Reaguren is leuk, alleen is dit aan een aantal regels gebonden. Wie meent zich hier niet aan te hoeven houden, krijgt te maken met Joris en zijn hulpklazen.
Ontluisterende beelden van een stamelende minister die haar aan het wankelen brachten. Snap je?
Wij zijn de baas. We wilden dat WC Eend als beste reclame ooit werd gekozen. Zo geschiedde.
Dankzij een defect bvmol-filtertje kon onze hackunit de reclameborden in de Arena voorzien van ons logo.
Stijlloze creaties, betreffende een actueel onderwerp, kunnen hierrr worden geupload. Niet zelden halen de inzendingen de media. Oh ja, feauteau schrijf je zeau!
Rutger & Twan filmden dankzij een defect trappenhuis onder rokjes en werden terstond in de boeien geslagen. De persconferentie die hierop volgde haalde het wereldnieuws.
Een stukje karton, bewerkt met kruiden en chemicaliën zodat je hersens denken dat je het lekker vindt. Gelukkig wordt het niet meer onder onze naam verkocht.
Ene internetarcheoloog genaamd Van Jole heeft altijd commentaar op GeenStijl. Wij vroegen, zoals het gezien journalistiek hoort, om wederhoor. Nou, dat hebben we geweten. Wat een aso...
Meurders stelde op televisie dat internet en weblogs onbetrouwbaar zijn. Waarvan akte. Wij verklaarden hem dood, alle oude media namen dit bericht over. Hoezo onbetrouwbaar...
GeenStijl kreeg een afgekeurd reclamefilmpje waarop Paulusma werd doodgereden. We knipten de adverteerder eruit en hadden de dag van ons leven. Piet niet...
VVD-raadslid slikte het rode zaad van een PvdA-wethouder. GeenStijl ontdekte het schandaal, schreef erover en uitgerekend de ontvangende partij moest het veld ruimen.
Tik je postcode in en je weet precies hoeveel allochtoonse buren je hebt. Handig voor recepten uitwisselen en het vinden van een schoonmaakster dicht bij huis!
Nijmegen 2007: beroemd geworden beelden waarop agenten zich verstoppen achter een muurtje om zoveel mogelijk fietsers te naaien...
Betrapt! Onze nationaalprins koopt een iPhone in een Apple Store te New York. Lekker illlegaal en toch goedkoop. De RVD meteen BOOS op GeenStijl. Want het was WimLex niet, het was New York niet en het was geen iPhone. Tuurlijk joh!...
Milf Manon kreeg herpositionering én een rebranding. Van saaie doos tot aantrekkelijk en geadoreerd seksbeest in één muisklik...
Laat maar branden dat huis. veel belangrijker is: hoe zit mijn haar... Inderdaad: smile, je staat op GeenStijl...
De raad voor journalistiek zegt het, dus is het waar. Wij hebben hoor- en wederhoor hoog in het vaandel staan en nemen nooit stelling. Kom maar op met die perskaart! Of weet je wat, steek hem maar gewoon in je reedt...
Weer iemand die in het stof bijt. GeenStijl op drie van de vier punten in het gelijk gesteld door fossielenclub. job Knoester eet je hart uit...
Moszko, Moszko, Moszko & Moszko trekken namens Ruud de Wild aan de bel en dreigen met kort geding. Eindelijk voor het hekje.NOT...
Rutger maakte een episch verslag van zijn avonturen met de landmacht. Meneer mocht mee op koudetraining in Noorwegen en vreemd genoeg overleefde hij dit ook nog. Het gehele overzicht van zijn avontuur staat hier...
Vara-mastodont werd overvallen door mocro's maar dat mocht niet gezegd worden. Rutger noemde het beestje bij de naam en kreeg ruzie. Met een bloemetje kwam alles toch nog goed.
Raar maar waar. Een miljoen mensen keken naar EEN foto en vonden 'm enorm geil Hierrr het hoorcollege kamelentenen...
Zijn lied 'Het Vrije Woord', gezongen tijdens de Van Gogh-herdenking, werd meer dan 1 miljoen keer bekeken in onze Dumpert. Reden voor Rutger om de cabaretier de Vergulde USB Stick te overhandigen. Klik hierrr voor de audioversie.
De Volkskrant wilde een of andere snob als Nederlander van het Jaar. Het werd Rachel Hazes. Dankzij GeenStijl...
We haalden zowaar het woordenboek met ons 'unieke lexicon'. De dag daarop begonnen we normaal Nederlands te schrijven. En of dat nog niet genoeg was kwam het tijdschrift Onze Taal, een vakblad voor corduroy dragende pijprokers met een ringbaard, met een omslagartikel over ons. Gerard Reve meets Swiebertje...
In het pre-Rutger-tijdperk ging Hoxha zelf maar met de camera op pad. Hij bezocht Pedo Ad, de drijvende kracht achter de pedopartij.
We hadden een format, een concept, adverteerders en zelfs een zender. Maar de 'zendercoordinator' wilde GeenStijl opeens niet op primetime televisie. Wij onderhandelen niet met lafbekken en bliezen de boel op.
De Grootste Rotterdam aller Tijden was natuurlijk de pugilist Bep van Klaveren. Alweer een internetverkiezing gekaapt door GeenStijl & Achterban. Gewoon, omdat het kan.
Gast jat Duitse kentekenplaat, zet 'm op zijn auto en scheurt langs flitspalen. Hilarisch! Totdat meneer herkend werd natuurlijk...
Wilders schreef een column voor NieuwNieuws, maar weigerde op Tweede Kerstdag door te komen met zijn schrijfsel. De Stijlloze directie ontsloeg Wilders op staande voet.
De meester was even de klas uit. En meteen gingen bij de christelijke scholieren uit Aalten de rechterhandjes omhoog. Geen idee waarom, maar voor ons was het Sieg Heil und Smile, jullie staan op GeenStijl.
Boertje van buuten deed heel Nederland versteld staan door een dikke drol op te vreten. Toine werd wereldberoemd en nog dagenlang spraken diverse deskundigen over de gevaren van het verorberen van excrementen. Hoe het nu met Toine gaat? Who gives a shit?
Hoe een filmpje dat verscheen op Dumpert, uiteindelijk FoxNews en al die andere zenders beheerste en de US Marines in verlegenheid bracht
Twee Hollandsche rechterhandzwaaiertjes worden in een treincoupe in elkaar getikt door Noord-Afrikaanse capuchonnetjes. Moreel dilemma! Voor wie ben je dan? Linksmensen wisten niet meer waar ze het zoeken moesten. Zelfs bij Sargasso trokken ze blikjes Hollandia open.
AH gaf zuigende Wuppies weg. De plastic items werden zo ontzettend gehaat door u dat er een spontane vernietiginsactie op gang kwam.
Lee Towes is een grootheid. Hier vindt u de indrukwekkende lijst met feiten over Leendert. En Leen zag dat het goed was...
Extreem populair fototopic op GeenStijl en daarom in de klassiekers.
Mevrouw Olga Urashova, het wereldberoemde Russische Playboy-model (maten: 100-65-95) kwam eens gezellig bij ons langs. Voor een babbeltje natuurlijk, want jongens zijn wij, maar aardige jongens...
In het tv-programma De Leugen Regeert mocht Vpro-fossiel Chris Kijne zijn licht laten schijnen over de rol van de media in zake de Nijmeegse FietsenHok Affaire. Kijne kleine hersentjes produceerden bovenstaande volzin, en deed ons daarmee een groot plezier. Liever dat dan met je reedt omhoog liggen voor de man met de subsidielul.
Reacties
Ik beloof hierbij plechtig meer bioindustriedier te eten.
Homer J. Simpson | 29-03-07 | 13:15
En toch is hij een sluipmoordenaar, en nog veel meer!
fuckje | 29-03-07 | 13:16
Schande!
broomstick | 29-03-07 | 13:16
Inderdaad vlees vlees en nog meer vlees. En die Thieme moet ook eens haar benen wat minder bij elkaar houden.
Tjop Tjong | 29-03-07 | 13:17
Ga eens deaud.
Ion Susai | 29-03-07 | 13:17
Kleaute dierenrechten activisten, er is een reden waarom in Engeland die partijen verboden zijn en WEL terroristen genoemd worden.
Aatje | 29-03-07 | 13:19
Ik weet een leuk klusje voor Mark Tega in ruil voor strafvermindering. Maar ja, zo creatief is onze AIVD natuurlijk niet.
koerbagh | 29-03-07 | 13:19
Pas maar op, straks zit de hele geenstijl redactie ook met een zenuwinzinking thuis (of andersom, gezien de reputatie van GS)
Grote Zut | 29-03-07 | 13:20
Ze hebben ook een site met een telefoonnummer :).
Ion Susai | 29-03-07 | 13:21
Laf stukkie. Een goede aanzet voor een tegenactie zou meer op zijn plaats zijn geweest.
moskee | 29-03-07 | 13:22
een wat?? Rectaal-ie-ficatie?
allemaal heamaux bij de dierenklup
Pigha Lal | 29-03-07 | 13:23
Wellicht dat mevr. Kaisert vanmiddag een leuke bontjas wil uitzoeken, na deze geweldige malse kistkalftournedeau?
Ik vind dat Sjoerd van der Wouw een ongelovelijke typhus terrorist is, hoor je dat Sjoerd, ik vind je een terrorist!
KaiserSoza | 29-03-07 | 13:23
@Ion Susai 29-03-07 @ 13:21:
Joh?! www.wakkerdier.nl...
koerbagh | 29-03-07 | 13:23
Komt Marianne Thieme al de playboy, kunnen we haar vlees is onder de loep nemen
Mellorenz | 29-03-07 | 13:24
Uit de stukken is op te maken dat ze tevens euro 27.075 aan subsidie hebben ontvangen. Kan ik concluderen dat dat ons belastinggeld is wat daar naar toe gaat?
www.wakkerdier.nl...
De StoorZenDer | 29-03-07 | 13:25
Tip: Plaats "De Kogel Komt Van Links" maar vast in een pull down menutje op de redactie!
RedHunter | 29-03-07 | 13:25
Sjoerd, je bent een vuile activist (en we weten allemaal waar 'activist' de newspeak versie van is.)
rood + groen = sowieso al bruin. Mejje vieze hemd!
ILT | 29-03-07 | 13:25
Gratizz actie pakket
Mellorenz | 29-03-07 | 13:26
Kan niet iemand per ongelijk een zeldzame soort reetkever vinden bij wakker dier? Kunnen ze zichzelf voor een paar jaar plat leggen.
blackangel | 29-03-07 | 13:27
Tip voor de redactie: plaats "De Kogel Komt Van Links" alvast maar in een pull down menutje. Zal vaak nodig zijn de komende tijd.
RedHunter | 29-03-07 | 13:27
Kan iemand, wellicht een dierenarts, dit wakkerdier even in laten slapen?
KaiserSoza | 29-03-07 | 13:28
Mooi stukje copy/paste!
Als ik het goed begrijp kunnen ze beter Wakker Dier/Dood Mens heten!
El Trianero | 29-03-07 | 13:28
Hopelijk wordt het dierenduel vanavond fluks uitgevochten. Anders moet Sjoerd weer zoeken naar al die punten en komma's
gids.vpro.nl...
Derrek Wilder | 29-03-07 | 13:28
Wakker Dier rulez!
Dood aan de dierenbeulen!
Hup met de dieren!
ZeroTolerance78 | 29-03-07 | 13:28
he psst sjoert.. vuile terrorist. waar woon jij?
preston spears | 29-03-07 | 13:29
Echt ziek dit soort types, die het leven van een kip belangrijker vinden dan het leven van een mens, en stiekem beschermde slakjes loslaten om complete bouwprojecten te vertragen enz enz.
tasmaniandevil | 29-03-07 | 13:29
En als ik zeg: Ik vind Sjoerd van der Wouw een terrorist? Zou dat wel mogen?
keesjansma | 29-03-07 | 13:30
Wat ze doen is boeren uitbannen. Vervolgens komt de zuivel uit oost-europa/rusland waar de dieren het zeer zeker veel beter zullen hebben.
De StoorZenDer | 29-03-07 | 13:31
[hardleers modus]
Ik vind het wel terrorisme.
[/hardleers modus]
kapotte_stofzuiger | 29-03-07 | 13:31
Tja kaputprocederen mag he. Blijft een lul van een kerel maar blijven legale middelen. Zal ongetwijfeld bakken met intimidatie van het andere soort aan vooraf gegaan zijn, maar een mierenadept die daar op let.
Multikuli | 29-03-07 | 13:31
@ZeroTolerance78 29-03-07 @ 13:28
U leeft uitsluitend van op basis van gemodificeerde soja vleesvervangert, en loopt op non-alergenplastic laarsjes rond?
KaiserSoza | 29-03-07 | 13:31
Stout hoor!
Zwarte Kool | 29-03-07 | 13:32
Sjoerd van der Wouw is iemand die zich bedient van fascistische methoden om zijn doel te bereiken. Mensen bedreigen, bedrijven in de fik steken.
Oh ja en die Thieme is ook eng. Met dur anti-homosensuele geloof. Wisten mensen als Kees van Kooten dat toen ze aanduwer van Marianne werden????
LJBrinkhorst | 29-03-07 | 13:32
Wakker dier doet op veel goeds, maar dit kan natuurlijk niet.
Sjoerd van der Wouw kan de kritiek niet aan, en is daarmee ongeschikt voor zijn functie.
De rechter moet eens niet zo zeuren en de dierenarts rehabiliteren.
Gravin v Kippenbouth | 29-03-07 | 13:33
wat heb íe op z'n geweten?
El Chingado | 29-03-07 | 13:33
om nog maar te zwijgen over de CO2 uitstoot van de Bio Industrie en daar gaat JP helemaal niks an doen. Bestaan er al scharrelwapens eigenlijk
Mellorenz | 29-03-07 | 13:34
Dat batterijkippen gezonder zijn is natuurlijk gelul van een dronken aardbei.
Dr. Ammer | 29-03-07 | 13:35
Dit toont maar weer eens aan dat dierenliefhebbers niet van mensen houden.
Ze hebben PLANK voor de kop!!
Vanes | 29-03-07 | 13:35
@Gravin v Kippenbouth: Grote kans dat deze rechter zelf medewerker van Wakker Dier is.
keesjansma | 29-03-07 | 13:36
KudtTERRORRIST...ja fout geschreven dus heb ik het ook niet gezegd...mierenneukers!
Vanavond lekker dikke biefstuk met 2 legbatterij eieren
Morgen echte lamsshoarma
en de rest van de week extra veel vlees!
Behangdelul | 29-03-07 | 13:36
zolang ze maar geen slapende honden wakker maken
Mellorenz | 29-03-07 | 13:37
Geenstijl doe er wat aan! ff serieus.. waarom ook niet. Ik denk dat geenstijl een heel eind kan komen met wakker dier kapot krijgen :D
nieuw projectje?
Milosz | 29-03-07 | 13:37
wat zijn er veel faute restaurants
Mellorenz | 29-03-07 | 13:38
waarom staat er nog geen banner op geenstijl
HTML-code:
Mellorenz | 29-03-07 | 13:39
[Lottoweekendmillionairs modus aan:]
Sjoerd van der Wouw is een:
A)Terrorist
B)Terrorist
C)Terrorist
D)Terrorist
[Lottoweekendmillionairs modus uit:]
Fockel und Suckel | 29-03-07 | 13:39
Die geiten-wollen-dierenknuffelende-beaumklevertjes moeten geweaun preventief geruimd worden! Die gasten zijn echt eng.
rita-fan | 29-03-07 | 13:40
t3r0r1st? Sjoerd is een 301!
3*links=rechts | 29-03-07 | 13:40
Speciaal voor wakker dier ga ik vanavond een stuk of 20 konijntjes afknallen.Was het eigenlijk niet van plan maar dit een mooie gelegenheid.
down-under | 29-03-07 | 13:40
Het wordt tijd om driekwart van de rechterlijke macht in Nederland naar Guantanamo Bay te sturen. Ongezien optiefen met die landverraders
Je mag Verdonk wel moordenaar noemen omdat een asielzoeker zijn cel en elf andere asielzoekers in de hens steekt. Je mocht Fortuyn wel een Nazi en Untermensch noemen. Theo van Gogh was een varken dat opengesneden diende te worden; mag allemaal gezegd worden.
Maar noem een linkse terrorist geen terrorist, dan komt de rechterlijke macht wel in beweging.
CouscousHabibi | 29-03-07 | 13:41
"De ooooooooonmaaaaacht van een dierenarts, lalalala!"
Rien Twee | 29-03-07 | 13:42
Fuckje! Je bent vrij/je leeft!
Na lang beraad ben ik van mening dat sommige elementen binnen Stichting Wakker Dier methoden gebruiken die zouden kunnen grenzen aan terroristische activiteiten.
Genoemde elementen kunnen het beste in een kooi met een wakker roofdier gelazerd worden.
kolonel klootoog | 29-03-07 | 13:42
@kolonel klootoog,
ja, ik ben nog steeds wakkere fuckje!
fuckje | 29-03-07 | 13:44
Terroristisch geteisem. Ze gaan over lijken, dus wat let ons ?
ventus_aqualis | 29-03-07 | 13:44
Ik geloof ook in dieren, dus een beetje kalm allemaal he! Ik geloof dat paarden goed voor een wagen kunnen, koeien melk geven en kippen eieren leggen. Uit piëteit met het buurmeisje vind ik dat alleen twee laatstgenoemden goed smaken.
Een ik geloof dat ik vind dat Sjoerd van der Wouw een terrorist is.
Cunegho | 29-03-07 | 13:44
@Gravin v Kippenbouth 29-03-07 @ 13:33:
Sorry, maar Wakker Dier is een terreur-organisatie en doet NIETS goeds, behalve mijn belastinggeld opsouperen en mensen terroriseren. dierwelzijn interesseert ze geen zak, een goedkoop voorwendsel om hun mensenhaat de vrij loop te laten. Ze zijn waarschijnlijk als kind erg gepest of zo, er zal vast wel een reden voor zijn... Of ze moesten hun eigen konijn opvreten met kerst (Youp's Flappie).
Terroristen zijn het en dus is Wakker Dier een criminele organisatie, heel wat crimineler dan welke brommerclub ook.
koerbagh | 29-03-07 | 13:44
Ik zeg: Stichting Wakker DIer (maar slapende mensen) is een TERRORISTISCHE ORGANISATIE! GA DOOD STELLETJE KUTDTDTHOEREN en laat fatsoenlijke mensen met rust.
Kale Imero | 29-03-07 | 13:44
Sjoerdt deze is voor jou........187!
The Fisherman | 29-03-07 | 13:44
Ontruim maar eens een bos met van die gasten. Blijkt dat tientallen Engelsen en Ieren daar in de bomen hutten gebouwd hebben. Deze gasten zijn niet anders dan militanten die in milieu-aktivisme een nieuw alibi hebben gevonden voor hun geestelijk staat. Gelijken, die geen idealisme hebben en gewoon een misdaad plegen krijgen normaal gezien tbs.
Rechtse kaalkopjes zijn watjes vergeleken met deze gasten.
Lafayette | 29-03-07 | 13:44
kunnen ze niet beide een wedstrijdje comazuipen houden ?
de lachende derde | 29-03-07 | 13:45
Ik stuur al mijn huisdieren (2 katten plus 1.000.000.000 VLOOIEN) op ze af!
T1NKY | 29-03-07 | 13:45
-edit: hoofdletters hoeft niet hoor-
Tomatenketchup | 29-03-07 | 13:45
Stuur een paar straattegels naar:
Stichting Wakker Dier
Antwoordnummer 39413
1090 VD Amsterdam
Dat ze kapot mogen gaan aan de porto.
OS X | 29-03-07 | 13:45
Plus dat die Van der Wouw er net als zijn holmaat Volkert erg eng uitziet. Duidelijk gevalletje van te weinig biefstuk gevreten.
LJBrinkhorst | 29-03-07 | 13:46
Als het dier wakker is dan moet je het gewoon neerknuppelen. Anders moet je het eerst wakker maken.
Days-Of-Wild | 29-03-07 | 13:46
Volgens mij vindt Sjoerd het wel fijn om door een Shetland Pony in zijn aars geneuqt te worden.
tasmaniandevil | 29-03-07 | 13:47
lol@OS X 29-03-07 @ 13:45
Goed idee!
De StoorZenDer | 29-03-07 | 13:47
@ fuckje
" target="_blank">het42ste.web-log.nlLeuk! Kom je eens een pintje pakken? " title="http://het42ste.web-log.nl
@ Lafayette 29-03-07 @ 13:44
Rechtse kaalkopjes zijn sowieso watjes.
kolonel klootoog | 29-03-07 | 13:48
Stuur Rutger er maar eens op af..
BroncO | 29-03-07 | 13:48
CouscousHabibi 29-03-07 @ 13:41
Het verschil is dat Fortuyn en de anderen die je genoemd hebt geen aangifte deden, deze zieligerd wel.
Maaier | 29-03-07 | 13:49
-weggejorist-
59 kilo zwarejongen | 29-03-07 | 13:49
Leuk die kruistochten op de persoon, erg flink om iemand persoonlijk kapodt te maken, tenslotte is menselijk leed niet zo erg als dat van dieren.
De VS heeft toch van die acties tegen "vermeende" (niet dat Sjoerd dat is ofzeau) terroristen? Wellicht dat ze nu eens de mensheid een handje willen helpen met een guantanamo actie!
lachspier | 29-03-07 | 13:49
oink
Niet Steil | 29-03-07 | 13:50
Kan niemand toch meer verbazen dit soort methodes?
Als je vanuit dit soort milieu je hand er niet voor omdraait om een kogeltje meer in een gedoodverfde tegenstander te pompen, is dit een redelijk softe aanpak.
Eppo | 29-03-07 | 13:50
Als afgestudeerd bioloog/diergedragswetenschapper kent Sjoerd het gedrag van een rat niet alleen, maar gedraagt zich ook zo.
Karel kwakbol | 29-03-07 | 13:50
We leven is een vrij land waar je dus NIET zo maar alles mag zeggen.
Amsterdance | 29-03-07 | 13:50
De dierenarts moet eens een goede advocaat in de arm nemen, Gerard Spong of zo. Laatstgenoemde heeft nou weer tijd, want zijn cliënt, de arts Erwin ten W. uit N. is sinds vandaag weer op vrije voeten. Even een opfrissertje: de vermoorde Fillipijnse echtgenote van de arts werd 2 jaar geleden uit een betonnen vloer opgegraven uit het huis van de tweelingbroer van de arts. De arts wordt vermoedelijk vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.
Gravin v Kippenbouth | 29-03-07 | 13:51
Tja, vooral zo doorgaan, bij de volgende verkiezing krijgt de Dierenpartij dan geen enkele zetel meer. Denk niet dat dierenliefhebbers op zulke types gaan stemmen.
Shani | 29-03-07 | 13:52
Gebruik maken van wederrechterlijke dwang is terrorisme. Het in de fik steken van andermans eigendom omdat je het er niet mee eens bent is terrorisme.
Terrorist of niet het is en blijft in mijn ogen een randdebiel
doskabouter | 29-03-07 | 13:52
Die S v/d Wouw mag wel oppassen voor kogels van rechts.
Mazzeltov | 29-03-07 | 13:53
@kolonel klootoog 29-03-07 @ 13:48
Hehe. Kan je nagaan.
Vanavond maar even een lekkere ossehaas op de gril leggen.
Lafayette | 29-03-07 | 13:53
Wel is het zo dat je niatuurlijk niet kan weten of die hartaanval komt door de acties van Wakker Dier. Bovendien is Simon Rozendaal, waar dit stukje van gecopy-paste is, een erkend bevechter van alles wat met milieu of dierenwelzijn te maken heeft. Als iets uit de buurt van de milieubeweging a zegt, zegt hij áltijd b, maakt niet uit wat. Een soort van anti-milieu fundamentalist. Daarom vind ik zijn stuk niet echt geloofwaardig, ik zal het echte stuk van Frank van Hoorn eens lezen.
Maaier | 29-03-07 | 13:53
als we de goede man nu is met zn alle 5000 sponsoren om hem
1 keer de waarheid te vertellen?
appeltje | 29-03-07 | 13:53
@Gravin v Kippenbouth 29-03-07 @ 13:51
Die neunense arts hield heel erg van LIJK-MADEN. Hoe moet je die arme beestje anders te eten geven? Een nl burgert... dag mag niet. Burgerts uit andere landen zijn veel goedkoper.
Ik zou zeggen: ere-lid van de dierenklup!!
Pigha Lal | 29-03-07 | 13:55
Mag je tegenwoordig geen mening meer hebben, laat staan uiten?
En wat hebben de dieren waar Wakker Dier zich blijkbaar voor inzet aan deze uitspraak?
Laat ze hun centjes nuttiger besteden, bijvoorbeeld aan een goeie masseur en bier voor de koeien.
www.foodmanufacture.co.uk...
Zeurders | 29-03-07 | 13:55
Wat schadelijk is voor de landbouw, veeteelt of economie dient te worden afgeschoten. Geef de boer een premie van 1000 euro per afgeschoten Wakkerdier-terrorist. Probleem is dan binnen een jaar opgelost.
ventus_aqualis | 29-03-07 | 13:56
sjoerd van der wouw is een sluipmoordenaar!!!
braadlap | 29-03-07 | 13:56
Alleen voor dat soort lui al zou ik bio-industrievlees eten.
En hij kan helemaal geen terrorist zijn want in NL is zijn gedrag volslagen normaal zoals de uitspraak van de rechter ook nu weer heeft bewezen.
bidlip | 29-03-07 | 13:57
Ik koop niks wat niet op dieren getest is. Ik ga nu eenmaal graag voor zekerheid.
Achiel | 29-03-07 | 13:58
Ze hebben hun goed recht dit te doen. Iedereen die zo immoreel is lijken te eten mag best een beetje gefukt worden door wakker dier!
Miggerd | 29-03-07 | 13:59
Door de jaren heen zijn dit soort lieden extreem geworden.
Omdat ze links zijn, in de paarse periode was Links synoniem voor goed, konden ze groeien.
Nu zitten we met dit soort uitwassen.
-
Zoals standaard met links, wat er een andere mening erop na houdt moet vernietigd worden.
Het wordt werkelijk tijd deze aso's met harde hand aan te pakken.
Moi2 | 29-03-07 | 13:59
www.antwoordnummer.nl... en stuk spammen met tegels en zakken grind.
OS X | 29-03-07 | 13:59
Shani 29-03-07 @ 13:52
Daar zou ik niet vanuit gaan.
De gemiddelde idealistische PvdD stemmtert is bijkans nog dommer dan menig gelovige. Selectieve verontwaardiging. Zaken als deze zijn niet relevant, immers, er is geen dier die van dit 'terrorisme' slechter wordt.
Bovenstaande is overigens tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend.
ZwakZinnig | 29-03-07 | 14:00
Een rechter, pffff Zo'n D66 lutser ... wie luistert daar nou naar ?
Wie er terroristen zin en wie niet dat bepalen wij hier op GS wel.
Bigi Bana Boy | 29-03-07 | 14:00
@CouscousHabibi.
Je mag verdonk voor 250,- euri in de bek tuffen! Moet je dat eens vergelijken met al die boeren die erbij zijn genaaid door Volkert en zijn maatjes.
bodyhair | 29-03-07 | 14:01
Maak je verhaal eens af, Chileen. Of ben je gewoon een potje aan het zeiken?
tegengas | 29-03-07 | 14:01
Moi2 29-03-07 @ 13:59
Alsjeblieft, probeer
1- niet alles in een zinloze, eendimensionale links/rechts wereld te plaatsen
2 - probeer eens wat geschiedenis te leren. De jaren 70, die waren links. De paarse periode was de periode van de grote privatiseringen, dus weinig links aan.
Maaier | 29-03-07 | 14:01
Ben in een rebelse bui,..
Sjoerd van de Wouw is een terroist. Hoor je me een TERRORIST!
Wakker dier is een criminele/terroristische organisatie.
Kom maar op met die rechtszaak! (e-mail en ip adres bekend bij de redactie)
Wrakstuk | 29-03-07 | 14:03
Wat een lafbekken toch daar. Pedante, arrogante en decadente lieden waar tout links denkend Nederland zich mee afficheert. De lijn van moordenaars wordt nu doorgezet doordat Volkert vd Graaf het stokje heeft doorgegeven aan deze misselijkmakende man. Een ding wordt straks (want het is bijna zo ver) nog aardig....als Volkert met zijn plunjezak uit de gevangenis stapt. Eens kijken wat er dan gebeurt !
Van Wouw..je bent en LUL
duive030 | 29-03-07 | 14:04
Je moet hem ook niet terrorist noemen maar LINKSE TERRORIST!! Die zijn nog veel gevaarlijker!
Sjakie Snel | 29-03-07 | 14:05
@ Maaier 29-03-07 @ 13:53
Absoluut waar wat je over die Roozendaal zegt. Monty Python's discussion sketch is er niks bij. Ik heb hier de elsevier voor me liggen. Zal het artikel even inscannen.
Derrek Wilder | 29-03-07 | 14:05
SjoerT van der Wouw is een ecoterrorist.
HenkY | 29-03-07 | 14:06
LS...
Waarom heeft de Burgemeester van Amsterdam, Adolf Cohen, grijs haar ?
Hij krijgt de as van Theo van Gogh er maar niet uitgewassen !
Leve het Vrije Woord. Steek de Profeet maar in je Reet. Doe mij nog maar een Hertebiefstukje. Niet Halal a.u.b. En voor de rest proost ! Zo knettergek word je van dit geleuter in Nederland.
Lion Cachet | 29-03-07 | 14:07
Ben ik de enige die een vergelijking ziet tussen de IRA/Sinn Fein en Wakker Dier/Partij vd Dieren?
HenkY | 29-03-07 | 14:07
Sjoerd van der Wouw, de papa van 't koter van Thieme, geestelijk neukvriend van de moordenaar van Pin, zit met zijn uitgestreken rijkeluismuil vuistdiep in Animal Liberation Front en andere quasi diervriendelijke facades... zum kotsen!
Het wordt tijd dat dit hele giftige netwerk van fake dierenknuffelaars uitgerot danwel aan de publieke schandpaal wordt genageld.
Doe eens kamervragen stellen, Thieme trut! Dat durf je niet... Met wolf-in-schaapskleren-fluisteraar Koffeman aan je zij, hebben jij en je slinkse vrinden een hele hoop mensen een reuzenrad voor ogen gedraaid.
wopper | 29-03-07 | 14:08
*nu Argentijns biefstukje bakken en straks nieuwe leren schoenen kopen, drukdrukdruk*
HenkY | 29-03-07 | 14:09
Hier het betreffende artikel, veur die enkele liefhebbert van lettertjes enzo..
img144.imageshack.us...
Derrek Wilder | 29-03-07 | 14:09
@maaier
...eh nee, twee van de drie zijn dood. En Het holmaatje van terrorist v.d.Wouw wa s verantwoordelijk voor een van die moorden. Je mag trouwens van diezelfde rechterlijke macht ook Volkertje niet beschuldigen van moord op millieu ambtenaar Chris van der Werken. Terwijl hij dat natuurlijk gewoon ook gedaan heeft. Diezelfde rechterlijke macht heeft Volkert 18 jaar cel gegeven met aftrek van voorarrest en wegens goed gedrag kan Volkert over drie tot vier jaar al op proefverlof. Met zulke rechters heb je geen criminelen meer nodig
CouscousHabibi | 29-03-07 | 14:10
Ik heb zojuist mijn katten gevraagd om hun mening, maar ze wilden niet wakker worden.
FidelZandro | 29-03-07 | 14:10
Is hier al vermeld dat Sjoerd van der Wouw, werkzaam als Haagse beftekkel van ggggggggristenpoliticus Marianne Thieme, een terrorist is? Zo nee, bij dezen.
LJBrinkhorst | 29-03-07 | 14:10
@HenkY: Nee hoor -- ik zie dat ook.
Lagonda | 29-03-07 | 14:11
HE SJOERD, Ouwe dieren terrorist!
MasterG | 29-03-07 | 14:14
Tja die Sjoerd lutser gaat ze opbreken inderdaad, geen verstandige zet. Erg jammer ook want ik vind dierenwelzijn erg belangrijk. Verder zijn er altijd legio argumenten aan te dragen tegen dierenwelzijn (ja het kost moeite, is duurder, omslachtiger etc etc en nu is er ook een enge dierenarts-met-foute snor die 70000 beesten per jaar aan stukken snijdt en het publiek bang gaat maken). Straks gaat er weer iemand roepen dat kippen salmonella hebben enzo...ja dat klopt, hebben die beesten standaard in de darmen.
Iedereen die liever een ei van een steriele legbatterij of 'scharrel'kip koopt moet dat verder gewoon lekker doen, ik iig niet. Waarom niet? Eitjes van kippen die lekker hebben kunnen rondlopen smaken mij veel beter.
knarfje | 29-03-07 | 14:14
Lachen zeg.....................Stoeptegels naar het antwoordnummer
Op de barricaden. Lang leven de jaren zestig.
Citypaul | 29-03-07 | 14:16
Ik heb er geen woorden voor: Laag, ziek, klein, naargeestig, rancuneus, etc.., allemaal dekt het de lading niet. Deze lui zijn dermate verblind door hun eigen morele superioriteit, dat werkelijk iedere menselijke maat verdwenen is uit hun handelen.
.
Nou, ik hoop dat de donateurs van Wakker Dier trots zijn op hetgeen er met hun bijdrage gebeurt.
.
Verheffend, hoor.
HP | 29-03-07 | 14:16
linkse kraak-moordenaars, eco-terroristen komt er vandaag ook nog goed nieuws??
a-omega | 29-03-07 | 14:16
Iemand een gratis infopakketje? www.wakkerdier.nl...
Avalon | 29-03-07 | 14:17
LS...
Laat die Dierenterroristen een reisje maken naar Groot Islamitistan. Samen met die achtelijke Marokkaanse Vlinderjagers. Als je ziet hoe de Standaard Islamitische Crimineel daar met dieren omgaat. Dan heb je gegeten en gedronken voor de rest van je leven !
Lion Cachet | 29-03-07 | 14:18
CouscousHabibi 29-03-07 @ 14:10
Of ie die andere kerel vermoord heeft, weet jij noch ik. Iemand beledigen is nogal een andere categorie dan iemand vermoorden: Van Gogh beledigde aan de lopende band, maar heeft niemand vermoord. Die dingen 1 op 1 op elkaar leggen, kun je dus niet doen.
Maaier | 29-03-07 | 14:19
PS...
ACHTERLIJKE
Sorry !
Lion Cachet | 29-03-07 | 14:20
@Fockel en Suckel,
mag ik een hulplijn gebruiken?
wattiserdan | 29-03-07 | 14:21
Dhr. Plantema. Ik doe gokken Greenpeace en GroenLinks
De Majeurrr | 29-03-07 | 14:25
Derrek Wilder 29-03-07 @ 14:09
Dank! Wat kunnen we concluderen als we het hele artikel lezen?
- Rozendaal maakt onterecht stemming tegen Wakker Dier, omdat hij impliciet suggereert dat de hartaanval door de procedures komt
- Wakker dier zijn - los van hun dagelijkse bezigheden- een stel mierenneukers die onnodig op de lettertjes staan. Ze staan overigens wel in hun recht. Dom voor hun goodwill, zonde van de moeite, nergens voor nodig wat ze doen.
- Plantema heeft zich niet aan de uitspraak van de rechter gehouden.
Maaier | 29-03-07 | 14:26
toch zout voor boeren die zien dat hun belastinggeld wordt gebruikt voor processen tegen hun. Ik zou als boer weigeren belasting te betalen zolang er subsidie wordt verstrekt aan dit soort moraalterroristen.
jecus | 29-03-07 | 14:26
de dierenrechtenlutsers strike again...
met hun grote, brede, vuistdikke RVS plaat voor de kop
DenLangel*l | 29-03-07 | 14:30
Zou je Sjoerd wel een Dierrorist mogen noemen?
Patrick Bateman | 29-03-07 | 14:30
Ik neem nog een lekker stukje Foie gras bij mij kwartel batterij eitje, en geef mijn vriendin vanavond een op puppy's geteste lippenstift en een mooi stukje nertsen bond op een kittig jasje, speciaal voor jouw!
MasterG | 29-03-07 | 14:31
@maaier
Rozendaal suggereert helemaal niet dat de hartaanval daar door komt
Wakker Dier zijn mierenneukers
Of zij in hun recht staan is maar de vraag. Zoals zij zelf aangeven, een rectificatie is niet de oplossing, alleen betalen is een oplossing.
trouwens, wie werkt er nog op 800x600 en hoe zou je dat hard willen maken, aperte flauwekul
Cunegho | 29-03-07 | 14:31
@ wattiserdan 29-03-07 @ 14:21
Ik denk niet dat Volkert telefonisch bereikbaar is op het moment...
Patrick Bateman | 29-03-07 | 14:31
Moi2 29-03-07 @ 13:59
Juist, WD is ws. diervriendelijk begonnen destijds, zonder mensonvriendelijk te zijn. Maar zoals zo vaak gebeurt met clubjes die een vriendelijke ideologie aanhangen, ontaard het in een terroristische religie.
Dat zo'n rechter dat niet ziet, zegt genoeg over onze rechtspraak.
Partij voor de dieren is zo'n voorbeeld van ontaarden en zou m.i. dan ook nooit een plek in onze regering mogen krijgen. Vooral omdat zij (alleen)banden met WD hebben.
rosalie | 29-03-07 | 14:32
Subsidiesponzen zijn per definitie terrorist. Ze stelen van mijn belastingcentjes die ik moet ophoesten.
Marianne Thieme is een enge dierenliefhebber die elke zondag naar een heel erg enge kerk gaat.
Daar zit vast een vies (vis)luchtje aan.
TyfusLeijer | 29-03-07 | 14:33
@ maaier
Roozendaal stelt dat die vrouw inmiddels herstelt van een herseninfact. Dat is juist. Nergens stelt hij dat het wel of niet direct een gevolg is van Wakker dier. Ook Plantinga stelt dat nergens. Het is slechts een feit dat gelijk valt met de actie's van wakker dier. Daardoor krijgen de toch al onfrisse handelingen van wakker dier een nog vervelendere nasmaak.
Derrek Wilder | 29-03-07 | 14:35
@maaier
sorry maar ik kan je niet volgen. Mijn punt was dat genoemde personen (Verdonk, v Gogh en Fortuyn) beledigd en bedreigd werden zonder dat de rechterlijke macht hier serieuze actie tegen ondernam. Twee van de drie zijn nu dood. Zeg iets lelijks over een linkse pluis, ook al is het volkomen terecht, dan volgt er wel actie.
Er is in Nederland nog nooit een millieu ambtenaar vermoord, behalve dan die ene die een conflict had met Volkert. Rara hoe kan dat.
CouscousHabibi | 29-03-07 | 14:35
PvdD prioriteitenlijst:
1) Dieren
2) Dieren
3) Leugenachtige AsielzoekerTs
4) Vriendjes rondom VolkerT van der Graaf
5) Dieren
6) Zielige AsielzoekerTs
7) Mensen die links zijn
8) Mensen die griest-lelijk zijn
9) Mensen die 's lam zijn.
10) Belastingbetalers die subsidie moeten ophoesten
TyfusLeijer | 29-03-07 | 14:35
Cunegho 29-03-07 @ 14:31
S. Rozendaal schrijft op het elsevier weblog (zie link in artikel GS)
"Met de uitspraak van de rechter in de hand heeft Wakker Dier toen beslag gelegd op de bezittingen van Plantema. Zijn vrouw heeft inmiddels een hartinfarct, hij is langzaam gek aan het worden natuurlijk en Wakker Dier gniffelt." Daarmee suggereert hij wel degelijk dat de hartaanval door de procedure komt. In het oorspronkelijke artikel staat dat duidelijk anders.
Ik zeg ook, dat het onzin is wat WD doet, maar als ze de dwangsom kunnen opeisen, zal de rectificatie inderdaad -vooralsnog- niet volgens de regeltjes zijn gegaan.
Maaier | 29-03-07 | 14:35
CouscousHabibi 29-03-07 @ 14:35
Het verschil is dat Wakker Dier een procedure is begonnen tegen Plantema. Fortuyn niet tegen Thom de Graaff cs. Dát is het verschil. De moord op die milieuambtenaar heeft hier niets mee van doen, tenzij jij dat wel even kan bewijzen. Wie weet had ie z'n vrouw bedrogen, en heeft ze wraak genomen, weet jij veel.
Maaier | 29-03-07 | 14:38
@ Maaier 29-03-07 @ 14:38
Wat heb jij een nare, kwetsende en zeer gras onvriendelijke nick. KSSST!
kolonel klootoog | 29-03-07 | 14:39
kolonel klootoog 29-03-07 @ 14:39
Ik heb dan ook een hekel aan planten.
Maaier | 29-03-07 | 14:39
@Maaier,
Jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen. Zijn dieren overigens niet evenwaardig aan mensen? Volgens die club stellen ze de dieren boven de mensen, gezien hun terr. optreden. Misschien wordt het tijd voor een tegenpartij?
rosalie | 29-03-07 | 14:42
Sjoerd van der Wouw is een fascist, moordernaarsvriend en terrorist! Een machtswellusteling die onder het mom van dierenliefde zijn eigen soort, de mens, stelselmatig stuk wil maken. De engste soort extremisten die er bestaat, om kotsmisselijk van te worden, BAH! Die kerel verdient een neqschot...
pwman | 29-03-07 | 14:43
@ maaier
Oneens. Maar goed, over interpretatie kan je eeuwen discussieren. Dat is de moeite amper waard.
En inderdaad heeft WD ongetwijfeld gelijk wat betreft die rectificatie. Maar je kan je afvragen hoe kies het is vanwege millimeters iemands auto in beslag te nemen. Lijken met geen praktijken waar wereldverbetende progressieven zich doorgaans mee bezig houden. Ik meende dat zulke schurkendaden waren voorbehouden aan rechtsconservatieve kapitalisten die de wereld met hun industrien om zeep helpen.
/Sjoerd
Derrek Wilder | 29-03-07 | 14:44
www.plantema.nl
irritaSies | 29-03-07 | 14:45
rosalie 29-03-07 @ 14:42
Dieren en mensen staan niet boven of onder elkaar, het zijn verschillende categoriën. Wij vreten dieren, sommige dieren vreten ons, niet echt een hierarchie in aan te brengen. Daarom is dierenrechten in de grondwet ook totale bullshit, aangeziein dat -volgens Rousseau- een contract is tussen burgers en de overheid. Hebben burgers dniets mee te doen.
Ik lees niet wat ik wil lezen, ik probeer zo objectief mogelijk te lezen. Uit het Elsevier artikel blijkt dat ze bij Wakker Dier op een hele nare manier iemand proberen kapot te maken, met een vooralsnog juridisch juiste redenering, maar ut redleijk en menselijk oogpunt totaal onnodig. Rozendaal schrijft in zijn column een ophitsend verhaal tegen Wakker Dier.
Maaier | 29-03-07 | 14:47
@maaier
mocht het zo willen interpreteren, dan moet je dat zeker doen....hij geeft zelf overigens aan dat hij het emotioneler heeft weergegeven dan het artikel in de Elsevier.
Cunegho | 29-03-07 | 14:48
Derrek Wilder 29-03-07 @ 14:44
Zoals ik hierboven reeds schrijf: Onnodig, schadelijk en belachelijk gedoe van Wakker Dier.
Maaier | 29-03-07 | 14:49
10 jaar later neemt Plantema wraak en wordt terug gevonden in Spanje
sluipschutter | 29-03-07 | 14:50
Maaier 29-03-07 @ 14:47
Mee eens!
En over je laatste zin: terecht dat er een ophitsend verhaal komt tegen WD, het was en is nodig gezien hun terr. optreden en de oneerlijke rechtspraak.
rosalie | 29-03-07 | 14:51
@Maaier 29-03-07 @ 14:49
Soort van terrorisme zeg maar ;-)
Cunegho | 29-03-07 | 14:51
"Lijken met geen praktijken waar wereldverbetende progressieven zich doorgaans mee bezig houden. Ik meende dat zulke schurkendaden waren voorbehouden aan rechtsconservatieve kapitalisten die de wereld met hun industrien om zeep helpen." @Derrek Wilder 14:44.
Je vergist je, de allerengste would-be terroristjes vind je onder de dierenactivisten. De Hoftsadgroep en onze kaalkopjes vallen daar echt bij in het niet. Neem nou Volkert. Een uitzondering? Welnee. Er wordt weinig ruchtbaarheid aan gegeven, maar deze dierenbeschermers hadden er vroeger al een handje van om nertsenfokkers te terroriseren, inclusief lijfelijk geweld en het brandstichten in huizen met het gezin er nog in. Kijk in Nederland naar het tegen personen gerichte geweld van de afgelopen paar decennia, en het is vrijwel allemaal gepleegd door dierenliefhebbers.
Muxje | 29-03-07 | 14:52
Cunegho 29-03-07 @ 14:51
Als je iedereen die juridisch ergens hun gelijk hebben, maar totaal onnodig en onethisch daarmee omspringt een terrorist noemt, heb je al ssnel een probleem met de buren ;)
Maaier | 29-03-07 | 14:53
Sjoerd van der Wouw is een terroris,t (Je kan me niks maken, kijk maar er staat een komma verkeerd)...
alpha_mannetje | 29-03-07 | 14:54
@ikzelf: met "tegen personen gericht geweld" bedoel ik uiteraard politiek geweld; niet de gewone roofovervallen e.d.
Muxje | 29-03-07 | 14:55
@ Maaier
Nu ja, we zijn het min of meer eens. WD zijn terroristen die niet zo genoemd mogen worden. Elsevier is een ophitsend rechts blaadje dat een prominent weekblad genoemd wordt.
Derrek Wilder | 29-03-07 | 14:56
-weggejorist-
DenkZelfstandig | 29-03-07 | 14:59
@Maaier 29-03-07 @ 14:53
Klopt, daarom is er nog zoiets als 'in de geest van de wet...", omdat dit soort ongein te voorkomen. De rectificatie die Plantema geplaatst heeft doet op geen enkele wijze afbreuk aan de uitspraak van de rechter...het lijkt me dan ook niet dat gedrag van deze mensenhaters stand kan houden...
Cunegho | 29-03-07 | 15:01
@ maaier
Als Fortuyn wel een aanklacht tegen Thom, Marcel of een hele kudde anti-fa's en antira's had aangespannen was het nooit tot een veroordeling gekomen! En dát is het verschil; weet je net zo goed als ik. Ik neem overigens geen aanstoot aan het feit dat die engnekken van Wakker dier juridische stappen ondernemen tegen volstrekt gefundeerde aantijgingen; da's spijtig genoeg hun goed recht. Wél neem ik aanstoot aan het feit dan zo'n linkse rechter (en driekwart is links!) hier in mee gaat. Vrijheid van meningsuiting enzo.
De suggestie dat Chris van der Werken door z'n vrouw vermoord is verwaardig ik niet met een antwoord. Ik weet wel zeker dat als justitie net zoveel mankracht op de zaak v.d. Werken als op de zaak Seveke zou zetten, Volkert nog een tijdje langer in het gevang mag zitten. Maar ook dat gaat niet gebeuren. Is politiek niet interessant.
CouscousHabibi | 29-03-07 | 15:02
Even een tegengeluid...
1.Holmaat klopt niet Volkert van der Graaf had een vrouw. Sjoerd was collega. En zoals we weten is collega zijn van een gestoorde gek al een reden voor heel Nederland om iemand af te doen als medeschuldig. Zegt meer iets over het gemiddelde IQ in dit land.
Sjoerd is kennelijk erg goed in zijn werk want kijk hoe hij die dierenarts heeft aangepakt. Ik zou ook eerherstel willen...
Die 'arme' dierenarts heeft zelf met modder gegooid en dat kwam als een boomerang terug. En nu maar piepen over de gevolgen.
Voor de goede orde, ik heb zelf niets te maken met Wakker Dier, Sjoerd v.d.w. of de P.v.d.D. Ik begrijp alleen dit stukje en de reacties niet. Geen Stijl wijst dierenbeschermers af, maar als er een hondje mishandeld wordt staat iedereen weer op z'n achterste benen... maar als er niemand voor dieren opkomt dan heeft zo'n hondje ook geen rechten ( zie Belgie waar dierenporno is toegestaan).
Kat | 29-03-07 | 15:02
Ja, dat bio-eieren slechter zouden zijn dat batterij-eieren is natuurlijk ook een geschift standpunt van die dierendokter. En die hartaanval van zijn vrouw heeft er uiteraard geen ruk mee te maken.
Maar die dierenrukkers zijn hartstikke eng en gevaarlijk, ik neem aan dat GS-tv al met de infiltratie begonnen is?
behoorlijk | 29-03-07 | 15:03
Derrek Wilder 29-03-07 @ 14:56
oh, ik heb anders hier op de technische uni heel veel aan de wetenschappelijke artiekelen van de lui achter dat "ophitsend rechts blaadje"
DenLangel*l | 29-03-07 | 15:03
Cunegho 29-03-07 @ 15:01
NOu, de rectifiocatie is een middel, de rechter zegt dat je van der Wouw niet op die gronden een terrorist mag noemen.
@Derrek Wilders
Er zitten absoluut onkiese elementen bij danwel rondom Wakker Dier, dat klopt. Als gezagsgetrouw persoon zou ik ze niet meteen terroristen noemen.
DenkZelfstandig 29-03-07 @ 14:59
Als je je nick eer aan zou doen, zou je niet de titel van het GS-artikeltje als comment posten en Marcel van Dam citeren.
Maaier | 29-03-07 | 15:05
@kat
en 2????/
Cunegho | 29-03-07 | 15:05
Sjoerd is een terrorist. Alle linksen zijn terrorist.
Dr R. Clavan | 29-03-07 | 15:07
CouscousHabibi 29-03-07 @ 15:02
Als jij die moordzaak zo goed kent, en alle bewijzen hebt, ga ermee naar de politie. EN als ze je niet geloven, naar Maurice de Hondt. Doe alsjeblieft niet alsof jij wél weet hoe die zaak in mekaar zit.
Die veroordelingen die jij zéker niet had zien gebeuren weet je ook niet. Als slecht argument tegen iemand Anne Frank gebruiken is bovendien iets anders dan iemand terrorist noemen. Even uit de je Fortuynhoek stappen en nadenken.
Maaier | 29-03-07 | 15:09
"Dat ze bij Wakker Dier kanker achter het hart krijgen, opdat de dokter het niet ken vinden"
bicat | 29-03-07 | 15:09
@Kat 15:02, iedereen staat op de achterste benen omdat het bij die rectificatie had moeten blijven. Maar deze juridische pesterij past helemaal bij het credo van deze enge dierenvriendjes: "het doel heiligt de middelen"
Muxje | 29-03-07 | 15:10
DenLangel*l 29-03-07 @ 15:03
ALs je op de TU zit heb je niets aan de wetenschappelijke artikelen in relatieve Jip en Janneke taal van de Elsevier. Dan zoek je toch in de originele bronnen?
Maaier | 29-03-07 | 15:11
Ik ga zometeen ff een vogeltje deaudmaken en een kikker opblazen..
1nfidel | 29-03-07 | 15:12
SMERIGE GROENE TERRORIST!
Misschien bestaat gerechtigheid en sterf je dezelfde dood als die Luis Seveke.
grotetokkie | 29-03-07 | 15:14
@Maaier 29-03-07 @ 15:05
Erbij zeggen dat je cynisch bent, is net zoiets als de clou van een grap uitleggen.
DenkZelfstandig | 29-03-07 | 15:15
@Cunegho,
2. moest voor Die 'arme' dierenarts. Want die ziet zichzelf als slachtoffer van deze zware terroristen.
Kat | 29-03-07 | 15:16
-weggejorist-
somebodystolemynick | 29-03-07 | 15:16
Ik zou mijn komma nog voor geen tienduizend legbatterijeitjes in Thieme willen hangen
Klukkluk | 29-03-07 | 15:17
DenkZelfstandig 29-03-07 @ 15:15
oeps, ik ben teveel gewend geraakt aanmensen hier die dat niet hebben. Excuus.
*Maaier schaamt zich dat hij blijkbaar ook een ironieteken nodig heeft*
Maaier | 29-03-07 | 15:18
Heeft GS aandelen in Elsevier, of andersom, anyway, ga toch gewoon fuseren, of is elsevier de beschaafde tak, en mogen ze hier lekker uitschreeuwen
bakoenin | 29-03-07 | 15:18
Lekker dan. Lijstduwer Kees van Kooten kom er maar in.
Jaegermeister | 29-03-07 | 15:20
Onze grote dierenvrienden zijn een stel nerds die boos zijn op de huidige maatschappij, waarschijnlijk omdat ze vroeger gepest waren op school, weinig tot niet potent zijn en na hun studie informatie en communicatie in biowetenschappen geen betaalde baan hebben kunnen vinden. Het zijn een stel neurotische, ontspoorde mongeaulen, die net zo goed kunnen relativeren en zaken absolutiseren als de gekste Islamitische fundamentalist. Aufmachen die hap (of exporteren naar Irak of Afghanistan).
Ohja, en: SJOERD VAN DER WOUW IS EEN TERRORIST! (en gay).
TyfoDeTeringclown | 29-03-07 | 15:21
Overigens, lees ik hier heel wat (dood) verwensingen. Van Sjoerd van der W tot aan vogeltjes en kikkers. Sjoerd moet beschoten, op natuurlijke wijze doodgaan en/of verkracht worden door mensen of een Shetland Pony
Wie zijn hier de terroristen???????????
Kat | 29-03-07 | 15:25
Zet die lui in een kooi met een paar wakkere leeuwen.
kuttekrap | 29-03-07 | 15:26
-weggejorist-
DenkZelfstandig | 29-03-07 | 15:32
@Kat 29-03-07 @ 15:25
Wie hier de terroristen zijn? Dat zal ik je vertellen. Dat zijn die aarseters die al verschillende moorden op hun geweten hebben! Pim Fortuijn, een landbouwinspecteur, om er maar een paar te noemen.
Kennelijk mag je wel moorden, maar de moordenaars niet voor boeven uitmaken in politiek correct links Nederland. Net zomin als je mag spreken over linksextremisten maar alles wat een beetje rechts is, wel rechtsextremist mag noemen.
Let maar op: Geert Wilders wordt straks uit dezelfde hoek beschoten. En dat mag dus. Maar je mag ze geen moordenaars noemen.
Hadjewat? | 29-03-07 | 15:43
OPROEP IN ELSEVIER
Met de uitspraak van de rechter in de hand heeft Wakker Dier toen beslag gelegd op de bezittingen van Plantema. Zijn vrouw heeft inmiddels een hartinfarct, hij is langzaam gek aan het worden natuurlijk en Wakker Dier gniffelt.
Jawel, gniffelt.
Toen mijn collega Frank van Hoorn die het verhaal heeft gemaakt (het bloed stijgt naar je hoofd als je het leest, temeer daar Frank het heel neutraal, niet zo emotioneel als ik, heeft opgeschreven) Wakker Dier om commentaar vroeg, werd er aan de andere kant van de telefoonlijn zachtjes gelachen en werd vervolgens elk commentaar geweigerd.
Wat een eng stelletje.
Ik zal Wakker Dier niet van terrorisme beschuldigen (want dan wordt er beslag op mijn huis gelegd) maar ik roep wel al mijn collega-journalisten bij andere kranten en weekbladen op om deze schandalige praktijken van Wakker Dier aan de kaak te stellen, ik roep politici op om Plantema te helpen en ik roep andere lezers van deze blog op om Wakker Dier met verontwaardiging te overstelpen.
DUS ALLEMAAL STUREN!!!!!!!
oude man | 29-03-07 | 15:45
-weggejorist en opgerot-
burp | 29-03-07 | 15:49
Oef! Dat was wel veel leeswerk zeg!
Dus dat wordt dan met z'n allen bellen en vragen naar Sjoerd?
Sjoerd, die met z'n *&%$# over het asfalt skoert (schuurt)!
Zoals Hans Teeuwen al zei: 'Ik heb een hekel aan dieren! Ik houd niet van vlees, maar ik eet het uit principe.' Oh yeah!
Duffman | 29-03-07 | 15:49
Ik overweeg serieus om alleen HALAL geslacht vlees te gaan vreten.
grotetokkie | 29-03-07 | 15:50
Sjoerd van der Wouw is een homo! Sjoerd van der Wouw is een terrorist! Sjoerd van der Wouw is een pedofiel! Sjoerd van der Wouw is een enge smerige vuile rotte pedante rat! En ik ga vanaf nu heel veel Ganzenlever eten!
Socialisten Vreter | 29-03-07 | 15:50
grotetokkie 29-03-07 @ 15:50
Niet te rigoreus gaan doen he ;)
Prinskromijn | 29-03-07 | 15:52
moge sjoerd acute beenmergtering krijgen.
(en sewen hoeft niet, want beenmergtering staat niet in het medisch woordenboek)
Farouk | 29-03-07 | 15:52
en wat homer. J Simpson zegt in de allereerste post.
Farouk | 29-03-07 | 15:53
burp 29-03-07 @ 15:49
stoere man, doe het dan zelf.
Maaier | 29-03-07 | 15:53
van mijn mogen ze dat hele clubje teroristen in een legbatterij stoppen, en ze de tering laten krijgen
Obiku | 29-03-07 | 15:56
@ Kat: Sjoert?
MDA | 29-03-07 | 16:00
mmm, ik dacht ook dat Sjoerd van der Wouw, een terrorist was, denk trouwens van Marianne Thieme nog steeds.
Wel goed om te weten dat je z’n konijnen neuqers geen terrorist mag noemen van Meneer de rechter maar een advocaat wel maffia maatje. Hoezo meten met 2 maten.
Maar goed, is in mij ogen toch niet echt wat nieuws onder de zon, dat die konijnen neuqers, fundamentalistische trekjes hebben.
Toch Volkert van de Graaf?
Denk trouwens te weten op welke partij de rechter in kwestie heeft gestemd!!!!
Zuigert | 29-03-07 | 16:01
www.wakkerdier.nl...
Dat wordt weer ouderwets zwarte paginas faxen... Kunnen ze alvast balkjes van knippen, die komen nog wel eens van pas.
Think | 29-03-07 | 16:05
Dat milieuoffensief van hem werd er ook van verdacht dat ze boerderijen in de fik zetten. Was natuurlijk niet te bewijzen, maar het was wel opvallend dat telkens vlak voor zo'n farm in de fik vloog, neef Volkert daar net de plattegrond van had opgevraagd.
Farouk | 29-03-07 | 16:06
En ook bij onze milf reageren !
www.tweedekamer.nl...
duive030 | 29-03-07 | 16:07
Marianne Thieme is een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Socialisten Vreter | 29-03-07 | 16:10
zolang als mensen als Sjoerd van der Wouw niet biologisch dynamisch kaltgestelt worden stem ik niet op de partij van de dieren...!
Onderbuik | 29-03-07 | 16:11
Kat 29-03-07 @ 15:25
Dat krijg je dan he? Dat heet gezonde tegenwerking oftewel, burgerrechtspraak als het niet anders kan.
rosalie | 29-03-07 | 16:15
Ik vraag me af in hoeverre Thieme op de hoogte is (en goedkeuring geeft) aan de extreme kanten van deze RAF voor dieren.
Farouk | 29-03-07 | 16:15
"EENDENFOKKERS VERDIENEN DE DOODSTRAF". Aldus een anonieme dierenrechtenactivist in een dreigbrief aan een boer. Maar da's geen terrorisme natuurlijik. Is vrijheid van meningsuiting.
Kardinaal Meier | 29-03-07 | 16:18
Kat 29-03-07 @ 15:02
'Volkert had een vrouw'. Uhm, heeft GS hier weer nieuws te pakken? Is Volkert definitief uit de kast?
En, so what, Albert Verlinde is ook getrouwd, doch wel homosensueel maar dat hou je toch dus waar hebben we het over.
LJBrinkhorst | 29-03-07 | 16:19
Kardinaal Meier 29-03-07 @ 16:18
Is net zo goe dvrijheid van meningsuitiong als het vele roepen hier om doodstraffen rondom pedofielen. Zie Koerbagh voor uitleg rondom totale vrijheid van meningsuiting. ben ik het niet mee eens, maargoed.
Maaier | 29-03-07 | 16:21
Het komt er in feite gewoon op neer, dat "linkse mensen" alles mogen brullen (minderwaardig mens, moordenaar, varken dat opengesneden dient te worden, resp. over Fortuyn, Verdonk en Van Gogh) en dat er niets terug gezegd mag worden t.o.v. mensen die links gedachtengoed hebben. Het evenwicht in deze is ver zoek, ook in de rechtspraak.
rosalie | 29-03-07 | 16:22
vanavond zal ik fijn een doosje eieren richting de resterede krakers rond de bakker blokken gooien
desmodus | 29-03-07 | 16:28
rosalie 29-03-07 @ 16:22
Zoals ik al eerde rbetoogde, Van Gogh beledigde zelf nog veel meer en was dus ook niet zo flauw om te gaan procederen. Fortuyn procedeerde ook niet. ALs ik het me goed herinner was het bij Verdonk zo, dat de rechter wees op de positie van Verodnk als ministr en dat er daarom meer tegen gezegd mocht wordne dan tegen gewone burgers. Was ik het niet emee eens, maargoed. Geen dingen door elkaar gaan halen.
Maaier | 29-03-07 | 16:30
Maaier 29-03-07 @ 16:30
Misschien hebben linksen langere tenen dan andersdenkenden? Dat zal het zijn misschien en daarbij ook een langere hand, gezien de rechtspraak.
rosalie | 29-03-07 | 16:34
Mag je niet zeggen dat Sjoerd van der Wouw een terrorist is, dat de dierenpartij veur de dierenterroristen functioneerts als een sinn fein of hurri batasuna? dat niko koffeman de capo di tutti capi is van activistisch/ terroristisch Nederland en dat hij heerscht vanwege geld, én vanwege de relatieve ongeorganiseerdheid van die klups? Sjoer van der wouw ís een terrorist en wakker dier ís een terroristische klup. Und? Zo zijn er wel meer in 0031.
bottehond | 29-03-07 | 16:35
mezelf,
langere arm....
rosalie | 29-03-07 | 16:35
rosalie 29-03-07 @ 16:34
Die langere hand geloof ik niet in, langere tenen zeker. Veel mensen nemen zichzelf te serieus en voelen zich te snel beledigd..
Maaier | 29-03-07 | 16:41
rosalie 29-03-07 @ 16:35
hahaha, ik maak gewoon dezelfde fout als jij..
Maaier | 29-03-07 | 16:42
@Maaier 29-03-07 @ 16:41
inderdaad, linkse mensen voelen zich vaak superieur aan anderen en andersdenkenden, enige tegenspraak komt dan vaak hárd aan, dat terwijl de linkse übermenschen discussie en discussieren zo hoog in hun vaandel hebben...
Onderbuik | 29-03-07 | 16:44
@Maaier 29-03-07 @ 16:21:
Die dierenactivisten gaan een stukje verder dan alleen een briefje in de bus stoppen... Vernielingen, fysieke bedreigingen en sabotage. Dat valt echt niet meer onder mijn definitie van vrijheid van meningsuiting. Je mag zeggen dat het verderfelijk vindt en dat je vindt dat het verboden moet worden. je mag zelfs van me zeggen dat iemand dood moet. (Nu is dat geen mening maar een feit, maar da's haarkloverij).
koerbagh | 29-03-07 | 16:46
Op GeenStijl schelden heeft nul, nul zin. Spreek jouw volksvertegenwoordiger aan !
www.tweedekamer.nl...
duive030 | 29-03-07 | 16:47
@Maaier
Ben het met je eens, op één klein detail na: op de envelop zat geen postzegel, wat betekent dat de activisten aan z'n voordeur hebben gestaan. Gaat toch iets meer dreiging van uit dan van wat anoniem rondschelden op 't internet.
Kardinaal Meier | 29-03-07 | 16:52
@duive030 29-03-07 @ 16:47:
Dat een goed plan geweest, maar ik hèb geen vertegenwoordigers in die kamer. Ik heb er voor geen 1 gestemd en de meeste van die lui dansen naar de pijpen van de part-ei-lijders. Ik voel mij totaal niet vertegenwoordigd door het parlement. Niet ÉÉNTJE van die 150.
koerbagh | 29-03-07 | 16:54
Hadjewat? 29-03-07 @ 15:43
Er is een politieonderzoek geweest naar Sjoerd. v.d.w. en hij is onschuldig bevonden aan welke moord dan ook.
Kennelijk ( te zien aan al deze reacties) hebben we hier te maken met allerlei insiders en rechters die deze man veroordelen op grond van informatie die de rest van Nederland inclusief de politie nog niet heeft. Als je hier meer van weet moet je dan niet je burgerplicht nakomen en dat melden dan?
Kat | 29-03-07 | 16:57
koerbagh 29-03-07 @ 16:46
wat betreft brandstichtigen e.d.: helemaal met je eens.
Maaier | 29-03-07 | 16:58
@koerbagh
Toch zijn zij de enigen die er echt wat aan zouden kunnen doen zodat deze man niet kopje onder gaat. Dus...overwin jouw weerzin en schrijf ze aan. Bij een email bombardement zou er toch wat moeten gebeuren zou je zeggen.
Al was het maar naar g.wilders@tweedekamer.nl want die spreekt velen aan hier !
duive030 | 29-03-07 | 17:02
Mijn hond was laatst ziek. Ik dus naar de dierenarts. Weet je wat dat kost? Van dat geld kunnen ze zich best een zenuwinzinking permiteren.
Verder is die Thieme voor alle geld te duur, al zou ik er gratis nog wel over willen denken, en moet iedereen die Sjoerd heet sowieso preventief geruimd worden.
Faaz71 | 29-03-07 | 17:06
heej kat.
In jou herken ik wel de werkwijze van MO. Jullie zijn slim genoeg om te ontkomen, en altijd roepen dat er bewijzen moeten komen (zo ook naar deze dierenarts). Juridisch sterk en ongrijpbaar. Maar voor mij staat het gewoon wel vast hoewel ik niets kan bewijzen. MO is volgens mij een gewiekste criminele organisatie. Heel jammer, want ik deel op zich de doelstelling van verenigingen voor milieu en dierenwelzijn wel, alleen hun werkwijze is ronduit onmenselijk. En dan kun je een mooi juridisch verhaal over onschuld houden, maar daar hou je mij niet mee voor de gek.
Farouk | 29-03-07 | 17:08
@duive030 29-03-07 @ 17:02:
Da's wel de allerlaatste die ik zou schrijven. Zou je er al wat willen doen moet je GroenSlinks en de PvdD bombarderen met mail.
Maar ik vertrouw ze voor geen nanometer.
koerbagh | 29-03-07 | 17:08
koerbagh 29-03-07 @ 16:54
Nee, jammer he? Zelfs Ton Kersemaker van DD kon daar niets aan doen....
rosalie | 29-03-07 | 17:09
@kat: hoewel ik natuurlijk niet weet of je bij MO hoort hoor. Maar ik merk dat ik gewoon zo boos ben door de werkwijze van Sjoerd (en dus nu ook op de mensen die hem verdedigen) dat ik afknap op milieuorganisaties en dierenorganisaties die wel goede doelen hebben maar totaal de verkeerde manier gekozen hebben om dat doel te bereiken, namelijk met (juridisch) en of ander geweld.
Farouk | 29-03-07 | 17:12
Farouk 29-03-07 @ 17:08
Ha ha ha ik hoor nergens bij, integendeel, ik vertrouw clubjes niet. En ik denk liever zelf. Jullie praten elkaar allemaal na zonder verstand van zaken. En daar mag wel eens een tegenstem doorklinken. Ik hou wel erg van alles dat leeft en zou graag een goed leven zien voor al die dieren die nu een dramatisch kort en slecht leven leiden. Wat mij betreft is op een juridische manier mensen aanpakken die dieren op de een of andere manier onrecht aandoen het tegendeel van terrorisme. Geweldsacties daarintegen mogen wat mij betreft hard bestraft worden...
Overigens wel heel opvallend dat ik de enige ben die een tegenstem laat horen en dat iedereen meteen denkt dat ik er wel 'bij zal horen'...
Kat | 29-03-07 | 17:39
Jongens jongens jongens... Pak gewoon zo'n filmpje waarin Wakker Dier/Milieuoffensief/whatever diertjes lopen te verheerlijken als mensen. Knip de stukjes over varkens eruit, vertaal deze naar arabisch en mail het geheel naar Al-Jazeera. Laten we de baardmannen en plofkippen onze dierenactivisten opblazen.
.
Heh kut, weer een bomaanslag op Wakker Dier medewerkers. Wat errug!
dlseth | 29-03-07 | 17:41
@kat
Ik praat niemand na. Ik volg gewoon het nieuws de aflopen jaren en dat stemt me niet vrolijk. Ik zag een jaartje geleden die 1-vandaag uitzending over de moord op Chriz van der Werf. Uiteindelijk wordt zo'n milieuterrorist daar dan niet voor vervolgd, simpelweg omdat de moord niet op video is opgenomen en dus 'niet bewezen' is. Terwijl het uit die uitzending wel heel duidelijk was dat Volkert schuldig was. Zo is het met acties van MO. Ze zijn niet te bewijzen, maar je hoeft niet gezegend te zijn met buitengewoon veel inzicht om te zien dat die club stinkt.
En nu ook zo'n actie van wakker dier om een rectificatie nog even aan te vallen, da's puur pesterij. Een clubje dat ooit gestart is om het mededogen van de mensen op te wekken voor misstanden in de dierenwereld blijken zelf dus medogenloos te zijn. Dat heeft niets met napraten zonder verstand van zaken te maken Kat.
Farouk | 29-03-07 | 17:47
ik rem niet voor sjoerd.
fanta | 29-03-07 | 17:49
Wakker Dier is een terroristische organisatie met vertakkingen naar de politiek zoveel is nu wel duidelijk.
derkcs | 29-03-07 | 18:08
Wellicht kunnen wij martinus hendricus nog eens mobiliseren voor een reinigende actie in het linkse actiewezen
derkcs | 29-03-07 | 18:10
Dit geeft weer eens aan hoe ziek dit land is. En hoe de rechterlijke macht, de media, het bestuur, en duizenden door de belastingbetaler gefinaicierde 'Stichtingen' volslagen zijn geinfiltreerd door de extreem linkse kerk!
Kees3382 | 29-03-07 | 18:13
Kat 29-03-07 @ 17:39
Verbeeld je maar niet dat jij de enige bent met een tegenstem, zie hier jouw tekst:
"Geweldsacties daarintegen mogen wat mij betreft hard bestraft worden..."
Dat zeggen dus meer mensen.
rosalie | 29-03-07 | 18:26
Ik heb wakker dier (geen hoofdletters waard) altijd een terroristische organisatie gevonden.
Nu weet ik het zeker.
Bert M. | 29-03-07 | 18:37
@kat
het feit dat een aantal mensen op een bepaald punt met elkaar eens is, is an sich geen reden voor een ander geluid hoor.....feit blijft dat juridische waarheden en 'echte' waarheden niet altijd hetzelfde zijn.....mensen vormen vaak een mening op basis van een gevoel..mijn gevoel zegt dat svdw een valse rat is een groot deel van zijn clubje met hem....dat dat juridisch nog niet vast staat is slechts een kwestie van tijd.
Ik heb twee katten, die zijn heel leuk, maar daar eet ik geen kip minder om...
Cunegho | 29-03-07 | 18:41
Leden van Wakker Dier hebben meegedaan aan acties bij o.a. slachterij Domburg in Bodegraven om daar de vrachtwagens in de fik te steken. Dat maakt ze in mijn ogen terroristen. Bomrecept is overigens op te vragen bij Volkert van der Graaf. (Zie o.m. de processtukken behorend bij de rechtzaak tegen van der Graaf.)
uwesbeki | 29-03-07 | 18:57
-edit doe eens niet -
ethan_joy | 29-03-07 | 18:58
Alle 7e-dagsadventisten zijn terroristen, eng
Diederdick | 29-03-07 | 19:11
Wat een stuitend naïeve reacties hierboven. Kaalplukken van de beste man is altijd het doel geweest. Een paar kleine foutjes en de halsstarrige houding om te corrigeren zijn een godsgeschenk geweest voor Wakker Dier. Net zoals generaals spreken over acceptable losses en moslims over christenen denken en in toenemende mate spreken, zien de vertegenwoordigers van Wakker Dier Rowdy gewoon als een middel op weg naar het dowl. Liever een hartaanval en een dierenarts aan de grond dan 200 koeien die het wat zwaar hebben.
moskee | 29-03-07 | 19:18
Sjoerd van de Wouw is maffia, hele enge maffia. Met terrrorist zou je de lieverdjes van de ETA en IRA tekort doen. Maffia is het, veel erger en ranziger dan Sjoerd van der Woue ben ik ze nog niet tegengekomen.
"Sjoerd van der Wouw heeft samen met Volkert van der Graaf Chris van der Werken vermoord ", hoor je steeds meer mensen zeggen.
En Vondel Vastgoed sponsort deze jongen.
CoJoNes | 29-03-07 | 19:19
Inzameling voor de juridische strijd van Jetze Pantinga???
ranzige rob | 29-03-07 | 19:38
-weggejorist-
Hermelijnen Rev. | 29-03-07 | 20:01
Waarom toch trekt de rechter hier nog steeds alle terroristen voor die zich dierenvriend of milieubeschermer noemen.
Jan Passant | 29-03-07 | 20:08
Ik hoorde eerder vanavond Jaap van Beek van Kafka in 1 Vandaag Blood and Honour een terroristische organisatie noemen. Kan me nochtans geen enkele aanslag herinneren die door dat kaalkopjescluppie beraamd werd.
Zou Blood and Honour ook kans maken op een rectificatie?
PS Wakker Dier ga eens D.E.A.U.D. stelletje terroristen!
Dikke Chinees | 29-03-07 | 20:09
Geachte heer Van der Wouw,
Naar mijn bescheiden mening voldoet u aan alle kenmerken van wat in mijn woordenboek een "Terrorist" wordt genoemd.
Met vriendelijke groet,
Smutzige Harry
Klint Ostwald a.k.a. | 29-03-07 | 20:11
En nou maar hopen dat die van der Wouw enige tijd geleden iemand uit wakkerdier heeft gezet, dat die vervolgens op wraak zint en voor een seveke oplossing zoekt. Links tereurtuig!
osta | 29-03-07 | 21:13
Sjoerd van der Wouw terrroriseert de samenleving
8"shlong | 29-03-07 | 21:22
Farouk 29-03-07 @ 17:47:
En toen was Kat stil. Wel opvallend dat de enige die hier een tegenstem heeft zelf niet nadenkt of op de hoogte is.
Moehahahahaa
mental K | 29-03-07 | 21:31
@Jan Passant 20.08
Voor je het weet wordt nl je dode schoonmoeder opgegraven.
Of was dat van die andere enge dierenclub?
Fuzzy-de-Bear | 29-03-07 | 21:32
weet je wat zielig is al die kippies in die kleine hokjes stoppen en laten weg rotten omdat we biovlees motten eten .
eet gewoon die normale kip dan komt ie ook eens uit dat kleine hokkie
hetzaljekindmaarweze | 29-03-07 | 22:02
osalie 29-03-07 @ 14:32
Helaas heb je gelijk.
Moi2 | 29-03-07 | 22:21
Maaier 29-03-07 @ 14:01
Jaren 90 waren zeker links met Kok en zijn PvdA bende.
-
Dat was de tijd dat allochtonen hun absurde "waardevolle Nederlander" status kregen.
Dat was de tijd dat problemen met allochtonen voor PvdA en GL absoluut
onbespreekbaar was.
Dat was de tijd dat men milieu als een soort religie ging beschouwen, waardoor bovenstaande asociale uitwassen konden onstaan
Dat was de tijd dat ze het fabeltje "Links=Sociaal" in de wereld hielpen.
Dat was de tijd van de linkse "kleurlingen zijn zielig en moeten positief gediscrimineerd worden" indoctrinatie, waar veel van onze politici nog steeds last van hebben, is uitgevonden.
Moi2 | 29-03-07 | 22:33
Sjoerd van der Wouw zuigt, is een terrorist, stinkt uit zijn bek, is een verkapte moordenaar, een bruinrijder, de vader van het buitenechtelijke mormel van Thieme, homoseksueel van de verkeerde kant, billenmaatje van van der GEE, subsidiespons, vastgoedmisdadiger (Vondel), milieuactivist (dat op zich is al erg genoeg), Wakker Zwijn, kattenmepper en nog fout ook. En dan is hij ook ecofascist.
Sytze Vliegen | 29-03-07 | 22:46
mental K 29-03-07 @ 21:31
Ik heb ook nog een leven naast Geen Stijl. Ik geloof dat ik wel duidelijk heb gemaakt waar ik sta. En Farouk, ik weet ook niet alles, maar als jij of iemand anders hier informatie hebt over strafbare zaken door Sjoerd v.d.W. of Wakker Dier raad ik je aan die aan te geven bij de politie.
Kat | 29-03-07 | 22:52
JOEHOE!!
(ranzige rob 29-03-07 @ 19:38)
"Inzameling voor de juridische strijd van Jetze Pantinga"
Ik start met 15 euries.
luisindepels | 29-03-07 | 22:57
een eng clubje doorgedraaid volk.
het laatste deel van het stukkie is erg duidelijk.
"Met de uitspraak van de rechter in de hand heeft Wakker Dier toen beslag gelegd op de bezittingen van Plantema. Zijn vrouw heeft inmiddels een hartinfarct, hij is langzaam gek aan het worden natuurlijk en Wakker Dier gniffelt."
Jawel, gniffelt.
"Toen mijn collega Frank van Hoorn die het verhaal heeft gemaakt (het bloed stijgt naar je hoofd als je het leest, temeer daar Frank het heel neutraal, niet zo emotioneel als ik, heeft opgeschreven) Wakker Dier om commentaar vroeg, werd er aan de andere kant van de telefoonlijn zachtjes gelachen en werd vervolgens elk commentaar geweigerd." Wat een eng stelletje.
Ik zal Wakker Dier niet van terrorisme beschuldigen (want dan wordt er beslag op mijn huis gelegd) maar ik roep wel al mijn collega-journalisten bij andere kranten en weekbladen op om deze schandalige praktijken van Wakker Dier aan de kaak te stellen, ik roep politici op om Plantema te helpen en ik roep andere lezers van deze blog op om Wakker Dier met verontwaardiging te overstelpen.
hier sluit ik mij bij deze van harte bij aan
ikhier | 29-03-07 | 23:04
ranzige rob 29-03-07 @ 19:38
No problem, ik doe mee.
Moi2 | 29-03-07 | 23:05
Het wordt tijd voor een stukje waarheid en oog om oog en tand om tand. De volgende informatie komt uit een in Nederland PUBLIEKE en voor iedereen toegangkelijke registratie (Dus Joris niet Wegjorissen, maar eerst even mij contacten).
Het adres van Wakker Dier (en andere Stichtingen) is Derde Oosterparkstraat 271, 1092EA Amsterdam.
De Voorzitter van Lekker Dier is Roosje Vonk, werkzaam aan de Uni in Havanna aan de Rijn. Haar website is www.roosvonk.nl
Rowdy, we steunen en supporten je....!
NB. Ook jouw adres staat vermeld in het openbare register beste Sjoerd....! Morgen ben jij aan de beurt.
machiventa | 29-03-07 | 23:07
Zit op dat adres ook niet de pedopartij? Anyway, uit mijn hoofdje zitten daar ongeveer 150 stichtingen.
Sytze Vliegen | 29-03-07 | 23:17
www.roosvonk.nl...
even een kwootje van halverwege die pagina:
"Dat noemen we in de psychologie zelfrechtvaardiging of cognitieve dissonantie-reductie, maar ik noem het een rotsmoesje."
En dan nu het voorbeeldje Volkert graag Roos? Hoe noemen we dat? CDR toch?
Sytze Vliegen | 29-03-07 | 23:24
Nee, alleen de stichtingen van onze dierenvrienden:
- Stichting Wakker Dier
- Stichting Lekker Dier
- Stichting vrienden van Lekker Dier
- Sichting Dierenrechten Europa
- Stichting Bont voor Dieren
En het is nogal een inteelt klupje. Je komt steeds dezelfde namen tegen.
machiventa | 29-03-07 | 23:29
en elke stichting heeft zijn eigen subsidie...
Sytze Vliegen | 29-03-07 | 23:41
www.thebestpageintheuniverse.net...
Splonkje | 30-03-07 | 00:05
Ow ja, vooral NIET eten bij Maoz (een falafel toko), die teamen met wakker dier:
www.maozveg.com...
Deze tent zit in NL nu al op 13 plekken:
www.maozveg.com...
nietus | 30-03-07 | 00:15
Sjoerd van der Wouw? Is dat niet die terrorist?
wegmetdebijstand | 30-03-07 | 00:15
Het zou niet verkeerd zijn als er eens wat kogels van rechts kwamen
Enzo Voorts | 30-03-07 | 00:30
Echt ik irriteer me meer aan dit soort berichten dan dat er iemand in irak onthoofd wordt. Ik heb zo 100 euri's over waneer wakker dier definitief de bek zou houden (en ik zeg het netjes omdat het niet als dreigement moet worden aangezien) dit geldt tevens voor de rest van alle milieulinkse maffia.. :@
great dictator | 30-03-07 | 00:32
Nou, kom, wie gaat de actie coordineren......
luisindepels | 30-03-07 | 01:04
Moi2 29-03-07 @ 22:33
Die dogma's zijn allemaal in de jaren 70 ontstaan, zijn lang vastgehouden. GL had toen overigens net zo weinig te zeggen als nu. Het was de tjid dat Kok de ideologische veren afschudde. DU spraat geen onzin. De jaren 90 onder paars waren vooral neoliberaal en vrije markt. De dogma's waar jij het over hebt zijn in de jare 70 ontstaan.
Maaier | 30-03-07 | 01:45
Aan de wakkerdier terroristen die meelezen: Ik geef U bij deze m'n erewoord, dat ik voor iedere keer dat ik ooit nog alleen maar de naam hoor van jullie klupje, m'n hond een doodschop geef, die kutkat van de buren een poot uitdraai en m'n vrieskist vollaad met kistkalf rollades. Ga in godsnaam's dood. Sterf. Langzaam.
Apotheker | 30-03-07 | 05:20
Het is wel kenmerkend voor dit klupje dat ze goed juridisch onderlegt zijn. Ze weten precies op de 'cutting edge' van de wetgeving te balanceren en als de wetgeving ze geen ze geen ruimte geeft gaan ze erbuiten (zie pim) maar dat zullen ze alleen doen als er geen andere mogelijkheid is en dan handelen ze in prive naam. Let maar op, het wordt erg lastig om dit klupje de mond te snoeren tenzij wij ook ook met goed onderbouwde juridische argumenten komen. IK ZEG VUUR MET VUUR BESTRIJDEN!
Commentator | 30-03-07 | 07:38
-weggejorist-
Brotherhood | 30-03-07 | 08:19
Maaier 30-03-07 @ 01:45
Jij hebt duidelijk een andere jaren 90 meegemaakt dan ik.
-
Nog even over privatiseringen,.
Ooit bij je opgekomen dat de privatiseringen waren omdat Kok NL failliet heeft gemaakt ?
Dus NS etc moest gewoon afgestoten worden omdat ze het niet meer konden betalen.
Links is namelijk heel goed in "sociaal" doen met andermans geld, maar zelf geld genereren zit er niet in.
Al die "arme Asielzoekers" , door realistische mensen ook wel profiteurs/parasieten genoemd, kosten NL namelijk ongelofelijk veel geld.
-
Vandaar dat Balkenende hele impopulaire maatregelen moest nemen om NL financieel weer uit de slop te halen.
Helaas, nu PvdA weer in de regering zit, gaat het geld over de balk smijten weer gewoon beginnen en zijn we weer terug naar af.
De start is al gemaakt met 30.000 arme "asielzoekers", tegenwoordig "schrijnende gevallen" geheten.
Moi2 | 30-03-07 | 09:20
Enzo Voorts 30-03-07 @ 00:30
Kwestie van tijd, denk ik.
Moi2 | 30-03-07 | 09:23
@brotherhood
Wat info over de whereabouts van terrorist van der Wouw graag, wordt tijd dat deze man is fijntjes binnen de grenzen van de wet een ondragelijk leven wordt bezorgd. Uiteraard gaan we de wet niet breken maar het is een fluitje van een cent om hem legaal zo te sarren dat het verhaal eindigt met een welgemikte sprong van deze terrorist voor de aanstormende intercity.
Dus graag info.
capo | 30-03-07 | 09:44
-weggejorist en opgerot-
Brotherhood | 30-03-07 | 10:38
Sjoerd van der Wouw verveeld zich nu natuurlijk helemaal kapot! Normaal gesproken pijpte hij een keer of twee per dag Volkert van de Graaf tot een hoogtepunt. Ook werd hij regelmatig door een pony in zijn reet geneukt. Nu doet hij samen met Marianne Thieme hele vieze spelletjes in de bankjes van de tweede kamer. Zo stopt Thieme stiekem een haring in haar kut. Qua geur maakt dat verder geen verschil.
Socialisten Vreter | 30-03-07 | 17:48
Wanneer worden dit soort gasten die zichzelf superieur achten nu eens aangepakt!!
Peterstan | 30-03-07 | 18:11