Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Niemand durft nog vies te praten

je bent lelijk van dichtbijZometeen beslist de rechter-commissaris of de zeven terroristen, die afgelopen vrijdag werden aangehouden, langer mogen worden vastgehouden. Wij gokken op een verlenging van de hechtenis, al zal de verdediging er alles aan doen hard te maken dat hun cliënten niets illegaal hebben gedaan en dat er bovendien excessief geweld is gebruikt tijdens hun aanhouding. Zo zou Samir Azzouz een paar striemen hebben overgehouden toen hij door de BBE bij zijn school tegen de grond werd gedrukt. Een schande nietwaar? Interessante studie volgde meneer overigens. Wellicht dat dat ook de aanwezigheid verklaart van die gasmakers in zijn woning. Maar één ding heeft die Hofstadgroep toch wel voor elkaar gekregen. Sinds de heldendaad van Mohammed Bouyeri durft namelijk niemand meer vies te praten over de islam. Dat is goed! UPDATE:Jermaine Walters blijft nog even 14 dagen vastzitten, over de overige zes wordt vanavond nog een beslissing genomen. Overwerk bij het OM dus. UPDATE 20:00 uur: Mohammed B. een dj? Samir A. een videoartiest...

Reaguursels

Inloggen

Samir en zn maten zijn miezerige mannetjes die gewoon een pak op dr donder motten hebben.En een Kill-squad is nou zo vaak genoemd dat we nu wel genoeg mensen moeten hebben.
Werken we van delfzijl naar beneden of van maastricht naar boven???

janfortune | 19-10-05 | 12:14

ze zijn zo vies dat ik er op schijt

magic mike | 19-10-05 | 11:36

blaas zijn familie maar op..

zakje pinda´s | 18-10-05 | 23:54

Misschien weten ze op zn school wel de juiste oplossing voor Samir.

Hammiehetvarken | 18-10-05 | 22:42

Blaas dat islamietje als nog op, kan bij TNO Delft zo uitgevoerd worden toch?

NahUnd? | 18-10-05 | 12:23

Islam is kaka (net zoals alle andere godsdienst)
-zie je wel dat we dat nog durven :p-

zeveroare | 18-10-05 | 10:48

Hoe groot kan het bord voor je kop zijn?

www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=70724...

"Studenten worden er voortdurend op gewezen hoe zij zichzelf kunnen beschermen tegen besmetting" Dus er schuilde geen gevaar dat Samir een opleiding tot biochemisch (!!) ingenieur volgde........ Ik durf te wedden dat ze tegen Mohammed Atta tijdens vliegles ook gezegd hebben dat hij niet tegen gebouwen aan moest vliegen.... Djezus, nooit meer vrijlaten die Samir...

Carpa | 18-10-05 | 10:19

Nu snap ik het!

Sammi was aan het studeren om bij de EOD te gaan! Dan moet je inderdaad wel het e.e.a. van explosieven afweten en is het logisch dat je zoutzuur en kunstmest in huis hebt (al was het de verkeerde zal kunstmest, beginnersfoutje) En die afscheidsvideo, die was natuurlijk voor als het ooit een keer fout zou gaan.
Sammi is een held! En een lieve jongen, niets mis mee.

Achtertuyn | 18-10-05 | 10:17

Hij heeft al afscheid van z'n familie genomen, dus die zullen hem niet missen... Ligt er niet ergens een 500 ponder die onschadelijk moet worden gemaakt? Komt ie Samiz er toch met een klapper vanaf! ;-)

PisFinger | 18-10-05 | 10:02

Nuh-uh.
Geen euthanasie voor Sammie.
Dan wordt hij een mar-te-laarrrrr
.
Op naar de sociale werkplaats met hem.
Kan hij tussen de andere zwakbegaafden z'n 'studie' vervolmaken.

filter | 18-10-05 | 09:40

Nu meneer Azzouz al een afscheidsvideo heeft gemaakt, kan hij dan niet een handje geholpen worden? Hij was 't toch al van plan dus waarom geen hulpverlening bij de euthanasie?

Achtertuyn | 18-10-05 | 09:32

het kereltje heeft inderdaad een videoboodschap gemaakt wat een gek, of zou hij een andere neuqvriendin zoeken en was de video voor all-you-need-is-love bestemd...

Onderbuik | 18-10-05 | 09:21

Deze geestelijk gestoorde Samir Azzouz is een gek die in staat is om onschuldigen mensen van het leven te beroven voor een geloof van ene Mohammed Pedo die een boekkie heeft uitgegeven de Koran!Gewoon een geheime brigade die dit soort figuren uit de weg ruimt!
Zijn we af van al die peperdure rechtszaken dat is deze mafketel niet waard!

nummertje | 18-10-05 | 09:18

@Ksi-Ziks; Niet alle islamieten zijn gestoord. Jij daarentegen geeft blijk van een verknipte fantasie. Spring jezelf of moet ik je duwen?

troetelallochtoon | 18-10-05 | 08:48

Islamo's gestoord verklaren en ze tegen zichzelf beschermen door ze voordelig in een sanatorium in de Goelag Archipel op te sluiten alwaar ze dagelijks hun mede islamo's moeten wassen met gepasteuriseerde varkensurine lijkt mij ook wat als remedie.

Ksi-Ziks | 18-10-05 | 08:32

Handig zo'n video. Prima, bewijs zat, opbergen die handel.

Tyfus | 18-10-05 | 07:11

@wannabecool Mohammed b. heeft toch de oorlog verklaard aan het Nederlandse volk en hun ondergang gevraagd aan osewiesewosewiesewallah. Fixatie, ik ben gewoon on-topic ! Nou vooruit jij je zin, de Hofstadgroep is een clubje idealisten, ze willen niets met ons te maken hebben maar uitten dat nogal onbeholpen.

Hammiehetvarken | 18-10-05 | 05:36

Dit krijg je nou als je niet genoeg neukt.

Amerikaantje | 18-10-05 | 01:13

Ze hebben een afscheidsvideo van vriend samir............. zegtie dattie een aanslag gaat plegen en neemtie afscheid van zijn familie...........
Stapelbedje voor mo's celletje aub.

Jim Beam | 18-10-05 | 00:47

Oh ja, enne... KANKERKUDTISLAM!!! Zo...

aardappel | 18-10-05 | 00:43

S - P - U - I - T - J - E !!!!!

aardappel | 18-10-05 | 00:39

Hammiehetvarken: Mohamed heeft ons bedreigt nog bevrijd

je lijkt een fixatie te hebben.

wannabecool | 18-10-05 | 00:07

keyword: Yank?

wannabecool | 18-10-05 | 00:05

Ik kan rustig zeggen dat ik de schurft heb aan Mooslims, want ik zit veilig aan de andere kant van de plas.

keyword | 17-10-05 | 23:32

. Kris
Helemaal mee eens, maar een imam van deze tijd waar vindt je die?

Karel kwakbol | 17-10-05 | 23:26

Ha ha... het is gewoon een sukkeltje! Het enige wat hij meeneemt in zijn graf is een strontvlieg, een lelijk outfit en zijn puberale gedrag. Jochie moet een pak billekoek krijgen! Samir Azzouz heeft een verkeerd beeld van zijn geloof gekregen. Het is verstandiger om hem een tijdje te huisvesten bij een imam van deze tijd. Dan krijgt hij weer een normale kijk op de wereld....

Kris | 17-10-05 | 23:17

't is wat

Rabarberke | 17-10-05 | 22:59

elk z'n zeug.

filter | 17-10-05 | 22:50

Ok dan ga ik verder met mijn jaarlijkse reis naar de stad Mekker alwaar het heerlijk geitenneuken is.
. Hammiehetvarken

---
elk zn meug

wannabecool | 17-10-05 | 22:21

Video?, wat een achterlijke cultuur.

gentle giant | 17-10-05 | 21:24

Ok dan ga ik verder met mijn jaarlijkse reis naar de stad Mekker alwaar het heerlijk geitenneuken is.

Hammiehetvarken | 17-10-05 | 21:12

Shit Hammie.. jij bent echt grappig. Lig helemaal dubbel. Magoed dat soort bedreigingen waar jij t over hebt doelde ik dus niet op. Laat maar zitten, beetje vreemde vraag van mij. Mijn excuses.

Wokkel | 17-10-05 | 20:54

@Wokkel
Laatst een boek gelezen waarin ik bedreigd werd met de hel, kokend ijzer in mn gezicht enz, indien ik een pedo uit 600 AD niet wil geloven.

Hammiehetvarken | 17-10-05 | 20:50

amatereuristen.

MAXIMO | 17-10-05 | 20:45

@Framoes
Dat zou mooi zijn.
Zo dom zijn die amateuristen ook wel.....

MAXIMO | 17-10-05 | 20:44

Samir Azouz is het toch? En wat is het toch met die afscheidsboodschappen. Dag papa en mama ik ga mezelf opblazen.
Hoppa, gelijk bewijs genoeg.

Framoes | 17-10-05 | 20:43

Mohammed B. heeft ons allen bedreigd, Wokkel. En de Polen zijn een serieuse bedreiging voor onze werkgelegenheid. Bedoelde je zo iets ? (het was niet telefonisch overigens).

Hammiehetvarken | 17-10-05 | 20:38

Wokkel maar niet je adres posten he, want dan moet je pizza's eten en rivierzand graven!

Pannie | 17-10-05 | 20:37

De hele actie leek mij meer verband te houden met de eerder aangekondigde verstoring. Zonder dollen, dit enge sektarische groepje dat geweld verheerlijkt en reeds een beest heeft voortgebracht moet binnen onze rechtstaat toch uit te schakelen zijn, anders gaan geweld en intimidatie echt heersen. Als je Mein Kampf kan verbieden en het nationaal-socialisme, dan kan je ook een religieuse stroming verbieden met bijbehorende geschriften. Naar mijn mening is het onwil, omdat men de moslims niet wil stigmatiseren, of omdat men gewoon bang is voor de reactie van moslimheethoofden. Het lijkt heel erg op het gebroken geweertje van voor de 2e WO, en dat werkte toen ook niet. Er zijn nu eenmaal echt slechte menschen.

Hammiehetvarken | 17-10-05 | 20:35

@Wokkel
Ik heb wel eens met drie van sukkels ruzie gehad.

bethundered | 17-10-05 | 20:35

Hmm.. laat maar zitten. Beetje lastig om zown vraag hier te stellen :)

Wokkel | 17-10-05 | 20:30

wokkel, ik wou je telefonisch met de dood bedreigen maar je bent allemaal in gesprek...?!

Mick Visstick | 17-10-05 | 20:28

Hehe .. ik doelde op de iets 'serieuzere' bedreigingen ;)

Wokkel | 17-10-05 | 20:27

Wokkel moet ik je kop er even af slaan met die grote muil van je?
ps ;)

Pannie | 17-10-05 | 20:25

@CaptainGrunn
Hoezo "praten" over "geyle wijven"?
Ik ben al voorzien, heb aan 2 handen geen genoeg en sowieso "I don't kiss and tell" hé?.
Klein ontstoken talgkliertje dat je bent...

MAXIMO | 17-10-05 | 20:24

Zijn er hier mensen die zelf wel es het slachtoffer van een bedreiging zijn geweest doordat je bepaalde uitlatingen hebt gedaan?

Wokkel | 17-10-05 | 20:17

Maximo, als je later ouder dan 16 bent dan begrijp je dit ook allemaal. Als je nu dan gewoon even een paar jaartjes wacht dan scheelt dat ons weer een discussie en kunnen we het over geyle wijven hebben. Daarbij Brusselmans heeft toch wel gelijk.

CaptainGrunn | 17-10-05 | 20:14

MAXIMO 17-10-05 @ 20:00
Inderdaad ja.
Ik begreep als erkend moslimscepticus trouwens weinig van deze actie, maar hoor zojuist van zijn 'afscheidsboodschap' op tv, vind het toch gelijk heel wat logischer.

Pannie | 17-10-05 | 20:05

@Pannie
Zo zie je maar hoe snel zoiets zijn eigen leven gaat leiden....

MAXIMO | 17-10-05 | 20:00

Eindelijk een beetje realiteitszin bij de boomknuffelaars ?

Hammiehetvarken | 17-10-05 | 19:59

Hammiehetvarken
Integendeel ze leek er wel achter te staan vreemd genoeg

Pannie | 17-10-05 | 19:56

Wijffie van groenlinks vindt het ongepast ? Is dat mens nu helemaal van de ratten bezeken ?
Ongepast om de Marokkaanse moordenaar van Kievits 2,5 jaar cel te geven (u weet wel, waarbij de Marokkaanse omstanders riepen ga dood, ga dood en daarbij het ambulance personeel zo hinderden dat ie idd dood ging)en een Nederlandse verzetsheld 3 jaar cel voor het plannen van brandstichting zonder slachtoffers. En nu die islamtische kloothommels weer niet veroordeelt krijgen, dat is opzet. Nog maar een oplossing mogelijk: eigen rechter, weg met de islam(-ieten) !!!!!!

Hammiehetvarken | 17-10-05 | 19:46

Met de Islam is niks mis, of in ieder `geval niet meer dan met andere godsdiensten. Met zielige mannetjes zoals Jermaine en z'n holmaatje Samir des te meer. Maar ja wat kun je verwachten van 2 van die peutertjes...

Quadrofoglio | 17-10-05 | 19:43

@Brusselmans.
Oltmans was zijn tijd ver vooruit.....

MAXIMO | 17-10-05 | 19:41

@Pannie
Discriminatie!
Een witte neger is ook mens hoor!?

MAXIMO | 17-10-05 | 19:36

@Black is beautiful
Die bitchen krijsen wel het behang van de muren af. Zeker als je met een burka over je dop binnenkomt.

doktersnuggles | 17-10-05 | 19:29

Pure Rap uit Almere. Als de Hollandse brug de toestroom nu maar houdt.

Don Quichote | 17-10-05 | 19:28

@. doktersnuggles
Je moet je neus ook niet daarvoor gebruiken!

Black is beautiful | 17-10-05 | 19:26

Flyaah jij bent toch niet zo'n witte neger?
Je bent vergeten je adres te geven.

Pannie | 17-10-05 | 19:23

@Black is beautiful
Mee eens. Heb ook eens zo'n berggeit mogen neuqen. Op zijn hondjes vinden ze heerlijk. Jammer dat er bij zulke praktijken altijd zo'n ranzige scheitgeur je neus in dwarrelt.

doktersnuggles | 17-10-05 | 19:23

ik voorspel dat hij gaat ejaculeren in het poepapparaat van de beste man...

doktersnuggles | 17-10-05 | 19:21

@flyaah
Vertel?

bethundered | 17-10-05 | 19:20

houmt = houmr

Don Quichote | 17-10-05 | 19:19

vuile kanker islamitische kankerhoeren jermaine kom je ars eens bij mij in almere brengen zal ik je laten zien wat ik met die kanker moslims doe

flyaah | 17-10-05 | 19:17

@anineP: houmt
*denkt weer eens hardop aan een IQ-test bij registratie*

Don Quichote | 17-10-05 | 19:17

MAXIMO 17-10-05 @ 18:45
Inderdaad, vond ik best wel vreemd.
Ze raakt volgens mij zelf ook gestressed nu van de personeelsbeveiliging.
Ik vond dit maar weer een vreemde actie van de AIVD

Pannie | 17-10-05 | 19:15

@karel k.
Femke H. is ziende blind, blijkbaar verwacht ze dat moslims op haar partij gaan stemmen o.i.d. Misschien moet ze eens goed gebuffeld worden in haar...

Onderbuik | 17-10-05 | 19:13

@pacoloco
Leg eens het goed uit... Wat voor een keutel zit de moslims hier in Nederland dwars. Ik ben heel benieuwd.

bethundered | 17-10-05 | 19:12

Ki hbe ltsaat bahcdet tda wneaner ew zo sijhrvecn moarnekkan the noint knenun lzeen!
Si tad houmr fo neit?

Pannie | 17-10-05 | 19:12

Mosliama's kunnen best lekker zijn hoor. Zie er zo af en toe wel eens eentje waar ik best eens een goed "gesprek" mee zou willen voeren. Weet uit ervaring dat er nix mis mee is! Alleen dat geroep van "Oh Allah, Oh allah," werkt een beetje op mijn zenuwen!

Black is beautiful | 17-10-05 | 18:49

@Karel Kruizenruiker
Ik heb de aflevering ook gezien en jij geeft een verkeerd beeld van wat zij zei.
Zij vond het juist een goede actie en verwacht dan ook dat er voldoende bewijslast is om die gastjes op te pakken......
Moet ik de link plaatsen zodat je het nog een keer tot je kan laten komen?
Je kan dan ook pauzeren en terugspoelen!
Of heeft het geen nut denk je?

MAXIMO | 17-10-05 | 18:45

@. pacoloco
Jou taalstijl komt helemaal niet overeen met die van de echte Maroc's. Dus dan zijn er twee mogelijkheden, je doet of je een Maroc bent maar bent gewoon een klein flikkertje wat een keer in zijn leven grote daden (woorden) wil verrichten of je bent wel een Maroc maar hebt niet erg goed opgelet hoe je vriendjes praten en schrijven. Mag je soms niet meedoen als ze op straat spelen?

Black is beautiful | 17-10-05 | 18:41

Ik hoorde tante Femke afgelopen vrijdag in Nova bij tante Claire kakelen dat de aanhouding van S. Azzouz, niet gepast was in onze samenleving en dat er geen voldoende bewijs was om de Samir en de rest van zijn vriendjes aan te houden... Maar lieve Femke, dat joch is een wandelende tijdbom, het kan lang duren, het kan kort duren,(persoonlijk denk ik dat het niet zo lang meer zal duren) maar dat joch "ontploft" binnenkort met alle gevolgen van dien. Dan is het toch beter om dit zooitje preventief te ruimen... Als ik eerlijk ben Femke, dan vind ik de aanhouding nog erg vriendelijk.. wat mij betreft oppakken en terug sturen naar land van herkomst!

Karel Kruizenruiker | 17-10-05 | 18:39

@Pannie
Mensen mogen toch wonen waar ze willen?
Jij wil toch ook niet dat je gedwongen naast de Tokkies moet wonen?
Ik noem maar een voorbeeld...
Aangezien we het over sociale woningbouw hebben, zou het dus wel mogelijk moeten zijn om te spreiden, ook al ben ik principieel tegen.
Spreiding zou nooit voor de vrije sector mogen gelden natuurlijk....

MAXIMO | 17-10-05 | 18:34

Idd durft niemand meer vies te praten over de islam, in dit land waar je 3 jaar cel krijgt als je je plan om een moskee in de fik te steken (als er geen mensen in zouden zitten) niet hebt uitgevoerd. Samir en consorten worden in hun terreurplannen gesteund door vooraanstaande advocaten als Plasman en Bohler, de Nederlander is gewoon de lul. Daarnaast is het ook erg moeilijk om vies te praten over een religie die van zich zelf al zo smerig is, dat de zwijnen er geen brood van lusten !! Je kan de "profeet" nog geeneens "uitschelden" voor pedofiel, daar dit gewoon het opnoemen van een feit betreft. De aanbeden god (allah) is onovertroffen in zijn sadisme naar ongelovigen toe, valt ook geen eer aan te behalen. islam = Bah !

Hammiehetvarken | 17-10-05 | 18:24

@Zak Chips
Ik wist het!
Je bent gewoon een vies ventje,
jij jaloerse pervert!
En maar stiekum naar die moslima's kijken en ondertussen op GS op de mannen afgeven.....

MAXIMO | 17-10-05 | 18:24

MAXIMO 17-10-05 @ 18:16
De bevolkingssamenstelling in de grote steden had natuurlijk nooit zo extreem mogen verschuiven in zo'n relatief korte tijd.
15 jaar geleden hadden ze al een soort van spreidingsbeleid moeten hanteren, maar als je dat in die tijd opperde was je een uberracist en facist, of niet soms?

Pannie | 17-10-05 | 18:23

@ pronto
Dat hangt natuurlijk ervan af welke Soera er op het lichaam geschilderd is ;)

Zak Chips | 17-10-05 | 18:23

waar smeermiddelen als Assyrische olie onontbeerlijk zijn.
(erg leerzaam allemaal)

krabbezweer en lisdodde, ROFL, hoe kom je er op...

Don Quichote | 17-10-05 | 18:19

@zak Chips, wat is jouw lozing op zo'n moment? small, medium of large??

pronto | 17-10-05 | 18:17

@pacoloco @!7:32
Ik heb altijd gelijk :)
Wil je volgende keer blanke mensen alsjeblieft niet zo over 1 kam scheren aub?
Ik ben namelijk ook leliewit.
-
@Pannie @ 17:33
Dat klinkt een stuk beter.....

MAXIMO | 17-10-05 | 18:16

Als Wilders zo tof wil doen moet ie me 5 miljoen geven, doe ik er wel wat aan. Rijden we effe naar Slovenie voor wat spulletjes en dan lossen we het op.

Onno Thuis | 17-10-05 | 18:11

@ Specht
Het kan nog beter: ik kijk graag pornofilms waarin de vrouwen koranteksten op hun naakte lichaam hebben geschilderd, onderwijl Allah Akbar uitroepend. Hun hoofd bedekt met een burka uiteraard. Hoe opwindend! ;)

Zak Chips | 17-10-05 | 18:09

de Heer blijft mijn herder,... ben alleen nog opzoek naar een heer die een gedegen herder voor pronto wil zijn.

pronto | 17-10-05 | 18:08

@ Don Quichote

Het zal ze niet glad zitten, de Nubiërs onder de kantoorklerken..

Brusselmans | 17-10-05 | 18:03

@Brusselmans
en ik maar denken dat het gebladerte van het Zoniënwoud je transmissie verstoorde.
blijkbaar de gladiolen.

Don Quichote | 17-10-05 | 18:00

haleluja ¿¿??

poepdoos | 17-10-05 | 17:59

-weggejorist-

Specht | 17-10-05 | 17:54

@ Don Quichote

Tussen Godseik en Zelzate luisteren er al gauw een man of drie naar mijn bevindingen, de vorte flikkers..

Brusselmans | 17-10-05 | 17:52

Moslims zijn ook reaguurders.

Boris Borsthaar | 17-10-05 | 17:52

Hij heeft gelijk .. ik hou allang me mond al...

Wokkel | 17-10-05 | 17:52

MAXIMO is gewoon ook een moslim; de zon gaat toch om 17.30 onder?

Zak Chips | 17-10-05 | 17:51

Die tosti is wel verkocht voor 16.000 dollar!
www.vpro.nl/programma/tegenlicht/weblo...

Maximo dicht "de Brusselmannen van deze wereld" wel een ontegenzeggelijke invloed toe wat ik dan weer niet zie...

Don Quichote | 17-10-05 | 17:50

@ Pannie

Of een sero-positieve dwerg met eczeem een voorliefde voor Tendermint kauwgom, je weet het tenslotte gewoon niet..

Brusselmans | 17-10-05 | 17:49

Brusselmans 17-10-05 @ 17:42
Of met zo'n vrouw getrouwd. Of woont nog thuis, kan ook.
Of gewoon honger, zou ook nog kunnen ;)

Pannie | 17-10-05 | 17:45

LOL @ Pannie

Tja, wellicht is Maximo ook een babyboomer die diens opvoeding in de veilige spruitjeslucht van de jaren '50 genoot.

Brusselmans | 17-10-05 | 17:42

@Don Quichotte, rare vorm en veel te duidelijk voor een tostie, of bedoelde je hostie?

pronto | 17-10-05 | 17:41

Brusselmans 17-10-05 @ 17:35
LOL als iemand anders het zo opschrijft zie ik pas weer hoe gruwlijk irritant dat voor sommigen van die linkse cultuurrelativisten hier moet zijn! ;)
Geen woord van gelogen verder.

Pannie | 17-10-05 | 17:38

Goh wat een jaren 50 voorbeeldHollander eigenlijk, die Maximo.
Half zes, geen gezeik, ETEN! ;)

Pannie | 17-10-05 | 17:36

@ Maximo

Nee hoor Pannie snapt 'm uitstekend.

Die doctrine's die jij overal ziet bestaan niet het meest tolerante, gastvrije en relaxte land ter wereld.

Brusselmans | 17-10-05 | 17:35

@maximo: nog niet eten, de zon is nog niet onder...

Onderbuik | 17-10-05 | 17:34

@Pacoloco 17.32, ja ok, nou kruipen we ff in die huid. Doen al die extremistische moslims. Daar heb je ook dat gezeik van.

pronto | 17-10-05 | 17:34

Nu wannabeloco nog er bij, en Kwik, Kwek en Kwak zijn compleet.

gentle giant | 17-10-05 | 17:33

@maximo: de linkse kerk heeft jullie nu genoeg gepamperd, bruine pamper zul je dus bedoelen :-)

Onderbuik | 17-10-05 | 17:33

MAXIMO 17-10-05 @ 17:30
Nee het is natuurlijk ook de schuld van de regeringen de afgelopen 15 jaar natuurlijk.
En van de nuchtere en tolerante Nederlandse volksaard waarschijnlijk.

Pannie | 17-10-05 | 17:33

Zo en nu ga ik eten!!!

MAXIMO | 17-10-05 | 17:33

@ MAXIMO

Ach gut, bang voor het grote boze democratische monster uit het Zuiden?

Wellicht moet je -net als daar- een cordon sanitair bepleitten.

Dat staat tenslotte erg in orde - van bevoegde zijde, nietwaar?- en zal vast bijdragen aan de verhoudingen in Nederland.

Brusselmans | 17-10-05 | 17:33

@Pannie
Nee, je snapt hem dus blijkbaar niet.
Brusselmans denk ik wel....

MAXIMO | 17-10-05 | 17:32

@Pannie, ik zal wel de zoveelste zijn, maar eh, varkensvlees?????

pronto | 17-10-05 | 17:32

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 17:32

@Onderbuik
Nee, bruinhemden zijn niet mijn belang.

MAXIMO | 17-10-05 | 17:31

MAXIMO 17-10-05 @ 17:27
In Nederland heb je helemaal geen Vlaams belang doctrines.
nooit gehad ook.
Dat is namelijk on-Nederlands.
Of doel jij op Wilders met z'n hooguit EEN zeteltje?
In dat geval noem ik je een angstzaaier.

Pannie | 17-10-05 | 17:31

@Pannie
Tuurlijk, zoals gewoonlijk, het is allemaal de schuld van hunnie.....

MAXIMO | 17-10-05 | 17:30

@maximo Vlaams Belang is ook in jóuw belang...

Onderbuik | 17-10-05 | 17:30

HOOOOO Allah heeft weer een bewijs van zijn bestaan achtergelaten klap maar in je handjes o o o wat zijn wij heden blij!!! ;)
www.miraclesofislam.com/meat.shtml

Pannie | 17-10-05 | 17:28

@Brusselmans
En dankzij de Brusselmannen van deze wereld werken Vlaams-Belang doctrine's als olie op een Nederlandse brandhaard.

MAXIMO | 17-10-05 | 17:27

@Maximo, weet een mooi lied voor je, heb er ook jaren in geloofd, helaas niet meer, maar een korte tekst is: Zuipen voor vrede, vrede door zuipen,... van Jovink en die voedbietels ofzo? Komt uit de achterhoek in iedergeval. Maar ja, na een paar avonden in een kroegie ergens achteraf in Amsterdam, waar je werd doodgegooid met dat kerst met tokkies gebeuren, was zuipen voor vrede ook gauw weer van de baan.

maar he, we kunnen wel met zijn allen zuipen voor @picolocogevaldinges. Misschien helpt dat naar meer tolerantie in de maatschappij, precies zoals jp wil.

pronto | 17-10-05 | 17:26

De reden dat dit soort mediageile acties door politie en justitie worden uitgevoerd ligt hem natuurlijk in het feit dat de bevolking daar gevoelig voor is. Enkele jaren geleden is het zelf nadenken en beredeneren onder zware progressieve druk afgeschaft, waarna deze intellectuele processen door de media zijn overgenomen. Zie het als een vorm van outsourcing. Televisieprogramma's als "Robinsons Island", "Big Brother", "Herken de heaumeau", "Neuqen doe je zeau", "GTST", "Hoe schoon is jouw huis?", etc. etc. etc. zijn verworden tot de norm en het geweten van het volk.
Helemaal niet vreemd dus dat ook de politiek en haar overheidsorganen zich door middel van media-optredens tracht te profileren.
Alleen de rechterlijke macht kijkt hier nog met een (pseudo-) wetenschappelijke blik naar en dat resulteert dus ook onherroepelijk in vrijspraken wegens gebrek aan bewijs.
Maar zolang het volk dommer, luier, onachtzamer en onverschilliger wordt, zolang het volk haar waarheden via genoemde beeldbuisbraakvervuiling wenst te vernemen zal dit alleen maar toenemen. Het volk zal krijgen waar het om vraagt en recht op heeft. En na verloop van tijd zal ook de rechterlijke macht bezwijken en zal de scheiding der machten resulteren in de bundeling der machten: die van de media-giganten.

Chiant | 17-10-05 | 17:26

MAXIMO 17-10-05 @ 17:21
Lul niet vent. Als die 'jongetjes' zich de afgelopen 15 jaar niet zo hadden misdragen op straat en hun ouders gewoon een beetje beter hun best hadden gedaan en gewoon wat beter hadden opgelet (en dus niet alleen op het maagdenvlies van hun dochters) hadden wij hier nooit een Fortuyn of Verdonk of Wilders gehad.

Pannie | 17-10-05 | 17:25

@Maximo, de grap is dat Verdonk ook een islamiet is, alleen een geëmancipeerde...

Onderbuik | 17-10-05 | 17:23

@ MAXIMO

Dankzij de MAXIMO's in deze wereld gaan de zelfverkozen muurbloempjes van het schoolplein daar nog eigenhandig in geloven ook.

Brusselmans | 17-10-05 | 17:22

pacoloco 17-10-05 @ 17:15
Ja Pakistan was goed bezig met die El Quaida kopstukken op te pakken, dat geef ik toe.
Ik vind het dan ook allemaal behoorlijk triest wat daar gebeurd, ik snap eerlijk gezegd ook niet dat Allah zoiets toelaat.

Pannie | 17-10-05 | 17:22

Nieuwe Revu, het blad dat altijd bij hoog en laag beweerd heeft NOOIT te betalen voor een interview met wie dan ook.

err_ | 17-10-05 | 17:21

@panaloco en over Afghanistan gesproken, de moslim leider die Afghanistan wilde opbouwen is door Al Qaida (Bin Laden) vermoord, dus echt aardig voor hun eigen broeders zijn ze ook niet.

Onderbuik | 17-10-05 | 17:21

Begrijpt niemand het dan?
Dankzij de Verdownks, TvG's en GW's hebben de pacolaco's van deze wereld een ontzettende haat jegens de blanke Nederlanders welke zich uiteindelijk fysiek zal manifesteren.
Alstublieft, wees lief voor elkaar!

MAXIMO | 17-10-05 | 17:21

Cetero censeo Islamum esse delendam.

Zak Chips | 17-10-05 | 17:20

@pacoloco 17.15 uur, dwing mij niet tot een inkoppertje met je orkanen.

*kijkt ff dom en ineens,...... hahahhahahahhahahahahhahahahhahahahhhha sukkkeeeeeeeeeeeeeeeel"

nee dit is te makkelijk pacoloco is gewoon aan het zieken.

vergeef vorige post van pronto

pronto | 17-10-05 | 17:18

Beetje bibberig handschrift trouwens, die Allah...

Pannie | 17-10-05 | 17:17

-weggejorist-

fuckface | 17-10-05 | 17:17

@ams, gezien de artikelen hier en wereldwijd, zijn die gasten zoals pacoloco én actief op websites, én actief op straat. Zal wel een netwerkorganisatie zijn.Met aflossingsrituelen enzo. Dik aan de speed anders hou je het niet vol. Maar dat vergeten ze dan. Alleen maar denken, van Allah mag het, van Allah mag het, als het maar westers of joods is waar wij ons tegen keren.
*israel is anders wel bang voor iran,en hoe lang denk je dat israel het op deze manier volhoudt.hun tijd komt nog zeker.het is een vervloekte volk.. nog geen 50 jaar geleden werden ze met miljoenen vergast .. maar hebben ze ervan geleerd? ze doen precies hetzelfde met de palestijnen wat maar een paar jaar eerder met hun werd gedaan.. dus het is niets voor niets de meest gehate VOLK!*
Geachte heer pacoloco, was het niet in afghanistan, eh, in 2001, en ook pakistan valt niet buiten de boot, toen het nederlands leger containers met joden moesten ruimen die door die moslimsukkels in de brandende zon voor 40 dagen werden opgesloten? Jullie doen precies hetzelfde als die joden (welliswaar niet vergassen, das veel menselijker dan mensen te laten uitdrogen,.. en toch kom ik ook in de heilige koran tegen: gij zult kwaad niet met kwaad vergelden!
Ben je nog zo zeker van die 72 maagden die beloofd zijn, en denk nou eens dieper na, dit gegeven over die maagden is vast geschreven door een of andere geyle moslim die mohammed aanhing en niet zijn joodse vader Abraham, omdat die Abraham zijn zoon Mohammed in de woestijn zou hebben achtergelaten, die geen geyt voor handen had honderden jaren geleden.!!!!!!
Is om al deze onzin (en persoonlijk geloof ik wel dat er wat is gebeurt in die tijd, waar rook is is vuur, maar de echt waarheid is moeilijk te achterhalen, sorry @ams. maar ben nog bezig om dit uit te dikken.)maar goed, om al deze onzin worden dit soort moorden van de moslim kant als de joodse kant als de christelijke kant, als de katholieke kant, gerechtvaardigd? *gewoon zielig, pronto schudt hoofd en loopt naar koelkast voor een blik bier., sorry geen stijl, ouderwets avondje met saaie en nutteloze pronto reacties.*

pronto | 17-10-05 | 17:16

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 17:15

@. pacoloco

1 woord paco. Atoombom!!

ams | 17-10-05 | 17:14

@brusselmans, leuke foto, misschien kan de redaktie van GS nu eindelijk de foto van die kleuter rechtsboven met dat petje, vervangen?

Onderbuik | 17-10-05 | 17:14

Of was het Aisja..?

Brusselmans | 17-10-05 | 17:14

@pannie
Ik zag laatst ook een hondendrol die dezelfde vorm had.

Karel kwakbol | 17-10-05 | 17:13

Over een uurtje mag ie eten, stijgt z'n bloedsuiker weer een beetje, kan ie weer een beetje nadenken, opgelost, beter dat hij hier z'n agressie kwijtraakt dan op z'n nichtje, ehh... vrouwtje.

gentle giant | 17-10-05 | 17:13

welke font is dat? Ik zie niets.

Don Quichote | 17-10-05 | 17:13

Hee jongens hebben jullie het allerlaatste Islamitische wonder al gezien: Allah heeft z'n eigen naam geschreven, in de wolken!!!
www.miraclesofislam.com/clouds.shtml
Jammer dat het niet boven Pakistan was, dat hadden die Paki's vast wel gewaardeerd daar, in die regen...

Pannie | 17-10-05 | 17:10

Als hun broerders vermeend onrecht wordt aangedaan dan staan de moslims met z'n allen gelijk te brullen. Maar als ze hun broeders moeten helpen bij een ramp of een aardbeving dan geven ze niet thuis en kan het zo verafschuwde westen weer hulp gaan bieden.

Karel kwakbol | 17-10-05 | 17:09

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 17:08


Zou het ook niet eens zijn met de moord op Mohammed Bouyeri & Samir Azzouz, echter zou ik het wel hard toejuichen... & f* hard ook?

Overigens, als de ISLAM morgen dood valt, juich ik daar ook voor & was ik wl van plan om ook me buurt hiervan te informeren, via het ophangen van vlagen, toeteren, en schreeuwen vooral schreewen?. Respectloos omgaan met de nog gelovige.!?!?! Zoals Mr hakbar, het zelf zegt.. Dood aan iedereen die anders is dan jij en niet wil geloven in mij. (lijkt wel een horror)

Maar goed.

Gekken werk, excuses aan de mensen die van deze meningen last hebben, maar ik heb last van de ISLAM & tot nu toe geen excuses gehad.
Tja, kan je zeggen ?Ik was het niet? maar tja, het is jou geloof, ik zeg toch ook niet dat de kruistochten ?the shit waren?..

Bedoel hier dus mee, dat de rest van de ISLAM wel erg stil blijft en er eigenlijk maar weinig zijn, die zien dat hun geloof naar de knoppen word geholpen door deze gasten.

Behalve die enkele ziel met een doek op de dam ?niet in naam van mij ISLAM?. <= Maar Waar is de rest van de wel goed willede moslims dan, waarom lopen jullie niet in een stille toch, geregeld door jullie zelf, leek mij er eigenlijk op dat er de laatste tijd genoeg zwarte dagen zijn, voor de mensheid en ook de MOSLIMS hierover een wat anders moeten laten horen dan ?wie met vuurspeelt? Goed de rest van het spreek woord kwam de knul niet uit, zeker niet zitten opletten tijdens koran les?

Zuigt gewoon, ruzie maken om iets wat niet bestaat is stom, en dus is ruzie maken over de ISLAM stom.

Ja, ja, er zijn nog meer landen/geloven met de zelfde strekking, niet het zelfde = DOOD. En die juig ik dus ook de dood toe.

szol2001 | 17-10-05 | 17:07

@Pannie 17:02, die aardbeving is onderdeel van de grote joodse samenzwering, dat had je niet mogen verraden..:))

Blue Snowball | 17-10-05 | 17:07

@pacaloco jij vindt spugen misschien heel stoer, maar een normaal mens vind het in het algemeen gewoon vies, en in het gunstigeste geval kinderachtig.
En je zei dat jullie elkaar in de groep dekken, hoe moet ik me dat voorstellen, te lui om te rukken, of gewoon homo?

Onderbuik | 17-10-05 | 17:06

@Ksiniks
Ik ken geen anderen (en die wil ik ook niet kennen). Ze schrijven bovendien 'hij betaalt', anders dan jij, met een t. Schijnt een doelstelling te zijn van het basisonderwijs.

Der Icebear | 17-10-05 | 17:04

@pacodwaas
Als Israël echt bang is van Iran, Nuken ze de hele boel plat van Bagdad tot Teheran en als iemand ze mond opendoet gaat die zwarte kei ook down.
Je dacht toch niet dat onze Jiddische vrinden zich na Wo2 nog bang lieten maken. Pre-emptive strike is een jiddische term!

ams | 17-10-05 | 17:04

@Pannie;
of ze beginnen een racecompetetie (is die sheik wel moslim?)

Don Quichote | 17-10-05 | 17:03

Hey Pacaloco... ik heb een idee;
Waarom neem je niet een enkeltje Damascus om jezelf aan te sluiten bij de Jihad in Irak? (of mag dat niet van je mamma?)
Als je de Amerikaanse honden dan verslagen hebt kun je samen met je broeders Palestina bevrijden. Allah wil vast dat je de zionisten aanpakt.

Heb ik je al verteld dat ik een jood ben?
Mijn vriendje Amerika heb ik al in mijn zak. En samen met Job Cohen lobby ik ook al een heel end weg richting Den Haag.

Zeemo | 17-10-05 | 17:03

. pacoloco 17-10-05 @ 16:58
Hehehe droom maar lekker door.. ;)
Iran daar komt trouwens een enornme aardbeving op 2e kerstdag, wist je dat nog niet?

Pannie | 17-10-05 | 17:02

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 17:02

Het JanMolendijk&#8482;filter is weer eens stuk, zo te zien?

Brusselmans | 17-10-05 | 17:02

@ ams
Ik heb liever dat Pacoloco z'n haatdragende teksten kan blijven versprijden, zodat de linkse softies kunnen zien hoe een gemiddelde moslim denkt.

Zak Chips | 17-10-05 | 17:02

@pronto

Maar het houdt je wel van de straat!

ams | 17-10-05 | 17:00

ams 17-10-05 @ 16:53
Tsja die Arabs DIE een beetje van dat Amerikaanse oliegeld in hun zak hebben daar geven hun geld liever uit aan blonde hoeren en andere Westerse decadentie, zo stelt iedere moslim weer z'n eigen prioriteiten blijkbaar.
Die Arafat had ook al zo'n lekker vrouwtje trouwens.

Pannie | 17-10-05 | 17:00

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 16:58

@pacolo, gigakneus, (wees er trots op, zo'n kneus heb ik zelden ontmoet,) zeemo..*doen jullie maar alsof.hou je zelf voor de gek,en ik ken genoeg allochtonen die het wel goed voor elkaar hebben en en ondernemers zijn met 6 series en hetzelfde denken.. stelletje hypocrieten!*
hahhahahhah ja precies, gelukkige bmw rijders die criminele gasten met die 6-series. Stelletje sukkels zijn jullie en hoe jullie je nu gedragen, en dat moorden, Allah schaamt zich diep voor dat soort activiteiten (als ie bestaat he, want dat weten we ook nog niet zeker, vraag maar aan @ams.). Jullie Allah, Die zit nu hoofdschuddend toe te kijken en die 72 maagden gooit die volgende week in de aanbieding bij de Edah. Tjonge jonge wat ben jij een kneus zeg. Of je zit gewoon te fokken om dit soort reacties te krijgen en ligt nu in een deuk met je maatjes,(pubertjes met puisten en een blikje amstel malt in de hand) want jij bent stoer om dit te durven schrijven op Geen Stijl, of je bent gewoon een zielige puisterige kneus met een dikke druipert. Bah, hangjas.

pronto | 17-10-05 | 16:56

@pacoloco.
Jij bent stoer.
Zielige arabieren die altijd beginnen te mekkeren over de zionistische samenzwering om de Islam te vernietigen.
Hou toch gewoon je bek, want je maakt jezelf alleen maar belachelijk puber.

Zoals ik al eerder gezegd heb. We houden 'jullie' in een waan.
Maar als echt de pleuris uitbreekt dan zijn we in een weekje ofzo met 'julie' klaar.

Zeemo | 17-10-05 | 16:56

Ksi-Ziks 17-10-05 @ 16:49
Niet lullen want Turken bv. zijn hardwerkende ondernemers.

Pannie | 17-10-05 | 16:54

@Pannie 16.48
enige goeie antwoord

ams | 17-10-05 | 16:53

Die kneusen weten zelf niet eens wat de ware islam inhoud, eending weet ik wel zij zitten er goed naast, en ze verpesten het voor een helehoop goede moslims hier in nederland, en nederland zal nooit een moslim staat worden

Redneck | 17-10-05 | 16:53

Rita is nog maar het begin.

Pannie | 17-10-05 | 16:53

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 16:51

Israel en de Palestijnen, dat noem ik nou humor!
Net als Tweety het vogeltje en Sylvester de kat, die kan het ook nooit winnen.

Pannie | 17-10-05 | 16:51

Kent iemand een marrokkaanse ondernemer die netjes zijn of haar belasting betaald en geen ilegalen en zwartwerkers in dienst heeft, die zich openlijk schaamt voor het vele schorum met een marokkaanse achtergrond, noem hem of haar, dan maken wij van hem of haar de echte held of heldin van Medeland.
.
Ik ken alleen allochtone ondernemers die er een eer in stellen om zoveel als mogelijk te stelen van die domme nette belastingbetalende Hollanders, die zo nodig de zelfverkozen werkeloosheid van allochtonen willen blijven subsidieren.

Ksi-Ziks | 17-10-05 | 16:49

pacoloco 17-10-05 @ 16:41
Nee helaas niet maar ik vind het wel grandioos gaaf hoe zo'n klein handjevol Joden keer op keer de Arabische wereld op een verschrikkelijke manier vernederd en op hun knieen krijgt, het lijkt wel een slapstick daar ;)

Pannie | 17-10-05 | 16:48

@KaiserSoza
Nog een gezegde dat we toch wel in acht moeten nemen in Nederland;

Never underestimate the power of dumb people in large numbers.

Zeemo | 17-10-05 | 16:48

Hé pacoloco, jij begrijpt volgens mij nog niet helemaal hoe het hier in Nederland werkt.
Wij respecteren iedereen, wat hij ook geloofd en oftie nou homo of hetero is dat maakt allemaal niets uit. Als je het daarom hier niet naar je zin hebt ga je toch weg? Dan wil je hier toch niet meer blijven? Wie houdt je tegen? Ik? De mensen op GS? Rita Verdonk?
Nee, niemand.

Je kunt gaan.

Ga dan!

Oh, je wilt ineens toch blijven?

Misschien is het hier zo slecht nog niet?

creatyfuslijer | 17-10-05 | 16:46

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 16:46

@KaiserSoza
gezien zijn reactie van 16:41 al helemaal geen joodse humor;)

Blue Snowball | 17-10-05 | 16:46

@Zeemo 17-10-05 @ 16:40

Met aan in hoge mate grenzende waarschijnlijkheid niet, evenals het begrip humor.

KaiserSoza | 17-10-05 | 16:43

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 16:41

@ pacoloco
Ik kom wel verder dan geitenneuker. Weet je wat de Engelsen deden met lastige moslims in Sudan in de 19de eeuw? Die werden opgehangen in een varkenshuid. Het was toen snel over met de zelfmoordaanslagen. Dat zouden ze nu onmiddelijk opnieuw moeten doen. Wat zal ik genieten als ik jouw rottende karkas in een varkenshuid zie bungelen, en al die extremisten met jou. Leve het varken!

Zak Chips | 17-10-05 | 16:41

Kaiser
"Maagdenvlieshersteloperatieartsenpraktijk!"

Een goudmijn trouwens met al die losgeslagen moslimmeisjes van tegenwoordig, ik ken wat van die Joodse artsen, die lachen zich helemaal kapot.

Pannie | 17-10-05 | 16:41

Beetje jennen en stoken is altijd leuk hehehehe.
(wel es gehoord van 'Sarcasme' pacoloco)

Zeemo | 17-10-05 | 16:40

Damn! Islam uiteraard...

creatyfuslijer | 17-10-05 | 16:40

Drugsdealen is geen onderneming pacoloco.
De enigste succesvolle allochtoon in een nieuwe 7-serie die ik ooit gezien is was een bekende voetballer uit nigeria.
En geen pooier bak BMW 7 serie uit 1991 met nep M velgen waarnaar jij aspireert.

Zeemo | 17-10-05 | 16:38

De isam is vies.

creatyfuslijer | 17-10-05 | 16:38

@Pannie 17-10-05 @ 16:31

" maagdenvlieshersteloperatieartsen "

12x woordwaarde.

KaiserSoza | 17-10-05 | 16:37

@pacoloco 17-10-05 @ 16:26

"en mohammed b had trouwens theo ook bespuugd toen hij hem afslachtte,die varken!"

Juist, ja, die varken. Huiswerk af?

KaiserSoza | 17-10-05 | 16:36

Een Marokkaanse ondernemer?
In heel Rotterdam zitten er volgens mij maar 2.
Zijn dan ook gelijk zo'n beetje de beste viszaken van de stad, dat geef ik toe.
Maarja die komen dan ook niet uit de bergen.

Pannie | 17-10-05 | 16:34

@. pacoloco
Is spugen stoer ofzo in de islam? Krijg je daar bonusmaagden voor? Volgens mij ben je dan lager dan een varken! Of nee als je spuugt ben je een varken!

ams | 17-10-05 | 16:33

Als er toch een God bestaat, dan moet het Bassie zijn! En die kan zomaar de Plaaggeest op je afsturen, Pacoloco. Pas maar op naarling!

St-Eenmans | 17-10-05 | 16:32

Ik zie steeds vaker Marokkaanse meisjes die voor Antillianen vallen, heel grappig.
Kijk maar eens in het fietsenhok van een willekeurige VMBO school.
Die jongens zijn stoerder, kleden zich beter, en weten WEL hoe ze met vrouwen om moeten gaan.
Een goudmijn voor de maagdenvlieshersteloperatieartsen (mooi woord!)
Dat zijn trouwens vrijwel altijd Joden.

Pannie | 17-10-05 | 16:31

@pacoloco

Begrijp ik goed dat jij de LAFFE moord op Theo goedkeurd?

kozze | 17-10-05 | 16:31

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 16:30

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 16:26

@pacoloco;

Met datzelfde groepje sta jij (als je volwassen bent) lekker voor de deur bij de sociale dienst je hand op te houden.
Om daarna weer terug te gaan naar je krotwoning in je achterstandswijkje
Omdat je altijd zo stoer was....

Denk je nou echt dat de nederlanders zich druk maken om groepjes scootermarrokanen die af en toe een oud vrouwtje beroven en wat autoradio's gappen en onze kinderen intimideren op het schoolplein?!? Nee.
We doen maar alsof... Noem het maar een beetje 'stoken'

'Jullie' (want zo generaliseer jezelf) worden door je eigen mentalitiet dom en arm gehouden.
Ondertussen leven wij mooi verder in onze 'blanke' nieuwbouw wijken met onze nieuwe 5 series on de reet en 4 maal vakantie per jaar etc etc.

Knowledge is real power and money. Maar je te dom om dat te begrijpen (gelukkig maar).

Zeemo | 17-10-05 | 16:26

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 16:24

@pacoloco, en?...... tijdens het schrijven,..... kreeg je een stijve plassert??????

pronto | 17-10-05 | 16:16

@pacoloco 17-10-05 @ 16:09 Nou poe poe en dat is iets om trots op te zijn he pacoloco. Tss en nu weer aan je huiswerk, vort!

Carpa | 17-10-05 | 16:14

@vanderF van mij mag het. Ik zit ook nog ff te schuiven met Fred Emmer,... zou ook een elfje kunnen zijn. Hij heeft van die puntoortjes.

pronto | 17-10-05 | 16:13

Dank je, Zeemo!

"desnoods wordt er ook gespuugt."

Hè, wat onsmakelijk!

Peter Breedveld | 17-10-05 | 16:13

@pacoloco 17-10-05 @ 16:09

En nou we toch bezig zijn, ga jij es effe lekker helemaal langzaam deaud. Opzouten naar Maroc.nl, ezelneuqert.

KaiserSoza | 17-10-05 | 16:12

@. pacoloco
wel eens een moslim in z'm eentje gezien? Precies dat komt niet voor, dus ik bedenk me idd wel 2x om een groepje potentiële terroristen op hun intelligentie te wijzen

ams | 17-10-05 | 16:12

@Frank Es
zelf VVD gestemd?

ams | 17-10-05 | 16:10

@Frank Es 17-10-05 @ 16:05

Zeg ga jij es effe lekker op Stormfront stoom afblazen, dit is de tweede keer dat je dit post, heb je de hele dag voor moete tiepen zeker, lutser. Met je "ik reageer toch niet op jullie links gezwets", nou ik interesseer me geen reet voor wat zo'n amoebe als jij vind, get a life.

KaiserSoza | 17-10-05 | 16:09

-weggejorist-

pacoloco | 17-10-05 | 16:09

-weggejorist-

zinloosgekweld | 17-10-05 | 16:08

Frank Es goe pizzed ...

kozze | 17-10-05 | 16:06

-weggejorist-

Frank Es | 17-10-05 | 16:05

@Pronto,
mag ik Verdonk ook verhuizen van elfje naar spook of duivel?
Of ben ik nu weer kwetsend, stigmatserend en ongenuanceerd?

vander F | 17-10-05 | 15:57

vander F bestaat louter en alleen in het GeenStijl universum....;)

vander F | 17-10-05 | 15:50

@pronto: En daar hebben we de eerste religieuze splitsing te pakken... Laat de eenhoorn-Jihad beginnen! :)

@Brusselmans: Het zal mij ook aan mijn reet roesten of er wel of geen god is. Het probleem is echter dat gelovigen het doen en laten van ongelovigen willen dicteren. Leven en laten leven komt in het woordenboek van reli's niet voor.

JackRandom | 17-10-05 | 15:50

@mezelf: 't kan ook schapen zijn geweest?!

millhill | 17-10-05 | 15:47

@van der F:
Er zijn wel spoken: burkadraagsters
Er zijn wel kabouters: zie bijv. Fred Emmer,of die gast van cirus Renz
Er zijn wel elfjes: Zie Rita Verdonk
Er is wel een duivel: ooit in een lekkere geyle sm kelder geweest?

pronto | 17-10-05 | 15:46

God had na het scheppen van de wereld 2 dagen ipv 1 dag vrij moeten nemen, dan was dit weekendgelul geweest en had iedereen er vrede mee.

millhill | 17-10-05 | 15:45

aaah da's een aardige, ik maak me er niet druk over, religieuzen maken zich er druk over. ik zeg alleen maar dat ze dom zijn. That's all.

tegen mensen die een wetenschappelijke aanname als deze niet voldoende vinden zeg ik: 'pas op dat je niet van de wereld avalt als je gaat varen!'

ams | 17-10-05 | 15:45

vander F is er niet :-)

Onderbuik | 17-10-05 | 15:43

@jackRandom, een eenhoorn is niet roze, lees maar in het heilige geschrift van de gebroeders Grimm.!

pronto | 17-10-05 | 15:42

Altijd gedacht dat God een lesbische negerin was.

skcus-idlA | 17-10-05 | 15:42


Hou nou op over god.
Dat gedoe om te bewijzen dat iets er niet is is toch onzin.
En naar welke god(en) gaan we dan zoeken?
Allah, Jaweh, Brahma, Shiva, Wodan een zooitje bosgoden, Ra, Afrodite, Zeus, Anubis, Minerva, Mars, Viracocha, Inti en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Daarbij beweer ik niet dat er geen god is.
Er is geen God, heeft niets met geloof te maken.
Net als;
Er zijn geen spoken,
er zijn geen kabouters,
er zijn geen elfjes,
er is geen duivel.
En nou hou ik erover op.

vander F | 17-10-05 | 15:41

@ Jack

Ik heb altijd begrepen dat het een wit, bloeddorstig konijn was.

Enfin, het is niet zo heel belangrijk of God nu wel of niet bestaat zolang aanhangers van beide theorieen elkaar daarvoor maar belachelijk kunnen blijven maken.

Brusselmans | 17-10-05 | 15:41

*hangt ams een bordje om zijn nek 'Don't feed the troll.'*

JackRandom | 17-10-05 | 15:39

LOL Jack!

Don Quichote | 17-10-05 | 15:39

god, allah, ze bestaan allemaal niet. Er is maar 1 opperwezen, en en dat is de onzichtbare roze eenhoorn. En je kan wel zeggen dat 'ie niet bestaat, maar hij is onzichtbaar en daarom bestaat 'ie wel.

JackRandom | 17-10-05 | 15:38

@ams
Wat maak je druk over wel god/niet god. Kom eerst eens met een definitie met wat je eigenlijk onder god verstaat. Voor de een is god een almacht, voor een ander een natuurkracht, voor weer een ander een these. Wat moet je nou.

Nelis | 17-10-05 | 15:37

@ams
dan nog blijft het een wetenschappelijke aanname en geen bewijsbaar feit... eindeloze discussie.

Don Quichote | 17-10-05 | 15:36

@Pyro, hoe laat eet je dan? of laat je je lapjes altijd een lange tijd sudderen?

pronto | 17-10-05 | 15:35

Ik ga mijn varkenslapjes braden...

~Pyro~ | 17-10-05 | 15:33

@. Don Quichote
het ontbreken van bewijs is in de wetenschap over het algemeen dus juist wél het bewijs om aan te tonen dat iets niet bestaat!

ams | 17-10-05 | 15:33

@ams, hahahhahaha jij bent er voor jezelf uit ja. Is goed. En wat ik wil? Ik wil alleen maar, laat die lui die wel in een God geloven in hun waarde en doe niet zo je best om het tegendeel te willen bewijzen. Die wetenschappelijke bewijzen van je,.. die zijn net zo niet te traceren dan de wetenschappelijke bewijzen over bijna dood ervaringen, het bestaan van geesten (dmv infrarood opnames, evp-opnames waar dingen worden gezegd dat er wel een God zou zijn en ga zo maar door.) Jij weet toch altijd wel weer iets te vinden wat aantoont dat het niet waar is, en andersom weten die parapsygologen het ook wel weer aan te tonen dat jouw bewijs ook zijn gaten heeft.
Ik ga hier niet met allerlei wetenswaardigheden e.d. aankomen die puur uit de theologie en archeologie komen, omdat dit simpel weg geen web-site voor is. Mocht je je eigen bewijzen nog harder willen maken, ga je eens zoeken op internet bij evp-voices e.d. Bezoek eens zulke sites. Mocht je daar geen zin in hebben, van mij mag jij gelijk hebben hoor.

pronto | 17-10-05 | 15:32

Als die gasten telkens wegens "onvoldoende bewijs" vrij komen kan ik het niet gek vinden als "het volk" op een gegeven moment het recht in eigen hand neemt. Niet dat ik het daar mee eens ben, sterker, ik maak me er ernstige zorgen om. Kijk niet gek op dat het volgende nieuwsbericht is dat een doorgeflipte Kees O. de broertjes Jason en Germaine, en Samir een beetje perforeerd met een Walter, en dan staat iedereen weer op de achterpoten van goh hoe heeft het zover kunnen komen. Dit soort problemen lossen zichzelf op, goedschiks of kwaadschiks. Het word tijd dat de overheid dat inziet en er nou écht eens iets aan gaat doen. Ik ben echt niet zwaarmoedig maar Bosnië is niet gek veel extremer dan de situatie in Nederland!

MrASCII | 17-10-05 | 15:31

@Onderbuik en Lodewijkje
God bestaat niet (vpro)

Als er in dit programma niet onomstotelijk is komen vast te staan dat god niet bestaat, weet ik het niet meer.

Bovendien zijn reli's begonnen met het beweren dat er een god is. Dat alles is gebaseerd op verhalen die ze worden ingefluisterd sinds geboorte. Ik zou zeggen: als dat genoeg is voor een reli om te geloven zijn ze nog stommer dan ik dacht. En het bewijs dat er geen god is, is natuurlijk al geleverd doordat je niet kan bewijzen dat ie r wel is.

Ik twijfel ernstig aan intelligentie van gelovigen, volgens mij moeten die mensen ook nadenken bij het ademhalen!

ams | 17-10-05 | 15:30

@ams:
wetenschappelijk aangetoont?
De wetenschap bewijst aan de hand van feiten, het feit dat feiten omtrent de aanwezigheid van een God ontbreken kan dus nooit leiden tot een wetenschappelijke bewijs dat een God niet zou kunnen bestaan.

Don Quichote | 17-10-05 | 15:29

zet er dan een foto van donner neer ofzo, die heeft ze toch maar mooi voor een paar dagen achter de tralies gekregen.

Onderbuik | 17-10-05 | 15:27

en waarom kan die foto van die wannabee terrorist niet gewoon weg?

Onderbuik | 17-10-05 | 15:26

@ams Jij gelooft dat er geen god is, zo maar iets beweren zoals jij doet, vind ik nogal ongeloofwaardig overigens...

Onderbuik | 17-10-05 | 15:24

het probleem is - net zo min als je kunt bewijzen dat er een god is, kun je ook niet bewijzen dat er GEEN god is.... Stelletje slimmeriken.

Nee, ben net zo min atheist als ik zwarte kousen draag.

ik zou zeggen: paar jaartjes tbs met die lui.

Lodewijkje | 17-10-05 | 15:24

@pronto 15.18

en daarom wordt het hoog tijd al die overbodige oubollige religies te verbieden en met z'n allen in vrede voort te leven! Religie = Moord!

ams | 17-10-05 | 15:24

Afijn, waar hadden we het eigenlijk over.
Oja, we durven niet meer vies te praten over de Islam.....
Hebben die gasten geen internet?
Of bezoeken ze alleen vrome blije Mohammed sites?

vander F | 17-10-05 | 15:22

@pronto
We komen er niet uit? Geef mij eens 1 aanwijzing waaruit ik kan opmaken dat er een god zou moeten bestaan. Ik kan je er een heleboel geven dat er geen god is. Sterker nog er is wetenscappelijk aangetoond dat er geenn god bestaat. Wat wil je nou? We zijn er allang uit. Ik heb gelijk en jij niet.

ams | 17-10-05 | 15:22

@brutus: Ik zie meer haat, angst en onbegrip verspreid worden in de regels van GS dan door dat clubje idioten waar iedereen schijnbaar voor in z'n broek poept.

Tyfus | 17-10-05 | 15:21

geen shalom meer voor mij - aanpakken die honden.
Voortaan onder: Jihad

shalom | 17-10-05 | 15:20

@van der F 15.09 precies, jij jouw mening anderen het zijne/hare, tenzij iemand (zoals bin laden, mohammed b.,yasar, bush e.d.) zich door hun geloof gaan uiten in moorden dan zegt dat alleen maar, zij gebruiken een geloof om hun daden te rechtvaardigen (voor zichzelf uiteraard)

pronto | 17-10-05 | 15:18

Ze staan weer 'barking up the wrong tree'.
Jullie slaan allemaal de plank volkomen mis, zien jullie dan niet dat het de Angels zijn die misbruikt worden door grootindustrieel Mellechers, die, geleid door hardcore Bridge fanaten zijn maandelijke payment aan de Bridge foundation niet meer kon maken, vandaar dat nu maanden, wat zeg ik, jaren later, die ripdeal in het water gevallen was, met de Nomads en de Caribean Brothers ( waarvan er dus een stevige banden onderhield met de close vriendenkring van Mellechers (hint: 300kg)

Ik bedoel maar, waar hebben we de AIVD, het Justicieel apparaat en de pliesie nog eigenlijk nog voor nodig?

KaiserSoza | 17-10-05 | 15:18

@wannabecool

Aan de dodelijke slachtoffers van de Angels is over het algemeen niet zo veel verloren, dat is meestal toch geteisem, hoewel ik het voor de slachtoffers van vrouwenhandel vreselijk vind. De schade waarop ik doel is niet zo zeer de economische schade die de Angels misschien aanrichten, maar de schade die door losers als o.a. Samir wordt aangeicht. En dat is haat en angst die gezaaid wordt, en die schade is net wat even ernstiger...

brutus68 | 17-10-05 | 15:18

@Onderbuik

omdat je stelt dat ik me van alles wijs laat maken, terwijl er dus géén god is. je liegt zelfs 2 x!

ams | 17-10-05 | 15:15

@ Pharos

Dank je, jij ook nog een goede middag toegewenst.
Ik heb net mijn proefverlof erop zitten, dus nu kan ik de maatschappij weer aan ;)
Maar, waar wringt de schoen nu precies? Met welk stukje uit mijn betoog kan je niet leven?
Reaguurt wat makkelijker!

pietje precies | 17-10-05 | 15:13

brutus68: ik denk dat de schade door drugshandel, wapenhandel, vrouwenhandel, afpersing etc etc veel groter is dan de schade die deze sukkeltjes ons toe kunnen dienen. Het aantal slachtoffers van de praktijken van de Hells Angels zou wel eens enorm kunnen zijn.

wannabecool | 17-10-05 | 15:12

@ams, nee van der F liegt.

En zo zie je maar weer, we krijgen er toch nooit tastbaar antwoord op of er nu wel of geen god is, of er nu wel of geen leven na de dood is. Hier kun je niet over discusieren. Laat een ieder blij zijn met wat ie gelooft

Daarom vind ik het ook zo belachelijk van die al die geloven op aarde. Iedereen denkt dat zij het bij het juiste einde heeft. Ik vraag het me elke keer weer af als ik in de kerk ben met een uitvaart. (Verschillende kerken met verschil onderling van geloof)
Heb alleen persoonlijke afkeer tegen bepaalde preken en nu op dit moment met dat gezeik van die moslim's en dat geblaat over maagden en martelaren. Net zo goed als dat gezeik van die joden over het land dat is ingepikt door derden terwijl God hen dat beloofd had.
Domme derderangs knulletjes zoals die jeremy waar dit overgaat die aanbeden wordt in almere, gewoon te triest voor woorden. Dus ik zeg niet islam is vies of klote of gestoord, nee mensjes met de denkwijze van die Jeremy, of Mohammed B. en alle aankomende gestoorden die ons bekend zullen worden om deze reden, ziek, ziek, ziek, ziek.
En dan die opleiding die die Samir A. zou volgen, iq zegt niets. Die lui die goed en vlot dingen uit boekjes in hun kop kunnen stampen zijn per definitie niet intelligent in het dagelijks leven. Nee dan kunnen zij zelfs oerstom zijn. Een blo-leerling zou zoiets beter kunnen relativeren als het om samenleving gaat.

pronto | 17-10-05 | 15:12

Het valt me op dat als er ergens een conflict is op deze wereld, dat de kans groot is dat aan een van de twee kanten moslim fundies staan. Dat geeft toch wel te denken.

morph | 17-10-05 | 15:10

In het vorige topic zag ik een interessante post van vander F die zich afvraagt welke van de 2 groepen als 1ste vrij op straat staat....
De HA met de gevonden wapens of de Hofstadgroep zonder gevonden wapens?
Tijd voor een nieuwe poll zou ik zeggen.......
@brutus68
Ik denk dat je je daarin vergist.
De HA hebben groot gedeelte van de criminele sector hier in NL in handen.
Zij ontwrichten de maatschappij ook met drugs, vrouwenhandel en moord en doodslag.....

MAXIMO | 17-10-05 | 15:10

Er is geen God, dus valt er ook niks wijs te maken.
Er zijn ook geen elfjes, maar daar zijn sommige mensen het ongetwijfeld ook niet mee eens.
Geen probleem, ieder z'n waan, zolang ik maar niet -op straffe van- aan die flauwekul wordt onderworpen.

vander F | 17-10-05 | 15:09

@Pietje Precies
Laat je ff nakijken man! Je lult al net zo uit je nek als die geytenneuqende imams die vanaf het tapijt de haat prediken.
"als er een linkse regering aan de macht komt, dan..."
Je bent ècht niet goed bij je hoofd.
En mafkezen als jíj mogen wel los rondlopen?!

Pharos | 17-10-05 | 15:09

@wannabecool 17-10-05 @ 14:50
Nee, he? Het Orakel heeft gesproken, kom op zeg, denk nou even na voordat je post.

Wat je nu zegt raakt kant noch wal.

KaiserSoza | 17-10-05 | 15:09

@ams waarom lieg ik volgens jou?

Overigens denk ik, om even op het onderwerp terug te komen, dat die 7 jongens (1 meisje) die opgepakt zijn, gewoon pubers zijn. Maar ja misschien zijn ze geschikt als oefenmateriaal voor de aivd e.d., voordat de échte terroristen in beeld komen.

Onderbuik | 17-10-05 | 15:08

@Pharos: koran op de molen?

zakje pinda´s | 17-10-05 | 15:07

stel nou voor het gemak eens dat er geen god is. Is dan alles niet veel makkelijker te verklaren? Precies, geen god dus! Anders had Ajax wel gewonnen zaterdag!

ams | 17-10-05 | 15:06

@wannabecool

Hells Angels veroorzaken geen sociale onrust, clowns als Samir A. en z'n vriendjes wel. En dat gelul over de AIVD, denk niet echt dat Samir wordt gebruikt door ze, maar eerder dat ze totaal niet weten hoe ze een en ander onder controle moeten krijgen.

brutus68 | 17-10-05 | 15:06

Stel dat er een god is, dan hebben we het over een gruwelijke sadist, en geen zinnig mens zou iets te maken met hem willen hebben.

Levereter | 17-10-05 | 15:04

Ja hoor, stink er allemaal maar weer in. Hoezo, "koren op de molen", hmmm?
Hoe dan ook, de quotes in dat NRC-stukje betekenen wel de totále afgang van die Jermaine W., want hij geeft dus toe dat het hem gewoon om geld en roem te doen is.
Waar is dat heilige geloof nu ineens, brave sukkel?

Pharos | 17-10-05 | 15:03

@ Draaitafel Demagoog

Dat bedoel ik nou.... Ik ben een rascist. Ik meen toch niets negatiefs over een bepaald ras gezegd te hebben, alleen dat ik het nou niet bepaald op heb met hoe zich heden ten dage de Islam in Nederland manifesteert.
Ik betoog dus dat iedereen (ongeacht ras/religie etc) dezelfde rechten heeft.
Wat is daar rascistisch aan???
Ook jij mag wat mij betreft roepen/schrijven etc. wat jij vind.
De vrije pers en het vrije woord zijn nu eenmaal verworvenheden (evenals de rechststaat) waar ik 100% achter sta, maar leg mij nu maar eens uit waarom bij mij de angst zou regeren.
De enige angst die ik heb is dus dat de rechtsstaat wordt aangetast!

pietje precies | 17-10-05 | 15:02

De Islam stinkt naar poep!!

Brusselmans | 17-10-05 | 15:02

@Onderbuik
je liegt

ams | 17-10-05 | 15:01

. KaiserSoza

Dank dank dank voor 't 'studiebericht', ik zag alleen iets over bootjes en woonhuizen....

Lepo | 17-10-05 | 15:01

@pronto Er is een God. En atheisten laten zich van alles wijsmaken, alleen ze (h)erkennen het niet.

Onderbuik | 17-10-05 | 15:01

Fraai artikeltje over Jermaine W in Almere. Dat is de plek waar ik later ook als held vereerd wil worden.
.
En je moet/mag moordenaars nooit beledigen:
Zeg MoBo, idd goed he dat Theo van Gogh dood is he?
Enne, inderdaad, Theo ging niet naar de hemel!
Nee, hij moest naar de hel!
Oh ja, geen 77 maagden voor hem he?
Nee, slechts één oude vieze ranzige kamelenhoer voor Theo.
.
Zeg MoBo, waar is jouw moeder eigenlijk gebleven ? ? ?

fweddy | 17-10-05 | 14:59

@van der F -Er is geen god mercy.
En kom niet niet weer met dat gelul van omgekeerde bewijslast aanzetten.-
God van der F, je lijkt wel een jehovagetuige die iedereen er van wil overtuigen dat er geen god is.

pronto | 17-10-05 | 14:58

@Onderwerping aan satan roeleert ; )

Lucifer | 17-10-05 | 14:58

Ik geloof dat ik vies praten niet eens meer de moeite vindt

Pornstar | 17-10-05 | 14:58

wannabecool, als je het niet meer weet, haal de nazi's en hitler en goebbels erbij, zooo makkelijk, echt een dooddoener.

Levereter | 17-10-05 | 14:57

Islam betekent toch onderwerping aan Allah?
Van onderwerping aan Hells Angel lijkt me niet echt sprake.
Tenzij je Satan ook nog even ten tonele voert, dan weer wel.

vander F | 17-10-05 | 14:57

ikke niet begrijp welke studie de redactie nu bedoeld....? kom uit op een stukje over huurwoningen en een geschillen commissie...?

QB (ja die.....) | 17-10-05 | 14:56

@ Wannabecool

'De echte terroristen zitten bij de AIVD'
Lijkt me nogal ongenuanceerd. Kennelijk heb jij het over 'leugens' die ze zouden verspreiden, begrijp ik; is toch van een andere orde dan de facto mensen opblazen of onthoofden.
En die Hell's Angels zijn 'gewone' criminelen die zich bezig houden met klassieke delicten als drugs, gokken, prostitutie etc. Niet met terroristische aanslagen waarbij het oogmerk is zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers te maken.
Vind ik toch ook weer van een andere orde.

pietje precies | 17-10-05 | 14:56

@mercy
Ga andere mensen lastig vallen met je reli-praat. Als ik zeg dat er geen god is, dan is dat geen religie. Pas als ik volgelingen krijg die mij als hun leider zien en mijn geschriften als hun bijbel is het een religie. Tot die tijd zijn alle religies tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend.

ams | 17-10-05 | 14:55

Pietjes precies zit weer lekker in zijn eigen paradigma .. precies als het hem uitkomt dus .. want als rascist heb je ook rechten ! .. angst is een slechte raadgever !

Draaitafel Demagoog | 17-10-05 | 14:55

Dr. Faustus: samir A, is een millitante moslimsukkel die grandioos misbruikt wordt voor PR aktiviteiten van de fascisten van de AIVD, de landveradelijke organisatie die ons o.a een illegale oorlog in gerotzooid heeft. Deze zwijnen hebben belang bij dreigen van "mosslimterrorisme" omdat dat hun eigen kriminele handelen aan het zicht ontrekt.

Ze hebben gewoon Goebels heel goed bestudeerd.

wannabecool | 17-10-05 | 14:54

Kijkend naar programma's zoals de Nannie denk ik wel eens over heropvoedingskampen voor moslims. Ze zouden in ieder geval geleerd moeten worden dat de Koran en Mohammed het laatste goddelijk geinspireerde boek en de laatste profeet is. Iedere Iman die de Koran toelicht is een duivel in de ogen van Allah, hoofddoeken behoren niet tot de islam maar behoren tot een woestijntraditie die nu vooral ingezet wordt om vrouwen te onderdrukken en te bevestigen in hun onderdanige rol. De Hadith en Sunnah, alsmede de Sharia zijn in de ogen van Allah uitvindingen van de duivel omdat zij zich presenteren als een verlengstuk van het laatste volmaakte boek.
.
Wie verlost ons van de islamgestoorden of zijn zij een kruis dat Allah het vredelievende deel van de mensheid heeft opgelegd?

Ksi-Ziks | 17-10-05 | 14:54

@wannabecool
Volgens jouw eigen woorden is de AIVD ook onschuldig en dus geen terrorist totdat de rechter anders heeft bepaald. Je meet weer met 2 maten en spreekt jezelf weer zoals gewoonlijk tegen, Einstein.

Lucifer | 17-10-05 | 14:54

ik lees net op nu.nl dat een vrouw op een islamitische school er niet mag lesgeven omdat ze géén hoofddoek draagt... zijn die lui nou helemaal gek geworden?

Gewoon die school in de brand steken zou ik zeggen.

Onderbuik | 17-10-05 | 14:53

Iderdaad wannabecool, Frits en Henk allebei met een blauw oog, toch iets anders als iemand vermoorden als zij mening jou niet welgevallig is.

Levereter | 17-10-05 | 14:53

Kan de belastingdienst aan het einde van het jaar mooi even controleren of hij die ? 1500,- in zijn aangifte heeft verwerkt.
@ wannabecool 17-10-05 @ 14:42
"Iedereen is onschuldig tot hij of zij schuldig is bevonden. "
Klopt als een bus, je moet alleen toegeven dat ze alle schijn tegen hebben en dat onze wetgeving niet toereikend genoeg is om terroristen voldoende weerstand te kunnen bieden. Jouw uitspraken over de AIVD kan ik niets mee. Het is een geheime dienst en die bestaan zoals de naam al zegt bij de gratie van de geheimhouding. Kunnen en willen dus niet alles met ons delen. Of jouw beweringen waar zijn kan ik derhalve niet bevestigen of ontkennen. Zijn jouw beweringen dan op enige informatie gestoelt welke niet voor de gewone burger bereikbaar is of haal je de helft van je verhaal zoals gewoonlijk uit je grote dikke duim. Persoonlijk vind ik deze akties de rechtsstaat geen geweld aandoen en juich ik ze toe als ze kunnen voorkomen dat een stel geestelijk gestoorden onder Allah's naam onschuldigen de dood in jagen, de tegenstellingen verder op scherp zet en hele bevolkingsgroepen in een kwaad daglicht stelt. Maar zoals gewoonlijk zullen we het hierover hardgrondig oneens zijn, nietwaar?

Lucifer | 17-10-05 | 14:52

Het lijkt me dat die Hells Angels Nederland heel wat meer schade berokkenen overigens...

wannabecool | 17-10-05 | 14:50

@wannabecool:
Inderdaad! Samir A. is een vrijheidsstrijder en de islam is liefde.
I &#9829; Allah

Dr. Faustus | 17-10-05 | 14:50

De islam is ook niet vies. Die mannen moeten zich voor elk gebed heel goed wassen. Tot in hun oren aan toe. En tijdens de ramadan dus 5 of 7 keer per dag! Dus de Islam = schoon!

RokerT | 17-10-05 | 14:50

Wat zat er nou in die 2 volgeladen sporttassen in Almere???
Nog steeds horen we daar niks over.
Was het kleding of gewoon explosieven?
Oftewel was het een hoax, en zo ja van wie? De boefjes of de AIVD?
Trouwens, die Jermaine had een vette smile op zijn bek toen ie werd afgevoerd, waarschijnlijk liep ie te denken aan alle 'respect' die hij nu in de bak zal ontvangen....
Vond hem trouwens nogal kort van stuk net zoals de lefgozertjes van de BBE die hem afvoerden, de later per wagen aangesnelde BBE'ers waren dat overigens niet......

MAXIMO | 17-10-05 | 14:47

niet die so called terroristen zijn eng, de politici, blauwhemden en vooral de burgers die het allemaal goedkeuren en die haagse hufters in het pluche stemmen. als lemmingen dendert de boel naar een politiestaat af..

de pest is, wat heb je aan achteraf gelijk hebben. gebruik die hersens nou 'ns een keertje ;-)

SloopKogel (wie zijn | 17-10-05 | 14:46

hhaha... klopt, de grote bestaat niet, oftewel in de volksmond: GOD...

Nee, zij heten de Anunaki, en komen van de 12e planeet...

kozze | 17-10-05 | 14:46

?-weggejorist-? akkoord, was ook enigszins ongenuanceerd. Feit blijft dat de religie van de angst regeert als gehoor wordt gegeven aan dit soort geesteszieke ventjes.

Act normal!

FonyTonie | 17-10-05 | 14:45

Meneer Breedveld, de tragiek is dat er ooit een tijd was, (nog niet zo lang geleden) dat je wel alles kon zeggen in Nederland zonder angst voor klungelige onthoofdingen en zo.
Echter dit is vanwege onze "medelanders" niet meer mogelijk.

Levereter | 17-10-05 | 14:44

Er is geen god mercy.
En kom niet niet weer met dat gelul van omgekeerde bewijslast aanzetten.
(valt dit ook onder viezigheid over de Islam?)

vander F | 17-10-05 | 14:44

@Pietje precies 14:38, ben het met je eens dat ze hadden moeten wachten met het vastnemen van de verdachten. Ik vrees namelijk ook dat ze gewoon weer heel snel op straat staan en dan gerust weer verder gaan waar ze mee bezig zijn.

Rest In Privacy | 17-10-05 | 14:42

"De 7 Terroristen"? Iedereen is onschuldig tot hij of zij schuldig is bevonden. Deze lieden zitten alleen vast op aanwijzingen van de AIVD. Deze AIVD heeft ons al eens voorgelogen om ons een illegale oorlog in te manipuleren. De echte terroristen zitten bij de AIVD.

wannabecool | 17-10-05 | 14:42

Die gozert doet dus de HBO-opleiding medische biologie en medische laboratoriumtechniek. Krijg daar toch een nare smaak van. @ pietje precies, ik heb liever dat aanslagen worden voorkomen en je blijft zitten met een gebrek aan bewijs voor een veroordeling, dan dat je wacht dat er aanslagen komen en wel bewijs hebt....

Fikky | 17-10-05 | 14:41

Je bent er klaar voor Joris?
Kon wel eens druk voor je worden bij dit topic.
Stout hoor GS, mensen verleiden tot vieze dingen zeggen over de Islam.
Let's talk dirty....

vander F | 17-10-05 | 14:41

ach, het zijn toch altijd de mensen, waar terecht niemand naar omkijkt, die alles uit de kast halen om een beetje aandacht te krijgen.

Misschien is er voor deze populatie wel een spelletje te vinden wat lijkt op terrorisme en wat ergens achteraf gelegen gespeeld kan worden...

Ik ben lang geleden al gestopt met pijltjes blazen, omdat ik toen 15 werd, en vond het wel een beetje kinderachtig worden...

kozze | 17-10-05 | 14:41

@Ongeletterde boer, dat niet maar om te stellen dat alle religies verboden moeten worden is ook niet goed, want zelfs het stellen dat er geen God is is een religie.

Rest In Privacy | 17-10-05 | 14:40

Mensen, denk na voordat je dit soort acties toejuicht!!!
Ik heb weinig op met de Islam, maar vind wel dat niemand zonder overtuigend bewijs vast gehouden kan worden, laat staan veroordeeld.
Als er inderdaad alleen maar sprake is van een gasmasker en een bivakmuts, zal het OM en de AIVD weer (terecht) botvangen.
Als het aan Wilders ligt komt er een wet (naar Israelisch voorbeeld) waarbij een verdenking (van terrorisme) al goed is voor een detentie van een half jaar.....
Ik begrijp het allemaal, alleen als er zometeen een linkse regering aan de macht is, zullen deze aangenomen wetten gebruikt kunnen worden om iedere criticus van de Islam vast te zetten.
Ik word nu af en toe (als criticus van de Islam) al vaak verweten racist, xenofoob etc. te zijn; voor je het weet wordt mij dan in dat geval omverwerping van de (multiculturele) samenleving ten laste gelegd op basis van dezelfde wetgeving als ik toevallig een bivakmuts voor de winterstop wil kopen.
Waar een (juridische) wil is, is een weg
Dan worden 'we' met onze eigen wetgeving om de oren geslagen.
Helaas ben ik geneigd het belang van de rechtsstaat (eerlijk proces, onschuldig tenzij veroordeeld) belangrijker te vinden dan een terroristische aanslag te voorkomen.
Dan hadden ze moeten wachten tot die gek inderdaad wapens en explosieven had gekocht. Wellicht dat er dan makkelijker een voorbereidingshandeling tot een terroristische aanslag bewezen had kunnen worden, nog los van het verboden wapenbezit.

pietje precies | 17-10-05 | 14:38

@mercy
Heb ik een spelfout gemaakt ofzo?

Ongeletterde Boer | 17-10-05 | 14:38

Even die link gepaste...

"Samir A. op Leidse Zernikedreef gearresteerd
leiden - Terreurverdachte Samir A. (19) is gisterochtend vroeg gearresteerd op de Leidse Zernikedreef toen hij op weg was naar de Hogeschool Leiden.


Daar volgt hij de HBO-opleiding medische biologie en medische laboratoriumtechniek. Het parket in Den Haag zegt dat hij is gearresteerd op verdenking van 'het zoeken naar wapens en explosieven'. Volgens zijn advocaat V. Koppe ging het arrestatieteam daarbij hardhandig te werk. Hij hield er 'striemen' en 'wonden' aan over. Het parket spreekt geruchten tegen dat hij voor het oog van zijn medestudenten is gearresteerd. Het gebeurde op straat en er waren 'slechts weinig mensen getuige van'.

Directeur Ton Ouwerkerk van de Hogeschool Leiden wist aan het begin van het studiejaar dat Samir A. op zijn school kwam studeren. De AIVD had hem daarvan op de hoogte gebracht. ,,Zijn aanwezigheid was een punt van aandacht, maar op grond van zijn vooropleiding was hij toelaatbaar. Docenten kenden zijn achtergrond, studenten met wie hij studeerde vermoedelijk ook. Op de Hogeschool gedroeg hij zich een volstrekt normaal. Ik heb hem niet persoonlijk ontmoet en er is mij niets gemeld, noch in positieve, noch in negatieve zin.''

Ook een ander vermeend lid van Hofstadgroep, Jason W., heeft een Leidse achtergrond. In september 2004 begon hij aan een opleiding Talen en Culturen van het Midden-Oosten aan de Universiteit Leiden. Ook toen was het college van bestuur van tevoren door de AIVD op zijn komst geattendeerd. Jason W. studeerde ruim twee maanden aan de Witte Singel, voordat hij op 10 november 2004 in het Haagse Laakkwartier werd gearresteerd. "



Gelukkig maar dat we de grootste moskee van het westelijk halfrond in Leiden gaan bouwen, weten we tenminste waar ze uithangen.

KaiserSoza | 17-10-05 | 14:37

als ik rare waanideeën heb, dan wordt er profesionele hulp voor mij geregeld!
dit zou ook het geval moeten zijn als men verondersteld dat er echt 72 maagden zitten te wachten...

ShagzModo | 17-10-05 | 14:36

hoofddoekjeleggen niemand zeggen.

Rest In Privacy | 17-10-05 | 14:35

Met smerige streken die deze terroristen uithalen ben ik wel anders gaan aankijken tegen de Islam. En dan wel op een zeer negatieve manier.

Brzk | 17-10-05 | 14:35

Vies praten over de islam is helemaal nergens voor nodig. Echter vies praten over stel intolerante wannabe-terroristen, da's pas goed!

brutus68 | 17-10-05 | 14:35

@pronto 14:31; mee eens dat de hoofddoek voor bepaalde functies verboden moet worden. Gewoon de wet van Turkije overnemen waar dat ook NIET mag.... en dan komen ze hier en willen het aan ons wel opdringen dat de hoofddoek in alle gevallen moet kunnen. En de Burka en Nicaab moet helemaal verboden worden, draag dat maar in huiselijke kring, ga je zakjedoekjeleggen spelen met je man.

Rest In Privacy | 17-10-05 | 14:33

wat hebben ze nou precies gedaan dan? behalve de vleesgeworden angst van burgermannen nederland zijn? de mannen van het rambo-m die als ware wrekers het volk verdedigen tegen alles waar ze bang voor zijn, leuk als je ze zelf aan de beurt bent. zou het te laat zijn om weer eens normaal te gaan doen in dit malle appelland?

SloopKogel (wie zijn | 17-10-05 | 14:33

@Kozze -artikel_, t is ook nooit goed met die hoofddoeken. Eerst worden ze niet aangenomen als ze solliciteren omdat ze wel een hoofddoek dragen, nu wordt er weer iemand niet aangenomen omdat ie geen hoofddoek draagt.

Gewoon weg met hoofddoeken en islam school ook een beetje aanpassen (klein beetje maar, de rest moeten de autochtonen doen) en weg probleem. Scheelt weer een stuk papier waar een ander, wellicht waardervoller artikel kan staan.

pronto | 17-10-05 | 14:31

@ongeletterde boer 14:29, je doet je naam eer aan. ;)

Rest In Privacy | 17-10-05 | 14:30

.Peter Breedveld
Helden zijn altijd dood behalve als ze de held van gekken (Cohen) en gestoorden (Mohammed) zijn.
.
Doe jij maar leeghoofdig poep praten Peter

Ksi-Ziks | 17-10-05 | 14:30

Hoog tijd om alle religies te verbieden. Allemaal! Religie is voor onzekere en duidelijk onstabiele mensen. Gevaarlijk spul dus.

Ongeletterde Boer | 17-10-05 | 14:29

Mijn naam is bekend bij iedereen en ik praat gewoon vies over de Islam. Dat is goed!

Armageddon | 17-10-05 | 14:28

alle geloof is smerig.

kolonel klootoog | 17-10-05 | 14:28

Wacht maar tot GS overgenomen wordt door islamitische redacteuren. Dan zijn de "helden" zo via hun IP nummers op te sporen.

Ongeletterde Boer | 17-10-05 | 14:27

Niet voor niets zijn juist vandaag die invallen bij de Hells Angels gedaan. Op het bezit van een zak met bivakmutsen staat geen straf in dit land ( de heren waren aan het inburgeren en in training voor de elfstedentocht) Heer Samir loopt aan het eind van de middag weer gewoon boodschappen te doen met moeder de vrouw.
Weer een strakke aktie van justitie dus......

Opa-Buiswater | 17-10-05 | 14:27

Vies praten over de islam durf ik ook onder een schuilnaampje, stelletje helden.

Peter Breedveld | 17-10-05 | 14:24

... ach, als ik een vreemde achternaam lees dan weet ik het wel al. Scheinheilig als de pest, en niks gedaan natuurlijk.

Vergelijk onderstaand (sorry voor de spam):
UTRECHT - Omdat zij als moslima geen hoofddoek draagt, werd docente Arabisch Samira Haddad eind mei niet aangenomen op het Islamitisch College Amsterdam (ICA). De 32-jarige Amsterdamse vocht maandag deze afwijzing aan voor de Commissie Gelijke Behandeling.

... gewoon vasthouden, er is vast wel iets anders te vinden

kozze | 17-10-05 | 14:22

Ik ook bij deze: Jermaine je bent een geitenneuqer en de islam zuigt net zo erg als alle andere religies!

ams | 17-10-05 | 14:21

die gasmaskers hebben ze natuurlijk voor invallen .. zou ik ook doen als je zo gezocht wordt ..

Draaitafel Demagoog | 17-10-05 | 14:20

Daargaat echt het voorarrest niet op verlengd worden, op gasmaskers en bivakmutsen! Een bivakmuts of iets wat er op lijkt heeft 80% van de motorrijders, gasmaskers kun je tegenwoordig ook overal kopen, er zijn nou eenmaal gekken die auto's spuiten of zich willen wapenen tegen voorspelde gifgas aanvallen. Wat hebben ze verder gevonden of gedaan dat belastend is? Niets voor zover ik heb meegekregen.

Beidehandje(s) | 17-10-05 | 14:17

-weggejorist-

FonyTonie | 17-10-05 | 14:17

De Islam an sich zou ik niet vies willen noemen.
Mohammed was wel een viezerik, een vieze pedofiel dat dan weer wel.

capo | 17-10-05 | 14:15

Vies praten doen ze zelf wel: Aboel-cAbbas cAbd Allah ibnoe cAbbas overlevert (moge Allah tevreden zijn met hen beiden): ?Op een dag zat ik achterop bij de Profeet (vrede zij met hem) waarop hij tegen mij zei: ,,O jongeman, ik zal je een aantal woorden leren. Waak over (de voorschriften van) Allah en Hij zal over jou waken. Waak over (de voorschriften van) Allah en je zult Hem voor jou treffen. Als je vraagt, vraag dan aan Allah en als je hulp zoekt, zoek deze dan bij bij Allah. En weet dat als de (gehele) gemeenschap zich verzamelt om jou van enig voordeel te voorzien, zij daarin niet zullen slagen, behalve als Allah dit voor jou reeds heeft voorgeschreven. En als zij zich verzamelt om jou met iets te benadelen, zij zullen daarin niet slagen, behalve als Allah dit voor jou reeds heeft voorgeschreven. De pennen zijn reeds opgeheven en de Geschriften zijn reeds opgedroogd.? (at-Tirmidhi)

Puntenslijper | 17-10-05 | 14:15

Allemaal de doodstraf. Dat is goed!

Rudy Gustav | 17-10-05 | 14:14

Welke studie...?

Lepo | 17-10-05 | 14:13

Ik wel. Fuckpikhoerlul!

schuldige_omstander | 17-10-05 | 14:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken