GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

Turkse vrouwen. NAAKT

playboyde100.jpgTurkse vrouwen NAAKT. Is dat nieuws? Natuurlijk is dat nieuws. Naakte vrouwen zijn altijd nieuws en naakte Turkse vrouwen zijn niet minder nieuws. Laten we vooral niet discrimineren. Nieuws dat ook in Nederland insloeg als een bom. Het verschijnen van de Turkse Sila Sahin (pica) op de cover van de Playboy (april 2011). Inzet van het debat was eerst of Sila Sahin de eerste Turkse is die voor Playboy uit de kleren gaat. Wat onzin is. Mevrouw Sahin is weliswaar de eerste Turkse die op de cover van de Duitse Playboy staat; waarvoor hulde en gefeliciteerd, maar er hebben meerdere van origine Turksdames in hun nakie in de Duitse editie van het beroemde mannenblad gestaan. We noemen een Vivien Cetin (mei 2010); we noemen een Öznur Asrav (april 2008); we noemen een Lale Karci (maart 1998). Zoeken we nog even verder op de Ebay dan vinden we nog ene Hülya Ejder, die in de barre januarimaand van 1987 de harten van de Duitse lezertjes verwarmde. (Let wel; het gaat om de Duitse Playboy. Hoeveel Turkse dames er van 1986☼ tot 1995† in de Turkse edities van Playboy hebben gefigureerd, vergt nader onderzoek. Zie hierrr en daarrr.) Maar goed. Nu is de familie van Sila Sahin PISWOEST. Want religie enzo. Man man man. Moslima's in hun nakie en voluptueuze Engelse kookmoekes in een boerkini. Waar gaat het heen met de wereld! Oh, en de linkjes zijn licht nsfw.

Reaguursels

Een tietentopic op een dag van nationale rouw.

Kan dat wel?

Parsons | 20-04-11 | 12:53

Familie van Nuri Sahin?

iamtheconductor | 20-04-11 | 12:57

@Parsons | 20-04-11 | 12:53
Makkelijk.

Che_cuevara | 20-04-11 | 12:57

Verrassend dat Turkse vrouwen ook tiedten hebben enzo. Je verwacht het niet.
Maar even serieus: met de dame in kwestie zou ik probleemloos kunnen integreren.

vetkleppert | 20-04-11 | 12:57

Met of zonder snor?

De-P(s)aus | 20-04-11 | 12:57

Zo zie je maar.
Islam is Geyl, soms.

Che_cuevara | 20-04-11 | 12:58

DIt is wwel heel oud nieuws, m'n Belgische buurman kwam hier 'n week geleden al mee....Wel lekkere chick trouwens

DJ ViTo | 20-04-11 | 12:58

Vanavond maar eens op mijn gemak alle linkjes bekijken.
Niets mis met Turkse vrouwen, lopen genoeg mooie rond.

Idontgiveafunk | 20-04-11 | 12:58

*geschokt door boerkini foto van Nigella*

gewgle | 20-04-11 | 12:59

Volgende stap:

De Marokkaanse dames!

Suggestie:
www.google.nl...

G-unite | 20-04-11 | 12:59

Idontgiveafunk | 20-04-11 | 12:58
Tot aan 25 jaar wel. Daarna gaan ze allemaal op hun vader lijken.

Superior Bastard | 20-04-11 | 13:00

Lekkere dame, dat dan weer wel.

dlseth_ | 20-04-11 | 13:00

@DJ ViTo | 20-04-11 | 12:58
België lag altijd 50 jaar achter, maar nu liggen ze dus al een week voor op Nederland

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:00

Turkse vrouwen. Naakt. Als dat die vrouwen zijn die ik regelmatig op de Albert Cuyp tegenkom, dan sla if ff een rondje over.

Schaamharing | 20-04-11 | 13:01

Naakt is altijd goed. Als het maar niet frontaal is.

vetkleppert | 20-04-11 | 13:03

Als ouders zou ik meer moeite hebben gehad met die siliconenzakken die ze heeft laten inschuiven.

waslim | 20-04-11 | 13:04

En terecht dat die familie piswoest is.
Ze had er verdomme 3 jaar eerder in moeten staan!

Campbell | 20-04-11 | 13:04

*fap fap fap* normaal zijn Turkse vrouwen niet zo aantrekkelijk, maar ik zou deze allemaal stuk voor stuk doen!

.KicksAss | 20-04-11 | 13:04

@.KicksAss | 20-04-11 | 13:04
De meeste Nederlandse vrouwen wil ik ook met een tang niet aanraken.

vetkleppert | 20-04-11 | 13:05

Turkse vrouwen kunnen zo mooi zijn. Zeker in de grote steden is het regelmatig een feest voor het oog.

Lafayette | 20-04-11 | 13:05

@Parsons | 20-04-11 | 12:53
hoogterecord voor de benzineprijs?

cumshaft | 20-04-11 | 13:05

Breedveld al gereageerd?

gentle giant | 20-04-11 | 13:06

Ik heb ze allemaal.

rugridder | 20-04-11 | 13:07

De vraag is tegenwoordig: Wat vindt de PVV ervan? Die hebben over alles en iedereen een mening, zolang het maar niet over de echt belangrijke zaken gaat!

Wim-Lex | 20-04-11 | 13:08

@Lafayette | 20-04-11 | 13:05
In kleine steden kan dat ook best mooi zijn.

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:08

intussen in Misrata..............

SnoopSloggiSlog | 20-04-11 | 13:08

Eigenlijk is het nog een dimensie geiler dat de onderdrukkende Islam hier een rol speelt. Naughty moslimmeisje, mmm.

amor in aeternum | 20-04-11 | 13:10

Moslims die over de zeik zijn altijd +1!

potsenmakkert | 20-04-11 | 13:10

Jaaaa, met schaamhaar !!!

wielmoer | 20-04-11 | 13:12

Meisjes uit streng gelovige milieus zijn enorm de moeite waard. Want als die eenmaal loskomen...

vetkleppert | 20-04-11 | 13:12

Wij met onze tsunami aan verderfelijkheden..

Itastijl | 20-04-11 | 13:13

'Kwil niet discreminerend of sexsistisch overkomen maar er gaat niets boven een Chinees Aziatisch Kuddetje.

Ratzing. | 20-04-11 | 13:13

Zijn dat siliconentitters?

Conan de Rabarber | 20-04-11 | 13:14

vetkleppert | 20-04-11 | 13:12 | + 1 -
Helemaal mee eens! Zelf heb ik ervaring met een streng gereformeerd meisje. Nog niet met een moslima. Ik moet zeggen dat dit wel onder het kopje "natte dromen" van mij valt. U wel?

amor in aeternum | 20-04-11 | 13:14

@Itastijl | 20-04-11 | 13:13
Ik zal mijn tsunami van mannenpap eens op die turkse dame loslaten...

dlseth_ | 20-04-11 | 13:14

@Parsons | 20-04-11 | 12:53

Hoezo, is het 4 mei vandaag dan?


*ff in armen knijpt*

neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:15

Zeg nou eens eerlijk, welke ouder gaat niet over de zeik als hun (aantrekkelijke) dochter naakt in de blad staat?

Haragha | 20-04-11 | 13:16

@amor in aeternum | 20-04-11 | 13:14
Nee, was het maar waar. Toen ik nog uitging liepen er wel veel primitief-bronstige kereltjes uit (ex-) islamitische milieus, maar de meiskes waren nergens te bekennen.

vetkleppert | 20-04-11 | 13:16

@.KicksAss | 20-04-11 | 13:04

allemaal tegelijk kunt u niet meer aan? U is op leeftijd?

neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:17

Doet me even denken aan een volle openlucht disco in Bodrum tijdens de Bayram (destijds de Halicarnasus). Een paar duizend Turkse jongeren die helemaal los gaan. Tot en met bh's die het op podium gesmeten werden. Soort springbreak taferelen.

Lafayette | 20-04-11 | 13:17

@vetkleppert | 20-04-11 | 13:12
Kim Holland kwam uit een streng gelovig gezin en kijk wat van haar geworden is.
Hoe strenger van geloof, hoe natter de doos!

Haragha | 20-04-11 | 13:17

Mooi hoor.

Nodonut | 20-04-11 | 13:17

Zus van Nuri?

gozahtje | 20-04-11 | 13:18

@Che_cuevara | 20-04-11 | 13:14

Die 2e van rechts lijkt me ubergeyl,waar kan ik die boeken?

neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:19

@Haragha | 20-04-11 | 13:17

Kim is liev, jammer dat ze zo'n paardenbek heeft.

neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:20

@Ratzing. | 20-04-11 | 13:13
Eens. Er gaat niets boven een vrouw met drie spleetjes!

dlseth_ | 20-04-11 | 13:20

@neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:19
Kun je boeken via GS.
Vragen naar dhr Stift.
Die weet er van.

Wel een waarschuwing, ze is niet goedkoop, Maar je krijgt ook heel wat vrouw.

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:21

Ik ben erg nieuwsgierig naar een reactie van een figuur als Anja Meulenbelt. Die moet spontaan in een spagaat gaan (oeps!) om een genuanceerd commentaar te kunnen geven op wat hier allemaal tegelijk gebeurt. "I wanted to be free' zegt een moslimvrouw die besloten heeft om tegen de wil van haar familie en haar geloof bloot in een belegen fapblad te gaan.

Schoorsteenveger | 20-04-11 | 13:21

'I did it because I wanted to be free at last, she said.'
Wat is het toch met dat verlangen naar vrijheid..

lichtpunt | 20-04-11 | 13:21

@vetkleppert
Wij hebben inderdaad onze eigen variant van de regenjas dragende snorren vrouwtjes.

@dlseth_
Zelfs Geert kan hier z'n puddingbuks in leeg schieten :P

Ik vraag me trouwens af hoe deze meisjes tot deze beslissing zijn gekomen... wellicht hebben ze dienst gedaan in de harem van onze gewaardeerde mede-reaguurder drs. G. Flater?

.KicksAss | 20-04-11 | 13:21

-weggejorist-

sjaakdaak | 20-04-11 | 13:21

Heerlijk mooi meisje trouwens. Turkse vrouwen zijn best mooi, ga maar eens in Turkije kijken. Hier zitten helaas voornamelijk de Turkse vrouwen met doek om kop, die zijn alles behalve mooi!

gozahtje | 20-04-11 | 13:22

Tot dat ik geslachtsrijp was mocht ik mee naar de Hammam Den Haag - Oosters Badhuis
In het multiculturele centrum van Den Haag, de Schilderswijk, vindt u de Hammam,jammer dat ik zwijgplicht heb, maar anders, nou nou nou vrouwen onder elkaar naakt,kan geen pleeboy tegenop .

Ratzing. | 20-04-11 | 13:22

@neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:20
En hoe zou dat toch gekomen zijn? :)

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:22

@neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:17 |
allemaal tegelijk kunt u niet meer aan? U is op leeftijd?

Allemaal tegelijk; nee, achter elkaar, zonder meer! Al vermoed ik dat bij nummer vier de loop van de puddingbuks rood begint te gloeien ;)

.KicksAss | 20-04-11 | 13:24

Oe... Turkinnen hebben best wel goede spenen.

Sytze_Vliegen | 20-04-11 | 13:25

Alle lof zij Allah voor zijn schepping. En dat er zo nog maar veel (onbesneden, dat dan weer wel) dames dit voorbeeld mogen volgen. Hiermee is tevens maar weer eens aangetoond dat een boerkaverbod (soms) zo gek nog niet is.

Rokus3013 | 20-04-11 | 13:25

De Kebab wordt steeds Dönner

hfakker | 20-04-11 | 13:26

@.KicksAss | 20-04-11 | 13:21
Deze harem misschien?

iharem.com...

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:26

@dlseth_ | 20-04-11 | 13:14
zou het niet eerder een zacht regenbuitje zijn. :)

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:28

@gozahtje | 20-04-11 | 13:22
Die Turken zijn ook niet gek.
De mooiste exemplaren houden ze natuurlijk zelf.
Wij krijgen hun afdankertjes.

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:29

Dat schaamhaar tot haar navel is weg gere
toucheerd

ITEACHYOU | 20-04-11 | 13:30

Turken zijn niet altijd moslim, en moslims willen niet altijd onder het islamitisch juk leven. Zie uit een van de linkjes van dit draadje:

'I wanted to be free': Muslim model upsets family:
www.dailymail.co.uk...

"Her family have, unsurprisingly, reacted with horror, and her mother has cut off all contact with the actress. It will be even more difficult with my grandparents, my aunts and my uncles" Uitstoting is een van de gevolgen onder moslims.

La Bailaora | 20-04-11 | 13:30

Pas als moslims zich nergens meer woest over maken moeten we uitkijken.

kom hoe heet ie | 20-04-11 | 13:31

@Che_cuevara | 20-04-11 | 13:28
Ik zal mijn pakket eerst even een kwartier in het ijs hangen.. Dan gaat het hagelen.. ;)

dlseth_ | 20-04-11 | 13:37

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:29
Geef ze eens ongelijk, wij claimen Doutzen toch ook big time nu ze in Amerika succesvol is? Zij is van ons!

gozahtje | 20-04-11 | 13:38

@dlseth_ | 20-04-11 | 13:37
Dan wordt het meer SM.

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:38

@gozahtje | 20-04-11 | 13:38
Doutzen denkt daar helaas anders over.
Maar die Turken hebben natuurlijk wel gelijk.

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:39

Je kan ook trots zijn op je dochter dat ze een eigen smaak, mening en karakter heeft ontwikkeld.

defjem | 20-04-11 | 13:40

@La Bailaora | 20-04-11 | 13:30
Uitstoting heb je in alle volkeren. Daar hoef je niet gelovig voor te zijn. Maar ja, het gebeurd vaker onder de grristelijke en moslims geloven.
In Nederland gebeurd het nog wel eens in dorpen.

Haragha | 20-04-11 | 13:40

Zijn er al Fatwa's uitgeroepen ?

Creaguurder | 20-04-11 | 13:41

Het westen van Turkije is vrij westers, dus dit is ook niet zo vreemd..
-
En heeft GeenStijl geldnood ofzo? Wat een enorme banners sjezus..

Rattlehead | 20-04-11 | 13:42

@Che_cuevara | 20-04-11 | 13:21

Een ubergeyluh vrouw is nooit te duur.

neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:42

Creaguurder | 20-04-11 | 13:41
...en een meldpunt, is er dat al?

Schoorsteenveger | 20-04-11 | 13:43

Duitse inburgering werpt zijn vruchten af...

D.E | 20-04-11 | 13:44

@Che_cuevara | 20-04-11 | 13:22

Pijpt ze ook #olifanten dan? #weerwatgeleerdvandaag

neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:44

@amor in aeternum | 20-04-11 | 13:14
-
Ik kreeg een joris wegens expliciete link (sorry Joris, zal het niet meer doen heur!)
Mijn eerste was een moslima en ik ben getrouwd met een (voorheen dan) gereformeerd meisje. Aanraders!

sjaakdaak | 20-04-11 | 13:45

Haragha | 20-04-11 | 13:40
Weer een domme poging om het te vergoeilijken. Uitstoten is zo'n beetje het ergste wat er is, en waar het dan ook voorkomt moet het worden bekritiseerd.

De domme houding, och, het gebeurt elders ook, is van het niveau: 'aan de overkant woont ook een Fritzl, dus ga je gang'.

La Bailaora | 20-04-11 | 13:45

Het lijkt wel of menigeen hierboven nooit buiten z'n eigen dorp is geweest. Even voor de duidelijkheid; ook buiten het dorp wonen lekkere wijven en ook Nederlandse vrouwen hebben snorren.

Biff Eagleburger | 20-04-11 | 13:46

Wat mij betreft zakt die hele Playboy door de grond.
Heb je wel eens gezien wat voor een ongelooflijke debiel dat blad heeft opgezet?

Einde van de Domheid | 20-04-11 | 13:46

Haar familie kwam er nu pas achter dat hun dochter, nicht et cetera, borsten had.

Mokum Kosher | 20-04-11 | 13:47

@Einde van de Domheid | 20-04-11 | 13:46
Die man is een held!

vetkleppert | 20-04-11 | 13:47

Zeer mooie griet by the way...

en al dat gejank van die turken; die zijn ook 100 jaar terg in de tijd gestapt met die Erdogan.

Turkse vrouwen zijn doorgaans erg lekker... zeker zonder heaufddeauk

ShameLess | 20-04-11 | 13:47

Zijn siliconentieten niet haram?

Flodder | 20-04-11 | 13:48

dlseth_ | 20-04-11 | 13:14 |
Altijd geleerd: je mag een Turks wijf alleen in d'r gezicht spuiten als d'r snor in de fik staat....

Markies de Schade | 20-04-11 | 13:49


Ik vermoedde al eerder dat al die moslimvrouwen onder hun kleren gewoon hardstikke naakt waren.

Met dank aan Theo Maassen

nononono | 20-04-11 | 13:49

Ik zou bijna bekeren. Bijna.

Jerry Nick | 20-04-11 | 13:51

@neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:42
das ook weer waar.
Mijn vrouw is ook vrij duur in het gebruik.
Maar dan krijg ik ook wel wat.

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:52

@neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:44
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden van wel.

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:53

Gooi dat juk van die achterlijke godsdienst toch af en laat het sluitstuk van de evolutie in haar volle glorie zien meiden! Hulde en dank!

Posselmetzuremossel | 20-04-11 | 13:53

@Markies de Schade | 20-04-11 | 13:49
Geldt alleen voor de lelijke

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:54

@defjem | 20-04-11 | 13:40
En lijf. :)

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:55

@Schoorsteenveger | 20-04-11 | 13:43
Da's waar, een meldpunt.

*Cohen bellen doet*

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:56



@Che_cuevara | 20-04-11 | 13:52


U leent haar wel eens uit?

neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:56

@Rattlehead | 20-04-11 | 13:42
"Het westen van Turkije is vrij westers, dus dit is ook niet zo vreemd.."

Nee, daarom ligt het ook in het westen van Turkije.

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:57

@neemjemoederindemali | 20-04-11 | 13:56
Nou, niet echt nee.
Volgens haar heeft ze haar handen, en de rest, al vol aan mij :)

Che_cuevara | 20-04-11 | 13:57

La Bailaora | 20-04-11 | 13:45
Je hebt gelijk.
Maar we zouden wat beter moeten leren begrijpen hoe dat werkt. Gewoon om te kunnen overleven was in vervlogen tijden het belang van de stam belangrijker dan het belang van de groep, het belang van de groep groter dan het belang van de familie, het belang van de familie méér dan het belang van het gezin, het belang van het gezin bepalender dan het belang van het individu.
Wat we hier zien is een conflict tussen enerzijds een dwingende moraal die met al z'n eigen normen en waarden het belang van de familie beschermt en anderzijds een individu dat zich aan die moraal wenst te onttrekken. Die familie kan haast niet anders dan zich verzetten tegen haar keus door haar uit te stoten, zij kan haast niet anders dan die uitstoting accepteren.

Schoorsteenveger | 20-04-11 | 13:58

Turkse vrouwen zijn of heel knap of afschuwelijke gedrochten. Deze dame behoort overduidelijk niet tot de laatste categorie. Ik zeg, DOEN!

Terpetijnzeikert | 20-04-11 | 13:59

Flodder | 20-04-11 | 13:48
Ja, die tieten vertouw ik ook niet helemaal.

Schoorsteenveger | 20-04-11 | 14:00

@Markies de Schade | 20-04-11 | 13:49
Waarvan akte. Heeft u voor mij een vuurtje?

dlseth_ | 20-04-11 | 14:05

Ik zou ze doen, allemaal. maar dat kost me 9 levens denk ik.

insemismeer | 20-04-11 | 14:05

*Wachten doet op de eerste Playboy-eerwraakacties van Duitse Türken*

FrankVeer | 20-04-11 | 14:06

Ok, voor deze ene keer bied ik mij aan als strafoplegger en -uitvoerder van de sharia om deze dame in het gareel te krijgen. Interne stokslagen vallen haar ten deel. Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

Flodder | 20-04-11 | 14:06

.. mevrouw wilde vrij zijn en dat is best moeilijk wanneer je in de verkeerde religie bent geboren.
Zelfs, of misschien wel juist, in het Westen. Onze voorheen zo progressieve linksmenschen zien de burka ook allemaal als het summum van vrijheid voor moslima's.

Jan Passant mk2 | 20-04-11 | 14:06

Schoorsteenveger | 20-04-11 | 13:58
Dat klopt ook, want anders heeft de familie weer een probleem met de omringende moslimgemeenschap. Toch is de enige mogelijkheid om deze dwingende cultuur-uitspattingen te doorbreken door het voor haar op te nemen en het ten zeerste te bekritiseren. Door het te gaan pamperen wordt het alleen maar erger (gestimuleerd), met als eindresultaat dat het ook over gaat waaien naar de individuele Nederlandse samenleving, omdat ze geen strobreed in de weg wordt gelegd en die dwingende groepsdwang in die wereld zij het niet goedschiks danwel kwaadschiks moet worden voortgezet en uitgebreid. Er moet een moment komen dat je zegt tot hier en niet verder. En dat liever eerder dan later.

La Bailaora | 20-04-11 | 14:08

Net een vakantie naar Bodrum geboekt :-)

hubiex dk | 20-04-11 | 14:12

Echt superboeiend dit...

Scagnetti | 20-04-11 | 14:15

La Bailaora | 20-04-11 | 14:08
Pamperen lijkt me inderdaad niet verstandig. Dat is de spagaat (excusez le mot) waarin figuren als Meulenbelt in zijn gaan hangen. Het probleem is dat cultuur en religie hier volledig op elkaar liggen, en dat kritiek van buitenaf bijgevolg altijd kan worden afgeweerd als kritiek op het geloof. En heb je rechtstreeks kritiek op het geloof, dan wordt dat geloof weer verbijzonderd en worden de uitwassen aan de specifieke cultuur toegeschreven. Dat is de truuk die bijvoorbeeld Tariq Ramadan altijd uithaalt. Die verklaart 'the texts' heilig en wijt alle uitspattingen aan locale cultuurhistorische toevalligheden maar roept tegelijkertijd alle moslims in het westen op zich in al hun gedrag vooral te beroepen op 'the texts' en geen enkele kritiek op dat gedrag te accepteren.
Dat zijn subtiele spelletjes die je moet kunnen doorzien wanneer je besluit om je kritiek te formuleren en gericht in de aanval te gaan.

Schoorsteenveger | 20-04-11 | 14:17

En het is pas *fapfap* woensdag *fapfap*

Kobus Kloothamer | 20-04-11 | 14:18

@ Schoorsteenveger | 20-04-11 | 13:58
Maar de waardebepaling van de groep is gebaseerd op de Koran, het boek van god. Waarom heeft de groep een probleem met de schepping van hun god? In mijn ogen is het naakte lichaam verwerpen god verwerpen, en dus een blasfemie.
De reden dat een individu zich wil losmaken van de groep is denk ik om dat de wetten en regels die binnen de groep gelden onlogisch zijn en zelfontwikkeling in de weg staan. Het is een keuze tussen ongelukkig en gelukkig zijn.

me,myself and IK | 20-04-11 | 14:23

Dat de familie moslim is wil nog niet zeggen dat de dame in kwestie dat ook is. Het lijkt me sowieso heel sterk dat je als daadwerkelijk gelovige moslim in de playboy kan staan (hier zit een duidelijke contradictie)
Dat ze in de Duitse versie van Goede Tijden Slechte Tijden speelt geeft al aan dat ze niet uit een conservatieve moslimfamilie komt. Ook het feit dat ze een niet-moslim Duitse vriend heeft waarmee ze samenwoont lijkt hierop te wijzen.
De dame in kwestie is hoogstens nominaal moslim, als ze zichzelft uberhaupt als moslim ziet

koter | 20-04-11 | 14:30

Ze zit in de Duitse versie van Goede Tijden Slechte Tijden.

Ze speelt dus in '39-45 de musical'

nononono | 20-04-11 | 14:38

@ die boerkini: is dat een wetsuit of een fatsuit.
Verder is naakt naakt, mits het maar lekker is.

NewEnglandPatriots | 20-04-11 | 14:46

Schandalig.

winterpeen | 20-04-11 | 14:47

Ik doe haar wel hoor....

Ozzzzzz | 20-04-11 | 14:48

En Allah zag dat het goed was,alleen die silicone jongens,das nou ff jammer.
Kaal of streeeeeeeeeeeepje?

kijkverder | 20-04-11 | 14:49

familie is piswoest omdat ze allahverdomme nog geen rooirotcent van die takkeslet....eeehhhh ons familielid hebben gezien.

Zuitschuip | 20-04-11 | 14:51

In Istanbul staan alle ochtendbladen vol met foto's van topless meisjes.

Ik snap niet dat deze familie hier nu moeilijk over doet.

Dank overigens voor de foto's van mejuffrouw Cetin. Ik kan er weer tegenaan vandaag!

Greed=Good | 20-04-11 | 14:52

Ik heb zoveel Turkse arthousefilms uit de jaren '70 - '90 gezien waarin je volop naakte dames ziet. Big deal.. Zelfs lesbische films (gewoon voor in de bios, geen porno).

cultheld | 20-04-11 | 14:53

me,myself and IK | 20-04-11 | 14:23
De normen en waarden van de groep lopen parallel aan wat De Verhevene via een openbaring aan Mohammed heeft geopenbaard. En dat is natuurlijk niet toevallig. Figuren als Mohammed en Paulus hebben feilloes aangevoeld, bewust of niet, hoe ze een dwingend religieus systeem konden laten sporen met de subtiele machtsverhoudingen binnen hun samenleving en daarmee een wapen aangereikt om de kuddemoraal aan de macht te brengen. Die moraal is vervolgens weer geconfisqueerd door de elite natuurlijk, maar da's weer een ander verhaal.
Waarom heeft die goep een probleem met de schepping van hun God? Omdat die schepping de neiging heeft om zich als individu te onttrekken aan of te verzetten tegen een verstikkende en dwingende moraal die met ijzeren discipline en dreigen met hel en verdoemenis al die individuën in het gareel wil houden, opdat de kudde de kudde blijft en bijgevolg stuurbaar.
Die wetten en regels zijn niet onlogisch. Die zijn vanuit het belang dat ze diensen zelfs uiterst doordacht en effectief.
Maar er zijn zwakke plekken, en de groep doet er, via zijn priesters, dominees, rabbijnen en imams, alles aan om ervoor te zorgen dat die niet gevonnden worden en gebruikt om het systeem van binnenuit te slopen.
De achilleshiel van de islam is naar mijn stellige overtuiging de vrouw. En daarom is de islam ook gedoemd om op termijn te desintegreren. De Islam is overgevoelig, nee hypergevoelig voor alles wat met de vrouw en het vrouwelijke te maken heeft, veel meer dan bijvoorbeeld het Christendom. Een vrouw die haar eigen gang gaat, haar eigen wetten stelt, haar eigen kritiek heeft, is een doorn in het oog van de moslim, maar die moslim heeft er tegelijkertijd nauwelijks adequate antwoorden op en reageert vertraagd, verdoofd bijna.
De moslima zal op termijn het systeem slopen. Niet door bloot in een fapblad te gaan staan, maar om gewoon haar gang te gaan. Dat is al genoeg om het hele systeem als een kaartenhuis in elkaar te laten vallen.

Schoorsteenveger | 20-04-11 | 14:55

Turkse dames kunnen echt heel knap zijn hoor. En daarbij. Turkije is seculier en Atatürk haat allah. Mooie combi toch?

LiebeMan | 20-04-11 | 15:01

cultheld | 20-04-11 | 14:53
Durven ze die nu nog steeds te vertonen?

Schoorsteenveger | 20-04-11 | 15:08

Blijkbaar zit ze in de Duitse GTST, want volgens de cover speelt ze in GZSZ. Nu kijk ik geen Duitser (en ook geen RTL trouwens), maar volgens mij is dat het zelfde.

ps. ik zou 'r doen!

broomstick | 20-04-11 | 15:10

Is ze kaal of heb ze een snor?

sjaakdeslinksesul | 20-04-11 | 15:13

Holy crab ze heeft geeneens boerka aan op die foto!!

ROGL | 20-04-11 | 15:23

@Einde van de Domheid 13:46
Hefner is al geruime tijd multimillionaire en is continue omringd door - naar zijn smaak - lekkere wijven. Jijzelf bent zeer waarschijnlijk aan het reaguren op een troosteloos kantoor. Wie is hier nu de debiel ?

Montgomery Burns | 20-04-11 | 15:23

Brrrrr. Laat maarrrrr.

NoMinister | 20-04-11 | 15:46

"Gevalletje eerwraak waiting to happen"

Ik zou het overigens riskeren hoor!

Parel van het Zuiden | 20-04-11 | 15:55

De achilleshiel van de islam is naar mijn stellige overtuiging de vrouw. En daarom is de islam ook gedoemd om op termijn te desintegreren.
Schoorsteenveger | 20-04-11 | 14:55
Daar heb je zeker gelijk! Ayaan Hirsi Ali liet in het programma zomergasten een fragment zien van waarin Saoedi Arabische elite ging jagen met valken, alleen de mannen natuurlijk, vrouwen mochten daar niet bij zijn. Kreeg de indruk dat in wezen die moslim mannen doodsbang zijn van vrouwen. Kreeg bijna medelijden met ze.

me,myself and IK | 20-04-11 | 15:56

Zijn Turkse vrouwen erg spraakzaam btw?

eerstneukendanpraten | 20-04-11 | 15:57

@eerstneukendanpraten | 20-04-11 | 15:57

Wist uberhaupt niet dat vrouwen in andere uitvoeringen dan spraakzaam geleverd werden

#altijd blijven leren

Parel van het Zuiden | 20-04-11 | 15:58

me,myself and IK | 20-04-11 | 15:56
Ze zijn te ver doorgeschoten in het inkapselen van het vrouwelijke en het coderen van alle omgangsvormen tussen man en vrouw. Dan ga je op den duur spanningen krijgen, dan gaat het wringen en wordt de macht die je aan die inkapseing ontleent zwakker. Het systeem heeft dan geen vanzelsprekende reactie meer op elke beweging die wordt gemaakt.
Wat hier in het westen bijzonder ontwrichtend gaat werken is het verschil in opleidingsniveau tussen moslima's en moslimmannen. Die scooterklootzakjes kunnen wel de macho uit blijven hangen, maar hun zusjes hebben veel minder moeite, zeker op termijn, om hun weg te vinden, ook in een westerse seculiere samenleving, hoofddoek of niet.
Dat het goed is om daar, samen met Meulenbelt, geduldig op te gaan zitten wachten is een andere kwestie natuurlijk.

Schoorsteenveger | 20-04-11 | 16:06

Parel van het Zuiden | 20-04-11 | 15:58

Vandaar het enorme vewww.google.nl... van dit:

eerstneukendanpraten | 20-04-11 | 16:12

@mezelf

Moet zijn: enorme verkoopsucces van dit:

eerstneukendanpraten | 20-04-11 | 16:12

Lekker!

Frits Bom | 20-04-11 | 16:15

@eerstneukendanpraten | 20-04-11 | 16:12

Ik dwaal zelf altijd af in een meditatieve staat waarbij ik in vast ritme 'uhum' mompel en op gezette tijden even knik. Hulpmiddelen zijn voor beginners ;-)

Parel van het Zuiden | 20-04-11 | 16:17

is geen turk
turkse vrouwen hebben snorren

zeesoldaat | 20-04-11 | 16:32

Snap de nieuwswaarde hier niet zo van. Typisch Geenstijl zal ik maar zeggen. Turksen staan al heel lang bekend om hun secularisatie. So..what's new? Schokkend hoor poeh poeh..

kansenarm112 | 20-04-11 | 16:34

Maar evengoed wel siliconenborsten. Dat mag dan weer wel.

dubbert | 20-04-11 | 16:35

Snap de familie niet zo. Softcore plaatjes moeten toch prima kunnen:). Misschien ligt het aan mij, maar het verbaast me dat niemand het nog heeft gehad over Sibel Kekilli..:en.wikipedia.org...

Snikkelhoofd | 20-04-11 | 16:35

Mooie vrouw.

MacVulpen | 20-04-11 | 16:37

Nou vooruit met deze wil ik wel assimileren.

netniet | 20-04-11 | 16:54

Het is met die Turkse vrouwen zo dat ook al willen ze graag westers overkomen ze toch met dat typische 'Turks-zijn' opgescheept zitten. Het lukt ze eigenlijk altijd net niet.

De narrige kabouter | 20-04-11 | 17:04

@Snikkelhoofd | 20-04-11 | 16:35
Dat deed ik, maar de link die ik erbij zette was niet zo correct volgens Joris ;-)

sjaakdaak | 20-04-11 | 17:06

Erg mooi... ik hoop dat we hier nog veel meer van gaan zien. Als eenmaal een schaap over de dam is..

meneer Q | 20-04-11 | 17:45

Oh, nooit geweten dat Turkse vrouwen ook tieten hebben.

RugOp81 | 20-04-11 | 18:06

mmmm.. daar wil ik mn shoarmasaus wel over heen spuiten.

Commando | 20-04-11 | 19:02

Geen snor +1

Hobbykip | 20-04-11 | 19:09

HELL YHEE...

da wizard | 20-04-11 | 20:18

@ Schoorsteenveger: Mooi plaatje, die vrouw bedoel ik inderdaad:)
@ sjaakdaak, haha, iets te expliciet plaatje?

Snikkelhoofd | 20-04-11 | 21:26

Bn goak op Turkse tietn.

Søker | 20-04-11 | 21:46

Eerlijk is eerlijk, het zijn mooie vrouwen. Ik doe het er op.

GSpot | 20-04-11 | 22:37

Ik hoop voor haar dat ze beveiliging heeft. Zou me niet verbazen als een familie lid, of iemand die haar geloof aanhangt, zal proberen om haar te vermoorden of haar te overgieten met zwavelzuur.

Origineel | 20-04-11 | 22:59

De achilleshiel voor de meeste religies is dat de gemiddelde vrouw in wereld minder kinderen krijgt.
Minder kinderen is meer tijd over en minder de rol van baarmachine.
Misschien ziet dat er nu niet zo naar uit, maar zelfs in de Islam zal dit de komende decennia een rol gaan spelen.

Lafayette | 20-04-11 | 23:50

Sila breekt de ban !

Fratello | 21-04-11 | 09:01
Tip de Redactie