GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

Stalkers moeten stuk. Zoals Dennis Velthuis

dennisvelthuis100.jpgAlle mannen zijn klootzakken. De één weet het alleen wat beter te verbergen dan de ander. Tot de grootste klootzakken behoren stalkers. Mannen die niet kunnen verkroppen dat ze een bepaalde vrouw niet kunnen krijgen. Of behouden. Mannen die hun frustraties om de onbereikbare liefde uiten door stenen door ruiten te gooien. Door bij nacht en ontij voor de deur te gaan staan schreeuwen. Mannen die desnoods meer dan honderd keer achter elkaar bellen, net zolang tot de vrouw opneemt. Mannen die tientallen emails per dag schrijven, vol waanideeën, liefdesverklaringen en doodsbedreigingen. Die hun doel bestoken met emotionele chantage en altijd de zwakke plek weten te vinden en uitspelen. Mannen die er voor zorgen dat de vrouw in kwestie zich nooit meer op haar gemak voelt, niet de straat op durft in haar eigen stad of dorp en constant op haar hoede is voor zijn onberekenbare daden. Mannen die er van overtuigd zijn dat de vrouw van hun obsessie alleen gelukkig zal worden met hem en dat emotie-terrorisme, agressie en chantage allemaal legitieme manieren zijn om dat te bereiken: het toe-eigenen van wat zij beschouwen als hun bezit, hun recht, hun vrouw. Tot moord aan toe. Gatverdamme. Stalkers moeten kapot stuk gesloopt worden. Zoals Dennis Velthuis (mirror) uit Almelo. Dennis die zo gefrustreerd was dat Nathalie Weinreder niets meer van hem moest hebben, dat hij haar terroriseerde. Hij besloot dat als zij hem zijn geluk niet gaf, hij haar het recht op leven zou ontnemen. Wat voorkomen had kunnen worden. Kuchende man met gleufhoed kwam bij ons staan in het reptielenhuis en fluisterde dat de oma van Dennis hem een tijd geleden een alibi verschafte voor zijn wangedrag, zodat hij niet vast kwam te zitten. En uiteindelijk Nathalie kon vermoorden. Ziekheid tot de max. Je zou er spontaan feminist van worden.

Reaguursels

Zieke gast, opsluiten, levenslang!

yokiamy | 16-12-10 | 11:54

Ik zou spontaan hetero worden met al die mannen in het nieuws zo. O nee wacht...

haatbaard | 16-12-10 | 11:55

Rijp voor TBS. Nadat hij een fors aantal jaren in de gevangenis heeft doorgebracht, dat is.

rara | 16-12-10 | 11:56

Ken soortgelijk geval van dichtbij ... Politie doet helemaal niets totdat er echt 'ongelukken' gebeuren. Ze raden het zelfs af om een aanklacht in te dienen omdat dat de situatie wel eens zou kunnen verergeren.

Maar gelukkig halen ze hun bonnetjesquota ...

James Lastig | 16-12-10 | 11:57

Pauper, met z'n pyamabroek op straat...

Cees Dordtenees | 16-12-10 | 11:57

Bubba kom er maar in...

De Badtegelzetter | 16-12-10 | 11:58

Hoog tijd voor een onderzoek naar nalatigheid bij de politie.
Uit de Telegraaf: De ouders benadrukken dat hun dochter bovendien aangifte tegen haar ex heeft gedaan. „Maar er gebeurde vervolgens niets. Onze dochter leefde de laatste periode van haar leven in doodsangst."

rara | 16-12-10 | 11:58

Bah.
Ik vind het echt doodeng dat zulke dingen gebeuren.
Soms zit ik in de bus en kijk ik om me heen, met de raar maar ware gedachte dat er tussen al die mensen wel één moet zitten die dergelijke ideeën in zijn hoofd heeft.
Als je dit dan weer hoort krijg je haast de onbedwingbare drang om je in de kelder op te sluiten met een zak over je hoofd als vrouw zijnde.

GeflipteVlaflap | 16-12-10 | 11:58

Het is de schuld van die randdebiel, als hij het gedaan heeft. Niet de schuld van de politie.

Martin de Boer | 16-12-10 | 11:59

De grootste klootzakken zijn trouwens kinderpiemelgrabbelaars en babyverkrachters. Vieze kutstalkers staan op nr 2.

Sacha_A | 16-12-10 | 11:59

Tja, pliese had het druk met iets anders...
Denk je dat zo'n bonnen quota vanzelf gehaald wordt?

DingleBerry | 16-12-10 | 11:59

Triest. RIP Nathalie. Sterkte en wijsheid voor haar ouders. En die "oma" van Dennis? Die zal met een enorm schuldgevoel verder moeten leven...

humping_4_free | 16-12-10 | 12:00

Martin de Boer | 16-12-10 | 11:59
Als ze wat minder bekeuringen hadden uitgeschreven, en wat meer tijd hadden gestoken in echt belangrijke dingen, was dit misschien wel nooit gebeurd.
Dus in mijn ogen wel degelijk de schuld van de politie.
Nu jij weer.

GeflipteVlaflap | 16-12-10 | 12:00

@Martin de Boer | 16-12-10 | 11:59
Als de politie niets heeft gedaan met de aangifte dan is de politie op z'n minst nalatig, in het ergste geval medeschuldig.

rara | 16-12-10 | 12:01

Levenslang opsluiten en 10 uur per dag wasknijpers in elkaar zetten ipv een playstation.

Kotsende lama | 16-12-10 | 12:01

Even voor de goede orde trouwens, de hermandad is niet schuldig aan de dood van dit meisje, dat is uiteraard de dader.

DingleBerry | 16-12-10 | 12:01

Eerst bewijzen, dan wijzen...

El PiS | 16-12-10 | 12:01

Het zal geen Hyves-tokkie zijn...

tokelau | 16-12-10 | 12:01

@DingleBerry | 16-12-10 | 12:01
Dader is en blijft hoofdschuldige. Maar als ze bescherming zocht zonder het te krijgen, dan zijn er wel degelijk meer mensen medeverantwoordelijk.

rara | 16-12-10 | 12:02

*Johnny Quid stalken gaat vanwege relevante stukjes op GS*

niet voor de hond | 16-12-10 | 12:02

Die foto bevestigt wel dat Almelo de sportiefste stad van Nederland is (90% in trainingspak)

sjoddy | 16-12-10 | 12:03

Opsluiten en nooit meer loslaten. Malloot!

Chicka | 16-12-10 | 12:03

Tuig is het, die mannen. Helaas doen vrouwen het ook..

Zeeschuimer | 16-12-10 | 12:03

En in Nederland willen ze "leegstaande"gevangenissen afbreken?
Als ze een ieder de straf geven die hij/zij verdiend zouden ze er nog een flink aantal moeten bijbouwen!!.
Maarja,dat kost geld he?

1%biker | 16-12-10 | 12:03

Kunnen we alstublieft proberen om de flits- parkeerbonnetjes uit de discussie te houden? Staat zo armoedig.

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:03

Dit soort volk en die verschrikkelijke "MARTIJN" types zouden wat mij betreft preventief geruimd worden.

Wat moeten we toch met dit soort kl**tzakken.

Opgeruimd staat netjes....

Maar ik heb het niet voor het zeggen........

Jammer

Theo Snelinjedoos | 16-12-10 | 12:03

Hij heeft zijn pyjamabroek nog aan godverdomme! Is wel zo gemakkelijk in de nor bij het zeepjes rapen voor Bubba btw...

eerstneukendanpraten | 16-12-10 | 12:04

kogel

layzie | 16-12-10 | 12:04

Dreigen is het ergste dat er is. Alle dictatoriale regimes zweren erbij.

Maar niet alleen stalkers, ook bontkraagjes en ander tuig doet het.

De pliessie, ja de pliessie, komt alleen als er echt wat gebeurt en geen seconde eerder.

O ja, tenzij je politicus bent natuurlijk, dan krijg je een gepantserde BMW/MB onder je reet.

Redelijk toch?

Pas dus wetgeving aan of pas huidige wetgeving beter toe. En stop een smet zeieken over de BTW voor musicals. Er zijn belangrijkere zaken. Zoals veiligheid.

NoMinister | 16-12-10 | 12:04

Voorlopig is hij slechts verdachte. Natuurlijk wijst alles wel in zijn riching

Gias | 16-12-10 | 12:04

Waar hebben we nu nog politie voor nodig.
Keer op keer op keer doen ze niks. Nu willen ze niet reageren met de smoes "we willen eerst de doodsoorzaak weten".
Was die dan niet duidelijk?
Schaf de politie af, regelen we het zelf wel.
Ja ik weet het, dat is ook niet de oplossing. Maar misschien de hele politie maar vervangen want wat er nu zit is nog minder dan niks.

Che_cuevara | 16-12-10 | 12:04

Blijven schoppen die smeris, Quid, dan verandert er....niets.

The Evil One | 16-12-10 | 12:05

Ik ben tegen doodmartelen. Meestal.

NoMinister | 16-12-10 | 12:05

Het zou me te ver gaan om iemand die zich 'snelinjedoos' noemt ook maar meteen preventief te laten ruimen, maar het is op het randje...

tokelau | 16-12-10 | 12:05

Gias | 16-12-10 | 12:04
dat boeit reaguurders heus niet, die trekken de strop en slijpen de hooivorken al hoor.

magentaplacenta | 16-12-10 | 12:05

Greet stuurt net een sms. Iets met chemisch castreren enzo.

Hooijstra | 16-12-10 | 12:06

Joehoe GS, consorten en volgelingen, houd eens op met wereldvreemd doen.

Enig idee hoeveel zieke geesten er rondwandelen op deze aardkloot? Hoeveel mensen zich structureel bezighouden met het anderen passief danwel actief ontnemen van levens, levenslust, levensvreugde, gezondheid, gezond wereldbeeld, gezond zelfbeeld, etc?

Dit soort uitschieters zijn natuurlijk afschuwelijk (arme Nathalie, arme ouders en arm dochtertje) maar men moest eens weten aan wat voor een structurele ellende mensen ook blootgesteld kunnen worden en wat op den duur een evenzo grote schade berokkent.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:07

Oma is medeplichtig...gelijk oppakken en opsluiten....

All | 16-12-10 | 12:07

@DingleBerry | 16-12-10 | 12:01
Als de politie niets doet met een aanklacht (wat tegenwoordig standaard lijkt) zijn ze gewoon medeplichtig.

Che_cuevara | 16-12-10 | 12:07

Het gedrag van Dennis is gezond natuurlijk gedrag van vleesetende zoogdieren. Wie wel eens in de Apenheul is geweest, weet wat ik bedoel. We kunnen met zijn allen wel denken dat we in onze maatschappij, gekscherend ook wel beschaving genoemd, het niveau van dieren zijn ontstegen, bij het minste of geringste vallen we weer duizenden jaren terug in de evolutie. Kijk maar naar het verkeer, naar militairen of voetbalsupporters. Dit alles valt eigenlijk onder de noemer 'rechtse hobby's'.

Bakito | 16-12-10 | 12:07

Almelo De Riet.

Nuff said.

t.e. stikel | 16-12-10 | 12:08

Petje. Kettinkje. Tokkiebroek. Technomuziekliefhebber. Moord.

Korreltje Zout | 16-12-10 | 12:08

@1%biker | 16-12-10 | 12:03
Voor taakstrafjes heb je geen gevangenissen nodig

Che_cuevara | 16-12-10 | 12:08

@Superior Bastard | 16-12-10 | 12:03
Volledig mee eens

Che_cuevara | 16-12-10 | 12:09

Che_cuevara | 16-12-10 | 12:04

Helemaal mee eens. Er is niet veel keus.

NoMinister | 16-12-10 | 12:09

Het meest droevige verhaal in tijden dat ik lees... Sterkte voor de ouders.
De TIEFUS voor die gast.

patriotten | 16-12-10 | 12:09

Doodstraf.

Mark van Dam | 16-12-10 | 12:09

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:07

Heb jij last van Weltschmerz? Gevoel is slechts een gevolg van chemische processen in het hoofd!
*nog maar een prozacje neemt*

eerstneukendanpraten | 16-12-10 | 12:09

Bakito | 16-12-10 | 12:07

Ja, verkrachting en seksueel misbruik is ook prima te verklaren.

En wat wil je nou zeggen B.?

NoMinister | 16-12-10 | 12:10

Mark van Dam | 16-12-10 | 12:09

Iets te makkelijk, zou hem in een cel willen zetten met vijf potige zwaargeschapen Bubba's die hem voor die tijd nog even intensief *visiteren* ...

eerstneukendanpraten | 16-12-10 | 12:11

Tja, alweer Almelo.
De politie wil niet reageren op de uitlatingen van de ouders. „We willen eerst weten wat de doodsoorzaak is”, aldus een woordvoerster.
Trut, teveel CIS gekeken.

stolperstein | 16-12-10 | 12:11

NoMinister | 16-12-10 | 12:10
Ik kan het niet verklaren. Het komt dagelijks voor. En dan lees/hoor je waarschijnlijk nog maar het topje van de ijsberg. Ondanks allerlei voorzieningen, wetten en straffen. Er zit iets fundamenteels mis.

Bakito | 16-12-10 | 12:12

Heel misschien ook een gevalletje soort zoekt soort (moeder kreeg Natalie toen ze 18 was of 17, en voor haar 40ste oma, maakt verder niet uit hoor, moet kunnen en zeker geen reden om te stalken, laat staan te killen, maar ff een beetje perspectief erbij).

tokelau | 16-12-10 | 12:12

Gelukkig hebben mijn dochters een vader die het zover niet laat komen, wij roepen toch altijd 'van mijn kinderen moeten ze afblijven' maar als het puntje bij paaltje komt... Hier geldt hetzelfde recht van bescherming als heel de discussie over een overvaller die een bultje en een krasje oploopt.

mierus | 16-12-10 | 12:12

@Bakito | 16-12-10 | 12:07
Ja, jij kunt het weten

Che_cuevara | 16-12-10 | 12:12

Che_cuevara | 16-12-10 | 12:04
Het is inderdaad wel kosten besparend.
Kan de overheid mooi een eigen flits-service opzetten.
De Politie,belastinggeldverslindend apparaat waar de burger niets aan heeft.
Ikke niet in iedergeval,ze kosten mij zoveel geld dat als ik ereen zie ik snel check of ik alles in orde heb.

1%biker | 16-12-10 | 12:13

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:03

An sich heb je gelijk, superieure vriend! Maar denk dat er toch wel wat goeds uit zo komen indien er minder bonnen geschreven werden en meer blauw op straat.
Zie ze bij mijn in de stad V. eigenlijk alleen maar in een auto rijden btw...

eerstneukendanpraten | 16-12-10 | 12:14

eerstneukendanpraten | 16-12-10 | 12:11
Je hebt gelijk. Marteldood is ook acceptabel.

Mark van Dam | 16-12-10 | 12:14

Mompelt iets over publieke schandpaal en middeleeuwen

flat out | 16-12-10 | 12:15

Ooit werd een Rotterdamse politieman gestalkt door een hele enge man.
De agent schoot hem op enig moment door het hoofd nadat de agent de stalkert thuis had opgezocht. De rechtbank sprak agent vrij, Noodweerexces d.w.z psychische overmacht. Agent zoooo bang dat ie niet meer rationeel kon denken.
Lijkt me aardige gebruiksaanwijzing voor enstig gestalkten. Welliswaar mag de burger geen pistool voorhanden hebben maar die 2 maanden voor wapenbezit moet je wel overhebben voor verdere rust ipv doodangst.

kattenmepper | 16-12-10 | 12:15

@ eerstneukendanpraten | 16-12-10 | 12:09
De Weltschmerz is inderdaad aan het toeslaan, ja, dankzij het dagelijks aanhoren van drama's die qua schokkend-gehalte niet onderdoen voor dit drama.
Wat ik opvallend vind, is de en masse geschoktheid die ontstaat bij de confrontatie met deze berichten, terwijl er aan de andere kant zwaar veroordelend gereageerd wordt op mensen (slachtoffers, niet Dennis-figuren) die vanwege hun door anderen veroorzaakte problematiek 'lastig' doen omdat ze niet mee kunnen komen in de maatschappij.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:16

almelo, het rioolputje van nederland waar zelfs de hele PVV fractie nog tot de elite zou behoren

sarkaasticus | 16-12-10 | 12:16

kattenmepper | 16-12-10 | 12:15
Precies, dat is inderdaad een correcte afweging.

magentaplacenta | 16-12-10 | 12:17

stolperstein | 16-12-10 | 12:11

De pliessie staat in 0031 altijd met 50-0 achter voordat ze beginnen. Ze doen de verkeerde dingen, ze worden door de verkeerde mensen aangestuurd, ze hebben de verkeerde attitude en de wetgeving helpt niet mee noch de rechterlijke macht.

Dus dan krijg je dit. Maakt het veel uit? Als Petra en collega met hun blote reet op de foto gaan en zeggen "Schijt aan jullie, stom klotevolk!", dan verandert er helemaal NIKS. NIENTE! Want ze doen nu ook al niks voor ons en als er wat is kiezen ze de zijde van de dader, dat willen ze, dat moeten ze en verzin het maar het gebeurt.

Andere wetten, andere bestuurders en een ander mentaliteit. Nou, dat duurt nog even.

Tot die tijd maakt het me geen moer uit wat de pliessie doet of laat. Je hebt er alleen maar last van dunkt me, dus je kunt ze beter ontlopen, zowel als dader van verkeersovertredingen als als slachtoffer want dan zijn ze zo vriendelijk je tijd te verdoen en de tegenpartij in te lichten over alle persoonlijke gegevens van je en je kunt niks meer want meteen verdacht als je het zelf 'oplost'. Fijn, die pliessie, die voorkomen wel dat je dochter wordt vermoord door een mongool. NOT!

NoMinister | 16-12-10 | 12:17

Che_cuevara | 16-12-10 | 12:12
Nescio.

Bakito | 16-12-10 | 12:18

Zouden we hetzelfde reaguren als deze persoon na het ombrengen van Nathalie zichzelf van het leven heeft/had beroofd?

Schoonaandehaak | 16-12-10 | 12:18

Schoonaandehaak | 16-12-10 | 12:18
Neuh, waarschijnlijk een stuk blijer.

Nietvoordekat | 16-12-10 | 12:19

Schoonaandehaak | 16-12-10 | 12:18
Ja want ik prefereer een omgekeerde volgorde dat de dader zich van het leven beroofde voordat hij tot moord overging.................

kattenmepper | 16-12-10 | 12:19

“If you love someone, set them free. If they come back they're yours; if they don't, then you stalk them.” (uit 2 and a half men).

me,myself and IK | 16-12-10 | 12:19

In Almelo is altijd iets aan de hand;
vandaag een moord,
morgen een brand.
(vrij naar H. Finkers' stoplichtgedicht)

varossieau | 16-12-10 | 12:20

Ik heb ook een vrouwelijke stalker gehad, die me met de dood heeft bedreigd. Zijn alle vrouwen nu ook klootzakken, of zijn mannen altijd per definitie en exclusief schuldig aan alles?

Nulhypothese | 16-12-10 | 12:20

Bakito | 16-12-10 | 12:07
De mens beoordeeld,veroordeeld,de andere mens en vergeet naar zichzelf tekijken.
''ook wel linkse hobby's genoemd.

1%biker | 16-12-10 | 12:20

Wat een ongelovelijke looser! Iets met knuppels enzo?

hemellichaam | 16-12-10 | 12:20

Dit soort etterbakken halen dezelfde streken uit als de bontkraagjes. Vrouwen terroriseren, drugs verhandelen, voetbalwedstrijden naar Allah helpen en vooral niet werken. Het zou mij niets verbazen als hij ook met zo'n achterlijk accentje spreekt. Goed aanpakken die bloedhond en opsluiten met een paar langgestraften die ook een dochter hebben. Dan kan hij niet alleen voorlopig niet meer zitten maar krijgt hij ook een gratis facelift.

chefkok | 16-12-10 | 12:20

-weggejorist-

iUlfsark | 16-12-10 | 12:20

iUlfsark | 16-12-10 | 12:20
Hey stumperd ! Stond je hekkie weer open vandaag ?

Rammstein | 16-12-10 | 12:21

@ Bakito | 16-12-10 | 12:12
Dat kun je wel zeggen. Elke randdebiel kan kinderen krijgen / maken en heeft daarmee dus macht over het al dan niet verknallen van het leven van zijn / haar nageslacht, die op zijn / haar beurt ook weer naar alle waarschijnlijkheid zal doorgeven wat hij / zij met de paplepel ingegoten heeft gekregen.
We (de mens) zouden iei kunnen stoppen met onszelf voort te planten.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:21

Nou.. kapot maken die kerel..!

sjonkanon | 16-12-10 | 12:22

Bakito | 16-12-10 | 12:12

Dat valt wel mee. Wat mis is, is dat we zaken die we verafschuwen zijn gaan beschouwen als iets wat we moeten accepteren en de daders) ervan moeten zien om te turnen tot nette burgers. Dat is zo ziek, daar kom je niet meer van bij.

Het proces is heel eenvoudig. Man is sterker dan vrouw dus kan dreigen zonder wapen. En anders doe je 1 bewapeningsstap extra en je kunt dreigen. Je bent een looser dus moeilijk te pakken en bovendien maakt het je niet heel veel uit. Hoe gaat de maatschappij dit oppakken?

NOT! dat zou wel moeten, je kunt gewoon heel goed in de gaten houden wat zo iemand doet en hem dan 20 jaar opsluiten met TBS daarna (dus niet tijdens die 20 jaar). Dan voelt de bedreigde zich veilig en is de maatschappij verlost van een enorme zak.

Maar dat doen we niet en als we het doen schiet het niet op en staat de persoon binnen een maandje weer buiten met een straatverbod of zoiets softs en nietwerkends.

OIm te kotsen en dat heeft vooral te maken met wetten, de pliessie en de rechters.

NoMinister | 16-12-10 | 12:22

@iUlfsark | 16-12-10 | 12:20
Na het lezen van deze tegel slaat ook bij mij de Weltschmerz toe.

Art Vandelay Ultor | 16-12-10 | 12:22

kattenmepper | 16-12-10 | 12:15
Probleem daarmee is dat de aanklager dan zal gaan beredeneren dat je dat wapen voor dat doel specifiek had, en dan is het dus met voorbedachten rade. En dan mag je alsnog een flink aantal jaartjes de cel in. Of je moet natuurlijk bij de politie gaan, dan heb je een valide reden om thuis een gun te hebben.

Nietvoordekat | 16-12-10 | 12:22

1%biker | 16-12-10 | 12:20
Nee hoor. Elke sociale studie begint met een flink portie zelfreflectie. U weet echt niet waarover u praat.

Bakito | 16-12-10 | 12:22

-weggejorist-

Hertog van Alfa | 16-12-10 | 12:23

Ik zou iedereen die door een randdebiel (M/V) op een dergelijke manier wordt gestalked, aanraden een pistool aan te schaffen en deze te gebruiken indien nodig.
-
Better safe than sorry...

Ahasveros | 16-12-10 | 12:23

Sneu verhaal, zieke lutser... Staat natuurlijk met 5 jaar weer op straat.

Dexter, seizoen 5 is afgelopen, kom er maar in...

Rainbowwarrior | 16-12-10 | 12:23

Er was ooit een goed tv serie "The Equalizer" Ex CIA man met sterke vriendjes kwam mensen helpen die problemen hadden met enge types die hun stalkten of op andere wijze bedreidgen. Deze personen kregen een koekje van eigen deeg.
ik zou zeggen, weg met de animal cops, en zet een Equalizer unit op.
Als de overheid er niet aanwil is er altijd nog het particulier initiatief

kattenmepper | 16-12-10 | 12:24

@ iUlfsark | 16-12-10 | 12:20
Treffende analyse. Chapeau voor je tegeltje. Je hebt duidelijk in de smiezen hoe het leven in elkaar steekt.
Laat me raden. Je bent vast heel succesvol. Achter de koekjesfabrieklopendeband?

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:25

@iUlfsark | 16-12-10 | 12:20
Ja, daar zit wel een (hele kleine) kern van waarheid in, maar dan nog. Dat meiske heeft er niet om gevraagd om als een zeehondje doodgeknuppeld te worden.
Dat ventje mag wat mij betreft ter plekke een neqschot krijgen. Zoeken we later wel een keer uit of hij het ook echt gedaan heeft.

DingleBerry | 16-12-10 | 12:26

Opsluiten of TBS is veel te duur. Dus....

Schaamharing | 16-12-10 | 12:26

Zodra mannen geen argumenten meer hebben om een vrouw te overtuigen gaan ze maar over op dit soort wanhoopsdaden. Heel erg zielig dat er een leven genomen is door een egoist die zijn geluk boven dat van een moeder met kind moest stellen.
Ouder:s Sterkte met dit verlies!!!

curtismay | 16-12-10 | 12:27

Stalken komt veel meer voor dan de meeste mensen denken. Gelukkig loopt dat in de meeste gevallen niet uit op moord of lichamelijke mishandeling. De politie kan echt niet ieder geval in de gaten gaan houden.

Eric356 | 16-12-10 | 12:27

Bakito | 16-12-10 | 12:22
Oh,nee u heeft gelijk.
Haha ja da's makkelijk,u voelde zich toch niet aangesproken Bakito?

1%biker | 16-12-10 | 12:27

Nietvoordekat | 16-12-10 | 12:22
Gaan we allemaal preventief bij de politie. Pipa altijd voorhanden voor het geval dat.... Het echte schorum komt toch niet door de selectie... Bonnenquotum makkelijk te doen.... prima

kattenmepper | 16-12-10 | 12:27

Ahasveros | 16-12-10 | 12:23

What else? Nu ja,... Je basishouding is helemaal ok in ieder geval! Je hebt ook niet zoveel keus he, tenzij je je dochter wel wil opofferen voor dat stelletje policor pliessie, rechters en politici. Dan ben je je dochter kwijt en zal niemand tegen je zeggen: goh, wij vinden dat dat niet mag! Of je hebt je dochter nog en wellicht even last van de pliessie, die natuurlijk onmiddelijk met groot materieel uitrukt als een looser is gekilled.

Aan u de keus, maar volgens mij heeft u die al gemaakt...

NoMinister | 16-12-10 | 12:27

Zoeken we later wel een keer uit of hij het ook echt gedaan heeft.
DingleBerry | 16-12-10 | 12:26
Mensen zoals jij verdienen eerder een neqschot.

magentaplacenta | 16-12-10 | 12:28

Hij heeft zijn schouders wat opgehaald op de foto om groter/stoerder te lijken?

Wybe Wabes Abbema | 16-12-10 | 12:28

Gelukkig zijn de verhoren van deze stalkmongeaul overbodig geworden. De Tokkiegraaf weet de modus operandi, motief en dader al. Mischien kunnen ze volgende keer gelijk de veroordeling ook even meepakken.

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:28

Ahasveros | 16-12-10 | 12:23
In bepaalde gevallen is vermelden dat je schietlessen krijgt genoeg.
Maar echte gékken houd je niet tegen.

Rammstein | 16-12-10 | 12:28

iUlfsark | 16-12-10 | 12:20
Beetje bekrompen, vind je niet?
Typisch gevalletje van: 'IK zie het, dus waarom jij dan niet?'
Beetje fout, dat dan weer wel ...
Je moet mensen niet altijd beoordelen op hun uiterlijk.
En om zo'n meisje daar dan zelf de schuld van te geven?
Tering, jij moet nog veel leren.

GeflipteVlaflap | 16-12-10 | 12:28

Bakito | 16-12-10 | 12:07
Wie wel eens op de Apenheul is geweest kan beter een leven gaan zoeken.

tokelau | 16-12-10 | 12:28

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:28
Hier geldt toch echt een eenden-theorie.

Rammstein | 16-12-10 | 12:29

Stalken: de Westerse variant van eerwraak

Eric356 | 16-12-10 | 12:29

Eric356 | 16-12-10 | 12:29
Geen slechte gedachte.

tokelau | 16-12-10 | 12:30

NoMinister | 16-12-10 | 12:22
Mensen moeten inderdaad door anderen gestuurd worden in algemeen geaccepteerd gedrag. Met alleen wetten en straffen kom je er niet.

Bakito | 16-12-10 | 12:30

iUlfsark | 16-12-10 | 12:20
Bovendien: had je het ook gezien als je het niet had geweten?
Lutser.

GeflipteVlaflap | 16-12-10 | 12:31

1%biker | 16-12-10 | 12:27
Jawel. Uw tegel was toch aan mij gericht?

Bakito | 16-12-10 | 12:31

triest verhaal, maar eerst even w88 op de feiten natuurlijk.

Leiphuizen | 16-12-10 | 12:33

@Quidt
Al die lettertjes die je daar neerzet. Word je daar nou voor betaald, Johnny?

Sersjant Lucassen | 16-12-10 | 12:33

Tommygunner | 16-12-10 | 12:29

Dat geeft precies aan hoe de PvdA hierover denkt. Je zou hem het raam uitflikkeren als je PvdA was, maar nee hoor, niets aan de hand.

Psychisch wrakhout vindt altijd wel een warm plekje bij de Job-socialisten.

NoMinister | 16-12-10 | 12:34

Had ik vandaag overigens al een keer gezegd dat ik vind dat ook in Nederland de doodstraf weer ingevoerd moet worden ? In fatsoenlijke staten zoals Texas en singapore wordt dat al vaak en met veel succes toegepast. Dit lijkt mij een goed voorbeeld.

Marcus Porcius Cato | 16-12-10 | 12:34

Bakito | 16-12-10 | 12:30
Bedoeld u algemeen geaccepteerd gedrag als in de meeste stemmen gelden?

1%biker | 16-12-10 | 12:34

@Bakito | 16-12-10 | 12:18
Goh, revera?

Che_cuevara | 16-12-10 | 12:34

En weer was de politie te laat, uiteraard niet met bonnen uitdelen voor verkeerd parkeren en of te snel rijden wat per ongeluk kan voorkomen in dit land dat een jngle is van verbodsborden en regeltjesmakers.

ecologiste | 16-12-10 | 12:34

take him out and shoot him.

superjan | 16-12-10 | 12:35

Bakito | 16-12-10 | 12:30
Opvoeding en onderwijs. huhu.

magentaplacenta | 16-12-10 | 12:36

superjan | 16-12-10 | 12:35
Zeg dan niks.

Rammstein | 16-12-10 | 12:36

Bakito | 16-12-10 | 12:31
Niet aan u persoonlijk,maar aan daar waar u voorstaat.
Ik wil graag leren begrijpen waarom andersdenkenden anders denken.

1%biker | 16-12-10 | 12:36

Diep triest, vroeger noemde je zoiets nog een 'crime passionel'. Overigens zijn de laatste tijd de media (niet alleen GS) wel erg bezig met een sfeer van volksgericht te creëren, nog even of er vinden openlijke lynchpartijen plaats. Niet letterlijk, alhoewel: velen zoals snelinjedoos zouden er wel voor te porren zijn denk ik... Begrijp mij goed, ik heb niets met die Martijn en al helemaal niet met pedofilie, maar moed kan hem niet ontzegd worden. Hij probeert toch iets bespreekbaar te maken wat niet bespreekbaar is.

ledzeppelin | 16-12-10 | 12:37

Ken een lichte variant van zo'n man. Zelf ook diepongelukkig, maakt al zijn relaties na een tijdje kapot met zijn dwingende geclaim.

Ligt het aan de opvoeding, dat iemand zo wordt?
Je kunt m.i. niet jong genoeg beginnen kinderen te leren waar grenzen liggen. Bij de vrijheid van de ander. En dat het oké is als iemand hen afwijst. Leer je kind dat kl*t*gevoel te verdragen. Niemand is perfect. Loslaten.

Verder je kinderen leren zo snel mogelijk echte psychopaten te herkennen en er ver uit de buurt te blijven. Je nooit met zo iemand inlaten. Vriendelijk maar beleefd negeren.

mrska | 16-12-10 | 12:37

Bakito | 16-12-10 | 12:30

U weet mijn plempsel van espresso naar slappe bak terug te brengen. Ik denk dat het allemaal moet maar begin maar eens met keihard te straffen, dat motiveert OM en agenten en geeft burgers veiligheid en is bovendien een positief teken dat het met de rest ook wel goed komt of zelfs al is gekomen.

Dat gewacht van dit en dat en allemaal belangrijk blablabla, dat werkt niet.

NoMinister | 16-12-10 | 12:38

Lekker ook voor die baby! Vader was al uit beeld blijkbaar en nu is de moeder ook weg. Kom je dan even kansloos ter wereld...

DingleBerry | 16-12-10 | 12:38

Ergens hebben ze het in al die arabische landen niet eens zo slecht geregeld, we moeten dit soort lui gewoon publiekelijk stenigen...

gozahtje | 16-12-10 | 12:38

mrska | 16-12-10 | 12:37
"Vriendelijk, maar beleefd". Dat gaat juist niet helpen.

Rammstein | 16-12-10 | 12:40

maar gelukkig wordt je wel gelijk opgepakt als je op de Dam schreeuwt, of een waxinelichtje gouden koets gooit.

Het is duidelijk dat er prioriteiten gesteld worden want: "ordnung muss sein"

nance | 16-12-10 | 12:40

Rammstein | 16-12-10 | 12:29
Ik ken alleen de eendentheorie van Darwin, maar die bedoel je vast niet.

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:40

Bakito | 16-12-10 | 12:22
Mischien kunnen ze beginnen met de 'sociale studies' af te schaffen. Dit heeft ons gebracht waar we nu zijn, iets wat niet deugt moet normaal gevonden worden.

lanex | 16-12-10 | 12:41

@GeflipteVlaflap
quote.Je moet mensen niet altijd beoordelen op hun uiterlijk. end quote .
maar wel op zijn teksten hmmmmm???

muurpissertje | 16-12-10 | 12:42

mrska | 16-12-10 | 12:37
Voor vrouwen is dat moeilijk.
Ze weet wat mannen willen,maar niet welke man zich kan beheersen.
Alle mannen die ontmoet heten ''anders''van geboortenaam.
En meschien Hans als roepnaam.

1%biker | 16-12-10 | 12:42

lanex | 16-12-10 | 12:41
Sociale studies afschaffen? Dude weet jij wel waarover je praat??

magentaplacenta | 16-12-10 | 12:42

gozahtje | 16-12-10 | 12:38
En daarmee onderscheiden we ons hoe van de daders?

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:42

@ mrska | 16-12-10 | 12:37
Een opvoeding van zo'n jaar of 20 behelst een klein stukje meer dan deze do's en don'ts die jij hier uiteenzet.
Maar, het is een begin. Dat dan weer wel.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:43

1%biker | 16-12-10 | 12:34
Het definiëren van wenselijk gedrag is een complexe zaak.

NoMinister | 16-12-10 | 12:38
Mee eens. Duidelijkheid. Echter, ik geloof niet dat een dichtgetimmerd systeem van sancties dit soort ellende ten alle tijden kan voorkomen.

Bakito | 16-12-10 | 12:43

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:42
Door niet onschuldige mensen af te maken, maar monsters en ander gespuis.

gozahtje | 16-12-10 | 12:43

Stuur hem in een auto zonder remmen naar Rusland, heb net op Dumpert gezien dat ze daar heel goed mee overweg kunnen

Terpetijnzeikert | 16-12-10 | 12:44

@Superior Bastard | 16-12-10 | 12:40
If it walks and quacks like a duck, it probably is a duck.

rara | 16-12-10 | 12:44

@ lanex | 16-12-10 | 12:41
Juist voor de toepassing op mensen zoals jij (mensen die niet op metaniveau kunnen beschouwen, maar in plaats daarvan hun eigen, bekrompen referentiekader als uitgangspunt (dus DE WAARHEID) nemen) zijn dit soort studies heel zinvol en bruikbaar.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:45

gozahtje | 16-12-10 | 12:43
In de ogen van de lui die stenigen is degene die gestenigd wordt ook een monster, gespuis en schuldig. Dat het in uw ogen onschuldige mensen betreft doet daar niets aan af.

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:45

Bakito | 16-12-10 | 12:43

Systemen werken nimmer perfect. Geen discussie.

NoMinister | 16-12-10 | 12:45

lanex | 16-12-10 | 12:41
Ja joh. Weg met alle dokters!

Bakito | 16-12-10 | 12:46

Bakito | 16-12-10 | 12:43
Hoho,u bent er nog niet.
Wie bebaald volgens u dan wat wenselijkgedrag is?
Ik kom hier namelijk niet uit?

1%biker | 16-12-10 | 12:46

@GeflipteVlaflap
quote.Je moet mensen niet altijd beoordelen op hun uiterlijk. end quote .
maar wel op zijn teksten hmmmmm???
muurpissertje | 16-12-10 | 12:42


Kom, kom, er zijn belangrijker dingen te bespreken dan jullie taaltwist.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:46

rara | 16-12-10 | 12:44
Duidelijk. Dank.
Maar de Tokkiegraaf is imo niet de aangewezen beoordelaar of iemand loopt als een eend.

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:47

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:45
Mooi verwoord.

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:47

NoMinister | 16-12-10 | 12:45
Een systeem dat louter wordt gestuurd door harde straffen zeker niet. Misschien schept het genoegdoening voor de slachtoffers, maar mijn punt is: hoe minimaliseren we het aantal potentiële daders?

Bakito | 16-12-10 | 12:49

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:45
Aan overspel plegers gaan we natuurlijk geen keien verspelen, die reserveren we voor moordenaars, pedo's en dergelijke ernstige delictplegers. Is toch niet zo moeilijk of wel soms?

gozahtje | 16-12-10 | 12:49

gozahtje | 16-12-10 | 12:38
Sharia-lover.

Rammstein | 16-12-10 | 12:49

1%biker | 16-12-10 | 12:46
De meerderheid duh. De meerderheid is zo ontzettend belangrijk. Dat vormt enzo.

magentaplacenta | 16-12-10 | 12:49

1%biker | 16-12-10 | 12:46
Ik ook niet. Mensen die vinden dat ze hun wijf de hersens mogen inslaan, hebben namelijk ook stemrecht.

Bakito | 16-12-10 | 12:50

Nederland heeft geen politie. Alleen verkeerscontroleurs. Goede agenten zijn mensen zonder schrik, uitermate beheerst, beschikken over een natuurlijk overwicht en zijn dat geworden omdat ze vinden dat er meer rechtvaardigheid moet zijn. Zo'n agent ben ik in Nederland nog niet tegengekomen. Hier lopen ze in Wibra-kleding, mongolschoenen en een bonnenboekje. Ze stralen daarin precies uit wat ze zijn.

Mgr. Denwop | 16-12-10 | 12:50

@Marcus Porcius Cato | 16-12-10 | 12:34

Errr, in Houston kun je 's nachts niet lopend over straat en TX is sowieso al één van de topstaten qua criminaliteit. Singapore is een ander verhaal, maar ze zijn de gevangenis niet voor niets aan het vergroten. Tevens steken de triades tegenwoordig ook de kop weer op. Feit is ook dat de doodstraf niet afschrikt.
www.deathpenaltyinfo.org...

Biff Eagleburger | 16-12-10 | 12:50

Wat een narcistische rotkop heeft dat joch...

Veenkolonie | 16-12-10 | 12:50

Mocht nou blijken na jarenlang onderzoek, getouwtrek, procedures, rechtspraak, hoger beroep, huilie doen etc etc... dat ie het nou toch gedaan zou hebben....

Waarom niet post nataal aborteren dat stuk mislukte ellende, opdelen in mooie brokken, op sterk water zetten en tentoonstellen onder de rubriek "had niet geboren mogen worden"

de melkboer | 16-12-10 | 12:50

Ander vraagje: gebeurt het nu echt vaker dan vroeger? Of weten wij het meer vanwege de media? Niet dat ik dit soort misdaden bagatelliseer, maar het lijkt wel of het onze taak is ons over alles op te winden wat er maar gebeurt. Zo'n zedenzaak bij mij om de hoek, ja, dat raakt me. En dit verhaal vind ik heel naar. Maar gebeurde het vroeger minder? Gaan wij achteruit als maatschappij of is het gewoon onze eigen houding?

Boer in 020 | 16-12-10 | 12:51

@ Superior Bastard | 16-12-10 | 12:47
Dank.
Nu nog een middel waarmee ik mijn ergernis weer tot een neutraal niveau kan brengen en ik ben weer helemaal zen.
Tips zijn welkom.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:52

wat een vals laf ventje zeg!
dit soort types, samen met die pedo-gasten van de laatste tijd, zijn toch een goede reden om de doodstraf weer eens tegen het licht te houden...

saintinel | 16-12-10 | 12:52

Errr, in Houston kun je 's nachts niet lopend over straat en TX is sowieso al één van de topstaten qua criminaliteit.
Biff Eagleburger | 16-12-10 | 12:50
Heb jij daar nog cijfers bij?

magentaplacenta | 16-12-10 | 12:52

23, Samenwonend met zo een labiel figuur en dan samen met hem een kind krijgen. Getuigt niet echt van...... Hiermee zeg ik natuurlijk niet dat......

ITEACHYOU | 16-12-10 | 12:53

ITEACHYOU | 16-12-10 | 12:53
Beter lezen.

Rammstein | 16-12-10 | 12:54

magentaplacenta | 16-12-10 | 12:52
Woeps. Mijn fout. Had even door moeten scrollen. Murder rates staan eronder.

magentaplacenta | 16-12-10 | 12:54

[links modus]
Dit is een incidentje en hij zal het zeker niet zo bedoeld hebben, waarschijnlijk was hij slechts aan het helpen en is zij gevallen en hij geschrokken.
Bovendien had zij naar een blijf van mijn lijf huis moeten gaan als de dreiging echt zo groot was.
[/links modus]

paost712 | 16-12-10 | 12:54

Nou, hij zal wel enorm goede bescherming krijgen van de politie nu.
Een bescherming die de burgers en slachtoffers nimmer zullen krijgen van politie....

Creaguurder | 16-12-10 | 12:54

Rammstein | 16-12-10 | 12:49
Haha nou nee, zeker niet. Ik ben ook niet serieus als ik zeg stenigen, maar we kunnen toch inmiddels wel vaststellen dat het huidige systeem flink faalt en harder optreden dus zeker noodzakelijk is.

gozahtje | 16-12-10 | 12:54

Bakito | 16-12-10 | 12:50
Welja we hebben zelfs een pedo-vereniging.
Ik dacht eerst dat is mooi kunnen ze allemaal in de gaten houden.
Edog schijnen zei die zijn opgepakt al jaren lid geweest te zijn??????
Vragen,vragen,vragen maar ik heb honger en kan eten dus mag niet klagen.LUNCH.

1%biker | 16-12-10 | 12:54

118 "vrienden" op Hyves? Beschamend.

Avant | 16-12-10 | 12:55

Beste Geenstijl,

Dit topic maakt me een beetje bang. Mijn vriendin en ik hebben ook last van een stalker, haar ex namelijk. Na twee keer aangifte proberen te doen (proberen, want de politie vond 's nachts om 2 uur aanbellen en 100'en smsjes 100'en gemiste oproepen dreigen met zelfmoord, enkele doodsbedreigingen richting mij en eindeloze emails geen bewijs van een strafbaar feit en wilde daarom alleen een 'aantekening maken'). Sinds kort is hij ook begonnen met het spammen van mijn vriendin haar YouTube account met links naar romantische liedjes. Dit is nu al langer dan een jaar aan de gang.

Kortom, stalkers moeten aan de hoogste boom wat mij betreft. En politieagenten die mensen niet serieus nemen mogen daar best consequenties van ervaren.

matiov | 16-12-10 | 12:55

@ Boer in 020 | 16-12-10 | 12:51
Zinnige overwegingen, en ik ben het met je eens. Misdaad (op welk gebied dan ook) is zeker niet alleen iets van deze tijd.
De opwinding daarentegen, wellicht meer dan vroeger. Het is nu een minder groot taboe om 'de vuile was buiten te hangen'.
Al heb ik over seksueel misbruik mijn twijfels. Daar wordt nog steeds niet gemakkelijk openheid over gegeven.
Triest. Zo blijven die achterlijke primaten die zich daar schuldig aan maken nog veel te lang op vrije voeten, met alle vrijheid en gelegenheid om hun wangedrag voort te zetten.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:55

Die heeft die smerige grijns van joran.
Als ex-schoonvader had ik hem al de typhus in geschopt nog vóór een evt. straatverbod !
Dit is het zoveelste misplaatste vertrouwen in de politie.

Eigen_Gereid | 16-12-10 | 12:56

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:52
Ik zou een tip kunnen geven, maar dan wordt het in uw ogen wellicht vulgair. Die indruk wil ik niet op u maken.

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:56

1%biker | 16-12-10 | 12:54
Smakelijk!

Bakito | 16-12-10 | 12:56

WTF!

Ik kende dit meisje! Zij was gek op mij! Alleen ik niet op haar omwille haar MJ face... WTF

reaguursel007 | 16-12-10 | 12:57

@Boer in 020
++++10000 voor Boer in 020 want dit gebeurt al veel langer kijk maar naar ons kerkelijk bestel wat die wel niet allemaal heeft mogen doen ......
Is hier al een stille tocht of protest voor gehouden?????????
Een grote hand over Nederland want ja dat is ons geloof

muurpissertje | 16-12-10 | 12:57

Rammstein | 16-12-10 | 12:54
Eerdere relatie, sorry, je hebt gelijk, blijft een feit dat de basis al niet goed zit, maar ja, dat kan aan mij liggen, nogmaals hiermee zeg ik uiteraard niet dat......

ITEACHYOU | 16-12-10 | 12:57

matiov | 16-12-10 | 12:55
Terugspammen met Gordon, om te beginnen.

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:58

@ matiov | 16-12-10 | 12:55
Wat naar voor jullie.
Is het een idee om de politie te spammen met klachten, aangiftes, meldingen en andere noties om aandacht, zodat ze misschien moe van jullie worden en dan tenminste wat meer aandacht besteden aan jullie klacht?
En kun je de betreffende stalker terugstalken of anderszins negatief in de picture zetten? Maak maar wereldkundig wat een zieke geest dit is, misschien voelen mensen in zijn directe kring zich dan ook meer verantwoordelijk om hem aan te spreken of te remmen in zijn zieke gedrag.
Sterkte.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 12:59

Superior Bastard | 16-12-10 | 12:58
Precies. Isoleren met een gordon sanitaire.

Bakito | 16-12-10 | 12:59

GeflipteVlaflap | 16-12-10 | 12:00
Als je een deel van de verantwoordelijkheid bij de politie gaat leggen mag je een nog groter deel van de verantwoordelijkheid vaak ook wel bij het slachtoffer leggen.
hoe zielig ik ook voor het meisje is ligt een deel van de schuld soms ook wel bij de vrouwen. Als je soms ziet met wat voor types ze een relatie beginnen. das wachten op ongelukken. Dan achteraf de schuld aan de politie geven om dat ze te weinig gedaan hebben is een beetje makkelijk. Maar ja de enigeechte schuldige blijft de dader

Keyzer_Soze | 16-12-10 | 12:59

reaguursel007 | 16-12-10 | 12:57
Ga es d.. Ach nee, laat ook maar.

Superior Bastard | 16-12-10 | 13:00

matiov | 16-12-10 | 12:55
Heeft u Shaft al gebeld?

Bakito | 16-12-10 | 13:00

Biff Eagleburger | 16-12-10 | 12:58
Steden als LA dikken wel erg aan. Als ik naar de VS zou moeten, doe mij maar Hawaii.

magentaplacenta | 16-12-10 | 13:00

Tsja, wat moet je met types als Dennis? Vragen & dilemma's. Hij ziet er trouwens uit als een haveloze pauper die de rest van zijn leven prima op zijn plek is in de bajes.

brutus68 | 16-12-10 | 13:01

@Bakito | 16-12-10 | 12:59
Doe niet zo joling.

rara | 16-12-10 | 13:01

gozahtje | 16-12-10 | 12:54
Je roept er anders behoorlijk hard om.

ITEACHYOU | 16-12-10 | 12:57
En wat zeg je eigenlijk wel ?

Rammstein | 16-12-10 | 13:02

matiov | 16-12-10 | 12:55
Ik zou enkele voorzorgsmaatregelen treffen en al je aangiftes en dergelijke in een dossier stoppen, zodat je je achteraf (mocht je hem ooit eens uit nood iets aan moeten doen) kan bewijzen dat je er alles aan hebt gedaan om dit op een juiste manier op te lossen.
Verder zou ik je vriendin wat pepperspray geven voor het geval dat. Misschien moet je Peter R inschakelen, die wil je misschien in ruil voor wat kijkcijfers, best wel helpen...

gozahtje | 16-12-10 | 13:02

Die dennis was overigens wel GHB verslaafd. Dat vertelde ze me wel een keer. Sneue shit man.

reaguursel007 | 16-12-10 | 13:02

@1%biker | 16-12-10 | 12:54
Lol @ edog! Bedankt.

Sliptong | 16-12-10 | 13:02

De oplossing is simpel, uitnodigen bij je thuis, van de trap af flikkeren zodat hij zijn nek breekt, pistool naast leggen en zeggen dat hij je kwam overvallen en je jezelf hebt verdedigd. Opgelost.

ITEACHYOU | 16-12-10 | 13:02

@ Superior Bastard | 16-12-10 | 12:56
Oké.
Mocht ik in de loop van de tijd nog steeds geërgerd zijn, klop ik nog eens bij je aan voor de tip. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch?
Bovendien is a dirty mind wel een joy forever. Een goede tegenhanger van Weltschmerz.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 13:03

matiov | 16-12-10 | 12:55
Leuke tegenactie : zijn gegevens hier plaatsen

kattenmepper | 16-12-10 | 13:04

De Gooise Matras | 16-12-10 | 13:03
Deal.

Superior Bastard | 16-12-10 | 13:05

Rammstein | 16-12-10 | 13:02
Was het niet eerder duidelijk dat die gast niet deugde? Met eerder bedoel ik voordat ze een amoreuze relatie met die mafkees aanging?

ITEACHYOU | 16-12-10 | 13:05

Die heeft die smerige grijns van joran.
Eigen_Gereid | 16-12-10 | 12:56

Precies! Dezelfde narcistische, zelfvoldane rotgrijns. Wat mij betreft kan dit joch linea recta naar dezelfde gevangenis als Joran.

Veenkolonie | 16-12-10 | 13:05

Zielig mannetje,geen eigen mening met zijn,pauper pyama broekje,gouwe ketting vd rol en immitatie Burberry petje,lauwe blik en poejer rond de neusgaten.
Jongentje claimt meisje,meisje heeft een mening,mening niet geaccepteert,jongetje boos,meisje lief en naief jongetje slijmt praat lieve woordjes,meisje smelt,jongetje ziet kansen,meisje gelooft er weer in,jongen dwingt zijn dingen op,meisje twijfelt,helder moment,dumpt jongetje,jongetje weer boos,etc,etc etc!!!

SideburnS | 16-12-10 | 13:05

matiov | 16-12-10 | 12:55
Nieuwe gsm, nieuw e-mail adres en ander You Tube account ?

Rammstein | 16-12-10 | 13:05

Deze moord had inderdaad voorkomen kunnen worden.
Het CDA heeft de bevoegdheden van de Politie in de laatste 8 jaren drastisch verminderd.
Alleen als er een kompleet gezin werd uitgemoord, mocht de Politie wel even een kijkje nemen.
Niet alleen de dader en/of de politie is schuldig aan deze afslachting.
Bedenk echter wel, dat de ergste daders nog steeds vrij rond lopen, nl. het stemvee dat het nodig vond om het CDA toch maar weer de tweede kamer in te stemmen.
Zodat de straffen weereens omlaag geschroefd konden worden.
Zodat kinderverkrachters, loverboys, stalkers, daders tegen verplegend personeel, pedeaufielen e.d. kriminelen gepamperd worden en vakantiereisjes aangeboden kregen, dat slachtoffers even op adem konden komen.
Ik had even de hoop dat de straffen fors opgeschroefd zouden worden voor dergelijke misdrijven, maar via een achterdeurtje van de VVD is het CDA toch maar weer de tweede kamer ingeholpen, zodat dit achterlijk landje doorgaat met het pamperen van kriminelen en het verminderen van de politie-bevoegdheden.
Aan alle slachtoffers en toekomstige slachtoffers: nog 4 jaar volhouden, misschien krijgen we daarna een kabinet zonder het CDA.
Aan de nabestaanden van dit meisje zou ik willen zeggen: bedank alle CDA-stemmers die het mogelijk hebben gemaakt dat uw dochter zomaar afgeslacht mocht worden.

uitgeslapen | 16-12-10 | 13:06

ITEACHYOU | 16-12-10 | 13:05
En dat vraag je aan mij omdat ... ?

Rammstein | 16-12-10 | 13:07

@ brutus68 | 16-12-10 | 13:01
Er zijn vast wel gore kloteklussen te bedenken die niemand wil doen maar die toch gedaan moeten worden.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 13:08

matiov | 16-12-10 | 12:55
Neem een geheim nummer, negeer AL zijn pogingen tot contact (neem aan dat hem duidelijk is verteld dat ze er geen zin in heeft), verander desnoods je internet dingetjes in iets onvindbaars, neem een afgesloten Hyves als je dan toch niet zonder kunt, laat altijd een lampje branden in huis/tuin en als hij echt vervelend wordt zou hij misschien gewoon een flink pak slaag van een groot uitgevallen persoon moeten krijgen. Ben je bang dat hij je huis binnendringt, wapen jezelf dan. Vergeet niet dat zelfs de gewoonste huishoudmiddelen een wapen kunnen zijn tegen een indringer (noem bijvoorbeeld een heet waterkokertje, spuitbus,...).
Negeren is denk ik echt het beste, niet meer mee omgaan, geen sjoege geven, want iedere keer dat iemand eropin gaat is een beloning voor zijn gedrag.
Zoek wat informatie bij mensen met verstand van dit soort zaken.

ZSU-23-4 | 16-12-10 | 13:08

SideburnS | 16-12-10 | 13:05

Ja, dat heb je in die kringen. Kwestie van IQ en EQ, en nooit volwassen kunnen (willen) worden. Niks nieuws onder de zon, zal nooit veranderen. We zullen ermee moeten dealen.

brutus68 | 16-12-10 | 13:09

"De politie wil niet reageren."
Het probleem in dit land is dat de politie zoveel niet wil.

John Muts | 16-12-10 | 13:09

@ uitgeslapen | 16-12-10 | 13:06
Treffende tegel. Bedroevend ook.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 13:10

@Superior Bastard | 16-12-10 | 12:03
Ik doe het lekker toch, liever armoedig gelijk hebben, dan rijk gefrustreerd blijven:
In 0033 zou deze man allang preventief opgepakt zijn, aangezien de politie hier wel de tijd vrij wil en kan maken voor dergelijke zaken (vanwege het totaal gebrek aan enig boetequotum).

kapotte_stofzuiger | 16-12-10 | 13:10

Rammstein | 16-12-10 | 13:02
Daar heeft u gelijk in, maar na alle meldingen die de politie binnen heeft gekregen is het nog steeds mogelijk geweest dat mensen in grote getalen kinderen misbruiken of zoals in dit geval iemand stalken en vermoorden. Vertel mij dan maar wat we hebben aan de politie en het doen van de gebruikelijke aangiftes, je staat er toch altijd alleen voor.

gozahtje | 16-12-10 | 13:10

Kan die oma van zielepoot niet ff met haar rollator van de trap afdonderen #ouweheks

Aktivist | 16-12-10 | 13:11

Nou er zit denk ik in iedere reaguurder wel een kleine 'stalker'. Alleen al het F5 gedrag na het plaatsen van een comment. Zodra je in tuintjes gaat staan en moordneigingen krijgt is er iets goed fout met uw bovenkamer na een verbroken relatie. Maar als de dame of heer het uitmaakt zonder een voor uw geldige reden kan dat toe zeer emotionele toestanden leiden. Van zeer dichtbij meegemaakt en helaas dat de dames dan toch echt een streepje voor hebben bij justitie op de heren. Wat dacht u van een verbroken relatie en de moeder doet er alles aan om de kinderen voor haar te winnen en te zorgen dat de man geen recht meer heeft op het zien van? Dan krijg je van die badman activiteiten zoals wij hebben gezien in de media. De die PUSHOEREN kunnen er ook om vragen natuurlijk. Dat in dit geval die Dennis knul een SUKKEL is...tsja maar het zegt ook iets over dat pauperwijf wat er nu niet meer is. Soort zoekt soort zeg maar. Ik kan er niet minder om slapen.

Ferrari-racer | 16-12-10 | 13:12

@De Gooische Matras 13:08

Ja, vast. Suggesties?

brutus68 | 16-12-10 | 13:12

Stoer jongen hoor. Ik hoop dat je in de gevangenis nog zo stoer bent.

Yeah-banned | 16-12-10 | 13:13

Constateer een paar schrijffoutjes met u(w)...ach ja het is maar tekst u begrijpt mij wel denk ik dan maar.

Ferrari-racer | 16-12-10 | 13:13

Die knul had nooit geboren moeten worden.

evaQ8 | 16-12-10 | 13:15

@John Muts | 16-12-10 | 13:09

Het zijn net wijven, die euh, nou laat maar.

Biff Eagleburger | 16-12-10 | 13:15

evaQ8 | 16-12-10 | 13:15 Dat gevoel van niet geboren mogen worden heb ik al bij Job Cohen en nog een paar mensen heur.

Ferrari-racer | 16-12-10 | 13:15

Ferrari-racer | 16-12-10 | 13:12
Ik denk dat je de relatie inhoudelijk niet helemaal kent. Ze sprak vroeger tegen mij over haar ex en dat het destijds al vervelend was. Vaak van hyve wisselen, toch die ex keer op keer binnenlaten, het is immers 'toch de vader van het kindje' ... Helaas zijn mensen er hoe dan ook aan elkaar verbonden als er sprake is van kinderen. Soort zoekt soort inderdaad, maar om het leven brengen gaat echt tever. Ze is regelmatig verkracht door die Dennis uit almelo. Dennis was overigens GHB verslaafd. Typisch mannetje zoals het topic al omschrijft. Er loopt in mijn omgeving nog zo'n idioot. Het is steeds net niet dat het uitloopt op een confrontatie, en gaat maar van kwaad naar erger. Hij is zo bezeten over z'n dikke vriendin dat iedereen haar blijkbaar wil afpakken. De reden dat politie niks doet heeft eerder met bevoegdheid te maken ipv 'geld'. De gemeente heeft namelijk ingesteld (en dat van almelo zal niet zoveel schelen) dat iemand pas mag worden opgepakt wanneer het indirect een gevaar voor zichzelf of zijn / haar omgeving is. Zulke gevallen zelf ook helaas meegemaakt, en al zou zij het hebben overleefd/aangifte hebben gedaan dan had er wel wat kunnen gebeuren. Maar inderdaad. Strafrecht is aanpappen en met een weekje schoffelen lopen ze gewoon weer vrolijk door op straat. Ik hoop dat die dennis aan gort getrapt wordt tot in z'n dikke schedel aan toe.

reaguursel007 | 16-12-10 | 13:16

@ brutus68 | 16-12-10 | 13:12
Ik kwam niet verder dan de schoonmaakklus die geklaard moet worden nadat iemand zichzelf heeft gesuïcideerd door voor de trein te springen.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 13:17

Als de politie je niet wil helpen moet je zelf iets "regelen", en hoef je daarbij geen geweld te schuwen.

der maupmeister | 16-12-10 | 13:18

evaQ8 | 16-12-10 | 13:15
Hoe lullig het ook klinkt, maar die baby van het vermoorde meisje ook niet. Ma is dood en pa zal waarschijnlijk al lange tijd uit beeld zijn aangezien het kind komt uit een relatie die al verbroken was voordat ze met deze stalkert/moordenaar iets kreeg.

gozahtje | 16-12-10 | 13:18

Ferrari-racer | 16-12-10 | 13:15

Er is een duidelijk verschil tussen geen geweten hebben (zoals Dennis) of een teveel aan (moreel) geweten (denken te hebben) zoals Cohen. Als je begrijpt wat ik bedoel.. In wezen is Cohen een aardige man die verstrikt is geraakt in zijn eigen hersenspinsels en moreel geweten. Geen reden om niet geboren hoeven te worden.

brutus68 | 16-12-10 | 13:21

@ uitgeslapen | 16-12-10 | 13:06
Pleur eens een eind op met je eeuwige stompzinnige gezever over het CDA. We weten nou wel, dat je iets tegen die lui hebt. Vervelio.

baba4oog | 16-12-10 | 13:22

@De Gooise Matras 13:17

Ah. Ik had zelfs iets met kernafval ofzo.

brutus68 | 16-12-10 | 13:22

reaguursel007 | 16-12-10 | 13:16 / Ferrari-racer | 16-12-10 | 13:12
Ben je wel echt goed op de hoogte? Immers, dader Dennis V. heeft helemaal geen kind. Daisy het dochtertje van Nathalie kwam voort uit een eerdere relatie.
"Daisy, het tweejarige dochtertje uit een eerdere relatie van Nathalie, liet hij aan haar lot over." www.telegraaf.nl...

seven | 16-12-10 | 13:23

seven | 16-12-10 | 13:23
Oops, je hebt gelijk. Maar de echte vader was volgens mij nooit in beeld geweest. Die vaderrol had dennis. Ik denk dat ik nog wel ergens een pica daarvan heb.

reaguursel007 | 16-12-10 | 13:25

@ baba4oog 16-12-10 | 13:22

u is CDA-stemmer?


uitgeslapen | 16-12-10 | 13:26

reaguursel007 | 16-12-10 | 13:25

Ik geloof niet dat we veel behoefte hebben aan die pica.

brutus68 | 16-12-10 | 13:27

Moet je maar niet met zo'n kneus aanpappen. Dat soort meisjes gaan met dat soort kneusjes omdat ze een lekkere macho zonder hersenen willen. Een alfa aap met dito IQ die met dom lullen een hard schreeuwen zijn zin krijgt. Erg spijtig dat ze daar de ultieme prijs voor betaald temeer voor haar dochtertje die nu zonder moeder opgroeit. Ik hoop dat je lang mag gaan zitten kneus en dat je maar eens flink door een andere alfa aap in je reedt genomen mag worden tot je het lekker vindt.

Sliptong | 16-12-10 | 13:27

De politie die iets had kunnen voorkomen maar dat niet gedaan heeft, tja wat is nieuw? Ik vind dat het volk gewoon voor eigen rechter moet gaan spelen in wat voor omstandigheden dan ook. Politie, een van de ontelbare lachertjes van ons prachtige Holland.

Tortasi | 16-12-10 | 13:27

Mooi, een Burberry petje. Was ooit een chic merk, maar is door het pauperigste pauper verworden tot het meest ordinaire ruitje. Tegenwoordig alleen nog maar gedragen door bontkraagjes, Finse straatschoften, Dennis Velthuis, opgefokte Civics, sjunks, zwarte Golfies, veelgeldmaargeensmaakvolk (Miljonair Fair) en combinaties daarvan.

metzonderzijwieltjes | 16-12-10 | 13:28

@reaguursel007 | 16-12-10 | 13:25
Hou je troep lekker bij je en ga thunderdome cd's draaien. Alsof we hier op inside informatie over die losers zitten te wachten. Hé er is alweer een nieuwe topic.

Sliptong | 16-12-10 | 13:28

Als ik vader of schoonvader van dit pauperjong zou zijn dan trapte ik hem zonder spijt het licht uit zijn ogen.

Finnenhaaiensoep | 16-12-10 | 13:28

Feminist?
...
Deze eigenschappen "emotie-terrorisme, agressie en chantage"zijn typisch vrouwelijk wat mij betreft.
Gaat GS het scandinavisch model achterna waar vrouwelijke emoties waardevol worden geacht en mannelijke crimineel?
rot een eind op, vrouwen "hell knows no fury like a woman scorned" tenslotte

2emeREP | 16-12-10 | 13:29

@Tortasi | 16-12-10 | 13:27
Hoi hoi hoi terug naar de middeleeuwen met brandstapels op het dorpsplein. Enige terughoudendheid is hierin wel gepast.

Sliptong | 16-12-10 | 13:29

@ brutus68 | 16-12-10 | 13:22
Uitstekend idee.
Als hij klaar is met het wegkrabben van frontale hersenkwabben van de neus van de trein, rest hem vervolgens de klus om handmatig kernafval te scheiden. Misschien doet hij onderwijl inspiratie op voor de vormgeving van zijn eigen levenseinde.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 13:31

@ brutus68 | 16-12-10 | 13:22
....maar dat zal wel niet, gezien de zichtbare afwezigheid van enig intellect.

De Gooise Matras | 16-12-10 | 13:32

reaguursel007 | 16-12-10 | 13:25
Doe maar niet, brengt alleen verwarring. iemand die een moeder vermoordt, daarmee kind moederloos maakt, en daarna het 2 jarig peutertje alleen achterlaat heeft nooit een echte oprechte stiefvaderrol gespeeld, poseren voor een foto hooguit, meer niet.

seven | 16-12-10 | 13:32

goh, ik vroeg me al af wanneer iemand het over het dochtertje ging hebben....


1 1/2 dag alleen in huis, huilen van de honger en de dorst, geen mama die haar komt troosten of in komt stoppen....

jullie geven die moordenaar veel te veel credit, maar wat gaat er nu met het dochtertje gebeuren? wat gaat zij hier voor een trauma aan overhouden??

mijn gedachte's zijn bij haar en niet bij die loser.....is hij zó niet waard....

stijlloos met stijl | 16-12-10 | 13:35

@ Biff Eagleburger | 16-12-10 | 12:50
Een gevangenis straf schrikt ook niet af. Maar die heeft nog een nadeel: Recidive. Uw toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 16-12-10 | 13:35

ER zijn genoeg vrouwen die bepaalde signalen lang van tevoren krijgen, maar daar op de een of andere manier blind voor zijn of dat juist aantrekkelijk in de man vinden totdat het letterlijk op hun terugslaat en dan na de zoveelste lijmpoging toch maar blijven hopen dat het beter zal gaan omdat het ook "aan jezelf ligt." Ze geven alleen maar te kennen dat hij ermee wegkomt. Dit stukje toneel is heel herkenbaar en vaak al eerder door de ouders opgevoerd.

meesterinche | 16-12-10 | 13:35

Don't speak ill of the dead...

Meisje had nog wel het verstand om dit zielige geval bij het grofvuil te zetten en bij haar punt te blijven. Dat heeft tante Suzy vaker niet dan wel zien gebeuren. Ze heeft ook aangifte gedaan wat ook al 9 van de 10 keer niet gebeurd in dit soort kringen.

Dus voor de zwitsalletjes hierboven die heel hard eigen schuld, dikke bult roepen, ga eens bij uzelf te rade... Nooit gedacht van een meisje dat ze heel lief keek, maar desondanks binnen de kortste keren evolueerde in een krijsende heks? Oh nee natuurlijk niet, u heeft slechts een relatie met uw rechterhand...

Suzy Q | 16-12-10 | 13:35

@Sliptong | 16-12-10 | 13:29

Mwa, in deze tijd heeft het wel wat gezelligs vind ik, zo'n openbare verbranding. Glaasje glühwein erbij, je kent het wel.

Biff Eagleburger | 16-12-10 | 13:35

Rammstein | 16-12-10 | 13:05
Je begrijpt niet dat mensen daar zelf niet opkomen.
W.b. het achterhalen van tel.nrs en adres zijn stalkers inventief. Maar een stalker de gelegenheid geven om je via je email- en youtube lastig te vallen, daar staat je verstand bij stil. Het mijne althans.

La Vie En Rose | 16-12-10 | 13:37

@Marcus Porcius Cato | 16-12-10 | 13:35

Je hebt helemaal gelijk. We maken gewoon iedereen preventief dood. Zijn we gelijk van al het gelazer af.

Biff Eagleburger | 16-12-10 | 13:38

@ Biff Eagleburger | 16-12-10 | 13:38
"Iedereen" ? Ik bedoelde eigenlijk iedereen die bewezen een moord gepleegd heeft. Dit kan helaas nooit preventief. Uw toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 16-12-10 | 13:42

Als je Nederland bij elkaar wilt houden dan moet je met die kerkelijke meuk allemaal accepteren en zeggen zo gaat het goed zoals het altijd al ging zonder internet .......
Maar nu weten WIJ meer en wat doen wij er tegen iedereen gaat lekker elke Zondag naar de Kerk en dent niet

muurpissertje | 16-12-10 | 13:44

@Marcus Porcius Cato | 16-12-10 | 13:42

Oh. Ik vond het eigenlijk wel een mooi voorstel met alleen maar pluspunten.

Biff Eagleburger | 16-12-10 | 13:45

denkt
sorry

muurpissertje | 16-12-10 | 13:45

brutus68 | 16-12-10 | 13:21
Er zit een goede kern in uw boodschap echter hebben Stalkers veelal hun eigen gedragingen niet in de gaten en zijn zij verblind door hun eigen gelijk of vorm onrecht wat hen is aangedaan. De heer Cohen lijkt als een dolle stier om zich heen te slaan en 'iedereen' van zijn gelijk te overtuigen dat NL naar de kloten is met Geert. Mocht Geert ooit een zeer nare ervaring met een extremist krijgen dan weet ik zeker dat de heer Cohen er geen nacht minder om zal slapen en stiekem zal lachen. Wat de heer Cohen niet ziet is dat men klaar is met zijn opvattingen op een aantal rare linksfiguren aldaar. Ik ben zo blij dat deze 'gek' niet aan het roer is gekomen. Cohen ziet niet in ondanks alle uitslagen, polls en verkiezingen dat hij buitenspel is gezet, staat en nooit meer zal mogen spelen. Net als een Stalker heeft hij dat kennelijk niet door en is zich van geen kwaad bewust.

Ferrari-racer | 16-12-10 | 13:47

@ uitgeslapen | 16-12-10 | 13:26
Nee. Je verveelt dus zelfs reaguurders, die helemaal niets met die club hebben. Kan je nagaan hoe stomvervelend je ben.

baba4oog | 16-12-10 | 13:48

@ Biff Eagleburger | 16-12-10 | 13:45
Nee sorry, ik vind het ook een goed plan, behoudens dus dat het alleen geldt voor mensen die het verdienen. Mensen die zich netjes gedragen hebben van mij niets te vrezen. Ik heb echt het gevoel dat ik redelijk ben. Uw toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 16-12-10 | 13:57

Biff Eagleburger | 16-12-10 | 13:35
Alleen die geur die dat met zich meebrengt, mwaaah toch wat minder heur. Maar even serieus degene die zich crimineel gedraagt moet vrezen om betrapt te worden. Niet schaterlachend weg kunnen lopen en 's nachts goed kunnen slapen omdat hij weet dat hij toch enkel een waardeloze straf kan krijgen. En vooral omdat we het van het systeem niet moeten hebben.

Tortasi | 16-12-10 | 14:00

Bakito | 16-12-10 | 12:49

Je maakt helemaal de verkeerde opmerking in mijn ogen. Helemaal de foute vraag. En precies de vraag waar de huidige policor medemens/elitair bestuurdertje ook mee bezig is. De foute vraag.

Het gaat om minimalisering van het aantal slachtoffers, niet om minimalisatie van het aantal daders. En zeker niet om minimalisatie van de hoeveelheid straf omdat dat toch niet zou helpen.

Welnu, slachtoffers, de huidige alsmede toekomstige, help je door criminelen heel lang op te sluiten. Kunnen we lang en kort over lullen, maar een crimineel in de cel doet weinig kwaad.

Het aantal daders kan da wel oplopen want de markt wordt nu af en toe vrijgemaakt voor intreders omdat de huidige crimineel in de bak zit. Dat is jammer, maar helaas. Er komen naar verwachting dus wel meer daders als je streng bent. Is heel logisch.

NoMinister | 16-12-10 | 14:00

LOL @ Suzy Q | 16-12-10 | 13:35

NoMinister | 16-12-10 | 14:02

Johnny Quid spreekt blijkbaar uit ervaring....

Knapzak | 16-12-10 | 14:03

Blijf Van Mijn Lijf huizen zitten vol met vrouwen (en kinderen) die na een breuk met hun partner gestalkt en bedreigd worden en nooit meer naar hun eigen woonplaats terug kunnen keren. Die krijgen een woning in een ander deel van het land en lopen eeuwig met angst rond dat ze hun ex tegen het lijf lopen of door iemand worden herkend. En die exen blijven maar vrij rondlopen#jebegrijpthetniet.

Overigens is stalken niet iets waaraan alleen mannen zich schuldig maken. Ik ken een paar gevallen waar vrouwen het leven van hun expartner tot een hel maken.
Meestal zijn er dan kinderen in het spel waardoor de expartner, als hij zijn kinderen nog wil zien, of voor het geval dat er iets met de kinderen aan de hand is, telefonisch bereikbaar moet blijven.


La Vie En Rose | 16-12-10 | 14:16

Een verkeerslicht springt op rood, een ander springt op groen. In de pauperstad loopt altijd wel ergens zo'n oen...

lutseklutser | 16-12-10 | 14:19

Randdebiel, vader en moeder waren zeker broer en zus.

Mac The Ripper | 16-12-10 | 14:27

@2emeREP | 16-12-10 | 13:29
Lastige relatie achter de kiezen?

De Gooise Matras | 16-12-10 | 14:36

hij heeft echt een kop van een almelourrr.
daar wonen mensen die een hersencel te weinig hebben, echt hoor.
alleen het uitschot van Twente woont daar.
zet je je auto een uur in de stad en je radio en je velgen zijn gejat.
dus kijk niet zo heel raar op als ik die soort dingen in de krant lees.
jammer maar waar!

klasseman | 16-12-10 | 14:38

Alle mannen naar de maan schieten, problemen opgelost.

piet de hond | 16-12-10 | 14:43

piet de hond | 16-12-10 | 14:43


Wat vreselijk feministisch van u...

Suzy Q | 16-12-10 | 14:55

Vlak anders vrouwen als stalker niet uit. Jaren last van gehad.

grote haas | 16-12-10 | 14:56

piet de hond | 16-12-10 | 14:43
Onder mijn eigen sekse bevinden zich ook van dit soort gestoorden, meer dan u denkt. Die schieten we ook naar de maan.

La Vie En Rose | 16-12-10 | 15:00

La Vie En Rose | 16-12-10 | 15:00


Zeg als u het niet erg vind zou ik wel graag wat manspersonen overhouden op deze aardbol. Vrouwen onder elkaar is ook zo ongezellig hè.

Suzy Q | 16-12-10 | 15:04

Dennis heeft de "Reken af met Nathalie" knop op Hyves waarschijnlijk ingedrukt...

Pielepapper | 16-12-10 | 15:06

Vind het ook altijd bijzonder dat mensen die hier hun hele privéleven hebben geplempt en maar wat raak lullen om een beetje aandacht te krijgen, anderen de les lezen. Een groot gebrek aan zelfreflectie lijkt mij hier aan ten grondslag te liggen, maar dit terzijde.

La Vie En Rose | 16-12-10 | 15:08

La Vie: toch dan maar een heel klein percentage.
Denk wel aan alle mannen die naar die pedo-porno-site's kijken. Er zit klaarblijkelijk heel verdiensten in die troep. Dus niet alleen die gore lui die die filmpjes en foto's maken maar ook al die gore lui die er naar kijken. Vandaar dat ik maar stel: alle mannen naar de maan en die paar foute vrouwen kunnen we wel zelf elimineren. Er wordt ook op allerlei site's en op internet gesuggereerd dat bij hogere instanties ook pedofielen zitten. Blijkbaar zal dat wel waar zijn vandaar dat altijd zo getreuseld wordt bij aangiftes en dat Sander ook zo beschermd wordt.
Dus wie kan je nog vertrouwen?? Zegt u dat maar La Vie.

piet de hond | 16-12-10 | 15:08

toen ik gisteren Margriet van der Linden druk zag schrijven bij het Nationaal Dictee voelde ik me ook eventjes behoorlijk feministisch. Wat een stoot!!

keauningh | 16-12-10 | 15:09

Suzy Q | 16-12-10 | 15:04
Goed lezen Suzy, ik breng juist enige nuance aan door te stellen dat niet alleen mannen zich schuldig maken aan stalken maar ook vrouwen.
Zie La Vie En Rose | 16-12-10 | 14:16 en lees nog eens mijn plemp waar u op reageert. Piet de Hond wil alle mannen naar de maan schieten. Daar ben ik als vrouw erg op tegen.

La Vie En Rose | 16-12-10 | 15:13

Oh god... Het oestrogeen level rijst de pan uit!

Suzy Q | 16-12-10 | 15:14

Moge hij spoedig wegrotten. Die opoe van 'm ook.

snap_shootert | 16-12-10 | 15:20

La Vie En Rose | 16-12-10 | 15:13

Voel u niet aangesproken door mijn vorige plempsel. En ik heb het inderdaad goed gelezen. "...die schieten we ook naar de maan", impliceert niet dat u dat u een reddingsactie voor heren bent gestart. Maar alles pais en vree...

Suzy Q | 16-12-10 | 15:20

piet de hond | 16-12-10 | 15:08
Ik ben het volkomen eens met wat u schrijft. Het ongedierte bevindt zich boven en onder ons. Maar niet alle mannen zijn zo. Dat blijkt wel uit uw reactie.
Alleen een vrouwenwereld is eng, en wie zorgt er dan voor de voortplanting?
Nee, het ongedierte MOET geëlimineerd worden en de rest houden we hier.
Oké?

La Vie En Rose | 16-12-10 | 15:24

Suzy Q | 16-12-10 | 15:20
Excusez moi. U heeft gelijk. Hoop wel dat ik met mijn overige reacties u van mijn intentie heb overtuigd.

La Vie En Rose | 16-12-10 | 15:27

SLOOP dat drugsvarken !!!

Zuitschuip | 16-12-10 | 15:36

Waar haal je je info over die oma vandaan, Johnnie?

Vanbleautenbil | 16-12-10 | 16:31

Wie zegt dat hij haar heeft vermoord ? Misschien was het wel haar ex, die dit het ideale moment vond om haar uit de weg te ruimen zodat hij vaker zijn kind kan zien.
...ik zeg maar wat ?!

RugOp81 | 16-12-10 | 16:53

Allejezus wat een pauper. Wat bezielt vrouwen dat ze uberhaupt op dat soort mannen vallen?

caspert79 | 16-12-10 | 17:17

Tja, als je alleen maar bonnen uitschrijft en de rest niet serieus neemt...

PG4161 | 16-12-10 | 17:51

Tsja, de justitie en de politie zijn natuurlijk druk met hele andere dingen... stalkers en dat soort tuig hebben ze geen tijd voor. Ik snap dat hele politie-apparaat niet meer...

Redwood | 16-12-10 | 18:04

Wat een triest verhaal..Het zal je dochter maar zijn...Degene die mijn dochter op zo'n manier bejegend,die doet dat iig niet lang.Ik keer m binnenstebuiten en zorg dat hij nooit meer gevonden wordt..En als ze m wel vinden ga ik met veel plezier 10 jaar zitten.

lamlul | 16-12-10 | 18:12

-weggejorist-

Chris0049 | 16-12-10 | 18:44

Hij staat ook po gezichtenboek site. Maargoed.
Vuile klootzak is het. Als tie ook al drugs verslaafd is, doe maar ophangen. Heb je niets meer aan.

Stolker | 16-12-10 | 19:03

Als iemand die me na aan het hart staat zoiets gaat meemaken is dat binnen een dag opgelost......echt waar!.

swebe | 16-12-10 | 19:59

matiov | 16-12-10 | 12:55
Laat je vrouw een afspraak maken met die eikel en wacht m met een paar vriendjes op.........

lilluke halve hoan | 17-12-10 | 11:38

Waarom kucht jullie informant altijd? Rokershoestje? Longkanker?

Korporaal Banaal | 17-12-10 | 13:05

Wat een pisventje.

Nodonut | 17-12-10 | 13:32

En wat nou als Dennis V het niet eens gedaan heeft? Dan staat hij hier toch maar mooi met zijn naam en foto he. Best lullig.
En ik wil hier verder niet te veel over kwijt, maar Nathalie was ook zeker geen engeltje. Mevrouw is niet alleen afgevallen doordat ze zoveel stress had maar lustte zelf ook wel wat drugs. Bovendien je exen wijs maken dat je zwanger van ze bent door een oude echo foto te laten zien, lijkt me ook niet echt netjes. Ze verdient het absoluut niet! om dood te gaan natuurlijk, maar zoals het nu wordt voorgespiegeld in de media is ook niet helemaal realistisch.

Miss J | 17-12-10 | 14:37

het is wel overduidelijk datm hij de dader is..meneer had al een straatverbod..politie wist hiervanaf!! meneer vermoord Nathalie en laat haar dochtertje achter bij der overleden moeder...
en dat nathalie geen lieverdje was en misschien aan de drugs zat nou jeetje zeg...wat dan nog? Is het dan ineens wel een reden om haar te vermoorden? Nee..meneer kon niet zonder haar en zij wilde hem niet meer dus mag niemand haar hebben...

rebecca | 19-12-10 | 00:54

Wat mij erg verbaast na het lezen van deze misselijk makende topic, is dat iedereen die het hardst schreeuwen dat zij weten dat hij het GEDAAN heeft en hem al bestempelen als dader heel knap zijn. Zijn jullie toevallig helderziende of ben je erbij geweest dat de verdachte haar vermoord heeft ?johnny Quid schrijft een een stukje om een ware hetze te ontketenen zonder werkelijk alle details te kennen,en gaat daarmee blind op wat de media schrijft (meeloper). Zo kan ik ook hele sites gaan vullen. Voor hem en voor de anderen die reageren op zijn "sensatielust" is het gewoon al een feit " hij heeft het gewoon gedaan dus is hij een dader en moet hij eigenlijk zo genoemd worden."
Daarbij vel je dus direct een *oordeel*. Zonder enig bewijsmateriaal, alleen maar afgaand op het kranten of tv-bericht. Geen verdediging, geen achtergrond. Niks. Alleen de ‘gebeurtenis’ die een berg emotie oproept. (Schande!)
In vroeger tijden werd op basis van zulke emoties iemand gewoon opgeknoopt. Je wilt niet weten hoeveel fouten daarbij gemaakt zijn. Emoties die worden opgezweept om andere redenen, omdat men via via via dit of dat gehoord heeft.......omdat men een hekel had aan…omdat men empathie heeft met de familie/ouders..... omdat men het ‘allemaal wel wist’...... omdat ‘mijn vrienden’ ook meedoen, dus ik moet wel….Dus laat het *oordelen* maar over aan een rechter. Het is zijn vak en gaan jullie allemaal maar eens naar jullie eigen leven kijken wat daarin wel niet mis is want : Wie zonder zonden is werpe de eerste steen.

mizzy | 19-12-10 | 07:41

is te erg voor woorden wat hij nathalie heefd aan gedaan gewoon hem opruimen is het beste

gea8628 | 19-12-10 | 17:52

bah wat een klooot!!!
hy zat vroeger gewoon bij mij in de klas joh
echt zn sukkeltje...beetje achteraf altijd...
had ik nieverwacht als ktoen wist dat ie nu zoiets zou doen had ik um toch een portie klapm verkocht!!!

levenslang en marteling!! maar daar krijgen ze hun dochter niet mee truggg..
heelveel sterkte toegewenst aan ouders en fam van nathalie ,,

melanie6558 | 19-12-10 | 20:05

is gewoon niet normaal !! hys gek

melanie6558 | 19-12-10 | 20:07

Afmaken????????
Hadden ze bij de geboorte al moeten doen.

martindenekamp | 19-12-10 | 23:15
Tip de Redactie