GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

Vlv naait op globale schaal

Alleen heaumeaux rijden VlvOok Vlv doet natuurlijk aan viral marketing: Het Nederlandse reclamebureau MVBMS/FUEL Europe verzon een Venezuelaanse filmer die op stap ging in een Zweeds dorp waar 32 mensen op dezelde dag zogenaamd een Vlv kochten. Eerst filmde hij in opdracht van Vlv, later maakte hij zogenaamd een nieuwe versie, waar de neppert suggereert dat Vlv de boel flest en hij met de 'onthulling' komt. Check deze fake mini-docu. Dus het lijkt alsof hij als een echte journalist een onthulling over Vlv doet, maar het is natuurlijk in opdracht van Vlv gemaakt. Vervolgens onthullen wij dat deze onthulling niet echt is. Iets wat Vlv vervolgens weer exposure gaat geven... Dus bij deze in duidelijke taal: Vlv is een Amstelveens hoerenmerk dat ongezien de tyfus mag krijgen, Vlv zuigt, Vlv moet failliet. Geef ons onze roze Porsche Cayenne's maar. Ondertussen voelen de internetmarketingboys zich in de ballen geschopt door GeenStijl vanwege de onthulling dat reclamebureau's de boel flessen. Wij mogen ons er niet mee bemoeien namelijk:"Who gives a f*ck hoe reclamemensen marketing voeren? Je zou integendeel respect moeten hebben van de clevere manier waarop deze lui te werk gaan". Volgt u het nog? (via Bitmagic die wel aan het Vlv-spelletje mee deed)

Reaguursels

Tip de Redactie