GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

MDI: "Polen zijn Joden. Allemaal"

drunkpoledancing.jpgHoofdstuk zoveel in de bittere reality soap "GeenStijl vs Meldpunt Discriminatie Internet" inzake Polen. (Eerdere afleveringen hierr en daar en hierrr.) GS is van mening dat de zinsnede "Polen zijn tuig. Allemaal." moet kunnen. Het MDI (met 75K gesubsidieerd door het Ministerie van Justitie) is het daar niet mee eens. Twee inzichten en vier hakken in een heleboel hard zand. Wij beroepen ons op het fundamenteel recht op chargeren. Op ons roze webplokkie hebben Turkse vrouwen snorrren, dragen Libelle-abonnees bloemetjesjurken en hebben salafistfuckende fundimoslims haatbaarden. Bij ons zijn NRC-lezers pijprokende Saab-rijders, hebben GroenLinksies linnen tasjes, een Prius en een huis van 700K en gaan PvdA-ers de politiek in om wachtgeld. Homo's hebben handtasjes, kunstenaars een zwart hoornen bril en ambtenaren staren uit een raam. Vrouwen kunnen niet sturen, nazi's drinken Hollandia, Urkers snuiven coke. Oerol-bezoeksters hebben harige oksels, journalisten van Vrij Nederland roken shag, HBO-diploma's zijn niets waard en 3FM-deejays geven alleen in december om negertjes. Bejaarden hebben een rollator zoals MarketingFacts-scribenten een paarse broek hebben. Duitsers graven kuilen, Egyptenaren knijpen in je kont, Marokkanen op brommers stelen je portemonnee. Allemaal. Het is van eenzelfde onschuldigheid als de in het buitenland vigerende idee dat wij Nederlanders (allemaal) op klompen lopen, in een windmolen wonen en Deens spreken als we even geen GoudaKaas vreten. Oude CabaretWet: hoe vetter het cliché, hoe groter het aantal biertjes na afloop in de foyer. Generaliseren is humor om te lachen en wie daar niet aan kan wennen, hoepelt maar op. [In de lees verder de ongoing battle MDI vs Moderator GU, waarbij het MDI zich volslagen diskwalificeert door Polen (zwartwerkende dronkenlappen met vierkante hoofden) met Joden (diamantslijpende oplichters met grappige neuzen) te vergelijken. Krijg de pip.

Mailwisseling MDI met OpperMod GU

At 12:04 25-1-2011, Meldpunt Discriminatie Internet wrote:
Geachte heer,

Gaarne uw aandacht voor het volgende.

Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) neemt meldingen over discriminerende uitingen op het Nederlandse deel van internet in behandeling. Het MDI beoordeelt uitingen op strafbaarheid aan de hand van de anti-discriminatiebepalingen uit het Wetboek van Strafrecht ( http://www.meldpunt.nl/wetsartikelen). Indien het MDI een uiting strafbaar acht, wordt meestal een verzoek tot verwijdering naar de eigenaar van een site verstuurd.

Onlangs heeft het MDI een melding ontvangen aangaande uw website. Hieronder treft u de exacte locatie evenals de exacte uiting.

Url: http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/01/studentenbonden_nemen_afstand.html

Uiting 1, geplaatst door mothersfinest op 21-01-11 om 23:34 uur: "Zelfs nu willen ze al jatten, het zijn net Polen, tuig, allemaal!"

Bovenstaande uiting acht het MDI in strijd met de anti-discriminatiebepalingen uit het Wetboek van Strafrecht. Z Hierbij dan ook het verzoek de uiting van uw website te verwijderen.

Gaarne van u vernemend.

Met vriendelijke groet,

J. van der K.

===

2011/1/28 Meldpunt Discriminatie Internet [mailto:buro@meldpunt.nl] buro@meldpunt.nl

Geachte heer,

Op 25 januari jl heb ik u het onderstaande verzoek tot verwijdering gestuurd. Tot op heden heb ik echter nog geen reactie gehad op dit verzoek, noch is de uiting van uw website verwijderd. Ik zou u met klem nogmaals willen verzoeken de betreffende uiting van uw website te verwijderen.


Met vriendelijke groet,

J. van der K.

===

Geachte heer van der K.

Dank voor uw mail.

Het spijt mij u te moeten mededelen dat na ampel beraad wij helaas een andere zienswijze hebben inzake deze mail, en de andere mail verstuurd dd 28 januari.

Wij zijn blij dat u ons zo nu en een uiting meldt die ons is ontgaan, en die terecht had moeten worden verwijderd. Dat doen we dan ook zonder problemen.

Het karakter van de uitingen in dezen en uw andere mail waar u op wijst is van dien aard dat wij dit niet opvatten als zijnde strafbaar. Getuige van slechte smaak misschien. Generaliserend zeker. Maar dat gebeurt ten opzichte van alle wereldburgers op onze mooie aardbol. Inclusief onszelf.

Slechte smaak is ook smaak. En niet per definitie strafbaar.

Met een vriendelijke groet wens ik u een fijn weekend.

GU

===

2011/2/17 Meldpunt Discriminatie Internet [buro@meldpunt.nl]

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. De meldingen die wij ontvangen beoordelen we niet op de al dan niet aanwezige slechte smaak. De reden waarom wij verzoeken tot verwijdering sturen over dergelijke uitingen ligt in het gegeven dat we deze uitingen in strijd achten met de anti-discriminatiebepalingen uit het Wetboek van Strafrecht.

De betreffende uitingen over Polen leveren een strafbare belediging op basis van ras op. De wetgever heeft aangegeven dat onder het begrip ras groepen mensen vallen die een zelfde huidskleur, afkomst, nationale of etnische afstamming hebben.

Ik heb gezien dat u uitingen als "Joden zijn tuig. Allemaal" wel verwijderd. Polen verdienen volgens de wet echter een zelfde bescherming tegen discriminatie als joden. Beide groepen vallen onder oner het strafrechtelijke begrip ras.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

J. van der K.

===


2011/2/17 MinJusZeikstengels [mdi_bestrijding@geenstijl.nl]

Geachte heer van der K.

Uw bewering dat de comment "Joden zijn tuig. Allemaal" wel verwijderd wordt, is onjuist. Kijk maar HIERRR.

Prettige dag verder & tot mails

GU

Reaguursels

LOL @ salafistfuckende

TheVoice | 18-02-11 | 14:21

Wij zijn tuig. Allemaal.

rara | 18-02-11 | 14:21

Ah, ik dacht er laatst aan. Hoe zit dat nou met het MDI?
Maar blijkbaar hebben die honderden reacties dus niet geleidt tot een staking bij de MDI medewerkertjes!

BeunDeHaas | 18-02-11 | 14:22

Verschil is het vraagteken!

Bananenpeller | 18-02-11 | 14:22

[#value1] zijn [#value2], allemaal.
[#value2] zijn [#value3], allemaal.


Vul maar in!

ZDEV | 18-02-11 | 14:22

En sinds wanneer bestaat er een Pools ras? Wel een Pools volk, maar een Pools ras is nieuw...

TheVoice | 18-02-11 | 14:24

alle polen het land uit; maar eerst mijn plinten afmaken (foksuk)

Juul | 18-02-11 | 14:24

J. van der K. mag nog een keer een cursusje werkwoordspelling volgen. Betwetert.

MiaWallace | 18-02-11 | 14:24

en Centauri legt heerlijk vast te genieten aan het sopsidie infuus

Centauri | 18-02-11 | 14:24

[reaguurders] zijn [imbecielen], allemaal
[imbecielen] zijn [mensen met mogelijkheden], allemaal
[mensen met mogelijkheden] zijn [MDI-ers], allemaal
[MDI-ers] zijn [Polen], allemaal
[Polen] zijn [reaguurders], allemaal

ZDEV | 18-02-11 | 14:24

Alle medewerkers van de MDI zijn tuig!

Zeau.

atoombom | 18-02-11 | 14:25

[Orks] zijn [sprookjesfiguren], allemaal

ZDEV | 18-02-11 | 14:25

Sinds vandaag kunnen de TUIGPOLEN bij herhaaldelijk in de FOUT gaan als ongewenst vreemdeling over de grens gesodemieterd worden. Word Nederland weer een stukje veiliger.

mierus | 18-02-11 | 14:26

[wij allen] zijn [iedereen], allemaal

ZDEV | 18-02-11 | 14:26

Smerissen zijn corrupt. Allemaal.

mrfreeze | 18-02-11 | 14:26

rara | 18-02-11 | 14:21

Maar Gooische Vrouw is de uitzondering hierop. Waar is ze gebleven btw? Met de geflipte vlaflap en mij wordt het toch nooit wat...

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:27

'De wetgever heeft aangegeven dat onder het begrip ras groepen mensen vallen die een zelfde huidskleur, afkomst, nationale of etnische afstamming hebben.'


Het debiele is dat hij gelijk heeft. Grotere zottigheid zul je niet snel tegenkomen.


Pas maar op met je Belgenmoppen.

Art Vandelay Ultor | 18-02-11 | 14:27

En alle reaguurders zijn rechtsradicalen.. Vraag maar aan ze :-).. Is niet waar uiteraard, maar ze generaliseren zelf net zo hard. Kijk maar: www.meldpunt.nl... ..

frankmeister | 18-02-11 | 14:27

-weggejorist-

Hertog van Alfa | 18-02-11 | 14:27

Polen zijn een "ras"..?

fapowitz | 18-02-11 | 14:27

[PVV-ers] zijn [ex-PvdA-ers], allemaal

ZDEV | 18-02-11 | 14:27

"De wetgever heeft aangegeven dat onder het begrip ras groepen mensen vallen die een zelfde huidskleur, afkomst, nationale of etnische afstamming hebben"

Zo hé, weer wat nieuws geleerd vandaag.
Etnische afstamming mag dus gedefinieerd worden als een 'ras'.

lion@night | 18-02-11 | 14:27

atoombom | 18-02-11 | 14:25

Je hebt ALLEMAAL nog vergeten...

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:27

als ik de betreffende post lees, haal ik daar niet per def uit: "Polen zijn tuig. Allemaal."

Juul | 18-02-11 | 14:28

Dat het MDI rare criteria hanteerd was toch al lang duidelijk, evenals dat ze veelal niet reageren (wat dat betreft al heel wat dat ze dat nu wel hebben gedaan)
retecool.com...

bvdbos2004 | 18-02-11 | 14:28

ZDEV | 18-02-11 | 14:26

Zo, jij weet de { } en de [ ] goed te gebruiken zeg...

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:29

Friezen kunnen zeilen, schaatsen, zijn blond en praten raar. Allemaal.

henkojenko | 18-02-11 | 14:29

Kan iemand mij nou eens uitleggen hoe Polen een ras zijn? Kunnen dit soort heren nou eens een Van Dale pakken en het verschil op zoeken tussen discriminatie en racisme? Iets met "duiden".

feddomw | 18-02-11 | 14:29

Polen zijn geen ras, toch Jan van der K.

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:30

[florks] zijn [gnurgs], allemaal
[azi's] zijn [oden], allemaal
[oden] zijn [azi's], allemaal
[aliens] zijn [buitenaardse wezens], allemaal

ZDEV | 18-02-11 | 14:30

belgen zijn dom, allemaal

DISCLAIMER: deze mededeling verkondigt niet per se de mening van de reaguurder die hem heeft geplaatst en/of de redactie ven Geenstijl.nl, doch van een gehele natie die aan de lopende band gedrurende tientallen jaren belgenmoppen tapt.

Juul | 18-02-11 | 14:30

Als dit zo doorgaat heeft het MDI heel wat goedkope arbeidskrachten nodig om al die comments door te nemen. Ik weet wel waar die te vinden zijn!

Vloberto | 18-02-11 | 14:30

@TheVoice | 18-02-11 | 14:24
[MDI]
Als het niet als ras bestaat verzinnen we het zelf.
[/MDI]

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:30

feddomw | 18-02-11 | 14:29

Je was me een slag voor. Slaat inderdaad nergens op dat Polen een ras zijn. Is ook maar een bijeengeraapt zootje, allemaal!

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:30

MDI

*zucht*

Armageddon | 18-02-11 | 14:30

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:29
[haakjes] zijn {accolades}, allemaal!

ZDEV | 18-02-11 | 14:31

-weggejorist-

bobmaeshulst | 18-02-11 | 14:31

Alle reaguurders zijn mongeaulen, heb ik recent mogen begrijpen. En dan ook zonder uitzondering...ze zijn het allemaal!1!!

Multiflauwekulti | 18-02-11 | 14:31

Als geboren en getogen Nederlander die enkel zijn lieve vaderlandje verlaat voor een incidentele zonvakantie van maximaal 10 dagen aaneengesloten, roep ik "nederlanders zijn tuig, ALLEMAAL!"... Kan men zichzelf discrimineren of slechts observeren, zich al dan niet vergissende, dat het zo is?

sr69 | 18-02-11 | 14:31

Zo komen we er dus nooit uit hè..

Zeeschuimer | 18-02-11 | 14:31

Polen zijn een bijeengeraapt zootje, allemaal!

Armageddon | 18-02-11 | 14:31

Aan iedereen die zeurt dat Polen geen ras zijn:
Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven.

mrfreeze | 18-02-11 | 14:31

@eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:27
Ze zit in ieder geval dicht bij mij in de regio. Prrrrt

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:31

[Tuig] behoort tot het [Poolse ras], allemaal.

MiaWallace | 18-02-11 | 14:31

@lion@night | 18-02-11 | 14:27
Nederland heeft in 1966 e.o.a. imbeciel verdrag getekend waar dit uit voortvloeit:


'In dit Verdrag wordt onder 'rassendiscriminatie' verstaan elke vorm van onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur op grond van ras, huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming die ten doel heeft de erkenning, het genot of de uitoefening, op voet van gelijkheid, van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden op politiek, economisch, sociaal of cultureel gebied, of op andere terreinen van het openbare leven, teniet te doen of aan te tasten, dan wel de tenietdoening of aantasting daarvan ten gevolge heeft.'


www.art1.nl...

Art Vandelay Ultor | 18-02-11 | 14:32

@ Multiflauwekulti | 18-02-11 | 14:31
Liever een mongeaul dan een Pool.

Armageddon | 18-02-11 | 14:32

En nog steeds geen reactie van die enorme groep gekwetste Polen.

kingrichard | 18-02-11 | 14:32

@ Multiflauwekulti | 18-02-11 | 14:31
80%. Ik herhaal: 80%.

Toegegeven; op dagen twijfel ik ook aan de juistheid van dat percentage.

Pa Cartwright | 18-02-11 | 14:32

ZDEV | 18-02-11 | 14:31

Precies, allemaal!

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:32

@ZDEV | 18-02-11 | 14:31
Maar wie is het tuig?
De [haakjes] of de {accolades} ?

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:32

De Nederlandse taal is blijkbaar ook gedevalueerd tot een noodzakelijk kwaad om een boodschap door te geven.

*hoofdschuddend de droeve treurnis van talloze taalfouten doorleest*

Heau even | 18-02-11 | 14:33

@ kingrichard | 18-02-11 | 14:32
Die staan en masse in de rij voor de kassa met een tray Schültenbrau. Allemaal.

Multiflauwekulti | 18-02-11 | 14:33

@fapowitz | 18-02-11 | 14:27
Sinds vandaag blijkbaar

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:33

@eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:27
Hou een sop met nuanceren. Ook DGM is tuig. Allemaal.

rara | 18-02-11 | 14:33

MDI doet huilie huilie over uitspraken op GS.. niks nieuws toch?

Aron-G | 18-02-11 | 14:33

@MDI
Sit on my pole!
www.youtube.com...


@ZDEV | 18-02-11 | 14:26
Nu ben je echt te ver gegaan.

Prof. D.A.H. Vintik | 18-02-11 | 14:33

Wat een aanfluiting zeg.....

Jo de Jong | 18-02-11 | 14:33

Ik vind het trouwens best stuitend dat er fouten in de mail zitten. Zowel van GU als van het anonieme lafbekje J. van der K.
Dat geheel terzijde, anders is BeunDeHaas weer tuig. In zijn eentje.

BeunDeHaas | 18-02-11 | 14:34

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:32
(haakjes) |zijn} {tuig}, [allemaal]

ZDEV | 18-02-11 | 14:34

Okee okee, je mag het niet hardop zeggen.. maar het is wel waar, toch?

pwman | 18-02-11 | 14:34

MDI moet opgeheven worden, het is tuig, allemaal!
+10 voor GS trouwens, lekker niet toegeven aan die babyboemende graaiers.

SeriousBusiness | 18-02-11 | 14:34

Alle nederlanders zijn tuig, ontzettend dom van alle marokanen om in 40 te proberen alle duitsers tegen te houden en ontzettend stom van alle polen om ons allemaal een beetje te komen bevrijden in 45

borga locusta | 18-02-11 | 14:34

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:31

Mazzelpik, ik moet het met fuckje doen...

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:34

@Art Vandelay Ultor | 18-02-11 | 14:32
Dus je mag Belgen niet meer stom noemen?
En dan ook geen Belgenmoppen meer?

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:35

Ambtenaren staren uit een raam. Als ze dood gaan worden ze gecremeerd en van de as maken ze slaappillen.

jonneke | 18-02-11 | 14:35

Prof. D.A.H. Vintik | 18-02-11 | 14:33
[niemand] is [hetzelfde], allemaal

Zo beter? ;)

ZDEV | 18-02-11 | 14:35

Humanity is overrated.
Zo.

Rammstein | 18-02-11 | 14:35

@Che_cuevara | 18-02-11 | 14:32
Da's simpel. De accolades komen uit Frankrijk. Het zijn dus buitenlanders. En zoals je weet: buitenlanders zijn tuig, allemaal!

rara | 18-02-11 | 14:35

En toch blijken oostblok vrouwen in de mode te zijn bij Nederlands schorriemorrie.

Hölzenbein | 18-02-11 | 14:35

Eigenlijk vind ik Polen niet misstaan in Nederland. Roemenen, Bulgaren en moslims, de goeden niet te na gesproken, zijn problematischer.

unspiek | 18-02-11 | 14:35

nederlanders waren allemaal verzetshelden met een jood op de zolder verborgen. is dit nou beledigend?

minimá-armezusvan.. | 18-02-11 | 14:36

MinJusZeikstengels. Daar moet ik even over nadenken..

Zeeschuimer | 18-02-11 | 14:36

rara | 18-02-11 | 14:33

Tuig is het, allemaal!

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:36

@eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:34
Ja maar fuckje klinkt toch verwachtingsvoller dan Gooise vrouw

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:36

@Che_cuevara | 18-02-11 | 14:35
Ik weet niet wat je wel en niet mag. Buiten kijf staat dat het nogal een raar verdrag is.


Wat zeg ik, raar? Totaal batshit insane!

Art Vandelay Ultor | 18-02-11 | 14:36

Eigenlijk moet je jurist zijn om een mening te mogen ventileren.
En zo hoort het natuurlijk ook. Het plebs moet zijn bek houden en luisteren naar mensen met recht op een mening.

vetkleppert | 18-02-11 | 14:36

'het Nederlandse deel van internet'. Grappig.

drama | 18-02-11 | 14:37

Zeeschuimer | 18-02-11 | 14:36

Maar eerst een oorlam!

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:37

...het zijn net ambtenaren, tuig, allemaal!

Zookrates | 18-02-11 | 14:37

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:36

Dat dan weer wel!

eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:38

@rara | 18-02-11 | 14:35
Kijk hier kan ik wat mee.
[haakjes] zijn dus geen buitenlanders en mag je beledigen maar de rest niet.
Maar als Polen naar Nederland komen zitten ze binnen de [haakjes] en mag je dus wel zeggen dat het tuig is, allemaal

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:38

[zombies] zijn [een ras], allemaal

ZDEV | 18-02-11 | 14:38

Visgerei is tuig. Allemaal.

drama | 18-02-11 | 14:38

Polen zijn tuig. Allemaal.
Als ik dat nu eens verander in:
Ik vind Polen tuig. Allemaal.
Blijft het dan strafbaar?

BeunDeHaas | 18-02-11 | 14:39

@ZDEV | 18-02-11 | 14:35
Als u mij blijft tergen door niemand en dus eigenlijk iedereen op één hoop te gooien, zal ik mij genoodzaakt zien stappen te ondernemen.

*stapje naar voren en stapje terug doet*

Prof. D.A.H. Vintik | 18-02-11 | 14:39

Dus Polen zijn een ras. Allemaal. Weer wat geleerd vandaag. Dus een neger met een Pools paspoort......, vragen en dilemma's......

brutus68 | 18-02-11 | 14:39

"De Menings-Delicten Inquisitie. Een club van mierenneukende ambtenaren die de hele dag zitten wachten tot er één of andere politiek correcte volkert huilie huilie komt doen omdat ie ergens op een website zijn zure linkse gelijk niet kan halen. De Mediatie Door Intimidatie gaat dan de providers, webmasters, en moderators intimideren door ze wekelijks te bedreigen met het doen van aangifte bij de politie. Praten helpt niet, want luisteren doen het Moslim Defence Institute toch niet. "

LOL

SeriousBusiness | 18-02-11 | 14:39

[everyone] is [everybody], allemaal

ZDEV | 18-02-11 | 14:39

Ik ben een Groenlinkser met een huis van (net geen) 700k maar ik heb geen linnen tasjes en ook geen Prius?! Advies? Ben ik per ongeluk toch een D66-er? Crisis hiero, en wie weet is dat fucking slecht voor het mileu. Shiiit. *snel kopje thee zetten gaat*

Kutsnob | 18-02-11 | 14:39

@vetkleppert | 18-02-11 | 14:36
blijft u maar fijn bij uw kleinburgerlijke en door iedereen zelf in te vullen meningen, ik oordeel liever.

borga locusta | 18-02-11 | 14:39

Prof. D.A.H. Vintik | 18-02-11 | 14:39
[stapjes naar voren] zijn [stapjes terug], allemaal!

ZDEV | 18-02-11 | 14:40

Als ik zou zeggen dat alle Nederlanders tuig zijn, discrimineer ik mezelf dan?

M-J | 18-02-11 | 14:40

Nederlands, Pools Grieks enz.. zijn toch nationaliteiten?
Een ras is toch Europees, Aziatisch, Afrikaans, Indiaans ed: ?

deraderendraaien | 18-02-11 | 14:41

Polen zijn een ras, allemaal!
of zoiets...

Toontje Larger | 18-02-11 | 14:41

Ik vind het wel een belediging om Joden te vergelijken met Polen. Vooral omdat Polen voornamelijk Katholiek zijn en de Katholieke Kerk maar respect heeft voor 1 Jood en de rest lekker heeft laten stikken onder de douches... Polen, Joden? Complete tegenstelling!

Lisa E. | 18-02-11 | 14:42

Waarom begint het MDI Twitter en Hyves dan niet door te pluizen en elke racistische twitteraar/hyver een keurig anoniem mailtje te sturen? Dit slaat werkelijk nergens op. Van de reaguurders hier, wie is er Pools? Waarom?! Waarom?!

Aron-G | 18-02-11 | 14:42

Joden zijn tuig, allemaal!
Polen zijn tuig, allemaal!

haatbaard | 18-02-11 | 14:42

allemaal??

Knapzak | 18-02-11 | 14:42

M-J | 18-02-11 | 14:40

Je eigen ras discrimineren, je hebt wel lef...

brutus68 | 18-02-11 | 14:43

Heerlijk dat gebruikte e-mailadres..."MinJusZeikstengels [mdi_bestrijding@geenstijl.nl]"

All | 18-02-11 | 14:43

@Kutsnob | 18-02-11 | 14:39
Amice, weet dat etiquette en de indelingen en herkenningstekens zoals in onderhavig artikel beschreven zijn slechts dienen de onzekeren enig houvast in het maatschappelijk bestaan te verschaffen. Als je weet hoe het hoort hoef je je er niet meer aan te houden. Niets verschaft u meer aanzien dan met natuurlijke overtuiging met uw handen te eten in de Librije.

borga locusta | 18-02-11 | 14:44

Westpolen zijn Duitsers. Allemagne!

drama | 18-02-11 | 14:44

GU is wel mijn vriend.

Heads or Tails | 18-02-11 | 14:44

Ik weet er nog 1: Vette discriminatie: Negers zijn zwart, allemaal!

M-J | 18-02-11 | 14:44

@ brutus68 | 18-02-11 | 14:39
Een Poolse negerT is helemaal niet te vertrouwen. Een neger vertrouw je niet op zn 29x7 cm warm broekvlees, en een Pool vertrouw je ook niet. Zelfs niet als ze je badkamer betegelen.

Zijn er trouwens veel negers in Polen? Ik heb het idee dat het nationalisme daar nog wel weeldig aan het tieren is, en dat mensen anders dan blank, liever niet in Polen zitten. Nee dan Nederland, he, jongens en meisjes?

BeunDeHaas | 18-02-11 | 14:46

Er staat helemaal niet dat alle Polen tuig zijn. Er staat "Het zijn net Polen, tuig, allemaal". Er wordt verwezen naar een andere groep mensen (welke?). Daar slaat dat "tuig" en "allemaal" op. Niet op die Polen.

AlfredvonSchlieffen | 18-02-11 | 14:46

Jammer dat het Youtube-beleid zo streng is geworden. Heb nog een haffel yiddische muziek uit het getto van Warschau waar je u tegen zegt.

Bakito | 18-02-11 | 14:47

Overigens ben ik mordicus tegen generaliseren. En tegen Marokkanen in Nederland.

Heads or Tails | 18-02-11 | 14:47

[waarheid] zijn [koe], allemaal!

ZDEV | 18-02-11 | 14:47

@Art Vandelay Ultor | 18-02-11 | 14:36
Dat zijn er wel meer.
Maar ze zouden zo'n verdrag eerst wat beter moeten bestuderen voor er getekend wordt.
Maar ja als je het woord discriminatie laat vallen is het al snel goed.

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:47

Het is allemaal idioot, allemaal !

Creaguurder | 18-02-11 | 14:47

Breedgebuikte tokkies met een vaste standplaats op de camping, 10 tray'tjes Schultenbrau en alle cd's van Jantje Smit zijn Tuigh, allemaal!

necrosis | 18-02-11 | 14:47

wapen zijn tuig, allemaal.

gardeville | 18-02-11 | 14:48

@ Knapzak | 18-02-11 | 14:42

Haatbaarden zijn tuig, allemaal!

Aron-G | 18-02-11 | 14:48

sorry

gardeville | 18-02-11 | 14:48

@Che_cuevara | 18-02-11 | 14:47
Gewoon opzeggen dat verdrag.

Art Vandelay Ultor | 18-02-11 | 14:48

@lion@night | 18-02-11 | 14:27

Wist je niet, hè?
En dankzij dat, zijn reaguurders/Nederlanders/elle-levende-wezens racisten, allemaal!!

ZKH EénOog | 18-02-11 | 14:49

En alle reaguurders grijpen iedere kans aan om even helemaal los te gaan. Best beangstigend eigenlijk. Zou dat met ons soort ook zo gaan in real life? De adrenaline en opwinding die door de aderen spuit. Ja! het mag, fijn met zn alleen even iets of iemand bashen.... hmmm welke volksmenner haalt onze trekker over. Maakt ook niet uit, als het maar de schuld van links is, toch?

borga locusta | 18-02-11 | 14:49

Tja Top Gear had die geniale uitspatting over Mexicanen en dat was gewoon generaliserende humor. Net als onze afgezaagde grappen over Belgen, Duitsers en Fransen. Daar kan je de Polen-zin ook onder plaatsen.

Mangoost | 18-02-11 | 14:49

Hamas! Hamas! Alle joden aan het...uhh...kut...hoe zat het ook alweer - waar is die lul van een Harry van Bommel als je hem nodig hebt!

Heads or Tails | 18-02-11 | 14:49

dus als ik morgen in Polen ga wonen ben ik plotseling van een ander ras? Interessant.

jan-lul-de-behanger | 18-02-11 | 14:49

heeft er al iemand geschreven dat finnen ook tuig zijn?

gardeville | 18-02-11 | 14:49

En waarom geen "opklik voor groot" van Dronken Pools Meisje, het is vrijdag notabene.

necrosis | 18-02-11 | 14:49

[schelden] = [geen pijn], allemaal!

ZDEV | 18-02-11 | 14:50

MDI Zak eens effe heel diep in de stront! De pica's op uw site www.meldpunt.nl... Vind ik aanzetting tot haat.. De pica's hebben geen ander doel dan belediging .. Bij deze Vorder ik u tot Directe verwijdering van de Hitler groet" op uw site.. Doet u dit niet dan ben ik genoodzaakt Samen met alle geenstijl reaguurders uw organisatie voor de rechter te brengen..

Crematorium-de-Asbak | 18-02-11 | 14:50

BeunDeHaas | 18-02-11 | 14:46

Ik zou inderdaad niet graag een Poolse neger willen zijn. Negers zijn in Polen nog een heuse bezienswaardigheid, en niet in positieve zin.

brutus68 | 18-02-11 | 14:50

@borga locusta | 18-02-11 | 14:49
Mooie ironie, locusta, met je 'alle reaguurders'.

Heads or Tails | 18-02-11 | 14:50

@Aron-G | 18-02-11 | 14:48
Toch he. Dan weet ik het nu zeker

Knapzak | 18-02-11 | 14:50

Polen zijn een volk en geen ras. Er bestaan wel Poolse rassen onder de honden. Van der Krogt van het MDI vergelijkt Polen gewoon met honden. Zou hij met joden ook niet durven.

sjaakdeslinksesul | 18-02-11 | 14:50

[bier drinken] = [zingen], allemaal!


*plop*, vrijdagmiddag is begonnen!

ZDEV | 18-02-11 | 14:51

ZDEV | 18-02-11 | 14:50
[1 vogel in de hand] > [10 in de lucht], allemaal!

MiaWallace | 18-02-11 | 14:51

@BeunDeHaas | 18-02-11 | 14:34
Zou het niet zo kunnen zijn dat GS de naam heeft weg gelaten?
Dus niet anoniem

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:51

@gardeville | 18-02-11 | 14:49
Dat is stigmatiserend en niet liev.
[/Job Cohen Modus]

necrosis | 18-02-11 | 14:52

Het MDI snapt er niets van: Polen zijn immers een speciaal gefokt konijnenras - en als een konijn ons voor de rechter wil dagen - gaat dat konijn zijn gang maar.

Zwaaien met de Verenigde Nazis is uit - die hebben de mensenrechten aan de sharia aangepast en zijn dus als pestilentieus te beschouwen!

HaJoGe | 18-02-11 | 14:52

@ brutus68 | 18-02-11 | 14:50
Kijk, bevestiging dat negers in Polen zeldzaam zijn, en dat Nederland daar iets aan kan doen. Voort wat, hoort wat!
*Geert eens mailen gaat*

BeunDeHaas | 18-02-11 | 14:52

@eerstneukendanpraten | 18-02-11 | 14:37
Twee, ik wil er ook een

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:52

@deraderendraaien | 18-02-11 | 14:41

Nee, degenen die jij noemt zijn continetale volkeren. Ook die kunnen uit meerdere rassen bestaan.
Europeanen bestaan bijvoorbeeld uit onder meer Indo-Europeanen en Slaven, Oost-Aziaten en Indianen zijn net als Eskimo's Mongolide rassen.
Alleen heeft de wet daar weinig boodschap aan.

ZKH EénOog | 18-02-11 | 14:53

@sjaakdeslinksesul | 18-02-11 | 14:50
Als moslimlikker doet hij niet anders dan iedereen die geen moslim is als een hond, een varken etc. weg te zetten. Staat in hun handboekje, de koran.

Heads or Tails | 18-02-11 | 14:53

@borga locusta 14:49

GS-reaguurders zijn eng. Allemaal!

brutus68 | 18-02-11 | 14:53

Lekker stukkie, ik voel me helemaal warm en pluizig van binnen.

Kan iemand even #duiden wat nou precies de reden is, waarom dit verwijderd zou moeten worden? En dan niet de voordehandliggende antwoorden als belediging en discriminatie, maar concrete zaken die door dit stukje tekst compleet in de soep zouden kunnen lopen...

An die ARBEIT | 18-02-11 | 14:53

@ZDEV | 18-02-11 | 14:38
[zombies] waren [een ras], bijna allemaal

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:54

@BeunDeHaas | 18-02-11 | 14:39
Nee, want dat is een mening en die mag je hebben

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:54

@ Che_cuevara | 18-02-11 | 14:51
*kuch*ironie*kuch*
Natuurlijk laat GS de naam weg! Straks flipt er weer een reaguurder en staat bij die knakker op de stoep met een loden pijp.
Poultje openen wie dat zou doen?

BeunDeHaas | 18-02-11 | 14:54

Geld toe krijgen om GeenStijl van voor naar achter helemaal door te lezen. Wat een luizenbaan.

Sacha_A | 18-02-11 | 14:55

@HaJoGe | 18-02-11 | 14:52
Pas op voor alle kleine witte konijnen vriend, kleine witte konijnen zijn niet uw vriend www.youtube.com...

borga locusta | 18-02-11 | 14:55

@Art Vandelay Ultor | 18-02-11 | 14:32
Tjee. Ik voel me plotseling een vreselijke racist.

Petrus de Rewa | 18-02-11 | 14:55

Het mdi schrijft in haar vergelijking met het volk Polen het argument 'joden', maar bedoelt waarschijnlijk Joden. Triest dat het mdi niet eens een volk goed kan benoemen. Wat is het nu Joden (volk) of joden (geloof, kleine letter)?

seven | 18-02-11 | 14:55

@necrosis | 18-02-11 | 14:52
Maar waarschijnlijk waar en dan is het geen belediging

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:56

@SeriousBusiness | 18-02-11 | 14:39
Geweldig!
Kan GS de schrijvert dezes aub wegkapen, desnoods na betaling van een fikse transfersom?
www.wakkerpedia.nl...

Prof. D.A.H. Vintik | 18-02-11 | 14:56

Boeren zoeken hoeren, allemaal.

faz | 18-02-11 | 14:56

Foei!@Heads or Tails | 18-02-11 | 14:53
Moslims zijn geen ras, het zijn mensen net als jij en ik alleen met een aangeboren afwijking. Daar kunnen ze niets aan doen dus moet je er niet mee spotten.

sjaakdeslinksesul | 18-02-11 | 14:56

Hier is alvast é´n tackel waarmee MDI verkeerd is.

• "Polen leveren een strafbare belediging op basis van ras "

Pool zijn is toch geen ras? Ik kan toch ook gewoon een poolse nationaliteit aannemen? Iedereen op aarde kan dat, zelfs negroïden, aziaten en Papoehaa's.


MDI stelt zelf dus dat polen een ras is, en dat is niet juist.

Creaguurder | 18-02-11 | 14:56

@BeunDeHaas | 18-02-11 | 14:54
Nee, dat doen reaguurders toch niet.
Tokkis ja, die wel

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:57

-weggejorist-

Wiebenik? | 18-02-11 | 14:57

Ze willen de meningsuiting opheffen. Het zijn net MDIers. rashufters, allemaal.

vetkleppert | 18-02-11 | 14:57

Kan coder atm0s of hoster Parsons van de reaguurderszoekmachine het mdi niet een htaccessban geven? Je moet ze het immers niet te makkelijk maken.

seven | 18-02-11 | 14:58

Ik word nou nooit gediscrimineerd, dat is je reinste discriminatie.

Flodder | 18-02-11 | 14:58

@MiaWallace | 18-02-11 | 14:51
Dat klopt niet want tien is meer dan 1.
Tenzij men mij op school verkeerd heeft ingelicht.

Che_cuevara | 18-02-11 | 14:58

Het wordt langzaam weer zomer. En dan smelten de Polen. Allemaal!!

Flavius Titus | 18-02-11 | 14:58

Zeg MDI-raamambtenaren, ga liever dit figuur zoeken, oh wacht moet u van uw stoel komen... www.geenstijl.nl...

Mindy | 18-02-11 | 14:58

Wat is er mis met tuig? Ik zie de belediging niet?

nl.wikipedia.org...

NoObmetPeeCee | 18-02-11 | 14:59

[agenten] zijn [smerissen], allemaal

ZDEV | 18-02-11 | 14:59

@GU
"Het spijt mij u te moeten mededelen dat na ampel beraad wij helaas een andere zienswijze hebben inzake deze mail, en de andere mail verstuurd dd 28 januari."

Ongelooflijk krukkig Nederlands. Spijt hebben dat je helaas een andere zienswijze hebt, en dat ook nog na ampel beraad - wat is dat voor gelul?

Die moderators, ongeletterde bavianen zijn het, allemaal.

Heads or Tails | 18-02-11 | 14:59

Nu zijn Polen weer een ras?
Wat is dat nu weer voor Nazistische Übermenschelijke gedachtengang van het MDI?
Er is alleen het menselijk ras. Er zijn dan wel verschillende etnische groepen aan te wijzen, maar om nationaliteiten in rassen in te delen is "racistisch".

vagehond | 18-02-11 | 14:59

@seven 14:55

Dus Ajax-supporters zijn een ras?

brutus68 | 18-02-11 | 14:59

Interessant, als een nationaliteit hetzelfde zou gaan betekenen als ras, dan zijn dus de 4 en 5 mei herdenkingen, tegen Duitsers ook een vorm van rassendiscriminatie.

Dunnepoep | 18-02-11 | 15:00

@Creaguurder | 18-02-11 | 14:56

Niet het MDI stelt dat, onze wetgeving doet dat. Het MDI maakt enkel gretig gebruik van deze zieke, kromme vaststelling, om haar eigen bestaansrecht overeind te houden.

ZKH EénOog | 18-02-11 | 15:00

Creaguurder | 18-02-11 | 14:56
papoehaa ~ de. Persoon met kinderen die nogal eens valse bravoure vertoont.

MiaWallace | 18-02-11 | 15:00

Logica van de wetgever: Onder het begrip bananen vallen fruitsoort als appels, peren, bananen en meloen.


Hoi groenteboer, mag ik van u 1 banaan, een kilo bananen een pond bananen en 2,5 kilo banaan?

Verhip | 18-02-11 | 15:01

@Flavius Titus | 18-02-11 | 14:58
En ook al smelten ze allemaal, ze blijven beschaafd en waardig naar elkaar. Ooit een ijsbeer (toch een soort grote blonde ongenuanceerde bullebakeen) een pinguin (zit wel een tintje aan en ze zijn altijd met veel) zien slachten?

borga locusta | 18-02-11 | 15:01

@ Heads or Tails | 18-02-11 | 14:59
Hé! MDI! Joehoe! Doe hier eens wat mee! Bavianen zijn dus ook een ras, en die ongeletterd noemen is gewoon discriminatie! Ze kunnen heus wel lezen en schrijven!

BeunDeHaas | 18-02-11 | 15:01

Er wordt tegenwoordig zoveel gediscrimineerd en in hokjes gedacht, dat dit fenomeen aan inflatie onderhavig is. Binnenkort gaan we als broeders met elkaar om.

*Internationale inzet*

Bakito | 18-02-11 | 15:01

seven | 18-02-11 | 14:58
Je was me net voor. Het grote zoeken gaat nu beginnen bij het MDI.

Soy yo | 18-02-11 | 15:01

@ Flodder | 18-02-11 | 14:58

Wat jij zegt! Bijna iedereen wordt gediscrimineerd behalve ik.

*huilen doen*

Aron-G | 18-02-11 | 15:02

Alle [reaguursels van ZDEV] zijn [ fucking irritant], allemaal!

Me want ur braaains! | 18-02-11 | 15:03

@sjaakdeslinksesul | 18-02-11 | 14:56
Een aangeleerde afwijking, sjaak.
Niemand wordt geboren als moslim (of christen, hindoe etc.).

Heel terecht merkt dan ook Dawkins op dat het absoluut geen pas geeft om te spreken over islamitische, katholieke, protestantse etc. kinderen.

De meeste mensen worden debiel geboren, dat wel ja.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:03

@borga locusta | 18-02-11 | 15:01
Dat komt omdat de noord- en zuidpool nogal een eindje van mekaar afliggen.
Maar als die ijsbeer zover kon zwemmen vrees ik toch voor de pinguïn populatie

Che_cuevara | 18-02-11 | 15:03

Ik heb dorst, allemaal. Oh wacht.

Biff Eagleburger | 18-02-11 | 15:04

Joden een ras, dus met rassen niet spotten???
 
Ras Patat, dat is tuig, allemaal!
palestijnen, dat zijn tuig, allemaal!

Stijlloze Rukker | 18-02-11 | 15:04

Ali zegt:
Hee, das niet mijn discriminerende belediging, vriend.

Jo de Jong | 18-02-11 | 15:04

Vroegah was sec het woord Turk (of Marokkaan) of Buitenlander al fout, want beledigend. Degene die dat ooit heeft bedacht moet wel intens racistisch zijn.

seven | 18-02-11 | 15:04

@ Bakito | 18-02-11 | 15:01

We gaan binnekort als broeders met elkaar om, duur alleen nog anderhalf jaar tot het EK in Polen & Oekraine begint. Dan zie je iedereen schouder aan schouder in oranje kledij hossen en bier drinken. Daarna barst de bom weer los..

Aron-G | 18-02-11 | 15:06

@Che_cuevara | 18-02-11 | 14:56
Voor de PvdA is het stemvee (gratis geld, enzo).
Zonder stemvee geen mooie graaibaantjes voor uitgerangeerde PvdA'ers.
Job's stelling: anti-PvdA'ers zijn tuigh, allemaal.

necrosis | 18-02-11 | 15:06

@necrosis | 18-02-11 | 14:47
En alle Clairy Polak-fans zijn ook tuig, die was je nog vergeten.

prince | 18-02-11 | 15:06

Biff Eagleburger | 18-02-11 | 15:04

Heineken zijn lekker, allemaal.

Superior Bastard | 18-02-11 | 15:06

Hebben er Polen geklaagd dan?

skinner | 18-02-11 | 15:06

Geniaal stuk Pritt

Hammer | 18-02-11 | 15:06

@Che_cuevara | 18-02-11 | 15:03
Dan zou ik mijzelf in zekere zin nu zou uit kunnen leggen dat ik pleit voor segregatie. Toch akelig hoe sluipend je geindoctrineerd kunt raken :)

borga locusta | 18-02-11 | 15:07

even advocaat van de duivel:

95% van de gegeven voorbeelden gaat niet over criminele daden die algemeen als onaanvaardbaar te boek staan. het is niet verboden om een paarse broek te dragen of een bloemetjesjurk (het getuigt slechts van slechte smaak). Een beetje dergelijk inzicht van een aan law and order hechtend weblog zou je toch wel verwachten....

sarkaasticus | 18-02-11 | 15:07

Heerlijk stuk.

doenormaal! | 18-02-11 | 15:07

doenormaal! | 18-02-11 | 15:07
Inderdaad!

Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:08

@necrosis | 18-02-11 | 14:47
Alleen al het bezit van Jantje Smit cd's bestempeld je tot tuig

Che_cuevara | 18-02-11 | 15:08

PVV-stemmers, is dat ook een ras?

Schoorsteenveger | 18-02-11 | 15:08

skinner | 18-02-11 | 15:06
Denk een paar polen-knuffelaars. Die zijn er ook. De polen zelf zal het worst wezen, als jij hun al dan niet zwarte klusje maar niet inpikt. Allemaal.

Soy yo | 18-02-11 | 15:09

Hier MDI, nog zo'n vreselijk strafbare uiting op het internet. Ditmaal één uit den oude doos. Hans Teeuwen noemt exemplaren van het vrouwelijk ras 'kuthoeren, allemaal'. Ik zou hem en youtube een mailtje sturen, want dit KAN echt NIET. Treed alstublieft op tegen deze racist!

artbrut | 18-02-11 | 15:09

Een geweldig stuk.

Maar ook een middelvinger tegen het volk en de sukkels die niets te doen hebben. Want wees eerlijk. Een intelligent en ruimdenkend persoon gaat niet in op wat er wordt gezegd.

MDI = eikels.

Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:09

Polen zijn autostelend, tuinscheitend en goedkoop hoerenexporterend tuig!

Stijlloze Rukker | 18-02-11 | 15:09

@necrosis | 18-02-11 | 15:06
Dat brengt de balans nog niet in evenwicht.
Want de rest van Nederland vind PvdA-ers tuig.

Che_cuevara | 18-02-11 | 15:09

@Che_cuevara | 18-02-11 | 15:09
1 t naar boven schuift

Che_cuevara | 18-02-11 | 15:10

@ZDEV | 18-02-11 | 14:27
Nee joh, PVV-ers zijn ex-VVD-ers, je weet toch... die graaipartij.

Hölzenbein | 18-02-11 | 15:10

@Schoorsteenveger | 18-02-11 | 15:08
Niet het witte ras, maar het white trash ras.

Art Vandelay Ultor | 18-02-11 | 15:10

@Aron-G | 18-02-11 | 15:06
De laatste 100 jaar heeft alle folklore in ons land plaats moeten maken voor economische groei. Zit jij nou het enige overgebleven stukje cultureel erfgoed op de hak te nemen?


Oeps, dan vergeet ik natuurlijk het kotsen en vingeren tijdens carnaval en koninginnedag. Excuses.

Bakito | 18-02-11 | 15:10

Reaguurders wonen in een vinexhok.

Bigi Bana Boy | 18-02-11 | 15:10

In welk hol woont dat meldpunt discriminatie? Zeker nog nooit eerder op GS geweest... Gebrek in algemene ontwikkeling. Ze weten duidelijk niet waar ze zich druk over maken. Snappen er niets van. Verspilde tijd en moeite.

doenormaal! | 18-02-11 | 15:10

Polen zijn geen ras stelletje idioten van het MDI !!

MDI èn Polen zijn tuig, allemaal!

superrMario | 18-02-11 | 15:10

Ben ik dan van het Nederlandse- of Amsterdamse ras?

Maxi | 18-02-11 | 15:11

Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:09
Allemaal? ;)

Soy yo | 18-02-11 | 15:11

@borga locusta | 18-02-11 | 15:07
En ziedaar de oorsprong van segregatie.
Het is allemaal begonnen met de polen ;)

Che_cuevara | 18-02-11 | 15:11

@Schoorsteenveger | 18-02-11 | 15:08
Dat zou betekenen dat als je ze paart...... nee dat kan niet waar zijn

borga locusta | 18-02-11 | 15:11

@Superior Bastard | 18-02-11 | 15:06

En bitterballen zijn teringheet, allemaal.

Biff Eagleburger | 18-02-11 | 15:11

Een toneelstuk met daarin een Shylock zou nu gelijk op de index komen.

Het MDI toont het totale failliet aan van de multiculturele samenleving. Net doen of alle culturen gelijkwaardig zijn - dat soort shit verkoop je maar op InHolland. Gore leugens zijn het, op het kwaadaardige af.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:12

Biff Eagleburger | 18-02-11 | 15:04
Hoest met vrouwlief?

Expandeerd ze al een beetje?

Maand 4 als ik me niet vergis hè?

Jo de Jong | 18-02-11 | 15:12

@Wiebenik? | 18-02-11 | 14:57
"Wilt"?
Ik zou die "t" even wegjorissen, de rest van je comment laat ik aan GU over.
*[!] knoppendrukkers zijn klootzakken, bijna allemaal*

necrosis | 18-02-11 | 15:12

Wat een geneuzel. Iets is pas een belediging als een ontvanger dat zo interpreteert. Als die dat niet doet is er niets aan de hand. "Schelden doet geen zeer" leerde ik vroeger.
.
En moraliserende subsidieclubjes moet je inderdaad gewoon een fijn weekend wensen, binnen de eigen habitat dan. Als je ze negeert bestaan ze ook niet.

Bos Hout | 18-02-11 | 15:12

Biff Eagleburger | 18-02-11 | 15:11
Ha, weer terug op vaderlandse bodem dus?

Superior Bastard | 18-02-11 | 15:13

artbrut | 18-02-11 | 15:10
Dank u ,dat maakt mijn dag weer goed

Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:13

Bigi Bana Boy | 18-02-11 | 15:10
Allemaal.

Heau even | 18-02-11 | 15:13

@Bigi Bana Boy | 18-02-11 | 15:10
"Leugenaars zijn de Kretenzers altijd geweest. Beesten & vadsige buiken."

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:13

Het MDI zijn een stelletje idioten. Allemaal.

Haarkopje | 18-02-11 | 15:13

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:12
Ooh u bent het een keer eens met GS? Dat is nieuw

Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:14

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:12
Een belediging voor het menselijk ras. Voorwaar.

Superior Bastard | 18-02-11 | 15:14

@Bos Hout | 18-02-11 | 15:12
Ho ho, niet zo snel. Negeren mag niet, ies discriminasie.

'Discriminatie is het ongelijk behandelen en achterstellen van mensen op basis van kenmerken die er niet toe doen. Dan moet je denken aan afkomst, geslacht, seksuele gerichtheid, leeftijd, godsdienst, handicap, antisemitisme, burgelijke staat, nationaliteit, levensovertuiging, politieke gezindheid, arbeidsduurd of chronische ziekte.'

'Discriminatie kan in veel vormen voorkomen. Je kunt hierbij denken aan uitschelden, bedreigen, fysiek geweld, maar ook negeren en buitensluiten zijn duidelijke vormen van discriminatie.' www.amsterdam.nl...

Excuses aanbied aan eenieder die ik tot nu toe genegeerd heb, u komt aan de beurt!

Prof. D.A.H. Vintik | 18-02-11 | 15:15

@Jo de Jong | 18-02-11 | 15:12

Geen idee. Al een week niet meer gezien.

Biff Eagleburger | 18-02-11 | 15:15

@Superior Bastard | 18-02-11 | 15:13

Yes sir. Het heeft zo z'n voordelen op culinair vlak.

Biff Eagleburger | 18-02-11 | 15:16

@ Bakito | 18-02-11 | 15:10

Nee hoor, dit gebeurt alleen elke keer na een EK/WK, en zo zal het altijd gaan. Misschien moeten we een Nationale Kaasdag opzetten, om de verbroedering te versnellen. Bier drinken mag! Soort van Nederlands oktoberfest!

Aron-G | 18-02-11 | 15:16

@Che_cuevara | 18-02-11 | 15:08
Mensen die een d schrijven waar een t hoort te staan (bestempeld) zijn ook tuigh!

necrosis | 18-02-11 | 15:16

@Che_cuevara | 18-02-11 | 15:11
pakt nederlands pools woordenboek en vult in "segregatie".
pools woordenboek geeft als vertaling "apartheid"

borga locusta | 18-02-11 | 15:16

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:13
Epimenides, een wijs man, zoals hij zichzelf zou kwalificeren.

Superior Bastard | 18-02-11 | 15:17

@Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:14
Ja, daarom ben ik in iets meer dan een jaar 78 x weggejorist en heb ik 4 x een ban gekregen.

Gelukkig is daar dan altijd die lieve jongen GU, die me elke keer, na wat vermanende woorden, weer toelaat tot de panelen. Die jongen, ik zeg het je, die doet veel goed werk.
-edit ik zie uit naar de 5e en laatste keer -

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:17

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:17
En terecht.

Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:18

Biff Eagleburger | 18-02-11 | 15:16
Met grunneger mosterd.
*Plop*

Superior Bastard | 18-02-11 | 15:19

@Superior Bastard | 18-02-11 | 15:17
En zoals een wijze uit het oosten sprak "één reaguurder kan meer vragen stellen dan duizend wijzen kunnen beantwoorden"

borga locusta | 18-02-11 | 15:19

Hopelijk is GU niet "jarig" vandaag.....

necrosis | 18-02-11 | 15:19

Nou hebben de Polen zich in 1989 ook niet populair gemaakt toen ze het aantal overledenen in een van de kampen van het oorlogse Duitsland met ca 3/4 naar beneden bijstelden. Dat paste slecht in een groot en reeds breed verspreid verhaal over die tijd.

Bos Hout | 18-02-11 | 15:19

@necrosis | 18-02-11 | 15:16
Had net al dezelfde fout gemaakt en weer goed gemaakt.
Deze over het hoofd gezien.
Ik bied u mijn nederige excuses aan.
(En ja bied zonder t want eerste persoon).

Kan u mij deze fout vergeven? ik ga mij alvast diep schamen.

Che_cuevara | 18-02-11 | 15:19

@Heads or Tails | 18-02-11 | 15:17
He bah! Slijmen en kruipen voor het systeem.

borga locusta | 18-02-11 | 15:20

alle joods-marokkaanse homoseksuele zwarte vrouwen in een rolstoel zijn tuig, maar die bestaat niet net zoals alle polen niet bestaan. maar ze moeten wel reageren dat mdi anders hebben ze geen bestaansrecht. is een vrouw geen handgeven omdat ze een vrouw is eigenlijk niet meer een vorm van discriminatie? doe daar eerst maar eens een uitspraak over mdi, dat is een grotere kluif.

9-buts | 18-02-11 | 15:21

@Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:18
GU verdient inderdaad de Nobelprijs voor de Vrede. Net als Arafat.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:21

@ borga locusta | 18-02-11 | 15:19

Wauw, wat mooi gesproken.

Aron-G | 18-02-11 | 15:22

Ik zit te wachten op de film....

Schweinsteig Xpress | 18-02-11 | 15:22

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:21
Ik zal eerlijk zijn. Maar je bent gewoon een lul.

Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:22

Zijnallemaal!

*hoofd herhaaldelijk op bureau slaat*

Dikr | 18-02-11 | 15:22

@borga locusta | 18-02-11 | 15:20
Dat soort lui zouden ze inderdaad tegen de muur moeten zetten. Allemaal.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:22

@Pritt,
Geweldig! Werd gisteren nog weggezapt bij Powned omdat ik zelf lekker aan het chargeren was.. En dat was nog grappig ook.. al zeg ik het zelf. Jammer hoor, chargeren is zo 2011, maar wordt ondergewaardeerd.... snif.

komt dat schot | 18-02-11 | 15:23

Ik ga me douchen

*out*

Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:23

@borga locusta | 18-02-11 | 15:16
Voor de goede orde:
ik had het over de noord- en zuidpool

Che_cuevara | 18-02-11 | 15:23

borga locusta | 18-02-11 | 15:19
Mwoah, eerder: duizend reaguurders kunnen nooit meer vragen stellen dan één wijze kan beantwoorden..

Superior Bastard | 18-02-11 | 15:23

@Nacho_Vidal | 18-02-11 | 15:23
Welja, op de valreep de joden nog effe een trap nageven.
Je moet het gore lef maar hebben.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:24

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:21
Je blijft bij de paradoxen?

Superior Bastard | 18-02-11 | 15:24

Bij MDI werken mietjes, allemaal!

Morkovich | 18-02-11 | 15:25

@ Che_cuevara | 18-02-11 | 15:19

Misschien ben ik bijdehand maar is het niet 'kunt'?

Aron-G | 18-02-11 | 15:25

@Superior Bastard | 18-02-11 | 15:24
Moet je mij niet vragen, ik heb aan de Landbouwhogeschool gezeten, daar verdoen ze hun tijd niet met die onzin.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:25

@ Che_cuevara | 18-02-11 | 14:57
Stivoro had problemen met reaguurders. En de enige echte Rutger had zelfs een korte fittie met Bottehond, wat in 3 topics tot 4K comments kwam. Vanwege bedreigingen enzo.

BeunDeHaas | 18-02-11 | 15:25

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:24
LOL! Tuig! Allemaal!

Soy yo | 18-02-11 | 15:26

En dan droog doorlinken naar een comment die Joden allemaal tuig noemt. Toen moest ik echt lachen. Sjampoo GS, die meningenpolitie opnaaien doen jullie als geen ander en is gewoon uiterst nuttig.

Achterdocht | 18-02-11 | 15:26

Me want ur braaains! | 18-02-11 | 15:03
Racist! :)

ZDEV | 18-02-11 | 15:26

Ik weet nu weer precies waarom heel veel juristen zwaar zuigen. Zo niet allemaal ;-).

De wet en de juridische werkelijkheid. Dus 'racisme' is nu al rechtens een feit wanneer onderscheid wordt gemaakt op basis van nationaliteit.

K N E T T E R G E K .

NoMinister | 18-02-11 | 15:28

"Indien het MDI een uiting strafbaar acht" Sinds waneer heeft een stichting het recht om te bepalen of iets strafbaar is???? Dat is toch aan het OM, waarna een rechter het oordeel velt? Als het MDI het strafbaar acht dienen ze maar een klacht in en zal verwijdering plaatsvinden nadat de rechter gesproken heeft. Toch?

stafpilot | 18-02-11 | 15:28

@Aron-G | 18-02-11 | 15:16
Daar is het dus misgegaan. Nieuwe Nederlanders drinken geen bier en sluiten zich dus buiten.

Bakito | 18-02-11 | 15:28

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:25
Paradoxine, je weet wel, onkruidverdelger.

Superior Bastard | 18-02-11 | 15:28

Prof. D.A.H. Vintik | 18-02-11 | 15:15
Er wordt zoveel verzonnen en opgeschreven. Ze doen maar. Ik heb het nooit getekend, maar blijk er van nature ook niet echt strijdig mee te handelen.
Weet je wat het met wetten en regels is? 99% Van de mensen heeft 99% van de wetten nooit gelezen, laat staan dat ze er uit vrije wil individueel mee akkoord zouden gaan.
Wetgeving is machts/controlebescherming en vooral heeeel veeeel werkverschaffing.
Of zoals ze Washington zeggen: "Pass a law, create a business!"

Bos Hout | 18-02-11 | 15:28

@Che_cuevara | 18-02-11 | 15:23
Staat genoteerd, ik had niet anders verwacht maar de ironie van de vertaling trof mij. Bijna een metafoor voor de discusseis van vandaag. Veel roepen over de ander en er achter komen dat je het van jezelf hebt.

borga locusta | 18-02-11 | 15:29

@Che_cuevara | 18-02-11 | 15:19
Ik zal het laten meewegen in mijn beslissing, voorlopig zijn NIET alle Che_cuevara's tuigh....
*grinnik*

necrosis | 18-02-11 | 15:29

"het strafrechtelijke begrip ras" klinkt nogal Derde Rijk.
Het MDI houdt op een verknipte manier de rassenleer van hun medesocialist Hitler in ere, met geld van het Reich.

skinner | 18-02-11 | 15:30

@Superior Bastard | 18-02-11 | 15:28
Zyklon-B gebruikten wij, maar...toffe jongens waren we wel.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:31

stafpilot | 18-02-11 | 15:28
Klopt, daarom vraagt het MDI ook vriendelijk of GS het wil verwijderen, in plaats van het te bevelen. Vragen staat (nog steeds, zal ook wel een eind aan komen binnenkort) vrij!

Soy yo | 18-02-11 | 15:32

@Heads or Tails | 18-02-11 | 15:31
Ik ben nog steeds benieuwd waarom Zyklon-A het niet gered heeft.

Bakito | 18-02-11 | 15:33

@ Bakito | 18-02-11 | 15:28

Verdomd.. U heeft gelijk, toen ik klein was nam mijn moeder me mee naar de kinderboerderij, elk voorjaar heb je een schaapscheerdag, was altijd leuk! Misschien is dat wel wat er ontbrak bij de intergratie. Het schaap moet ons allen laten verbroederen!

Aron-G | 18-02-11 | 15:33

www.google.nl...
Wat makkelijker zoeken voor het jodentuig van de MDI :-)) (jodentuig kan dat eigenlijk wel?)

Haagse-Geertje | 18-02-11 | 15:33

skinner | 18-02-11 | 15:30
Het Vierde Rijk is met het verdrag van Lissabon al begonnen. Maakt verder niet uit. Het is maar duiding.

Bos Hout | 18-02-11 | 15:34

Europa wederom verdeeld in allerlei rassen. Dankzij het MDI.

ZoltarTheGreat | 18-02-11 | 15:35

ROFLOL! Schorem is het allemaal! Die hele redactie is lui tuigh met het incasseringsvermogen van Badr Hari met een red bull te veel op. * vrolijk verder fluiteniert *

Sliptong | 18-02-11 | 15:35

@Bakito | 18-02-11 | 15:33
Methylcyanoformaat lijkt minder goed te werken.

Jij bent ook wel een beetje lui hè?

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:36

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:31
Oei, bijna een Godwin.

Superior Bastard | 18-02-11 | 15:36

Vlak voor de omwenteling in Tsjecho-Slowakije sprak ik daar een aantal aardige mensen. Ze hadden een hekel aan Polen. Ik begreep het niet. Ze zeiden dat het sjacherars waren en dat je ze niet kon vertrouwen.... Ik was tamelijk beduusd dat uit hun monden te horen. Waarom hebben veel NL-ers een hekel aan Polen en niet aan Tsjechen? Iemand?

ecologiste | 18-02-11 | 15:36

@Aron-G | 18-02-11 | 15:33
Liefde gaat door de maag. Wij eten varkens, taboe voor de moslims. Zij eten geiten, ons symbool voor de duivel.

Goed idee om de volgende midden-oosten conferentie op een kinderboerderij te houden. Boter bij de vis.

Bakito | 18-02-11 | 15:37

Je mag in Nederland zeggen wat je vind, alhoewel? Sinds enkele jaren proberen verschillende politici dat wel te veranderen maar je mag nog steeds tegen iemand of groep zeggen wat je vind. Als dit niet meer mag in Nederland leven we dus in een dictatuur. Dus Polen mogen rustig zeggen dat zij vinden dat we allemaal naar kaas stinken en gierig zijn. Wij mogen rustig zeggen dat wij vinden dat alle Polen vierkante hoofden hebben en altijd dronken zijn. Dus MDI ik vind jullie een totaal overbodige instantie die probeert ons te beperken in onze vrije meningsuiting en daarom vinden ik en vele met mij dat jullie eigenlijk voor de rechter gesleept dienen te worden teneinde jullie subsidiegelden te beeindigen. Tip,' MDI-mensen', ga eens normaal werk zoeken zou ik zeggen en zodoende een positieve bijdrage aan onze maatschappij te leveren.

sjipsknip | 18-02-11 | 15:37

@Superior Bastard | 18-02-11 | 15:36
Gewoon een merknaam, meer niet.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:37

@Heads or Tails | 18-02-11 | 15:36
Eerder onverschillig. Ik heb tegenwoordig dan ook een I-joh.

Bakito | 18-02-11 | 15:38

Straks gaan de Belgen ook nog over discriminatie klagen

sjipsknip | 18-02-11 | 15:38

@NoMinister | 18-02-11 | 15:28
Geachte heer NoMinister,

U wordt te laste gelegd een jurist te zijn.

Heden ten dage hebben wij geconsteteerd dat u zich in beschouwende zin over juridische kwesties hebt uitgelaten. Meer in het bijzonder over de verhouding van het juridisch model tot de werkelijkheid. Overwegende dat de Van Dale een ieder die zich bezighoudt met juridische zaken aanmerkt als jurist. Oordelen wij dat u aan het u ten laste gelegde voldoet.

Wij veroordelen u tot het zuigen op uw eigen zuurtje.

In naam de Keunegin

borga locusta | 18-02-11 | 15:38

@Superior Bastard | 18-02-11 | 15:36
Bijna? Zyklon-B ís de tweede wereld oorlog. De head & shoulders van 40-45 zeg maar. Het lijkt me een dijk van een Godwin.

Sliptong | 18-02-11 | 15:38

Nadat die Polen klaar zijn met het aanleggen van mijn zwembad, mogen ze wat mij betreft allemaal optiefen. Tuig is het, allemaal.

Randvoorwaarde | 18-02-11 | 15:39

Onderscheid op basis van
- huidskleur? nope!
- afkomst? Driewerf neen!
- nationale afstemming? Zeker niet
- Etnische afstamming? Ik zou niet durven.
Nou komt ie dan he:
Medelanders zijn tuig, allemaal!!
*wachten op mail van MDI doet*

Tabula Rasa | 18-02-11 | 15:40

@Bakito | 18-02-11 | 15:38
Beter onverschillig dan zonder werk, wat jij?

Aardige vondst, dat I-joh. Ik breng binnenkort de I-God op de wereld.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:40

@ Bakito | 18-02-11 | 15:37

Met vis of zonder? Is namelijk ook iets Hollands.

Aron-G | 18-02-11 | 15:41

@Bos Hout | 18-02-11 | 15:28
Is ook zo, dat hele MDI is één groot gesubsidieerd werkverschaffingsproject.

Prof. D.A.H. Vintik | 18-02-11 | 15:42

GS heeft weer gelijk.
Werd vanmiddag bijna aangereden door een oud Pools busje die van links kwam.
@#$%^&*().....

070 | 18-02-11 | 15:42

Multiflauwekulti | 18-02-11 | 14:31
Multiflauwekulties zijn onbestaanbaar,allemaal :)......

lilluke halve hoan | 18-02-11 | 15:43

@Tabula Rasa | 18-02-11 | 15:40
Je generaliseert de Nederlander net als de Polen. Medelander slaat namelijk op de mensen die in Nederland wonen. Rasciest!

Sliptong | 18-02-11 | 15:43

als ik zo kijk naar berichten over vrouwen die door een horde Egyptenaren worden gemolesteerd denk ik dat je nog blij mag zijn als ze in je kont knijpen. Verder haalt die vent naar mijn mening een paar dingetjes door elkaar, nl. nationaliteit, identiteit en 'ras'. Joden kunnen Nederlands, Duits, Pools of wat dan ook zijn en hebben een gemeenschappelijke identiteit door hun geloof. Polen zijn Polen doordat hun ouders die nationaliteit hebben of omdat ze zich tot Pool laten naturaliseren. Waarom je dat zou willen laat ik maar in het midden.

Blackbird73 | 18-02-11 | 15:43

@Sliptong | 18-02-11 | 15:38
Rare zwamneus. Ga je gelul maar aan de Russen verkopen.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:45

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:13
Komt dat niet uit Zorba de Griek ?

Bigi Bana Boy | 18-02-11 | 15:45

Scribenten van mailfitties zijn analfabeten. Allemaal!

Chiant | 18-02-11 | 15:45

Zo ff de php variant gemaakt. KUT!

BitchSuperSoaker | 18-02-11 | 15:46

blocken ze php haha

BitchSuperSoaker | 18-02-11 | 15:46

@Bigi Bana Boy | 18-02-11 | 15:45
Erg mooi gevonden, BBB. LOL!

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:48

Weirde stuff ouwe;
"De betreffende uitingen over Polen leveren een strafbare belediging op basis van ras op. De wetgever heeft aangegeven dat onder het begrip ras groepen mensen vallen die een zelfde huidskleur, afkomst, nationale of etnische afstamming hebben."
.
Ikke nie begrijpe waarom het dan ineens raacissme is als je een "zelfde huidskleur, afkomst, nationale of etnische afstamming hebt" ??
Meneer de soepsidiehoer leeft in z'n eigenste wereldje en heeft verder schijt aan het klootjesvolk.
Moeten we nu ineens "ich bin ein Pole' roepen of wordt het toch maar "ich bin ein Europäer" ?
"Belgen zijn dom", "Duitsers hebben geen humor" mag dan ineens ook nie meer van meneer de soepsidiehoer ?
Beetje heel erg van de trieste, vindt jezelf ook niet Lutser ?

said_fred | 18-02-11 | 15:50

Kortom, tijd dat iemand de werknemers van het MDI een Enorme Trap onder het MAVO-hol geven doet.

Heads or Tails | 18-02-11 | 15:55

Onderscheid maken (=discrimineren) tussen mensen uit verschillende gebieden op deez aard lijkt me buitengewoon racistisch.
Het feit dat het MDI hier aan mee doet, er zelfs op staat,
maakt het MDI volledig racistisch, helemaal.

vander F | 18-02-11 | 15:57

Stuur ze meteen nog ff een mailtje om dat kofschip regeltje nog eens uit te leggen.

vimes | 18-02-11 | 15:58

Dan zijn Nederlanders ook een ras.

Koonkluk Huis | 18-02-11 | 15:58

Als Polen Joden zouden zijn, zou ik nu een hele dure badkamer hebben.

PimDePratendePinguin | 18-02-11 | 16:01

MDI kennie spellen. Faal.

Bulloch | 18-02-11 | 16:02

Mail van MDI verwachten doet.

Parsons | 18-02-11 | 16:02

Zo is het maar net en een pool is een diknek.

Braakbal | 18-02-11 | 16:04

Voor mij als orthodoxe jood is 'gratis ham' altijd weer een kwelling.

Heads or Tails | 18-02-11 | 16:04

Nee meneer van de MDI is lekker bezig. Veel Joodse mensen vinden het maar niets om als apart "ras" te worden afgeschilderd.

Een ras is genetisch te onderscheiden, heeft betrekking op mensen met gemeenschappelijke voorouders en gemeenschappelijke genetische eigenschappen. Je kunt je ras niet veranderen; het zit in je DNA. Ik kan nooit een Neger worden of een Chinees, hoe hard ik ook mijn best doe.

Gemeenschappelijke afkomst is geen voorwaarde om Jood te kunnen zijn. Vele Joden over de hele wereld hebben dezelfde voorouders, zoals blijkt uit genetisch onderzoek; maar je kunt Jood zijn zonder die gemeenschappelijke voorouders, bijvoorbeeld door bekering. Dus, hoewel ik nimmer een Neger of een Aziaat kan worden, zijn er wel Negers en Aziaten die Jood zijn geworden (Sammy Davis Jr. en Connie Chung).

Dr.Guus | 18-02-11 | 16:06

Ik ben op meerdere manieren al geschoffeerd. een daar van was dat ik een domme Limburger zou zijn. Ik realiseerde me dat ik dat waarschijnlijk ook nog ben...

VVJM | 18-02-11 | 16:06

@Heads or Tails | 18-02-11 | 16:04,
je vraagt je toch af of auto-racisme strafbaar is..

vander F | 18-02-11 | 16:07

Net zoiets als suicide strafbaar stellen.

vander F | 18-02-11 | 16:08

Racisme: nu ook multimaxi-interpretabel kennelijk.
Vijfenzeventigduizend Euro subsidie voor deze MDI-uitzuigers, las ik dat goed?

Biep | 18-02-11 | 16:08

@Bulloch | 18-02-11 | 16:02
Vlak onze eigen GU niet uit.

Chiant | 18-02-11 | 16:09

@VVHM

Als je op Wilders stemt wel

PimDePratendePinguin | 18-02-11 | 16:09

@vander F | 18-02-11 | 16:07
Het zou vreemd zijn als, ik noem maar wat, een neger ongestraft zou mogen zeggen dat alle negers lui zijn en ik als Indiaan dat niet zou mogen.

Man, je wilt niet weten hoe vaak ik gezeik aan m'n kop heb, alleen maar omdat ik een veer op m'n hoofd draag. Kom geen discotheek binnen etc. Nou ja, ga ik wel bushokjes slopen.

Heads or Tails | 18-02-11 | 16:13

Alle politieagenten zijn Homo sapiens

Velpon | 18-02-11 | 16:15

@Parsons | 18-02-11 | 16:02
Een post van vijf woorden.

Wat ben je uitbundig!

Heads or Tails | 18-02-11 | 16:17

Mee eens. Fuck het mdi. Stelletje negers.

De Aarsonaut | 18-02-11 | 16:18

Polen zijn Magnetisch, Allebei

Lesbiman | 18-02-11 | 16:19

@ZDEV | 18-02-11 | 14:22
Of [#value1] staat gelijk aan [#value2]
Vandaar dat [#value2] tuigh is, allemaal.

Pasta-saus | 18-02-11 | 16:20

Dus wat de bijbel zegt is:

joden zijn tuig, allemaal ?

netniet| 20-01-11 | 17:01 |

Ik ben blij dat ik in de kantlijn bij heb mogen dragen. GS hou vol, hulde voor uw product.

netniet | 18-02-11 | 16:22

@Parsons | 18-02-11 | 16:02
Kunnen ze je nogsteeds bereiken op parsons@f5.nl?

Pasta-saus | 18-02-11 | 16:22

Dus als ik nu bijvoorbeeld zeg: Cambodjanen zijn tuig allemaal! Dan moet het mdi daar nu een aparte brief over schrijven?

Lesbiman | 18-02-11 | 16:25

Alcopool= Oost-Europees blokhoofd slingerend rijdend in tegengestelde richting.
Een tegenpool= komt men vaak tegen op de snelweg, rijdend tegen het verkeer in...
Een PolakkenPils= Schültenbrau, per treetje ingeslagen bij de Lidl.
Hoeveel Polen zijn er nodig om je huis te verbouwen?
Antw.:twee; één om een nieuwe badkamer te plaatsen, dakkapel bouwen en alles stucadoren. De tweede om 's nachts stomdronken zijn 3e hands busje inje voorgevel te rijden...

King of the Oneliner | 18-02-11 | 16:31

Polen willen best werken, als je ze maar geen uitkering geeft.

Mausiej | 18-02-11 | 16:31

Ach, het is weer eens wat anders dan Islam-bashen, moet je maar denken...

King of the Oneliner | 18-02-11 | 16:31

@seven | 18-02-11 | 14:58
Als jij hun IP adres weet, kleinigheidje.

atm0s | 18-02-11 | 16:40

Ik ben een Pool en ik ben tuig, allemaal!

plastic zakje | 18-02-11 | 16:42

vimes | 18-02-11 | 15:58
Noem 's 1 kofschip-fout in de mails dan?

mrfreeze | 18-02-11 | 16:52

Kolen zijn gezond, allemaal.
Oeps.... kolen is een ras.

roosvrij | 18-02-11 | 16:56

mrfreeze | 18-02-11 | 16:52
Deze misschien?..:
Ik heb gezien dat u uitingen als "Joden zijn tuig. Allemaal" wel verwijderd.

Soy yo | 18-02-11 | 16:58

testbidiblaat

Joris von Loghausen | 18-02-11 | 17:02

"Ik heb gezien dat u uitingen als "Joden zijn tuig. Allemaal" wel verwijderd". Extreem incompetente prutser, u verwijderT is met een T! Ga eens naar school, in plaats van op ons belastinggeld indolent zitten wezen!

volautomatische_aard | 18-02-11 | 17:13

Polen zijn magnetisch. Allebei!

Dol op Post | 18-02-11 | 17:23

MENSCHEN ZIJN TUIG...
[zo klaar + nu bier!]

FredFlinstone | 18-02-11 | 17:31

-weggejorist-

gewoonhans | 18-02-11 | 17:51

Hmm, ik zag vrouwen niet in het rijtje staan.
"Alle vrouwen zijn KUTHOEREN" mag dus wel, ha! :-)

pleurtop | 18-02-11 | 17:55

@Dol op Post | 18-02-11 | 17:23
Vuile discriminatierascist!

pleurtop | 18-02-11 | 17:56

Bij het MDI is het tuig, allemaal. En ik ben dronken, dus niet verantwoordelijk wat voor... voor wat ik schrijf. Nu jullie weer.

Het CDA | 18-02-11 | 17:56

Meng Joden en Polen en je krijgt van Jole: zwartwerkende oplichtende dronkenlap met vierkant hoofd en grappige neus. Klopt.

Bos Hout | 18-02-11 | 18:07

Laten we verdomme blij zijn dat ons brein in staat is om te generaliseren. Waar zouden we als soort staan als we dat niet zouden kunnen. Wat zeg ik: in staat is? We kunnen verdomme helemaal niet anders, zelfs als we dat zouden willen. Generaliseren is zo eigen aan de werking van ons brein dat we er niet aan kunnen ontkomen. Verbieden om de resultaten van generalisatieprocessen die zich noodgedwongen in onze bovenkamers afspelen uit te spreken of te plempen is gewoonweg verkrachting van de evolutionaire ontwikkeling van de mens. Dat is zelfs nog een paar graden erger dan anti-Nederlands zijn. Lutsers van het MDI.

WirMachenMusik | 18-02-11 | 18:10

Alle houders van een Nederlands paspoort zijn tuig. Allemaal
Het MDI bestaat ook uit houders van dat paspoort. Allemaal

EvertsNL | 18-02-11 | 18:19

jullie vergeten goedverdoemme de limburgers.

Muf Taxi | 18-02-11 | 18:42

Generaliseringen zijn strafbaar, allemaal!

Binnenbaan | 18-02-11 | 18:47

@ZDEV | 18-02-11 | 14:24
Juist... Bullshit

Pasta-saus | 18-02-11 | 19:12

@fapowitz | 18-02-11 | 14:27
Als het MDI dat zegt dan is dat zeau

Pasta-saus | 18-02-11 | 19:15

In polen woonden bijzonder veel joden. Helaas was het antisemitisme daar ook erg hevig, en tijdens de shoah zijn er dan ook erg veel joden vermoord. Procentueel zijn er in nederland echter meer joden vermoord.

Wat ik bedoel te zeggen. Polen kunnen joden zijn en joden kunnen polen zijn.

LiebeMan | 18-02-11 | 19:15

@ZDEV | 18-02-11 | 14:27
PvdA'ers zijn zakkenvullers, allemaal.

Pasta-saus | 18-02-11 | 19:15

MDI'ers zijn nutteloze subsidieparasieten, allemaal.

MarV | 18-02-11 | 19:30

Is Van der K. familie van Van der G. ?

Boyo | 18-02-11 | 19:32

@Heads or Tails | 18-02-11 | 16:17
Hehe, nee ik was druk.

Parsons | 18-02-11 | 20:00

Wij neuken lekkere wijven allemaal!

BitchSuperSoaker | 18-02-11 | 20:17

Pritt, je bent een held. Oh wat hou ik van GS en de wijze waarop we binnen dit medium omgaan met les autres in dit land.

de directeur | 18-02-11 | 20:24

BitchSuperSoaker | 18-02-11 | 20:17
En Polen neuken lelijke wijven, allemaal!

Quacka | 18-02-11 | 20:25

Waar ligt nu eigenlijk de grens van wat wel en niet van MDI mag?
.
Die ene pool die aan het inbreken was is tuig.
Het groepje poolse autoinbrekers is tuig, allemaal.
Criminelen zijn tuig, allemaal.
Polen zijn tuig, allemaal?
Oostblokkers zijn tuig, allemaal?
Europeanen zijn tuig, allemaal?
Mensen zijn tuig, allemaal?
.
Of ligt het aan het woord "tuig".
Mag "sukkels" wel? Zo ja, mag "kksukkels" dan ook? Zo niet, mag "vervelende mensen" dan weer wel?
Vragen, vragen, vragen...

pleurtop | 18-02-11 | 20:36

Of de zin kan of niet hangt af van de context. Wanneer er een grap wordt gemaakt, dan moet het kunnen. Wanneer iemand het serieus bedoeld, dan is het gewoon discriminatie en een domme opmerking. Een goede straf zou het afnemen van stemrecht zijn:P

doe nog eens | 18-02-11 | 21:57

Blondjes kunnen beter pijpen dan brunettes, allemaal!

BitchSuperSoaker | 18-02-11 | 22:00

Bij de MDI houden ze de rassenleer nog in ere.
Bizarre club. Mag je daar ook aangifte tegen doen?
Zijn er rasechte Polen?
Ben zelf een mix van van alles en nog wat, dus ben extra sneu in dit soort discussies. Moet je als ras net zoals bij een geloof eerst officieel erkend worden?

adriana65 | 18-02-11 | 22:12

Heads or Tails | 18-02-11 | 16:04
hahahahaha, hier heb ik echt lol om.

lanexxx | 18-02-11 | 22:24

Generaliseren. Het einde van de mensheid. For shure.

38-15-09 | 18-02-11 | 22:43

A Ha, dus Nederlanders zijn een ras, maar Amsterdammers bv niet. Dus:
FOUT - Nederlanders zijn een dom calvinistisch volkje
GOED - Amsterdammers zijn links gedogend tuig

jojan | 18-02-11 | 23:36

Vermoeiend allemaal. Is er iemand benadeeld? Zo ja, in welke hoedanigheid dan? In de vorm van imagoschade voor de Polen? Niet echt. Slechte imago hebben ze zelf gekweekt met een klein beetje hulp van de media.

Polen zijn geen ras. Als we bovenstaande defintie van ras hierboven hanteren, ben ik dan samen met mijn buren ook een ras?

Opdoeken dat MDI. Wat voor mensen werken daar eigenlijk? Dat vraag ik me nou af. is dat vrijwilligerswerk of word je werkelijk betaald voor deze ongein?

Het grappige is dat deze mensen de hele dag onderscheid moeten maken tussen echte discriminatie en gewoon een geintje. In feite moeten ze de hele dag discrimineren. HA!

afpilser | 18-02-11 | 23:58

dan is nu de grote hamvraag... wat is een poolse jood? volgens het IMD is dat een dubbele belediging

toproy | 19-02-11 | 00:07

nl.wikipedia.org...

Het begrip menselijk ras vooronderstelt dat een groep mensen te onderscheiden zou zijn op basis van uiterlijke en genetische kenmerken.
De moderne wetenschappelijke ontdekkingen laten echter zien dat de verschillen tussen deze zogenaamde "rassen" kleiner zijn dan de verschillen binnen deze groepen.
Inhoud

* 1 Achtergrond
* 2 Relativiteit van het begrip menselijk ras
* 3 Beladen term
* 4 Verschil in rasbegrip ten opzichte van mens en dier
* 5 Zie ook

Ella | 19-02-11 | 08:35

''Bij de MDI houden ze de rassenleer nog in ere.''
adriana65 | 18-02-11 | 22:12
Ja, dat is een mooie conclusie van je.

Ella | 19-02-11 | 08:43

adriana65 | 18-02-11 | 22:12
Zou het MDI als vertegenwoordiger van de rassenleer, er voorstander van zijn dat Het Ras Polen zich bijv. niet vermengt met Het Ras Joden?
Om zodoende Het Ras Polen vrij te houden van Joodse smetten?
.
''In de biologie is een ras elke groep die een eigen specifieke functionele combinatie van genetisch overdraagbare kenmerken binnen die groep heeft ontwikkeld en weet te behouden.
Dit wordt bereikt door te voorkomen dat deze groep zich in zodanige mate vermengt met andere levensvormen, dat die kenmerken niet meer de kans krijgen zich tot afwijkend van die andere levensvormen te ontwikkelen.''

Ella | 19-02-11 | 08:48

adriana65 | 18-02-11 | 22:12
Of om zodoende Het Ras Joden vrij te houden van Poolse smetten?

Ella | 19-02-11 | 08:50

De polen zijn kil, vijandig en van een eindeloze leegheid. Slechts grote hoeveelheden alcohol bieden hier uitkomst. En poolhonden kijken gemeen uit hun oogjes, zijn immer op zoek naar weerloze slachtoffers om aan stukken te scheuren.
Zij behoren duidelijk tot een inferieur ras.

wijsvinger | 19-02-11 | 08:58

-weggejorist-

pleurtop | 19-02-11 | 10:46

Het MDI is een stel haatbaarden, allemaal!

MeneerJoost | 19-02-11 | 11:38

Het MDI is een stel tuig, allemaal!

deropofderonder | 19-02-11 | 12:06

Reaguurders zijn tuig, allemaal!
(mag dat ook niet?)

broomstick | 19-02-11 | 12:22

Mensen bij MDI zijn tuig, allemaal!

dwaazz | 19-02-11 | 13:29

Negers zijn zwart allemaal!
Chinezen zijn geel allemaal!
Indianen zijn rood allemaal!
Behalve als ze albino zijn dan zijn ze wit allemaal!

Weisse rose | 20-02-11 | 00:49

-weggejorist-

followroos | 20-02-11 | 12:22
Tip de Redactie