Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wil de echte leider nu opstaan

Jan Peter, buk je even?Het ontbreekt dit land aan leiders. Deze open deur is afkomstig van de Giuliani van het zuiden, beter bekend als Gert Leers. Meneer solliciteert voor het premierschap in 2007, nu iedere Nederlander zo’n beetje Balkenende heeft uitgekotst. “De kiezer wil kiezen tussen ‘mensen aan wie hij de sleutels van het land toevertrouwt,” aldus Leers, die keihard de confrontatie zoekt met Jan Peter. “De Haagse machine wast alles op negentig graden, met bleekmiddel. Wat er kleurrijk ingaat, komt er grijs uit. Ook Balkenende, die begon met een bevlogen verhaal, is grijs gewassen. Het lukt hem nog *kuch* niet het leiderschap te tonen dat hij heeft beloofd.” Ook trekt Leers het huidige kabinetsbeleid nog even door door. “De kiezer wil niet opgezadeld worden met nieuwe verzekeringsstelsels in de gezondheidszorg waar niemand om heeft gevraagd of dikke folders van zijn vertrouwde nutsbedrijf dat plotseling wordt geliberaliseerd.” Die Leers toch, je zou bijna CDA gaan stemmen…

Reaguursels

Inloggen

Hoeveel heb je gerookt,gedronken,gespoten gisteravond, suricees? In je verhaal berust een kern van waarheid, echter, ik schaam mij allerminst voor mijn Duitse bloed.

Wolfgang | 15-10-05 | 12:23

@ Djef >

Nederlanders die eens een voorbeeld moesten nemen aan Leers . Dat je Limburgers imbecielen noemt getuigt van je eigen lage IQ en te weinig kennis , je weet alleen maar dat wij dus de G niet uitspreken .
Ik zal het je anders vertellen , wij willen helemaal geen G uitspreken . Wij zijn trots op ons dialect en zullen dit altijd in stand houden . Zo voeden wij ook onze kinderen op. Zelfs ons dialect schrijven leren wij de kinderen weer .
Waarom zouden wij de Haagse praat gaan moeten lullen ?
Wij zijn geen Nederlanders maar Limburgers , dat gevoel hebben gelukkig heel veel Limburgers weer .
Heerlijk , en wat Leers betreft .... ik hoop dat hij ze ongezouten zegt wat 3/4 van de Nederlanders denkt maar niet durft te zeggen hard op .
Als CDA man heeft hij lef en moed , ik hoop dat hij door zet .

Marley | 15-10-05 | 10:04

Leers moet lekker in het zuiden blijve om die imbecielen die geen G kunnen uitspreken kalm te houden, lijkt me veel zinniger. En bovendien zit niemand in Nederland op zo'n rare Limburger te wachten, hij is trouwens al eerder uit de kamer weggegaan omdat hij niet kon aarden tussen Nederlanders.

Djef | 15-10-05 | 09:14

zo wat een hoop zooi schrijven we toch niet dan en dan maar weer netsjes naar de stembus wandelen gedulig wachten en stemvee spelen ,dat is het toch niet dan.

laat ik wat zeggen het openbaar vervoer moet met driehonderdprocent naar beneden,de bedrijven moeten weer naar de steden trekken liefst net als vroeger inof tegen het centrum aan,die worden auto vrij,de hypotheek aftrek gaat vervallen weg met die zooi,huizen in steden als het gooi wassenaaren noem maar op moeten extra veel betalen,aan grond en woonlasten,mensen die meer verdienen dan €100.000 moeten extra afdragen aan de belasting,medic zorg moet vrij zijn voor iedereen,de verzekeringen moeten elk half jaar boeken open gooien waar die dikke dure kantoorpanden vandaan komenziekenhuizen moeten dat ook waar komen al die miljoenen vandaan om de verbouwing van de intre van daan terwijl er mensen wachten op behandling die niet geholpen kunnen worden omdat de poen op is.
dan het volgende je keist een parlement daarna kies je een mp uit ieder die zich kandidaat stelt,deze gene die het word krijgt geen zak geld niks nada,hij zit er vier jaar voor het land.
en dan als laatste mijn stokpaardje verander nou eigenlijk eens het volkslied verdomme welke nederlander kan er trots zijn op zijn lan als we zijn van DUITSE BLOED EN EREN DE KONING VAN SPANJE ZIJN WIJ NOU ECHT VAN DE POT GERUKT OF HOE ZIT HET NOU EIGENLIJK

suricees | 15-10-05 | 08:12

Ach ja Leers, JP, JM, WB, FH of GZ, het blijven dieven van je zuurverdiende geld.

pazzo | 15-10-05 | 00:47

Ze kunnen zeggen van Leers wat ze willen , feit is wel dat deze man zijn mond durft open te trekken tegen de Haagse elite die het totaal verziekt heeft .

Ik stemde ook 2x op rij CDA maar nooit meer met het tuig wat er nu in zit .
Verder mogen ze van mij zich hier in Limburg ook afscheiden van de Haagse graaicultuur . Limburg heeft mogelijkheden genoeg , denk maar eens aan Luxemburg . Een klein land met een riante rijkdom en lage prijzen ook voor de kleine man .

Aan de gasten in Den Haag en zeker die nu aan de macht zijn hebben wij niks , het kost alleen bakken vol met geld.
Als alle centjes die naar DenHaag gaan binnen Limburg blijven dan waren wij hier al een heel eind op weg .
Daarbij komt ook nog eens een stukje geschiedenis om de hoek kijken , Nederland heeft Limburg gewoon ingepikt en kaal geplukt .

Zou zeggen Leers , maak je ook stuk voor een Limburg op eigen benen . Denk dat 99% van de Limburgers Den Haag meer dan kotse moei is en kots van Den Haag en zijn elite .

Marley | 14-10-05 | 23:23

@Zum Kotzen
Het afschaffen van huursubsidie, hypotheekrente en (een groot deel) van de (al dan niet individuele) subsidies zal uiteindelijk moeten leiden tot een verlaging van de inkomstenbelasting. Hiermee is de koopkracht an sich voor een groot deel weer gerepareerd. Ik vrees echter met grote vreze dat dit geld (gedeeltelijk?)in de schatkist verdwijnt en door de politiek aan andere onzin dingen zal worden uitgegeven.

Lof der Zotheid | 14-10-05 | 14:54

@lof
Ik hoor op het nieuws dat vele hectares kantoorruimte onbenut worden. Volbouwen met woningen die zooi!

