Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wij bier, Lucas Nawijn

Links lullen, rechts vullen...Het is te warm voor een blanke. Deze uitspraak zou zo uit de mond van Hilbrand Nawijn kunnen zijn opgetekend. Bijna de voltallige GeenStijl redactie bevindt zich inmiddels op het terras. Bijna ja, want Lucas bewaakt de burelen. Onze Linksel*l heeft immers geen geld en dan val je in onze maatschappij nu eenmaal buiten de boot. De hele week liep meneer bovendien al te zeuren om een redactionele ruimte voor Nawijn. Dus hierbij onze Lucas over Hilbrand en Flip...


Hilbrand en Filip in de sjokoladefabriek

En weer is onze Tweede Kamer een Remi-groep rijker. Ditmaal mag Hilbrand 'snaterbek' Nawijn voor groep gaan spelen. Na Wilders en Lazrak is Hilliebillie het zoveelste bewijs dat het in de kamer een pracht van een krakersfeest is.

Nou was het natuurlijk een pracht van een klucht, die homo-erotische escapade van Nawijn en Dewinter in het huis van wijlen Pim de Messias. De gelikte aal Dewinter, Belgisch kampioen vaandelzwaaien, hand in hand met Nawijn, auteur van de Slegte’s bestseller 'De visie van Nawijn'. Kirrend, kroelend en snaterend vierden zij hun komende wereldheerschappij in het Pimpaleis te Rotterdam. Op het witte marmer morsten zij champagne gadegeslagen door huilende zigeunerjongetjes, aangestaard door marmeren sierhonden, omringd door Frans Bauer-kitsch.

Advocaatje Nawijn kan zich wel eens zwaar vergissen in dit samenwerkingsverband. Filip Dewinter speelt nu nog de aangereden hond, de gewezen man van het volk die dankzij regentesk gedrag geen zetels mag bevuilen. Maar Dewinter is meer dan een gepimpte versie van Michiel Smit. Zoveel meer dat deze ijzerbedevaartganger waarschijnlijk een maatje te groot zal blijken voor de potsierlijke maar houterig Nederlandse Nawijn.

Dewinter is een straatvechter, een door en door bruine volksmenner. Al op jonge leeftijd bleek dat ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Hilarisch zijn de beelden van een jonge Dewinter die in een politieauto wordt weggevoerd, onder het uitroepen van 'Belgie wordt kebabland' inclusief Janmaat-achtige taferelen. Om nog maar te zwijgen over het separistische, anti-Waalse karakter van zijn partij.

In Nederland zal Snaterbek Nawijn de handen niet op elkaar krijgen voor 'een Nederlands sprekend Nederland.' Alhoewel een afscheiding van Limburg goed zal zijn voor zeker tien zetels. Het vaandelzwaaien en rascistische liederen zingen zit er bij het tulpen en klompenvolk niet echt in. Veel verder dan het drinken van Hollandiabier onder een kaalkoppenvlag komt de gemiddelde rechts-buiten niet.

Het wachten is nu op de officiele vorming van Nederlands Belang. Dat wordt natuurlijk een theater van jewelste, wat alle voorgaande sitcomafleveringen van de LPF zal overtreffen. Ik zie nu al voor me hoe aankomend lijsttrekkers Patty Brard, Mental Theo en ex-chauffeur Smolders elkaar voor het oog van de camera’s de tent uit vechten. Misschien wil Harry Mens ook wel een plekje op de lijst? Wellicht kan hij samen met vastgoedmagnaat en zonnnebankkoning Ed Maas zitting nemen in het wetenschappelijk bureau van het Nederlands Belang, wat dankzij onze koningin geen Willem van Oranje-denktank mag heten. Persoonlijk lijkt mij de 'Balthasar Gerards'-denktank de perfecte naam voor deze 'denkers'.

We zullen spoedig weten welk paradijs dit komische Vlaams/Nederlandse duo voor ons wil creëren. De twee hebben namelijk toegezegd een en ander in een boek te publiceren. De naam van dit boek? 'Hilbrand en Filip in de sjokoladefabriek.' U kunt zich nu vast voorinschrijven bij uw plaatselijke De Slegte.

Lucasdelinkselul

Reaguursels

Inloggen

Er is een wet om kwetsbare bevolkingsgroepen te ontzien en die wet verbiedt racistisch taalgebruik.

De wet moet toegepast worden en wie het daar niet mee eens is streeft kennelijk een nazi dictatuur na en behoort dus tot het laagste van het laagste.

De Socialist | 28-06-05 | 10:54

Dit doet me sterk denken aan de pamfletten van die communistische splinter vakbondjes.
Wordt ook altijd smakelijk om gelachen, zoveel naief links gewauwel blijft leuk.
De Pol Pot van geen stijl, zo links dat het leuk is.

capo | 25-06-05 | 17:56

Voor lucas is politiek als een religie.
Vandaar dat bv aan zo'n Fortuyn voor Lucas alles verkeerd was, van z'n kleding tot z'n seksuele voorkeur tot de inrichting van z'n huis tot z'n huisdieren tot de rest van z'n familie tot z'n vrienden.
Allemaal besmet blijkbaar.
Alsof ik een hekel aan de Stones zou moeten krijgen omdat Marijnissen daar wel eens een LP van voor z'n verjaardag heeft gehad!

Pannie | 25-06-05 | 14:53

Starf*cker 25-06-05 @ 06:49
"alle maatschappelijke problemen dan om maar richting Marokkanen of Antillianen te wijzen."
.
Tsss het enige maatschappelijke probleem wat de Marokkanen en Antillianen voor een deel wordt aangerekend is de straatcriminaliteit in de grote steden.
Noem jij dan nog eens drie van die maatschappelijke problemen?
Bovendien marcheert die Smit niet door de straten, hij heeft een kleine aanhang van losers en niemand neemt die man serieus, behalve jij blijkbaar. Ik gun die losers het idee dat iemand ze serieus neemt, neemt een hoop frustratie weg.
Had die Hofstadgroep ook maar een volksvertegenwoordiger/partij gehad waar ze in konden geloven. In een democratie heeft iedereen een stem, heb ik geen problemen mee.

Pannie | 25-06-05 | 12:33

Socialist misschien moeten we de hele wereld opsluiten? Ooit een Marokkaan gezien die het leuk vind wanneer z'n zusje voor een Antilliaanse jongen valt trouwens, ik noem maar wat?
Jij denkt nog steeds dat racisme iets is wat de 'blanke' de 'negerts' aandoet volgens mij.
Socialist = nog zo'n lid van de linkse gedachtenpolitie. (gelukkig een nog bij z'n ouders wonend pre-pubertje)

Pannie | 25-06-05 | 12:16

Lucas Linkse Lul het enige wat je duidelijk maakt is dat zodra jij en aanverwante geesteszieken het voor het zeggen zouden krijgen, dat het dan gedaan is met de vrijheid van politieke menings vorming. Ga voortaan tijdens je resocialiseringsproefverlof gewoon een biertje drinken als je weer oververhit raakt.

kansatsu | 25-06-05 | 11:57

Wat ik niet snap is waarom lopen Smit en Nawijn nog vrij rond? Discriminatie is streng verboden in Nederland en racisten behoren gewoon in de gevangenis te zitten!

De Socialist | 25-06-05 | 09:36

Als je op een groep van 100 man 5 etterbakjes hebt, die de kans krijgen om ongestraft in die groep de baas te spelen, de anderen te terroriseren, en uiteindelijk als rolmodel te gaan dienen, dan zit je opeens met een groep van 95 man die zich terecht tekort gedaan voelt wb. bescherming tegen hun eigen etterbakken die na gedane misdaden weer gelijk rondlopen of er af komen met een taakstraf, die om te overleven in de ogen van de buitenwereld buiten die groep een front vormt. Als dat zo een tijd doorgaat, dan zit je zo op een percentage van 20 etterbakken op de 100. Het voorstel om harder te straffen kan niet in het kader van discriminatie. Niemand heeft nog geprobeerd anders te straffen.
Ik naar allochtonen en dan zie ik de losgeslagen bevolking van Crooswijk van 40 jaar geleden, onderling elkaar de kop inslaand, gewapend met regelmatig gebruikte messen, één front tegen de juten, bendeoorlogen uitvechtend, rijke kindertjes van hun fietsje of step afsleurend, doorfokkend op een kamer met alkoof met veel genetische missers als gevolg dus volle LOM-schooltjes en doven- en blindeninstituten, regelmatig op strooptocht en dan richting stad alle winkelruiten kapotgooiend, geweigerd in discotheken en restaurants, geweigerd bij beschaafde huisbazen, geweigerd vanwege woonadres en accent bij sollicitaties voor de "burger" banen. Er waren scholen waar leraren regelmatig mishandeld werden, waar brommers omgekat werden. het stond alleen nauwelijks in de krant, dus we zijn het gemakshalve vergeten. We willen tolerantie tegenover ons eigen drugsgebruik en het kopen van een gestolen fiets of vervalste aangifte als we van vakantie terugkomen zonder i-pod met een bon van een vrindje. We willen funshoppen en dus staan artikelen van 1000-en euro's voor het grijpen in de winkel en we zijn te gierig om het bijpassend personeel aan te schaffen. We laten auto's van 40.000 euro met een priegelslotje op straat staan. Dat was vroeger echt niet gebruikelijk. dan had je ook een garage. We hebben scholen waar kinderen als analfabeet vanaf komen, met ongediplomeerde zij-instromers voor de klas vanwege de goedkoopte. We hebben een lompenproletariaat binnengelaten, in het begin zelfs actief geworven en hun voorbeeld is niet Marx of Pistolen Paultje maar Mohammed. Tot nu toe is het gewoon goedkoper geweest om uitkeringen te verstrekken. De maatschappelijke schade was toch beperkt tot onze eigen proleten en het was goedkoper niets te doen.

brom | 25-06-05 | 09:06

@straf*cker
Ik neem aan dat je nog met een reactie komt, maar ik kruip nu in mijn mandje. Dus don't blame me, als ik niet binnen 5 seconden op een eventuele reactie van jou reageer......

WhYnotDanWel | 25-06-05 | 08:49

@Starf*cker, je slaat de plank helaas helemaal mis, maar dat is mijn schuld. Ik had je moeten melden dat ik in Brazilië woon en de kijk van de politici alhier is weliswaar wat "ruimer", maar als je kijkt naar de recentelijke ontwikkelingen......(zoals de "extra maandelijkse vergoedingen" van omgerekend zo'n 10.000 euro aan parlementariërs om de regering terwille te zijn), dan is er weinig verschil.

Jij hebt gelijk als je je afkeuring toont tegen meningen die hele bevolkingsgroepen als oorzaak van problemen wensen op te voeren. Maar je bent volgens mij intelligent genoeg om te weten dat meningen en opvattingen extrapoleren. Zachte heelmeesters bestaan niet, echter in Nederland worden problemen vaak niet opgelost, omdat het makkelijker is om harde maatregelen achterwege te laten. Dat je dan als bij-product een groep radicalen (links of rechts) cadeau krijgt is inherent aan het slappe bestuur.

WhYnotDanWel | 25-06-05 | 06:57

@Why Daar heb je gelijk in. 100%. Maar: ik neem aan dat in het land waar jij verblijft de politici wel een bredere kijk hebben op de oplossing van alle maatschappelijke problemen dan om maar richting Marokkanen of Antillianen te wijzen en ondertussen als nep-nazi's door de straten te marcheren. Nee, zeker niet Pannie. Maar wel de eerder genoemde Michiel Smit.

Starf*cker | 25-06-05 | 06:49

@StarF*cker
Als reactie op jouw reactie op Pannie.
Ik ken Pannie niet en ik ken jou niet.

Maar als je spreekt over het "erbij halen van die vreselijke buitenlanders bij ieder probleem" dan wil ik wel graag het volgende melden:

Het feit dat "buitenlanders" vaak als oorzaak van problemen wordt benoemd is te danken aan die daadkrachtige volksvertegenwoordigers in Nederland. Zelf woon in niet meer in Nederland en heb ervaring in verschillende landen. In het land waar ik nu verblijf ontvang ik rekeningen in een andere taal dan het Nederlands en ik word geacht die rekeningen keurig op tijd te betalen. In Nederland wordt zo'n rekening in wel tich-talen verzonden (of een toelichting daarop). In Nederland is men te ver doorgeslagen met het "beschermen" van "buitenlanders". Als je een samenleving voor ogen hebt waarin zowel de oorspronkelijke bevolking als de "nieuwskomers" in harmonie samenleven, dan moet je gewoon duidelijk zijn. In Nederland leven betekent het accepteren van de Nederlandse normen en waarden en het beheersen van de Nederlandse taal. Noem mij nog eens 4 andere landen die zichzelf aanpassen aan de nieuwkomers.......

WhYnotDanWel | 25-06-05 | 06:41

Boeiend geschreven artikel. Leest erg vermakelijk.

Aan de andere kant ben ik blij dat er personen als een Nawijn, Wilders en godenzonen uit Rechts/Links Christelijke hoek bestaan.

In Nederland hebben we immers een democratie waarin het volk zijn eigen vertegenwoordigers kan kiezen om haar belangen middels het parlement te verwoorden en verdedigen. Een grotere vrijheid op bestuurlijk/politiek niveau is momenteel niet voor handen.

Als er "recentelijk" (zou haast de "c" voor "g" willen vervangen) iets is bewezen in Nederland dan is het wel het feit dat het "vertegenwoordigen van de kiezers door de gekozenen meer afneemt naarmate de omvang van de groep gekozenen toeneemt".

In die zin wil ik graag de vrijheid geven aan elke groep en/of individu om zich anders te manifesteren, los van het feit of het "goed" of "fout" is.
Wat Nederland ontbeert is persoonlijkheden die een eigen mening verkondigen, wat nog meer ontbeert is personen/groepen die met rechte rug een verkondigde mening ook ten alle tijde nastreven.

