GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

Teken ook de Bluf2008 Petitie

bluf100.jpgNou, daar is ie dan eindelijk. De vermeend hilarische Bluf2008 petitie. Het keiharde antwoord van noodlijdend links Nederland tegen Fatsoenlijk Rechts. De petitie is een initiatief van GroenLinks, en een paar margebloggende Wijnand-believers. De linksmensen zijn namelijk doodsbang voor de zwijgende meerderheid. De hardwerkende Nederlanders die opeens een grote bek opzetten tegen de stenengooiende huizenstelende Uitvreet Generatie en hun morele gelijkjes over kraken, subsidies, kernenergie en publieke omroep. In een wanhopige poging het tij te keren, mag Oké Nederland daarom nu alsnog steun aan Bluf verklaren. HIER TEKENEN voor de goede zaak. En niet trollen aub. Dat is helemaal niet leuk! Dat gedoe met proxies enzo is hartstikke flauw. Slechts één ondertekening per IP-adres. Zoals gewoonlijk zijn de linkse censors hyperactief met hun rode potloden: "Piet Petroleumlap, Postbesteller" vinden ze helemaal niet om te lachen. Nee dan die dijenkletser: "Francisko van Jolen". Lache.
Update: Servertje van Bluf2008 kraakt af en toe onder massale toeloop. Gelukkig hebben we het screenshot nog.

Reaguursels

linkse soep.

soy | 10-09-08 | 15:37

Kunnen we ook een petitie starten voor: "alle criminele buitenlanders terug naar hun eigen land" of is dat dan niet goed?

SODE | 10-09-08 | 15:37

Channel the rage from the right!

Pablo's ijscocar | 10-09-08 | 15:38

GeenCommentaar.nl
Zucht.

Zak zuurtjes iemand?

blikjegrolsch | 10-09-08 | 15:38

Tijd voor een anti-bluf petitie

Bier-Sexueel | 10-09-08 | 15:38

Ik zou hem zowat ondertekenen. Mag ik over 25 jaar ook in het nieuws.

Achterdocht | 10-09-08 | 15:38

'Lachen :P'

Ac0 | 10-09-08 | 15:39

Ik voorzie vele W. Heitinga's.

Hertogin v. Pauperen | 10-09-08 | 15:39

Geencommentaar.nl zegt AU.

Pablo's ijscocar | 10-09-08 | 15:39

site heeft een beetje moeite om op gang te komen...

Fimbulvetr | 10-09-08 | 15:40

server begint te roken ?

Andreas B. | 10-09-08 | 15:41

Ik teken godverpielekus helemaal niks.

PruimVocht | 10-09-08 | 15:41

Het wapen van links het ridiculiseren van rechts, maar dat gaat ooit tegen ze werken. Ik ben benieuwd hoe deze actie valt bij het grote publiek. De Campionnetjes van deze samenleving uitgezonderd denk ik niet dat hier veel animo voor zal zijn. De tijd van lachen je je middelvinger opsteken naar hen die de wet handhaven is voorbij!

Fleauxe | 10-09-08 | 15:41

Wat gebeurt er eigenlijk als ik teken?

Knul de Behanger® | 10-09-08 | 15:41

Hehe altijd leuk!!

Hobbykip | 10-09-08 | 15:42

Ik ruik serveroverhitting. Mirror aub.

Primal | 10-09-08 | 15:42

@Knul de Behanger®:
Dan wordt u over 20 tot 25 jaar van uw bed gelicht door een aantal rechtse politie-agenten. Kijk dus maar uit!

Ac0 | 10-09-08 | 15:43

er gebeurt nondezju helemaal niks, zo blanco als mn agenda

doediema | 10-09-08 | 15:43

@Fleauxe,

Goedzo, jij hebt het door. Zie dat patroon al enige tijd. In plaats van zelf de problemen aan te pakken, gaat links de mensen aanvallen die het probleem ook zien en willen oplossen. En het ergste is dat het nog werkt ook. Hoe achterlijk kunnen we zijn ?

Bloodzone | 10-09-08 | 15:44

S, Wim Heitinga (De echte Heitinga.nl), Piet Petroleumlap (Postbesteller), Wijnerd (Duiventeler), Je Moeder (Held), I.N. Jeanus (nvt), Johannes (student), Bas van Toor (Free-lancer), pipo (clown), Kim Il Jong (Despoot), Henk Herrie (Stenengooier), Sonja Slokker (Fluffer), Aad van Toor (Vml. entertainer), Geert Wilders (Filmmaker), Zielig, Dikke Dennis (Muzikant), Paskal Jakobsen (Duivenmelkert), Ron van Oorschot (niet zo belangrijk), Varavarken (Afzeiker), Hassan (Jassan), Francisco van jole (hoer), Francisko van Jolen (Internet digibeet)

Fimbulvetr | 10-09-08 | 15:44

Fleauxe | 10-09-08 | 15:41
Nee, middelvinger opsteken is rechts, links heeft het moralistische vingertje...

Fimbulvetr | 10-09-08 | 15:45

Kijken of ze kunnen lachen om Bowser, King of Koopas van beroep.

Hertogin v. Pauperen | 10-09-08 | 15:45

De stagair is al bezig met het verwijderen en aanvinken hoor! Zonde... Mijn "Francisko van Jolen (Internet digibeet)" is alweer weg, *snik*

De Badtegelzetter | 10-09-08 | 15:45

De servert rookt nu al.

Hodja | 10-09-08 | 15:46

Haha, ik dat de dienstdoende Joris aldaar er zin an heeft, want hij gaat het druk krijgen...

brutus68 | 10-09-08 | 15:46

wat een trage poepsite

Raginghunter | 10-09-08 | 15:46

ik kan daar alleen links onder tekenen, ik teken zelf liever rechts boven

Snerrie | 10-09-08 | 15:46

Ik geloof dat ondertekening toen iets anders impliceerde dan ondertekening nu. Men doet het voorkomen dat de kromme redenering waarmee Cramer haar stoepje schoonveegde exact weergeeft waarvoor men toentertijd tekende. Het zou om louter 'de persvrijheid' gaan. Met terugwerkende kracht wordt krampachtig gepoogd de 'redactie' van Bluf! los te koppelen van de inbrekers en net te doen alsof het hier om een onafhankelijk persorgaan handelde dat plotseling een pak gestolen documenten op het bureau aantrof. Gelul natuurlijk.
Links poogt zichzelf schoon te wassen en te doen alsof ze zich enkel identificeerde en identificeert met de 'goede' dingen van weleer, en de 'kwade' dingen gedaan werden door kaboutertjes of zo. Gelul natuurlijk.

Schoorsteenveger | 10-09-08 | 15:46

Het wapen van rechts is het ridiculiseren van links, maar dat gaat ooit tegen ze werken. Het kan me echt geen fluit schelen hoe deze actie valt bij het grote publiek. De fleauxetjes van deze samenleving uitgezonderd dat ik niet dat er bijster veel kritiek op zal zijn. De tijd van lachend je middelvinger opsteken naar hen die Nederland proberen te veranderen in een soort van jaren-50 politie paradijs (waar je wel net zo hard mag rijden als je zelf wilt) zal ooit voorbij zijn !

Niet voor Jan | 10-09-08 | 15:47

@Ac0 | 10-09-08 | 15:43
Maar ik ben zelfs erg rechts, wat nu?

Knul de Behanger® | 10-09-08 | 15:47

T'is al gebeurd met het servertje, hehhhhh, jammer!

soy | 10-09-08 | 15:47

Het morele gelijk van de Linkse Kerk is nog zo overweldigend dat ze nog steeds in een kramp schieten bij iedere trap tegen één van de vele heilige huisjes. Waarmee de noodzaak van de aanvallen op de Linkse Kerk weer aangetoond zijn. Go GS! Go!

Eikenhout | 10-09-08 | 15:49

Ha, Joost Ravoo staat ook in het lijstje.

Hodja | 10-09-08 | 15:50

Schoorsteenveger | 10-09-08 | 15:46
.
De Telegraaf heeft ook wel eens een pak gestolen documenten op de burelen 'aangetroffen'. AIVD documenten nog wel. Nee, die krant is zo fatsoenlijk... En maar huilen toen die gastjes gearresteerd werden.

Niet voor Jan | 10-09-08 | 15:50

-weggejorist-

Violator[xL] | 10-09-08 | 15:51

Dikke drol!
De saajt is naar de tiefus.

Boris Poepnagel | 10-09-08 | 15:52

Roockers-Orgaan " Den Swarte Trachea "

HaanzonderkoP | 10-09-08 | 15:52

servert is morsdood

Apollos | 10-09-08 | 15:53

Stuk...

Bert M. | 10-09-08 | 15:53

pr0n downloaden van bittorrent gaat nog sneller dan die linkse peopsite

Raginghunter | 10-09-08 | 15:54

Godver, die site werkt niet als je een GS pagina hebt openstaan. Sabbotaasje!

handsomedevil | 10-09-08 | 15:54

Doodt.

zum kotzen | 10-09-08 | 15:55

Een dag zonder Obersturmbannführer Pritt, is een dag niet geleefd.

Kobus Kachel | 10-09-08 | 15:55

De servert is kapodt.
 
Failed to Connect
The connection was refused when attempting to contact bluf2008.geencommentaar.nl.

zedong | 10-09-08 | 15:56

Geenstijl, DE manier om een legale DDOS op een serverT uit te voeren

Scheetje Beef | 10-09-08 | 15:56

Ik word zo moe van al die SIMPELE ZIELEN die alleen maar in 'links' en 'rechts' denken. Bashen op links of rechts bewijst niks, behalve dat je niet gezegend bent met bovengemiddeld cerebraal vermogen, omdat het politieke spectrum anders te ingewikkeld wordt. Iedereen zou eens moeten nadenken wat hij/zij/het wil bewijzen door partij te kiezen voor 1 kant...

[-InFiDeLz!-] | 10-09-08 | 15:56

Zo... Server down. Dat ging snel.

DT71 | 10-09-08 | 15:57

wat een werkschuwe servert, ik kom er niet op...

Onderbuik | 10-09-08 | 15:57

Ik kan er niet eens op. Rokende server?

Slakkenspoor | 10-09-08 | 15:57

Ik moet ze nageven, ze zijn wel boos op iedereen; op linkse politici, op rechtse politici, vakbonden, ngo's en de media. Dat zijn wel een heleboel mensen om boos op te zijn, hè?! *proest*
.
Ik zie hier weer een gevalletje van plagiaat: die opmerking over de persvrijheid die ook geldt voor mensen waar je het niet mee eens bent, moet toch terug te herleiden zijn tot de bekende uitspraak van Churchill?
*fleischbaum, kom er maar in!*
.
Almelo Inside??? Dat klinkt zo erg dat het wel waar moet zijn...

Laura Ingalls | 10-09-08 | 15:57

Die site heeft toch wel last van een DOSje gehad lijkt me zo :P

Zwap | 10-09-08 | 15:57

@ [-InFiDeLz!-] | 10-09-08 | 15:56: Wie is iemand?

handsomedevil | 10-09-08 | 15:57

-weggejorist en opgerot-

Martinus_van_Oranje | 10-09-08 | 15:58

@Martinus_van_Oranje | 10-09-08 | 15:58 jouw rechtse werkgever staat je in ieder geval wel toe om in zijn tijd doelloos te internetten! Goed bezig Ad

De dikke vandaal | 10-09-08 | 15:59

Zeker een linkse server....

The Bruce | 10-09-08 | 16:00

lol@Swie Bertje (Straatonderzoeker), op de site die 't gewoon doet..

HaanzonderkoP | 10-09-08 | 16:00

Die site wil niet eens laden, dat is een goede zaak.

RechtsTuigje | 10-09-08 | 16:02

Martinus_van_Oranje | 10-09-08 | 15:58
Hier spreekt uw werkgever. U bent ontslagen wegens reaguren, ga niet langs start en pak z.s.m. uw bureau leeg.
Dank u.

Superior Bastard | 10-09-08 | 16:02

Waarom zou ik in godsnaam zo'n ridicuul documentje tekenen zelfs onder een "lachwekkend" pseudoniem. Dit is een typische tekst waarin de toenmalige media worden beschuldigd van het niet ondersteunen van een advertentietekst waarin steun wordt verleend aan een stel inbrekers (nothing more, nothing less). En dat is waar de discussie om draait, terwijl we over hele andere dingen zouden moeten discussieren, nl. dat er eindelijk eens serieus naar kernenergie gekeken wordt. In Italie en Japan is men druk doende te onderzoeken hoe kernafval sneller vervallen kan worden. Mark my words... over 25 jaar staan er in Nederland 5 kerncentrales. Nu wordt al 40% van de uit het buitenland geimporteerde elektriciteit in kerncentrales opgewekt.
Dat is nu het hele probleem in Nederland, er wordt geluld en gezeken over dingen die niet terzake doen. "Het wapen van rechts is het ridiculiseren van links" Pffff ja en het wapen van links is het zeiken op rechts en publiceren van zinloze petities. Lekker met je kop tegen de muur blijven bonken... 1 van de 2 geeft vanzelf een keer mee.

Cyrus da Virus | 10-09-08 | 16:02

Niet voor Jan | 10-09-08 | 15:50
Heb je mij horen zeh=ggen dat de Telegraaf of welke andere krant dan ook deugt?
Het enige dat ik beweer is dat naar mijn bescheiden mening Bluf! geen journalistiek medium was. Als het partijblaadje van GroenLinks -of van de VVD-morgen gestolen documenten publiceert zullen ons ook achter de oren krabben en ons afvragen of hier sprake is van een persmedium en van persvrijheid. Elke anonieme club die op stelen uit is kan een stencilmachine laten draaien en zich beroepen op persvrijheid?

Schoorsteenveger | 10-09-08 | 16:04

Siebrand Poepjes, Putjesschepper.

(met een S of twee??? Hulp, aub)

Kobus Kachel | 10-09-08 | 16:04

Ok, nu is het genoeg. Ik wil vingers zien. Wie heeft de saait kapot gemaakt? WIE?!

ViperNL | 10-09-08 | 16:04

Sorry Viper. Ik drukte op het verkeerde knopje

De dikke vandaal | 10-09-08 | 16:06

@update-meneer

De site doet het wederom, maar tekenen? Ho maar!

Boris Poepnagel | 10-09-08 | 16:06

Wacht even...ik begin GS er nu toch van te verdenken weer een leuke *kuch* woensdagmiddag-grap bedacht te hebben. Dit kan toch niet serieus zijn?!
Waarom blijven al die fake-namen dan staan?
*ja, blond inderdaad, maar leg het dan toch nog maar even uit*
.
Pritt, doe even een topic over het reanimatieplan voor de PVDA van miss Hamer, nu er nog maar 15 blauwe stoeltjes voor die linkse kontjes over zijn.
*pakt alvast lijstje met leuke one-liners*

Laura Ingalls | 10-09-08 | 16:06

Haatsaait, het zou verboden moeten worden.

Superior Bastard | 10-09-08 | 16:06

fijn jongens we hebben dat hele ding gef*cked -.-

Raginghunter | 10-09-08 | 16:06

oka dat was ikke hehehehehe

bunbun | 10-09-08 | 16:06

LOL @ I.N. Jeanus

stuyterkuycken | 10-09-08 | 16:07

Hij doet het nog wel jongens. Alleen even de link copieren en je browser opnieuw opstarten.

de bier | 10-09-08 | 16:08

Laura Ingalls | 10-09-08 | 16:06
GeenStijl - GeenCommentaar.... Zou zomaar kunnen.

Schoorsteenveger | 10-09-08 | 16:09

Planeetgroenlinks.nl Bhoehahahahahaaaa

bakboord | 10-09-08 | 16:09

Bedankt voor je ondertekening! Om onze servercapaciteit te sparen, wordt de lijst eens per paar minuten bijgewerkt. Je naam zal er over maximaal vijf minuten bij staan.
Peter Selie (Smaakmaker)

Colin O | 10-09-08 | 16:10

Toch sportief dat Geert Wilders (filmmaker) ook zijn steun aan deze ludieke actie betuigt!

goedverstaander | 10-09-08 | 16:10

Hoe sympathiek ik het initiatief ook vind, werkelijk waar, ik zou hem niet ondertekenen. Want één cruciaal ding dat er instaat is pertinent onwaar. Die truuk haalde Bluf destijds uit, verzuimden talloze ondertekenaars te zien, en nu ook deze opstellers en dat is dat het Openbaar Ministerie -itt tot de bewering van Bluf destijds- NIET primair vervolgde vanwege de openbaarmaking en publicatie van geheime stukken, maar het ze te doen was om het publiceren van namen en adressen met daarbij een 'lastigvaloproep'. Dus, hoewel Bluf het natuurlijk graag zo presenteerde destijds, ging het eigenlijk helemaal niet om persvrijheid.
Dus nee.

campion | 10-09-08 | 16:11

WIE??????
.
"ETA (Bommenlegger)"
.
Ik teken zo zelf wel even als de harde schijf dampen opgetrokken zijn ;)

Bommenleggert | 10-09-08 | 16:12

Goddank dat ze hun punt met de censuur van mijn naam kompleet belachelijk hebben gemaakt! Democratie is alleen leuk als het toevallig op dat moment in je voordeel is, niet?

KaiserSoza | 10-09-08 | 16:12

Aad Kosto - vrijwillige brandweer

de Bree | 10-09-08 | 16:14

Josef Stalin (Held van links)

zum kotzen | 10-09-08 | 16:15

Ik teken pas als Enait tekent!

T@ Riest | 10-09-08 | 16:16

Hoezo dampen, kan er weer gewoon op hoor. (Wijnand Duivendack (Crimineel))

Slakkenspoor | 10-09-08 | 16:16

Wil Schuurman - Ook een slachtoffer van vrijheidsvrienden

LJBrinkhorst | 10-09-08 | 16:18

Phd studentes, marginale sites, is er geen groot wild om op te jagen....?

Fimbulvetr | 10-09-08 | 16:18

Furby Emanuelson, ook al zon politiek geengageerd persoon

basroorda | 10-09-08 | 16:18

LOL@ Samir A.- chemicus

de Bree | 10-09-08 | 16:19

hahaha creativiteit alom in de gekozen namen :P

dampo | 10-09-08 | 16:19

Ernst Heersch Stalin ( Beroepsauthist)

Bommenleggert | 10-09-08 | 16:19

Wat een creativiteit, staan een paar goeie tussen.

Framoes | 10-09-08 | 16:19

Gentlemen, start your proxies!

Boris Poepnagel | 10-09-08 | 16:20

Wouter Bos (Cabaretier)

Bommenleggert | 10-09-08 | 16:20

Ik haat media vrijheid! En de vrijheid van menings uiting zouden ze al helemaal af moeten schaffen. lol ;)

//\//\attie | 10-09-08 | 16:21

Joran van der Sloot (Illusionist) heheh

Raginghunter | 10-09-08 | 16:21

Is het echt nodig om al die grappige *kuch* namen hier te herhalen?
Ik kan ze daar ook wel lezen, hoor!

Laura Ingalls | 10-09-08 | 16:21

Laura Ingalls (zeikwijf)

Kobus Kachel | 10-09-08 | 16:23

;)

Kobus Kachel | 10-09-08 | 16:23

Links/rechts denken is zo vorige eeuw.

realiteitswaanzin | 10-09-08 | 16:25

@Laura Ingalls@16:21
Tijd van de maand, zeurkuttje?

fuckje | 10-09-08 | 16:25

@Laura Ingalls | 10-09-08 | 16:21
Ik niet. Brakke meuk. De doodsrochel van de server is exemplarisch voor het linkse gedachtengoed.

Lets Kuttekrap | 10-09-08 | 16:26

Nooit gedacht dat ik vanmiddag nog zo zou lachen. Mooi al die namen die de goede linksche zaak een warm hart toedragen

Der Icebear | 10-09-08 | 16:26

Kan er morgen een poll komen met de leukste namen?

Gineau | 10-09-08 | 16:26

lol @ dikke dennis.

superjan | 10-09-08 | 16:27

Links / rechts denken is zo vorige eeuw. @realiteitswaanzin

Ja indd, ik hou zoieso meer van het vooruitdenken.

//\//\attie | 10-09-08 | 16:27

Dus als ik vannacht bij Wijnand inbreek, en morgen zijn bankafschriften, medische dossier etc. publiceer, mag ik mij, volgens links beroepen op persvrijheid. Hmm, dat biedt mogenlijkheden... Een beetje snuffelen in de archieven van GroenLinks en de milieuclubjes levert volgens mij nog heel veel interessante weetjes op.

WaarDeWindWaait | 10-09-08 | 16:28

Jan Smit - haringjager

Alfred E. Neuman | 10-09-08 | 16:30

Maken jullie af en toe wel even een nieuwe screenshot? (de namen worden nl. steeds leuker!)

arie-vlug | 10-09-08 | 16:30

Forrest Gump (Paralympiër)
hahahahahaha, briljant+1

dasje | 10-09-08 | 16:31

Ik heb maar even m'n speudoniem gebruikt, zodat ze me niet herkennen. Ja, laf, ik weet het.
Overigens neem ik daar nu afstand van, dus ik zit geramd. Iemand nog een vacature voor mij bij een of andere internationaal werkende NGO (>250K p.j. plus huurvergoeding en auto met chauffeur)?

nattebever | 10-09-08 | 16:32

getekend :)

a.n.alvabeet | 10-09-08 | 16:33

@ Hodja


Jaja, Jeaust Ravoo.Voor degenen die hem niet kennen:


www.michelrijnders.nl...


Jeaust koestert een naargeestige rancune als het OM GS gaat. Zal dat er mee te maken hebben?

bottehond | 10-09-08 | 16:34

Wie de fak is Wim Heitinga?!

Groenepuntmuts. | 10-09-08 | 16:34

Mario (Loodgieter) is nog vrij. *baalt van IP adres razzia*

Hertogin v. Pauperen | 10-09-08 | 16:35

best wel prominente mensen hebben getekend;

job cohen de theedrinkert, Mohammed B de terroristt, en velen meer

peter2789 | 10-09-08 | 16:35

LOL @ 'Gerard Joling (Pedofiel)'

Boris Poepnagel | 10-09-08 | 16:35

Pritt Stift (winnaar TMG J.Streicheraward '08)

campion | 10-09-08 | 16:35

Ook even geheitingaat
@Groenepuntmuts. | 10-09-08 | 16:34
Wakker worden en die puntmuts van je ogen aftrekken

Zuma | 10-09-08 | 16:35

MOEHAHAHAHA! Hij staat ;). Die server kraakt net zo hard als zijzelf 25 jaar geleden...Sjeemigdepeemig

doediema | 10-09-08 | 16:36

@fuckje | 10-09-08 | 16:25
nee, net gehad. jij moet zeker nog? *proest!*

Laura Ingalls | 10-09-08 | 16:36

pers vrijheid volgens de Televaag is alle ruimte voor wie het hardste kan schreeuwen.

bakoenin | 10-09-08 | 16:37

de broer van william heatinga

superjan | 10-09-08 | 16:37

Peter Siebelt (AIVD-impersonator en oudpapierfetisjist)

campion | 10-09-08 | 16:38

Laura Ingalls | 10-09-08 | 16:36
Gadverdamme, nog bloeden ook??

de bier | 10-09-08 | 16:39

Keesje Maduraatje (ICT manager bij een multinational)

campion | 10-09-08 | 16:39

De mensen van GeenStijl zijn toch wel heel goed in het verzinnen van namen, en dat zullen die linksmensen niet waarderen.

heerhoogmoed | 10-09-08 | 16:40

Hilarisch..kan niet stoppen met lachen.. t wordt steeds leuker met die namen

screamer | 10-09-08 | 16:40

hihihihi

basset hound | 10-09-08 | 16:40

Ja verdeurie.... OK, dan thuis nog maar een keer :)

doediema | 10-09-08 | 16:40

Oh-Oh. Bitchfight tussen Fuckje en Laura.
* gaat achter fuckje staan*

Boze Buur | 10-09-08 | 16:40

Mario (loodgieter)

Z | 10-09-08 | 16:41

Ik vraag me ook af, waarom dat laatste punt? ondermijnen van democratie? ik dacht juist dat mensen, die schijnbaar niet zoveel op hebben met het parlement en democratische beslissingen, zoiets zouden toejuichen.

Groenepuntmuts. | 10-09-08 | 16:41

Kijk, Dijkshoorn zit ook achter zijn pc:

P. Kouwes (bezoeker Taaise Hoer)

goedverstaander | 10-09-08 | 16:41

Naakt, weliswaar.

Boze Buur | 10-09-08 | 16:41

Joris Demmink (hoofd peuterspeelzaal Het Jonge Turkje)

nattebever | 10-09-08 | 16:41

Oh-Oh. Bitchfight tussen Fuckje en Laura.
* gaat achter Laura staan*

goedverstaander | 10-09-08 | 16:42

Ik ben benieuwof ik hem thuis nog terug kan vinden op de petitie: Tevreden roker - onruststoker

Rogue1 | 10-09-08 | 16:42

campion | 10-09-08 | 16:38

Haha...
campion (denker in transitie)


Overigens ben ik het eensch met deze petitie, maar dat gehuilioo over "rechts".
Deze Menschen zijn niet dom, dus blijven hetzij uit geweaunte en intellectuele armoei deze kwalificatie bezigen, dan wel ze doen dat opzettelijk om hun stervende sekte levend te houden. Zonder de term "rechts" verdwijnt kennelijk hun politieke identiteit. Heel sneu.

bottehond | 10-09-08 | 16:42

Bob Marley (hangmatsocialist)

Kobus Kachel | 10-09-08 | 16:42

@Fimbulvetr
jou naam komt bij bekent voor, heeft het iets met vuur emblemen te maken?

Groenepuntmuts. | 10-09-08 | 16:43

@boze buur| 10-09-08 | 16:40
spannend, hè?! *legt handtasje vast klaar*
.
OT; wie verzint al die namen daar? en waarom blijven ze gewoon staan? zijn ze daar flauwgevallen ofzo? *wordt vreselijk melig van de slappe lach*

Laura Ingalls | 10-09-08 | 16:44

Wat leuk van Jolo staat er ook tussen!

marcelb | 10-09-08 | 16:44

"Marck Burema (Pritt Stift-GeenStijl)" - Pritt toch, jij linksert!

nassie de naskoel | 10-09-08 | 16:45

*maakt modderbadje klaar voor Laura en Fuckje*

Boze Buur | 10-09-08 | 16:45

Hahaha. En wég is het paginaatje!

McShamus | 10-09-08 | 16:46

@ Groenepuntmuts. | 10-09-08 | 16:43
Fimbulvetr komt uit de Noordse mythologie, het betekent 'slepende winter', de winter der winters.

goedverstaander | 10-09-08 | 16:46

@Laura Ingalls 16.36 Proest ?? What The Fuck ?

Rammstein | 10-09-08 | 16:46

Boze Buur | 10-09-08 | 16:45
Wel modder he? Niet dat je het badje vol loopt te schijten..

de bier | 10-09-08 | 16:46

Server definitief overleden. Rot In Pieces.

Lets Kuttekrap | 10-09-08 | 16:46

WaarDeWindWaait | 10-09-08 | 16:28
1) breek in;
2) steel documenten;
3) publiceer deze;
4) publiceer namen en adressen;
5) roep op tot bedreiging;
6) hou alles anoniem;
7) veins dat publicatie door onafhankelijk persorgaan is gedaan;
8) laat horden sympathisanten verklaren verantwoordelijk te zijn;
9) zeg later dat die verklaring enkel de publicatie van de documenten betrof;
10) zeg nog later dat die verklaring was om 'de persvrijheid' te waarborgen;
11) concludeer dat je beter in elkaar zit dan de rest van de wereld;
12) verklaar dat 'rechts' in al zijn kritiek juist die persvrijheid bedreigt;
13) concludeer opnieuw dat je beter in elkaar zit dan de rest van de wereld.

Schoorsteenveger | 10-09-08 | 16:47

Zo! Die ondertekeningen stijgen gestaag! :D
Trouwens Lets Kuttekrap | 10-09-08 | 16:46, ik teken m net nog.. blijven proberen.

quackel | 10-09-08 | 16:48

@ Boze Buur | 10-09-08 | 16:45
Ben jij gek! Vanillevla of pindakaas!

goedverstaander | 10-09-08 | 16:48

campion | 10-09-08 | 16:39

Tot zulke praktijken hoef jij je niet te verlagen, campion. Zeer lowdown. Gadver.

bottehond | 10-09-08 | 16:48

Sluiten dat GeenStijl? Of is dat censuur en gaat dat in tegen persvrijheid?

LinksIsLeuk | 10-09-08 | 16:49

*gaat vanwege `proest` en ´melig´ metéén achter fuckje staan*

Rammstein | 10-09-08 | 16:50

Kraakt een beetje...???? Gaat 'mniet worden met dat 20mbit lijntje denk ik

Dibbes | 10-09-08 | 16:52

Haha hilarisch! "Ari Gold (superagent)" is ook present hoor.

Ari Gold | 10-09-08 | 16:52

LinksIsLeuk | 10-09-08 | 16:49
Onmiddellijk sluiten en de redactie een nekschot geven.

Overigens neem ik afstand van alles wat ik in het verleden gezegd, geschreven en gedaan heb, inclusief het nodeloos doodmartelen van langharig werkschuw tuig van linkschen huize in een Belgische kelder.

nattebever | 10-09-08 | 16:53

@ Hertogin v. Pauperen | 10-09-08 | 15:39
1 uur en 10 min verder, Ik tel nog maar 15 Wim Heitinga's
Dat kan beterrrrrr!!!

kogelbiefstuk | 10-09-08 | 16:53

@rammstein| 10-09-08 | 16:50
dus?

Laura Ingalls | 10-09-08 | 16:53

@ nattebever | 10-09-08 | 16:53
U bedoelde natuurlijk een Oostenrijkse kelder.

goedverstaander | 10-09-08 | 16:54

Zeau, Aad Bilnaad (Zakkenwasser) heeft ook zijn steentje bijgedragen.

klaas beunhaas | 10-09-08 | 16:55

* houdt billen krampachtig tegen elkaar *

fuckje | 10-09-08 | 16:55

Ik zie nog geen "Fritzl (Kelderspecialist)".

Hertogin v. Pauperen | 10-09-08 | 16:55

@goedverstaander | 10-09-08 | 16:48
Frambozenijs...en ik zet m'n geld op Laura.

Biff Eagleburger | 10-09-08 | 16:56

@Hertogin v. Pauperen | 10-09-08 | 16:55
Doen we ff

Dibbes | 10-09-08 | 16:56

Altijd al de pest gehad aan studentenhumor.

piquant | 10-09-08 | 16:57

goedverstaander | 10-09-08 | 16:54
Mijn topografische kennis is dat je zegt 'mwoah', dus 't kan heel goed in Oostenrijk zijn geweest. Ik was op doorreis naar Tsjechië met een vriend die hoog in de boom zit bij Justitie en we wilden daar wat geyten, enfin, je kent het wel - gezelligheid kent geen tijd.

nattebever | 10-09-08 | 16:58

*kijkt hoe de billen van Laura staan*

Boze Buur | 10-09-08 | 16:59

* ziet Teen naar teen kijken *

fuckje | 10-09-08 | 17:00

@ fuckje | 10-09-08 | 16:55
U verwacht dus een aanval van achteren...?

goedverstaander | 10-09-08 | 17:00

bas van toor :(

SwiftCrack | 10-09-08 | 17:01

@Boze Buur | 10-09-08 | 16:59
watch and enjoy!
*vraagt zich af waar we mee bezig zijn en schrikt van deze filosofische gedachte*

Laura Ingalls | 10-09-08 | 17:01

GeenStijl laat zich weer eens horen. Weg met dat enge krakerstuig!

Nietvoordekat | 10-09-08 | 17:01

piquant | 10-09-08 | 16:57
Wil je niet zo liev zijn even te tekenen met nattebever, stoutemeisjeseterT? Ik sta er zelf al in als 'moerastekkel', een koosnaampje mij gisteren gegeven door een overigens door mij gewaardeerd reaguurder alhiero.

Kusje d'r bij. Deal?

nattebever | 10-09-08 | 17:01

@Laura Ingalls 16.53 Inderdaad.

Rammstein | 10-09-08 | 17:05

@nattebever | 10-09-08 | 17:01

Gedaan, geen moeite. Staat er over 5 minuten (zegt het systeem)

piquant | 10-09-08 | 17:05

Hij doet t gewoon weer, heel goed voor de dagelijkse hoeveelheid leesvoer waar je nu eens smakelijk om kunt lachen, ipv huilen, geweldig, dit.
Mijn dank aan GS is groot, proest...giegel...

tiepmiep | 10-09-08 | 17:06

@ nattebever | 10-09-08 | 17:01
Moerastekkel komt uit de Donald Duck, wist U dat? Hij nam ooit een krokodil mee naar huis en beweerde dat het een hond van het ras 'geschubde moerastekkel' was. Dus eigenlijk bent U een krokodil.

goedverstaander | 10-09-08 | 17:06

heeft iemand trouwens nog ergens een zwart gat gezien ? ik ben de mijne sinds vanochtend kwijt...

lustgeenthee | 10-09-08 | 17:06

@nattebever@17:01
Je hebt nog meer * kuch * naampjes daar ;-)

fuckje | 10-09-08 | 17:06

@lustgeenthee 17.06 Laatst gezien boven Limburg.

Rammstein | 10-09-08 | 17:09

mwoehahahah... ze zijn doodsbang voor mij.

zwijgendemeerderheid | 10-09-08 | 17:09

wat een fuckwijf die halsmema slopen dat mens wat hebben de dieren er nou weer mee te maken.

zwarte magica | 10-09-08 | 17:09

Geitenneuker ( zie naam ) haha, hoe flauw !

ik kom van rechts | 10-09-08 | 17:09

mag ik iedereen bedanken en feliciteren voor de pracht mooie ondertekening !

ik heb weer ff gelachu

StonedTrooper | 10-09-08 | 17:09

oja, hoe fokking dom zijn ze dat ze nou nog niet weten dat wij van GS komen en overwinnen

StonedTrooper | 10-09-08 | 17:10

Spam die linkse-bende.

Kartoffels | 10-09-08 | 17:12

leuk dat geencommentaar.nlk nu alle IP-adressen heeft.
wat zouden ze er me doen ?
customer service van ku-klux-klan heeft vast wel
interesse

ulk | 10-09-08 | 17:16

piquant | 10-09-08 | 17:05
Hoe lievv! Tnx.

nattebever | 10-09-08 | 17:16

Lees op de site van GeenCommentaar even de ruzie die ze met De Pers hebben. Wat een boze, verongelijkte -lees: linkse- mannetjes!

Laura Ingalls | 10-09-08 | 17:16

goedverstaander | 10-09-08 | 17:06
Nee, had er ook niet op gegoogled en veel meer types dan Katrien (dat heerlijke geyle mokkel) ken ik niet. Dank voor je info.

nattebever | 10-09-08 | 17:17

fuckje | 10-09-08 | 17:06
Er zal mij dan iets ontgaan zijn. Zie wel dat piquant volop gebruik heeft gemaakt van de vvm - een goede zaak.

nattebever | 10-09-08 | 17:21

@nattebever | 10-09-08 | 17:16

Je kan mij wel om een boodschap sturen....

piquant | 10-09-08 | 17:27

quote
het vrije woord verdedigen, behalve als het niet in hun ideologische straatje past. Kennelijk beperkt vrijheid van meningsuiting zich tot islamkritiek, en is die vrijheid niets waard als het rechtse belangen schaadt. Sommige dieren zijn meer gelijk dan andere

Waar slaat dit op? Marianne Thieme ik zou graag toelichting van u willen

zwarte magica | 10-09-08 | 17:30

:)

ik ben het eigenlijk best eens met de inhoud van die oproep... MAAR

a) waarom nou die achtelijke jaren 80 lay-out en
b) ik heb me kapotgelachen om de pollverneukende onderteken-namen.

Ballenman | 10-09-08 | 17:31

Albert Bolink is een sissy!

Bommenleggert | 10-09-08 | 17:35

Ik vind die met echte naam van Pritt toch weer jammer.
verder leuk initiatief van GeenStijl. Want het slaat natuurlijk nergens op om een site te beginnen die half aan elkaarhangt van het succes van de GEEN van geenstijl.

NelisR | 10-09-08 | 17:38

De term 'godsdienstvrijheid' is behoorlijk opgerekt, dat moet dan ook kunnen met 'persvrijheid' zullen we maar zeggen.

Schoorsteenveger | 10-09-08 | 17:38

Noem mij een ´gekkerd´, maar is er ook een petitie van linksmensen die spijt hebben van de last die mensen hebben mogen ondervinden van links geweld?

Fleauxe | 10-09-08 | 17:38

De verkregen informatie is nooit weg, maar de inbraak moet gestraft worden. Zo hoort dat.

dr Rechts | 10-09-08 | 17:40

Servert werk prima,...mooi ook maar even een duit in het zakje gedaan.

liggend_streepje | 10-09-08 | 17:41

Heeft ideologisch links nou nog niet door dat PvdA+GL+D66 elitaire bestuurderspartijen zijn die met kraaltjes en spiegeltjes naar de doelgroepen smijten terwijl ze zichzelf verrijken?

dr Rechts | 10-09-08 | 17:41

Ja, onder die kralen en spiegeltjes die in handen van frauderende politici komen, valt ook de ontwikkelingshulp.

dr Rechts | 10-09-08 | 17:42

@redactie: Wanneer komt er meer informatie over de zitting bij de Raad voor de journalistiek? Waar worden de reaguurders aanstaande vrijdag verwacht en hoe laat start de muziek?

BigShit | 10-09-08 | 17:43

hè, hè, genoeg gelachen, aan het werk nu

hetluis | 10-09-08 | 17:45

Persvrijheid?


De enige persvrijheid geldt op je eigen pleepot, en nergens anders!!!

Boris Poepnagel | 10-09-08 | 17:47

ah kijk, de uitverkopers van dit land willen aandacht.....

DenLangel*l | 10-09-08 | 17:51

.. het "vrije woord" heeft een valse klank gekregen door de sluipmoordenaars van de miljeubeweging. En de postieve pers die deze lieden steeds weer kregen van de (niet linkse) media

Jan Passant | 10-09-08 | 17:53

Joost Baars heeft nog een tip voor Geen Commetaar

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hulde, GC! Het is wel tijd om te gaan modereren bij de advertentie. Paar IP-bannetjes, een extra tekenbevestiging via e-mail invoeren, links via GS weigeren en alles dat geen voor- en achternaam heeft schrappen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En weer de tip om links via GS te weigeren.

Sweepp | 10-09-08 | 17:53

Sweepp | 10-09-08 | 17:53

Joost Baars......

bottehond | 10-09-08 | 17:56

""Wij menen dat buitenparlementaire actie een legitiem en nuttig WERKTUIG kan zijn om democratie levendig en transparant te houden. ""


Werkschuw tuig

Sweepp | 10-09-08 | 17:58

Zo, nou, jeminee. Die hebben 'rechts' een flinke hak gezet.

Verdamper | 10-09-08 | 17:59

.. over het levendig en transparant houden van democratie gesproken, iemand nog nieuws over de grote leider, kim jong il?

Jan Passant | 10-09-08 | 18:03

Ach het leuke is dat ik met mijn steunbetuiging die van potentieel 8000 blokkeer.

liggend_streepje | 10-09-08 | 18:04

Die linkse gasten zijn nog erger als de NSB ten tijde van de 2e wereldoorlog.
Ik hoop dat ooit de dag komt dat zij hetzelfde lot zullen ondergaan als de
NSB'ers na de 2e wereldoorlog en dat we ze daarna doodknuppelen als zeehondjes.

de paspop | 10-09-08 | 18:23

-weggejorist-

kopjekoffie | 10-09-08 | 18:23

Satan (Prins v.h. Kwaad)

valsebingo | 10-09-08 | 18:24

bottehond | 10-09-08 | 16:48 Ja, heb ik dus ook niet. Ik post dat alleen hier.

campion | 10-09-08 | 18:24

Is Bennie Blind (helderziende) iets?

Brakovich | 10-09-08 | 18:27

vander F, astrofysicus

vander F | 10-09-08 | 18:31

Adolf Hitler - Schilder

Fleauxe | 10-09-08 | 18:34

goedverstaander | 10-09-08 | 16:46
Heel goed, ooit in een vlaag van verstandsverbijstering aan de Edna begonnen...

Fimbulvetr | 10-09-08 | 18:37

Iemand heeft dus wel mijn naam er 'als serieus bijgezet'. Flauw. Ik gok dat het Pritts engste fan, T.W. is, die is weer es aan het spoken.

campion | 10-09-08 | 18:39

Dr. Dragan Dabic - Psycholoog (ik heb nog wel wat tijd over voor linkse rakkers)

Dr. Dragan Dabic | 10-09-08 | 18:40

Groenepuntmuts. | 10-09-08 | 16:43
Doe eens normaal mafkees, emblemen, vlaggen, vaandels en barricaden zijn voor loosers, je moet toch wel heel erg achterlijk zijn als je eigen inzicht ondergeschikt maakt aan een door een ander verzonnen ideologie....

Fimbulvetr | 10-09-08 | 18:41

@campion | 10-09-08 | 18:39: Ja ja....

Fleauxe | 10-09-08 | 18:42

Ik moet zeggen dat G.W. Bush en K.Y. Il de petitie nogal vaak getekend hebben. Lijkt me reden genoeg om dit serieus te nemen.

Booka | 10-09-08 | 18:45

Ik heb stiekum onder een valse naam getekend (Aart Beving). ghihi

dr.spin007 | 10-09-08 | 18:58

Otto Flick - Gestapo

HerrOttoFlick | 10-09-08 | 19:04

Samson (hond) vind ook een hele goede. Groeten Gerd

klimaathoax | 10-09-08 | 19:05

-weggejorist-

ratje | 10-09-08 | 19:05

dr.spin007: haha. ik had je niet herkend. (ben zelf Dik Wolkendek.)

woestijnvos | 10-09-08 | 19:06

hey Dik!

dr.spin007 | 10-09-08 | 19:07

Waarom schoppen ze Pritt niet uit de redactie? Volgens mij heeft hij maar een hersenkwab, een linksbashkwab! Gefrustreerd, slachtoffer van te weinig liefde thuis? Kom je uit een geformeerd gezin en moet je op deze je onderdrukte woede uiten? Wat moet jij een rotleven hebben wanneer je maar met een zaak bezig kan zijn Pritt?

Remy Martin | 10-09-08 | 19:10

Remy Martin | 10-09-08 | 19:10

Oké, al heeft Pritt wat minder ouderliefde ontvangen, zijn vaderlandsliefde is er niet minder om. Ga nu maar deaud Remy.

dr.spin007 | 10-09-08 | 19:12

Goebbels: "Wir sind Links und verachten das Rechtse Burgerblok."

Paroxetine | 10-09-08 | 19:14

@ Remy Martin | 10-09-08 | 19:10
Omdat Pritt prima stukjes schrijft. Dit is weer zo'n pareltje. Weer een trap recht in de edele delen van de Linkse Kerk.
En je eigen gefrustreerde reactie spreekt ook boekdelen.

Volgens heb jij maar een hersenkwab! Gefrustreerd, slachtoffer van te weinig liefde thuis? Kom je uit een geformeerd gezin en moet je op deze je onderdrukte woede uiten? Wat moet jij een rotleven hebben wanneer je maar met een zaak bezig kan zijn, Remy Martin!

Eikenhout | 10-09-08 | 19:21

Ik ontken die lijst getekend te hebben, mijn naam is verkeerd gespeld.

Sikkeneur | 10-09-08 | 19:21

Geen Stijl heeft een punt. Dat afgeven op de andere kant wordt een beetje vermoeiend. Argumenten zouden ook wel eens leuk zijn.

Hoen | 10-09-08 | 19:23

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 19:25

haha ik zit lijst met ondertekenaars nog eens door te lezen en ik moet erg lachen. Goed gedaan weer!

Eikenhout | 10-09-08 | 19:26

Ik denk dat ik maar eens ga tekenen met: A. Toom, Energiedeskundige

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 19:28

Ik ben blij dat ik wèl een seksleven heb.. In tegenstelling tot de redactie van GS en enkele reaguurders...

klauwkikker | 10-09-08 | 19:32

Hej Pritt, leuk dat je onder je echte naam hebt getekend. Lache.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 19:33

Edoch, men zal moeten toegeven dat het buitenparlementair folderen aanzienlijk aan democratisch gehalte heeft gewonnen.
Waar men vroeger (jaren 80, net na het begin der tijden) met zo'n pamflet bevriende deuren langsging, totdat een mooie lijst kameraden was gescoord en opgewekt besloten werd: "Kijk eens, iedereen staat achter ons 5-jarenplan wereldverbetering-voor-dummies!"
Daar smijt men tegenwoordig zonder schroom de ideeënrijkdom het wereldwijd net op, alwaar een massa stand-up comedians zich er terdege over ontfermt.

Adalgar | 10-09-08 | 19:33

@ Riverman1973 | 10-09-08 | 19:25
Wat is er mis met burgerlijk?

Eikenhout | 10-09-08 | 19:34

Sikkeneur | 10-09-08 | 19:28
Ik zie jou er trouwens wel bij staan, Sik.
Dit even terzijde.

nattebever | 10-09-08 | 19:39

Goebbels: "Wir sind Links und verachten das Rechtse Burgerblok."

Paroxetine | 10-09-08 | 19:14


En zo is het maar net!

echt_links | 10-09-08 | 19:41

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 19:42

Wat schiet je ermee op?
Riverman1973 | 10-09-08 | 19:25


Een veilige samenleving waar niemand het woord "buitenparlementair" kan misbruiken om misdaden te rechtvaardigen.


Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 19:44

Als GS ballen heeft starten ze een soortgelijke 'ludieke' actie voor rechtsmenschen. Uiteraard voorzien van ouderwetse Bluf! flair.

peer79 | 10-09-08 | 19:47

echt_links | 10-09-08 | 19:41
NSB-er...

Paroxetine | 10-09-08 | 19:48

@de paspop | 10-09-08 | 18:23 > Aha, de ware aard van vredelievend en fatsoenlijk rechts.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 19:51

Tegen alle klagerTs zou ik willen zeggen, u heeft uw linkse tijd gehad en nu is het tijd voor de rechtse lieden. Deal with it!

Fleauxe | 10-09-08 | 19:51

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 19:53

Prittstift, de vertegenwoordiger van de opstand der horden, de rancuneuze burgerman die het recht op agressief zijn en beledigen opeist.

pek en veren | 10-09-08 | 19:53

De mens komt wel weer terug naar links. Zodra ze er achter zijn dat die vriendelijke rechts conservatieve fatsoenrakkers ook alleen maar ordinaire, aan zichzelfdenkende, zakkenvullers zijn. Woekerpolisje erbij?

oplichter | 10-09-08 | 19:55

'Fatsoenlijk Rechts' klinkt trouwens wel überdebiel.

*Sansevieria's water geven gaat*

nattebever | 10-09-08 | 19:56

@ Riverman


Huilioo. Het wemelt hier van de LinkschMenschen.

bottehond | 10-09-08 | 20:01

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:02

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:02

Wat eigenlijk ook wel lachwekkend is, vind ik persoonlijk, dat hier blijkbaar 'rechtste' studentjes van amper (of nog geeneens) 20 zonder........
Riverman1973 | 10-09-08 | 19:53


Heb je GeenStijl zojuist ontdekt?

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 20:04

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:05

nattebever | 10-09-08 | 19:39

Ik kan het me niet voorstellen, zal E&Y wel ff bellen.

Sikkeneur | 10-09-08 | 20:08

Spiegelen die site, voor het weg is. Heb een hartverzakking van het lachen!

Einde van de Domheid | 10-09-08 | 20:08

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:02
Begin je eigen blog. Dan kan je de misdaden van je eigen keuze aan de kaak stellen.

Lets Kuttekrap | 10-09-08 | 20:11

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:23

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:24

Sikkeneur | 10-09-08 | 20:08
Met cntrl-F is het allemaal goed te vinden, Sik. Of CMD-F, mocht je een Apple hebben. Ernst & Young bellen kan natuurlijk geen kwaad, die mensen zoeken alles tot op de bodem uit in een minuut of tien (en schrijven vervolgens hun declaratie met een vork).

nattebever | 10-09-08 | 20:27

@ Riverman1973
De 'andere' misdaden uit je comment van 20:02
.
"Maar wees dan niet zo hypocriet door vanuit zo'n 'groepsgevoel' andere misdaden te negeren."
.

Lets Kuttekrap | 10-09-08 | 20:28

-weggejorist-

nattebever | 10-09-08 | 20:30

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:23
Ben het helemaal met je eens.
Ik ben er ook tegen dat vrouwen stemrecht hebben. Dat legitimeert alleen maar nog sterker de schijndemocratie die wij in NL hebben. Vind het ook prima als de vrouwen wel stemrecht hebben en de mannen niet hoor, want 't is natuurlijk niet zo dat ik seksistisch ben.

nattebever | 10-09-08 | 20:30

@Riverman1973 | 10-09-08 | 20:02 ,
even wennen hè, tegengas, is de gutmensch niet gewend.
De rechtsmensch wordt op deze wijze al een 40 jaar aangepakt.

vander F | 10-09-08 | 20:30

Die serverT grijpt steeds in als ik De Waarheid spreek. Zijn er nog mensen die niet geloven in een OpperTwezen - onbegrijpelijk.

nattebever | 10-09-08 | 20:31

@vander F | 10-09-08 | 20:30 > ach gossie, het Calimero gevoel, wat zielig was je toch de afgelopen 40 jaar. En nu maar Geenstijl nadoen. Dat zal ze leren!

Kyokushinkai | 10-09-08 | 20:33

@Riverman1973 | 10-09-08 | 20:23 ,

pardon?
Vrouwenkiesrecht is door een liberale partij op de agenda gezet.

vander F | 10-09-08 | 20:35

vander F | 10-09-08 | 20:30
Zie jij, vanderF, jezelf als een rechtsmensch of kom je nu op voor een verdrukte en vertrapte minderheid die 'het ook niet altijd makkelijk had en heeft' en nu eindelijk eens zijn rancuneuze achterbakse kudtgeluid kan laten horen, waardoor alle nuance in het debat verloren gaat?

nattebever | 10-09-08 | 20:35

@Kyokushinkai | 10-09-08 | 20:33 ,
geen last van gehad als soortement van anarchist zijnde.

vander F | 10-09-08 | 20:36

@nattebever | 10-09-08 | 20:35 ,
zie 20:36

vander F | 10-09-08 | 20:37

@vander F | 10-09-08 | 20:36> wat huil je dan.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 20:39

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:02

Hoezo?, is er hier (op GeenStijl) geen (collectieve) verontwaardiging over de criminele streken van rechts?
Waar haalt u die onzin vandaan?
Niemand heeft hier een goed woord over voor een (rechtse?) zakenman/vrouw die de boel flest maar daar gaat deze topic ook niet over.
Het gaat in deze topic over linkse actievoerders/parlementariërs die misdaden goedpraten door het te benoemen als “buitenparlementair”.
Even voor de goede orde, buitenparlementair betekend in dit geval: diefstal, vernieling, brandstichting, bedreiging en moord.
Bij een normaal mens valt dit onder de noemer: Crimineel gedrag.
O ja!, Nog wat, Ik betaal mezelf inderdaad blauw aan kinderopvang en het bizarre is: ik heb geen kinderen!
Hou je eigen broek een op vriend/vriendin.

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 20:39

@vander F | 10-09-08 | 20:35> in die tijd waren liberale partijen nog links-progressief idd.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 20:40

nattebever | 10-09-08 | 20:27

Damn, BeverT, you where right.
Ik dacht echt dat je een geintje maakte.

*advocaat belt met vraag over laster/smaad*

Sikkeneur | 10-09-08 | 20:41

vander F | 10-09-08 | 20:37
Ook nu weer verwijzen naar het verleden, ik heb je wel door...

nattebever | 10-09-08 | 20:41

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 20:39 > Dit hele land en onze hele democratie is ontstaan door 'buitenparlementair ingrijpen' en 'crimineel gedrag'. Als dit niet was gebeurd werkte jij nog 6 dagen in de week 12 uur per dag in een kolenmijn voor de aristocratie.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 20:43

@Kyokushinkai | 10-09-08 | 20:39 .
links heeft het sinds een paar maandjes moeilijk,
nou.

@nattebever | 11-09-08 | 20:41 ...

vander F | 10-09-08 | 20:50

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:55

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:56

@Riverman1973 | 10-09-08 | 20:55 > ik dacht meer aan het 'buitenparlementaire' verzet tegen de toenmalige regering in NL van 1568 -1648, maar ik vind jouw uitleg ook wel mooi.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 20:58

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:58

vander F | 10-09-08 | 20:50 Nee, niet sinds een aantal weken. Links is op één grote hoop gegooid, van zakkenvullend salonsocialistisch links, de grachtengordelelite, 'linkse' MSM tot en met de verste regionen van extreem-links. Waarbij het mee-bashen van het overgrote gedeelte van het meest betrokken, integer links niet 'sinds enkele weken' maar sinds 2002 gemeengoed is. Rechts, dat altijd maar doorjengelt dat ze vanalles, dat sinds ca 2000 werkelijk nietaflatend herhaald is 'niet mogen zeggen' eist het recht op kruistochten onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'. Linkse kritiek heet demonisering.

campion | 10-09-08 | 21:00

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 21:02

@Riverman1973 | 10-09-08 | 20:56 > Ze hebben wel een punt dat de zaken nu compleet zijn omgekeerd. Wat vroeger politiek oncorrect is, is nu heel erg politiek correct. Geenstijl is momenteel het meest politiek correcte medium van NL (ondanks het stoer net doen alsof ze overal tegen aan schoppen zodat ook niet-Telegraaflezers erin trappen), maar het grappige is dat ze pcies dezelfde fouten maken als de politiek-correcten van weleer wat hier zo wordt verfoeit (bijv. het demoniseren van politiek andersdenkenden).

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:03

Kyokushinkai | 10-09-08 | 20:43
Geef mij eens een voorbeeld van een "buitenparlementaire" diefstal, brandstichting of moord uit het verleden die mij uit de kolenmijnen gehouden hebben.
Joh, lul niet uit je nek, we hebben het hier over organisaties die veel overeenkomsten vertonen met georganiseerde misdaad syndicaten en die er zelfs niet voor terug schrikken om personen en de familieleden te bedreigen met geweld en zelfs moord.
Het is een gotspe dat dit juist komt van organisaties die zich antimilitaristisch en pacifistisch noemen.

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:03

@campion | 10-09-08 | 21:00 Moet je hier maar eens iets over 'taart' en 'Telegravin' roepen, moet je eens kijken hoe ver die zogenaamde vrijheid van meningsuiting gaat.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:05

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 21:06

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 21:08

Riverman1973 | 10-09-08 | 21:02

Liegen en verdraaien deed nou juist Duijvendak de das om.

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:08

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 21:10

@ Riverman


"Rechtse" mensen hebben evengoed idealen als jij. Zij menen echter dat die op een betere manier bereikt kunnen worden dan de manier waarop "links" zich dat voorstelt. Je lijkt me een aardig ventje, maar erg ontwikkeld ben je niet.

bottehond | 10-09-08 | 21:10

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 21:11

@Riverman1973 | 10-09-08 | 21:08
Wat versta jij onder 'paupers'? Bedoel je daar de arbeiders en ander klootjesvolk mee of de hokkieballen waar je zo op afgeeft?

Lets Kuttekrap | 10-09-08 | 21:11

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 21:12

@campion | 10-09-08 | 21:00 ,
ik merk het niet zo, maar ik heb dan ook geen binding met 'links',
nooit gehad.
ook niet met 'rechts' trouwens, ik heb die artificiële scheiding tussen links en rechts eigenlijk nooit begrepen.
Beetje de Christelijke Gereformeerde Kerk tegen de Gereformeerde Kerken vrijgemaakt.

vander F | 10-09-08 | 21:12

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 21:13

-weggejorist-

Riverman1973 | 10-09-08 | 21:15

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:03 > "Als in 1848 de (socialistische)revolutie uitbreekt in oost Europa, voelt Willem II zich gedwongen meer aan de eisen van het volk te voldoen om een revolutie in Nederland te voorkomen. Hij laat Thorbecke een grondwet maken. Door die grondwet wordt Nederland een democratie, waarin de Trias Politica van Montesqieu wordt toegepast. In het begin betekende dit dat alle mannen die een bepaald bedrag belasting betaalden, kiesrecht hadden. (censuskiesrecht). Dit waren vooral de rijkere ondernemers, die ervoor zorgde dat er voor hen goede omstandigheden waren in het land. Dit betekende een liberale politiek waarin de industrialisatie op gang kwam." (bron: opdracht geschiedenis voor middelbare scholieren, voortaan beter opletten op school).

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:16

Riverman1973 | 10-09-08 | 20:55
Types als 'general' lijken te denken: middels wat rijke, hoogopgeleide ventjes houden we de maatschappij wel draaiende.
De waarheid is: zonder de onvrede van de 'paupers', de laagopgeleiden, zouden er nooit de nodige veranderingen hebben plaatsgevonden.
Riverman1973 | 10-09-08 | 20:55


Is dat de reden waarom Links een stijve plasser krijgt zodra men een 'pauper' of 'laagopgeleide' spot?.... Stemvee?
Is dat dus ook de reden waarom links liever een Chinees tot aan zijn knieën in de blubber, ploeterend in een rijstveld prefereert boven die zelfde Chinees comfortabel in een SUV?

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:20

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:20 > Als alle Chinezen in een SUV zitten zal er denk ik weinig rijst meer worden geteeld (en kan er in Peking helemaal niet meer worden ademgehaald).

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:22

@Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:22 ,
ze werken er anders hard aan.

vander F | 10-09-08 | 21:25

Sikkeneur | 10-09-08 | 20:41
Voel je er iets voor om naar een of andere t.v.-show te gaan in de trant van 'Het spijt me'?
Dan zullen de tranen over m'n wangen biggelen.

nattebever | 10-09-08 | 21:25

@Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:16 ,
1848?
Jezus man,
straks begin je nog over de vrede van Westfalen.

vander F | 10-09-08 | 21:26

@vander F | 10-09-08 | 21:26 > Naja, generaal dinges vroeg me om een voorbeeld van hoe "buitenparlementaire actie diefstal, brandstichting of moord" uit het verleden van invloed waren op zijn verbeterde leefomstandigheden.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:28

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:16

In het begin betekende dit dat alle mannen die een bepaald bedrag belasting betaalden, kiesrecht hadden.


Ik ben helemaal om!
Laten we terug gaan naar de bron!
Terug naar het pure socialisme: alleen iemand die belasting betaald (uit verrichte arbeid) heeft kiesrecht.
God wat is het socialisme toch mooi.

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:30

Riverman1973 | 10-09-08 | 21:15
Bijna net zo'n domme vraag als die naar de idealen van progressief NL. Bijna, want waar progressief NL voor staat (beter: tegen is) weten we zo onderhand wel.
Dat het progressieve idealisme uiteindelijk alleen maar misdadig is, dat moet je eens in dat malle koppie van je proberen te persen door zelf eens na te denken. Alles wat daar niet op lijkt zou je rechts kunnen noemen, al slaat het nergens op. Jij verwart een paar achterlijke brulapen met 'rechts', terwijl je rustig hele ruifvretende, idealistische en daarmee sjabloondenkende volksstammen 'progressief' kunt noemen, of 'links'.
Een enigszins normaal mens is geen van beide, dus kom alsjeblieft niet zo drammen met je onnozele gezeik over 'rechts'. Dat alles wat zich 'links' noemt sowieso niet goed bij z'n hoofd is en in wezen een buitengewoon improductieve slachtoffercultuur propageert, daar hoeft geen tekening (meer) bij.
Kun je 't allemaal nog een beetje volgen?

nattebever | 10-09-08 | 21:33

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:30 > Je hebt het dus nog niet goed begrepen. Maar het is ook best lastig voor een rechts rukkertje te kunnen/willen begrijpen dat we in NL scheiding van machten, kiesrecht voor alle burgers, verbetering van werkomstandigheden (zodat jij niet 6 dagen per week 12 uur per dag in een kolenmijn meer hoeft te werken) vooral te danken hebben aan politieke druk van socialistische "buitenparlementaire actie diefstal, brandstichting of moord". Waarmee dus niet gezegd is dat het socialisme op zich mooi is. Dat is een kwestie van politiek smaak (niet de mijne overigens). Maar het is gewoon een feit.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:36

@Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:28 ,
vooruit maar weer.

Ik vind overigens op dit moment Kok's actie in 1995 wel vermeldenswaard,

"Met zijn nadruk op de consensus is het politieke debat volgens de critici zo goed als dood. Dat geldt al helemaal sinds hij in 1995 tijdens de Den Uyl-lezing zijn ideologische veren van zich afschudde. Beginselprogramma's ziet Kok eerder als een belemmering dan een hulp voor het bedrijven van politiek. Zelf beschreef de PvdA-leider het proces, waarmee hij in feite afstand nam van zijn ideologisch bevlogen voorganger Den Uyl, eens als een ,,bevrijdende ervaring''. 'Een bestuurder en geen ideoloog' is dan ook de beste typering van Wim Kok, zoals hij zelf ook heeft erkend. Hij is naar zijn eigen zeggen geen ster in het ,,met weidse vergezichten schilderen van de toekomst op lange termijn, licht filosofisch getint en van een pakkende ideologie''. Op de langere termijn zou hij dan ook het liefst beoordeeld worden op de vraag ,,of ik onze samenleving en onze sociaal-democratische beweging onder moeilijke omstandigheden ook met mijn bijdragen in een aantal opzichten wat verder heb gebracht, perspectief heb gegeven''

vander F | 10-09-08 | 21:36

bron: opdracht geschiedenis voor middelbare scholieren, voortaan beter opletten op school

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:16


Zou je jou "bron" even iets duidelijker kunnen specificeeren gezien dit in feite geen bronvermelding is.

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:39

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:36
Niets noemenswaardig van dit alles sinds de jaren zeventig, op zoiets onnozels als die Duyvendakaffaire na dan die in feite een voetnoot is in een nu al bij de Slegte horend boek.
Links Nederland is net zo obsoleet als de vakbond. Nog drie leden over. Als organisaties bestaat al die troep nog, makkelijke baantjes, goed gevoel. Schei toch uit met je kolenmijn.

nattebever | 10-09-08 | 21:43

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:39 > Vooruit, ik zal mijn bron even nader specificeren: "elk geschiedenisboek dat hierover gaat op elke middelbare school". Voortaan beter opletten he?

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:43

@nattebever | 10-09-08 | 21:43 > Daar heb je op zich best gelijk in, maar ik vrees dat het met al onze verworvenheden snel bergafwaarts zal gaan als er geen gezond links 'tegengewicht' is als waakhondfuctie. Je ziet nu al dat werkgevers hun kansen ruiken in het huidige rechtse politieke klimaat en bijv. voorstellen doen om de rechten van werknemers te beperken. Het begint bij het ontslagrecht...Ik denk dat bij een eventueel rechts kabinet in de toekomst heel veel Verdonk en Wilders stemmers zich achter de oren zullen krabben over waarom ze op iemand hebben gestemd die als het erop aankomt voornamelijk op zullen komen voor de belangen van hun baas en hele rijke mensen als Nina Brink in plaats van gewone werknemers.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:48

@nattebever | 10-09-08 | 21:43 ,
politieke partijen hebben vrijwel geen leden,
het CDA is geloof ik ter grootte van de badmintonbond Nederland,
qua leden dan.
Leden zijn ook niet meer belangrijk, niet meer sinds de politieke partijen uit de belastingruif vreten ipv moeten 'leven' van de leden contributie en schenkingen.
de leden doen er niet meer toe, waarom dan nog veel aandacht aan ze schenken?

Behalve dan dat je een clubje fanatieke politieke beesten overhoud, hooguit 200.000, die in feite de politieke partijen in Nederland sturen.

vander F | 10-09-08 | 21:53

@Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:48 ,
nou en, stem je ze de volgende keer weer weg.

vander F | 10-09-08 | 21:54

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:36

Rechtse rukkertjes teren in ieder geval niet op de zak van de buurman of buurvrouw.
Wij houden onze eigen broek op, remember?

Zomaar een vraagje: Wat is er mis met werken in een kolenmijn?
(Dit is dus typisch socialistisch: neerkijken op arbeiders, dat zijn namelijk degene die zich 'vies' maken, de paupers, het volk.....alleen goed zodra en gestemd moet worden)

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:56

@vander F | 10-09-08 | 21:54> voorkomen is nog altijd beter dan genezen.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:57

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:56 > Ineens maar om je heen schoppen? Lesje geschiedenis vertelde je niet wat je wilde horen zeker? Dan ga jij toch lekker geheel conform 19e eeuw de mijnen in tegen een hongerloon waarmee je vaste lasten niet eens kan betalen en je gezin dus niet van kan onderhouden 6 dagen per week onder mensonterende omstandigheden werken? Ik hou je niet tegen. Have a nice life. Ik denk alleen dat andere mensen recht hebben op een wat menswaardiger leven, met een eerlijk inkomen dat opweegt tegen de geleverde inspanningen voor hun baas, zodat ze met plezier werken en hun gezin kunnen onderhouden. Als jij dat 'neerkijken op' noemt, tja...

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:03

vander F | 10-09-08 | 21:53
Bedoelde het ook meer als fenomeen. Wijdvertakt, je komt zo overal tegen zolang er maar uit de staatsruif te vreten valt. Gaat denk ik nog wel wat verder dan 'alleen' maar die 200.000'; zie ook het topic van vanmiddag. De 'sien' waarbinnen dat allemaal heeft kunnen plaatsgrijpen kun je zonder voorbehoud 'progressief' noemen. Dat er niet eerder aan de bel getrokken is (is er wel, maar niet hard genoeg), is jammer. Voor de rest beter laat dan nooit.

nattebever | 10-09-08 | 22:05

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:56 > Zomaar een vraagje nog: met een 19e eeuwslike staat zonder scheiding van machten en zonder stemrecht, was, naast slavenarbeid in een kolenmijn, dan kennelijk ook niks mis, nietwaar?

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:08

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:39 > Vooruit, ik zal mijn bron even nader specificeren: "elk geschiedenisboek dat hierover gaat op elke middelbare school". Voortaan beter opletten he?
Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:43


Dit noem jij een bron?

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 22:10

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 21:56 > Oja, en we zullen eens zien wie jouw broek ophoudt als je morgen per ongeluk onder een auto loopt en je voor 90% gehandicapt raakt. Dan kan je nog zo rechts rukken, maar zelf lukt je dat heus niet meer hoor.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:11

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 22:10 > Nee, algemene kennis, die bekend mag worden verondersteld als je tenminste een middelbare school hebt afgerond.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:12

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:08

Slaven in een kolenmijn in de 19e eeuw?
Komt dit uit dezelfde bron als "elk geschiedenisboek dat hierover gaat op elke middelbare school"?

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 22:13

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 22:13 > Nee, ik zei chargerend 'slavenarbeid'. Dat was een waardeoordeel van mij. Die vind je niet terug in de geschiedenisboeken. Moet ik je nou alles uitleggen? Misschien tijd voor een herexamen?

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:15

Kyokushinkai | 10-09-08 | 21:48
Ik noem de 'schepping' van een jank- en slachtoffercultuur geen verworvenheid. 't Wordt tijd dat de mensen weer eens op eigen pootjes gaan staan. Dat is hen behoorlijk afgeleerd de afgelopen decennia. Die hele 'wieg-tot-het-graf-cultuur' en de daarbij aangeleerde schijterigheid moet gewoon worden weggevaagd.
Je hoort godbeterehet zelfs al pleidooien voor een basisinkomen -alsof daar niet door iemand voor gewerkt moet worden. Hoorde je vroeger ook al wel en was ook toen al absurd en kan alleen maar in het brein opkomen van iemand die de uitkeringscultuur tot uitgangspunt neemt voor een gezonde en vitale samenleving. Ja, met zo'n cultuur heeft het geen zin om 24.000 verschillende regelingen te hebben die mensen ergens recht op geven.
Dat hele verzorgingsstaatidee is totaal achterhaald en kan alleen werken als men in beginsel erkent en bereid is te werken. Those were the days en ook al in 'those days' vond ik het een waardeloos concept, hoe goedbedoeld ook. Ik vraag me trouwens af of het allemaal wel zo goed bedoeld was - het domweg rondpompen van geld is betrekkelijk zinloos, maar geeft de overheid natuurlijk wel bijzonder veel macht. Een organisatie die keer op keer wanpresteert en waar de minst-initiatiefrijke burgers deel van uitmaken, ja, die moet je dat soort dingen toevertrouwen en vooral groter maken.
Een sterke staat (sterke arm, dat werk) oké, voor de rest zo klein mogelijk.
Ik dwaal af.

nattebever | 10-09-08 | 22:15

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:12

Aha!, het is dus geen bron maar algemene kennis?
Dit veranderd de zaak.
Is het misschien die ‘algemene kennis’ die 'de Hollander" aanwijst als de grootste en meest verschrikkelijke slavenhandelaar aller tijden?

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 22:19

@nattebever | 10-09-08 | 22:15 > Ook voor jou geldt dat als je morgen onder een auto komt en voor 90% gehandicapt raakt, dat je zeg maar je reet niet eens meer zelf kan afvegen dan wel met rechts kan rukken, je afhankelijk bent van een uitkering, mogelijk gemaakt door die 'jank en slachtoffer' en 'wieg tot graf' cultuur. Maar jij weigert die uitkering dan uiteraard neem ik aan, want dat is een achterhaald idee, en leidt tot non-initiatieve mensen. Maar laten we idd niet afdwalen, het ging hier om het hoe en waarom van buitenparlementaire actie.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:22

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 22:19 > Slavenhandel komt inderdaad ook in de geschiedenisboeken voor. Maar zou je ze niet gewoon eens gaan lezen ipv jezelf hier belachelijk maken?

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:23

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 22:19 > Slavenhandel komt inderdaad ook in de geschiedenisboeken voor. Maar zou je ze niet gewoon eens gaan lezen ipv jezelf hier belachelijk maken?

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:23

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 22:13 > Nee, ik zei chargerend 'slavenarbeid'. Dat was een waardeoordeel van mij. Die vind je niet terug in de geschiedenisboeken. Moet ik je nou alles uitleggen? Misschien tijd voor een herexamen?
Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:15


Zeg vriend!, in je post van 10-09-08 | 21:43" vertel je me: "elk geschiedenisboek dat hierover gaat op elke middelbare school".
Wat bedoel je nu dus met, "vind je niet terug in de geschiedenisboeken"?
Is het misschien die 'algemene kennis' van jou?
(kan ik hem/haar ontmoeten?)

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 22:32

@Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 22:32 > Volgens mij begrijp je ook nog eens niet wat een 'waardeoordeel' is. Welnu, dat is een soort van mening die ergens aan hecht. In dit geval mijn mening. En aangezien mijn meningen geen deel uitmaken van de vaderlandse geschiedenis is het niet zo raar dat ze niet in geschiedenisboeken voorkomen, nietwaar? Ik hoopte eigenlijk dat je zo komen met iets van 'alle geschiedenisboeken zijn geschreven door linkse mensen, dus die zijn niet waar'. Dan had ik eindelijk naar bed kunnen gaan.

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:37

KOSTELIJK> Het wachten is nu op een nieuwe "Benoemen en bouwen" van de kleikop Doekle. Ik voel me helemaal opgeladen zijn actie te gaan ondertekenen.

leefbarbaar | 10-09-08 | 22:52

Maar zou je ze niet gewoon eens gaan lezen ipv jezelf hier belachelijk maken?
Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:23


Beste jongen, Ik voel mezelf tegenover jou nooit belachelijk.
Ik kan oprecht zeggen dat ik nooit neer kijk op een arbeider/mijnwerker zoals jij dat doet, omdat ik zelf in de energie sector werk en dus donders goed weet hoeveel moeite het kost om ongeïnformeerde, niet al te slimme en laagopgeleide personen zoals jij warm te houden.
Alleen als het feit dat jij het werken in een Mijn beschouwd als minderwaardig, geeft al aan hoe wereldvreemd, ongeïnformeerd, kortzichtig en laagopgeleid jij zelf bent.
Vergis je niet vriend, zonder de mijnwerker (vaak hoog opgeleid of met een schat aan werkervaring) zou er geen elektrische energie zijn en zou jij dus ook niet de mogelijkheid hebben gehad om hier jouw abjecte mening te verkondigen.
Probeer jij nu maar om je opleiding tot personeelsmanager van een MC-Donalds franchise met goed gevolg af te ronden en dan zorgen "rechtse viezeriken" zoals mijnwerkers (met een beetje hulp van mij) er voor dat de frietjes überhaupt bruin gebakken kunnen worden.
Succes!

Generaal Nguyen Giap | 10-09-08 | 23:49

vander F | 10-09-08 | 21:12 Ja, maar het hoeft er niet om te gaan hoe je jezelf beschouwt, en of je jezelf als links of rechts ziet. Anderen doen dat wel voor je, en dat kan je parten spelen, nietwaar, daar had ik het over.

campion | 10-09-08 | 23:50

Heren en Dames,mijn complimenten,ik zit me hier de tranen in mijn ogen te lachen.

captainobvious | 10-09-08 | 23:58

captainobvious | 10-09-08 | 23:58

Gefeliciteerd!

Generaal Nguyen Giap | 11-09-08 | 00:00

Vrienden!

Alle pakjes sigaretten en shag die jullie leeg zitten te roken tijdens het opstellen van jullie gewaardeerde reaguursels kunnen dus nog steeds zeer milieuvriendelijk (uitermate links!) nog steeds gratis en voor niets (check Google) gerecycled worden door Stivoro!
Altijd handig en het scheelt je zowiezo weer in het sjouwen van vele volle vuilniszakken!

vangodlos | 11-09-08 | 00:05

vangodlos | 11-09-08 | 00:05

Goed idee!
kan in de inhoud van mijn (duurzame, zelfgemaakte) asbak daar ook kwijt?

Generaal Nguyen Giap | 11-09-08 | 00:22

campion | 10-09-08 | 23:50

Een betekenisvolle comment. Die verdient uitgebreide toelichting.

bottehond | 11-09-08 | 01:10

Sow, jullie hebben je best gedaan. (geen commentaar)

de buuf | 11-09-08 | 03:03

Fatsoenlijk Rechts moet nu met een overtreffende handtekeningenactie komen!
Beste Bart Jannen ( naar Bart Jan Spruyt: GIEP= Groot Inquisiteur Edmund Burke)
Wat dacht u van de tien volgende petities voor:
1-verdubbeling aantal standbeelden van Van Heutz;
2-Roelof Frederik (PIK) Botha postuum ereburger van Nederland;
3-moslims en witte linksmensen in een pasjeswet;
4-eerherstel voor Pinochet;
5-Zwarte Piet-dienst voor negers met een uitkering;
6-volledige subsidie voor een Anton Mussert Huis;
7-Antoin Bodaird zetel voor het leven in de Hoge Raad der Nederlanden;
8-zelf zeehondjes mogen knuppelen voor eigen jas;
9-Verdonk voorzitter van rekenkamer;
10-linksmensen en moslims vanuit een JSF in de Noordzee dumpen.

Artois Arnhem | 11-09-08 | 10:10

Het lijkt een beetje op belletjetrekken: anoniem, weinig creatief en de uitvoerenden hebben de grootste lol terwijl toeschouwers zich afvragen waarin de humor zit.

Alle GS-handtekeningen zijn trouwens op een aparte lijst gezet. Ik geloof dat ze er alleen nog maar staan opdat GS'ers verlekkerd naar hun heldendaad kunnen staren. Maar voor hoelang? Vlug, bewaar het, zodat je je kleinkinderen er nog mee kan vermaken!

niveau? | 11-09-08 | 12:45

Dit is toch zeker het allerleukste van GS, ik heb me weer rot gelachen om alle reacties!

Trots op kaas | 11-09-08 | 16:22

Kyokushinkai | 10-09-08 | 22:22
Eén privé gefinancierde verzekering (dus niet via de staat) maakt al jouw gezwam overbodig. Staat mag sterk, maar moet vooral klein zijn. Anders krijg je te veel jankerTs en bedelaars, wat uiteindelijk ook funest is voor die jankerTs. Dat hebben ze dan meestal niet door, dus misschien wil jij wat in de voorlichtingssfeer gaan doen. Je lijkt me er wel het type voor.

nattebever | 11-09-08 | 19:27

+1000 kuddo's voor alle reaguurders!!!

kippeNeukert | 11-09-08 | 20:19

Artois Arnhem, ga toch kraken.. (of deaut)

kippeNeukert | 11-09-08 | 20:22
Tip de Redactie