@linksisooknietalles
Idd, ik ben de laatste persoon in Nederland die VVD zal stemmen, maar het vlaktaks-systeem spreekt me wel aan. Iedereen evenveel (of weinig) belasting, maar dan ook alle subsidiepotjes enzo afschaffen, alleen nog huursubsidie voor de laagste inkomens. Dat zal onvermijdelijk zijn, zonder die huursubsidies komen veel bijstandstrekkers in de problemen dus zou de bijstand omhoog moeten, maar dan moeten de minimumlonen ook weer omhoog, en dat is niet de bedoeling.

zum kotzen | 14-10-05 | 13:58

prima gast die van leers !

Draaitafel Demagoog | 14-10-05 | 12:26

jullie hollanders zijn gewoon jaloers... wij hebben tenminste wel een enige leider en jullie met jpb niet.
ben zelf ook absoluut voor onafhankelijkheid van Limburg; die neuq hollanders buiten ons toch alleen maar uit. Kijk maar hoe het met de mijnen gegaan is en met de belastingdruk.

jdh | 14-10-05 | 12:22

@zum kotzen,
Ik ben het trouwens wel met je eens hoor!
Verder ben ik van mening dat je 90 % van de subsidies moet schrappen, uit de EU moet stappen, de Nuts bedrijven weer in overheidshanden moet nemen en ook het uitkeringenbeleid drastisch op de schop moet nemen.
(Al zeg ik dit laatste omdat ik stikjaloers ben op mijn buurman die met uitkering gisteravond een plasmascherm van 1,3 meter aan de muur heeft laten hangen!!!)

linksisooknietalles | 14-10-05 | 11:26

@zum kotzen
Ik ben voor afschaf van het "H-woord" als dat naast hypotheekrenteaftrek ook huursubsidie betekent. Want het is toch van de zotten dat ik betaal voor mensen die ervoor kiezen om hun maandelijkse lasten binnen de perken te houden door een huis te huren?

linksisooknietalles | 14-10-05 | 11:19

@Zum Kotzen:
citaat van jezelf:
"Allemaal prima, maar stop eerst maar eens met de meest kromme en achterlijke subsidiëring van rijke mensen in Nederland: de hypotheekrente-aftrek voor huizen boven de 300.000 euro. Want DAT kost de samenleving pas geld!"

Lof der Zotheid | 14-10-05 | 10:57

@Zum Kotzen
Ik ben het ermee eens dat er iets moet gebeuren met het H-woord. Alleen de gevolgen ervan zullen ingrijpend zijn. Juist de groep die jij noemt zullen de gevolgen gaan merken. Omdat door wijziging van de aftrek de doorstroming verslechterd. En daarmee wordt de druk op de (relatief) goedkope woningen hoger. Met uiteindelijk mogelijk zelfs als negatief effect dat juist die huizen duurder worden. Dus zoals al genoemd, wanneer het gebeurd, in godsnaam in een periode van hoogconjunctuur. Het derde kwart van de jaren negentig was ideaal geweest, ook omdat de toen overkokende woningmarkt daarmee afgekoeld had kunnen worden...

Verder krijg je geen geld als huiseigenaar/hypotheeknemer, je hoeft alleen minder belasting te betalen. Dus je betaald als huurder niet mee.

Lof der Zotheid | 14-10-05 | 10:55

@lof
Je zult het toch met me eens zijn dat het zo krom als een hoepel is dat je belasting betaalt aan mensen met een riante woning, terwijl je zelf in een een huurwoninkje (zoals ik) zit?

Ik had het trouwens helemaal niet over beëindiging van de aftrek voor huizen tot 300.000 euro (of andere grens), het kopen van huizen moet gestimuleerd worden. Ik wil alleen ergens een grens trekken. Overigens kan een enorme groep jonge mensen nauwelijks een huis meer kopen door de schandalig hoge prijzen, je moet met zijn 2en fulltime aan de bak om een hypotheek op te hoesten, en dat is een direct gevolg van die kudt-aftrek. Als je in de jaren '60 (of eerder) geboren bent zodat je in de jaren '80 of begin '90 een huis kocht voor 150.000 gulden dat nu 200.000 euro waard is heb je gewoon geluk gehad.

In mijn woonplaats wordt een nieuwe wijk gebouwd met voornamelijk prijzen vanaf 275.000 euro, de kavels waren in no-time verkocht, want als je al een huis bezit, dan zit je goed. Kom je nu echter net op de arbeidsmarkt, dan heb je pech...

zum kotzen | 14-10-05 | 10:48

@ lof
De Hypotheekrente aftrek zal ooit aangepast moeten worden, maar het lijkt mij beter om dat tijdens de volgende hoogcunjunctuur te doen.
@ Zum kotsen
Ik verdien dus 1,5 X modaal en heb mijn netto inkomen nu al 4 jaar op rij zien dalen. waarschijnlijk dat ik volgend jaar wat omhoog ga. Om dus te stellen dat mensen met meer inkomen almaar rijker worden is flauwekul. Ik denk zelfs dat veel mensen die nu in een zwaar gefinancierde villa wonen er graag vanaf zouden willen, maar op dit moment vind je bijna geen kopers.
Zalm heeft bij mij trouwens veel goedgemaakt door te erkennen dat de hervormingen die nu worden doorgevoerd al onder paars gedaan hadden moeten worden doorgevoerd.
Iedereen zeurt wel over het nieuwe zorgstelsel bijvoorbeeld, maar vergeet dat het oude vaak heel onrechtvaardig werkte. Voorbeeld: wanneer je een eigen bedrijf begon, hoe klein dan ook, moest je je opeens particulier verzekeren. Voor veel starters was dat een serieuze belasting omdat ze aanvankelijk in inkomen achteruit gaan in plaats van vooruit.
ik vindt het huidige kabinet nu ook niet echt sprankelen, maar veel van het gezeur hier is flauwekul.

egwel | 14-10-05 | 10:31

@rokert
Je moet ergens uitgaan van de eigen verantwoordelijkkheid van mensen. Anders moeten we maar gewoon de uitbetaling van uitkeringen afschaffen en voortaan overgaan tot 'betaling in natura'. Huur wordt betaald, verzekeringen worden betaald en één keer per week worden de boodschappen bezorgd. Hoeven die simpele bijstandstrekkers niet meer na te denken over het feit dat geld ontvangen en uitgeven verantwoordelijkheden met zich meebrengt.

Lof der Zotheid | 14-10-05 | 10:05

@Zum Kotzen
Idd de hypotheekrente aftrekken. Zeker nu het ons economisch voor de wind gaat... Wanneer je een bovengrens stelt, zal het volgende gebeuren. Die markt stort volledig in. Mensen zullen véél langer blijven zitten in hun huis wat nog net onder de drie ton gefinancierd hebben. Hiermee haal je geld uit de economie en dat hebben we nu net hard nodig.

