Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Agent tasert hond

Maatschappelijk debat!

Ja u moet er iets van vinden natuurlijk. Eerst even de feiten via Omroep West:
- Agenten reageerden eerst op melding dat iemand gebeten zou zijn door loslopende hond in Den Haag
- De hond werd opgesloten in een tuintje, daarna nam de eigenaar zijn hond mee terug naar zijn appartement
- De eigenaar kwam even later weer naar beneden en sloeg een ruit van het portiek in
- De eigenaar stond even later in het raamkozijn en dreigde te springen, en wilde daarna niet mee met de politie
- De hond is door de dierenambulance naar de opvang gebracht, en zou volgens de politie niet gewond zijn
- De eigenaar van de hond is aan zijn verwondingen door het inslaan van de ruit behandeld en daarna naar het politiebureau gebracht
- Filmer 'Richard Richard' vindt de agent een "held op sokken hond blaft en gebruikt gelijk een taser"

Reaguursels

Inloggen

Buitenproportioneel machtsvertoon. Eens met filmer Richard (en de andere buren).

twijfelbewaren | 26-07-22 | 00:43

Nou zeg. Als de DSI je komt ophalen dan is er toch echt iets aan de hand. Die komen niet zomaar bij je buurten.

DenkenDanDoen | 25-07-22 | 23:29

Ze hadden die eigenaar ook wel even mogen meepakken.

Henk5 | 25-07-22 | 22:54

8 wouten voor 1 hond....hoezo personeelsgebrek...

wimkezelf | 25-07-22 | 22:02

Ik zie het alweer. Tokkie town. Blij dat ik niet in zo een buurt woon.

RadioControleDienst | 25-07-22 | 21:25

Deze hond was géén directe bedreiging. Een hond die een bedreiging is valt aan. Die gaat niet dreigend blaffen en vervolgens een eindje weg rennen om verder te blaffen. als je op hem afloopt. Iedereen zonder stront in zijn ogen ziet dat. Dit was het zoveelste staaltje politiesadisme als gevolg van een gebrekkige opleiding en selectie. Wat een afval. Pubers van 16, vrouwen van middelbare leeftijd, mannen zonder benen, ongevaarlijke honden, onze gezagsdragers hebben een neusje voor wanneer je wel en niet los kunt op de burger. Waneer het veilig is om dat te doen.

Sans Comique | 25-07-22 | 21:14 | 2

Ja boeien. Het gaat om die gek, of te wel die opvoeder van die hond.
En ja de hond heeft pech dat hij zo'n gestoorde baas heeft. De schuld ligt bij het baasje en niet bij het team wat gestuurd wordt op de melding. Je hebt je mond vol over "de burger" nou als jij je wil identificeren met die man in dat donzen dekbedje ga je gang.

Ronhonnepon | 25-07-22 | 22:14

Het is altijd makkelijk oordelen als je een kort filmpje ziet vanaf een overzichtelijke afstand waarbij je je kan terug spoelen en kunt analyseren wat er gaande is. Iedereen en zn moeder is ineens expert.

Blauwe Wafel | 25-07-22 | 22:38

De hond is gespannen. Niet zo gek als de helft van alle Clone Troopers om hem heen staan. Dat beest deed niets en zal het ook niet doen. Alleen die K9's van die dienders zelf hebben agressie issues.

Gumush | 25-07-22 | 20:54 | 1

agressie issues? die zie ik alleen bij de gek in dat donzen dekbedje. Zielig zeker... maar daar is de hond de dupe van.

Ronhonnepon | 25-07-22 | 22:16

Hij kwispelt en wil gewoon speleb

Rechtsdraaiend | 25-07-22 | 20:03

Niet zo'n problemen mee.
Hond (oke ietwat klein hondje) was bijtgevaarlijk gemeld.
Na de schok was het beest blijkbaar zo goed handelbaar
dat het netjes met de ambulance mee kon.
Net als bij een beneveld mens dus vaak.
.
Het is natuurlijk niet de schuld van die hond dattie een psycho-baas heeft,
maar zo is wel de 9-mm oplossing voorkomen en blaft hij/zij morgen weer vrolijk.

hotmint | 25-07-22 | 19:35

Politie oefent te weinig met schieten las ik eerst, dus dit was een kans die werd gepakt. De hond schrok zich de apenpokken van de agenten en blafte daarom nmm.
Verder niet veel aan de hand zo te zien. Ik ga lekker een wijntje inschenken voor mijn partner. Straks het NOS journaal, gezellig!

CorkSucker | 25-07-22 | 19:34

Nou is mijn labrador weer boos. Die is erg van de dierenrechten.

thanseeuwen | 25-07-22 | 19:33

In NL taseren we DUIZENDEN dieren PER DAG. Tot de DOOD er op volgt.
Uw gehaktbal, karbonade of soepballetje is getasert.
Hypocrisie ten top.
Popo wil veilig werken, hondje krijgt ambu. Verder, en doorrr...

Jan Lange3373 | 25-07-22 | 19:24 | 1

Ik denk er dan ook hard over om vegetariër te worden. Maar ik ben bang dat dan het eind zoek is. Dat ik dan ook vluchtelingen in huis ga nemen of dertig zwerfkatten.

Sans Comique | 25-07-22 | 21:16

Ik vind dat je een hond alleen mag raseren als je hem daarna ook aan je katten mag voeren...

F. von Zeikhoven | 25-07-22 | 19:20 | 1

Raseren is namelijk nog veel erger dan taxeren. Taderen. Täferen. Tzeceren. Rudere.. Ach laat ook maar...

F. von Zeikhoven | 25-07-22 | 19:24

Wat een treurnis. Zijn dat soms omgeschoolde plofkrakers?

theo1610 | 25-07-22 | 19:20

Bij ‘De eigenaar van de hond is aan zijn verwondingen’ rekende ik automatisch al op ‘overleden’...

F. von Zeikhoven | 25-07-22 | 19:16

Nee..., ik heb er nog even een analyse op losgelaten en er kritisch naar gekeken, maar er was geen enkele reden om de hond te taseren. De hond blafte allen maar bij het zien van de agenten (en keek ook braaf en vredig uit zijn ogen), zij die natuurlijk niet voor niets waren uitgerukt, maar van enig gevaar voor wie dan ook is geen sprake. Dus: ONNODIG TASEREN!

Harry de Slijter | 25-07-22 | 19:11 | 5

@Bunk-T | 25-07-22 | 19:17: Ja hoor..., dit zijn gewoon politieagente (staat teven op hun uniform) met een speciale opdracht Maar uhh...,, niet erg dat je dat niet weet hoor. Snap ik ook wel....

Harry de Slijter | 25-07-22 | 19:42

@Harry de Slijter | 25-07-22 | 19:42: ja hoor, ik snap het ook wel

Bunk-T | 25-07-22 | 20:17
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een ophef om niks.
Dat arrestatieteam laat zich toch niet tegenhouden door een hond. Uit voorzorg even taseren. Niks aan de hand.

laurentius | 25-07-22 | 18:56

op het filmpje komt het mij voor alsof de agent er niet eens over nadenkt om te taseren, ik zou graag zijn/haar verklaring horen over het waarom voor ik een verder oordeel tref.
Daarnaast is het onduidelijk of de melding klopte. Er is gemeld dat iemand zou zijn gebeten maar echt bevestigd krijgen we dat niet, waardoor het optreden van de agent als dubieus gezien kan worden.
Als er dus echt gebeten is dan jammer voor hond en eigenaar, is er niet gebeten dan zou ik de agent misschien niet zozeer straffen als wel een aantekening geven in zijn personeelsdossier met betrekking tot mogelijk onzorgvuldig handelen.

stunter | 25-07-22 | 18:41 | 3

U vraagt best wel wat.

Sjakkie van de Hoek | 25-07-22 | 18:44

Ze knalt de hond inderdaad af als Joe Manco, nonchalant in het voorbijgaan vanaf de heup. Wat moet dat lekker gevoeld hebben. Haar hele leven van gedroomd. Een baan waarbij ze met de grote jongens mee mag doen. De bekroning.

Sans Comique | 25-07-22 | 21:21

och schatje... het gaat niet om de hond, maar om het lieve baasje van die hond.
Zoals in veel gevallen ligt daar het probleem.

Ronhonnepon | 25-07-22 | 22:19

Ik zeg tazeren die kutkeuter!

PlatgetrapteEierdoos | 25-07-22 | 18:34

Zielig voor de hond, maar met 150.000 bijtincidenten per jaar (30% ziekenhuis behandeling) kun je gewoon een voor jou vreemde hond nooit vertrouwen. Je zou de hond een betere baas gunnen, maar helaas weten dat soort sociale gevallen zelfs via de rechter nog af te dwingen dat ze recht hebben op het hebben van een huisdier.

Ruikbaard | 25-07-22 | 18:15 | 7

@pieterS | 25-07-22 | 19:57: 49.000 afgerond van de 50.000 ziekenhuis opnames. 50.000 ziekenhuis behandelingen minus 300. Begrijpend lezen is helaas ook ten prooi gevallen aan slecht onderwijs. Ik neem het u dan ook niet kwalijk.

Ruikbaard | 25-07-22 | 21:46

@Sans Comique | 25-07-22 | 21:24: Gelden wat mij betreft dezelfde regels, ik ga met beide categorieën even voorzichtig om. Wel zo makkelijk.

Ruikbaard | 25-07-22 | 21:48

@Sans Comique | 25-07-22 | 21:24: Een huisdier is *geen* mens en heeft wat mij betreft ook niet dezelfde rechten. En iedereen die daar anders over denkt heeft wat mij betreft een gaatje in z'n hoofd. Maar ik heb dan ook geen huisdieren.

Mbovenka | 25-07-22 | 22:06
▼ 4 antwoorden verborgen

Ja hoor, je mag een hond alleen maar taseren als hij een stuk uit je collega gehapt heeft. Dat die dan weer 3 maanden op ziekenverlof is met veel pijn is eigenlijk niet zo erg. We hadden hier ook zo'n tokie hond die veel kinderen gebeten heeft en nu gelukkig weggehaald is.

jan huppeldepup | 25-07-22 | 18:03 | 1

Die hond had van mij al lang een kogeltje tussen z'n oogjes gehad..

UpdateAvailable | 25-07-22 | 21:19

Hadden zijn baasje moeten taseren

Menko76 | 25-07-22 | 17:59 | 1

En de hond af moeten schieten...

EenGoedBegin | 25-07-22 | 18:08

Gewoon handelen en dat taseren werkt prima, had zo op een schaal met een appel in zijn bek gekund.

P. Breidel | 25-07-22 | 17:59

Mooi buurtje ook, grauwe stapelwoningen met traliebalkons. En dan verwachten dat daar normale mensen normaal in opgroeien, ik geloof er niet in.
Sorry voor de hond, maar als de baas al niet te vertrouwen is zou ik de hond ook niet vertrouwen. In dat geval is taseren een betere keuze dan afknallen met scherp of knuppelen met de wapenstok. Arm beest, in eerste instantie dankzij zijn baas.

Veepert | 25-07-22 | 17:57

Zucht, domme tering hond, ontslaan en nooit meer een baan waarbij hij\zij een wapen kan vast houden.

ademende aarde | 25-07-22 | 17:57 | 1

Ohhhh, nu is het die politieagent die het gedaan heeft. Omleggen die kut hond, hoort niet los buiten en is een gevaar.

P. Breidel | 25-07-22 | 18:01

Ik vind dit niet schokkend. Wel bijzonder om te zien.

kleybeuker | 25-07-22 | 17:52

Lekker droog van de agent. Ik moest denken aan Indiana Jones die z’n revolver trekt om vervolgens een met een zwaard zwaaiende tulband overhoop te schieten.

J.Luns | 25-07-22 | 17:38 | 1

He's my hero.

Sans Comique | 25-07-22 | 18:06

tegen die klootzak met die taser en de eigenaar van de hond moet gewoon een aangifte van dierenmishandeling gedaan worden.
Zo'n taser is absoluut ongeschikt voor een dier, dat nog erger in paniek raakt omdat het die het totaal niet snapt.
In slachterijen mag zo'n soort cattleprod ook niet, waarom hier dan wel?

dumbfarmer | 25-07-22 | 17:28 | 3

Ja, waarom hier dan wel. Raar hè. Die taser is ontzettend geschikt, hij lag in één keer met vier poten omhoog.

P. Breidel | 25-07-22 | 18:04

Je doet je naam eer aan. Nee eerst een aanzegging en dan een waarschuwingsschot had die hond wel gesnapt. Man, man, man lekker niveau weer. Prima oplossing vervelend voor de hond maar daar komt die wel weer overheen. 9 mm door zijn schedel was veel vervelender geweest. Aanleiding melding was een bijtincident met de desbetreffende hond. Hoor je volgende keer wel als het dan opeens jouw kind/kleinkind is die gebeten wordt.

exqueeseme | 25-07-22 | 18:11

aan beiden: die hond is door een dierenarts onderzocht wegens 5 pijlen, waarvan 1 in het oog, een gebroken kaak en gebroken voortanden. Dat is gewoon excessief geweld dat nergens voor nodig is. Het dier is gewoon zwaar mishandeld naast het taseren. Ze hadden er beter aan gedaan even een telefoontje naar de dierenambulance te plegen, die hebben wel de kennis en kunde het dier zonder verdere kleerscheuren onder controle te krijgen.

dumbfarmer | 25-07-22 | 19:10

Goede aktie, beter teaser erop dan pistool toch(of wie wil' m ff op z'n koppie aaien? Dan wordt ie rustig...ff pootje vragen?) Dit heeft die malloot helemaal aan zichzelf te danken en jammer dat ie niet uit het raam gesprongen was, zou veel ellende voor het beestje bespaart hebben.

Wat een zielige nutzak ben je dan zeg...tjonge toch

Bunk-T | 25-07-22 | 17:28

Een hond leest en beschermt zijn baas.
Als die baas nerveus en agressief is, heeft dat effect op de hond.

Dus helaas voor de hond, maar het heeft met de baas de maken die blijkbaar om een een of andere reden nerveus en agressief is.

AdvocatusDiaboli | 25-07-22 | 17:25 | 2

helaas maar waar.. Die hond is op dat moment een bedreiging. En bedreigingen worden met minimaal geweld geneutraliseerd. Precies wat hier gebeurd is. De politieteams in de grijze kogelwerende vesten komen niet zomaar voor iemands deur verschijnen.

Croisantneuf | 25-07-22 | 17:35

Ja klopt

Therrie | 25-07-22 | 18:49

Openbaar ministerie gaat onderzoek naar agenten instellen.
Voorlopig op nonactief stellen.
Pfff
Vanmiddag per tram naar centrum Den Haag.
1) Verwarde man in tram.Deed niemand kwaad maar bonkte op ramen en sprak wartaal.
2) andere verwarde man vond het nodig midden op kruispunt te gaan staan en te gaan schelden tegen auto’s.
Bijzonder, welnee, dagelijks gebeuren.

Kattie | 25-07-22 | 17:23

De hond heette Diesel, dus de agent deed het voor het klimaat.

PikInLilly | 25-07-22 | 17:22

De verkeerde hond word geteaserd.

Poke the Woke | 25-07-22 | 17:13

Tja..., het is triest allemaal, maar ik zou ook geen zin hebben om met een stuk uit m'n reet thuis te moeten komen door een hond. Stuk in je reet is dan toch wat fijner en heb je minder lang last van....

Harry de Slijter | 25-07-22 | 17:09 | 1
-weggejorist-
grapo | 25-07-22 | 17:12

Na het (niet goed) lezen van de topic-titel dacht ik hehe eindelijk Maurice een keer in de statistieken. Blijkt het over een echte hond te gaan, blijkbaar huisdier van een andere hond. Bummer!
Nou ja, wat moet dat moet, en is gedaan. Hond niet dood, andere hond aangehouden. Its a dirty job, but someone has got to do it.

grapo | 25-07-22 | 17:02

Logisch dat zo'n hond blaft.
Dat beest is gewoon in paniek.
Zou ik ook zijn met zo'n batterij politie voor mijn deur.

jufrouw theelepeltje | 25-07-22 | 17:00

Zelfde soort kereltje als tractor shooter.Hoort niet thuis in dit beroep.

ruuf | 25-07-22 | 16:59 | 4

Jeetje wat ongelooflijk leeg gecomment.
En dit beroep, politie ? Of DSI ? Want veel DSI-ers zijn niet eens politie agent. Veel militairen bijv. zitten in DSI.... hun beroep is militair. Maar goed, ik zal niet te veel kniesoren.

grapo | 25-07-22 | 17:16

Dat lulletje hoort niet op een tractor bij een demonstratie.

P. Breidel | 25-07-22 | 18:07

@grapo | 25-07-22 | 17:16: Niet volgens de DSI.......
Dienst Speciale Interventies (DSI) heeft de leiding bij de inzet van speciale eenheden van politie en Defensie.

P. Breidel | 25-07-22 | 18:08
▼ 1 antwoord verborgen

Precies wat je verwacht met een overheidsmonopolie op geweld: de klus wordt geklaard maar met teveel geweld en onbekwaamheid.

johndeer | 25-07-22 | 16:55 | 1

Maar de klus wordt geklaard. En daar gaat het uiteindelijk om.

grapo | 25-07-22 | 17:18

Want de agent had eerst een achtergrond analyse moeten doen, daarnaast een martin gaus cursus moeten volgen etc etc. Flikker toch op. Prima gehandeld. Alleen als beloning hadden ze het baasje ook moeten taseren, want de hond kan niet veel veranderen aan zijn opvoeding.

Behangdelul | 25-07-22 | 16:50 | 1

Top!!!

Algodon88 | 25-07-22 | 17:32

Inderdaad doet deze hond niets (dan blaffen en bang zijn), taseren was niet nodig. Ik kan me wel voorstellen dat de agenten dat niet gaan afwachten en daarom taseren. Meeste schuld ligt m.i. bij het baasje, die had de hond moeten weghouden.

gnidegna | 25-07-22 | 16:49 | 2

Het baasje was zelf naakt in een doek gewikkeld en niet meer echt in controle.

johndeer | 25-07-22 | 16:56

@johndeer | 25-07-22 | 16:56: Kijk het filmpje nog even, er zaten 4 man boven op, hij werkte kennelijk niet erg mee. Die kut hond was m al weer gesmeerd.

P. Breidel | 25-07-22 | 18:10

Trigger happy agent in skinny jeans. Such a shame.
Hond is hersteld? Ja met trauma en is nu een angst-bijtertje geworden.
Het beest kwam net tot rust (zie laatste sekonden filmpje) en accepteerde de situatie en dan toch taseren. Ongeschikt [X]

Meneertjehetheertje | 25-07-22 | 16:48 | 4

Ik vermoed dat u ook knielt bij sportwedstrijden en blm debatten.

grapo | 25-07-22 | 17:08

@grapo | 25-07-22 | 17:08: sorry, het causale verband ontgaat me even; wat had knielen bij blm hier precies mee van doen?

Lerp | 25-07-22 | 19:25
▼ 1 antwoord verborgen

En er zullen steeds meer keuringsfouten bij de politie komen.

natit | 25-07-22 | 16:36 | 1

Mijn bekeuringen zijn altijd fout.

grapo | 25-07-22 | 17:04

Ik vindt het wel een grappig filmpje, net een tekenfilm, Homer Simpson en Santa's Little Helper. De hond komt er verder zonder kleerscheuren van af, net als de agenten, win win.

Blauwpetje | 25-07-22 | 16:33

dit is een andere categorie dan de vrouw die even op flipper klimt?

martn | 25-07-22 | 16:31

Zo'n hond heeft letterlijk geen waarde. Als hij ook maar enigszins blaffend overkomt, is een taser op zijn plek. Je wilt niet het risico lopen dat een agent wordt gebeten of besprongen. Het resultaat lieft er niet om: met staart tussen de benen terug naar de mand.

De Bijsluiter | 25-07-22 | 16:24 | 4

Had de hond inderdaad de staart tussen de benen gehad dan had de agent meer begrip gekregen van mijn kant. In dit geval was het gebruik van de taser buitensporig.

Verbandmeester | 25-07-22 | 17:21

@Verbandmeester | 25-07-22 | 17:21: u wist natuurlijk precies wat er ging gebeuren. Agent gaat wel zijn excuses aanbieden aan hond en hond krijgt gratis slachtofferhulp. Is dan alles weer ok?

Kattie | 25-07-22 | 17:26

Een hond wordt beschouwd als zaak en heeft dus altijd een materiële waarde.

Casus Lou | 25-07-22 | 20:24
▼ 1 antwoord verborgen

Lijkt me best wel leuk om weerspannigen honden te elecrotuceren.
Mand!

aflaatverkoper | 25-07-22 | 16:24 | 1

Gelukkig is dat dan strafbaar en ik vind jou een enge man.

gnidegna | 25-07-22 | 16:55

Een goede vriend van me had een grote hond. Als hij met zijn broer stoeide, en hij riep plotseling 'au, au !!', dan sprong de hond bovenop zijn broertje. Hilariteit alom.

Moest ik even aan denken, toen ik las dat dit baasje zich agressief gedroeg, en zijn hond in zijn kiespoor had. Linke soep !!

Papa Jones | 25-07-22 | 16:10

Het ontbreekt al jaren aan protocol wat betreft honden vangen. Een tijd terug had de politie een hond die vastgebonden zat 6 keer getaserd waarvan 1x in het oog en mishandeld met een wapenschild.

"Omdat de hond na twee keer taseren nog steeds niet rustig werd, gebruikte de politie het wapenschild en nogmaals de taser."

Blijkbaar is er een gedachte bij de politie dat dieren rustig worden van zware mishandeling. Justitie noemt zulke zware verwondingen dan schokkend maar niet excessief.

Er moet toch wel iets te bedenken zijn waarmee je een hond zonder gebroken kaak, gebroken tanden, missende oogbal en zware mishandeling met levenslang trauma onder controle te krijgen is.

www.gld.nl/nieuws/7530875/agenten-die...

area78 | 25-07-22 | 16:07 | 6

@Is dit nog nieuws? | 25-07-22 | 16:11: Daar heb je geen controle over...

Iedereen kan een melding doen van een opstootje met vuurwapens bij jouw domicile, en dan heb je 2 AT teams en een politieheli op je deurmat die er allemaal vanuit gaan dat je met een doorgeladen AR-15 open doet...

ReyNemaattori | 25-07-22 | 17:03
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Drkildare | 25-07-22 | 16:06 | 2

Arm hondje. Toch mazzel dat dit in Nederland was. Er zijn landen waar de hond (en baasje) gewoon een kogel krijgen.

Er moeten overigens ook geen onbekende mensen bij mij aan de deur verschijnen. Dan flipt mijn hond ook de pan uit. Waaks diertje. Maar als ik zeg dat het goed is dan gaat ze kwispelend de "vreemde" begroeten. Toch een verschil.

Theodorus.Goldbach | 25-07-22 | 16:04 | 1

En wat als de eigenaar in dit filmpje de hond tegen de politie opzet? Een goed agressieve hond is geen pretje om tegenover je te hebben, ook als ie uiteindelijk niet bijt, dat weet je achteraf pas...
Want hoewel het taseren hier onnodig lijkt te zijn, hadden ze hem maar gewoon los moeten lopen? Ik zou niet weten wat er mee aan zou moeten (ik heb dan ook geen ervaring met honden)

Toetsenbordridder | 25-07-22 | 17:52
-weggejorist-
Blokjebeemster | 25-07-22 | 16:04 | 2

Is dat een nieuwe trend ofzo? Agenten Met skinny jeans? Vind het erg onprofessioneel uitzien.

sneakybastard | 25-07-22 | 16:00 | 7

En dan met sneakers aan ook, alsof ze vanochtend nog als Romeo werkten en opeens hun AT kloffie aan moesten trekken.

ReyNemaattori | 25-07-22 | 17:06

@Quantum Suicide | 25-07-22 | 16:41: Hun uniform dat alles behalve uniform is en daardoor per definitie geen uniform, maar werkkleding...

ReyNemaattori | 25-07-22 | 17:06

@ReyNemaattori | 25-07-22 | 17:06: ah meneer is anti globalist of zo’n schijt nn. Je hebt jezelf als linkse kutkraker verraden. Of je bent zo’n doorgesnoven F-sider. Ja dan is alles in blauw inbouw ogen slecht. Ik gok het eerste. Zo’n linkse beroepsstoker

exqueeseme | 25-07-22 | 18:18
▼ 4 antwoorden verborgen

@Theodorus.Goldbach | 25-07-22 | 16:50: Mijn zus heeft nu een Oost-Europese herder, pup is nu 17 weken. Tering wat groeit dat hard zeg, en kauwt op alles wat ie ziet. Puppy cursus doen ze al maar ook aanvullende training gaat volgen, het is nogal een actief beestje en dat moet in goede banen begeleid worden. Overigens zijn zij (zus, schoonbroer) bewust door de fokker aan deze pup gekoppeld op basis van meerdere gesprekken en ontwikkeling van de pup gedurende zijn eerste weken. Het is een hond die vrij fors gaat zijn, zowel in formaat als karakter, en daar hoort ook een bepaalde verantwoordelijkheid bij.

Sinterbikske | 25-07-22 | 17:10

@Theodorus.Goldbach | 25-07-22 | 16:09: Quote "Honden zijn het probleem niet. Mensen zijn het probleem in deze.". Andere quote: "Guns don't kill people, people kill people". 'T klinkt allebei een beetje dom!

EenGoedBegin | 25-07-22 | 18:21
▼ 5 antwoorden verborgen

AT in tights.

Basil Fawlty | 25-07-22 | 15:59

Aan de lichaamshouding van de hond te zien was ie vooral erg gestresst en ook bezorgd. Ik zag geen staart tussen de benen en opgekrulde lippen als teken van angstagressie. De dreigende dominante houding met de staart omhoog was er ook niet en ik hoorde vooral geen gegrom, maar alleen geblaf. Het is een roedeldier die in principe opkwam voor zijn baas en taseren was in dit geval een erg pittige reactie.

Verbandmeester | 25-07-22 | 15:54 | 8

@DrachiR | 25-07-22 | 16:20: Kijk, ik snap ook wel dat niet elke agent een hondengeleider is. En ik snap zelfs dat de situatie al met een-nul achterstand begon voor de hond. Maar een agent is toch niet helemaal wereldvreemd en zou op zijn minst moeten zien dat de hond geen aanval doet, niet in de verdediging gaat, niet gromt, niet zijn tanden laat zien. Ik vond de reactie van het grijpen naar de taser te gemakkelijk. Je zag nota bene dat de hond reageerde op de wegsturende gebaren van een andere agent.

Verbandmeester | 25-07-22 | 16:57

Goed gezien.

gnidegna | 25-07-22 | 16:58

@Meneertjehetheertje | 25-07-22 | 16:43: Het is een lastig parket, maar het gemak waarmee de agent zijn taser pakt baart me zorgen. Er had iets meer nagedacht mogen worden.

Verbandmeester | 25-07-22 | 17:01
▼ 5 antwoorden verborgen

voor 2.5k per maand liet ik me ook niet in mijn flikker bijten, ook niet misschien.

hoffrevisited | 25-07-22 | 15:53 | 1

En zo is dat. Lekker taseren zo'n aggressief kudtbeest. Dood gaan ze er meestal niet aan. Ze gaan er hier in elk geval humaner mee om dan in veel andere landen.

De Bijsluiter | 25-07-22 | 16:22

Ik vind hier helemaal niks van...gewoon een politie optreden met de aanhouding van een aso sociale tokkie met z'n hond die iemand gebeten zou hebben. Voor de politie dagelijkse praktijk. Al dat gejammer van die tere zieltjes die altijd wat te zeiken hebben op de politie vanachter hun veilige toetsenbordjes.

johnyl | 25-07-22 | 15:50 | 2

Zit jij ook vanachter jou veilige toetsenbord te oordelen???

*101# | 25-07-22 | 16:00

Alhoewel ik weinig heb met uw schrijfstijl, ben ik het wel met u eens.

De Bijsluiter | 25-07-22 | 16:23

De omwonende buren hopen nu dat de agressieve nerveuse man met de bijtende hond wordt verplaatst naar een andere flat. Het is een probleemgeval verplaatsen naar een andere flat, het lost niets op, maar je slaapt tenminste wat rustiger zonder agressieve nerveuse mannen met bijthonden in de buurt van je kinderen.

Misschien hadden ze het liefste gehad dat hij daadwerkelijk uit het raamkozijn naar beneden was gesprongen om eindelijk van dat rare agressieve gedrag af te zijn, niks persoonlijks verder.

AdvocatusDiaboli | 25-07-22 | 15:50 | 2

Verplaatsing is toch wel een duidelijk signaal dat je iets gedaan hebt wat onwenselijk is, en daarbij lijkt het me ook geen feestje. Het is best een zware maatregel, je wordt uit je vertrouwde omgeving weggejorist.

Sinterbikske | 25-07-22 | 16:03

@Sinterbikske | 25-07-22 | 16:03: Je moet 't dan ook flink verkloot hebben. Eant doorgaans gaan er maanden zo niet jaren van wekelijkse telefoontjes naar de politie voor overlast aan vooraf voor men überhaupt gaat kijken of verplaatsing een oplossing is.

Grootste issue is ws. dat de nieuwe buren dan weer van voren af aan kunnen beginnen...

ReyNemaattori | 25-07-22 | 17:20

Maar fapte die hond ook? www.telegraaf.nl/nieuws/1330397711/nu...
Dit soort incidenten wordt toch meestal door een hondengeleider opgelost dacht ik? Kan me niet voorstellen dat taseren dezelfde uitwerking heeft op honden als op mensen.

Sinterbikske | 25-07-22 | 15:49 | 2

Ik ben benieuwd waar de nudist zijn pistool droeg.

austinhealey | 25-07-22 | 15:58

Walgelijke actie. Hond is helemaal niet agressief en zelf als was dat wel zo, die gasten zijn van tot tot teen ingepakt, wat kan ze gebeuren. Laffe en domme agenten.

Jafco | 25-07-22 | 15:48 | 4

Misschien heeft hij thuis nooit honden gehad.

SinisterNL | 25-07-22 | 16:00

Jafco | 25-07-22 | 15:48 Laat me raden, u heeft ook een hond. Zo'n agressief bijt beest zeker? Maar die van u is lief en opgevoed...
Goede gok?

Is dit nog nieuws? | 25-07-22 | 16:06

@Is dit nog nieuws? | 25-07-22 | 16:06: Ik heb drie honden, totaal niet agressief. Mensen plegen misdaden, dieren niet. Die agent zit gewoon fout, die hond deed niks en was ook niks van plan. Na 60 jaar met honden kan ik dat echt wel inschatten.

Jafco | 25-07-22 | 17:12
▼ 1 antwoord verborgen

Ben benieuwd wat dierenpoes hiervan vindt.

Sinterbikske | 25-07-22 | 15:42 | 1

Schande natuurlijk.

gato | 25-07-22 | 15:48
-weggejorist-
buicksquad | 25-07-22 | 15:42

Iedereen die commentaar geeft, vergeet dat politieagenten veel schokkende dingen meemaken en ook vaak ook de hele scheldwoorden vocabulaire over zich heen krijgen.
Deze richard zou meer eens als eerste op een Crime Scene moten aan komen of een groot ongeval, dan piept hij wel anders.

TheNox | 25-07-22 | 15:40

Snap het wel. Als je een nieuw speeltje hebt moet je het ook uitproberen. Anders is zo'n taser ook zinloos. Een serieuze noot; een paar dagen geleden kwam er een een nieuwsbericht over de taser en dat agenten zich nu een stuk veiliger voelen. Logisch want bij elk weerwoord wordt je accuut getaserd. Zelf zal ik niet snel in een dergelijke situatie komen ( hoop ik) maar iets meer respect voor het leven van de burger zou wel op zijn plaats zijn. Dus niet enkel waakzaam maar ook wat meer dienstbaar.

Casus Lou | 25-07-22 | 15:40
-weggejorist-
Kale dodo | 25-07-22 | 15:39 | 3

Stuurlui-aan-wal filmer 'Richard Richard' had als hij agent was geweest het anders opgelost, namelijk...?

Wat moet die agent anders doen? Pepperspray? Het beest doodschieten?

Een hond is toch een soort niet al te snuggere tube stront met een bek met tanden erop.

Daar zullen agenten toch iets over hebben gehad tijdens hun opleiding. In het ergste geval moet je een hond afmaken.

(wat is het enkelvoud van stuurlui eigenlijk?)

AdvocatusDiaboli | 25-07-22 | 15:38 | 6

Bestond er maar een afdeling binnen de politie die iets met honden doet..

Sinterbikske | 25-07-22 | 16:09

Mate

swassannuf | 25-07-22 | 16:26

Ik moest even gniffelen om uw beschrijving van een hond.

De Bijsluiter | 25-07-22 | 16:28
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik ben helemaal geen hondenvriend maar deze deed niks geks behalve blaffen en dat doe honden best vaak. Geen reden om te taseren, zou ik zeggen. Anderzijds was de hond weer snel bij zijn/haar/x positieven. Eind goed al goed. Maar eh, was dat nou de hondeigenaar die in zijn blote billen tegen de grond werd gewerkt? Dat vind ik schokkender.

Amsterdamsko | 25-07-22 | 15:36

Pliessie is steeds vaker happy trigger, of je nu boer bent en agentje gebruikt het dienstpistool, of een taser en je bent als hond de lul van de tegenwoordig te vaak opgefokte agentjes .....

Swaffelkaffert | 25-07-22 | 15:35 | 6

Komt door al die opgefokte tokkies die in plaats van te werken anderen tot last zijn en waar iedereen een bloedhekel aan heeft en dan de politie uitdagen en dan huilie huilie doen. En dan zijn er nog van die meelopers die alles wat de politie doet sowieso veroordelen, totdat ze de politie nodig hebben.

johnyl | 25-07-22 | 15:54

@John McClane | 25-07-22 | 15:38: Prima reactie..... als je in je directe familie een politieman/vrouw hebt zitten en de verhalen aanhoort, reageer je wel anders (Swaffel enz)... zeker als je weet wat voor heftige situaties ze regelmatig meemaken (auto ongeluk met onthoofd persoon, kind van 2 reanimeren en toch sterft enz).

Keyboardspeler | 25-07-22 | 15:58
▼ 3 antwoorden verborgen

Context: de hond had daarvoor al iemand gebeten.

De agenten hebben voorzichtig gehandeld. Van mij had het beest een schot hagel gekregen. Hagel nummer 9, dat wel, om niet te overdrijven.

Frau_Ferkel | 25-07-22 | 15:34 | 6

@Jafco | 25-07-22 | 15:50: "er ging een gerucht dat hond iemand gebeten had"
Better safe than sorry.

Frau_Ferkel | 25-07-22 | 16:09

@Anymethyl | 25-07-22 | 15:52: Daar heb ik niet direct een oordeel over. Dat kan het gevolg zijn van een aantal psychische afwijkingen. Narcisme, lafheid, psychopathie? Geen idee in Uw geval.

Frau_Ferkel | 25-07-22 | 16:18

@Is dit nog nieuws? | 25-07-22 | 15:55: die kwamen voor de baas, niet voor de hond. Zucht.

Jafco | 25-07-22 | 17:13
▼ 3 antwoorden verborgen

Wel apart hoe die hond plotseling in Donald Duck verandert.

UnderTheDevil | 25-07-22 | 15:33

Richard Richard, een verwijzing naar Bottom? De scène past er op zich wel bij.

Tashtego | 25-07-22 | 15:32

Er loopt een man door Den Haag.
Plotseling ziet hij een klein meisje dat wordt aangevallen door een pitbull. De man rent naar het meisje en begint te vechten met de pitbull. Uiteindelijk slaagt de man erin de hond uit te schakelen en het leven van het meisje te redden.
Een politieman ziet dit op een afstand allemaal gebeuren. Hij gaat naar de man en zegt: "Meneer, u bent een ware held!" Morgen zal je in de kranten het volgende lezen: "Heldhaftige Hagenees redt leven van meisje".
De man zegt: "Maar politieagent... Ik ben geen Hagenees!"
"Oh dan zal je ongeveer zoiets lezen: "Heldhaftige Nederlander redt leven van meisje", antwoordt de politieman.
"Maar ik ben ook geen Nederlander!", zegt de man.
"Oh, wat ben je dan?" De man zegt: "Ik ben een Marokkaan!"
De volgende dag staat er in de krant: "Moslimextremist doodt Nederlandse hond."

small_town_dude | 25-07-22 | 15:31 | 5

Aah wat schattig, dit is politiek correcte woke humor of niet soms?

Quantum Suicide | 25-07-22 | 15:49

@Verbandmeester | 25-07-22 | 15:43: de crux is dat het ongeloofwaardig is en tegelijkertijd blootlegt wat de rol van de media is. Bij het incident van dit topic zal de ene kant zeggen: het was een zinloze actie van een dierenbeul tegen een onschuldig beest. Een ander zou kunnen zeggen: een levensgevaarlijke hond werd uitgeschakeld door heldhaftige politieagent. Maar ok, als je grappen moet uitleggen dan zijn ze meestal niet goed, sorry.

small_town_dude | 25-07-22 | 16:07
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
gerrit5042 | 25-07-22 | 15:29 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Ik denk dat je het al vrij bont hebt gemaakt als het AT voor je deur staat.

Vunzigheid | 25-07-22 | 15:29 | 2

En die hebben altijd honden bij zich, behalve nu.

small_town_dude | 25-07-22 | 15:30

Mijn idee, als er een volledig aangekleed en opgedoft AT voor een bijtende hond komt dan kennen ze het baasje al.

Niet_Van_Hier | 25-07-22 | 15:46

Wat een schok zal dat geweest zijn.

John McClane | 25-07-22 | 15:29

Het gebruikelijke tafereel in een gebruikelijke schijtholwijk met een gebruikelijke "verwarde" man met bovengemiddeld tokkiegehalte als verdachte. Maar een hond taseren ? Echt waar joh ? Als het een hond was uit de buitencategorie die een agent aanvalt kan ik de actie nog snappen. Ik zie in het filmpjuh niet direct de aanleiding die dit soort "kijk mij eens dapper een hondje vonken"-acties rechtvaardigen. Hond blaft (doen ze al snel als ze de situatie niet snappen en/of nerveus zijn), 1-strepert moet zonodig taseren, hond vlucht vervolgens hard weg.

Een pitbull of andersoortig bijtmonster met reputatie had onmiddellijk de aanval (opnieuw) ingezet. Pliesietiepje is - na de verdachte - sneuneuzig bezig in deze.

Grijskijkert | 25-07-22 | 15:28 | 5

@Grijskijkert | 25-07-22 | 15:38: Ach ja, dat AT staat er ook voor niks, want er zou een melding binnengekomen zijn van mogelijk agressief persoon....

Is dit nog nieuws? | 25-07-22 | 15:54

"Een pitbull of andersoortig bijtmonster "

Da is het zaak om de knop ingedrukt te houden en te hopen dat de batterij het langer volhoudt dan de hartspier van het bijtmonster.

der_feldwebel | 25-07-22 | 16:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Een lekker stuk worst werkt soms beter dan geweld.
Baasje is knettergek, hondje nerveus, hoop stress, wellicht krijgt dat beestje amper te vreten.
Ik wens doggie sterkte.
Nu eerst even m’n katje knuffelen.

Ruimedenker | 25-07-22 | 15:27

Op het eerste gezicht lijkt de hond niet agressief maar angstig.... Taser was overbodig. Overigens hersteld t beest zich vrij vlot...

Dick-for-brains | 25-07-22 | 15:25 | 3

Artikel gelezen?

Is dit nog nieuws? | 25-07-22 | 15:28

@Is dit nog nieuws? | 25-07-22 | 15:28: ja, jij niet kennelijk

Jafco | 25-07-22 | 15:51

Heet de hond Jouke ?

LD69 | 25-07-22 | 15:24 | 2

Nee, Joule.
Hoezo?

Kapitein Sjaak Mus | 25-07-22 | 15:59

@Kapitein Sjaak Mus | 25-07-22 | 15:59:
Omdat het weer een situatie is waarbij de agent disproportioneel acteert. Net als bij Jouke, een paar weken geleden.

LD69 | 25-07-22 | 23:34

ehm... ne, de hond was niet aan aan het vallen, deed me een beetje denken aan een 16 jarige jongen die in stress wegrijdt. Wat is dit toch met onze schietgrage politie? Is het frustratie, is het angst, is het gewoon slechte opleiding? Zo zonde dat een paar van dit soort klootzakken het verpest voor alle goede agenten, het lijken wel finnen

geen_kwijl | 25-07-22 | 15:23

Domme lul met een kuthond

RGV42 | 25-07-22 | 15:23 | 1

Dat zeker. Maar ook domme lul met een kuttaser.

sjef-van-iekel | 25-07-22 | 15:28

Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen de behoefte hebben om dieren op een voetstuk te plaatsen. En dan vooral; sommige dieren. Je mag niet op een dolfijn klimmen, maar wel paling blijven vreten. Wolven moeten dood, honden blijven leven. Paardenworst ja; ponyworst nee. Het is zeker zielig voor dat hondje, maar kom op; het is maar een dier hoor.

Balzakius | 25-07-22 | 15:22 | 5

@Balzakius | 25-07-22 | 15:28: Nee, volgens Youp v/h Hek zitten fricandellen vol met gemalen koeienkudt (zoek maar op, 20 jaar geleden of zo in een show)

Keyboardspeler | 25-07-22 | 15:41

Ach, dieren zijn nooit beesten, mensen daar in tegen......

Breeveertien | 25-07-22 | 16:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Zonde van de batterijen... volgende keer gewoon een kogeltje gebruiken :p

JCDecaux | 25-07-22 | 15:22 | 1

Doe even niet zo gek.

gato | 25-07-22 | 15:27

Ooit gehoord van blaffende honden bijten niet? Had vroeger een krantenwijk in het buitengebied. Heb niet geteld hoeveel honden er destijds op de boerenerven blaffend naar mij toe kwamen rennen als ik de krant in de bus deed. En grote honden zeker. Ben nooit bang geweest. De houding van deze hond in het filmpje rechtvaardigt geen taserbehandeling.

Leptob | 25-07-22 | 15:21 | 7

Klopt: als ze bijten kunnen ze niet tegelijkertijd bijten. Het grote probleem is dat je nooit precies weet wanneer het beest van een blaffende hond overgaat naar een bijtende hond.

ParadiseLost | 25-07-22 | 15:34
▼ 4 antwoorden verborgen

Da war godverdomme un lieve hond jonguh!

zaaddodende pasta | 25-07-22 | 15:20

Wat in de tokkie is dit allemaal voor een gedoe?

McCain | 25-07-22 | 15:19

Filmpje zonder geluid gekeken. Hond komt vrij enthousiast blaffend op die agenten af, je weet niet wat dat beest gaat doen en aan het gedrag van de eigenaar kan je afleiden dat Fikkie niet bij Martin Graus op de cursus geweest is. Keurig gehandeld, niks mis mee.

lamlul007 | 25-07-22 | 15:17 | 1
-weggejorist-
Jafco | 25-07-22 | 17:15

Dit soort mensen kost onze samenleving veel te veel geld. Kansloos volk. Jammer voor die hond meer niet.

BobDobalina | 25-07-22 | 15:17

Ik dacht dat "hond" synoniem voor "jongeren" was. Sorry.

Ommezwaai | 25-07-22 | 15:15

Richard Richard heeft meteen zijn achterlijke verhaaltje klaar zonder de eerdere toedracht te weten. Een gevaarlijke hond en zijn eigenaar die daar in zijn blote reet wordt aangehouden. Lekker buurtje.

Zwizalletju | 25-07-22 | 15:15 | 1

De naam alleen al .... weer lekker anoniem....

Dick-for-brains | 25-07-22 | 15:28

De hond had kennelijk al iemand gebeten die dag, de eigenaar is een (mogelijk doorgesnoven) tokkie, de politie mag er redelijkerwijs vanuit gaan dat de hond (verrassend genoeg geen stafford zo te zien) niet goed is opgevoed, volledig terecht en correct gehandeld.

Al die hondenfluisteraars in de comments en op Twitter weten het natuurlijk beter dankzij hun jarenlange expertise in het interpreteren van het gedrag van honden, maar ze mogen blij zijn dat dat beest geen kogel heeft gehad, al zou hij alsnog moeten worden afgemaakt als dat bijtincident inderdaad is voorgevallen.

AeliusMaximus | 25-07-22 | 15:13 | 4

@gato | 25-07-22 | 15:22:
Hangt helemaal af van hoe hij opgevoed word.
In verkeerde handen is het een moordmachine.

2voor12 | 25-07-22 | 15:25

Met een poedel neem ik eerder mijn kansen als met een pitbull ieder geval.

Braseas | 25-07-22 | 15:39
▼ 1 antwoord verborgen

Niks mis mee toch?
Moet je je anders laten bijten door dat kutbeest met de kans dat hij stukken vlees van je been scheurt om de rest van je leven gehandicapt door het leven te moeten?
Laat de Partij van de Dieren er maar vragen over stellen, de buurt is weer veilig.. En daar gaat het om.

leo de pejo | 25-07-22 | 15:12

Een hond met een debiel baasje in een pauperbuurtje.

Ruimedenker | 25-07-22 | 15:11

Zoveel bewapende politie op de been voor alleen een hond? Lijkt me eerder dat er iemand een dag te laat belastingaangifte heeft gedaan of de koning heeft bedreigd!

Kartelmaster2000 | 25-07-22 | 15:11 | 1

of de de eigenaar had een cartoon getekent.

small_town_dude | 25-07-22 | 15:23

De agressieve man heeft een blaffer, was dat de melding?

hero_of_heaven | 25-07-22 | 15:10

Ik heb mijn taser in een tasertasje
van Gucci.

nobodiesunmighty | 25-07-22 | 15:10

Niet erg effectief, zo'n taser, als die hond daarna gewoon weer de aanval opent.

happen_maar | 25-07-22 | 15:09 | 3

Die hond rende weer naar binnen.
Dus hoezo aanval?

LoesjeP | 25-07-22 | 15:21

Aanvalt? hij peert eruit van angst!

Dick-for-brains | 25-07-22 | 15:29

Van een politietekort is in Den Haag in ieder geval niet veel te merken.

C1O2 | 25-07-22 | 15:09 | 1

Ook mijn gedachte.

Cunts-en-kitsch | 25-07-22 | 15:50

Beter dan dat de hond neergeschoten wordt, toch?
Enne, schuld van baasje.

Is dit nog nieuws? | 25-07-22 | 15:08

Zonneoord, daar zit het vol met tokkie-volk en gestoorden.

wijsvinger | 25-07-22 | 15:08

Tegenwoordig taser ik iedereen die maar mijn richting in probeert te kijken.

Lekker veilig.

Kaas de Vies | 25-07-22 | 15:08 | 1

Mvr. de Vies heeft dus dagelijks een sidderende ervaring...

Ing. eslapen | 25-07-22 | 15:13

Maar wat doe je erna als je hem getasert hebt? Als je stopt met stroom geven, is de eerste reactie van die hond rennen. Dus; naast de wapenstok voor de boa, ook handboeien(of pootboeien) voor honden.

KlikKlak | 25-07-22 | 15:07 | 1

Edit: Hondboeien klinkt beter.

KlikKlak | 25-07-22 | 15:08

Richard Richard? Heeft Eddie ook al gereageerd?

UnderTheDevil | 25-07-22 | 15:06 | 2

Eddie? Ah Eddie Hitler!

de bier | 25-07-22 | 15:10

Die hond was wel snel weer op de been, het werkt dus niet echt goed.

small_town_dude | 25-07-22 | 15:05

Hond bijt iemand --> doodschieten. Next.

quazi | 25-07-22 | 15:05 | 3

Of vastbinden aan het spoor. Nee beste quazi een spuitje is afdoende.

Cunts-en-kitsch | 25-07-22 | 15:06

@Cunts-en-kitsch | 25-07-22 | 15:06: nu rent een bijtende hond eerst weg. Enkel schot had kuthond meteen uitgeschakeld. Uiteraard eigenaar verbieden ooit nog een hond te nemen.

quazi | 25-07-22 | 15:11

En de kosten van de politie-inzet in rekening brengen.

zuurtjeregen | 25-07-22 | 15:23

Het lijkt mij een gezellige wijk, een echte volksbuurt.

Cunts-en-kitsch | 25-07-22 | 15:05 | 2

Waar iedereen alles voor elkaar over heeft!
De kortingen op de ggz en het onverwijld binnelaten van alles met een hartslag begint zijn vruchten af te werpen. Net als bij het “passend onderwijs” blijkt maar weer eens dat de maatschappij dit soort shit best zelf kan oplossen.

janjoker | 25-07-22 | 15:10

Lekkere tokkiebuurt daar en die Richard is ook geen fris figuur gezien zijn reacties op FB.

Keyboardspeler | 25-07-22 | 15:35

Alles onder het aloude motto: "Hij doet niets hoor!" Waarvan akte.

Zenzeo | 25-07-22 | 15:05 | 1

Als-ie niks doet, dan hoef je hem ook niet zo vaak uit te laten. oh wacht.. j je bedoelt hij bijt niet.

ParadiseLost | 25-07-22 | 15:37

Probleem opgelost, hond heeft les geleerd en door.

janjoker | 25-07-22 | 15:05 | 1

Ja die heeft voortaan een fixatie op politieagenten, jeuj…

Sinterbikske | 25-07-22 | 16:11

Het is weer gezwellig, in Den Haag

Kloof2012 | 25-07-22 | 15:04

Ja tis me allemaal wat. Maar wie liep daar nou in z’n nakie?

Ikpoepindemelk | 25-07-22 | 15:03 | 1

De hond.

Kapitein Sjaak Mus | 25-07-22 | 15:18

Chihuahua's kunnen daar helemaal niet goed tegen, dat taseren,
Ja, het zijn kleine bijtertjes, maar dan toch.

Osdorpertje | 25-07-22 | 15:03

Een kleine zap was meer dan genoeg geweest ipv de hond doortaseren. Verders het AT komt ook niet voor een rolletje drop. En kende lui die criminelen in moesten rekenen in Den Haag en een granaat naar hun gegooid kregen. Je neemt gewoon geen risico meer.

Krachtkoe | 25-07-22 | 15:02

Tja dan moet je je hond maar goed africhten en zorgen dat hij geen politie aanvalt. Als hij wel goed afgericht is, en toch nog de politie aanvalt, dan daarna ook graag de eigenaar taseren.

peterdh | 25-07-22 | 15:02 | 12

@Is dit nog nieuws? | 25-07-22 | 15:52: en wat als er een kinderwagen net langs liep.

HA BIER!1! | 25-07-22 | 17:06

@HA BIER!1! | 25-07-22 | 17:06: Lopende kinderwagens. Bijzonder verhaal.

Is dit nog nieuws? | 25-07-22 | 17:09
▼ 9 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl