
Bent u ontevreden over uw naamsbekendheid? Heeft u het helemaal gehad met creatief
fakturerende reclamejongens? Uw buik vol van teleurstellende
marktonderzoeken? Vindt u eigenlijk ook dat die kunsultunsie-knakkers met hun HEAO-overhemden en Volvo's V70 prutswerk afleveren? Juistem. U wilt gewoon resultaat. Dan bent u bij GeenStijl GuerillaMarketing (GSGM) aan het juiste adres. GSGM staat garant voor nietsonziende campagnes. Niks laffe virals, niks doorzichtig online gemeuk en aan vergaderen hebben we al helemaal een broertje dood. GeenStijl GuerillaMarketing staat garant voor keiharde resultaatgerichte campagnes. U wilt een voorbeeld? U krijgt een
voorbeeld. Geïnteresseerd? Contacteer:
info@geenstijl.nl
Reaguursels
InloggenDe redactrice van reclameweek leest mee bij GS en schrijft wellicht ook nog mee.
Ga er maar eerst voor zorgen dat jullie weekblad niet zo hip-hop is maar een branche infoblad wordt, zorg b.v. voor een beter en sneller leesbaar i.p.v. een modieus lettertype. Call Sheet is ook al door de modieuze opgrading zo'n stacato blad geworden en verdomd, ook hij leest en reageerdt op GS. GS wordt steeds minder een weblog die openbreekt maar steeds meer een plaats waar de zuur linkse intellectueel zijn frustaties over de kunstmatige linkse samenleving uit, immers bij GS is er veel begrip voor de linkse ontkenning van het feit dat de vleespotten in NL vooral dankzij links leeg beginnen te raken maar er is wel veel begrip voor het feit dat de linkse broeders bij de media het Kabinet verhinderen hun standpunten nader toe te lichten.
.
Weblogs als GS zouden de dodelijke omklemming van de media door de politiek correcte NVJ kunnen doorbreken, hebben jullie nu ook de NVJ advocaten met hun waarschuwingen op bezoek gehad en is dit topic te lezen als een schreeuw om hulp?
@GG>dan moeten we eens praten.
* gaat morgenochtend eens praten met afdeling marketing, en beseft dat hij dat zelf is *
@iedereen
Afgelopen nu?
@ Amstel,
om als ondernemer een werkweek slim te verdelen, is het handig tussenliggende dagen (weekend) goed te plannen, en dan nóg rollen de zaken vaak weer anders...
*krabbelt terug van web en checkt bundel irl-afspraken*
Dat Joe Speedboot had toch laatst een prijs gewonnen of zoiets?
Zal hoogstwaarschijnlijk wel de zoveelste post worden over grote auto's.
www.nu.nl/news/613386/24/Australi%EBrs...
@Kudtkip: Ja, als je een eigen bedrijf zoals geenstijl.nl hebt, ook op zondag.
OF GS komt daadelijk met een gigantische scoop, of ze denken bij zichzelf... stelletje verslaafden.. Cold Turkey krijgen jullie voor alle gezeur.
13:34 @ Amstel,
Op zondag?
@ Amtrak, jij ?Chilango? in Monterrey;
bluf!
S'avonds een vent s'morgens een vent...
Of zitten ze bij de "vrienden" het roes weg te werken Joris?
Stellete commercieele nietsnutten. Ga es werken ofzeaux...
@joris Daarom dacht ik ook aan wat geurilla-techniek. ;)
Delete please
Hier nog een ondernemer die wel wat hulp kan gebruiken.
-edit die is niet meer te helpen-
de kommersjelen hebben gewonnen ;`-(
Filter werkt weer erg goed zo te zien....
07:45 @ Jan Fortune,
Carlos Castaneda concludeerde na, ik meen, acht boeken dat denksystemen van de sjamanen niet te doorgronden waren.
Ik heb er verder geen last van dat ik daar wat over gelezen heb ;-)
Maar wees met cactussen uiterst voorzichtig, ze prikken gemeen als je niet uitkijkt.
@ Rababerke,
very, very clever!
wat een miepjesvolk hier zeg... ik lach me slap.... al was het een blunder, dan nog geeft ie er een leuke draai aan. hij kan het natuurlijk bewijzen door mijn olijfolie te guerillamarketen. gratis.
ik begrijp dat ik enthousiast zou moeten zijn voor die banner? Kom nou toch mannen!
Pritt.. Doe niet zogenaamd grappig.
Je gaat de GS-geschiedenis in als de looser.Neppie .
Och gossie. Willen de jongens en meisjes van GeenStijl ook reclamebureautje spelen? Wat schattig!
MIsschien beetje minder snuiven voortaan, dames?
@kip
kijk uit voor die cactusjes.Heb nog last
van de vorige
Als ze reclame gaan maken voor Stivoro, of ENIG anti rookreclame, dan kan de redactie ongezien de tyfus krijgen natuurlijk.
Die ruk reclame werkt toch niet op mijn netvlies.
Heeft er uberhaupt iemand over nagedacht dat Pritt zijn eigen blunder nu gewoon op een stijlloze wijze toegeeft? Bij wijze van grap maakt hij zichzelf bewust nog belachelijker. En iedereen trapt erin. Hoe veel grappen met reaguurders meot hij nog uithalen voor we er niet meer intrappen? Mij krijg je in ieder geval niet meer Pritt, grappen over ingezonden mail van Van Jole lukken, maar hier hap ik niet! Mijn advies: posts van Pritt per definitie niet serieus nemen. Eigenlijk sowieso geen posts serieus nemen.
Hou toch op met die kul. Moet ik geensteil gaan mailen om mijn boekje te promoten? Zo diep wil ik niet zinken hoor.
Al die negatievelingen hier die kankeren over het nietszeggende topic van Pritt Stift. Ik ben het roerend met jullie eens!
Na enige advies van Jort Kelder,op de QuoteChallenge Celebrity Meeting,is de GS redactie behoorlijk doorgeslagen.
Jongens,weet je wat JULLIE moeten doen!!!even langs de.............
Ringtones Game site Reklameburo
Of word er met dit soort berichten weergegeven dat er toch wel word gereageerd, ongeacht inhoud bericht? :)
Mooi voorbeeld?? Ik zie links genoeg maar rechts is leeg?
@pritt
Tijd voor wat zelfreflectie. Dit topic slaat kant noch wal. Moet af en toe kunnen, is ook lachen. Maar ik verwacht af toe wel wat meer diepgang, in dat opzicht heeft houdoe een punt. Welk debat probeer je hier mee te bereiken? Als jullie als GS de "dark horse" van de media proberen te zijn, kom dan niet met deze onzin aanzetten. Alhoewel de hoax rond de AKO- literatuurprijs een hele aardige was. By the way, ik vind Joe Speedboot een kutboek, maar dat is persoonlijk..
ga gewoon eens leuke stukjes schrijven aub.
ja nee, nu heb je het weer helemaal goedgemaakt pritt! ga anders maar columns schrijven voor fok!
Het multimedia-aspect en de snelheid van informatieoverdracht van internet zijn zeker ontzettend fascinerend. Maar buiten dit multimediale gebeuren moeten weblogs toch nog wel wat meer kwaliteit en achtergrondinfo gaan bieden om zich te kunnen meten met de reguliere media zoals een krant. Kijk maar eens hoe vaak er op Geenstijl wordt doorgelinkt naar de online versies van kranten. Ik zit in een luie stoel nu eenmaal liever met wat velletjes papier op schoot dan met een draadloos toetsenbord. Bovendien gaat een monitor niet goed in de kattenbak.
Hey Pritt stift, ouwe lijmsnuiver. Volgens mij ben je het spoor een beetje bijster! Eerst 'AKO-gate' en nu dit onbegrijpelijke gebrabbel. Neem eens een tijdje vrij. Ga eens naar buiten, snuif eens wat frisse lucht en verbreed je slagaderlijk vernauwde tunnelvisie eens! Het leven is meer dan scoren op GS. Praat eens met 'echte' mensen. Je zult versteld staan; ik beloof het je...
@houdoe: we hebben in ieder geval een favo schilder gemeen;-) Maar peroonlijk zie ik de werken toch liever life ipv in in boek. Daarnaast is het hele leven relatief dus als je zo gaat beginnen.....
Je ziet die schilderijen wel liever op je monitor dan in je ochtendkrant neem ik aan.
Traag is zo'n relatief begrip (zeker als je het over Brabanders hebt). Een boek is ook traag en het lezen ervan kost meer energie dan het downloaden van een podcast. Toch schenkt het lezen van een boek met schilderijen van Jan Vermeer mij meer voldoening dan dezelfde werken op een monitor te bekijken.
Op Adclick banners druk ik nooit, want ik ben Stijlloos ;)
Ik kom hier om vermaakt te worden, niet om servers in de lucht te houden.
@houdoe enzo: Heb jij er al eens over nagedacht dat andere vormen van media te traag zijn en dat men zich dus eerder tot sites en logs gaat wenden? Welkom in de nieuwe wereld. De GS-en zijn de nieuwe dorpssufferdjes(no offense).
Heeft men er hier wel eens over nagedacht dat de mogelijkheid bestaat dat je het anoniem reaguren op een weblog en het verschijnsel
weblogs op zich ook té serieus kan nemen.
Sommige van de reaguurders zitten zo vaak online dat van interactie met daadwerkelijke personen nooit echt veel sprake kan zijn.
Persoonlijk zie ik geenstijl als een humoristische startpagina met leuke links en een uitlaatklep om mijn gal te spuwen over het alomverspreide yuppiescum dat zélf de samenleving verneuqt om daar vervolgens iedereen behalve zichzelf de schuld van te geven.
Maar hoe je het ook bekijkt en wat de beweegredenen van de redactie ook zijn, het blijft een feit dat men moeite doet om het gepeupel te vermaken en dat op zich is een pluim waard. Iedereen die een glimlach op mijn bakkes weet te krijgen heeft mijn respect.
Ik vond de site Gscorp erg twijfelachtig om het maar even voorzichtig uit te drukken, maar ze krijgen me toch iedere dag minstens één keer aan het schaterlachen.
Flikker es op met die onzin!
Dit is toch echt een post door Pritt gemaakt, parttimeherder.
@kudtkip: Grappig, mijn ouwe zat/zit (weet ik veel wat ie tegenwoordig doet) ook in de handelsvaart, hoef je niet "simpel" te noemen, is ook mijn bassisopleiding en 1 van mijn oorspronkelijke doelen. Mijn gebied is de zgn "happy few" maar of die nou zo happy zijn valt te bezien.
Pritt, je blijft zuigen. Wanneer komt er nou een echte post van je?
Aas (of voor Superjan ?aars?) en doel; daar gaat dit topic dus over, Thygros.
Mooie bizz waarin je opereert, was me al eerder opgevallen en doet me telkens denken aan m?n ?simpele? papaatje die op Zuid-Amerika heeft gevaren.
Afijn, ter voorkoming van schele scheurbuik schilder ik een willekeurige naam als ?Juich?em voor de Meesterbult? op de boeg van huidig vlot en hoop dat we gezegend aankomen.
Ps. Preach, kan even duren, want ik - heel modern - ?carpool?.
@Thygros @ 20:42
*terwijl ik van mezelf dus best kan zeggen dat ik een absurd gevoel voor humor heb*
Denk je echt? Ik geloof je niet.
@Kudtkip
Naakt komen we op deze wereld en naakt zullen we hem ook weer verlaten....
Dansje in het stamcafe ?
@kudtkip:Hoe meer "bootjes" aan de steiger is in mijn geval meer van toepassing. Het gaat niet alleen om de hengels schat, het gaat er ook om wat je wil vangen en welk aas je gebruikt.....
Wil GS de Telegraaf achterna en met zinloos gemekker zoveel mogelijk lezers of willen ze zich onderscheiden.
Nogmaals tis een keuze die je maakt, voor beide heb ik begrip, maar ik weet ook welk GS ik liever zie.
@preacher: Ik zie de grap dus echt niet, terwijl ik van mezelf dus best kan zeggen dat ik een absurd gevoel voor humor heb. Pritt stift=André van Duin?
*vroeg zich (om wat schaamte in het donker te belijden) tijdens een verder zinloos ommetje langs stamcafé af of de pejotl, inxoia datura etc. in Mexico nog staat*
Pardon Preach,
ongewenscht in je nakie staan is het ergste wat de mens kan overkomen.
De westerse herfst slaat ook maar woester en woester rond om de wereld, vergeet maar wat ik brutaal ondernam, beter is het omgekeerd zoveel mogelijk petten vullen?
Ps. Thygros, jij als ondernemert zou toch moeten weten hoe meerdere hengeltjes aan je stijger de kans vergroten beet te hebben?
Joh, Thygros, gozert, die guerilla marketing is ook gewoon een grote grap, maar ja, kan me wel voorstellen dat niet iedereen de humor er van inziet.....
Pritt Stift = Kamagurka ?
Wat is er toch aan de hand met geenstijl de laatste tijd? Begint hier een beetje saai te worden. De staatsomroepen hebben bijkans nog betere blogs... :(
@preacher: je had toch kunnen weten dat ik daar niks mee heb......
Topic blijft zuigen, humor heeft een catchline, een snapp waardoor je hem begrijpt.
Dit is gewoon de stijl van de prive, die kopt:"Pritt stifft zwanger van Starfucker?"
En dan in de tweee kolom vermeld dat dat niet het geval is omdat Star alleen stars fucked.
Ja dan kun je als GS gaan doen alsof het puur om de marketing te doen was... Dat kan en dat is een keuze.
GHet zou niet mijn keuze zijn, maar ik begrijp best dat GS doorheeft dat het concept wat inzakt.
Bij bepaalde topics krijg je van de standaard figuren, de standaard reacties, logisch, maar niet echt boeiend.
Maar of dit soort berichtgeving het nou spannend houdt.....
Hehehe, ~Pyro~,inderdaad...
Zover was ik nog niet gekomen.
Vind ik deze leuker!
www.radio-nikita.nl/froukje/slides/13....
Aan iedereen die dit topic kudt vindt, kijk vooral niet over de extra gratis feauteau van Froukje heen... NSFW, enzo...
www.radio-nikita.nl/froukje/slides/12....
Oeff !
Dankzij deze stunt kan ik de ako-prijs dit jaar ook weer op mijn buik schrijven.
Ik hoor m'n aanbidster al vragen: "Hoe kom je toch aan die vreemde uitslag op je buik?". Wat moet ik dan zeggen? Van Prittstift gekregen?
@Thygros
The ways of the world are many times disguised to us, mere mortals, grasshopper....
www.joemotes.com/catalog/images/DavidC...
*speelt nog wat op z'n fluit*
En, semi off-topic, hierbij wil ik nog even ongezien de tiefus wensen aan alle leraren Nederlands die talloze tieners het leven zuur hebben gemaakt met die verplichte boekenlijsten vol met bagger die zogenaamd voor literatuur moet doorgaan. Lezen moet leuk zijn eikels, geen dwang!
*gaat schuimbekkend in een hoekje zitten*
@Thygros @ 19:59
Hoi tijger. Gemist "jurryrapport" of willekeurig welk 'GeMea Culpa'd' dan ook, het was gewoon een dom geintje. Zo ongeveer als:
nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/10/k...
geld nodig boys?
Oei, Kudtkip, en dat op de voorpagina...?!
Nou ja, misschien kunnen we daarna dan met de pet rondgaan, ofzeau.... ;-)
@preacher: Ach ik weet wel een beetje wat humor is en ik weet wanneer je geblunderd hebt en beter je bek kan houden over een onderwerp.
Ik ben er zo één die zich rotschaamt als ie de fout is ingegaan en zich een slag in de rondte GeMea Culpa'd. Kon me niet voorstellen dat de redactie hier een grap van maakt.
Voor zelfspot is namelijk eerst erkenning nodig en daar ontbreekt het ze aan, ze doen alsof ze geen fout hebben gemaakt, alsof ze geen "jurryrapport" hoeven neer te leggen.
Achteraf doen alsof het allemaal een "geintje man" was..... sorry, niet mijn gevoel voor humor in ieder geval.
@Thygros: Nondeju, was dit weer een topic over die onbetekende AKO-literatuur meuk? het heeft allemaal wel een hoog grachtengordel gehalte. Nog even en de voltallige redactie geeft toe al jaren GroenLinks te stemmen, en Youp een toppertje te vinden.
@ Preach,
neuqen?
Ho wacht, daar moeten we wel eerst wat 'royalties' voor bedingen...
Bij gebrek aan nieuws dan maar dit soort slappe verhaaltjes?
@Thygros
Ik zie het niet als een misser.
Al was het een scoop of een hoax, de AKO-jury kon Joe Speedboat niet meer nomineren omdat dat de te snelle scoop zou bevestigen.
Thygros, je weet toch wel wat 'dollen' is, hopelijk..?;-)
Bel Zwarte Kip maar vast!
www.gmarketing.com/
@jack: Ik vermoed dat het een erg flauwe en saaie manier is om aan te geven dat hun misser rond die ene "literaire" prijs, de schrijver van een boek geen windeieren legt.... En dat ze nu doen voorkomen alsof ze er niet erg naast zaten..
Lijkt wat op een klein kind wat ongelijk heeft, maar dan toch op de voordelen van zijn ongelijkheid wijst.
Gezien de bannen die mensen krijgen omtrend dit onderwerp zal ik de volgende wel zijn nu, spreek jullie af en toe in het stamcafé dan maar.....
@Thygros
Dit is pure Zen, valt niet te begrijpen, waardoor het verstand uitschakelt en het onderbewustzijn een kans krijgt zich te openbaren, hahaha...
@Kudtkip
Mooi gezegd...! ;-)
Je begrijpt het ook...
@Thygros: Hier nog een. En die link snap ik ook al helemaal niet. Zal wel een grapje voor de incrowd zijn.
*sommige mensen volgens de lessen van Don Juan zijn niet zomaar mensen, ze zijn boodschappers en verschijnen met kleine groepjes tezaam, zelden alleen*
Prachtige "show me the money" actie.
Tommy moet maar gratis columnpies gaan schrijven voor GS.
Dat is wel het minste wat ie kan doen.
Zolang hij maar niet boos is vanwege het door de neus boren van een prijs dankzij de paniekerige jury kan GS het hem best vragen.
Toch?
Ik blijf me wentelen in onwetendheid, zal wel aan mij leggen, maar ga niet meedoen met dit "de nieuwe kleren van de keizer sprookje" en doen alsof ik begrijp waar het over gaat.
Kunnen we nu eindelijk weer eens iets leuks gaan doen... een links/rechts extreme site aanpakken of iets anders kinderachtigs doch humorvols...
Voor het geval dit alleen uit de koker van Pritt stift komt, de Don Juan uit de werken van Carlos Castaneda zou je waarschijnlijk een perfecte 'sluiper ' vinden....
:) die snelle jongens verkopen maar 1 ding goed dat is zichzelf. Als ze maar grote auto's hebben worden ze nog geloofd ook hahahaaa slim .
*weet weer waarom Preach zo'n rots in de brending is*
@ Tygros & theewatert;
het gaat hier over 008666 uit de archieven van dit stijlloze domein.
leuk verhaaltje ( *ahum) maar geef nou eens concreet aan wat jullie "guerilla marketing" nou precies inhoud.
Haha, erg komisch hoe jullie rondjes om iedereen heen draaien en hun daardoor duizelig en gedesorienteerd achterlaten.
M'n stijlloze rezpect daarvoor !
Maar nou niet weer iedereen gaan bannen die kritiek heeft, daar vergaat me het lachen een beetje van....
Hou ze op het verkeerde been !
@ Auke zie 17:47
Bovendien pesten de kinderen elkaar hier kapot... nieuw hier?
@Jim beam18.02: Volgens mij is dit de eerste en de laatste keer dat wij het roerend met elkaar eens zijn, waar gaat dit over?
Ik weet dat het herfst is, maar de redactie weet toch wel beter dan het bos in te gaan en in het wilde weg paddo's te gaan eten?
ik snap 'm geloof ik niet helemaal. wie schijnt me even bij?
@irri; doe es ff snel wat Google-weetjesonderzoek
Guerilla Marketing? Is dat niet van het boek Jennifer Government van Max Barry..... waarin Nike mensen neerschiet om een gangster imago te krijgen.... tsjah als het zo gaat werken is dat toch een stap naar wereldheerschappij.
Is een complot van de bolsjevieken.
Krijgt reaguurder Pimpim nu ook royalties voor het gebruik van de term Guerrillamarketing?
Ik snap hem al...
www.hpdetijd.nl/cover_images/cover42_t...
Onderste zin. "Kinderen pesten elkaar kapot op Internet."
Knap staaltje stijlloze terreur-marketing.
Ik vond de coke banner wel goed, trekt in ieder geval meteen de aandacht.
Joe Speedboat ging al hard genoeg door de mond op mond reclame, daar had ie jullie niet voor nodig. Leuk om tegen heilige huisjes aan te trappen jongens, maar dit is gewoon een gevalletje van jammer maar helaas, en zoals ik zeg tegen mijn mede-teamgenoten bij een losing streak in een potje CSS: "Don't whine, try harder!"
nou joe speedboot had anders nooit op de 3e plaats gestaan zonder zo'n mislukking!
Arm FHV BBDO. Daar blijft geen reet van over zo. (en dat rijmt) Eerst KPN (en al die andere merken daarvoor)weg. En nu ome John.
Over jullie advertising-inspanningen... tja was het dat coke grapje? Hmmmm. heren, helaas dat wint geen lamp.
Maar mijn zegen hebben jullie uiteraars.
Succes en een tip. kijk eens op www.neilfrench.com of lees de boeken van David Ogilvy en of Bill Bernbach.
Daar kan iedereen altijd wat van leren.
Geenstijl: fair and balanced was het toch? Nu blijkt dus dat al die postjes van jullie over joe speedboat dus gewoon advertenties waren. Geenstijl... waar ben je mee bezig? Niemand neemt jullie nog serieus nu, elke 'scoop' die jullie hebben kan tenslotte wel weer een reclamecampagne voor een of ander product zijn. Daarnaast kun je andere media nooit meer verwijten dat ze geen goede of vooringenomen journalistiek bedrijven, want bij jullie is 'journalistiek', of hoe je het ook wil noemen wat jullie doen, nu helemaal verweven met commercie... Ik vond GeenStijl ooit leuk.
De redactie gedraagt zich als een klein kind wiens lollie is afgepakt. Ga wat nuttigs doen zeurpieten.
Onafhankelijkheid is een puur genot! Niet vergeten!
Als het echt marketing was dan is het wat mij betreft redelijk snel schluss met geenstijl. Ik heb geen enkele behoefte in marketing what so ever. Als het een onvermogen is om toe te geven dat je er naast zat is het wat kinderachtig.
Hou eens op met dat gezeik over die AKO-shit. Het begint tamelijk sneu te worden nu.
Het gaat niet zo lekker he pritt bij talpa...
Oftewel: hoe geven we een 'leuke' draai aan die hele achterlijke berichtgeving over de AKO-literatuurprijs.
Meer een topic voor Gamert...
ALLES KAN KAPOT!
Ik snap dit artikel niet echt?
vraag me toch af met welke jehovah jullie in 1 ruimte hebben gezeten
volgens mij is dit gewoon een poging om die mislukking omtrent die boekenprijs goed te lullen. Beetje jammer GS, gewoon als een vent je verlies nemen zou beter staan.
Zzzzzzzzz...
Wat stijlloos;
Ze zitten overal!
In de greep van (ex-)gereformeerden.
in HP/De Tijd, nu ook bij GS.
Maar waar is dit nou een voorbeeld van? Ik neem aan van reclame voor het boek van D. van Brederode?
Hmmm... en dit komt van de jongens die met nieuwsfeitje wel eens (fifty-fifty) de plank mis slaan?
Brrrr...
Owkeee, dat ging even vaut!
Kan deze reclaame wqel waarderen. :)
adserver.audaxmedia.nl/banners/Cokeban...
3 [9] Joe Speedboot Tommy Wieringa (De Bezige Bij)
---
Valt nog mee stelletje commerciele...
zijn julie van je topic afgelazerd??
Stijlloos!!
Radikaal, die GS GM marketing. Ga meteen een bedrijffie oprichte zodat ik GSGM kan inhure!
Dit is een grapje hoop ik.... het barst al van de reclame en de "cut & paste" nieuwswaardigheden en nou ook nog reclame voor jullie zelf?
Dat Joe Speedboot veel is verkocht?
REAGEER OOK