagha | 13-04-12 | 11:18

Hij lijkt op Zanger Rinus. Ook qua intelligente uitspraken.
Eikel, ga zelf eens 80 uur per week keihard werken in een verantwoordelijke functie. Kijken of je dan nog steeds zo graag je zuurverdiende geld weg brengt.

DoOne | 13-04-12 | 11:19

Gelukkig gaat niet iedereen zo nonchalant met zijn mentale tekortkomingen om als Pascal S.

Conan de Rabarber | 13-04-12 | 11:19

Dit is toch een redelijk normale reactie voor een 'links' socialistisch persoon?


Ze hebben meestal ook bewondering voor Volkert.

Want mensen als Jort, Wilders, Rutte en Pim zijn nou eenmaal zo asociaal.

DerUnterMensch | 13-04-12 | 11:19

heeft iemand weer eens de deuren van de grotten van lascaux laten openstaan? wat een neanderthaler. on topic. die opmerking over guillotine is in die zin relevant, dat democratie wel eens wordt omschreven als een proces waarbij bestuurders gewoon met pensioen kunnen gaan in plaats van dat hun hoofd over straat rolt om de zoveel tijd. er zullen altijd verschillen tussen armen en rijken bestaan, de vraag is wat is de rol van de overheid daarbij. een herverdelende allesoverheersende overheid blijkt in de praktijk niet te werken. dus meer overheid voor de sp betekent meer armoede. dus kom eens met een alternatief dat voor iedereen, lees alles en iedereen behalve de regentenkliek, acceptabel is.

minimá-armezusvan.. | 13-04-12 | 11:20

@Jort Kelder: camera meenemen en even een gevat Castriviewtje afnemen. Bij de raadszaal of zo, het paleis van de democratie en goede omgangsvormen.

ole guapa | 13-04-12 | 11:20

Laten we Kinneging ook even om duiding vragen!

ole guapa | 13-04-12 | 11:20

Is dit nu wat je noemt een lone wolf? Wat een mafklapper, joh. Roemer, kom er maar in...

harry poster | 13-04-12 | 11:21

Zou dit vanavond ook besproken worden in Pauw en Witteman? Nee, natuurlijk niet. Gisteren had ik in ieder geval alweer gelijk dat de pvda er alweer zat.

reade romke | 13-04-12 | 11:21

@Borakh | 13-04-12 | 11:18 - Vervang Socialst door Neoliberaal en links door rechts. Zelfde uitkomst. Ik voorspel een goede toekomst voor een coalitie tussen de VVD, PVV en SP.

XelaGBS | 13-04-12 | 11:21

Die taal en agressie sluiten vast goed aan bij de radicaal-mohammedaanse cultuur in A'dam west.

Hanxie | 13-04-12 | 11:22

Gewoon de standaard linkse reactie van iemand die heeft ingezien dat hij zijn leven lang een loser zal blijven, maar dan met openlijke geweldsfantasietjes.

vetkleppert | 13-04-12 | 11:22

Sneue gast zeg...

Springbank | 13-04-12 | 11:22

Deze uitspraken had ik nog eerder van Harry van Bommel verwacht. Creep.

Normpje | 13-04-12 | 11:22

Het is te hopen dat dit soort spul nooit aan de macht komt. Alle vooroordelen zijn waar!
Misschien doet Rutte of Jort aangifte. Dit is wel heel erg. En ondertussen alles wat niet ultralinks is bruinhemderij verwijten.
Overigens: Duoraadslid = 2 uitkeringen

Toine Tussenbeen | 13-04-12 | 11:22

Jort rijdt Maserati, en geen Aston Martin. Rutte rijdt....een fiets? Geen idee wat voor auto hij heeft. Beiden betalen ze iig veel meer belasting dan die SP haatzaaier, en dragen dus ook veel meer bij aan onze peperdure welvaartsstaat.

Avant | 13-04-12 | 11:23

vind ik niet fatsoenlijk van de beste man maar uhm Jort Kelder tja dan noem je ook iemand op .... en dan heb ik het nog niet eens over huichelsmoel Rutte

kingorgasmo | 13-04-12 | 11:23

Socialist, DUOraadslid, Amsterdammer, Jack Nickelson, Facebook.

Zo te zien is alles in het leven van Pascal nét niet.

Porrello | 13-04-12 | 11:23

Weer zo iemand die beter niet geboren had kunnen worden.

vetkleppert | 13-04-12 | 11:23

Geen opvoeding gehad.

Boomschade | 13-04-12 | 11:23

Ohw, nu begrijp ik waar dat gezegde vandaan komt, en de kogel kwam van linksch!

william7055 | 13-04-12 | 11:24

@Avant | 13-04-12 | 11:23 | + 0 -
Rutte rijdt Saab.

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:24

Deze meneer zit zeer binnenkort in de "wachtgeldregeling"...

Wim-Lex | 13-04-12 | 11:24

Huu. Een aggressieve SP-er. Ik sluit me bij de auteur en alle bovenstaande reaguurders aan: als er één aggressieve SP-er uit de kast komt, dan moeten ze allemaal wel zo zijn. Op een waddeneiland met die bende. En daar naar gas laten boren.

Boswachter | 13-04-12 | 11:25

@ reade romke | 13-04-12 | 11:21
Bos bedoel je? Uhmja, die was nog al in het nieuws de laatste dagen hè?

Pa Cartwright | 13-04-12 | 11:25

@BeunDeHaas | 13-04-12 | 11:18
De SP vecht haar interne problemen niet uit via de pers.

rara | 13-04-12 | 11:25

Zonder de "rijke" liberalen was er helemaal geen geld voor linkse hobby's. 80% van de IB inkomsten die de staat jaarlijks ontvangen komt immers van een groep van 20% van de Nederlanders. Hij moet op zijn blote knieen elke Aston Martin rijder bedanken! Wat een totaalmalloot.

jvlaam2 | 13-04-12 | 11:25

Ik mag toch hopen dat die idioot een rode stip achter op zijn rug heeft zodra hij in een openbare ruimte komt.

Cuyahoga | 13-04-12 | 11:25

Guilotine?
Effe met A.Th. bellen, zou ik zo zeggrn...

Kapitein Sjaak Mus | 13-04-12 | 11:26

Waarom klagen linkse mensen altijd zo, intens zelfmedelijden. Gewoon alle uitkeringen stoppen, dan moeten ze wel werken, zelf simpel werk is dan ok. En dan zijn ze aan het eind van de dag gewoon moe, en houden ze de internets schoon.

Dagobert D. | 13-04-12 | 11:26

1 voordeel, Lauren Verster zou dan weer op de markt zijn :)

Harreeee | 13-04-12 | 11:26

Beste Pascal Smit, mocht je als huurmoordenaar willen optreden, de helft van de opbrengst moet naar de SP kas.

Zoetwaterpanharing | 13-04-12 | 11:26

Duidelijk geval van het rottentomatensyndrom. Pliesie klopt aan de deur in 1...2... Fozzie Roemer starts downplaying in 1...

Koettoerk | 13-04-12 | 11:26

Ik mag aannemen dat dit aanleiding genoeg is voor een leuk arrestatieteam bij hem voor de deur. Dit is wel wat minder onschuldig dan een treigtweet over een schooltje ergens.

Krizzie | 13-04-12 | 11:26

Zie ook de positieve reacties van andere mensen op zijn reacties. Dat laat ook zien dat dit gewoon de manier is hoe een groot deel van 'links' denkt en praat. Maar wat vinden ze zich toch sociaal.

DerUnterMensch | 13-04-12 | 11:27

Het is gewoon een logisch vervolg van de SP idealen.
Het begint met socialistisch zijn. Daar doe je het nationalistische sausje overheen aangezien ze ales is staatsbezit willen hebben.
Anti-kapitalisme straalt de partij zeker uit.
Anja Meulenbelt en Harry van Bommel zouden het liefst vandaag nog alle Joden de zee in drijven.
En dan komt Pascal Smit nog even door de bocht heen met een fascistisch dessert.

Als je al die dingen bij elkaar optelt en combineert komt er een godwin uit die feitelijk juist is.

The_Challenger | 13-04-12 | 11:27

Wat lijkt het mij toch vreselijk om mn hele leven jaloers te zijn!

Wezzal | 13-04-12 | 11:27

Ga je schamen, Geenstijl! Er staat ook duidelijk in zijn facebook, in het stukje dat jullie zo tactisch hebben weggeknipt, "ALLE neoliberalen vermoorden is geen doen. Daarbij : ben ik pacifist...dus zal ik het tóch nooit doen." Een blog dat strijd voor vrijheid van meningsuiting zou beter moeten weten.

Niettemin is Smit gewoon een malloot en het bewijst maar weer eens dat de deelraden niets toevoegen aan het bestuur van grote steden.

Four Eyes | 13-04-12 | 11:28

@DerUnterMensch | 13-04-12 | 11:19
Jouw tegel is een klassiek voorbeeld van demoniseren.

rara | 13-04-12 | 11:28

Wat een ongelooflijke lamzak.

kortebroek | 13-04-12 | 11:28

Blijk ik achteraf toch op voorhand gelijk te hebben gehad toen ik zei dat de sp een beetje rare partij is.

A.Th. | 13-04-12 | 11:28

pure jaloezie. afgunst.
te lui om zelf te werken en tegelijkertijd boos omdat de kasafdracht nog bestaat binnen de SP?

me | 13-04-12 | 11:28

Die profiel foto wtf!!!!

This is huh, wow | 13-04-12 | 11:29

Het soosjale gedachtengoed in een notendop.

scootah rijdert | 13-04-12 | 11:29

Waarlijk, de wederopstanding van Pol Pot is een feit!

gescheurdrubber | 13-04-12 | 11:29

Ho even, dit is cabaret, humor, je weet toch?
*cynical mode off*

Peilstok | 13-04-12 | 11:29

Krijgt die man nu een permaban op faceboek?

A.Th. | 13-04-12 | 11:30

Jort is imo een van de meest sociaal ingestelde liberalen. Als deze gestoorde wappiewappie hem al wil afschieten.... dan zie ik de toekomst somber in.

Wordt tijd dat dit soort mensen zich eens gaat realiseren dat het juist die 'kutliberalen' zijn die ervoor zorgen dat er in dit land wat centjes binnenkomen. Alle zogenaamde socialen hebben nog nooit aan de top van een bedrijf gestaan en een verschil naar de mensheid kunnen maken. Begin daar eens mee, dan groeit misschien respect voor je verwrongen idealen.
Tot dusver slechts laten zien echte professionals te zijn in het lukraak herverdelen van geld van anderen.

crk | 13-04-12 | 11:30

Hij heeft ook een beetje dezelfde blik als de paus.
@foto

Einde van de Domheid | 13-04-12 | 11:30

Toon van dit helder licht wijkt niet zoveel af van wat doorgaans in de reaguursels valt te lezen. Dus nu niet met z'n allen gaan zitten jankbakken.

soldier-of-fortuyn | 13-04-12 | 11:30

Heeft hij al: 'Het was een grapje among friends' gezegd?
3.2.1.......

Einde van de Domheid | 13-04-12 | 11:31

Ik verbaas me met de dag meer hoe 'tolerant' linkse mensen wel niet zijn. Maar o wee als een rechts iemand zoiets zegt.

XverderNix | 13-04-12 | 11:31

Het zou mij echt verbazen als Roemer hier niet publiekelijk iets van zegt. Voor zijn geloofwaardigheid is dat noodzakelijk.

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:31

Jaloers gedrag van een ik-wil-wat-jij-hebt communist.

Frederik Vijf | 13-04-12 | 11:31

Ik neem aan dat hij op straat word geschopt? Of misschien zelfs even een gesprekje met de plaatselijke hermandad? Of doen ze dat alleen bij relpubers die gekke dingen zeggen op den twitters?

StijlvolRechts | 13-04-12 | 11:32

Socialistische Psychopaat

SharpEye | 13-04-12 | 11:32

@soldier-of-fortuyn | 13-04-12 | 11:30
Klopt, maar wij zijn geen raadsleden.

Beetje vreemde uitspraken dan he.

chevyeddy | 13-04-12 | 11:32

Socialisme/communisme en geweld: het blijft een prima huwelijk.

DutchLibertarian | 13-04-12 | 11:33

@Four Eyes | 13-04-12 | 11:28 | + 0 -
Ja echt zeer pacifistische oplossingen draagt hij aan, en hij zal geen traan laten als het buiten hem om zou gebeuren. Hou op man, dan ben je geen pacifist.

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:33

Het is ook een beetje (maar daarom niet minder verwerpelijk) een variant op de pick-up lijn 'zo, kom je hier vaker'. Meneer probeert in het gevlei te komen bij de dames die hem liefdevol af proberen te remmen.

Einde van de Domheid | 13-04-12 | 11:33

Wanneer je socialist bent hoef je asociale figuren natuurlijk niet te accepteren, zeker niet wanneer deze 10duizenden mensen, die niet voor zichzelf kunnen opkomen, het verderf instorten. Beetje hetzelfde als wanneer je Liberaal bent en alleen voor je eigen vrijheid opkomt.

Inguz | 13-04-12 | 11:33

@Pascal

Verbeter de wereld (met afschieten) - begin bij jezelf.

Cneasaithe | 13-04-12 | 11:34

Valt me nog mee dat hij dit niet via Twitter de lucht in heeft gegooid. Wie zijn trouwens die personen die z'n tegeltjes leuk vinden?

Fratello | 13-04-12 | 11:34

Hoop dat de AIVD een beetje op deze man let? Net zijn facebook een beetje gelezen en dat is toch best schrikken. Zoveel haat&gekte.

B&W | 13-04-12 | 11:34

Ik ben van nature niet rechts, daarvoor heb ik nog teveel idealen, maar zou het zó worden als ik dit zo lees. Wat een schandvlek deze man..Wat een begrensd figuur.

Diesel-Kuhlschrank | 13-04-12 | 11:34

Pascal heeft een wat verwrongen wereldbeeld en een klein anger management probleempje. Daar zijn er zeer veel van.. aan beide kanten van het politieke spectrum.

Prof_Bukmaar | 13-04-12 | 11:34

Als trouw SP-stemmer zeg ik: afvoeren deze malloot, en stuur Hamas Harry van Bommel dan meteen mee.
* zich de ogen uit de kop schaamt voor dit soort creaturen *.

Graaisnaaiert | 13-04-12 | 11:35

"Rutte is zo'n man die een oliebrand wil gaan blussen met water. Succes Mark. Trek je wel even een asbest pakje aan?" (24 mei 2010) twitter.com...

"Rutte is als een chirurg die met een roestig mes de steekwond die hij zelf eerst heeft aangebracht wil gaan opereren." (24 mei 2010) twitter.com...

Dat viel destijds nog best mee maar meneer is sindsdien hard aan het radikaliseren geslagen blijkbaar.

widtvoet ® | 13-04-12 | 11:35

Ik word zo gek van dat links-schreeuwvolk....rooie rakkers...en mekaar maar de hand boven het hoofd houden. Eens kijken of die Roemer een fatsoendelijke reactie gaat geven hierop...

Herrie Montana | 13-04-12 | 11:35

Wat een fijnbespraakte heer is het ook. Zou als politieke tegenhanger niet graag in discussie willen gaan met dit debatteer talent.

nare baas | 13-04-12 | 11:35

@Diesel-Kuhlschrank | 13-04-12 | 11:34 | + 0 -
"Ik ben van nature niet rechts, daarvoor heb ik nog teveel idealen"

Onbegrijpelijke zin. Meen je dit echt?

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:36

"Nou en? Langer dan 15 jaar krijg je toch niet voor een moord en Nederland is dan tenminste één tyfushond armer!
._____
.
Waarmee impliciet gezegd is dat zwaardere straffen dus wel helpen.
.

donjon | 13-04-12 | 11:36

@nare baas | 13-04-12 | 11:35 | + 0 -
Nee hij legt je zo om met zijn teksten, want pacifist.

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:37

wat een sneu type. Dit zijn van die figuren die heel stoer mensen allerlei ziektes toewensen totdat het ze zelf raakt. Dan is het vragen mildheid niet van de lucht.

Overigens- champagne tanken en AM rijden is niets mis mee. De BTW en BPM op 1 AM houdt waarschijnlijk 5 bijstandstrekkers een jaar in de lucht.

Henz | 13-04-12 | 11:37

Wat een ontzettende dwaas. Hoe kan dit stuk schorem in de politiek belanden?

DeChinees | 13-04-12 | 11:37

@donjon | 13-04-12 | 11:36
Het soort idealistisch gedachtengoed dat ons Fortuyn en Van Gogh heeft gekost.

vetkleppert | 13-04-12 | 11:38

hijsgek!

rsd87-- | 13-04-12 | 11:38

Kan dat domme wijf dat men hem chat ook meteen met de vuilnis mee? Ipv hem een draai om de oren te geven over de onnozeligheid die ie uitkraamt gaat ze hem nog gelijk geven ook. Gefrustreerd links addergebroed.

Koettoerk | 13-04-12 | 11:38

Laagopgeleid, jaloers, rancuneus, aan het stereotype voldoet dat linkse droeftoeters ALTIJD lelijke mensen zijn (relevant), incompetent, autistisch, en bovendien op gemeentelijk bestuurlijk niveau zelf de meest schofterige achterbakse hypocriete verzameling afgedankte zwervers bij elkaar: de SP.

Juan Paradedetettos | 13-04-12 | 11:38

@Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:33 |
Daar ben je weer. Zeg Kaas, ik zie dat co-auteursschap van grappen maken niet meer zo zitten - wou ik je nog even zeggen. Ik ga voortaan maar weer op mijn eentje grappen maken. Sorry van je boekenkast.

A.Th. | 13-04-12 | 11:39

Morgen ligt die idioot al uit de partij neem ik aan...

da wizard | 13-04-12 | 11:39

@XelaGBS | 13-04-12 | 11:21 |
Dat geeft alleen maar aan dat je er niets van begrijpt.

DerUnterMensch | 13-04-12 | 11:39

@Biff Eagleburger | 13-04-12 | 11:18
Zou mooi zijn als ie ze wel had en dat ze pa in elkaar trapten vanwege zijn denkbeelden en dna-misfit.

stekelige | 13-04-12 | 11:39

@Borakh | 13-04-12 | 11:18
Ehh, uit welke hoek kwam de uitspraak: "Hou jij ze dom dan hou ik ze arm" ook al weer?
www.google.nl...

lekkurlinx | 13-04-12 | 11:39

uiteraard beetje mafkees die Pascal, ik zou echter wel blij worden als de politiek eens wat harder optreed tegen al die te rijke mensen die waar mogelijk belastingen blijven ontduiken, zelf Philips/Unilever/ING en al die andere multinationals betalen nauwelijks mee aan onze staatskas... dat mag je best aso noemen, toch?

Interpoolbal | 13-04-12 | 11:39

Die is niet lang SPer meer

frotteurist frenkie | 13-04-12 | 11:40

Ik constateer hier aardig wat overeenkomsten met een religieuze fanaticus. Daar heb ik het ook niet zo op.

Zuurkool met Worst | 13-04-12 | 11:40

Pascal is boos.

Waar kom je dat tegenwoordig niet tegen op het internets...

Oh wacht, hij is politicus en die moeten fatsoenlijk en correct zijn...de boven ons gestelden...

Strangetown | 13-04-12 | 11:40

Zo dan! Volkertje van de Graaf in de dop. AIVD, kijk hier eens even naar.

Wie weet welke socialisten in de geschiedenis ook niet van andere meningen hield?

Raad_maar_raak! | 13-04-12 | 11:41

@A.Th. | 13-04-12 | 11:39 | + 0 -
Ja begin maar eens met grappen maken. Ik ben benieuwd.

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:41

Facebook vriendjes met Meulenbelt, niet echt een verrassing...

Flashheart | 13-04-12 | 11:41

@Raad_maar_raak! | 13-04-12 | 11:41 | + 0 -
Nee, te veel, kijk mij dan. In zijn omgeving moet je kijken. Die meedenken en meepraten maar vooral stil zijn.

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:42

Nou sollicitant, trap jij even hard deze sociale deur in! Welkom.

ChillBill | 13-04-12 | 11:42

Deze man heeft echt zin in het leven.

Parelman | 13-04-12 | 11:42

Ach ja de verworpenen der aarde he.

aderkalkballenbroek | 13-04-12 | 11:42

1 voordeel, Lauren Verster zou dan weer op de markt zijn :)
@Harreeee | 13-04-12 | 11:26
Voor een picoseconde vond ik het plan van Pascal Smit opeens goed klinken...

Horagha | 13-04-12 | 11:42

1 voordeel, Lauren Verster zou dan weer op de markt zijn :)
@Harreeee | 13-04-12 | 11:26
Voor een picoseconde vond ik het plan van Pascal Smit opeens goed klinken...

Horagha | 13-04-12 | 11:42

wel lachen om te zien hoe een volk uit een bepaalde hoek reageert als sp of pvda afgemaakt dient te worden ... daarbij hebben we verdomme een kabinet dat die gasten die hier nu het hardst schreeuwen ook het hardst aan de zak gaan ... stelletje imbecielen Henk en Ingrid zijn zoon en moeder of broer en zuster in ieder geval debiel genoeg om PVV te stemmen

kingorgasmo | 13-04-12 | 11:43

stupid post button

Horagha | 13-04-12 | 11:43

Valt me nog op dat zovelen deze SP-gast nog half een hand boven het hoofd houden ook. Die man, politicus of niet, is HELEMAAL DE WEG kwijt. Verder zit hij in het scholingsteam van de SP.
.
Dit gaat nog een stuk verder en is een stuk enger dan onze Limburgse halal-vlees-fan. Er uit kicken or bust, SP.

Fred Bastiat | 13-04-12 | 11:44

De stand van zijn ogen verraden veel.

joyriders | 13-04-12 | 11:44

Fanatici deugen nooit, hier niet en nergens niet. Wat een mafkees. Is hij nou zo dom, zo dronken, zo stoned of zo los van de werkelijkheid dat hij "denkende" nou zeg maar "doende" is deze strop om zijn eigen nek te leggen.

borga locusta | 13-04-12 | 11:44

@kingorgasmo | 13-04-12 | 11:43 | + 0 -
Ik reageer net zo hard op andere doodsbedreigingen uit andere hoeken.
Jij vindt dit lachen en ziet dit anders? Wellicht moet je analyseren aan anderen overlaten?

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:45

Ook leuk ja: "De ware vijand is de mentaliteit van de massa."
Leefde Stalin nog maar, zou je zeggen - de overheid als volksvijand nummer 1, ... of had ik dat al een keer gezegd?

A.Th. | 13-04-12 | 11:45

@kingorgasmo | 13-04-12 | 11:43
Als jouw vader zijn orgasme op een kachel terecht had laten komen, was het met een sisser afgelopen.

vetkleppert | 13-04-12 | 11:45

@Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:42
Ik las die likes en comments eronder ook ja. Dat niemand die man even waarschuwt voor zijn gedachtegangen.

Dit lijkt me een type die totaal kan ontsporen als de wereld (of de maatschappij) niet lijkt te kloppen zoals hij dat voor ogen had.

Of dit kan natuurlijk ook populistische krachttaal zijn uit de SP hoek.

Raad_maar_raak! | 13-04-12 | 11:46

www.youtube.com...

Beetje lageropgeleiden belachelijk maken? Gevaarlijke hobby als SP-er zijnde.

nare baas | 13-04-12 | 11:47

Naar de Goelag of psychiatrische instelling met Pascal naar goed Stalinistisch gebruik.

Bigi Bana Boy | 13-04-12 | 11:47

#Offtopic #ForTheRecord: ongezien vind ik Bandirah straks weer driewerf niks. Maar ik weiger om dat topic te openen en kan dus ook niet reageren. #BandirahBan

ole guapa | 13-04-12 | 11:49

Lijkt me een gevaarlijk kereltje deze Pascal Smit, eentje van het kaliber Jeroen de Kreek.

Gek als een deur maar toch duoraadslid in de hoofdstad. Het kan in NL.

Ad Fundum | 13-04-12 | 11:49

Ik ben niet snel gechoqueerd maar dit komt wel in de buurt. Wordt er als liberaal een beetje droevig van..

zwaredobber | 13-04-12 | 11:50

Gewoon een gemeenteraadslid zoals in elke gemeente. Niks nieuws.

harry19612 | 13-04-12 | 11:50

Laagopgeleid, jaloers, rancuneus, aan het stereotype voldoet dat linkse droeftoeters ALTIJD lelijke mensen zijn (relevant), incompetent, autistisch, en bovendien op gemeentelijk bestuurlijk niveau zelf de meest schofterige achterbakse hypocriete verzameling afgedankte zwervers bij elkaar: de SP.
@Juan Paradedetettos | 13-04-12 | 11:38
Ja ja... en als die droeftoeter rechts is kom je uit bij de PVV.
Blaast de term domlinks & domrechts weer nieuw leven in.

Horagha | 13-04-12 | 11:50

Van baan naar bijstand..in 1 facebookje…
Beetje jammer dat WIJ dan weer z'n uitkering moeten betalen..

xpresso172 | 13-04-12 | 11:50

Gelukkig heeft de Telegraaf dit bericht inmiddels ook opgepikt.

fuckje | 13-04-12 | 11:50

Deze man heeft gewoon 100 % gelijk ! Ik ben geen voorstander van moord, maar dat deze asociale VVD-regering op moet krassen staat wel vast. Maar dan via de democratische manier. En daarna meteen een paar wetten invoeren die het toptarief van de belasting met 5 % verhoogt, de premiegrens van de inkomensafhankelijke zorgpremie afschaft, zodat de rijken eindelijk eens échte mee gaan betalen aan de zorg en ik niet meer hoef bij te dragen aan de gipspoot van een of andere wintersportyup.
En zovoort.

Met beschaving in de politiek kregen we wat er nu in Den Haag zit : aso's met een dun laagje vernis, die graag de minder bedeelden in Nederland het vel over de oren halen (ja, óók de werkenden !!) en de veelverdieners lekker met rust laten, anders "vluchten ze naar het buitenland". Prima, lekker laten gaan, maar wel pas na het betalen van een emigratieheffing van 50 % van hun vermogen.

Ik lees graag meningen als die van Pascal Smit, gewoon om het 100 % waar is én omdat het zonder omhaal van woorden eerlijk wordt gezegd. Wát een verademing vergeleken bij glibbers als Rutte, Verhage, De Krom of Kamp !

Hulde voor mensen als Pascal !

paul1965 | 13-04-12 | 11:50

@Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:41 |
Ik hoop dat je een vergrootglas hebt, want mijn humor is altijd heel subtiel. Iets anders, als je mijn stempas nog ergens ziet slingeren op je bureau, kun je gewoon wegflikkeren. Ik doe er al jaren nix meer mee. Ritueel verbranden mag ook.

A.Th. | 13-04-12 | 11:51

Iemand is z'n pilletje vergeten in te nemen..

prutserrr | 13-04-12 | 11:51

Twitter is in naam van SP. Zijn Facebook account is privee. Dus mag hij op Facebook zeggen daar wat hij wil. Vrijheid van meningsuiting, een van de hoogste rechten, net als artikel 1 van de mensenrechten. En wat Jort Kelder aangaat, die mag wat mij aangaat ook eens gewoon werken dat lui varken.

Hölzenbein | 13-04-12 | 11:51

Eens wat anders dan in een brievenbus pissen.

Dr.Thorvaldt | 13-04-12 | 11:51

Word..

zwaredobber | 13-04-12 | 11:51

@zwaredobber | 13-04-12 | 11:50
Waarom "als liberaal"; kunt u dat argument duiden of is het een claim op fatsoen?

borga locusta | 13-04-12 | 11:51

Ad Fundum | 13-04-12 | 11:49 | | Reageer+ |
0
hoho, niet de hoofdstad beledigen, wij kennen die halalkotsman nog maar al te goed.

Einde van de Domheid | 13-04-12 | 11:52

@ole guapa | 13-04-12 | 11:49
Bandirah krijgt betaald per x aantal reaguursels.
2 topics waar geen hond reageert en dan is hij er ook wel klaar mee. #BandirahBan

Horagha | 13-04-12 | 11:52

En, heeft DeJoop dit nieuws ook al PoCor-genegeerd?

ole guapa | 13-04-12 | 11:52

Kijk aan, een pacifist aan het woord...
Wat zal die man het zwaar hebben, naar buiten toe je voordoen als pacifist, maar eigenlijk een prima-te-doen-15-jaar-cel-moordenaar willen zijn.
Zijn tijd komt nog wel, achter de tralies, hopelijk vanwege dit soort bedreigingen en niet vanwege het in praktijk brengen van zijn 'pacifisme', zoals hij het zelf graag verwoordt.

Causa Sui | 13-04-12 | 11:53

@donjon | 13-04-12 | 11:36
En hij heeft ongelijk. Voor moord krijg je maximaal 30 jaar of levenslang.

lekkurlinx | 13-04-12 | 11:53

Ik mag toch hopen dat deze man uit zijn functie gezet wordt....

Samson Hunts Alone | 13-04-12 | 11:53

Krijgt Pieter van Vollenhoven achteraf toch nog op voorhand gelijk.

A.Th. | 13-04-12 | 11:53

@Hölzenbein | 13-04-12 | 11:51
Nog steeds knap simpel gebleven hè? Volhouden man...

stekelige | 13-04-12 | 11:53

@Horagha | 13-04-12 | 11:52

Zodadelijk voor het middaggebed verwacht ik dan ook een serene stilte van afwijzing in de panelen. Niet omdat-het-kan, maar omdat-het-moet. #BandirahBan

ole guapa | 13-04-12 | 11:54

Kuch als dit een pvver was die zo praatte over een Pvda'er, dan waren de breivik vergelijkingen niet uit de lucht te halen!

Tomonic | 13-04-12 | 11:54

Persoonlijk vind ik het niet heel interessant wat een duoraadslid in een deelraad van 020 op z'n Facebook en Twitter zet. Dit topic slaat wat dat betreft behoorlijk de plank mis.

Doldwaas | 13-04-12 | 11:54

"...Prima, lekker laten gaan, maar wel pas na het betalen van een emigratieheffing van 50 % van hun vermogen..."
@paul1965 | 13-04-12 | 11:50
De realiteit heb je al een tijdje geleden verloren, niet waar?

Horagha | 13-04-12 | 11:54

@paul1965 | 13-04-12 | 11:50
Deze man heeft gewoon 100 % gelijk !

Hij zegt dat Jort Kelder afgeschoten moet worden. Daar ben jij het mee eens?

rara | 13-04-12 | 11:55

tekenend is wel dat veel mensen ZO woedend worden op dit onmenselijke arrogante rechtse knudde-kabinet dat ze dit soort taal gaan uitslaan en bedenkelijke gevoelens gaan koesteren. misschien ipv de vinger wijzen je daar eens in verdiepen.

ikmaar | 13-04-12 | 11:55

Is deze man al gearresteerd en door 15 ageneten van zijn bed gehaald ?
Voor een ironische Tweet rukt het politieapparaat tegenwoordig uit, maar voor dit soort directe doodsbedreigingen niet ?

Miss Diction | 13-04-12 | 11:55

En wat zegt kameraad Emile hiervan?

raster | 13-04-12 | 11:56

Hölzenbein | 13-04-12 | 11:51
zeg dan niets

hetluis | 13-04-12 | 11:56

Staat nu ook op de pagina van de holding. Einde oefening voor deze mafkees.

Fred Bastiat | 13-04-12 | 11:56

Er zijn mensen met waxinelichtjeshouders voor minder in de cel geknikkerd. Wie verlost Nederland van dit asociaal figuur?

Jos Tiebent | 13-04-12 | 11:56

Wat een randdebiel.

La Bailaora | 13-04-12 | 11:56

@Hölzenbein | 13-04-12 | 11:51 |
Jij hebt nix te vrezen, jij woont gewoon veilig in Limboland. Amsterdam is buitenland voor jou. En de rest van de wereld, nu ik het zo bedenk.

A.Th. | 13-04-12 | 11:56

Het is onbegrijpelijk dat we in onze maatschappij dit soort hysterisch jaloerse mensen nog serieus nemen.

Jean Kloot | 13-04-12 | 11:56

@Tomonic | 13-04-12 | 11:54
Wat houdt je tegen?

borga locusta | 13-04-12 | 11:56

@A.Th. | 13-04-12 | 11:51 | + 0 -
Nou ik ben benieuwd naar je subtiele grap, ik moet nu het vliegtuig in ik zie het wel over een paar uur.

Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:57

@Hölzenbein | 13-04-12 | 11:51
Jort Kelder heeft geen uitkering. Hij werkt onder andere als presentator, wist je dat al?

rara | 13-04-12 | 11:57

Ik mag toch hopen dat de SP zich op de enige juiste manier van deze uitlatingen distantieert.Door meneer Smit te royeren en hem professionele hulp te adviseren voor zijn al dan niet alcoholgerelateerde psychische problemen.

Andy Devins | 13-04-12 | 11:57

@Hölzenbein | 13-04-12 | 11:51
Volgens mij werkt Jort ook gewoon hoor. Het is alleen geen stratenmakersberoep of vuilnisman zoals de meeste SP's.

Omdat hij geen fysiek werk verricht, maakt hem dat dan slecht? Eerder slim. Natuurlijk hebben we de fysieke arbeiders nodig, maar om de rest dan een chronische ziekte toe te wensen omdat ze meer geld verdienen dan hun is ook belachelijk.

Gelijkheid en solidariteit, weet je nog? Ook voor mensen die meer belasting betalen.

Raad_maar_raak! | 13-04-12 | 11:57

@rara | 13-04-12 | 11:28
Ik merk zo'n reacties in 1 op 1 gesprekken nogal vaak. En aan de hand daarvan maak ik dus op dat dit een redelijk veelvoorkomende reactie vanuit een bepaalde hoek is. Iets wat heel vreemd is als je weet dat ze die haat halen uit het idee dat die mensen ('rechts') asociaal zijn en ze zelf enorm sociaal zijn. Maar dat hebben ze zelf dan weer niet in de gaten.


Elke keer als je iets negatiefs zegt over een groep dan zou je al 'demoniseren'. Dus dan zou je nooit meer wat negatiefs mogen zeggen?

DerUnterMensch | 13-04-12 | 11:58

@ikmaar | 13-04-12 | 11:55
Dus....als je je zin niet krijgt mag je jengelen en daarna doorslaan? Ga eens gauw je eigen bedrading controleren!

borga locusta | 13-04-12 | 11:58

Deze Smit mag als maatschappelijk teleurgestelde vinden wat hij wil. Ik ken wel meer van dat soort figuren die overal de schuld leggen behalve bij zichzelf. Maar Smit kan zijn loze dreigementen beter achterwege laten, voor hij in een dwangbuis wordt afgevoerd.

LJBrinkhorst | 13-04-12 | 11:59

@borga locusta; de man heeft het geloof ik niet zo op liberalen.. bovendien vind ik als liberaal dat hij mag vinden wat hij vindt maar wanneer wij hiermee de grenzen van (fysieke) bedreiging overgaan gaat dat mij te ver.

zwaredobber | 13-04-12 | 11:59

tekenend is wel dat veel mensen ZO woedend worden op dit onmenselijke arrogante rechtse knudde-kabinet dat ze dit soort taal gaan uitslaan en bedenkelijke gevoelens gaan koesteren. misschien ipv de vinger wijzen je daar eens in verdiepen.
ikmaar | 13-04-12 | 11:55
.
Ik ben knetter-rechts. Het enige waar ik boos om word is dat er nog geen enkele rechtsvingerend voorstel erdoor heen is gekomen. Kabinet is een linksconservatieve nivellerende theegroepje. Pascal wordt gewoon opgestookt door linkse media, maar heeft dat niet door door zijn zeer beperkte herseninhoud.

Fred Bastiat | 13-04-12 | 11:59

Ach een links facistenhond...lid van de vrienden van weduwe rost zullen we maar zeggen.

Gevaarlijke lui...andersdenkenden moeten volgens hen in kampen worden 'bewaard'.

Kingeef1975 | 13-04-12 | 11:59

@Raad_maar_raak! | 13-04-12 | 11:57
Naast Jort kennen we nog heel veel meer figuren die hetzelfde soort werk doen, zoals Pauw, Witteman, van Nieuwkerk, enz... Maar daar hoor je hem niet over natuurlijk.

La Bailaora | 13-04-12 | 12:00

Als een PVV-er dit doet is het land te klein en staan Samsom, Roemer en Pechtold vooraan om het aftreden van het kabinet te eisen. Ben benieuwd of we nu ook iets horen uit de linkse hoek...

Ome | 13-04-12 | 12:00

Altijd leuk te zien hoe socialitische proletariers gebruik maken van het kapitalistische facebook.

Kingeef1975 | 13-04-12 | 12:01

Je kunt ook duidelijk zien dat hij gestudeerd heeft. Ik weet alleen niet wat.!!

knutselsmurf 50+ | 13-04-12 | 12:02

Smile to Google Pascal! Je hebt je hiermee voor het leven gediskwalificeerd van een zeker bestaan.

Rikketiktik | 13-04-12 | 12:03

Hmm.... ik krijg eigenlijk de indruk dat dhr. Pascal Smit zojuist politieke zelfmoord gepleegd heeft...

Marcus Porcius Cato | 13-04-12 | 12:03

@La Bailaora | 13-04-12 | 12:00
Nee, want dat is vloeken tegen de Lethargische Linksche Kerk.

Raad_maar_raak! | 13-04-12 | 12:03

Enkeltje Griekenland, vandaag nog.

xxIxx | 13-04-12 | 12:04

En zn account is gewoon toegankelijk voor iedereen.

Dr.Phlox | 13-04-12 | 12:04

@DerUnterMensch | 13-04-12 | 11:58
Je stelde dat linkse mensen het normaal vinden om oproepen tot moord te plaatsen. Je vergist je ernstig. Je doet dus alsof politiek geweld normaal zou zijn. Dat is gewoon dom en ook nog eens gevaarlijk. Vraag maar aan Pim waarom het gevaarlijk is.

rara | 13-04-12 | 12:04

@Kaas de Vies | 13-04-12 | 11:57 |
Je gaat naar amsterdam? Oppassen daar voor de straatbendes van de sp, die schijnen knap link te wezen. En wat betreft de subtiliteit, ik ben op zoek naar mijn slijpsteen om mijn mes te slijpen. Staat die nog bij jouw in de schuur?

A.Th. | 13-04-12 | 12:05

Ziehier het diepgewortelde ressentiment in optima forma. Hetgeen de PVV en zijn brievenbuspissers verweten wordt, hetgeen door figuren als Rob Wijnberg en Rob Riemen wordt verbijzonderd tot enkel die enge als fascistisch gekenschetste stroming zit diep, heel diep in onze samenleving verankerd en vind je in alle nuance springlevend terug bij figuren als Pascal Smit. Dit is rabiate haat van een type mens waar er héél veel van rondlopen, méér dan je erg in hebt, en het soort haat is identiek aan die van haatbaarden en gristenfundi's. Het is de haat van de kudde.

Schoorsteenveger | 13-04-12 | 12:06

Deze man is geen socialist, deze man is een Nationaal-Socialist!

Ahasveros | 13-04-12 | 12:06

..de premiegrens van de inkomensafhankelijke zorgpremie afschaft, zodat de rijken eindelijk eens échte mee gaan betalen aan de zorg en ik niet meer hoef bij te dragen aan de gipspoot van een of andere wintersportyup.
paul1965 | 13-04-12 | 11:50

Vreemd, bij mijn dokter zit de wachtkamer altijd vol met mensen met een laag inkomen die niet sporten en veel te vet zijn door het snackbarvoedsel wat ze met grote regelmaat naar binnen werken. En ja, ik ken zulke mensen persoonlijk. Binnen mijn bedrijf is het ziekteverzuim omgekeerd evenredig aan het inkomen. Geen uitzondering!

Daarnaast: vind je het gek dat mensen met een eigenlijk bedrijf die daarvoor van 's ochtends 7 tot 's avonds 10 werken, 6 dagen in de week, daar veel geld mee verdienen? Ik verdien het niet, maar ik zou ook niet met ze willen ruilen. Daarnaast betalen ze met al dat werken meer belasting dan jij en je hele familie bruto verdienen. Maar nog steeds niet genoeg om al die niksnutten van onder de 30 die geen zin hebben om te werken een uitkering te geven.

DoOne | 13-04-12 | 12:06

@A.Th. | 13-04-12 | 11:56
Wat wil je daar mee zeggen? Ik ben door de halve wereld gereisd en heb heel wat dingen gezien. De meeste Amsterdammers hebben de stad nog niet eens verlaten. Dus wat heeft dat te maken met iets vrezen en veilig wonen? Woon je niet veilig in Amsterdam, rot er dan op. Genoeg andere plekken waar je kan wonen, toch?

Hölzenbein | 13-04-12 | 12:06

Ik hoop dat er een raadslid in dat stadsdeel is die deze lozer bij de volgende vergadering minutenlang h-e-l-e-m-a-a-l VERROT scheldt en door blijft schelden ook als de voorzitter hem tot de orde roept.

Koonkluk Huis | 13-04-12 | 12:07

This person will self-destruct in one day...

Leo* | 13-04-12 | 12:08

Schoorsteenveger | 13-04-12 | 12:06 |
Hoe heet jouw kudde?

Strangetown | 13-04-12 | 12:08

@zwaredobber | 13-04-12 | 11:59
Zo zo jij kan goed invullen. Volgens mij gaat deze mafkees gewoon los op een aantal personen. Fijn dat jij de vrijheid van menigsuiting omarmt maar wat is de waarde van het begrip "liberaal" daarin, of ben je van mening dat vrijheid van meningsuiting eigendom is van of sterker wordt door die toevoeging. Eeen beetje zo van "ik heb er voor geleerd heur ...dus ik als bla bla..
Nee vriend zo werkt het niet, zeker niet in liberale kringen.

borga locusta | 13-04-12 | 12:08

Als ik Marc Rutte was, zou ik nooit meer op de sp stemmen.

A.Th. | 13-04-12 | 12:08

In sommige landen zijn commi partijen verboden, kunnen zij aub ook in NL verboden worden, of nog beter, overal.

The Russian | 13-04-12 | 12:08

De spreuk is 'Steelt niet want de overheid duldt geen concurrentie' maar het zou moeten zijn 'steelt niet want de SP duldt geen concurrentie'

de SENSEI | 13-04-12 | 12:09

@Hölzenbein | 13-04-12 | 12:06 |
Wat ik zeg. Limburg lijkt me wel een veilige plaats. En een stuk gezelliger dan amsterdam.

A.Th. | 13-04-12 | 12:09

@A.Th. | 13-04-12 | 12:08
Doet ie ook niet, hij stemT al heel lang op de PVV. Hij kruipt ze zelfs in hun aars.

Hölzenbein | 13-04-12 | 12:09

@rara | 13-04-12 | 12:04
Laten we afw8en wat de reacties uit SP en linkse hoek wordt komende dagen. Wanneer het een groot stilzwijgen wordt kunnen we constateren dat het een 'wie zwijgt stemt toe' is. Wanneer SP dit soort idioten 'zuivert' (lees: wegwezen) uit eigen partij, kunnen we constateren dat het allemaal meevalt.

La Bailaora | 13-04-12 | 12:09

Zojuist deze persoon even persoonlijk terecht gewezen. Enige minachting kwam hierbij naar voren. Uiteraard heb ik hem een zeer lang leven toegewenst.

Je moet toch wel kierewiet zijn om links te stemmen.

Langerd | 13-04-12 | 12:10

@Ahasveros | 13-04-12 | 12:06
Nee, dat is de pvv club. Socialitische ideaal is de SP en voor het Nationaal-Socialitiche ideaal kom je uit bij de PVV.
Mensen plakken graag een label op zichzelf. Er blijkbaar is er een grote groep idioten in Nederland die graag een keuze willen tussen SP & PVV.
Maar vooral zo houden, anders wordt de SP weer zo'n grote club.

Horagha | 13-04-12 | 12:10

@A.Th. | 13-04-12 | 12:09
Ik vind Amsterdam best heel gezellig (maar Groningen en Utrecht ook), maar goed ik hoef er niet te wonen. Dat dan weer wel.

Hölzenbein | 13-04-12 | 12:10

@Strangetown | 13-04-12 | 12:08
Hoogstwaarschijnlijk "Boeoeoe!" of "Mèhèhè"

lekkurlinx | 13-04-12 | 12:11

Zo,die brengt even luid en duidelijk het gedachtengoed naar buiten van de SP.

fleurtje | 13-04-12 | 12:11

Wat 'n halve gare. 'T kan eens voorkomen dat je jezelf iets te scherp uitdrukt, maar stelselmatig dit soort teksten uitspugen... dan moet je jezelf toch echt 'ns laten nakijken.
Als 't een twitterende puber was geweest was'ie al lang onder groots vertoon opgepakt.

Novius | 13-04-12 | 12:11

DoOne | 13-04-12 | 12:06 Jij snapt het! +1

Rikketiktik | 13-04-12 | 12:12

Laten we afw8en wat de reacties uit SP en linkse hoek wordt komende dagen. Wanneer het een groot stilzwijgen wordt kunnen we constateren dat het een 'wie zwijgt stemt toe' is. Wanneer SP dit soort idioten 'zuivert' (lees: wegwezen) uit eigen partij, kunnen we constateren dat het allemaal meevalt.

La Bailaora | 13-04-12 | 12:09
Niet perse waar. Onder de grote mediadruk zullen hem er sowieso uitzetten, los van of het meerendeel van de SP het met hem eens is of niet

griffen | 13-04-12 | 12:12

Dit is inderdaad de gedachtenwereld van een linkse idealist. Kan ik weten. Echter ik hou m'n hart vast voor as tie rechts wordt

vanlinknaarrecht | 13-04-12 | 12:12

@The Russian | 13-04-12 | 12:08
Goed idee. Dan kunnen we gelijk de democratie afschaffen. Wie wil jij als Grote Leider?

rara | 13-04-12 | 12:13

@Marcus Porcius Cato | 13-04-12 | 12:03 |
In plaats van struikelen en in zijn eigen mes vallen heeft hij zichzelf doodgetrapt. 10 voor de creativiteit, maar -1 voor koppie koppie.

A.Th. | 13-04-12 | 12:13

@Horagha | 13-04-12 | 12:10
nazis zijn anti-joden, pvv-pro. PVV anti-islam, islam pro nazi:
www.youtube.com...

Wie zijn er dus nazi, you do the math.

La Bailaora | 13-04-12 | 12:14

@lekkurlinx | 13-04-12 | 11:53 |
.
@donjon | 13-04-12 | 11:36
En hij heeft ongelijk. Voor moord krijg je maximaal 30 jaar of levenslang.
.___________
.
En wat wordt het uiteindelijk in de praktijk?

donjon | 13-04-12 | 12:14

Typisch...
En maar roeptoeteren hoe slecht en á sociaal 'rechts' is :')

Zuurmannetje | 13-04-12 | 12:15

@griffen | 13-04-12 | 12:12
Point taken. Maar toch is het erger als ze de komende dagen stilzwijgen en een Sapje doen net zoals bij Mariko Peters.

La Bailaora | 13-04-12 | 12:15

@Hölzenbein | 13-04-12 | 12:10 |
Wat je zegt. Er zitten veel te veel amsterdammers. Overigens, hou je vast, er schijnt een leuke grap van Bandirah te zijn.

A.Th. | 13-04-12 | 12:16

Hij mag zeggen en vinden wat hij wil maar oproepen tot moord en geweld gaat te ver. De SP moet hier onmiddellijk afstand van nemen en deze man royeren als lid. Zal mij benieuwen...

Flashheart | 13-04-12 | 12:16

Amsterdamse deelgemeenten hebben een enorme aantrekkingskracht op tuig. Wat hebben we nu allemaal al gehad? Moslim extremisten, mensenhandelaren, fraudeurs, links extremisten. De deelraden zijn een uitstekende manier om 7000 bruto bij elkaar te harken met alleen een basisschool diploma. Het enige dat je moet is al die neefjes, die ook je vader zijn, op je laten stemmen. Wanneer schaffen we deze ranzige overbodige bestuurslaag nou eens af?

Jackie Chiles | 13-04-12 | 12:16

Ik wordt overigens ook een klein beetje bang van die psychotische blik in z'n ogen...
Echt wel een eng mannetje.

Zuurmannetje | 13-04-12 | 12:17

@La Bailaora | 13-04-12 | 12:14
Waarom schuif jij de islamkaart in deze topic (heb trouwens moeite de beursberichten te lezen in dat filmpje). Zo maar een vraag hoor. We kunnen het dan net zo goed over komkommers of konijnen hebben hier.

Hölzenbein | 13-04-12 | 12:17

@ Internetpoolbal. Ja dat is hem, zie mijn post.

nare baas | 13-04-12 | 12:17

Strangetown | 13-04-12 | 12:08 |
Ik weet niet wat je bedoelt. Als je bedoelt dat iedereen wel bij een kudde hoort, dan is mijn antwoord: ik loop tussen de amorfe kudde, ben daar deel van, maar heb me nooit laten verleiden om als slaafs kuddedier achter de vlag van het ressentiment aan te lopen. De haat van de kudde is de haat van zwakken jegens de sterken. Maar niet iedereen die zwakker is dan een ander voelt haat. Wel zijn er idealistische stromingen, zoals met name het communisme, die gebouwd zijn op haat, haat mobiliseren, kanaliseren en als een vernietigende machine in kunnen zetten. Die Smit is er een van de ergste soort, het type dat haat direct verbindt met politiek handelen.

Schoorsteenveger | 13-04-12 | 12:18

je vraagt je alleen af of dit een eenzame in de partij is of een representant

hetluis | 13-04-12 | 12:18

@Hölzenbein | 13-04-12 | 12:06
Man,man,man...ga eens werken! Ouwehoer.

stekelige | 13-04-12 | 12:18

Toch heerlijk dat dit soort figuren geen enkel benul hebben van Sociale media en bijhorende gevolgen daarvan.
.
.
Misschien Siberisch strafkampje om een beetje in de kleur te blijven..

Irie_me | 13-04-12 | 12:18

@A.Th. | 13-04-12 | 12:16
Godsamme, MOEST je die naam Bandirah nou weer noemen? Kon net weer een beetje goed slapen.

Hölzenbein | 13-04-12 | 12:18

De bijdrage van Jort aan deze samenleving was dit jaar 271.316 euro: www.jortkelder.nl...
En u, meneer Smit? Hoe sociaal was u het afgelopen jaar?

stom schaap | 13-04-12 | 12:19

@stekelige | 13-04-12 | 12:18
Weet jij wel wat dat is? Ik guur en werk tegelijkertijd. Ongelofelijk hè? Tja, je moet het maar weten te regelen.

Hölzenbein | 13-04-12 | 12:20

Op zijn Facebook-pagina staat overigens deze ironische post: "Tweede Kamerlid Eric Lucassen van de PVV ontmaskert als voormalig buurtterrorist die meermalen geboeid door de politie is afgevoerd...nog wel door het meest rechtse tv-programma van Nederland! Ga zo door PVV... ...jullie ware gezicht wordt steeds duidelijker!"
.
Als je zijn volstrekt openbare Facebook-posts (Facebook (heart) Pascal) trouwens doorleest, dan vraag je je echt af waarom niemand van zijn 'vrienden' hulp heeft gezocht.

Fred Bastiat | 13-04-12 | 12:20

Je kan zeggen over Rinus wat hij wil, maar deze dubbelganger is nog vele malen zwakzinniger. Hij heeft wel een punt, op dit soort labiele personen wil je niet bezuinigen. Opsluiten dus!

Fopspeen | 13-04-12 | 12:21

Deze man zal zich voordoen als een partijgenoot. Als ik lid was zou ik meteen weg zijn bij die partij. SP, wie had eigenlijk anders verwacht

Therapietje | 13-04-12 | 12:21

En zo'n SPer maar moreel verheven doen om z'n dreigingte rechtvaardigen,maar wat Jort aan de maatschappij bijdraagt in de vorm van belasting zie je zo SPert zelden doen. mobile.twitter.com...

seven | 13-04-12 | 12:21

SP doet een Breivikje.

doskabouter | 13-04-12 | 12:23

ps Wat stom schaap zegt..

seven | 13-04-12 | 12:23

Rare man. Gossie

Hemzelf | 13-04-12 | 12:24

Met Pascal Smit heb ik nog op school gezeten. Die man stonk ongelooflijk sterk naar zweet, was een dikzak en meisjes walgden van hem. Zitten er nog oud-pascallers op GS? Gristelijke sgolengemeenschap Pascal in nieuw-west?
Op een gegeven moment vond hij het wel grappig op WC-rollen door het toilet te spoelen, zodat het ging verstoppen. Ben toen nog naar de conrector gestapt, die l*l kon dezelfde dag vertrekken. Moehaha!! Het zou grappig zijn als hij nu de SP wordt uitgeflikkerd. Hij was 25 geleden een walgelijke stinkert en is het blijkbaar tot op heden gebleven.

klaartjewijn | 13-04-12 | 12:24

@Horagha | 13-04-12 | 12:10
Qua ledental is de SP met ruim 44.000 leden al jaren de 3e partij van Nederland na CDA en PvdA.
Punt is alleen dat in Nederland zo ontstellend weinig mensen lid zijn van een partij.In totaal iets meer dan 300.000. (PDF alert)
dnpp.eldoc.ub.rug.nl...

lekkurlinx | 13-04-12 | 12:27

@Hölzenbein | 13-04-12 | 12:17
Reactie op Horagha, die beweert dat pvv nazi's zijn.

La Bailaora | 13-04-12 | 12:27

Die man verdiend een rotschop!

Glas Koning | 13-04-12 | 12:28

@Hölzenbein | 13-04-12 | 12:18 |
Ach, het is altijd beter om een nachtmerie te krijgen met een bakkie koffie erbij, zal ik maar zeggen.

A.Th. | 13-04-12 | 12:29

@rara | 13-04-12 | 12:04
Ten eerste spreek ik niet over oproepen tot moord. En ik zeg ik niet dat alle 'linkse' mensen zo denken. Ik zeg “redelijk normale reactie” niet normaal, en dat zeg ik nog eens bij DerUnterMensch | 13-04-12 | 11:27 “een groot deel van 'links' denkt en praat.”


Vervolgens heb ik het totaal niet over oproepen tot moord maar wel over laten blijken hoe ze over zo'n 'rechtse' mensen / politici denken en wat ze ze toewensen (zie artikel). Als het dan op Volkert aan komt dan blijkt met het wel te 'kunnen begrijpen' maat niet goed te keuren. Ga je dan nog wat verder kijken. Als men negatief praat over Volkert dan moet iedereen zijn mond houden en hoort hij gewoon vrij te komen als hij heeft gezeten want dat heeft de rechter bepaald maar als het gaat over Wilders dan weegt zo'n uitspraak dan weer niet zoveel en dan zou Wilders gewoon moeten worden gepakt voor racisme, haatzaaier en discriminatie. (ondanks dat de rechter hem daarvan heeft vrijgesproken)


Vervolgens valt me ook op dat er heel erg vaak wordt geklaagd over de beveiliging van Wilders. Die moet maar worden afgeschaft want kost ook geld. Wetende dat hij die beveiliging niet voor niets heeft laten mensen ook op die manier zien wat ze wel graag zien gebeuren. (zonder het letterlijk te zeggen).


En ik doe alsof politiek geweld normaal is? Volgens mij keur ik het met mijn reacties toch duidelijk juist af.


Ik keur het af omdat het juist zo gevaarlijk. De gedachtes die ik waarneem die bestaan er echter wel degelijk en die zijn op zich ook al heel gevaarlijk.


Nogmaals, ik neem iets waar (net wat voorbeelden gegeven) en ventileer die dan ook. Dat dat negatieve zaken zijn is helaas niet anders.. Ik kan er ook wel iets positiefs aan toevoegen als je dat wilt... De meeste mensen die zo denken doen dat met de beste bedoelingen. Ze denken echt dat het een socialere wereld zou zijn zonder al dat 'rechts'.

DerUnterMensch | 13-04-12 | 12:35

@zwaredobber | 13-04-12 | 11:59
Zo zo jij kan goed invullen. Volgens mij gaat deze mafkees gewoon los op een aantal personen. Fijn dat jij de vrijheid van menigsuiting omarmt maar wat is de waarde van het begrip "liberaal" daarin, of ben je van mening dat vrijheid van meningsuiting eigendom is van of sterker wordt door die toevoeging. Eeen beetje zo van "ik heb er voor geleerd heur ...dus ik als bla bla..
Nee vriend zo werkt het niet, zeker niet in liberale kringen.
borga locusta | 13-04-12 | 12:08

Ik vul helemaal niets in, de enige die zich daar schuldig aan maakt ben je zelf: 1. ik ben jouw vriend niet, 2. ik heb er niet voor geleerd heur en 3. ik weet niet over welke liberale kring jij het hebt

zwaredobber | 13-04-12 | 12:35

@hetluis | 13-04-12 | 12:18
Volgens zijn Twitter-account (waar hij overigens al sinds februari niet echt meer actief schijnt te zijn) is hij lid van het scholingsteam van de SP. En dat maakt hem nog een beetje enger.

lekkurlinx | 13-04-12 | 12:35

Nee, maar weet je wie veel gevaarlijker is?

Wilders natuurlijk.

Parsons | 13-04-12 | 12:36

-weggejorist-

Hallalieheliaal | 13-04-12 | 12:38

In feite is dit gewoon een reaguursel wat je dagelijks aantreft hier op GS, alleen is nu de zeikrichting 180 graden gedraaid.

Hesselbollah | 13-04-12 | 12:38

Haat maakt woordenrijk en van zijn vijand altijd een lijk.

Dolphi | 13-04-12 | 12:39

@La Bailaora | 13-04-12 | 12:27
PVV zijn geen nazi's, daar kun je ze niet op betrappen. Wilders is jodenlikker, dus van dat standpunt uit zou het al niet moeten kloppen. Wel discrimineren ze nagenoeg alle Moslims (ook al ontkennen ze dat als ze er naar gevraagd worden) en alle volkeren uit het oosten van Europa en jammergenoeg niet UITSLUITEND de misdadigers.

Hölzenbein | 13-04-12 | 12:41

Dat SP gajes wordt wat ongeduldig. Iedere morgen uit het raam kijken en constateren, dat de revolutie weer niet is uitgebroken is natuurlijk ook knap frustrerend.

Een mens moet er toch niet aan denken, dat de SP aan de macht komt, de frustratie druipt er van af.

vanhetvarken | 13-04-12 | 12:41

Hölzenbein | 13-04-12 | 12:41
De SP daarentegen.......

vanhetvarken | 13-04-12 | 12:43

Parsons | 13-04-12 | 12:36 | + 0 -
En nog gevaarlijker zijn zei, die bij elke gelegenheid
De naam Wilders gebruiken

XaaD666 | 13-04-12 | 12:43

@zwaredobber | 13-04-12 | 12:35
1. Je hebt gelijk
2. Dat is op zich niet erg als je maar blijk gaf van voldoende kennis en valide argumten gebruikte
3. Tja, dat verbaast me niets
Gaap, tijd voor een middagdutje.

borga locusta | 13-04-12 | 12:43

@vanhetvarken | 13-04-12 | 12:43
... ja... ga door....

Hölzenbein | 13-04-12 | 12:45

@Hölzenbein | 13-04-12 | 12:41
Ik denk dat we die discussie weer voort kunnen zetten in een draadje die daar om draait imho. Horagha haalde de pvv in dit draadje erbij dat er niet omging, dus je snapt nu waarom die plemp, maar we dwalen idd wel af.

La Bailaora | 13-04-12 | 12:45

Staatsgevaarlijk, een gevaar voor anderen en waarschijnlijk ook nog voor zichzelf.
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat zo iemand in een (stadsdeel)raad zit?

datzouzomaarkunnen | 13-04-12 | 12:48

@La Bailaora | 13-04-12 | 12:45
Klopt. Een volgende keer lijkt mij ook beter.

Hölzenbein | 13-04-12 | 12:48

datzouzomaarkunnen | 13-04-12 | 12:48
Let me re-phrase, hoe is het in vredesnaam mogelijk dat zo iemand vrij rondloopt?

datzouzomaarkunnen | 13-04-12 | 12:50

Heel gevaarlijk deze meneer. AIVD leest u mee?

Super Vaagstra | 13-04-12 | 12:52

.. je verwacht dit gewoon vanaf de "goede" kant van de fatsoenskloof, waar Weldenkende Mensen zich grommend in hypocrisie wentelen.

Jan Passant mk2 | 13-04-12 | 12:55

Heeft Breivik toch een tweelingbroer?

Hempieman | 13-04-12 | 12:57

Wat@Schoorsteenveger | 13-04-12 | 12:06 zegt...
ik heb trouwens wel eens gebekvecht met die gast. Hij beweerde iets aktivistisch dat feitelijk onjuist was en toen ik het hem netjes probeerde uit te leggen begon hij te brallen. Toen zei ik maar dat hij een domme simplist was. Iemand anders legde het daarna nog eens rustig aan hem uit, het overtuigde hem trouwens niet, waarna ik later met die persoon een gesprek aanknoopte over het voorval. "Maak je niet zo druk joh, bij iedere bijeenkomst heb je wel zo'n SP'er, maar niemand in de zaal neemt dat soort types toch serieus?" Smit is gewoon een warrige malloot met een te grote bek.

sjaakdeslinksesul | 13-04-12 | 12:57

Dit soort mafkezen allemaal op Vlieland pleuren.

Be de Laer | 13-04-12 | 12:58

Discrimineren betekent alleen maar 'onderscheid maken'. Alleen wordt het anders uitgelegd door en aan sommige simpele zielen die denken dat ze gepest worden.
Als ik in een grote menigte een donkere Afrikaan opmerk, ben ik aan het discrimineren. Wilt niet zeggen dat ik hem uit de menigte/het land/het werelddeel wil zetten.

Jos Tiebent | 13-04-12 | 12:58

PS = SP

jarretelli | 13-04-12 | 12:59

Doodordinaire jaloezie van die linkse bende.

Ik heb 2 jaar (vergeef me) in die sector gewerkt, en hun honger naar geld en status overtreft die van de foutste Jort-replica.

Shalome | 13-04-12 | 13:00

@all
Lees de update.

hatari | 13-04-12 | 13:00

Preventief ruimen deze eikel.

Willem VanDer Decken | 13-04-12 | 13:00

Be de Laer | 13-04-12 | 12:58 | + 0 -
En wat heeft Vlieland jou misdaan?

Peilstok | 13-04-12 | 13:01

Goed van Roemer. Geen gedraai en gewoon doen wat hij moet doen.

doskabouter | 13-04-12 | 13:02

Roemer snapt dat de plannen die de sp met Nederland heeft niet gezegd kunnen worden eer ze daadwerkelijk de macht hebben gegrepen. Die Smit wordt gewoon hoofd van de geheime dienst onder president Roemer.

Willem VanDer Decken | 13-04-12 | 13:03

En weet je wat nu het leukste is? Dat uiteindelijk de Telegraaf BV hem zijn (politieke) carrière heeft gekost! Daar ga ik vanavond even een mooie fles bubbels op drinken!

Fred Bastiat | 13-04-12 | 13:04

@ Update
En hoe zit het met de mensen die de reacties goedkeurde?
Jean Maurice van Gerwen,
Cornelia Klaster,
Sylvia Klaassen en Sabine Hellemann


Die hebben allemaal geen functie binnen de SP?

DerUnterMensch | 13-04-12 | 13:05

Wat verwacht je anders van iemand die Mao als grote verbeeld heeft.
Dat die partij hier zo populair is zegt veel over de nederlanders.
Gelukkig zijn we niet allemaal zo.

Slipsnifter | 13-04-12 | 13:08

Alle posten van pascal zijn laat in de avond of heel vroeg op de dag, waarschijnlijk hoeft hij niet te werken.

Ook lijkt hij nog gewoon bij zijn vader in te wonen.

Makkelijk oordelen over anderen als je zelf gesponsord wordt.

petetech | 13-04-12 | 13:09

@Willem VanDer Decken | 13-04-12 | 13:03
Roemer zelf is wel oprecht hoor. Die man verdedigd de PVV ook als hij dat nodigt vind. Hij hangt alleen een (in mijn ogen) totaal verkeerde ideologie aan. De groei van de SP in de peilingen is dan ook meer te danken aan Roemer dan aan de SP.

DerUnterMensch | 13-04-12 | 13:09

zo zie je maar dat de lijn tussen PVV en SP flinterdun is.... Niet echt heel slim hoor die Pascal...

naatholweg | 13-04-12 | 13:10

zo zie je maar dat de lijn tussen PVV en SP flinterdun is.... Niet echt heel slim hoor die Pascal...

naatholweg | 13-04-12 | 13:10

Roemer weet wel van wanten zo te zien.

Voor de SP kan ik nog enigzins respect hebben; normaal-links zonder een al te hoog zakkenvullergehalte (PVDA), gristenmoraliteit (CU) of eurofilie (D66).

dlseth_ | 13-04-12 | 13:11

Deze man ziet er uit alsof hij die bedreigingen ook daadwerkelijk in daden gaat omzetten. Uitkijken als je in A'dam west bent, dit keer niet voor krachtjeugd.

Hanz Ziezo | 13-04-12 | 13:12

Ook wel aardig te vermelden is dat Martien Pennings in februari in zijn (hier zeer populaire) blog het volgende artikel schreef: www.amsterdampost.nl...
.
Maar daar hoor je hier dan weer geen woord van kritiek op.

BennieB | 13-04-12 | 13:13

Onze woorden zijn nog niet koud.
+1 voor Roemer, meteen de rotzooi opruimen...

da wizard | 13-04-12 | 13:14

Hoe kan het toch dat er in de hoogste lagen van de SP altijd nog enigszins redelijke vriendelijke types zitten en als je dan vervolgens kijkt wat er in de lokale afdelingen zit... engerds gewoon.

jeanmondo | 13-04-12 | 13:15

Zijn SP'ers nou al net zo erg als Polen?

Terpetijnzeikert | 13-04-12 | 13:15

BennieB | 13-04-12 | 13:13
op vrijdag 13 om 13 over 13 een dergelijk bericht plaatsen is nogal ongelukkig, u leest alleen koppen?

hetluis | 13-04-12 | 13:18

"Nou en? Langer dan 15 jaar krijg je toch niet voor een moord en Nederland is dan tenminste één tyfushond armer!"

Pascal vergeet dan wel de longstay die er voor hem achteraan komt, wàt een doorgedraaide mafketel zeg.

Jackanders | 13-04-12 | 13:20

wat een eng ventje en pure jaloezie.
alsof iedereen die wat meer verdiend pertinent een uitvreter is die geld "krijgt" op de beurs en een betley rijdt.

dit soort mensen moeten ze gedwongen in een kliniek opnemen, gevaar voor de samenleving.

fubaar2012 | 13-04-12 | 13:23

@BennieB | 13-04-12 | 13:13 |
Ten eerste, de smakeloze stijl is in dit artikel al eens geduid.
www.geenstijl.nl... .
Ten tweede, voor zover ik weet is Martien Pennings geen raadslid van een 'fatsoenlijke' partij.

jeanmondo | 13-04-12 | 13:24

Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat mensen in de politiek zitten die dit soort taal gebruiken? Blijkbaar zit deze heer in de hoek waar de klappen zijn gevallen de laatste jaren maar is dat de willekeur van moeder natuur of het tekort van de politiek? Is het dan normaal om mensen met de dood te bedreigen.

E Rectus Magnificus | 13-04-12 | 13:26

-weggejorist-

R0EL | 13-04-12 | 13:26

Voor mij hoeft Pascal Smit niet afgeschoten te worden. Het is evident dat hij dusdanig in de war is, dat langdurige opname in een gesloten GGZ-inrichting een passende oplossing is in dit geval.
Als de SP ook maar een greintje fatsoen heeft, schoppen (pardon! schieten natuurlijk) ze deze imbeciel de partij uit.

havertje | 13-04-12 | 13:29

Smit is gewoon een warrige malloot met een te grote bek.
sjaakdeslinksesul | 13-04-12 | 12:57

Er zijn nu eenmaal mensen met weinig verstand en veel agressie, dat de SP zulk soort mensen voor functies inzet, is mijn probleem.

vanhetvarken | 13-04-12 | 13:31

Zo, Smit kan op zoek naar nieuwe vrinden. Probeer het eens bij de NVU zou ik zeggen.

LJBrinkhorst | 13-04-12 | 13:31

En als die Pascal Smit nu zijn baan kwijtraakt, krijgt -ie dan gewoon een uitkering ? Lijkt me van niet, want hij is verwijtbaar werkeloos. Hij heeft die uitspraken willens en wetens gedaan, het zou raar zijn als hij vervolgens doorbetaald wordt (non-actief) of aanspraak kan maken op een uitkering.


orange pekoe | 13-04-12 | 13:32

LOLWUT? hij doet wat al die PVV'ers altijd doen over Cohen en nu mag het niet? en hij wordt nog op non-actief gezet ook.
Nou ja, de Sp is in ieder geval fatsoenlijker dan de Partij voor Venlo

Dr Hak | 13-04-12 | 13:38

Ik vermoed dat Pascal naast de uien een leeg 5-liter karton Aldi wijn op het aanrecht had staan.
Pa Cartwright | 13-04-12 | 11:18 |

Hahahaha!

nogeentjedan | 13-04-12 | 13:41

Puberale man. Heb medelijden met hem.

Alleenikhebgelijk | 13-04-12 | 13:44

@ BennieB | 13-04-12 | 13:13

Inderdaad wat grof, die Martien Pennings

*linkje bewaren doet*

vanlinknaarrecht | 13-04-12 | 13:44

Dat kan die nooit zo bedoeld hebben.

Tjemig | 13-04-12 | 13:46

@ A.Th. | 13-04-12 | 12:13
Als iemand zijn eigen graf graaft moet je niet storen.

Marcus Porcius Cato | 13-04-12 | 13:48

Pascal Smit: "Actief SP-er, lid van scholingsteam SP, Contactpersoon SP Amsterdam West, auteur van 'Het Land Van Pluk Ze Kaal'

Strange dat de uitspraken van dit SP-reptiel nu pas bekend worden.

Het lijkt me dat er toch wat meer SPers op de hoogte moeten zijn van de 'visie' van deze actieve SPer, lid van het scholingsteam en contactpersoon van de SP Amsterdam West, op Rutte en Jort, dan die feestboeklovers.

La Vie En Rose | 13-04-12 | 13:54

-weggejorist-

R0EL | 13-04-12 | 13:54

@mezelf hier ergens boven: "Huu. Een aggressieve SP-er. Ik sluit me bij de auteur en alle bovenstaande reaguurders aan: als er één aggressieve SP-er uit de kast komt, dan moeten ze allemaal wel zo zijn."

Jeetje. Dat was sarcastisch bedoeld, wegens falende 'als alle spruitjes = groenten dan alle groenten = spruitjes'-fallacy. En dat tóch 6 pluspunten scoren.

Redactie, mag ik alsjeblieft een IP-ban? Ik wil hier niet bijhoren.

Boswachter | 13-04-12 | 13:55

Nog even wat sgoolherinneringen, vervolg van klaartjewijn | 13-04-12 | 12:24
Pascal had de gewoonte, als hij tijdens les zich verveelde, de gewoonte aan zijn kop te krabben, waardoor er roos op zijn tafel viel, vervolgens ging hij met zijn eigen roos een beetje buldozeren met de zijkant van zijn schrift, maakte wat bergjes van zijn roos wat hij dan verplaatste. Goed van Roemer dat hij die stinkende kl**tzak de zak gegeven heeft.

klaartjewijn | 13-04-12 | 13:56

Hij wil natuurlijk een mooi grachtenpand met een citroen snoek in de garage en een butenhuis in Frankrijk, maar vindt het gemeen en onrechtvaardig dat je dat zonder werk en opleiding nooit kunt bereieken.

Gutmensch aus 020 | 13-04-12 | 13:59

Deze man is een perfecte weerspiegeling van de gemiddelde SP stemmer!

funkyd | 13-04-12 | 14:01

@La Vie En Rose | 13-04-12 | 13:54
Huh? Stukje tekst weggevallen.
Aanvulling:

Die denken er natuurlijk ook zo over, maar zijn iets slimmer dan Pascal.

Enfin. Roemer heeft inmiddels laten weten dat Pascal op non-actief is gezet. Dus hij heeft hem nog niet uit de partij getrapt.

En Ja Emile. Ook jij kan je handen niet in onschuld wassen w.b. haatzaaien tegen Rutte, met dat kekke filmpje op de televee.

La Vie En Rose | 13-04-12 | 14:01

Nog een laatste herinnering.
Er ging geruchten (ik heb het zelf goddank nooit hoeven aanschouwen) dat hij zich tijdens les, om het reviaans te zeggen, zichzelf beroerde. Hij zat zich zelf, zij het met zijn hand in zijn broekzak, af te trekken. Hij is een stinkert, een dikzak en een rukker.

klaartjewijn | 13-04-12 | 14:01

Als Pascal Smit altijd al zo was en zich zo gedroeg dan moet de SP misschien eens over haar selectiecriteria nadenken. Als dit nieuw gedrag is dan lijkt een consultje psychiatrie een goede eerste stap. Voor de zoveelste keer zeer doortastend optreden van Roemer. Jammer dat hij te links is...

Oberst Fledermaus | 13-04-12 | 14:03

@BennieB | 13-04-12 | 13:13
Ook wel aardig om te zien dat jij dat hele stuk niet snapt.

La Vie En Rose | 13-04-12 | 14:03

@La Bailaora | 13-04-12 | 12:14
Nee, die vergelijking maak ik niet. En zal ik ook niet gauw doen. Je bent de enige die het woord gebruikt.
Enne lees eens wat het nationaalsocialisme ideaal is want Jood of Moslim... Zolang de zondebok maar een naam heeft hé.

Horagha | 13-04-12 | 14:05

HAH! En geenstijl heeft het weer voor elkaar, net op het nieuws: Meneer P. Smit is op non-actief gezet vanwege doods bedreigingen aan Jort Kelder en Mark Rutte.

Boks Ouwe | 13-04-12 | 14:06

R0EL | 13-04-12 | 13:26 |
Zijn ook allemaal 'socialisten' die komen reaguren zodra een topic over moslims gaat.

Zijn pure cohesie betuigingen als het op geweld en elkaar doodwensen aankomt...

Strangetown | 13-04-12 | 14:06

Natuurlijk verstandig dat ie op non-actief gesteld wordt. Beetje aan de grote klok hangen wat uiteindelijk de bedoeling is van de SP. Daar is de tijd nog helemaal niet rijp voor!

Godsammekraken | 13-04-12 | 14:07

Nou Roemer!..daar gaan je zetels!
Die klootzak moet je persoonlijk aangeven wegens bedreiging Emiel, anders komt het niet meer goed!

deraderendraaien | 13-04-12 | 14:13

Gezellig type...

Frank Grasmaaier | 13-04-12 | 14:15

@DerUnterMensch | 13-04-12 | 12:35
Je begon om 11.19 met de stelling dat alle linkse mensen wel zo zouden denken, dus zei je dat dit gewelddadig denken normaal is voor linkse mensen. Daarmee legitimeer je het soort politiek geweld waar Pim aan gestorven is. Verder ben ik het natuurlijk eens met de nuances die je om 12.35 wel aanbracht.

rara | 13-04-12 | 14:16

@Horagha | 13-04-12 | 14:05
Nee, niet moslims he:
www.elsevier.nl...

La Bailaora | 13-04-12 | 14:16

Het blijft elke keer weer vreemd dat de zgn socialisten (niet te verwarren met "sociaal zijn") een ander idee niet kunnen accepteren. Terwijl de liberalen dat nu juist wel kunnen...

Zeg je tegen een VVD-er dat je PvdA stemt dan kun je een discussie verwachten maar je wordt niet uitgescholden en ontweken.
Zeg je tegen een PvdA-er dat je VVD-er bent, nou berg je je dan maar en je ligt er voorgoed uit...

BarneyBoner | 13-04-12 | 14:16

@BarneyBoner | 13-04-12 | 14:16
Weinig liberalen hier dan; als jouw redenering klopt tenmninste.

borga locusta | 13-04-12 | 14:24

Hé Paljas Smit,Dacht jij aan de sp te moeten bewijzen dat jij best de volgende Volkert kan zijn?

deraderendraaien | 13-04-12 | 14:25

@La Vie En Rose | 13-04-12 | 13:54
Er zit vast een PSer jou te minnen!
Zal het even corigeren! Geen dank.

Goede tegel btw!

deraderendraaien | 13-04-12 | 14:28

Ook zijn vader zijn huis "overgenomen" onder het mom ik zorg voor hem. Hij woont bij MIJ in. Meneer de koekoek...

"VERVOLG: Het enige verschil is dat het huis nu op mijn naam staat en dat ik de tent run...en mn vader dus nu eigenlijk bij MIJ inwoont. Was niet echt mn droom maar....het gaat zoals het gaat en mn pa in een verzorgingstehuis weg laten kwijnen? Never. Maar dus nog steeds de Jacob van Lennep ja! (of: alweer) Dus wees gerust, je bent niet in de war! ;-)"

Alleenikhebgelijk | 13-04-12 | 14:28

Maar de grote vraag is uiteraard: leidt een psychose tot socialisme of werkt het andersom?

Timooooo | 13-04-12 | 14:29

bigoks2531 | 13-04-12 | 11:15 Tuurlijk, in jouw dorp wonen vast meer wetenschappers, captains oof industry en notabelen dan hier.

E Rectus Magnificus | 13-04-12 | 14:32

Treurig, treurig, dat dit soort figuren een 'serieuze' functie bekleden. Daar zakt je de moed van in de schoenen.

patat - generatie | 13-04-12 | 14:32

@Timooooo
Socialisme is collectieve psychose.

Godsammekraken | 13-04-12 | 14:32

Timooooo | 13-04-12 | 14:29 Hahahaha, briljant!

E Rectus Magnificus | 13-04-12 | 14:33

De linkse partijen zijn wel in een record tempo zichzelf in de voeten aan het schieten zeg.
Doen ze goed.

harryvlugopdekut | 13-04-12 | 14:35

Vanavond bij P&W....oh nee geen PVV, dus geen TV.

Dropke | 13-04-12 | 14:36

@Dropke | 13-04-12 | 14:36
Ben idd benieuwd of Jort vanavond in DWDD de kans krijgt om de SP af te branden.

deraderendraaien | 13-04-12 | 14:41

Heeft een goede profielfoto gekozen, die Pascal: eentje met een satanische blik. Wat een eng figuur.
Kelder heeft ironie en dat kan van dit gefrustreerde konijn niet gezegd worden.

Ulanbator | 13-04-12 | 14:44

Alleen maar op non-actief ? Oh ja, de faux-pas die dit manneke beging was (vanuit de SP geredeneerd), dat je verborgen agenda zomaar in de openbaarheid is gebracht.

taxhond | 13-04-12 | 14:45

Die rooie wilt het liefst een revolutie a ussr. Ik zeg vastzetten.

Schepvogel | 13-04-12 | 14:46

Die rooie wilt het liefst een revolutie a ussr. Ik zeg vastzetten.

Schepvogel | 13-04-12 | 14:47

Ah. Dit bedoelt Mei Li Vos met "ietwat hard doorheen drukken van zijn ideale samenleving, met de beste bedoelingen".
Mooi man, socialisme. Iedereen even arm! En wie meer heeft en niet afstaat aan de partij- dan wel staatskas moet dood.

Stormageddon | 13-04-12 | 15:06

@deraderendraaien | 13-04-12 | 14:41
Weet niet of Jort vanavond tafelheer is, maar Mathijs zal hier zeker aandacht aan besteden en PenW wellicht ook.
De SP is - gezien de stand in de peilingen - een grotere bedreiging voor de macht van de PvdA dan de PVV op dit moment.

Let maar eens op het verschil van ondervragen van een SPer (zoals onlangs Roemer en Ewout Irrgang) en een PvdAer bij P&W, DWDD en Nieuwsuur.



La Vie En Rose | 13-04-12 | 15:10

Ik reageer tegenwoordig gematigd op GS, maar dit is een reactie waard. Een reactie van diepe geschoktheid. Ik hoop dat deze 'altruïst' per direct vervolgd wordt.

Boris Poepnagel | 13-04-12 | 15:11

Nu nog al die inhoudsloze trollen en verkiezingsposters van de PVV kapotscheurende en overplakkende reageerders van de SP een ban waarschuwing geven, dan wordt GS wellicht weer het toonaangevende politieke blog die het ooit was.

Socialisme en andere religies benevelen het kritisch onderscheidend vermogen dat ooit de mens boven de aap verheven heeft.

Roemer en zijn trawanten gedragen zich nog steeds zoals vroeger de zelfcensurende gekkies van de CPN ook deden: Als het niet in "De Waarheid" gestaan heeft is het niet gebeurd.

TriestGeval | 13-04-12 | 15:14

Meneer heeft last van astma als hij zich zo druk maakt en piept nu als hij ademt. Ik zeg: ophouden met piepen. Is beter voor de wereld!

Ugly Basterd | 13-04-12 | 15:16

Heb even een berichtje gestuurd naar die sukkel. Hoe dom hij is en dat hij precies het zelfde is als Breivik. Wat een idioot.

SIRSMOKEALOTT2 | 13-04-12 | 15:18

vanhetvarken | 13-04-12 | 13:31
Veel geschreeuw, weinig wol, die gast is veel dingen (dom, irritant, schreeuwerig enz..), maar niet gevaarlijk.

sjaakdeslinksesul | 13-04-12 | 15:23

Pascal weet het even niet meer denk ik. Kijk, wat meneer doet kan natuurlijk niet. Ik ben zoals bekend tamelijk anti-liberaal maar vind de meeste VVD'ers die ik ken ontzettend betrokken en prettige mensen. Ik verwerp het liberalisme als leer maar vind Rutte bijvoorbeeld een geweldige premier. Optimistisch, daadkrachtig, benaarderbaar, helder en sympathiek. de beste premier sinds tijden. Ik denk dat de pliesie maar eens met meneer Smit moet gaan praten want zo ernstig vind ik dit wel.

Bigi Bana Boy | 13-04-12 | 15:23

Roemer moet opstappen,als je zulke geestelijk gestoorden niet gescreend hebt ben je blind bezig.

bosbaan | 13-04-12 | 15:29

Oke Jort Kelder is dan wel een grote lul , slijmbal , watje en noem maar op, maar dit gaat een beetje te ver.

Eurotokkie | 13-04-12 | 15:32

En heeft Pascal al wat over Roemer getwitterd ?

Uw Verzekeringsadvis | 13-04-12 | 15:34

Kan me eigenlijk wel vinden in de woorden van Pascal.

drenkeling69 | 13-04-12 | 15:39

Overigens staan er nog dit soort best wel beangstigende teksten op zijn Facebook. Die gast heeft echt hulp nodig.
------------------------------------------------------
Pascal Smit afgelopen dinsdag (!): "SOMS....ben je wel eens een nacht wakker. Waarom? Wel...je moet op EEN tijdstip tot inzichten komen? Dus als dat 's nachts gebeurt...dan gebeurt dat 's nachts. Maar ik weet het. Hell yeah.
.
Ik wist het al. Alleen weet ik het nu écht voor de volle honderd procent zeker: dit systeem deugt niet. Ik dacht eerst dat het systeem tekortkomingen had, maar dat was dus fout. Iets dat falikant fout is heeft geen tekortkomingen. Echt. Denk maar na.
.
Zo ontzettend veel mensen wauwelen met kerst over vrede op aarde. Zo vreselijk veel mensen vinden Imagine van John Lennon een prachtig nummer met dito boodschap. Maar net zoveel mensen hebben de fucking guts niet om daar ook naar te leven.
.
Ik wel. Deed ik al, maar het volgende is een toezegging: ik zal dit systeem blijven bevechten. Hoe, waar en wanneer ik maar kan. Ik zal geen mogelijkheid onbenut laten om het te bekritiseren, te demoniseren, onderuit te trappen en te ontmaskeren als het ware kwaad dat deze planeet in gijzeling houdt. Daarbij zal ik me niet, never, nooit laten afleiden door de geldende idealen. Ik zal slechts mijn eigen idealen nog volgen. Ik ben niet om te kopen. Niet met een mooie baan, niet met een mooie auto, niet met een mooie vrouw: met niets. Of het me gaat lukken dit systeem te verslaan? Ik zou het niet weten, maar het lijkt me onwaarschijnlijk. Tóch zal ik dat doen tot ik er letterlijk bij neerval.
.
Vond je me al fel anti neoliberaal? You ain't seen nothing yet babe.... Ik heb net een licht gezien. Het was een rood licht. Heb je The Matrix gezien? Het eerste deel? Wel...ik heb zojuist een pil ongenomen. De rode. Gaat niet garant staan voor een lekker leventje. Maar so it be.
.
Ben ik een dromer? Zou best kunnen. Maar ik ben niet de enige. Ik hoop, dat op een dag, jij je bij me aan zal sluiten.... Welterusten voor zolang. "

Fred Bastiat | 13-04-12 | 15:51

drenkeling69 | 13-04-12 | 15:39 | + 0 -
Bij u hebben ook altijd 'de anderen' het gedaan, is het niet? "Ik heb de boot gemist maatschappelijk gezien, maar dat was allemaal de schuld van het grootkapitaal!"

Theodoros | 13-04-12 | 15:58

Fred Bastiat | 13-04-12 | 15:51 | + 0 -
Grinnik. Hij is - tja, ik ben even op zoek naar een treffende metafoor - hij is een beetje een 'lone wolf' vind je niet?

Theodoros | 13-04-12 | 16:00

Het glas is half leeg bij Pascal...

Menno Edens | 13-04-12 | 16:13

Dit bericht is toch niet zo gek? We weten toch wat socialisten voor mensen zijn?

JoopRe | 13-04-12 | 16:14

Theodoros | 13-04-12 | 15:58

Het gras is bij mij het groenst hoor. Ik heb een poolse tuinman, een thaise poetsvrouw, een engelse butler en een mexicaan die mijn auto's wast. En allemaal ver onder het minimumloon uiteraard, want ik heb liever dat ik het zelf goed heb ten koste van 4 anderen.

drenkeling69 | 13-04-12 | 16:16

@La Vie En Rose | 13-04-12 | 15:10
Jort kelder zal allicht ook z'n uitlaatklep zoeken in de elsevier mocht links hem willen negeren.

deraderendraaien | 13-04-12 | 16:37

www.facebook.com... Zijn deze rakkers behept met de zelfde aandoening?

horsteknots | 13-04-12 | 16:54

"Een psychologische test maakt deel uit van de selectieprocedure." Woorden die je noooooooit zult lezen in volksvertegenwoordigersgevraagdadvertenties van politieke partijen...

F. von Zeikhoven | 13-04-12 | 16:56

Pascal Smit lijkt op een kruising tussen Hans Spekman en Jack Nicholson.

Ronald78 | 13-04-12 | 17:05

Ik wist dat die lui van de SP totaal geschift zijn. Maar dat het zo erg als dit is wist ik niet.

bft | 13-04-12 | 17:13

Dit geeft wel aan dat Volkert geen uitzondering is. Er zijn bij links meer types die zo denken, en daarbij zullen er vast wel een paar zijn die de daad bij het woord weten te voegen.

JoopRe | 13-04-12 | 17:26

@deraderendraaien | 13-04-12 | 16:37
De Vara negeert Jort niet. Ik bedoelde dat de Vara dit niet onbespreekbaar zal laten omdat ze het tegen de SP kunnen gebruiken.
De PvdA moet verder in het zadel worden geholpen. Niet de SP.

La Vie En Rose | 13-04-12 | 17:51

En zichzelf wel op twitter voordoen als actief SP'er, pff.

DeScoop | 13-04-12 | 17:53

@deraderendraaien | 13-04-12 | 14:28
Thnx. ;)
Ze gaan hun gang maar.

Voor jou ook een plusje.

La Vie En Rose | 13-04-12 | 18:40

Zo lost het hardnekkige probleem dat 'deelraden' heet zich vanzelf op.

colonnecinco | 13-04-12 | 18:49

Ik heb even gekeken naar die twitters en faceboek plempjes van deze meneer en het is reddelijk veilig om te stellen dat ie niet helemaal lekker in zijn knikker is.

Ben benieuwd hoeveel gelijkgezinden hij heeft bij de SP. Dat lijkt me toch wel een onderwerp voor Pauw en Witteman.

Statler en Waldorf | 13-04-12 | 19:19

Prima reactie van Roemer. Duidelijke taal en zeggen waar het op staat. Die van Samsom bij Leerdam was helaas weer een en al politiek gelul.

Oddacious | 13-04-12 | 20:37

@Fred Bastiat | 13-04-12 | 15:51
Yep, klinkt wederom als een potentieel volkertje...
Het is goed te merken dat er zoveel psychiatrische instellingen zijn gesloten (kost geld dat je natuurlijk veel beter aan de multikul, de EU en allerlei bonussen voor veelverdieners kunt besteden).
Gelukkig kunnen die mensen altijd nog de politiek in.

Slipsnifter | 13-04-12 | 20:44

Dat is wel even andere poep dan dreigen dat je in de brievenbus van je buurvrouw pist, als haar hond nog een keer tegen je voordeur zeikt.

WirMachenMusik | 13-04-12 | 21:37

wat? Pas 375 reacties op ZO'N ENORM SCHANDAAL!?!? Emile Tumor doet het af met "dit kan niet de bedoeling zijn" etc.etc.zzzzz ?!?!?! En dan maar 375? Met weemoed kijk ik terug op GS in jongere jaren. Ach wat, maar weer eens op Powned kijken...

Mijnbescheidenmening | 14-04-12 | 00:45

Zo zijn socialisten! Socialisme werkt alleen als iedereen gelijk is en zo niet dan wordt dat met repressie verkregen. Zie ussr, china etc.
Hoeveel van die socialisten zijn er niet die het niet zeggen maar het volledig eens zijn met deze man?!? Wat wel leuk is dat we de linkschen hier op deze site er weer iedere keer mee om de oren kunnen slaan!

zeefert | 14-04-12 | 08:15

-weggejorist-

Adriaan2000 | 14-04-12 | 09:00

-weggejorist-

Adriaan2000 | 14-04-12 | 09:00

-weggejorist-

Adriaan2000 | 14-04-12 | 09:08

-weggejorist-

Adriaan2000 | 14-04-12 | 09:10

"Blijkbaar kan je op je prive-site ook geen dingen roepen.
Wij, je vrienden, snappen wel dat je dat allemaal niet meent en je zoiets niet zou roepen en menen in het openbaar, maar als iemand van buitenaf dat uitvergroot is alles fout.
Hopen dat anderen dat ook snel zullen snappen....."

En in die trant zijn de andere reacties ook ongeveer. Het komt er op neer dat zij vinden dat dit best kan, want het was niet toegankelijk voor iedereen bladiebladiebla. Toch ben ik er van overtuigt dat op het moment dat iemand vanuit de rechterhoek zoiets schrijft, ook op een afgesloten FB, deze mensen over elkaar heen vallen om zo snel mogelijk te roepen hoe slecht hij is en dat hij toch uit zijn functie gezet moet worden. hypocriete ratten.

stenenvissert | 14-04-12 | 09:44

Jeetje wat een negatieve gedacht heeft dat mannetje, beetje eng. Volgens mij kan hij het beste in Noord-Korea gaan wonen. Met dit soort figuren valt niet te praten want hij vindt dat de enige waarheid zijn waarheid is en dat iedereen die dat niet begrijpt achterlijk is en dood moet. LUTSER !

Ingpe | 14-04-12 | 14:13

Ik ken deze man via internet. Ik heb meerdere malen met hem geconverseerd over de politiek, zowel op Hyves als op Facebook.
Op markwiering.hyves.nl... staan ook een aantal comments van Pascal Smit, maar die waren gegeven nog voordat hij zijn bedreigingen op Facebook geuit heeft.

markwiering | 14-04-12 | 16:17

Er zijn velen ter linkerzijde die net zo denken als deze psychopaat. De meesten echter zijn zo slim om dit niet hardop te uiten.

Crusher | 14-04-12 | 19:16

dat deze pascal niet tot onze allerslimsten behoort dat wisten wij , alleen komt daar nog bij dat hij zo vreselijk uit zijn bek stinkt.

harob | 14-04-12 | 21:29

Crusher | 14-04-12 | 19:16 | + 2 -
Haha, geniale reactie. +1

markwiering | 14-04-12 | 22:08
Tip de Redactie