GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

Fleur Agema (PVV) lid van kwakzalversgenootschap

fleurmuts.pngWaar is toch de tijd gebleven dat kruidenvrouwtjes en ander heksenvolk zich verre hielden van De Macht en soortgelijk aards gedoe? Van Marianne Thieme wisten we al dat ze rekent op de zeer spoedige terugkeer van Jezus Gristus op aard (lol), maar nu onthult Skepsis dat ook haar collega Fleur Agema (chef verzorgingshuizen en vice-fractievoorzitter van de PVV) de nodige vrolijke gekkigheid in haar brein koestert. Zo is Fleur bijvoorbeeld een gediplomeerd NEI® Practitioner/Coach. NEI® is een soort van therapie waarbij door middel van sessies blokkades worden gelokaliseerd. Die worden dan doorbroken door je duim en wijsvinger heel hard op elkaar te drukken. Ofzo. Deze 'therapie' is verzonnen door Roy Martina, de man die ooit een kanker-genees cd op de markt bracht en tevens reclame maakte voor de BioStabil. U weet wel, dat ding dat heel veel mensen hebben aangeschaft maar waar alleen Tineke de Nooij en haar familie plezier van hebben mogen beleven. In die hoek moet je het dus zoeken. Misschien aardig om te weten over onze toekomstige minister van Volksgezondheid...

Reaguursels

Fleur is liev.

Fijnstoffer | 10-03-10 | 14:49

Ze mag de blokkade op mijn broekriem wel even komen verhelpen..

McMikeS | 10-03-10 | 14:49

Fleur is misschien liev maar wel heel dom als ze in dergelijke sprookjes gelooft.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 14:50

blijft lachen hé? met de Partij Voor Veevervoer

sloppy josef | 10-03-10 | 14:50

Godver, denk je wat lekkers in je bed gehaald te hebben...begint ze tegen je aan te jakkeren over chakra's en biobalans. Waarom zijn vrouwen zo gevoelig voor alternatieve kudtzooi.

Frederik Vijf | 10-03-10 | 14:50

De beerput is los..

Elmer Fudd | 10-03-10 | 14:50

Oh god nee, niet Fleur! Zeg dat het niet zo is!
*geschokt is van shitlist-topic over Fleur*
*later terugkomt om het topic te lezen*

Koekje-dr-bij? | 10-03-10 | 14:50


NEI is niet alleen twee vingers vingeren. Ik geloof dat de rol van chakra balancing toch wel schromelijk onferschat wordt in dit artikel.

Kees Klinker | 10-03-10 | 14:50

Ze geloven in de wonderbare kracht van een drankje van 30% alcohol en 70% water - zegt Skepsis. Daar hoef ik geen alternatief genezer voor te zijn om te voorspellen dat dat werkt.

agnes kantnochwal | 10-03-10 | 14:50

Ik vind het niet zo raar... Fleur heeft last van chronische pijnen, de standaard medische aanpak heeft geen soelaas geboden.


De therapie zal trouwens net zo effectief zijn als een kaarsje branden in Lourdes..

Dirk Tang | 10-03-10 | 14:51

*van schrik naar homeopathische drank zoeken gaat*

blinde kip | 10-03-10 | 14:51

En dan vindt ze de menselijke invloed op de klimaatverandering een hoax. Gek ding.

Semmo | 10-03-10 | 14:51

Kwikzilver komt eerder bij me op als ik aan Fleur denk.

Superior Bastard | 10-03-10 | 14:51

Prima , Fleur op Volksgezondheid.
Beter dan die eikel die er nu zit.

Stiggelaar | 10-03-10 | 14:51

Ik vergeef het Fleur, en als ze heel erg lief is mag ze zelfs mijn vriendinnetje worden. :-)

Mulimans | 10-03-10 | 14:52

Ik vind het ook niet zo raar.

conqueror | 10-03-10 | 14:52

Wordt het dan niet eens hoog tijd dat ze iets aan de blokkade in het hoofd van haar Grote Blonde Leider gaat doen?

Bento Groenvoer | 10-03-10 | 14:54

Ze komt sowieso een beetje psycho op mij over.

Djords Kloenie | 10-03-10 | 14:54

Maakt niets uit Fleur is en blijft een lekker schatje!

Kruiddamp | 10-03-10 | 14:54

ze mag straks de wegblokkades wel helpen verhelpen als haar baas aan de macht komt

watsinneneem | 10-03-10 | 14:54

Fleur scheen eauk actief te zijn geweest op diverse rechtsextremistische fora, gewoon omdat het kan. Go Fleur!

Ashtrey | 10-03-10 | 14:54

Als je toch moet bezuinigen op gezondheidszorg is een wijsvinger-duim therapie de oplossing, tegen de tijd dat mensen er achter komen dat het net werkt zijn ze toch dood.... probleem opgelost.

paranoia | 10-03-10 | 14:54

Ik zal het je nog gekker vertellen.
Er zitten in de Tweede Kamer een heleboel mensen die denken dat bidden genezend werkt en vrede brengt .
En ook mensen, die ondanks alle armoe, onrecht, zuiveringen, moord, oorlog, onderdrukking, goelags en ecologische rampen, nog steeds in het socialisme geloven! (dat stel gelooft meestal óók nog in het IPCC, snap je zoiets nou).
Minstens even gek, lijkt me!

Merlot | 10-03-10 | 14:54

als Fleurtje mijn klabanus tussen haar wijsvinger en haar duim neemt, wil je ook niet weten wat er gaat gebeuren.

leef!! | 10-03-10 | 14:55

Fleur de reiki-meesteres? Geil heur!

Egerius | 10-03-10 | 14:55

@sloppy josef | 10-03-10 | 14:50
als er p v v te bashen valt, is slopje van de partij. altijd zonder hoofdletters, tot op het onfatsoenlijke af. maar voor de p v v maakt josef graag een uitzondering. toch is de pvda veel belachelijker, met cramer, hamer en ploumen. het cda ook. met glossy gerda. maar dan geeft slop niet thuis.

Fijnstoffer | 10-03-10 | 14:55

Je mag mijn kwakje wel zalven heur Fleur..

Elmer Fudd | 10-03-10 | 14:55

Zelfs haar naam is mooi.

fleurtje | 10-03-10 | 14:55

Neuro linguïstisch programmeren heet dat. En heeft niks met van die toversierraden te maken. En allerminst met kwakzalven.
Beter je huiswerk doen, Mutsaerts.

Kudtkip | 10-03-10 | 14:56

*dank GU btw*
Even een dansje op mijn bureau dan maar!

Ashtrey | 10-03-10 | 14:56

Merlot | 10-03-10 | 14:54 Je trekt me de woorden uit m'n letterplankje.

zeg maar jansen | 10-03-10 | 14:56

-weggejorist-

tbs-met-voorwaarden | 10-03-10 | 14:57

@ Merlot | 10-03-10 | 14:54

En ook díé willen wij niet in het kabinet, me dunkt.

Links Handig | 10-03-10 | 14:57

Als zij minister van volksgezondheid wordt dan verhuis ik naar een ander land...

Pantheist | 10-03-10 | 14:58

NeuroEmotioneleIntegratie? WTF!?
Weg met dat mens, en snel. Gekke toverkol.

Fleauxe | 10-03-10 | 14:58

"Die worden dan doorbroken door je duim en wijsvinger heel hard op elkaar te drukken. Ofzo."
Maar is het lekker of niet? Daar laat ik mijn oordeel over Fleur dan maar van afhangen.

lieverdeauddanreaud | 10-03-10 | 14:58

goh, schrijf een kritisch stukje over een PVV-er en het racistische, vmbo-gepeupel deel van GS valt er weer over heen.

El_Dictator | 10-03-10 | 14:58

Ha, als ze zo door gaat ga ik nog PVV stemmen!
Eerst een revolutionair socialistisch gevangenissysteem bedenken waarbij niet vergelding maar gedragsverbetering het uitgangspunt is (sargasso.nl... en nu dit!

linksgeluid | 10-03-10 | 14:59

*Kijkt naar vorige topic*
De hyposcrisie!

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 14:59

Achja, anderen geloven weer in een man op een wolk in een stoel..

wereldatlas | 10-03-10 | 14:59

fleur is gewoon een dom wicht. maar is rita verdonk niet ook bezig met "the secret"? dat komt ook bij roy martina weg. het leven is veel makkelijker als je de wereld met oogkleppen bekijkt.

unieke-nick | 10-03-10 | 14:59

Wat een kudt hippie!

StijlvolRechts | 10-03-10 | 14:59

Tis niet te hopen dat ze een haar, nagel of huidschilfertje van je heeft @Mutsaerts. Pas je wel een beetje op!

*voodooboekje dichtslaat*

widtvoet ® | 10-03-10 | 14:59

Fleurtje is geyl, ik zou d'r doen.
Ze is overigens vrijgezel...

Lord_Crapsalot_II | 10-03-10 | 15:00

Kruidenvrouwtjes rulen. Maar er zijn er maar weinig die ik toelaat dmv me chakra.

Uni-burger | 10-03-10 | 15:00

Nou ja, we hadden in het vorige kabinet ook een minister die in intelligent design geloofde... wat mij betreft kan dit er ook nog wel bij. En daarbij, de hele filosofie van de partij van het C.D.A is gebaseerd op een tweeduizend jaar oud prutswerkje over de zoon van een timmerman... die uiteindelijk, hoe ironisch, aan een kruis werd gespijkerd.

Marcus Porcius Cato | 10-03-10 | 15:00

Bij deze nodig ik Fleur bij mij thuis uit om alles over deze therapie te komen vertellen zodat ik een afgewogen oordeel over deze kwestie kan vellen.

Randy McRanderson | 10-03-10 | 15:00

Ik kan wel honderd dingen bedenken die ik bij Fleur met m'n duim en wijsvinger kan doen, en bepaalde blokkades 'doorbreken'.

Links Handig | 10-03-10 | 15:00

haha ook GS beseft dat de PVV bubble is gebarsten... na de telegraaf begint de lol nu dus ook hier... prima

1oog | 10-03-10 | 15:01

Ik denk dat ik mijn duin en wijsvingert eauk maar even op elkaar ga drukken, te vervolgen door een lange hete douche....

Gezwelgje | 10-03-10 | 15:01

Tikkeltje overschatte techniek dat Neuro Emotionele Integratie. Morsecodering met neurotransmitters wordt het helemaal. En een stuk efficiënter. Zie je wel, van sterk verdunde drank ga je ook uit je nek l*llen.

blinde kip | 10-03-10 | 15:01

Fleauxe | 10-03-10 | 14:58
Religie is ook een soort NeuroEmotioneleIntegratie heur.
Dus kunnen alle partijen met een C, G, of M in hun naam ook wel reizen wat jou betreft?

Superior Bastard | 10-03-10 | 15:01

Laat het duidelijk zijn:
Alles dat TEGEN de PVV is is:
[ ] Linkse kakkerlak
[ ] gesubsidieerde fascistische kongsie
[ ] een mantel/dhimmi organisatie van de nazi is lam
[ ] tegen de liefde

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:01

En weer krijg ik een bevestiging van een eerste indruk; die van mij bij het in de media zien van haar was "die meid spoort niet".
Toch knap, zoiets nog lang verborgen te houden, even aangenomen dat deze GS-demonisering op waarheid berust.

CynicalBastard | 10-03-10 | 15:02

(14:48) Fleauxe: nl.wikipedia.org...


"Het doel van neurolinguïstisch programmeren is om competenties waarover een ervaren en succesvol persoon (expert) door jarenlange ervaring beschikt snel en efficiënt over te dragen."
...

Kudtkip | 10-03-10 | 15:02

Quote: "Waar is toch de tijd gebleven dat kruidenvrouwtjes en ander heksenvolk zich verre hielden van De Macht en soortgelijk aards gedoe?"

Die is helaas nooit weggeweest. Ik refereer bv. aan de nazi's en hun occulte onzin, maar ook later Koningin Juliana en haar hekserij.

Boris Poepnagel | 10-03-10 | 15:02

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:01
Optie e:
[x] hersendeaud.

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:03

Dus als Dion Graus z'n vriendin weer eens mept (ies koeltoer) omdat Hero Brinkman weer eens in een dronken bui in d'r kont heeft geknepen, dan lapt Fleur Agema haar zo weer op met een smaakvol BioStabil armbandje voor om d'r gekneuste pols.

Levine | 10-03-10 | 15:03

www.fleuragema.nl...

Opleidingen:
NEI Practitioner Neuro Emotionele Integratie (diploma 2006)
HBO Master of Arts (bul) MAHKU MAID (diploma 2004)
HBO Master of Arts AvB architectuur (2000-2001)
AvB Mechanica, bouwfysica, detailleren (diploma 2000)
HBO Bachelor of Arts AKI architectuur (diploma 1999)
HAVO (diploma 1994)

paranoia | 10-03-10 | 15:04

Overigens, 'kwalzalven'?

Boris Poepnagel | 10-03-10 | 15:04

Dat ze v.w.b. wetenschap selectief nogal eens achter de feiten aanhobbelt (voorwaar meer een CDA trekje) was me bekend, maar dat haar "kritische'" houding ook een oorsprong ofwel gevolg heeft gevonden in de pseudowetenschap is wel interessant te noemen.

MacReady | 10-03-10 | 15:04

Het is schokkend hoe dom sommige mensen van de PVV zijn. Eigenlijk zijn natuurlijk alle politici dom (een flink aantal gelooft nog in sprookjes over bovennatuurlijke entiteiten) maar dit is toch wel weer erg. Waar zijn de objectief en logisch redenerende mensen? Is er dan niemand die nog helder na denkt?

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:05

@Fijnstoffer | 10-03-10 | 14:55
.
de bak megeaulen van de pvv overstijgt elk normaal niveau.
.
de lpf was intellectueel geniaal vergeleken bij de pvv. vermoedelijk komt het cumulatief iq van de kamerfractie van de pvv niet boven de 70

sloppy josef | 10-03-10 | 15:05

Goh het stond al jaren op haar website, Fleur heeft mij weleens behandeld en dat beviel goed.

Mellorenz | 10-03-10 | 15:05

Is dat niet typisch PVV? Eén therapie die alle blokkade's in één keer opheft?

Schoorsteenveger | 10-03-10 | 15:06

Boris Poepnagel | 10-03-10 | 15:04 Ja, Mutsaerts komt bij Spitsnieuws vandaan, één foutje maar, dat valt best mee. Lullig dat het al in de kop zit, dat wel.

zeg maar jansen | 10-03-10 | 15:06

Ach Fleurtje. Iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden.
Geeft niks meid, gewoon doorgaan.

Dostranamus | 10-03-10 | 15:06

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:05
Jawel hoor, alleen zitten die bij andere partijen.

Superior Bastard | 10-03-10 | 15:06

'Pseudowetenschappelijk' Hoe DURFT iemand dat over de PVV te zeggen?

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:06

paranoia | 10-03-10 | 15:04

HAVO/HBO -> faal!

El_Dictator | 10-03-10 | 15:07

@Overigens, 'kwalzalven'?

Boris Poepnagel | 10-03-10 | 15:04

Het nieuwe kwakzalven? Of gewoon GeenStijl-sociolect?

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:07

(15:05) Requiescat in pace, en wat er dan zo dom aan deze praktijk van Fleur?

Kudtkip | 10-03-10 | 15:07

wie van jullie werkt er hier trouwens?...

Optimel Prime | 10-03-10 | 15:07

Fleur toch! Alhoewel : zweven doe je vooral in de politie. Draaiers en zwevers, dat zij onze politici.

svw | 10-03-10 | 15:07

JP_Nee Gaat proberen haar knalhard te doen met een denkbeeldige lasso. Joejoe! Sorry hoor, ik moet mij even afreageren en nog werken ook. Wat een leuke dame.

@Fleur scheen eauk actief te zijn geweest op diverse rechtsextremistische fora, gewoon omdat het kan. Go Fleur!

Ashtrey | 10-03-10 | 14:54 Dat meen je niet, linken die handel. Maak JP_Nee GEK!

JP_Nee! | 10-03-10 | 15:07

Reiki werkt toch veel beter.

Willianus Wortelus | 10-03-10 | 15:07

-weggejorist-

B75 | 10-03-10 | 15:07

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:05 Die houden zich of gedeisd of zijn al lang in een land waar het er normaal aan toe gaat (kwa "asociale lasten" en belasting bijvoorbeeld) voor zichzelf aan de slag gegaan.

CynicalBastard | 10-03-10 | 15:08

@Superior Bastard | 10-03-10 | 15:06

Ja. Bijvoorbeeld de VVD heeft nog wel wat capabele mensen. Jammer alleen dat ze ondergesneeuwd raken in het oeverloze en hersenloze geschreeuw van anderen.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:08

Optimel Prime | 10-03-10 | 15:07
Waar is hier?

Superior Bastard | 10-03-10 | 15:09

-weggejorist-

tbs-met-voorwaarden | 10-03-10 | 15:09

Nico Haak had toch ook zo'n plezier van de BioStabil?

MorkieMork | 10-03-10 | 15:09

Frederik Vijf | 10-03-10 | 14:50
Wat een goeie tekst! Ik heb natte ogen..

JP_Nee! | 10-03-10 | 15:10

@'Pseudowetenschappelijk' Hoe DURFT iemand dat over de PVV te zeggen?
Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:06


Dat is inderdaad een grove belediging voor de wetenschap. Zelfs 'onwetenschappelijk' zou nog een belediging zijn, omdat het de indruk wekt dat je PVV-standpunten kunt vergelijken met wetenschap.


@(15:05) Requiescat in pace, en wat er dan zo dom aan deze praktijk van Fleur?
Kudtkip | 10-03-10 | 15:07

Dat ze gelooft in sprookjes. Dat is er dom aan. Want die methode waar naar verwezen wordt, is een sprookje, niets meer en niets minder. Overigens een dikke +1 voor stichting Skepsis.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:10

Ze heeft dezelfde idiote uitstraling als Belinda Meulendijk. En de buitenkant van je lichaam is de grootse weergave van de binnenkant.

BaadErInMeinhof | 10-03-10 | 15:10

@Requiescat in pace | 10-03-10 | 14:50
Beste Rip, veel meer dan de helft der wereldbevolking is godsdienstig en op andere wijzen dom, zoals u wel weten zult. Zo gaan elke dag vele miljoenen met de kond omhoog met hun gat richting Mekka (trek de aarsgatrichting in gedachten door op het rond der Aarde), en zitten honderdduizenden hier te lande vrijdag ‘s avonds te staren naar ‘mentalisten’. En weer anderen slikken een hostie in de vaste overtuiging dat het ding transformeert in een stukje vlees van de Christus zelve. Tsja.
Echt, verstand en wijsheid zijn schaarse goederen. Als dit het ernstigste te melden feit is wat betreft Agema, dan valt het wel mee, me dunkt. Ze dringt in elk geval niks op, en dat is ook iets waar velen, zoals godsdienstparasieten, een voorbeeld aan kunnen nemen.

Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:10

Ze mag zo in mijn nieuwe film debuteren. Ervaring niet nodig...

Inspektor Gurkenfick | 10-03-10 | 15:10

Ik zag haar eens in Zwolle. Goeie billen hoor.

blist3r | 10-03-10 | 15:11

@ superior bastard 15:09
Ik bedoel de aanwezigen op dit topic

Optimel Prime | 10-03-10 | 15:11

@tbs-met-voorwaarden | 10-03-10 | 15:09
Wat een grote zelfstandige denkers indeed!
www.dumpert.nl...

Lord_Crapsalot_II | 10-03-10 | 15:11

@CynicalBastard | 10-03-10 | 15:08

Dat heb ik ook geprobeerd, maar ik kon geen land vinden. Ik zit nu weliswaar iets beter dan in Nederland maar het houdt nog niet over. Het Vlaams Blok is ook niet zo geweldig briljant.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:12

De Nico Haak van de PVV zeg maar.

BaadErInMeinhof | 10-03-10 | 15:13

Ik doe aan handoplegging en voor mij werkt het. Of het voor mijn vrouwelijke patienten ook werkt weet ik niet.

sjaakdeslinksesul | 10-03-10 | 15:13

Iedereen z'n eigenaardigheden. Fleur is een goed politici die heel veel werk voor de PVV doet en daardoor het bewijs levert dat de PVV geen eenmanspartij is.


Daarbij heeft z'n toch iets waardoor ze chronische pijn in haar handen heeft of zo? Dus misschien dat ze daarom op zoek is gegaan naar dit soort dingen.


Ik zou zeggen, Stem PVV, stem Fleur ;)

DasUnterMensch | 10-03-10 | 15:13

Wat Merlot | 10-03-10 | 14:54 zegt.

Voorbeeld: Maria van der Hoeven heeft serieus voorgesteld om intelligent design aan te bieden op scholen naast de evolutietheorie.

Wat mevrouw Agema in haar vrije tijd doet moet ze zelf weten. Ik hoorde haar een maand of 2 geleden bij BNR en ze kwam op mij als 1 van de betere uit het Haagse circus over.

Vogelbeest | 10-03-10 | 15:13

@Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:10

Ik ben het met u eens dat zekere andere partijen er een veel dommer standpunt op na houden (waar ze dan ook nog veel explicieter over praten), maar toch ben ik van mening dat elke mate van geloven in sprookjes, hoe onschuldig ook, moet worden bestreden.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:13

sjaakdeslinksesul | 10-03-10 | 15:13
Smile

BaadErInMeinhof | 10-03-10 | 15:13

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:10
Pseudo-theologisch dan.

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:14

ik ga weer aan het werk.

BaadErInMeinhof | 10-03-10 | 15:14

Ik heb genoeg aan Fleur om mijn kwak te zalven.
De politiek wordt er heus niet beter van met een Fleurtje erbij, maar het uitzicht op de politiek wel.

Irrifactor10 | 10-03-10 | 15:14

Als de PVV aan een nieuw kabinet gaat deelnemen wordt het een dikke deja-vu, denk aan rariteitenkabinet Balkenende-I.

60CX | 10-03-10 | 15:14

-weggejorist-

sloppy josef | 10-03-10 | 15:14

@JP_Nee 15:07
Pics or it didn't happen? Iets wat boze tongen beweren, ik neem eauk direct afstand van deze suggestie. *biostabil maar weer omdoet*

Ashtrey | 10-03-10 | 15:15

@ sloppy josef | 10-03-10 | 15:05
Maak jezelf niet zo belachelijk, slop. Je weet wel beter. Je kunt niet zo oordelen over mensen die je kennelijk niet hebt ontmoet. Je toont slechts de afkeer-emotie die je hebt bij een politieke richting die je niet bevalt.

Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:15

Fleur is lekker.

uNkind | 10-03-10 | 15:15

Merlot | 10-03-10 | 14:54 Bidden helpt niet. Check Mirjam Ster maar even. Gewoon wEEr zwanger. Dat was volgens mij niet de bedoeling, maar in de Heer is wat anders dat de jonge erin. Ze volgt dit dus: Hoi! Femke is inderdaad een strontvlieg.

JP_Nee! | 10-03-10 | 15:16

Dat nei van Roy Martina heb ik ooit wel ns mogen ervaren.. Het is onschuldig hoor en heeft niks weg van een sekte.

Kuppelhutje | 10-03-10 | 15:16

(15:10) Requiescat in pace, sprookje? Religie, dat is een sprookje. Dit is een methode om je beste vermogens naar voren te halen.
Check anders even Deepak Chopra, runt ook zo'n praktijk. Persoonlijk adviseur van B. Clinton.
Die gelooft zeker ook in sprookjes?

Kudtkip | 10-03-10 | 15:16

JP_Nee! | 10-03-10 | 15:07
Ashtrey | 10-03-10 | 15:15
www.geenstijl.nl...

MacReady | 10-03-10 | 15:16

Optimel Prime | 10-03-10 | 15:11
Inclusief uzelf dus?

Superior Bastard | 10-03-10 | 15:16

-weggejorist-

tbs-met-voorwaarden | 10-03-10 | 15:17

DasUnterMensch | 10-03-10 | 15:13
Zeer juist geconcludeerd moet ik zeggen.

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:17

Als der doos maar niet geblokkeerd raakt.

Pajero | 10-03-10 | 15:17

@ Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:14

Dat lijkt me inderdaad een aardige omschrijving. Je mist de godheid nog maar verder is het een aardig eind op weg richting het domweg geloven in sprookjes.


@sloppy josef | 10-03-10 | 15:14
Als extreem-links nou eens met argumenten zou komen in plaats van PVV de "partij voor veevervoer" te noemen? Het mag duidelijk zijn dat ik ook geen PVV-fan ben maar ik ga tenminste verder dan het roepen van willekeurige scheldwoorden.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:18

@ Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:13
Ik ben het geheel met je eens. En wat mij betreft gaan we het onderwijs zo inrichten dat we daar al vroeg mee beginnen. Alle sprookjes naar de sloop.

Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:19

@ Superior Bastard 15:16
I get the point... *trug ant werk gaat*

Optimel Prime | 10-03-10 | 15:19

@Kudtkip | 10-03-10 | 15:16

Ja, die gelooft ook in sprookjes.


Tenzij iets wetenschappelijk bewijsbaar is en eveneens wetenschappelijk bewezen (publicatie in The Lancet telt voor mij wel als bewijs), is het zwendel om iets aan te prijzen als 'geneesmethode'.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:20

@Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:15
.
klopt.

sloppy josef | 10-03-10 | 15:20

Gewoon wat sexy foto's van Fleur was voldoende geweest...

Joek2004 | 10-03-10 | 15:20

Liever Fleur dan die tot op het bot verzuurde, oogklepperende old-school would-be wetenschapers van Skepsis.

Salut! | 10-03-10 | 15:22

@Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:19
Goed plan. Nu eerst grondwettelijk vastleggen dat scholen kinderen niet mogen opvoeden met doen alsof sprookjes waarheid zijn. Geef ze de sinterklaas-behandeling, dat wil zeggen: leg uit hoe de vork in de steel zit vanaf het eerste begin. Je mag best doen alsof sinterklaas bestaat als je dat wilt. Als je maar beseft dat dat niet waar is.


@Optimel Prime | 10-03-10 | 15:19

*terug leest*

Oh, ik ben ook aan het werk.

*terug aan het werk gaat dan maar*

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:22

Het schijnt dat die bio-stabil toch wel degelijk werkt blijkt uit wetenschappelijk onderzoek...LOL

Ga nu de bron zoeken....

michzelluf | 10-03-10 | 15:22

@sloppy josef | 10-03-10 | 15:14

Jahahahahaaaaaaa PVV, Partij Voor Veevervoer......wat een giller.
Maarruh, ik zoek nog een veewagen, geschikt voor paardenvervoer. Wel met een geldige APK. Iemand?
* terwijl ook marktplaats bekeken wordt*

Irrifactor10 | 10-03-10 | 15:23

@sloppy josef | 10-03-10 | 15:14
Extreemrechts kaapt de comments? Waar zijn die comments dan?
Of ben je er één van de richting "niet links = extreem rechts".
Geniet maar lekker van je bakkie leut. 'k Ga d'r eauck 1 nemen. Een lekkere douwe egberts.

Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:23

Even ontopic.

Wat maakt het uit wat iemand in zijn vrije tijd doet? Probeert ze dit in haar beleid toe te passen? Neen. Wordt haar beleid hierdoor beïnvloed? Neen. Ik bedoel, misschien zijn er ook wel politici die gewoon aan keiharde BDSM fistfuckseks doen
en weten wij dat hier op Geenstijl nog niet.

Dat er gristenfanatici in het kabinet zitten is veel erger. Dat beïnvloedt hun beleid ook daadwerkelijk en dat heeft ons ook geen goed gedaan.

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:23

@Salut! | 10-03-10 | 15:22

Als ik iemand moet neuqen, dan ook veel liever Fleur dan een opa van Skepsis. Maar als ik iemand met hersens moet aanwijzen, moet Fleur het toch afleggen.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:23

@Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:23

Ik vind het toch twijfelachtig als een beleidsmaker in sprookjes blijkt te geloven. Volgens mij is dat toch veelzeggend voor iemands vermogen om logisch en helder te redeneren.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:25

Fleur's melkboeren hondehaar -1

Tobi | 10-03-10 | 15:25

Prik maar lekker veel spelden in die Bos en Balkenende poppetjes hoor Fleur.

copy2devnull | 10-03-10 | 15:26

Je moet niet in sprookjes willen geloven als je vraagt om mijn stem. Nou had ik al meer bezwaren tegen PVV standpunten, maar dit draagt er ook niet aan bij.

Achterdocht | 10-03-10 | 15:26

-weggejorist-

tbs-met-voorwaarden | 10-03-10 | 15:26

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:23
Die Agema is juist een van de meer heldere lichten bij de PVV. Dit wist ik niet, en maakt me ook niet echt uit. Wat ze buiten de Tweede Kamer doet moet ze vooral zelf weten.

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:27

(15:20) Requiescat in pace, tuurlijk, voormalig president van de US gelooft in sprookjes.
Overigens staat coach niet gelijk aan arts en zie ik nergens dat Fleur het heeft over geneesmethode.
Nog eens, het is een manier om in je beste kunnen te excelleren.
En daar is niks mis mee.

Kudtkip | 10-03-10 | 15:27

Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:23
DE = rechtse koffie / Max Havelaar = linkse koffie. Ongeacht de draairichting. Rechtse rakker!

Sliptong | 10-03-10 | 15:28

Morgen graag een Femke Halsema bash topic. Die twittert er dan ook nog over.

blinde kip | 10-03-10 | 15:28

Sargasso biedt al jaren leuke inkijkjes in de verwrongen achtergronden van de PVV-kamerleden. Het zijn allemaal baantjesjagers. De één heeft nog een grotere draai gemaakt dan de ander, alleen maar om in de Kamer te komen. Waarschijnlijk is het alleen de afkeer van de Islam die deze club verbindt.
Straks volgen de Kamerverkiezingen, komen er nog 20 gelukszoekers bij en dan is het bal. Ik heb er nu al zin an.

niet voor de hond | 10-03-10 | 15:28

@Achterdocht | 10-03-10 | 15:26
Dat wordt dan blanco stemmen op 9 juni.

blinde kip | 10-03-10 | 15:29

paranoia | 10-03-10 | 15:04
Een HBO Master of Arts (Architectuur), bestaat dat? Mag ze wel MA (Master of Arts) voeren achter haar naam (zoals ze op haar site doet), moet dat niet gewoon MArch (Master in Architecture) zijn?

BaSJK | 10-03-10 | 15:30

"Waarschijnlijk is het de afkeer van de Islam die deze club verbindt."
En daar zijn ze bij sargossa na jarenlang intensief speurwerk achtergekomen?

sjaakdeslinksesul | 10-03-10 | 15:30

-weggejorist-

tbs-met-voorwaarden | 10-03-10 | 15:30

Ik zal haar eens met mijn KWAKKIE ZALVEN ;)

Mister Lusso | 10-03-10 | 15:30

niet voor de hond | 10-03-10 | 15:28 En Balkenende wil dat clubje dan wel weer leiden. Dat wordt gewoon weer een vallend kabinet.

zeg maar jansen | 10-03-10 | 15:30

@ Sliptong | 10-03-10 | 15:28
Thanks. Nu smaakt mij de DE nog veel beter!

Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:30

Wat is het punt hier?
Lekkere wijven hebben het recht om onnozele dingen te doen.
Mooie domme vrouwen +1
Lelijke intelligente vrouwen -1

wakkere_nederlander | 10-03-10 | 15:31

Zeg, die BioStabil was toch een verzinsel van Bruno Santanera en niet van Roy Martina? Allebei fouterikken, maar toch.

K. Opkaas | 10-03-10 | 15:31

En nou maar hopen dat clifhanger Fitna II deze PR deuk weer kan fixen.

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:32

Ach, techniekjes als NEI, NLP en Action Types worden ook gebruikt om topsporters te helpen medailles te halen. Dus zo interessant of vreemd is het allemaal niet.

Sanglier | 10-03-10 | 15:32

niet voor de hond | 10-03-10 | 15:28
Beter dan de bijna 30.000 gelukszoekers die ons land hebben overspoeld onder Grijs I! En over linkse gelukszoekers is ook voldoende bekent getuige de vele bewezen misstanden. Alleen verpakken zij het onder noemers als : subsidie, maatschappelijk belang, maatschappelijk verantwoord en zo verder.

Sliptong | 10-03-10 | 15:32

De PVV is toch ook een kwakzalvend partijtje, dus wat is het probleem?

Karel Kruizenruiker | 10-03-10 | 15:32

Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:30
Die van mij is al weer geruime tijd in het ruim. *aanstalten maak om bij te vullen*

Sliptong | 10-03-10 | 15:33

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:32
Hoezo PR deuk?

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:33

tbs-met-voorwaarden | 10-03-10 | 15:30

U gelooft wel wat Mutsearts plempt???

Maar in 1928 was er een kompleet Deens ziekenhuis eromheen gebouwd, om die magneettherapie.
Voorts zijn in alle ruimtevaartuigen en duikboten magneten onder je zitvlak ingebouwd anders ga je dood door oedeem; en zelfs als jij gewoon als toerist op een passagiersboot vaart en je blijft 3 dagen benedendeks - nou reken erop dat de kapitein jou met geweld komt haaaaalen reken maar! Die wil gewoon geen dooien aan boord.
Dit zijn dus even de feiten over absoluut ONMISBAAR magneetveld.

Wel hoax... het zit zo. Zuurstof is een para- (of ferro-) magnetisch gas en onder moleculenbinding O2 en O3 is dat nog steeds zo maar niet in een ORGANISCHE bindingsvorm zoals bv. in water.
In deze bindingsvorm gaan alle eigenschappen van die 2 explosieven verloren en ik heb al enige brandweerlui met die 2 explosieven (=kraanwater) een brandje mee zien blussen.
Overigens halen tuinders met magneten op de waterleiding gemakkelijk tot wel 75% hogere opbrengsten (met TNO-keur)
Als je even op SCHOLAR-Google het zoekwoord 'magne' intikt kun je die honderden resultaten ook inzien.

Wat Celtic beschrijft heb ikzelf ook mee geexperimenteerd op een wond en die groeide inderdaad 2x zo snel dicht zonder enig spoor achter te laten en die wond was diep hoor! Het bot kon je zien.
Gewoon 's nachts een flinke luidsprekermagneet om me vinger.
Verdere proeven met een paar druppels bloed herhaalden weliswaar de proef op Discovery namelijk dat druppels bloed wegvluchten voor een magneetveld - maar die nep-wetenschappers vergaten te ontgassen! Ik dus ook ontgassen met argon uit een gloeilamp en toen werd mijn bloed wel degelijk door een magneet aangetrokken.

Reclame voor de Biostabil is in Nederland verboden. Dat is niet omdat het ding geen magneetjes zou hebbben maar omdat de constructie niet deugt: je moet een zware magneet echt onder je schoenzool stoppen bij de wandel-4daagse of hem op de wond bevestigen en een telkens verschuivende armband veroorzaakt pijnsensaties.

-->Biostabil is te klein om werkzaam te zijn..maar het principe werkt wel...

michzelluf | 10-03-10 | 15:34

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 15:34

@Sliptong | 10-03-10 | 15:33 +t

Sliptong | 10-03-10 | 15:34

@niet voor de hond | 10-03-10 | 15:28
Geenstijl biedt al jaren leuke inkijkjes in de verwrongen achtergronden van de nietPVV-kamerleden. Het zijn allemaal baantjesjagers. De één heeft nog een grotere draai gemaakt dan de ander, alleen maar om in de Kamer te komen. Waarschijnlijk is het alleen de afkeer van de vrijdenkende mens die deze clubs verbindt.
Straks volgen de Kamerverkiezingen, komen er nog 20 D66-gelukszoekers bij en dan is het bal. Ik heb er nu al zin an.

Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:34

blinde kip | 10-03-10 | 15:29
Tell me about it. *zucht*

Achterdocht | 10-03-10 | 15:34

Verheug me nu al op het nieuwe kabinet Balkende V met PVV, dit wordt nog een groter circus dan met de LPF. Vind het wel treffend dat juist dit soort mensen die partij vertegenwoordigen op dergelijke portefeuilles. Dit gedrocht kan zomaal minister worden en dan krijgen we 1,2,3,Tieneke als adviseur gezondsheidszorg.

The Globetrotter | 10-03-10 | 15:34

-weggejorist-

tbs-met-voorwaarden | 10-03-10 | 15:35

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 15:35

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:33
Inderdaad, de PVV is zwaar aan het vallen.

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:35

@michzelluf | 10-03-10 | 15:29
Wat een *kuch* geloofwaardige bron... iemand blogt dat er ergens een obscuur groepje wetenschappers (je weet wel, het IPCC heeft er ook kuddes van) de 'wetenschappelijkheid' heeft aangetoond... dus het is waar! NOT.


@Kudtkip | 10-03-10 | 15:27
Natuurlijk, iedereen mag doen wat'ie leuk vindt. Maar ik geloof nooit dat die methode (zoals omschreven in het gelinkte Skepsis-stuk) wetenschappelijk bewezen is als ook maar iets meer dan een sprookje. Natuurlijk staat het iedereen vrij zijn geld weg te gooien, maar van politici verwacht ik dat ze zich niet laten opleiden in een zwendel-branche.


@Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:27
Ze is ook niet zo dom als sommige anderen. Alleen maar een beetje dom. Ze is bijvoorbeeld al veel, veel intelligenter dan, zeg, Femke Halsema.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:35

@Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:23
.
zie: "Sliptong | 10-03-10 | 15:32"
.
zo schofterig en ongegeneerd ultra-nationalistisch rechts kom je het maar zelden tegen

sloppy josef | 10-03-10 | 15:36

het corey haim overlijdensbericht laat wel lang op zich wachten redactie!

cumshaft | 10-03-10 | 15:36

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:35
Ik vroeg meer om een uitleg. Ik vind het namelijk onzin wat je zegt.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:35
Mijn Marokkaanse stiefbroertje met het Syndroom van Down is nog slimmer, dus dat zegt niet heel veel.

sloppy josef | 10-03-10 | 15:36
Ah, de huisextremist is ook alweer gearriveerd. Waar kraak je nou, tegenwoordig.

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:37

@michzelluf | 10-03-10 | 15:34

Ik geloof er helemaal niets van, al die 'wonderen' die u aan magneetvelden toekent. Ja, H2O heeft een dipoolmoment. Nee, ik zou niet weten waarom mensen in de ruimte magneetvelden nodig hebben om te overleven. Graag een wiki-linkje ofzo om dat te ondersteunen, ik ben benieuwd hoe u daar aan komt. Waarom wonden sneller genezen in een magneetveld, zou ik al helemaal niet weten, dus ook daar gaarne even een linkje. Dank.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:38

@Fijnstoffer | 10-03-10 | 15:23
.
de is geweaun de beste koffie.
.
btw: zaken zijn zaken en kent noch links of rechts. koffie (of elk ander handelsgoed) is dus midden

sloppy josef | 10-03-10 | 15:38

sloppy josef | 10-03-10 | 15:38
En linkshandige scharen dan?

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:39

michzelluf | 10-03-10 | 15:34
Een wond die 2x zo snel dicht groeit? Ik neem aan dat volgens goed wetenschappelijk gebruik je 2 nagenoeg identieke wonden had die vergeleken werden? Anders is het natuurlijk slecht onderzoek.

blinde kip | 10-03-10 | 15:39

Nico Haak maakte toen ook reclame voor die Biostabiel, een week later was ie deaud.

Big Ern | 10-03-10 | 15:40

[fransbauer modus]
ja maar Fleur,ik wil alleen weten: 'ben je de goedkoopste? '
[/fransbauer modus]
.
Ik had al gerekend op Jomanda als staatssecretaris van VGZ en de biostabil in het basispakket.

lichtpunt | 10-03-10 | 15:40

Het zal me een biet zijn, zolang de 100+ Kamerleden van de PVV maar een pols hebben.

Het enige dat ze hoeven te doen is die rechterarm omhoog gooien tijdens de stemming voor een Berufsverbot die ervoor zorgt dat geen enkele vijfde kolonner met een OIC/Canadees paspoort welke scepter dan ook zwaait over een Nederlander.

lijm11 | 10-03-10 | 15:40

@cumshaft | 10-03-10 | 15:36 wie/wat? Nooit van gehoord.


@Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:37
Lol. Ok, slecht voorbeeld. Ze is bijvoorbeeld veel slimmer dan Richard de Mos. Richard de Mos is zo iemand die niet kan nuanceren. Hij hoort dat het IPCC prutst en hij denkt vervolgens dat klimaatverandering niet bestaat. Het idee dat het wel bestaat maar dat de menselijke invloed daarop gewoon afwezig zou zijn, wil er al niet in.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:41

(15:35) Requiescat in pace, er zijn wel meer bronnen om te weten wat die methode nou precies inhoudt. Daarbij, als het echt zulke zwendel was, zou dat dan niet al lang bekend zijn? We hebben het hier niet over Joamanda hoor.


Ook nog, volgens mij vecht Fleur eerder tegen gevaarlijke spookjes, ipv. ze aan te wenden voor de politiek. Iets wat de met deze praktijk niet eens doet.
De zaken in perspektief houden, gaat dat lukken denk je?

Kudtkip | 10-03-10 | 15:41

lijm11 | 10-03-10 | 15:40
G-G-GODWIN. Gefeliciteerd. U wint niets!

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:41

@btw: zaken zijn zaken en kent noch links of rechts. koffie (of elk ander handelsgoed) is dus midden

sloppy josef | 10-03-10 | 15:38


Ik ben het niet met u eens. Wat dacht u van rechts-zaken?

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:42

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:35

Gast:
- vergeet niet dat ik in 1997 al had gezegd dat er een hoax is mbt CO2, false flag operation
- vergeet niet dat ik deze kredietcrisis voorspeld heb tot op de maand en dit ook kan bewijzen

Magneten hebben invloed...punt.

michzelluf | 10-03-10 | 15:42

Skepsis zuigt. Sinds jaar en dag.

Thas | 10-03-10 | 15:42

Toch wel jammer dat sommigen het nodig vinden om Nico Haak te demoniseren.

Biff Eagleburger | 10-03-10 | 15:42

Verbaast me niets. Als die Fleur begint te praten komt er alleen maar poep uit haar mond. Maakt me wel nieuwsgierig waar Hero zich mee bezig houdt. Homeopatische therapie voor anonieme alcoholisten?

Jippie | 10-03-10 | 15:43

Roy Martina is een stoute boef! Hij heeft in de jail gezeten. Foeifoei

Herman286 | 10-03-10 | 15:43

@Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:37
.
weinig extremistisch aan vriend. meer een gezonde afkeer voor de pvv. zoals iedereen dat zou moeten hebben, of iig een kritisch blik op de pvv.
.
o ja; weet iemand wanneer het proces weer verder gaat tegen geert wilders? die eerste bedoel ik; die wegens het haatzaaien?
.
*slobbert rustig aan mok pleur*

sloppy josef | 10-03-10 | 15:43

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:41
Ik heb dat topic net gelezen. Hij heeft wel een beetje een punt, maar iemand gaf het daar al aan. Klimaatverandering wordt verward met menselijke invloed op het klimaat, en dan met name omtrent Co² uitstoot.

Ik geloof zelf wel dat onze invloed schromelijk overdreven wordt, maar er is wel iets aan de hand. Maar dat is voer voor een ander topic.

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:44

blinde kip | 10-03-10 | 15:39

In bloed zit hemoglobine en dit bevat ijzer, dus er is een verandering in de omstandigheden....wanneer er een magneet langs komt.

michzelluf | 10-03-10 | 15:44

An die ARBEIT | 10-03-10 | 15:35:
Nee, hij is echt zo dom. Maar wel met het nodige zelfinzicht, zijn vorige nick was nl. gevallenverstand. Treffender kun je het niet zeggen.

koerbagh ® | 10-03-10 | 15:45

@Kudtkip | 10-03-10 | 15:41

Er is teveel zwendel op aarde om allemaal te weerleggen. Daarom hebben we wetenschap. Daar kun je dingen mee aantonen, en dingen die niet aangetoond zijn, gelden als ongeloofwaardig. Dingen die geclaimd worden zonder aangetoond te zijn, wordt ook wel 'zwendel' genoemd.


Wat de zaken in perspectief houden betreft: Ik ben het zeker met u eens dat Fleur Agema met voorsprong in de slimste 30 % van de huidige Kamer thuishoort. Ook in de capabelste 30 %, wat dat aan gaat. Ik probeer dan ook niet de persoon, maar de eigenschap te bekritiseren. Fleur Agema is OK, maar geloven in rare onbewezen alternatieve therapieen is dat niet.

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:45

Steilloos, je stelt een beetje flauwe vragen die aantonen dat je het nieuws niet echt bijhoudt.
De PVV is vooral bekend van haar stijd tegen de Islam.
Dat is grappig, want een politiek parij heeft daar niets mee te maken.
Als Fleur dan een soort zweverige onzin aanhangt, nee, zich erin laat trainen dan maakt die partij zich toch belachelijk?
Dat is ongeveer hetzelfde als een politieman die dronken een barman wegduwt om bij de bierpomp te komen. Of een rolmodel dat zijn vrouw slaat. Of een politicus die roept dat ze het democratisch gekozen systeem he-le-maal gek gaan maken, of een partijleider die in het buitenland (buitenland?) staatshoofden en stichter van een religie zwaar beledigd.
Deukje?
De Partij Van het Verval is deaud!

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:46

Fleur heeft ook al lang ontdekt waar precies de aardstralen zitten in de Plenaire Zaal van het Tweede Kamergebouw. Overigens wil ze nog niet dood gevonden worden in Oudewater.

F. von Zeikhoven | 10-03-10 | 15:46

@michzelluf | 10-03-10 | 15:42

Probeer vooral niet iets aan te tonen. Je zou jezelf alleen maar nog belachelijker maken.


Wat betreft alle andere schokkende dingen die je aan zag komen: Wow! Cool! Mag ik je aanraken?

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:47

Fleur Agema, de Biodebiel van de PVV!

René from the Café | 10-03-10 | 15:47

michzelluf | 10-03-10 | 15:42
Bwahahaha, een zelfbenoemd orakel in ons midden. Vergeet niet dat je jezelf dagelijks belachelijk maakt met het verspreiden van aantoonbare quatsch. Dat daar heel af en toe ook iets bij zit dat wel klopt, is slechts een statistisch handvat voor het bewijs van toeval.

MacReady | 10-03-10 | 15:48

sloppy josef | 10-03-10 | 15:43
Waarom zou je een kritische blik op de PVV MOETEN hebben? Het staat mensen toch vrij om te stemmen op wie ze maar willen.

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:48

@MacReady | 10-03-10 | 15:48
Hulde!

Requiescat in pace | 10-03-10 | 15:48

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:01
U vergeet 'gezegend met een IQ dat boven dat van Bonnie St-Claire ligt' !
Banaal en kinderachtig, lutsert. Maar, het staat u wel...

gummischwanz | 10-03-10 | 15:49

sloppy josef | 10-03-10 | 15:36
Bedankt! En dat op basis van de terechte opmerking dat NL overspoeld is met kansarme gelukszoekers die tot in de lengte van dagen uit de staatsruif zullen vreten omdat ze werkschuw zijn en omdat hun werkeloosheid in stand wordt gehouden door de ultra linkse hulpverleners kerk die met hun roze zonnebril op iedereen met een afwijkend kleurtje de volle mep aan belastingpoet zonder sollicitatieplicht meegeven. Of ze even fijntjes wijzen op de groep 'zangers lichte volksmuziek' waar geen vacature voor komt. Ik teken er voor.
-
Los daarvan vind ik je een ongelooflijke loser die gespeend is van inhoud en het vermogen tot beredeneren.

Sliptong | 10-03-10 | 15:50

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:48
Voegt toe.
Of een figuur die zich verkneukelt om linkse mensen die bloedend op de grond liggen wiens neuzen zijn afgesneden.

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:50

gemeld door skepsis, ooh dan
Jezus wat een slechte journalistiek bedrijft die Nanninga, daar prik je wel heel snel doorheen. (of zou dat aan de achternaam liggen)
een toyota is een auto, maar een auto is niet automatisch een Toyota.
Een appels met peren onderzoek hebben we niets aan.
trouwens:
basisregel nr1 voor iedere wetenschapper / onderzoeker is " open staan voor iedere uitkomst, hoe gek deze ooit in eerste instantie ook lijkt", maar als men bij skepsis alleen met oogkleppen op naar de wereld blijft kijken, zullen ze nooit iets nieuws leren en blijft de wereld plat

broodje_worst | 10-03-10 | 15:51

@Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:48
.
kritisch uitspraken analyseren (3 voorbeelden):
.
kopvoddentax
buitenlander-deportaties
het Nederlands rechtssysteem is erger dan in Noord-Korea
.
als je kritisch bent (en een beetje intelligentie hebt) keer je je onmiddellijk af van dit soort uitspraken.

sloppy josef | 10-03-10 | 15:52

Lijkt me trouwens waanzinnig om copywriter te zijn voor die Andromeda Academie, waar Adema zich heeft laten oplichten. Haast nog beter dan losgaan als redacteur van GS.. ;)

F. von Zeikhoven | 10-03-10 | 15:52

@ broodje_worst | 10-03-10 | 15:51
Verander je nick anders in broodje_aap? Je zit toch zeker niet die kwakzalverij van die Nei te verdedigen? Mafkees......

F. von Zeikhoven | 10-03-10 | 15:54

leuk dat mensen zeggen dat het niets uitmaakt. Vast niets te maken met feit dat ze PVV'er is. Ben benieuwd wat ze zeggen als een moslim geld verdient in 'alternatieve' handeltjes.

TabulaRasa | 10-03-10 | 15:54

Sliptong | 10-03-10 | 15:50
Luister:
De PVV maakt die problemen groter en gaat ze niet oplossen.
Begrijp je dat?

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:54

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:46
Religie en alternatieve geneeswijze zijn twee heel verschillende dingen.

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:56

@michzelluf | 10-03-10 | 15:44
Het stukje huid bij mijn broekzak is echt niet mooier geworden door mijn mobiel.
En die kan ik vergelijken met de andere kant!
Mijn vraag is: waar heb je mee vergeleken dat je tot die conclusie komt? Overigens, via google scholar kom je ook op chort studies uit dat 61% van dergelijke onderzoeken de proefopzetten niet goed heeft uitgevoerd. Moest de farmaceutische industrie eens doen...

blinde kip | 10-03-10 | 15:56

Ah. De nietsontziende hetzes van GS hebben zich, na vorige week woensdag, verplaatst naar het kamp van de nieuwe gevestigde orde.

Bakito | 10-03-10 | 15:56

sloppy josef | 10-03-10 | 15:52
Kopvoddentaks was dom, geef ik toe. Deporteren heb ik nooit gehoord. Qua rechtsysteem wil ik hem wel gelijk geven, dat is zo door en door rot.

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:57

@Sliptong | 10-03-10 | 15:50
.
dat kan. maar je uitspraken zijn van een ongeëvenaarde troosteloze diepte, die voorbij gaan aan elk respect voor je medemens. jouw normen en waarden zijn uiterst licht en egoïstisch. dat kan. jammer; dat wel. wij als Nederland hebben 60 jaar geprobeerd om een herhaling te voorkomen wat er met de Joden is gebeurt.
.
het is mislukt. op jou gelet, en je matties op gs. de moslims zijn nu aan de klos. of moet ik zeggen; iedereen die niet zo goed Nederlands praat en een snor heeft ;)

sloppy josef | 10-03-10 | 15:57

Met d'r inteelt hoofd.

de_hypotheker | 10-03-10 | 15:58

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:56
Bedoel je dat Islam niet geloofwaardig is en NEI wel?

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:58

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:54
Waarom zou Sliptong naar jou luisteren? Wat je schrijft is namelijk aantoonbaar dom en kortzichtig, dat begrijpt iedereen die de basisschool heeft afgerond.

Sanglier | 10-03-10 | 15:58

(15:45) Requiescat in pace, NLP wordt een empirische wetenschap genoemd.
En omdat het jij hier telkens zwendel noemt, zou ik dan wel eens willen weten hoe dát aangetoond is. Het eerste slachtoffer moet nog gevonden worden namelijk.


Bovendien, het is een manier van coachen, trainen (door o.a. beide hersenhelften zo optimaal mogelijk samen te laten werken).
Afijn, we zijn het dan wel eens dat ze toch niet zo dom is als je eerder betoogde.

Kudtkip | 10-03-10 | 15:59

Fleur en bijgeloof. Echt, dat kan niet. Dat is, dat is, dat is ...
net zo iets als GW met een feestneus op. (Je verwacht het niet maar als je het ziet denk je: dat kon je verwachten)

Koos Knak | 10-03-10 | 15:59

@ michzelluf | 10-03-10 | 15:34
Scheer je weg naar Niburu.nl! Ksst! Verder verdenk ik je er serieus van latent schizofreen te zijn. Daar heb je pillen voor waarvan de werking overigens ook niet bekend is. Een eufemisme voor placebo. U ziet, de menselijke geest -bestaan nooit wetenschappelijk aangetoond- is tot veel in staat.

F. von Zeikhoven | 10-03-10 | 16:00

Fleur en Marianne zijn lief.

Wijnand Duyvendak | 10-03-10 | 16:01

Ah, GS heeft iets knulligs gevonden om aan te tonen dat ze ook 'kritisch' naar de PVV kijken en heus niet alleen maar klapvee zijn voor de PVV. Razend knap en vooral zeer overtuigend.......

Het Koude Gooi | 10-03-10 | 16:02

lekker belangrijk
en ja, Fleur is ook gewoon leuk.

macflipper | 10-03-10 | 16:03

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:54
Waar lees jij dat ik denk dat de PVV de problemen in dit land gaat oplossen? Ik vind wel dat de PVV in een coalitie moet gaan regeren. Een ruk naar rechts is in mijn ogen, gaan we weer met die meningen, noodzakelijk om bepaalde problemen keihard aan te pakken. De softe aanpak van bijvoorbeeld Marokkaans straattuig werkt niet. Ik geef ze een kans. En met een goed liberaal economisch beleid van de VVD gaat NL de goede richting op. En wat ik ook zo goed vind van de PVV is het Islam debat. De Islam is gevaarlijk en intolerant. Dat is m.i. niet wenselijk in onze samenleving en moet afgeremd worden.

Sliptong | 10-03-10 | 16:03

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:58
Nee. De islam predikt haat en ongelijkheid, NEI niet.

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 16:04

Sanglier | 10-03-10 | 15:58
Ik pik dit niet sanglier!
Als Geert bij de BBC de Al Qaida magneet wil uithangen dan is dat wat mij betreft de opperste domheid. 1) politiek en religie zijn gescheiden. 2) een gelukzoekende politieke partij in Nederland moet in NL politiek bedrijven.

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:04

daar is geen kruid tegen gewassen. let maar op, als het zover is mengt ze haar gif door het drinkwater.

@raket | 10-03-10 | 16:06

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 16:04
Ik heb een karakterschets gemaakt van 5/6/7 falende PVVers. ( Einde van de Domheid | 10-03-10 | 15:46 en | 15:50) Wat wil jij? Ze een regeringspositie aanbieden in de hoop dat het nog iets wordt?

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:07

@Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 15:57
.
"'Miljoenen, tientallen miljoenen' mensen moeten uit Europa gedeporteerd worden volgens PVV-leider Geert Wilders."
.
voor de goede orde: we hebben het hier over een 60 jaar oude ()edoch beproefde) methode.

sloppy josef | 10-03-10 | 16:07

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:07
Zoals ik al eerder heb gezegd, beste EvdD, maakt het mij geen fuck uit wat iemand doet. Dit is toch niet terug te vinden in haar beleid?

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 16:08

sloppy josef | 10-03-10 | 16:07
Bronnetje?

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 16:09

Zo zo Geenstijl, zowaar eens een 'kattig' bericht over de PeeVeeVee. Je zou bijna nog eens gaan denken dat jullie echt journalistiek / politiek onafhankelijk zijn. Ga zo door zou ik zeggen.

Gewoon Niels | 10-03-10 | 16:10

Jawel Harry Wijnschenk en Winny de Jong kom er ook maar in. Het is het onvermijdelijke lot voor de PVV. Baantjesjagers, gelukszoekers, het lot van de PVV zal niet anders zijn. Hero, Dion, Frits, Fleur en straks nog 20 toppertjes erbij.

beenthere | 10-03-10 | 16:10

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 16:08
Natuurijk wel. Ander meld je het toch niet in je CV?
Het betekent toch iets voor je als je het bestudeerd en er vervolgens jezelf niet ervan losmaakt?

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:11

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:04
Je raaskalt. Politiek en religie zijn alleen in theorie gescheiden en de PVV verkondigt een boodschap die veel mensen aanspreekt. Mensen die de toon van de boodschap van de PVV laat prevaleren boven de inhoud zijn kortzichtig. De oprechte boosheid van Geert is minder erg dan het opzettelijk wegkijken van onnozele linkse luchtfietsers.

Sanglier | 10-03-10 | 16:12

Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 16:09

Deze Adolf Eichman impressie van Wilders was tijdens een interview voor de Deense TV. Is destijds hier op GS stijl ook uitgebreid besproken. Ik schat ongeveer een jaar geleden.

Redoutable | 10-03-10 | 16:13

@Kudtkip | 10-03-10 | 15:59

Ook empirische wetenschap is bewijsbaar, namelijk door statistische analyse. Gewoon twee testgroepen, de ene echt behandelen, de andere als testgroep voor het placeboeffect. En hup, daar is een wetenschappelijk artikel.


Dus wijst u maar. Wat moet ik lezen als wetenschappelijke onderbouwing?

Requiescat in pace | 10-03-10 | 16:13

Sanglier | 10-03-10 | 16:12
Ik ben tegen straattuig en Islamiseerders en tegen de PVV en linkse kongsies!

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:14

sloppy josef | 10-03-10 | 15:57
Wederom een kapitale inschattingsfout. Je kent mij (gelukkig) niet. Ik heb de volste compassie met mensen die er iets van willen maken. Ik ben fel tegen een ongeremde stroom mensen die massaal aanspraak maken op onze sociale voorzieningen zonder dat zij de intentie hebben hun steentje bij te dragen aan onze maatschappij. De cijfers bewijzen het om nog maar te zwijgen over de criminaliteitscijfers waar allochtonen laten we zeggen bovengemiddeld *KUCH* aanwezig zijn. Da's 1.
-
Dan de welbekende truc van 6 miljoen. Volgens mij draai jij de zaken nu om. Wie maakt er hier nu deel uit van een totalitaire, achterlijke ideologie? Ik? Wie wind er geen doekjes (hoe toepasselijk) om dat zij een wereldkalifaat willen stichten? Wie is er hier intolerant tegen vrouwen/ homo's / anders denkenden / anders gelovigen? Zal ik u zeggen wie: de Islam.
Waar haal je het vandaan dat Wilders een soort tweede Hitler is? Wilders is een gevolg, geen oorzaak. Als de zittende partijen meer oog hadden gehad voor de problemen die kunnen en dus ontstaan zijn met massaimmigratie had GW helemaal niet bestaan. Als zij het politieapparaat niet zo hadden uitgekleed, had GW niet bestaan. Als zij het onderwijs niet tot op de fundatie hadden afgebroken, had GW niet bestaan.
-
Het zal u hoogstwaarschijnlijk verbazen maar zelfs een 'neonazi' als ik heb allochtone vrienden. Mensen die wél hun best doen en hun steentje bijdragen.
-
Toedels achterlijke kraker. Mensen zoals u kan ik missen als kiespijn met je ongenuanceerde, domme uitspraken. Val lekker deaud.

Sliptong | 10-03-10 | 16:15

@Steilloos ten Onder | 10-03-10 | 16:09
.
209.85.229.132...
.
er is nog véél meer te vinden over het deporteren van miljoenen moslims door de pvv. ik heb alvast fondsen gespekt in veewagons en prikkeldraad. 'cause times are changing Steill :)

sloppy josef | 10-03-10 | 16:16

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:14
Dank u voor deze informatie. U mag nu doorlopen.

Sanglier | 10-03-10 | 16:17

Geloofde de simpele en bovenal zeer domme mens voorheen in het aanbidden van gipsen maria beeldjes, kruisjes van hardhout, handoplegging van een geestelijke, het drinken van heilig water uit een dito heilige bron in een heilge grot van een heilige berg, het tellen van kralen aan een ketting, het murmelen van een gebedje om je te genezen, een offer brengen aan de kerk, de ring kussen van de kardinaal; nee dat is nog lang niet alles.
De para maffia heeft nog een paar trucjes extra bedacht, een kanker genees CD en dergelijke waanzin.......
En er zijn nog steeds horden stakkers die er als een blinde kudde in geloven.
En als je gelooft dan kan de zwaarste steen niet zinken (iets met magnetisme).

Koningsluis | 10-03-10 | 16:18

@Sliptong | 10-03-10 | 16:15 "heeft" ipv "heb" voor "allochtone". Voor de zeiklullo's onder ons.

Sliptong | 10-03-10 | 16:18

Ze mag mijn kwak wel even komen zalven.

En-el Hak | 10-03-10 | 16:20

Sanglier | 10-03-10 | 16:17
En ga jij maar fijn je bullshit NEI doen.

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:21

Een kwakzalver is toch iemand die voor ieder probleem of kwaaltje een oplossing beweert te hebben en met mooie woorden en beloftes mensen vervolgens een oor aannaait?
Nou dan! Dan zit mw. Agema toch bij de juiste partij.
Die geblondeerde mediageile gek is toch wel de über-kwakzalver van het land.

leo de pejo | 10-03-10 | 16:22

Vrouwen geloven toch allemaal in dit soort bullshit? Daar draait die hele alternatieve troep op, de goedgelovigheid van die domme wijven.

dikkegek | 10-03-10 | 16:22

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:21
Dank u voor het advies. Ik zal het in beraad nemen.
Denkt u eraan dat u vooral een beetje dóórloopt?

Sanglier | 10-03-10 | 16:25

Niks bijzonders aan de hand een ex van mij leerde op een geschifte brainwash sessie van Landmark Rob Oudkerk kennen die ze uiteraard gratis heeft afgezogen en nu is hij bestuurslid in haar stichtingkje voor debiele (ex)partners van junkies die uiteraard ook vet uit de subsidieruif loopt te vreten.

zambezi | 10-03-10 | 16:25

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:04
Ik ben tegen mensen die mij iets voorschrijven. Behoudens mijn huisarts, uiteraard.
Luister:
Jij jouw mening, ik de mijne. Ik heb je in het verleden al meermalen gelijk gegeven op onderdelen waar ook ik het mee eens ben maar het blijft geen feest. Ik heb trouwens nog geen antwoord van je op: Sliptong | 10-03-10 | 16:03.

Sliptong | 10-03-10 | 16:27

Dus even op een rijtje:

Dion Graus: vrouwenmishandelaar en megalomaan.
Hero Brinkman: barmannenmishandelaar en randmongool.
Fleur Agema: heks en kwakzalver.
Richard de Mos: zwakzinnige en Slechtste. Debater. Ooit.
Geert Wilders: mensenverminker (knieen schieten!), mensen-met-dierenvergelijker (kopvoddentaks!) en Slechtste. Regisseur. Ooit. (Fitna!)

Da's kwaliteit, da's een partij waarop je stemt! STEMMEN JONGENS, STEMMEN OP DIE PARTIJ! Ik kijk nu al uit naar de overige twintig zetels die gevuld moeten worden met een hele sloot nieuwe randmongolen.

Goed lezen! | 10-03-10 | 16:29

Heeeelp. Stop de demonisering van de PVV. Nu begint GS ook al ! :-))
*lachend browser sluiten gaat*

brunz | 10-03-10 | 16:33

(16:13) Requiescat in pace, in de gauwigheid deze link kunnen vinden. www.rietbroek.net...
Staat overigens informatie in die tegenwoordig bij elke communicatie-training wordt gegeven. Zoals dat lichaamstaal de voornaamste bron is waarop wordt gelet, wat iemand ook leutert.


Goed, nu jij met een link dat het zwendel is.
Ik ga intussen koken.

Kudtkip | 10-03-10 | 16:34

-weggejorist-

An die ARBEIT | 10-03-10 | 16:34

Sliptong | 10-03-10 | 16:27
Ik mag hopen dat je bij serieuze kwesties wel een second opinion aanvraagt.
Wat betreft de politiek is het gemakkelijk. We hebben een middenregering gehad die de gekte van links en rechts buit de deur kon houden (of gefilterd door kon laten) Dat is opgeblazen. Willen we nu een rechtse regering die over 4 jaar weer ongedaan gemaakt gaat worden door een linkse?
Ik denk dat het tijd is voor een nationaal kabinet. Met dien verstande dat ik bij de PVV nog niemand heb gezien die ministeriabel is en loyaal aan Nederland. Ik zeg dit bewust omdat TEGEN de Islam zijn niet automatisch 'loyaal aan Nederland' betekent. Je kunt bijvoorbeeld vinden dat de popmuziek niet deugt maar dat wil nog niet zeggen dat je iets beters kunt maken. Spruyt Verwaayen, Aptroot Teeven komen ter rechterzijde veel meer in beeld dan die relnichten van PVV.

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:35

is NLP en daar fleurt men van op.

van Nazareth | 10-03-10 | 16:35

@Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:04
Wat loop je toch steeds te zeuren over Wilders als Al Qaida-magneet? Ben je soms bang dat hij met zijn uitlatingen een aanslag in NL in de hand werkt? Zulke dingen doen moslims toch helemaal niet, dat weet jij best! Hoe stigmatiserend!

Hetze Haatstra | 10-03-10 | 16:39

Sliptong | 10-03-10 | 16:27
Voor de UK speech vond ik het wel best dat een angry ass een beetje de uitwassen mee ging zitten bepiepelen. Maar sinds deze speech heb ik sterk het gevoel dat GW radical Islam elementen globaal wil uitlokken om dan 'ziejewel' te kunnen zeggen.
Er is voor alles een tijd een plaats en een toon.

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:40

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:35
Welk diepgaand politiek inzicht ligt aan de basis van uw visie? Het besef dat u het ook niet weet?

Sanglier | 10-03-10 | 16:40

De aanval is definitief geopend :D dat werd tijd gs

-sjaak- | 10-03-10 | 16:40

Het lijkt wel of al die coaches van tegenwoordig helemaal van de pot gerukt zijn!

Baugnez | 10-03-10 | 16:40

sloppy josef | 10-03-10 | 16:07
Waarom is deporteren een slecht idee?
De harde én de zachte aanpak falen.

van Nazareth | 10-03-10 | 16:41

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:35
Ik pik dit niet EvdD! *PROEST*. Wat ik wil is een ruk naar rechts. Ik vind zelfs een minderheidskabinet met gedoogsteun van de PVV goed. Ik ben het geloof in de gevestigde orde verloren en kijk reikhalzend uit naar 9 juni a.s. en daarna. Maak u geen illusie: als niemand stelling inneemt tegen de totalitaire Islam gaat het helemaal de verkeerde kant op!

Sliptong | 10-03-10 | 16:44

Sanglier | 10-03-10 | 16:40
Als het je interesseert dan onderzoek je dingen voordat je naar conclusies springt:
www.trouw.nl...
Je kunt dan een waterscheiding aanbrengen zonder in blasfemistsiche krachttermen te vervallen.
*loopt door, groet Sanglier.*

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:45

Boffen voor Fleur dat haar baas van de afdeling Islamietenvervolging is en niet van de afdeling Heksenvervolging. En gelukkig is de Spaanse Inquisitie in 1834 afgeschaft. Ze kan dus zonder gevaar of bezwaar in Tralalalaland blijven wonen.

drOetker | 10-03-10 | 16:46

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:40
En daarmee bewijs je dus dat je het echt niet snapt. Onze samenleving moet zich constant aanpassen aan de Islam. Nooit andersom. Wij moeten integreren in hun belevingswereld. Wij moeten overal maar begrip voor hebben en andersom? Geen begrip. Wij zijn verderfelijke untermenschen die met het zwaard moeten worden gedood. Die strijd komt evdd. Alles heeft zijn tijd en plaats...

Sliptong | 10-03-10 | 16:48

Sliptong | 10-03-10 | 16:44
Maak jezelf niets wijs.
Iedereen neemt stelling tegen de radicale Islam. Miljarden worden daravoor ingezet, duizenden geven hun leven voor die zaak, al je email & GPS data worden daarvoor opgeslahgen. Ik vind het geen basis voor een aparte partij en die partij toont dat ook steeds beter aan. *echt even verder...*

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:48

Sliptong | 10-03-10 | 16:48
Point taken, it will not happen.

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:49

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:48
Jij maakt mij niets wijzer. Ik maak mijzelf wijs door te lezen evdd. Einde van de Deaude discussie.

Sliptong | 10-03-10 | 16:51

"Ik zal het je nog gekker vertellen.
Er zitten in de Tweede Kamer een heleboel mensen die denken dat bidden genezend werkt en vrede brengt .
En ook mensen, die ondanks alle armoe, onrecht, zuiveringen, moord, oorlog, onderdrukking, goelags en ecologische rampen, nog steeds in het socialisme geloven! (dat stel gelooft meestal óók nog in het IPCC, snap je zoiets nou).
Minstens even gek, lijkt me!"

Kan het alleen maar helemaal met je eens zijn.

geraard | 10-03-10 | 16:52

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:49
Zo vlak voor het Einde van de Dag: agree to disagree.

Sliptong | 10-03-10 | 16:53

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 16:45
Het ontstaan van de islam is niet interessant en in geen enkel opzicht relevant.
Lees de koran eens. Daar staan dingen in die voor vele islamitische malloten zo relevant zijn dat ze er een motivatie in vinden om barbaars gedrag te vertonen.

Sanglier | 10-03-10 | 16:55

En gewoon met z'n alle op de PVV blijven stemmen..... Lutsers....

Sydough | 10-03-10 | 16:58

Sliptong | 10-03-10 | 16:48
Ooit al eens nagedacht over de reden waarom de radicale Islam zo veel aanhangers kent? Heel veel Islamieten leven nog in feodale samenlevingen, vaak onder slechte omstandigheden met nauwelijks individuele vrijheid. Toen wij West-Europeanen onder vergelijkbare omstandigheden leefden moordden we er als christenen lustig op los om Het beloofde land te bevrijden (kruistochten) of om ketters te vervolgen (Hugenoten vervolging, Spaanse inquisitie etc.). Daar is pas een einde aangekomen met de Verlichting, secularisatie en industriele revolutie de afgelopen 150 jaar. Dit heeft geleid tot emancipatie van de onderste lagen in de samenleving en tot relatieve rust en stabiliteit (na de nodige wereldoorlogen waarin we nog de religie van het nationalisme moesten afschudden weliswaar). De Islam heeft dit hele proces nog te doorlopen, dus we moeten nog een paar eeuwen geduld hebben. (Of ze een handje helpen door ze serieus te nemen en te werken aan educatie en emancipatie.)

drOetker | 10-03-10 | 17:02

"Tell Sell-arts"?

cekars | 10-03-10 | 17:04

michzelluf | 10-03-10 | 15:42

Er gaan bij mij altijd alarmbellen rinkelen wanneer ik iemand de woorden: "false-flag operation", "inside job" of "vapor trails" hoor/zie gebruiken. Ook in dit geval blijkt het weer volledig terecht >.

White_Tiger | 10-03-10 | 17:07

Heksenjacht, die hadden we nog niet gehad...

Snouck Hurgronje | 10-03-10 | 17:13

White_Tiger | 10-03-10 | 17:07

Waar blijkt dat dan uit?

michzelluf | 10-03-10 | 17:18

ik heb hier ook zo'n boekje, het chakra werkboek. Leuk hoor die energiecentra, vroeger met shoalin kempo werd daar ook heel veel aandacht aan besteed. Maar goed, allemaal leuk voor thuis en voor de vechtsport maar verder niet.

sufkut | 10-03-10 | 17:19

Dion Graus, Fleur Agema... Zijn alweer 2 gekken in die partij hè?

Geile Markeerstift | 10-03-10 | 17:21

F. von Zeikhoven | 10-03-10 | 16:00

Latent--> moet talent zijn...en de rest is een vorm van een Pavlov reactie waar 95% van de reaguurders zich veilig in voelt...maar ondertussen.

Een mening wordt vaak gevormd op basis wat het vaakst wordt genoemd...en wat mensen vaak meemaken in hun eigen leven. Zweeds vooraanstaand onderzoek heeft aangetoond dat dit zo is. Dus mensen met een IQ>130 kunnen easy gemanipuleerd worden en dat heb ik al vaak gezien...


michzelluf | 10-03-10 | 17:26

@Geile Markeerstift | 10-03-10 | 17:21
en dan is het opeens wél een partij. ik dacht dat geert alles voor het zeggen had?
ps: je vernedert jezelf.

Snouck Hurgronje | 10-03-10 | 17:29

@michzelluf | 10-03-10 | 17:26
Met een iq van bóven de 130? Meen je dat nou?

Snouck Hurgronje | 10-03-10 | 17:30

michzelluf | 10-03-10 | 17:18

Dat blijk grotendeels uit je betoog van 15:34. En het feit de je je gelijk wat betreft magneten schijnt te baseren op het voorspellen van de CO² hoax en economische crisis.

Begrijp me niet verkeerd, dat verhaal van die boten en de kapitein die mensen bovendeks sleurt omdat ze anders doodgaan binnen 3 dagen klinkt buitengewoon fascinerend. Maar een paar linkjes met info, of wellicht maritieme regels (me dunkt dat zoiets dan een regel is voor kapiteins op een schip) komen nou eenmaal veel overtuigender over dan beoogde voorspellingen uit het verleden.

White_Tiger | 10-03-10 | 17:31

He, poten af van Fleur gast. (Leuke poging om de linkse reaguurders tevreden te houden.)

funkyd | 10-03-10 | 17:34

Sanglier | 10-03-10 | 16:55
Het onstaan van de Koran is in alle opzichten belangrijk.
Uit dit nderzoek blijkt dat de Koran uit verschillende bronnen en stijlen lijkt te zijn voortgekomen. Dat betekent dat het dus niet een en onveranderlijk woord van God is. Dat laat dus ruimte om de geweldadige frases. (Vervolg en dood Joden en Christenen totdat ze gratis geld geven.) te interpreteren als niet-authentiek.
Noem dat maar niet belangrijk.
Man, daar draait de hele taliban op!

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 17:34

Je hebt natuurlijk ook ministers van Volksgezondheid die graag een paar honderd miljoen aan een of andere Mexicaanse griep hoax uitgeven, opdat Ab Oosterhuis en zijn vriendjes bij de farmaceutische industrie weer een hoop centjes kunnen verdelen.
Veel erger kan het dus niet worden. Vrouwen in de politiek is trouwens sowieso FAAL! PVV'ers vormen daar natuurlijk geen uitzondering op.

VerenigdeNederlanden | 10-03-10 | 17:36

"Het is wetenschappelijk bewezen dat als men bewust iets zegt waarmee het onderbewuste incongruent is, er een spierverslapping optreedt."

Hoe wil je dit wetenschappelijk bewijzen?

zootklak | 10-03-10 | 17:39

Dus als ik het goed begrijp bestaat de PVV fractie uit een geblondeerde xenofoob, een liegende, vrouwen meppende dieren fanaticus, een alcoholische en gewelddadige ex-agent en een oplichtende kwakzalver?

beetjemoe | 10-03-10 | 17:40

Boeiend, we hebben allemaal wel iets. Zolang ze het niemand opdringt en ze er zelf in gelooft/plezier aan beleeft lijkt het mij een non-isue.

d_2k | 10-03-10 | 17:40

@Einde van de Domheid | 10-03-10 | 17:34
Het is zeer wel mogelijk islam eindeloos te nuanceren. Het soefisme bijvoorbeeld is altijd aanwezig geweest sinds de eerste eeuwen van islam. De fundamentalistische kracht van logische, letterlijke interpretatie als enige en universele waarheid is echter nog altijd dominant. Koran vormt feitelijk de basis voor een imperialistisch, militaristisch dogma,

Snouck Hurgronje | 10-03-10 | 17:41

beetjemoe | 10-03-10 | 17:40

Klopt wel zo ongeveer. Maar maak jezelf geen illusies. Dit lijstje kunnen we voortzetten vanaf kamerlid nr.1 tm kamerlid nr. 150. Die baan trekt op een of andere manier de grootste debielen van dit land aan. Nouja, mensen die net hoog opgeleid genoeg zijn om in de kamer aan de slag te mogen, maar te laag opgeleid voor alle banen waar je echt intellectuele vermogens voor nodig hebt.

VerenigdeNederlanden | 10-03-10 | 17:45

Als ze nou nog eens iets nuttigs deed in de tweede Kamer. Een amendementje erdoor krijgen of zo. Maar nee. Alweer een aanhangster van de protocollen van de wijzen van Zion.

Spastcommando | 10-03-10 | 17:48

Fleur +1

saintinel | 10-03-10 | 17:52

Dus zij is lid van een soort sekte, Geert wil je zo vriendelijk zijn om haar uit de partij te schoppen, Dank-u.

Russian 4.0 | 10-03-10 | 18:02

Russian 4.0 | 10-03-10 | 18:00

Geert schopt niets eruit.
Hij is het er helemaal mee eens. Hij weet namelijk tot in detail hiervan.

propper1000 | 10-03-10 | 18:04

Een tweede kamer vol met dit soort vage types lijkt mij het proberen waard. Laten we gewoon een klucht maken van de politiek. Stemt allen PVV!

WalterS | 10-03-10 | 18:09

Begrijp me niet verkeerd, dat verhaal van die boten en de kapitein die mensen bovendeks sleurt omdat ze anders doodgaan binnen 3 dagen klinkt buitengewoon fascinerend. Maar een paar linkjes met info, of wellicht maritieme regels (me dunkt dat zoiets dan een regel is voor kapiteins op een schip) komen nou eenmaal veel overtuigender over dan beoogde voorspellingen uit het verleden.

White_Tiger | 10-03-10 | 17:31

Ik zou zeggen: ''Begrijp MIJ niet verkeerd''. Maar goed communicatie is geven en ontvangen en ik moet de schuld ook naar mijn eigen trekken, wanneer iets niet duidelijk is.

michzelluf | 10-03-10 | 18:15

... je moet wel onwijs dom zijn als je PVV stemt!

Warren Buffet | 10-03-10 | 18:23

Vrouwen, altijd onzeker en zoekende voor een verklaring van hun hormonen fluctuaties bij anderen.
Deal with your life, zou ik zeggen.

Zo jammer! | 10-03-10 | 18:25

@Warren Buffet | 10-03-10 | 18:23
Precies, je moet stemmen op de PvdA, die hebben kamerleden van kwaliteit...*PROEST*

Lord_Crapsalot_II | 10-03-10 | 18:36

Lord_Crapsalot_II | 10-03-10 | 18:36
Als je een PvdA'ert een wapen in zijn smoel douwt, hem of haar bespuugt, en dreigt te doden omdat hij of zij een bepaalde ideologische richting niet wenst in te gaan.
Ziet de PvdA'ert het nog niet. D66 is van het zelfde laken en pak.
Landsbelang komt ter sprake, wat mij betreft, bij deze twee partijen.
Het CDA is al duidelijk. Laf. Keren de wang toe, tot die rood ziet, en uiteindelijk onderworpen. Zoals zoveel gristenen in de Wereld.

Zo jammer! | 10-03-10 | 18:45

Einde van de Domheid | 10-03-10 | 17:34
De ontstaansgeschiedenis van de islam is absoluut onbelangrijk omdat die niets toevoegt aan het feit dat de islam op dit moment een achterlijke en barbaarse cultuur voorstaat die zonodig op bloedige wijze dient te worden verspreid. Of de koran nou een verzameling christelijke citaten is of dat het verzinsels zijn van een seksverslaafde criminele pedofiel maakt de inhoud niet minder inspirerend voor terroristen, jodenhaatmocro's en andere islamitisch tuig.
.
Ik begrijp best dat je als vers intellectueel visionair superieure gedachten over dit soort onderwerpen hebt en als je denkt dat de taliban zich ook maar iets van die voor hen "onhandige" ontstaansgeschiedenis zullen aantrekken zou je als testcase jouw verhaal over authenticiteit eens op een vrijdagavond in een moskee kunnen verkondigen. Succes!

Sanglier | 10-03-10 | 18:49

@Warren Buffet 18:23
Ik zou het niet zo formuleren. Volgens mij moet het je gene reedt kunnen schelen
dat ons land door die minkukels van de PVV naar de kloten wordt geholpen.

mark twain | 10-03-10 | 18:55

Vrouwen en politiek gaat niet zo goed samen.

fjordman | 10-03-10 | 19:00

was Nico Haak niet aan de biostabil overleden ;-)

S. Quentin Quale | 10-03-10 | 19:04

Vraag haar ook eens over de Islam, als het op vrouwen zaken neer komt.
Menig Feministe, links ondersteund, geeft geen mening meer.
Straks zullen de feministen hoofddoeken gaan accepteren, anders worden ze in elkaar gemept. Op de linkse steun hoeven ze in ieder geval niet meer te rekenen.
Die kiezen voor de-evolutie.

Zo jammer! | 10-03-10 | 19:05

Klink wil verder als minister van VWS

juriste | 10-03-10 | 19:18

Ik verkoop mijn biostabiel (goldlookish met edelachtig siermetalen inlay) aan de hoogste bieder (vanaf 400 euries).
Ik heb er fantastische resultaten mee behaald. Mijn ying is nu ver boven gemiddeld en mijn yang hangt weer volledig in evenwicht onder mijn glutei.
Een beller is sneller maar dat hou je toch.

ojédiaré | 10-03-10 | 19:19

ojédiaré | 10-03-10 | 19:19
Roflol

Zo jammer! | 10-03-10 | 19:27

@S. Quentin Quale
Dat was de bioregulator.. zo'n armband. Tijdens of vlak na zo'n advertentiereeks met ' ik doe hem nooit meer af...' is ie plotseling overleden.

PKE | 10-03-10 | 19:42

Dat krijg je dus als je partij wat snel groeit... Wanneer heb ik dat toch eerder gezien? Hhmm...

uberdude | 10-03-10 | 19:45

/giggle..
fleur blijft liev, toverkol of niet....

repulse | 10-03-10 | 19:59

Fleur doet alles op gevoel.
(en niet op verstand)

Cazi | 10-03-10 | 20:14

De conclusie is dus:
de biostabil is even betrouwbaar als de PVV van ( ik zou het bijna vergeten) verdachte Geert wilders

propper1000 | 10-03-10 | 20:17

Een gore boshoer is't.

Pa Cartwright | 10-03-10 | 20:33

@beetje moe 17.40u.
Beetje moe van jezelf neem ik aan?

rien6139 | 10-03-10 | 20:35

Wat een gezeur over Fleur...fleurgezeur zeg maar.Ik heb nog nooit mijn stem aan een vrouw gegeven,denk dat Fleur een grote kans maakt:-)

HamVraag | 10-03-10 | 20:39

Blijken ze bij de SGP tóch gelijk te hebben. Vrouwen kunnen niet logisch denken. Daarom horen ze achter het aanrecht. Cramer, Ter Horst, Vogelaar en nu weer Fleur Agema. Hop, terug naar het fornuis!

Ivoren Toren | 10-03-10 | 20:41

NEI ?! ...ik heb hier een tv staan van dat merk ......nee echt !!

RugOp81 | 10-03-10 | 20:42

Cazi | 10-03-10 | 20:14

Wat is volgens jou dan verstand?

michzelluf | 10-03-10 | 20:47

Roy Martina... hahahah... dat is gewoon een kwakzalver en een oplichter.

Flippo | 10-03-10 | 21:08

Ik heb Fleurtje wel gemist de laatste tijd. Is ze ziek? Gaat ze uit de Kamer? Zal ze nog steeds de ENIGE vrouw zijn op de PVV lijst straks? Stel je de vergaderingen eens voor van die groep. Rond de tafel 15 mannenleden van de TK en rechts naast Geert Fleur. Ze zegt af en toe iets en niemand luistert want ze zitten allemaal te gluren naar die 15 jarige stagiaire van de Haagse Post. Ondankbaar beroep Fleurtje!

leverworst | 10-03-10 | 21:13

Gewoon een manier van geld maken, niets mis mee.

hansjansen2 | 10-03-10 | 21:25

De BioStabil ik kan echt niet meer zonder!! Eerst had ik buikklachten en door het gebruik van de BioStabil was het binne zes maanden over! Een leven zonder BS ondenkbaar....

Thunderist | 10-03-10 | 21:38

Dat wijf is dus knettergek.

Dundunbanza | 10-03-10 | 21:44

waarom zouden heksen en zweverige types ook niet de politiek in mogen? Gristenen en moslims mogen en doen dat ook tenslotte. Waar zij in geloven mag dan staan geschreven, maar daar is dan ook alles mee gezegd. En voor de goede orde : van die bio-stabil geloof ik ook geen iota.

Blackbird73 | 10-03-10 | 22:13

En toch heb ik haar liever als Femke Valsema.

janluluitdebiertent | 10-03-10 | 22:18

Ik wil Fleurtje ook wel eens deblokkeren.

Maar wat blackbird al zegt, Christenen, moslims, satanisten, wicca's, en voor mijn part Hare Krishna's mogen gerust in de kamer, want kerk en staat zijn tenslotte gescheiden, en hun overtuigingen laten ze maar lekker thuis, naturisten gaan toch ook niet naakt in de kamer zitten?

Ploertendodert | 10-03-10 | 23:04

Ik vind Fleur lief!

Rentboy | 10-03-10 | 23:57

kwakzalverij is van alle tijden en , helaas, onuitroeibaar. Neemt niet weg dat er onverschroken steling tegen genomen moet blijven worden. Dit is dus gewoon het zoveelste warhoofd

justinianus | 10-03-10 | 23:58

Ik heb die vent martina eens onder de loep gelegd.
Niet fris wat hij uitspookt; heeft hij van z'n vader.
Fleur : sterkte met je hocus pocus

Tochtige Gleuf | 11-03-10 | 00:20

De hele PvdA is knettergek. Mag zo'n Fleurtje dan een beetje excentriek zijn? Eigenlijk vind ik die linkse PvdAllochtonen-aanhangers een soort landverraders. En ik ben verdomd niet de enige. Daarom stemmen we PVV. Meer tégen de anderen dan vóór Geert de malle blonde. En de democratie dan? Ocherme gie geleuft nog? Je kunt nog beter in God geloven, godverdomme.
En Kemal Atatürk zou de kopvoddentaks hebben toegejuicht. En Wilders' o-zo-ontzettend-belachelijke voorstel van geen hoofddoekjes in openbare gebouwen is WET in Turkije. Ja, helaas, ook daar is nu een in Allah gelovende griezel aan de macht die het werk van de Vader der Turken kapot wil maken.
Wat heb je toch tegen hoofddoekjes? Nou, hetzelfde wat een Jood heeft tegen hakenkruis-armbandjes. Als de Mohammedanen de nieuwe Nazis zijn, dan is hun klederdracht het nieuwe hakenkruis. En als ze gewonnen hebben, zal men huilen van ellende dat men Wilders nu heeft uitgelachen. En als ze het niet zijn, laat ze dan eens afstand nemen van hun eigen radikalinski's. Nee, dat deden de nette Moffen ook niet in de thirties. Daar is dan ook niets goeds van gekomen. En nu Wilders met de Nazis vergelijken, wat de kermende linksen zo graag doen, is zo verdomde irreëel. Hij is goddomme de enige echte antinazi die we nog hebben. Met gevaar voor eigen leven. Ten koste van AL zijn privacy. Hij heeft natuurlijk grote fouten, maar hij is de enige die voor ons opkomt.
En als die linkse reaguurders hier (er zijn er een aantal) zich vertwijfeld afvragen hoe het toch in godsnaam mogelijk is dat intelligente hoogopgeleide mensen toch op zoiets doms als de PVV stemmen, dan komt dat hierdoor.

caudillo | 11-03-10 | 00:27

Toch zijn dit soort dingen deal-breakertjes. De meer redenen om meer gekke pvda luitjes te vinden. Moet niet zo moeilijk zijn.

Da was ik nie... | 11-03-10 | 00:35

Jongens jongens toch dit hoeft niet eens over de p v v te gaan...als je in bullshit als biostabil of vinger genezen (want dat beweren ze) gelooft mag dat, je bent dan wel fucking stupid maar je mag het zelf weten (nu het nog legaal is een mening te hebben).
Maar als je nummer twee op de lijst bent van een partij dat straks misschien gaat regeren vind ik het genant dat je zo stupid bent. Punt. Religie is ook domjes, natuuuuurlijk, maar dit is echt scientology achtige shit. Gewoon genant.

pony | 11-03-10 | 01:09

Kortom............GS......zoekt ook een mweerderheid op rechts............>

spy-doctor | 11-03-10 | 01:16

Eh Geenstijl, niet praten over dingen waar jullie geen verstand van hebben. Dat jullie er lacherig over willen doen omdat jullie het niet snappen en daarom afdoen als kwakzalverij is een ding, maar laat de mensen die het wel snappen en wel weten waar ze over praten in hun waarde. Of nog beter, gewoon met rust. Die vallen jullie per slot van rekening ook niet lastig.

negers zijn zwart | 11-03-10 | 09:21

@ pony | 11-03-10 | 01:09 Jij hebt dus duidelijk ook geen idee waar je het over hebt met je opmerking over scientology. Meditatie is dus ook bullshit? En Tai Chi? Zulln we Yoga dan maar ook op die hoop gooien? O, en dan vergeten we reiki ook maar even niet, want die tientallen miljoenen mensen in China en in de rest van de wereld hebben het natuurlijk allemaal mis, terwijl GS het als enige bij het juiste eind heeft. Hoe dom van mij.

negers zijn zwart | 11-03-10 | 09:25

Go Fleur. Kan niet wachten op een goede Bitchfight in de Kamer tussen haar en Albayrak. Grrr

lifecouldbesimple | 11-03-10 | 09:26

justinianus | 10-03-10 | 23:58 Domheid en onwetendheid zijn ook val alle tijden. Net zoals kortzichtigheid en alles uitlachen wat je niet snapt.

negers zijn zwart | 11-03-10 | 09:28

negers zijn zwart | 11-03-10 | 09:21
Ach, u heeft er verstand van? U bent niet dom en onwetend?

Schoorsteenveger | 11-03-10 | 09:40

Eenieder die stemt op PVV is erg ondoordacht bezig. Verder dan een aktiegroep zou de PVV zichzelf nooit mogen ontwikkelen.

Het is een zwak aftreksel van LPF waar de gehele structuur is gebasseerd op holle woorden zonder effectieve bijdrage to verbetering.


endansenmaar | 11-03-10 | 10:39

Fleur is liev.

LJBrinkhorst | 11-03-10 | 11:21

@ Schoorsteenveger | 11-03-10 | 09:40 Zo mag je het uitdrukken ja. Ik denk inmiddels over genoemde zaken een goed woordje te kunnen meespreken, met beide benen op de grond overigens. Ik heb verbazingwekkende resultaten gezien op basis van alternatieve geneeskunde. Dat mensen maar gewoon belachelijk maken wat ze zelf niet snappen, uit meelachen met de groep en/of pure onwetendheid, kan ik dan ook niet goed verkroppen.

negers zijn zwart | 11-03-10 | 12:03

@ endansenmaar | 11-03-10 | 10:39 De kabinetten Balk hebben zoveel goeds gebracht wil je zeggen? Nee beste jongen, laat het roer maar eens radicaal om gaan in Nederland. Een frisse wind is hard nodig. Ook al krijgen sommigen hun eigen geur terug in het gezicht en vinden sommigen dat niet lekker ruiken.

negers zijn zwart | 11-03-10 | 12:06

Who cares? Ik zou haar doen, heel veel liever dan die PvdA trollen!

Eventhorizon | 11-03-10 | 12:54

@negers zijn zwart | 11-03-10 | 12:06
Ik denk niet dat iemand hier gelooft dat Balkende iets goeds heeft gebracht. Maar dat zal voornamelijk met CDA te maken hebben.

Radicaal omgooien, prima, maar een zooitje ongeregelde leeghoofden ala PVV? Eén blik is al genoeg om doorheen te prikken, maar doe ff wat research en je ziet dat behalve Wilders er geen enkele slimmerik zit.

Ik mis Paars. Tuurlijk, er zaten nadelen aan, maar over het algemeen zag Nederland er een stuk beter uit. Geen Christelijke bullshit en economisch ging het prima. Op sociaal vlak viel er wat te wensen over (shame on you, 'sociaal' PvdA) maar goed...

Ik ben meer voor een links geluid. Het valt niet te ontkennen dat linkse (en anti-Wilders-)partijen het intelligenst uit de hoek komen in de Tweede Kamer. Femke Halsema en Alexander Pechtold bijvoorbeeld. Laat die het land maar eens regeren. Ik ben moe van religieuze politiek en rechts Nederland. Dat hebben we de laatste 8 jaar al moeten doorstaan met Balkenende met onder andere LPF en VVD.

Nee bedankt...

Groen12 | 12-03-10 | 01:47

De PVV is ook een soort kwakzalversgenoodschap. Politiek op basis van one-liners zonder oplossingen.

Cuban8 | 12-03-10 | 10:37
Tip de Redactie