Verder zit de grootste druk op de woningmarkt nu al bij de huizen tot drie ton. Het beëindigen van de aftrek in deze categorie zal die druk nog verder vergroten. Tekort aan huizen, te weinig snelheid in het bouwen. Nog meer mensen die uiteindelijk in een woning zitten die niet past bij hun inkomen. Een effect dat doorwerkt naar de sociale woningen. Want ook dáár zal de doorstroom stagneren. En gezien de insteek van je reaguursels zal dat toch een effect zijn, wat je niet wenst?

Lof der Zotheid | 14-10-05 | 10:02

@Zum Kotsen: ik heb het even uitgerekend.. 12 euro per maand. Dat gaan we er samen op vooruit. Nu is dat natuurlijk peanuts, maar voor veel mensen is dat een aardig bedrag. Mag ik dat maandelijkse bedrag ergens doneren? Gut, ik zie de ramp al komen van bijstandsgerechtigden, die op 3 januari 2006 de eerste zorgtoeslag op hun rekening ontvangen, en dit eind van de maand moeten overmaken naar hun ziektekostenverzekeraar.. en dat die toeslag dan al lang is uitgegeven..

RokerT | 14-10-05 | 09:56

@rokerT precies, het rechtse GS-vee schreeuwt altijd over uitkeringen aan werkschuwe nietsnutten, en dat zij daar belasting voor moeten betalen, ik persoonlijk vind het veel erger dat mijn belastinggeld wordt besteed aan de hoge hypotheken van kapitale villa?s.
Enneh, alleen de mensen die in hun 1tje twee keer modaal (of meer) verdienen gaan er hard op vooruit.

zum kotzen | 14-10-05 | 09:44

@Zum Kotsen: ik heb trouwens ook nog eens een partner nodig om 2x modaal + te halen.. Ben het verder helemaal met je eens. Eng he. Die hypotheekrente-aftrek moet inderdaad heel nodig op de schop! Maar -behalve Pechtold- durft geen minister het onderwerp ook maar aan te snijden, bang als men is voor zetelverlies.

RokerT | 14-10-05 | 09:33

@Zum Kotsen: hier 2x modaal+ .. ik kan niet zeggen dat ik mijn loon zoveel heb zien stijgen. En als het al steeg, was het slechts wegens promoties.

RokerT | 14-10-05 | 09:30

@AH
Oh? Ik vind de ChristenUnie anders een prima partij met een ijzersterke aanvoerder.

En hou gvrrd toch eens op over die uitkeringen, duizenden mensen die terecht een uitkering ontvangen willen die ook terecht behouden en een normale levensstandaard houden, wat gezien het aantal mensen dat naar de Voedselbank gaat, momenteel niet echt lukt. Dat terwijl een andere groep in de samenleving steeds rijker wordt, in kapitale villa?s leeft en in SUV?s rondrijdt. Allemaal prima, maar stop eerst maar eens met de meest kromme en achterlijke subsidiëring van rijke mensen in Nederland: de hypotheekrente-aftrek voor huizen boven de 300.000 euro. Want DAT kost de samenleving pas geld!

zum kotzen | 14-10-05 | 09:29

@Rabarberke: dan hebben die gemeentes te maken gehad met incapabbele bestuurders. Pest is dat die vaak weer in andere gemeenten opduiken. Ik heb het zelf ook helemaal gehad met het CDA, trouwens. En de VVD.

RokerT | 14-10-05 | 09:28

@zum kotzen: je kunt wel hopen dat het economisch nog een tijdje minder gaat, maar dat heeft alleen maar positief effect op links. Degenen die van een uitkering genieten, willen die behouden en stemmen dus waarschijnlijk op een linkse partij.
En je kan wel kankeren op het CDA en VVD, maar wat is het alternatief? ChristenUnie, SGP en Wilders staan ook niet echt garant voor een goede toekomst.

Albert Heijn | 14-10-05 | 09:11

2e kamer verkiezingen komen toch pas in 2007? Dan kun je nu dus nog he-le-maal niks zinnigs zeggen over de uitkomst. Stel dat het economisch beter gaat de komende anderhalf jaar, dan hebben de zure ontevreden kankeraars weer meer te besteden en stemmen ze gewoon weer CDA of VVD. Het collectieve geheugen van ons zeikvolk is erg kort.

Ik hoop dus stiekem dat de economie nog even achterblijft, zodat de mensen niet vergeten wie degenen waren die de verzorgingsstaat hebben gesloopt, terwijl de bevolkingsgroep met minstens 2x modaal hun inkomen de afgelopen jaren alleen maar hebben zien stijgen.

zum kotzen | 14-10-05 | 08:20

@drop: Slik je pilletjes nou maar weer, die paranoia van jou slaat nergens op. Als ze je hadden willen pakken hadden ze het a wel gedaan. Zielepoot.

Tyfus | 14-10-05 | 00:59

@ wannabecool

Ze komen al voor mij! Kut-Marokkanen.

Drop | 14-10-05 | 00:36

De Chileen @

Oke, dus voor jou geen CDA begrijp ik uit de laatste zin.
Waar moet ik dan op stemmen volgens U???
Ik heb gehoord dat grote smurf na het bombardement op zijn dorp ook de politiek in gaat, de man wil naar de VN stappen om te zorgen dat wereld ingrijpt tegen dit soort praktijken.

nu vraag ik U ???

Zwaredrinker | 13-10-05 | 23:28

@drop: wacht maar tot ze voor jouw komen, en er is niemand meer die voor je opstaat!

wannabecool | 13-10-05 | 23:10

NOVA: Terroristen zijn zielig want de politie volgt ze.

Arrrgh!!!

Drop | 13-10-05 | 22:22

radicaal humanist lijkt me dan een betere benadering

Don Quichote | 13-10-05 | 22:19

Net op de NOS: PvdA wil Turkije erbij...

Drop | 13-10-05 | 22:11

@Don: /me = radikaal sociaal democraat

De Mens Voor Alles!

Wie het breed heeft moet veel betalen!

mijn motto

wannabecool | 13-10-05 | 22:02

@wannabecool
ben je nu sociaal-democraat of links-liberaal, een ontspoorde maoïst of gewoon een anachronistische krakert?

Don Quichote | 13-10-05 | 21:26

pardon, de PvdA is het levende bewijs van het onzingehalte van de stelling "dat we door links geregeerd zijn". VVD was trouwens al die jaren de enige consistente factor...

wannabecool | 13-10-05 | 21:25

de PVDA jeugd wil in elk geval een linkse coalitie. kijken of die oude collaborateurs nog weten te verkopen waarom dat niet doorgaat.
De PvdA is het levend bewijs van de stelling dat "we door links geregeerd zijn". De PvdA is ook een yankee- en NATO slaaf. Koenders, de next PvdA head is een Bildenbergman...

wannabecool | 13-10-05 | 21:21

@King of controversy:
mooi staaltje redeneren!

DenkZelfstandig | 13-10-05 | 19:49

en Samsom helpt nog een handje

Don Quichote | 13-10-05 | 19:09

@ Bengel
Bos heeft volgens mij maar 1 vijand, en dat is hij zelf. Kijk, bij de volgende verkiezingen en de coalitiebesprekingen zijn er een paar scenario's.
Ik ga ervan uit dat de PvdA de grootste partij wordt en die besprekingen dus leid. eerst met het CDA, die gaan mislukken omdat het CDA niet wil. Dan zal Bos een linkse coalitie proberen te vormen, maar dat heeft 1 nadeel: hij moet z'n beloften waarmaken, want hij hoeft geen compromissen te sluiten met "rechts". Die besprekingen zullen dus ook mislukken, waardoor Bos weer terug in de handen van het CDA valt, tenzij er een Paarse coalitie is. Maar goed, Bos is dus momenteel zijn eigen vijand.

King of controversy | 13-10-05 | 19:06

Gaan we nog lering trekken uit dit verhaal??

On topic: Bos heeft zijn ideale en meest waarschijnlijke vijand nu geidentificeerd. Dus dat wordt weer leuk. Of denkt er iemand dat JP de verkiezingen als lijstrekker in gaat?

bengel | 13-10-05 | 18:29

@XINIX
GL gaat de liberale kant op, geheime besprekingen met vvd in 020 enzeau.
Marijke (ach, hoe sterk zijn haar woorden) wil niet voor niets straks gemeenteraadslid worden.
En Rabarberke zal wel vol afschuw op mijn deductie reageren, maar als je alle comments leest schept dat toch een beeld.

Don Quichote | 13-10-05 | 18:08

@DQ Als je met GL GroenLinks bedoelt kan ik me dat niet voorstellen. Rabarberke zegt alleen: àls ze mijn vrije keuze voor energie willen afpakken (etc. etc.) Maar het begin (en belangrijkste) van Rabs verhaal is dat hij (zij?) blij is met het feit dàt hij zijn energie-aanbieder kan kiezen. Zit toch meer in liberaal straatje van VVD, D66 zojewilt.

XINIX | 13-10-05 | 18:02

*heeft zo'n voorgevoel dat Rabarberke GL gaat stemmen*
Van daadkrachtig optreden is Gerd niet wars, maar id zie ik wel de overeenkomsten met Mozart. Roep waar gehoor voor is.
Echte leiders hebben alleen bestaansrecht indien de achterban zich schikt. Zolang er binnen de (coalitie-)partijen constant conflicten zijn is er geen leider en is Leers eerder onruststoker dan katalysator.

Don Quichote | 13-10-05 | 17:48

@. vuistneuqer
LOL, nee... lees je in. Zowel hier op GS als in het vroeger.
-------------------------------------
Eet smakelijk, tot de volgende keer.

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 17:23

De link tussen het VOC en leers zie ik niet echt; misschien hebben de voc'ers onder de grond net zo'n grafkop als leers?

vuistneuqer | 13-10-05 | 17:21

Maar misschien overdrijf ik...

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 17:18

@hybrid

ah da's slim inderdaad.

Rabarberke | 13-10-05 | 17:17

@. troetelallochtoon
Of het VOC, lijkt me eerder. Daar begon het mee, wij opium en hun het land... van ruilen komt...

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 17:17

@hybrid. Was vandaag bij de indonesische ambassade in S'pore. Als NL'er wordt je daar als stront behandeld by the way. Echt om gek van te worden.. maar we zullen het wel aan de OIC te danken hebben. Bedankt he jongens!

troetelallochtoon | 13-10-05 | 17:14

@King of controversy 13-10-05 @ 17:03
Ze probeerden hem samen op te eten wat niet lukte daar de penis erg taai was, wegens foute bereiding. Da's pas balen.

Kenny013 | 13-10-05 | 17:14

@. Drop
Is je achternaam dan Out?

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 17:14

*racist
Volgende keer beter opletten op school

vuistneuqer | 13-10-05 | 17:13

@rokerT

Ik ken genoeg gemeentes die bestuurd zijn en nu failliet zijn. En ik vind het na een paar jaar CDA wel weer genoeg geweest.

De liberalisatie van de energiemarkt is overigens gewoon een EEG afspraak. Dat ie daar over begint getuigt wel van het feit dat ie het buskruit ook niet heeft uitgevonden.

Ik ben blij dat ik kan kiezen bij wie ik mijn energie koop en tegen wat voor voorwaarden. Alleen de belasting die er op zit moet lager. Als zo'n cda'er uit limburg nou weer de liberalisatie ter discussie gaat stellen wil ik ook graag de gulden terug en het prijspeil van 1999.

Rabarberke | 13-10-05 | 17:13

@. troetelallochtoon
Juist. Je houd van zemmen. Waar? Indonesië, Thailand, Laos, Vietnam, Singapore, Maleisie, Sri Lanka of toch China?

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 17:13

> Volgende keer beter opletten op school

Dat zeg je alleen maar omdat ik Drop heet. Rascist.

Drop | 13-10-05 | 17:11

@drop. Rukker begon ermee. Lees eerst het hele verloop voordat je met de vinger wijst AUB!

troetelallochtoon | 13-10-05 | 17:11

@Drop

Neen besturen is een visie uitdragen en een strategie uitstippelen om de uitvoering van die visie vervolgens te delegeren.
Volgende keer beter opletten op school

vuistneuqer | 13-10-05 | 17:10

@Hybrid. Ik als intellectueel houd me liever op in Zuid-Oost Azie.

troetelallochtoon | 13-10-05 | 17:10

Nu wordt radiorukker gedemoniseerd, maar straks zeg je dat hij wel gelijk heeft.

Instigator troetelallochtoon heeft zijn werk gedaan.

Drop | 13-10-05 | 17:10

@. King of controversy
Oeps. Sowwy.

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 17:09

BTW
Wil iedereen even de onderkant van zijn of haar schoen controleren, radiorukker is opeens zo stil...;)

King of controversy | 13-10-05 | 17:08

Besturen = delegeren. Niks an! Toch?

Drop | 13-10-05 | 17:08

@. Rabarberke
Nee, de link in een post moet in een nieuw scherm, dus alles wat niet linkt binnen GS. Zoals je post: . Rabarberke 13-10-05 @ 17:02, die link moet in een nieuw vensterke.

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 17:08

intellectuelen denken en zwakzinnig Nederland (groot in getal) schreeuwt zonder na te denken, omdat ze daar de capaciteiten niet voor hebben. Een aardig voorbeeld is radiorukker overigens. Het frappante is in deze dat sinds wijlen Pim die schreeuwerts zoveel aandacht krijgen van de media en dat 'intellectueel' een vies woord is geworden.

wattan!! | 13-10-05 | 17:07

Met radiorukkert als vrienden heb je geen volk meer nodig...

zoek | 13-10-05 | 17:07

@. RokerT
Mijn eens gedeelte ging over:
"Het is wel erg makkelijk om andermans beleid door de zeik te halen zonder met realistische alternatieven te komen"
en daarnaast over
"gewoon je mond erover houden net zoals de rest van zwakzinnig Nederland."
De rest was ik het niet zo mee eens.

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 17:06

@hybrid

en dan bij elke keer posten een nieuw venster? en dat oude venster dan? zelf sluiten?

en na 20 postings 20 vensters? werk je bij talpa? :)

Rabarberke | 13-10-05 | 17:06

@VorTeX: Excuse me?

XINIX | 13-10-05 | 17:04

@redactie
kunnen jullie van de postlinks misschien een 'target=_new' maken... zelfde venster is irri.

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 17:03

@Mazzeltov 13-10-05 @ 16:58
1. dat ligt aan je definitie van vaderland;
2. dat ligt aan je wijze van 'opkomen voor'

Lof der Zotheid | 13-10-05 | 17:03

In het huidig democratisch systeem in NL ligt de macht bij de voordracht. De individuen na de lijsttrekker zijn volkomen onbelangrijk. Leers is een uitstralingsloze loser die ooit gedwongen werd een woonwagenkamp aan te pakken en dat liep toevallig goed af.
.
Ik vond Medy van der Laan zich wel goed staande houden tussen al die kwallen bij de NPS en laatst bij B en vD.

Ksi-Ziks | 13-10-05 | 17:03

@NahUnd?
Jij stemt zeker op het pvda-kontje?

de bier | 13-10-05 | 17:03

@ Mazzeltov
En bedankt, ik voel mijzelf geenzins Joods, Christelijk of Humanistisch (weleens op de wallen gekeken trouwens, vind je ook weinig terug van die idealen, hetzelfde geld voor een gemiddelde coffeeshop). Toch leeft mijn familie al eewuen in Nederland (en Friesland). Maar volgens jou behoor ik dus niet tot het Nederlandse volk? Nogmaals je wordt bedankt.
Nou kan ik daar natuurlijk nog wel aan toevoegen dat het uitsluiten van bepaalde bevolkingsgroepen een eerste opzet is naar een etnische zuivering, maar dat had je zelf vast al wel door.

@ Boris Borsthaar
Ik refereerde aan het feit dat recentelijk een Duitser de penis van een andere man opat (of gebruikten ze gezamelijk de maaltijd?)

King of controversy | 13-10-05 | 17:03

@Hybrid: Leers heeft voor hij burgemeester werd in de tweede kamer gezeten. Hij weet dus wel iets van landelijke politiek. En met besturen is het zo: als jij een gemeente kan besturen, kan jij alles besturen.

RokerT | 13-10-05 | 17:03

Wat een Teringsmoel heeft die Leers!

NahUnd? | 13-10-05 | 17:02

@. vuistneuqer
Opzich eens, maar juist zwakzinnig Nederland roept het hartst... toch? De intellectuelen houden zich verdacht stil, op de bahama's.

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 17:00

Ooit ben ik opgestaan om te leiden en werd toen in RPC Woerden via gedwonge opname behandelt dus ik raad het iedereen af, in NL willen ze geen leiders maar watjes die zeggen wat ze willen horen. Of dat iedereen de lul is behalve zijzelf, iedereen vind zichzelf wel normaal en dat dat de STRONT veroorzaakt willen ze niet zien. In 1985 snapte ik NIKS van Hitler en hoe ie het kon doen, nu wel.

Onno Thuis | 13-10-05 | 17:00

Lof, ons hele bestel is op die wet gebaseerd.

Jan Passant | 13-10-05 | 16:59

@Radiorukker.
Rustig, denk aan je hart...

Ronny Teauber | 13-10-05 | 16:59

Het is wel erg makkelijk om andermans beleid door de zeik te halen zonder met realistische alternatieven te komen; die leers is geen haar beter dan jan (of mohammed)de mbo-lul die de hele dag op balkenende kankert.

Wat weet een burgemeester van Maastricht nou over landelijke politiek; niks nee dus gewoon je mond erover houden net zoals de rest van zwakzinnig Nederland.

vuistneuqer | 13-10-05 | 16:59

@. Mazzeltov
Scheef. Volk is volk, het toch allang een wazige multimix sinds 10.000 B.C., van alles een beetje, overal.

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 16:58

Oh ja, ik ben een nationalist. Is daar wat mis mee dan, opkomen voor je Vaderland?

Mazzeltov | 13-10-05 | 16:58

@RokerT 13-10-05 @ 16:50
Chapeau!

@Jan Passant 13-10-05 @ 16:52
Pas Op! Je glijdt rakelings langs Godwin's Law!

@Allen
Meer dan anderen die ik ken, lijkt Gert Leers wel iemand met enige uitstraling en enige visie. Buiten zijn standpunten, het is als type politicus wel iemand die ik nu node mis! Zeker bij de geëikte regeringspartijen!

Lof der Zotheid | 13-10-05 | 16:57

lol@hybrid.
Ow. Daar was ik me niet van bewust.

RokerT | 13-10-05 | 16:57

@. XINIX
Mja, en nog 5 minuten...

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 16:56

@King of C: het NL'se Volk bestaat uit mensen van Christelijk, Joodse en Humanistische orgine.
Moslims horen daar dus niet bij en noem ik dan ook geen NL's.
(ze gedragen zich in meerderheid trouwens ook niet als echte NL's)

Mazzeltov | 13-10-05 | 16:56

@troetel: je begon er toch echt zelf over, maar nu blijk je een troetelallochtonE te zijn - nouja, whatever, nu maak ik me zelf schuldig aan OT dus ik hou erover op (hoewel ik het wel jammer vind *HAHA*)

XINIX | 13-10-05 | 16:55

Verkiezingen op 7 Maart 2006.

Drop | 13-10-05 | 16:53

@. RokerT
Eh, dat wereldbeeld was er al... sinds 1998 zo... wij bevestigen het alleen... :)

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 16:53

@XINIX. Ik heb geeneens een (zwarte) lul ;-)

troetelallochtoon | 13-10-05 | 16:53

Oei. Brrrr. Leiders! Riep alweer een engert.
Bibbert u even met mij mee? Over die meneer die ik niet bij naam hoef te noemen, omdat vanwege dat snorretje?
Nee hoor! Dubbele slapjanussen - dat is wat Nederland wil en dat is wat Nederland krijgt.

Jan Passant | 13-10-05 | 16:52

Het kan niet anders dan rommelen binnen het CDA, de ene prominent na de andere heeft kritiek op het neo-liberaalconservatisme waarmee het CDA aan de hand van de VVD dit land geselt. De burger *wil* helemaal geen privatisering en marktwerking bij essentiele voorzieningen als zorg en energie/gas, afbraak van het sociale stelsel en meer onzekerheid op de arbeidsmarkt. En toch drammen ze het door.

@Pannie: Lijkt me een goed plan, het is nooit gezond dat 1 enkele partij zo lang de dienst uit maakt. We zagen het bij het CDA ('we rule this country') en nu weer bij de VVD.

JackRandom | 13-10-05 | 16:51

@radiorukker EN @troetelallochtoon:
Ik zou als heaumeau ook wel wat over die lul van troetelallochtoon willen zeggen maar wordt het niet een beetje erg OT allemaal?

XINIX | 13-10-05 | 16:51

@. Drop
je vergeet: "en 'andere' moslims."

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 16:50

Ik ben lid van het Nederlandse volk. Maar ik ben niet op zoek naar een leider waar radiowanker naar op zoek is. En goddank is de meerderheid van de bevolking daar niet nara op zoek. Ik denk dat mensen zich teveel laten opnaaien door het kleine kringetje waarin men zich begeeft. Als je de hele dag, de hele week, je hele leven op GS vertoeft, zou je nog eens een verknipt wereldbeeld kunnen ontwikkelen, waarin elke politieagent en parkeerwachter dient te worden mishandeld, omdat hij toch geen gezag heeft, dat alle moslims crimineel en/of terroristisch zijn, en dat de hele Nederlandse bevolking graag de grenzen potdicht wil hebben. En het idee dat er horden Polen staan te trappelen om al onze geweldige banen, zoals tomatenplukker en aspergesteker, over te nemen. (en dat wij Nederlanders die banen graag zouden willen hebben)

RokerT | 13-10-05 | 16:50

Les sanglots longs
Des violons
De l'automne

Blessent mon coeur
D'une langueur
Monotone

Tout suffocant
Et blême, quand
Sonne l'heure

Je me souviens
Des jours anciens
Et je pleure;

Et je m'en vais
Au vent mauvais
Qui m 'emporte

De-ci, de-là,
Pareil à la
Feuille morte.




Lekker Belangrijk© | 13-10-05 | 16:50

@. de bier
13-10-05 @ 16:47

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 16:49

Bijna...

da wizard | 13-10-05 | 16:49

moffen: joden moeten dood

moslims: joden, christenen, boedhisten, hindoeisten, atheisten, baptisten en whatever moeten dood

Drop | 13-10-05 | 16:49

@King Nee, moslims zijn erger.

Boris Borsthaar | 13-10-05 | 16:47

Jij bent snel. Ik zei al; dat weet ik. De een is een lokaal miepje in het veen en de ander een verdwaalde Italiaanse (? ach... wist men toen veel) berggeit... sjonge... recapituleert ffkes manneke.

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 16:47

Gerd of Geert, wat is het verschil? Allebei topmensen! Als Gerd opstaat, blijf ik zitten!

schuldige_omstander | 13-10-05 | 16:46

@ radiorukker 16:44
Moslims zijn geen Moffen, hoor...;)

King of controversy | 13-10-05 | 16:46

MUAHAHA. Dit moet niet gekker worden zeg. Niveau van GS drastisch naar beneden gegaan door ene Radiorukker. Ksssst ga weg!

troetelallochtoon | 13-10-05 | 16:46

@troetelallochtoon @ 16:42: nee joh, zo laf ben ik niet. Dat jij dit doet? Tja....

radiorukker | 13-10-05 | 16:45

Als Gerd Leers premier wordt, zullen we zingen "Lang zal hij vegen, lang zal hij vegen, lang zal hij vegen door de moslimstaat..."

schuldige_omstander | 13-10-05 | 16:45

@troetelallochtoon: Ik hoop van harte dat je zwarte lul door een van je stam apen wordt afgesneden en gekookt. Vervolgens mag je het zelf opeten.

radiorukker | 13-10-05 | 16:44

@HyBriD VorTeX
Dat was op een berg en niet in de veengrond.
Dus is ie ook geen veenlijk.

de bier | 13-10-05 | 16:44

@. King of controversy
Ik bedoel nix met volk. Alles is volk. Doelde meer op dat iedereen altijd roept over het volk en zelf vaak vergeet dat het ook volk is. zoiets. was verder niet in een al te intellectuele bui, nog steeds niet (wanneer wel, hihi, inkoppert). Wacht nog even op Quake4, probeer eerst AO3 te spelen... de rest; boeit ff niet.

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 16:43

Offtopic in Amsterdam zijn ze ook lekker bezig:
AMSTERDAM - Amsterdamse gemeenteraadsleden van VVD en GroenLinks voeren in het geheim besprekingen over samenwerking na de verkiezingen van maart volgend jaar.

Onder de naam 'Waagberaad' onderzoeken de partijen mogelijkheden om in een volgende collegeperiode de PvdA buitenspel te zetten. De sociaal-democraten zitten in Amsterdam al tientallen jaren achtereen in het stadsbestuur. De ene keer mag GroenLinks aanschuiven, de andere keer de VVD. Die machtspositie zou doorbroken moeten worden.

Pannie | 13-10-05 | 16:43

@king: check dat debiele manifest van Wilders. Het is een onderbouwing van je stelling over rechtse types die het over het "volk hebben".

wannabecool | 13-10-05 | 16:43

Grote kans dat radiorukker op dit moment een nieuwe nick is aan het aanmaken.

troetelallochtoon | 13-10-05 | 16:42

HEIL RADIORUKKER!

RokerT | 13-10-05 | 16:42

hij ziet er iig niet uit alsof ie uit een fantasieboek afkomstig is zoals onze HP Balkenende. vind um meer lijken op een bajesklant. misschien dat we met een leider met zo'n hoofd wat serieus genomen worden

Rupie | 13-10-05 | 16:42

@. de bier
Waar. Maar daar doelde ik niet zeau op. Meer op de vindplaats.

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 16:40

@XINIX: geldt alleen voor mongeaulen als troetelallochtoon. En hoog van de toren blazen laat ik baardapen over die vliegtuigen kapen...

radiorukker | 13-10-05 | 16:40

Zal ik dan maar opstaan?

~Pyro~ | 13-10-05 | 16:40

hij ziet er iig niet uit alsof ie uitkomstig is uit een fantasieboek zoals HP Balkenende

Rupie | 13-10-05 | 16:40

@HyBriD VorTeX
Ötzi is geen veenlijk, het is een unterseksueel.

de bier | 13-10-05 | 16:39

@ HyrBrid VorTex
Mijn punt was dat er niet zoiets bestaat als een volk dat vraagt. Het volk heeft geen eenduidige mening. Wat jij verstaat onder het volk heette vroeger het grauw. Het volk is een nationalistische uitvinding, die erop gericht is anderen uit te sluiten. Iedereen die dus de zinsnede in de mond neemt dat "het volk dit of dat wil/vind/vraagt, is een potentiele rassenmoordenaar.

King of controversy | 13-10-05 | 16:38

Je kan lullen wat je wil, maar besturen kan die! En wat hij met Maastricht kan, kan hij met Nederland ook!

schuldige_omstander | 13-10-05 | 16:38

@radiorukker. Zeker nieuw hier. En laat ik jou niet tegenkomen; ik denk dat je mijn grote zwarte lul wel weet te waarderen, maar zal wel erg pijnlijk zijn voor je anusje. MONGEAUL.

troetelallochtoon | 13-10-05 | 16:38

@radiorukker: als je verbaasd bent over schrijfwijzen als "heaumeau" vraag ik me af wat je volgens jouzelf het recht geeft om zo hoog van de toren te blazen op GS (dat je dus blijkbaar nauwelijks kent).
En voor de anderen en goede orde: de besproken burgemeester heet Gerd en geen Gert.

XINIX | 13-10-05 | 16:38

het feit dat hij roept dat jpb ooit een veelbelovende leider was geeft al aan dat de beste man ook al niet al teveel voeling heeft met de maatschappij.
vind overigens wel dattie gelijk heeft dat politici mensen niet naar de mond moeten praten (maar dat moeten ze wel voor de verkiezingen vertellen en niet erna). zijn oproep tot politiek debat in rokerige kamertjes doet me iets teveel denken aan jaren 60 geneuzel over allerlei totaal onbelangrijke zaken. terwijl hij juist roept om politici met grootse visie die niet tot achter de komma zitten te zeuren.
klinkt alles bij elkaar nogal als een overjarige babyboomer en niet als de grote politieke vernieuwer dietie blijkbaar wil zijn.

aurora | 13-10-05 | 16:37

@. radiorukker
meisje van Yde? Of val je meer op Ötzi?

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 16:36

@radiorukker: LOL
Het zal tijd worden dat er een daadkrachtig leider opstaat dat zegt "en nu is het genoeg!" en met zijn vuist de Haagse dictatuur in een klap verplettert. Hulde, Gert Leers! Na de gekozen burgemeester nu ook de gekozen Premier!

schuldige_omstander | 13-10-05 | 16:35

Arme Harmke...

Lekker Belangrijk© | 13-10-05 | 16:35

@troetelallochtoon: Nee, door het toevoegen van de letters 'eau' aan woorden en termen getuig jij echt van slimheid! Maar dat is natuurlijk voor jou ABN, sukkel.....

radiorukker | 13-10-05 | 16:35

@jan-joris-jaap-joop: wat ik me afvraag, wie zei het? Jan, joris, jaap of joop?
Oh eh ik kom het beste klaar op NSE, daar zit een veenlijk in dat half wegrot.. haar enige redmiddel is een vette spermadouche zodat haar gezicht er weer wat gladder en soepeler van wordt. Alles heeft zo zijn voor en nadelen zegmaar.

radiorukker | 13-10-05 | 16:33

Radiolosgeruktvandewerkelijkheid

DrBoob | 13-10-05 | 16:32

@radiorukker. getuigD...! jij bent zeer zeker de mongeaul van de week hier op GS. Muahaha... Leer eerst maar eens de taal van je eigen "volk"! Dan praten we weer verder.

troetelallochtoon | 13-10-05 | 16:31

@KoC: inderdaad, daar zeg je wat. Het volk bestaat inmiddels uit een miljoen moslims en teveel allochtonen. Dus zo'n leider is geen lang leven beschoren in deze bananenrepubliek. Zet kingkong er neer!

radiorukker | 13-10-05 | 16:30

@. King of controv
Het volk, is dat niet die andere 99,9% van Nederland? \

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 16:30

@radiorukker
Wat ik me al een tijdje afvraag:
Trek jij bij elk programma en op welk kom jij het beste klaar?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 13-10-05 | 16:30

Dit is een goed idee in elk geval.

De PvdA wil de macht van Europa beperken. Woningbouw, zorg en andere, vooral nationale terreinen zouden niet langer automatisch onder Europees recht moeten vallen.

www.nrc.nl/europa/artikel/112917967143...

wannabecool | 13-10-05 | 16:29

Troetelallochtoon: lafbek en verrader van de week bij GS!

radiorukker | 13-10-05 | 16:29

@ radiorukker
"die doet waar het volk om vraagt..."
radiorukker, wees eens lief en definieer "het volk". Dan zul je misschien inzien dat "het volk" niet bestaat, en "het volk" heeft al helemaal geen collectieve mening. Maar ga je gang als je er anders over denkt: wie zijn in Nederland: "het volk"?

King of controversy | 13-10-05 | 16:28

@troetelallochtoon: het feit dat jij een nick gebruikt om je voor te doen als allochtoon om vervolgens denigrerende opmerkingen er over te krijgen zodat je met je vingertje kan wijzen getuigd van lafheid. Hek er omheen en platbranden!

radiorukker | 13-10-05 | 16:28

troetelallochtoon: je kunt soms wel lachen om die gek hoor :)

wannabecool | 13-10-05 | 16:28

Radiorukker: mongeaul van de week bij GS!

troetelallochtoon | 13-10-05 | 16:27

@radiorukker. Het feit dat jij uit mijn nick afleidt dat ik arabier danwel moslim moet zijn zegt meer over jou dan over mij. Ik stel voor dat je je niet meer op dit volwassen (ahum) gedeelte van het internet begeeft.

troetelallochtoon | 13-10-05 | 16:26

Alle kabinetten, van het heden en verleden, zijn allen ter Leers en Vermaak.

Kakbouter | 13-10-05 | 16:26

Het hele politieke stelsel gewoon opdoeken. Het is nu kiezen tussen 3 grote partijen (PVDA, CDA, VVD) welke alle 3 meermaals hebben bewezen niet de juiste prioriteiten te kunnen stellen.
Uberhaupt zegt de uitdrukking "politiek correct" voldoende over wat er nou precies mis is met politiek. Iets is correct, of niet correct.
Alleen politici (ok en marketeers) hebben als groep de gave om feiten compleet te negeren.
Sjow, en nu weer werken ;p

Self | 13-10-05 | 16:25

@wannabecool: rofl? allochtonen, die tonen toch nooit emoties? Raar hoor, of is het een zenuwachtig lachje? ;)

radiorukker | 13-10-05 | 16:24

"De 2e kamer zit vol lafbekken die de mond moet worden gesnoerd met resultaten".

ROFL

wannabecool | 13-10-05 | 16:22

De vraag is: kan Willem-Alex een cavalerie-charge van de Marechuassee leiden tegen de komende intifadah?

Drop | 13-10-05 | 16:21

*pakt zak chips*

Apollo | 13-10-05 | 16:20

@troetelallochtoon: zou jij ook eens moeten lezen joh! Ohnee, jij hebt de arabische versie. Genaamd: de Koran.

radiorukker | 13-10-05 | 16:19

@radiorukker. En??

troetelallochtoon | 13-10-05 | 16:18

Bij gebrek aan politici terug naar de Monarchie.

Drop | 13-10-05 | 16:17

troetelallochtoon: die heb ik al, eerste druk.

radiorukker | 13-10-05 | 16:17

Wilders en Leers: beiden kutlimbo's. Zij slapen 's-nachts niet maar staan een paar uur voor de spiegel zichzelf te bewonderen: "agj, wa bien ik tog geweldig".

Gier | 13-10-05 | 16:15

@radiorukker. Ik kan u Mijn Kamp van de heer Adolf zeer aanraden.

troetelallochtoon | 13-10-05 | 16:14

Is dat niet die - ikbennognietuitdekast -heaumeau?? wellicht opvolger Fortuyn als ie 2007 uit de kast springt

troetelallochtoon | 13-10-05 | 16:12

En jawel hoor, wannabecool is er weer om over amerika te zeiken. Wie is hier nou de populist? Jij misschien met je pro moslim gebral? Rot op. We moeten gewoon een daadkrachtige leider in dit land die doet waar het volk om vraagt! Een leider die daad bij woord voegt, en niet zoals Eerdmans ene grote bek opzet in de 2e kamer maar als het er op aankomt niets doet. De 2e kamer zit vol lafbekken die de mond moet worden gesnoerd met resultaten. Een leider die kan laten zien dat het uitzetten van haatpredikende imaampjes nog maar het begin is! Een leider die durft te zeggen dat de islam een achterlijke cultuur is, en hoofddoekjes (welke symbool staan voor onderdrukking) verbiedt! Een leider die de doodstraf herinvoert, en TBS'ers een spuitje geven zodat het weer wat opruimt! Een leider die de polen uit het land zet zodat de Nederlander weer aan het werk kan! Een leider die antilliaantjes al hun rechten ontneemt en een enkeltje timboektoe uitdeelt, en de grenzen dicht gooit! Een leider die oplichters als Essent, UPC en Nuon hard aanpakt, en bonussen afpakt van topmannen. Want top zijn ze pas als bijv. boersma van Essent op de electrische stoel wordt gezet dat wordt gevoed door stroom van de concurrent! Een leider die nationalisme niet erg vind en zich niet schaamt om dit te uiten zonder racist te worden genoemd! Een leider die van Talpa een porno zender maakt, en NSE naakt laat presenteren door geyle sloeries! Mijn leider!

radiorukker | 13-10-05 | 16:12

Toch blijf ik voor Zalm, iemand die op die leeftijd nog gamed kan niet fout zijn ;p
Een echte ubersexueel ;p

Self | 13-10-05 | 16:11

Hebben we de EK gewonnen in 88?

Traag | 13-10-05 | 16:10

Hear hear Gert Leers!

DrBoob | 13-10-05 | 16:09

@geytennöker
want ?

Limburg daar zijn de mensen zo sloom, daar praten ze zo langzaam en denken ze zo traag, ze juichen daar nu nog voor de EK '88

holistic river | 13-10-05 | 16:07

over die nutsbedrijven heeft hij gelijk.
ik betaal nu het dubbele aan lasten in tegenstelling tot 2 jaar terug, maar ik krijg ook dikkere folders en meer.
allemaal van Eneco en NUON enzo. Dat zijn erg misselijke bedrijven.

zinloosgekweld | 13-10-05 | 16:01

Maar nog steeds geen PDF'je o.i.d. van zijn vlammende rede.:/

~Pyro~ | 13-10-05 | 16:00

CDA voelt al aan dat ze groot gevaar lopen en dus zetten ze dit populistje in. Wel grappig die kritiek op "het Amerika van Busch" en de "vurige verdediging van de europese verzorgingstaat". Hij lijkt wel lid van de verkeerde partij in deze :)
Jammer dat de voledige tekst niet te vinden is?

op zijn weblog staat ook wel aardige citaatje waar ik me voor de 100% in kan vinden.

Als je wil dat burgers verantwoordelijkheid nemen, met zelfontplooiing bezig zijn en liefst ook nog met wat (vrijwillige) maatschappelijke dienstverlening, dan zul je als overheid in ieder geval de basisvoorzieningen op orde moeten hebben.
Onderwijs, gezondheidszorg, energievoorzieningen, pensioen, daarvan wil de
burger dat ze - wat de basis betreft - goed geregeld zijn, door een sterke overheid.

www.maastricht.nl/maastricht/show/id=1...

wannabecool | 13-10-05 | 15:59

Lang leve de mensen van beneden de rivieren. Dat ongewassen tuig uit amsterdam en den haag mag dan wel een grote bek hebben, daar in het zuiden wonen tenminste mensen die hun verstand nog wel gebruiken.

geytennöker | 13-10-05 | 15:59

Kan hij kippen ook aan >?

Stijlvol stijlloos | 13-10-05 | 15:59

dat nieuwe verzekeringstelsel is wel een melkkoe voor zeikwijven zoals bijv de SP en de heer Leers.
wordt er echt pismisselijk van omdat aan te vallen, das zo gemakkelijk. Dat stelsel heeft er alle schijn van dat als je ziek bent dat je dan moet betalen

(*oh was het eerst anders dan ?*)

holistic river | 13-10-05 | 15:59

Besturen schijnt een Leersproces

Het warmste plekje | 13-10-05 | 15:58

Als hij de criminele Marokjes net zo wil gaan aanpakken als hij bij Vinkenslag heeft gedaan, mag hij van mij MP worden.

Mazzeltov | 13-10-05 | 15:57

Mwah, alle partijen komen even met hun rechtsbuiten aanzetten. Ik trap er niet in, ga strategisch stemmen.

Boris Borsthaar | 13-10-05 | 15:55

Ja! Het MOET anders! En Snel! ... mis alleen even concreet HOE DAN? ...

HyBriD VorTeX | 13-10-05 | 15:54

Die trekt flink van Leers

Traag | 13-10-05 | 15:54

hulde aan het zuiden! :D

ooowyeah | 13-10-05 | 15:53

Is ie hardleers?

Trsr | 13-10-05 | 15:51

wat een ONGURE kop heeft die kerel .. nee dank je .. laat maar zitten !

sanchez | 13-10-05 | 15:51

johan flemmings for president!

wesnanda | 13-10-05 | 15:51

Inderdaad, jammer dat hij een christenhond is... mocht hij ooit nog eens van zijn geloof vallen, kan hij misschien ook op mijn stem rekenen...

knutsel | 13-10-05 | 15:50

*staat op*

RokerT | 13-10-05 | 15:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken