Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Die scammers hadden geen RESPECT weet je

Foei, nu nooit meer doen he boysHet WK-voetbal onder de twintig was tot gisterenavond een daverend succes. Oké, de uitschakeling van Oranje was een domper, maar achteraf mogen we de Nigerianen dankbaar zijn dat zij de penaltythriller uiteindelijk in hun voordeel beslisten. Anders had in Nederland namelijk wel eens het licht uit kunnen gaan. Want zoals wij al eerder meldden is het gisteravond flink uit de klauwen gelopen in Kerkrade. Aangezien het Journaal zich wegens onnodige stigmatisering in stilzwijgen hult, ging de buitenlandse omroep L1 de boer op. Het resulteerde in een tweetal filmpjes. Hier een verkorte cursus winkelen zonder betalen en hierrr de handleiding hoe sloop ik een voetbalstadion... UPDATE: Het binnenhalen van de filmpjes uit Limboland wil niet echt lukken. Dus downloaden kan ook hier en hier (rechtsklikken en saven joh)

Reaguursels

Inloggen

Typisch Berbergedrag trouwens, Berbers haten negerts...

Pannie | 02-07-05 | 06:34

la mole 01-07-05 @ 09:29
Die pedofilie komt pas over 10 a 15 jaar naar buiten (Mijn ex werkt bij jeugdzorg, dan hoor je het eerder)
Maar ga lekker door je eigen ras te haten zou ik zeggen...

Pannie | 02-07-05 | 06:27

deze marokanen zijn bijna helemaal aangepast aan de nederlandse cultuur.
nu nog leren om pedofielen te zijn en ze zijn helemaal geassimileerd

la mole | 01-07-05 | 09:29

Handen afhakken!

Roykeb0yke! | 30-06-05 | 22:10

Preacher: dit onderwerp,
Marokkaanse Hooligans... Ze bestaan

De vooroordelen die leven bij een groot aantal Nederlanders worden weer eens bevestigd. GS doet er dapper aan mee en het is dan ook een uitgelezen mogelijkheid om rechtse wartaal uit te slaan. Wat het Marokkaanse team in het veld liet zien was voetbalonwaardig en zeker de spugende speler dient tot zijn 33ste niet meer betaald te voetballen. De Marokkaanse bond heeft een serieus probleem en zal door de Fifa zwaar op de vingers getikt moeten worden. Ook wat betreft de misdragingen van een deel van het Marokkaanse publiek, dat - en zo gaat dat ook bij de meeste NL clubs - allang niet meer voor het voetbal komt, maar voor het bal na. Het is een probleem dat aan het voetbal kleeft en niets met etniciteit of geloof te maken heeft, zoals nogal eens gesuggereerd wordt.

. QZNYWRLD 29-06-05 @ 19:33

QZNYWRLD | 30-06-05 | 13:47

@bolkebeer: Die camera's zullen wel als eerste zijn verdwenen, die leveren vast wel wat op in Beverwijk...

TM | 30-06-05 | 13:41

@Solo
inderdaad, het eerste stukje bewijs dat Marrokanen wel degelijk geintergreerd zijn. Nou moeten ze nog op alle andere gebieden intergreren, wat waarschijnlijk heel moeizamer zal gaan

Stephan | 30-06-05 | 13:38

Zo'n tankstation hangt toch vol met camera's? Dan kan je toch nog wel nagaan met welke auto of busje die randdebielen zijn vertrokken.

bolkedebeer | 30-06-05 | 13:37

Heerlijk, pure integratie dit!

Solo | 30-06-05 | 12:44

ALLEMAAL GEEN PROBLEEM, ALI B like the mocro flavour

saulus | 30-06-05 | 12:20

@heer Wizzard,
uw bitch is alweer begonnen met kappen en draaien gelijk een drol in een pispot want weliswaar moet de NPS optyfen maar programma's als NOVA en Zembla worden wellicht ontzien, mogelijk rechtstreeks maar als het niet anders kan onder een andere naam zo hoorde ik gister.

. hondelul 30-06-05 @ 11:22

Heer hondelul,

u heeft gelijk.
Ik had van deze teef ook niet anders verwacht.
Even bezijden het onderwerp, vind u ook niet dat ze er afgenaaid uit ziet?.
Zij voldoet aan de minimum eisen voor een politicus/ca, liegen, draaien gelijk een drol in de pispot, alles verdraaien en ontkennen, als je gaat verliezen gewoon meelullen en laatst maar niet het laatst belangrijke, nooit opstappen, wat je ook verkeerd gedaan hebt.

ThaWizzard. | 30-06-05 | 11:55

Quote uit het filmpje: "Volgende keer als er een voetbalwedstrijd is moeten we vantevoren al maatregelen nemen." Onzin !!! Moet natuurlijk zijn: "Volgende keer als er ergens in Nederland een voetbalwedstrijd is en verwacht mag worden dat er grote groepen van die tyfus rifbavianen op af komen, dan sluiten we alle pompstations en andere zaken die ze kunnen slopen."

ErachterKijkerd | 30-06-05 | 11:36

Nationaliteit is geen administratieve aangelegenheid

Grasmaaier | 30-06-05 | 11:29

@heer Wizzard,
uw bitch is alweer begonnen met kappen en draaien gelijk een drol in een pispot want weliswaar moet de NPS optyfen maar programma's als NOVA en Zembla worden wellicht ontzien, mogelijk rechtstreeks maar als het niet anders kan onder een andere naam zo hoorde ik gister.

hondelul | 30-06-05 | 11:22

Islam=Fascisme

Broolio | 30-06-05 | 11:10

@. witvoet 30-06-05 @ 00:03
Mooi stukje tekst! Alleen heb ik wel zoiets van; als zij niet oprotten, dan peer ik hem zelf wel. En dat gaat ook binnen nu en een jaar wel gebeuren. Voordat het hier een islamitische staat wordt waarin het kabinet SP/GroenLinks/PvdA aan de macht is, ben ik weg hier!

tosti | 30-06-05 | 11:10

Goede zaak dus dat de linkse media maffia op de publieke zenders ( NPS) met hun linkse eenzijdige nieuwsgaring eens oprotten.
Totaal ondemocraties van die D66 bitch, maar wel goed voor de vrije nieuwsgaring.
V.w.b de leipe morrocmaffia, je kunt ze niet via Scheveningen in zee dumpen. Volgens mij is dat al een keer geprobeerd en is dat mislukt,het stikt daar van die naffers. Ze verzieken in grote groepen het strandgenot van de mensen die een buitenlandse vacantie niet meer kunnen betalen.
Nou mensen veel geluk met jullie nieuwe nederlanders, mwaahahahaha.
Het zal mij benieuwen hoelang het nog duurt voordat er 8000 Nederlanders in een door moslams beschermde enqluave worden afgeslacht, door een ambiciele leipe mocrogeneraal, mwahahahahah.

ThaWizzard. | 30-06-05 | 11:04

@star
zekers, dat was met vrind Janmaat ook al zo, alleen toen was de maatschappij blijkbaar nog niet rijp voor z'n grappen ende grollen.

hondelul | 30-06-05 | 11:04

@hondelul Hij moet vooral zijn mond niet houden. Daar kan geen komiek tegenaan.

Starf*cker | 30-06-05 | 10:58

en waarom denk je dat dat niet op staatstv was? Sussen! Pappen! Nathouden!
Maak ze nou niet boos, je hebt zo een tweede bosnie hiero.

Job Cohen: 'misschien willen ze gewoon een jeugdhonk, of een kopje thee? '

Misschien moeten ze gewoon massaal terug naar Ali-B land. En begin niet over: het zijn nederlanders, want ze hebben een paspoort. Afpakken! Wie heeft ze dat ding eigenlijk gegeven?

Dit soort gajes verdient uitzetting. Punt. En voortaan worden er geen paspoorten meer uitgedeelt aan croccos.

Gek. Kaalkopjes kunnen nog geen glaswater knoeien of ze worden met groot tamtam opgepakt. Maar marokanen mogen schijnbaar alles. Komt niet eens op tv. Is zo DISCRIMINEREND. Fuck! Ik wil bij opsporing verzocht de foto's zien, of is dat slecht voor hun eer ofzo.. gelijke monniken, gelijke kappen. Zet er eens duizend uit, kijken of ze de volgende keer nog zo'n grote bek hebben.

Broolio | 30-06-05 | 10:56

@star,
dat die beste fohn de personificatie is van een aarsdop , akkoord , maar betekent dit dan die brave windhoos z'n muil moet houden alsvanwege een eventueel te oogsten storm ?

hondelul | 30-06-05 | 10:56

@hondelul Om maar er iets fohn-achtigs als verklaring voor te geven. Wie wind zaait, zal storm oogsten ...

Starf*cker | 30-06-05 | 10:48

OFFTopic

Mochten de fans van Clairey P tijd hebben voor een steunbetuiging: www.novamoetblijven.nl/index.php?page=...

ONTOPIC

De videobeelden van de bewakingscamera's zijn helaas voor de media niet beschikbaar, begreep ik uit Maastricht.

Starf*cker | 30-06-05 | 10:44

@star,
dat is dan ook de werkelijke reden waarom de fohn preventief in de bak is gelazerd onder de briljante cover "persoonsbeveiliging"

hondelul | 30-06-05 | 10:44

@Boris Volgens mij is die ontplofte fohn allesbehalve een oplossing, maar goed.

Starf*cker | 30-06-05 | 10:38

Ze moeten trouwens gewoon stroom op die stoeltjes zetten als supporters vervelend worden.

caspert79 | 30-06-05 | 10:29

@caspert
Jawohl, vraag 't aan Clairy P. en haar failliet verklaarde redactie.

hondelul | 30-06-05 | 10:15

Er zullen toch wel videobeelden van deze cultuurverrijkers zijn?

caspert79 | 30-06-05 | 10:10

Drukke dag voor ´us´ Joris?

Ik gok dat ´de ontplofte föhn´ er een heleboel stemmen bij heeft gekregen na eergisteren. De volgende keer mogen ze de benzine ook gratis hebben. In het keeltje.

Boris Borsthaar | 30-06-05 | 10:00

Op de boot en collectief terug naar de Rif, kan je daar de benzinepomp (lees: ezelhooistation) beroven.

PS: Zelfs andere Arabieren vinden de Mocro's een dievenvolk

Grasmaaier | 30-06-05 | 09:50

@knutsel
in orde, daar hebben we immers onze "blauwe" garde voor, onze immer alerte parkeerBreEzah's die ook op zondag altijd bereid zijn hun incompetentie onder de aandacht te brengen.

hondelul | 30-06-05 | 09:46

@Nightwisher:

vo·gel·vrij (bn.)
1 buiten bescherming van de wet gesteld => rechteloos

Volgens mij hebben ze alle rechten die er zijn. Sterker nog, ze mogen meer dan de gemiddelde echte Nederlander!!

D.Bader | 30-06-05 | 09:41

@hondelul
Als je mij iets beter zou kennen, zou je weten dat ik normaliter meer het type knuffelen en de boel bij elkaar houden ben. Maar ja, de tijd van knuffelen lijkt nu toch echt definitief voorbij. Daarom, wees een vent en spreek vervelende marokkanen gewoon aan op hun gedrag.
Voor de zekerheid zal ik er even bijzeggen dat je dus niet de straat op moet gaan om ze een klap voor de bek te geven. Je weet maar nooit hier...

knutsel | 30-06-05 | 09:40

/Quote: Journaal zich wegens onnodige stigmatisering in stilzwijgen hult /Quote
------------------------------------------
Ja wat nou stigmatiseren godverdomme !!!??? Zo ver is het al gekomen in Nederland. Die geitenneuqerts zijn gewoon vogelvrij en de Media neemt ze in bescherming. Hier moet ik niet al te lang over nadenken want anders wordt ik HEEL boos.

Nightwisher | 30-06-05 | 09:35

2 prodigy, volgens mij begrijp jij het niet helemaal pik!

Het punt is het hem nou juist dat er geen ophef over gemaakt wordt!
Als er relle zijn tussen feyenerd - ajax, of FC de haag zingt een leuk liedje op de tribune, dan wordt het breed uitgemeten in de PERS!

Nu zijn die marocs de boel aan het verkloten en alleen geenstijl.nl besteedt er aandacht aan en op de NOS hielden ze het angstvallig geheim!

Als ze op opsporingsverzocht geen maandenlang beelden vertonen van die marokkezen die liepen te rellen, dan ga ik verhaal halen bij de pamperaars!

Weken lang word jij doodgegooid bij O.V. met beelden over rellende feyenoorders, dus nu gaan ze die marokkanezen ook maanden tonen!

De Doper | 30-06-05 | 09:34

@prodigy
de marocs maken werkelijk overal een puinzooi van, dit moet stoppen.

hondelul | 30-06-05 | 09:23

Gun die marocs ook eens een verzetje. Die zitten ook maar de hele dag binnen steun te trekken, of iets kapot te maken. Nu hadden ze eens een groepsuitje en nu konden ze en masse laten zien dat ze inderdaad niets bijdragen aan deze maatschappij en gewone parasieten zijn. Jammer dat ons linkse media bolwerk er wéér geen aandacht aan schenkt

D.Bader | 30-06-05 | 09:22

Laten we eerlijk zijn, het zijn niet alleen marokkanen die relletjes schoppen na een voetbalwedstrijd. Volgens mij heeft elk volk er een handje van. Nu wordt het alleen een hoop ophef over veroorzaakt. Alle hooligans moeten eens een goed pak slaag krijgen met de pollepel. Trieste figuren....

prodigy | 30-06-05 | 09:20

@fuckje
dat je niet om voetbal geeft is tot daar aan toe maar om dan maar de vermaarde wereldvoetbal organisatie FIFA te verbasteren tot een verkapt wijvenblad, stuit mij tegen den kloeke virtuele borgst.

hondelul | 30-06-05 | 09:20

@zoeffie,
de pliesie schijnt doorlopend bezopen te zijn las ik gister ergens, een zeer originele kijk overigens op de kreet meer "blauw" op straat.

hondelul | 30-06-05 | 09:13

@hondelul,
Ja idd, zo langzamerhand is dat een dagtaak geworden.
Als nu de FIVA al dreigt de troostfinale niet te laten spelen, ja, dan wordt er dus weer geweken voor terreur, en dan zijn ze met mij nog niet klaar!!
Niet dat om voetbal geef, integendeel!!!
Maar toch, je weet...

fuckje | 30-06-05 | 09:10

mogguh @knutsel,
nog steeds marocs aan 't hakken ?

hondelul | 30-06-05 | 09:08

@ De Doper -edit:

MacManiac | 30-06-05 | 09:05

Mensen als cohen die danken god volgens mij op hun blote knieen, dat de wedstrijd niet nederland - marokko was geweest, want dan hadden we denk ik joegoslavie in het klein gehad hier.

De Doper | 30-06-05 | 09:02

Eerlijk is eerlijk, we krijgen iedere week op opsporingsverzocht de ene kakkerlak na de andere te zien (feyenerd - ajax) omdat ze een steentje gegooid zouden hebben.
Nu moet het dus ook zo zijn dat we de eerste 2 maanden die rellende makakken van marokko - negeria op opsporingsverzocht te zien krijgen.

PS mensen, hoe kan je zien dat een reactie van een persoon is gewijzigd door die LogNeo?

De Doper | 30-06-05 | 09:00

@Rabarberke
Jouw redenering is anders ook tamelijk vermoeiend. De Nederlandse competitie heeft verschillende supportersgroepen die regelmatig in het nieuws komen vanwege rellen en andere ellende. Het komt daar van diverse kanten en niet van 1 groep. Tijdens dit WK gedragen praktisch alle supportersgroepen zich normaal, op 1 na. Er is hier dus sprake van 1 uitschieter in negatieve zin. Waarom zou je daar geen aandacht aan schenken?

File | 30-06-05 | 08:59

Telegraaf van vanmorgen:
De FIVA overweegt de "troostfinale" niet te laten spelen.
Wijken voor terreur?
Hoe ver kan het nog gaan????
K*dtzooi!!

fuckje | 30-06-05 | 08:59

Wanneer weet links nu ook dat dit soort hier niet hoort, maar in noord-afrika, das hun land, niet Nederland, wegwezen dus, en misschien moet het wel heeeel ouderwets....

Adolfje | 30-06-05 | 08:57

Nou doet iedereen heel geschokt hierzo over de marokkaanse hoolies, maar andere voetbal hoolies gedragen zich toch precies hetzelfde?

Flapdrol | 30-06-05 | 08:51

Ben benieuwd op de pliesie nu zo'n zelfde aktie doet als met de rellen rondom Ajax-Feijenoord. In de kranten met die smoelwerken, opsporing verzocht. Maar nee, dat geldt alleen voor de autochtonen. De minderheden hebben nu eenmaal meer rechten in dit land (denk aan de Vinkenslag met hun speciale belastingtarief, naffers kunnen alles ongestraft hier doen). Weg met die mafketels. incl. familie terugrotten naar het Rif.

zoeffie | 30-06-05 | 08:50

@file
Mijn spelfout is minder erg dan jouw volslagen belachelijke redenering.

Rabarberke | 30-06-05 | 08:43

@Rabarberke
Blijkbaar zijn die Marokkanen nog niet genoeg in het nieuws, anders had ook jij geweten dat het met één r en twee k's wordt geschreven.

File | 30-06-05 | 08:40

Kut-Marokkanen dat is wat ze zeiden....

Sterrenbeeldleeuw | 30-06-05 | 08:28

Die KUT-Marokanen hebben ook geen respect voor de F.C.Utrecht supporters om even voor tienduizenden euro,s schade aan hun stadion aan te brengen!
Deze marokanen horen eens een islamitische afranseling te krijgen dat ze de komende jaren alleen nog stapvoets kunnen lopen!
Als die geitenneukers dit in hun Maroc hadden gedaan hadden ze stokslagen en jarenlange gevangenis-straffen kunnen tegemoet zien,maar ja we leven hier in ons te Tolerante landje toch!

nummertje | 30-06-05 | 08:17

Ik vind het allemaal nogal meevallen hoor. Veel meer schade dan bij een uit de hand gelopen wedstrijd tussen nederlandse teams is er niet. Nu het weer marrokanen zijn is het voorpaginanieuws omdat het marrokanen zijn... jammer.

Je kunt wel vaststellen dat er zich onder nld voetbalsupporters nu eenmaal uitschot bevindt. Waarom zou dat bij marrokanen anders zijn?

Als we nou de volgende keer weer een internationaal toernooi organiseren, laat het dan vishappen zijn. Dan hebben we niet twee strafkolonies in de finale, maar b.v. Cook Islands tegen Bora-bora.

En als het dan toch voetbal moet zijn, dan stel ik een voorprogramma met Jai Alai voor, met ipv de muur een stuk tribune. www.fistick.com/JPGS/ja06.jpg

Rabarberke | 30-06-05 | 08:12

Goedemorgen. Aantreden voor het appel!

knutsel | 30-06-05 | 08:04

Nagel ze maar aan de publieke schandpaal die gasten. Dat doen ze ook met stenengooiende feyenoord supporters.

vavoem! | 30-06-05 | 07:54

Nee jullie zien dit allemaal verkeerd.
het is maar een heeel klein groepje dat het verpest voor de anderen .... Pfffff

Wanker | 30-06-05 | 04:24

Niks tegen neanderthalers trouwens, was niet zo politiek correct van me.

Grazert | 30-06-05 | 03:39

@King

"De beschuldiging hier was dat dat nu niet met de marocs gebeurt vanwege politieke correctheid en andere blablabla. Kennelijk is het alweer vergeten dat de hooligans pas na een week of twee in beeld kwamen dus wie weet."

Juist! Voordat iedereen hier als een stel bange apen begint te brullen, vraag je af hoevaak hooligans op 't nieuws komen met hun knar? Inderdaad, zelden.
Waarom? Omdat die lui daar juist voor gaan, in het verleden probeerden de 'supporters' elkaar af te troeven in primitief gedrag om te zien wie er de meeste zendtijd kreeg. Het beleid is er nu dus op gericht deze neanderthalers zoveel mogelijk te negeren, zodat ze niet aangemoedigd worden.
.
Maar het kan natuurlijk ook een links complot zijn! Zucht.

Grazert | 30-06-05 | 03:36

@Hondelul
Vergeet niet: ' je mantiendrai ' te neurien onderwijl !

preacher | 30-06-05 | 03:35

@Witvoet
Ik was in de veronderstelling dat die inburgeringscursus voor alle immigranten was. Mocht dat niet zo zijn, dan lijkt mij het een goed idee om dat wel zo toe te passen.
Als iedere generatie echter zijn/haar partner uit het buitenland blijft halen, dan zitten we inderdaad met een exponentioneel probleem. Ik begrijp je dilemma. Weer wat denkstof.

preacher | 30-06-05 | 03:25

@preacher 30-06-05 @ 03:08
dat is een opnieuw een ernstige zeperd, die nu nog verergerd wordt(uiteraard buiten uw schuld) door de aankomst van m'n lieve vriendin die stijf staat van de breEzaht's, m.a.w. het ga u goed, mijn aandacht schijnt elders van node te zijn.

hondelul | 30-06-05 | 03:24

[offtopic]@preacher (02:44)
Die verwachting deel ik niet. Bovendien is het een voorbijgaan aan de meer principiele vraag of 0031 gastland voor iedereen moet willen zijn... En "iedereen" spelt daarin uiteraard ook "gekozen" partners uit Turkije of Marokko...
Mocht je willen kom je dan natuurlijk op een veel lastiger punt, daar fraaie vragen zich dan aanbieden als: kun je Nederlandse Staatsburgers verbieden om met een partner hunner keuze te trouwen (of zou je dat willen kunnen verbieden)?
Mocht dat (in principe) het geval zijn, kan ik me uitstekend voorstellen dat je dan uit wilt gaan van de kille realiteit in 0031 (of bijvoorbeeld lokaal in het 010 daarbinnen). En die spreekt helaas niet anders dan van 30-40k bruiden en bruidegommen die vers vanuit Marokko of Turkije komen (en vaak niet vanuit de vrijgevochten stad...)
Het is mi. te eenvoudig om met kwade of onwillige wil misbruik te maken van Neerlands arrangementen.
De eisen aan de Nederlandse kant van de huwelijks-, gezins- en/of familievereniging mogen best beetje opgeschroefd![/offtopic]

witvoet | 30-06-05 | 03:13

@QZN.. etc
Welke van de topics ?

preacher | 30-06-05 | 03:09

@Hondelul
U leek mij al verdacht nuchter...
Helaas kan ik u in deze niet terwille zijn.
U kent dat verhaaltje van ' Hansje Worst ' ?

preacher | 30-06-05 | 03:08

Zie mijn vorig commentaar op hetzelfde onderwerp.

QZNYWRLD | 30-06-05 | 03:04

@[bcom]
Ik ben schijnbaar al zo gehard op het multiculti-front, dat ik dit echt niks vind voorstellen. Vooral je laatste twee foto's zijn vrij suggestief. Der valt niks op te zien...!
Blijf zelf nadenken !

preacher | 30-06-05 | 03:03

@heer preachert,
mijn dank is groot zowel voor uw ware woorden alsmede voor het achterhalen van m'n flessen (weer is wat anders dan een fiets), waar kan ik ze afhalen, bitte, want ik sterf van de dorgst.

hondelul | 30-06-05 | 02:58

ff voor de duidelijkheid,

Negen supporters zitten nog in de cel na de ongeregeldheden die gisteravond uitbraken na de wedstrijd Marokko-Nigeria.

In totaal zijn 25 mensen aangehouden. De mensen die nog vastzitten, worden vandaag verhoord. De groep wordt verdacht van openlijke geweldpleging en vernielingen. De ongeregeldheden begonnen in het Roda-stadion in Kerkrade, na de derde treffer van Nigeria. De Marokkaanse aanhang vernielde een groot aantal stoeltjes en ging daarna op strooptocht. In de omgeving van het stadion vernielden ze veel auto's. Vertrekkende fans terroriseerden en plunderden daarna een aantal tankstations aan de N281 in Heerlen en de A2 bij Sittard. Ook daar is de schade groot. Bij het tankstation Ten Eschen in Heerlen joeg de ME een grote groep supporters op de vlucht.

[url=http://www.rodaworld.limboo.com/specials/seiz_05_06/nigeria-marokko/019.jpg]01[/url]
[url=http://www.rodaworld.limboo.com/specials/seiz_05_06/nigeria-marokko/023.jpg]02[/url]

www.rodajcfans.nl/site.php?PID=20&...

[bcom]mafkees | 30-06-05 | 02:55

@witvoet,
hitsig 0031 ?? heb je de escapades van vrind Robin van P. te intensief gevolgd ofzo ?

hondelul | 30-06-05 | 02:53

@Hondelul
Wat mijn reactie bij dat wijnverhaal betreft, ik vind dat je in diplomatieke betrekkingen meer water bij de wijn kan doen dan in betrekking tot het samenleven met andere culturen in je eigen land.
In je eigen land trek je duidelijke grenzen, in diplomatieke kringen schipper je.
nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/06/i...

preacher | 30-06-05 | 02:53

Een greencard zou mogelijk een aantrekkelijk en wenselijke aanvulling kunnen zijn.

Fruitvlieg | 30-06-05 | 02:52

@hondelul (02:29)
Balans in leven en samenleven is van het grootstmogelijke belang. In een instabiele wereld, roerig Europa en hitsig 0031 zo het kan nog meer.
In Nederland dringt de vergelijking met een dubbeltje op z'n kant zich schaamteloos en waarachtig op...

witvoet | 30-06-05 | 02:48

@Witvoet
Ik denk dat de drempel van de inburgeringscursus en het geld dat daar voor betaald moet worden, waarschijnlijk al het kaft van het koren gaat scheiden.

preacher | 30-06-05 | 02:44

@preacher 30-06-05 @ 02:34
nou ja, als dat nodig is om m'n flessen wijn, u weet wel, die door de beleefde iraanse delagatie afgeslagen partij, terug te krijgen, dan moet gedaan worden wat moet worden gedaan..

hondelul | 30-06-05 | 02:42

@preacher (02:28)
Veel is ook te zeggen voor een quotum dat nu juist mooi (ipv. defensiegerelateerde "uitgaven") gematched kan worden met Ontwikkelingssamenwerking. Wat de neuk hebben "wij" nu nog met 00212?
Waarom niet mbt. arbeidsmigratie bijvoorbeeld (naast onze nieuwe Europeesche vrinden) kijken naar landen als Niger, Tsjaad etc.?
Sluit de grenzen voor gelukszoekers en gaat mensen halen!
(Huwelijksmigratie, gezins- en familievorming dient mi. daarnaast meer dan ontmoedigd. Het is hiero GVD de uitzondering die niet zozeer de regel bevestigt, maar maakt!)

witvoet | 30-06-05 | 02:38

@Hondelul
Of bedoel je, op die manier hou je geen ongewenste personen van binnen Europa buiten Nederland ?

preacher | 30-06-05 | 02:36

Frappant, er is heibel en 3x raden bij welke bevolkingsgroep de schuld te zoeken is...
.
En dan maar zeiken dat we zo'n 'stigmatiserend' beeld hebben, ja, gek hè?!

Galileo | 30-06-05 | 02:35

@Hondelul
Dat gaat jou te ver ?

preacher | 30-06-05 | 02:34

@preacher
da's over de grens

hondelul | 30-06-05 | 02:31

@preacher (02:21)
Ben nog niet zo'n frequente bezoeker van GS. Hoop wel dat je me (mede in dat kader) het niet euvel duidt dat ook ik nutijds een op het eerste gezicht heldere schijn niet immer straal...

witvoet | 30-06-05 | 02:29

@ witvoet
er moet natuurlijk altijd een redelijke balans blijven tussen "zieke" uitstroom en "gezonde" instroom.

hondelul | 30-06-05 | 02:29

@Witvoet
Een inburgeringscursus in eigen land, die ook nog eens doekoes kost, lijkt mij al een aardige grens...

preacher | 30-06-05 | 02:28

@hondelul (02:19)
Ingegeven door praktisch aandoende motieven zou ik allereerst maar es goed kijken hoe de aanhoudende, tomeloze toestroom van anti-Westerse, anti-Nederlandse, kansarme vreemdelingen vandaag de dag gekeerd kan worden...
Grenzen graag!

witvoet | 30-06-05 | 02:24

@Witvoet
Dat laatste meende ik oprecht.
Misschien kan ik in de toekomst mijn schijnbaar on(na)volgbare humor beter tussen ***tjes plaatsen.

preacher | 30-06-05 | 02:21

@witvoet
volgens mij hebben we het hier eerder over gehad, je moet gebruik maken van die dubbele nationaliteiten in het kader van het opruimen van het puin, oftewel het zonder veel omhaal uittrappen van de onverlaten, neem dan wel het generaal pardon gelijk mee.
Louter en alleen uit praktische overwegingen.

hondelul | 30-06-05 | 02:19

@hondelul (01:42)
Mensen die sedert (zeer) lang in ons bestuurlijk en justitieel stelsel zijn blijven hangen met het verzoek alhier asiel te verkrijgen mot je wat mij betreft niet nu alsnog willen uitzetten (behalve als daar goede gronden voor zijn, maar dat houdt een vorm van omgekeerde bewijslast in).
Dubbele nationaliteiten dienen mi. niet langer getolereerd.
En waar @preacher hierboven (wellicht gekscherend) opbracht dat dan ook het gezeik over wel of geen 0031'er dient te stoppen, kan ik hem juist volgen.

witvoet | 30-06-05 | 02:09

@Fruitvlieg (01:41)
Straatterreur is ook iets gans anders dan staatsterreur. Over vervolgingsprioriteiten, strafmaten, strafopleggingen etc. vallen aardige bomen op te zetten, maar wanneer je hier in 010 een lunchpauzetje pliesierechter doet rijzen de haren je ter berge. Pak het tuig nou gewoon es aan, stelletje wereldvreemde marshmellow-klootviolen!
Ons aller 020'er J. Piet-Hein is als een van de weinigen in staat alras een aantal veranderingen door te voeren en van dit voorrecht (en deze verantwoordelijkheid!) lijkt hij zich vooralsnog veel te weinig bewust.
(2007 kan wel es zo dichbij komen dat het 2006 zal spellen...)

witvoet | 30-06-05 | 02:01

Ik hoorde dat poetin naar Nederland komt. Zeker balkeellende uitleg geven hoe je de macht bij de televisie krijgt.
Want dit is gewoon RONDUIT SCHANDALIG is er nou niemand in de politiek of media die het godse lef heeft eens aan de kaak te stellen en niet met een allesmaken theetje van DE nee aan de KAAK stellen.
En al die marocs die bekend zijn en gepakt zijn hopla land uit direct..
We moeten ze gewoon niet mensen die de boel alleen maar komen verzieken..
Laat liever het land leefbaar houden voor degende die wel een veilig dak boven hun hoofd nodig hebben !!!
Zonder dat ze zich bedreigd hoeven voelen door medelanders die het niet zo nauw nemen met onze verworfen rechten als vrijburger...
Ik ben het spuugzat !!! Sta op het punt zelf te vluchten uit me godse eigen land...

Sinners | 30-06-05 | 01:51

@witvoet
je hebt gelijk als je het hebt over het feit dat het hier om twee relatief verschillende groepen gaat, waar het mij om gaat is, er moet nu eens gedacht worden aan "schoon schip maken" hetgeen dan mi. inhoudt "generaal pardon", "trap het gespuis eruit zolang het nog kan" , neem de dubbele nationaliteit vervolgens af en ruim nou eindelijk is de puinhopen op zoals we die allen hebben mogen zien.

hondelul | 30-06-05 | 01:42

@witvoet; wanneer Donner blijft harden in de zienswijze dat straatterreur en staatsdreiging niet dezelfde wettelijke impact kan hebben, zal het een lange juridische weg worden. Komt 2007 toch nog dichtbij..

Fruitvlieg | 30-06-05 | 01:41

@knutsel
Slaap wel. Doe ook mijn oprechte wens een goede nachtrust tegemoet te gaan aan @ijdel over, wil je.

witvoet | 30-06-05 | 01:35

@knutsel
Een mooie heilstaat hopelijk !
Slaap ze !;-0

preacher | 30-06-05 | 01:28

@preacher (01:21)
Onze Zuiderburen doen maar wat ze goeddunkt. 0031 heeft nochtans een bepaalde vorm van soeverreiniteit en de vrijheid zwaar criminelen buitenlanders met ook een (tweede) nederlands paspoort uit te wijzen.
Uiteraard staat het eenieder vrij vervolgens door hun ervaren onrecht voor een rechter trachten te brengen...

witvoet | 30-06-05 | 01:27

@preacher
Ik heb geen zin meer. Ik ga dromen van de heilstaat. Welterusten.

knutsel | 30-06-05 | 01:23

Zolang onze 3e generatie vrinden in het thuisland begraven wensen te worden zijn het ongeacht het paspoortbezit _geen_ Nederlanders. Daarbij opgeteld het gedrag, kom ik maar tot een vrij simpele conclusie, namelijk deportatie met kans op terugkeer.

Wellicht dat enkele maanden beloofd land dit soort bloedzuigers tot inkeer kan brengen. Alhoewel ik dat ernstig betwijfel. Ze zijn meer dan welkom in het beloofde land te blijven.

BallisticToilet | 30-06-05 | 01:22

@hondelul (01:10)
Beide zaken hebben mi. weinig met mekander van doen. Een "generaal pardon" (voorzover het nog betrekking heeft op dat gekozen getal van 26k) sluit een remigratiestimulering absoluut niet uit.
(Eea. heeft ook betrekking op twee moeilijk vergelijkbare groepen trouwens.) Helaas zijn onder druk van De Ontvanger veel aantrekkelijke remigratiesubsidies komen te vervallen.

witvoet | 30-06-05 | 01:22

@Witvoet
Heeft de rechtsspraak in Belgie de nationaliteit van die terroristen dan afgepakt?
Ik heb dat niet meer zo gevolgd..

preacher | 30-06-05 | 01:21

@anarchez
die was net bezig in een intiem ondersonsje balletje hooghouden met de heer von P.

hondelul | 30-06-05 | 01:21

Beetje laat, maar ik wou nog even terugkomen op wat hier eerder gepost werd. In het begin van de draad werd een vergelijking gemaakt tussen de voetbalrellen tussen Ajax/ Feijenoord en de marocrellen van nu. En dan met name over het feit dat die hooligans uitgebreid in beeld kwamen op de staatsmedia. De beschuldiging hier was dat dat nu niet met de marocs gebeurt vanwege politieke correctheid en andere blablabla. Kennelijk is het alweer vergeten dat de hooligans pas na een week of twee in beeld kwamen dus wie weet.

King of controversy | 30-06-05 | 01:20

waar is trouwens ali b als je hem nodig hebt...

anarchez | 30-06-05 | 01:16

@preacher (01:06)
Vanwaar de VN er nu (alsnog) in/bij betrekken? Op dit gebied lijkt 0031 mij prima haar eigen boontjes te kunnen doppen. ('t Zou inderdaad wel de druk alhier beetje van de ketel kunnen halen en de drempel zulks eens werkelijk ter hand te nemen kunnen verlagen overigens...)
En mbt. het afnemen van de nederlandse nationaliteit van zwaar criminele personen die reeds in het bezit zijn van een andere is de soep reeds beproefd.
Het kan! Het is slechts de (politieke) wil die ontbreekt.

witvoet | 30-06-05 | 01:15

Uitzetten is toch geen oplossing bedoelde ik eigenlijk hierboven ik ga maar slapen denk ik.

Gavrilo | 30-06-05 | 01:14

Uitzetten is toch oplossing, vrijwillig terugkeren kunnen ze allang met hun dubbele paspoort. Denk ook eens aan de vergrijzing, straks zitten opgescheept met miljoenen zichzelf bevuilende seniele pappa's en mamma's. Daarvoor kunnen we best wel wat handen erbij gebruiken. Respect voor bejaarden hebben ze meestal wel ook al zijn die bejaarden nog zo rascistisch. Als onze oudjes dement zijn denken ze toch dat iedereen hun zoon of dochter is. Das toch mooi hè, alzheimer verbroedert. Iets om naar uit te kijken.

Gavrilo | 30-06-05 | 01:13

@knutsel
Naar ik mag aannemen een reactie op Witvoet ?

preacher | 30-06-05 | 01:11

Geinig toch,
Als het om een uitkering gaat voelt iedereen zich "Nederlander" als het om een voetbalwedstrijd gaat zijn we ineens "marrokaan".
-
Namaak Nederlanders.

Moi | 30-06-05 | 01:11

@witvoet
om te beginnen, goed van die P.S.in je post , dat was ook precies de reden waarom ik het ,ons, tussen de befaamde quotes(" ") had geplaatst.
verder is mijn vraag: begrijp ik nu goed dat jouw voorstel neerkomt op het ondersteunen van een massale, gesponsorde uittocht, ipv een generaal "pardon" ?

hondelul | 30-06-05 | 01:10

Ik heb er wel weer genoeg van.
Kijk, dat je niet weet hoe je de vervelende moccro's moet aanpakken met je tot pulp geslagen mannelijk breintje, wil nog niet zeggen dat je "ze" overal de schuld van kunt geven. Toegegeven, "ze" zijn vervelend. Maar deporteren is een zwaktebod. Reken maar gewoon ter plaatse met "ze" af. Dat betekent dat "we" eerder hadden moeten beseffen dat er grote cultuurverschillen zijn en dat er geen weg terug is. Noch naar het verleden, noch naar Marokko.

knutsel | 30-06-05 | 01:08

@Witvoet
Dat hele dubbele paspoortgedoe moet gewoon in de V.N. aangekaart worden en als niet bevorderlijk voor de wereldvrede en dus ongewenst verklaard worden. Vandaar uit krijgt het balletje dan momentum en kunnen mensen met een dubbele nationaliteit voor de keuze gesteld worden.
Het lijkt mij in ieder geval bevorderlijk voor onze vrede.
Maar dan ook achteraf geen gezeik. Iedereen is dan gewoon een Nederlander, klaar uit.

preacher | 30-06-05 | 01:06

@ Schurk; tja, ik parkeerde daar ook al op een verkeerde timing mijn auto '-) Maar wat jij noemt wordt inderdaad gezien als kleine opstootjes.. Sterker nog, politie aldaar vertelde mij dat zij niet teveel langs bepaalde 'buurthuizen' mochten rijden, i.v.m. provoceren van de aldaar rondhangende jongeheren..

Fruitvlieg | 30-06-05 | 01:00

@hondelul (00:28)
Vele Marokkanen die hier als gastarbeider zijn gekomen lijken meer dan heimwee te hebben naar hun moederland.
Ik denk dat het geenszins verkeerd is als nederlandse overheid hieraan waar mogelijk tegemoet te komen. Wanneer in hun kielzog het kroost dat zich als Marokkaan wenst te zien mee zou kunnen (r)emigreren, zou mij dat een lieve duit waard zijn.
(PS. De mogelijkheid om criminele tweepaspoortigen desnoods met ferme dwang uit te zetten is er inderdaad welzeker en mi. tot nogtoe veel te weinig aangewend. Stem juist in 2007!)

witvoet | 30-06-05 | 00:58

Ach, dit is echt niets nieuws, dat dit soort nieuws wordt verzwegen. Ik was twee jaar geleden op het mercatorplein tijdens de uit de hand gelopen demonstratie tegen 'zinloos politiegeweld'. Volgens het nieuws waren er maar enkele opstootjes. Nou in enkele straten achter het plein waren een aantal winkels volledig gesloopt. Ook de auto's in deze straten moesten het ontgelden, inclusief de mijne.

Schurk | 30-06-05 | 00:53

@preacher
wat een teleurstelling, ik dacht even aan een heuse omwenteling in de beleveniswereld der moslima's.

hondelul | 30-06-05 | 00:52

@Fruitvlieg (00:13)
Zie het continu met lede ogen aan. Dergelijke demografische veranderingen vinden zo naast hun sociaal-maatschappelijke gevolgen ook hun weerslag in de individuele wellevendheid van de achterblijvers...

witvoet | 30-06-05 | 00:50

@hondelul
'egom' is ergens in mijn benevelde hersenkronkels blijven steken...
Bedankt, immer trouwe, waakzame lettervriend !

preacher | 30-06-05 | 00:47

@preacher (00:13)
Die dubbele nationaliteitenkwestie dient inderdaad maar es rap gesloten. Geen dubbele paspoorten; kiezen of delen, en 0,5 wordt in 0031 naar beneden afgerond!
Verder ben ik bang dat ik je kwinkslagen misgrijp, maar wat niet is kan komen; ik pop jetzt mijn eerste ijskoude pijpje...

witvoet | 30-06-05 | 00:45

denker! je bedoeld natuurlijk je excuus voor alle shit wat in de wereld gebeurt.

en dat de heer daar niks heeft in te brengen??

waarom is hij dan de al machtige? die alles bepaald?

ik ben er uit!

GOD IS EEN JUNK DIE ELKE DAG EEN ANDERE MENING HEEFT,EN EEN ANDER ACHTERRUITJE INSLAAT,voor zijn gelijk.

ar_de_b | 30-06-05 | 00:43

@Denker; wij zijn allen gelijk, echter, sommigen zijn van mening meer gelijk te zijn dan anderen, dus wie heeft ongelijk?

Fruitvlieg | 30-06-05 | 00:43

@Aardappel
VanPersie: "Ik heb niemand verkracht ik neuk geweaun hard."
Kijk, dat zijn kerels. Ik opteer direct voor een jaarlijkse VanPersie Hardneuken Bokaal. Uit te reiken aan hij/zij die zich heel hard inspande doch niet helemaal begrepen werd.

Shareholder | 30-06-05 | 00:40

@. preacher 30-06-05 @ 00:28
Vrouwen die een bruid halen.. zijn ze nou ook weer massaal lesbisch aan 't worden dan ?

hondelul | 30-06-05 | 00:38

-weggejorist-

ar_de_b | 30-06-05 | 00:38

Misschien moeten we allemaal wat meer machismo tonen in het dagelijks leven.
En niet alleen na het nuttigen van alcohol. Dit is toch een site voor jongetjes ?

knutsel | 30-06-05 | 00:38

Respecteer uw medemensen want elk mens heeft het licht van god in zijn hart.
Elke mens is gelijk.
De westerse beschaving moet buigen voor de mensen uit andere landen, want gij wordt beproeft.

Denker | 30-06-05 | 00:37

@hondelul: wat ben ik toch een schurk. Maar toch ik de uiting in mijn post een uitdruking dat ik jouw post weer niet begreep. ik snap de link nep-kuikens - iraanse delegatie ook niet helemaal.

bwahaha | 30-06-05 | 00:36

*'dan' mijn gedachten, storende krak in mijn grammatica*

vander F | 30-06-05 | 00:36

Hummm, niet zo hard tegen onze medelanders zijn he!!! Een leuke game Amsterdam-Rotterdam kost gemid,, meer dan dat geintje bij Kerkrade.... Jammer dat Som nog moets nadenken hoe hij de zaken m.b.t. zijn tuinhuisje moet/moest verkopen, andesr was dit zeer zeker niet gebeurd in ons Parkstadje haha

BenBack | 30-06-05 | 00:34

Jezus, effe de kop erbij houden.
Ik zit op 3 sites tegelijk te reaguren
(paar dagen vakantie)
Ik weet niet of macmaniac nog aanwezig is.
U hebt gelijk, mijn ibook toetsenbord is soms sneller als mijn gedachten ; )

vander F | 30-06-05 | 00:33

@bwa
dit is onbeleefd! ik gaf uiting aan mijn onwetendheid ivm jouw post en krijg vervolgens de bal teruggespeeld met, naar mijn gevoel, een fluim toe.

hondelul | 30-06-05 | 00:33

@preacher; masochisme is bepaalde aanhangers van religie niet vreemd '-)

Fruitvlieg | 30-06-05 | 00:30

Grappig om te horen laatst dat Turkse en Marokkaanse vrouwen liever hun bruid uit de grote steden van hun vaderland halen dan met die orthodoxe lutsers van hier iets aan te knopen.
En dan Verdonk die het imago van de mannen hier wil opvijzelen. Hahahaha...

preacher | 30-06-05 | 00:28

Zeker Star, ik weet wat je bedoeld,
maar mijn reizen in islamitisch georienteerde landen heeft mij ook doen inzien dat ter plaatse ook veel 'reuring' is over het oprukkend Islamisme.

vander F | 30-06-05 | 00:28

@witvoet
ik ben het met je eens dat het vooral nu de tijd is om te kiezen en wel door "ons" alsmede voor "ons". Dit betekent dat het nu de tijd is om gebruik te maken van die dubbele nationaliteit, in die zin, dat je nu nog de kans hebt ze er zonder veel omhaal uit te schoppen.

hondelul | 30-06-05 | 00:28

@hondelul: vertel jij mij dat maar eens.

bwahaha | 30-06-05 | 00:25

@knutsel
En wie is jullie ?

preacher | 30-06-05 | 00:24

@bwa
wat heeft dit met die, door de beleefde iraanse delegatie geweigerde en thans vermiste wijnvoorraad, te maken?

hondelul | 30-06-05 | 00:21

@Shareholder
Terdege!
-
@hondelul
Uiteindelijk denk ik dat veel NEPMarokkanen (de echte wonen gewoon in Marokko) het hier in dit kikkerlandje toch ook wel meer zien zitten dan in dat bewierrookte 00212. Het zijn dan ook niet voor niets Marokkanen met (ook) een nederlands paspoort.
Maar het wordt mi. wel de hoogste tijd om werkelijk te kiezen. Voor hun en voor "ons". Waarom stromen er elk kwartaal nog duizenden Marokkanen naar 0031? Waarom roept men dit geen halt toe?
Waarom stellen we Marokkanen die nu nog in 0031 wonen maar nagenoeg uitsluitend als Marokkaan door het leven wensen te gaan niet dringend en nu en dan dwingend in de gelegenheid dat te zijn?

witvoet | 30-06-05 | 00:21

@bwahaha; tjee, weer genept... natuurlijk ook weer zoiets als die benzinepompen! '-)

Fruitvlieg | 30-06-05 | 00:20

@Knutsel "van de bijstand want we hebben geen baan".

Shareholder | 30-06-05 | 00:20

@preacher
Waar komen jullie toch vandaan?

knutsel | 30-06-05 | 00:18

Trouwens wel grappig dat sommige boeren helemaal stapelgek worden van die zeurende Nederlandse ex-stadsmensen.

preacher | 30-06-05 | 00:18

limboland? Limbabwe heet dat

de belg | 30-06-05 | 00:13

@witvoet
Weg met de dubbele nationaliteit en op de dag van het glorieuze staatsburgerschap verplicht inhaken bij de polonaise ongeacht welk zweterig lijf achterop loopt.
De kennis van het volledige oeuvre van vader Abraham en natuurlijk Andre Hazes
is een pre.

preacher | 30-06-05 | 00:13

@gravilo
En vergeet ook niet: salam aleikum, bak 'em beet en bekijk 'em.

knutsel | 30-06-05 | 00:13

@witvoet; het tegendeel is zelfs waar.. de uittocht van NL'ers uit hoofdsteden.

Fruitvlieg | 30-06-05 | 00:13

@Gavrilo; lol

Fruitvlieg | 30-06-05 | 00:12

@witvoet
een fraai betoog maar ik ben bang dat deze beste mensen niet uit eigen beweging op willen rotten.

hondelul | 30-06-05 | 00:11

Sport verbroedert dus niet, drank schiet ook niet, in knuffelen heb ik geen zin. Dan maar over het weer praten. Bah het regent als stoeltjes in Kerkrade. Of "hoe is het met je imam-in-100dagen-loi-cursus". Of "Ga je nog naar Mocro deze zomer, kan ik je een boodschappenlijstje meegeven?". Of "Oh, was dat jouw koran, ik dacht de mijne". Je ziet 't, ik heb altijd veel lol met Marokkaanse collega's.

Gavrilo | 30-06-05 | 00:10

Pim wordt gemist, dat dan weer wel.

Shareholder | 30-06-05 | 00:10

WOW! Betere download jongens, thanks.

TM | 30-06-05 | 00:08

... hm, "kenschetsen" had hierboven beter plaats gehad dan het enkelvoud daarvan en "huiswaarts" spelt men uiteraard met een "t"...

witvoet | 30-06-05 | 00:07

Wanneer mensen zeggen "wij zijn Marokkanen", liever hun nederlands paspoort verbranden dan hun marokkaanse opgeven, constant hoekieboekie lullen, uitsluitend kijken naar kijkkastbeelden via de schotel, er voornamelijk Rif-mores op na lijken te houden, k*anker'ollanders als minderwaardig zien en behandelen, elke vrouw die niet betent rondloopt als hoer kenschetst, hun criminele gedragingen over het algemeen botvieren op "autochtonen", vraag ik mij nu en dan (ook in redelijkheid) werkelijk af wanneer de Grote Tocht Huiswaards gaat aanvangen...
-
"Meneer, u hoeft hier niet te zijn!"

witvoet | 30-06-05 | 00:03

Hey swa, ik zeg t je.... die torrie is boemflexie trangavmbo4life....

pimpadiddiehustlah | 30-06-05 | 00:03

@fuckje
Don't let the bad bugs bite !

preacher | 30-06-05 | 00:02

Dat voorstel van Verdonk was zo slecht nog niet. Deportatie naar het land waarvan ze de vlah voeren. En dat is een straf. Weg met dat tuig!!!

aardappel | 30-06-05 | 00:01

Star* in nederland word de islam selectief door marrokanen(vooral) genomen.

Met een neus vol met sos" roepen ze allah ou ackbar! joden dood.

Maar ondertussen schoppen ze hun vrouwen en kankeren op joden... Wat dus WEL!! islamitisch is. en ergens vandaan moet komen...

de ouders dus!

ar_de_b | 30-06-05 | 00:01

@deKeet
een goed plan, met gevaar voor eigen leven heb ik de hand kunnen leggen op een van de "kratjes voor atjeh" waaraan ik nu best eens kan gaan beginnen.

hondelul | 30-06-05 | 00:00

Star* in nederland word de islam selectief door marrokanen(vooral) genomen.

Met een neus vol met sos" roepen ze allah ou ackbar! joden dood.

Maar ondertussen schoppen ze hun vrouwen en kankeren op joden... W

ar_de_b | 30-06-05 | 00:00

@preacher,
dat was idd gisteren op het journaal, vandaag gevolgd door een uitgebreid intervieuw met dezelfde dame in dagblad "trouw" van vanmorgen, heel boeiend en nieuw.
Morgen een nieuwe dag, welterusten.

fuckje | 29-06-05 | 23:57

@hondelul. Je hebt gelijk, zonde van de varkens. En ik begin aan mijn 3e litertje bier, mag wel bij de benauwdheid.

DeKeet | 29-06-05 | 23:56

@deAmbtenaar

Dat zegt al genoeg. Komen ze daar wel aan het voetbal toe of beginnen ze meteen met rellen.

Sport verbroedert kan volgens mij de prullenbak weer in. Of wellicht dat Cohen er nog in gelooft

Mr.X | 29-06-05 | 23:55

@fuckje
Ik heb al in meerdere comments gezegd dat wat mij betreft alle geimporteerde immams naar huis mogen worden gestuurd en dat moslims, vooral degenen die in democratische landen wonen, een gematigder interpretatie van de Koran zouden moeten nastreven. Net als onze bijbevrienden zouden ze niet de hele tekst zo letterlijk moeten nemen. Een groeiend geloof dat niet blijft steken in de middeleeuwen.
Helaas krijgen we ook steeds meer christenfundi's die ook weer terug naar af willen....
Ik heb zelf nog niet zoveel meegekregen over het willen afzetten van koning Hassan.Ik zag laatst wel vluchtig een militante moslim ' dame ' op tv die het daarover had en streefde naar een ' zuivere ' islamitische staat.

preacher | 29-06-05 | 23:54

@dekeet
als ze nu ook al aan het bier beginnen raak ook ik een beetje uit mijn doen en wat betreft uw voorstel over die varkens, niet doen bitte, want ik mag graag een stukje varken consumeren zonder nare bijgedachtes.

hondelul | 29-06-05 | 23:54

Ben trouwens wel benieuwd of alle spelers van dit Marokkaanse dertigtal weer veilig en wel aankomen in hun thuislanden wo. Marokko. Vorig jaar had een cultureel sub-wethoudertje alhier een een of andere dans/theatergroep uitgenodigd uit 00212 en toen bleken er een aantal na aankomst in 010 onmiddellijk te zijn ondergedoken...
-
Als het leven nou echt zo veel beter is in 00212, vanwaar dan die aanhoudende immigratiegolf?

witvoet | 29-06-05 | 23:53

Nou, we mogen toch onze handen dichtknijpen dat deze marokkaanse medeburgers een plek hebben in onze multiculturele samenleving. Weet je wat? Laten we de boel toch vooral bij elkaar houden. En niet meer spreken over rellen en zo. Dat stigmatiseert alleen maar..

aardappel | 29-06-05 | 23:52

@ mr.x
veel turkse en maroc elftallen hebben hun eigen competitie.....

deAmbtenaar | 29-06-05 | 23:52

Sjessus wat een gezeik over "knuffel" of "kill".
Kunnen we al die tiefus islam debielen niet gewoon allemaal de kogel geven en de resten aan de varkens voeren (als die er tenminste trek in hebben).
Probleem opgelost en dan kunnen we hier weer volkomen terecht en stijlloos verder kankeren op politiek en politie!

DeKeet | 29-06-05 | 23:51

@vander f
aahhaaaaa ik had dat scaredmonkeys nog niet gezien. heeeeeerlijk
gelijk ff onze eer gered....... :)

deAmbtenaar | 29-06-05 | 23:49

@star
dan geldt dan ook voor het geestrijk vocht zeker!

hondelul | 29-06-05 | 23:49

Klopt over Utrecht. Lombok is meer een andere etnische groepering... Kanaleneiland is de bom... Ik ben blij dat ik (/mn ouders) daar net op tijd zijn weg verhuisd. Daar wil je echt niet opgroeien... Ik krijg nog steeds de rillingen als ik langs mn oude huis/school kom. (Iets wat ik ook niet vaak doe.) Kudtbuurt

bwahaha | 29-06-05 | 23:48

@Bhawawa,
alweer was de vraag gesteld aan preacher, niet aan jou.
en als ik alle bronnen/stukken/kranten moet gaan noemen zegt mij dat nu al genoeg, je bent niet goed geínformeerd.
Op zich geeft dat niet,maar bemoei je er dan ook niet mee.

fuckje | 29-06-05 | 23:48

@Ar Het is de retoriek. Alleen door Nederlandse Marokkanen wordt de islam letterlijk genomen net als de Quakers in Amerika de bijbel. Voor de rest is het de letter en de geest.

Starf*cker | 29-06-05 | 23:46

Schandalig dat supporters zich zo misdragen. Wat een trieste figuren.

Zou het er ook zo aan toe gaan als een Marokkaans amateur elftal verliest? ik ben iig blij dat ik niet op voetbal zit. Onsportieve mensen.

Mr.X | 29-06-05 | 23:46

@VanderF

Leuk he dat Scared Monkeys ?? Man.... die gasten zijn gek en dom. Heerlijk....

DonkerDoorn | 29-06-05 | 23:46

starf*cker! Ik respecteer alleen een ieder die mij respecteerd,en ik als kaffir(ongelovige)of(mensen van het boek) christenen en joden ,worden als stront behandelt en omschreven in islamitische boeken"tasfir bukhari" "muslim bukhari" "hadith bukhari" quran"

neen !!! Ik respecteer niet eens een geloof als dit ,die duidelijk tot uiting komt onder geitenneuqers, maar doe mijn behoefte op dit soort denkwijze.

Vrouwen zijn mij lief.DUSSSSSSSSS ik schijt op islam! en ik schijt fulltime op hooligens die niet als poema afgeschoten worden door de stichting pantera!

ar_de_b | 29-06-05 | 23:44

@fuckje: waar de fuckje heb je het wel niet over? ik reageerde op je stukje fuckje 29-06-05 @ 23:27
Welke bronnen/stukken/kranten bedoel je dan?

bwahaha | 29-06-05 | 23:44

Ook al zijn de gedragingen van onze lieve 00212'ers op de dag van gisteren natuurlijk opnieuw slechts "incidenteel" van aard, ik vraag me best af of de 00212-terreur sinds 2002 nu werkelijk afgenomen is en/of aangepakt wordt.
Vanuit 010 kan ik u melden dat de misdragingen van aanzienlijke groepen individuen die zich als Marokkanen wensen te zien (?) en profileren nou niet echt minder worden.
En dat nog wel terwijl er hiero tal van buurthuizen, versiercursussen (nou dat ging dan helaas toch niet door), vechtsporten, louter voor Marokkanen beschikbare stageplekken, beurzen, werkervaringstrajecten, etc. etc. georganiseerd worden...
En dan nu ook dit weer, 't wordt zo'n sleur he...

witvoet | 29-06-05 | 23:43

@Preacher Sorry, maar Utrecht is voor mij qua topografie en horeca een zwart gat.

Starf*cker | 29-06-05 | 23:43

@preacher,
ik zou het echt fijn vinden als je reageerde op mijn antwoord,23.27u.

fuckje | 29-06-05 | 23:43

@twentsvolbloed
Kom je wel eens 's avonds in Enschede? Ook in Twente zijn er problemen met onze islam-vrienden.

Provocateur | 29-06-05 | 23:41

@SF
Je had het net over Lombok, maar het valt daar wel mee. Het is meer het Utrechtse Kanaleneiland wat uit de klauw loopt.
Geertje Wilders schijnt daar ook een huis gehad te hebben. Het is daarna schijnbaar nooit meer goed met hem gekomen.
Stating the obvious is soms helaas nodig bij dit soort netelige kwesties; je weet maar nooit wie er mee leest en wat de impact is.

preacher | 29-06-05 | 23:40

Wel toevallig dat in kaalkopjesland er de oorlog uitbreken met Marokkanen.

Evil_Homer | 29-06-05 | 23:39

@Bwa wil de boel lekker bagitaliseren. Het is heus niet zo erg als het lijkt. Goedemorgen, België!

Iemand nog de boel bij mekaar houden? Of zou Theo van Gogh (rip) toch gelijk hebben gehad over de vijde colonne van geitenneuqers!

Nooit meer slapen | 29-06-05 | 23:39

Zeker Star, ik weet wat je bedoeld,
maar mijn reizen in islamitisch georienteerde landen heeft mij ook doen inzien dat ter plaatse ook veel 'reuring' is over het oprukkend Islamisme.

vander F | 29-06-05 | 23:38

@bwahaha,
ten eerste, ik had het niet tegen jou, ik gaf antwoord aan preacher.
ten tweede; jammer dat jij de media niet volgt, geen goeie kranten leest, en alleen maar op jouw gevoel reageert.
Op deze manier valt er met jou geen discussie te voeren, als je de bronnen niet kent en niet bereid bent daar de gevolgen van te onderkennen.

fuckje | 29-06-05 | 23:36

Zeg die beste Marocs zuipen toch geen bier ?
Bij het tankstation bleek alles op in ieder geval..

hondelul | 29-06-05 | 23:36

@vanderF... ehm het was dus "All ships follow me"

MacManiac | 29-06-05 | 23:35

@Bwa Misschien ligt aan mij, maar ik kan ons Fuckje goed volgen.

Starf*cker | 29-06-05 | 23:34

@Bwa
Wat je ook ziet zijn een aantal mensen die aan het werk zijn. De schappen zijn weer bijgevuld en de boel is weer rechtopgezet. Die cameraploeg is er ook niet op tijd natuurlijk. Vanaf dat moment is de camera gaan draaien. Als de heren al aan het opruimen zijn.

En Starfucker: Ik vind je visie correct in deze. Onder andere wat je schreef om 22:37.

Poerd | 29-06-05 | 23:32

@Preacher Simpel, ik heb het nooit over ALLE buitenlanders. Wel over het schorriemorrie dat als gewillig speelgoed van zelfs door landen als Egypte, Jordanie en Koeweit uitgekotste imans terrorisme met geloof op 1 lijn zet. Sterker nog: ik ben hier menigmaal zelf pispaal geweest door mijn respect voor Achmed Aboutaleb en de gematigde moslims. Alleen geboefte moet je bestrijden.

Starf*cker | 29-06-05 | 23:32

Je krijgt geen einde meer met die klootzakke, in twente komen ze der ook nie in;zie keunt oons toch nie verstoaan.......

twentsvolbloed | 29-06-05 | 23:32

@fuckje: wat een load of crap. je hele post is achter elkaar een stuk onwaarheden. Wat betreft monarchie vs islam, wat betreft wie/wat mohamed was, wat betreft 'Riff' knakkers (die van oorsprong, al helemaal geen islamieten waren), wat betreft jihad nastreven of wat jihad ook maar inhoudt.
Het blijft dweilen met de kraan open, om jou wat betreft islam bij te houden. Maar het blijft ook nodig, daar anderen je eens zouden geloven ook. Realllly...

bwahaha | 29-06-05 | 23:31

@deBeer,
Ik had geen zin in een ban,
moet af en toe het Vaderland verdedigen aldaar.
Gerardo is de bom trouwens!
Wat een mongeaul.
En Yanks zijn duidelijk dol op complot theorieen.
Is prettig gek maken aldaar.
Dus, voor de broodnodige afleiding als het hier weer nergens over gaat.
Bezoek:
www.scaredmonkeys.com/
En log in !
En geen vieze woorden gebruiken, daar kunnen ze niet tegen op dit log.
(En ze schijten op Aruba en Nederland, dus:
"Ik val aan, wie volgt mij"
*Schout bij nacht Karel Doorman's legendarische laatste woorden toen hij de geallieerde vloot de Java zee instuurde om de Japanse overmacht te confronteren en suicidaal de ondergang tegemoet te varen om de vaderlandsche eer te verdedigen*)

vander F | 29-06-05 | 23:29

@bwa Sorry, dat is niet mijn intentie. Je weet op de meeste onderwerpen ben ik open-minded. Zelfs respecteer ik de islam en reageerde ook gematigd op de nieuwe Iraanse leider. Alleen ben ik klaar met het criminele uitschot uit Amsterdam-West en Lombok. En ik niet alleen: in het Midden Oosten weet iedere Arabier wat er hier aan de hand is en verbazen zich. Die radicalisering bij mezelf heeft zich onbewust na de moord op Van Gogh verhevigd. Ik zie nu steeds meer wat er mis is met het radicale deel van de moslim-cultuur in eigen land. En die voetbalrelletjes passen ook in dat beeld. Sorry, maar verder ben je een prima vent en ik, geloof ik, te eerlijk.

Starf*cker | 29-06-05 | 23:28

@Starf*cker
Ik was gisteren bij de "wedstrijd" en heb eea met eigen ogen mogen aanschouwen. Volgens mij ontkent BWH ook Auswitsch omdat er geen live beelden van zijn.

Ook van www.L1.nl: Tweede Kamerlid Timmermans stelt vragen over vernielingen supporters

PvdA Tweede Kamerlid Frans Timmermans uit Heerlen wil opheldering over de rellen rond de wedstrijd Nigeria - Marokko.

Hij stelt kamervragen. Die wedstrijd werd dinsdag gespeeld in het Parkstad Limburg stadion in Kerkrade. Een aantal Marokkaanse supporters richtte vernielingen aan in het stadion en zorgde daarna ook buiten het stadion voor problemen. Onder meer twee tankstations moesten het ontgelden. Timmermans wil weten of er voldoende maatregelen waren genomen om de problemen te voorkomen. Daarnaast is hij benieuwd naar de totale schade en de aansprakelijkheid daarvoor.

Dokter Spin | 29-06-05 | 23:28

Dus een winkel met z'n allen leegroven is al normaal mits je het personeel niet molesteert? Wie het ook doet, allochtoon of autochtoon, het geeft aan hoe mis het is met Nederland. En rellen trappen bij een jeugd-WK waar kinderen een leuke en veilige avond willen hebben. Hoe laag kan je nog zakken. Zoals gewoonlijk is het weer pappen en nathouden.

Provocateur | 29-06-05 | 23:27

@preacher,
die koning wordt in zijn eigen land al niet meer geaccepteerd omdat het begrip"monarchie" in strijd is met de Islam, beschreven zo'n 1400 jaar geleden en beleden door 1 of andere Mohammed, een krijgsheer die tot profeet werd gebombardeerd. Kan je nagaan, als die gematigde Riff-knakkers daar al zo reageren, kan je nagaan hoe "onze verlichte geesten" zich hier binnenkort gaan gedragen. Hier in Nederland is iedereen die de Jihad niet nastreeft een afvallige, een zondaar, een barbaar, een vijand die afgeslacht dient te worden.
Maar goed, we gaan rustig slapen, Cohen waakt over ons.

fuckje | 29-06-05 | 23:27

@deBeer... geen probleem bange-aapjes doet het nog steeds..

MacManiac | 29-06-05 | 23:26

@preacher De vader van de huidige koning wist er wel raad mee. Celletjes van 1 bij 1, 1,5 meter hoog en vijftig centimeter ijskoud water erin. Die Hassan de Tweede was spijkerhard.

Starf*cker | 29-06-05 | 23:22

@starf*cker: je houding verbaast mij enigszins. met name de laatste tijd in het algemeen. je staat niet meer open voor discussie, of ten minste niet in de richting dat je niet zint. de wereld lijkt voor jou veel meer het een of het ander geworden, zwart of wit. Als ik niet bij iedere woord Ja bij je knik, stop je nu 'het zijn lieve jongens' in mn mond.

Je killt eigenlijk een beetje de discussie zo. Van iemand als Fuckje kan ik dat nog wel handelen. Maar bij jou had ik toch wel beters verwacht. Zelfs al heb ik het helemaal bij het verkeerde eind in deze kwestie.

bwahaha | 29-06-05 | 23:21

VanderF
.
Ik kan er niet meer op. Zouden ze direct heel de Alpenregion geblocked hebben?
.
Net op Nova was de rechtert. Redelijke keno die over de rug van Van der Sloot carriere wil maken. Eerst de bende van venlo, nu een mega case... right.

deBeer_Int. | 29-06-05 | 23:21

@fuckje
Dat het ' onze ' rotjongens zijn, waar je de Marokkaanse koning niet mee kan opzadelen ?

preacher | 29-06-05 | 23:21

@bwahaha
als ik de rest van de reacties op jouw comment heb gezien denk ik dat er wel meer aan de hand was.
het is niet goed te praten dat er nationaal voetbal geweld is, maar om dat te veroorzaken in een gastland van een toernooi (under20!) vind ik errug triest.
(en dan vergeet ik de WK's ook niet hoor)

deAmbtenaar | 29-06-05 | 23:20

@Reuzenkind Die zender is prima alleen ze praten zo raar. Prima beeld. Prima ontvangst.

Starf*cker | 29-06-05 | 23:19

@VanderF/Fuckje, als die marokkaantjes nou ff een weekendje naar het noorden komen kunnen ze de grote markt komen verbouwen. Die moeten toch sneller kunnen zijn dan 2010. (wel als chaingang dan natuurlijk)..

MacManiac | 29-06-05 | 23:19

@Bwahaha,
het is: HET voetbalstadion.
Verder ben ik van mening dat Pim steeds meer gelijk begint te krijgen.

fuckje | 29-06-05 | 23:16

Ah VanderF.
.
Ja... wat een zielig gespuysch. Ik werd zowaar ge-ip-blocked.
.
Ik heb nog nooit zulk sneu volk bij elkaar gezien.
.
Ik ga ze volgende week weer eens even opzoeken. Hopelijk is het dan nog bezig en ga ik eens van Gerardo R genieten.
.

deBeer_Int. | 29-06-05 | 23:16

Wel raar dat er altijd zo negatief wordt gedaan over de kaalkopjes in limbo-land, en dat de limbo-regio-zender nu wel gewaardeerd wordt.

reuzenkind | 29-06-05 | 23:16

Ha deBeer, heb je je kunnen losrukken van de bange aapjes.
Je comments werden trouwens aldaar niet echt gewaardeerd.
De mijne ook niet echt trouwens, en ik hou me nog in daar.

vander F | 29-06-05 | 23:14

@bwa Om Gerard van 't Reve te citeren. Het zijn lieve jongens, amen ....

Starf*cker | 29-06-05 | 23:13

Off-Topiced:
.Weet iemand nog een goede porno? Mijn collectie is indrukwekkend dus suggesties dienen indrukwekkender te zijn.

deBeer_Int. | 29-06-05 | 23:13

@deAmbtenaar: wat? de beelden van de voetbalstadion? Daar heb ik geen verklaring voor...
Maar de beelden van de tankstation? Lees mn reacties maar opnieuw.

bwahaha | 29-06-05 | 23:13

Wat Bwahaha zegt. Dat viel allemaal reuze mee zo te zien. Het hoort natuurlijk niet, maar voor een voetjebal-rel ende plundering stelde het maar weinig voor hoor. Dat heb ik blank ajax/feyenoord wel eens 'beter' zien doen. Er is nu een vak cola en schap met sandwitches leeggetrokken. Jottum, men was natuurlijk weer eens zonder ontbijt de deur uit gegaan.

Shareholder | 29-06-05 | 23:13

@vlijmscherp Goeie vraag voor de baas daar. [email protected]

Starf*cker | 29-06-05 | 23:12

De geheime dienst van onze Johennes Remkes had al gemeld dat de kringen rond de HUfstadgroupe aardig in beweging was...
oprotte met die teringlijers; nederlandse nationaliteit,aan m'n reet met die geiteneukers, al weunen ze hier al honderd jaar; ut wurden nooit zonen van Oranje.....

twentsvolbloed | 29-06-05 | 23:12

Ik ben blij dat ik niet in NL woon als ik dat limburgs aanhoor. Stel je voor dat je zo iemand op straat tegenkomt en begint te praten...
.
Die maros... it's just a phase... van een decennium of 3.

deBeer_Int. | 29-06-05 | 23:11

@fuckje: Jezus Minees. Wat een schrik zal dat toch zijn geweest. Riep (wat zeg ik?!) Schreeuwde er nou echt iemand "Alles is gratis!" ?! Wat een voetbaltuig... Marokkaanse voetbaltuig, nog wel... Eng hoor... Ik zap maar gelijk door naar Sesamstraat.
(Mn nationaliteit, geloof en afkomst ken je al. Iedere keer probeer je dat 'tegen' me te gebruiken. Dus ga nou ajb niet zo zielig doen, dat je het niet weet, maar wel kan raden.)

bwahaha | 29-06-05 | 23:11

@Vlijmscherp
Moet je toch bij Feijenoord-Ajax wezen vrees ik.
Dit waren Marocs hoor, die gaan niet serieus matten.

vander F | 29-06-05 | 23:10

@bwahaha
waarom gebeurde dit niet toen nederland verloor?

deAmbtenaar | 29-06-05 | 23:10

@ *kanen: foei! niet meer doen!

MijnZus | 29-06-05 | 23:10

... blijkt ook weer de discriminatoire aard van de Moren. T was extra zuur voor ze om door Nubiërs verslagen te worden.
En maar lullen over respect en ongelijke behandeling. Krankzinnige vertoning.

vinque | 29-06-05 | 23:10

Bovendien weet ik dat als het over voetbal en het daarbij horende geweld en dergelijke vrijwel alles door de mantel der liefde wordt bedekt, want het is voetbal he????
Die heilige sport, bedreven door GODENZONEN, geholpen door DE HAND VAN GOD, kloteklappers!!

fuckje | 29-06-05 | 23:09

@bwa Nee, er was toevallig geen camera bij de plunderingen. Dat is voor een cameraman niet te verzekeren. Goed jatten kan dus. OK. Kan het misschien in je slomo-brein zijn opgekomen dat de rotzooi vanochtend gewoon opgeruimd is omdat de handel gewoon doorging? Verder zijn er officieele politieverklaringen

Starf*cker | 29-06-05 | 23:09

niet over lullen, gewoon armen afhakken bij die typhuslijers

Che Bruta | 29-06-05 | 23:09

Waar blijven de echte rel beelden?

Vlijmscherp | 29-06-05 | 23:07

@bwahaha Als een winkelier zegt dat er voor duizenden euro's schade is dan betekent dat een antieke gevulde koek en een nergens meer verkrijgbaar zakje snoep is vernield.

Gavrilo | 29-06-05 | 23:06

@bwahaha,
vermoedelijk plunderen..... er werd geschreeuwd(bron;radio1journaal vanmorgen heel vroeg) : alles is gratis!
Door een groep van ongeveer 25 marokkaanse ( hoewel? Nederlanders met dat verdomde 2e paspoort) tyfusmongeaulen!
Maar dat vind jij niet al te schokkend he?
Mag ik raden naar jouw nationaliteit? Ach nee, laat ook maar.

fuckje | 29-06-05 | 23:06

@Preacher
Treinstel is ongetwijfeld een duurdere grap + zware matpartijen met de ME.
Dit is een beetje slopen, plunderen en wegwezen.

vander F | 29-06-05 | 23:05

@bwahaha: ik heb ooit met eigen ogen gezien hoe de route stadion-station in Enschede uitzag nadat een horde Ajax-supporters langs was gelopen. De beelden lijken daar idd niet op. Ik geloof onmiddelijk dat er rotzooi getrapt is, maar ben het met je eens dat het spectakel nogal beperkt is. Voorlopig is dit GS topic dus op zoek naar iets wat er niet is. Een Marokaanse Poema?

vast goed | 29-06-05 | 23:05

Zoals een van de pompmanagers (swentibold) zelf zegt:
" ... een helehoop rotzooi op de vloer, de schappen waren leeg enne de mensen waren gewoon naar buiten gelopen."
Als je het niet gewend bent, is het wel even schrikken dus.
En om Starfucker's denktrend eens te volgen: Dat zou 9 van de 10 reaguurders hier ook kunnen klaarspelen mits je een jeugdige supporter vol bravour bent.
Maar die zijn hier vast niet.

knutsel | 29-06-05 | 23:03

@. fuckje 29-06-05 @ 22:56 ... Nee hoor. Zelfs ik dacht dat je account gehaxxord was door een linkse boomknuffelaar.

bwahaha | 29-06-05 | 23:03

Yep Bwahaha,
Vandaar ook mijn post 29-06-05 @ 22:45
Opkloppen of afkloppen?

vander F | 29-06-05 | 23:03

Stemmingmakerij, pretentieus, GeenStijl!
Kan het niet zo zijn dat het linkse media bolwerk het gewoon niet interessant genoeg vond, dit kleinschalige voetbalgeweld? Kom aan zeg, zelfs geen een politieagent gewond en 1 getraumatiseerde pompmedewerker waar ze misschien' boeh ' tegen geroepen hebben.
Meer iets voor ' Hart van Nederland ' toch...
Trouwens die Marokko's blijven wel uitgenast midden in hun voetbalwoede. Kluis meegejat, auto's leeggestolen om het stadion heen en dan die plunderingen bij tankstations.
Een heel ander soort holigan.
Misschien ook wel goedkoper. Ik weet niet hoeveel een treinstel kost..

preacher | 29-06-05 | 23:02

@all: of ik ben gek, of jullie zijn gek. daar komt het op zich een beetje op neer. ik heb dat filmpje nav deze discussie nu wel 3x bekeken. ER IS GEEN SCHADE in de tankstations! Er is niets vernield! Er is niemand bedreigd! Je kan er enkel een lege schap terugvinden, die vermoedelijk geplunderd zou zijn. Iets wat ik niet al te schokkend vind, gezien de happening. Het verantwoordt de reportage niet.
En lullig als het kan klinken: In dit soort reportages zijn het dacht ik nog steeds de beelden ('bewijzen') die leidend zijn... En die laten het hier een beetje zakken.

Iets heel anders dan met het andere filmpje van de stations, maar ik denk al duidelijk gemaakt te hebben dat ik het dáár niet over heb.

bwahaha | 29-06-05 | 22:59

@Gavrillo Ha,ha nee.

Starf*cker | 29-06-05 | 22:59

@Fernando,
deze site is niet persee racistisch, ga je te ver, kom je Joris tegen *huiver*
Maar deze site is NIET politiek correct.
Medereaguurders are fed up met de main stream media.
Hier huldigen wij het vrije woord.
Punt.

vander F | 29-06-05 | 22:59

@Fernando,
je kent me kennelijk niet, anders had je wel begrepen dat die opmerking redelijk sarcastisch was bedoeld.

fuckje | 29-06-05 | 22:56

@Starfucker Valt me toch tegen van Nancy dat ze geen live beelden heeft van de rellen. Ze had toch op d'er natte klit kunnen aanvoelen dat het er heet zou worden. Misschien heeft je solicitatieprocedure toch haar tol geëist.
Btw Is Elly Felix ook door jouw aangenomen en van naam voorzien.

Gavrilo | 29-06-05 | 22:56

@Joris,
Ja,
onmiddelijk terug, ondersteuning van collea's.
Net als na een auto ongeluk, zo snel mogelijk weer gaan rijden en je niet laten kisten!

vander F | 29-06-05 | 22:55

Er vallen twee dingen te concluderen:
- Staats tv gaat het Poetinpad op.
- Marokko kent een eerzuchtige, egoïstische en daardoor respectloze cultuur, zonder iedereen over één kam te scheren.

Verder heb ik haar tot op mijn schouders (Vreselijk, deze racistische reacties hier! Is dit een site voor kaalkopjes?
. fuckje 29-06-05 @ 21:57)

Fernando | 29-06-05 | 22:51

@Bwahaha: laten we het anders stellen. Jij zit op een avond alleen in een lokaal op het HvA, en opeens komen een stel KKK-leden alle computers om je heen met honkbalknuppels bewerken.
Als jij dan de volgende dag wegblijft ben je ook een aansteller?

Joris von Loghausen | 29-06-05 | 22:51

@Zijdezacht:
Het lijkt me sterk dat die vrolijke kluts tussen politie en een groep jongeren in de Haagse Schilderswijk ook niet een multiculti karakter gehad zal hebben. Het motto van Alexandre Dumas' drie musketiers was "Een voor allen, alleen voor een". In Marokkaanse kringen (waar de strips uit de Metro begrijpend kunnen lezen al een pittige uitdaging is) is dit teruggebracht tot "allen voor een". Een ongeluk komt nooit alleen, en daarom komt men gezellig met zijn allen zodra iemand van Youssouf en de Rebellenclub door een bromsnor belaagd wordt.

ymmv | 29-06-05 | 22:50

Goed om te horen fuckje!
Als rechtgeaarde Noordeling houd ik het Noorden graag voor de Noordelingen.
Dus, mensen, wat nou emigreren naar Canada of zeau.
Grunn rules, daar waar de rechtgeaarde Nederlander nog Nederlander onder de Nederlanders kan zijn.

vander F | 29-06-05 | 22:49

@jodokus kwak: wanneer het uitkomt uiteraard.

@starf*cker: "Verder is de man die thuis zit niets aangedaan, maar een hele horde van die NAF-fers is voor velen al een trauma op zich." Op zich zeg je het zelf al. Het zit 'm veel eerder tussen de oren.
Uiteraard is er het eea gebeurd. Maar overdreven weergegeven in die reportage van de tankstation.
Dat ik dit kan concluderen uit de reportage zelf (ondanks dat ik weet dat er tuig rond liep), zegt best wat.

bwahaha | 29-06-05 | 22:47

@Bwahaha: Wel eens aan gedacht dat je als pompbediende achter kogelvrij glas staat na 21.00 uur. Daar kunnen zelfs relmarokjes met hun pipa's niet doorheen komen.

Big Willem | 29-06-05 | 22:47

Ze zouden zoiezo geen suporters meer moeten toe staan, kost de maatschapij veelste veel geld, en mee betalen weigeren die klote clubs, liever miljoenen uitgeven aan spelertjes

Mach10 | 29-06-05 | 22:46

@SF
Dank je.

Jodukus Kwak | 29-06-05 | 22:46

Maar goed , niet om het even.
Ik zit gisteravond de wedstrijd te bekijken.
Ik denk dat wordt na de wedstrijd Marokko-ME.
Ik speur het nieuws af, niets.
Kon ik me niet voorstellen, in't stadion was er al reuring, dat beloofde wat op de weg naar huis.
*niets*
Ik vroeg nog om een polisie scannert stream om effe te checken.
Zeg redactie, kunnen jullie niet een 'hoekje' op GS creeren met alle scannert streams in nl als link? Ik als burger tap liever zo diep mogelijk in on the spot.
C2000 werkt toch nog niet echt.
DE VRAAG!
Is dit een bewuste onder-het-tapijt-veeg aktie van de nationale media.
Of is DIT topic een bewust opgeklopte-tankstation-was-de-lul-omdat-16-franse-marocs-boos-en-zijnde-Parijse aso's toevallig kwamen fucken.

vander F | 29-06-05 | 22:45

@jodocus
l1 is een tv zender die zich verder niet al te veel van oplages aantrekt

het is wel heel erg dat de marco's limburg nu ook al ontdekt hebben. Als ze echt zo van gebergte houden weet ik nog wel een leuke

Toine Rorije | 29-06-05 | 22:45

@Jodokus Kw. Ik niet, maar voor meisje Wijnen sta ik in. Die is te aardig en te Limburgs om dit te fucken. Stuur haar maar een mailtje. Ze is ganz single en erg lekker. [email protected]

Starf*cker | 29-06-05 | 22:43

@SF
Sinds wanneer zijn journalisten weer integer? En niet op zoek naar verhalen om de oplages te verhogen?

Jodukus Kwak | 29-06-05 | 22:41

Waar blijven die andere mariniers met een license to kill?
Zet die maar op elke hoek van de straat neer aub.

mennie | 29-06-05 | 22:38

@Bwa IK vond in de reportage op l1 in ieder geval interessant dat in tegenstelling tot staatsomroep een Marokkaan gewoon een Marokkaan is. Dat is winst. Die regio-manager van Shell sprak over meerdere tankstations, daarnaast is er gealarmeerd waardoor er tankstations zijn afgesloten. Ik neem aan dat de bewuste tapes in het bezit van de politie zijn en dus nog niet op tv worden afgedraaid. Voor de integriteit van de bewuste l1 verslaggeefster, Nancy Wijnen, sta ik in. Die heb ik zelf nog aangenomen. Verder is de man die thuis zit niets aangedaan, maar een hele horde van die NAF-fers is voor velen al een trauma op zich.

Starf*cker | 29-06-05 | 22:37

@Bwahaha... als ze je werkplek uit elkaar lopen te trekken waar je bij staat... daar kan je ook van door de war raken hoor...

Plonk | 29-06-05 | 22:36

Typisch nederland weer dat de publieke omroepen en andere grote nieuwszenders hier geen woord over durven te zeggen, zeker bang dat ze hun subsidietje van de overheid kwijt raken. En om deze zomer door te kunnen komen gaan we nog wat hielenlikken bij de politiek zodat ze alsnog een tripje naar Aruba kunnen gaan maken. Om de kunst van het nieuws maken aldaar af te kunnen kijken van de door geld en politiek bepaalde nieuwszenders uit Amerika. Zodat wij de hele zomer en het rest van het jaar kunnen genieten op elk uur van de dag van het zelfde 'nieuws' Ik vraag me af waarom het nog nieuws heet

Stephan | 29-06-05 | 22:35

@vanderF,
Klopt idd, ze zijn er nauwelijks, houden zo! Als er kermis is of iets dergelijks komen ze wel uit hun spelonken gekropen,
maar verder beperkt zich de overlast tot wat jongens uit onze overzeese gebiedsdelen.

fuckje | 29-06-05 | 22:34

@starf*cker: het spijt me je de tenen te betrappen met je favoriete verslaggever, zoals je die in vorig topic noemde. Maar die ene reportage over het tankstation is gewoon verdacht. Er zou menig tankstation zijn lastiggevallen, terwijl er maar 1 tankstation continu aan bod komt. Er zou iemand zelfs thuis zijn gebleven om bij te komen, terwijl volgens de reportage hem niets was aangedaan. En er zou zoveel zijn gebeurd, waarvan opnames aanwezig zouden moeten zijn, maar die worden niet vertoond.

Dat jij nou gaat zeggen dat ik zeg dat er niets is gebeurd gaat me eigenlijk te ver. Ik weet wel dat er iets is gebeurd. En als je de ene vorige reactie van mij had gelezen, had je gezien dat ik het zelf al voorspelde. Daarmee leuter je zelf dus.

bwahaha | 29-06-05 | 22:31

- Waren die marocs geen verkleedde kaalkopjes (of omgekeerd).
- Tankstations zijn zo wie zo kudt.

Jodukus Kwak | 29-06-05 | 22:30

@fuckje.
Trouwens, de laatste keer dat ik in Grunn woonde was er bijna geen mocro te vinden.
Voornamelijk traceerbaar in shoarma tenten in de Poele straat.
Blijven ze nog steeds vnml. in de randstad hangen?
(meestal echte familie mensen die mocro's)

vander F | 29-06-05 | 22:30

@Pinc Tronic,
Ik denk dat Starf*cker wel mee wil doen.

fuckje | 29-06-05 | 22:29

Je zou bijna weer verlangen naar douches met 11 gaatjes..... nee toch maar niet.

Die gasten kunnen en willen zich niet gedragen. Onder het motto discriminatie sta je hier boven de wet!

j00 | 29-06-05 | 22:28

@fuckje
Ik deel wel de kosten met jou

Pink Tronic | 29-06-05 | 22:26

@bwa Zelfs de gemiddelde Limburger ziet wel het verschil tussen een blonde edelgermaan of iets uit het rifgebergte. Ga nou niet lopen ontkennen dat daar iets gebeurd is. Weet je wat verdacht is? Jouw geleuter.

Starf*cker | 29-06-05 | 22:24

maar even resume overflakké, had iemand anders verwacht?
ik keek alleen maar naar die wedstrijd omdat ik wist dat t uit de hand zou lopen. Op en naast het veld.....

deAmbtenaar | 29-06-05 | 22:22

Sta ik voor Jan Lul te mirroren. Zeg dat volgende keer even dat jullie daar al mee bezig zijn redactie. :-)

Armageddon | 29-06-05 | 22:22

zet die jochies maar bij mij op een cel, dan zal ik ze eens even een cursusje lief zijn voor elkaar leren... >:-)

Bubba | 29-06-05 | 22:21

@bwahaha,
voor jou wil ik graag een verwijderingsbijdrage dokken.

fuckje | 29-06-05 | 22:20

"Is de medewerker bedreigd oid?" - "Nee"


"De medewerker zit vandaag thuis om bij te komen van de schrik."

Ruik ik hier wat sensatie/riooljournalistiek??? Waar zijn de beveiligingsopnames van dat tankstation?
Ik haat het als ik dingen gelijk moet ontkennen. Maar dat filmpje van de tankstation is wel erg verdacht!

bwahaha | 29-06-05 | 22:18

Dat geteisem gevoegelijk denaturaliseren en de grens overflikkeren.... opzouten nou

snuffeldier | 29-06-05 | 22:17

on topic
ze moeten die mocro's naar Grunn sturen
ze willen daar de grote markt toch gaan slopen en zo vang je twee vliegen in één klap

geert trilders | 29-06-05 | 22:16

psst.
kijk eens naar die update hierboven.

Joris von Loghausen | 29-06-05 | 22:11

Thxm Arma en Henkie... Wat linkse kut media hebben we toch... als het hooligans zijn dan zijn ze meteen de lul op tv, maar het linke media bolwerk laat dit maar even buiten beschouwing... misschien dat john en beau ene rechts tegenwicht kunnen bieden...

Pink Tronic | 29-06-05 | 22:11

@ Eva75: Goeie spullen he. Xs4all forever. :-)

Armageddon | 29-06-05 | 22:10

@Armageddon

Dat gaat lekker snel!

Eva75 | 29-06-05 | 22:09

@fuckje: dat is de angst dat deze Naffers, door net zo te rellen als de eerste de beste voetbalmongool, eigenlijk heel geïntegreerd blijken te zijn.

vast goed | 29-06-05 | 22:05

Na Balkendende de tweede wordt in dit land stelselmatig elk probleem ontkend.

ultra-links | 29-06-05 | 22:05

Thnx Arma, 6.25Mb binnen in 9 sec..

Pink Tronic | 29-06-05 | 22:04

fuckje toch,
wij zijn goed opgeleide weldenkende en voorbeeldige volgzame burgers alhier.
Dat had je onderhand toch al ontdekt moeten hebben.
Dat onderwijs van tegenwoordig, en fuckje is notabene onlangs geslaagd voor het atheneum.
Tssss...; )

vander F | 29-06-05 | 22:04

tuig..... bah vies....

babygirl | 29-06-05 | 22:04

Hehe, eindelijk een kunstwerk dat nut heeft !

Plonk | 29-06-05 | 22:03

offtopic
Journaal!!!
TBSsers weigeren op verlof te gaan zolang dat kunstwerk er staat!

fuckje | 29-06-05 | 22:01

Hulde HenkieTankie

Pink Tronic | 29-06-05 | 22:01

Ik ben ze aan het uploaden @ rapidshare

HenkieTankie | 29-06-05 | 22:00

GVD resterende download time: nog 52 minuten, en dat voor een 8 MB faailtje.

vander F | 29-06-05 | 21:59

Ik wil nu nóóit meer horen over mislukte integratie van de maroquis.
Ze hebben gister wel degelijk bewezen goed te zijn geïntegreerd.

MAXIMO | 29-06-05 | 21:59

Wie heeft er een gratis upload site, zonder registratie . Heb de files binnen.

HenkieTankie | 29-06-05 | 21:59

Oke maar dan wil ik wel zo een mirror zien Arma ;)

Pink Tronic | 29-06-05 | 21:58

zijn er hier nou neqerpijperts?

luckystrike | 29-06-05 | 21:58

Ok Arma, jij je zin

Plonk | 29-06-05 | 21:58

Als jullie nu allemaal even stoppen met downloaden dan kan ik het binnen halen en op een snelle server zetten. :P

Armageddon | 29-06-05 | 21:57

Vreselijk, deze racistische reacties hier! Is dit een site voor kaalkopjes?

fuckje | 29-06-05 | 21:57

@Dr. Dr. Bartholdy... sarcasme... leuk !

Plonk | 29-06-05 | 21:56

Iemand al een mirror?

Heel weblogland heeft al linkjes naar die filmpjes =-(

Mr.A.N. Alvabeet | 29-06-05 | 21:56

Met een beschuldigende vinger wijzen naar deze enthousiaste supporters vind ik niet respectvol ten opzichte van deze interculturele medenederlanders.

Wij dienen diep te buigen voor deze cultuurverrijkingen - eigensdomsrecht is een achterhaalde en bekrompen westerse opvatting!

Wees bereid te delen met de cultureel en moreel superieure slachtoffers van het westerse imperialisme, stelletje egoistische racisten!

Dr. Dr. Bartholdy | 29-06-05 | 21:54

Als iedereen nu even ophoudt met Knaapje pesten zal ik dat ook doen.

Joris von Loghausen | 29-06-05 | 21:54

Er was gister een heel klein stukkie over in het nieuws over die relle maja.
Aan het einde kon je het al zien er werd met spulle gegooid en die mocro's stormde et veld op.
Er was ook weer een pelletonnetje me daar langs et veld et was dus al met al een geslaagde dag in kerkrade als die politie gaste nu ook es meer arrestaties verrichten ben ik blij oppakke en uitzette die vandale

Unicorns | 29-06-05 | 21:53

Ik maak even een mirror MrJ. Momentje. Heb ze bijna binnen.

Armageddon | 29-06-05 | 21:53

Bedoelen ze dit nou met leipe mocroflavour?

HenkieTankie | 29-06-05 | 21:52

Iemand een mirror van die filmpjes? :-)

MrJ | 29-06-05 | 21:52

@Knaap... is je geytenpak in de was ?

Plonk | 29-06-05 | 21:50

Ja opvallend was dat waar dat er niets te vinden was over die rellen. Alleen vandaag stond er een berichtje dat er een paar mensen waren gearresteerd. Heel klein verborgen op pagina 120. Prachtig die media hier. Als er zo'n kut van een uitkeringstrekker wordt geboren dan staat het wel met hoofdletters op teletekst.

Armageddon | 29-06-05 | 21:50

Van de staatsomroeper hoorde ik gisteren dat enkele incidenten waren, maar over het algemeen waren ook de Marokkanen blij dat toch een Afrikaans team doorging.
Ik denk dat ze die verslaggever gelijk eindredacteur hebben gemaakt.

Gavrilo | 29-06-05 | 21:47

Ik denk dat l1 een probleempje gaat krijgen met het dataverkeer deze maand. :D Wel vette servers daar als je bedenkt dat het nog wel up is. Zelf als heel GS nu aan het downloaden is.

Armageddon | 29-06-05 | 21:46

@knaap ben jij het geyle beffertje van Femke?

MG. | 29-06-05 | 21:45

laat die lijpe mocros maar lekker tegen den haag rellen

luckystrike | 29-06-05 | 21:44

Es kijken in Molenbeek, Belgie hoe de toekomst eruit ziet.

ultra-links | 29-06-05 | 21:44

Als ze leren fietsen jatten krijg ik straks nog serieuze concurentie.

Gavrilo | 29-06-05 | 21:44

T'is een schande... in de achtertuin van Wilders nog wel

Fiking | 29-06-05 | 21:43

Wacht ff. Feyenoord supporters krijgen een plekkie op internet van de politie rijnmond, gratis reclame op nederland 1 en in de spits. Rellende mollukse jongeren die elk jaar de onafhankelijkheid vieren van een staat ,waarin ze niet eens geboren zijn, en gaan rellen krijgen ook zendtijd, en hier horen we niets over op StaatTV?
Hoeze 'onderscheiding tussen rassen'?
Op tv deze klootzakken!

Weeraanmelden | 29-06-05 | 21:43

Tja ik schaam me gewoon diep voor die tapijthapperts.
Belachelijk dat zoiets de Nederlandse nationaliteit mag dragen!!
Waar zijn de buurtvaderts als je ze nodig hebt (heerlijk die door links gesubsidieerde proefballonnetjes).

MG. | 29-06-05 | 21:43

Volgens mij is het gewoon een koorknaap die te hard genomen is door een andere aap.

BitchSuperSoaker | 29-06-05 | 21:43

Mischien een goed idee om Alcatraz opnieuw in te richten, kan je die mocro's die leraren neerhoeken ook gelijk dumpen...

Argentijn | 29-06-05 | 21:42

3 jaar maroc team < 20 jaar uitsluiten van wedstrijden

cheops | 29-06-05 | 21:42

@knaap

Ben jij nou die schandknaap van Cohen?

HenkieTankie | 29-06-05 | 21:40

@knaap
je hoeft toch geen marrokaan te zijn om de boel naar de kudt te helpen, je kan ook gewoon kraker worden, of anders lidmaatschap aanvragen bij SCF of AFCA.

LuieLinkseLaffaard | 29-06-05 | 21:40

Men las euver de sprinkhanen plaag in het Heilige Boek en meende dat dunnetjes euver te moeten doen?
Zeau ken ik air nog wel een paair!

Olivier B. | 29-06-05 | 21:38

@knaap>nieuw?

superjan | 29-06-05 | 21:37

@ech wel: erm.... nee?

TM | 29-06-05 | 21:37

wannafuck

ech wel | 29-06-05 | 21:36

-edit stoer-

knaap | 29-06-05 | 21:36

Als ik nu om een makreel wed dat er zo half november een paddestoeltje boven perzie hangt, en het komt uit. Dan schrik ik me nog steeds een hoedje hoor.

superjan | 29-06-05 | 21:36

Jezus, 7,8kb/sec... Mirror anyone?

P.S. Moet ik weer minder posten van die bot-nazi...

TM | 29-06-05 | 21:34

dus toch... kutmarokke!!
bij scheveningen de grens over met die geitenneukers

ech wel | 29-06-05 | 21:34

Ikzelf voorspelde het al voordat Nederland Nigerie ging spelen, in de comments van GS... Doe nou niet allemaal zo wild geschrokken.

bwahaha | 29-06-05 | 21:32

wel geestig als er door zo'n straathoekreporter werd gesteld dat mocro jongeren opvallend crimineel zijn was hun verweer doorgaans... jullie hebben toch voetbalvandalen... dat doen marrokanen niet...
Helaas, helaas voorbij die tijd..

inderdaad was het opvallend stil op staatsTV gisteren en vandaag. Zou job Cohen zelf de grote Larousse gebeld hebben, met sussende woorden en de belofte van een kopje muntthee.

superjan | 29-06-05 | 21:31

Is er geen mirrortje voor Ome Henk. Gaat nogal langzaam hier.

HenkieTankie | 29-06-05 | 21:30

Allemaal aan de hand van de videobeelden oppakken en dit soort dingen laten doen in Marokko, kijken wat ze daar met dit soort mensen doen.

Hedgehog | 29-06-05 | 21:26

Ben benieuwd of er nu ook foto's bij Opsporing Verzocht verschijnen van deze geiteneuqvandalen ?

magnus | 29-06-05 | 21:26

Het komt allemaal door die smerige kudt nederlanders!

Ik citeer een kopje in de metro van maandaag: "Geef Nigeria een pak slaag, ook namens ons"

LuieLinkseLaffaard | 29-06-05 | 21:26

-edit: stormfront is de andere kant op, doei :)-

Pec | 29-06-05 | 21:26

-weggejorist-

PanzerFaust | 29-06-05 | 21:25

naar coevorden met die mocros

superjan | 29-06-05 | 21:20

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken