
De carrière van Ehsan Jami vertoont opvallende gelijkenissen met die andere kuffar, Ayaan Hirsi Ali. Ooit begonnen bij de PvdA, maar al snel weggebonjourd naar de backbench wegens een te uitgesproken mening. Nare dingen zeggen over Allah en zijn profeet zou namelijk wel eens ten koste kunnen gaan van niet westerse electoraat van de PvdA. Jami, ooit binnen binnen gehaald om het allochtonenquota van de partij op peil te houden, is namelijk definitief rechtsaf geslagen. Mark Rutte heeft inmiddels een prettig gesprek met hem gevoerd en nu hij vanochtend ook nog eens
frontaal de aanval opent op Wouter Bos lijkt een transfer nog slecht een kwestie van dagen. Volgens Jami is de PvdA volledig de weg kwijt. Onlangs werd hij door zijn vroegere geloofsgenoten in
elkaar getikt, maar inplaats van steun ontving hij van de partijtop slechts het verzoek zijn
toon te matigen. Dus loopt meneer de komende dagen leeg in het huisorgaan van de VVD. Kort gezegd komt het hierop neer dat Wouter Bos een slecht leider is en dat de PvdA gegijzeld wordt door moslims.
De PvdA moet weer een partij worden van het volk. Kritiek op moslims is nu niet mogelijk. Kritiek is sowieso onmogelijk. Als je de taal van het volk spreekt, ben je een populist. Ella Vogelaar, Jacques Tichelaar en Wouter Huichelaar, kom er maar in...
Reaguursels
Inloggen@Hoen:
Oud-PvdA-roerganger Joop den Uyl heeft in de jaren 70 uit volle borst "Kom maar binnen met je knecht" gezongen, dus Wouter Bos en co. kunnen nu niet ineens Joop's erfenis gaan ontkrachten.
De PvdA de weg kwijt? 't Zijn toch altijd knuffelaars geweest?
En dit is wat Vrijzinnigen aangenaamvinden. Opbokken met die barbaarsch tribale sekte! Wij zijn de moderniteit,zij de risée.
nl.youtube.com/watch?v=gDYXh5ANB7g
nl.youtube.com/watch?v=D-Br7zgxlXA
aanstootgevend veur muzelmannen (NSFW)
go jami met pronks hulp zal wouter vlug sneuvelen en met hem hopelijk de hele pvda of wat daar nog van over is opgerot met dat stelletje huigelaars
Weet je nog wat Pim zei: Bevalt het je hier niet nou gaaaaaaaa dan .
he was so right
In reactie op:
"De moslims en meer specifiek de marokkanen, zijn vandaag de dag de joden van weleer.
Voor het moslimbashen, waren het de antillianen, de surinamers en turken, de molukkers en daar weer voor de commies, toen 'ons' collectief schuldgevoel het bashen van joden niet meer toestond.
De meeste mensen zullen altijd wel in iets of iemand een vijand zien uit angst zijn eigen identiteit te verliezen."
--> DIT IS nou typisch de linkse bagataliserende, zalvende, het-valt-allemaal-wel-mee en dit-hebben-we-eerder-gezien achtige poep-praat waar ik gigantische jeuk van krijg.
Het is geen probleem om zwart te zijn, om raar te praten, dikkere lippen te hebben, rasta haar te hebben, veel knoflook te eten, rap muziek te introduceren, whatever.
PRIMA.
MAAR...
Mijn probleem is dat we mensen accepteren die een religie beleiden die leert om ons vervolgens niet te accepteren omdat we die religie niet beleiden.
Dat is het geval met de Islam, dat is HEEL ERG het geval met de Islam.
Ontken DAT maar eens.
En vertel me maar eens dat dat geen kwaad kan.
Jan Pronk terug betekent het einde van de PvdArmoe/Allochtonen/Arrogantie
Het is mij totaal duister hoe het precies zit met Jami's afvalligheid, met een tot het christendom bekeerde moeder en een niet-gelovige vader (Bron: VN). Ik krijg daar graag eerst duidelijkheid over, voor ik hem en zijn comité serieus neem.
Maar het is jammer dat binnen de PvdA dezelfde geest ronddoolt als 5 jaar geleden. Wanneer kritiek op minderheden het onderwerp van gesprek is, geven ze nog steeds niet thuis. Een veroordeling van de gebeurtenis op 4 augustus is toch het minste wat ze konden doen. Toen Geen Stijl berichtte over de reactie van Bos, dacht ik eerlijk gezegd dat het een grap was.
De groei van Wilders' aanhang is er niet voor niets. De discussie over de Islam wordt volledig door de PVV gedomineerd. Een ingezonden brief is letterlijk wereldnieuws. Reacties op zijn uitlatingen is het enige wat ik bemerk van andere partijen. En dat is absoluut onvoldoende.
Het wordt echt tijd dat ook linkse partijen de Islamdiscussie serieus nemen en onbevangen ingaan. Ze dienen in te zien en te erkennen dat er dominante krachten zijn binnen de Islam, die zich niet kunnen verenigen met een Westerse democratische samenleving. Ze dienen een eigen visie te geven, die even duidelijk is die van Wilders. Ze dienen openlijk stelling te nemen, naar moslimgemeenschap toe, wat er verwacht wordt: integratie en aanvaarding van westerse waarden. Maar ook dat daar helemaal niets op valt af te dingen.
De burqa, het dragen van een hoofddoek in een openbare functie, de toestand van vrouwen binnen islamitische gezinnen, het aandeel van minderheden in delicten, haatzaaiende vrijdagmiddagimams, importbruiden en islamisme. Het zijn stukvoorstuk onderwerpen die een duidelijke stellingname verdienen en die niet aan Wilders overgelaten mogen worden.
De politieke strijd tegen Wilders kan nog steeds worden gewonnen. Maar niet door, als een slimslammer, een zelfverklaarde moslimafvallige te bekritiseren over zijn gedrag, als reactie op het feit dat hij in elkaar geslagen is. En overgaan tot de orde van de dag.
Wishfull thinking? Misschien wel, maar ik hoop van niet. We zullen zien.
@ spooky 17-08-07 @ 19:32
ghij onwetende. nix disrespect over Eddie Hitler ja?
da`s toevallig `t coolste figuur in de BBC serie Bottom. xD
lol, en jij weer meteen aan naxi`s denke zeker? waar komt dat radicalisme nou vandaan? :P lol
Wat een aandacht voor zo'n stuk geloofsafval.
Wat een zieke nick, Edie Hitler. Wat bezielt iemand dit te kiezen. Heb gelijk geen zin meer over Paul Cliteur te beginnen en zijn stuk over Jami gisteren in de Parool.
De PvdA bestaat pouter uit betweterige vingerwijzende populisten die hun hoofd laten hangen naar een stel enorm snel beledigde moslims.
SCHANDE !!
.
KeesBs 17-08-07 @ 17:38 >
... dan later niet gaan janken als je toko hallal wordt leeggeroofd door je import vrienden, meneertje de ondernemert. Dat "boeit me weinig" dan, muhahaha !
Fijn weekend allen & tot de volgende keer...
@Pharos 17-08-07 @ 10:01
Koran, heb ik het over de Koran dan? Ik heb het over die sekte in het algemeen.
Er is ook nog iets als Moskeeeën waar een zooi haat gezaaid wordt en dingen bij verzonnen, die niet eens de Koran paseren.
Lutser.
@Edie Ja de ziektepremie gaat omhoog `Puinhopen van Hoogervorst VVD` om het zo maar te zeggen.
Ook al stem ik wel VVD mijn ziektekosten zijn als ondernemer juist omlaag gegaan.
Ach dat de arbeider daar geen reet aan heeft boeit me weinig.
Las net dat die kunstenaar ook vrijgesproken is je weet wel door wie Wilders zich zo bedreigt voelde.
KeesBs 17-08-07 @ 17:03 >
..."werkeloosheid daalt criminaliteit daalt economie groeit"..,
Tja, wordt ook een leuke Prinsjesdag voor Bossie: alle midden & lage inkomens gaan er resp. 0.5 en 1 % op ACHTERUIT bij je geweldig geile economie... Kunnen jou vriendjes-van-vriendjes (die er natuurlijk wel op vooruit gaan) en you dat even ONDERBOUWD verklaren..?
@Edie hitler Beter een Wilders Fobie dan een Wilders Obsessie en een Islam fobie. Denk je niet.
Hahahhaah
KeesBs 17-08-07 @ 17:03 >
... fijn & laat je behandelen voor je Geert-Wilders-fobie ! Snap totaal niet waarom je dat mislukte politieke haarkapsel er telkens bijsleept, zeikert ! Leer eerst eens goed lezen voordat je de kunst van het reaguren uitprobeert.
@Eddie Hitler er zijn maar weinig landen die het beter doen (ireland uitgezondert maar die komt terug van een achterstand)
Dus snap dat gezeik van die Wilders aanhang niet werkeloosheid daalt criminaliteit daalt economie groeit
Kijk als je onze mooi multiculturele samenleving je niet bevalt dan zoek je toch een ander land.
Bah politiek , is een "beroep" voor attentie hoeren.
meneertje krijgen klappjes , jaja neeneena , leuke deal met je vrindje propaganda a la abu jaja.
Part of the game. één grote hoax om te klimmen op de geilheid van de media , harde plasser jochies.
abject enterteenment voor absurd hoge prijs.
bagagedragerzitters.
LuftBalloon 17-08-07 @ 14:40 >
... alfa-student zekers..? Wat al getseld was "De som van beide vectoren resulteren in een aangenomen toestand van rust...", dus inderdaad --> Actie = - Reaktie is hetzelfde als Actie - Reactie = 0
InterGalactic Physics is fan-tas-ties ! ;)
ich bin unschuldig 17-08-07 @ 13:30 (aber, haben Sie es gewusst ?) >
"Het volk is een uitvinding van fascisten en communisten en die zijn nu eenmaal niet zo netjes."
Correctie: ... zijn uitvindingen van alle -ismes en -isten vriendjes-van-vrindjes-clubs.
Heil het individu !
ouch...
nou blijven er weinig plekken over om benzine te kopen...
misschien moe`k m`n auto toch eens gaan aanpassen om op alcohol te rijden...
Draaitafel Demagoog 17-08-07 @ 11:22
Het regime in Iran(en Saudi Arabie)is de islam,in zijn ultieme vorm.
Charly_Trippo 17-08-07 @ 15:27,
wellus,
Luxemburg gaat de benzineprijzen gelijkschakelen met de rest van het Heilige Europeesche Rijk.
lol, inderdaad.
van Luxemburg hoor je niet zoveel onzin als van welk ander europees land dan ook xD
multidifficulti 17-08-07 @ 13:43
Halsema lastigvallen? Mag het? Ja? Já?
KeesBs 17-08-07 @ 11:52 -->
"Kom eens met feiten en welk land doet het beter in europa.???"
Luxemburg..!
Edie Hitler 17-08-07 @ 13:57
Lijkt me niet, Actie - Reactie = 0
Hoe je het ook draait of keert. Kameleon Imam Bos heeft weer heel wat
zieltjes gewonnen.
LuftBalloon 17-08-07 @ 09:29 -->
..."Actie=Reactie ies menselijk en Natuurkunde..." is niet helemaal juist:
Is 3de Wet van Newton "Actie geeft reactie"; wiskundig als volgt te noteren: Actie = - Reactie. Als je aanneemt dat een 'Actie' een positieve vector te weeg brengt, kun je een Reactie verwachten met een negatieve vector. Desom van beide vectoren resulteren in een aangenomen toestand van rust... (ah, dat lucht op ;)
@multidifficulti @ 13:43
hoho, Femke steunt Jami. Femke Deugt.
Dit soort berichten, dat geeft de burger moed! Dienen die boeken toch nog ergens voor!
www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/08/bi...
KeesBs 17-08-07 @ 13:35
Je zou 'Also sprach Zarathustra' van Nietzsche eens kunnen proberen, in 1883 uitgegeven. Zarathustra komt hier de mensheid vertellen dat God dood is, maar de mensen willen hem niet geloven. Nietzsche, die zich op latere leeftijd 'de gekruisigde' en 'de antichrist' noemde is nooit een duimbreed in de weg gelegd. Je kunt zijn werken gewoon kopen, is ook niks in weggestreept of zo.
@KeesBs 17-08-07 @ 13:30
Je hebt wel meer niet gelezen, maar dat vermoedde ik al.
Lees dit maar, als je werkelijk zo van inhoud houdt:
www.chroom.net/reve/lezinghvdb.htm
.
Let wel: Niemand overwoog toen om Gerard Reve in elkaar te slaan. Wel was er veel commotie, inclusief kamervragen. Toen al.
KeesBs 17-08-07 @ 13:17
Jouw zogenaamde "seculiere" moslims lopen rond met een enorm schuldcomplex dat ze niet "gelovig" kunnen zijn.
Als de extreme moslims die jamivolgende keer nu eens echt in elkaar trappen dan is er tenminste duidelijkheid. Verder begin ik toch ook steeds meer mijn twijfels over het heerschap te krijgen.
Val Femke Halalsema dan ook maar lastig of sla haar maar gezien ook haar haatzaaiende opmerking zie www.hetvrijevolk.com/?pagina=1568&...
En wat maken de fascisten en racisten zich weer druk. Dit spelletje ies allang numeriek verloren. Like: I give a flying fuck.
KeesBs 17-08-07 @ 13:35
Gerard Reve bijvoorbeeld, als je weet wie dat is.
@ich bin Wat snap je niet.
Kwajoep Verzekeringsadvis, het zal ooit andersom zijn! Dan hoef je GS niet te bezoeken en moet de Koran lezen. Time is a potential motherfucker.
*legt keyboard weer neer*
KeesBs 17-08-07 @ 13:30
Ik zie de krantenkoppen van morgenochtend al voor me.....
KEESBS: 'NIEMAND HOEFT TE DIMMEN VAN MIJ'
@schoorsteen haal de berichten er maar bij we zullen zien of u mij kan overtuigen, (ik weet wel zeker van niet)
@Bello Jij ook een fijn weekend ( Toch heerlijk al die persoonlijk aandacht van die inhoudloze wilders aanhangers) hahahahahahhaa
@Schoorsteenveeger Je zou toch zeggen dat er ex-moslims in zo`n commitee moeten zitten en geen rechtse populisten
Trouwens, KeesBS, het is weer vrijdag! Dus je weet wat dat betekent: reedt omhoog, kleedje kussen en flink hard geloven in het sprookjesboek.
Moet GS toch wat vaker bezoeken hoef ik de Koran niet meer te lezen ,gratis uitleg door de Koran geleerden hierboven.
KeesBs 17-08-07 @ 13:30
"Ik heb nooit schokkende dingen in de krant gelezen vanr ex-christenen over het christendom."
Wablief?
@Bello Heb je het nu weer over mij. Hahahahhahaa.
De waarheid acter vredige moskeeën in under cover rapportage. Check ook de overige delen maar eens.
www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo&am...
@Multi Nee ik zeg niet dat hij moet dimmen, je mag zeggen wat je wil in nederland maar zeg dan niet dat je opkomt voor ex-moslims maar dat je gewoon met de ik ben jamie aandacht show en ik wil politiek carriere maken .
Ik heb nooit schokkende dingen in de krant gelezen vanr ex-christenen over het christendom.
En waarom moeten moslims hun moet houden moeten die wel dimmen dan.
niemand hoeft te dimmen van mij
Kaan78 17-08-07 @ 13:19
Het volk is een uitvinding van fascisten en communisten en die zijn nu eenmaal niet zo netjes.
@KeesBs 17-08-07 @ 13:18
Er valt alleen een ego te strelen als er een ego is: in uw geval , mijn waarde, is dat niets dan gebakken lucht en frustratie.
Jammer voor je KeesBS, beetje triest. Maar ga vooral zo door jochie, je maakt echt heeeeel veeeel indruk hier.
@Keesbs je zegt verkapt wel dat Jami moet dimmen daar je stelt dat het niet handig zou zijn om harde dingen te zeggen. De christenen hebben het ook over hun heen moeten laten komen en reageerden braaf. Laat de moslims dan ook maar braaf de mond houden en ondersteun hun gekerm dan niet. Zeker omdat de dimmers zich vroeger ook niet lieten dimmen, punt uit.
Oma Groenteman doet niet mee aan het comité. Want 'de lucht van de bühne' bevalt haar niet *kuch*.
--------------------------------
comité
Nou is er weer een comité, om moslims te leren dat ze geen "afvalligen" mogen molesteren en bedreigen.
Dat laatste vind ik ook. Niemand mag iemand molesteren en bedreigen. Om welke reden danook.
Niemand hoeft te geloven als hij daar niet voor voelt. Daar hebben we een grondwet voor, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst.
Ik hoef niet naar de synagoge, naar de gereformeerde kerk, naar de mis, naar de moskee, als ik dat niet wil.
En daarvoor hoef ik niet afgestraft te worden. Dat is namelijk GEEN STIJL.
Maar heb ik daar een comité voor nodig? Met Theodor Holman? Of de onvermijdelijke Afshin Ellian? Of andere hoog opgeleide strijders tegen de islam? Nee dus. Wat kopen jongens en meisjes die met veel pijn en moeite proberen zich te ontworstelen aan hun geloofscultuur, en dus aan hun sociale omgeving, hun familie, hun geloofsleven, nou aan zo'n comité? Wat hebben ze eraan als de kranten daar weer vol mee staan, als Nova en Netwerk meelevend de Nederlandse elite aan het woord laten (en als het meezit een onherkenbaar gemaakte ex-moslim met verdraaide stem voor de veiligheid).
'De mensen van het comité gaan schrijvers, politici, journalisten uitnodigen om zich bij hun comité aan te sluiten.
Gelukkig tel ik in die kringen helemaal niet mee.
Hun lucht bevalt me namelijk niet.
De lucht van de bühne namelijk.
# | 14 Augustus '07 - 23:54
--------------------------------
@kaan78 fatsoen is blijkbaar een vies woord onder de wilders aanhang .
@tipo Dat zei je gister ook over herhaling gesproken. Heerlijk dat op de persoon spelen van die Wilders aanhangers ze hebben echt geen argumenten.
Fatsoenlijk omgaan met andere religies is dus niet de "taal van het volk" volgens VVD en Jami.
@Bello Lijkt wel alsof veel Wilders aanhangers zo inhoudloos en nietzeggend zijn als u.
Ach u persoonlijke aanvallen strelen mijn ego wel.
@Copernicus als de Koran letterlijk genomen werd door moslims dan had elke moslim een baard en elke moslima een burka.
Dus word de Koran niet letterlijk genomen door alle moslims
Dat er meer moslims radicaliseren betekend niet dat er geen gematigde moslims bestaan.
En dat er meer radicaliseren lijkt me logisch zie de Oorlog in Iraq zie Oorlog in afganistan allemaal christenen op islamitisch grondgebied.
Zogenaamd voor vrijheid en democratie ja bezetting roept verzet op.
Dat moet jij zelfs snappen.
@KeesBs 17-08-07 @ 13:12
* proest*
Moet jij niet je kromzwaard slijpen ? Kom op, werk aan de winkel!
Ja hoor daar istie weer, het onwelriekende opgeheven middelvingertje van Fleischbaum.
@KeesBs @ 13:10
Je valt in herhaling. Je bent een lichtgewicht en je bent saai. Tief es op naar FOK.
@Copernicus elk sprookje is BS de sproojes van de Islam de sprookjes van het christendom de sprookjes van het jodendom en ja de sprookjes van Wilders ook,
KeesBs 17-08-07 @ 13:10
Het aantal hoofddoekjes en baarden groeit alleen maar en de landen waarin om de sharia wordt geroepen wordt alsmaar groter. Ben je blind of gewoon dom?
@Bello Weer zo`n inhoudelijk reactie ga zo door.
@Tipo daar hebben we geen symbolisch actie en nietzeggende beeldspraak voor nodig daarvoor hebben we de wet en als men zich daar niet aan houd word men gestraft dat geld voor allochtonen en autochtonen.
@copernicus als dat zo zou zijn dan zou elke moslima in een burka lopen dan was er in elk moslim land de sharia. En dan zouden toch bezig zijn met het onthoofden van ongelovigen in iedergeval niet voor die ongelovigen werken.
Dat is niet het geval dus nemen moslims de koran niet letterlijk.
Alleen de Extremisten.
@Draaitafel Demagoog 17-08-07 @ 13:04
hihihi, auw, dat doet pijn.
KeesBs 17-08-07 @ 13:07
Leuke reactie! En nu nog de guts om te zeggen dat je de koran bullshit vindt
@Copernicus 17-08-07 @ 13:06
Tip : verspil geen tijd aan KeesBS, het is gewoon een trol die niet voor rede vatbaar is: trekken aan een dood paard.
@KeesBs 17-08-07 @ 12:57
Het gaat niet om wetten en regels, knul: het gaat om het afzweren van geweldadige ideologie-en, om incasseringsvermogen, om vermogen tot aanpassing en om een goede mentaliteit. En het gebrek daaran bij een bepaald deel van de immigranten. Van die gebrekkigen wil ik er hier niet meer zien, vandaar de plechtige eed van trouw aan de Universele Rechten van de Mens. Symbolisch, maar niet vrijblijvend.
www.arabgirl.ws/arab-girl.jpg
KeesBs 17-08-07 @ 13:02
Het verschil is dat we inmiddels wel weten dat de bijbel geschreven is door mensen en interpretatie mogelijk is. De moslims beweren dat de Koran Gods woord is. Hoe kan je dan aan de letterlijkheid van de koranverzen twijfelen?
Jongens trek je niks van CoJoNes aan .. zijn drugs zijn weer eens uitgewerkt !
@copernicus staat in de bijbel ook.
Lees daar maar eens wat je met gelovige honden moet doen, en wij hebben het gedaan.
@In de koran staat ook dat je een burka moet dragen waarom zie ik moslima s die dat niet doen.
Pharos 17-08-07 @ 10:01
Waar in de Koran staat dat je het Westen moet vernietigen? Wat dacht je van:
Koranvers 8.39:
"Strijdt tegen hen tot er geen verzoeking meer is en de
gehele godsdienst alleen God toebehoort."
en Koranvers 9.29:
"Strijdt tegen hen die niet in God geloven en niet in de
laatste dag en die niet verbieden wat God en Zijn gezant
verboden hebben en die niet de godsdienst van de waarheid
aanvaarden ..."18.
@tipo.
Alsof zoiets symbolisch werkt.
We hebben regels als mensen daar zich niet aan houden staan er sancties en straffen op.
Maar mensen zullen wetten en regels blijven overtreden dat los je nooit op.
CoJoNes 17-08-07 @ 12:53
Oké.
@Sikkeneur
Klopt, alleen bij familiebedrijfjes heb je niet te maken met verplichte winkelnering en moeten ze concurrerend kunnen blijven werken. De overheid heeft geen klanten, de overheid dwingt burgers diensten bij ze af te nemen. Dat is het verschil, maar daar hebben we het nog wel eens over in een passender topic. Ok?
Een zeer symbolische, maar wel verhelderende rituele gedachte: Eigenlijk zou iedere nieuwe EU-ingezetene bij overhandiging van een EU-paspoort, plechtig, in de taal van het nieuwe land, moeten zweren dat hij de Universele Rechten van de Mens erkent en zijn verdere leven trouw blijft aan die rechten. Het Verdrag van de Universele Rechten van de Mens wordt zo de onafhankelijkheidsverklaring van de EU. Dat zou een mooi en nuttig symbool zijn van de wijze waarop integratie binnen de EU behoort te werken.
.
Of enkel binnen Nederland voor degenen die de EER lief heeft.
@Cojones op onzin zoals 5de kolones , Dhimmies , We staan aan de vooravond van een Tsunami kan ik helaas niet inhoudelijk reageren.
Als je een inhoudelijk vraag aan mij wil stellen met betrekking tot dit onderwerp dan hoor ik die graag.
Maar geen onzin en niet dom op de persoon spelen, want ga eens deaud heb ik nu al zo vaak gehoord dat het lijkt alsof de Wilders aanhang bestaat uit extremistische moslims.
CoJoNes 17-08-07 @ 12:37
Het is bonton om de ambtenaar af te schieten, makkelijk en voor een deel nog terecht ook. Echter in het bedrijfsleven is het niet anders, zodra een familiebedrijfje groter wordt dan 2 à 4 personen, krijg je al een leidinggevend middenkader. Hoe groter een bedrijf, hoe groter de tussenlaag wordt. Mensen hebben opleidingen gevolgd, competenties ontwikkeld en willen die ook gehonoreerd zien in een functie met bijkomend salaris etc.
Autocratisch geleide bedrijven zijn zo 19e eeuw, dus wie heeft hier zijn mond vol over vooruitgang?
@KeesBs 17-08-07 @ 12:43
Je gebruikt geen argumenten. Verder dan 'Dat is niet waar' en andere volkomen drogargumenten zonder enige onderbouwing komen je toetsenbord niet uit. Ik hoop dat je naar je zin hebt en houdt hier. Gaan we nog een boel leuke topics tegemoet.
@Reineart ooh gaan de Wilders aanhanger een Cordon Sanitaire instellen.
hahhahahahaha dat ik daar mee mag schermen das toch meer iets voor geertje .
@Reinaert Ach u bent iemand met het 5de Kolonne angststoornis.
Dan lijk me verder discuseren met u overbodig in u ogen ben ik waarschijnlijk een linkse landverrader cq Dhimmie.
@KeesBs 17-08-07 @ 12:38:
Wederom maak je je er wel weer érg makkelijk vanaf.
Zielig hoor!
* Zwijgt KeesBs in den vervolge deaud *
@H_C_Q Ach het inhoudelijk commentaar van een Wilders aanhanger.
Als je niks zinnig in je zit kan je beter niks zeggen.
Vervuild anders zo.
@KeesBs 17-08-07 @ 12:34:
Pech joh, ik heb het hier al eerder geroepen: ik ga níet weg hier heur!
Het bevalt me hier zo langzamerhand niet meer, maar dat is geen reden om met de staart tussen de benen te verkassen.
-
Denk vooral niet dat ik voor vijfde-colonnefiguren m'n koffertje inpak heur, daar voel ik me véél te goed voor. Je mag best tegen m'n been aanpissen als je daar een soort "Erfolgserlebnis" bij voelt, maar denk nou maar niet dat ik me daardoor geraakt voel. No way buddy!
Ik krijg geen hap door mijn keel met die Keesiebeesie in de buurt. Ga weg, ik heb honger.
@Cojones Brengt Wilders geld in, ???
@reinaert economische groei voor de burgers daar??? Geloof jij de linkse staat propaganda van de DDR.
Tja je moet maar simpel zijn.
@Sikkeneur 17-08-07 @ 12:35
Denk je? Denk je dat een middenkader ambtenaar geld inbrengt?
Jij bent zeker ook altijd weer verbaasd dat je van die aardige meneer van de Albert Heijn geld krijgt voor je lege flessen?
@Cojones ach die heb ik van die Wilders aanhangers `Als je het niet bevalt rot je maar op` uitspraak.
Hahahhaha
@KeesBs 17-08-07 @ 12:32:
De DDR is niet echt een handig voorbeeld.
Daar bestond namelijk wel degelijk economische groei, en ook zoiets als een BNP. Je verwart alleen een geleide economie met een vrijemarkteconomie zoals wij die kennen. En da's niet slim.
Zoek maar eens het BNP van de DDR anno 1988 op en vergelijk dat vervolgens eens met westerse landen. Het zal je verbazen!
PS ik vind integratie ook overbodig komt vanzelf wel met de jaren moet je geen geld in stoppen.
Ik zeg maar zo PVDA = Partij Van De Alochtonen, en je ze moeten wel zieltjes blijven winnen voor de Partij van de Achterlijke.
Goed bezig Wouter, goed bezig!
Ik heb gezegd!
CoJoNes 17-08-07 @ 12:32 @ Reinaert 17-08-07 @ 12:31
Deze mensen zijn iig aan het werk en betalen IB ect. In de ww kosten ze geld.
KeesBs 17-08-07 @ 12:32
Welvarend, multicureel?
Voor wie Kees? Voor de dinky's met een museumjaarkaart en een abonnement op de Azijnbode?
@Reineart ook voor jou geld als je het niet bevalt in het welvarende multiculturele vrije Nederland dan rot je toch lekker op.
En Integratie wie heeft er nou een Minister van Integratie uitgevonden was toch echt Rechts.
@ monaco 17-08-07 @ 11:32
Inderdaad, hij wil gewoon rapper worden. Beetje rondjes rijden met bodyguards, feestjes, boek schrijven enzo.
@KeesBs 1232
Kijk, hèhè, eindelijk komt de favoriete socialistische discussiekiller ter tafel. Als je die uitspraak nou eens wat minder selectief zou gebruiken, komt het misschien nog wel goed.
KeesBs 17-08-07 @ 12:32
ssssssst. Je mág helemaal niet zeggen dat het best goed tot hardstikke goed gaat met NL. Dan hebben mensen minder te zeiken.
@Sikkeneur 17-08-07 @ 12:31:
Niet flauw. Daar kom je wel achter als je aangifte probeert te doen.
Meer dan een 'melding' zit er meestal niet in. Da's de praktijk.
Als je überhaupt al te woord gestaan wordt tenminste.
@Sikkeneur 17-08-07 @ 12:31
De analogie is behoorlijk treffend, zie Reinaert 1231
@Patrick Dat hoop ik ook, eindelijk Premier Marijnissen.
@cojones oostduitsland bestond ook geen economische groei in nederland een van de beste van europa.
Kijk Cojones als je het niet bevalt in het welvaarende multiculturele nederland dan rot je toch lekker op.
Dat gezeik op nederland de hele tijd.
CoJoNes 17-08-07 @ 12:29
Flauw en dat weet je heel goed.
@KeesBs 17-08-07 @ 12:28:
We houden er dan ook een ambtelijk apparaat van ronduit perverse proporties op na.
Vervolgens hebben we baantjes gecreëerd voor kanslozen die er in iedere normale markteconomie niet zouden zijn geweest (remember Melkertbanen, ID-banen, whatever).
Tenslotte biedt de integratiemafia héél wat werkgelegenheid. Geytenwollensokkenfiguren die allochtonen doodknuffelen, weet u wel?
@KeesBs 17-08-07 @ 12:29
Dankzij het onderscheid tussen een melding en een aangifte, klopt.
Ik slaap op één oor ;-)
En laagste criminaliteit en dalend lag 10 jaar terug veel hoger.
ik wens de PVDA dezelfde toekomst toe als D66, namelijk 1 schamele zetel. Dank u!
@KeesBs 17-08-07 @ 12:28
In Oostduitsland bestond geen werkloosheid. Goed punt!
@ KeesBs 17-08-07 @ 12:20
Tuurlijk is Wilders zijn potentiele electoraat aan het opfokken met gepeperde uitspraken. Tuurlijk slaat hij daarbij regelmatig de plank mis. Maar ik kan niet begrijpen dat jij niet ziet of 'aanvoelt' dat Nederland in rap tempo verandert en dat heel veel mensen daar grote moeite mee hebben. De overheid heeft daar al sinds de jaren 60 geen antwoord op. Er worden wel wat ad hoc besluitjes genomen, zeker sinds de Fortuynrevolte, maar het brede toekomstperspectief ontbreekt volledig. Ik verwacht van mijn overheid vergezichten met inbegrip van piketpaaltjes; dit willen we wel in Nederland, dit niet en zo willen we dat gaan bereiken.
@Cojones daarom hebben we de laagste werkeloosheid van europa.
CoJoNes 17-08-07 @ 12:24
Toch vreemd dat NL dan nog steeds een van rijkste landen van de wereld is, de hoogste productiviteit, en meest tevreden werknemers van Europa heeft.
@Indiana Ik wel, hoop dat jij kan slapen met al je angsten.
@Onderbuik Ik wens ook geen fundamentalistische moslims op bestuurlijke functies en in de 2de kamer.
Maar Wilders maakt geen onderscheid meer wat jij en ik wel maken.
`Ik wens geen moslims in de 2de kamer en op bestuurlijke functies`
@Sikkeneur 17-08-07 @ 12:20
Nee, dat zeg ik niet. Maar de grootste verworvenheid van de arbeider in 0031 is dat ie volkomen incompetent op een overbodige positie zit. Hoera! Leve de vooruitgang.
@KeesBs 17-08-07 @ 12:20:
Jij leest overduidelijk dingen die er niet staan. Maar je gaat je gang maar.
Zijn geen angsten door Wilders aangepraat.
maar pure observaties van mij hoe het op dit moment is in Holland.
Als je die niet onderschrijft,prima !
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting.
Slaap zacht....
als het aan de pvda ligt zijn we over een paar jaar allemaal verplicht moslim...
@Indiana 17-08-07 @ 12:16
Triester nog, grote verheven geesten als Theo Maassen schijten hun broek zo vol, dat ze krampachtig het christendom nog maar eens afzeiken als zogenaamde metafoor voor het islamisme. Hoe diep kun je zinken. Die omhooggevallen PisVee supporter moet gewoon lekker bekertjes lopen jatten en met natte ogen de moppentrommel blijven voordragen.
@KeesBs 17-08-07 @ 12:14
als (fundamentlistische)moslims onze verworven vrijheden bedreigen heeft Wilders volkomen gelijk.
Bovendien is hij de enige die zijn mond opentrekt in de 2e kamer, dus dan is het logisch dat het extremer klinkt dan als méér mensen hun mond zouden opentrekken.
@reineart Ja die linkse scandinavische landen doen het inderdaad een stuk beter.
Dat heb je wel bevestigd.
CoJoNes 17-08-07 @ 12:11
Je klinkt wel erg ouderwets, geprivilegieerde kasten enzo.
@Indiana Angst hahahahahaha ik laat me geen angsten door Wilders aan praten .
Angsten aanpraten bij mensen en dan zeggen dat jij de oplossing ben.
Ach ja er zijn er altijd die er in trappen.
het is 5 voor 12 we staan aan de vooravond van een tsunami
we staan aan de rand van de afgrond
de 5de kolonne komt er aan
Hooe hoooe word maar snel bang en angstig.
LuftBalloon 17-08-07 @ 11:43
We hebben ook verdomd veel te danken aan de VOC.
@KeesBs 17-08-07 @ 12:08:
Ik heb Frankrijk niet benoemd, de US of A ook niet. Dat zijn wat mij betreft nou niet bepaald schoolvoorbeelden.
-
Je maakt je er wel erg makkelijk vanaf, vind je zelf ook niet?
En bovendien: wie zegt dat ik een Scandinavisch model wil? Dat zeg jij, maar dat heb ik nergens geroepen heur!
-
Ik geef alleen voorbeelden van landjes de wellicht toch iets innovatiever zijn dan 0031. Jij denkt dat ik daar meteen een waardeoordeel aan verbind, moet je niet doen, want dat doe ik overduidelijk niet.
Natuurlijk is Jami een aandachtsgeil in de nog steeds ontkennende fase van
zijn homosexualiteit,pedant mannetje.
Maar nou en? op dit moment leven wij in wat eens gezien werdt als het
meest proggesieve landje ter wereld, in angst.
Het is niet meer mogelijk in dit land je twijfels en kritiek als ex-moslim
op de Islam te ventileren.
Onze eens zo scherpe cabaretiers zijn zo bang iets verkeerd over Mohammed
en zijn volgelingen te zeggen,dat hun stilte oorverdovend is.
In de grote (en ook minder grote) steden wordt de van oorsprong
autochtone bevolking geterorriseerd door groepen (veelal Marokkaanse)
jongeren die een fundamentele haat en afkeer t.o.v. de Nederlandse
gemeenschap hebben ontwikkeld.
De homosexuele medemens durft de straat niet meer op en verstopt zich
achter zijn gordijnen.
Eeuwenlange oude manieren en gebruiken (zoals het geven van een hand,een teken van respect!) worden achterloos opzijgeschoven ten behoeve vanéén of andere krankzinnige Islamitische gedachte dat dit lustopwekkend zou zijn.
En het zal (ben ik bang) alleen maar erger worden met dit Paard van Troje wat we zelf binnengehaald hebben.
Dus omdat in oorlogstijd de vijand van mijn vijand mijn vriend is,zeg ik luid:
GO JAMI !!!!!!!!!!!
End of part 1
KeesBs 17-08-07 @ 11:58
Wim Kok en Hans Dijkstal, de grote politieke leiders die in een paar jaar tijd hun partijen ideologisch gezien volstrekt vleugellam maakten. Sinds Kok komt de PvdA niet meer op voor de arbeiders, maar voor de goed verdienende middenklasse en -hoe clientelistisch- de allochtonen met een niet-westerse achtergrond. Dijkstal heeft getracht van de VVD een slechte kopie van D66 te maken. Het resultaat is bekend. De SP, Wilders en in mindere mate het CDA hebben de toekomst.
*Fortuynmodus aan* 'VVD en PvdA: oud-de po-li-tiek' *Fortuynmodus uit*
tipo 17-08-07 @ 11:33
Je slaat de spijker op zijn kop.
Er zit een heel rare draai in de redenering van meneer de professor. Als ik het wel heb is die Jami -ik heb het even niet over zijn merites als voorvechter van de vrijheid- alleen maar te hoop gelopen tegen een geloof en de opvattingen die binnen dat geloof worden gebezigd. Hij heeft zich niet afgezet tegen 'achtergeblevenen' en 'achtergestelden'. Wat meneer de professor slinks doet is impliciet een directe koppeling leggen tussen 'moslim' en 'maatschappelijk niet sterk genoeg staan'.
@Onderbuik onze cultuur is niet dat we boeken gaan verbieden en aanhangers van een geloof als tweede rangs burgers gaan beschouwe.
`Ik wens geen moslims op bestuurlijke functies en in de kamer`
`De koran moet verboden worden`
`Ik zal moskeen steen voor steen afbreken`
Uitspraken Wilders
Dit`is niet onze cultuur van vrijheid en democratie
@Maaier.
Verklaar?
Bedoel je dat je de daden van M. in zijn tijd moet zien?
Prima, dan kan dat boek van hem ook wel overboord.
@KeesBs 17-08-07 @ 12:08
Je vergeet voor het gemak Zwitserland. Maar dat zal wel met het bankgeheim en nazigoud te maken hebben. De PvdA heeft ons de nivellering en de middelmaat gebracht, geëmancipeerde arbeiders die na 5 jaar door willen groeien in een leidinggevende functie. Nederland (en Europa) heeeft dankzij de nivellerende socialisten te kampen met een enorm kankergezwel en het heet middenkader.
@derkcs 17-08-07 @ 12:02
klopt, opvallend die zelfhaat die er heerst bij veel linkse *kuch* intellectuelen (bos, pronk, f.de jonge etc.) t.a.v. de eigen cultuur. Het zou geen kwaad kunnen als dergelijke lieden eens opgenomen werden in een psychiatrische kliniek om eens in het reine te komen met de éigen identiteit.
@Reineart
Een beetje voor Sakorzy doet met die wapen deal aan Libie.
Of de VS doet met een wapendeal van 20 Milj aan Saudia Arabia (Je weet wel Burkha land) 12 Miljard aan Egypte en 30 Miljard aan Israel.
Ierland heeft een hoge groei wegens achterstand die men had.
En wil jij het socalistische Scandinavische Model.
Hahhahahaa
Morrizz 17-08-07 @ 12:06
Anachronismes toepassen is jouw hobby?
En Pharos, wie is jouw held?
Toch niet die epileptische, slaven handelende, oorlogsmisdaden bedrijvende, racistische kinderverkrachter?
@CoJoNes 17-08-07 @ 12:03:
Je zou maar een aanhanger hebben en geen trekhaak!
Dan ben je pas écht een pauper :-)
@KeesBs
Aanhangers zijn voor paupers met een trekhaak.
Voor allelinkserts die wel het christendom belachelijk moesten en moeten maken (ik noem spaan en vermegen) maar de islam aan het hart drukken: www.politicallyincorrect.de/2007/08/de...
@KeesBs 17-08-07 @ 11:52:
Foute acties van Drees? Doe eens google'en dan!
Mocht het niet lukken heb ik wel een leuke beginner: Drees heeft een klein landje aan de Middelandse Zee volgestopt met wapentuig bijvoorbeeld. Geweaun omdat dat 'moest' (schuldgevoel?).
En over de misdragingen van andere nep-socialisten zoals daar zijn Ad M., Max van den B. en Max van der S. hoef ik nog niet eens te beginnen denk ik.
-
Daarnaast zijn er wel degelijk europese landen die het een stuk beter doen dan 0031 heur. Kijk eens naar Scandinavië, maar ook landjes als Ierland en Zwitserland zijn niet onverdienstelijk bezig.
En ik maar denken dat de Televaag het huisorgaan van de VVD is. Volgens mij staat er morgen een interview met Jami in die dooie boom.
Kijk Cojohens weer zo`n Vredelievende Wilders aanhanger.
@LJBrinkhorts geef mij inderdaad maar Kok en Dijkstal
Toeps Cohen?
Ga eens deaud, muts.
@Russiche kogelstorer En ik maar denken dat Wilders aanhangers op komen voor Homo`s .
@Vice tja het is een echte PVDAer. :)
@LJBrinkhorst 17-08-07 @ 11:48
klopt, sinds Rita weg is uit de top van de vvd, is het net of die partij niet meer bestaat.
@KeesBs 17-08-07 @ 11:52
doe niet zo vervelend zeg en stel niet van die domme vragen, je lijkt wel een pvda-er.
-weggejorist-
als die Jamie loopt te draaien met zijn verhaal heeft tenminste toch wat opgestoken van de PVDA
Kijk wat het kapitalisme Amerika gebracht heeft.
`man gooit zieke vrouw uit raam omdat hij ziekte kosten niet kan betalen`
Wat is er met onze ziekte kosten gebeurt onder hoogervorst.
En waarom daalt onze koopkracht dit jaar pcies de zelfde stijgende ziektekosten
Kadootje van de VVD
@Reineart Daarbij gemakshalve voorbijgaand aan de foute acties van Drees. En daarbij gemakshalve voorbij gaand aan de contraproductieve acties van vele socialistische regenten ná Drees.
-
Socialisme in 0031 is een schertsvertoning. Destructief van aard, wereldvreemd en vooral ook corrupt.
Wat een niets zeggende beeldspraak.
Kom eens met feiten en welk land doet het beter in europa.???
@LuftBalloon 17-08-07 @ 11:43:
Raar. De sociaal-democratie heeft ons - zogenaamd - inderdaad de nodige verworvenheden gebracht. En dan zal ieder rechtbesnaard socialist direct verwijzen naar de "vooruitgang" onder Drees.
-
Daarbij gemakshalve voorbijgaand aan de foute acties van Drees. En daarbij gemakshalve voorbij gaand aan de contraproductieve acties van vele socialistische regenten ná Drees.
-
Socialisme in 0031 is een schertsvertoning. Destructief van aard, wereldvreemd en vooral ook corrupt.
Inderdaad, waar waren de GS-reaguurders met hun standaard "ooooh, Godwin, Godwin, Godwin"-gejengel toen Wilders de Koran met 'Mein Kampf' vergeleek?
.
Oh wacht, Wilders is natuurlijk hun held. Tsja, helden zijn natuurlijk noooooit hypocriete hufters he...
Vraag me af wat er met de Linkse landverraders en dhimmies gaat gebeuren als Wilders aan de macht is,
Als ik zijn zo aanhang hoor` Ga jij maar lekker deaud lutser` betekent dat weinig goeds.
@Tipa Tja dat is wat Wilders van Nederland wil maken een soort Iran, alleen dan zijn de christenen nu moslims.
PvdA, op naar de 0 zetels. En wat mij betreft geldt dat ook voor de VVD, hypocriete bokkelullenpartij. Zo de wind waait zit Marcs hempje, zeker als het gaat om integratiezaken. En dan moet ik in hun kakkineuze huisorgaan, de NRC, ook nog es lezen dat meneer heeft opgetreden in een theaterstuk van John Leerdam, het grote kamerlid van de PvdA. En dattie in de auto luistert naar Maria Callas. En dattie moeite had om Emsterdem in te komen omdat het Gay Pride was. Marc en Wouter, Wouter en Marc, twee kanten van dezelfde roestig uitgeslagen medaille. Met dank overigens aan Wim Kok en Hans Dijkstal...
Kijk de pol op Elsevier over Jami 51% Het maakt niet of of Jamie niet oprecht is. Ik steun hem zowiezo.
Tja als blind stom en doof ben.
*Ziet Kees Driehuis paspoorten vliegtuig boeken naar Iran*
Reinaert 17-08-07 @ 11:41
Nee, de meeste reacties op GS zijn een toonbeeld van genuanceerdheid.
LuftBalloon 17-08-07 @ 11:41 *doe dat een over*
Hee Reaguurders, waar hadden jullie gestaan, economisch, financieel, sociaal, zonder de verdiensten van de PvdA? Sinds zo'n beetje iedere, van huis uit Tokkie, via de bank, een huis heeft, denkt men op de VVD te moeten stemmen. Denken jullie nou echt dat er bij hoort? Denk daar maar eens over na voordat je in de bron gaat spugen waaruit je drinkt. Dommerikken.
@Sikkeneur @ 11:38
Ik wordt niet gediscrimineerd, want ik behoor niet tot een groep. Laat staan een doelgroep. Dat zouden meer mensen moeten doen.
@Denkzelfstandig . Ik wens geen moslims op bestuurlijke functies en in de 2de kamer.
Zet eens Joden ipv Moslims .
En als Wilders als politici over Mein Kampf spreekt moet ik dan als burger mijn bek houden.
Ach lekkere vrijheids van menings uiting.
I rest my case.
Hahahhahahaha
Damage-control op z'n socialistisch. Gewone mensen noemen het ook wel karaktermoord. Jami is stout geweest en dient publiekelijk vernietigd te worden.
-
Dat het NRC zich voor dit karretje laat spannen verbaast me overigens. Waarschijnlijk heeft ook daar de stagiaire een artikeltje laten passeren. Mailtje mijnerzijds richting redactie NRC is dan ook al in de maak.
-
Wat hier gebeurt is zó herkenbaar. Een typisch geval van een haatcampagne, waarschijnlijk keurig geregisseerd door het Centraal Comité van de PvdA. En waarschijnlijk ook bedacht en uitgevoerd door een deskundige, waarschijnlijk een werkloze SED-functionaris.
Het heeft er in elk geval alle schijn van: dit soort campagnes herinneren mij aan "ingezonden brieven" van "verontruste burgers" zoals ze vroegâh ook verschenen in frisse krantjes als"Neues Deutschland" (de partijkrant van de voormalige Oost-Duitsche communistische partij voor de jongeren onder u).
-
Blaartrekkend en hemeltergend. En doorzichtig ook.
Hee Reaguurders, waar hadden jullie gestaan, economisch, financieel, sociaal, zonder de verdiensten van de PvdA? Sinds zo'n beetje iedere, van huis uit Tokkie, via de bank, een huis heeft, denkt men op de VVD te moeten stemmen. Denken jullie nou eens dat er bij hoort? Denk daar maar eens over nou voordat je in de bron gaat spugen waaruit je drinkt. Dommerikken.
@Multi Wie zegt dat Jamie moet dimmen. Ik zeg alleen dat zijn manier van optreden niet komt vanuit steun voor ex-moslims maar uit de Ik Snel Carriere maken Koker.
En met het beledigen van de hele islam bereikt Jamie niks voor zijn commitee, Alleen voor Jamie zelf die waarschijnlijk straks kamerlid word bij de VVD.
@KeesBs 17-08-07 @ 11:32
HOERA! Je gebruikte het woord "razzia's", weer iets uit de Hitler/WW2 hoek. De tweede in dit topic. Ook weer uit de linkerhoek trouwens.
-
Om je ff te jennen:
www.libertarian.nl/NL/archives/000610....
tipo 17-08-07 @ 11:33
Trekt 'm even door naar je eigen situatie, jij voelt je toch ook gediscrimineerd?
@Mischien is het wel een spindoctor opzetje van de PVDA dumpen ze Jami bij de VVD en die doet dan het zeflde als Ayaan de Partij slopen.
@keesbs je maakt een stevige fout in je kritiek. De Pvda is een club waar erg veel ex-christenen zitten die dingen gezegd hebben over de kerk waar honden geen brood van lusten. Nu de Islam aan de beurt is moet men ineens gaan dimmen. Gelijke monnikken, gelijke Fez.
PS Geert geen Nietzeggende beeldspraak alla Het is 5 voor 12 we staan aan de voor avond van een Tsunami.
Uhm..... Tja.... Leeglopen in het huisorgaan van de VVD... Wie wil dat nou niet? Het lijkt mij heerlijk om het huisorgaan van de VVD vol te baggere. Goed werk Jami
@Schoorsteenveger @ 11:24
Het lijkt zo een mooi uitgangspunt: "Het zijn altijd de sociaal-democraten geweest die zich meer dan wie ook solidair hebben verklaard met al degenen die maatschappelijk niet sterk genoeg stonden om zich teweer te stellen tegen economische overmacht en culturele discriminatie."
.
Tot de doelgroep van de PvdA horen - als je het strikt doortrekt - ook opeens kaalkopjes (worden cultureel gemarginaliseerd, och arme), pedo's (worden cultureel gediscrimineerd, och arme) en criminelen (slachtoffers van de economische overmacht, och arme). En natuurlijk ook moslims...
Hij wil ook naar Amerika. Ayaan Megan Ali achterna.
@Draaitaal Zou het graag willen.
Me eerste vraag zou zijn
Meneer Wilders u verteld dat u geen moslims wenst op bestuurlijke functies en in de 2de kamer.
Hoe gaat dat er in de praktijk inzien als moslims als 2de rangs burgers worden beschouwd.
Meneer Wilders hoe gaat het verbieden van de Koran er in de praktijk uitzien.
Krijgen moslims razzia of ze een koran thuis hebben liggen.
En de Koran op internet hoe pak je dat aan.
Meneer Wilders u uitspraak `Als wij aan de macht zijn getuigd kan Clairy Polak van wachtgeld gaan genieten` getuigd niet echt van Democratie.
U ziet linkse mensen als dhimmies en landverraders aangezien we volgens u al in oorlog zijn worden deze mensen berecht als u aan de macht komt.
Meneer Wilders u partij heet de partij van de vrijheid waarom zie ik dat nergens terug niet in u uitspraken niet in u partij programma.
U wil alleen maar vrijheden afnemen.
U reactie daarop graag Meneer Wilders.
@Schoorsteenveger 17-08-07 @ 11:24
Nee je conclusie klopt niet, te veel eer voor de pvda, een partij die puur electoraal bezig is.
"Vroeger" was de pvda tégen de christenen, omdat dit overeenkwam met het electoraat (socialistisch, progressief).
Nu is de pvda vóór de moslims, omdat dat overeenkomt met het electoraat (islamitisch, conservatief).
Schoorsteenveger 17-08-07 @ 11:24: Oproepen tot doden is zo Ahmedinejad 2006.
Kees3382 17-08-07 @ 11:13
Inderdaad. Het worden interessante tijden. De professor meent op zijn oude dag nog even geschiedenis te moeten maken. Maar het is duidelijk waar het om gaat. De PvdA werpt zich op als de behoeder van het fatsoen en probeert zo een groot deel van het electoraat voor zich in te nemen:
"Die kernwaarden zijn hier namelijk in het geding. Het zijn altijd de sociaal-democraten geweest die zich meer dan wie ook solidair hebben verklaard met al degenen die maatschappelijk niet sterk genoeg stonden om zich teweer te stellen tegen economische overmacht en culturele discriminatie. Op dit moment zijn dat met name vele vreemdelingen in ons midden, deels leden van een achtergebleven en soms achtergestelde nieuwe onderklasse. Indien zij zelfs niet meer de steun van de PvdA krijgen, zijn zij zelfs deels letterlijk aan de heidenen overgeleverd."
De PvdA staat duidelijk aan de kant van de gelovigen. Dood aan de kuffars!!
@keesBs .. gaat weer lekker hier in de arena van het circus he :D .. maar ik vind het wel knap dat je mensen zoals de honden blaffen zover krijgt dat ze eingelijk al antwoord geven door hun eigen vraagstellingen .. niet dat ie het zelf zal begrijpen .. het ligt aan regime aldaar en niet aan de godsdienst ( touche de honden blaffen !) Maar ik vind het toch mooi ! Kan je niet eens wilders interviewen voor geenstijl ? rutger moet namelijk ook rust hebben .. zelfs op zijn vakantie is ie aan het werk
Rooibos iemand?
Wie het doet en hoe het gebeurt maakt me niet uit, als de pvda maar verdwijnt
de PVDA met types zoals wouter bos, is een hele enge partij aan het worden, op naar de 0 zetels!
Ik heb het niet over wilders, maar over Nieroth. In DIT topic was hij de eerste (en tot nu toe enige) die de Hitler vergelijking maakte en Nieroth wil daarmee vanuit links rechts aanvallen. Gebeurt ook andersom inderdaad, maar hier gebruikte alleen een links figuur deze gemakzuchtige tactiek.
Die 'professor' van Doorn en het NSB Handelsblatt gaan wel erg ver door te stellen dat alleen links fatsoenlijk is. Hij is vast uit op een lucratief bestuursbaantje in deze Heilstaat.
KeesBs 17-08-07 @ 10:05
Vrij Nederland linken om te zeggen dat iemand liegt is als naar de Koran verwijzen met de mededeling dat de islam vrede betekent
@ KeesBs 17-08-07 @ 10:38
Wellicht dat de 5 verschillende versies over wat er precies gebeurd is tijdens de mishandeling meer zeggen over de zorgvuldigheid van de media dan over de betrouwbaarheid van Ehsan.
@hmh zal voor jou in Jip en Janneke stijl doen oke, kan jij ook mee.
@denkzelfstandig is Wilders links die had het toch echt over Mein Kampf
Of Pastors die de moslims vergelijk met de Nazi bezetting.
KeesBs ga eens terug naar school. Je schrijfstijl is behoorlijk vervelend.
@Bello wat moet je van mij.
Nee zijn partij staat niet achter de manier waarop Jamie zijn doelt probeert te bereiken met zijn comite voor ex-moslims .
Ik hoor Jami daar ook niet meer over, gaat alleen om de Jami show.
En andere ex-moslims vallen Jami ook al af.
Dat jij zo blind ben dat je niet ziet dat Jami gewoon snel carriere wil maken dus op de Wilders toegaat.
Rutte probeert een graantje mee te pikken die nodigt Jami ook voor eigenbelang uit.
Zal hem wel een kamerlidmaatschap van de VVD aangeboden zijn maar moet hij nog wel Bos afzeiken.
Ik stem altijd VVD maar dit is zo zielig opzichtig.
En ja de mishandeling van Jami ja hij komt 4 keer met een andere verhaal over dezelfde mishandeling..
Dit is een wannabe Ayaan.
En ik hou niet van leugenaars
@KeesBs 17-08-07 @ 10:57
De Hitler vergelijkingen komen zowel uit de linker- als de rechterhoek. In dit geval kwam het uit de linkerhoek.
KeesBs is KoC?
nvm..
@KeesBs 17-08-07 @ 10:51
Ik moet helemaal niets. Ik kan prima mijn eigen conclusies trekken en die zijn onder andere:
Jami heeft voor de 3e keer klapjes gekregen door die o zo tolerante moslims omdat ie kritiek had op de 'profeet' .
Vervolgens steekt zijn eigen partij hem een dolk in de rug.
En dan kom jij op GS met je ongefundeerde gemekker.
Als je niet zo triest was zou ik om je lachen KeesBS.
@General We hebben wel 1 getuige Wilders (Jamie was tot bloedens toe getrapt)
Hhahahahahah tuurlijk
@kwarkoe waar kennen de meeste moslim landen zlf geen sharia waaron lopen ze in alle moslim landen dan niet in een burka of met een hoofddoek.
U praat dus poep,
@Denkzelfstandig Ach Wilders aanhang maakt daar graag gebruik van de Koran is toch Mein Kampf en Moslims Nazi.
Ach beetje sneu om weer WW2 er bij te halen
de honden blaffen... 17-08-07 @ 10:55
Meer valt er inderdaad niet over te zeggen. Kudo!
@de honden blaffen Er zijn geen orthodoxen Sjiitsiche Moskee in nederland.
@Nieroth 17-08-07 @ 10:16
Er is een gouden regel die zegt dat elk verhit gesprek onvermijdelijk na verloop van tijd op een vergelijking met HITLER/NAZI'S uitkomt, ongeacht de zijde waaraan iemand staat. Na een kleine anderhalf uur was hier dus zover.
KeesBs 17-08-07 @ 10:53
Uiteindelijk zijn ze dat allemaal ja. Ook de nietszeggers en de meelopers zijn of worden dat allemaal. Duidelijk zo?
@bello 17-08-07 @ 10:48: er zal vast wel wat gebeurd zijn, maar of het zo ernstig is als Jami doet voorkomen valt te betwijfelen. Als je hard in je gezicht wordt getrapt, zijn daar twee dagen later normaal gesproken nog wel sporen van te zien.
@RickH Bedankt dat u u haat jegens moslims duidelijk maakt.
Iedereen die het opneemt voor de islam,hoofddoekjes etc. moet goed beseffen dat alle iraniers die hier asiel gekregen hebben dat gekregen hebben omdat zij gevlucht zijn voor de ultieme vorm van de islam gepredikt door Khomeini en consorten.Door hen asiel te geven heeft de Nederlandse overheid erkent dat deze mensen reden hebben om voor hun leven te vrezen vanwege dat geloof.
Dat diezelfde overheid vervolgens alles doet om dat geloof hier te faciliteren is een zeer vreemde zaak.
Waarom zou je kritiek hebben op moslims je kan beter kritiek hebben op die gene die onze wetten overtreden en andere bedreigen.
Dus niet gaan generaliseren en alles op 1 hoop gooien alsof alle Moslims Fundamentalistische terroristen zijn.
@ KeesBs 17-08-07 @ 10:47
Oké, f*uck the islam secte en haar 'gematigde aanhangers'.
Inhoudelijk genoeg?
@Kees
Afgezien van je spelfouten, is de omdraaing van de beeldspraak een zwaktebod.
De professor kwam met een beeldspraak die bijzonder kinderlijk is. Het is een voorbeeld dat gebruikt wordt om, in zijn ogen, intellectueel inferieure mensen wat duidelijk te maken. De professor voor de collegezaal vol met domme studenten. Zie hier jouw professor. Opgeblazen van de arrogantie en zelfgenoegzaamheid.
@Bello je moet alles gewoon blind geloven
Net als toen Matt Herben werd bedreigd door een groep moslims (bleek alleen de voorzitter te zijn van de LPF zelf die van af zijn eigen FAX een dreig fax stuurde)
Of de Wilders posterplakker die Mishandeld waren maar snel hun aanklacht weer introkken toen bleek dat er niks op de video beelden stond.
Of Ayaan Hirsh Ali gevlucht uit Somalia (Ooh nee woonde al tig jaar in Kenia)
Gewoon dom blind alles geloven.
Hoor je Jami nog over ex-moslims waar hij toch spreekbuis van is.
Nee het is nu de Jami `zo snel mogelijk carriere maken alla Ayaan! Show.
KeesBullshit is wellicht gewoon een cultuurrelativist, niks aan de hand.
Kritiek op moslims is nu niet mogelijk. Kritiek is sowieso onmogelijk. Als je de taal van het volk spreekt, ben je een populist.
en zeg eens dat het niet zo is!!
zucht, kan de regering weer beginnen. Deze compleet oninteressante jongen komt me de neus uit.
@KeesBs 17-08-07 @ 10:38
Ooooh I see. Gaan we nu in twijfel trekken dat Jami zo wie zo klapjes heeft gekregen?
Je zou je diep moeten schamen vriend, echt heel diep.
Hee maar kunnen we rutger er niet op af sturen ? Kijken hoe hij dat de pvda zou omvormen ? geven we hem een megafoon en een zeepkist en kijken of ie mensen op de straat overtuigd krijgt van zijn gelijk !
@Rickh probeer het eens met een inhoudelijk reactie op de persoon spelen is zo`n zwaktebod.
Probeer het maar mischien lukt het je (alhoewel ik dat betwijfel)
@Morriz je ben zo overtuigd van je gelijk dat je je zelf normatief ziet van alles wat fatsoenlijk is
Morrz met zijn oogkleppe op, in zijn ivoren toren prekend voor eigen parochie
Je zelfgenoegzaamheid van jou is lachwekken.
Mooi he die Niets Zeggende Beeld Spraak Je kan zo bij Wilders
@ KeesBs 17-08-07 @ 10:43
Ik stem niet voor jouw partij iig..
Kees is Nederlands voor rachid btw?
@RickH goeie argumenten u stemt zeker Wilders :)
Uhh volgens mij moest Ayaan van Verdonk weg.
Omdat ze Ayaan nogal gelogen had.
Hé KeesBullshit.. koekje?
De professor is zo overuigd van eigen gelijk dat hij zichzelf als normatief ziet voor alles dat fatsoenlijk is.
De professor, met oogkleppen op, in zijn ivoren toren prekend voor eigen parochie.
De zelfgenoegzaamheid van van Doorn is lachwekkend.
Bos kapot maken? Is Jami helemaal niet voor nodig, kan Bos heeeel goed zelf!
Ach 22 jaar en wil in PVDA bestuur zegt Ex-moslim te zijn is hij niet niet besneden nooit moslim geweest ze Pa athiest ze moeder christen Surina stam zijn ze.
www.vn.nl/Maatschappij/Integratie/Arti...
5 verschillende versies over zijn Mishandeling
Heel geloofwaardig.
Ik ben nú al moe van die Jami. Dat duurde bij Ali iets langer.
Zijn dit trouwens de woorden van Jami of die van Rutte of die van zijn spindocter/adviseur Ellian.
Die wanhopige hysterische hakbaren die hier reageren.
Alleen daarom moet Jami doorgaan.
De wanhoop staalt ervan af.
Ze hebben Hirshi Ali al weggepest en elke volgend slachoffer opent de ogen van honderdduizende nederlanders over de verrotte van de islam.
Wouter Bos(vzmh) is "on the losing end".
Neil Young heeft daar een mooi nummer over geschreven.
Jongen en meisjes, jullie hebben het allemaal mis en zijn echt verkeerd bezig, zo lees ik bij meneertje Doorn. Hij is oud-hoogleraar sociologie dus érg hoog opgeleid en het perfecte wapen van de PvdA in het bashen van alles wat kritiek op de 'gematigde moslim' heeft. Lees en huiver:
www.nrc.nl/opinie/article753298.ece/Eh...
"Het royeren van Ehsan Jami, au fond een kleine ingreep, zou onze partijpolitieke verhoudingen een wereld van goed doen. Tussen links en rechts zou eindelijk een heldere streep worden getrokken, links voor het elementaire politieke fatsoen, rechts voor degenen die hardnekkig blijven vissen in het troebele water van verdachtmakingen en provocaties."
@General Lee 17-08-07 @ 10:11
Ik heb geen mening over Theodoor Holman omdat ik hem niet echt ken, ik ben niet voor maar ook niet speciaal tegen de grofheid van TvG, maar ik heb wel een hele duidelijke mening over de moord op TvG en over de radicalisering van de islam.
@Mr Hu ja de meeste moslim landen kennen geen Sharia
Dus u praat inderdaad poep.
Ach deze jongen wil zo snel mogelijk carriere maken (Ik moet maar in het PVDA bestuur) .
Dacht dat hij een spreekbuis was voor Ex-moslims nu is het de Jami show
Prachtig: jihadis die Kees als nick kiezen ;)
Jami is nooit moslims geweest komt van de Suryani uit Iran.
Word nog leuk als die bij de VVD komt en dan op zijn leugens word gepakt.
Kan ie gelijk door naar de VS ayaan achterna
Jami heeft gelijk.
En nu allemaal even boekje kopen en lezen:
www.amazon.com/Last-Days-Europe-Epitap...
Was voor mij een aanzienlijke eyeopener.
@colonnecinco 17-08-07 @ 10:01
Oke, even niet opgelet.
@ Paragast 17-08-07 @ 10:24
Blaas jezelf eens op.. Liefst in 020-west.
Patrick Bateman 17-08-07 @ 10:22
In 90+% van de gevallen wordt er beledigt/gescholden om te provoceren, dan moet je ook niet raar opkijken als je een pets op je neus krijgt...
@Luftballoon
Ik heb je postings op dit topic even nagelezen.
Je bent het zo eens met J. van Doorn.
De geitenharensokken socioloog die zijn artikel met een zo kinderlijk mogelijk voorbeeld begon.
"Men zit in een kroeg en scheldt iemands vrouw uit en krijgt dan de verdiende klappen".
Het voorbeeld gaat mank, omdat het niets met deze situatie gaat.
Beter was geweest:
"Je zit in een koffiehuis, en daar wordt iemand opgehemeld die in jouw ogen een epilepituc, slavenhandelaar, oorlogsmisdadiger en kinderverkrachter is.
Je zegt dat en moet vervolgens voor je leven vrezen".
In het kort is dit waarom het draait.
Inderdaad, je alias is goed gekozen.
De inhoud van een luchtballon is slechts lucht.
Je bent het zo eens met
-weggejorist-
Tering wat een lijer is die Jami. Het enige wat die doet is naamsbekend creeëren met zijn valse verhaaltjes in de krant om straks beter zijn boek te kunnen verkopen. Het is gewoon een rat! Met ze'n zogenaamde ex-moslimcomitee, de oprichtingsbijkomst is nog niet eens geweest. Wat een loser, alleen maar politiek carriere willen maken zonder ook maar iets zinnigs te doen. Paniek zaaien en er dan van profiteren, wat mij betreft past hij meer in Amerika thuis. Kansloos rotjong!
@Mr. Hu 17-08-07 @ 10:20: ja.
@ Mr. Hu 17-08-07 @ 10:20
Jammer dat we zo weinig van de 'gematigde moslims' horen en zien..
Mensen we hebben het hier over POLITIEK ! niet over eigen meningen ! als je een eigen mening wil verkondigen ga je op GS zitten of begint je een weblog of een eigen partij waarbij alles wat je zegt aansluiting vindt bij de kiezers die dat ook vinden. Hoeveel 2de kamer fractieleden van de PVV zie je door de weeks op tv indruisen tegen GEERT ? geen enkele .. (alsof je uberhaubt vaak een PVV-er buiten GEERT ziet maar dat terzijde) Eerlijk gezegd denk ik niet dat BOS het oneens is met hem op bepaalde punten. Maar als een kwart van pvda kiezers wegloopt heeft Jami HELEMAAL niks bereikt .. en daar gaat het om .. wat is de concrete waarde van het geen hij zegt ? Een volkspartij ? hoe lege 'phrase' kan je verzinnen ? daar krijg je de partij echt niet mee terug .. Voor de rest mag ie roepen wat ie wil ! ik vind het prima ..
@ LuftBalloon 17-08-07 @ 10:14
Inderdaad, dat recht moet iedereen in Nederland hebben.
Je kunt als land je gedragsregels niet laten opleggen door bekrompen geesten met lange tenen die overal een belediging in zien.
Mag ik een sekteleider als Charles Manson straks ook geen gestoorde gek meer noemen omdat ik zijn volgelingen/gedachtegoed daarmee zou beledigen?
Waar ligt de grens tussen een rare sekte die je wél mag 'beledigen' en een geloof waar je 'respect' voor moet hebben?
Ikzelf ben meer van de rationele discussie maar ik wil niemand verbieden zich ongenuanceerd uit te laten over zaken omdat één of andere religie daar wel eens een probleem mee zou kunnen hebben.
Het zit in Nederland vol met gematigde moslims die het sterk veroordelen dat zo'n Jami tikken krijgt omdat hij vervelende dingen zegt over de islam. Nix aan het handje natuurlijk.
Echter.......... en dit gaat natuurlijk gebeuren. Als de niet-gematigde types een machtbasis in Nederland krijgen, dan krijgen deze niet-gematigde moslims toch de steun van de overgrote meerderheid van de gematigde moslims.
Voorbeelden genoeg, kijk maar is moslim landen, denk je dat die gematigde moslims, 10 jaar voordat de sharia ingevoerd werd, op een enquete in zouden vullen dat ze graag de sharia wilden? En nu zitten ze er toch mee........
Praat ik poep?
Ik vind het prima zo, laat de pvdallochtoon zichzelf maar kapodt maken. Nog ff en die hele partij flikkert in mekaar. Stelletje Lutsers.
PvdA heft zichzelf op door domme daden. Dat is alles...
multidifficulti 17-08-07 @ 09:40
beetje laat, maar wat een heerschende comment
@Pharos
Dank je wel voor tenminste 1 verstandige reactie hier.
Mensen als the best geilen gewoon op islam bashing, zoals hitler op jodenbashing geilde..
Stelletje nazi's hier..
Gaat ie WouterT bos kapodT maken? maar die is toch al stuk?
Patrick Bateman 17-08-07 @ 10:09
>Ook narcisten hebben vrijheid van meningsuiting
---
Ja, maar niet de vrijheid om tot het op de ziel beledigen van een persoon of personen. Of sta je achter die uitspraak van AHA 'right to offend', wat hier in Nedrland vertaalt werd als 'het recht op beledigen'?
@Luftmans de bijvrouw van Miterand leefde ook vrolijk uit de staatsruif gelijk zo velen dat geflikt hebben. Zie nog steeds niet in waarom die erbij gehaald moet worden terwijl er eventueel wel valide reden zijn om te wippen. Je bent wel kort van geheugen als je je eigen uitspraken nu al niet meer voor de djinn(geest op zijn arabisch) kunt halen. Verder vindt ik Bush ook een zak maar minder erg dan bijvoorbeeld Fawaz en zijn potenrammende aanhang, zijn fatwa's en zijn culturkammer of die teralomane gek uit Teheran die om een pak slaag smeekt(desnoods van Bush).
Veel jihadisten hier blijkbaar..
Hint: Nederland ís, en zal nooit(!) islamitisch worden.
Fornicate the Ummah!
@Kwarkooo, 10.07:
Aha, je hebt het over extremistische imams die in eigen land geen poot aan de grond (meer) kunnen krijgen en daarom maar hier naartoe komen? Ja, die mogen wat mij betreft bij jou in de oven, da's duidelijk. Maar om dankzij die hufterts nou meteen een hele geloofsgroep over één kam te gaan scheren, nee dank u. Dat hebben andere politici in het verleden met andere geloofsgroepen wel gedaan en dat leverde een hoop gedoe op.
@cugel 17-08-07 @ 10:09: Theodor Holman was al een idioot voordat Van Gogh werd vermoord. Sindsien is ie er ook niet beter op geworden.
Ik las deze week een mooie column hierover en ik ben nu al weer vergeten van wie het was en waarover het precies ging, maar het was een mooie column, dat kan ik jullie wel vertellen.
@ LuftBalloon 17-08-07 @ 10:04
Ik vond het 'Wie kaatst kan een bal verwachten' argument nogal twijfelachtig.
Ook narcisten hebben vrijheid van meningsuiting.
Hij heeft wél gelijk dat Jami binnen de PvdA niets te zoeken heeft.
Een mooi compliment aan het adres van Ehsan...
bilo 17-08-07 @ 09:21
"Theodor Holman, overtuigd anti-moslim na een trauma in zijn leven?" Ja zeker, tenzij je de moord op TvG niet traumatisch wilt noemen? Het heeft velen in Nederland wel de ogen geopend over de ware aard van de fanatieke islam, de hoofddoekjes en baarden brigade zullen we maar zeggen.
"Jami heeft de juiste mensen om hem ("zich" lijkt me hier beter, wat denk jij?) heen die alles zo goed in perspectief kunnen zetten..."
Inderdaad.
KeesBs 17-08-07 @ 10:02
Nog nooit van intimidatie gehoord? Oh ja, laat ook maar.....
Pharos 17-08-07 @ 10:01
Dat is menigmaal in de haathutten gepreekt. En verder veel plezier dhimmie.
Zei verleden week al.
Dit is nieuw kamerlid van de VVD maar dan moest hij wel de PVDA even Bashen dit alles ingefluisterd door Rutte en bijgestaan door Ellian
www.vn.nl/Maatschappij/Integratie/Arti...
Jami is net zo`n Pinokkio als Ayaan
Lot 17-08-07 @ 09:50
hihi! zelf verzonnen? nu graag naar de inhoud.
En hey, daar hebben we moslimfundi-promotor Bottehond ook! Goedemorgen
Patrick Bateman 17-08-07 @ 09:54
Bedankt voor de link, ik ben het volledig eens met van Doorn.
@ Pittybrard @ 09:52
Vletstraat? Da's bij mij om de hoek.
En zo zijn er waarschijnlijk nog vele voorbeelden, ik noem maar zoiets als vermeende oorlogsmisdadigers die gewoon een paspoort en uitkering krijgen...
@Anjin Mohammed:
Elsevier, een PvdA-blad!?
PFWWAAAAAAAAAAAAHAHAHA
.
Mijn vrijdag is weer goed :D
En ja als iemand mijn vrouw voor iets uitmaakt sla ik hem ook voor ze bek.
Das nederland jami wen er maar aan.
cugel 17-08-07 @ 09:58
er is er maar één de echte...
@De Beste, 9.22:
Zelf al wel eens met een moslim gepraat? Of ben jij er zoeen die Geenstijl leest en alles wat hier staat voor zoete koek aanneemt en het eerste het beste hoofddoekje dat je ziet vervolgens met angst en beven zwijgend passeert?
.
Lutser.
.
Natuurlijk staan er geen leuke dingen in de koran. In geen ENKEL religieus boek staan leuke dingen want ieder geloof wil andere geloven uitsluiten. Dat heet 'macht'.
.
Ook in de bijbel bijvoorbeeld staat het e.e.a. aan 'vrolijks' over niet-gelovigen. En dus zijn er op deze wereld mafketels die zich voorbereiden op zoiets als The Rapture. En als je mensen als Timothy McVeigh en David Koresh moet geloven, dan krijg ook jij als niet-gelovige een kogel door je harses. Let wel, een gggristelijke kogel!
.
Overigens wil ik wel graag even van je horen waar precies in de Koran staat dat het Westen vernietigd moet worden..
.
Voorts mag Jami van iedereen zijn eigen mening hebben, maar als die mening louter bestaat uit moslimbashen en -beledigen, dan hoeft hij wat mij betreft geen steun te krijgen van een politieke partij.
.
Als ik bler dat alle vrijmetselaars per definitie achterlijke pedoseksuelen zijn en ik vraag steun voor mijn uitspraken van de partij waar ik toevallig lid van ben, dan krijg ik die ook niet.
Ach dit is de Jami show.
Dacht dat hij de spreekbuis was voor ex-moslim alleen die verlaten hem nu
ZEER INTERESSANT:
www.nrc.nl/opinie/article753298.ece/Eh...
Goed zeau Ehsan, zeg het Woutertje
bilo 17-08-07 @ 09:11 is de echte 5e colonne van Nederland.
@AnjinMohammed.
Je moet de elsevier niet van achteren naar voren lezen.
Jami is nog jong, en bij tijd en wijle reageert hij ietwat als een ongeleid projectiel, echter de kern van de zaak is fantastisch,de pvda en de islam radicaal in een hoek trappen, mijn zegen heeft'ie.
Heeft hij zijn green card ook al aangevraagd?
Een slimme heaumeau die bewust bezig is zichzelf naar boven te werken. Hij wil graag een bestuursfunctie en vind het nu tijd om te OOGSTEN. Mijn broertje zit bij hem op school. Jongetje wil graag aandacht. Ik weet precies hoe het gesprek is gegaan met Rutte. Dus jij wilt hogerop komen dan moet je het volgende doen............. Politiek een gevaarlijk spel.
The Idiots are taking over......... NOFX
@ bottehond 17-08-07 @ 09:24
NRC gooit er nog een schepje bovenop:
www.nrc.nl/opinie/article753298.ece/Eh...
Hij kon weleens bij Wilders terechtkomen...
kwarkoo1 17-08-07 @ 09:41
De moslims en meer specifiek de marokkanen, zijn vandaag de dag de joden van weleer.
Voor het moslimbashen, waren het de antillianen, de surinamers en turken, de molukkers en daar weer voor de commies, toen 'ons' collectief schuldgevoel het bashen van joden niet meer toestond.
De meeste mensen zullen altijd wel in iets of iemand een vijand zien uit angst zijn eigen identiteit te verliezen.
Wat is er ook alweer mis met Nederland? Dit is wat er mis is met Nederland: www.elsevier.nl/nieuws/nederland/artik...
Terrorist is secretaris bij integratiestichting!?
Is de heer Ellian ook niet een voormalig aanhanger van de PVDA?
Doet toch enigzins de vraag rijzen waarom (gevluchte moslim) immigranten automatisch voor díe partij kiezen.. Naja, bijna alles beter dan dhimmie´66 natuurlijk.
@dr.spin007 Een inhoudelijke discussie? Met iemand die zich uitgeeft voor doctor en denkt dat hij een license tot doden heeft? Je bent gewoon een werkeloze wannabee, die denkt, dat hij met iemand te maken hebt die er nog serieus op in gaat, op de nonsens die jij verkoopt? Ook jouw schoenmaat is gelijk aan je I.Q.
multidifficulti 17-08-07 @ 09:40
zoals die (goed)gelovige yanks zouden zeggen... Amen brother!
mag die jami wel strijd tegen de islam en tegen de pvda en in het bijzonder tegen wouter bos wat wil je nog meer hulde voor de beste man
Amen @ multidifficulti 17-08-07 @ 09:40
multidifficulti 17-08-07 @ 09:40
Ik ken Theodor Holman van voor dat akkefietje met van Gogh, een groter stuk schorum bestaat er niet, sinds de dood van van Gogh.
Nooit z'n middag programma's gezien? met Diewertje Blok? De hele kliek rond van Gogh vind ik om te kotsen, alleen z'n manager komt me ietwat sympathiek over.
Dat wolfie gebeuren kan ik me niet herinneren, een bijvrouw vind ik ook niet erg, wel als ze riant weggepromoveerd wordt...
@ Pharos 17-08-07 @ 09:16.
Elsevier is de spreekbuis van de pvda ...................
multidifficulti 17-08-07 @ 09:40
Iemand K*****r toewensen zou je niet moeten willen.
Voor de rest goed stuk
Het is maar te hopen dat de schade aan de PVDi maximaal is door dit geintje.
btw die Jamie is geen AHA, want daar is die gewoon te stom voor, dus is hij eigenlijk wel op z'n plek bij de PVDi.
multidifficulti 17-08-07 @ 09:40
hear. Hear!
Sikkeneur 17-08-07 @ 09:37
De vijand bestrijden vanuit het binnenste. Was intrigant de naam daarvoor?
@luftballoon, uiteraard mag je kotsen en gebruik jezelf als kotszak. Holman was een goede vriend van van Gogh en zal inderdaad hevig getraumatiseerd zijn na de slachtpartij op van Gogh en heeft daar dan het volle recht op Luftlul. Leer jij maar eens fatsoenlijk begrijpelijk lezen want dat zit er bij jou niet in. Toen ik ooit een stukje schreef waarin ik stelde dat als men Wolfowits(oid) wil wippen op zijn overall beleid men dan niet moet zeuren over zijn bijvrouw(veel leiders hadden er ook 1 en daar zeurt men dan niet over). Dit zonder Wolfowits te willen verdedigen nog aan te vallen. Wat zei de Lufthead toen? Ik was Wolfowits aan het verdedigen, weet je het nog Luftlul?
@Bilo in het verleden lulde je de blaren op je tong om Iran maar een handje boven het hoofd te houden. Onbegrijpelijk dat je nu ineens gaat zeuren over het feit dat Jami ineens zich met Iran moet bemoeien. Ben je van mening verandert over Iran nu dat beter uitkomt fucking leugenaar die je er bent. Van jou mochten christenen in Saudi Arabië toch niet te opzichtig hun geloof belijden en zeker niet ronselen? Hier in dit christelijke land mogen dan volgens jouw "nobele standaards" dan evengoed moslims hun geloof hooguit bescheiden belijden en zeker niet ronselen. Volgens jouw eigen stelling kun je beter je gore islamofacistische kankerbek houden. Om het te zeggen op een manier die je wel gewend bent(Fawaz zijn spreektaal), moge Allah jou een kankergezwel geven die je het praten zal verhinderen en dermate veel pijn lijden dat je de dood snel zou willen krijgen. Gez(w)elligheid kent geen tijd, oude Abosrukker.
dr.spin007 17-08-07 @ 09:32
Bos verkeerde man, PvdAllah gegzijzeld allochtonen /moslims, geen kritiek verdragen etc. Dacht dat het IQ eigenlijk hier wel hoger lag om zo een vraag te stellen
kwarkoo1 17-08-07 @ 09:30
Je comments een beetje gevolgd te hebben, verbaasd me dat ook niets.
Een constructieve bijdrage leveren aan de problemen..........?
bottehond 17-08-07 @ 09:26
idd, en het zou godverredomme eens tijd worden!
Het huisorgaan van de VVD; je bedoelt de Telegraaf ?
bottehond 17-08-07 @ 09:26
er zijn er nog die moslims willen knuffelen, maar die hebben nog niet door dat de moslims helemaal niet willen knuffelen, wat dat betreft hebben moslims wel zelfkennis, zij zijn ook helemaal niet knuffelbaar.
derkcs 17-08-07 @ 09:30
wist wat?
Iedereen met een IQ van boven de 10 wist dit natuurlijk al, maar toch leuk elke keer weer leuk om het bevestigd te zien.
Sikkeneur 17-08-07 @ 09:28
Ik wel, maar ik zal wel iets doen met het cementmengsel.
Jami is een drammerige kudtkotert met een te grote bek en te weinig levenservaring.
Sikkeneur 17-08-07 @ 09:28
Precies Actie=Reactie ies menselijk en Natuurkunde...
Tuvai 17-08-07 @ 09:20
Om het heel simpel uit te leggen(en is niet persoonlijk bedoeld): als je buren constant lopen te verkondigen dat je een lul bent, ga je hen dan ook helpen met het bouwen van een schuttingsmuurtje als ze je om hulp daarbij vragen?
Lot 17-08-07 @ 09:10
Toeps heeft grote voeten hoor! Wat een goedkope reactie trouwens...
Een beetje waarheid schuilt er wel in de conclusie van Toeps. Dan nog heeft de reactie van Wouter Bos geen pas. Het gaat nu om de casus, niet om de historie daarachter. Zo speelt ook weer Loubna Berrada, die door de VVD uitgekotst wordt vanwege een te groot ego ook een bedenkelijke rol (sikkeneur!).
Lot 17-08-07 @ 09:12
Kom je ook nog met een inhoudelijke reactie of heb je gewoon kleine voetjes met lange tenen?
die theodor holman wordt ook zieliger met de dag.
@tuvai
hoezo kop in het zand steken? ook de pvda ziet heus wel de problemen met allochtonen. maar moeten ze nu die jami in mekaar is gerost nu gelijk pal achter zijn denkbeelden gaan staan ? komop zeg, die gozert weet dat hij gevaar loopt met zijn opmerkingen, dus hij had makkelijk een knuppeltje met zich mee kunnen dragen en dit kunnen gebruiken. maar nee, meneertje ex-moslimmetje wil nu ineens dat de pvda voor hem op de bres springt. lekker makkelijk. hij wil nu zelfs een hoofdbestuursfunctie zien te bemachtigen. jaja, de tijd van oogsten is voor hem blijkbaar aangebroken. een onbededuidend gemeenteraadslidje die nu zijn kans schoon ziet al bn'r.
bottehond 17-08-07 @ 09:24
Buiten het feit dat elke 'damage' aan het adres van de pvda mijn goedkeuring heeft. Maar was jij erbij toen dat 'incident' gebeurde?
De tijd van islamknuffelen lijkt definitief voorbij in Nederland.
De gemiddelde Nederlandse moslim is ondertussen vooruitstrevender en minder fundamentalistisch dan het gemiddelde pvda-lid.
Alleen zijn gematigde moslimstandpunten vaak nog een stuk onverdraagzamer dan fundamentalistische pvda-praat.
Ik denk dat Wouter Bos een moslim is. Fotof*ck eens een plaatje in elkaar van Wouter die met blote voeten op zijn knieen op een matje in de achtertuin uit zit te vogelen waar Mekka is. Als je het mooi maakt, dat geloofd NIEMAND dat het nep is
En het opinie- huisorgaan van de PVDi doet volop mee aan de beschadigingsactie door de ranzige knokploegen van tichelaar en timmermanSS. Die zwaaien de scepter in de PVDi. Niet walter.
www.vn.nl/Maatschappij/Integratie/Arti...
Theodor Holman? Mag ik ff kotsen...
En wie zegt dat Jami de aandacht zoekt heeft het mis, hij verkondigd gewoon zijn meer dan TERECHTE mening en de ziekelijke linkse media duikt er hard bovenop om over hem uit te halen en op die manier te laten blijken dat het een populist zou zijn.
.
Maar helaas, Jami is ook gewoon een mens met een eigen mening, en een eigen mening mag nog steeds niet van die zieke middeleeuwse islamcult en de PVDA.
.
Het wordt tijd dat een ieder gewoon inziet hoe fout de PVDA is en met name het islam geloof/sekte dat zij omarmen en vertroetelen en overgieten met staatssubsidies en beschermen door iedere tegenstander met eigen mening uit te (laten)schakelen.
.
Denk er wel om, volgens deze sekte/religie, die de PVDA zo goedkeurd, moeten:
- ONGELOVIGEN DOODGEMAAKT WORDEN.
- Vrouwen niet gelijk zijn en geslagen worden
- Homofielen allemaal afgeslacht worden
- uittreders vernietigd worden
- het westen vernietigd worden
- etc.
- etc.
Ik kan niet zeggen dat ik Jami slim, of sympathiek vind. Wel ben ik blij dat hij op deze manier die vreselijke PvdA in een kwaad daglicht brengt.
Wie dat ook maar doet, krijgt mijn digitale steun.
Theodor Holman, overtuigd ex-moslim na een trauma in zijn leven?
Jami heeft de juiste mensen om hem heen die alles zo goed in perspectief kunnen zetten...
Die Jami zal inderdaad voor flink wat heisa zorgen daar bij de PvdA. Ben niet echt een voorstander van de acties van Jami, maar nu zie je wel steeds beter en vaker de ware aard van PvdA naar boven komen. Keer op keer maar weer de kop in het zand steken en iedereen vertellen dat ze maar beter niks negatiefs over een bepaalde bevolkingsgroep mogen zeggen. Doorlopen mensen, niks aan de hand in Nederland hoor!
jami heeft nu een podium gevonden. jammie jammie hoor je hem al denken. wat een lutser is die gozert zeg. wat wil hij nou... dat de pvda een groot deel van haar kiezers de rug zal toekeren ? kom op zeg, wanneer een deel van die achterban in een allah of mickey mouse geloven... so what ? laat jammie lekker doorgaan met zijn comité en de pvda politiek bedrijven
Iedereen die de PvdA ontmaskert heeft mijn waardering.Nu zijn daar verschillende gradaties in en hij zal niet de meest positieve zijn maar toch. Mijn waardering om zijn kop boven de PvdA-dhimmie-pluche-zitters-club uit te steken heeft ie.
@ Dwaaaas 17-08-07 @ 09:15
Bilo is natuurlijk weer overenthousiast geworden omdat ie van Fleisch ook een keertje mee mocht doen aan dat KRO-onderzoek van de week. Verder heeft ie hier niets te zoeken, maar hij zit nog in de ontkenningsfase.
Dr. Faustus 17-08-07 @ 09:14
Het kamp der rechtvaardigheid en redelijkheid is beter, alhoewel ik erken dat Nederland daar ook wel raakvlakken mee heeft. Maar niet altijd...
Lul maar raak allemaal: dit hier - www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artike... - bewijst maar weer dat Bos het helemaal bij het rechte eind heeft. Mede-oprichter van dat comité die met lede ogen toeziet hoe Jami het comité nu volledig om zeep aan het helpen is.
.
Ik ben ook zoooooooooo benieuwd naar het aantal ex-moslims dat zich inmiddels bij het comité heeft aangemeld. Het 'steuncomité' bestaat al uit de gebruikelijke witte usual suspects (Holman, Cliteur etc.) en ik verwed hier een Saint Emillion '94 dat het comité zelf nog geen 10 nieuwe ex-moslims als leden telt.
Nou, Rutte, snel binnen halen dit spierinkje. Het oprichten van een comité is het enige nuttige wat ie gedaan heeft en daarin nemen zelfs de ondertekenaars afstand van zijn uitlatingen.
@bilo 17-08-07 @ 09:11
Wat loop jij hier dan dag in dag uit te zeiken ?
Hup Jami, zet 'm op!
@LuftBalloon:
Het Nederlands kamp, leftballoon.
@Patrick Bateman 17-08-07 @ 09:09
Links gooit graag belastinggeld over de balk, behalve als het om de beveiliging van de rechtse medemens gaat natuurlijk.
@ meq 17-08-07 @ 09:02
Hij zit niet in de Kamer, lutser. Wel een beetje op blijven letten graag.
Ik steun Jami. Of zijn verhalen nou waar zijn of niet: ik vind zijn boodschap tè belangrijk om te negeren. (vrij vertaald naar de poll van Elsevier) Alleen weer een beetje jammer dat ie voor dat ruggegraatleause VVD kiest. Heb dan gewoon ècht ballen en ga lekker bij Geert wonen.
Lot 17-08-07 @ 09:12
Try me...
bilo 17-08-07 @ 09:11
Tuurlijk, je hebt zoals altijd weer gelijk.....................
@LuftBalloon, Is het niet tijd, dat jij wordt doorgeprikt?
"De PvdA moet weer een partij van het volk worden".... umm, moet de PVDA Jami dan vervangen met een moslim nou hij dat niet meer is? Ze moeten als 'echte volkspartij' toch zeker wel hun quota hooghouden...
Jami lijdt aan een stoornis en is het niet waard om serieus te nemen. Misschien dat hij zijn aandacht beter kan richten op de misstanden in zijn voormalige thuisland ipv de boel op te stoken in Nederland. Jami en zijn meester Elian zijn de echte 5e colonne in NL.
Dr. Faustus 17-08-07 @ 09:08
JOUW kamp, spreek voor jezelf!!
@Toeps, en hoe bepaal je, jouw intelligentie? Kijk naar je schoenmaat!
Als de beerput van de PVDA nog meer opengaat mag hij, wat mij betreft, nog veel meer uitspraken doen.
@meq
maximaal effect op de pvda, zeg maar nul zetels en vogelaar weer thuis, die dingen..
Misschien is hij toch niet intelligent genoeg voor het psychiatrische ziekenhuis, maar zal hij uitgewoond worden door de andere partijen...
In het kader van de downplay-operatie op links zaait Vrij Nederland alvast twijfels of hij nou wel echt hard geslagen is:
www.vn.nl/Maatschappij/Integratie/Arti...
Allah met al z'n dichtgenaaide sletten ontvangen hem graag, tyfusventje.
Dit zal in de toekomst steeds vaker gaan gebeuren: steeds meer goed geïntegreerde buitenlanders zullen de islam en het socialisme uitkotsen. Ehsan Jami, welkom in ons kamp!
Ik wordt hier eigenlijk best vrolijk van... go Jami!
@waskuip-admiraal
Aanval had geen maximaal effect, deze lutser ademt immers nog
kijk m in zijn ogen en je ziet dat het leeg is..
Jami is een wannabe, en geen slimme. Heb het te doen met die beveiligers die nu dag in dag uit met die dumkupf op stap moeten. Wanneer staat er een keer een rechtse ant-islam en anti-pvda leider op die wel goed bij zijn hoofd is? Verder hoop ik natuurlijk dat deze aanval maximaal effect heeft, maar da's een ander verhaal.
Het grappige is dat de PvdA in de jaren 60 en 70 wel schopte tegen het eigen christelijke geloof. De partij was toen duidelijk progressief, tegenwoordig zijn ze een stel windhaandjes die met alle winden mee waaien en buigen als riet ipv de storm te trotseren.
@FlyingSpaghettiMnstr
Zijn uitzettingsbevel hopelijk ook.
'..... dat de PvdA gegijzeld wordt door moslims.....'
Das echt nieuws.
Ik voelde al langer een Ayaan-shuffle aankomen. Eens kijken hoe lang ie het vol houd (safehouses, permanente bewaking, etc). De kogel zal wederom van links komen.
Jami gaat dit niet lang volhouden, binnenkort opname in een psychiatrisch ziekenhuis....
Dubbel paspoort: NL en Belgie, wedden?? Zit ook alleen maar in de kamer zodat hij niet hoeft te werken. Een schooier met een act, alsof we daar op zitten te wachten.
Hoe speel je jezelf in de kijker, les 1: Huur een paar hitmannetjes in, en laat je een beetje in elkaar slaan. Succes gegarandeerd.
Jami heeft last van het Copy-Cat syndroom
REAGEER OOK