Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Toch niet in de Metro

Na jaren leuren met zijn verhalen is Arjan Gout er dan eindelijk in geslaagd een artikel te slijten aan dagblad Metro. Althans, dat dacht-ie. Op zijn eigen site meldt hij vol trots 'Margarita-verhaal in Metro!'. Zie ook de 'bronvermelding' in de laatste regel van zijn artikel: 'Metro, 30 juni 2003'. Dat wilde ik wel eens zien, dus op naar de Metro. Ben ik nu gek, of...? Doorbladeren levert niet het gezochte artikel op, zoeken op trefwoorden als 'Gout' of 'Margarita' ook al niet. Hoe zal de hoofdredactie van het gratis dagblad het vinden dat het verhaal eerder op internet te vinden is dan in de eigen krant? Stuur de hoofdredacteur een mailtje om hem erop te attenderen! UPDATE: Volgens een trouwe lezer van GeenStijl stond het verhaal wel in de papieren Metro, zie ook de reacties. Dan komt de pdf bij Metro kennelijk niet overeen met de werkelijkheid ;-)

Reaguursels

Inloggen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken