Nederlandse festivaldode streed tegen 'onveilig' coronavaccin, had wel gevaarlijke xtc bij zich
¯\_(ツ)_/¯
De Nederlander die op het festival Extrema Outdoor in België onwel werd en overleed (b)lijkt Jean-Paul Roels te zijn, zo maken we op uit de rouwberichten en steunbetuigingen op zijn Facebookpagina. JP was een soort pocket-Willem Engel met een matige cameraradar. Hij streed tegen de QR-maatschappij, maar zat tevens vrij diep in het konijnenholletje met een actieve strijd tegen het 'onveilige' coronavaccin, wat zich uitte in onhebbelijk dedain richting wél gevaccineerden. Want sjonge jonge wat is het vaccin toch onveilig, sjonge jonge wat is ivermectine toch een wondermiddel, sjonge jonge wat zijn gevaccineerden toch superdomme idioten, en trouwens, als zo'n vaccin zo goed werkt: hoe verklaar je dan de 'onwel wordingen en andere vage klachten met desastreuze afloop?' U weet wel, een vaccin gemaakt door de knapste medische koppen ter wereld, getoetst door onafhankelijke medicijnautoriteiten, in klinische proeven getest op tienduizenden mensen, streng gereguleerd op het gebied van bijwerkingen. Vaccins ook die bewezen effectief zijn en voor 98% beschermen tegen ziekenhuis- en ic-opname, wat resulteert in een vijftig keer kleinere kans op ziekenhuisopname dan een niet-gevaccineerd persoon. Je ziet het pas als je het door hebt.
Wat Jean-Paul wél bij zich had, waren xtc-pillen met een gevaarlijke hoeveelheid MDMA, vage pillen die hij mogelijk in Pishokje 2 heeft overgekocht van een zwerver met vijf tanden en een bruine hand, want het wc-papier was op. Pillen gemaakt door Terence en Danny in een tot pillendrukkerij omgebouwde houtschuur aan een zandweg ergens in Oost-Brabant. Terence had op de mavo ooit een 6,2 voor Scheikunde dus is hij chef grondstoffen mixen, terwijl Danny weleens een eitje heeft gebakken en dat maakt ook van zijn persoontje de perfecte drugskok. Een kok van pillen die weliswaar lekker zijn, maarook kunnen leiden tot hoofdpijn, misselijkheid, braakneigingen, hartkloppingen, pijn in de hartstreek, hoge koorts, bewegingsstoornissen en het einde.
En nu is Jean-Paul dood. Misschien door pillen, misschien was hij stiekem tóch gevaccineerd. RIP JP.
Social
Dit soort shit dus
Reaguursels
InloggenKen ook een paar van die dames. Geen vaccin maar zich wel laten opvullen met fillers en botox en zo. En dan tegen mij vertellen dat ze geen rotzooi in hun lijf willen hebben.
Je ziet dat het Parket zo ver van de werkelijkheid af staat door een waarschuwing te plaatsen met de woorden "potentieel letaal".
Ehm, het gemiddelde iq van een drugsslikker is niet hoog genoeg om dat te snappen.
Als je wilt waarschuwen, gebruik dan woorden die die lui ook snappen.
Het is Vlaams, dus misschien wordt het woord wel vaak gebruikt in Vlaanderen.
Zoals poepen.
“een zwerver met vijf tanden en een bruine hand, want het wc-papier was op”
Ik weet ut het onderwerp is verre van grappig maar bij deze regel was een kleine gniffel lastig te onderdrukken….
Volgens iemand die ik ontmoette in een park zit er grafeenoxide in het vaccin, dat resoneert in de 5G frequentie band. Geen toeval! En oh, de aarde is plat, zo beweerde hij een paar minuten later. Want Kepler en Galileo waren vrijmetselaars.
nl.m.wikipedia.org/wiki/Vrijmetselari...
Jij komt niet van je zolder af.
Het valt mij vaker op de de grootste wappies tegelijkertijd de grootste drugsgebruikers zijn. En maar gillen ‘het is niet goed getest en/of je weet niet wat er in zit en/of rna’. En das raar opkijken dat je ineens dood neervalt na een verkeerde snuif of pil. Ik kan dat niet volgen.
Ik vermoed een complo....
Dubbele dosis mdma. Wie bepaalt de hoeveelheid van een enkele dosis dan?
Zijn die pillen zo groot als een beschuit ofzo?
Dubbel van wat idd? was het een pil van 500gram?
Citaatje van Wiki: "The terms 'red pill' and 'blue pill' refer to a choice between the willingness to learn a potentially unsettling or life-changing truth by taking the red pill or remaining in contented ignorance with the blue pill.
Ik vermoed dat betrokkene op dit moment samen met Morpheus in de Nebuchadnezzar richting Sion vertrokken is.
Had die pillen dan ook blauw gemaakt potjandorie dan had hij ze niet genomen
Waarom naar het Rhonedal?
Dat is ook maar gewoon uit een film
Deze XTC pillen werken dus echt tegen corona. Hij zal het niet meer krijgen.
ja ik neem het beiden niet, probeer gezond te leven en heb tot nu ben ik nog nooit echt ziek geweest,dus ga ook geen risico nemen met vaccin of drugs.
Als je weinig ziek bent heb je een grotere kans op kanker.
@Parmenidis | 19-09-21 | 23:21: nou, dan ga ik dood
Ieder mens gaat dood. Sommigen pas ver na 100 jaar na hun geboorte. Sommigen bij geboorte. De meeste mensen (in Nederland) worden ca. 82 jaar.
Mensen gaan dood dus. Ook op festivals. Wellicht door iets stoms.
Droeftoeter krijgt een spijkerbedje van Ome Spijker. Goed opgetoetert.
"Ik neem geen vaccin want ik weet niet wat er in zit". Doe mij nog een pilletje.
En een pak peuken.
Een man gaat naar een festival in België om een fantastische dag te hebben en komt nooit meer thuis. XTC zou de oorzaak kunnen zijn, is nog onduidelijk. Einde verhaal zou je denken. Zou je denken. Waarom wordt dit tragische voorval gelinkt aan covid vaccins? Wat maakt het uit wat de mening van de man was over de vaccins? Te triest voor woorden, naar mijn mening, dat dit zo wordt neergezet.
Ik zou zeggen, scrol eens naar beneden, daar vind je volop antwoorden op je prangende vragen. Zelf nadenken kan ook, je bent er alleen niet zo goed in.
@Wiebenick | 19-09-21 | 19:07: Flikker toch op man, waarom zou je dit willen koppelen aan covid? Er staat geen zinnig antwoord in de comments. Denk zelf eens na, wat is nu de toegevoegde waarde van dit artikel?
@zegmaarwij | 19-09-21 | 19:11: Hij koppelde zelf allerlei zaken aan het covidvaccin. Wil je dat niet zien.
@zegmaarwij | 19-09-21 | 19:11: Misschien zie je het licht als je nog een pilletje neemt.
@metdedag | 19-09-21 | 19:18: Waarom moet dat opgerakeld worden als iemand komt te overlijden op een festival? Dat iemand full wappie gaat met betrekking tot het vaccin is dus een vrijbrief om na iemands overlijden nog een kar stront erover te storten? Dat vind jij normaal? Nogmaals, wat voegt het toe?
@Wiebenick | 19-09-21 | 19:24: Misschien moet je er zelf eentje proberen, dan zie je de wereld eens in een ander daglicht. Geestverruimend meneer, een brug te ver zeker?
@zegmaarwij | 19-09-21 | 19:33: Nee dank u. Been there, done that.
Dit soort bedrijfsongevalletjes zet leuke GS discussies onder druk, gaan er steeds meer de pijp uit.
Misschien is het een complot.
@R. Skickr | 19-09-21 | 18:43: De Illuminatii!!
Dubbele dosis? Waar haal ik die? Moeten de namen terence en danny niet vervangen wordrn door mo en djelano?
Tering... echt kudt nieuws. Ik wist dat niet van Sandra Timmerman.
Ik ook niet; Maar dat haar Playboy foto's voor dat bericht niet zijn gebruikt toch een gemiste kans.
90 % (!!) Van de opnames op de IC's in Nederland betreft op dit moment ongevaccineerde covid-patienten. Feit. Onbetwist en aantoonbaar.
Meer informatie zou een normaal denkend wezen toch niet nodig moeten hebben.
link maar
dan gaan we je cijfertjes eens na
Bovendien is de helft van de ic patienten met corona jonger dan 60 jaar. Over dor hout gesproken, verwelkt vrouwspersoon Zwagerman !
Nog een zinnige. Voordat de kids gevaccineerd waren was het elke week wel meerdere keren raak met Covid op school. Nu sinds het begin van het schooljaar 0, niks! #VaccinsWerkenEchtWel
De groep die net gevaccineerd (binnen 1 maand) is of 1x gevaccineerd, wordt bij de groep niet gevaccineerd geteld. En dat noem je feiten...
Als mens moet je nadenken, daar heb je hersens voor, laat het denken maar aan paarden over die hebben grotere..
@Nice_Wheels | 19-09-21 | 18:11: Ik zie geen verschil, vroeger was er af entoe wat en nu net in de eerste week was er ook weer een geval. Dus #vaccineswerkenechtwelniet...
@Trofl | 19-09-21 | 17:59: rapport rivd van 27 augustus : 4.7 % van 28000 ic patiënten met corona waren gevaccineerd. Probeer zo nu en dan eens iets te lezen over een onderwerp voordat je onzin verkoopt. Je komt op deze manier niet heel slim over
@neolib | 19-09-21 | 18:19: met corona, dat betekend dat oa niet allemaal door corona op de IC zijn beland, al die comorbiteiten zijn maar lastig of niet.
zijn we weer beland op "its easier to fool someone than to convince him he's been fooled"
@flappie | 19-09-21 | 18:14: Je liegt. RIVM kent drie categorieën: niet gevaccineerd, eenmaal gevaccineerd en tweemaal gevaccineerd
@Trofl | 19-09-21 | 17:59: Hoezo een link? Dat zoek je toch zelf uit als je kritisch en serieus bent?
of iig onderbouwen.
@neolib | 19-09-21 | 18:24: Wanneer tellen ze iemand als corona patiënt op de IC, Als je met met hartfalen corona hebt? of je met corona hartfalen hebt?
90% van de mensen op de IC zijn daar ter observatie.
als je een positieve corona test hebt lig je daar door corona, zonder comorbiteiten kom je daar gewoon niet en als blanke heb je meestal wel 1 of meerdere kruisimmuniteiten met andere corona viri, dit is echt niks nieuws maar wel nieuw voor sommige import nederlanders.
@Trofl | 19-09-21 | 18:49: en oude mensen ja wat moet je er van zeggen, 1% van de bevolking gaat gewoon jaarlijks dood.
Heel boos worden houd ze echt niet in leven
@zoalsikhetzeg | 19-09-21 | 18:45: Eén gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden. Is oud spreekwoord, niet persoonlijk bedoeld. Ik zeg het maar even.
@Trofl | 19-09-21 | 18:50: Zou je op willen houden met dat gezeur over ‘comorbiditeiten’ en ‘onderliggend lijden’? Is echt ontzettend naar om te lezen, want het straalt ontzettend uit dat je het dan minder erg vindt ofzo.
@neolib | 19-09-21 | 18:19:
Dat zegt toch niks op het totale aantal ic opnames aangezien in het begin niemand gevaccineerd was. Daarnaast is die data helemaal niet toegankelijk en/of te verifieren. Laat staan dat je informatie over de mensen hebt die overlijden, zo is en de doodsoorzaak niet te controleren en niet met zekerheid te zeggen dat de vaccinatie de reddende factor is. Misschien valt de groep met zwaar over gewicht wel samen met de groep die niet vaccineert. Wanneer veel rokers in een flat wonen krijg je niet van in een flat wonen long kanker.
@neolib | 19-09-21 | 18:19: Ik neem aan dat je RIVM ipv RIVD bedoelt? Die hebben geen rapport van 27 augustus. Wel eentje van 24 augustus maar daar staat die info niet in
Vorig jaar was het 100%. Er wordt winst geboekt.
Bron?
@Soyboy | 19-09-21 | 19:19: Wanneer mensen met aandoening x of y met z in het ziekenhuis komen en mensen met x of y maar zonder Z in het ziekenhuis komen en z = corona, dan is x en of y het probleem, kan je nog net zo hard schreeuwen als je wil naar z maar z is het probleem niet.
@Trofl | 19-09-21 | 21:27: Als mensen met z moeten worden opgenomen vanwege een infectie met z-virus dat heeft geresulteerd in een ernstig geval van z dan is z het probleem. Gelijktijdig voorkomende (chronische) afwijkingen die ondergeschikt zijn in (acute) ernst aan z, oftewel comorbiditeiten x en y zijn de complicerende of verzwarende factoren bij z. Het hebben van x en y of alleen x of alleen y is niet een voorwaarde om te worden opgenomen voor ernstige z, zoals waarbij een infectie met z-virus resulteert in ernstige verhoogde cytokines bloedwaarden.
@Trofl | 19-09-21 | 18:23:
Stichting Nice houdt netjes het aantal comorbiditeiten van de mensen op de IC met CoViD-19 bij. Als je de cijfers erbij pakt, zie je dat de grootste groep geen comorbiditeiten heeft.
Jij doet voorkomen alsof de PCR test het enige onderzoek is waarop wordt gevaren in het ziekenhuis. CoViD-19 geeft een specifiek ontstekingsbeeld in de longen met bilateraal perifere matglasconsolidaties.
slim shady
www.youtube.com/watch?v=CBaHtujmY6s&a...
Nogal misplaats artikel. Weet jij veel waar die gast precies aan overleden is. XTC wordt door zeer grote groepen gezien als compleet veilig, maar is dat niet voor een kleine groep mensen waartoe het slachtoffer kennelijk behoorde.
De mogelijke bijwerkingen van een vaccin zijn toch ook niet bepaald onschuldig.
Xtc veilig, laat me niet lachen. Zit vol met chemische zooi waarop geen enkele controle zit. Dat er niet veel mensen aan overlijden wil niet zeggen dat het veilig is.
Schone XTC is relatief veilig in juiste dosering. In deze pillen zaten ook nog andere psychedelische stoffen en “maar” 178 milligram MDMA. Dat is geen dodelijke hoeveelheid.
@Gaat het niet dan? | 19-09-21 | 18:27: Waar het om gaat is dat het vaccin waar geen enkele serieuze wetenschapper aan twijfelt door een aantal wordt gewantrouwd terwijl in zo'n XTC pil van alles kan zitten. Das is een beetje hilarisch.
@Gaat het niet dan? | 19-09-21 | 18:27: Ben benieuwd hoe deze producent zijn fabricaat door de EMA keuring gaat loodsen.
Volgens mij illustreert het artikel overduidelijk dat de productie van dit soort pillen nogal een schemerwereld is waarbij je nooit weet wat je slikt.
“Vorige week had ik ook van Danny, maar deze is veel beter!”
Slik alleen pilletjes van ISO-9001 gecertificeerde leveranciers! Pfizer bijvoorbeeld, levert succesvol blauwe pilletjes. Wordt je vrouw blij van.
@metdedag | 19-09-21 | 19:24:
Moeten ze bekende maken hoeveel artsen voor Jansen kiezen omdat ze zoveel vertrouwen hebben in dit fantastisch geteste vaccin.
Sorry dames, ik reageer alleen maar op Waargaathetheen.
Had ik natuurlijk even met een apenkontjeWaargaathetheen duidelijk moeten maken.
"Bij Travel Counsellors is met verslagenheid gereageerd op het onverwachte overlijden van Travel Counsellor Jean-Paul Roels (54), die vrijdagavond op een dancefeest in België onwel werd. Hij werd door de hulpdiensten naar het ziekenhuis gebracht, maar hulp mocht niet meer baten."
TC Roels = Ex TC Roels.
shit happens, net zoals corona shit happens
Ja hoe dan ook, het is toch mooi gevonden.
Maar hij koos er zelf voor, denk niet dat hij gewiegerd was op de werkvloer als hij zijn xtc niet had genomen.
als je je mond houd kan niemand je de toegang weigeren, ondanks wat alle nsbers hier zeggen. Je moet er gewoon niet mee te koop lopen dat je je niet wil vaccineren, want dan geef je onbedoeldt je vaccinatie status weg.
@Trofl | 19-09-21 | 17:48: Hier krijg ik dus echt rooie vlekken van. Mensen zoals jij geven antivaxxers een slechte naam. Reden te meer voor een streng beleid. Heb je dan je zin? Nog meer om over te kankeren.
"it's easier to fool someone than to convince him he's been fooled!"
Public Enemy nr 1
geloof je me niet, dan maak ik je wel wat anders wijs.
Aantal niet gevaccineerden met 1 afgenomen...
Dat heb je goed geteld.
En hij geloofde ook stellig nog in Sinterklaas, er is niets zo pijnlijk en stuitend als iemand die dénkt een intellectueel te zijn dergelijke conclusies trekt als op zijn facebook (...) staan. Erg triest dat mede-intelligentia daar dan in mee gaan geloven ook nog. Kwakzalvers en onheilsprofeten zijn van alle tijden.
"niets zo pijnlijk en stuitend als iemand die dénkt een intellectueel te zijn" Het zou zomaar een leraar kunnen zijn die d'66 stemt
"U weet wel, een vaccin gemaakt door de knapste medische koppen ter wereld, getoetst door onafhankelijke medicijnautoriteiten, in klinische proeven getest op tienduizenden mensen, streng gereguleerd op het gebied van bijwerkingen. Vaccins ook die bewezen effectief zijn en voor 98% beschermen tegen ziekenhuis- en ic-opname, wat resulteert in een vijftig keer kleinere kans op ziekenhuisopname dan een niet-gevaccineerd persoon. Je ziet het pas als je het door hebt."
Ik kan hier geen sarcasme ontdekken ... écht geboren aartsleugenaar Rutte cs geloven ipv vraagtekens bij dit gehele belachelijke beleid?
Heb jij door wat een oogkleppen jij ophebt? Protip: Deze informatie is geheel buiten Rutte om te vinden. Opgeschreven door mensen die Rutte niet eens kennen.
Dit is echt te schattig voor woorden: De wereld indelen in dingen die Rutte ook gelooft (dus onwaar) en dingen die Rutte niet ook gelooft (dus waar).
Wappies lijken niet te begrijpen dat vaccins niet bedacht, ontwikkeld, getest, goedgekeurd of geproduceerd zijn door Rutte of de overheid.
Sinds wanneer is het ok om overledenen belachelijk te maken? Heel matig dit
dit dus
Precies.. wat een zwaktebod dit artikel. Heb ik anders zelden bij GS, maar dit stuk slaat de plank op meerdere punten mis.
De man heeft zichelf belachelijk gemaakt, geenstijl drukt u alleen met de neus op de feiten.
Niet heel netjes van jean paul roels om dood te gaan na zichelf belachelijk te maken
Zijn overlijden was een bittere pil om te slikken voor de wappie community…
acute domheid en blind moralisme is een van de bijwerkingen van het vaccin.
En dan Doutzen Kroes.
Die heeft haar ziel en zaligheid verkocht aan de Cosmetische industrie, maar de Farmaceutische industrie kan bij haar geen goed doen.
ga er maar vanuit dat ze een bovengemiddelde huisarts heeft.
Een bovengemiddelde huisarts? Michael Jackson, Silvia Millenkamp hadden die ook.
@KlaagGraag | 19-09-21 | 17:10: Silvia Millenkamp had Jomanda. een soort Hugo met een blauwe jurk.
@Trofl | 19-09-21 | 17:01: Heeft haar huisarts het vaccin dan afgeraden? Voor mij nieuwe informatie. Waar staat dat?
Doutzen is gewoon een ouderwets dom blondje.
Deze anti-vaxxer is een prima kandidaat voor de Darwin award
Toch bijzonder hoe dit soort gasten er geen enkel probleem mee heeft om geheel belangeloos mee te doen aan de doorlopende klinische studie van Darwin’s evolutietheorie
En XTC proefpersonen. Slik de pil...
Met de leeftijd van 54 doet hij niet meer mee aan de selectie van genen.
@omanders | 19-09-21 | 17:40: dat is nu in elk geval met zekerheid te zeggen; ik ging er in mijn naïviteit inderdaad van uit dat Jean-Paul een man was
Misschien had de beste man onderliggend lijden, dat komt ook nogal eens voor bij MDMA dode.
Het zou best wel eens het geval kunnen zijn dat mensen die XTC pillen slikken (of coke snuiven) per definitie onderliggend lijden hebben. Een of ander defect op korte afstand van de wenkbrouwen vermoed ik.
Nederland drugsvrij in 2030!
Alcohol, nicotine en suiker staan bijna op de lijst van verboden middelen.
@KlaagGraag | 19-09-21 | 17:12: vergeet koffie niet
Iemand is gek en schiet met een kruisboog, meer niet, maar wel groots benoemen dat hij discussies voerde over vaccinatie.
Man neemt verkeerd pilletje op party, gebeurt helaas vaker, maar wel groots benoemen dat hij tegen vaccinatie strijd.
En zo zijn er meer gebeurtenissen die geen causaal verband hebben met covid, maar wel aangegrepen worden om keuzes (niet vaccineren) te generaliseren en belachelijk te maken.
Is het nou echt zo moeilijk de vrije keuze die iemand heeft en daarom ook maakt, te respecteren ondanks dat het misschien een keuze is die je zelf niet zou maken?
Leven en laten leven.
Ja leven en laten leven maar ga dan ook niet elke dag een update op FB plaatsen over hoe gevaarlijk vaccinatie wel niet zou zijn. En al helemaal niet als je daarbij XTC slikt.
@ Zoelense Hobbyboer:
En verder valt over dit inderdaad niks meera aan zinnigs te melden. Dergelijke praktijken zie je ook wel eens over gamers of mensen met een bepaalde muzieksmaak.
Ehm sinds wanneer mag je domme keuzes niet meer belachelijk maken want repsect? Oh wacht...
@despecialist | 19-09-21 | 16:23: Of ongevaccineerden (Bv.) die alsnog andere, oudere mensen aansteken .. Vrijheid betekent meer dan alleen persoonlijke vrijheid
Mogelijk komenngebeurtenissen uit deze categorie vaker voor in de groep ongevaccineerden dan in de groep gevaccineerden, en is daarbij de p-waarde <0.05.
@zeeman73 | 19-09-21 | 16:33: doe geen moeite, dat begrijpt hij toch niet.
@Pietie | 19-09-21 | 17:01: Nee. Ongevaccineerden besmetten meer anderen, zie bv de VK vandaag.
Helemaal mee eens hobbyboer.
Juist!!! In Nederland hebben we al een serieus hoge vaccinatiegraad, iets van 86% meen ik nu. Laat diegenen lekker die zich niet willen laten vaccineren. Eigen keuze. Drugsgebruik in het weekend heeft hier helemaal niks mee te maken. Er zullen ook vast gevaccineerden zijn die sterven aan longkanker, want gerookt. Of gevaccineerden die doodgaan aan dichtgeslibde aderen, want vet en ongezond geleefd. Boeien. Eigen keuzes.
@Pietie | 19-09-21 | 17:01: Ongevaccineerden zijn dan weer beter in het verspreiden van desinformatie. Tja, je moet toch wat om je achterlijke angsten te rechtvaardigen.
@Wiebenick | 19-09-21 | 17:16: dat jij zo dom bent geweest om te geloven in dansen met jansen betekent niet dat de rest ook zo is.
sufzero.nl/dejonge-dansen.mp4
@Timide_Aso | 19-09-21 | 17:11: Jawel hoor, het legt de stupide hypocrisie van de wapperds bloot.
@Wiebenick | 19-09-21 | 17:16: Haal jij nu maar mooi de 3e, 4e, 5e t/m 10e prik and be happy.
54 en aan de pillen. De jeugd van tegenwoordig...
Prima toch, lekker laten gaan.
mja de babyboomers denken ook nog dat ze 20 zijn.
@Trofl | 19-09-21 | 16:46: 54, Babyboomer??
@Trofl | 19-09-21 | 16:46: 54 is geen boomer maar gen-x
@zoalsikhetzeg | 19-09-21 | 17:03: mijn moeder doet soms alsof ze nog 20 is, maar ze is 73
@Trofl | 19-09-21 | 17:07: Als zij daar gelukkig mee is
@Trofl | 19-09-21 | 17:07: Leuke moeder!
Wat een onzin is dit artikel... Gast is gewoon een domme lul die teveel drugs heeft gebruikt op een festival. Nu is ie dood. Net of dat de eerste drugsdode ooit is op een festival die zichzelf gruwelijk overschat. Wat heeft dit in hemelsnaam met wel of niet vaccineren tegen een, voor veruit het grootste gedeelte van de bevolking, milde ziekte te maken? Op deze manier kan je het ook omdraaien en stellen dat iedereen die het vaccin wel pakt een deugende D66'er is die mede-verantwoordelijk is voor de criminaliteit die asielzoekers veroorzaken. D66 is namelijk ook pro-vaccin en pro-asielzoekers binnenlaten dus dan is iedereen dat toch automatisch...?
Wat een manier van redeneren, Mosterd... Appels en eieren zijn ook allebei rond, toch?!
Wanneer dringt het eens door tot die dikke gevaccineerde schedels dat niet-vaccineren totaal legitieme redenen kent.
Bijvoorbeeld voor mij de belangrijkste; Wie de fok is verantwoordelijk als die prik gezondheidsschade veroorzaakt?
Niemand, want dat hebben die gekke farmaceuten blijkbaar af kunnen spreken met overheden. Nou, dan pleur maar lekker op met je spuitje.
Ik ben ook al mijn hele leven op zoek om geld te verdienen zonder verantwoordelijkheid te hoeven afdragen. Is me tot nu toe helaas niet gelukt. Ik weiger dus te accepteren dat anderen dat recht dan wel hebben, over nota bene het belangrijkste wat ik bezit; MIJN lichaam!
O ja, ik had vorige week volgens mij corona... Ik moest niesen...
Tegen vaccinatie zijn dat een extreem laag gezondheidsrisico heeft terwijl je wel XTC slikt... Ik weet niet zo goed hoe we dit nog duidelijker kunnen uitleggen aan je
Vaccineren, D’66, drugs, appels en eieren, verantwoordelijk voor het spuitje, asielzoekers, legitieme redenen.
Goed verhaal. Neem nog een pil!
Het is de manier waarop je drugs gebruikt... Denk je dat deze mongool slechts één pilletje op heeft, of een hele vuist vol?
Niemand is ooit overleden can slechts één pilletje. Daarentegen als je met de hoeveelheden het maximum van je tolerantie aantikt...
@Kritische (haha!) Krikker; maar het artikel is wel logisch volgens jou...
@Kutjanus | 19-09-21 | 16:17: Dit heeft echt niets te maken met een overdosis. De LD50 van MDMA ligt zo hoog dat je minimaal 5 pillen van 200 mg tegelijk moet slikken wil je uberhaupt enig risico lopen er meteen aan te sterven. Nee veel waarschijnlijker is dat deze meneer met zn 54 jaren al heel wat middelen in de loop der jaren achterover heeft geslagen met allerlei schade aan zijn hart en vaten als gevolg. En ja dan kan een kleine trigger al dodelijk zijn
@despecialist; kan inderdaad kloppen. Maar dat heeft dan nog steeds niets te maken met wel of niet vaccineren. Ik rij ook regelmatig te hard...
@Kutjanus | 19-09-21 | 16:24: Nogmaals als je zo druk maakt over de (extreem lage) risico's van vaccinatie dat je er bijna dagelijks op FB over post, terwijl je wel XTC slikt (met allerlei bewezen korte en lange termijn risicos) dan ben je gewoon extreem hypocriet of extreem dom.
U begrijpt het cynisme van dit artikel niet. Iemand is vanuit angst of anderszins tegen vaccinatie maar neemt wel pillen die de dood kunnen veroorzaken of andere nare bijverschijnselen hebben zoals domheid in dit geval. Cynisme, mooie uitvinding.
Gast is inderdaad een domme lul die domme dingen zegt over dat coronavaccin. Er is niets bewrzen dat dat vaccin gwvaarlijk is, wel is bewezen dat die drugstroep, vaak ongecontroleerd, wel gevaarlijk is. Dus hoe de fok zit jij zo stom te lullen?
@Ruud5 | 19-09-21 | 16:48: Als je toch verstand van dom lullen hebt: auto's, daar worden miljoenen in gestoken om ze veilig en technisch goed te laten rijden. Heel veel geleerde koppen hebben daar zich mee bezig gehouden namens de leverancier. Instanties controleren die auto's voordat ze op de weg mogen, regelmatig een APK geeft ons vertrouwen dat de auto OK is. En toch, terugroepacties voor jonge auto's, jonge auto's die om onduidelijke redenen in de brand vliegen, auto's die gisteren APK gekeurd zijn vandaag in de fik vliegen, ondanks alle veiligheidssystemen in de auto toch dodelijke ongelukken...
Waarom is de aansprakelijkheidsvraag eigenlijk relevant? Die vraag komt eigenlijk nooit in mij op. Voor medische kosten ben ik verzekerd middels mijn zorgverzekering. Misschien denk ik te simpel.
@Ruud5 | 19-09-21 | 16:48: Je moet bewijzen dat het werkt en dat het ongevaarlijk is, niet dat het werkt en dat iemand anders maar moet bewijzen dat het gevaarlijk is.
In de geneeskunde moet je de afweging maken tussen is het middel erger dan de kwaal, want elk middel heeft negatieve bijwerkingen.
@Trofl | 19-09-21 | 17:08: En die afweging behoort tot de arts en niet Hugo de Jonge en het OMT.
@Trofl | 19-09-21 | 17:13: U denkt dat Hugo geen artsen raadpleegt als hij afwegingen maakt? Proest...
Je hebt een heel goed punt over de verantwoordelijkheid als die prik vaccinschade veroorzaakt. Het blijkt dat nog geen enkele werkgever bereid was te tekenen voor die verantwoordelijkheid als hij geconfronteerd werd met een werknemer die zich wil laten vaccineren op de voorwaarde dat de werkgever die verantwoordelijkheid zou nemen.
@Wiebenick | 19-09-21 | 17:45: voornamelijk vee artsen en virologen en die hebben nu beide de eed van hypocrates niet afgelegd, dus die zijn niet aansprakelijk wanneer ze jouw gezondheid niet in het hoogste vaandel hebben, de amok makers ab & marion osterhuis & koopmans.
Een onderzoek naar belangenverstrengeling is niet door de 2e slaapkamer gekomen.
@kutjanus het heeft te maken met het geklets van deze meneer. Hij plempt z’n Facebook vol met gejank over mogelijke gezondheidsrisico’s van COVID vaccinaties maar popt wel allerlei pillen op één of ander festival waarvan hij de herkomst niet weet. ‘t is allemaal weinig logisch.
Deze man is in ieder geval feestend ten onder gegaan en in het harnas gestorven. Zijn laatste danceparty. Hij zal wel bewust zijn geweest van de gevaren met de gedachte het overkomt mij niet. Gelukkig heeft hij niet lang of nauwelijks geleden. Niets verkeerd aan dood zijn toch? Hij hoeft zich niet meer druk te maken over vaccinaties al het gedoe er omheen en een onzekere nabije toekomst die we tegemoet gaan. RIP man.
Wat is dit nu voor topic? Straks gaat GS ook nog meedoen in de Hugo propaganda. Was die gast wel besmet dan? Heeft het überhaupt wel iets met corona te maken? Normaal altijd kritisch en nu is iedere ongevaccineerde ineens een wappie tenminste, zo komt het nu over. Beetje gek en en suggestief artikel zo.
Hoezo? Gozer was een druk aan de weg timmerende antivaxx wappie die tevens karrenvrachten vage pillen achterover sloeg, met de dood tot gevolg. Zet de zaak wel even in perspectief.
@Wiebenick | 19-09-21 | 16:40: "karrenvrachten"? Zet de zaak helemaal niet in perspectief, want het zijn twee zaken die totaal niks met elkaar te maken hebben. Het is laf een punt proberen te maken over iemands dood.
@Wiebenick | 19-09-21 | 16:40: antivaxx wappie oke, xtc junk oke, maar er wordt duidelijk de suggestie gewekt dat zijn dood corona gerelateerd is. Dat is klinkklare onzin.
@Kopieerapparaat | 19-09-21 | 17:17: Huh.. door wappies dan toch zeker?
@Timide_Aso | 19-09-21 | 17:15: Vindt je het niet een beetje gek dat een fanatieke antivaxer wel onbekommerd vage pillen in zijn mik pleurt?
@Wiebenick | 19-09-21 | 17:34: Jawel, maar dat maakt hem nog altijd geen coronalijer. Er wordt gesuggereerd dat hij slachtoffer geworden is van zijn antivax ideologie. En dat klopt dus niet.
@Kopieerapparaat | 19-09-21 | 18:45: Niet door mij.
Karma is a bitch, of heeft iemand dat al geroepen?
Ik wilde het net gaan tikken...
Wetenschappelijk bewezen: Ivermectine werkt niet. Niet als profylaxe, niet voor genezing.
www.medrxiv.org/content/10.1101/2021....
Of heeft U een betrouwbaar linkje, dat het tegendeel aantoont?
Frau_Ferkel | 19-09-21 | 14:15
Dank! Je kunt ook nog naar beneden scrollen.
Kom je bij de reacties nog een link tegen:
covid19criticalcare.com/wp-content/up...
Ach ja, Robert T. Schooley wordt weer eens aangehaald. De held van FB, en
een van de weinige voorstanders van IVM. Prominent aanwezig in de media, maar wetenschappelijke argumenten heeft hij niet.
Kunt U een linkje geven, waarin de werking van Ivermectine onomstotelijk wordt aangetoond? En niet een linkje met het geblaat van een clown?
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 16:15:
Zoiets?
c19ivermectin.com/
www.sciencedirect.com/science/article...
Die links posten heeft geen zin, want voor complotdenkers is dit ook gewoon weer fake news, en dus een deel van het complot. Discussie voeren met anti-vaccers en complotdenkers is zinloos. Hetzelfde als proberen te schaken met een duif. Aan het eind schijt hij het bord vol en gaat hij rondlopen alsof hij gewonnen heeft.
@Ben-Bataaf | 19-09-21 | 16:23: Zoiets zeker niet, dat is FB onzin. Daar gaat U, en vele andere kritische denkers, volledig de mist in.
Wat er mis is met deze, en andere sites is haast misdadig:
- Cherry picking: er worden alleen publicaties genomen, die berichten over mogelijk positieve effecten van Ivermectin. De overgrote meerderheid van publicaties die een andere conclusie geven, worden genegeerd.
Er wordt gerefereerd aan data die niet eens bestaat.
- De publicaties die worden vermeld, zijn voor een deel manuscripten, en zullen nooit de status van een publicatie krijgen.
- Ernstig: De data uit de geciteerde publicaties wordt vervalst weergegeven.
Lees bijvoorbeeld eens het bericht van een Ivermectine onderzoeker:
www.isglobal.org/en/healthisglobal/-/...
En wanneer U mij niet geloofd: evalueer de gegeven publicaties op Uw site zelf nog eens.
@Kabouteraap | 19-09-21 | 16:23: Haha! Die ga ik onthouden.
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 16:39:
Interessant. Ik sla die site op.
Maar dit artikel is ouder dan het door mij gelinkte artikel en moet derhalve op wat anders slaan.
@Ben-Bataaf | 19-09-21 | 16:56: Het artikel is ouder, dat klopt. Maar de kritiek blijft hetzelfde.
Sites zoals de Uwe, en bijvoorbeeld Ivmecta.com, verspreiden bewust en heel geraffineerd onzin over Ivermectine.
Het enige, dat U kunt doen, is de data op de sites te vergelijken met de data in de geciteerde publicaties. Om daarna een vergelijking te maken met alle, ook negatieve data, met betrekking tot Ivermectine. Dat kost even tijd.
Tot dan bent U alleen maar een goedgelovige, die alles gelooft wat het internet hem voorschotelt.
Of U leest bijvoorbeeld het oordeel van de FDA, van mensen, die ook weten waar ze het over hebben:
www.fda.gov/consumers/consumer-update...
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 17:24:
Nee, ik geloof niet alles wat me voorgeschoteld word.
Ivmecta-link werkt niet.
Laatste nieuws van de FDA is trouwens dat ze tegen Biden ingaan: Boostershot is vooralsnog afgeraden.
@Ben-Bataaf | 19-09-21 | 17:38: Ivmecta op google inkloppen, en U heeft de site.
Wat is overigens uw mening over de kritiek op deze sites?
En, wat heeft een booster shot met Ivermectine van doen?
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 18:35:
Ivmecta inkloppen werkt ook niet.
Een paar tegels terug schrijft u dat u Sciencedirect leest, en nu gaat u eraan voorbij en kraakt slechts mijn andere link af.
Ik ben nog niet overtuigd. Ik ga niet alles wat aangehaald wordt letterlijk controleren, dat laat ik wel aan factcheckers over. Maar die hebben nog geen bewijs geleverd. U ook niet.
Ik sta open voor een concreet voorbeeld van uw kritiek.
U linkt de FDA, niet ongevoelig voor politiek, en ik vond het opmerkelijk dat ze nu tegen Biden ingaan. That's all.
Ik denk dat wij het niet eens gaan worden. Ik waardeer echter uw toonzetting.
Die XTC-pillen kun je gewoon slikken; je weet ook niet wat er precies in een frikandel zit. De analogie met de vaccins is idd zeer duidelijk.
Het hele artikel lijkt trouwens wel door Hugo geschreven te zijn, dus nog meer frikandel-gevoel.
Onzin, een frikadel voldoet gewoon aan de warenwet. XTC niet.
@Dandruff | 19-09-21 | 16:06: helaas niet, misschien moet je ze in overleg met je huisarts bij de apotheek kunnen ophalen, want dat verbieden zet geen zoden aan de dijk.
@Trofl | 19-09-21 | 16:10:
Of xtc verbieden zin heeft is een hele andere discussie. Feit is dat xtc geen normaal gecontroleerd en goedgekeurd voedsel is, maar een door criminelen gefabriceerde drug.
@Dandruff | 19-09-21 | 16:18: ja en misschien is het een suggestie om het op dokter recept verkrijgbaar te maken. Bij de supermarkt naast de snoepjes is ook zoiets.
@Trofl | 19-09-21 | 16:33:
Maar waarom zouden we gevaarlijke troep bij de apotheek willen verkopen? Ligt daar ook heroïne en cocaïne?
Bovendien, nogmaals, dat was niet de discussie. Ik reageerde op de drogreden dat er niks mis is met het slikken van gevaarlijke chemicaliën omdat er in een frikadel ook seperatorvlees ipv biefstuk zit.
Die vergelijking slaat nergens op.
@Dandruff | 19-09-21 | 16:50: genoeg opiaten die er te krijgen zo, gelukkig niet zo erg als in de VS waar het nagenoeg de 3e doodsoorzaak is, maar hier kan je ook gewoon pammetjes krijgen hoor. Of fentanyl op dokter z'n recept.
@Trofl | 19-09-21 | 17:02:
Op recept, niet ter ontspanning.
Wil je op dit niveau doorgaan?
Als ik met google zoek op het plaatje van die grafiek zie ik alleen Geenstijl als hit. Als dit echt nieuws was geweest had ik meer hits moeten zien. Maar ach, 1001 in een dozijn. Zo zie ik dagelijks anti vaccinatie berichten die nergens op het net te vinden zijn. "Dat wordt dan achter gehouden door alle mainstream media" is dan het argument.... Het komt ook nergens in die leeghoofden op de gedachte dat het misschien wel eens fake nieuws is.
De meeste gevaccineerden zijn redelijke mensen die zich vanwege het vaccin geen zorgen hoeven te maken over ongevaccineerden, deze keuze respecteren en daarom ook tegen de qr-maatschappij zijn. Maar laten we ons vooral concentreren op enkele doorgedraaide mafketels, waarom ook niet.
Wat een vreemd topic mosterd. Meer zeg ik niet.
sufzero.nl/hypnotism.jpg
Computerspelletjes hebben geen invloed op kinderen. Anders zouden wij oude knarren, die vroeger Pac-Man speelden, nu rondrennen in verduisterde ruimtes, luisteren naar elektronische muziek, en pillen happen..
Jemig wat zijn sommigen er als de kippen bij om de hypocrisie bij een ander in de schijnwerpers te zetten. Gaan we echt naar zo'n maatschappij waar je alleen nog iets mag vinden of zeggen als je puurder dan puur bent? En zo niet dan zonder pardon aan de schandpaal nagelen?
Man, daar zijn we al jaren.
Laten we het hopen.
wel bij dit soort idioten.
Bij wappies mag dat gewoon hoor.
Als je bijna dagelijks updates post over hoe gevaarlijk vaccinatie wel niet is terwijl je zelf aan de XTC zit, dan mag dat
@Tuinman,
Het gaat niet om schandpalen maar om beoordelingsvermogen. Iemand vindt gecontroleerde en goedgekeurde vaccins gevaarlijk, maar slikt wel illegale troep die hij van een crimineel gekocht heeft.
Volstrekt logisch dat dat nieuwswaarde heeft net als milieu-extremisten die 52 vliegreizen per jaar declareren.
De hemel kom je vast ook niet meer in zonder QR-code....
Gelukkig is er Metal in de hel, klinkt mij een stuk gezelliger dan in de hemel gaan zitten deugen met je QR code.
@SpectralGuardian | 19-09-21 | 15:51: Ja, er is wel metal, maar de Satanische adviesraad heeft een algemeen geldende geluidsnorm vastgesteld van 60 dB, omdat de inmiddels hoogbejaarde demonen de tv steeds luider begonnen te zetten.
Echt stijlvol om een dode door het slijk te halen.
Precies dit.
Laen we het een lesje noemen voor de rest van die wappies
Ik vraag mij ook af door wie dat leger Zwitsal kroontjes opgetrommeld wordt om onder dit soort topics haat te verspreiden.
Op zich mee eens. Maar als je op je 54e nog het hele weekend pillen gaat vreten op de camping met grote gevolgen mag je daar best een mening over hebben.
Zucht, zegt tendentieus en nodeloos kwetsend je iets?
@SpectralGuardian | 19-09-21 | 15:58:
Zou het een complot zijn?
@SpectralGuardian | 19-09-21 | 15:58: Trollen, ik zie het nu pas. Vroeger was de wereld oprechter.
@JP Balkenbrij | 19-09-21 | 16:01: In je safe space dan !
@SpectralGuardian | 19-09-21 | 15:58: Take an educated guess :)
MDMA een prachtige drug, heerlijk genieten. Kan je van het coronavaccin in ieder geval niet zeggen.
Daarnaast dit topic is wel heel laag, gaan we volgende keer ook een gevaccineerde junk toelichten?
Nein
@niv01 | 19-09-21 | 15:36: Nein over het Corona vaccin of MDMA?
MDMA = Jah
"MDMA een prachtige drug, heerlijk genieten. Kan je van het coronavaccin in ieder geval niet zeggen."
God, wat zal je moeder trots op je zijn.
@omanders | 19-09-21 | 15:52: Bij dat soort types over moeder beginnen: dat kan ook dodelijk aflopen.
@omanders | 19-09-21 | 15:52: Wat is er mis met MDMA? en waarom is je moeder wel trots als je niet zo af en toe een beetje MDMA gebruikt , gaat huile joh,
@zoalsikhetzeg | 19-09-21 | 16:28:
Hahahaha. LOL! Moedermavo, met de hakken over de sloot?
"Letaal" klinkt nogal netjes-afstandelijk en eufemistisch. "Dodelijk" komt harder over.
Over de discussie vaccin niet vertrouwen maar wel drugs gebruiken;
Kun je van alles van vinden, er is echter een zeer belangrijk verschil, vrije keuze!
En kom nou niet met een lulverhaal dat vaccinatie een vrije keuze is. Dat verhaal rammelt vanaf het begin en indirecte vaccinatiedwang was al voor covid een topic (kinderopvang). Ik heb mij daarom al maanden geleden braafjes laten prikken, niet omdat ik na veel pogingen tot informatie vergaren zo'n geweldig weloverwogen besluit kon vormen.
Er is namelijk exact niemand die iets over de lange termijn weet. Maakt het per definitie een onzekere keuze.
Met de (hopelijk betrouwbare) wetenschappelijke kennis van nu blijkt dat geen vreemde gedachte. Zelfs op het gebied van korte termijn blijkt men nog dingen te ontdekken.
De gevolgen van niet vaccineren zijn duidelijker. En dan hint ik niet op de ziekte.
Persoonlijke keuzevrijheid, ok. Maar dan ook dealen met de gevolgen en niet gaan janken dat je opkomt voor mijn vrijheid.
Het staat u vrij om u niet laten vaccineren. U komt er alleen bij ons er niet meer in. Wanneer u nooit een boek maar wel de T ook niet trouwens. Ook niet wanneer uw culinaire kennis het niveau heeft van de snackbar. In het algemeen is gebrek aan ontwikkeling voldoende om de deur van onze elitaire bubbel dicht te houden. Dat is mijn vrijheid. Dat ik zonder idioten mag leven.
@Red shirt | 19-09-21 | 15:32: Maar toch begeef je je graag onder hen, ach man toch..
@Sinterbikske | 19-09-21 | 15:36: Dat is mijn keuzevrijheid: idioten uitlachen.
@First Contact | 19-09-21 | 15:24: Dat hij voor zijn eigen vrijheid opkomt is rechtvaardiging genoeg. Anders moet u maar achter een muur gaan leven als u zeker en beslist gevrijwaard wilt blijven van negatieve gevolgen wanneer anderen van hun vrijheid gebruik maken. Anderen weten ook niet waar uw kinderen zijn geweest en moeten ook maar vertrouwen op uw oordeelvermogen. Nou, klaar ben je dan, hè?
simpele vraag: heb je zelf ervoor gekozen om het vaccin wel of niet te nemen? En dan de nadruk op 'zelf ervoor gekozen'...
@zeeman73 | 19-09-21 | 15:59: hoe weet je dat? Die studie is pas 2024 afgerond.
@zeeman73 | 19-09-21 | 15:59: Schreeuw niet zo.
Een mentaal kwersbare man, levend in de marges van de samenleving. Gaat op zijn 54e nog naar dancefestivals. Omarmt aantoonbaar onzinnige samenzweringstheorieen over het coronavaccin. Haalt zijn info van facebook en soortgelijke sites. Overlijdt vroegtijdig aan overdosis mdma.
Ik zou uw comment insturen naar de uitvaartverzorger.
Wijsheid, èchte Wijsheid met de hoofdletter W, verkrijg je niet uit boekjes lezen, meneertje. Eigen ervaring, daar komt het op aan en deze ondergewaardeerde goeroe (hoewel ik verwacht dat men zijn leer pas over een jaar of vijftig echt op waarde gaat schatten en gaar verspreiden en verkondigen) heeft geleefd! met een uitroepteken.
@Sans Comique | 19-09-21 | 15:52: alleen wel wat kort en dat was volgens mij niet helemaal wat hij graag wilde.
@Sans Comique | 19-09-21 | 15:52: ja, een goeroe was het. Dat woord zocht ik.
Wappies be like: ik vertrouw het vaccin niet maar slik wel medicijnen en drugs zonder bijsluiters te lezen... Het zijn vooral kleine bubbels die zich verzetten en vooral luisteren naar facebookvirologen. Én vakantie in eigen land, zover dat nog mogelijk is? Want ben nu heerlijk op vakantie in het buitenland en hier kom je gewoon nergens binnen zonder negatieve test, qr en mondkapjes.
"hier kom je gewoon nergens binnen zonder negatieve test, qr en mondkapjes"
En wat is daar positief aan?
@eigen-mening | 19-09-21 | 15:23: Duidelijkheid en dat als collectief binnen een democratie regels en afspraken gelden voor iedereen. Niet dat een kleine groep het gaat verzieken. Anders zouden we iedere wet, regel en afspraken wel kunnen afschaffen. Zoals bijvoorbeeld rijden zonder autogordel of dronken achter het stuur kruipen. Ook bij deze regels heb je groepjes die van mening zijn hun eigen regels te kunnen bepalen...
MDMA en mRNA, het is ook verwarrend ....
First Contact | 19-09-21
Ik zit nu in zuid Duitsland en de afgelopen week is er in geen enkele restaurant naar een QR code of iets dergelijks gevraagd.
@Der Schnitzeljäger | 19-09-21 | 15:40: welke deelstaat dan?
@First Contact | 19-09-21 | 15:44:
Rijnland Palts
Verschil is dat er wel goede voorlichting over de gevaren van MDMA is, maar daar is geen sprake van bij de corona gen-tech therapie.
Voorlichting geven over iets wat niet bestaat.
Koekoek
@TeeJee | 19-09-21 | 15:28: mRNA gen-tech spuiten bestaan toch echt.
@Trofl | 19-09-21 | 15:30:
Nee hoor, mRNA vaccins hebben helemaal niks met gen-tech te maken. Dat jij dat kopieert van je Tante Truus faecesboek pagina maakt het nog niet waar.
Zoek hulp joh.
de staatscourant is Tante Truus haar facebook?
@ TeeJee De rijksoverheid noemt het 'gentherapie ter bestrijding van COVID-19'.
normaal aan dovemansoren gericht, maar toch maar: HET IS GEEN GEN-THERAPIE!! Eerst begrijpen en dan pas mening vormen lijkt mij erg verstandig in jouw geval.
@JP Balkenbrij | 19-09-21 | 15:57: Ga toch weg joh, die regeling heeft niks met maken met het huidige mrna vaccin
@despecialist | 19-09-21 | 16:05: Maar dat zou wel moeten, maar dat doen ze niet omdat er aan gen-tech therapie veel meer regels zitten en er veel meer studies gedaan moeten worden, maar mRNA gen-tech injecties zouden wel degelijk moeten voldoen aan deze regels. Het heeft namelijk helemaal niks met een traditioneel vaccin te maken.
@JP Balkenbrij | 19-09-21 | 15:57:
Maar dat is het niet. Alleen hele domme mensen noemen dit gentherapie.
@TeeJee | 19-09-21 | 16:55: Dit is gentherapie.
Laat gaan.....
Netjes hoor Mosterd.... een overleden persoon nog even digitaal kopschoppen.
Je moet wat als ongetalenteerde overcompenserende tikgeit.
aaah, wil je erover praten? Hoelang zit je al op geen stijl en wat snap je niet aan "Tendentieus en nodeloos kwetsend"? Ik lach me kapot om die gast die de Darwin award claimt
@NardiNar,
Als Kaag en andere XR-milieu-extremisten 52 weken per jaar de hele wereld overvliegen wordt dat hier ook vermeld. Omdat woord en daad nogal tegenstrijdig overkomen.
Dus ja, iemand vindt een gecontroleerd en goedgekeurd vaccin "gevaarlijk".
Maar slikt ondertussen illegale troep die hij van criminelen gekocht heeft.
Ik zie de nieuwswaarde wel, ja.
@Soapytitrider | 19-09-21 | 15:20: en wat mij betreft gewonnen heeft.
@Dandruff | 19-09-21 | 15:38: correctie : niet volledig gecontroleerd en voorlopig goedgekeurd.
Ik vermoed dat Jean-Paul het prachtige oldschool nummer ‘Injected with a poison, we don’t need that anymore’ van ‘Praga Kahn’ hoorde op het festival, en toen zijn pilletjes pakte.
"I'll be your friend untill the end"
@Lorejas | 19-09-21 | 15:25: Lekker!
Theeeere's a rainbow inside your miiihiiind!
Onze plaatselijke heroïnejunk weigert ook zich te vaccineren. Hij heeft er met name problemen mee dat iemand een naald in zijn arm steekt.
Misschien uit vrees dat men gaat zien dat ie al helemaal is lek geprikt?
Niet iedere heroïne gebruiker spuit die rotzooi. De meeste roken het
Wat je dus eigenlijk zegt is dat het niet had uitgemaakt of deze man een corona-vaccin had genomen of niet.
Coronavaccin beschermt idd niet tegen overdosis mdma.
Wss is dit een gevalletje fentanyl
De wapperds hebben toch echt zelf luidruchtig hun stempel der domheid opgeeist.
Nu plots het slachtofferschap gaan claimen is helaas een beetje te laat.
Het toepasselijke Duitse na-oorlogse excuus schiet me even niet zo snel te binnen.
Wir haben es nicht gewußt.
Nooit begrepen dit soort mensen.
Pillen (met vaak onduidelijke receptuur) slikken om lekker uit je bol te gaan.
M'n zwager was / is er zo eentje.
Zeer goede drummer trouwens, waarmee ik jaren in bands heb gezeten en door wie ik m'n huidige vriendin heb ontmoet.
Hij doorliep het klassieke jarenlange al vanaf jonge leeftijd (14) roken - zeer veel en jarenlang "onschuldig" blowen tot de meest chemische troep slikken in de house tijd - traject.
En ondanks jarenlange en vele waarschuwingen van mensen die om hem gaven gewoon ermee doorgaan omdat de fijne omgeving van hem immers bleef zeggen dat het oh zo onschuldig was.
"Nee, verslavend was het helemaal niet!"
Ik zag 'm een keer, nadat ik hem al even uit het oog was verloren, ergens op straat staan tijdens een van zijn dieptepunten.
Net een skelet / zombie.
Geheugen naar de klote, gebit ook, laag energie peil, onbetrouwbaar geworden en meer van dat gezelligs en al jaren in verslaving therapie.
Over uit je bol gaan gesproken.
Kolere.
XTC is helemaal niet gevaarlijk als je het maar test. Je kunt er ten eerste niet verslaafd aan raken zoals bijvoorbeeld drank, heroïne en nicotine. De (her) ontdekker van XTC is 86 jaar geworden en gebruikte tot op hoge leeftijd nog regelmatig met zijn vrouw. Dit zegt natuurlijk niets over anderen maar er is een behoorlijk deel van een generatie met XTC opgegroeid waarvan de meesten nog in leven zijn.
Voor de mensen die nooit iets proberen en van horen zeggen dat zeer gevaarlijk is en zelf lekker peuken roken en alcohol drinken, lees dit eens voordat je van alles roept:
www.ad.nl/wetenschap/hoogleraar-xtc-i...
Snajeh.... help jij ook de brandweer mee, in witte pakken, om het afval uit de natuur te verwijderen? halve gare goedprater.
@snajeh | 19-09-21 | 15:09: Dat is erg positief. Misschien kun je XTC ook op lagere en middelbare scholen aanprijzen in plaats van de schijf van vijf!
He Grappenhaus, leuk dat je er bent!
@horsteknots | 19-09-21 | 15:20:
Ah u gaat gelijk schelden als u het niet met iemand eens bent. Zeker last van een laag IQ.
Sowieso gaat u totaal aan het punt voorbij dat ik wil maken. Ik heb het over gezondheid, niet over het afval. Trouwens het afval wordt juist overal gedumpt omdat het illegaal is maar dat is blijkbaar te complex voor u om te begrijpen.
Veel succes op het speciaal onderwijs verder.
@snajeh | 19-09-21 | 19:10: Ehm, hoi, doe je nou niet een héél klein beetje wat je hotseknots verwijt..? *duikt onder bureau*
@Wiebenick | 19-09-21 | 19:33:
Daar hebben we hem, de jij-bak. Duik maar lekker onder het bureau, wil niet weten wat u daar allemaal uitspookt :)
@snajeh | 19-09-21 | 20:51: Antwoord geven is zeker een brug te ver? Ik vroeg het nog wel zo beleefd. Ben niet boos hoor maar wel verdrietig...
@Wiebenick | 19-09-21 | 21:39:
Ah, dat was een serieuze vraag. Ja ik doe het zelf ook een héél klein beetje. Maar weest niet verdrietig, ik zal u troosten. Kruip maar lekker onder mijn bureau dan zal ik het goedmaken.
Als je dit soort idioten als stroman moet opvoeren om je punt kracht bij te zetten, is je punt misschien niet zo sterk.
Leg anders eens uit waarom het aantal besmettingen en ziekenhuisopnamen in Israel compleet uit de klauwen loopt , terwijl ze daar aan hun 2e booster (4e injectie dus) toe zijn en in India waar bijna niemand gevaccineerd is, ook bijna niemand op de ic belandt. Dat zou een interessanter schrijfsel opleveren.
En dat interessantere schrijfsel zou nog helemaal losstaan van bijwerkingen als ontstekingen aan de hartspier of herseninfarcten, waarvan gewoon vaststaat dat ze er zijn; er is hooguit discussie over de mate waarin ze zich voordoen.
Maar het is makkelijker om alweer een randfiguur op te voeren als de woordvoerder van iedereen die serieuze vragen heeft.
Nou he.
In India liep het in Mei en Juni compleet uit de hand. Iets met de Delta variant. Alweer vergeten?
en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandem...
Toch grappig, dat India hier de laatste dagen veel voorbij komt. Veelal in combinatie met de vermeende zegeningen van Ivermectine. Leest U veel op FB?
In Israel lopen ook veel serieus ongevaccineerden rond. Vaak orthodox of arabisch. Met de veel besmettelijker delta variant & afschalen maatregelen zijn velen daarvan nu aan de beurt. In Zweden veel gevaccineerden en/of herstelden + afstand houden zit in hun natuur. Voila, de door u gevraagde duiding
@Martin007 | 19-09-21 | 15:13: bespaar u de moeite. Een logisch antwoord is niet gewenst want dan kan er niet meer dom-kritisch gedaan worden. (Met dom-kritisch bedoel
Ik mensen die kritische vragen stellen maar geen genoegen nemen met de logische verklaring maar opzoek zijn naar een andere waarheid).
Hoe kan hij al op het festivalterrein zijn geweest?
Je komt er daar niet zomaar in.
Hetzelfde als wat hier volgende week gaat gelden.
blog.extrema.be/covid-19-informatie-n...
Waarschijnlijk was Jean stiekem gevaccineerd en had Paul al een covid-besmetting achter de rug.
Wel eens gehoord van een negatieve test...?
@LonelyWanker | 19-09-21 | 15:21:
Jazeker. Maar iemand die een QR-samenleving verwerpt zet dus voor een feestje even zijn principes op zij.
@Ben-Bataaf | 19-09-21 | 15:41: tegen de testmaatschappij maar om zelf z’n derderangs drugs te gebruiken toch even het raggetje door de neus gejoept… principes, zo heb je ze en zo zijn ze verdwenen.
En dan te bedenken dat xtc tot 1988 gewoon legaal was in Nederland en van de beste kwaliteit, geproduceerd in professionele laboratoria.
Ik vermoed dat het weinig tot niks met de kwaliteit van de pil zelf te maken had, maar meer met de leeftijd van deze meneer, tesamen met een verleden van zeer regelmatig gebruik (afgaande op zn FB pagina) waarbij hij steeds meer en meer schade aan zn lichaam opliep, misschien zonder het zelf echt te beseffen
En toen we het kampers in Brabant lieten doen ging het fout. Vreemd.
Even los van de persoon zijn meningen klopt er ergens iets niet in dit verhaal.
Wij Nederlanders hebben massaal mdma gebruikt. De gabbertijd was hier best een dingetje.
De genuttigde hoeveelheden konden op een nacht vele malen hoger zijn. 99,9% van de tijd gaf dat vooral een kauwgomverslaving..
MDMA is opzichzelf niet bepaald dodelijk. De meeste sterfgevallen kwamen door overhitting en uitdroging. Cocktails met andere drugs en/of alcohol kunnen ook heel erg verkeerd aflopen.
Maar dan verspreid(de) je de inname over een langere tijd. Hier gaat het om een te hoge dosering in 1x.
De hele nacht doorgaan en dansen was de man (54) waarschijnlijk sowieso fataal geworden.
Als je de 50 gepasseerd bent, moet je het gewoon wat rustiger aan doen.
Kleine correctie. Deze man was 54 jaar.. De gemiddelde partyganger waar ik aan denk is gerust 30 jaar jonger.
Factor gezondheid kan hier echt een ding zijn.
@Zenzeo | 19-09-21 | 15:02:
Welnee. Onze pillen waren net zo sterk, zoniet sterker.
@eigen-mening | 19-09-21 | 15:03: naast Mdma had hij nog twee verschillende desingersdrugs op zak. Al met al zal dat ook niet de beste combi zijn.
@eigen-mening | 19-09-21 | 15:28: zeker niet sterker. Deze pil was volgens mij 170mg mdma, zo vanaf 2012 gingen er pillen rond met zo’n 220mg. De oude pilletjes van vroeger kwamen nog niet eens bij de 150mg in de buurt. Deze knakker had volgens mij ook 3mmc op zak wat de laatste tijd meer slachtoffers heeft geeist, allemaal door een zoektocht naar een brievenbus-legaal alternatief voor mdma. Play stupid games, win stupid prices.
Zou het een complot zijn?
Nee, je wordt gecensureerd en gebanned omdat je kwalijke ongeinformeerde bullshit verspreidt, niet omdat je een andere 'mening' hebt.
Opgelicht!
MDMA is toch ook zo'n vechtdingetje van Spartacus?
Lol. Met ene macGregor als huisdealer of zo toch?
Tja, je weet niet wat er in zit hè…
Steekpartijen? Bomgordels?
Die kan Joris in zijn zak steken.
De wappies worden steeds gekker....
U bedoelt de mensen die graag gezond leven? Liever een salade eten dan een frikadel. Liever een wandeling in de natuur maken om te ontspannen? Ik ben nu vier keer gevaccineerd. 2x in Rusland en 2x in NL. Samen met mijn vrouw wat an sich ook weer romantiek is.
@Red shirt | 19-09-21 | 14:59:
Je hebt inmiddels waarschijnlijk een arm als een junk van al dat spuiten.
@Gulliver | 19-09-21 | 15:03: Ik heb die spuiten in mijn enkel laten zetten. Dat valt niet op wanneer ik sokken draag.
Jihad? Dan moeten die anti-vaccers misschien nog eens goed nadenken voordat ze weer met jodensterren op gaan lopen.
Vanavond in het cafe: "Hij was maar een clown, een clown met een lach"
Hij was maar een kloon. Hij heeft alles gegeven. Die kloon met zijn lach...
Voordat het virus uit een Chinees laboratorium ontsnapte werden er ook om de haverklap mensen onwel, maar dat kunnen we mijn voornaamgenoot niet meer vertellen. Wordt er op dat Feestboek ook wel eens gewaarschuwd tegen snuiven, spuiten, slikken en het roken van rare sigaretjes?
Hohoho, 1 van de knapste medische koppen van deze wereld, Marjon Koopmans, heeft bepaald dat het zeeeer onwaarschijnlijk is dat het virus uit een lab afkomstig is. Dus.
@VanBukkem | 19-09-21 | 15:00: Koopmans zou eens een volledige bekentenis moeten afleggen over wat zij weet wat er op het lab van Wuhan is ontwikkeld.
Je moest eens weten hoe vaak in niet gewoon aan een cola zerootje zit en dan komt er een roker bij me zeiken over de gevaren van aspartaam.
Cola met suiker is sowieso niet te zuipen, alsof je tanden er instant van verweken.
En je moest eens weten wat er zo gemiddeld in tanden mensen zit.... brrrr....
Ik krijg migraines van aspartaam (is ook een bekende trigger in de medische wetenschap).
Misschien moeten we nu de rokers ook maar verbieden ergens een mening over te hebben?
Sja. Dus je loopt te hoop tegen "experimentele gentherapie" maar je slobbert jezelf wel vol met chemische rotzooi. Dat noemen wij een terechte nominatie voor de Darwin award. Hoe dan ook, de toekomst van homo sapiens is er met het verscheiden van JPR weer een stukje hoopvoller op geworden.
Hoopvoller? Ik weet ik niet. Het gemiddelde IQ is in elk geval wel weer iets gestegen.
Hoe is het leven in Staphorst op deze mooie zondag? Lekker?
U doet uw naam eer aan.
Neem je wel het juiste pilletje?
"Daarbij heeft hier niemand in de omgeving coronagriep."
Dus de vaccins werken?
Laten we bij iedereen die dood gaat kijken of ze "tegen" het vaccin zijn en dan iets zoeken om ze af te branden. Goed bezig.
Meh gewoon feiten... Lees je het toch niet..
Totaal onnodig
‘Iets’ zoeken? Heb je die man zijn Facebook bekeken? Net zo’n idioot als die kindermoorden complotdenkers uit Bodegraven.
Ik doe altijd iets soortgelijks met 'slachtoffers' namelijk openlijk vragen wat ze toch gestemd zouden hebben. Of hun ouders.
Nee hoor alleen als ze fanatiek met de wappie vlag zwaaien, iedereen de maat nemen, daarna rotzooi van onbekende oorsprong achter in de keel zwiepen waaraan ze de moord steken . Je kan maar gewaarschuwd zijn , toch ?
De effectiviteit van die vaccins neemt nogal rap af in de tijd, hoor. Dus ik zou de beweringe van het RIVM ook niet zo stellig hier neerzetten als hier gebeurt. HIer maar weer een onderzoek, ditmaal uit Qatar. Het gaat er dus niet om dat vaccins niet zouden werken, maar ze verliezen hun werking na ongeveer een half jaar. Sowieso beschermen ze natuurlijk veel beter dan MDMA.
www.medrxiv.org/content/10.1101/2021....
Dat is wel een dingetje ja, de afzwakkende beschermingsgraad. Bottom line blijft dat je afweersysteem de virusdeeltjes blijft herkennen en daar dus op reageert.
Of ik me jaarlijks laat bijprikken? Nee, vermoedelijk niet. Misschien als ik de 65+ gepasseerd ben of ergens anders tegenaan loop wat de gezondheid verslechtert, of er een aggressieve zeer besmettelijke variant opduikt met wel een hoog mortaliteitscijfer. Maar ik ben geen wandelende apotheek. Initiele bescherming is aanwezig, dat is vooralsnog genoeg.
"Het gaat er dus niet om dat vaccins niet zouden werken, maar ze verliezen hun werking na ongeveer een half jaar."
Maar het beschermt nog steeds tegen ernstige gevolgen. Daarnaast, veel vaccinaties moeten periodiek herhaald worden. Hepatitis A en Tetanus, om twee bekenden te noemen.
Dat zie je verkeerd, het vaccin dat in Nederland wordt gebruikt is zo goed dat het 98% bescherming biedt. Dat datzelfde vaccin in de rest van de wereld slechts 60-85% bescherming biedt, komt omdat wij gewoon zo goed zijn.
@jemagookniksmeer | 19-09-21 | 15:28: Neen. Dat ligt mogelijk aan de genetische variatie voor ACE2 in verschillende rassen (of is populaties politiek correcter?).
www.sciencedirect.com/science/article...
Zo had de Neanderthaler weer een veel betere bescherming tegen bijvoorbeeld de ziekte van Pfeiffer.
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 15:00: Nee, na een half jaar is de koek op; alleen de bijwerkingen blijven.
@JP Balkenbrij | 19-09-21 | 15:47: "alleen de bijwerkingen blijven."
Linkje?
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 16:00: Ik adviseer je om via Duckduckgo te zoeken op 'bijwerkingen covid vaccins' o.i.d. en dan heb je voor maanden leesvoer. lk denk niet dat je daarna nog prik 3 gaat halen.
@JP Balkenbrij | 19-09-21 | 16:06: Ik lees alleen in Sciencedirect, Pubmed, en andere relevante bronnen.
Zou U ook moeten doen.
@JP Balkenbrij | 19-09-21 | 16:06: "alleen de bijwerkingen blijven."
Linkje?
Nu een stukje over een fanatiek pro-vaccin twitteraar die is gestorven aan te veel drank, vreten of hardrijderij.
Nah, dat zijn trieste saaie mensen die om hun gezondheid denken, man.
"een fanatiek pro-vaccin twitteraar"
Uw tegel zegt veel over U.
@zuurtjeregen. Er was eens een man en die heeft zich laten vaccineren tegen Covid. Toen reed hij te hard en raakte van de weg en is nu overleden.
Graag gedaan.
Of hij kreeg een hartaanval terwijl hij dronken te hard reed. Tsja, wat werd hem nu fataal?
Ik zie niet wat de twee zaken met elkaar te maken hebben.
Het zijn twee compleet verschillende producten...
gemaakt door compleet verschillende producenten...
de reden om de producten te nemen verschilt compleet van elkaar...
de groepsdruk om het te nemen verschilt bij beide producten compleet van elkaar...
Appels, peren.
Nietes.
Klopt, maar het kromme is wel dat hij aggeerde tegen een vaccin waar "je niet weet wat erin zit", maar wel medische controle op zit en ondertussen wel pillen popt waarvan je nog minder weet wat erin zit of wie hem heeft gedraaid. Beetje hypocriet dus...
@Sp1tz | 19-09-21 | 14:43: Uw reactie is correct behalve dat eerste woord. Haal dat er dan gewoon uit.
@Sp1tz | 19-09-21 | 14:43: Ja, dat begrijp ik wel, maar dat beide vruchten een steeltje met een blaadje hebben, maakt de appels en peren nog niet gelijk.
@Sp1tz | 19-09-21 | 14:43: dat je dit dan nog moet uitleggen. De tandjes.
Het feit dat er zo'n heel stuk breed uitgemeten in de krant verschijnt zegt alweer genoeg.
Dat zegt inderdaad genoeg. Ze moeten de druk erop houden en iedereen uitputten met eindeloos veel anekdotes.
Misschien zat er wel een Coronavaccin in die pillen. Of maak ik nu slapende wappies wakker?
Slapende wappies. Een pleonasme.
@meneer der meneren | 19-09-21 | 15:03: Wat een giller.
Uit den ouden doosch,
nl.m.wikipedia.org/wiki/Nederlandsche...
MDMA kan niet zoveel kwaad. Er zal vast meer in die pil gezeten hebben of hij had meerdere drugs op. Combineren van drugs is niet zo'n goed idee.
Zo heb ik het ook in het geheugen....
Waar het om gaat is dat een pret pil door iedere jandoedel in elkaar gedraaid kan zijn itt tot een vaccin. Dat je tegen vaccins ben omdat jij het niet vertrouwd maar wel pilletjes van onbekende herkomst slikt zegt wel iets over je verstandelijke vermogens.
Dat is op zich wel juist binnen de bandbreedte van "normale" doses. Wat precies zijn precieze doodsoorzaak is geweest is en of het kan geworden geweten aan MDMA gebruik i.c.m. overige niet nader gespecificeerde designer drugs (dus mogelijkerwijs NPS) die hij ook nog bij zich had, is vooralsnog niet duidelijk. Maar het overlijden aan de gevolgen van een overdosis MDMA lijkt in dit geval wel erg voor de hand te liggen.
Over doden niets als goed maar bij het nieuws over Jean-Paul moest ik even slikken.
Toch geen xtc pilletje hoop ik?
Scherp.
Lekker, Jan!
Hij was je voor.
Je hebt er maar een zware pil aan
"En nu is Jean-Paul dood. Misschien door pillen, misschien was hij stiekem tóch gevaccineerd. RIP JP."
Wie weet,kreeg de beste man toch nog gelijk....
Als ie zich had laten vaccineren, hadden die pillen misschien niet dat effect gehad... je weet het niet he?
Ja toch niet dan. Ik bedoel maar.
Over de doden niets dan goeds!
Het was een lieve jongen.
Een kennis van mij is ook zo.
Hij laat zich niet vaccineren, want je weet niet wat dat op termijn doet, hij is bang voor die spuit..
Maar gooit zich al 30 jaar vol rommel als speed, XTC, cocaïne en LSD.
Hartkloppingen, gebit naar de klote, bad trips, één keer bijna verdronken omdat hij de weg kwijt was... Maar geen vaccinatie want je je weet niet welke rommel je tot je neemt...
Soms kun je iets niet begrijpen, maar het is een kennis dus ik laat hem in zijn waarde.
Toen ik dit bericht las, dacht ik ook even... moest ik even aan hem denken
Gelukkig ken ik dat soort niet.
@Lukiluuk | 19-09-21 | 14:29: die staan bij de deur van de super met hun hand omhoog
Gelukkig heeft hij nog wel ergens een restje respect voor zijn gezondheid.
Laten we dat maar winst noemen.
@Lukiluuk | 19-09-21 | 14:29: tja Lukiluuk, soms ken je iemand al heel lang en zie je door al die ellende toch wie hij als kleine jongen was
XTC is gentherapie mensen
Had hij maar beter zelfonderzoek moeten doen via FB,
Een biologisch geteelde aardbei heeft ook een chemische samenstelling.
"You must respect the chemistry".
Leugens van Big Aardbei. Er zitten allerlei ongezonde en gevaarlijke stoffen in hun chemische aardbeien: suiker, eiwit, vet, metaal en zelfs DNA. Misschien word je daar wel onvruchtbaar van op de langere termijn. Dat zit niet in natuurlijke aardbeien.
@Mazzelstof | 19-09-21 | 14:48: Je bent ethyleen vergeten, nl.m.wikipedia.org/wiki/Etheen#:~:tex....
@steekmug | 19-09-21 | 16:26: Aarbeien zijn een niet-climacterische vrucht. Etheen heeft op aardbeien en remmende werking op de vruchtontwikkeling. Maar het verhaal gaat wel op voor chemische bananen. Daar stoppen ze ook DNA in, dus bananen eten is gentherapie.
@Mazzelstof | 19-09-21 | 16:44: In banaan zit ook zink en waarom ze fosfor erin stoppen en verbieden in wasmiddel ???
Ga ervan uit dat hij die xtc in ieder geval vrijwillig tot zich genomen heeft. Effect is dan misschien op termijn hetzelfde maar denk toch dat het dan anders voelt
Ik sprak gisteren iemand die echt niet een prik ging halen, want de gebruikelijke argumenten. Zoals hij zei: "Zelfs Thierry Baudet noemt het gif, en da's toch geen domme jongen" en toen stak ie nog maar een cigaret op.... Juist ja...
Geen onderscheid kunnen maken in fictie en werkelijkheid, helaas zijn het er (te) veel die dit vermogen niet voldoende hebben
En wat als je nog nooit hebt gerookt, niet drinkt, gezond eet en voldoende beweegt. Ben je dan ook een wappie als je geen vaccinatie neemt in verband met ernstige bedenkingen?
@ff serieus nu! | 19-09-21 | 14:32:
Je kunt ook een kansenparel zijn, we discrimineren hier niet.
Het schijnt dat roker enigzins tegen corona beschermt zijn door een cigarettenstof in hun longen. Maar als ze het dan op een andere weg toch krijgen ziet het er slecht uit.
www.bild.de/bild-plus/ratgeber/2021/r...
@ff serieus nu! | 19-09-21 | 14:32: "Ben je dan ook een wappie als je geen vaccinatie neemt in verband met ernstige bedenkingen?"
Geen wappie misschien, maar zoals Maxima al eens heeft gezegd: beetje dom.
Volgens mij is Baudet juist wel een domme jongen. Maar wie ben ik?
@jan huppeldepup | 19-09-21 | 14:37: betaalmuur...
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 14:40: Dank je,. Verhelderend. Dus ik wordt toch als een soort van wappie beschouwd.. Mijn moeder is en mei kort na haar vaccinatie overleden. Ik ken nog diverse andere vergelijkbare gevallen. Allemaal slimme mensen die nu dom zijn en een onderdeeltje van de statistieken: www.lareb.nl/news/overzicht-meldingen....
@ff serieus nu! | 19-09-21 | 14:52: Mijn condoleances.
Maar met anekdotisch bewijs kan ik helaas niets.
Het Lareb meld op uw linkje "Geen patroon van klachten die wijzen op ernstige bijwerkingen waaraan mensen overleden".
Of dat vaccin gemaakt wordt door de knapste medische koppen ter wereld waag ik te betwijfelen. Sowieso heeft het imago van ""de deskundige"" behoorlijke deuken opgelopen door dit hele coronagedoe. "De kans dat het virus naar NL komt is klein." "Nee hoor, u kunt gerust de polonaise gaan lopen met carnaval." "Mondkapjes werken wel/niet/wel/niet." "Nee hoor, dat virus komt niet uit een lab." "Dansen met Jansen." "De horeca blijft voorlopig dicht tussen 12 uur 's nachts en 6 uur 's ochtends." En meer van dat soort domme uitspraken, debiele maatregelen en verkeerde aannames van mensen die er heeel lang voor gestudeerd hebben. Nee, ik vertrouw liever op mijn boerenverstand in dezen.
"De horeca blijft voorlopig dicht tussen 12 uur 's nachts en 6 uur 's ochtends." "Nee hoor, u kunt gerust de polonaise gaan lopen met carnaval" en "Mondkapjes werken wel/niet/wel/niet." werd gezegd door "de knapste medische koppen ter wereld"?
Het festival belde, ze roepen hun MDMA terug.
Er is een verschil tussen de beleidsmakers- (kabinet) en de adviserende partij (OMT). Waar de partijen verschillende belangen hebben. Die uitspraken van de knappe koppen die hiervoor gestudeerd zouden hebben is bv. voormalig docent dhr. H. De Jonge.
@funda | 19-09-21 | 14:25:
Jaap van Dissel van het RIVM kun je toch geen domme jongen noemen, net zoals de meeste andere jongens en meisjes van het OMT.
"Of dat vaccin gemaakt wordt door de knapste medische koppen ter wereld waag ik te betwijfelen."
Waarom?
Het medicijn wordt gemaakt door de knapste commerciële koppen. Er valt veel geld mee te verdienen. Zeker nu de overheden optreden als dealers en de distributie regelen om nog maar te zwijgen over de mondkapjes van Sywert.
@VanBukkem | 19-09-21 | 14:26: Dat deed dan ook niemand, lees je tegel nog even na.
@ff serieus nu! | 19-09-21 | 14:28: Epidemie is inderdaad een serieus verdienmodel, net als oorlog. Dus dat betekent automatisch dat de kernbommen en Apaches ook niet werken.
"Of dat vaccin gemaakt wordt door de knapste medische koppen ter wereld waag ik te betwijfelen" , ja dat is wel zo. Als je dat betwijfelt zit er een steekje bij je los.
Daarom worden de boeren bij ons in de Achterhoek niet zo oud. Die vertrouwen ook op hun boerenverstand.
@Zwizalletju | 19-09-21 | 14:39: Zeker omdat het hier een productiefaciliteit betreft en geen research.
@Red shirt | 19-09-21 | 14:44:
Dan zit er misschien iets door het drinkwater waardoor die boeren bij u in de Achterhoek niet zo oud worden, want over het algemeen worden boeren een stuk ouder dan stadsmensen. En behalve door een beter leefpatroon komt dat waarschijnlijk ook deels door de iets onhygiënischere omstandigheden die daar op zo'n boerderij heersen, waardoor je een beter afweersysteem kweekt.
@Red shirt | 19-09-21 | 14:44:
Of omdat ze langere dagen maken en hun werk vaak zwaarder is dan de gemiddelde Nederlander.
Mooi dat z'n dood gewoon wordt gebruikt om schaamteloos een eigen agenda er door te drukken. Zo sterk zijn deze pillen helemaal niet: pillreports.net/index.php?page=displa...
En ik maar eerst denken dat het over die andere JP ging.
Op je 54ste pilletjes op festivals slikken…
Wat een zieligheid.
Hoezo zou je niet lekker mogen feesten na je 50ste? Ga jij komende week maar lekker weekendje weg met de zonnebloemboot. Leuk toch die vogeltjesdans? fu
Je kunt natuurlijk ook achter de geraniums gaan zitten, is ook leuk.
@Hypno2050 | 19-09-21 | 14:23: En feesten gaat niet zonder pil of poeder?
@Hypno2050 | 19-09-21 | 14:23:
Maak je maar geen zorgen over me!
@VanBukkem | 19-09-21 | 14:25:
Alsof dat het enige alternatief is…
Wat is er toch mis met gewoon bier drinken ?
@namur62 | 19-09-21 | 14:29: of gewoon een aantal klare.
@namur62 | 19-09-21 | 14:29: Een bierbuik.
Och och och, weer zo'n vrijheidsstrijdertje.
Wat een diepmenselijke en christelijke opmerking
@dathoujetoch | 19-09-21 | 14:35: ksst, vort.
Flakka swa
De pillen bevatten een 2x zo hoge dosis mdma. Volgens mij valt dat wel mee, 20 jaar geleden zat er ook 175 mg mdma in. Verder had hij nog 2 soorten designerdrugs op zak. Misschien dat een combinatie hem te veel geworden is. www.ad.nl/buitenland/belgische-politi...
Je bedoelt de combinatie met ivermectine.
@Pater.Koekkoek | 19-09-21 | 14:21: Die pillen neem je niet in een keer. Lekker twee keer een halfje. Met MDMA werkt pfizer nog beter.
@Pater.Koekkoek | 19-09-21 | 14:21: Daar versnijden ze cocaïne in Colombia mee voordat het hier naartoe komt. Nadeel is dat het je haarvaten verstopt bij langdurig gebruik waardoor witte bloedcellen zich ophopen en oren en neus langzaam afsterven, hetzelfde wat roken met je tandvlees doet zo ongeveer. In kleine dosis is het verder ongevaarlijk.
methylone , 3mmc en mdma , maar gelukkig geen bijwerkingen van het vaccin.
@Hypno2050 | 19-09-21 | 14:24: Je bedoelt mdma icm die blauwe Pfizer? Had met een ex wel eens seks op die manier, dat was echt magisch.
Ik had vernomen dat ie had gecombineerd met 3mmc ofzo, moet je niet doen.
Tegen het vaccin zijn kan idd dodelijk zijn: www.telegraaf.nl/nieuws/506308836/buu...
Ik ken iemand die na zijn weigering om te vaccineren door een tram werd overreden.
Geeft toch te denken. Ik geloof niet in toeval.
Een relatie met een wappie is vast een geestelijke marteling.
Ik zou mij nog liever dagelijks een uur laten waterboarden.
@Gulliver | 19-09-21 | 14:18:
Waterboarden zou een Olympische sport moeten worden.
@Gulliver | 19-09-21 | 14:18: Ik werk wel eens met zo iemand samen, wat Corona betreft antivaxxer, Corona is een hoax, aarde is plat, echt dood vermoeiend idd. Maar hij levert goed werk af, en daar gaat het mij om.
@Sinterbikske | 19-09-21 | 14:21: Je hebt op den duur geen diploma's meer nodig. Een vaccinatiebewijs is voldoende om aan de slag te gaan bij een bedrijf.
Als je doelgroep een zootje junks zijn moet je vooral advokatentaal gaan gebruiken. “Potentieel letaal” wtf. Zeg dan “mogelijk dodelijk”, dat snappen ze misschien nog net. Voor zover ze al op Twitter zitten.
Teveel Amerikaanse content tot je nemen leidt tot deze rare verbasteringen van de Nederlandse taal
Alles is mogelijk dodelijk. Dat gezeur om niets....
@JanFTE | 19-09-21 | 14:12: Nee. Letaal is gewoon een Nederlands woord, en geen verbastering. Content, daarentegen.....
Wat is precies de correlatie tussen MDMA en vaccins? Mis ik iets?
Het ene is bewezen veilig maar wekt veel achterdocht, het andere is bewezen onveilig maar wordt zonder morren gebruikt. Door dezelfde persoon die klaagt over het vaccin.
Wat je mist is denk ik de correlatie met grip op de realiteit bij gulzig pretpillenslikkende antivaxxers.
@nieuwe_Deen | 19-09-21 | 14:13: is dit net zo ironisch als dikkertjes die drie keer daags omgekeerd moeten worden, met een slang in hun mik, en hun ziektebeeld toewijzen aan de Chinese kuch?
@deugallergie | 19-09-21 | 14:25: Lagen die dikke mensen voordat ze Corona kregen ook al aan de zuurstof? Nee. Dus is de oorzaak dan hun gewicht, of misschien toch het virus?
@nieuwe_Deen | 19-09-21 | 19:19: dus dik zijn is zonder consequenties?
@deugallergie | 19-09-21 | 23:03: het is een factor, net als vele andere factoren. Die ik u niet hoor noemen. Maar dikke mensen mogen vrij verkettert worden, lijkt de consensus te zijn hier op GS.
Ik ben je zeer erkentelijk! Vwb Pfizer dan.
Hij moet toch zelf weten hoe die leeft? Of leefde.
Dat is toch het hele eieren eten?
Waarom dan andere mensen lastig van met zijn gestoorde fantasien over het vaccin?
@Gulliver | 19-09-21 | 14:07: Dat gebeurt hier toch ook onder reaguurders?!
@Gulliver | 19-09-21 | 14:07:
Aangezien er verschillende "vaccins" zijn kun je niet spreken over "het" vaccin.
@Gulliver | 19-09-21 | 14:07: volgens mij deelde hij dit onder zijn paar vrienden op facebook ofzo. Ik heb het niet goed nagekeken op zijn pagina. En als reisadviseur zal hij het wel moeilijk gehad hebben. Maar gelukkig is die moeilijke periode nu voorbij. Voor hem dan. Altijd sneu voor de achterblijvers als iemand jong gaat.
Ik wacht wel op het volgende GS topic over een roker die longkanker kreeg maar ook anti coronavaccin was.
Wat is een dubbele dosis? Ben maar blij dat hij niet 2x een halve heeft gepakt, dan was het hek van de dam.
Volgens drugsdata is de gemiddelde "maar 170mg" de uitschieters een paarse van bijna 400mg , de gene op de foto lijken rond de 200 te zitten dus niet zo angstaanjagend lijkt me? Misschien heeft de combinatie leefstijl en leeftijd er ook nog iets mee te maken, ik roep maar wat.
En hij had nog in de planning om een booster te nemen.
@HP68 | 19-09-21 | 14:13: ligt n beetje aan wat de FDA gaat doen en hier RIVM en wanneer risicogroepen weer moeten.
Je moet je pillen dan ook laten testen.
Inderdaad. Zonder pillen is het niet uit te houden op zo'n feestje. Dus testen is wel het minste.
Mag niet in België.
@C1O2 | 19-09-21 | 14:07:
Hij heeft ze toch uit Brabant. Kan je ze gewoon in Nederland laten testen.
@sjef-van-iekel | 19-09-21 | 14:06:
Ik ben sowieso niet van de pillen en ook niet meer van de massale festivals. Maar ieder zijn feestje.
Karma JP. Ik mag hopen dat je geen kinderen achterlaat
Xtc tast het IQ aan, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Grappig om een rij sporters met iets aan te halen als vaccineffectsuggestie. Als er een beroepsgroend bekend is om grootschalig gebruik van allerlei verboden slecht geteste nieuwe middelen voor de hoop van een amper bewezen effect dan zijn het de sporters wel. En is het geen doping dan heb je nog meer risico, zo intensief trainen trek je alles uit je lijf, krijg je een vergroot hart en verdroog je eenvoudig. Ieder potentiel gezondheidsiets in je lijf komt dan naar boven, wat een gewoon iemand niet eens metkt
Tsja, als er een bijsluiter bij de xtc zat had hij het zeker niet genomen.
Omdat er in Nederland geen festivals zijn toegestaan moest JP uitwijken naar België. Vanwege het gebrek aan feesten in Nederland kon zijn normale dealer niet leveren en dus haalde hij zijn xtc ook maar in België. Als gevolg daarvan overleed hij. Hij is dus overleden als gevolg van de coronamaatregelen.
Spreken is zilver, zwijgen is goud.
JP is overleden aan een pil, die hij zelf in zijn mond heeft gestopt.
Denk ook dat ze bij het RIVM deze tel-suggestie graag overnemen. Als hij ook nog even op een IC is geweest, dan is hij dubbelteller voor het Covid"drama".
Het is allemaal de schuld van de Rabobank. Arme JP. "De kruik gaat zo lang te water tot zij breekt".
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 14:09: Zo jammer dat je het sarcasme niet ziet in zijn plempsel. Best een beetje humorloos eigenlijk.
@GoedGaan | 19-09-21 | 14:25: Dit is geen sarcasme, dit is C102.
Vreemd artikel, ook gevaccineerde mensen gaan dood aan een overdosis drugs.
Van XTC krijg je psychoses.
Een probleem bij veel wappies die overal complotten zien.
Ach, pillenslikker of lijntjesnuivers. Ik zie ze als labiele gasten die criminelen subsidiëren en dus geld stoppen in het bevorderen van ellende. Tja, karma zullen we maar zeggen als je als slikker of snuiver iets ellendigs overkomt. Wat het uitmaakt dat hij een mening heeft over covid kan ik ook niet plaatsen. Schijnbaar heeft Mosterd daar weer een mening over. Gaap.
@Gulliver | 19-09-21 | 14:03: Het wachten is op de volgende sappige-theorie: de overheid heeft de XTC vergiftigd door stiekem het vaccin erin te verwerken.
Dat lijkt mij evident, wel dat soort troep slikken wat hij dus aan overlijdt, maar geen vaccinatie want dat zou wel eens troep kunnen zijn.
Gebruikers die zich wel laten vaccineren zijn nog consequent
@Graaier | 19-09-21 | 14:05: Cognitieve dissonantie hits in ...
Jean-Paul was kennelijk tegen van alles ......
Gespleten persoonlijkheid, Jean viel wel mee.
@Mr_Natural | 19-09-21 | 13:59:
Z’n ouders konden niet kiezen
Zolang de lange-termijn-effecten van deze XTC niet bekend zijn hou je je liever bij ontwormer en zwembadreiniger.
Ik moest lachen. Dank!
Met uw inname zorgt u voor schaarste met het gevolg dat de IC's vol komen te liggen met paarden. Denk 2x na aub!
Ik moet het doen met de nagellakremover van mijn vrouw. Ja, ik zit onder de plak. Gelukkig zijn we gevaccineerd.
Ze moeten die Philippe Plein direct in de bak flikkeren.
De langetermijn effecten van MDMA zijn niet misselijk.
Slikkers laten zich misbruiken als proefkonijnen van de chemische industrie.
Joh, dat bestaat al tientallen jaren
@LonelyWanker | 19-09-21 | 14:00:
Vaccins al honderden jaren en toch zijn de wappies er bang voor.
Wat festivals betref,
Viroloog van het Amsterdam UMC Menno de Jong vindt het persoonlijk een goed idee dat buitenfestivals vanaf 25 september weer op volle capaciteit mogen draaien, in plaats van het huidige maximumbezoekersaantal van 75 procent. Volgens hem is het lage aantal besmettingen dat plaatsvond tijdens het drukbezochte Formule 1-weekend een bewijs dat grote evenementen in de buitenlucht veilig zijn.
bron: AT5
Er zijn ook zoveel buitenfestivals in de winter...
Wat een kul
Onder het motto: Zeg nee tegen mRNA, zeg ja tegen MDMA.
Poeh poeh, 3,5 covid-19 dode per miljoen mensen, is Israël al in lockdown aan het gaan?
Mondkapjes plicht weer ingevoerd, maar zoals eigenlijk altijd haalt dat ook dit keer niks uit.
@C1O2 | 19-09-21 | 14:03: Door mondkapjes en 1.5 meter afstand hadden we de afgelopen winter geen griep. Hoezo haalt het niets uit?
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 14:11:
Not sure if stupid or sarcastic...
@Ben_Hur | 19-09-21 | 14:15: Realistisch en wetenschappelijk.
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 14:11: slim, een jaar immuniteitsopbouw gemist zodat de volgende griepgolf meteen tot volle ziekenhuizen zal leiden
@raskol | 19-09-21 | 14:17: Het QAnon-argument, waarvan je wist dat het zou gaan komen.
@FrauFerkel Op 10 september stond er een artikel op het AD met als kop: Ziekenhuizen vrezen griepgolf: we gaan een onzekere winter tegemoet
Er wordt ook in gezegd dat door het afstand houden en andere maatregelen minder immuniteit is opgebouwd dan andere jaren. Een longarts zegt dat een combinatie van veel covid en griep opnames het lastig zou kunnen maken.
Tot zover het Q-anon argument.
Werd hij nou wel onwel of niet onwel? Onwel is eigenlijk niet. Dus werd hij nou wel niet of niet niet?
[Sjef Van Oekel stem]"Ik word niet goed ![/]
@Asteroid-B612 | 19-09-21 | 14:25: reeds
Ach ja, dat zie je ook met klimaatwappies. Moord en brand roepen over het klimaat maar wel de hele wereld rondvliegen omdat ze zo graag andere culturen willen zien. Wappies moet je gewoon niet zo serieus nemen.
En dan geen problemen hebben met vaccinatie tegen gele koorts of Hepatitis A...
@JanFTE | 19-09-21 | 13:59: Sorry verkeerd gelezen. Eens met je mening wat betreft de klimaat hysterie/hypocrisie
Klopt ja. Ik denk toch dat er iets in het drinkwater zit. Waar anderen dan weer immuun voor zijn. Ik heb bv nooit last van complotgedachten.
In Tanzania drinken ze koeienbloed met pis en is de covid ook verdwenen.
Ik geloof ook alles wat er in India gebeurt.
Wetenschappelijk bewezen: Ivermectine werkt niet. Niet als profylaxe, niet voor genezing.
www.medrxiv.org/content/10.1101/2021....
Of heeft U een betrouwbaar linkje, dat het tegendeel aantoont?
Is ie aan XTC of met XTC overleden?
Hij is aan Corona overleden, maar met xtc
Dus er is iemand dood en omdat die persoon denkbeelden had waar de schrijver dezes het mee oneens was wordt er een naar stukje over geschreven? Beetje flauw.
"waar de schrijver dezes"
Niet alleen de schrijver. Eerder zo'n 85% van de Nederlandse bevolking.
Nou ja het is wel wat ironisch als je een vaccin ‘gif’ en ‘gevaarlijk’ noemt terwijl je zonder na te denken XTC slikt
@C102. Groot gelijk. Als je je verslikt in een bitterbal en als gevolg daarvan stikt dan wordt dat binnenkort ook gezien als gevolg van niet vaccineren.
Een beetje?
Dat krijg je er nou van, al dat stomme gedans. Die freaks staan 12 uur achter elkaar te springen, en van die pillies gaat dat hartje nog sneller kloppen en ze raken vaak ook nog oververhit en uitgedroogd.
Inderdaad.
@Asteroid-B612 | 19-09-21 | 14:32: Het is misschien een verkapte zelfmoordwens. Net als Russische roulette.
Mij maakt t niet uit of mensen zich laten vaccineren, maar om te stellen dat die vaccins zo goed getest zijn is grote BS. Als dat zo was dan hadden we vooraf al geweten dat de bescherming na een paar maanden nog maar 50% is. En dat heb ik vooraf nooit gehoord of gelezen.
Ik wacht nog even op een goed vaccin; dan doe ik mee
Een dubbele dosis MDMA in een pil is al dodelijk? Dus in 1 ‘normale’ pil zit minstens de helft van een dodelijke hoeveelheid?
Toen ik jong was en alle 16 jarigen in de weekenden aan de xtc waren, had je altijd jongens die een handjevol innamen. Zo erg is het vast niet.
Uitstekende deal met die "dubbele XTC pil". Hij moet er gewoon een afbreekstripje op maken zoals bij Paracetamol.
Je weet dat je eerst een halve moet nemen en als die goed “valt” kun je besluiten om de andere helft na verloop van 1 uur ook in te nemen.
Zijn er ook zetpillen met XTC? Ik vraag dit voor een vriend.
Past een chip in zo'n pil?
Ik vraag het namens Bill.
Meerdere. Inclusief eigen server.
Over de waarheid kun je maar één ding zeggen: dat niemand hem in pacht heeft, zelfs de experts niet. De tijd zal het uitwijzen. Voor nu zou het fijn zijn als iedereen probeert om andersdenkenden - aan welke kant van het spectrum dan ook - een beetje in hun waarde te laten. #jesuispoldermodel
Schei uit. De mensen die hun 'waarheid' bij allerlei idioten vandaan halen, ongezond leven, zuipen, snuiven, roken en dan een grote bek hebben over 'je weet niet wat ze in je lichaam stoppen'. Zo'n JP is daar het perfecte voorbeeld van.
@YoMoms | 19-09-21 | 13:52:
De uitschieters tellen niet mee.
@MickeyGouda | 19-09-21 | 14:01: Jawel, ze zijn exemplarisch voor de rest.
Mooie samenvatting van de gemiddelde anti vaxxer; covid is niks om je zorgen over te maken, al die doden zijn maar gelul en dat er in verhouding weinig extra doden vallen heeft natuurlijk niks te maken met de meest strenge genomen maatregelen ooit. Maar dan dat gen therapy vaccin, iedereen kent wel een zus van de schoonbroer van de buuv die er aan dood is gegaan, bovendien is het niet getest en over een paar jaar groeien er bomen uit de oren van die gevaccineerde sgaapjes, ik heb het altijd al gezegd, bovendien zegt FB, Baudet en Engel het ook en die kunnen het weten!
Die pil smaakt ons allemaal.
ipv een achterlijk kleuter bericht als dit te typen, zou je je eens serieus in de bijwerkingen kunnen verdiepen. Duizenden mensen hebben ernstige klachten of zelfs dierbaren verloren door de vaccins. Stiekem hoop ik op een hartkleponsteking of bloedprop in jouw sociale omgeving, lul.
@Ben_Hur | 19-09-21 | 14:20: er zijn 3.3 miljard vaccins toegediend.
@Ben_Hur | 19-09-21 | 14:20: Flikker toch op met je kop-in-het-zand steek verhaaltjes, misschien dat er wel eens een pechvogel sterft aan het gebruik van een vaccin, het staat iig niet in verhouding tot de niet gevaccineerde covid doden. En dan nog durven te beginnen over kleuter berichtjes, met je FB "wetenschap", paranoïde losertje.
@Ben_Hur | 19-09-21 | 14:20: 1 overleden persoon kan tientallen "dierbaren" achterlaten; familie, vrienden, kennissen, collega's. Dus "Duizenden hebben dierbaren verloren", klinkt heel lekker heftig maar zegt weinig.
Verder is die lelijke verwensing nu niet bepaald het beste argument om iemand te overtuigen.
@Dewijzekat | 19-09-21 | 14:34: Hè bah, feiten, dat moeten we niet willen met z’n allen.
Tja, wat zouden al die fanatieke antivaxers allemaal aan rommel slikken en roken? Zo'n Willem Engel lijkt me wel iemand die van een stevige joint houdt. En bij Baudet heb ik ook het gevoel dat hij meer inneemt dan alleen lavendelgeur.
Niet zelden hebben ze enorme tattoos waarbij viezige kerels in hempjes naalden honderden keren inspoten met inkt aangelengd met kankerverwekkende permanent marker inkt (geen vervaging door de natuurlijke weerstand van je huid).
Er zijn uitzonderingen onder de wappies: Ik ben fit, sport veel, eet gezond, rook niet, geen tattoos en een wetenschappelijke opleiding. Bovendien groot voorstander van vaccinaties. En toch heb ik besloten om na een doorgemaakte besmetting me niet te laten vaccineren.
@pleemobiel | 19-09-21 | 17:07: En nu wil je zeker dat iemand vraagt: Hoezo dat dan? Vertel het ons! Om dan met een hele rits linkjes van nutty professoren om de oren geslagen te worden. Daar trappen we niet in meneertje.
Darwin in actie.
Darwin is ook dood.
pff, wat dom, om op dat facehork te klikken, weet alweer waarom ik dat niet heb.
Ik maak ook deze keer geen uitzondering en verzoek iedereen om 2 van die pillen te tjappen, bedankt.
Toch maar je spul bij Eldor bestellen..
Anti-vaxxers zijn volledig irrationeel net als flat earthers. Met dit soort lieden valt niet te praten.
Antivaxxers strooien met wetenschappelijke publicaties. Bij Hugo de prikpooier blijft het op dat vlak angstig stil.
En met Jean-Paul nu definitief niet meer
@Gezonde_Roker | 19-09-21 | 14:00: Strooien met wetenschappelijke publicaties is nogal iets anders dan ze begrijpen. Daar gaat het inderdaad vaak mis met antivaxxers. Niet met dingen beweren. Wel met dingen begrijpen.
@Mazzelstof | 19-09-21 | 14:10: tja…
Iedereen die kritisch is over een experimenteel vaccin in een hoek zetten.
Dan begrijp je dingen.
Ahum.
@J-van-de-Bontekoe | 19-09-21 | 15:17: Het hangt hier ervan af wat je exact bedoelt met het adjectief "experimenteel" hoe het woord "kritisch" hier wordt ingevuld.
@Mazzelstof | 19-09-21 | 15:33: Eens. En Lol, U overvraagt hier nu iemand.
Ik zou op zo'n festival al doodgaan zonder pillen.
Welke reaguurder is sinds gisteren vermist?
Waarom dit wappie dat ook toevallig antivaxer was misbruiken om je vaccinatie te promoten snap ik niet. Was hij toevallig ook vegetariër waardoor je ook vegetariërs in de wappie hoek kan schuiven? Ik zou er optimaal gebruik van maken!
U voel zich aangesproken?
Zo toevallig is dit niet met dit soort idioten! Doe zelluf je onderzoek en je zal verbaasd zijn
Vegetariërs zijn compleet wappie.
Ik kreeg ook al het gevoel dat dit artikel door Hugo geschreven was.
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 13:47: Haha, ja een beetje :-) zowel vegetarier als anti-vax maar niet echt een wappie dacht ik.
Als een prekende vegetarier zonder nadenken zo'n megabom zou slikken zou ie hier ook prima in dit artikel kunnen.
@Soapytitrider | 19-09-21 | 13:48: Eensch. Zelf nog steeds anti-vax omdat ik een dusdanig slecht getest spul liever niet in mijn arm heb en waarschijnlijk nog genoeg natuurlijke antistoffen heb van mijn best wel zware case of covid-19. Maar niet dusdanig dat ik het indien nodig niet zou doen.
@Sessine | 19-09-21 | 13:51: "anti-vax maar niet echt een wappie dacht ik"
Contradictio in terminis?
@Sessine | 19-09-21 | 13:57: Zie hier toch een glimp gezond verstand doorschemeren. Helaas, de sporen van anti-vax hersenspinsels zijn moeilijk uit het systeem te krijgen. Sterkte ermee.
Nobody who'll be missed, dus.
En dan lees je deze trieste nieuws ook nog eens,
www.telegraaf.nl/nieuws/506308836/buu...
Deze?
Jeetje, en dan zou ik juist verwachten dat anti-vaxers juist niet zo van ontvrienden zouden zijn (Je houd dan ook weinig over). Dacht dat juist de vaxers het bange volkje waren, maar misschien is dat niet altijd zo en waarschijnlijk dat alle extremen in beide kampen dus zo angstig zijn. Maar triest inderdaad om dan elkaar naar het leven te staan.
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 13:49: tasje
Ik kan er meewarig over doen maar dit is toch wel een massale anorexia episode of zoiets, wat een debielen omringen ons (en dan kijk ik nooit tv dus die route is wel gunstig afgesneden)
De wappies worden steeds gekker.
@Gulliver | 19-09-21 | 13:53:
Je weet niet wie de Wappie was.
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 13:49: dit, hersenletsel is een bitch maar het was het waard voor een toekomstig groter gebeuren en mijn nageslacht, maar ik probeer het beste er van te maken.
@Mr_Natural | 19-09-21 | 13:55:
Wel dat je dit soort verhalen steeds vaker leest over wappies die hun (ex)partner bedreigen om vaccinatie van hun kinderen te voorkomen.
Of zoals in dit geval eisen dat het contact met gevaccineerde mensen wordt verbroken.
Het is eng sektegedrag dat van kwaad tot erger gaat.
Ehm.... Parket Limburg.. Letaal? Letterlijke vertaling van Lethal?
Ik zat me ook al af te vragen of dat nieuw Nederlandszzz is of zo?
Een gewoon Nederlands woord.
www.vandale.nl/gratis-woordenboek/ned...
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 13:51:
Nou breekt mijn klomp... Vind dodelijk toch gewoon beter.
@Louter Leuter | 19-09-21 | 14:00: Dat ligt aan het huidige niveau van het onderwijs.
Ik vind.
Parket Limburg in België/ Voldoende verklaard?
@Frau_Ferkel | 19-09-21 | 14:04: U hebt gelijk. De Belgen gebruiken het woord nog wel. Dankzij het belabberde niveau van het onderwijs in NL weet niemand meer wat het betekent. Niet voor niks dat het Groot Dictee der Nederlandse Taal vaak door Vlamingen wordt gewonnen.
@gatij | 19-09-21 | 14:11:
Maar met Vlamingen heb je altijd ruzie als je gebakken aardappels krijgt in plaats van patat.
En daarom mag hij dood, zoiets? Wat zijn jullie afgegleden zeg...
Dat zeggen ze toch nergens? Moraal is dat deze ex wappie over het Corona vaccin zat te wappieen terwijl hij er geen moeite mee had zijn mij vol pillen te gooien. Beetje tegenstrijdig.
Moeten we medelijden hebben met iemand die vrijwillig een soort Drionpil neemt?
Nee, het is de eindeloze domheid van de JP's die hier wordt aangetoond.
Huh? Waar wordt dat gezegd?
"En daarom mag hij dood, zoiets? "
Nee hoor. Het gaat om de hilarische domheid.
@Zatkniss | 19-09-21 | 13:44: Die vergelijking gaat compleet mank en dat weten jullie best.
@Nilfisk | 19-09-21 | 13:57: "Die vergelijking gaat compleet mank en dat weten jullie best."
Euh, nee. Leg eens uit?
Ik heb het artikel nog eens gelezen en ik zie nergens staan dat ze hem doodwensen zelfs niet sluikend.
Of JP een wappie was laat ik in het midden, maar de situatie in Israel is wel een anomalie in het vaccinatie-evangelie.
3 doden per miljoen inwoners per dag. Pfoe
Jean-Paul Roels tweet bevat tevens ook opvallend veel 7's en sommen daarvan.
Als je het verhaal achter de getallen niet kent, is het zinloos om over data conclusies te trekken.
Altijd maar weer naar de Israeliers wijzen....
Ja en Delano's oma rookte en werd 95.
@de visser | 19-09-21 | 13:45: Het gaat om de besmettingen, niet om de doden. Het percentage (!) sterfgevallen door Corona toont wel prima de mondiale gekte en angst-porno aan. Dat dan weer wel.
Doe nou niet! Zo gaat Diederiks ezeltje steigeren, landt Diederikje op z’n hoofd en wordt-ie nóg dommer en irritanter.
Die Huub Bellemakers leent zich voor echt elke foto….
Een vaccin poeh poeh-en maar vervolgens chemische rommel slikken. De ironie. Aan de andere kant, Darwin doet zijn werk.
Voor deze editie is Darwin dan wel te laat, Roels heeft zich al voortgeplant.
Hij heeft op z'n minst recht op de aanmoedigingsprijs!
Maar je weet niet wat er in dat vaccin zit....
Overigens, dat MDMA, reageert dat ook op 5G?
Nee MDMA werkt is een profylaxe tegen 5G beïnvloeding. Het vult het celmembraan aan met een laagje aluminiumfolie. MDMA is dan ook een afkorting van multidefensief medicinaal aluminium. Hierdoor heeft iedere cel een quantumchakra met een energetische frequentie dat constructief interfereert met extracutane liefdetrillingen.
@Mazzelstof | 19-09-21 | 14:07: Cool, waar koop je dat spul?
@Mazzelstof | 19-09-21 | 14:07:
Als je een Biostabil armband draagt, versterkt dat dan het effect, of het werkt het tegen? Ik vraag dat voor een vriend.
@TheEgg | 19-09-21 | 14:54: Dat is een uitstekende vraag, want zo'n armband stabiliseert je magnetisch veld. Maar door de resonantie met externe liefdesvelden kan daardoor je magnetisch veld gaan draaien, waardoor je een elektrische lading krijgt en je aurafotonen uitzendt waardoor je dus relativistische massa verliest. Je kunt echter gerust zo'n armband blijven dragen als je het maar af en toe compenseert met een extra gevulde koek.
@Mazzelstof | 19-09-21 | 15:26:
Fotonen hebben geen massa, dus je relativistische aura blijft dezelfde gurujurkmassa houden. Daardoor blijven je Linkse Gutstraling en je Wokeniveau dus ook gelijk. Voortaan onderzoek doen voor je onzin begint uit te kramen.
@Nivelleermarionet | 19-09-21 | 16:05: Nee, klopt dat fotonen zelf geen rustmassa hebben, omdat ze met lichtsnelheid en ook alléén met lichtsnelheid reizen. Waar E=mc^2/(1 - v^2/c^2)^(0,5) geldt voor relativistische massa's met een snelheid v dat c dicht nadert (anders nadert de term snel tot 1) is de energie van een foton gerelateerd aan de golflengte (omgekeerd evenredig met) of (evenredig met) frequentie: E = hf. De energie is gewoon energie en dus equivalent met een massa: mc^2/(1-v^2/c^2)^(0,5) = hf -> m = h * f * ((1-v^2/c^2)^(0,5)) / c^2 is bijvoorbeeld de reden hoe Hawking straling ervoor zorgt dat zwarte gaten uiteindelijk gewoon weg stralen.
Bedankt mannen. Het is maandagmorgen, het belooft weer zo'n dag te worden maar ik kan hem aan. Nu
Eerst maar eens afwachten of het wel de xtc was, daar is vooralsnog geen duidelijkheid over. Meestal blijkt het iets anders te zijn maar wordt xtc als eerst verdacht.
Zie je de ironie niet? Je kunt voor jouw laatste zin 'xtc' ook vervangen door 'het vaccin'. Dus eigenlijk past dit artikel gewoon zijn eigen methode toe.
En of de XTC de doodsoorzaak was, staat trouwens ook los van het enorme contrast tussen het wantrouwen van een vaccin en het blind vertrouwen van illegale drugs.
@fail | 19-09-21 | 13:49: Die ironieradar van jouw is een beetje verstoord door je 5G chip.
Ik hoor Bert brussen in de verte al schreeuwen en hijgen en euh euh euh zeggen in de volgende tpo podcast, die gaat hier ff flink het zijne van zeggen ! On: vroeger kon je je pillen laten testen toch wat is daarmee gebeurd
Ik geloof dat CDA ofzo dat niet meer wilde want het zou illegale hersenbeinvloedende chemicaliën waar maatschappijcorrumperende Big Maffia geld aanverdienen normaliseren.
Kan volgens mij nog steeds. Anderhalf jaar geleden nog gedaan. Tip: ze stellen het niet op prijs als je je hele verzameling uppers, downers, laughers en screamers ff op tafel legt.
REAGEER OOK