Met de PVDA wordt Nederland zeker geen aangenamere samenleving, evenmin met het CDA of de VVD of D66. Dit zijn partijen die middels de democratie zichzelf het recht hebben toegekend om "sympathisanten" een betere positie (in materialistisch opzicht) in de samenleving te verschaffen.

Ook partijen als de SP (die wel waardering van mij krijgt waar het gaat om rechte rug) en Groen-Slinks zijn niet van het kaliber om Nederland tot een betere samenleving te maken. Eerlijk gezegd denk ik dat Nederland na de volgende "verkiezingen" beter af is met een zakenkabinet die ongevoelig is voor het nemen van "harde" beslissingen, met als belangrijkste doel om Nederland een aangename samenleving te laten zijn (of: worden). De tijd om een stap terug te doen is nu echt aangebroken.

WhYnotDanWel | 25-06-05 | 06:28

@Pannie Ha,ha. Als ik mijn nek zou moeten uitsteken door regelmatig Mein Kampf te citeren, dan heb je gelijk. Of bij ieder probleem met de instant-oplossing van die vreselijke buitenlanders te komen, nee dat doe ik niet. Maar beste Pannie, het gaat toch wel goed met je?

Starf*cker | 25-06-05 | 06:20

Preacher die kunst viel in 2e instantie een beetje tegen inderdaad ;)

Pannie | 25-06-05 | 01:42

Smit is zowel lichamelijk als politiek mijn type niet. Toch vind ik het een grappig klein kereltje.
Jij weet net zo goed als ik dat die GS partij er nooit zal komen. Dan moet jij je nek uitsteken, en daar heb je het lef niet voor. En Smit wel. Bovendien zal je bij die dopepushersclub waar jij bij werkt (als ik het goed heb begrepen) vast meer verdienen. (over de ruggen van jullie slaafjes uiteraard)

Pannie | 25-06-05 | 01:34

@Star
Ik denk dat Pannie zich steeds meer in de rechtse hoek geduwd voelt worden door de situatie in zijn woonomgeving of een direkte vervelende ervaring met allochtonen. Hoewel dit vermoeiende kabinet dat blunder op blunder stapelt ook niet bevorderlijk is voor de gemoedsrust...
Ik heb het er zelf ook moeilijk mee.
Er moet gewoon snel iets gaan veranderen...
Maar wat dan? De onzekerheid knaagt ..

preacher | 25-06-05 | 01:33

@Pannie Was het toeval dat jij Michiel Smit tegenkwam of waren jullie op weg naar wat mannelijke en politieke intimiteit?

Starf*cker | 25-06-05 | 01:17

Ja Pannie. Waar is de gulle lach? Je wordt een beetje zuur.

Starf*cker | 25-06-05 | 01:16

Zag die Michiel Smit trouwens gisterenavond nog in tramlijn vier, gewoon tussen de moslim baarden en bling bling negerts, geen probleem.
Zouden Femke H of Rosenlullert ook een strippenkaart hebben, en zo nee, waarom niet?

Pannie | 25-06-05 | 01:12

@Pannie Wat moest jij in het huis van Fortuyn?

Starf*cker | 25-06-05 | 01:07

@hondelul
je houdt nu in ieder geval al veerig minuten je gereformeerde muil

collapse | 25-06-05 | 01:01

'Op het witte marmer morsten zij champagne gadegeslagen door huilende zigeunerjongetjes, aangestaard door marmeren sierhonden, omringd door Frans Bauer-kitsch.'
Nou heb ik wel eens dat huis van Fortuyn van binnen gezien (Op de tv uiteraard ;), maar buiten een enorme berg zelfportretten in diverse staten van ontkleding, varierend van ultra wanstaltig tot ultra modern, zag ik toch vooral een huis van onder tot boven liefdevol volgehangen met kunst, waaronder een aantal zeer mooie doeken voor zover ik het kon zien, daar waar Lucas z'n trekfantasie Jan Marijnissen niet verder komt als een ban de bom poster en een poster van Popfestival Kralingen aan de muur alwaar jantje zijn cassettebandjes draait van Normaal en de Janse Baggeband, maar dat sluit waarschijnlijk beter aan bij dat Dixieland milieu waar Lucas zelf in op heeft mogen groeien.
Bij Janmaatachtige toestanden kan ik trouwens niets anders bedenken dan die foto van een ontredderde Janmaat net na die aanslag op zijn leven waarbij zijn latere vrouw een been zou verliezen, uitgevoerd door een van die linkse fascistenhelden van Lukas, die onze toenmalige vrijheidsstrijders van de Pvda ook niet de moeite waard vonden op te pakken, ook die brandbom kwam wederom van links.

Pannie | 25-06-05 | 00:59

Hoewel ik het gevaar van Nawijn ook niet echt in zie, denk ik toch dat dat rechts Nederland, teleurgesteld in de vvd, Wilders en lpf, op zoek zal gaan naar iemand die radicaal is en kan besturen. Nawijn heeft zijn onkunde bewezen in kabinet Balkenende1. De Winter kan blijven schitteren in de oppositie omdat hij zijn handen niet vuil hoeft te maken aan verneukeratieve compromisses. Daarom buurt borrelt Nawijn graag bij onze zuiderbuur, om zijn imago op te krikken. De vraag is wat moet De Winter met Nawijn? Om de ideeën zal het niet gaan, Nawijn heeft alleen maar idiote proefballontjes. Moet Nawijn hem voorstellen aan wat louche vastgoedhandelaren? Dat zal het wel zijn, Flip heeft centen nodig. Hij kan niet graaien uit de staatskas, moet dure proceskosten betalen, vaandels uitdelen kost ook geld. Dus binnen kort zullen bij Sjoerd Kooistra, Herman Buurman, Willem Holleeder en dat soort tuig een feestelijke uitnodiging op de deurmat vallen om te komen nawijnen over de nieuwe stichting.

Gavrilo | 25-06-05 | 00:37

Weg met de winter,
Leve de zomer !

schralejankbeer | 25-06-05 | 00:29

Hoe kan het zijn dat een man van dit kaliber columns mag schrijven op geenstijl.nl???

Schande!

PanzerFaust | 25-06-05 | 00:20

@ de heer collargol met pse,

neen, ik ben categorisch onschuldig aan door u aangehaalde onderwerpen, die naar blijkbaar, ik moet hier even ut woordenboek van pa raadplegen, uw aandacht hebben getrokken desondanks niettemin en derhalve blijft pa op het pluche breEzahren en zo nu en dan doe ik met 'em mee

hondelul | 24-06-05 | 23:52

@hondelul
ben je de zoon van donner ofzo?

collapse | 24-06-05 | 23:35

@ heer brom,
als het aan mijn onbeduidende persoon zou liggen daag ik u gaarne uit voor een dopingcontrole

hondelul | 24-06-05 | 23:29

@. barbapapa,
een van m'n breEzaH sletten heeft, uiteraard geheel per ongeluk, m'n ranjaatje aangelengd met een oerhollands tonicum, te weten een jonge jenevert.

hondelul | 24-06-05 | 23:19

@ de Japanner, voordat er verhalen komen: Het huis van Pim aan het G.W.Burgerplein heeft geen kelder, maar een sousterrain, waar Herman woonde, tot hij bang werd van de terreurbedreigingen. Pim is afgeknald en we weten allemaal hoe dat afgelopen is. Waarschijnlijk hadden we met Pim geen operetteleger met meer officieren dan mankrachten gehad, een landelijk politie, minder provincies, een flink stel kerncentrales, ipv kernenergie uit Frankrijk, geen ondemocratische eerste kamer en een koniningin die gewoon haar mond had moeten houden, zoals het grondwettelijk hoort. En natuurlijk een generaal pardon voor asielzoekers. Misschien zou je als maatstaf bij enquetes over premier keuze altijd moeten vragen te kiezen uit Wouter, Jan-Peter, Jan, (Boris?), én Pim. 3 maal raden wie nog steeds bovenaan staat. De voor Leefbaar Rotterdam en LPF vergaderingen aangebouwde serre is pas na de dood van Pim afgeleverd. En of Michieltje "big dick" Smit gewipt heeft met Pim? Iedereen heeft met Pim gewipt. Pim wist hoe hij stemmen werven moest. Daar kan Wouter een puntje aan zuigen. De hele 2e kamer ligt te honkebonken met elkaar en met de assistenten. Of ze lopen zoals Oudkerk en Melkert de haagse SM-clubs en raamhoeren af.

brom | 24-06-05 | 23:17

@. benzo
Beste man, u is te vrindelijk.

hondelul | 24-06-05 | 23:06

@ Hondelul: rustig aan met dit warme weer! Je zou zomaar een beroerte krijgen. Drink nog een glaasje heerlijke Ranja!

barbapapa | 24-06-05 | 23:06

@ hondelul

bedankt voor je goed onderbouwde betoog.
En gefeliciteerd met je nick. Ik ben zeker dat hij heel toepasselijk is en dat je er lang en goed over nagedacht hebt.
PS: sterf!

benzo | 24-06-05 | 23:03

@. preacher
geen misplaatste grapjes over mijn vrindin Clairie P. bitte

hondelul | 24-06-05 | 23:02

Ik kijk staatstelevisie(NPS)Nova, nu het nog kan.

collapse | 24-06-05 | 23:02

@ vrind Hondelul:

Het Vlaamsch Blok is niet meer... heden ten dage is de naam het Vlaamsch belang...'t is maar dat je het weet.

barbapapa | 24-06-05 | 23:02

@hondelul
Wat is er eng aan @benzo zijn ideeen ?

preacher | 24-06-05 | 23:00

@collapse
Waar beleef jij dit, als ik vragen mag ?

preacher | 24-06-05 | 22:57

Grapjes over Limburg zijn zeau 2004.... Gaaaaaap....

barbapapa | 24-06-05 | 22:56

@ de heer benzo,
uw enge ideeen zoals door u uiteengezet hebben mij tot nadenkenken gestemt.
Ik ben derhalve van mening dat u, ongeacht het excuus der hitte, uw leuter niet (en al helemaal niet in die van mijn BreEzah sletten) in die van de heer NaPalm moet proppen noch in die van lieden van vergelijkbare rommel van het Vlaamschen Blok.

hondelul | 24-06-05 | 22:56

lol: clairie vreest dat Nova een links programma wordt

collapse | 24-06-05 | 22:50

@preacher

omdat de Vlamingen een van nature uitermate laf volkje zijn.
No tienen cojones.
Ik heb ooit de theorie gehoord dat na de Val van Antwerpen in 1585 alle verlichte Vlamingen naar het Noorden trokken en de retards achterbleven. Ik denk dat we dat nog niet helemaal verwerkt hebben.

benzo | 24-06-05 | 22:49

lol: Bos heeft het ook over staatstelevisie

collapse | 24-06-05 | 22:46

Een mooi stuk van Lucas de Linkse Lul. Maar, Jan Marijnisse liep echt achter Mao aan en Rosenmöller achter Pol Pot en Hoxha? Word ik nou dan wel goed voorgelicht over DeWinter? Ik las een stuk over hem in een gratis, geloof ik, blad uit de trein en dat klonk helemaal niet erg. Als ik Rosenmöller tegen Ali B. figuurlijk gesproken zie oprijden als een dommig oud reutje dan ga ik over mijn nek, dat zeker en die rap moet ik niet, maar die Ali B. is gewoon een Nederlandse artiest.

Hammar | 24-06-05 | 22:41

@Benzo
Thanx voor de info, maar waarom is het dan zo moeilijk om daar iets aan te doen ?

preacher | 24-06-05 | 22:32

moet zijn 11 MILJARD euro uiteraard...

benzo | 24-06-05 | 22:27

Wallonie zit opgescheept met een compleet achterhaald links-stalinistisch bestuur en heeft de totale inertie tot norm verheven. Veel steuntrekkers is namelijk goed voor de stemmen, dat houdt de rode hangmatcultuur nog iets meer in stand... keep em needy and dependent. En voor de rest: lekker genieten van de 11 miljoen Euro die elk jaar op geheel oncontroleerbare wijze vanuit Vlaanderen in de kassa vloeit en als dank elke Vlaamse eis afwijzen. Benieuwd hoe Nederland met dit fenomeen zou omgaan.

benzo | 24-06-05 | 22:26

ok dan wordt het eurodisney noord

superjan | 24-06-05 | 22:10

@superjan
Heftig, maar is taal dan zo belangrijk ?
Wallonie heeft trouwens een bloeiende toeristische industrie. Ik begrijp niet dat ze daar nog steeds financieel achterlopen. Volgens mij heeft dat heel veel met slecht bestuur te maken.

preacher | 24-06-05 | 22:08

@preacher uiteraard Nederland Vlaanderen en luxemburg.
wallonie wordt eerst afgefakkeld en dan geasfalteerd. Brussel mag kiezen wat het wil... rotterdam 1940 of voortaan nederlands spreken.

superjan | 24-06-05 | 22:03

@Superjan
Misschien zou het beter zijn om in de Benelux opnieuw leven te blazen en daar verder mee te gaan i.p.v. de EU.

preacher | 24-06-05 | 21:59

"Alhoewel een afscheiding van Limburg goed zal zijn voor zeker tien zetels", en goed voor Limburg, eindelijk verlost van Nawijn en zijn spiegelbeeld, het Hoofdstedelijk Plebs... Lange leve het Limburg Belang!

Koning Willem IV | 24-06-05 | 21:59

@superjan
Klinkt gezellig, maar dat arme Wallonie dan ?

preacher | 24-06-05 | 21:56

Nawijn is een slappe lul; onder druk van Beabitch een andere naam aannemen. Niet serieus te nemen. snel verkiezingen, snel weg met dat dikke jongetje.

schele henk | 24-06-05 | 21:49

Ook heeft Flip schijnbaar in januari een ' liefdesbrief ' gestuurd naar Wilders en onderhoudt hij contacten met Michiel Smit.
Met Nawijn heeft hij ' een grote vis aan de haak geslagen ' , aldus
www.filipdewinter.be/page.php?linkID=7...

preacher | 24-06-05 | 21:45

Dat cordon sanitair werkt net zolang tot het VB de grootste partij is... en dan hebben ze toch een klein probleempje daar in Vlaandern.

En inderdaad nederland en vlaanderen zouden moeten fuseren. Antwerpen Rotterdam Amsterdam Brugge Gent Utrecht welk een verrijking zowel cultureel als economisch.

superjan | 24-06-05 | 21:43

Ik ga voor een gezonde linkse dictatuur. Zie wat er van komt als je het voetvolk inspraak geeft.

ultra-links | 24-06-05 | 21:38

Even weer on topic, volgens Flip is 62% van de Nederlandse kiezers het niet eens met het ' cordon sanitair ' en is een meerderheid voor een intensievere samenwerking tussen Vlaanderen en Nederland.
www.filipdewinter.be/page.php?linkID=1...

preacher | 24-06-05 | 21:34

Bier nawijn geeft plezier...

bethundered | 24-06-05 | 21:33

-weggejorist-

jack999900 | 24-06-05 | 21:30

@superjan
Lucas = Donner ?

preacher | 24-06-05 | 21:24

gilette de la toupette syndroom zal je bedoelen.

superjan | 24-06-05 | 21:23

Hadol ook voor mensen die last hebben van het Gilles de la Tourette's syndroom.

papillon© | 24-06-05 | 21:22

lucas jij was lang weg tijdens het donnerdebat... toeval?

superjan | 24-06-05 | 21:22

<zzucht> na wijn komt de winter <zzzuchtttt>

Fiking | 24-06-05 | 21:17

shalom gabber

superjan | 24-06-05 | 21:16

Oy, ik krijg een oprispert der jaloezie..

hondelul | 24-06-05 | 21:15

Bovendien ga ik nu een spa'tje drinken... Sjalom allen.

Louloene | 24-06-05 | 21:12

@Hondelul: Nee, ik verkeer in een ernstige impasse: ik heb mij allang afgekeerd van de condition humaine. Daarom hou ik mij bezig met Jaweh, het neuken van berggeiten, het schaamteloos onteren van moslima's en samen met LLL onder invloed van haldol op de tandem crossen...

Louloene | 24-06-05 | 21:11

@Louloene,

Ik ben er uiteraard niet helemaal zeker van in wat voor staat van dronkenschap u nu reeds verkeert, maar ik stel evenzogoed voor dat u uw camouflage van zogenaamd jood verre van u af werpt en daarna als een herboren "mensch" de voldoening te voelen van het spreken van enigzins aan de realiteit gerelateerde dingen.

hondelul | 24-06-05 | 21:06

Tjezus, ik ben toch blij dat ik in een andere cultuur opgegroeid ben.

papillon© | 24-06-05 | 21:05

Lijkt me wel apart, als ze dan ook nog meeeeeeh doen...

preacher | 24-06-05 | 21:04

Nee, schilloos worden is een Heilig Eer. Vooral omdat het dan geen pijn doet als je berggeiten in de keel neuqt.

Louloene | 24-06-05 | 21:02

Geert Mak's bipsje dient terstond gegeseld te worden.
@Superjan: spot niet met mijn bontmuts.

Louloene | 24-06-05 | 21:00

@Louloene
Deed dat geen pijn? Zo'n schilloze fallus creëren.

papillon© | 24-06-05 | 20:59

@Preacher.

Man, wat daar voor kortzichtig gebla rondgaat: ongelovelijk....

DonkerDoorn | 24-06-05 | 20:59

@louloene
Geert Mak zou graag eens een goed gesprek met je willen hebben over loslopende zandhappers..

preacher | 24-06-05 | 20:58

Ik ga effe ergens tegen een bar aanleunen, de groeten.......

Jan Vlag | 24-06-05 | 20:57

@louloene.Heb je ook zo'n geestige bontmutsch, of ben je chassidisch?

superjan | 24-06-05 | 20:57

@Hondelul:
Met mijn duister-babylonische tronie en Jiddische gewiekstheid, neem ik ze allemaal van je af Hondelul. Mijn schilloze fallus is als een welkom exotisch hapje. De tijd van het Blonde Herenvolk is voorbij.

Louloene | 24-06-05 | 20:54

@Donkerdoorn
Ze noemen alle GS-ers daar troll's.

preacher | 24-06-05 | 20:53

Het CIDI is per definitie onnodig grievend.

Lucasdelinkselul | 24-06-05 | 20:51

Fuck... ik heb officieel een IPban op www.riehlworldview.com/carnivorous_con...

en dat alleen omdat mn nick daar marxylius is en ik wat over de toekomstige economische ontwikkelingen en olie heb gehad....

Freedom of speech... land of the brave..

*druipt af naar een terras* Het komt nooit meer goed....

DonkerDoorn | 24-06-05 | 20:50

Louloene en Lucas, binnenkort bij u in het theatert.

Lucasdelinkselul | 24-06-05 | 20:50

Als Orthodoxe Jood vind ik het niet vriendelijk dat iemand zich hier 'Boris de spellingsnaz(i)'noemt. Dat is onnodig grievend. Het bagatelliseert het Leed dat mijn Volk is aangegaan.

Louloene | 24-06-05 | 20:49

@ Boris de Spellingnaz,

Bah! Die meneer LouLoenert is een ordinaire blaaskaak die bovendien niet van plan is mijn BreEzaH sletten met rust te laten hetgeen mijn gemoedsrust helemaal niet ten goede komt !!!

hondelul | 24-06-05 | 20:48

Is Hondelul een gespleten persoonlijkheid en Jan Vlag zijn alter ego? U zult er waarschijnlijk nooit achterkomen...

Louloene | 24-06-05 | 20:45

Na wijn herrie heeft derrie

fuckje | 24-06-05 | 20:44

Bier Nawijn geeft chaggerijn

naardeklote | 24-06-05 | 20:42

@superjan
Nou ga ik twijfelen aan mijn bestaan..

preacher | 24-06-05 | 20:42

LdeLL en Louloene zijn gewoon een dynamisch duo. Louloene zou ook GS-columnist moeten worden.

Boris de Spellingnaz | 24-06-05 | 20:42

Nee, ik ben auteur van de Israel Nieuwsbrief van het CIDI.

Louloene | 24-06-05 | 20:42

Ik wist niet dat lucasdelinkselul lucasdelinksekut was.

Jan Vlag | 24-06-05 | 20:41

Is Preacher een gespleten persoonlijkheid en LDLL zijn alter ego? U zult er waarschijnlijk nooit achterkomen...

Lucasdelinkselul | 24-06-05 | 20:41

@. Louloene

en ook een onlangs gevulde kies zekah ?

hondelul | 24-06-05 | 20:41

Louloene is mijn echtgenoot.

Lucasdelinkselul | 24-06-05 | 20:40

nee he. dus Lde LL preacher en louloene draaien deze hele poppenkast in zijn eentje?

superjan | 24-06-05 | 20:39

@Louloene: Haloperidol! Beetje last van Agitatie?

Jan Vlag | 24-06-05 | 20:39

Is Lucas een gespleten persoonlijkheid en Louloene zijn alter ego? U zult er waarschijnlijk nooit achterkomen...

preacher | 24-06-05 | 20:37

@. Louloene
niemand heeft hier iets gezegd over het feit dat u zou moeten zuipen, het was alleen iets over uitdelen..
op item 2 kan ik u, vermoedelijk, een plezier doen, "er zit altijd wel wat onder de Burqa"

hondelul | 24-06-05 | 20:37

Mag ik niet combineren met de Haldol die ik voorgeschreven krijg.

Louloene | 24-06-05 | 20:35

@Louloene: Géén alcohol, gaat het wel goed met je?

Jan Vlag | 24-06-05 | 20:33

L de LL is mijn echtgenote.

Louloene | 24-06-05 | 20:33

@hondenlul: ik drink geen alcohol. Zijn er trouwens ook Marokkaanse breezahsletjes? Daar zou mijn ejaculaat ook wel troost kunnen vinden.

Louloene | 24-06-05 | 20:30

@louloene>je hebt dezelfde briljante dictie en syntax als L de LL

superjan | 24-06-05 | 20:30

@Jan Vlag Ik hoop dat de pliesie gelijk optreed tegen geonoorlooft gebruik van de claxont, ik dacht 45 euries. Is die herrie nog ergens goed voor.

Kenny013 | 24-06-05 | 20:29

Ik heb Nawijn altijd al een gluipertje gevonden, dat is nu ook wel bewezen.

papillon© | 24-06-05 | 20:29

@preacher. Ik wens alleen songs of praise te horen...

Louloene | 24-06-05 | 20:28

@. Louloene
een afkeurenswaardig voorstel, deel bier uit, bitte, en val ons niet lastig met uw al dan niet besneden edele delen !!

P.S. met name niet in onze onvolprezen BreEzah_Sletjes...

hondelul | 24-06-05 | 20:26

@jan vlag> pak dan je tow, carl gustav of panzerschreck!

superjan | 24-06-05 | 20:23

Als Orthodoxe Jood kan ik jullie stellingname jegens zandnegerts alleen maar toejuichen.

Louloene | 24-06-05 | 20:23

De eerste Opel Kebab met Marokkaanse vlag is hier al luid claxonnerend voorbijgereden.

Jan Vlag | 24-06-05 | 20:21

Dan blaf ik jullie welvaartsbiggetjes zwanger.

Louloene | 24-06-05 | 20:21

@louw loene>dat besnijdt hout!
Superjan is vriend van het Joodse volk.

superjan | 24-06-05 | 20:20

LDLL haalt zijn "feiten" dan nog van zo'n shitty geocities site, waar je zoals bekend alle serieuze informatie op kan vinden.
Nu nog wat copy/pasten van de site van de communistische PVDA (de Vlaamse versie) en je bent er helemaal.

benzo | 24-06-05 | 20:20

Ik hoop dat jullie mijn Hebreeuwse komaf niet zullen bespotten. Anders prop ik mijn zure speen in jullie vrouwtjes.

Louloene | 24-06-05 | 20:20

@bwahaha
Ik stop maar vast oordopjes in voor nu en begin morgen alvast met tunnelen voor de 28ste. Gelukkig zijn de boodschappen al binnen...

preacher | 24-06-05 | 20:18

Nawijn houdt van alle joden.

Lucasdelinkselul | 24-06-05 | 20:17


marocco tegen nederland... what else is new.

superjan | 24-06-05 | 20:17

Wie is dat nawijn? Geen aandacht aanbesteden, dooft vanzelf uit.

Kenny013 | 24-06-05 | 20:16

SJ: Dan ga je wel voorbij aan het feit dat ik een orthodoxe jood ben. GS heeft meer orthodoxe Joden nodig.

Louloene | 24-06-05 | 20:16

niks geen relletjes, gewoon reclame

Jan Vlag | 24-06-05 | 20:16

YESS! Het hek is van de dam. Marokko gaat door. Check ned 2 voor alvast mogelijk wat relletjes :)...

Als Nederland morgen wint tegen Nigerie, wordt het dikke pret 28 juni :)

bwahaha | 24-06-05 | 20:14

Nou... toch is naar mijn mening Nawijn een erg leuke Muppet.

Obsi | 24-06-05 | 20:11

gewoon effe strak een pingel missen

Jan Vlag | 24-06-05 | 20:09

@louweloene>In u herken ik de hand van de meester, een supermegablubberpowerkouwes

superjan | 24-06-05 | 20:07

voorkomen = ontkomen

bwahaha | 24-06-05 | 20:07

Flip tegen Na(ziz)wijn : " Now sqeaul like a piggy" !

preacher | 24-06-05 | 20:07

Ik mag toch aannemen dat de heer NaPalm een preventieve TBS aan de broek krijgt, al was het maar om is rustig te praten met enkele lotgenoten...

hondelul | 24-06-05 | 20:07

Ja Louloene, post eens wat vaker man!
@Superjan: u zou de columns van Louloene eens moeten lezen.

Lucasdelinkselul | 24-06-05 | 20:07

Nederland lijkt niet aan een ramp te voorkomen. Het heeft er alle schijn van dat Marokko het potje voetballen zal winnen tegen de Italianenl.

In dat geval heeft Nederland nog maar een uitweg voor alle rellen die in alles wat naar een stad ruikt... Namelijk verliezen tegen Nigeria :).

Maar mocht Marokko Nederland treffen in de halve finales... Voor mij geldt dan alvast de noodtoestand. Ik kom de deur niet meer uit ...

bwahaha | 24-06-05 | 20:05

@SJ, nee, ik ben me voortdurend aan het afkarnen... geen tijd.

Louloene | 24-06-05 | 20:05

die eerste dan he over dat neuqen.

superjan | 24-06-05 | 20:04

@loulouhe> kunt u wat vaker posten? zo'n post is zwaar genieten met een pilsner en wat borrelnootjes erbij

superjan | 24-06-05 | 20:03


Zelf een verstokte rechtsgeaarde half-wit zal toch ongetwijfeld wel beseffen dat DeWinter en vooral Nawijn totaal geretardeerd is...

Louloene | 24-06-05 | 20:01

@Rabarberke
Waar koop jij in Lenin's naam je kroketten ?

preacher | 24-06-05 | 20:01

@. Nordthiad
weet u zeker dat het zich hier handelde om de heer Pol Kut ipv van de meer voor de hand liggende Ponke P. ??

hondelul | 24-06-05 | 20:00

Nou. Ik heb het uitgelezen. Dat maakt het alvast beter dan iedere P. Kouwesstuk :) En het bericht komt duidelijk over :P

bwahaha | 24-06-05 | 19:59


Helaas gaat LLL weer voorbij aan het feit dat Nawijn heel lekker neukt en dat DeWinter na het holdouwen vaak uitroept: 'Spritz mal ab, mein arische bruder'.

Louloene | 24-06-05 | 19:58

lucas, links om het links zijn vandaag??

TheSupreme | 24-06-05 | 19:57

Extreem rechts, hoe verwerpelijk ook, is lekker actief. Links echter is verworden tot een stel conformistische en zakkenvullende hielenlikkers van de politieke middelmaat in alle betekenissen van het woord. Er zijn geen linkse leiders meer, geen linkse visie. Links is een soort verouderde ideologie. Démodé, blijven steken in de 20e eeuw en thans in haar laatste ademstoot nog spartelend naar wat serieuze aandacht. Maar nee, hoongelach valt haar te deel als piassen zoals Lucas de Linkse Lul namens haar hun maatschappelijke beschouwingen de wereld in sturen in de hoop op enige bijval. Maar helaas: zoals een kroket, voorzien van een krokant laagje opdat men kan zien dat zij niet eens een keer eerder gegeten is, door de mand valt, zo is ook na de eerste hap in een van de voortbrengselen van de overgebleven links-autistische ideologifmengers de neiging om het zojuist verorberde er weer falikant uit te kosten groter dan ooit. Toch bedankt voor je bijdrage Lucas!

Rabarberke | 24-06-05 | 19:55

OT
Nou, lieden van allerlei allooi, het wordt tijd om de computer schoon te vegen, illegale cd-roms en DVD's ergens te verstoppen waar de loodgieter ze niet kan vinden en uwen download-bewegingen te verdoezelen. Het einde is nabij...
www.nu.nl/news/546544/50/%27Internetaa...

preacher | 24-06-05 | 19:55

Even daar gelaten. Is dat huis van die dode kale relnicht te huur voor feesten en partijen?
Het gedachten'goed' van Pim wordt tegenwoordig door iedereen misbruikt.

Misschien kan Michiel Smit iets doen met de kelder van Pim... voor spannende SM avonturen om de partijkas te spekken.

de Japanner | 24-06-05 | 19:51

Na deze zeer boeiende berichtgeving van de heer LucasDeLinkseLul, staat het menu voor deze avond voor mij vast: ik wil een BreEzah slet en een een ontzagwekkende hoeveelheid bier.

hondelul | 24-06-05 | 19:47

@MarkJan
U is tegen de vrijheid van meningsuiting ?
Als u het ergens niet mee eens bent, dan staat het u vrij om hier enige woorden daaraan te bevuilen !

preacher | 24-06-05 | 19:41

@LLL
hou je bek is

MarkJan | 24-06-05 | 19:37

Knappe kerel is dat zeg..:-)

Karel Kruizenruiker | 24-06-05 | 19:26

Rosenmuller ging dertig jaar geleden zelfs opzoek bij Hoxha..... die andere Hoxha.... die half Albanie uitroeide.

Qantrix | 24-06-05 | 19:16

@ Karel Kruizenruiker

Taaie | 24-06-05 | 19:06

Lucasdelinkselul, je beoordeelt iemand (meneer Dewinter) op iets dat hij dertig jaar (!) geleden van mening was, maar al lang niet meer van mening is. Ik vind dat opmerkelijk. Jij beoordeelt Jan Marijnissen toch ook niet op het feit dat hij dertig jaar van mening was dat Mao een toffe peer was? Of een Rosenmuller die dertig jaar terug Pol Pot-aanhanger was?

Nordthiad | 24-06-05 | 19:02

Taaie ... wie is dat op die feauteau ?

Karel Kruizenruiker | 24-06-05 | 19:01

Maar ach, jij hebt dan ook meer verstand van geld uitgeven.

Taaie | 24-06-05 | 19:00

Met een plotselinge piek in je visits kun je geen kont verdienen volgens mij.

Lucasdelinkselul | 24-06-05 | 18:58

Gisteren was de homepage van Dikey Hausewitz ook ineens doorgelinkt naar een
commercieele GSM-site.Hoeveel valt er eigenlijk te verdienen met al die ' visits' ?
Hijgt de commercie in de nek van GS of regelen ze zoiets zelf ?

preacher | 24-06-05 | 18:56

LOL
Die site waar dat studentenlied van Dewinter opstaat is plotseling voorzien van reclamebanners!
Ik zweer het, gisteren waren ze er nog niet!

Lucasdelinkselul | 24-06-05 | 18:44

En zo is het maar net niet!

DenkZelfstandig | 24-06-05 | 18:41

Die Nawijn en de Winter mogen wat mij betreft in de isoleercel samen met de ooit ontsnapte tbs-er Schippers, rot op met dat rechtse gelul, en doe eens wat vriendelijker tegen je medelander! In Nederland hebben we ook nog eens een keer zo'n dom wijf wat alles door vertelt aan Congo, die mag er ook bij!

tijsje | 24-06-05 | 18:38

@brom

hulde!

exarchos | 24-06-05 | 18:37

Laat vooral je burelen bewaken door iemand zonder geld...

Ward | 24-06-05 | 18:32

@brom
Wat je bromt!

Taaie | 24-06-05 | 18:29

@Chiant 24-06-05 @ 17:46
Welk deel wil jij inhoudelijk op ingaan, de inhoud van beiden opgeteld blijft niets...

Zeus | 24-06-05 | 18:28

Snaterbek? De linksen gebruiken heel vaak bijvoeglijke naamwoorden om hun tegenstanders te bevuilen. Typisch.

Maar wel een aardig stukje. Balthasar Gerards :)

SDI | 24-06-05 | 18:27

Jammer dat dat linkje van deWinter al weer over de datalimiet heen is...

preacher | 24-06-05 | 18:20

Ik woonde in Antwerpen toen moslims anti-joodse acties ondernamen. Bomaanslagen op een synagoge en een joods zondagsschooltje, onnodig gewelddadige berovingen van juwelierszaken, in elkaar slaan van oude joodse mannetjes op straat, ingooien van winkelruiten, stinkbommen naar binnen werpen in joodse zaken. Daar zat geen enkele autochtone rechtsextreme dader bij. Die spuiten hoogstens een hakenkruis op een grafsteen in een stonede bui. De daders waren allemaal Makakken. Het werd allemaal woordeloos en geluidloos geïncasseerd in het kader van multucultureel verdraagzaam Antwerpen. De joodse bevolking moest zich beschermen met particuliere bewakingsdiensten, omdat de belgische politie in gebreke bleef. Oh en in die tijd begon ook het potenrammen door allochtonen al, wat helemaal onbespreekbaar was. Algerijnen hebben mij toen midden in een discotheek in elkaar geramd en tegelijkertijd proberen te beroven. Dat was zo'n 25 jaar geleden, waarschijnlijk in de zelfde tijd dat de Winter riep dat Vlaanderen (niet België!) kebabland werd. Je kunt een linkse lul zijn, Lucas, maar je hebt voor geen meter feitenkennis paraat. Je kennis van geschiedenis is blijkbaar opgedaan via oude jaargangen van de Mao-bode, Onkruit en Neues Deutschland. Nawijn is niet sexy, maar Flip de Winter is 3 keer de politicus die Woutertje Bos of Hernia marijnisse zouden willen zijn.

brom | 24-06-05 | 18:19

Ik vond het een goed stuk. En dat LdLL Wilders op één hoop schuift met prutsers, ach, wat mag je anders verwachten van een LL?!

DenkZelfstandig | 24-06-05 | 18:12

*burp*
Nederlandsch Belang
*hik*
Mooi plan
*hips*
*neemt nog een biertje*

DeKeet | 24-06-05 | 18:06

Als ik lees dat er een zgn. Hofstadlid is opgepakt met een doorgeladen automatisch wapen bij zich dan bekruipt mij een onbehaaglijk gevoel; Zou er binnenkort weer iets gebeuren? Met Theo van Gogh hoorde je daarna voorzichtig verhalen over beledigen wat een ander heilig is en de mogelijke gevolgen. Met Fortuyn was ik echt opgelucht dat het een autochtoon was.
Wat gaat er gebeuren als er vanuit 'Islamitische hoek' een aanslag in Nederland gaat plaatsvinden met onschuldige mensen? Mensen die in een stadion zitten of in een trein o.i.d?
Vanuit de huidige situatie kunnen we allemaal lacherig doen over buikspreekpop Nawijn. Maar na een incident verharden de standpunten vanzelf en hoeft ie er maar een paar schepjes bovenop te doen om een zeteltje of 10 a 15 te halen. Zolang de huidige politiek het af laat weten en bij devolgende verkiezingen PvdA weer in de regering komt wordt de voedingsbodem voor onvrede almaar vruchtbaarder.

superdick | 24-06-05 | 18:02

Yo lucas, kijk uit, straks creeer je nog fans voor het grote Nederlansche gedachtengoed.
Kun je wel in het belachelijke trekken maar ik denk dat er veel Vlamingen en Hollanders hier wel achter staan.
Soi,
en nu bier.
daarbij moet ik ook nog de Aruba-opgefokte-amerikanen-blogs bijhouden.
www.riehlworldview.com/carnivorous_con...

vander F | 24-06-05 | 17:59

Tsja, een veelbeproefde linkse taktiek om Fortuijn en/of volgelingen (zoals Hans Smolders) per definitie tot extreem-rechts te bombarderen, enkel en alleen omdat een debiele, luchthappende hofnar als Nawijn nu aanschurkt tegen DeWinter.
Het feit dat Fortuijn niets met DeWinter te maken wilde hebben is makkelijk vergeten als hij in zijn graf ligt te draaien en draaien en het niet meer kan weerspreken.

Betekent dit nu, volgens de redenatie van Lucas, dat Marijnissen en kornuiten graag vooruitzien naar een Stalinistische heilstaat (Co Adriaanse die champagne drinkt als trainers van de tegenpartij naar de Nederlandse versie van de Goelag worden gezonden), of ga ik nu opeens wel te ver?

brulkikker | 24-06-05 | 17:56

Er zijn belangrijkere dingen in de wereld, dan de dikke en de dunne. Bovendien de zwart/witte versie is veel leuker.

de Japanner | 24-06-05 | 17:48

De uitspraak "te warm voor een blanke" is niet discriminerend, maar berust louter op waarheid. Immers, door evolutie is de huidskleur van mensen die wonen in hete gebieden donkerder gekleurd naarmate het klimaat heter is. Dat donkerder gekleurde mensen het eerder koud hebben in de winter in Nederland is ook een feit.
-
@LucasDLL: niet dat ik nu zo plotseling fan geworden ben van Nawijn/Dewinter, maar het valt me wel weer op dat alles in het clowneske getrokken wordt en inhoudelijk niet op hen wordt ingegaan. Deze in het verleden met succes beproefde linkse tactiek werkt sedert 2002 niet meer, dus in het vervolg ook graag enige feitelijke inhoud.
Je schrijfstijl bevalt me overigens prima. Uiterst vermakelijk!

Chiant | 24-06-05 | 17:46

Lucas is wild, ik ben Wilders.

ElEndoscoop | 24-06-05 | 17:41

Eendespraak Lucas! Ik kan niet wachten op het eerste debat tussen Mental Theo en Peter R. Scagnetti (natural born killers gezien?) Wat dacht je trouwens van die trut van "de zwakste schakel" saskia dinges ofzo, als kamervoorzitter?

Dowski | 24-06-05 | 17:37

'te warm voor een blanke' LOL.
Google geeft 3 citaten, de oudste uit 2001. Volgens mij komt het echter uit een hele ouwe Suske en Wiske. Wie weet ?

yep | 24-06-05 | 17:36

Iets van; dronken een glas, deden een plas.. etc..

Fruitvlieg | 24-06-05 | 17:29

Dus waar hebben we het over...

MrASCII | 24-06-05 | 17:27

eindelijk... BIER!!

Lucifer | 24-06-05 | 17:26

Vind het wel een oke stuk... Maar ik snap eigenlijk niet zo goed meer dat mensen zich hier nog druk over kunnen maken. Net alsof die partij uberhaupt stemmen zou krijgen, behalve van een paar idioten in hun kot..

Laat Nawijn zichzelf maar weer eens voor lul zetten, minister wordt hij gelukkig nooit meer... En dat is maar goed ook!

PNCO | 24-06-05 | 17:26

@ Thalassa
Heb je al eens geprobeerd om een meisje een kraakpand in te krijgen?
met dit weer zijn al die haren geen pretje.

Henkiemaardannietgek | 24-06-05 | 17:25

Vlaanderen behoort natuurlijk bij Het Groot Hollandsche Rijk..... En Nawijn wordt onze Leider. Houzee! Zouden ze al een club uniform ontworpen hebben? Ik voorspel een bruin tenue met rood-wit-blauwe accenten en een strategisch op de linkerarm geplaatste Vlaams/Hollandse leeuw :-D

auldslapper | 24-06-05 | 17:24

Of het ligt aan mijn hersenen of ik ben gewoon te moe om dit gezever te lezen.
Sjeezus. Lucas ga neuqen of zo.

Thalassa | 24-06-05 | 17:23

@Gevaar komt van link
Doordat ik weet wat er staat.

Taaie | 24-06-05 | 17:21

Ik zat liever ook op een terrasje dan dat ik dit gelezen had. Maar helaas, daar zit ik niet :(

Dan nu nog wat opbouwende kritiek.

Nawijn is lelijk

d1rk | 24-06-05 | 17:18

Lekker ondubbel onzinnig. Er zijn nu al te veel woorden aan vuil gemaakt. Neemt niet weg dat t leuk geschreven is

epd | 24-06-05 | 17:18

@Taaie: als je het niet leest, hoe weet je of het gelul is?

Gevaar komt van link | 24-06-05 | 17:18

laat die nawijn maar lkkr in zijn waarde, die maakt zichzelf al genoeg belachelijk met dat hoofd van em, over zijn gedrag/uitspraken zullen we et nog maar niet hebben. Wat een loser, die nawijn.

Wooter | 24-06-05 | 17:18

@LLL
is het hier niet veel te warm voor?

Henkiemaardannietgek | 24-06-05 | 17:17

Wat is de reden dat Nawijn Vlaanderen er ineens bij betrekt vraag ik mij af.

We zijn er nog niet zo lang geleden van verlost.

Gevaar komt van link | 24-06-05 | 17:16

Tsjonge wat een gelul weer, Lucasvanhetlinksegelul. Ik lees het niet eens zo'n flauwekul vind ik het!

Taaie | 24-06-05 | 17:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken