Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geen slecht woord over Gretta

Weet je nog, van vannacht...In het zwembad overleden of niet, Wim Duisenberg krijgt in ieder geval een waardige uitvaart. Op een paar euri’s meer of minder wordt niet gekeken. Gretteke heeft namelijk maar direct het Concertgebouw in 020 afgehuurd om alle gasten een van een zitplaats te voorzien. Nee, ons hoor je geen kwaad woord meer zeggen over de zwarte weduwe. Het schijnt namelijk dat we zwaar over de schreef zijn gegaan met onze berichtgeving over Gretta, Waarvoor natuurlijk onze welgemeende excuses. We zijn blij dat Gretta zo'n grote groep toehoorders heeft weten te verzamelen. Wim, rust zacht, daar naast die gulden.

Reaguursels

Inloggen

gretta zoekt een nieuwe vriend,die niet penages is en een knap ponum heb,dus aleen goy's komen in aanmerking verbeelden jullie je maar niks

memory clear | 08-08-05 | 19:51

Pannie: je reacties zijn van zeer hoogstaand niveau. thnx!

wannabecool | 05-08-05 | 13:29

Wannabecool jij zit zeker op een vrije school?
Indymedia bwoehahaha!

Pannie | 05-08-05 | 00:52

@wannabecool
Kun jij je nick niet beter veranderen in wannebemoslim?
Wat een onzin verkoop jij zeg. Gehersenspoeld door de linkse/moslim propaganda. Zielig gewoon.

Big Pete | 04-08-05 | 18:22

Ach, wie kijkt naar de ziel als het om vrouwen gaat, dan kan je wel aan de gang blijven.

Jim Beam | 04-08-05 | 17:37

Idd, blauwe ogen en een ziel zo zwart als haar geverfde haar !

Ariël Bruéns | 04-08-05 | 17:28

Heeft één van de anti Israël gangers al eens of ooit de banden tussen Hitlers fascisten en de islamieten onderzocht ? Nee, dat vermoede ik al. Zoek even op Hajj Amin al-Husseini via Google of zoiets. Zie dan ook dat de PLO en Hamas directe afstammelingen zijn van de Nazi's. Het gebrek aan (historische) kennis hier is uitermate schrijnende te noemen. Met dit soort onwetende sufferdjes wens ik geen discussie aan te gaan. Er vliegen hier de meest stompzinnige argumenten rond om het antisemitisme maar recht te lullen. Inderdaad, misschien verdienen jullie wel een islamitische staat. Ik hou het hier voor gezien, als er mensen zijn met een deugdelijk verstand en enig historisch besef dan verwelkom ik hen op www.vox-populi.paganist.nl/weblog/inde...

Ariël Bruéns | 04-08-05 | 17:27

Godverkut!
Het ging om de weduwe met de blauwste ogen van nederland hoor.

Jim Beam | 04-08-05 | 17:24

@wannabecool ga je nog een keer beargumenteerd en inhoudelijk reaguren i.p.v. het posten van braaksel als "het zijn gewoon vuile martelende en moordende landdieven die pallestijnen beschouwen als untermenchen"? Het lijkt me dat shalom en ondergetekende meermalen onze beargumenteerde standpunten duidelijk hebben gemaakt. Nu is het jouw beurt.

zum kotzen | 04-08-05 | 16:38

@shalom het zijn gewoon vuile martelende en moordende landdieven die pallestijnen beschouwen als untermenchen.

wannabecool | 04-08-05 | 16:24

@ Der icebear,
Met je eens, maar ook de Libanon oorlog komt voort vanuit agressie van Arabische zijde, en wel in de gedaante van de Hezbollah. Ook '67 was een indirecte aanval van Arabische zijde door het mobiliseren van Egyptische troepen in de Negev.
En natuurlijk zijn er Joden en Arabieren die kunnen samenleven, daar vind je o.a. in Israel dagelijks vorbeelden van in Jeruzalem, Jaffa en Haifa. Toch zullen de echte extremisten dat nooit accepteren. Israel blijft naar hun idee een uiterst ongewenste staat. De pro palestijen zullen zeggen terecht, bekende kreten als bezetting en agressie komen dan de hoek om kijken maar dat zijn niet de redenen voor de haat. De echte reden is religie. Religie en Jeruzalem. Naast de heilige steden Mekka en Median vinden de moslims dat ze ook nog recht hebben op (AlQuds) Jeruzalem. Waarom? Omdat naar verluid Mohammed daar is opgestegen naar de hemel, wat overigens nergens in de Quran te lezen valt. Zoals al eerder is gezegd; Jeruzalem komt sowieso nergens voor in de Quran. Het is onverdraagbaar voor een moslim om heilige aarde, zoals voormalig Palestina, bewoond te zien door aanhangers van een gepasseerd geloof. En zeker niet door Joden.

shalom | 04-08-05 | 15:39

Jahaa, Israël is de agressor in het midden oosten? sta me toe om even de historische feiten langs te lopen:
- 1948: arabische landen vallen Israël binnen na het uitroepen van de staat Israël.
- 1967: Egyptische president Nasser belooft de arabische wereld binnenkort een einde te maken aan de ?zionistische entiteit? (ofwel Israël). In juni besluit Israël hem voor te zijn en binnen 6 dagen worden de legers van 5 arabische landen verpletterd. Na deze oorlog biedt Israël aan de veroverde gebieden terug te geven in ruil voor vrede, maar de arabische landen reageren met de beruchte woorden ?geen vrede, geen onderhandelingen, geen erkenning van de staat Israël?.
- 1973: arabische landen vallen Israël binnen tijdens Jom Kippoer (grote verzoendag) in de wetenschap dat Israël minder op zijn hoede is tijdens deze nationale feestdag. Helaas, ook deze keer moeten verschillende arabische landen diep buigen voor de Israëlische militaire kracht.
- 1948 ? nu: voortdurend terrorisme tegen Israëlische burgers, maar ook tegen joden overal ter wereld. Als voorbeelden noem ik even de gijzelingsactie door de Palestijnse groep Zwarte September van Israëlische olympische sporters, de gijzeling van het passagiersschip Achille Lauro en de gijzelingsactie van een vliegtuig die eindigde op het vliegveld van Entebbe in 1977.
De grootste Palestijnen-moordenaar uit de moderne geschiedenis heet overigens koning Hoessein van Jordanië. Toen de PLO eind jaren ?60 een te grote invloed kreeg in Jordanië slachtten de hashemitische troepen van Hoessein in september 1970 tienduizenden Palestijnen af. (hiervan is trouwens de naam van de terreurbrigade ?Zwarte September? afgeleid)
Tja wannabecool, als je wilt dat ik serieus met jou in discussie ga zul je toch eens moeten laten zien over historische feitenkennis te beschikken en zul je met inhoudelijke argumenten moeten komen in plaats van met oeverloos gelul en het gebruik van termen als ?zionazi?s?, ?fascisten? en ?zionistische schurkenstaat?.

Oh ja Saddam gebruikte meermalen MVW's, zowel Iraanse militairen als Koerdische burgers werden op mosterdgas en sarin getrakteerd

zum kotzen | 04-08-05 | 15:03

@ shalom 04-08-05 @ 11:21
Als je de meerderheid van de reacties leest op je stukje dan ben ik ook geneigd in je richting op te schuiven. Wat hebben die mensen toch? Toch maar een nuancering. De oorlog in 1967 is door Israel gestart (zeg niet dat die start niet nodig was, maar toch). Verder noem je de oorlog in Libonon begin jaren 80 niet. Dat moslims niet met joden zouden willen of kunnen samenleven is aanvechtbaar. Iets dat ik in je stukje miste is een opmerking over de 'illegaliteit' van massavernietigingswapens. Daarom maar even van mijn kant de opmerking dat er geen algemene regel geldt dat een land geen kernwapens mag hebben. Veel landen hebben zich er via de ratificatie van het non-proliferatieverdrag toe verbonden geen kernwapens te ontwikkelen of te kopen of aan derden ter beschikking te stellen. Israel niet, haha. Niets illegaals aan dus.

Der Icebear | 04-08-05 | 14:37

Zum Kotzen: Israel heeft ze. Irak had ze niet maar het werd wel gebruikt om het land plat te gooien ten kosten van 10.000den doden. Eerlijk is eerlijk: israel moet dezelfde behandeling krijgen.

wannabecool | 04-08-05 | 14:35

Toch mooi hoe je zijn vragen ontwijkt met weer compleete onzin.

Spijkertje | 04-08-05 | 14:17

erm, Israel is de agressor in het midden oosten hoor. je moet de boel niet omdraaien. Maar ja geschiedsvervalsing is ook al zo'n kenmerk van fascisten.

Waar het mij om gaat is dat zolang de zionisten hun agressieve haatcampagne tegen alles wat pallestijns is door zetten, zullen er gelukkig tegengeluiden zijn. De haat-propaganda van de zionisten moet gecounterd worden voordat we kunnen werken aan een vredige wereld.

wannabecool | 04-08-05 | 13:30

erm, Israel is de aagressor in het midden oosten hoor. je moet de boel niet omdraaien. Maar ja geschiedsvervalsing is ook al zo'n kenmerk van fascisten.

wannabecool | 04-08-05 | 13:27

"arabisch kudtlanden" Zionisme en nazisme zijn helaas verworden tot 2 verschillende variaties op het fascisme. Het openlijke racisme van de zionazis is beangstigend.

wannabecool | 04-08-05 | 13:23

@wannabecool anders ga je eerst even mijn eerdere postings in deze topic doorlezen voordat je weer je gebruikelijke vuiligheid uit je toetsenbord laat stromen. Jouw terminologie, met braaksels als ?zionazi?, ?goebeliaans? en ?zionistische schurkenstaat? laat zien welk een genuanceerd beeld jij van de situatie hebt. Misschien leuk om eens de feiten te leren kennen? Of ben je bang dat je dan gaat twijfelen aan je rotsvaste anti-Israël overtuigingen?
Als de internationale gemeenschap Israël veroordeelt zegt mij dat niets. Die internationale gemeenschap bestaat immers ook uit arabisch kudtlanden als Syrië en Iran, die voortdurend op zoek zijn om Israël aan te vallen. Daarnaast verdomt diezelfde internationale gemeenschap om in te grijpen op plaatsen waar dat echt nodig is (Darfur) wegens gekonkel en tegengestelde belangen.
Oh ja, kun je mij even exact aangeven hoe vaak, wanneer en waar Israël massavernietigingswapens heeft ingezet? Oh, helemaal nooit? Toch een klein verschil met Irak nietwaar?

zum kotzen | 04-08-05 | 13:16

proost

wannabecool | 04-08-05 | 12:58

De goeie argumenten vliegen ons weer om de oren.
Biertje iemand?

forgie | 04-08-05 | 12:39

@shalom ik snap niet waarom de holocaust niet ontkent mag worden terwijl er wel gezegt mag worden dat israel een democratie is. De ene leugen is verboden de andere leugen is een mantra in het hypocriete deel van de wereld dat het fascistische Israel steunt.

wannabecool | 04-08-05 | 12:35

@ wannebecool,
Jij kan blijkbaar niet lezen ofzo? bezetting van wat???
En over veroordelen: Door de VN zeker? Waar talloze echte schurkenstaten zoals bijv. Sudan zitting in nemen??
Jij zal altijd wannabe blijven...

shalom | 04-08-05 | 11:59

zum kotzen: je bent een naar demagogisch goebeliaans leugenaartje. Ik daag je uit om op indymedia de woorden joodse en propaganda, zonder een ander woord er tussen, te vinden. Uberhaupt bedrijf je de bekende zionazi propaganda door kritiek op israel kritiek op joden te noemen.
Fatsoenlijke mensen, joods of niet joods, veroordelen de internationaal talloze malen veroordeelde zionistische schurkenstaat israel.
Eigenlijk zouden ze Israel dezelfde behandeling moeten geven als Irak. Het land heeft illegale massavernietigingswapens, bezet illegaal land, het schend alle mogelijke mensenrechten, pleegt oorlogsmisdaden etc etc.

wannabecool | 04-08-05 | 11:44

@ Der icebear,
Ik denk dat Ariel's stuk niet zozeer over een oplossing gaat, maar een stukje geschiedenis is. Een stukje geschiedenis die mensen vandaag de dag niet (willen) weten. Ter bijdrage: In Theodors Herzl's Jodenstaat, een manifest wat hij over de jaren heen schreef en zo'n 50! jaar voor het ontstaan van de staat Israel, wordt al ingegaan op de kwestie Arabieren. Er wordt voorgesteld, wat ook later terugkomt in Israel's staatverklaring, dat de Joden moeten samenleven en samenwerken met de aldaar (in Palestina) wonende Arabieren. Dit is vrij naief gebleken want een echte Arabier (zie: Moslim) zal nooit van zijn leven willen/kunnen/durven samenleven met een Jood. Hoe dan ook, dit principe werd ook stellig verklaard door Ben Gurion, de eerste prime-minister van Israel. Israel was er totaal niet op uit om te moorden, bezetten of vechten. Deze mensen hadden nog maar net de grootse vernietiging onder hun volk achter de rug! Dat de Arabieren echter besloten tot oorlog in '48, '53, '67 en '73 maakte dat principe wat moeilijk realiseerbaar! Hoe dan ook, het zegt al genoeg dat Herzl al 50 jaar voor de staat, voor wo2, nadacht over het probleem in Palestina en dat dit dus niet iets nieuws is, voortgevloeid uit de oorlog. De wens naar Jeruzalem terug te keren bestaat al sinds de verbanning van de Joden duizenden jaren terug.

shalom | 04-08-05 | 11:21

@ Ariël
Het leven waar dan ook ter wereld bestaat niet alleen uit helden en terroristen. Volgens mij is het merendeel slechts uit op een normaal leven. Als bepaalde mensen zich Palestijnen willen noemen, dan doet dat niet af aan hun hun behoeften? Over het feit dat Gretta geen positieve bijdrage levert zijn we het wel eens, maar ik denk niet dat met jouw benadering een blijvende oplossing tot stand zal worden gebracht.

Der Icebear | 04-08-05 | 10:52

Nu Wim uitvaren gaat (nog bedankt voor die Euro, we zijn er allemaal ont-zet-tend blij mee!), wie houdt dan nog in vredesnaam de Wicked Witch from the East in teaum? Een angstig visioen van een door de hoofdstedelijke straten huppelende, door padden, spinnen en vleermuizen vergezelde, halahalahalahala gillende Gretta (je weet wel, dat staccato gekrijs zoals die zandvrouwtjes dat zo mooi kunnen als er weer een heuglijke barbaarse gebeurtenis te vieren valt) - als strax dan eindelijk de langverwachte aanslagen in ons Batavierenland worden gepleegd - doemt namelijk onheilspellend onvrijwillig op.

Partagas | 04-08-05 | 10:22

Dat concertgebouw wordt betaald van belastinggeld. Ik betaal belasting dus ik wil er ook bij zijn. Vraag me niet waarom, maar het gaat mij om het principe.

Anti-links | 04-08-05 | 10:18

@ Ariël
Zo blijkt maar weer: volkeren ontstáán.

Horror Scoop | 04-08-05 | 08:35

@pannie ja, als de feiten worden weergegeven, wordt dat door de mensen uit het Indymedia-kamp vaak als 'joodse propaganda' omschreven.

@ikweethetbeter kun je ook inhoudelijk reageren? d.w.z. iets met terroristen en verzetsstrijders?

zum kotzen | 04-08-05 | 08:26

Is dit nou Joodse propaganda?

Pannie | 04-08-05 | 08:20

ijn complimenten aan Zum Kotsen. Jouw historisch besef is uitstekend ! De rest lult maar wat pro zielig doende mensen na. Als Arafat en zijn kornuitjes niet alle centen achterover gedrukt hadden, dan had men in weelde kunnen leven (gelukkig stort de EU weer 9 miljard in het oorlogspotje van deze Arabieren die zich vanaf 1967 op eens Palestijnen zijn gaan noemen uit strategische overwegingen). Als men niet alle vredesakkoorden had verneukt had men in vrede kunnen leven. Voor wat meer historisch besef even de volgende bijdrage:
Arabieren hebben nooit een Palestijnse staat gehad, Jeruzalem is nooit een Arabische hoofdstad geweest. Jeruzalem wordt 800 keer genoemd in de bijbel, niet één keer in de koran.
In 1922 gaf Engeland 80% van het gebied dat Palestina heette aan de Arabieren. Dat gebied werd Jordanië, gebied dat bij het oude, bijbelse Israel hoort en dat samen met het huidige Israel inclusief Judea, Samaria, Gaza en de Golan door de League of Nations was erkend als het joodse ?homeland?. Ook hier werden de joden etnisch gezuiverd.
Arabieren begonnen zich pas Palestijnen te noemen na 1967. Voor 1948 stonden de joden in dat gebied bekend als de Palestijnen. De joodse krant Jerusalem Post heette eerst Palestinian Post.
De joden transformeerden woestijn en moerasgebied in vruchtbare grond, hier kwamen de Arabieren op af als vliegen op stront. De meeste Arabieren verbleven maar kort in het gebied, in een verklaring van de VN staat ook dat elke Arabier die zelfs maar twee jaar voor 1948 in het gebied had vertoefd zich net als z?n nakomelingen kon aanmelden als zijnde ?vluchteling?.
Op 31 maart 1977 publiceerde Trouw een interview met Zahir Muhsein van de PLO:
?The Palestinian people does not exist. The creation of a Palestinian state is only a means for continuing our struggle against the state of Israel for our Arab unity. In reality today there is no difference between Jordanians, Palestinians, Syrians and Lebanese. Only for political and tactical reasons do we speak today about the existence of a Palestinian people, since Arab national interests demand that we posit the existence of a distinct ?Palestinian people? to oppose Zionism.
For tactical reasons, Jordan, which is a sovereign state with defined borders, cannot raise claims to Haifa and Jaffa, while as a Palestinian, I can undoubtedly demand Haifa, Jaffa, Beer-Sheva and Jerusalem. However, the moment we reclaim our right to all of Palestine, we will not wait even a minute to unite Palestine and Jordan.?
Rond 1948 werden Arabische landen met geweld etnisch gezuiverd van zo?n 1 miljoen joden. Arabieren pikten grond, huizen, bankrekeningen, ondernemingen, etc van de joden. Joodse vluchtelingen vertrokken naar Israel.
In 1948 viel Egypte Gaza binnen en weer werden joden etnisch gezuiverd. Jordanië viel Judea-Samaria (Westoever) en oost-Jeruzalem binnen, het gebied werd gezuiverd en 58 synagogen werden met de grond gelijk gemaakt.
In 1967 pakte Israel het gebied terug waar ze van verdreven waren nadat hen de oorlog was verklaard door de Arabieren. Nu heet het zogenaamd dat Israel deze gebieden bezet heeft.
Volgens internationale wetgeving is een gebied bezet als het word ingenomen na een daad van agressie. Hier waren Arabieren de agressor. Judea, Gaza en Samaria zijn volgens internationale wetgeving geen bezet gebied omdat ze niet afgenomen zijn van een soevereine staat.

Ariël Bruéns | 04-08-05 | 00:24

40-45 kwam in deze "discussie" al in de 12e posting om de hoek. Dan is de discussie eigenlijk al dood en begint het moddersmijten.
Maar in deze "discussie" was het dieptepunt al in de 11e posting bereikt.
Eigenlijk best wel knap...

forgie | 03-08-05 | 23:53

waar een diskussie over Duisenberg al niet toe kan leiden.
Israel / palestijnen, Oorlog 40 -45 / verzetstrijders / bijbel / God etc etc.
Schoenmaker......

En je mag best geloven dat er wel of geen God is, maar de bevestiging van al dit soort vragen komt vanzelf.

willie wortels | 03-08-05 | 23:38

@zum kotzen: Ik ga vrijdag pas naar de shrink en hou god erbuiten want die bestaat niet. Mensen geloven alleen in Godallemachtig omdat ze bang zijn dood te gaan. Het hele debacle in die kontrijen bestaat ook alleen maar omdat mensen in een of andere god/allah geloven. God zond zijn zoon naar aarde om de mensen hun zonden in te laten zien. Als dit waar was zou hij nu aan een cruiseschip zonen nog niet genoeg hebben. Al die verhalen die in de bijbel staan...... als ik zou vertellen dat ik iemand over water heb zien lopen sluiten ze me gelijk op. Maar je doet voor de rest je nickname wel eer aan.

ikweethetbeter | 03-08-05 | 22:53

@ikweethetbeter

Die noem ik verzetshelden. Omdat ze tegen het Duitse leger vochten en niet tegen Duitse burgers. Overigens was het meeste verzet niet gericht op het doden van Duitse soldaten, maar veel meer op het verbergen van onderduikers, het overvallen van distributiekantoren e.d.

Welk een verschil met de *kuch* mensen die jij vrijheidsstrijders durft te noemen: aanslagen worden niet gepleegd op Israëlische militairen, maar op Israëlische burgers. Vrouw en kinderen worden in auto doorzeefd met kogels, als je personen die dat doen betitelt als vrijheidsstrijders moet je morgen toch echt even bij de psychiater op de sofa.

Honden als deze kun je alleen kei- en keihard bestrijden en ik heb dan ook een bescheiden feestje gevierd toen sjeik Yassin het wedstrijdje raket koppen verloor.

En stop godallemachtig met het neerhalen van onze verzetshelden door ze op 1 lijn te trekken met de kindermoordenaars van Hamas.

zum kotzen | 03-08-05 | 22:12

Gretta is absoluut niet zielig. Noem haar gerust zwarte weduwe. Want ze is het. De vergelijking met de Florrie Rost van Tonningen uit Velp gaat prima op. Beiden zijn ze weduwen, haten ze joden en hebben het hart van een giftige slang. Voor mij staat Gretta gelijk aan sjeik Yassin. Het was een zegen voor Israël toen die haatzaaier zijn rolstoel uitgeblazen werd.
Israël is omgeven door volkeren die het bloed van de joden wel kunnen en zullen drinken als ze de kans zouden krijgen. De Joden kunnen het zich absoluut niet veroorloven een oorlog te verliezen. Onderhandelen is en blijft voor Israël een riskante aangelegenheid. Maar ja, dat willen de Haman?s onder ons natuurlijk niet toegeven.
Er zijn twee groepen die elkaar feilloos aanvullen. En dat zijn degenen die graag de slachtofferrol op zich nemen en de anderen die graag de held uithangen en de revolutionaire strijd aangaat in naam van de underdog. ?Ontwaakt verworpenen der aarde?. Wij, schreeuwen de Palestijnen zijn de verworpenen der aarde. Wij, schreeuwen de misdadigers die in naam van allah onmenselijke daden begaan, EISEN dat wij als slachtoffer gezien en behandelt worden. En links willigt deze eis met liefde en toewijding in.

Barbapoeppa | 03-08-05 | 21:00

@zum kotzen: Als je palestijnse vrijheidstrijders terroristen noemt, hoe noem je dan mensen die hier in 40-45 in het verzet zaten dan?

ikweethetbeter | 03-08-05 | 20:26

@nummertje
Errug goed gevonden!
De nieuwe Youp is opgestaan!

forgie | 03-08-05 | 20:04

Als toegift zou ik de volgende tekst op de rand van de euro willen plaatsen!
Ter nagedachtenis aan Willem de smoker!
God zij met de Gulden!
Euro foutje bedankt!
groet Willem!

nummertje | 03-08-05 | 19:52

lekkere neck

Der Icebear | 03-08-05 | 19:03

Ik vind Gretta wel mooie ogen hebben voor zo'n oud wijf trouwens.
Mocht ik ooit een kronkel in mijn kop krijgen en aan granny-sex gaan doen (ik schat dat zoiets over een jaartje of 30 heel waarschijnlijk is in mijn geval) dan zou ik de Gretta van nu mijn seniorenbed met lage instap niet uittrappen.

Jim Beam | 03-08-05 | 18:39

@ Gretta en kompanen,
Vanwaar komt die zogenaamde bezetting? Die is niet in 1948 ontstaan maar in de oorlog van 1967! Toen waren de Arabieren (palestijnen bestonden toen nog niet, dat werd na deze oorlog hun geuzennaam)zo slim om met z'n allen (op z'n arabisch) het ministaatje Israel wederom aan te vallen. Dat dit een groot fiasco werd en een begrijpelijke bezetting tot gevolg had wordt gemakshalve maar even vergeten. Waarom begrijpelijk? Omdat de Israelies na een hoop ellende (wo2?) liever maar voorkomen dan genezen.

shalom | 03-08-05 | 18:12

Gretta Duisenberg is gewoon een onruststoker, een oproerkraaier en een gestoorde heks. Ik weet het, ik ben tendentieus en buitengewoon kwetsend bezig, excuses!

Oli-4 | 03-08-05 | 18:07

@ zum kotzen
Bravo, iemand met kennis van zaken! Aan alle pro palestijnen in de toko, kijk een verder dan die linkse brilletjes toelaten. Bijvoorbeeld VOOR 1948 en wat er toen al allemaal in Palestina gebeurde. Graag ook een verklaring van deze mensen waarom er al sinds mensenheugenis Joden in Palestina wonen..

shalom | 03-08-05 | 18:06

Hier heb ik een door de VN opgestelde landkaart (die kan je dus verifieren bij de vn ipv wat te roepen ala geenstijl maar wel snel voordat die amerikaan er zit want dan is het te laat)

Op de kaart zie je heel scherp dat de palestijnen bijna alle grond al particulier bezaten. Die mensen zijn weggejaagd en wonen in Libanon e.d.

Dit is onrechtvaardig, palestijnen moeten minstens het voorstel van de vn krijgen uit 1948 en dan is het nog onrechtvaardig.

domino.un.org/maps/m0094.jpg

Lang leve Gretta Duisenberg en in elk geval hoef je die niet aan te vallen als haar man overlijdt, dan mag je haar wel even met rust laten. Dat ze soms nogal bizarre dingen zegt en doet daar kan geenstijl niks over zeggen lijkt me.

Maar bedankt voor het, enigzins ontkrachte, excuus. 1 ding, men reageert en verdedigt zich (gaat zeuren om de vorm maargoed), de telegraaf reageert helemaal niet e.d. op kritiek dus inhoud een 4, maar principe een 7

Onno op kantoor

Onno Thuis | 03-08-05 | 17:28

Zo te zien allemaal moreel hoogstaande mensen die hier posten.

Tuuuuurlijk!

forgie | 03-08-05 | 17:18

@mistress

Dank je wel

Struk | 03-08-05 | 17:07

Benefiet concert voor d´r?

Return of the Beasjt | 03-08-05 | 17:06

Dat mensen hier gaan lopen zeuren over Pro of Anti palestijns etc. Die Gretta praat gewoon als een kip zonder kop en staat te springen om aandacht. Tis gewoon een raar-zeik-wijf.

BlueLagoon | 03-08-05 | 17:04

wist niet dat het 4x zou verschijnen. was geen wanhopige poging op te vallen.

en struk; wat een boeiend commentaar op dit onderwerp, inhoudelijk heel sterk.

Mistress.M | 03-08-05 | 17:03

@Vossie van dat geld koopt weduwe Suha nu dure schoenen in Parijse boutiques

zum kotzen | 03-08-05 | 16:51

@Zum Kotzen
De toenmalige Arabieren (huidige Palestijnen) is niets gevraagd in die tijd. Groot-Brittannië had nog een kolonie over en moest de Joden iets teruggeven in ruil voor het vele geld dat ze in twee oorlogen geleend hadden van hen. Dat de Internationale Gemeenschap / Volkerenbond akkoord ging, maakt de bezetting / kolonisatie / overheersing niet minder erg. Als de VN akkoord zou gaan met het bezetten van Nederland tot aan de Rijn door Romeinen, zouden er niet veel mensen staan te juichen. De VN heeft overigens tientallen resoluties over Israël aangenomen die nooit uitgevoerd zijn. Maar dat terzijde.
De Israëlische superioriteit... vergeet niet dat de VS de staat Israël door dik en dun steunt. Zoals rijke sjeiks Hamas steunen. Ik denk dat daar bij veel conflicten (wereldwijd) het probleem ligt: de buitenlnadse inmenging. De IRA werd / wordt ook flink gesteund door Ieren uit Boston, de Israelies worden gesteund door rijke Joden die ergens anders wonen en de stenengooiers / opblaaspoppen van oa de Hamas worden gesteund door rijke Arabieren. En veelzovoort.

Horror Scoop | 03-08-05 | 16:48

by the way, wat is er met die miljoenen of miljarden van Arafat gebeurd? daar hoor ik niks meer over.

Vossie | 03-08-05 | 16:47

best wel een lekker wijf die Gretta. ga haar als ik de kans krijg condoleren met een zwarte condoom.

Vossie | 03-08-05 | 16:44

@Pannie
Een kutzooi die in ons leven niet wordt opgelost. Fuck alle heilige boeken.

bethundered | 03-08-05 | 16:43

@Zum Kotzen

Kijk ik praat niks goed die lui sporen niet, Bedoel het is niet mij manier. Als je goed leest dan zie je dat ik schrijf ( in hun ogen )

Dus niet in mijn ogen ( duidelijk toch )

En inderdaad De Mossad is een van de beste maar dat wil niet zeggen dat ze alles goed doen.Ze kunnen dus van alles roepen volgens jou en dat is dan waar omdat ze de beste zijn.. Mmm opervlakkig wie zei dat ook al weer.

Joden dat zijn ze toch... wat is er mis met dat woord ????

Struk | 03-08-05 | 16:38

@all...
Dat de Joden na de 2e wereldoorlog naar Palestina vertrokken was natuurlijk vragen om problemen. Maar ik kan die move goed begrijpen want wat er in die oorlog is gebeurd is nauwelijks met een pen te beschrijven.

bethundered | 03-08-05 | 16:35

@horror scoop
De joden hebben niet 'zomaar' het land ingepikt. De internationale gemeenschap ging akkoord met een verdeling van het land in een arabisch en een joods deel. Dat is dus heel wat anders dan Fransen of Duitsers die ons land ongevraagd binnenvielen. Dat Israël later is gegroeid hebben die arabieren aan zichzelf te danken, ze probeerden meermalen Israël te vernietigen maar faalden telkens jammerlijk door de Israëlische militaire superioriteit in 1948, 1967 en 1973. Daarnaast heeft de arabische wereld lang vastgehouden aan het standpunt 'geen onderhandelingen, geen vrede', aangezien ze Israël niet wensten te erkennen. En toen er een arabische leider was die wel bereid was vrede te sluiten met Israël, werd hij meteen vermoord door zijn extremistische onderdanen (Sadat).

Als je alle feiten bekijkt kun je niet anders dan concluderen dat het de arabische landen zijn geweest die vrijwel altijd de weg naar een vreedzame oplossing hebben getorpedeerd.

zum kotzen | 03-08-05 | 16:33

Bethundred ojaa ze hebben allebei een heel oud boek waarin staat dat die stenen heel belangrijk zouden moeten zijn...
Wat een kutzooi eigenlijk!

Pannie | 03-08-05 | 16:30

@ Struk

En het grote zionistische complot, niet te vergeten!

Brusselmans | 03-08-05 | 16:29

Ja, en de IRA en aanverwanten waren ook blij met Nazi-Duitsland. Mag je daaruit concluderen dat de Ieren allemaal jodenhaters waren?

Horror Scoop | 03-08-05 | 16:28

@bethundered

Een woord....... Propaganda

Struk | 03-08-05 | 16:25

. zum kotzen

Exakt. Die sjeik stond te zwaaien naar Adolf. Jij hebt kennis van zaken.
Dat laatse boek van Heeresma over zijn jeugd in Amsterdam. Dat is echt een boek voor jou.

vinque | 03-08-05 | 16:25

@Pannie
Jahhh... Pannie dat zijn heilige stenen.

bethundered | 03-08-05 | 16:24

@Zum Kotzen
Ook niet met ene diplomatenpas?
Anyway, als hier in ene een stuk of 600.000 Romeinen gedupt worden die hier ook nog eens de baas komen spelen omdat "ze" hier 2000 jaar geleden nou ook eenmaal zaten, zou ik daar toch ook wel moeite mee hebben. En dan ben ik waarschijnlijk niet de enige. Hetzelfde geldt voor de Fransen van 230 jaar geleden en de Duitsers van 65 jaar terug.

Horror Scoop | 03-08-05 | 16:24

@struk

Israël beschikt over de beste inlichtingendiensten ter wereld (Shin Bet, Mossad) dus ja, ik geloof dat ze vrijwel altijd de juiste personen te pakken hebben. Pssst, je term 'die joden' klinkt niet erg fris.

En wil je GODVERDEGODVER heeeel snel kappen met het goedpraten van de Palestijnse feestjes naar aanleiding van doelbewust afgeslachte onschuldige burgers?

zum kotzen | 03-08-05 | 16:23

Een stel lutsers met een theedoek op hun kop en een stel lutsers met een bierviltje op hun kop, en die hebben samen ruzie om een berg stenen!
.
Ok tikje simplistische voorstelling van zaken misschien..... ;)

Pannie | 03-08-05 | 16:21

@Struk
Een woord... Mossad.

bethundered | 03-08-05 | 16:19

@TimmyRoltLekker
Het geweld tegen de joden begon al ver voor 1948. In de jaren '30 waren er talrijke pogroms tegen joden in de arabische wereld. De sjeik van Jeruzalem destijds (oom van Yasser Arafat) was een goede vriend van Hitler, wat wil je ook als je denkbeelden zo goed overeenstemmen.

De Volkenbond (voorloper VN) stelde na WO2 een 2 staten oplossing voor: Palestina verdeeld in een joods en een arabisch deel. Het waren de arabieren die hier niet mee instemden en meteen de joodse staat aanvielen. Op dat moment zijn er veel arabische bewoners gevlucht, in de veronderstelling dat de joden binnen korte tijd weg zouden zijn en ze weer terug zouden kunnen keren. Dat het ietsje anders liep kun je de joden niet kwalijk nemen.
Overigens zijn er na 1948 tienduizenden joden uit de arabische landen verdreven. Hoezo jodenhaat? Die vluchtelingen werden in Israël opgenomen en klagen nooit meer dat ze terug willen naar hun geboortestreek...

Overigens op de hoogte van het feit dat joden niet in Saudi-Arabië mogen komen? Dus ook joden die niet in Israël wonen, nee, geen enkele jood komt Saudi-Arabië in.

zum kotzen | 03-08-05 | 16:19

@Joris
Jij krijgt vast geen uitnodiging...

da wizard | 03-08-05 | 16:17

@zUM kOTZEN

je snap er ook helemaal niks van he, Wie is hier nou oppervlakkig ????? Dus als die joden een paar Raketten afschieten en zeggen van dat waren hamas leden dan geloof jij dat direct Mhhh.. knap hoor vanuit een helikopter schieten op een auto en vervolgens precies weten wie er in zaten. Kijk die palastijnen moeten roeien met de riemen die ze hebben en dat is niet veel en als ze dan succes hebben in hun ogen dan vieren ze dat.

Struk | 03-08-05 | 16:14

@Zum Kotzen
En hoe vereren wij hier Willem van Oranje dan? Die pleegde zelfs landverraad. Ik denk dat de benaming "held" voor veel mensen toch in de buurt komen van de manier waarop zij Willem van Oranje zien.

Horror Scoop | 03-08-05 | 16:10

@ zum kotzen

omdat het bij jou thuis een teringzooi is, is dat de reden om iemand eruit te gooien? Want dat is in feite wat Israel eind jaren 40 met de Palestijnen gedaan heeft. Dat je daarvan over de rooie raakt kan ik mij voorstellen.

TimmyRoltLekker | 03-08-05 | 16:05

@tistochwat
Het is toch onvoorstelbaar dat de Palestijnen niet eens normaal voor hun (gematigde) mening uit kunnen komen omdat ze dan gevaar lopen? De Palestijnen hebben toch immers een eigen politiemacht? En als Israël weet wie de Hamasleiders zijn die geëlimineerd moeten worden, dan kan de Palestijnse politie toch ook zeker wel de extremisten eruit pikken en achter de tralies zetten? Dat is nou precies het verschil tussen de democratie Israël en de rondomliggende landen.
Ben je op de hoogte van het feit dat de familie van een zelfmoordterrorist een groot feest geeft als een zoon of dochter zich tot de martelarenstatus heeft verheven? Dat die familie, hoewel arm, kosten nog moeite spaart om dit heuglijke feit groots te vieren? Ben je op de hoogte van het feit dat Yehiye Ayyash, de eerste grote bommenmaker van Hamas, de status van nationale held had in de Palestijnse gebieden? Dat Palestijnse schoolkindertjes liederen over hem zongen? Dat de Palestijnen massaal jankten van woede toen zijn mobiele telefoon, door Shin Bet volgepropt met C4, aan zijn oor ontplofte?
Met je laatste zin ben ik het overigens volledig eens: ik vind de oppervlakkigheid waarmee dit probleem door diverse reaguurders 'geanalyseerd' (ugh) wordt echt onvoorstelbaar. Denk es verder dan de headlines op Indymedia.

zum kotzen | 03-08-05 | 16:03

@mISTRES.m

WIL JIJ NOU NET ALS GRETTA, AANDACHT OF WAT

Struk | 03-08-05 | 16:02

@mISTRES.m

WIL JIJ NOU NET ALS GRETTA, AANDACHT OF WAT

Struk | 03-08-05 | 16:01

@Mistress
.... die knop werkt echt wel.... beetje geduld is een schone zaak!

@zum kotzen
... I do agree....

Geert Kak | 03-08-05 | 15:57

@ zum kotzen

Ik sta in deze aan je zijde..

Brusselmans | 03-08-05 | 15:55

- ?6 miljoen? zeggen als gevraagd wordt hoeveel handtekeningen je met een anti-Israël actie wilt binnenhalen, met een lachje erbij, en dan later beweren dat die opmerking geen verband hield met de holocaust-

Sick joke, en iedereen die denkt dat dat toeval is is wel heel naief.

Wie denkt dat dit soort grappen kunnen kan ik vertellen hoe grappig het is om met enkele getraumatiseerde overleden familieleden te leven.

Gretta heeft recht op haar mening, jazeker, maar dat recht op minachting voor verleden en toekomst joden, dat recht niet.

Mistress.M | 03-08-05 | 15:54

. zum kotzen

Het enige wat dit soort mensen zien is de weerspiegeling van het eigen ik. Desnoods in de glans van het lijkvocht van de anderen.

vinque | 03-08-05 | 15:53

-weggejorist-

Mistress.M | 03-08-05 | 15:53

-weggejorist-

Mistress.M | 03-08-05 | 15:52

-weggejorist-

Mistress.M | 03-08-05 | 15:51

@Brusselmans hahaha, moet je eens kijken naar hoe het Engelse protectoraat Palestina erbij lag voor de vestiging van Israël? het was 1 grote klerezooi, Jeruzalem vooral. Die Al-Aqsa moskee was begin 20ste eeuw een met onkruid overwoekerde bouwval, maar toen Israël in 1948 ontstond en in 1967 heel Jeruzalem in handen kreeg vonden de moslims het opeens hun heiligste plek na Mekka en Medina.
Opkomen voor mensen/volken in moeilijkheden is prima. Maar daar is het Gretta helemaal niet om te doen, ze heeft ?nogmaals- gewoon de pest aan joden. Want waarom zou ze anders de uitnodiging van (linkse) joodse vredesorganisaties hebben afgeslagen tijdens haar reisje naar boezemvriend Arafat?

zum kotzen | 03-08-05 | 15:48

Gecondoleerd(respect)Gretta.

TurkishPower | 03-08-05 | 15:48

'Onno' zegt in de reactie:
"... wordt er kotsmisselijk van en het is erg zwak achter de joden aan te lopen, respect voor gretta..."
-
Achter de Joden aan te lopen? Is Onno een stiekeme Nazi?

Rest In Privacy | 03-08-05 | 15:45

@ zum kotzen Hou je wel ff voor ogen dat de palestijnse 'jantje modaal' niet alleen te lijden heeft van het verstikkingsbeleid van de Israeli's, maar ook geintimeerd en bedreigd wordt door diverse extremistische groeperingen vanuit Palestijnse kring zodra ze een afwijkende mening hebben? En jij denkt dat zij zonder enig probleem een demonstratie kunnen houden?

Ik vind de oppervlakkigheid waarmee dit probleem door diverse reaguurders 'geanalyseerd' (ugh) wordt echt onvoorstelbaar. Denk es verder dan de voorpagina van de Telegraaf.

tistochwat | 03-08-05 | 15:43

Bij nader inzien is het net Nederland..

Brusselmans | 03-08-05 | 15:42

@Superjan
Wat zou er toch gebeuren als ik jouw schrijfsel hier neerzet maar de twee partijen omdraai? Goh, ik ben echt benieuwd.
Kortom: Eerst even tot tien tellen voor je post.

Horror Scoop | 03-08-05 | 15:42

De joden zijn veel beschaafder. Het zou ze nog meer sieren als ze hun boeltje oppakten en met zn allen naar Madagascar gingen. Binnen de kortste keren zou het een paradijs zijn. Dat is trouwens ooit een plannetje van de nazi's geweest.
Dat nabije oosten met al haar gezeik komt mij mijlenver de strot uit.

vinque | 03-08-05 | 15:42

@ Lucifer

't is een klein stukje kutland met een klein kutvolkje erop.

Maar ja, het geloof he?

Brusselmans | 03-08-05 | 15:40

En als je er een keer bent geweest vraag je je af wat er ,afgezien van de symboliek en historie daar, nou zo bijzonder aan het land is.
Mooi hoor die woestijn, werkelijk schitterend maar om er nou alles voor op te offeren.

Lucifer | 03-08-05 | 15:38

@kaiserSoza: laat de fuck de fuck dan Israel dan zich aan de fucking regels houden. Zich bijvoorbeeld de fucking fuck aan de VN resoluties houden. En fucking mensen toelaten met een normaal paspoort, al willen ze wat over fucking Palestijnen wat zeggen. ffs!

bwahaha | 03-08-05 | 15:36

Oh neen ik mocht het niet opnemen voor de jeauden he Lucas... Veel te rechts allemaal.

superjan | 03-08-05 | 15:35

.Zum kotzen

Tja het is ook een waardloos voorstel van de israelies, Ze gaan wel weg uit de Gaza ( paar nederzetinngen, geloof 18 ) maar wel uitbreiden op de westelijk jordaanoever. DUS ONDER DE STREEP LEVEREN ZE DUS WEL LAND IN

Struk | 03-08-05 | 15:34

Eindelijk krijgt de beschermvrouwe van het terrorisme de waardering die ze verdiend. Dankzij haar onbaatzuchtige inspanningen hebben de Palestijnse vrijheidsstrijders talloze bussen met potentiële Zionisten kunnen uitschakelen.

Dr. Faustus | 03-08-05 | 15:34

@Brusselmans> Israel zou van die strip een prima parkeerplaats kunnen maken.
Als de Palestijnen en hun Hakubar broeders sterker zouden zijn dan de Israelis hadden ze de jeauden allang de zee in gejaagd. Nu keer op keer blijkt dat de jeauden toch een keer of 100 slimmer en sterker zijn, zou het eveneens eerlijk zijn als ze dat hele stenengooiersvolkje Syrie, Libanon cq de zee in zouden vegen.

superjan | 03-08-05 | 15:34

@bwahaha

I, de fuk, care, er zijn per slot van rekening niet voor niets, de fuk, regels voor, fuk!

KaiserSoza | 03-08-05 | 15:30

@ TimmyRoltLekker nog een paar weekjes en de kolonisten zijn opgerot. Tenminste, als de Palestijnen niet hun eigen glazen ingooien door nu weer aanslagen te gaan plegen. En verdomd nog aan toe, ze gaan weer aanslagen plegen, terwijl ze het gevolg al weten: roadblocks, luchtaanvallen en andere militaire acties, grens dicht, de hele boel weer weken bezet door het Israëlische leger? tsja, wil je dan vrede en een eigen staat of niet?
@ tistochwat zoals ik eerder al zei, van mij mag elke extremist, joods of Palestijns, ter plekke doodvallen. Maar je moet oorzaak en gevolg wel kunnen onderscheiden: de combinatie van Rabins vasthoudende koers richting verzoening en het daarop volgende en aanhoudende Palestijnse terrorisme zorgde voor een enorme haat jegens Rabin bij de extreem-rechtse Israëli?s. Rabin zou het heilige land aan de terroristen uitleveren. Dat Yigal Amir vrijwel ongestoord zijn gang kon gaan toonde overigens ook aan hoezeer de veiligheidsdiensten de vijand binnen het eigen volk over het hoofd hadden gezien. Dat zal zeker niet nog eens gebeuren.
Duizenden Israëli?s gingen toen overigens de straat op om te demonstreren voor vrede en tegen het extremisme. Hebben de Palestijnen dat wel eens gedaan?

zum kotzen | 03-08-05 | 15:30

@. bwahaha 03-08-05 @ 15:18
Wie beweert er nu eigenlijk dat Gretta Duisenberg niet met een gewoon paspoort was binnengekomen? Ze heeft gewoon de weg van de minste weerstand gekozen.
Om daarmee meteen de enige democratie in het Midden-Oosten op een hoop te gooien met al die ziekmakende moslim-dictaturen is ook al erg gemakkelijk.

Lovina | 03-08-05 | 15:27

@10C en KaiserSoza
Ik geef mijn fout toe. Ze gebruikte inderdaad wel degelijk de ene keer een diplomatiek paspoort en de andere keer een gewoon paspoort. Dat diplomatieke paspoort was een handig "kruiwagentje" om sommige staten binnen te komen. Ze kon weten dat dat probelmen op zou levere, dus het was niet zo handig van haar.
@Zum Kotzen 15:08. Heeft ze dat ooit gezegd, dat ze die kant kiest? En als we toch kanten aan het kiezen zijn, zoals jij beweert, welke kant kies jij dan? Iedereen die lid is van het WWF is ook maar gelijk een symphatisant van de moordenaar van Pim F.? En iedereen die lid is van de ANWB vind dat er vooral veel meer asfalt moet komen? (Weggevertje: antwoord is Nee.)
Waarom zou Gretta zich niet hard mogen maken voor "de" Palestijnse zaak?

Horror Scoop | 03-08-05 | 15:24

@10SC-star
Precies... Een vriend van mij is een zoon van een militair en is in Duitsland geboren. Hij kan zich nix van Duitsland herinneren maar heeft wel twee paspoorten.

bethundered | 03-08-05 | 15:24

@ Zum Kotzen

Hamas heeft al aangekondigd een eventueel vertrek van Israel uit de gebieden te zullen begeleiden met raketaanvallen omdat toch maar vooral de schijn moet worden verkomen dat de Israeli's vrijwillig vertrekken ipv worden verdreven..

@ Vinque

Hoewel ik de dames van lichte zeden naast hun gebruikelijke beslommeringen gaarne de rompslomp van uit Europa opgelegde bureaucratie bespaar gaat het hier om betaalde arbeid, nietwaar?

Ik vind de Arboregels voor de meisjes bespottelijker..

Brusselmans | 03-08-05 | 15:22

De enige slachtoffers bij bomaanslagen zijn vrouwen en kinderen, zo lijkt het hier.

G. Temmes | 03-08-05 | 15:21

@zum kotzen,
www.mfa.gov.il/MFA/Terrorism-+Obstacle...
[..]
Wafa had been admitted to Soroka Medical Center in Beersheva between December 2004 and January 2005 for treatment of massive burns she received as a result of a gas-tank explosion.

Wafa was given permission to enter Israel Monday, June 20, for admission to the hospital for medical treatment. The terrorist infrastructure attempted to take advantage of her medical condition in order to carry out a major suicide bombing attack inside Israel.[..]

Hoe ziek kan je zijn.

Lekker Belangrijk© | 03-08-05 | 15:20

Zo onderhield Gretta Bedier de Prairie-Nieuwenhuizen, zoals ze destijds heette, nauwe contacten met het in Amsterdam gevestigde Transnational Institute (TNI). De van terroristische activiteiten verdachte Pakistaan Eqbal Ahmad maakte daar deel uit van de staf.

De TNI is een linkse denktank die werd geleid door Basker Vashee, activist van het Rhodesische Marxistische Bevrijdingsfront (ZAPU). Vashee rekende Gretta tot zijn beste vrienden, zoals hij meer dan eens verklaarde. Zijn ZAPU vocht in Afrika een bloedige onafhankelijkheidsstrijd tegen het bewind van Ian Smith.

Ook was Gretta, voor ze in augustus 1987 met Duisenberg trouwde, vertrouwelinge van Philip Agee.

Deze ex-CIA-medewerker werd staatsvijand nr.1 van de Verenigde Staten, nadat hij de identiteit van Amerikaanse geheim agenten in het voormalige Oostblok verraadde. Een aantal van hen werd daarop geliquideerd.

give a dog a bone | 03-08-05 | 15:20

@kaiserSoza: nogmaals, who the fuck cares.
Het is op zich al beschamend genoeg dat je een speciaal paspoort moet gebruiken om een land in te komen, als je een beetje politieke zegje hebt. Israel schaart zich daar mee onder de totalitaire regimes.

bwahaha | 03-08-05 | 15:18

.Timmyroltlekker

Kijk en zo is het en niet anders

Struk | 03-08-05 | 15:15

@ Horror scoop als er maar een paspoort mogelijk is, waarom heb ik er dan twee? En ik ben een gewonde medelander, geen tweede vaderland of zo!

10SC-star | 03-08-05 | 15:14

@ Zum Kotzen

Kern van de zaak!

Brusselmans | 03-08-05 | 15:14

Brusselmans 03-08-05 @ 14:44
Die mensen leven daar dan ook al generaties lang met elkaar natuurlijk, dat is net als Nederlanders en Surinamers.

Pannie | 03-08-05 | 15:14

@ zum kotzen Ga jij es ff heel snel die medaille omdraaien om de andere kant te bekijken, damn, wat een eenzijdige blik. Werd Rabin niet door een jood doodgeschoten, terwijl een vreedzame oplossing binnen handbereik lag?

tistochwat | 03-08-05 | 15:13

@. Horror Scoop.. man! dat maakt hen toch niet miezerig!!!! Een welbespraakt en weldenkend man als Moszkowicz gaat toch niet uit van een "verspreking" of wel dan! Het is om het even, maar Gretta geef je niet snel het voordeel van de twijfel...

MacManiac | 03-08-05 | 15:11

Dat een hoop mensen Gretta aan het af zeiken zijn, is een jammer.
Naar mijn weten zijn de Palestijnen in de Gazastrook nog steeds bezet en dat iemand daar zijn bek over open trekt, niets meer dan hulde.

TimmyRoltLekker | 03-08-05 | 15:11

Ach is het niet heerlijk om, zwemmend in het geld van iemand anders, je solidair te verklaren met dat arme Palestijnse volk?
Iedereen heeft zo z'n eigen methoden om het geweten te sussen.

Lekker Belangrijk© | 03-08-05 | 15:11

. Brusselmans

Over de BTW heffing op hoeren.

vinque | 03-08-05 | 15:11

@Joris Stupiditeit verbaal afstraffen voelt lekker, niet?

tistochwat | 03-08-05 | 15:08

@horror scoop
Ik vind persoonlijk jezelf naar een bepaalde status neuqen nogal sneu, eerlijk gezegd. Je moet maar eens kijken welke mannen Gretta heeft/hebben gehad, dat zijn altijd de hoger geplaatsten geweest. Jammer als je niet op eigen kracht zo?n positie kunt bereiken?
Over die 6 mln.-uitspraak kun je van mening verschillen, maar dat je een miezerig mensje bent als je daarin een verwijzing naar de holocaust ziet vind ik een gevaarlijke bewering, want in dat geval zou Nederland zeer veel miezerige mensjes kennen, moi incluis.
Zeggen dat je begrijpt hoe mensen ertoe komen burgers, vrouwen en kinderen af te slachten geeft aan dat je niet goed bij je hoofd bent. Hoezeer je ook in een ellendige situatie zit, je gaat geen burgers afslachten, gericht op vrouwen en kinderen schieten etc. Dat doe je alleen als je een diepgewortelde haat tegen een bepaalde groep hebt.
Is het je wel eens opgevallen dat het aantal aanslagen door de extremistische honden altijd toeneemt als er vrede/toenadering ?dreigt? tussen Israël en de Palestijnen? Dat is namelijk precies wat Hamas en consorten niet willen: er mag nooit een 2-staten oplossing komen, want Israël (of in Palestijnse terminologie de ?zionistische entiteit?) mag niet bestaan, elk initiatief gericht op een vreedzame 2-staten oplossing wordt dan ook met wandelende zelfmoordbommen begroet.
Gretta kiest zonder pardon de kant van ?mensen? die zich tot doel hebben gesteld de joden de Middellandse Zee in te drijven, en ja, die onverbloemde jodenhaat neem ik haar zeer kwalijk.

zum kotzen | 03-08-05 | 15:08

bwahaha 03-08-05 @ 15:02
Wat mij betreft wel ja, Bernard zeker.
Die is volgens mij zelfs nooit verliefd geweest op Juliana.
Om over Maxima nog maar te zwijgen.
Als Willem Alexander achter de kassa van de Aldi had gezeten was ze vast niet voor hem gevallen...

Pannie | 03-08-05 | 15:07

@ vinque

Ach, ik kom d'r wel eens.. Politiek is idd een zooitje, maar is dat in Nederland beter?

Waar had je overigens een politiek incorrecte mening over willen horen?

@ Lucifer

Mandela's macht beperkt zich voornamelijk op het PR gebeuren.

De vlam zal niet 1-2-3 in de pan slaan maar zijn overlijden zal wederom een testcase worden voor het nieuwe Zuid Afrika.

Brusselmans | 03-08-05 | 15:06

@Horror Scoop

Gretta gebruikte wel degelijk dan weer wel, dan weer niet een diplomatiek paspoort!

Je hoeft Gretta hier niet te verdedigen en doe dat dan ook niet. Maar als je dan toch een discussie wilt voeren, Zorg dan dat je bronnen kloppen, en je weet waar je het over hebt.

www.likud.nl/persnl08.html

KaiserSoza | 03-08-05 | 15:06

@vinque 03-08-05 @ 14:56
[..]Zuid-Afrika is een zooitje en daar blijf ik bij.[..] Sterke onderbouwing maat! Chapeau!

Lekker Belangrijk© | 03-08-05 | 15:05

Of je het met haar eens bent of niet, het is in ieder geval iemand die zich actief inzet voor anderen. Er zijn weinig Nederlanders over die daar nog de moeite voor nemen. Sterker nog, voor veel Nederlanders is zoiets abnormaal gedrag geworden. Hoofd boven het maaiveld, kop deraf. Doe maar gewoon Hollands dan doe je al gek genoeg.

Hatseflatse | 03-08-05 | 15:04

@MacManiac
Als zij zich geroepen voelen om een rechtszaak te beginnen omdat iemand in een interview "6 miljoen" zegt wel ja. Vooral als zij daarbij verwijzen naar een relatie tussen dat getal en de shoah van de vorige eeuw.

Horror Scoop | 03-08-05 | 15:03

Er is inderdaad een kans van één op zes miljard (het aantal aardbewoners, toch?) dat je 'zes miljoen' antwoordt op de vraag hoeveel handtekeningen je hoopt te krijgen. Althans, als je niets weet van de holocaust en aantallen.
Wel, Gretta zegt dat het toeval was, en ik geloof haar. Want toeval bestaat.
(Overigens had die interview-muts van de radio ook niets in de gaten, want die vroeg niet door over 'zes miljoen'.)

Jan-Kees | 03-08-05 | 15:02

Mag ik trouwens uit bovenstaande concluderen dat wijlen Bernhard en Klaus zich ook maar omhoog hebben 'geneuqt' om daarna maar politieke statements te maken?

Echt, hoe men zich ineens op iets kan gaan fixeren. Net als dat diplomatenpaspoort gedoe. Allemaal zaken waar je normaal nooit iemand over hoort, tot het iemand betreft die ze niet mogen. Ik word echt kotsmisselijk van de hetze.

bwahaha | 03-08-05 | 15:02

Greetje is toch ook een oude terroristen snol??

give a dog a bone | 03-08-05 | 14:59

Gretta ìs GeenStijl. Veel reaguurders hier zijn geconditioneerde mainstreamers.

REactor | 03-08-05 | 14:58

@Pannie en Brusselmans
Klopt het gerucht dat als Nelson Mandela komt te overlijden de vlam in de Zuid Afrikaanse pan slaat?

Lucifer | 03-08-05 | 14:56

@ Horror Scoop

-Dus jij noemt en advocaat Moszkowicz en Herman Loonstein (voorzitter van Federatief Joods Nederland) miezerige mensjes...?!
.
- Omhoog neuken, ja daar lijkt het wel op he.. Komop, daar heeft Zum Kotzen gelijk in.. bekijk haar relaties maar 's goed, dat waren niet Jan-met-de-pet want daar heeft mevrouw niets aan...

MacManiac | 03-08-05 | 14:56

. Brusselmans

Je lult alsof je er dagelijks rondloopt.
De échte Brusselmans reist nooit.

Zuid-Afrika is een zooitje en daar blijf ik bij.
Het valt me trouwens op dat je steeds politiek correcter wordt. De damp van de roem is je toch niet naar de bol gestegen?

vinque | 03-08-05 | 14:56

Onno schrijft gretta ipv Gretta. Heeft ie iets tegen Gretta of zo ?

Apollo | 03-08-05 | 14:51

@Horror Scoop
Hum... Dat met die 6.000.000 is niet goed te praten.

bethundered | 03-08-05 | 14:46

ik vind haar wel ok die Gretta, ze kan dan wel een grote bek hebben en aandacht willen maar ze is wel in de Gaza geweest en ik weet zeker dat grotendeels hier in zn broek schijt om daar een bezoek te brengen. ben doodziek van ál die moslim actie's in de wereld. Maar die palestijnen vind ik toch een andere zaak, Ze worden tenslotte bezet en het wordt ze ook aardig moeilijk gemaakt daar in die zandbak door de israelies

Struk | 03-08-05 | 14:46

Gretta is een vergissinkje.

siepo | 03-08-05 | 14:46

@ Pannie

Ik zeg toch ook niet dat er niemand in Nederland met gekleurden om kan gaan.

Zo lopen er in ZA natuurlijk ook lieden rond die blanken of zwarten niet kunnen luchten of zien.

Het is net een grote mensenland.

Toch is mijn ervaring dat in ZA men meer het gevoel heeft "bij elkaar te horen" dan in Nederland.

Nogmaals, ik generaliseer want er zijn zat Townships waar je als blanke je leven niet zeker bent, net zoals er witte suburbs zijn waar men de politie belt als er een neger voorbij fietst..

Brusselmans | 03-08-05 | 14:44

@Zum Kotzen. Jij kan krom ook recht praten hè.
- Wat is er mis met het "je naar een bepaalde status neuken" zoals jij het noemt? En waar baseer je dat op?
- toen de journalist vroeg hoeveel handtekeningen ze wilde verzamelde antwoordde ze 600.000. "Wilt u het daar bij latne dan? "Nou ok, 6 miljoen dan" Alleen zieke miezerige mensjes zien daar een verwijzing naar de Holocaust in.
- Ze keurt die opblaasacties daden af, maar zei ooit dat ze begreep dat mensen tot dat soort daden kunnen komen, gezien de situatie waarin ze verkeren.
- Hoe vaak is ze in de media geweest en hoe vaak heeft ze daar zelf omgevraagd? De sukkel Willibrord ging op eigen houtje grappig proberen te doen, net als de o-zo grappige Koelman die een column schreef. (Let op: column is satirisch bedoeld, daar redde Koelman zich er mee uit!) Een column kan nooit een bron zijn.
- Diplomatiek paspoort; je kan maar één paspoort hebben. Dus gebruik je dan je diplomatieke paspoort. Dat is logisch.
.
Ik hoef Gretta hier niet te verdedigen en dat doe ik dan ook niet. Maar als je dan toch een discussie wilt voeren, doe het dan wel eerlijk.

Horror Scoop | 03-08-05 | 14:44

03-08-05 de dag van de knieval van GS

holistic river | 03-08-05 | 14:40

@HorrorScoop
het probleem is dat onze lieve Gretta zeer bewust de media opzocht om over de rug van Wim haar eigen (politieke) doel na te streven. En dat heeft -hint- niets te maken met stemrecht of eigen mening. Natuurlijk mag ze die hebben/behouden maar wel voor zichzelf.... en ja, Wimmetje was daar in tegenstelling wel zeer discreet in.

Geert Kak | 03-08-05 | 14:36

@Geenstijl
Chapeau, zet die loser maar op zijn plaats. Hij heeft helaas niet door hoe hij voor lul staat. Misschien wel de perfecte persoon voor een nieuw kabinet.

The Truth | 03-08-05 | 14:31

@Geert Kak.
Had ze nog wel mogen stemmen? Recht op vrijheid van meningsuiting behoudens de wet, wel eens van gehoord? Of moet je die maar opgeven, als je partner een belangrijke baan krijgt? En hoe erg verkozen vind je haar partner zaliger?

Horror Scoop | 03-08-05 | 14:31

Brusselmans 03-08-05 @ 14:20
Hahaha sorry vriend maar je laatste zin kan ik echt niet serieus nemen.

Pannie | 03-08-05 | 14:30

@bwahaha
Als je diplomatiek reist, gaat het om STAATSZAKEN, niet prive ondernemingen die zachtst gezegd twijfelachtig zijn.

KaiserSoza | 03-08-05 | 14:28

@Temmes, Jan-Kees, Horror Scoop
Opsomminkje wat Gretta heeft gedaan om onze absolute antiphatie te kweken:

- ze heeft zich naar een bepaalde status geneuqt (alleen relaties aangegaan met de rich & famous, terwijl ze zelf nooit iets gepresteerd heeft)
- ?6 miljoen? zeggen als gevraagd wordt hoeveel handtekeningen je met een anti-Israël actie wilt binnenhalen, met een lachje erbij, en dan later beweren dat die opmerking geen verband hield met de holocaust
- openlijke symphatie betuigen aan Palestijnse terroristen die zwangere vrouwen en kinderen opblazen, ?want ze zijn wanhopig in hun strijd tegen de bezettingsmacht? (ga dan die bezettingsmacht zelf aanvallen!)
- media- en aandachtsgeil gedrag (elke mogelijkheid aangrijpen om even met je smoel in het nieuws te komen)
- diplomatiek paspoort (dat ze via haar man had) misbruiken voor propaganda-tripjes
- Arafat neuqen (bron: L. Koelman)

Mwah, toch wel een paar redenen te verzinnen dus?

zum kotzen | 03-08-05 | 14:28

Beste mevrouw Gretta..
Ik ben nog vrij!

Pannie | 03-08-05 | 14:27

@KaiserSoza
... thx, en dit is idd. pas een tipje. Greta had zich verre van politiek moeten houden. Zij is geen politiek verkozen figuur, en had zich als vrouw van of zelf een politiek carriere moeten beginnen of gewoon op de achtergrond moeten blijven.

Geert Kak | 03-08-05 | 14:24

@KaiserSoza: Wat de fuck maakt het uit welk paspoort je gebruikt? Onder de normale paspoort zou ze er nooit in zijn gekomen, zo vrij is het daar eenmaal. Beetje grote bek is verbod. Je zou dom zijn als je een paspoort met vrijkaart had, om die niet te gebruiken. Maar nogmaals: wat de fuck maakt het uit?

bwahaha | 03-08-05 | 14:23

Iemand hier al een "uitnodiging" gehad?

Wordt wel een erg gezellige boel in A'dam trouwens Zaterdag

Joden, Palestijnen, Homo's, Moslims, Hoeren, Kabinetsleden, ECB-ers, Vast nog wel wat EC Bobo's, leden van het koninklijk huis, oud kabinetsleden.

Rugzak kopen iemand?

Thygros | 03-08-05 | 14:21

Gelukkig heeft Gretteke een drugsdealer als zoon. Die zou toch wel wat troostgevende lijntje kunnen uitzetten, toch?
Mag ik verder de column van Koelman (nogmaals) aanbevelen? hier klikken home.planet.nl/~erikd/Koelman.html

Lovina | 03-08-05 | 14:21

@G. Temmes

Onder welke steen kom jij vandaan? -kleine hint- prive op een diplomatiek paspoort reizen onder andere, om zaken die politiek gevoelig liggen te promoten. En dan druk me uiterst objektief uit.

KaiserSoza | 03-08-05 | 14:20

@ vinque

Coetzee's bestseller 'Disgrace' is zeker de moeite waard, al was het alleen maar omdat hij zo'n schitterend bitter pennetje heeft.

Toch is het dagelijks leven in ZA heel wat rooskleuriger dan Coetzee's boeken doen vermoeden.

Daar zal Eugene Terre Blanche ongetwijfeld anders over denken maar wie neemt hem nog serieus?

ZA is in 15 jaar van totale chaos en een schijnbaar zekere burgeroorlog naar een welvarend, redelijk stabiel land gegaan.

Dat is een verdienste van wereldformaat. Een land waar zwart, blank en coloured in heel wat meer harmonie dan in Nederland samenleven.

Brusselmans | 03-08-05 | 14:20

Die zwarte weduwe is als de woorden bewust gekozen zijn keihard schaamteloos onder de gordel maar daar houdt mediahoer van 6.000.000 miljoen wel van. De zwarte weduwe is behalve een vrouw met zwart haar weduwe van Wim ook de vrouw van Meinoud, een echtpaar dat een vrij uitgesproken mening over joden had. Dit is zelfs voor GS te hard en stijloos toch? Maar de opmerking zit wel en hard ook. nl.wikipedia.org/wiki/Rost_van_Tonning...

spooky | 03-08-05 | 14:18

@vinque 03-08-05 @ 14:13
Hoe grappig dat ook mag klinken. Zo oppervlakkig als men hier is, Je hebt gelijk!

bwahaha | 03-08-05 | 14:18

@HorrorScoop
alleen omdat onze wijlen Wim een bekend/invloedrijk persoon is, werd zij in staat gesteld media-aandacht te vragen/krijgen.

Geert Kak | 03-08-05 | 14:17

@Joris de Lognazi
En jij één van d'r mediapooiers?

Horror Scoop | 03-08-05 | 14:17

Weet niet precies wat er immoreel is aan haar optreden, wellicht heb ik wat gemist of is elk optreden van Gretta immoreel? Met je dikke tieten paraderen zoals de hierboven aangehaalde Breukhoven zal het toch niet zijn hoop ik?

G. Temmes | 03-08-05 | 14:16

Gretteketet was voor Duisie een bloem in bed
.
Maar ook voor Bedier de Prairie,
verborg Gretteketet haar mossel nie,
.
Zelfs onze oud minister van defensie good old Hans
had bij Gretteketet nog sjans
.
Nu op zoek naar een andere bekende man
waar zij weer op parasiteren kan
.
Een programmaidee voor John de Mol
Bekende man zoekt snol.

D.Bader | 03-08-05 | 14:15

Is Grettekerettekketet niet de ultrafeministische moederkoek van Lucasdelinkselul?
Verder vindt ik het wel een wijf met ballen.... en een concertje geven voor Wim, ach, als Cristina ook komt zingen snap ik de commotie wel, maar anders?

Kakbouter | 03-08-05 | 14:15

@. Joris de Lognazi 03-08-05 @ 13:55
1. Dat is niet verwonderlijk in een propaganda oorlog. Bovendien zijn er genoeg mediafiguren (Willibrord, die ene columnist die aangeklaagd werd, diverse zeer anti-Palestijnse figuren, etc) die haar maar weer vaak genoeg in het nieuws haalden. Het begon allemaal met een vlag van een balkon, als ik het me goed herinner.
2. Dat zijn Geert Wilders en Rita Verdonk ook. (Ok, jullie geven soms af op Wilders, maar Verdonk krijg ruim baan van jullie.)
3. Zet dat eens in een e-mailtje naar die jongen. Heeft ie na zijn mails ook eens antwoord.

bwahaha | 03-08-05 | 14:14

Als het een leker wijf was geweest had dat mijlen gescheeld.

vinque | 03-08-05 | 14:13

@Jan-Kees

-bijna goed- Een burka aantrekken , en daar gaan wonen.

KaiserSoza | 03-08-05 | 14:12

En wat precies heeft Gretta misdaan dat ze de toorn van het merendeel der GSérs over zich heen moet krijgen? Is dat nou echt alleen maar omdat ze oog / hart heeft voor de Palestijnse zaak? Kan 't me eigenlijk niet voorstellen. Dus vertel 't me maar.

Horror Scoop | 03-08-05 | 14:11

Gretta is voor de Palestijnen wat Dian Fossey voor de gorilla's was.

Rabarberke | 03-08-05 | 14:11

recept voor Onno..... wat een kneus! (hulde Joris, erg vermakelijk...)

Geert Kak | 03-08-05 | 14:11

@G. Temmes

En wat is je punt? M.I. dat ze haar palestijnse sympathy op moreel totaal onaanvaardbare manieren bezigde is waarschijnbaar dus het probleem, denk je niet?

KaiserSoza | 03-08-05 | 14:10

Is toch typisch dat een vrouw met een mening (een juiste nog wel) meteen wordt afgezeken. Ze had blijkbaar beter een burqa moeten aantrekken en haar bek houden.

Jan-Kees | 03-08-05 | 14:09

. G. Temmes

De tale kanaäns ontbreekt hier geheel.
Greta wil gewoon haar afgeleefde gelaat weerspiegeld zien in zoveel mogelijk bronnen. De palestijnse zaak is subsidiair. Dat is het verhikel van haar niet te blussen dweepzucht.

vinque | 03-08-05 | 14:08

In een land gestoeld op joods-gristelijke waarden waar verteld wordt op school dat Israël hét beloofde land is, kan iemand als Gretta maar moeilijk waardering oogsten. Gezien de toon in sommige commentaren lijkt het wel alsof GS alleen op de Veluwe wordt gelezen door abbonees van het Reformatorisch Dagblad.

G. Temmes | 03-08-05 | 14:04

@Brusselmans je hebt gelijk, maar die houden het vreedzaam, op een enkeling na. Overigens mogen wat mij betreft zowel de joodse als de Palestijnse extremisten ongezien een Hellfire raket voor hun donder krijgen...

zum kotzen | 03-08-05 | 14:03

moest ik mr. Euro zijn, en beseffen met wat voor onmens ik samenwoon, ik zou me zwembad ook niet meer uitkomen hoor.

vdm | 03-08-05 | 14:00

@ zum kotzen: Gretteketet naar een beter bed.

Lucifer | 03-08-05 | 14:00

@Zum Kotzen, van Mierlo heeft ze allang afgewerkt joh...

MacManiac | 03-08-05 | 13:59

Mooi was ook die keer dat Gretteke vlak na haar palestijnse offensief een afspraak vorr haar groeven in de kliniek van Conny Breukheauve buiten openingstijden en via de achterdeur wilde, en dat door de joodse Conny schaterlachend werd geweigerd.

Lucifer | 03-08-05 | 13:59

. Brusselmans

Teringzooi, ja!
Althans als je blank bent.
Dat leeft daar een beetje in bunkers.
Pas hemelde jij Coetzee nog op in een interview. Dan moet je er iets van weten.

vinque | 03-08-05 | 13:57

@bwahaha: omdat het een mediahoer is.

Joris von Loghausen | 03-08-05 | 13:55

Ach, Gretta kan nu weer op zoek naar een nieuwe man van wiens bekendheid ze kan parasiteren. Is Van Mierlo nog vrij? Ik denk dat Conny Palmen binnen niet onafzienbare tijd ook op de kop in een zwembad ronddobbert...

zum kotzen | 03-08-05 | 13:55

Duizendberg hield werk en gretta goed gescheide, hulde voor duizendberg, alleen jammer van het ontwikkelen van grootste staatsschuld alletijde onder PvdA den Uyl (met ook een klein cda-rolletje.)
Maar nu we het over Gretta hebben, Een rasechte nationaal socialiste met een voor dat soort natuurlijke aandrang om Joden (lees Anne Frankies) het liefst eigenhandig wil afmaken.

Obsi | 03-08-05 | 13:53

@ @ zum kotzen

Nu gebiedt de eerlijkheid mij te melden dat het hier achterlijke orthodoxe Joden betrof die Israel's terugtrekking uit de nederzettingen wilden dwarsbomen.

Niet dat daar nu meteen een raket op moet worden afgevuurd maar helemaal zuiver op de graad zijn die middeleeuwse hoeders van Jaweh ook weer niet.

@ Vinque

Teringzooi in Zuid Afrika?

Brusselmans | 03-08-05 | 13:52

Wat een laf antwoord van Joris. Je snapt best wat de beste jongen vraagt. Geef dan gewoon een antwoord of zeg dat je daar geen zin in hebt, maar ga niet een beetje op de man spelen met zijn gebrekkige taalgebruik...

Ward | 03-08-05 | 13:51

Gretta is onbelangrijk.

Dat moet moeilijk zijn te accepteren.

filter | 03-08-05 | 13:50

Een betere aktie was die Willibrod Frekwelling te bedekken. Met bv. een gewicht van ca. 16 ton.

En nu Wim het tijdelijke voor het eeuwige heeft ingewisseld (koers 2.20371 op 1) gaat hij er hopelijk niet al te veel op achteruit.

SloopKogel (wie zijn | 03-08-05 | 13:50

Nou jah... Zeg dan gewoon...
"Waarom geef je zo af op Gretta?"
Zonder GS anti-Palestijns te noemen, heb ik deze vraag ook al eens gesteld.

bwahaha | 03-08-05 | 13:49

Typisch Nederlandsch om zo extreem partij te kiezen. Gebeurde toen ook met het ANC. Tegenwoordig wordt Zuid-Afrika doodgezwegen door de linkse media. Het is daar zo'n teringzooi geworden dat er blanken zijn die naar Irak willen emigreren. Die Duisenberg was een links lullende rechtsvullende marlboro man, maar ok.
Die ijsheks moetsen we maar eens doodzwijgen.

vinque | 03-08-05 | 13:49

Gretteketetteke pretteke in het beddeke is inderdaad weer erg interessant aan het doen.
Wat nog steeds de beste grap is geweest die ze met haar uitgehaald hebben is dat Willibrord Frequin haar hele huis onder een Israelische vlag bedekte toen ze lag te slapen. Schitterende actie was dat!!

D.Bader | 03-08-05 | 13:46

Wimpie Euro had zijn vrouw allang in dat bewuste zwembad moeten gooien, Of was het nou de studeerkamer????.
Het lijkt wel Cluedo

K.Otser | 03-08-05 | 13:46

''ik zei nog zo geen bommetje''

jammer dit | 03-08-05 | 13:44

-edit: gaarne inhoudelijk, je mening is verder niet boeiend-

Brzk | 03-08-05 | 13:42

@Kikkerlikker nee dat was 'op verzoek van de Franse politie' **kots** **barf** Hoezo op verzoek van de Franse politie, wat schieten die er nou mee op?? Dat eeuwige interessant doen van die trut, zelfs over het lijk van haar man, word ik echt doodziek van...

Gretta is fout, erg fout.

Carpa | 03-08-05 | 13:42

Kan Gretteke eindelijk wim's snode plannetje overnemen om de euro ook in Palestina te introduceren

K.Otser | 03-08-05 | 13:39

@Ariël

Scheer ze Scheer ze

D.Bader | 03-08-05 | 13:39

Zorrie, ik bedoelde DuiSenberg.

Kikkerlikker | 03-08-05 | 13:39

Gretta heeft inmiddels verteld dat haar man bij nader inzien toch wel in het zwembad is gevonden en niet bij zijn studeerkamer. Dat was een vergissinkje.

Overigens heeft de directeur van de Nederlandse bank beweerd dat 10 procent van Wim Duizenberg wel degelijk bij de studeerkamer lag. Minister Zalm ontkent dit.

Kikkerlikker | 03-08-05 | 13:38

´iets waar gretta naast zwart haar bekend om is´

Eeehh Help anyone??

D.Bader | 03-08-05 | 13:37

Gretta zouden we in '40, '45 een moffenhoer noemen. Nu noemen we haar een heldin. Tis maar een detail. Ik hou het om begrijpelijke redenen op de eerste definitie.

Ariël Bruéns | 03-08-05 | 13:34

Ah leuk, nieuw topic Gretta afzeiken! Dat mens kan niet genoeg stront over zich heenkrijgen imho?

Chileen, dat waren toch geen gemeende excuses?

Gretta, gisteravond vonden enkele Palestijnse mongeaulen het weer eens nodig om een zelfgemaakte Al-Qassam raket richting Israëlische burgers af te vuren. Jammer alleen dat ze niet zo bedreven zijn in het bouwen van doelgerichte raketten als hun joodse aartsvijanden (vraag maar aan sjeik Yassins rottende restjes), dus die raket miste zijn doel. En kwam neer bij een 6-jarig Palestijns jochie, dat hierdoor om het leven kwam.
Normaliter struikelen de diverse terreurbrigades over elkaar heen om de verantwoordelijkheid voor dit soort heldhaftige verzetsdaden op te eisen, maar gisteravond bleef het muisstil?
Wat moeten we hier nu toch van denken Gretta?

zum kotzen | 03-08-05 | 13:34

Gretta is goed.

G. Temmes | 03-08-05 | 13:34

@macmaniac
en daar twijfel ik nou over

MILF | 03-08-05 | 13:33

Gretteke voor intimi. Moet toch zwaar zijn voor zo een heks.. euh vrouw om in zo een korte tijd de machthebb.. he liefdes van haar leven te verliezen.

Lucifer | 03-08-05 | 13:33

@Dr.R.Clavan
Partij van de Afgunst

OgodO | 03-08-05 | 13:32

Pff, ik zou ook snel een excuus plaatsen als iemand met zo'n scherpe pen je bekritiseerd. Onno is de man!

ZI | 03-08-05 | 13:32

Geen slecht woord over Gretta maar ook geen goed woord over Wim. Iemand van de Portemonnaie van de Ander (PvdA) KAN gewoon niet deugen.

Dr. R. Clavan | 03-08-05 | 13:31

... zeg, menen jullie het van dat excuus dat is geen geen stijl stijl, als je begrijpt wat ik bedoel.

Imhotep | 03-08-05 | 13:31

@MILF.. dat excuus lijkt me een onvervals staaltje ironie...

MacManiac | 03-08-05 | 13:30

Hulde voor de reactie van Joris. Blijft natuurlijk een feit dat deze dame écht alles doet voor aandacht. Sneu.

lusi | 03-08-05 | 13:29

gs? excuus?

MILF | 03-08-05 | 13:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken