Meer dan de helft van de vrouwen gaat VREEMD
Tests bewijzen het. Meer dan de helft van de Nederlandse vrouwen zijn kudthoeren. De toonaangevende webzijde vrouwonline.nl hield een Vreemdgaan Enquete onder haar lezers en vandaag werden de schokkende resultaten gepresenteerd. Meer dan de helft van de Nederlandse vrouwen GAAT VREEMD (mirror). Heeft een minnaar. Neukt buiten de deur. Piest naast de pot. Doet een Jack de Vriesje. Een Jacques Tichelaartje. Amanda Krabbeet er op los. SonjaBakkert. En dat zijn er in totaal miljoenen. Duzzz. Terwijl u als hardwerkende Nederlander de centjes binnenhaalt om de hypotheek van uw vinex-hut, de aflossing van die suffe Peugeot stationwagen en die twee weekjes Zuid-Frankrijk te betalen, ligt uw vrouw in lingerie dikke geile buttsecks te hebben met een collegaatje. En nog een hypocriete grote bek hebben ook. Op de vraag hoe deze vrouwen het zouden vinden als hun partner vreemd zou gaan, antwoordt 64% met ronduit 'kut'.. Mooi. Dan weet u wat u te doen staat vanmiddag. Veel plezier!
Top 3 Samsung +
Reaguursels
*detective op de vrouw afsturen doet*
Als ze er nou es geld voor zou vragen, kon ik minder werken!
Wat als we die allemaal gaan stenigen?
Moslims weten daar wel raad mee.
Zo, die link is snel om zeep geholpen...
Ik vind ze ook vreemd
Carpe Piem.
Schitterend plaatje er bij! Mijn droomvrouw!
LOL @ pica En die mirror is nu al nodig. 404-tje
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve je moeder.
Ben ff weg.... Milfjes opzoeken bij schoolplein!
De man van mijn vriendin is op dit moment inderdaad lekker aan het werk voor ons.
Ronduit "kut"? Ga je vreemd, kan je ophoeren. Simpel.
Doe eens poll fiksen (5 lege opties bij de resultaten).
Meer dan de helft van vrouwonline bezoekers gaat vreemd, dat zijn zoiezo al de hippyachtige knuffelteefjes van de samenleving. Ik vind het persoonlijk weinig verontrustend.
Mijn vrouw en ik gaan vreemd met dezelfde vrouw. Dat is agenda-technisch wel eens lastig.
Vreemdgaan? Moet je doen. Doe wat je niet laten kunt. Maar dan is het wel over en sluiten :) Als je vreemd gaat als man of vrouw dan is je relatie toch al verrot. Wees dan gewoon eerlijk tegen elkaar en zet er een punt achter. Als je denkt beter te kunnen krijgen vooral doen toch?
ROFLOL @pica
onderzoek onder 694 (!!!!) vrouwen is nou niet echt representatief voor de gehele nederlandse vrouwlijke bevolking he heren...
@citywok | 10-09-10 | 11:18
6, blinde.
-weggejorist-
Had die haatbaard bij P&W toch misschien gelijk over dat het afschrikwekkend effect voor de samenleving nodig was.. Deze cijfers zul je in Iran niet terugvinden.
En met wie gaan ze vreemd dan? Alleen maar met single mannen zeker...?
"De toonaangevende webzijde vrouwonline.nl" ?????????
@ Pritt Stift :Meer dan de helft van de Nederlandse vrouwen zijn kudthoeren
Hoe zou je mannen omschrijven dan als die vreemd gaan? ;) of bent u sexueel gefrustreerd of zeau... Ik hield namelijk ook wel eens van iets nieuws
Oeps ...
Ik denk dat ik als vrouw zijnde maar even wegvlucht tot het volgende topic zich aandient.
*nerveus lachen doet*
Zet hier ook even tegenover het percentage vrouwen dat uit onzekerheid in een fantasiewereld leeft, waarin zij worden begeerd door andere mannen (in hun dromen dus!!), dan valt het allemaal best mee denk ik.
Mooi onderzoekje. Enige oplossing voor ons mannen is de stand gelijk te houden toch?
@ #!usr/bin/girl | 10-09-10 | 11:19
Statistics are a bitch...
Alle vrouwen zijn hoeren.
Echtscheidingspercentage zal ook wel weer stijgen na zo'n onderzoek van vrouwonline.nl ik citeer H. Teeuwen: ALLE VROUWEN ZIJN K.DT.O.REN
Als ze worden gesandwiched geldt dit dan ook als vreemdgaan, geachte redactie?
De een overspelpartij zou de meeste zetels kunnen binnenhalen?
schitterend de foto bij het artikel, lijkt wel die Linkse Kudt van Halsema....
Maar even serieus. Verbaast iemand zich over deze resultaten? Natuurlijk niet. En mannen gaan net zoveel vreemd.
Mensen zijn niet gemaakt voor monogamie.
Mensen die beweren monogaam te zijn, hebben sowieso geen seks.
Al jaren bekend, nu ook voor het publiek toegankelijk. Mannen hebben de naam, vrouwen doen het en komen ermee weg. Jammer dat er geen vraag bij zit hoeveel vrouwen het opbiechten ten opzichte van de mannen. Dan zul je zien dat mannen het voornamelijk opbiechten.
Doe es wat namen en adressen geven.
Zò hebben we er niks aan.
Ik wist het wel schijnheilige gleuf gladiolen.
694 ondervraagden uit een groep die bestaat uit de bezoekers van dezelfde website.
Kortom: dit is geen onderzoek maar een grappig artikeltje. Tijdverspilling
De reactie van Jan op het artikel is overigens geniaal. Alimentatie? Optiefen, hoer! :)
En als ze nou nog konden koken, maar nee hoor.
Milfjes van begin/half 30 met jonge kinderen zijn de ideale doelgroep. Vastgeroest in een relatie, druk, gebrek aan aandacht en waardering.
Twee op het juiste ogenblik gemaakte complimentjes, een lach, subtiel lichamelijk contact en een diepe blik in hun ogen en hopla.
Thies | 10-09-10 | 11:18
De helft van de vrouwonline bezoekers zijn nieuwsgierige mannen.
Een meneer zit met een dame op een terras
Zij huilt en hij is kwaad
Hij schreeuwt
Ze geeft geen antwoord op zijn vraag
En haar tranen zijn te laat
Dan duikt ie in zijn tas
En ze weet ze gaat eraan
Hij heeft van ver genomen foto's
Waarop staat
Wat ze met wie waar heeft gedaan
Dus daarop hangt die Burka in haar kast...
Nou, dat is niet echt nieuws. Er zijn er al aardig wat de revu gepasseerd die mij uitkozen om zich eens heerlijk ongecompliceerd uit elkaar te laten trekken. En wie ben ik om de dames dat plezier te misgunnen en om wat kleine wensen die thuis niet geuit kunnen worden in vervulling te laten gaan.
Pownews 292000 kijkers gisteren.
Begrijp niet dat GS en reaguurders problemen hebben met haatbaarden.... die sik past jullie uitstekend!
Ik prijs mij gelukkig dat het 'plaatjevaneennederlandsevrouw' niet representatief is voor de gehele Nederlandse vrouwbevolking. Somme dames kunnen namelijk wel hun mond ver genoeg openen om er en klabanus in te nemen. *god op blote knietjes dankt*
@Superior Bastard | 10-09-10 | 11:23
* zich zorgen maakt om het thuisfront *
Durotar | 10-09-10 | 11:23
Vertelt u mij eens, Durotar. Hoe rook het Vondelpark vannacht?
@ Superior Bastard | 10-09-10 | 11:23
Maar geef in geen geval je (echte) telefoonnummer.
Vergeet het één keer en je weet waarom...
Memphiszr | 10-09-10 | 11:23
Ik wist het wel schijnheilige gleuf gladiolen.
Schitterend
Dit artikel is niet goed voor het aanbod van geile, verveelde huisvrouwtjes die wel eens een andere snikkel in hun preut willen. Bij een krimpend aanbod gaan de prijzen omhoog.
Balen zeg
Superior Bastard | 10-09-10 | 11:23
U snapt het. Werkt altijd.
Ha ha briljante stijlloze begeleidende foto.
-weggejorist-
@Durotar | 10-09-10 | 11:23
Wolter Kroes? Jordy? Zangeres Manita?
Gatverdamme, vieze pica.
Verklaart wel waarom zoveel vrouwen parttime willen werken. En mannen maar moeilijk doen om na het werk een prostituee of die oude vlam op te zoeken voordat vrouwlief het eten op tafel heeft gezet.
Eigenlijk is het belachelijk hoe opgedrongen krampachtig wij mensen doen over sex met meerdere partners. Let wel, het gaat hier helemaal niet om een relatie, maar vaak puur om de sex. Waarom zou dat niet mogen kunnen?
Monogamie is een mythe.
Honey, I'm hoome!
*BAM* op de smoel
Klopt als een bus! Vrouwen zijn ook niet te vertrouwen, je moet ook alles samen doen eigelijk.
Vrouwtje hier ging ook vreemd, ik kwam daar toen achter en heb de telefoon afgepakt om af te spreken met de lieve jongen. De arme jongen durfde daarna geen contact meer op te nemen.
Nu daten wij samen met stellen of vrouwen alleen, of gaan gezellig naar de parenclub.
Maar als ik er nog 1 keer achter kom dat mevrouwtje vreemdgaat....
LOL! Ik heb het bericht nog niet gelezen maar moet nu al lachen om het plaatje met als titel: plaatjevaneennederlandsevrouw. Whaha
En trouwens, waar maak je je druk om als man? Nou, dan doet ze dat en dan? Ga je dan een voor de rest goede relatie (da's dan wel een voorwaarde) beëindigen omdat zij aan wat primaire behoeften gehoor gaf? Tuurlijk niet. Zodra je er achter komt maximaal uitbuiten die hap. Haal de krant, maak m'n eten, speel de blokfluit en last but not least: met gelijke munt terug betalen. Er op los neuqen en dit, in tegenstelling tot haar, openlijk vermeldden met wie, wanneer en hoe en hoe goed dat wel niet was. En dan afsluiten met de uitspraak: heerlijk he schat, zo'n open relatie?
Ik heb mij recentelijk (via een vriendin) verdiept *hihi* in de hoog-opgeleide begin 30'er (de "powerbitch", de carrierevrouw) die geen geschikte vent kan vinden, maar die wel de broodnodige ontspanning behoeft.
Miskende doelgroep voor de viriele man luidt mijn conclusie. En ik ben daar erg unaniem in...
Ja maar van die 40% heeft maar 46% sex, dus dat is eigenlijk 18,4%!!1!!!!11!!
Dat lijkt me nog al simpele logica; als mannen vreemd gaan doen ze dat (meestal) met vrouwen, en ja deze zullen in veel gevallen ook zelf nog een andere relatie hebben.
Ik geloof dat na duizenden jaren geschiedenis het nu wel duidelijk is dat de mens niet slechts monogaam kan en wil leven. Religies hebben hier dan ook het meeste moeite mee, maar 'spinnen' er tegelijk ook hun 'garen' mee via de macht van de opgelegde morele schuld.
TLbuis | 10-09-10 | 11:29
Telefoon afpakken is sneu.
Multiflauwekulti | 10-09-10 | 11:30
U ontdekt die groep nu pas? Zonde, het zijn ware beesten in bed. Genieten.
-weggejorist-
Multiflauwekulti | 10-09-10 | 11:25
;) Zo waar.
Hoewel de meesten bij de tweede ontmoeting, soms in bijzijn van manlief niet goed weten hoe zich te gedragen. Dat is ook wel charmant om te zien.
De helft van de vrouwen die hebben gereageerd = niet representatief dus. Hoop ik.
Femke Halsema, buttsecks, peugeot stationwagen, tsja verklaart wel de lucht.
Tsja, vrouwen zijn verdorven wezens.
Gelukkig zijn ze van tijd tot tijd ook best lievvv, als ze d'r zin in hebben.
Soms lijken het net mannen...
Neuken? Wat een gedoe.
Hoeren, een soa zal ze leren. En wtf moeten types als Jan en Tim op vrouwonline.
Mijn moraal is afgelopen jaren idd aardig aangetast; was altijd eerlijk en monogaam. Na een paar keer genaaid te zijn neem ik het zelf ook niet meer zo nauw; ik vertel vrouwen wat ze willen horen en pak wat ik pakken kan. Heb me er gewoon bij neergelegd dat alle vrouwen kuthoeren zijn en dat ik mij beter niet kan hechten. Kan beter de eer aan mijzelf houden.
@Chill | 10-09-10 | 11:29
Lol
ik mag het hopen, want dan heb ik ook een excuus
Tja, ze moeten ook iemand hebben om vreemd mee te gaan. Dus gelden deze cijfers wellicht ook voor mannen?
Haha, ze hebben het artikel verwijderd, hoe triest.
Hans Teeuwen kom er maar in!
vandaar ik op de buurman lijk !
/Teeuwen modus aan
Alle vrouwen zijn,.. KUTHOEREN!!
/Teeuwen modus uit
Zeau,..
zovoklets | 10-09-10 | 11:34
Ik wil wel.
Ben nog vrijgezel ook!
@creatyfuslijer | 10-09-10 | 11:35
Daar hebben we o.a. Charbel Vers voor.
@ Heau even | 10-09-10 | 11:32
Ik was al goed bekend met het principe "dame op straat, slet in bed", maar daar heb ik de overtreffende trap van meegemaakt. Ik zoek alleen nog naar een rijmwoord voor "dame op straat, überhoer in [...]".
Hm, in dit licht gezien kan ik mijn acties van de afgelopen weken zien als pre-emptive strikes?
Je moet toch ergens sterke genen voor je kids vandaan halen, niet dan?
@JoreK | 10-09-10 | 11:15
Als u eens wat minder zou reaguren zou u wellicht kunnen solliciteren op een beter functie en wat meer kunnen binnenhalen voor uw vrouwtje. Een bosje bloemen elke twee weken doet reeds wonderen! (en met een doos light-bonbons zit uw avond geramd).
Het zijn ook van die impulsieve wezens die een beetje man zo even inpalmt.
Gewoon een slot op de keukendeur zetten ;)
De conclusie moet luiden: meer dan de helft van de lezers van de sijt vrouwonline.nl gaat vreemd. Want een steekproef die minder a-select is dan hierboven beschreven kan ik me haast niet voorstellen.
En over hoeveel vrouwen hebben we het dan? 100? 10? 2??
lol @ pica halsema
Multiflauwekulti | 10-09-10 | 11:36
haar naad?
Pica = Femke? Maar dat kan niet, want dat is inmiddels een rimpelige Milf.
Multiflauwekulti | 10-09-10 | 11:36
Überhoer ies koeltoer?
@Multiflauwekulti | 10-09-10 | 11:36
Kalifaat?
De Badtegelzetter kan het beamen...
Een op de tien mensen die hier een reactie plaatsen is het product uit een buitenechtelijke relatie;-)
@ Superior Bastard | 10-09-10 | 11:38
Nee, natuurlijk niet. Dan klopt het rijmpje toch niet meer...
Ik overweeg "dame op straat, überhoer op de vloer". Ik ben er echter nog niet helemaal over uit. Misschien moet ik haar zelf 's bellen om het te vragen. Oh nee...heb het nummer niet...
@ illuvatar
Lulhannes heb ik niet nodig, mongeaul
@character55 | 10-09-10 | 11:29
U bent eenvoudig te amuseren.
Voor uw info: het is een afbeelding van een (voormalig) reaguurder.
@Fijnstoffer | 10-09-10 | 11:38
Niet gezien? Was de foto voor de campagne dit jaar.
Waar fotosoep wel niet goed voor is.
Ziet er leuk uit, maar ik zou 'em nooit in d'r mond stoppen. Als ze d'r kaken al zo op mekaar houdt tijdens het praten... :S
Multiflauwekulti | 10-09-10 | 11:36
En het is zo'n waarheid. Ik zou het bijna de absolute waarheid willen noemen. Het is telkens weer genieten met dergelijke vrouwen. Heerlijk, die zelfverzekerdheid.
Daarom zeg ik: gratis boerka's in het zorgpakket.
Hebben die moslims toch gelijk. Alle vrouwen zijn hoeren! Begin er dan ook nooit aan! Zorg er gewoon voor dat je bakken met geld verdiend. Dan is er op iedere hoek van de straat wel een homp vlees te koop.
@kinky winky | 10-09-10 | 11:37
Precies. De vrouwen die ik ken met een vreemdgaan karakter zijn types die de hele avond, mentaal compleet afgesloten van het gezin achter de computer zitten te hyven en te chatten. Iedere kerel die zich aanmeld accepteren, en vervolgens na een reeks van "goede" gesprekken een stiekeme afspraak maakt. En laat dat nou net het soort vrouwen zijn die op vrouwonline.nl zitten te kutten.
Ik sta er niet van te kijken en had niet anders verwacht eerlijk gezegd. Mijn recept is makkelijk. Laat ze maar doen wat ze blijkbaar zonodig moeten doen maar schop ze onmiddelijk en onverbiddelijk de deur uit als je er achter komt. Gewoon kalm blijven, proberen niet kwaad te worden, geen wraak nemen, niet eens een klein beetje stenigen, ze het onder geen beding proberen te vergeven, nooit maar dan ook nooit gaan janken (het idee ....) maar ze ijskoud en onverbiddelijk mededelen dat het bij deze over en uit is. Ga daarna verder met je leven en laat die post feministische sletten de tering genieten. Uiteindelijk gaan ze wel inzien wat ze weggegooid hebben. Begin ook nooit een vaste relatie met een vreemdgaande vrouw want wat ze vandaag hem flikt, flikt ze morgen jou. Maar accepteer het nooit en te nimmer als je je zelfrespekt en waardigheid als man wilt behouden. NOOIT.
Hahaha, die laatste reactie in de mirror.. Da's pas een kerel met principes!
@illuvatar | 10-09-10 | 11:37
Light bonbons? Dat is toch net zoiets als alcoholvrij bier....
@ FustViking | 10-09-10 | 11:39
Oehhh. Daar zeg je zo 's wat...ik heb ook nog wel 's een vrijgevochten marokkaanse gehad. Nondeju. Dat was most definitely niet "koeltoer". En zeker niet halal.
Het is een FLUTONDERZOEK
Alleen de mensen die de enquete hebben teruggestuurd tellen mee...
@JoreK | 10-09-10 | 11:42
Zozo, wat een volzin.
Mocht u niet gisteravond?
Overigens hebben we in Nederland geen stenen genoeg om ze allemaal te straffen. Met graszoden, blubber en veenplaggen gooien is een te langdurige zaak. Kan wel weken duren.
Sommige vrouwen willen zich gedragen als een man.
Is geen probleem het is 2010 maar zelfs dan kan je gedragen als een dame.
En als die alimentatie niet op tijd over is ga dan niet gelijk rennen naar je advocaat.
Voor alle Dames
www.youtube.com...
Multiflauwekulti | 10-09-10 | 11:41
Ghe ghe, die is wel mooi. Of zoiets als "sexbeest na het feest".
U zou eens met ze uit moeten gaan, dan snapt u het nog beter.
Hoi Femke,
Sorry dat ik ons avontuurtje heb laten lekken. Als er kamervragen worden gesteld, geef je mij maar de schuld schat.
"RVD ALERT ON"
Ging Beatrix nu wel of niet vreemd met Brinkhorst en is hij toen handelsattache
in Japan geworden om van hem af te zijn?
"RVD ALERT OUT"
Nee, je moet het niet doen.
Als mijn partner zich op vrouwonline waagt mag ze subiet kiezen tussen een kogel of een echtscheidingsconvenant.
Maar ze mag sowieso niet internetten als ik er niet bij ben.
En vreemdgaan wordt ook lastig als je overdag veilig in de kelder wordt opgesloten.
Zo houd je je relatie gezond....
OT
vanmorgern hadden we een topic over Koran verbranden en de hele smerige hypocryte Linksche en gristelijke bandieten zijn verontwaardigd.
Hier het navolgende gezien kijk er eens even na en wordt misselijk en pissig a.u.b.
onderwerp moslims verbranden christenen levend:
www.youtube.com...
@ illuvatar
meen je dat ik hier serieus op moet in gaan?
Mens get a life, reaguur hier voor de lol..
Als de sharia in Nederland ingevoerd wordt krijgen we het nog druk.
Waar gaan we die duizenden tonnen stenen vandaan halen?
Vreemdgaan is goed voor je relatie alleen is het niet oké als dat stiekem moet gebeuren. Neem gewoon in alle openheid een minnaar en je zult zien dat iedereen er wel bij vaart. Dat krampachtige monogame gedoe leidt alleen maar tot bezitterig en jaloers gedrag.
Is geen aselecte groep. Dus onderzoek zegt vrij weinig. Zoals zoveel van dit soort onwetenschappelijke rommel.
Zoals je bovenaan in het artikel kunt lezen, was dit "een tijdje geleden" dus dit % geldt nu niet meer.
Multiflauwekulti | 10-09-10 | 11:43
Breek mij de bek niet open.
*Weemoedig terugdenkt*
Een vrouw hoort zich niet om te gaan met vreemde mannen. Als ik om me heen zie dat Nederlandse mannen hun vrouwen toe staan dat ze met andere mannen afspreken op "vriendschappelijke basis'' dan denk ik bij mezelf: Waarom zeg je meteen niet tegen de vriend van je vrouw, neuk mij vrouw.
De Nederlandse man wordt ook hard uitgelachen door echte mannen.
En dit is minder erg als een haardvuurtje van de koran?
Snel water pakken, misschien staan er nog wat tips in hoe te handelen....
Jezus Christus, als zelfs op GS niemand er meer overheen wil, moet ik mijn charmes wel écht verloren zijn.
GoDverdomme ...
*gaat in de kelder emo liggen zijn met een scheermes en een papieren zak*
Willianus Wortelus | 10-09-10 | 11:47
Nooit van recycling gehoord? Dat zou jij moeten weten als WW of is lampje weggelopen?
@Willianus Wortelus | 10-09-10 | 11:47
Ik heb nog wat aandelen liggen van mijn baksteenfabriekje. Interesse?
LOL @ de reactie van Jan op vrouwonline!
als we ervan uitgaan dat niet alle vrouwen met dezelfde paar mannen vreemdgaan dan zal het percentage onder de mannen toch ongeveer hetzelfde zijn?
mocroflavour | 10-09-10 | 11:49
Want je bent een 'echte' man als je vrouwen verbiedt te praten, verplicht een hoofddoek te dragen, zelf een bontkraag draagt en heel stoer 'je weet tog' kan zeggen.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
lol @Superior Bastard | 10-09-10 | 11:23
is mijn ervaring ook!
@mocroflavour | 10-09-10 | 11:49
U stigmatiseert mij als Nederlandse man. Houdt daar eens mee op.
Ik heb niets te vrezen. Mijn vrouw gaat niet eens bekend. :-(
mocroflavour | 10-09-10 | 11:49 Een ander dusdanig controleren op handelen dat die niet meer in staat is vrij te leven, is hier nog erger dan een vrouw die vreemd gaat.
mocroflavour | 10-09-10 | 11:49
Die van mij hoeft dat dus niet te proberen.
.
Maar even zakelijk, als je twijfelt of je wel de echte vader van je kroost bent, gewoon een vaderschapstest uitvoeren. Kost je wat, weet je wel of je niet werkploetert voor het koekoeksjong van de buurman, bijvoorbeeld.
@ An die ARBEIT | 10-09-10 | 11:42
Goeie tip. ROFLOL.
’k Dee ff alsovniet, maar ik had die bedriegelijke foto wel gezien:
www.geenstijl.nl...
-weggejorist-
De Badtegelzetter | 10-09-10 | 11:40
Jouw vrouw heeft bekend?
ZSU-23-4 | 10-09-10 | 11:52
www.youtube.com...
Vrouwen zijn linkse zuigers!..."In november 2007 haalde Depla de landelijke media door het gerucht dat hij zich in de fietsenkelder van het stadhuis van Nijmegen oraal zou hebben laten bevredigen door raadslid Jolanda van Veluw van de VVD."...Gadverdamme!!
zo weing
Heeft Teeuwen gewoon gelijk, alle vrouwen zijn hoeren!
De Nederlandse man wordt ook hard uitgelachen door echte mannen.
mocroflavour | 10-09-10 | 11:49
ps. Die islamitische stofdoeken van jullie gaan evengoed nog vreemd, ondanks dat jullie zulke 'echte' (kuchkuch) mannen zijn.
Anderzijds is het wel duidelijk dat wanneer je haar veel vrijheid geeft, er een ander zijn klavotz inhangt. Of je nu een despoot van een moslim, gristenhond of atheist bent, het maakt dan ook niks meer uit. Zelfs steniging weerhoud de dames niet van het ontvangen van aandacht witte ladingen.
LOL @ pica en 'een Jack de V'riesje' !!
Hahahaha!
Superior Bastard | 10-09-10 | 11:23
Alles wat jouw vrouw je verwijt na te laten kan als template dienen...
Die nick heb je waarschijnlijk naar je hoofd geslingerd gekregen?
:)
In dat geval: kudo's!
59% van de vrouwen zegt vreemd te gaan. Waaruit we kunnen concluderen dat 41% van de vrouwen liegt.
Een man wil dat een vrouw een engel is voor de kinderen maar een hoer in bed. Dus krijgt ie wat ie wil!
Ja dat valt tegen he mannen......
In andere landen zoals Frankrijk en Italie heel normaal.
Zou hier ook door de dokter voorgeschreven moeten worden......
Zozo,allemaal potentiele politici in dat onderzoek. Als politiek klussert (m/v) moet je ook kunnen laveren, draaien, frutselen, flossen, kleien, liegen, kantklossen, boetseren en vooral naaien.
Damen sind Frauenluder, sie wollen stets das eine nur...
www.youtube.com...
mocroflavour | 10-09-10 | 11:49
Noordafrikaanse mannen zijn klein geschapen. Gemiddeld praten we over ruim 2 cm verschil met de Noordeuropeaan. Daarom zijn deze mannen ook als de dood dat hun vrouwen in contact komen met in bed betere westerlingen. Het verklaart tevens het compenserende, opgefokte straatgedrag.
link-update: www.vrouwonline.nl...
@JoreK | 10-09-10 | 11:46
Nou, met z'n vrouwonvriendelijke opmerking....voor de lol?
Flapdrol, wordt eens volwassen.
*nog meer voeren doet*
@50jarige huismoeder | 10-09-10 | 11:57
U bent een van de omschreven zaadbank op pootjes?
@mocroflavour | 10-09-10 | 11:49
En Marokkaanse vrouwen neuken natuurlijk niet buiten de deur? Mijn ervaring is juist andersom; hoe dommer de man thuis is, hoe vrijer de vrouw buiten huis.
Nou en. Ik eet soms ook wel eens buiten de deur. Als mn vriendin dit met dezelfde regelmaat zou doen zou ik het niet eens erg vinden. Zolang er geen liefde in het spel, best toch? Sex en liefde kan je combineren, je kan het ook als iets los zien.
en met wie doen ze dat dan? Als de helft van de vrouwen vreemd gaat en van de mannen dat blijkbaar een lager % is, dan bashen die mannen er dus met meerdere vrouwen op los? Of is dat weer wishful thinking?
Nou ik loop al een geruime tijd met m'n zwengel op kantoor te zwaaien....nop geen beet.
jaja schitterend die Jan op vrouwonline. Als ie nou echt slim is, zou die de directeur moeten chanteren hahaha
@Willianus Wortelus 11:47
Ik denk dat Teun van het Tuinpad as we speak de kleur van zijn nieuwe Bentley aan het uitzoeken is..........
Wat bedoel U ??
Overspel daar word je blij van, is voor de partner ook weer leuk.......
illuvatar | 10-09-10 | 11:43
@ "mocht u niet gisteravond" LOL
Dussss.
-Vrouwtje zat al vol
-JoreK gedraagt zich in bed hetzelfde als in de panelen
*doorjorissen wat niet van toepassing is
@mocroflavour | 10-09-10 | 11:49
Volgens mij ontvangen Mocroose meisjes graag westerse heren en, als het even kan, via de artiesteningang, om toch vooral niets te beschadigen. Dit in de leeftijd dat de snorgroei nog niet te heftig is.
@mocroflavour | 10-09-10 | 11:49
Wat ben je grappig. Anders gezegd: Vrouwen zijn niet te vertrouwen en kan je dus maar beter vastketenen aan het aanrecht?
Wat moet jij een leugenachtig rotwijf hebben, als dat het beeld is dat je van vrouwen hebt... Moeder-issues?
@An die ARBEIT | 10-09-10 | 11:43
Probeer het maar eens Andie, maar niet te dik erbovenop leggen dat het je slechts gaat om erbovenop te liggen, beetje dingen roepen als "dat had ik veel eerder moeten doen" of "het is geen excuusbos, het is gewoon een presentje".
Zo, jouw weekend wordt top.
Napeauleon | 10-09-10 | 11:56
Dank voor de aanvullende tip, kan ik mijn (pro)activiteit mee verhogen.
;)
Beetje ouderwetse opvatting dat alle vrouwen geen werk hebben en op de zak van hun man teren. De man verdient het geld en het geyle huisvrouwtje laat zich neuken door de melkboer is wel heel erg jaren 50, te veel naar paps en mams gekeken jongens?
gewoon een ontzettend lelijke (lees: lieve) vrouw zoeken. Dan gaat ze gegarandeerd niet vreemd, en bovendien doet ze alles voor je ;)
necrosis | 10-09-10 | 12:00
*Short gaat op aandeeltjes BKK-fabriekje.
Kan toch niet zo zijn dat alleen vrouwen overspel plegen, ze moeten het toch met iemand doen ?????
Lol@reacties op huistrol mocroflavour. Huldo's.
Superior Bastard | 10-09-10 | 12:04
Zonder trollen zouden we hier snel verzanden in zure mantra's.
@illuvatar | 10-09-10 | 12:02
Ik denk dat de eerste reactie in haar geval zou zijn: " Wat heb je gedaan?? "
Volgens mij staat er nergens in dit stuk hoeveel procent er ook echt vreemd gaat hoor. De percentages gaan allemaal over het aantal vrouwen van het totaal dat vreemd gaat.
.
Op de vraag hoe deze vrouwen het zouden vinden als hun partner vreemd zou gaan, antwoordt 64% met ronduit 'kut'..
.
64% van het x aantal vreemd gaande vrouwen uit een totaal van 694.
Het feminisme is eenrichtingsverkeer. Enkel de lusten van gelijke behandeling en niet de lasten. Mannen moeten nog steeds hofelijk zijn, de deur openhouden enzo, maar als vrouwen zo graag gelijk behandeld willen worden moet je ze toch ook op hun bek kunnen slaan als ze het verdienen? Of is die gelijke behandeling dan ineens niet meer zo belangrijk?
De Nederlandse man weet heel goed dat je een vrouw moet respecteren, maar niet al te veel vrijheid moet geven. Alleen ze durven niet dominant te zijn, daarom neuken Nederlandse vrouwen buiten de deur omdat ze opzoek zijn naar een echte man.
Het is genetisch bepaald dat vrouwen dominante mannen willen. Dit onderzoek zegt in feite meer over mannen dan over vrouwen. Jullie moeten wat minder metrosexueel zijn.
@Bakito | 10-09-10 | 12:05
In dat geval:
Linckschmenschjen zijn lievvvv, probleemmocro's hebben alleen maar wat liefde met een bemoedigend woordje onder het genot van een kopje thee nodig en Geert is het slechtste wat ons land ooit overkomen kan.
Dat moeten we niet willen met z'n allen...
Zo, komt u maar.
Ik verdacht de gravin er ook al van dat ze een kudthoer is, maar nou weet ik het zeker
Het aantal dames op kantoor dat mijn goedkeuring kan wegdragen voor een seksuele uitspatting is de laatste jaren erg geslonken...
mocroflavour | 10-09-10 | 12:08
Dat doe ik ook, als ze weer eens buiten de pot piest jat ik haar creditcard en ga ik nieuwe schoenen kopen.
Echte mannen dragen geen bontkraagjes.
@mocroflavour
Maar bij jullie gaan weer heel veel mannen met elkaar vreemd.
Daar moet de Nederlandse man dan weer om lachen.
Sja.... Is dit nieuws? De mannen ook, big deal.
Als mevrouw Guus vreemd gaat ben ik er meestal gewoon bij met of zonder maîtresse van meneer Guus. Is veel betere oplossing :-)
Dus van alle vrouwen bij mij in de straat gaat de helft vreemd...okeeee
sjaakdeslinksesul | 10-09-10 | 12:10
Lol!
Logisch, als een vent vreemd gaat doet hij dat meestal met een vrouw. Niet allemaal natuurlijk maar dat kan ook vreemd zijn. Vreemd eigenlijk.
Vrouwen, even voor de duidelijkeid: Wij zijn er mee begonnen en zijn er nog steeds veel beter in. Bedenk zelf eens iets!
@ mocroflavour | 10-09-10 | 11:49
andere mannen afspreken op "vriendschappelijke basis''
Daarom neuk ik haar in het geheim, dat/die islam-miet(tje) laat haar niet vrij :)
Ik kijk ineens heel anders tegen de buurvrouw aan
mijn vrouw gaat vast niet vreemd, van mijn vriendinnetjes weet ik het echter zo net nog niet.
Keerzijde van dit verhaal is natuurlijk dat veel vrouwen snel over hun houdsbaarheiddatum heen zijn al dan niet geholpen door vele hightea-sessies en hectaliters sherry. Vanaf dat moment moeten ze het hebben van vrachtwagenchauffeurs. Wat zijn dat een zure kudten worden dat.
@ mocroflavour
Jij bent een volstrekte malloot met je "je mag een vrouw niet al te veel vrijheid geven". Daaruit blijkt maar weer achterlijke cultuur!
even een kopje suiker lenen... zo terug.
LOL@Sjaakdeslinksesul 12:10
Me too! Maar dan nieuwe Uggs! Jeweettog.
Neuken doe je buiten de deur.
Tsaar Guus | 10-09-10 | 12:10
gewoon jaloers gedrag van je, laat haar toch lekker.
An die ARBEIT | 10-09-10 | 12:08
Don't!
Cursus "Hoe sloop ik een draadje" gevolgd bij Rammstein?
(Zo ja, wat deed je om te beginnen bij d'r?)
Een vriendin van mij gaat al ruim een jaar vreemd maar blijft bij haar partner omdat ze zonder zijn geld direct failliet is. Triest eigenlijk
Hoe kun je een onderzoek onder vragen nu serieus nemen?
het moest eens uitkomen, geloof me,ik heb er een dagtaak aan
Ik vind persoonlijk dat mannen wel vreemd mogen gaan, maar vrouwen niet. Behalve dan met mij.
Terpetijnzeikert | 10-09-10 | 12:14
De vraag is dan bij wie ze eigenlijk de echte hoer is.
@mocroflavour | 10-09-10 | 12:08
Dude, lees nou eens goed. Alle vrouwen gaan vreemd, ongeacht ras, rang of stand. Dus ook in jouw familie, of misschien wel bij jou thuis. Het is zelfs aannemelijk dat jouw vrouw/vriendin/vriend/man op dit moment keihard in haar geslachtsorgaan wordt gebald door één van de reaguurders hierboven. Misschien wel door mij. Prettig weekend alvast :-)
Zoals een Roemeense zakenpik eens verontwaardigd uitriep, gevraagd of hij het nog wel eens met zijn vrouw deed: 'Are you crazy?? That's the mother of my children!'
Daar doe je het *dus* niet mee. Teveel Repscet.
Peter Rrrr de Friesch kan wel gewoon zijn opgestijfde paling in een ander gaatje hangen!
De werkelijkheid is nog ernstiger. Als van de vrouwen die meegedaan hebben aan de enquete al 50% vreemdgaat, dan betekent dat dat het er in werkelijkheid nog meer zullen zijn.
De echte conclusie zou moeten zijn: van de vrouwen tot 35-40 jaar is op dit moment meer dan 50% vreemdgegaan. Eigenlijkt zou nog gecorrigeerd moeten worden voor vrouwen die wellicht in de toekomst nog vreemd zullen gaan. Daarbij moet wel gevraagd zijn op welke leeftijd ze voor het eerst vreemdgegaan zijn...
@illuvatar | 10-09-10 | 11:37
Om nog maar te zwijgen over een compliment op het gemaakte naai- en verstelwerk.
@GeflipteVlaflap 11:50
Neuqen?
vreemd hoor
@mocroflavour | 10-09-10 | 12:08
Ik vind die schoudertasjes anders best gay.
mocroflavour | 10-09-10 | 12:08
Wat klinkt dat lollig wanneer je je bedenkt dat de bevolkingsgroep waartoe jij behoort er om bekend staat zich buiten de deur te begeven met handtasjes.
@ keinesteil
onsmakelijk denkend aan jouw orgaan doet
necrosis | 10-09-10 | 12:17
Nou, vooruit =D
Wijven zijn het,klote beesten.
mocroflavour | 10-09-10 | 12:08
en jij bent een dominante man?
@blinde kip | 10-09-10 | 12:12
Echt een comment van een onervaren lutser, de man begint tegenwoordig ook al af te takelen na zijn dertigste levensjaar. Pikkie blijft slappig, dikke pens, dikke pootjes, kalende kop en gedrag alsof de midlife crisis reeds heeft toegeslagen. Geef mij een lekker jong jochie any time.
@Bigi Bana Boy | 10-09-10 | 11:43
Hehehehehe, ook na 10 jaar. Haat draagt lang....
Vooral niet vergeten om dit standpunt even duidelijk over te brengen, dan is vreemdgaan namelijk een keus om de relatie te be-eindigen.
Een linkje naar jullie topic van gisteren over herpes zou op z'n plaats zijn ;-)
Speciaal voor mocroflavour: t3.gstatic.com...
Ach, als je je netjes hebt voorgesteld is het niet echt vreemdgaan toch?
@Napeauleon | 10-09-10 | 12:13
Not that I recall...
Maar lijkt me gezellig, Ramm? Wanneer heb je tijd? Zet de Warsteiner maar vast koud!
@Superior Bastard | 10-09-10 | 12:10
Echte mannen dragen Uggs. Heb ik wel eens gelezen. Dan maar wat minder echte man.
@Bakito | 10-09-10 | 11:58
Pats - boem - raak - au.
Vreemd is het niet als je het weet.
Om mij heen zie ik het tegenovergestelde, vreemdgaan = uitzondering, dus dit is allemaal BULLSHIT! Degene die hierboven opscheppen over seks hier en seks daar zijn pubers die nog maagd zijn.
Overspel is allemaal zo'n gedoe. Ga dan gewoon even naar een echte hoer. Zeker als je Marrokaansen neukt mag je ook wel uitkijken dat je de rest van de familie niet achter je aan krijgt (meerdere malen meegemaakt).
in dat geval zou ik jeanine hennis graag eens ontmoeten ;)
Bij anderen trouwens ;)
Jopie2009 | 10-09-10 | 12:23
Zul je zien, heb ik altijd de pech dat ze verliefd op me worden.
Je zal maar getrouwd zijn.
@Banketstaaf | 10-09-10 | 12:19
LOL!
@JoreK | 10-09-10 | 11:21
.
Het IS "die Linksche Kudt van Halsema", bosvrucht. Zij het dat ze wat getweakt is. Dat dan weer wel.
Jopie2009 | 10-09-10 | 12:23
Je bent dus een echte liefhebber van de geur van overrijpe haringen...
Ik geloof geen zak van dit soort enquettes, ooit werd er verteld dat 1 op de 3 op kantoor van bil gaat... Afgelopen 5 jaar op heel wat kantoren gewerkt, never ever dat 1 op de 3 vreemd gaat met een collega.
Ik wist wel dat ze het deed, nu heb ik eindelijk bewijs!
Ik ga vanmiddag gelijk die ene leuke collega vragen of ze zin heeft...
Mensen die beweren monogaam te zijn, hebben sowieso geen seks - Bakito | 10-09-10 | 11:22
.
Die mensen zijn dus eigenlijk: Nogaam.
@ZwarteDag | 10-09-10 | 12:22
Precies ik ervaar hetzelfde. Daarnaast was er een tijd geleden een onderzoek waar maar 15% van de vrouwen vreemd ging en daarvoor een onderzoek met 25%.
Wat is dan geloofwaardig. Ik heb overigens geprobeerd al de vriendinnen van mijn vrouw te n..ken maar ze wilde allemaal bij hun vent blijven.En nee ik ben wel rijk en knap dus daar lag het niet aan;)
@mocroflavour | 10-09-10 | 11:49
Moehahaha. En die echte mannen zijn natuurlijk Marokkanen? Die tot hun 30e crimineel, asociaal en compleet doorgedraaid leven en dan, na lange gevangenisstraffen en financieel te zijn uitgekleed, erachter komen dat ze moeten werken maar dan tot de ontdekking komen dat je om een degelijke baan te kunnen bemachtigen IQ nodig hebt in plaats van een grote bek en losse handjes. Die "mannen" moeten hun hoer, pinquin, keukenvoorraad of wijf of hoe jullie ze ook noemen dan onderhouden van het salaris van "welkom bij MacDonalds, mag ik uw bestelling?". Duidelijk.
@An die ARBEIT | 10-09-10 | 12:05
Nou, u moet dus rustig beginnen met een tankstationbosje.
Maarre, schaam op u dat u het zo lang hebt verzaakt.
@ Buck Futter
Haha je inderdaad getweakt... in het echie zit er meer haar overal bij de Linksche troep
gristoes!
Dat weet toch iedere vent allang? Alle meiskes willen van billen....
Maak ze nou gewoon meteen zwanger. Hup, op kind zetten en ze zijn anderhalf jaar niet beschikbaar voor de aasgieren. Daarna broertje/zusje maken en zo voort.
@Jopie2009 | 10-09-10 | 12:23
Held. Jij verspreid gewoon Arisch zaad onder de Mohamedaanse vrouwtjes. Da's weer eens wat anders dan PVV stemmen.
Dat vrouwen hoeren zijn wist ik al, kon het ook niet laten om me ex paar keer voor hoer uit te maken(tijdens de relatie) had misschien beter slet kunnen zeggen maar goed.
Al mag ik hopen dat de werkelijke cijfers anders zijn, vind zo een enquête op 700 vrouwonline site niet zo veel zeggend, behalve dat gemiddelde vrouw die de site bezoekt een reglerechte hoer is.
Allemaal Kudthoeren.
Gelukkig maar, zo heb ik wat afwisseling.
@illuvatar | 10-09-10 | 12:28
Ik ben het type vent dat over het algemeen wel z'n best doet ;)
@legionaire | 10-09-10 | 12:31
Ja, alle vrouwen vinden het fantastisch om hoer en slet te worden genoemd in de relatie.........of daarbuiten. Daarom doen er ook zoveel geen hoofddoek om hè?
GVD, mijn vriendin heeft 4 zussen. De eerste is een huismus met 2 kinderen. De 2de in zwanger, en de 3de is vrijgezel. LEkker verhaal......
Ik noem het geen vreemdgaan. Ik ken de vriendin van mijn vriendin al heel lang.
@ Kweekvlees. | 10-09-10 | 12:35
*in = is
"Keep 'm barefoot and pregnant"
Wijven!! Wijven!! Als ik vuiligheid in me bed wil, schijt ik er zelf wel in!!!
GeflipteVlaflap | 10-09-10 | 11:50
Vooruit, ik zal me dan maar opofferen om uw zelfbeeld weer van enige waardigheid te voorzien
@Banketstaaf | 10-09-10 | 12:19
Maaruh, wil je erover praten? Ik weet nog een getrouwde buurman die niet erg moeilijk doet over fysieke aftakeling van de oudere vrouw. Hij is overigens erg fit en je moet concurreren met wat dames van de Rotaryclub.
@pennestront | 10-09-10 | 12:35
Fijn, dank u voor de riminder, jammer dattie dood is.
www.youtube.com...
je moet ook niet de keukendeur open laten staan
Verandering van zeis doet neuqen?
Ik ga nooit vreemd, ik stel me altijd netjes voor.
Neuken is niet slecht. Vreemdgaan an sich is ook niet slecht, mits van tevoren is afgesproken dat je een open relatie hebt.
Wat slecht is, is het verraad erachter: de boel bedonderen. Met zo'n iemand kun je geen afspraken maken, laat staan samenleven.
Een ieder die op die manier vreemdgaat, is dan ook geen knip voor de neus waard. En al helemaal niet als je ook nog kinderen hebt, die rekenen op een stabiel gezin en voor wie je het grote voorbeeld moet zijn.
Als je dan zo nodig buiten de deur wilt neuken, maak je eerst een eind aan de relatie. Doe je dat niet, dan ben je de inkt op het papier niet waard. "Ja schat, ik kon er niets aan doen. Het gebeurde gewoon." Hopla, kogel door je kop. Ik kon er niets aan doen. Het gebeurde gewoon. Lulsmoes, lulexcuus. Volgens mij was je er toch echt zelf bij toen het gebeurde.
Godzijdank zal het mij niet overkomen. Mijn vrouw en ik hebben een eigen zaak en zien elkaar dus 24 uur per dag. Wij behoren dus tot de happy few die zeker weten dat hun echtgenoot niet vreemdgaat.
terwijl ik je vrouw neuk moet je misschien het nieuwe topic ff bekijken, wordt saai hier
Lees ik het nou te snel of wordt er in het artikel überhaupt niet gesproken over het percentage vreemdgaande vrouwen? De vragen zijn allemaal in de stijl "...% van de vreemdgaande vrouwen"... Dus hoezo "meer dan de helft van de vrouwen gaat vreemd"?!
Sliptong | 10-09-10 | 12:28
Amen!
of Insallah
Dat laatste denk ik. Want tegen die tijd heeft 'ie al weer een paar kinderen die een soortgelijke carriere maken en zo aan het huishouden kunnen bijdragen.
mocroflavour | 10-09-10 | 12:08
Tsja, jongens daar heeft mocroflavour toch even heel erg gelijk. Wij zijn door die ellendige babyboomers dermate gehersenspoeld dat we zelf in al die doorgeslagen feministische bullshit zijn gaan geloven die er ons ingeramd is.
OK laat maar... Het is een letterlijke zin waar ik overheen las :-)
Zo, ik ga de vrimibo eens anders aankleden. Lees uitkleden.
Ach, ik als vrijgezel rommel ook met een getrouwde vrouw. Het is niet anders. Ik geef ze ook groot gelijk... De meeste partners blijken na verloop van tijd ook stomvervelend of saai te zijn... Dan zoek je er maar wat bevestiging naast...
Nee, niet de helft van de vrouwen gaat vreemd, de helft van de vrouwonline-lezeressen gaat vreemd. Das toch heul wat anders, hoor! Lijkt me geen representatieve groep.
mocroflavour | 10-09-10 | 12:08
Klopt. De meeste mannen van tegenwoordig zijn mietjes. Een man hoort ietwat dominant en enigszins politiek incorrect te zijn. En moet zich vooral niet laten "veranderen" door een vrouw. Aan de andere kant moet een man een vrouw als een vrouw behandelen, met alle egards die daarbij horen.
Die feministische make-uploze biomueslivretende kuthoeren met een tuinbroek aan kunnen me dan ook gestolen worden. Geef mij maar een vrouw die zich als een dame weet te gedragen.
"Op de vraag hoe deze vrouwen het zouden vinden als hun partner vreemd zou gaan, antwoordt 64% met ronduit 'kut'." Typisch voorbeeld van doorgeschoten vrouwenemancipatie. het dreigde al een tijdje maar het wordt steeds zichtbaarder. Dat glazenplafond wordt er nog wel een keer uitgeneukt.
Dit onderzoek verbaast me trouwens helemaal niets. Ongeveer 10% van alle kids heeft niet de biologische vader als vader. Moet je nagaan hoeveel de dames zich een slag in de rondte neuken om te eindigen met 10% van de kids dat bastaard is.
Grappig....nu zijn de vreemdgaander kuthoeren als het vrouwen zijn....splinter versus balken bij de mannen. Ik noem dit dan ook maar mannelijk gebalk. Het is een karakter issue maakt niet uit of het mannen of vrouwen betreft. Ennuh sinds wanneer zijn we zo eenzijdig dat we naar middeleeuwse praktijken grijpen ipv oorzaak en gevolg zien? Nee ik geloof nooit dat het zo zwart wit is als gesteld.
Zaeu zo zeggen d,r wordt door alimentatie betalend NL, met smart gewacht op de invoering Sharia, krijg je tenminste nog n,s een keertje waar feur je geld.(lol)
Nou Mevr Nickname niet hoor, zeker weten.
Ik geloof dit soort verhalen van vrouwen nooit, want als het op sex aan komt, liegen ze dat ze scheel zien. Zo beweert de gravin op elk feestje met droge ogen dat ze wel drie keer per week met me neuqt. Dan wordt ze kennelijk bewonderend aangekeken . Waarbij ze waarschijnlijk eigenlijk bedoelt dat IK me drie keer per week moet aftrekken.
Als we mannen die vreemdgaan dan ook mogen stenigen dan blijft er weinig over voor de voortplanting......geeft toch te denken
Ik dacht al, dat neuqen gaat tegenwoordig zo onpersoonlijk, die mokkels bellen nooit meer terug...
Toen ik dat las dacht ik meteen 'nu begrijp ik die Moslim mannen', heb ook meteen burka voor het vrouwtje besteld. Daarnaast bij werkgevern gevraagd of ik voortaan de kinderen naar school kan brengen en mag ophalen (per klas toch zo'n 5 potentiële MILF's die willen vreemdgaan). Wat ik mis in het onderzoek is of ze, behalve zich wat spannender te kleden, ook wat meer doen dan ze bij de vaste partner doen. Want dan wordt het natuurlijk pas echt interessant.
Wat me ook wel leuk lijkt is als vent zo'n loze vrouwendiscussie jegens je vrouwtje te beginnen. Ik lees dat 50% van de vrouwen vreemd gaat. Van de buurvrouw weet ik dat ze niet vreemdgaat, dus dan moet het wel dat jij vreemdgaat. Boehoe, u kunt het type loze vrouwen discussies.
*zet de kuisheidsgordel in het vet*
694 respondenten. te weinig.
Haha, wat een emoties onder het manvolk.
Het valt wel mee hoor, met dat vreemdgaan, tenminste als ik kijk in mijn eigen vrouwelijke omgeving. Enige wat ik daar vind, is een paar vriendinnen die wat onderhielden met getrouwde mannen. Foute mannen trouwens, met heeeele foute excuses voor het vreemdgaan. Zoals: "ik heb een slechte jeugd gehad en heb het daar al zo vaak met mijn vrouw over gehad dat ik nu een minnares nodig heb die dit voor het eerst hoort" (i kid you not). Of deze: "ons huwelijk zit in het slop omdat de jongste chronisch ziek is, we komen amper nog aan sex toe, daarom heb ik een minnares nodig".
Maar goed, deze vriendinnen (niet meer trouwens) konden wel op een cynische reactie mijnerzijds rekenen. Wie gaat er nou met zo'n oetlul te bed?
Hmm, er moeten toch ook steeds mannen bij dat vreemdgaan betrokken zijn? Of zijn dat allemaal vrijgezellen :S
geyl.
Wilhelmina Kuttje | 10-09-10 | 13:01
waren die vriendinnen ook getrouwd?
Ik zie nergens in dat artikel een getal dat het percentage aangeeft van vrouwen die vreemdgaan. Kijk ik er overheen?
* Mijn vriendin heus niet * Tuurlijk wel, kut hoer.
Wie zegt dat de vrouwen die vrouwonline bezoeken representatief zijn voor alle vrouwen. Misschien moet je als man tijdens de eerste date vragen of ze vrouwonline bezoekt.
*voegt toe aan checklist*
@Graaf van Egmont | 10-09-10 | 12:53
.
Neen, mijn waarde Graaf. Jouw Gravin heeft de enquête ingevuld.
Wilhelmina Kuttje | 10-09-10 | 13:01
En sinds u uit het klooster trad, bent u geen vriendinnen meer?
Wat flauw!
@De Stramme Kabouter | 10-09-10 | 11:20
Zet hier ook even tegenover het percentage vrouwen dat uit onzekerheid in een fantasiewereld leeft, waarin zij worden begeerd door andere mannen (in hun dromen dus!!), dan valt het allemaal best mee denk ik.
whehehe eensch! Aandachtsgeyl en altijd op zoek naar drama.
Jezus, wat voelde ik me kut toen mijn ex mij bedroog met een 25 jaar oudere dikke lelijke Duitsert!
Ik; waarom boehoe?
Ex; gewoon omdat het kan!
Ex +1
Jammer een plaatje er bij van een heks. Bweuhhh!!
Wie zegt dat de vrouwen die vrouwonline bezoeken representatief zijn voor alle vrouwen.
Mark2007 | 10-09-10 | 13:08
Zijn ze ook niet. Waarschijnlijk zijn het vrouwen die net zoals ons continu een banner van c-dating voor krijgen geschoteld en na 100x dan toch maar denken, nou vooruit dan maar.
en wie naait al die vrouwen . . . . . .
juist niet mokken gewoon kansen zien
Wat ons mannen te doen staat? Jazeker! Stenigen die kudthoere!
@legionaire | 10-09-10 | 12:31
Uw moeder is dus ook een hoer?
@neemjemoederindemali | 13:06
nope, vriendinnen waren toen vrijgezel
@napeauleon | 13:11
ik ben monogaam, omdat ik weet wat er te koop is. Zie alleen onrust bij jonggetrouwde vriendinnen. Maar onrust is geen vreemdgaan.
Er staat bij de cijfers van het cbs dat er in 2009 , 6 882 639 mensen gehuwd waren, zit daar dan iemand bij die met zichzelf gertrouwd is?
Meer dan de helft? Waar staat dat?
Mens blijkt aap.
Goed, bezoekers vrouwonline zijn dus hoeren. What's new? Interessanter is de vraag waarom ze dit doen. Omdat vrouwen nu eenmaal zo zijn of omdat vrouwenbladen voortdurend suggereren dat het normaal is of 'spannend' etc etc. Mij idee is dat die bladen zelf een aardige katalysator vormen voor al die onzekere kipjes.
aangezien ik al gans mijn leven tot een minderheid blijk te behoren maak ik mij dan ook niet ongerust
*zichzelf hopelijk niets wijsmaakt*
Een vrouw zoekt gewoon de grootste daarom ben ik ook zo gelukkig!!!!!!!!!!!!
Nergens in het artikel wordt aangegeven hoeveel van de geïnterviewde vrouwen er vreemd gaan. Wel worden de vreemdgaande dames uitgesplitst in percentages.
Eigenlijk zegt het artikel niet zo veel.
Heb het radio-interview niet beluisterd trouwens, wie weet wordt daar wel vermeld welk percentage van de ge-enqueteerde dames vreemd gaat.
+50% lijkt mij erg veel, zeker als het "ongoing practice" zou moeten zijn. Over de tijd van leven geteld zou het best wel eens kunnen.
is er een lijst met naw gegevens bekend?
Tot nog toe ken ik meer vreemdgaande mannen dan vreemdgaande vrouwen.
Ben dus erg benieuwd naar het percentage vreemdgaande mannen.
Daarna praten we wel weer verder.
Stelletje praatjesmakers.
Je eigen vrouw doen? Dat kan toch ook helemaal niet.. Pff
ja wat dacht je. Dat al die buiten de pot pissende mannen het met elkaar doen.
It takes two, you know?
statistisch gezien zijn er net zo veel mannen die een relatie hebben met een vrouw als dat er vrouwen zijn die een relatie hebben met een man. Dus gaan er net zoveel mannen vreemd als dat er vrouwen vreemdgaan, tenzij alle "bezette" vrouwen het met een vrijgezelle man doen wat uiteindelijk betekend dat de vrijgezelle vrouw niet genoeg aan haar trekken komt en het dan uiteindelijk weer opzoekt bij een "bezette" man. Conclusie van mijn lange kutverhaal is dat er net zoveel mannen vreemd gaan als dat er vrouwen vreemd gaan. Echter vrouwen zijn veel slimmer (lees wantrouwiger, uitgekookter) en komen er altijd achter terwijl wij mannen veel naïever (lees "kan me nie zo veel schelen) en er minder hard naar bewijzen op zoek gaan.
Religies hebben erotiek altijd als vijand gezien. Daarom is er voor gezorgd dat -- niet alleen door religies -- erotiek bekeken wordt als iets smerigs. Waarom zouden mensen, die elkaar aardig vinden, ook niet aan erotische gevoelens mogen toegeven?
Alle vrouwen zijn HOEREN!
Al zijn de meeste gewoon te stom om er geld voor te vragen...
Ja, als chatten op internet of een kopje koffie met een collega nuttigen in een cafe als vreemdgaan wordt beschouwd dan ben ik ook schuldig. Wat een niveau weer deze test zeg!
@am I insane? | 10-09-10 | 13:42
"Nergens in het artikel wordt aangegeven hoeveel van de geïnterviewde vrouwen er vreemd gaan."
.
Jawel, onder het kopje "Trouw" wordt gezegd dat meer dan de helft van de vrouwen vreemdgaat. Maar dit is een onlijn poll. Het zou zomaar een groepje kerels kunnen zijn geweest die lekker is gaan invullen. Vooral de suggestie dat de vreemdgangsters bij hun minnaar royaal aan de bips-seks gaan is verdacht.
Ik denk dat mocroflavour toch even naar huis is om te kijken of Kaal & Co loodgieters niet met het leidingwerk van Mevrouw mocroflavour aan de slag zijn gegaan.
-weggejorist-
Als je vrouw dus geen zin in sex heeft, weet je nu waar het mee te maken heeft...
En dan voor straf de man 6 maanden geen sex geven wanneer hij buiten de deur heeft gegeten... Snap je ook gelijk waarom ze het zo lang volhouden, die 6 maanden.
Mwoah In Iran hebbemn ze daar een oplossing voor.
Stenigen die menigte.
fapowitz | 10-09-10 | 13:49
Juistem. Er staat 'meer dan de helft van de vrouwen gaat vreemd', maar er staat niet bij waarvan. Het handelt hier in de verste verte niet om een aselecte steekproef, dus schattingen omtrent het landelijk percentage vreemdgaande vrouwen zijn niet te doen.
Nou, en bedankt hoor, geenstijl, om dit artikel te plaatsen. Ik vertrouw er altijd op dat hij op dit soort sites gewoon kan rondneuzen zonder dat hij in ene over mij gaat nadenken. Maar nee, uitgerekend op vrijdag, mijn enige vrije dag die ik alleen kan doorbrengen komen jullie met dit nieuws. Bah, mijn hele dag naar de klote. Letterlijk. Mijn man is helemaal in schok en vraagt zich nu af met wie IK in vredesnaam getrouwd ben. BAH, KUT, als hij nu maar niet vreend gaat en met een buttplug in zijn reet genomen wordt.
@Superior Bastard | 10-09-10 | 12:10
inderdaad en echte mannen, dragen ook niet van die verwijfde handtasjes, spugen niet op straat hebben geen neefjes nodig, en knokken met hun vuisten :)
"is er een lijst met naw gegevens bekend?"
@Dulf | 10-09-10 | 13:42
.
Amsterdam ZO, Bijlmer
Schoorsteenveger | 10-09-10 | 13:56
.
Ben je gek, het is maar een onlijn poll. Als iemand hier ook maar iets meer waarde dan lachen-hoon-en-spot aan hecht is ie niet goed bij z'n hoofd.
De geilste sex heeft men nu eenmaal buiten een relatie! Het probleem is dan ook niet het vreemdgaan, maar het aangaan van de relatie!?
En ik maar dromen van anale sex met mijn vrouw
Ik heb twee oma's. Dus de kans dat een van de twee vreemd gaat is... Getverdemme.
fapowitz | 10-09-10 | 14:05
Nou, het kan maar even in alle duidelijkheid gezegd worden. Pritt swordt door velen hier op zijn woord geloofd.
-weggejorist-
Dus dan hebben die "hoer" roepende bontkraagjes toch (meestal) gelijk.
Daarom heb ik ook altijd open relaties.. ideaal.
Pffff, kuthoeren
-weggejorist-
@SILVERHUNK | 10-09-10 | 14:18
En daarom heb je die zwitsal naast je nick staan.
Eerst goed nalezen voor je plemt.
@SILVERHUNK | 10-09-10 | 14:18
Dan lig je nog steeds met een man te neuken, maar goed!
@#!usr/bin/girl
Levert "bad interpreter: No such file or directory" op je mist een leading slash
Hé, n.a.v. een stompzinnige enquette van een stompzinnige saait is er een soort van vrijmi-borrel-tieten-topic onstaan met veel stoere mannenpraat en pot verwijt de ketel enzo.
*mij aansluit bij de laatste opmerking van fapowitz | 10-09-10 | 14:05*
Ik heb twee oma's. Dus de kans dat een van de twee vreemd gaat is... Getverdemme.
Dengdengblado | 10-09-10 | 14:12
BRILJANT
superappelflap | 10-09-10 | 14:21
Eerst Nederlands leren alvorens te plemPen om Zwitsals in de zeik te zetten !
Hier liggen ze gewoon langs het Noordzeekanaal te krikken. Zij bovenop als een wipkip en hij het liggend voorwerp. Redelijk kansloze mensen: hij in een brakke, rode Opel Astra uit het jaar kruik, zij in een Peug 106 met Lexus-achterlichten (ongetwijfeld gerestyled door haar partner).Geen enkele gène voor mensen die daar hun hond uitlaten. Verder is het een komen en gaan van (les)auto's, bestelbussen van de baas, vaak na kantoortijd ('sorry schatje, maar ik moet nog even overwerken').
neemjemoederindemali | 10-09-10 | 12:13
Erm, ik laat haar ook, dat is het hele idee ;-)
Of liever gezegd, wij laten elkaar. Zowel in elkaars bijzijn als zonder.
@Frederik Puntdroad | 10-09-10 | 14:25
LOL, zal mijn eigen plempsels ook maar eens nalezen alvorens op enter te drukken...
superappelflap | 10-09-10 | 14:27
Dat bedoelde ik dus.
Komen die moslimvrouwen nu naar Nederland om vreemd te gaan en niet bang te hoeven zijn om gestenigd te worden of zijn het enkele de autochtone vrouwen die vreemd gaan?? Lijkt me een interessant vervolgonderzoek.
-weggejorist-
@ Poso
De linkse media mogen wel Geert beschuldigen van sex met een heroinehoertje in een lift maar het linkse huis is weer te klein als gesuggereerd wordt dat Femke vreemd gaat.
Krijgt onze theedrinkende medelander nu toch gelijk ? Als ze 'Pssst, he Hoer !' roepen hebben ze 50% kans dat ze goed zitten. Daar kunnen we dan helaas niet echt meer over zeuren.
Vreemdgaan zit ons gewoon in het bloed. Zou fatima Halsema er ook zo over denken?
Ging die van mij maar vreemd dan zou ik het ook zonder schuldgevoel kunnen doen.
Zit ik naar die statistieken te kijken van het CBS: het aantal gehuwde mensen is een oneven getal. Raaaarrrrrrrrr
Monogamie. Geen seks voor het huwelijk. En daarna nog minder.
Overigens, mijn opa was een buitenechtelijk kind. Dus ik heb een excuus.
Ik zou zelf nooit vreemdgaan.
ik ben er stil van...vandaar dat ze het zo leuk op haar werk heeft.......
Vanuit mannelijk standpunt en vanuit de natuur/ biologie is het te begrijpen, maar al die vrouwen? Oja emancipatie en feminisme zijn nu 50 jaar aan de gang en heeft nu haar hoogtepunt bereikt.
Het gezin als hoeksteen van de maatschappij is niet meer...ach nee, wel nog in Staphorst/ Appelscha en Lutjebroek!
Die KANKER-emancipatie!
"de meeste zijn te dom om er geld voor te vragen"
valt best tegen/mee denk ik, er zijn meer meiden/dames die er geld voor vragen, dan de gemiddelde mens in NL denkt hoor !!!
een goede middag verder.
gewoon jezelf even voorstellen
Het is bij dit soort zogenaamde onderzoeken wel handig als je wat weet van het vak statistieken. Anders krijg je van die rare conclusies.
www.surveyvalue.com...
Hebben die Finnen dan toch gelijk? Dat ze alle blanke vrouwen hoeren noemen?
Vreemdgaan is voor laffe mensen. Als je je relatie niet meer leuk vind, ga dan gewoon weg. Maar ja de kinderen en de hypotheek he. Lang leve het jong, vrij en blij zijn :)
toen het nog gewoon breezer-sletjes waren, vond iedereen het wel lachen. . . .
nu wat ouder en getrouwd, mogen ze niets meer . . . ?
lol
Heren ga die onderzoek niet af kraken....zelfde resultaten komen ook uit als ze onder 150.000 vrouwen doen (mits ze eerlijk zijn). TEGENWOORDIG is het gewoon zoo.. punt.. ik heb zelf ook wel paar keer een getrouwde of samen wonenede milf gepompt... en heb ook 1 keer me meid (ex) uit huis gelflikkert zo genaamde goede collega douwde haar wel es..over en uit ..oprotten...
-weggejorist en opgerot-
Meer dan de helft vd vrouwen heeft ook een relatie met een soort van knuffelbeer. Meeste mannen laten (tegenwoordig?) geen blijk van testosteron meer zien, geen wonder dat al die vrouwen het elders zoeken.
Probleem is alleen, dan de keuze meestal is tussen dominante man die helaas ook opgefokte mafkees is, of respectvolle man zonder ballen.
Gelukkig heb ik een echte vent.
hoe vaak moet ik het nog zeggen: "ALLE vrouwen zijn kudthoeren, klaar."
@Septimus | 10-09-10 | 16:09
Geen blijk van testosteron... Hoe zou dat komen, denkt u? Is het dan ook niet zo dat stiekem veel van die knuffelberen vóór hun relatie helemaal niet van die knuffelberen waren? En op het moment dat de Viva-lezeres haar voormalig bedtijgert onder de duim én achter de kinderwagen heeft gekregen, ze zich toch gaat vervelen en een vurige hengst annex poolboy erbij gaat nemen die haar doet denken aan de tijd vóórdat ze haar eigen bedtijgert zelf verknald heeft?
Ach, die knuffelbeer gaat heus ook wel weer los wanneer het oppasmeisje of au-pair laat blijken zich intens aangetrokken te voelen tot die oudere man met ervaring. Komt het uiteindelijk toch allemaal weer goed.
Uw echte vent is een knuffelbeer met testosteron? Of heeft u ervoor gekozen uw bedtijger niet te temmen en heeft u uw Viva-abonnement vroegtijdig de deur uit gegooid?
Voordat je vader wordt:
www.soatest.nl...
Als je al vader bent:
www.consanguinitas.nl...
Succes heren met de verwerking van de resultaten.
Klopt helemaal wat je schrijft meneer Stift.
U krijgt de groeten van uw vrouw. Ze gaat net de deur uit. :-)
Dus de helft van de vrouwen werkt er 's avonds bij??
in mijn relaatsies helpen we elkander, maar we zijn niet elkanders bezit. Gaat prima hoor. Veel relaatsies zijn nog gebaseerd op sprookjes die aan kindertjes verteld worden. Maar dat zijn dan ook sprookjes.
Hoerrrrr!
Bindend advies!!!
Leest uw vriendin/vrouw vrouwonline.nl Dan is de kans dat ze vreemd gaat vele malen groter dan wanneer ze die site nooit bezoekt.
Vieze, lekkere, geile hoeren zijn het. Bijna allemaal.
Maar wij mannen zijn niet veel beter, toch? Wel minder hypocriet heb ik het idee, al zijn de vrouwen hard opweg om ook die achterstand in te halen omdat het in de westerse cultuur steeds meer geaccepteerd wordt dat een vrouw een geil sexbelust wezen is die ook weleens met een ander wil neuken. Ik vind dat maar wat opwindend, kan er niks aan doen.
Ook als mijn vrouw met een ander sex heeft/wil.
Ik wil namelijk geen kinderen van haar, dus waar zou ik me druk om maken. Wilde ik dat wel dan zou ik echt wel ff een dna-test aanvragen als ze zou baren. Raar? Nee toch! Je gaat toch niet de kinderen van een ander onderhouden?!
een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen
falderi faldera
-weggejorist-
Hoeren zijn het...en idd, 3 getrouwde vrouwelijke collega's vielen mij ten prooi..."kunnen niet zo goed praten met hun eigen man"
****voelt zich gebruikt****
LOL @ plaatjevaneennederlandsevrouw.jpg
Aardig ook om het interview bij Evers te horen: eversstaatop.radio538.nl... Vrouwen vinden het geen vreemdgaan als de ander een vrouw is. De enige exceptie die ik ook bij mijn vrouw gedoog (mits het geteept is).
en met wie doen deze vrouwen het?
@Willianus Wortelus ; ik denk bij Kwaaitaal, grint zat! (what's in a name) hahaha!
Vreemdgaan.. Ik snap het niet.
.
Waarom al die moeite doen voor een buitenvrouwtje? Als je al die moeite in je eigen vrouwtje steekt (mwoehaha!) dan hoef je niet vreemd te gaan. En als dat niet helpt, waarom dan uberhaupt nog een relatie aanhouden met het vrouwtje?
De linkerhelft van mijn vrouw gaat ook vreemd.
Absoluut geen representatief onderzoek natuurlijk. Vrouwonline zal wel zo'n site zijn met een hoog girs just wanna have fun, zovaak mogelijk rosa drinken op terras, sex and the city-gehalte.
GS, jullie knolpoll mist nog de optie 'Ik ben vreemd'.
Hoe moet ik nu kiezen?
Ach, ff wassen en alles is weer als nieuw. Als m'n vriendin maar trouw blijft.
Iets wat iedere maand een week lang bloedt zonder dood te gaan moet je ook nooit vertrouwen.
Ik ben onlangs op onze jaargangreunie geweest, 6 VWO, 1990. Gezellig veel gepraat over het Amsterdam van eind tachtiger jaren.
Van de 34 vrouwen die van mijn jaargang kwamen opdagen, waren er slechts drie momenteel getrouwd. Vijf hadden een kind, geen van deze vijf was getrouwd. De rest had met een leeftijd rond de 38 geen kind. Ik denk dat ten dele ligt aan de emancipatie en opgekomen vrouwelijke carrieredrang, maar ook ten dele aan het feit dat mannen hun vrouwen niet meer genoeg vertrouwen om een gezin te stichten. Ze zijn de bang geplunderd te worden en houden het bij een relatie zonder trouwen en kinderen. Verder had ik de indruk, dat de mannen over het algemeen duidelijk tevredener en meer ontspannen waren dan de vrouwen. Of dat toch nog aan een onvervulde kinderwens ligt in combinatie met de biologische klok....?
Het is weer tijd voor de 'kuisheidsgordel' heren!
Is dat niet de foto van showgirl GL?
Powned Radio coryfee Rob Stenders riep het jaren geleden al: er moet wat meer geneukt worden.
Femke. Neuqen?
rule #1...never trust the ho's
@brabant altijd -1...+1
Wat een kudt bericht met kut statistieken. Ervan uitgaande dat de VROUW lezeressen 100% van de vrouwen in Nederland uitmaken.... Alles wat deze onderzoeksresultaten laat zien is dat van de vrouwen die de enquete in de VROUw hebben ingevuld er meer dan 50 % hun partner bedriegt. Baanbrekend, interessant!!
Het zullen er miljoenen zijn joh, onder wie Femke Halsema! Wat een idiote beeldvorming, alsof een vrouw met een serieuze politieke functie erop zit te wachten om door een stel idioten te worden gekoppeld aan een seksueel geladen rotstukje en daarmee haar beeld een steeds meer seksuele lading krijgt. Waarom is dat nodig?
Maar een stuk of 1,5 miljoen dan op zijn hoogst? Ervan uitgaande dat er zo'n 6,5 miljoen ' vrouwen' (20+) in Nederland wonen en volgens Echt Interessant onderzoek zo'n kwart van die vrouwen vreemdgaat. Dit zal wel nooit Echt Goed gemeten worden... onderzoekers presenteren halve en onzekere waarheden ook graag als feiten... dat klinkt alsof ze iets hebben bereikt. Alles wat deze
Tevens raar dat dit bericht ervan uitgaat dat deze slechts wordt gelezen door hardwerkende Knapen, terwijl er zeker ook nog vrouwen deze Kudt site weleens bekijken.
De reden dat het beeld heerst dat vrouwen minder vreemd gaan dan mannen is alleen vanwege het feit dat vrouwen nooit en dan ook nooit zullen toegeven. Tot huilens toe ontkennen. Mannen kunnen dat niet zo goed.
LOL @ pica
Femke Halsema is DUIDELIJK gefrustreerd...kijk maar naar de manier waarop ze altijd praat...je kan nog NET NIET het knarsetanden horen bij Pauw & Witteman.
Die moet gewoon geneukt worden. Als ze opeens van de ene op de andere dag -uhm, interview opeens heel relaxed overkomt weten we dat dat ook weer is gebeurt. FH, ga asjeblieft vreemd, for-the-good-of-the-country.
*gaat opzoek naar loslopende MILF's..(lukte vorige keer ook)*
"Femke. Neuqen?
brabant altijd -1 | 11-09-10 | 00:20 "
+1 (naar Femke, niet naar brabant)
En nee ik ben niet beter, slechts man.
Ging laatst ook bijna vreemd met zo'n dellerige milf. Gelukkig zei ik op tijd: Nee we stellen ons eerst aan elkaar voor...
Nou, daar doe ik niet aan mee heur.
Volgens mij gaat het om zure linkse wijven die met van die zure linkse mannen een relatie hebben. Dat is toch ook geen leven.
Was dit resultaat nu echt reden om een mislukte foto tegen dit topic aan te gooien?
Ja dan moet 50% van de mannen zich dus maar afvragen waarom het is dat vrouwlief buiten de deur neukt. Antwoord ligt voor het oprapen, ik ga niet alles voorkauwen.
Persoonlijk denk ik: So what, monogamie heeft geen functie meer in deze maatschappij, loslaten dus. Maar bij het anti-Christelijke GS houdt men er toch nog wat meer bijbelse waarden op na. Nogal Ironisch :-)
haha die vrouwen ook
Jammer dat mijn mededames ons zo'n slechte naam bezorgen.
Vreemdgaan staat niet in mijn woordenboek!
Niets fouter dan dat.
Nuff said.
Begint weer mail te lezen van vriendin, telefoon te stelen, kinderen nog een keertje testen of ze echt van mij zijn, bankafschriften, key logger. Verstopt een nieuw pakje condooms in haar tas (als er eentje uit is, weet je hoe laat het is).
Installeert afluisterapparaat (voor maar 70 euro. Even bellen naar een nummer en je kan meeluisteren.)
Paranoia veroorzaakt zo een fijne vicieuze cirkel. Als je geen tekenen van vreemdgaan vindt, dan zou het kunnen dat ze vreemd gaat, maar je gewoon geen tekenen kan vinden. Je kan niet laten merken, dat je denkt dat ze vreemd zou kunnen gaan, want dan kan ze het gaan verstoppen. Het enige wat verlossing brengt, is dat ze vreemd gaat. Er zit iets ironisch aan deze situatie.
decadent degeneraat | 11-09-10 | 21:11
Tsjonge, u bent ver heen...
Geniet u zelf nog wel een beetje van het leven, of laat u dat over aan uw vriendin?
Mijn moeder is schrijfster. Ze schrijft vieze boekjes. Ze verkoopt heel goed. 's Nacht komt er een heleboel geluid uit de slaapkamer van mijn moeder. Ik kan dan niet slapen. Papa ook niet. Ik en papa gaan dan beneden een bordspel spelen tot het erge geluid stopt en die drie meneren weer weggaan. Mijn papa zegt dat mama onderzoek doet voor haar nieuwe boek en dat hij en ik mama daar niet bij mogen storen. Papa zegt ook dat het niet alleen werk is voor mama, maar dat ze er ook pap van lust. Papa kijkt dan niet erg vrolijk.
Groetjes Ton jr. van Rooijen.
@Veenkolonie | 11-09-10 | 21:26
Sinds kort zit ik op schietles, het gaat nu veel beter met me.
Zoals de waard is vetrouwd ie zijn gasten, en een hoop zijn er dus niet te vetrouwen.
Ik ga nooit vreemd, ik stel me eerst altijd netjes voor