Twente-fans beboet voor redden mensenleven
Ja hoor. Daar gaan we weer. In de reeks: Er Mag Ook Helemaal Niks Meer In Dit Ooit Zo Leuke Landje Dat Thans Wordt Verpest Door Overijverige Pennenlikkers Zonder Enig Besef Van Realiteit stellen wij u voor aan de heren Nijhuis uit Borne en Oosterik uit Saasveld. Twee vrolijke knapen uit het oost'n des lands en vurig supporter van de trotse Eredivisie-koploper uit Enschede: FC Twente. Dus toen afgelopen zaterdag de uitwedstrijd tegen Roda JC (1-2) op het programma stond, pakten onze jongens vol vertrouwen de bus naar Kerkrade. En zoals een bekende grappenmaker uit het naburig gelegen Almelo ooit opmerkte: Dat is een best end! Het laatste waar je dan dus op zit te wachten als de bus je om twee uur s'nachts weer op het station in Borne afzet is een bewusteloze kerel buiten op een bankje. Je wil naar je nest. Maar niks doen is ook zo lullig. Dus wat doen deze twee voetbalsupporters? Slopen zij het bankje? Beroven zij de man? Scanderen zij loeihard in koor: "Bewusteloze man, je moeder is een hoer!!!" Nee, ze bellen direct 112 waardoor de Mr. bankzwerver blijft leven. Eind goed al goed? Nee dus. De eveneens toegesnelde politie slingert het tweetal namelijk meteen op de bon omdat ze een leeg flesje bier bij zich dragen. FAIL! Zonder dat ze het doorheeft, wordt de overheid steeds een stukje asocialer...
Top 3 Samsung +
Reaguursels
Raar verhaal weer. Ik ben erg benieuwd hoe het écht zou zijn gegaan.
Dat is nou precies de reden waarom ze dat bonnenquorum af moeten schaffen. Achterlijke toestanden.
Ah, leeg flesje. Das echt kudt.
Wat een helden weer, officier éénstreper to the rescue!
-weggejorist-
helden +1
doorgeslagen boete-quota -1
signalering van dit soort misstanden door GS +eindeloos
Wat voor zielig hoopje agent (mens) ben je dan?
Is niet waar, gewoon dronken, meneer buitenwesten geslagen, schuldgevoel, 112, en nog meer bier. Zoiets.
Kan niet waar zijn!
Flesje is van de zwerver, duh
Mja, wat wil je met dat merk bier ;)
Dat zal ze leren! De boeven! Als ik een bank overval maar tijdens maar tijdens de vlucht netjes stop bij een zebra om een oud omaatje te laten oversteken, ga ik ook niet ineens vrijuit. Wat denken ze wel niet?
kudtpolitie.. ga is boeven vangen en laat hulpzame burgerts met rust!
Ja hállo? Het is bijna einde van het jaar en de quota's moeten nog gehaald worden.
Ik geloof dat verhaal wel. Kreeg weleens een bon omdat ik overdag stadslicht aan had...dus het kan gek gaan in het leven. Bij sommige agenten zitten geen hersens in de bol!
Ja hallo, zat nog statiegeld op.
Gooi je toch niet weg?
@ Ifte | 04-11-09 | 17:05
Dat merk komt uit Enschede. Das dus verplicht daar.
Mag de reclamecode-commissie ff vangen van geenstijl : 1500 euri wegens sluikreclame.
Het is een goedbedoeld artikel, maar dat wil nog niet zeggen dat we meteen reclame voor bier kunnen maken. Regels zijn regels.
schande!
maar je bent leuk bezig vandaag brusselmans, i like! :D
Groen! | 04-11-09 | 17:07
Niet verplicht, wel meest voorkomend
Goed biertje hoor
Ontopic: Geert kom er maar in...
Overheid -1
En de politie zich maar afvragen waarom niemand meer repsetc voor ze heeft.... Achterlijke dienders. 't Is al een FAIL-week voor de uniformen, enig besef van wat ze zichzelf aandoen is er ook al niet bij. Hoe dom moet je dan zijn...
Raar hé dat mensen geen respect meer hebben voor politie.
Ze zijn Calvinistisch precies, die agentjes.... Fijn, een CDA regering.
Lekker voor ze.
Hoe zit dat dan als je een leeg kratje bier naar de supermarkt brengt? 24 x 60 euro?
en terecht, lege flessen moet je niet in de hand houden, die moet je op straat smijten
een typische reactie van een typische agent. en dan vinden ze het ook nog gek dat niemand meer een greintje respect voor ze heeft...
Ik heb net even gebeld met de politie in Borne en de adjudant had het volgende over de zaak te melden : reut'n kneut'n heut'n meut'n ofzoiets.
onbewust asociaal, inderdaad!
@Tele Romeo
Precies. de gemiddelde agent is te dom om zn veters te strikken en heeft respect noch manieren maaaar ooooweeee als je eens lekker staat te lachen als je ziet dat een agent wordt afgetuigd. Dan ben je een aso.
Rutger is al onderweg naar het oosten des vaderland neem ik aan?
dus als ik met een kratje bier achterop mijn fiets naar de AH ga word ik aangehouden voor alcohol nuttigen in het openbaar ?
inderdaad dit is een EMOHNMIDOZLLDTWVDOPZEBVR kudt land ... blij dat ik verhuisd ben, helaas nog niet ver genoeg :-(
Teun is wel wat traag, zal wel met MvhT aan neuqen zijn
Komt mij bekent voor, Kom bij auto, Laptop gejat. Politie er bij. Uh meneer dat is wel een gladde voorband. Ja hoor kudt pliesie.
To serve and protect meneer agent! De zaak ooit van die kant bekeken??
De besnorde commissaris maakt zijn excuses (met moeite) en de bekeuring wordt verscheurd. Echter weet de CJIB-computer van niets en mogen beide heren ergens april 2013 voor de rechter verschijnen, met een verklaring van eerder genoemde commissaris, dat de boete is ingetrokken.
Volgende keer dus gewoon weer de hooligan uithangen dus.
Als je niks kan ga je bij de politie. Simpel regels uitvoeren en niet verder nadenken.
Krijg steeds meer hekel aan die lui.
BTW, ik voel me diep gekwetst en beledigd door die tenenkrommende SIRE campagne in "wij" vorm. *belt reclame code commissie en meldpunt discriminatie*
@Groen : Dat maakt t bier nog steeds niet te zuipen, en goed te keuren ;)
Nou, als er ooit zinvolle kamervragen gesteld zijn laat het dan hier over gaan. Tjeezis wat een hondekoeter van een agent zeg.
sjaakdeslinksesul | 04-11-09 | 17:11
lol
Van bier wordt je HOMO (en van thee lesbisch)
Maar ze hadden natuurlijk kunnen antwoorden op de vraag van wie dat bierflesje was: "Van hem, met die snor".
Ik had zo en zo al weinig respect voor het blauw maar dit voorval getuigd maar weer eens dat je met 1 hersencel een agent kan worden , sterkte daar in twente jongens!
Uitsupporters hebben geen rechten...
Ben zelf ervaringsdeskundige op dit gebied en ik weet dat de enige reden dat supporters geen dieren mee mogen nemen is omdat ze dan beter behandeld moeten worden omdat er wel regels zijn betreffende dieren, die staan hoger aangeschreven als die supportersbeesten...
Grolsch, ja dan vraag je erom!
Sterk verhaal.
stank voor dank?
stank voor drank!
Als jullie nou het banknummer van die 2 boeren vermelden en iedereen even een dubbelje transfert, dan is de boete ook weer betaald!
Is dit werkelijk zoals het is gegaan, of is het de GS-lezing van de geberutenis? Dat maakt nogal een verschil soms
Ze hadden dat flesje bij die eikels anaal moeten inbrengen,
bij voorkeur achterstevoren....
Ik zeg Acht Cola Acht Bier !
-weggejorist-
Goed gedaan boys, in een land dat aan de rand van de afgrond balanceert.
Niet meer te redden die agentjes tegenwoordig.
@mezelf 04-11-09 | 17:14 t=d (eikel)
Deze wereld gaat KAPOT!!
*terug kruipt onder steen*
Twente +1
FC Twente +1
Politie Twente -veel
Enschede - Kerkrade per Bundesautobahn +1
Ik hoop maar dat meneer agent niet helemaal door heeft gehad hoe de vork in de steel zat (i.e ik hoop dat de agent een retard is) anders wordt de pliesie idd steeds een stukje asocialer... *zucht*
Wij moeten reageren met het Geenstijl Collectief.
Iedereen een paar duppies doneren en PATS betaald.
Elke keer als ze denken het volk te kunnen bespelen, moeten wij samen als 1 hun schaakmat zetten.
klinkt misschien sterk, maar helaas, helaas, ...de politie begint werkelijk steeds harder te ZUIGEN!!
*nog maar ff droomt over een tijd, waarin de politie nog wel wat voorstelde*
vast weer van dat gelul: de heren waren in overtreding! of ze nu 112 gebeld hebben of niet...
wat zijn wij hier aan het doen? -1 voor de politie +1 voor de mannen die de man niet aan zijn lot over hebben gelaten
-weggewilderd- voor de agent
Snel nog even 2 mensenredders bekeuren en dan met 170 kilometer per uur naar huis.....
OMG die routebeschrijving maps.google.nl... Maak een bocht van 180 graden.. Dan draai je toch om?
@ john concrete
Ja daar hebben we ze mee!
Of wacht..
Dan krijgen ze hun geld alsnog?
Je Verzint Het Niet | 04-11-09 | 17:14
Ach, de gehaktballen waren lekker, zullen we maar zeggen.
Tja het zijn voetbalfans en ze gaan ook nog is naar uitwedstrijden. Dat zijn dus hooligans. pffffffffffffff
Zo moe van dit soort gezeik. Als voetbalfan heb je gewoon geen rechten meer. Dat is een welbekend feit. Voor mijn uitkaart voor Feyenoord moest ik een pasfoto laten maken waarop je niet mag lachen. Ook nog een foto met een bordje voor je neus daarop een code geplakt. Zoals je criminelen altijd ziet staan.
Belachelijk.
Nooit meer iemand helpen mensen. IPV een beloning krijg je een boete.
En wederom: de echte hufters werken meestal in loondienst... als ambtenaar.
Gekke vraag misschien, maar waarom mag een mens niet om twee uur 's nachts met een leeg bierflesje over straat gaan ?
het was vast te moeilijk om te zeggen "jongens, prima actie van jullie, maar zorg wel even dat dat flesje dalijk verdwijnt/verdwenen is".
Ik kan me voorstellen dat meneer agent ook gewoon zijn werk moet doen maar onder bepaalde omstandigheden kun je toch wel wat coulanter zijn.
WTF? het wordt steeds gekker in dit land. Wie heeft zulke lutslullen bij de politie gehaald? Dat soort 'dienders' moet meteen onverbiddelijk ontslagen worden. Die wouten moeten die boete zelf opvreten!!! En nu stop ik anders roep ik dingen die joris niet wil zien, zo kwaad kan ik hier om worden!
010 FR Bart | 04-11-09 | 17:27 Dat is Rotterdam, hier gaat het over Twente. En in Twente komt het nog in de krant als er een fiets gejat wordt.
Asocialer? Beetje off topic maar ik reed vanmiddag in 020 (Wibautstraat) een tijdje achter een politieauto met achterop een bord "training rijvaardigheid"), maar waar ik van de week in Blik op de weg nog iemand, ik meen, 190 euri boete voor kreeg, behoort bij de politie zeker tot normaal rijgedrag. Ik noem ff 5 minuten: via het sorteervak voor rechtsaf, door het rode licht rechtdoor gaan (ook nog eens rechts inhalen), even later, het afslaande verkeer onnodig belemmeren (daar waar je stilstaand verkeer voor een stoplicht moet kunnen doorkruisen vanaf de andere baan om linksaf te kunnen gaan), en last but not least, via een doorgetrokken streep van rijbaan veranderen (wel richting aangeven, da's weer meegenomen). Enfin, wat ik wil zeggen is dat wij burgers een prent hiervoor tegemoet kunnen zien van een eurootje of 350, terwijl de politie dit als normaal rijgedrag lijkt te zien. En nee, ik zie rijles niet als een reden om de verkeersregels te mogen overtreden. Dat mogen ze alleen (zonder signalen) wanneer er een noodzaak voor is. Nou rijles is dat niet. Dus inderdaad, asociaal.
Is te verwachten. Kijk, voor het uitschrijven van een bon aan deze twee heren heeft de politie natuurlijk net genoeg hersencellen; wordt het wat moeilijker (er komt bijvoorbeeld internet om de hoek kijken) dan haken ze snel af.
@ de politie die ongetwijfeld meeleest: Wellicht ten overvloede, maar dit soort acties plaatst jullie in een zeer kwaad daglicht. Ik denk niet dat jullie deze zin begrijpen, dus ik zal hem een beetje toelichten.
Door deze zielige infantiele acties van de politie tegen de gemeenschap, gecombineerd met de afwezigheid van de sterke arm als dat een keer wel nodig is en het elkaar de hand boven het hoofd houden, geeft de naam "politie" al jaren een hele vieze smaak in de mond.
Keer op keer roept u (de polite dus) "dit zal niet meer gebeuren", maar denkt u "laat die burgertjes maar lullen, over een week zijn ze dit incident toch weer vergeten" en "als ik mijn centen aan het eind van de maand maar krijg".
Laat dat nou precies de politiehouding zijn die "de burgertjes" doet walgen van onze sterke arm van de wet.
zeg maar jansen | 04-11-09 | 17:29
hahahaha
I rest my case
Nieuws.Overijssel heeft een brakke server, is er ergens een spiegeltje?
het niveau van de lui die pliesie worden is te laag. Het zijn vaak simpele zielen die niet makkelijk goede afwegingen maken. Het is een onderbetaalde baan met weinig motiverende kanten
Mooi geschreven Brusselmans!!
+1 voor "bewusteloze man, je moeder is een hoer" hahaha
Regels zijn regels en ordnung muss sein!
Gewoon zwaar terecht, wat denken die belhamels wel niet?
Alsof het redden van iemands leven zo belangrijk is pfff...nee als je met een leeg flesje bier over straat loopt (krijg ik nu ook een boete als ik die netjes in wil leveren in de supermarkt?) dan ben je TUIG. Zwaar CRIMINEEL. En dan dien je dus gewoon je Twentse muil te houden en te dokken.
Wat een hondenlul ben je als agent. Je kan toch ook zeggen: 'jongens, bedankt, jullie hebben het juiste gedaan, maar even zorgen dat ik dat flesje straks niet meer in jullie bezit zie, en we praten nergens over'.
het hele politieapparaat is een lachertje, wachtmeester 1e klasse met 27 dienstjaren verdient nog geen 1500 euro netto, inclusief gevaren geld, inclusief onregelmatigheidstoeslag, inclusief een stoel in een hoekkie op een verjaardag, staan die uniformgeile machtswellustelingen nu op provisie of zo?
En hoe breng je je biertje naar de glazenbak ?
lekker laten doodgaan volgende keer dus, want zo'n boete kost best duur.
WimDorsman | 04-11-09 | 17:06
Oh ken jij dan nog politiemensen met hersens? Ik niet. De meesten zijn volgens mij VMBO dropouts.
lijkt wel t enige wat die laffe blauwe ventjes kunnen, bonnen uitschrijven.
Lege flesjes zijn inderdaad een big fail. Iedereen die Dumb And Dumber heeft gezien weet dat je die flesjes hoort vol te pissen en aan oom agent hoort aan te bieden.
Het lijkt wel zero tolerance beleid, maar ondertussen laten ze zich wel in elkaar meppen voor een politieburo. (vorig jaar 020, nog nooit iemand voor opgepakt). Selectief beleid?
De pliesie is onze beste vriend en een cruciale factor in ons systeem. Laat die systeemhaat maar aan extreem-rechtse anarchisten en pijprokende stinkhippies met sandalen over, Brusseldinges. Gewoon gezellig in polonaise recht op het ravijn af. Swiegn en joaknikkn.
Overigens, niet om teen of tander, maar je was toch een jaar met sabbital? Welke veer drijft je weer om hier stukkies te schrijven?
www.volkskrant.nl...
Rotflol
Tut tut tut, er zal weer een golf van opwinding door de regio gaan na deze gebeurtenis.
this eigenlijk te gek dat ze een zwerver bewusteloos slaan, om 2 jongens te pakken die een blikje bier drinken!
achja this weer es wat anders als de standaart lok fiets hé,
daar trappen ze tegenwoordig zelfs in ensgedeeee niet meer in
Gewoon aan vechten, voor een leeg flesje kan niemand je een boete geven, wordt bij aanvechting vernietigd.
maar ach, Borne, zegt het al, gebeurt bijna nooit wat daar dus die agenten waren al lang blij 2 dingen in 1 klap te hebben.
Noteer nu in het vervolg even de namen van die dienders. En als even kan hun foto erbij.
De pliesie moet ook quota halen en dat doen ze dus bij de makkelijkste 'klanten'.
En zich maar afvragen waarom ze uitgekostst worden, die laffe slappe hap.
Steeds grimmiger, Brusselmans?
Zo kom je ook wel aan je quotum in de achterhoek.
zeg maar jansen | 04-11-09 | 17:26
Als je meer inzoomed, dan snap je het helemaal.. check maps.google.nl...
Wat voor een vrouwen zijn het die thuis met de stampot op manlief de agent zitten te wachten en zijn dagelijkse belevingen willen aanhoren?
De Huisregel, waar ben je?
Gister nog 24 lege bierflesjes terug gebracht naar de supermarkt... dat had een dure grap kunnen zijn als ik een politieagent tegen was gekomen. Voortaan maar gewoon in de prullenbak dus.
O krisssstusss...zijn dat soms dezelfde poepbreinen die dat oude vrouwtje een boete van 75 euro gaven, omdat ze het zakje van het eendjesvoeren netjes in de prullenbak gooide??
(Zak was huish.afval;, bak was Staatsbak Voor Elite Afval, iest verboten, milieunazi op de loer, en JA hoor!)
Zo kom je ook wel aan je quotum in de achterhoek.
vagehond | 04-11-09 | 17:43
'
Twente is geen achterhoek!
@vagehond | 04-11-09 | 17:43: Wat heeft de Achterhoek ermee te maken?
Ach de meeste agenten in NL zijn gewoon ok en zo nu en dan heb je er een bij die het niet snapt. Deze dus. Jammer. Maakt wel meteen dat alle andere agenten op een verjaardag het weer voor de kiezen krijgen. Als verhaal klopt zal boete wel worden kwijtgescholden. Ik ging in beroep als ik deze heren van advies mag dienen. Zo ging het ook vaak met al die onzin legitimatie boetes. Beetje vergelijkbaar.
Gekke vraag misschien, maar waarom mag een mens niet om twee uur 's nachts met een leeg bierflesje over straat gaan ?
Niet voor Jan | 04-11-09 | 17:28
Inderdaad.. wat is daar mis mee? Beter dan kapot gooien op straat als ze de bus uitkomen lijkt me!
Wat een rare dingen gebeuren toch de laatste tijd in dit land *zucht*
sjaakdeslinksesul | 04-11-09 | 17:11
www.youtube.com...
010 ohw jah joh... ;)
waarom kijk ik niet meer op van dit soort gevalletjes?
welkom in nederland!
wat kansloos van de politie, btje jammer dat die MBO'ers zo kortzichtig zijn... kwijtschelden dan maar, rechter????
Juist, wel typerend voor onze huidige financiën. Bos wilde populair doen, werd daardoor blut en ome agent mag de spaarvarken weer spekken. Heel logisch als je het mij vraagt...
Oprotten met die polisie...
En als ze niets gedaan hadden waren er vast camera's gebruikt om te achterhalen wie de beste man dood heeft laten gaan!
Goed bezig Twente en goed bezig supporters! houden zo!
Even aan de kant mensen Twente supporters to the rescue
Ik stel voor: politiekader worden voortaan betaald naar de waardering die ze van de niet-criminele bevolking krijgen.
Iedere twee jaar officiele peilingen.
Oh - en we beginnen ermee om het aantal pennelikkers-met-waakvlammetjesoverhemd te verminderen met 80%.
Dan hebben ze er altijd nog teveel.
Maar goed; overgangsperiode.
Dikdounintoene | 04-11-09 | 17:58
Je bent een groninger ofniet?
Namen en rugnummers melden van de desbetreffende agenten!
doet de pliesie des lands ook af en toe goede dingen? of vinden zij boeven vangen voor heaumeau's? stelletje pauperagentjes. -1 voor de petten dus.
Ik hoop van ganser harte dat de bij dat incident betrokken politiefunctionarissen zo spoedig mogelijk zullen krijgen wat ik ze toewens...
...terwijl ze met dat bierflesje een urinemonster wilde afnemen ter ondersteuning van de posttraumatische diagnose.
@Teun van het Tuinpad | 04-11-09 | 17:27
Ach, als het maar een naam heeft, hier was een duitse loempia ;-)
Prins Bernhard, kom er maar in...
ze waren zeker net klaar met fitsen..
Jezus, stelletje hersenlozen. Niemand schijnt het te snappen hier.
Het *zijn* voetbalsupporters, dus per definitie hooligans.
Ze *hebben* bier gedronken en *gaan* dus nog meer drinken.
Iedere (dronken) hooligan is per definitie een terrorist.
A: Ik vind dat de agenten bijzonder mild geweest zijn.
B: hulde voor dit daadkrachtige, scherpzinnige preventieve optreden.
Wat een fail om s'nachts te schrijven terwijl het 's nachts moet zijn!
En die jongens waren onderweg naar de glasbak!
Peter R. kom er maar in.
Tsaar Guus | 04-11-09 | 18:07
Ja idd, voor je het weet willen ze de shoeria invoeren hier die voetbalknakkerts.
@Tsaar Guus | 04-11-09 | 18:07
Maar als je met proefverlof bent uit de gevangenis en je wordt aangehouden wegens rijden onder invloed, mag je vrolijk verder rijden ....
* verward met hoofd schudt *
De politie is je vriend jewaithet!
Hoe kan je jezelf als politie nou serieus nemen?
Als ik een 1-strepert salaris zou hebben dan zou ik ook mensen gaan irriteren...
Het was vast Duitsch bier...
"Maar agent, dat flesje lag hier te slingeren en vormde een potentieel gevaar voor het verkeer dat hier rijdt. Ik wilde het juist in de vuilnisbak gooien!"
*Voor de honderdduizendste keer brult dat het justitie-apparaat op grondige en in sommige gevallen bloederige wijze gezuiverd dient te worden...
(ja, ik bedoel jullie, Tonino, JD en overige smeerlappen, wat men in Saoedi-Arabië voor jullie soort in petto heeft mag humaan en menslievend heten vergeleken met het lot dat ik voor jullie in gedachte heb, wat jullie van mij mogen meemaken zou zelfs Tomás de Torquemada en Dr. Jozef Mengele nog beangstigen*
@Tsaar Guus | 04-11-09 | 18:07
Kijk de formulering nog eens na, want men zou uw sarcasme kunnen verwarren met uw mening.
Je Verzint Het Niet | 04-11-09 | 18:04
Kijk aan, klinkt goed.
Wat moet ik me erbij voorstellen ?
*links kijkt, rechts kijkt en voorzichtig naar koelkast loopt met leeg flesje*
"Daardoor leeft de man nog".
Lag hij dood te gaan aan iets? Hulde voor de twee heren, zonder enige twijfel, maar ik wil graag dat GS geen dingen VERZINT, alvorens boosch te worden. Ik hoop, bid, smeek dat dit verhaal NIET waar is.
Note aan allen: volgende keer als je zelf een bewusteloze bankzwervert ziet: ALTIJD 112 bellen. Menselijke waardigheid is meer waard dan een prent van een overijverige melkmuil in een fopkostuum.
Tsaar Guus | 04-11-09 | 18:07
Misschien was het water in Kerkrade wel niet helemaal zuiver. Doen ze al sinds de middeleeuwen, daar in Tukkercounty, bier drinken tegen de tyfus...
ongelooflijk kansloos weer van de Nederlandse politie. Laat ze lekker ff boeven vangen en hun eigen soort bekeuren voor het achterlijke te hard rijden etc. I.p.v mensen die iets toevoegen aan de samenleving toevoegen of hun best doen een medemens te redden.
@koen_c_s | 04-11-09 | 18:17
Uw comment vormt een zeer indrukwekkend geheel.
F. von Zeikhoven | 04-11-09 | 18:20
lol
@zegmaarjansen
Kom maar naar hengelo, zet je fiets op het marktplein (niet op slot) en je komt in de krant!:)
Meteen handig: de halfords zit ook aan dat plein. ze hebben ook tweedehandse fietsen.
In het vervolg dus a.u.b. GEEN kinderachtige opmerkingen meer over "Befehl ist Befehl" Duitsers!
@Brinkman | 04-11-09 | 18:22
En dan voor een fietsbroekje naar de Scapino er naast? :-)
Chiant | 04-11-09 | 18:17
Hé, 't is geen FOK hier zčg!
@BeertjeB
Moeilijke vraag.... niet?
@chiant
Om eerlijk te zijn ben ik er zelf nog niet helemaal over uit als het gaat om voetbalsupporters.... Zover naast de waarheid zit ik nu ook weer niet ;-)
Boer in Amsterdam | 04-11-09 | 18:20
Heel goed advies. Maar ter aanvulling: na 112 gebeld te hebben maken dat je weg komt.
Na even nagedacht te hebben over mijn aanvulling, dat KAN helemaal niet. Het schijnt dat 112 kan zien wie er mobiel gebeld heeft.
Zucht.
OT:
Ik heb al 3x normaal inhoudelijk gereaguurd op Joop, maar geen van de reacties is geplaatst. Laten ze alleen korte, misplaatste en kortzichtige liberale meningen door die makkelijk te weerleggen zijn? Dit vraagt om een onderzoekje.
Hier geldt maar 1 ding: www.revu.nl...
.
Maar dat mag ook niet
Tja, het westen van het land heeft het maar weer makkelijk: wordt je met een Amstel-flesje betrapt kun je altijd nog volharden in het feit dat het eigenlijk een buttplug is, wordt je met een Heineken-flesje betrapt zal iedereen je meteen geloven als je beweert dat het een pisfles is (niets dan de waarheid tenslotte).
Alleen met zo'n beugelfles gaat dat natuurlijk niet op. Kán geen pisfles zijn en is zéker geen buttplug gezien het ontwerp en de mogelijk aanwezige scherpe randjes.
Ik zeg: discriminatie van het overigens vredelievende en wijze volk uit het Oosten!
* Vrolijk nog een potje laat knallen *
Boer in Amsterdam | 04-11-09 | 18:20
Hoe weet je of een zwerver bewusteloos is? Hij kan liggen slapen, zo is het meestal. Dus loop ik gewoon door.
Boeren +1
Overijverige wereldvreemde schrijfcoppers -1
Tja onder invloed mensenlevens redden.......da kan niet!
Porrello | 04-11-09 | 18:26
Hier al 7 keer een normale tegel willen leggen bij Joop.
Maar Joop wil geen nieuwe tuin, denk ik.
@Elisabeth2 | 04-11-09 | 18:25
vervolgens komen ze met 10 pliesies mij nederknuppelen in mijn eigen huisch. Doet me denken aan dat verhaal dat ik hoorde over een Canadeze WO 2-veteraan die in de trein is beboet door een Kondukteur, omdat hij geen geldig kaartje zou hebben. Red je een mensenleven, bevrijd je eens een land, krijg je dát gezeik weer.
zijn ze nu helemaal beduveld
Zit net overigens naar zo'n politieprogramma te kijken op rtl7. Niet te geloven hoe relaxed die Engelse juten zijn.
Tsjongejongejonge!!!
Vraag me af wat die twee zouden doen als ze nu een bewusteloze wout zouden tegenkomen.
@Vieze Tonnie | 04-11-09 | 18:27
Soms kan iemand er wel heel gek bij liggen, hoor. Half van het bankje af, of in een onnatuurlijke positie. Ik heb zelf wel eens in Amsterdam, op klaarlichte dag goedverdoemme, een ambulance gebeld voor een zwerver die midden op straat lag. En heus niet alleen aan het pitten. De rest fietste er gewoon omheen.
wij nieks getaan. Jollie os diescriemienieren sekre omdat wij komen uit vreemde land.
Sitalsing, kom er maar in!
Boer in Amsterdam | 04-11-09 | 18:31
Een zwerver voor dood op straat, dat noem ik nou zwerfafval. Maar gelijk heb je, mensen bemoeien zich nergens meer mee he. Anders krijg je klappen of boetes.
Raar verhaal, maar wat een humoriërend hilaarstukje! +1 voor Brusselmans.
*zich de scanderende hooligans probeert voor te stellen*
Porrello | 04-11-09 | 18:26
Heb je onder je GS-nick geprobeerd te tegelen? Daar heeft Jopie geloof ik een zwartelijst van.
Juist tegen dit soort zaken heeft de PVV-fractie tijdens de begrotingsbehandeling van Justitie geageerd, en kreeg eigenlijk alleen van de VVD een beetje steun.
CDA, PvdA en CU zijn trots op Hirsch en Allabayrakkertje.
Mag ik " BAH " zeggen?
Ja, dat mag ik.
Bah Bah!
Elisabeth2 | 04-11-09 | 18:38
Kudt, dat is het.
Ome agent was vast voor Roda of Heracles...
@ Boer in Amsterdam | 04-11-09 | 18:29
Helaas zijn lang niet alle nazi's weggezuiverd...
Als een van die jongens een mes in zijn rug had gehand, kreeg hij dan ook nog een bon voor verboden wapenbezit?
gehad natuurlijk.
Teun van het Tuinpad | 04-11-09 | 18:39
Ja, zo'n nick wordt waarschijnlijk ook niet geapprecieerd (ik heb wel het juiste linkstaaltje te pakken, hč, bechaafd).
@Vieze Tonnie | 04-11-09 | 18:36
Ik heb liever een boete dan klappen. Hoewel....Maar iemand die languit op straat ligt, die help je. Punt.
*geen held is*
Ik geloof wel dat ik me er mee zou bemoeien als ik die Knordukteur zo bezig had gezien.
@Elisabeth2 | 04-11-09 | 18:38 Ahaaa.......kudt
doet me niks, nee werkelijk, doet me niks..
Elisabeth2 | 04-11-09 | 18:42
Moet je zeggen dat het je goed staat, dat taaltje.
;)
's Avonds Els.
Ik had gevraagd aan die gore schrijvers: '' hee, doet u eens bukken'' en dan had ik dat flesje keihard ergens ingepompt waar het zeker donker was en heel erg stonk.
@F. von Zeikhoven | 04-11-09 | 18:40
Ik heb het verhaal uit tweede hand. De goede vriend van één mijner beste vrienden, dus ik ga er van uit dat het authentiek is. En waar.
[Om groeps-bashen te voorkomen: ik heb soms wel eens last van overijverige conductreutels (geen korting om 09.00 uur, maar wel om 09.01), maar doorgaans zijn ze wel relaxed, dus niet meteen een anti-conducteur-hyves beginnen, svp!]
Ach ja, het is toch veel eenvoudiger om dit te doen dan om die andere kerel wakker te maken en mee naar het bureau te nemen? Waarom moeilijk doen als je ook makkelijk kunt scoren?
@ Teun
Let je wel op, ik heb het gevoel dat er een nieuw topic aankomt.
Stel je voor dat je even een oogje zou dichtknijpen, er moet wel poen binnenkomen bij de pliesie natuurlijk.
@ Boer in Amsterdam.
De rest was waarschijnlijk onderweg naar het werk, en U ?
@Elisabeth2 | 04-11-09 | 18:38
Ik heb bij gebrek aan inspiratie een egyptische godin van de seks gekozen als nickname, maar een plaatje van een aapje met een wijs brilletje en een rood sjaaltje. Misschien is dat het?
Proberen jullie nog steeds een pittig comment achter te laten bij Joop. Is zo kansloos. Jeaule wil alleen discussiëren met lieden die hem gelijk gaan geven. Of hooguit een fittie over de hoogte van het subsidiebedrag aan het Willem Breuker Collectief. Kudtmuziek trouwens.
Over kudt gesproken: gebruiken jullie dat onderdeel vandaag wel niet erg veel? Klinkt misschien gelikt, maar ik begin er zo langzamerhand onrustig van op mijn stoel te schuiven
Teun van het Tuinpad | 04-11-09 | 18:45
Avond Teun.
OnT. Het is beschamend hoe sommige overheidsdienaren niet om weten te gaan met regel is regel en dat niet een beetje kunnen ombuigen. Zij brengen een hele beroepsgroep in diskrediet. Er zijn zoveel dienders die wel menselijk zijn.
Haha, was er vorige week niet een of ander item bij nova waarin de politie huilie deed over het gebrek aan respect?
De gemiddelde persoon wordt in verhouding misschien 5x lastig gevallen en 1x geholpen door een wout. Dikke fail voor deze 'partners in veiligheid'.
Dat hele politie-apparaat werkt daarom ook als een magneet voor sneue gasten.
Vieze vuile teringwouten. Laat P. R. de Vries maar een onderzoek naar dronken politieagenten doen. Honden.
Maserati | 04-11-09 | 18:53
Flikker op man met je Peter R. U belt zeker ook vaak kliklijnen?
@grappert | 04-11-09 | 18:48
Onder de gordel, doch met een zweem van grappig.
Ik was ook op weg naar werk, maar sommige beroepen hebben nu eenmaal geen 9 tot 5 schema (de leuke beroepen).
*niet uit ruif eet en altijd iemand zal helpen als dat nodig is*
Zal wel Grolsch geweest zijn, Niet te zuipen dat spul, dus terecht imho.
Elisabeth2 | 04-11-09 | 18:51
Dat zijn er genoeg, weet ik zeker.
Alleen de zwakke broeders doen af en toe rare dingen.
Zou het bonnetjequotum soms plotseling verhoogd zijn door Wouter Bos?
"Voor einde van het jaar dubbel zoveel binnenhalen of anders wordt je één van de wegbezuinigde Wouterwouten"?
De politie schrijft de vingers blauw, het lijkt wel een haaien feeding-frenzy.
Ik heb 't gehad met de plisie !
Allemaal vervangen de komende jaren, de hele houding is net zo vout als dat ze in de oorlog waren !
Wellicht is er een klein onderzoekje nodig naar de kloof tussen identiteit en gewenste identiteit? Of een kleine imago training, ja? Zucht. Maar dit wordt dus gewoon weer kamervragen van de PVV, en zachte, helende etterende woorden van Balin.
offtopic:
wat was dat voor eeenorme knal en lichtflits in Amsterdam?
Superior Bastard | 04-11-09 | 18:47
Dat zou tijd worden.
;
Hulde voor de agent! O, nee, kudt...dat is een reactie voor joop.nl
Maserati | 04-11-09 | 18:53
Dat zal het probleem geweest zijn. De zwerver die die jongens vonden was eigenlijk een dronken politieman in burger
Iemand een kale meneer met rode bril in dit topic gezien?
*proest*
Wetten zijn ooit eens bedacht om mensen op een voor iedereen zo leuk mogelijke manier te laten samenleven. Daar gaat dit soort hufters aan voorbij. Natuurlijk, er zijn twijfelgevallen waarbij je je als diender achter een hardgemaakte wet moet kunnen verschuilen, maar niemand zou het merken als je hier een oogje dicht zou knijpen :S...
Wat is de reden dat openbaar dronkenschap wordt aangepakt? Juist, je wil geen asociale, wereldvreemde herrieschoppers op straat. Als iemand zich aangepast gedraagt en alles nog op een rijtje heeft, wat voor treurpiet ben je dan om in deze situatie met bonnen te gaan wapperen :S...
dmeista! | 04-11-09 | 18:58
De Wraak Des Heeren Uitgestort Over Sodom (West) en Gomorra (rest)?
dmeista! | 04-11-09 | 18:58
Een ontplofte flitser? Nee hoor, gewoon onweer.
LoopseTeef | 04-11-09 | 18:59
Te herkennen aan de bonnetjes van DirkIII, tog ?
dmeista! | 04-11-09 | 18:58
Peter Beense dacht dat hij nog meer kon eten.
@ Boer in Amsterdam. 18:55.
Was ook grappig bedoeld, en verder herken ik me helemaal in je laatste zin, ook al ben ik wel eens hard daarmee onderuit gegaan. Tja, boerin in Amsterdam he? met vallen en opstaan een hoop geleerd.
appart | 04-11-09 | 19:00
Het zit je wel dwars he...
@Cinq-Marquis | 04-11-09 | 18:58 : is het wel echt gebeurd dan? Het zou niet de eerste hoax op GS zijn...
Volgende keer dus gewoon dood laten gaan en hopen dat het een agent is.
Jongens, jóngens toch!
Wat zitten wij hier nu toch weer een enorme systeemhaat te mobiliseren!
Weten jullie dan niet dat we zo de democratie ondermijnen en de soosjale Cohencohesie niet meer bij elkaar te houden valt?
dmeista! | 04-11-09 | 18:58
Ja sorry: ik moest eigenlijk in Haarlem zijn.
Merlot | 04-11-09 | 19:05
Systeemhaat is een zelfverzonnen woord. Het bestaat helemaal niet. Het systeem zijn wij allemaal. Dus zou het zelfhaat moeten heten
Merlot | 04-11-09 | 19:05
*even cohesie met Mevr Teun op de bank doet*
Man man man, wat kijkt ze me raar an.
dmeista! | 04-11-09 | 18:58
Joehoe, kom maar onder je bedje vandaan, het was Ome Jaap maar.
Als het bierflesje was weg gegooid hadden de jongens ook een boete gekregen, maar dan van de milieu ambtenaar.
Wil je het flesje netjes mee naar huis nemen om het terug in het krat te zetten, kost je 60 euro.
Als je onderweg naar huis nog moet pissen houd je het maar op, of ook nog 60 euro dokken.
Dan wel netjes op trottoir blijven lopen, want een beetje afwijken van je route op geasfalteerde weg is nog eens tig euries dokken wegens openbare dronkenschap.
Ja, Nederland wordt veiliger
@dmeista! | 04-11-09 | 18:58
Het waren twee gele lichtflitsen - dus geen onweer - gevolgd door twee enorme knallen. Er moet iets ontploft zijn. Maar wat?
Politie in Nederland is bijna altijd, zoals ook in dit geval, - 1.
Gaat toch verdomme helemaal nergens over dit, je zou die jongens een paar kratten bier cadeau moeten geven voor het redden van die vent i.p.v. ze op de bon te slingeren.. Echt respect voor oom agent, NOT.
@Merlot | 04-11-09 | 19:05
Mijn hartje huilt bij het lezen van zoveel extreem-rechtse systeemhaat. Het systeem deugt dus laten we blij zijn met elkaar. Toch?
@jeroentjegouda | 04-11-09 | 19:01
Had even naar het originele arikel doorgeklikt en je wist beter...
waar gaat dit in godsnaam nog over!
Technic0l0r_Jozef | 04-11-09 | 19:12
In ieder geval niet over jou.
LoopseTeef | 04-11-09 | 19:07
Dat ziet Jaap van Donselaar (knsb) toch even anders.
Toen hij in de siksties Het Siesteem volop haatte en dagelijks gesubsidieerd ondermijnde, heette het "sociale weerbaarheid en aksie".
Maar nu Jaap et al. zélf Het Siesteem geworden zijn, moet er r e s t e c p zijn.
Ben je krities, eh, kritisch, dan ben je een nazi.
Logies [gdvrdmme] logisch toch?
lion@night | 04-11-09 | 19:09
En wat als je in dat lege flesje plast? Wordt dan een driedubbele boete. Openbare schending van de goede zeden komt er dan nog bij, terwijl je dat lege flesje netjes naar huis brengt en niet wildplast. Godsammekrake.
Kom je bij het politiebureau om aangifte te doen omdat je tas is gestolen waar
je identiteitspapieren inzitten krijg je nog een boete omdat
je geen legitimatiebewijs bij je hebt uuuh.
Lewinsky | 04-11-09 | 19:10
Cohen z'n dubbele moraal?
Zeer explosief.
Teun van het Tuinpad | 04-11-09 | 19:01
Ja dat zit het zeker, wil gewoon weten wie het is ;)
lol @ Elisabeth2 | 04-11-09 | 19:15
appart | 04-11-09 | 19:17
Maak een lijstje van mensen die het niet kunnen zijn.
Dat geeft in ieder geval voldoening.
;
Het probleem is als je niets doet kun je ook een boete krijgen dus het beste met
een grote boog erom heen lopen.
De hermandat is niet meer wat het geweest is zo wordt er discretieloos naar de letter van de wet beboet. Discretie vereist inzicht & compasie, onze jonge agenten zijn meer van de befehl ist befehl school.
Tja if all you pay is peanuts, all you get is monkeys.
nog 3 minuten.
Inderdaad, jammer dat je nooit eens leest hoe het ECHT is gegaan..
Mjah, het waren in elk geval geen slimmeriken; Altijd eerst het bewijs weggooien!
en dat nog wel in mijn dorp....
DonQ. | 04-11-09 | 19:20
Vertel...
Teun van het Tuinpad | 04-11-09 | 19:19
Ja doei,heb de afdeling kale koppen met rode bril gegoogled,anp afbeeldingen bekeken, ik geef het op! (geloof ik...)
Teun van het Tuinpad | 04-11-09 | 19:21
zie Biep op twitter.
Haha ik moet er altijd wel om lachen (wat kan je anders?), maar eigenlijk zou je er triest van worden. Hoewel wetten wetten zijn druk je zo natuurlijk het laatste beetje sociale controle de kop in.
appart | 04-11-09 | 19:22
Je moet ook beginnen met de mensen met haar.
;
DonQ. | 04-11-09 | 19:20
En dan ga je naar bed ?
-dubbel-
Teun van het Tuinpad | 04-11-09 | 19:24
Ik weet wanneer ik mijn mond houden moet,tevreden?
@Merlot | 04-11-09 | 19:17
Cohens ego opgeblazen? Ja, zou kunnen.
Eurotokkie | 04-11-09 | 19:24
Nee, koken.
Oeps....
Toch wel grappig dat politiek Den Haag het VREEMD vindt dat er steeds minder VERTROUWEN is in onze justitie... Diegene die het meest lullen over normen en waarden zijn het minst betrouwbaar!
@Politie korps van Nederland.
Als je gezag wil uitstralen moet je vooral dit soort naai streken uithalen.
Doet het goed naast de racerij op de openbare weg.
appart | 04-11-09 | 19:25
1x is goed genoeg.
;)
Ja ja, de politie is je beste vriend. Whahahahaha!
DonQ. | 04-11-09 | 19:23
Bon.
Ik zie champagne.
Maar waarom.....
*time out voor Oor en Niceau*
Roll it up light it up smoke it up.
www.youtube.com...
Boeyaaah!
Een boete voor een leeg bierflesje? Hoe moet ik dan mijn lege bierflesjes bij de supermarkt krijgen om deze in te wisselen voor statiegeld? WHAT THE FUCK!1?121
Merlot | 04-11-09 | 19:14
Ja ik weet het. Maar besef: het zijn altijd de overwinnaars die de geschiedenis bepalen en gelijk hebben. He liefst zou Dons met een bivakmuts op het hotel in Arnhem in de fik gestoken hebben en kijken hoe Wilders met zijn echtgenote door de ramen naar buiten waren gesprongen.
Zijn er al t-shirts met 'systeemhaat'?
zegmaarwij | 04-11-09 | 19:32
Ja goed je kunt natuurlijk denken die gasten hadden dat flesje het beste in die gele
prullenbak kunnen gooien maar dan hadden ze nog steeds een boete gehad omdat dit flesje in de glascontainer moet.
Hee, een étage hoger een nieuw topic over systeemhaat.
@Eurotokkie | 04-11-09 | 19:38
Inderdaad, wat een problemen geeft zo'n flesje toch. Ik ga ook bij de politie en dan ga ik de hele dag voor een supermarkt posten. Iedereen die met alcoholische versnaperingen naar buiten komt slinger ik op de bon. Hetzelfde geldt voor mensen die hun lege flessen komen inleveren. Na- en voor sluitingstijd verplaats ik mijzelf naar de glasbak waar ik verder aan mijn bonnenquotum kan werken. Ik bekeur gewoon iedereen die lege flessen waar alcohol in heeft gezeten komt weggooien. Let wel, afrekenen per fles alstublieft! Wat een baan!
Hoe fucking ver van de samenleving ben je dan verwijderd als diender zijnde ? Hebben die lui zelf geen leven ? Zijn ze zo dom, dat ze strikt de regeltjes naleven ?
This pisses me off.
Ik vraag me af hoe zo'n politieagent tot zulk een afweging komt. En hoe hij zichzelf 's ochtends in de ogen kan kijken.
ik vind het een bezopen actie van meneer de polisie agent!
@grappert | 04-11-09 | 19:01
Boerin in Amsterdam?????
*vioolmuziek aanzwellen hoort*
Ik leer mijn studenten (staat ook in de literatuur): Gezag is kundigheid plus sociale vaardigheid. Toen ik dat had uitgelegd begrepen ze spontaan (en allemaal met voorbeelden) waarom de politie geen gezag meer heeft. Voor de finnen hier: lees voor gezag repsect en dan snappen jullie het ook.
ooh ik was te laat , heb ik wat gemist ?
Aan het einde der dagen zult gij vreemde gezichten zien.....
Goedverdoemme, wat ben je dan asociaal bezig. Hier word je écht misselijk van.!
@Gimmel | 04-11-09 | 20:00
En voor de Finnen onder ons: repstect is dus niet dat iedereen huilend voor je wegkruipt, maar dat je de vriendelijkheid van de mensen om je heen niet beschaamd.
Godverdegodver.
Je zou dan toch bijna de neiging krijgen die politieagenten uit te schelden.
@henkdekanarie | 04-11-09 | 20:19
Bijna, ja. Anders kun je vervolgens nog een paar boetes incasseren wegens het beledigen van een stumper in functie.
Uiteraard gaat de desbetreffende agent de bekeuring terugdraaien en zegt hij sorry jongens het was zo niet bedoeld bla bla bla etc. maaaaaaaaaaar als die ikhebthuisnikstevertellenagent het nalaat dan roep ik die tukkers op om de naam van de diender even per ongeluk stijloos aan geenstijl te melden en zal deze in ieder geval dat flesje bier nooit meer vergeten !!
Fuck alle Wilders-adepten die de pliesie voor dit voorval veroordelen.
-
Jullie wilden zero-tolerance. Jullie krijgen zero-tolerance.
Of dacht je werkelijk dat de machtsgeile dienders in dit land slechts buitenlanders onredelijk zouden opjagen?
H
@2emeREP | 04-11-09 | 20:41
He Francisco, ook hier?
Niets bijzonders. Elke activiteit in dit land wordt of belast of beboet.
Waardeloze flapdrollen! Tjonge jonge jonge. Hebben ze weer een spannend verhaal om aan hun vrouw te vertellen . Klungels! Ga boeven vangen of illegale het land uitzetten
Ach politie. Het verdient geen drol en status heb je al lang niet meer. Mag je mag wel ongestoord hard rijden en je staat in bijna alles boven de wet. www.leeuwardercourant.nl... . Zit daar geen pakkende wervingscampagne in? Secundaire arbeidsvoorwaarden: dat zit wel (brom)snor.
Een woord: 'Prestatie'contract...
Je hebt als goedwillende burger gewoon meer te duchten van die blauwe straatrovers dan van de boeven die ze ZEGGEN te vangen...
werkelijk schandalig.... eerder had ik nog respect voor de politie maar de laatste jaren nul komma nul. de meesten zijn nog kneuzen ook die eerder op school gepest zijn en nu wraak willen nemen door middel van bonnetjes schrijven.
van mij mogen die agenten op staande voet ontslag krijgen, waar denken ze dat ze mee bezig zijn!!
Ach het had allemaal nog erger kunnen zijn, als de mileupolitie was gebeld en de zwerver hadden beboet wegens "zwerfvuil".
Zelf denk ik dan gewoon "godverdomme" ...
We hebben helaas niet meer van die smaakmakende prinsen die als statement de boete wil betalen voor deze gasten... Toen had het koningshuis nog nut!
@ Boer in amsterdam. 19: 59
Ja, U is niet de enige, leuk he?
FC Twente +1
politie = untervolk
Moraal van het verhaal: laat iedereen liggen op straat, kijk er niet naar om, loop door en doe alsof er niets aan de hand is. Als je wel helpt, heb JIJ het daarna gedaan en krijg jij een boete, een gevangenisstraf, een veroordeling, omdat er vast wel weer een of ander regeltje is dat je bij het helpen hebt overtreden.
Wat een ontiegelijk kudtland is dit geworden. Godverdomme, ik word nu echt boos.
Prins Bernhard had hem proestend vanachter zijn televaag gekropen een lakei opdracht gegeven die prent weer eens uit medeleven voor ze te betalen!
Ik..moet...moorden..... AAAAAAHHH. Nee hier heb ik geen woorden voor. Laat maar even.
het is wat...
dit soort idioten mogen van mij echt ff flink in elkaar getikt worden, zodat hun etisch besef weer een beetje gaat werken... en dan heb ik t noch over de jongens noch over de zwerver
Als je niets meer kunt: wordt agent
*stoicijns naar pc-scherm staart + afvraagt: waar ging het foudt? in dit eens zo mooie land*
Hoeligan-tip: de fles ongezien-de-typhus moeten slingeren in de bosjes
-weggejorist-
-weggejorist-
.
En terecht. Een "leeg" flesje bier ken echt niet.
Als het maar lekker was.
en nog maar een keer:
Every cop is a criminal
-weggejorist-
De pliesie is weer eens goed bezig met imagobuilding!
Ben het eens met "Er Mag Ook Helemaal Niks Meer In Dit Ooit Zo Leuke Landje Dat Thans Wordt Verpest Door Overijverige Pennenlikkers Zonder Enig Besef Van Realiteit"
Daarom zou ik er ook voor geen goud meer wonen, maar denk zomaar dat er een andere kant aan dit stoere verhaal zit.
Euhm, ik heb dat ook eens gehad, maar dat was dan wel weer met blikkies, maar ik mocht gewoon verder zuipen want ik had mijn burgerlijke plicht gedaan. Moet je maar niet opgeladen worden als een paar eenstrepertjes hun quota willen halen.
Aha, dit bedoeldt het establishment dus met tendentieuze berichtgeving van GS.
Wel gewoon egt gebeurdt en te gek voor woorden.
Symptonen van een ziek land. Helaas.
Moet opeens denken aan die laatste aflevering van Petr R de Vries, waar politie wordt gevolgd.
@Joost
"Dat zal ze leren! De boeven! Als ik een bank overval maar tijdens maar tijdens de vlucht netjes stop bij een zebra om een oud omaatje te laten oversteken, ga ik ook niet ineens vrijuit. Wat denken ze wel niet?"
Nee, fout, dan krijg je OOK als bankrover een boete omdat je het verkeer op houdt
Wie gaat er dan ook een zwerver bewusteloos slaan om dan op je gemakkie zijn bier op te gaan zuipen en dan ook nog de politie bellen om die arme man op te laten pakken?
Boontje komt om zijn loontje zeg ik dan !!
Oh sorry, dit is al honderd keer eerder gesuggereerd zie ik nu.
zuipschuit=vette fail. nooit meer voor twaalven posten!!
Heel goed dienders! Weer twee burgers erbij die nu verdomd goed begrijpen dat de wouten niet je vrienden zijn, en dat je er zo weinig mogelijk mee te maken moet krijgen.
Ook zullen de mannen geen 112 meer bellen om een ander te helpen, en flesjes worden vanaf nu bij het uitstappen op de grond gesmeten.
En de moraal vh verhaal: Een Echte Vent Wordt Geen Agent!
De politie is ook helemaal niet je beste vriend, en ze hebben al helemaal niet alles onder controle
Het werd met de dag erger. Mijn moeder kwam gisteren thuis met een boete van 35 euro omdat ze over de stoep fietst terwijl ze de KRANTEN BEZORGT voor mijn broertje. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig vraag ik me af.
Ja, alcohol maakt meer kapot dan je lief is...de overheid heeft er voor gewaarschuwd ooit! Dus nu hebben die geuniformeerde sub-vmbo-ers in hun rollenspelletjes op de pliessieschool met elkaar geoefend, betaald van onze belastingpecunias, in lege flesjes herkennen en dan een bon uitschrijven zonder spellingsfouten te maken. Wat voel ik me toch veilig!
PRDe Vries....... kom er maar in...
Een leeg flesje bier is slechts een leeg flesje, een bierflesje weliswaar, maar dan zonder bier.
Dit geloof ik eigenlijk niet. Of ik WIL het niet geloven
JAHHH, boetes op onterecht uitgedeelde boetes, of boetes die door de rechter worden teruggedraaid. te betalen door d'n diender himself.
Ja die Polizisten haben gansz Recht! Befehl ist Befehl, ja ! Die Pette hoch, die rechter Arm hoch geheben und wir regieren dal Land! Was hatten Sie dan gedacht? Das wir Polzisten einige Vormen von Intelligenz haben? Ha ha ha, warum denks Sie das wir bei die POLIZEI gegangen sind? Genau...da wir nur Befehl ist Befehl verstehen und kein Intelligenzschmerzen haben sollen konnen erleben...
Was sagen Sie ?????? Das wir leer sind in unsere Kopf????
Nien, das ind wir nicht...aber das echoot ein bischen daruben...
F*ck wat triest, kudt politie.
Tja HOE kan het toch dat mensen steeds vijandiger tegenover de politie staan?
WAAROM word oom agent toch altijd zo grof uitgescholden?
Laat die eerlijke hard werkende fatsoensrakkers toch met rust!!
Het is toch een hele kunst om de brave burger te treiteren en kleineren!
Daar moet je voor geleerd hebben..
Tjah, je bent ook wel erg stom als je de politie belt, en in dat uur wachten op die gasten jezelf niet bedenkt dat je dat flesje even weg moet pleuren.
Hulde voor het scanderen trouwens!
Dat komt zo: dienstdoende agenten bezitten zo weinig denkvermogen en verkeren dermate in een dwangbuis van protocollen en procedures, dat een heldere, realistische en maatschappijbewust afweging niet meer mogelijk is. Waarom niet gewoon eventjes de melding: jongens, gooi dat flesje in de prullenbak, want is eigenlijk verboden?
Ik pleur mijn lege bierflessen altijd kapot op straat.
@G-unite | 05-11-09 | 01:21 daar heb je wel een punt.
mis wel een reactie van de polisie in dit verhaal.
zo kan iedereen natuurlijk een zielig verhaal afsteken over zijn boete.
waaschijnlijk waren ze te dronken om alles goed te herrinneren en hebben ze nog mazzel dat het bij een bonnetje van 60 euro is gebleven.
@grappert | 04-11-09 | 22:57
We moesten een club oprichten!
Hoewel...
mmmm, daar moet echt wel iets meer aan de hand geweest zijn hoor. Ik proef hier een journalistieke halve waarheid. Al dat gewzuer over de politie, doe zelf een soptreden dan als dat nodig is. Maar nee, we kijken liever toe, dat is veiliger....
Welkom in Nederland! Typisch gevalletje wal en schip want doorlopen is ook strafbaar.
Toch heb ik het vermoeden dat als je dit soort naaigedrag nou maar vaak genoeg vertoont, dat mensen vanzelf toevallig net de andere kant opkijken. Maar zo willen onze wetsdienaren dat blijkbaar graag. Zo ook met die snelheidsbekeuringen: Waar het op dit moment regent van de bekeuringen (want ja, regels zijn nu eenmaal regels en bevel=bevel), rijden onze flitsers zelf met droge ogen keihard te hard naar huis. Hoezo misselijkmakende mentaliteit ?
In Nederland is alles zo raar geregeld komt allemaal door al die linkse partijen. In amerika hebben ze geen eens flitspalen.
weer eens de smeris die weer eens verkeerd is!
ze hadden mazzel dat ze niet preventief tegen een muur aan geprakt waren!