'Veel klachten straatintimidatie Utrecht hebben één ding gemeen: de daders zijn ma...'
Nou?
Knappe man wordt aangevallen door een roedel wijven
Dus De T. bij de gemeente Utrecht cijfertjes opvragen over straatintimidatie. Blijkt (goh) dat het vrij vaak gebeurt, vooral in onder meer Kanaleneiland, Zuilen, langs de Amsterdamsestraatweg, Lombok, Overvecht en de binnenstad. Nou. Dan weet u het natuurlijk wel qua daderprofiel. Gelukkig is daar de gemeente Utrecht om het probleem zonder veel omwegen te benoemen. "Veel klachten hebben één ding gemeen: de dader was een man. 'Veel meldingen komen van vrouwen die zich onveilig voelen door het intimiderende gedrag van mannen', weet Ruijgrok." MANNEN. Altijd maar weer die mannen. In Rotterdam waren het ook al mannen. Wat we misschien een keer zouden moeten doen, is bij de daders gewoon een heel klein stukje pik afsnijden. Een voorhuidje of zo. Kijken of ze daarna nog steeds zo'n grote bek hebben. Hmmm wacht...
Reaguursels
InloggenoverVecht… check!!
De olifant is Marokkaans! Dat weet iedereen. Stigmatiserend? Het kan ook algemener, de olifant is moslim.
Verder vind ik echt dat de ouders heel veel invloed hebben. Vergis je niet in de mocro opvoeding -zelf ook gehad-. We weten precies wat wel en niet mag. Je krijgt goddome de hele dag te horen wat er verkeerd is. Alleen komt dat niet helemaal overeen met wat de rechtsstaat hier onder verkeerd, fout verstaat.
Voorbeeld, je loopt als oudere vrouw in hittegolf over straat in een zomerjurkje. Niks sexy, gewoon blote armen en vanaf knie wat bloot been. Moslima met kinderen wijst je aan en vertelt de kinderen dat dit nou haram is. Uiteraard versta ik dat, en daar schrok die lappenbitch van. Dus het begint al jong hoor met vertellen wie de untermenschen zijn. Ze vertellen het hun kinderen glimlachend de hele dag. Moslim wordt pas boos op kind als het overduidelijk iets onislamitisch doet zoals vragen stellen of een leverworstje, een bitterballetje of biertje nuttigen. Straf ze zoals ze het in Marokko doen, zwaar en schandpaalnagelend en verwerk er ook in dat de hele familie rechtstreeks naar de hel gaat. Vinden ze niet leuk.
Maar ja, slappe softe roze wolk hap hier... het houdt niet op niet vanzelf.
Kop spijker
Maar was je dan geadopteerd ofzeau, of een pleegkind? Althans allemaal op wat latere leeftijd, want je schrijft werkelijk faalloos Reaguurderst! Of bent u Jesse Klavert? Vragen, vragen...
Zijn trouwens die moeders van hun eigen zo bij de tijd dat ze op straat kunnen aanwijzen wat haram is? Want Finse moeders zijn toch allemaal importbruiden? Die papegaaien toch ook alleen maar na wat ze geïndoctrineerd zijn?
Wat mij dan weer verbaast, is dat je je profileert met kijk-mij-eens ik ben ex-Fin en nu eet ik varken. Je zoekt je afkomst duidelijk nog steeds op. Je bent dus helemaal geen Ex-Fin. Mijn tip, Het is wat het is, laat ook je verzet los en maak er verder ook geen punt van. Je zal anders nooit echt vrij zijn. Als reaguurder moet je dat natuurlijk wel vasthouden, dat schoppen tegen je onderdrukkers. Want je tegels zijn daarmee onverdacht duidend en antroposofisch voor de GeenStijl uitermate relevant!
Verder wat Frank Zappa zegt...
youtu.be/75DbkiZvxX4
Sissen en spugen naar vrouwen is onderdeel van hun cultuur. Daar moet je respect voor hebben, anders ben je een racist en islamofoob.
Die sissende Finnen waren overigens in de jaren 80 al een bekend fenomeen in de grote steden. Toch raar om te zien dat men 40 jaar later nog steeds probeert te ontkennen dat dit iets is dat voornamelijk door Finnen wordt gedaan.
Dat begint wel racistisch te worden. Moeten we onderhand niet Noren zeggen?
Onderschrift bij de foto, iets vrij naar Mae West van 'is dat een kwal in jullie broekje, of zijn jullie gewoon blij me te zien?'
www.rotterdam.nl/wonen-leven/straatin...
link in oude topic werkte niet meer
Alles prima volgens stadsbestuur geleid door GroenLinks, als die mannen dan maar niet te veel CO2 uitstoten bij het aanranden.
Een vriendin van mij durft al jáááren niet meer langs genoemde locaties te fietsen. Een fatsoenlijk linkse vrouw, niet deugend en extreem, zeg maar wat vroeger “gewoon links was”. Ze is er duidelijk over van wie ze last heeft, maar die doelgroep wordt dus niet benoemd door de gemeente Utrecht.
Zegt letterlijk dat ze eigenlijk niet gespannen wil voelen als ze ergens fietst en dan moslim jongens in de buurt krijgt, maar het gebeurt wel.
Vaak vragen die vrouwen er ook zelf om. Met onbedekt haar over straat te gaan, soms kun je zelfs hun huid zien. Dan moet je achteraf niet zeuren natuurlijk. Ik ben wel blij dat de gemeente daadkrachtig wegkijkt.
Een ding moet je de deugkneuzen inderdaad nageven, ze zijn consistent.
Zeker, het is hun eigen keuze geen burka te dragen en zich niet te onderwerpen aan de Almachtige, dus eigen schuld dikke bult.
... mama's die na een avondje Stopera de daar bezoekende witte mannen van middelbare leeftijd nafluiten?
Parbleu !
The myth of male power, Warren Farrell zou verplicht leesvoer moeten zijn, net als The cynical theories, om 's avonds op Amazon The red pill te kijken.
Heb medelij met de deugkneuzen, ze weten niet wat ze doen.
Plak dat stukje er maar weer aan, misschien scheelt dat.
Ik kots van het seksisme in deze berichtgeving. Mannen worden wéér als dader neergezet?!!! Dit moet echt ophouden!!!
Zonder voorhuid ben je geen man, maar transseksueel
Eerst 30 jaar links stemmen en dan klagen over intimidatie. Eigen schuld, succes ermee.
Het zijn inderdaad vaak vrouwen die lekker links stemmen en in hun maakbare fantasiewereldje leven. Het feit dat ze nu steeds meer met die keuzes geconfronteerd worden opent hopelijk de ogen een beetje.
Die meneer op de foto is zeker een LBGTH-QWERTY-ert ofzo, dat hij al die phat asses en poontang aan zich voorbij laat gaan. "Wasting good fur" noemen wij dat.
Hardop gelachen. Wel voorzichtig. Diversiteit is nogal een dingetje op het werk
@A la snackbar | 04-08-21 | 11:34: I'm not gonna lie. Die rechter zou ik doen, die met de zonnebril die tegen de muur geleund staat zeker, en dat donkere meisje lust zo te zien ook wel een hapje white meat. Maar die opgedirkte ouwe taart throw ik back in the pool.
De foto is 100% zeker genomen bij de Stopera: het stadhuis/muziektheater van Amsterdam.
Zeer toepasselijk bij dit artikel.
Ligt het aan mij of geilen die vrouwen daar gewoon op? Anders zou je het toch aan willen pakken? Je kan het niet aanpakken als je niet de oorzaak benoemt namelijk.
Foto komt lichtelijk bekend voor:
Hells Grannies - Monty Python
https://youtu.be/1ckXn9NirHA
Vindt dit toch weer stigmatiserend. Had liever gezien dat ze de daders als non-binair hadden omschreven .
Marokkaan is toch geen geslacht?
@Rechtsdraaiend | 04-08-21 | 11:06: wel een volk
Klopt, het is tegenwoordig een ras.
www.ad.nl/binnenland/eerste-verdachte...
Zou deze ook de Marokkaan zijn?
Mooi toch! Zijn het in ieder geval geen "jongeren" dit keer.
Witte mannen met hun toxic masculinity zijn het probleem.
Vast weer mannen die vroeger menstrueerden.
Of vrouwen die zich aftrokken.
Gewoon miljoenen naar 'adviseurs' en 'straatcoaches' schuiven - dan kunnen ze in elk geval niet zeggen dat wij er niets aan doen...
-
Af en toe een flink geluid van een burgemeester voor een camera wil ook nog wel eens helpen - goed voor zeker drie weken geen negative publiciteit.
Ik sprak toevallig zo’n straatcoach. ZZP’er die een royaal inkomen haalt uit gesprekjes met tuig op de straat. Geeft zelf aan dat het niets uithaalt, maar wel fijn verdienen is.
@Rechtsdraaiend | 04-08-21 | 11:08: Dit dus, ik heb 14 dagen naast zo'n figuur op de camping gestaan. Iedere dag katjelam om de ellende van z'n werk ff te vergeten. Hij zei ook dat het geen reedt uithaalde maar het werd prima betaald.
'kwetsbaar'
Het zou toch zo kunnen zijn dat op Kanaleneiland, op Zuilen en aan de Amsterdamse Straatweg veel meer mannen wonen? Is daar al eens onderzoek naar gedaan? Of lopen daar misschien de lekkerste geile halfnaakte wijven rond? Kan de gemeente daar onderzoek naar doen? Want uit een gemeentelijk onderzoek mag natuurlijk nooit komen dat het marokkanen zijn. Daarvoor is de linkse kerk te bang. Misschien een correlatie tussen penislengte en seksuele intimidatie?
Het klopt wel dat veel vrouwen in die buurten niet eens de straat op mogen. maar dat is weer een ander cultoer dingetje.
@Druipgrot | 04-08-21 | 11:06: Dat zou dan eindelijk een realityshow worden waarnaar ik zou gaan kijken.
Suggereert Mosterd nu dat dit Joden zijn? Schande!
Binnenkort dus een avondklok voor mannen. Heel simpel.
U U U U U. Eens zo’n mooie stad helemaal verzieksstraalt door dat allochtone tuig. De goeden erbuiten gelaten hoor, maar die zijn sterk in de minderheid
Nou zijn er tegenwoordig ook vrouwen/ x,d,e,w,enz, die een vriendelijke goedemorgen bij de bushalten al ongewenst vinden. en ook vrouwen die een greep naar hun poesie geen probleem vinden. heel verwarrend allemaal.
"en ook vrouwen die een greep naar hun poesie geen probleem vinden."
Werkelijk?
Ze leven nog ?
Ze bestaan ook wel, het is alleen een grote groep die het voor een klein groepje verpest.
Ze hebben inmiddels ook hun sikkel laten restaureren?
Sikkel = snikkel
Wat een bezopen foto bij deze topic.
Nee, perfect juist...
Deze topic, u is ma?
GeenStijl mag niet discrimineren, ik wel ;) vng.nl/artikelen/kloof-tussen-wijkage...
Ik heb een tante uit Marokko en die komt
Hiep Hoi
En die komt ... Je maakt ons nieuwsgierig nu
@Nederlandop1 | 04-08-21 | 10:23: En ze schiet met 2 pistolen als ze komt
Hiep hoi.....
..... klaar?
@ches | 04-08-21 | 11:17: Nee er volgt nog gezinshereniging
"De neger omdat het moet" was geniaal. Op het Bijlmerplein een oude Surinamer een roze plopkap onder de neus duwen, niks vragen, aftellen van 20 naar 0, "Bedankt", en het inclusiviteitsquotun is gehaald. Vreemd dat de divibokaal nooit naar Rutger is gegaan.
https://www.youtube.com/watch?v=iMgD6aBUiPU
Geweldig, In een verleden had ik deze filmpje als duimpje gegeefd.
@DommeNeger | 04-08-21 | 10:13: Ja prachtig, ook zo voor de KFC....
Die blijft mooi. Alleen al om het gebruik van de term neger is het al incorrect. Internetterreur gaat nog eens heel groot worden.
Nee nee nee, niet Kanaleneiland ! Kameleneiland (Volgens de Utrechtenaren zelluf !)
Kanibaaleiland ook een optie.
Utrechter, niet Utrechtenaar
Utrechters. Utrechtenaren is een andere doelgroep, worden trouwens ook frequent lastiggevallen door dezelfde dadergroep.
Anaaleiland.
@Is dit nog nieuws? | 04-08-21 | 10:26: Sis-eiland
Als het blanke mannen zouden zijn zou dat er expliciet bij staan. nu er niet staat dat het om "witte" mannen gaat weten wij dus dat het om gekleurde mannen (M/V/X) gaat
Steeds weer die mannokkanen.
.
Elke keer weer blijkt dat deze zg 'straatintimidatie' vrijwel uitsluitend bedreven wordt door lieden met een migratieachtergrond, en dat daarin de Marokkanen oververtegenwoordigd zijn (in welk 'verkeerde lijstje' zijn ze dat niet?).
Je kon het ca twee jaar geleden al horen uit de mond van dat meisje Myrthe, die zo dapper was 'de olifant in de kamer' in praatprogramma's te benoemen, en al ca 40 jaar hoor je voortdurend vrouwen en meisjes die melden dat ze - door een 'bepaalde' bevolkingsgroep - worden uitgescholden voor 'kk-hoer' indien ze de 'avances' van die lieden op straat negeren (of om andere redenen: ze gebruiken het k-woord zo ongeveer om het andere woord; waar vroegah de grap hier in Den Haag circuleerde over hoe Haagse kinderen lezen werd bijgebracht middels het 'Haagse leesplankje' (kk-Aap, kk-Noot, kk-Mies), geldt dit in werkelijkheid voor....
Rapporten waaruit blijkt dat Marokkanen ook een hoofdrol voor zich opeisen bij geweld tegen homo's worden door Rutger Groot Wassink in de onderste la gepropt, en de totale lul Peter Breedveld zou dat rapport het liefst gewoon vernietigen:
"En in Godsnaam, Rutger Groot Wassink, dat rapport had in februari meteen door de papierversnipperaar gemoeten."
Die Breedveld heeft trouwens een heel andere verklaring voor het wangedrag van naffers:
"Nu wil ik best geloven dat als je echt serieus onderzoek doet, er veel jonge allochtonen in beeld komen. Maar dat komt niet door hun geloof of Mediterrane macho-cultuur, ze zijn nou eenmaal vaker lid van de onderklasse (oorzaak: discriminatie) en de onderklasse is altijd, overal, in alle tijden wat rauwer en directer."
Niks geen achterlijke cultuur, onaangepastheid, en middeleeuwse woestijnreligie; onderklasse, dát is de oorzaak. Als je ze maar voorziet van nog veel meer gratis geld, komt het allemaal vanzelf goed.
Maar het komt natuurlijk nooit meer goed. Het enige dat op termijn gaat helpen is een finaal einde maken aan de immigratie en asielinstroom uit islamitische landen, en bij zwaar (crimineel en/of godsdienstwaanzinnig) wangedrag als straf intrekking van het Nederlanderschap en uitzetting naar 'eige' land mogelijk maken.
Geen woord Marrokaans bij.
Het onderklasse-argument gaat ook aantoonbaar niet op. Overlastgevende jongeren bijvoorbeeld zijn voor het overgrote deel Marokkanen, terwijl er in hun "onderklasse" net zo goed Iraniërs, Koerden, Turken, Irakezen en bijvoorbeeld heel veel zwarte Afrikanen zitten. En die zijn toch echt significant minder vaak crimineel en overlastgevend. Bij Marokkanen spelen opvoedstijl en groepscultuur een grote rol, en ook de afwezigheid van vaders bij de opvoeding. Hun zusjes, uit dezelfde "onderklasse" doen het overigens uitstekend. En krijgen net zo makkelijk een stageplek als Nederlandse meiden.
@Ray Skak | 04-08-21 | 10:14: Dan weten we over het algemeen wel wie er juist bedoeld wordt.
Breedveld is idd een totale numbnut die niet schijnt te begrijpen dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen gedrag. "Lid van de onderklasse (oorzaak : discriminatie)" is een vaak herhaalde mythe maar een totale ontkenning of zelfs omkering van de realiteit. Het heeft wel degelijk met kultuur te maken. Een Amerikaanse kennis van mijn vrouw woont in Yemen, Qatar of zo'n andere zandbak, (weet niet waarom, ik geloof wegens werk van husband) en die zei "ik ga daar wel van top tot teen gesluierd over straat, want je kan niet anders, maar ik kan niet zonder mannelijke begeleiding het huis uit.. Op straat zie je alleen maar mannen, en van 8 tot 88 jaar, iedereen zit aan je. ALTIJD handen op je lijf, ze zitten allemaal aan je te voelen. Een vrouw alleen is prooi." Ik ben geneigd dat relaas uit eerste hand te geloven. Racistisch, he ?
Lafaards blijven lafaards. Het niet durven benoemen van problemen zorgt dat ze niet worden aangepakt. Het staat in dit geval vrijwel gelijk aan het geven van een vrijbrief.
Het vrije woord staat onder druk, dankzij wokinista's. 'Woke' heeft intussen een wrange bijsmaak gekregen. Intussen is het zelfs oppassen geblazen welke feiten je meldt in deze woke tijden. Het vrije woord is alleen toegestaan indien bepaalde politiek gemotiveerde facties het hiermee eens zijn, voornamelijk bestaand uit (ultra)links denkenden, wokinista's, snowflakes, etc. (Anders wordt Joris ook niet ingezet, of niet ?).
Zozeer zelfs, dat Dhr. Rutte en de VVD hiervoor lijken bezweken.
Zolang vrouwen nog massaal pikken dat het echte probleem niet benoemd wordt, denk ik dat het nog wel meevalt met die straatintimidatie. Change my mind.
@edelfigurant | 04-08-21 | 10:11: oei duimpjes...
En ook hier is weer de cruciale vraag "wat hebben ze in het verleden gestemd"? Gestemd op GL/PvdA/D66? Dan is de logische consequentie dat het de uitdrukkelijke wens van betreffende is om op straat lastig gevallen te worden door importtuig.
@VP732 | 04-08-21 | 10:14: Ik schrik er zelf ook van. Ik dacht dat het gefilterd zou worden. Morgen doe ik een poging om de dansende banaan in te voegen.
Zojuist is er op de pagina !UTRECHt op facebook dit artikel geplaatst.
Ik ben benieuwd hoe de utrechters zich zullen uitlaten. De pagina wordt geleid door een ferme linkse dame. En zit bomvol studentes die het dagelijks mee moeten maken. Verbaas mij er altijd over dat ook daar het daderknuffelen er tot de wortels inzit.
Jongeren, dan weet iedereen wat er bedoeld wordt. Dus nu ‘mannen’. Het volgende wordt ‘mensen’. Het bericht wordt dan: ‘mensen’ die geen moedermelk kunnen geven hebben ‘mensen’ die eventueel wel moedermelk zouden kunnen geven, lastig gevallen.
Ik weet het anders ook niet meer.
Mensenmelk hé, wel correct blijven!
Excuses, ik zit nu op mijn knieën vanwege mijn micro-agressie.
Laten we dan beginnen met een 1-duidige definitie van een “mens”….
Ben een man, ik heb geen tijd om op straat te hangen en geen zin om m'n energie te steken in intimideren. Ik denk dat ik hier niet alleen in sta! Vraag me dus af welke mannen hier wel tijd en zin in hebben, werkelozen, studenten, gepensioneerden?
Dus zo'n flut onderzoek met het woord "mannen" is racistisch en discriminerend, misschien beter om te kijken welke mannen met welke dagelijkse activiteit het betreft. Indien je dit weet (open deur) gewoon verplicht laten werken.
Het antwoord op straat intimidatie "werkkampen"., zo nu even vangen voor deze wijsheid!!!
Mijn blonde dochter huurde een kamer in Zuilen en moest van Utrecht CS op de fiets naar haar huis. Steevast op en rond de Amsterdamsestraatweg kwamen er vooral Polo en Golfjes naast haar rijden of ze niet mee wilde en bij weigering werden ze veelal intimiderend of zelfs agressief. De inzittenden waren altijd van dezelfde komaf en we weten allemaal wel welke. Gaat over bij de volgende generatie zeker? Dat hoor ik al 30 jaar...
Polen?
Chinezen!
@spamzuiger | 04-08-21 | 09:46: Zuid.. polen
En als je dat benoemt, en vraagt aan de mensen of ze daar meer of minder van willen..... Dan ben je kennelijk crimineel. Dus maar weer wat dingetjes in de categorie overig en mannen schuiven. Niet benoemen, weg kijken, gaat vanzelf over.
De reden waarom dit soort jongens aggressief worden wanneer hun "avances" ("hee, ppsst ! Paipen ? Noiken ?") worden afgewezen, is cultureel bepaald. Afgewezen worden is gezichtsverlies. Zoals ik elders al eens heb gemansplaind op dit blog, is gezichtsverlies lijden het ergste wat een man uit een clan kultuur kan overkomen. Die mag (en moet soms zelfs) daar met aggressie of geweld op reageren. Dan is er natuurlijk een element van "NL vrouwen zijn hoeren", maar trouwen doen de meeste heren geloof ik liever met een maagd uit eigen kring.
Tja, altijd die mannen. Jongeren. Er zit maar 1 ding op. Verbieden. Mannen mogen niet meer. En "jongeren" al helemaal niet. Want als de daders altijd man of jongere zijn en je verbied dat, dan is het probleem opgelost. Toch? Toch?....
Alle mannen opsluiten en alleen nog gebruiken voor de voortplanting. Geen slecht idee. Een heer is geen man, natuurlijk. Een heer is een heer en staat hier buiten.
Ik hou wel van die Pickwick Minty Morocco thee. Dat is een pluspunt.
Ik krijg daar diarree van, maar wel lekkere thee.
Gelukkig, er zijn nog mensen die Pickwick-punten sparen.
Men wil het niet oplossen. Anders was het wel allang aangepakt lijkt me. Meer toezicht op straat etc. Maar wanneer er nog steeds links wordt gestemd met mensen die het leuker vinden om prestigeprojecten te doen om de grootte van de plasser te compenseren, verandert er niet zoveel.
Iedereen weet dat het hier voor het overgrote deel Arabische jongens betreft, alleen doen bepaalde media liever alsof het de schuld is van Nederlandse mannen in het algemeen. Laffe hap.
Vervang Arabisch maar rustig door Berbers
@Roos | 04-08-21 | 09:37: Berbers in andere landen ook wel bekend als Barbar. Vroeger noemden ze zichzelf Barbaren. Het woord barbaars is er van afgeleid.
@Haberdoebas | 04-08-21 | 09:41: Of was het andersom?
@Haberdoebas | 04-08-21 | 09:41: Het is gewoon geschiedenis. Het staat op de oude zeekaarten als je in het Rijksmuseum gaat kijken kom je die vanzelf tegen.
@Haberdoebas | 04-08-21 | 09:41: Het woord barbaros betekende in het oude Grieks "vreemdeling". Beide vlaggen dekken ergens de lading wel. Barbaarse vreemdelingen.
Links heeft bij dit probleem de boot gemist. Voordat ze het wisten werd het door rechts gekaapt en die flank werpt zich nu op als beschermer van de wandelende dames. Nu zit links in een eindeloze en heel lastige spagaat: voor import (maar vrouwenrechten?). Ook tegen vrouwenonderdrukking (maar verplichte hoofddoeken, burka's?). Ze komen er niet meer uit.
Dat is een ding. Ik vroeg mezelf af: als er steeds meer 'vluchtelingen' komen die niks te maken willen hebben met homoseksuele mensen, maar zij (links?) willen de alfabet-mensen beschermen, hoe werkt dat dan? Vroeg of laat breekt de pleuris uit.
Het is alleen zo jammer dat het probleem zelf de boot niet heeft gemist
@VoltaireJohn | 04-08-21 | 09:35: De linksmensen hebben behalve een onverbeterlijke bedilzucht en een chronische jodenhaat niets gemeen met de muzelmannen.
Saudi Arabie betaalt jaarlijks E10 miljard voor de islamisering van Europa. Daar zal ook wel het een en ander in de binnenzak van de linksmensen terecht komen.
@Haberdoebas | 04-08-21 | 09:43: Die jodenhaat komt vooral door de wijdverbreide linkse steun aan de Palestijnen. Ook hier nemen ze de homohaat en vrouwenonderdrukking van de Pallies voor lief.
@goedverstaander | 04-08-21 | 10:02: Terwijl die linkse sukkels het kromzwaard tegen hun nek krijgen van diezelfde pallies.
Dit probleem is er en zal blijven. De laatste politicus die heeft geprobeerd dit op de agenda te plaatsen is 7 jaar lang vervolgd door D66 met uiteindelijke goedkeuring van de Hoge Raad.
Ja, dat hebben ze gierend uit de klauwen laten lopen...
Maar als je geen stageplaats krijgt om je achternaam, das pas echt erg...
Het gaat nu alleen nog maar om de statistiek en niet om een oplossing.
Man kan ook een afkorting zijn van Ma(rokkaa)n.
Een echte man intimideert geen vrouwen. Die koestert ze.
De term 'finnen' vind ik ook wat achterhaald. Ik noem ze voortaan Mama's (Marokkaanse mannen).
Nog even een bandje oprichten, de Mama's en de Tattas, en de integratie is compleet. We gaan er wat leuks van maken, met de Mama's. Heb er zin an!
Idd stukje voorhuid er af snijden en dan de rest weggooien.
Betreft dit een specifiek ras mannen? Heb begrepen dat van alles een ras gemaakt kan worden..
Pik, het meest veelzijdige stukje vlees, kaas!
Het goed beschrijven van een probleem is 90% van de oplossing. Hetzelfde zei Tjeenk Willink in een van de programma's op zondag, voordat je over oplossingen praat moet je (de politieke partijen) het eens zijn over het probleem. Kortom zolang de politiek Utrecht of een andere gemeente niet bij het begin begint komen we niet verder. Trouwens meneer I. Mam mag ook wel eens wat doen tezamen met de ouders.
Voor meneer I.Mam zijn alle NL vrouwen ook kechs, dus veel verschil gaat het niet maken.
Wat Tjeenk Willink ook vertelt, is dat zolang je zorgt dat je het niet eens bent, je nooit tot een oplossing komt. De laatste 10% is wil en als men niet wil, dan is de overige 90%, helaas, waardeloos.
Zo gauw men begint over oplossingen is de beer los. Kijk in deze discussie lijn. Zodra je benoemt wie het probleem zijn/wat t probleem is kun je effectief beleid voeren. Laten de vrouwelijke gemeente raadsleden maar 3 maanden door de wijk wandelen, alleen, met elkaar, op verschillende tijden dan praten we weer. Wel het schema afmaken ...... hè.
Al is de waarheid nog zo hard, de deuger achterhaald hem wel.
Van "jongeren" naar "mannen". Maar blijf die olifant in de kamer maar negeren. Vooral doen. Vind hij leuk. Daar groeit hij van.
Als je op grote schaal een achterlijke woestijncultuur importeert, die mensen vervolgens hun eigen parallelle samenleving laat stichten en vervolgens alle misstanden gaat bagatelliseren, dan vraag je hier om.
Dus ja, ik ben het met links eens, deze arme cultuurbarbaren zijn net zozeer slachtoffer van dit wegkijkbeleid dan die arme Nederlandse vrouwen.
En zolang "we" niet duidelijk zijn over wat "we" in Nederland wel en niet accepteren als je hier leeft, zal dit alleen maar erger worden. Met zo'n 500 nieuwe jonge cultuurdragers per week.
We zitten alweer een tijdje op 800 per week. Zomer hè.
Of je stopt de import en gaat inzetten op remigratie.
Deze mensen zijn aangekomen in een lad, waarin de regering bereid is om de oorspronkelijke burgers, te behandelen, zoals de regering die behandelt.
Als je dat op je in laat werken, dan moest de enige juiste conclusie haast zijn, dat deze mensen, die hier zijn aangekomen maar niet teveel verwachtingen van deze regering moest hebben op termijn, ook al mocht dat nu anders blijken.
De enige manier, in de ogen van de regering, is door de oorspronkelijke bevolking achter te stellen. En dan is er dus sprake van een afbraakbeleid, dat bovendien doorspekt is van racisme en discriminatie. De regering gaat er kennelijk vanuit dat mensen die niet blank zijn, dit zelfstandig niet kunnen breiken.
Snap dit nu: Die app is er alleen maar om de Linkse Slachtofferstatus van vrouwen te bevestigen, niet om het probleem aan te pakken, want het probleem heeft ook al een Links Slachtofferstatus. En die groep aanpakken kan niet. Zelfs uitlichten wie het veelal zijn kan niet.
Wel weer zo: de Utrechtse vrouwen krijgen het beleid waar ze voor stemmen.
Paar weken geleden, ik loop met m'n vriendin 's avonds op straat, aan de overkant een groepje jongeren, 'Hee, kale!' Ik doe net of ik niks hoor en loop door. 'Hee kale!' Ik draai me om, loop op het groepje af, haal m'n Magnum uit m'n binnenzak, richt hem op het groepje en vroeg of ze nog praatjes hadden. Ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen.
Nee, hoor, grapje. Ik liep natuurlijk gewoon door want ik heb helemaal geen Magnum.
Tja, in de VS zou dat anders zijn afgelopen.
Toch zijn die ijsjes nog wel te betalen. Ik zou ze alleen niet in mijn binnenzak bewaren.
Classic of Almond?
In een binnenzak smelten ze.
Ik vond het al zo gek dat je een ijsje in je binnenzak had.
Hoe lang blijft zo'n ijsje goed in uw binnenzak?
Zeg decaliter, Zalluf en Deksmaat: de inkoppers zijn voor mij hè.
Do you feel lucky punk? Wanna make my Day, hmmm?
Zo'n beetje als in Grand Torino met Clint Eastwood als oude man met dikke gun. Staat op YT: Grand Torino - Best Scene
Ik zag gisteren dit filmpje, en ik dacht wat zijn wij een pauperland geworden, we gaan niet voorruit en beschaving ontbreekt al helemaal. En het gaat nooit meer beter worden.
www.youtube.com/watch?v=5U3oiNAlD-E
Dan kan ik je de serie Our man in Japan met James May (Top Gear) aanraden. Daar gaat ie het hele land door. Mooi om te zien, wordt je echt jaloers van. Wat hebben die lui het goed voor elkaar! Prachtig land, cultuur en mensen.
@R.F.Pickering | 04-08-21 | 09:28:
Wat een prachtige cultuur inderdaad. Hartelijk dank voor de tip, ik ga het zeker kijken!
Dat filmpje had ik een paar maanden geleden ook gezien. Zaligmakend om te zien hoe het daar uit ziet, opgeruimd, kleurig en relaxte sfeer. Het ziet er wel een beetje cyberpunk uit, maar de jongeren die je ziet 'hangen' kijken tenminste niet gelijk intimiderend of agressief. De Japanse cultuur is ook niet alles, maar heb wel het idee dat als Japanners naar Nederland toe emigreren ze een positieve bijdrage zijn.
@Patje | 04-08-21 | 09:29: Je kan hem op Amazon Video vinden. Kijkt heel goed weg, ook met de bekende Top Gear humor erbij. Enjoy!
Patje, ik was in Zaandam, afgelopen week. Over paupers gesproken. Waar je ook komt in dit meest vervuilde landje van Europa, de conclusie is dat het onomkeerbaar is.
@Wybe Wabes Abbema | 04-08-21 | 09:29:
Ik zou graag in Japan willen wonen, en ja ik zou mij aanpassen aan de cultuur.
@R.F.Pickering | 04-08-21 | 09:38
Thanks man, dan ga ik hem kijken via fmovies (gratis!)
@Luchtkasteel | 04-08-21 | 09:51 |
Eeuwig zonde
En we hebben er geluid bij !! www.youtube.com/watch?v=Wgh9ZlWTCfQ
@Frank1387 | 04-08-21 | 10:18:
Nice!
Is Broekers-Knol nou al welkom om een kopje thee te drinken in Finland?
De kramp waarin we schieten als er aangifte gedaan gaat worden van intimidatie. Hoeveel kenmerken kun je benoemen? Huidskleur telt niet. Damestasjes, witte AMG op de hoek, slippers, trainingsbroek, vragen naar je problemen, willen graag weten wat deze is….
Dus op zich best meelevend, begrijp ik.
Misschien gewoon eens uitgebreid antwoord geven : "Nou kijk, het begon in mijn jeugd....". Ik kan me voorstellen dat die twee hersencellen dat niet kunnen bolwerken en ze paniek wegrennen.
Sommige dingen kun je toch gewoon benoemen? Chinezen zijn harde werkers en als buitenstaander heb je geen last van ze en ze komen altijd beleefd over. Heb ik meer mee qua cultuur.
Zo heeft elke cultuur zijn eigenaardigheden en sommige culturen zijn nog steeds onbespreekbaar en/of liggen je gewoon niet en dat heeft echt alleen maar met gedrag te maken. Gedrag is alles. Ik discrimineer graag op gedrag.
Ja, de Chinezen die zelfstandig komen. Maar de Chinese overheid die o.a. Afrika volpompt met overheidsbedrijven zetten daar duidelijk wat minder vriendelijke landgenoten neer de laatste jaren.
Dat is het probleem tegenwoordig. Mensen beoordelen op gedrag mag ook niet meer.
Eigenlijk kunnen ze er niks aan doen, door een falend beleid en gebrek aan opvoeding (normen&waarden) denken ze dat de oude gracht de Gazastrook is.
'De dader was een man'... Deed me ineens denken aan een interview met Peter van Straaten over de wijze waarop hij toenmalig premier Dries van Agt het liefst tekende. Van Straaten legde toen uit dat de kunst van het weglaten hem aansprak. Met zo min mogelijk pennestreken duidelijk maken op wie je doelt. Dat is in dit geval ('de dader is een man') dus gelukt, toch?
;-)
Ik neem aan dat Marokkanen ook vaker een klap op hun krombek krijgen door hun gedrag? Oh nee, toch niet.
Stuur ze terug naar Mannenland
Allemaal bij Scheveningen de Noordzee inlopen en na ongeveer 4 zeemijlen, rechtsaf!
Wat jammer weer dat witte gepriviliseerde mannen hier een podium krijgen om hun racisme te bevestigen. Jullie doen net alsof witte vrouwen het moeilijk hebben, maar wisten jullie niet dat dat óók gepriviliseerde voorgetrokken mensen zijn? Op het internationale toneel hebben zij het heel goed. Hun leed is relatief. En ze zijn heel erg racistisch met hun onbewuste superioriteitshouding wanneer ze op straat zijn. De emanciperende niet-witten voelt zich daardoor nog harder onderdrukt dan dat ze al zijn, en dan reageren ze. Een beetje meer begrip, jongens.
*cynisme off.
"They had us in the first half, not gonna lie"
Uit welk onderzoek blijkt wat u zegt? Zou dat onderzoek graag eens lezen.
@Proud Infidel | 04-08-21 | 09:23: Onze uni's zitten tegenwoordig vol met wokesociologen. Die hebben vast recent nieuwe waarheidsbetogen gepubliceerd.
Het is lastig uit te leggen waar het verschil precies in zit.
Vroeger floten bouwvakkers als je als (jonge) vrouw langsliep. Meestal moest ik daar wel om lachen. Wanneer ze dat niet deden, begon je je als vrouw toch wat zorgen te maken.
Bij de 'jonge mannen' uit dit artikel ligt het anders. Het is niet vrolijk, luchtig. Het is niet vrijblijvend.
Het is opdringerig, dominant. Het overheerst en drukt een vrouw figuurlijk in een ongemakkelijke positie.
Dit onderscheid móet worden gemaakt!
Het gaat echt niet om een leuke blik, een lach of een knipoog, die een vrouw een goed gevoel kunnen geven.
Het gaat om die onderliggende machtsverhouding, de onderhuidse agressie die bijna tastbaar is.
Soms voel ik me -ook zonder woorden- bekeken door oudere van dit soort mannen, wanneer ze een afkeurende blik richting mijn loshangende lange haar werpen.
Dit is bijna niet uit te leggen. In dit geval legt seksisme het af tegen racisme. Dat heb ik wel gemerkt bij de paar keer dat ik het wel heb uitgesproken.
Van "hoe heet uw hondje" naar "hoer". Trouwens vrouwen (in Rif, Anatolië of woestijndracht) ga je buiten amper tegenkomen.
PRECIES!!!
Wat zit je haar leuk!
Ik ben gestopt met vrolijk en luchtig fluiten en complimentjes maken. Vrouwen verwachten dan meer, opdringerig en dominant. Ik voel me dan ongemakkelijk.
Nee hoor.
@Nuchternederland, dank je
*in mooie ogen kijken doet*
Hier kan ik echt enorm boos om worden. Is dit waar mijn oma en moeder voor gevochten hebben, in hun strijd voor gelijke behandeling van man en vrouw...
Met deze gasten erbij, in deze aantallen, zijn we teruggeworpen naar de middeleeuwen qua beschaving.
Oud nieuws dit. Was in mijn studentijd al zo. Kan me herinneren dat ik er wel van schrok toen ik er destijds achter kwam dat zo'n beetje elke vrouwelijke leeftijdsgenoot om mij heen dit meemaakte. Maar we accepteren het blijkbaar dat vrouwen van in de 20 lastig gevallen worden op straat als ze naar de supermarkt naast de moskee (Damstraat) gaan.
Tuurlijk is het oud nieuws, maar dat maakt niet uit. Er iets aan doen is teveel gevraagd, want dan moet je het probleem benoemen, en dat moeten we niet willen met zijn allen.
Beter over 5 jaar nog een onderzoekje doen of het nog steeds zo is.
@Nuchternederland | 04-08-21 | 09:21: of het nog steeds mannen zijn.
Van alle leeftijden.
Ik zeg het nog maar een keer: vroeger werden vrouwen met een knots neergeslagen en aan de haren een hol ingesleept, er is sinds die tijd veel veranderd.
Er is in die tijd veel bereikt bedoelt u?
In Amerika krijgt een 78-jarige man levenslang door een 48-jatige vrouw omdat hij haar verwekt had bij het verkrachten van haar 13-jarige moeder die haar na haar geboorte direct afstond voor adoptie. Ze heeft nooit een normaal gezinsleven, vader of moeder gekend en die man wel.
Niet binnen bepaalde culturen. Daar is het min of meer nog steeds zo. De Finse cultuur bijvoorbeeld.
@ditotje | 04-08-21 | 09:17: Het is hard achteruitgegaan.
@goedverstaander | 04-08-21 | 09:21:
*over de muur neuriet*
Nou, nou, stukje van de voorhuid afsnijden.
Beetje flauw om goed ingeburgerde Joden, hiervan de schuld te geven. Iedereen weet dat het om mensen van buitenaf gaat. En als je, als vrouw, in Utrecht op straat ligt, terwijl Gooise kakkers je aan het kopschoppen zijn, dan mag je daar best een beetje over klagen.
Die gooise kopkakkers hebben de linkse menigte munitie voor vele jaren gegeven.
Dat gaat tot in lengte der jaren als whataboutism gebruikt worden.
@Nuchternederland | 04-08-21 | 09:12: Begrijp volkomen wat je zegt, inmiddels zit ik zelf hier: Linkse mensen kunnen niks en produceren niks. Zij verlaten zich op een pretentieuze morele verhevenheid, dat hen recht moest geven op het resultaat van de inspanningsverplichtingen van derden om die vrijelijk naar hun eigen inzicht te spenderen.
Waar jij spreekt van het verschaffen van munitie, heeft links die niet nodig. Zij excelleren in het opwerpen van imaginaire vijanden, tegenwoordig als, de boze witte man, de witte racist, om zichzelf te valideren en in het verlengde die imaginaire vijand, daadwerkelijk het leven zuur beginnen te maken. En altijd met geld van een ander.
Links beleid is altijd destructief en leidt of tot armoede of tot massamoord. En daarmee is links de k*nker aan de wortel van elke fatsoenlijke maatschappij en dienen linkse mensen en hun denkbeelden, te vuur en te zwaard betreden worden.
Ik voel al weer een preek van Kaag aankomen. Jegens mannen.
Op schoot zitten bij de premier vindt dat geval kaag al seksuele intimidatie.
Jegens rechtse witte mannen. Dat zijn tenslotte de daders van straatintimidatie. Koekoek.
@Henri | 04-08-21 | 09:20: Dat Sigrid geen natte la krijgt, van gedwongen worden, dat is wel duidelijk. Liever dwingt ze en neemt zij Mark zelf op schoot. Op haar voorbindl*l, zodat zij hem lekker kan dwingen.
En aangezien hij, haar nodig heeft om nog één keertje MP te mogen spelen, laat hij het zich allemaal welgevallen. Je ziet het doorsijpelen in de regering en dan moet de formatie nog komen.
Nou maakt u zich de borst maar nat.
Ah. Dus "ma" staat voor mannen. Wilt u meer of minder ma?
Ik voel me als man gediscrimineerd, aangezien het voornamelijk zich als vrouw identificerende personen nagefloten/gesist worden.
Het is al weer 10 jaar geleden dat ik nagefloten werd door wat dames, en dat steekt. De wereld is veranderd.
Hee psst, jongetje
*wink wink*
't Is wat hè, als je als man niks doet met de vrouw gebeurt er ook niks. Mannen hebben een saai leven en vrouwen klagen alleen maar dat ze mannen van hun lijf moeten afslaan.
@Roos | 04-08-21 | 09:14: <grijns>
En als alle 'toetsenbordridders' nou eens achter hun beeldscherm vandaan zouden komen om, in georganiseerd verband, ter plekke orde op zaken te stellen (Lees: 'in dialoog gaan', voordat ik een oproep tot geweld aan mijn broek heb)?
Ik spreek geen Arabisch.
Je weet tochhh
Is goed, ga jij maar vast... wij komen zo.
Al een aantal keren gedaan. Het enige wat ze doen is met kanker schelden en de eerste tik uitdelen durven ze niet. Als je dan doorloopt ben je weer een kankerflikker en als je dan weer omdraait lopen ze weer weg. Alleen maar intimideren dus.
@PPuk | 04-08-21 | 09:07
Ja, en dan is er een partij die dit wil aanpakken, wordt dan weggezet als extreem rechts. Een partij waar je niet bij wil horen. enz, enz.
Zo houd het nooit op, niet vanzelf.
Beter dat vrouwen worden lastiggevallen dan dat we een hele bevolkingsgroep wegzetten toch? We moeten ons gewoon inschikken, buigen en kruipen.
Maar dan wel met het besef dat je dat doet omdat er veel wit europees westers onrecht vereffend moet worden. Anders heb je er niets van willen leren en zou je in herhaling kunnen vallen. Keep teaching yourself!
De Groot Wasmijnhandeninonschulds, Jettens en Halsema’s moeten zich diep schamen.
Van de week ging het in OP1, in kader van de gay pride, over homo gerelateerd geweld in Amsterdam. Uit onderzoek bleek dat de daders vrijwel altijd Noord Afrikaanse jongens waren. De in OP1 aanwezige Elly Lust; 'ja maar dat moet je wel in perspectief zien, t' was maar een heel kleinschalig onderzoek'.
Tja en dat zal met Utrecht vanavond in de deugende kwebbel programma's ook wel weer zo afgedaan worden.
Nee daar zal de mannen draai afgemaakt worden met algemene stereotype als bouwvakkers en studenten. In hun voorbeelden allen blank.
Elly Lust is van activistische strijder door het, door haar aangevallen systeem, tot verfrommelde pot verworden. Terug in haar burgerlijke hok door gebrek aan mediacarrière mogelijkheden. Zo werkt het systeem. Ze is weer inclusief.
Gebakkenvis, dat ging vast van: Laten we een onderzoek houden onder 1000 homo's. Homo1 lastig gevallen door finnen. Homo 2, lastig gevallen door finnen. Homo 3, lastig gevallen door finnen. Eh, stoppen met dit onderzoek. Nikszeggend. Te kleinschalig.
Het wordt wel lekker overzichtelijk zo. Als het om een blanke man gaat, kun je zeggen wat je wilt. Alles wat niet voldoet aan òf de eerste òf beide bovenstaande kenmerken, mag je niet omschrijven. Over stigmatiserend gesproken. Vandaag een stukje in de T. Over de Green Knight. Wordt gesteld dat je een wappie bent als je niet vindt dat James Bond een zwarte vrouw zou kunnen zijn. Je bemt natuurlijk wel goed bezig als je vindt dat—ie in ieder geval geen blanke man moet zijn.
Ik vind dat James Bond een zwarte vrouw kan zijn. Maar wat dacht u dan van het bioscoopbezoek en de opbrengst?
James Bond kan geen zwarte vrouw zijn. Agent 007 daarentegen wel.
@VolgendjaarkrygikAOW | 04-08-21 | 09:11: Ik ga altijd naar de nieuwste James Bond. Maar James is een mannen-naam. Dus zal ik niet gaan als een zwarte vrouw deze rol speelt.
Laatst een nieuw rijbewijs opgehaald op het gemeentehuis van 030-Gaza
Bij burgerzaken waren3 balies open. Achter elk zat een dame met een hoofddoek. Dit is geen inclusiviteit maar exclusiviteit.
De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik goed werd geholpen, dat is het niet maar het voelt gewoon niet goed. Dit is Nederland niet meer met die religieuze uitingen van de religie van de vrede aan het gemeente-loket.
Aan mijn mening heeft de ongekozen PvdA baantjesjager burgemeester Sharon Dijkstra geen behoefte.
In het gemeentehuis? De rijbewijzenbalie zit tegenwoordig toch gewoon in de moskee?
Ik ken de ervaring. Ik stel mezelf gerust met het feit dat ze in ieder geval werken, maar ik weet ook dat het mijn kop in het zand steken is.
@Nuchternederland | 04-08-21 | 09:10:
Je moet er niet teveel van hebben in overheids functies. Iets met dubbele agenda die vroeg of laat naar boven komt.
Ik moet bij dit soort berichten altijd denken aan een linkse campagne van 20 jaar geleden met als titel " Hoe leuk zijn marokkanen?"
Niet zo leuk.
Uw leuke Marokkaanse vrienden zijn de grootste antivaccers die er zijn.
Ik denk ongeveer een 4.
De vrouwen zijn erg mooi. Weet ik nog van vroeger toen ze nog geen koplap droegen.
Heb vernomen dat Andrew Cuocome de dirigent is van dat fluiten korps.
Kletskoek:
Mannen drinken bier, die lurken niet aan een waterpijp.
Hoe noemen we ""jongeren"" die te oud geworden zijn om "jongeren" genoemd te worden?
@Nuchternederland | 04-08-21 | 09:09: majongeren?
@Nuchternederland | 04-08-21 | 09:09:
Puberale ouderen, speengefixeerden, verzin er zelf ook maar een.
@Nuchternederland | 04-08-21 | 09:09: Oudere jongeren. Koot en Bie kwamen hiermee lang geleden.
Heeeel veel beroving, mishandeling, drugshandel, ramkraak, en in het algemeen asociaal gedrag komt ook van deze kudde olifanten in de kamer.
Aangifteformulier van de politie kan je net zo goed voordrukken om tijd te besparen: Zwarte trainingspak, sportschoenen/badslippers, hoodie , Gucci petje en make-up tasje.
Ja, wat is het toch met die badslippers?
Dus hebben we het over mama'en?
Heel stigmatiserend. Maak daar op zijn minst van personen die niet menstrueren.
U snapt het niet. Iedereen heeft het recht om te menstrueren.
@Keutels | 04-08-21 | 09:06: Vinceremos!
Vrouwen lopen overal in achter op mannen, ook dit. Gaan ze er nou wat aan doen of blijven ze liever wachten tot het naar hen toekomt?
Mannen... Identificeert zich als man, geboren als man? Ik vind dit wel erg kort door de bocht om het mannen te noemen zonder te vragen hoe ze zich identificeren. Transfoob prutsonderzoek.
Ik identificeerde me laatst als rijbewijshouder bij een controle en de regenboogpopo was goed gedrild; ze accepteerden dat.
Een heel klein stukje pik is een relatief begrip: bij de meeste van die gasten volstaat vermoedelijk een centimeter of drie.
'Veel klachten hebben één ding gemeen: de dader was een man.' Zo ken ik er nog wel een paar: alle daders droegen schoenen en alle daders hebben een neus.
Oeps, foute plek.
Gebaseerd op de geografie zal er weinig voorhuid over zijn om af te snijden. Gebeurt daar al in groepsverband.
Bekijk onderstaande docu op YT of Vimeo en je weet genoeg. Wellicht een optie voor GS om soortgelijk over Utrecht, Amsterdam of Rotterdam te maken,
Femme de la rue (Vrouw van de straat) is een 25 minuten durende Belgische documentaire uit 2012, gemaakt door Sofie Peeters.
Tijdens het filmen is deels gebruikgemaakt van een verborgen camera. Hierdoor is te zien hoe de hoofdpersoon, een jonge vrouw, door de straten van Brussel loopt, met name langs de Maurice Lemonnierlaan en het Anneessensplein. Ze wordt hierbij voortdurend lastiggevallen door mannen die haar naroepen, beledigen en zich aan haar opdringen. Daarnaast komen een aantal vrouwen, zowel autochtone als allochtone, aan het woord die over hun ervaringen op straat spreken.
Linkje?
@Cunts-en-kitsch | 04-08-21 | 09:06: Kan als zwitsal niet linken. Google aub op Femme de la rue en plaats de link even. Bij voorbaat dank.
@Cunts-en-kitsch | 04-08-21 | 09:06:
www.dailymotion.com/video/x3fb4sp
vimeo.com/395013125
(met ondertiteling)
@Cunts-en-kitsch | 04-08-21 | 09:06:
www.youtube.com/watch?v=8kgW-MT8jWE
Hier zat ik ook al aan te denken. 10 min. erna iemand met een keppeltje erachteraan laten lopen. Ben benieuwd of de npo zoiets uit gaat zenden. Zal wel te stigmatiserend zijn of te kleinschalige.
Oud nieuws, is al jaren zo en wordt niks aan gedaan. Schaam je dat je blote huid laat zien b*tch.
Waar Bitch staat moet Kech staan, stop op de tijd.
Je halve kont staat open?
@horsteknots | 04-08-21 | 09:00: Bank!
@Nuchternederland | 04-08-21 | 09:16: Het verschil tussen een hele en een halve kont. Marokkanen weten dat.
U bedoelt ongetwijfeld een gebrek aan evolutie.
Ik las even 'staatintimidatie'.
Daar komt straks nog wel een topic over.
I told you so: 030 GAZA
Oplossing geef ze allemaal een zo goed als gartieshhhhh huis met toeslagen.
www.youtube.com/watch?v=H8-5zkX2bFY&a...
Het is goed leven met alleen maar rechten en geen plichten.
Je suggereert nu toch niet dat ze dat zien als beloning voor hun gedrag?
Ik vraag mij af hoe lang het nog gaat duren voordat "men" ook het wezenlijke verband durft te benoemen dat dit probleem ook wel erg te maken heeft met de islam.
Tja... je hoeft niet bang te zijn dat Sharon 'vetklep' Dijksma dit probleem gaat oplossen...
Zelf heeft ze er geen last van, denk ik zo.
Dijkstra en een Asha ten broeke volk
hebben niet zoveel te vrezen van mohammedaans sisvolk
daarom bestaat dat probleem volgens hun ook niet.
Kunnen natuurlijk ook blanke mannen zijn die speciaal naar Kanaleneiland of Overvecht gaan om daar de vrouwtjes even lekker na te slissen. Ik bedoel: wat kan er nou mis gaan als je als blanke man in een getinte buurt vrouwtjes lastig valt? Geen blanke man die daar 2x over nadenkt, toch? Een gezelliger dag kun je niet hebben. Waarschijnlijk gelijk ook je laatste dag, maar daar hoef je je daarna niet meer druk om te maken...
Ik heb begrepen dat je een busreis kan boeken. 24 uur kanaaleiland inclusief waterpijp roken en scooter rijden voor 75 euro pp. Vrij sissen en intimideren!
Voor €75,- doe ik dat echt niet... misschien voor €750,-. Maar als ze je al betalen om mee te gaan op een tripje, zit er vast een addertje onder het gras...
Maar het komt ook wel erg precies bij vrouwen: geef je teveel aandacht dan ervaren ze dat als opdringerig of ze vinden het zelfs intimiderend, maar schenk je ze te weinig aandacht dan voelen ze zich genegeerd of zelfs verwaarloosd. En het is al gauw te veel of te weinig.
Ja, die lijn is flinterdun tussen intimidatie verwaarlozing. Kom toch heer.
Tegenwoordig zijn het niet vrouwen die zwanger worden, maar mensen. Als er geïntimideerd wordt, is het ineens niet kwalijk om daar het gender bij te vermelden. In wat voor rare tijd leven wij?
Ik las net een kop van een artikel over mensenmelk ipv moedermelk.
Artikel zelf niet gelezen.
Ik vraag me af waarom het nog wel koeienmelk is ipv runderenmelk.
Veilig over straat willen lopen is zo passé. Dan ga je toch echt niet met je tijd mee.
Iedere nationaliteit kent zijn eigen tradities. Duitsers zijn erg nauwkeurig. Engelsen zijn beleefd. Fransen zijn romantisch. Spanjaarden zijn vurig. Italianen zijn gepassioneerd. Nederlanders zijn zuinig. En Marokkanen die maken graag een praatje met voorbijgangers op straat.
Ze komen om je heen staan en vragen wat jouw probleem is. Zo behulpzaam..
Het is ook naïef van die oude vrouwtjes die denken dat hulp bij het oversteken allemaal maar gratis is.
@VoltaireJohn | 04-08-21 | 08:50:
En ze helpen je met je pincode als 90 jarige invalide.
Mannen? Ze zijn nogal genderconfuus met hun schoudertasjes.
Weer zeer stigmatiserend van GS. Ik heb n.l. begrepen dat het jongeren zijn en dat zijn niet per definitie mannen.
Of dat die jongeren dan ooit een man zouden worden.
Nooit geen last of ergenis gehad als ik een dagje grote stad aandoe.
Nooit geen.
Dus altijd.
@remi: u bent een noord-afrikaanse man, schat ik in...
Dus altijd last of ergernis. Zeg dat dan gewoon.
Dan moet je nick niet zijn; Remi A. Maar vast Amir E.
U is Brabander....
Als je dat niet ziet, dan heb je jezelf al onderworpen. Triest.
Kunnen we in de definitie straatintimidatie ook het rijgedrag als automobilist meenemen? Minimaal net zo gevaarlijk, die 19 jarige sukkeltjes met lachgas ballonnen in veel te dure amg’tjes die met 100 door de bebouwde kom rijden. Maar Sharon zal het wel weer te druk hebben met thee drinken en taartjes eten.
Ik krijg hier als man zo 'n enorm schuldgevoel van!
Ik walg steeds meer van ons mannen. Gadver.
We moeten echt NU iets doen.
Ik stel voor excuses en herstelbetalingen. Namens alle mannen.
Utrecht, daar ga ik altijd met een grote regenboog omheen.
Poëtisch!
Willen we meer of minder Wilders?
Mannen? Ik dacht "jongeren".
Werkschuwe snotneuzen.
@Waar-is-niets | 04-08-21 | 08:49:
Werkschuw? Denk je dat die dike Audi's komen aanwaaien of zo....?
@Waar-is-niets | 04-08-21 | 08:49: Ze werken op andere tijdstippen dan wij.
@Air van Boven Dorens | 04-08-21 | 08:53:
Wel eens afgevraagd hoe al dat opgeschoren volkje aan een auto van meer dan 2 ton komen voor hun 20e?
het zou grappig zijn als het niet zo triest zou zijn..
Benoemen van problemen is het grootste probleem van alle problemen in dit land.
Het NIET benoemen van problemen is het grootste probleem van alle problemen in dit land.
En als je de problemen lang genoeg niet benoemd, heb op je op een gegeven moment ook geen land meer.
@Air van Boven Dorens | 04-08-21 | 08:45:
Zo kun je het ook zeggen
Gewoon een groot stuk (indien mogelijk) er vanaf snijden. Of de ballen, dan houd de reproductie ook op.
Dagje werkstraf in een varkensstal geven?
Werk? Haha!
Ondersteboven ophangen aan dat kleine scrotum in die varkenstal,
voor een dagje!
Straatislamidatie. Gewoon, de beesten bij hun naam noemen.
Het zijn invasieve exoten, zo wist Op1 gisteravond. En nee. Het is niet de Japanse duizendknoop. En ook niet de groene halsbandparkiet. Voor tips hoe ze uit te roeien even bellen met die ragebol.
het is discriminerend dat ze daar, zonder nader geslachtsonderzoek, stellen dat de daders man zijn. Kunnen toch ook verbouwde vrouwen zijn die een baard hebben opgezet alsmede een pruik met zwart krulhaar? Of homo's die doen alsof, of lesbiennes die er toch al vaak als man uitzien? Of een bipolaire die zowel naar vrouwen als mannen sist? Dit rapport moet onmiddellijk vernietigd worden.
Dank hiervoor. Scheelt mij wat tikwerk.
Grote mannen? Kleine mannen? Dikke mannen? Kale mannen? Dunne mannen? Jonge of oude mannen? Zijn er verder nog kenmerken die opvallen aan deze mannen? Tasjes ofzo? Dialect? Lang haar? Kort haar? Grote neuzen? Iemand? Hallo….??
Ze hebben in ieder geval geen werkkleding aan.
Is het bewust sissen of proberen ze te fluiten? Dat vraag ik me altijd af.
Schilder eens een regenboogvlag op straat, dat helpt.
Ik dacht het meer te zoeken in de overname van een betonscharenfabriek...
@bisbisbis | 04-08-21 | 08:45: Alleen al in Kanaleneiland tel je vier betonscharenwinkeltjes. Gouden handel.
Of een gaybrapad...
indebuurt.nl/utrecht/toen-in/dit-is-h...
@Air van Boven Dorens | 04-08-21 | 08:50:
En die dingen hebben geen officiële status als zebrapad, als overstekende voetganger ben je vogelvrij.
Hey Utrecht:
Marokkanen bedoelen jullie?! Met van die tasjes op de buik?
Geteisem is het.
Gay geteisem...
Gayteisem.
Als het niet zo diep triest was, dan lachte je jezelf kapot om dat vrouwen sissende en homo hatende maar wel een d&g man-sack dragende volkje wat op de scooter zowat in elkaars aarsje samen zitten geklemd!
@TijdelijkOptimist | 04-08-21 | 09:14:
Als ik in Sitges ben zijn ze in groten getale aanwezig, vooral met Bears Week
Ik las dat er ook een voorlichtingsactie in September van start gaat hierover, hoop niet alleen in het Nederands. Je wordt voorgelicht vriend. Zal ze leren.
Ze liggen nu al te bibberen in hun bedjes denk ik. Oewaaaa een voorlichtingsactie!
De reacties hier worden al steeds milder de vaccinaties beginnen hun werk te doen !!
De 2 pfizer vaccinaties hebben mij niet milder gemaakt en ik ben helaas ook niet magnetisch. Heb wel continu een stijve
'Das Große Schweigen', wordt het fenomeen bij onze Oosterburen genoemd.
ich habe es nicht gesagt
@Knufter | 04-08-21 | 08:54: und inch habe nicht gesist
Wat onbeschoft. Personen zonder baarmoeder zou ik zeggen.
Niet-menstruerende Noord-Afrikanen.
@goedverstaander | 04-08-21 | 08:38:
-
Waarbij nota genomen wordt van het gegeven dat wél-menstruerende Noord-Afrikanen in groten getale aanwezig zijn.
www.rotterdam.nl/wonen-leven/straatin...
Goh.... durven mensen al te benoemen welke groepen hoofdzakelijk ook hierbij betrokken zijn als dader.....
of word de olifant in de kamer anno 2021 nog steeds genegeerd.
De Marolifant, bedoelt u?
@bisbisbis | 04-08-21 | 08:40: Mannen en jongeren, een giftige cocktail....
"Benoemen", nou ja een beetje voorzichtig in die richting dan. Nu er nog wat aan doen (geen theevisite s.v.p.).
Goed, dan ik afgemaakt. Maar het probleem meneer, dat blijft.
REAGEER OOK