Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Alstublieft, uw nieuwe 'VN Vrouwenvertegenwoordiger 2022'

"Door haar activiteiten is Enaam een rolmodel voor diverse groepen vrouwen in de samenleving en door haar brede netwerk is Eenam Ahmed Ali een verbinder en een representant van de vrouwen in Nederland."

Nog vragen iemand?

Moslimzusterschap

Zou ze Kauthar kennen van de Moslimbroederschapjeugdclub?

Het is maar dat u het weet, 'vrouwen van Nederland'. Ga nu maar weer ko...oh, daar klink de azan alweer! Gaarne bukken nu. En knielen. Diep. Vrouwen door de aparte ingang en achterin de moskee blijven, merci. Zo. Wat liggen we mooi op schema hè?

Reaguursels

Inloggen

Nee.

Stop moslims die hun religie misbruiken als excuus voor het schenden van mensenrechten.

Stop islamo-fascisme!

Stop discriminatie van niet-moslims!


Die moslima vertegenwoordigt mij niet.

gaffelbaard | 23-05-21 | 13:58

Ik ben al zo verschrikkelijk veel linkse dames tegengekomen die dit toejuichen, dat ik alle vrouwen die ik date keurig volgens de Islam als minderwaardig ben gaan behandelen. Het is blijkbaar wat ze willen...

Saboteerik | 23-05-21 | 13:39

Arghh!
Als het niet zo treurig was, dan was het grappig.

hotmint | 23-05-21 | 12:53

En langzamerhand infiltreren ze in de "organen", maar aan donatie doen ze niet.....

J.Thee.Cohen | 23-05-21 | 11:16

Supermarkten hebben van die mini-winkelwagentjes, waar nauwelijks een pak Brinta plus een pak melk in past. Boodschap-technisch gezien volkomen waardeloos dus. De werkelijke functie is dan ook om kleine kinderen bezig te houden, en tegelijkertijd in het oog; vandaag dat nepvlaggetje.

Vanaf eind jaren '60 hebben Westerse landen talloze studies en functies gecreëerd die ongeveer dezelfde functie hebben als die mini-winkelwagentjes. We zijn verwend, dus niemand wil productiewerk doen. Mensen die niks kunnen, niks weten en niks willen leren kiezen daarom voor allerlei fopstudies waarmee ze allerlei fopfuncties in allerlei fopsectoren kunnen krijgen. Zo houden we ze bezig, en in de gaten. Dit idee ontstond namelijk in de koude oorlog, toen nietsnutten zich door de USSR lieten opstoken om onrust te zaaien.

Dus dat is waar we nu naar kijken. Een "vrouwenvertegenwoordiger" die niks gaat doen tegen echte vrouwenproblemen zoals gedwongen prostitutie, kindhuwelijken, genitale verminking of eerwraak. Maar wel aankondigt hele domme dingen te gaan roepen over "de impact van klimaat en technologie op welzijn en economische positie van vrouwen wereldwijd". Oftewel heel, héél veel blabla, maar ten hoogste 0 concrete doelstellingen. Geen enkele vrouw ter wereld zal over een jaar kunnen zeggen; "verrek, dankzij Enaam heb ik dit jaar een halve cent meer verdiend dan vorig jaar".
Over vrouwenrechten moeten we maar niet beginnen, want zoals Enaams uniform al aangeeft zal zij daar juist keihard tegen willen optreden. Sowieso strijden de VN al decennialang tegen mensenrechten en tegen democratie, maar dat terzijde. Gelukkig zijn de VN nergens toe in staat.

Enaam gaat dus net zo veel bereiken als haar voorgangers; precies niks. Ze is niet voor niets "innovatiemanager" op het gebied van "ontwikkelingseconomie". Allemaal holle kreten. Ze gaat heel veel gratis geld krijgen; in ruil daarvoor laat ze iemand anders een onleesbaar rapportje schrijven waarin staat dat er nog meer geld naar meer blablabla moet.

Het probleem is dat we tienduizenden van dit soort functies hebben. Daarom is onze overheid zo groot dat zij niks meer voor elkaar krijgt. En daarom zijn ook clubjes als EU en VN zo duur en zo groot, hoewel ze al jaren niks hebben bereikt. Wat, gezien hun doelstellingen, overigens een zegen is.

We moeten echt van die al die fopbaantjes af. Allemaal volwassen worden. Wie niks kan, niks weet en niks wil leren moet maar iets anders gaan doen; voor mijn part lege blikjes rapen. Maar deze onzin wordt onbetaalbaar.
Om over het kwalijke aspect van dat allah-uniform nog maar te zwijgen.

Dandruff | 23-05-21 | 11:16 | 2

Alla(h)aaaaaf !!!

J.Thee.Cohen | 23-05-21 | 11:18

Ik ben geenjagergeenneeger en ik steun deze tegel.

geenjagergeenneeger | 23-05-21 | 13:33

Op o.a. twitter wordt weer eens duidelijk dat moslimmannen het niet kunnen laten teksten neer te zetten waar de zinsdeel "wen er maar aan" wordt gebruikt. En de uitspraak dat protest zinloos is, want bij ieder protest 'staat er weer een nieuwe op'. Zwijgen zou dus de islamisering wat vertraagder laten gebeuren en blijkbaar is dat aan ons de keuze.
Daar herken je de islamactivist aan: je went er maar aan en zwijgen anders worden ze nóg erger.
Maar nee, we wennen er niet aan. Islam is geen kwestie van gewenning of acceptatie. Het is veelzeggend, die bewering dat bij iedere reactie van onze kant zij alleen maar sterker zullen worden. Deze uitspraak werd voor het eerst gedaan in het conflict tussen Israël en de Palestijnen! Moslimactivisten die een 'verdedigings'oorlog in hun kop hebben bij iedere stap die ze zetten zijn geen aanwinst voor de samenleving. Nogmaals, daar wen je niet aan.

zeurmachine | 23-05-21 | 10:48 | 1

Maar als ik dat soort moslimuitspraken alleen maar herhaal,

dan ben ik volgens woke-NL en de Fellow-Travellers, islamofoob.....

michelpen | 23-05-21 | 11:16

Op termijn worden alle Nederlandse vrouwen voorzien van het teken van tweederangs burgerschap. Ze mogen dan ook geslagen worden als ze ongehoorzaam zijn. Dat is om ze te beschermen. Tenminste, dit gaat gebeuren als dat halfgare verradersclubje dat zich Nederlands Vrouwenberraad noemt, hun stupide gang mag gaan.

Henk Zult | 23-05-21 | 10:30

Links staat voor pro-islam, pro-LHTQXYZ+- (ga het niet opzoeken, je weet wel). Hoe gaan die 2 oooit samen? Alles lekker inclusief, behalve alles wat volgens Islam haram is. Dat mag niet samen. Homo's smijten we van het dak en trappen we in elkaar. En links, wat vind links?

upbeat | 23-05-21 | 09:29 | 4

Beide hangen een totaal dictatuur aan, de een via het socialisme (totale controle vanuit de overheid) en de ander absolute macht uit de naam van een sprookjesfiguur.
Zal wel ook een van de redenen zijn waarom *socialisten* een band zoeken met gelovige stromingen.

boerk | 23-05-21 | 09:40

Allebei hebben ze een hekel aan het westen. Zorgt ook voor verbinding zeg maar.

RtotheB | 23-05-21 | 10:58

@RtotheB | 23-05-21 | 10:58:
Dat is inderdaad precies wat hen bindt: westenhaat

Dat is ook dé reden waarom regressief Links, de islam adoreert.
De enige reden dat een BLM de islam bewierookt:
blinde westenhaat!

Israël staat voor het westen. En doet omringende landen bovendien extra slecht uitkomen.
Oplossing: Israël haten.
(en linkse antisemieten kunnen zich daar bovendien heel goed achter verschuilen)

michelpen | 23-05-21 | 11:26
▼ 1 antwoord verborgen

Het positieve eraan is dat het de frontale tegenstellingen tussen Westerse beschaving en islamitische achterlijkheid meer naar voren worden geplaatst.
Je kunt verzamelingen terminale patiënten van het GroenLinks/ BIJ1 soort permanent bezweren met een toverspreuk als "intersectionele vrouwencollectief" en vervolgens de barricades op voor boerka's (oh sorry "modest fashion mode met net iets meer stof") en tegen islamofobie, dat ultieme kwaad dat het uitspreken van fatwas tegen Franse leraren legitimeert, of tegen het recht van bedrijven om religieus neutrale kleding op de werkvloer te eisen en dat te doen voorkomen als iets wat niet een specifieke islamitische lobby is van tamelijk eng afgebakende salafistische persuasie maar iets wat vrouwen vertegenwoordigt. Maar buiten die circlejerk van vroegseniele linkse moslimgroupies zijn er vast ook vrouwen die notie nemen van hoe ze langs deze weg worden verneukt.

Mazzelstof | 23-05-21 | 09:21

Kaag: Wat is dat toch die Islamisering?

Ride_On | 23-05-21 | 09:02

Aandacht voor gendergelijkheid door iemand die een ideologie aanhangt waarbij vrouwen minder rechten hebben dan mannen? Die haar gelijkheid toont door het dragen van een hoofddoek waar mannen van vrijgesteld zijn?

Franker | 23-05-21 | 08:46 | 2

Ik geloof niets van wat zij zegt. Immers, pas als twee vrouwen hetzelfde zeggen is dat evenveel waard als wanneer één man datzelfde zegt. Eén vrouw is geen vrouw, twee vrouwen is een halve mens en drie vrouwen is een harem.

Sans Comique | 23-05-21 | 09:34

Iemand die 2 verschillende indentiteiten heeft (Nederlandse en ander) is per definitie geen vertegenwoordiger van het Nederlandse volk, want ze weet niet wat dit is. Ze staat met twee -wijde- benen in twee totaal verschillende werelden. En in de een net een beetje meer dan in de ander, afhankelijk van het onderwerp.

boerk | 23-05-21 | 09:45

Een mens dat waarschijnlijk niet eens hier geboren is, en voor de lol het symbool der vrouwenonderdrukking op haar knol draagt. Die moet dan even alle vrouwen van Nederland komen vertegenwoordigen.. Krankzinnig.

Sokonomi | 23-05-21 | 08:44 | 1

Goedschiks of kwaadschiks, er komt een tijd dat ze alle Nederlandse vrouwen vertegenwoordigd.

Acidstain | 23-05-21 | 09:24

Ik weet niet wat ik erger vind. Dat zij is gekozen als totaal niet representatieve vrouw of dat er een club is die haar heeft gekozen ? Waarom kon heel nederland niet stemmen via het internet ? En ten slot wie waren de andere kandidaten ? Ik voorspel dat we de volgende keer een transgender of non binair iemand kiezen. Diversiteit is belangrijker dan kwaliteit.

HaaiBaai | 23-05-21 | 08:25 | 1

Is VN, een moslim bolwerk die teveel het pad richting moslim overheersing duwt.
Er is geen alternatief zolang dit blijft zitten.

Rest In Privacy | 23-05-21 | 08:34

Je zou het zo kunnen zien. Wie anders kan hen de les lezen als hun eigen soortgenoten. Maw met name in moslim is het slecht gesteld met de vrouwenrechten. Echter... ik denk niet dat dat de insteek is geweest. Ik denk meer aan een clusterfuck-up wederom.

DrachiR | 23-05-21 | 07:04

Ja fantastisch een moslim die dame heeft echt hersens, want ze geloofd in een krankzinnige ideologie van een 1600 jaar geleden gestorven pedofiel met schizofrenie. Echt iemand die anderen kan representeren, goed gedaan links. KOTS

GerMonster | 23-05-21 | 06:15

- Iran gekozen tot lid van de VN-commissie voor vrouwenrechten (2010)
- Saudi-Arabië verkozen als lid van de VN-vrouwenrechtencommissie (2017)
- U.N. Elects Iran to Commission on Women's Rights (2021)

Deze keuze sluit daar dus perfect bij aan....
Binnenkort Hamas en IS, die strijden om een vacante zetel?

michelpen | 23-05-21 | 05:03 | 2

Bij de mensenrechtenraad is vast nog wel een plekje. Hilarische voorzitters en leden van de vn-mensenrechtenraad waren onder andere Libië, Soedan en Pakistan. Maar;
- de Libische massamoordenaar en internationaal terrorist Khadaffi is dood;
- Soedan heeft momenteel een niet-genocidaal bewind;
- zelfs Pakistan lijkt geweld tegen minderheden nu wat vaker te verbieden.
Allemaal ongeschikt voor de VN dus; welkom hamas, welkom isis.

Dandruff | 23-05-21 | 11:24

Het is inderdaad bizar. Hallucinant. Misselijkmakend. In Iran worden vrouwen die hun kopvod te frivool interpreteren op straat belaagd door de zedenpolitie, in het gezicht geslagen, met stokken afgeranseld, in de boeien geslagen en afgevoerd" (misschien dat progressieve intersectionele islamknuffelaars hen nog iets hebben te zeggen over dat 'bescheiden kleding' een eigen keuze is) en onze politieke vertegenwoordigers - ja er is geen andere conclusie mogelijk - steunen dat:
unwatch.org/at-least-4-eu-western-dem...
Nederland weigert openheid van zaken over hun stem te geven op kamervragen van De Roon en Wilders maar geven aan dat ze geen protest indienen en er geen gevolgen aan geven voor wat betreft het belastinggeld dat op deze manier wordt verkwist aan VN gesanctioneerde islamofascistische misogynie.

Mazzelstof | 23-05-21 | 14:15
-weggejorist-
LionOfZion | 23-05-21 | 01:45

Tuuuuurlijk joh! En waar blijven al die roomblanke NL vrouwen dan? Achter de rokken, allen bijeen, van de mevrouw in subject? Mwah….

xyoxyox | 23-05-21 | 01:32 | 3

Blanke vrouwen zijn altijd oververtegenwoordigd geweest in Nederland. Gekleurde vrouwen zijn altijd slachtoffer geweest van racisme en discriminatie. Nu is dat omgedraaid. Nu is het dus hún beurt. Dat is toch rechtvaardig?

Sans Comique | 23-05-21 | 09:39

Blanke vrouwen zijn niet vertegenwoordigd in het midden oosten, laat staan homo’s, christenen en joden. Niet eerlijk.

ummeh | 23-05-21 | 10:24

@Sans Comique | 23-05-21 | 09:39: je vergeet de #sarcasmeoff

Zalluf | 23-05-21 | 10:37

Vrouwen kunnen prima vanuit de slaapkamer werken, zegt deze dochter van een Imam. Ze heeft alles mee.

nietonredelijkeman | 22-05-21 | 23:06

Nog best een knapperd. Jammer van de doek dan eigenlijk.

Beste_Landgenoten | 22-05-21 | 23:04 | 2
-weggejorist-
Sans Comique | 23-05-21 | 09:37

Die vrome doeken werken in islamitische landen ook al niet tegen mannenogen. Je vraagt je af welke genderfluide entiteit deze regels de Koran (Al Noer, Al Ahzaab) in heeft geschreven. Als die ogen werken is sowieso de helft van wat ze zien pure fantasie en als ze niet werken de rest ook.

Mazzelstof | 23-05-21 | 10:02

Trug naar de middeleeuwen. Helaas weinig charmant.

Klapsigaar | 22-05-21 | 23:04

Als opvolgster van deze mevrouw Geennaam draag ik alvast Fleur Agema voor. Wat denken jullie: maakt ze een kans?

MAD1950 | 22-05-21 | 22:52

Nou dames. Lever het stemrecht en rijbewijs maar in. In Arabierie kunnen vrouwen niet autorijden (zijn ze te dom voor) en ook stemmen of enig ander recht dan het aanrecht hebben ze niet. Succes ermee, ik heb hier niet zoveel mee. Vrouwen als inferieur behandelen doe jezelf en de maatschappij geen plezier mee.

EmilioEsteves | 22-05-21 | 22:42

Als ik in de voetsporen van illustere grootheden als Hanja Maij-Weggen, Margriet van der Linden of Clarice Gargard moest treden, dan zou ik mij óók verstoppen onder een hoofddoek...

bisbisbis | 22-05-21 | 22:37

Eenam Ahmed Ali.
-
Met haar enorme netwerk:
-
104 abonnees op You Tube.
-
(waarvan er 100 ook een kopvod dragen ...)

bisbisbis | 22-05-21 | 22:32

Humor, toch ?

Uw Verzekeringsadvis | 22-05-21 | 22:19 | 2

Ergens wel. Toont ook gelijk het failliet aan van progressief, inclusief en divers Nederland. Vrouwenrechten en dan of all people zo’n onderdrukt moslimaatje neerzetten, wiens rechten de helft van een man zijn... Het gezin en het huishouden zijn het domein van de vrouw, aldus de vertegenwoordiger van Nederland. De jaren 50, zijn weer helemaal terug.

ratelaar | 23-05-21 | 06:40

Omdat niet iedereen de linkjes aanklikt, toch even dit citaat:

"Sinds het ontstaan van de Verenigde Naties in 1947 heeft Nederland als enige land een speciale Vrouwenvertegenwoordiger die elk jaar de wereldleiders toespreekt en aandacht vraagt voor gendergelijkheid. Nederland heeft daarmee een unieke en leidende positie in de wereld. Enaam Ahmed Ali treedt met deze functie in de voetsporen van onder meer Marga Klompé, Hanja Maij-Weggen, Margriet van der Linden, Clarice Gargard en Angela Maas."

Zie het patroon....

michelpen | 22-05-21 | 21:42 | 1

Allemaal wereldvreemde eenden in de bijt.

Sans Comique | 23-05-21 | 09:40

Ik ben geen vrouw en ik wil het niet worden ook.
Maak me maar wakker als een of andere haatbaard namens mij bij de VN zit te kwekken.

JvanDeventer | 22-05-21 | 21:19

Eenam Ahmad Ali is een hol vat, vól van gejatte platitudes en de kretologie van Amerikaanse motivatieposters.
-
Gelukkig is er maar één land op de wereld met een speciale 'vrouwenvertegenwoordiger' bij de VN: Nederland.
-
En laten wij vooral even onderzoeken wat die ongein ons kost.

bisbisbis | 22-05-21 | 21:15

Beschermelingen van Máxima

Abu Bachouca | 22-05-21 | 21:05

Kun je nagaan hoeveel anderen die baan absoluut niet wilden (of niet mochten krijgen.

Abu Bachouca | 22-05-21 | 21:01

Wie? Ok, ik ben geen vrouw, maar kan een lijst van denk zo 1.000 vrouwen maken die ongezien beter netwerk hebben en weten wat er onder vrouwen leeft, dan onder 1 deeltje ervan.

TheseDays00 | 22-05-21 | 20:45

Die moslima's kunnen best wat hulp gebruiken van de VN inzake vrouwenrechten. Daar kan deze moslima een tussenschakel zijn.
Maar inderdaad, de vrouwenrechten zullen de komende jaren vooral in het teken staan van de vrouwenrechten van de moslima's, in plaat van alle vrouwen ter wereld. Want samenwerken met niet-moslims mag eigenlijk niet van de koran, tenzij maar heel tijdelijk en noodzakelijk.

FredMistig | 22-05-21 | 20:22 | 4

Maar dat is toch discriminatie?

Mark van Leeuwen | 22-05-21 | 22:55

De huidige voorzitter van Vrouwenrechten binnen de VN is Iran! Nog vragen over het functioneren van de VN? :-)

ml2mst | 23-05-21 | 11:42

@Mark van Leeuwen | 22-05-21 | 22:55: Dat is het natuurlijk! Hopelijk helpt het moslima's zelfstandiger te worden, maar ik betwijfel het op deze manier, door de VN gesanctioneerde uitsluiting.

FredMistig | 23-05-21 | 13:13
▼ 1 antwoord verborgen

Denk je na Broccoli alles gehad te hebben... Een hoofddoek als vrouwen vertegenwoordiger? Hét symbool bij uitstek van onderdrukking en ongelijke rechten én dat vrijwillig uitdragen! Hoeveel vrouwen vertegenwoordigd zij? Ik denk weinig want elke vrouw met een beetje zelfwaarde zou zich daar niet in herkennen. Wie kiest deze figuren? Is er een soort elite kiesraad die als missie heeft gekregen: geen witte Nederlanders kiezen ongeacht of ze beter zijn of niet.

Sliptong | 22-05-21 | 20:14 | 1

Zij is aangedragen door ongeveer vijftig -voornamelijk: gesubsidieerde (!)- vrouwenorganisaties in Nederland, variërend van het kaliber: 'prehistorisch - hebben Wilhelmina Drucker nog gekend, bijna uitgestorven' tot aan regelrecht opportunistische clubjes, vaak niet (meer) heel veel groter dan hun 'besturen en anderhalve vrouw en een paardenkop vertegenwoordigend. ( en héééél divers, ook wel)
-
Zoals onder meer het 'Womans Business International Initiative' (wie kent ze niet...) Dona Daria, hetVrouwen Platform Nederland, het VWI-netwerk, de CDA vrouwen, Vrouwen van NU, Rode Vrouwen, de VVD (jawel!), het Tahriri Vrouwen Platform, de Molukse Vrouwen Raad, POLISH(!) Professional Women in the Netherlands (érg goed in aardappels rooien...) en nog zo wat van die maatschappelijk volstrekt onontbeerlijke handophoudertjes. Deze ultra-relevante clubjes weten aan welke kant hun boterham gesmeerd is: de volgende keer sturen wij er gewoon weer één zonder hoofddoek - gewoon in het volgend jaarverslag even aangeven hoeveel 'vrouwen van kleur' er in het bestuur zitten en de geldstroom is weer veilig gesteld.

bisbisbis | 22-05-21 | 22:57

Valt me nog mee dat Nederland geen man met pruik afvaardigt. Binnen 3 jaar wel het geval lijkt me. En we houden elkaar allemaal voor de gek, maar niemand durft meer wat te zeggen...

feiten_en _cijfers | 22-05-21 | 20:13 | 1

wat moet je met een man met een pruik als je Martine Meiland kunt sturen?

DeviousDick³ | 23-05-21 | 01:37

Ja, als die mannen dan een scheet laten in de moskee hebbend de vrouwen er last van. IS niet eerlijk

FredMistig | 22-05-21 | 20:08

Why the f*ck is er een vrouwenvertegenwoordiger in die VN? Dan óók een mannenvertegenwoordiger. En hell yeah, waarom dan niet gewoon Thierry Baudet. Maar nee he...

entwederoder | 22-05-21 | 20:04

Automatisch 12 punten voor moslimbroederzusters die het klimaat gaan redden.

dihydrogenmonoxide | 22-05-21 | 20:00 | 1

Kalifaat bedoel je

Mark van Leeuwen | 22-05-21 | 22:54

Links is afgestapt van emancipatie en heeft nu bedacht dat (zelf-)segregatie wel een puik plan is. Maar waarom?

een maffiabaas | 22-05-21 | 19:51 | 2

Zelfsegegratie.. mooi woord. Die ga ik onthouden!

JB86 | 22-05-21 | 20:18

Links denkt nog steeds helemaal te gaan voor emancipatie. Maar links begrijpt niet meer wat emancipatie inhoudt. De verheffing van het volk, dat was nog te begrijpen, dat was een kwestie van upstairs downstairs, bovenbouw en onderbouw, rijk en arm, opgeleid en onopgeleid, elite en volk, maar met de opkomst van het multiculturele denken werd ineens alles heel ingewikkeld, werd het verticale denken doorkruisd door horizontaal denken. Het één, het denken in méér en minder macht, moest gecombineerd worden met het ander, het denken in gelijkwaardigheid van culturen. Uiteindelijk kwam daar een uiterst gesimplificeerd en in wezen incorrect wereld- en mensbeeld uit, dat voorschreef dat als we het over machtsverhoudingen hebben enkel de eigen, autochtone, ontvangende cultuur bekritiseerd mag worden. De strijd tegen de zogenaamde patriarchale onderdrukking is verengd tot een strijd tegen een als gemeenschappelijke vijand gedefinieerde groep, door de Woke omschreven als de boze witte cisgender man met zijn ultrarechtse denkbeelden. Ook de hoofddoek, io ironie, wordt gezien als een wapen tegen die vijand. De machtsverhoudingen binnen de Islamitische cultuur zijn daarmee onbespreekbaar, worden vergoelijkt en bewust onzichtbaar gemaakt.

Schoorsteenveger | 22-05-21 | 21:10

Als dit niet lukt kan ze ook altijd nog voor groenlinksch de tweede kamer in.

HoniSoit | 22-05-21 | 19:44

De VN.... Dat is net als het songfestival. Meestal hele matige inzendingen.

ratelaar | 22-05-21 | 19:42

WAlexander heeft ook een Adviseur van Marokkaanse afkomst , met dubbel paspoort.

Torquemada | 22-05-21 | 19:36 | 3

Ze is Argentijnse, dacht ik, oh nee, WA is de adviseur van de Argentijnse, sorry.

dathoujetoch | 22-05-21 | 20:45

@dathoujetoch | 22-05-21 | 20:45:
-
Hij is niet eens 'adviseur' - hij is 'anker'.
-
U weet wel: een hoop dood gewicht om een schip op z'n plek te houden.

bisbisbis | 22-05-21 | 21:20

Wie betaalt dit soort lui en de mensen die ze op zulke posities zetten?

Stijl_Loos | 22-05-21 | 19:24 | 2

Jij en ik. Dit zal wel weer van de subsidies aan elkaar hangen. Weg ermee!

5611 | 22-05-21 | 21:03

De Nederlandse belastingbetaler betaalt deze mafklapperij. Nederland heeft als enige land ter wereld een 'vrouwenvertegenwoordiger' (niet: '-ster') bij de VN. En baantjes en posities bij de VN kosten nu eenmaal geld.
-
Dat weten wij als belastingbetalers maar al te goed van Máxima, wiens uiterst nuttige en zinvolle baantje bij de VN u en mij een half miljoen per jaar kost (EX beveiligingskosten, dat dan weer wel, maar u mag lekker niet weten hoe hoog die zijn...)

bisbisbis | 22-05-21 | 21:25

Is ze wel besneden?
Heel belangrijk als je zo je achterlijke geloof wil uitdragen.
Als visitekaartje van de islam moet het wel helemaal halal zijn.

De Profundus | 22-05-21 | 19:22 | 1

nee deze niet. kauthar bouchallklit wel.
Dat zie je aan haar mooie neus

Boutjes | 22-05-21 | 19:31

Hoho niet zo snel oordelen ze gaat eindelijk: "aandacht vragen voor de impact die het klimaat en technologie hebben op het welzijn en de sociaaleconomische positie van vrouwen wereldwijd". Nou en dat werd tijd ook, ik vroeg me dat al heel lang af hoe het daar mee staat.
Enuh ze is bij de Rabobank aangetrokken om die te laten deugen dat Freek Vonk erbij verbleekt.
-
Zou ze ook de koppeling maken tussen het klimaat en de overbevolking door het zoveel mogelijk kinderen krijgen voor het leger van Mohammed?
-
Zucht, de VN is ook helemaal 1984

bananabanana | 22-05-21 | 19:19 | 1

De impact van technologie heeft vrouwen alleen maar voordeel opgeleverd. Waar het huishouden vroeger een full time job plus een hobby in de vrije tijd was met veel vies zwaar handwerk, bestaat huishouden nu slechts nog uit het omdraaien van de hoofdschakelaar. Wasmachines, drogers, centrifuges, ovens, magnetrons, stofzuigers, chemische reingingsmiddelen waarmee je met een doekje viezigheid wegveegt waar men vroeger een half uur moest boenen, (okee, vaatwasmachines zijn dan wel een vrouwenuitvinding, vooruit).En dan nog werken vrouwen part-time. De rest van hun tijd gaat op aan het betrokken zijn met allerhande sociaal onrecht waar men op de social media's kennis van neemt. Veel vrouwen zijn dan ook heel erg ongelukkig nu met veel vrije tijd maar geen richting. Graag gedaan dames.

Sans Comique | 23-05-21 | 09:49


WTF !! @#$%^&*( .................... wat armoedig zeg.

Ervaringsdeskundige | 22-05-21 | 19:05

Zij gaat natuurlijk het racisme en de islamofobie in Nederland aanklagen. Heel verbindend.

thanseeuwen | 22-05-21 | 18:53

Islam is right about women.

JackStick | 22-05-21 | 18:47 | 4

@JackStick | 22-05-21 | 19:24: Ik smul van de ideologische spagaat waarin die vrouwen nu verkeren.

"I don't know who they are targetting, women or Islam, I don't know what the meaning is of this statement, it think is just disgusting."

Zeggen dat de Islam ergens gelijk over heeft is dus disgusting.

Sans Comique | 23-05-21 | 10:00
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vertrouw die blik niet, vooral met die zalvende glimlach erbij. Brrrr!

Edelschweiss | 22-05-21 | 18:47

Een goede stap. Ik vond de emancipatie van vrouwen toch al veel te ver gaan.

thanseeuwen | 22-05-21 | 18:47

Nou geloof maar niet dat deze dame mij vertegenwoordigd... Ik denk dat ik iets te vrij levenspad bewandel voor deze dame. Dus nee praat maar niet namens mij meid.

deHomofobeLesbo | 22-05-21 | 18:44 | 5

@bisbisbis G*dverd*mme je hebt gelijk ook. Ben ik daar effe in de aap gelogeerd...
Wel een goed excuus bij mn baas om geen overuren meer te draaien. Betaal ik helemaal extra aan deze linkse drek.

deHomofobeLesbo | 22-05-21 | 22:22

Als je iets anders dan BBB, PVV, FvD, JA21 of een zoveelste splinter van FvD hebt gestemd heb ook jij hier hand in gehad.

Sans Comique | 23-05-21 | 10:03

Nee Sans C ben geen links stemmer. Hoewel ik wel eens lokaal op de sgp gestemd heb. Tactische zet was dat.

deHomofobeLesbo | 23-05-21 | 10:56
▼ 2 antwoorden verborgen

Wordt ze nu gekort op haar uitkering?

intrigant | 22-05-21 | 18:42

Nederlandse vrouwen gecondoleerd met deze reuzenstappen terug op de emancipatieladder.

Ookalweer | 22-05-21 | 18:32 | 1

In haar vrije tijd zont ze gewoon topless hoor.

bitterpete | 22-05-21 | 22:15
-weggejorist-
BobDobalina | 22-05-21 | 18:26

Tja... Indirect zorgen we zelf dat zulk tuig een podium danwel functie krijgt. Niemand komt van de bank af om de "Farizeeërs" uit Den Haag te flikkeren..

Tater salad | 22-05-21 | 18:23

Ah, ik zie het al: een keukenrolmodel.

Nonkel Frituur | 22-05-21 | 18:16

Wie bedenkt dit en waarom zouden we dit belangrijk vinden???!

Leduc | 22-05-21 | 18:15

HOOFDDOEK: bedacht door mannen.

Verderkijkert | 22-05-21 | 18:14 | 2

Neeeheee… ze WILLEN graag onderdanig zijn volgens allerlei geïndoctrineerde vrouwen. Tenminste dat moesten ze van hun eigenaar zeggen. Dit is gewoon Nederland 200 jaar geleden, ze lopen een beetje achter in deiencultuur

Rechtsdraaiend | 22-05-21 | 18:19

Nee, het is uit liefde voor Allah, wordt wel gezegd, kutsmoes 1233456.. Alsof Allah een soort Jezus is. Het geeft gewoon aan dat ze een moslima heeft, valt onder het gezag van een moslim en dat je haar dus niet zomaar naar je grot mag sleuren.

Otto Normal | 22-05-21 | 19:16

Gaat ze ervoor pleiten dat ook mannen een hoofddoek moeten dragen of is een jurk al voldoende?

Toverkol | 22-05-21 | 18:11

Hadden ze niet beter Nikkie Tutorials voor deze job kunnen nemen? Met haar 2 meter is zij toch echt een stuk imposanter.

Sinterbikske | 22-05-21 | 18:11

Oh nee. Een moslima. Erg man.

beldewouten | 22-05-21 | 18:07 | 3

@Dandruff | 22-05-21 | 18:12: Vraag eens aan haar of zij ook zo tegen haar hoofddoek aankijkt. Denk het niet.

beldewouten | 22-05-21 | 20:27

@beldewouten | 22-05-21 | 20:27:

Eens. Misschien gaat het haar er niet om dat ongelovige vrouwen verkracht mogen worden; maar doet ze dit om haar solidariteit met isis, taliban, Saoedi Arabië of Iran te tonen. Allemaal mogelijk. Maar allemaal een tikkeltje immoreel.
Tenzij ze hiertoe gedwongen wordt natuurlijk; ik kan niks uitsluiten.
Uiteindelijk draait dit echter niet om Enaam Ahmed Ali, maar om de bedoeling achter kopvodden. Namelijk onderdrukking van moslimvrouwen èn exploitatie van niet-islamitische vrouwen als neukvee.

En een nog veel groter probleem is de totale achterlijkheid van organisaties die dat kopvod promoten om islamitisch geweld te legitimeren. Dit is alsof je Iran of Saoedi Arabië tot voorzitters van een VN-vrouwenrechtencommissie maakt. Of Pakistan en Soedan tot voorzitters van een VN-mensenrechtencommissie, zó achterlijk. En dus, helaas, ook makkelijk voorspelbaar. Maar nog steeds volstrekt immoreel.

Dandruff | 22-05-21 | 22:00

Ik had eerder een transgender verwacht , dat is zo een beetje alles in een denk ik dan .

likmegaties | 22-05-21 | 18:07 | 1

Moslima transgender

Flapuitx2 | 22-05-21 | 18:46

Lappie.

Mr_Natural | 22-05-21 | 18:05

De GeurVlag
De HoofdDoek, in de openbare ruimte, is óók een Islamitische grenspaal, een 'GeurVlag' die aangeeft: dít gebied is van óns, van de Moslim!
Zoals een reu tegen elke boom zijn poot licht, zo zet de Islam ook zijn GeurVlaggen uit.
In ónze openbare ruimte, dat dan weer wel.

Ella | 22-05-21 | 18:04 | 1

De Islamisering draaft keihard door.
Links Nederland is een gewillig pisslaafje en likt alles op om maar te deugen.

Longhorn | 22-05-21 | 18:54

Zolang ze lekker kan koken en het huis aan kant houd maakt het toch niet uit hoe ze er uitzien? Zolang je een werkgever, werknemer relatie hebt zie ik het probleem niet.

Rest In Privacy | 22-05-21 | 18:04 | 3

In Turkije, Tunesië en andere seculiere moslimlanden waren hoofddoeken decennialang verboden. Dat was niet voor niks; op die manier werden zowel gematigde moslims als niet-moslims beschermd tegen de seksuele agressie van de islam.

Het doel van de hoofddoek is onderscheid maken wie er wel, en wie er niet lastig gevallen mogen worden. www.islamofobie.nl/index.php/blog/meer...

Dandruff | 22-05-21 | 18:09

@Groenstrook | 22-05-21 | 19:00:

Dan bent u nog steeds herkenbaar als niet-moslim. En dus als kech.
De toenmalige dictators van Turkije en Tunesië hadden op dit punt helaas gelijk.

Dandruff | 22-05-21 | 19:21

Als het echt een slimmer vrouw is kan het ook zijn dat ze alleen een hoofddoek draagt om de familie te pleasen. Heb wel eens plezier gehad met een meisje in de slaapkamer, waarna ik er later achter kwam dat ze met de familie erbij heel braaf timide een hoofddoekje droeg om de ouders blij te maken

Fijn_dat_je_er_bent | 22-05-21 | 18:04 | 2

En, dat betekent?

Not_again | 22-05-21 | 18:24

Ik noem dat schijnheilig, maar wie ben ik?

Roadblock | 22-05-21 | 20:01

Is zij een handmaid, een Martha of een Aunt?

Sinterbikske | 22-05-21 | 18:03 | 1

Alle moslima's zijn enigszins Martha's. Daar worden geen doekjes om gewonden in de bijgaande religieuze pamfletten.

Not_again | 22-05-21 | 18:26
-weggejorist-
Ella | 22-05-21 | 18:00

Huiskamervraag van vandaag (graag niet google-en): Wie was haar voorgang(st)er? Duidelijk geen topfunctie dus...

Pettertje | 22-05-21 | 18:00 | 3

Dat had ik ook al in de gaten, Margriet van der Linden en Clarice Gargamel.

Sinterbikske | 22-05-21 | 18:13

Inderdaad, een symboolfunctie. Alsof we niet genoeg loze symboliek binnen de bestuurscultuur van vandaag de dag aantreffen.

amateurrr | 22-05-21 | 18:21

Vermoed die hamas troela die zo graag MP wil worden in Hollandistan.

DerkArie-ut-de-Achte | 22-05-21 | 19:29

De HoofdDoek is een non-verbale KuisheidsGordel.
Dit non-verbale bericht is bestemt voor de seksueel agressieve MoslimMan.
Dit non-verbale bericht betekent: Ik ben een nette kuise vrouw, doe mij niets aan!

Ella | 22-05-21 | 17:58 | 1

Volgens Hans Teeuwen ben ben je dan gewoon een hoer met een doek om je kop.

JackStick | 22-05-21 | 18:49

De VN is dan ook al zeker 30 jaar geen leidend orgaan meer. Voorbeelden te over, maar daar ga ik mijn zaterdagavond niet mee vervuilen.

MikeTheBull | 22-05-21 | 17:58

wat zouden ze bij de BLM van vinden?

Mr.Crowley | 22-05-21 | 17:58

Ze is toch wel lid van GroenLinks mag ik hopen? En is ze al meerderjarig?

Rest In Privacy | 22-05-21 | 17:56 | 1

En getrouwd sinds haar 5e.

Toverkol | 22-05-21 | 18:13

Ach, zolang die hoofddoek erop zit neemt niemand d'r praatjes echt serieus.

klimaatsloper | 22-05-21 | 17:55

Wanneer is ze op de tennisbaan?

metagod | 22-05-21 | 17:55

Het gaat terug op het naïeve idee dat als je de bedoekte moslimvrouw naar voren schuift je twee vliegen in één klap slaat, dat het patriarchale in de westerse cultuur én die in de moslimcultuur zo het beste wordt bestreden. De rechtse westerse mens, degene die nog als enige de moed heeft om zich te verzetten tegen de Ummah, wordt gezien als het stereotype van het verderfelijke patriarchaat, en zo wordt omgekeerd de moslimvrouw als strijder tegen het westerse patriarchaat op het schild gehesen.

Schoorsteenveger | 22-05-21 | 17:54 | 2

Het establishment propageert het patriarchaat. En ook de linkse vrouwen doen dat. Het zijn voornamelijk mannen die zich ertegen verzetten. We lijken wel gek. Patriarchaat, dan zijn wij weer de baas. Iedereen wil toch wel de baas zijn? De strijd tegen het patriarchaat moet door vrouwen gevoerd worden. Niet door mannen.

En van de islam mogen mannen ook gewoon blijven rondneuken hoor, Maak je maar geen zorgen. 1 grote hypocriete bende.

Rest In Privacy | 22-05-21 | 18:21

@Sitting_targets | 22-05-21 | 18:21:
Het idee heeft postgevat dat als je een bedoekte vrouw naar voren schuift je daarmee een revolutionaire daad pleegt, progressief bent, de wereld een beetje beter maakt. Die bedoekte vrouw wordt, geheel ten onrechte, gezien als revolutionair, zeker als zij zich bedient van links-ideologische prietpraat. Zij wordt gezien, wederom geheel ten onrechte, als de stem van de gemarginaliseerde moslim, als de stem van diegenen die worden onderdrukt, niet door de eigen moslimcultuur maar door de westerse samenleving. Het onderdrukkingsmechanisme binnen de moslimcultuur wordt ontkend of op z'n minst verzwegen. De strijd tegen de gemeenschappelijke vijand, het westerse patriarchaat, wordt belangrijker geacht. Vrijgevochten moslims, dus ook de moslima's die hun sluier hebben afgeworpen, worden al gauw gezien als handlangers van dat patriarchaat, als collaborateurs of op z'n minst als lieden die zich hebben laten verleiden en zich hebben uitgeleverd.

Schoorsteenveger | 22-05-21 | 18:44

Wie neemt de VN nog serieus? Als er in de wereld (MO) serieuze stront aan de knikker is gaat de VN na een maand vergaderen hoe ze gaan verkondigen dat ze ‘het geweld afkeuren’.

whitechocolateface | 22-05-21 | 17:54 | 1

Verwarde Naties.

Cor Netto | 22-05-21 | 18:20

Wat ik hiervan vind? Dat moet ik aan mijn man vragen.

Brabeaulander | 22-05-21 | 17:53

Uiteindelijk kwam het Christelijk geloof ook door geweld in ons (Neder)land. Het omhakken van heilige eiken, het verwoesten van "heidense" geloven dmv het afhakken van hoofden, we herkennen het allemaal.

Taatjen | 22-05-21 | 17:52 | 7

Waar heb je dat vandaan, gewoon verzonnen uit je duim gezogen. St. Servaas de eerrste bekende Bisschop in Nederland kwam uit Armenie in de vierde eeuw te voet van Tongeren naar Maastricht om onze gebieden te kerstenen. Niets te vuur en te zwaard maar met met prediken en dopen.

AlexanderVissers | 22-05-21 | 19:40

@Roadblock | 22-05-21 | 20:06: Bonefatius en Willibrord kwamen pas eeuwen later dan Servatius, Monulphus, Gondulphus etc. en waren beiden geen moordenaars.

AlexanderVissers | 22-05-21 | 20:59
▼ 4 antwoorden verborgen

Hoi Enaam Ahmed Ali!

Vraagje. Hoe denkt u over overspelige vrouwen?
Zweepslagen, stokslagen of steniging?

En geldt dat ook slachtoffers van verkrachting, zoals de sharia voorschrijft?
Of is gevangenisstraf, zoals in veel "gematigde moslimlanden", voldoende?

We horen het graag, inch allah!

Dandruff | 22-05-21 | 17:52 | 2
-weggejorist-
Toverkol | 22-05-21 | 18:14

is i maar 2,54 cm?

Lu_Tze | 22-05-21 | 20:08

Niet Enaam Ahmed Ali is verontrustend maar de Vrouwenraad: eng gesubsidieerd lobbyclubje. Meteen subsidie en ANBI status weg. Hoezo is radicaal links woke lobbyen een Algemeen Nut Beogende Instelling,? Er moet een hele nieuwe bezem door ANBI- en subsidieland om de boel goed schoon te vegen, en wat mij betreft verdwijnt 90% uit de lijst! Alles wat maar in de verste verte een politieke dimensie of heeft of lobbyactiviteiten ontplooit heeft daar niets te zoeken. Particuliere en politieke belangen zijn geen algemeen belang.

AlexanderVissers | 22-05-21 | 17:51 | 3

Dat dus. De islam is een dermate achterlijke religie dat die in een gezond en ontwikkeld land vol goed opgeleide mensen geen enkele rol kan spelen.
Maar een paar decennia "weg-met-ons", "positieve discriminatie" en politiek corrupte censuur later en we laten ons overrompelen.
Links is de auto-immuunziekte, de islam maakt daar gebruik van.

Dandruff | 22-05-21 | 17:59

U doet Sigrid Kaag, de Postkodeloterij, GroenLinks en het Koninklijk huis heel veel verdriet met deze woorden.

Roadblock | 22-05-21 | 20:08

Waar moet nu hun geld heen?
Straks wilt u het nog naar Defensie hebben in plaats van naar:
MilieuDefensie, Coraid, European Climat Foundation, Greenpeace, Natuur en Milieu, Oxfam Novib, Sea Shepherd, Solidaridad, Stichting Vluchteling, The Climate group, Urgenda, Vluchtelingenwerk Nederland, en Wakker Dier.

Roadblock | 22-05-21 | 20:16

Blijkt maar weer dat het heel moeilijk te accepteren is voor rechts denkend Nederland om een moslima te zien die een bewuste keuze maakt om een hijaab te dragen en ook nog een topfunctie krijgt in de samenleving.
Het liefst ziet rechts denkend Nederland de vrouw als lustopbject op Instagram, of Dumpert want dan ben je pas echt de vrijgevochte vrouw van deze tijd.

mocroGS | 22-05-21 | 17:50 | 23

@mocroGS | 22-05-21 | 20:14: de jezedi vrouwen werden anders ook flink sexuele geëxploiteerd tegen hun wil. Ik weet het niet hoor. Je denkt teveel in wij/zij

hallofreen | 22-05-21 | 20:51

"en ook nog een topfunctie krijgt in de samenleving." Precies, vrijwel niets daarvoor gedaan, een inhoudsloos symbool, het opleggen van de deug-doctrine en de zoveelste middelvinger aan de belasting betalende burger.

hisxxx | 22-05-21 | 20:52
▼ 20 antwoorden verborgen

Hier kan ik uit de grond van mijn hart zeggen dat dit individu uit een andere wereld komt.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 17:48

Tjesus Kristus. Is het nu eens afgelopen met die kutlui?

Martin Jokt | 22-05-21 | 17:48

Gros van de vrouwen wil dit, feministen incluis, dus ik zie het probleem niet.

amateurrr | 22-05-21 | 17:48

Volgens mij weten ze het in al die commissies het ook niet meer. En dus schuiven ze maar iemand naar voren waar veel over gesproken wordt.
Gek wel dat ze dan deze vrouw naar voren schuiven.
Maar ik heb dan ook geen opleiding kunnen afmaken..... ( dus ik ben dom ).

helaas-nederlander01 | 22-05-21 | 17:48

Vandaag op site Volkskrant steeds advertenties van De Bijenkorf met hoofddoekvrouwen. Zie voorbeeld: # islamisering op twitter.

CiTy3 | 22-05-21 | 17:47

Een deegrolmodel.
Als vrouw neem ik afstand van elke vrouwenvertegenwoordiger.
Tief toch fijn op met zo'n zwaktebod.
Zo.

zwenkwieltje | 22-05-21 | 17:47

Vrouwen in de wereld, zie jullie toekomst.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 17:47 | 1

Ze kunnen ook nog kiezen voor geen hoofddoek, maar dan zijn ze wel de huisslavinnen of de belastingbetalende onderklasse waar op wordt neergekeken.

Jan, Leiden | 22-05-21 | 17:57

Ik denk dat die vrouw haar tijd een beetje te vroeg inschat?! Over 50 jaar zijn hoofddoekjes wellicht een representatieve uiting van de gemiddelde Nederlandse vrouw, maar heden ten dage is deze uitspraak op zijn minst een grove beledigingen het adres van de Nederlandse vrouwen: "Een representant van de vrouwen in Nederland."

BadPatNL | 22-05-21 | 17:46

Eerst maar naar achtergrondonderzoek doen beste redactie, dan pas gaan piepen? Zie nog niet dat ze dezelfde enge banden heeft als Kauthar destijds?

Jan, Leiden | 22-05-21 | 17:46 | 1

Wat om haar hoofd zit is indicatie genoeg.

Grachus | 22-05-21 | 18:47

Woehahaha! - Met hét symbool van vrouwen onderdrukking, op haar hoofd..

Nederlandop1 | 22-05-21 | 17:43

Wat is dit voor idioterie? Wie verzint zoiets? Wie verschaft de keuzecommissie mandaat daarvoor?
Komop zeg. Lijkt wel of ze achter de schermen helemaal dubbel liggen als blijkt dat ze ook hiermee weer wegkomen. Benieuwd wat het volgende projectje wordt, een aubergine die zich als een lesbische dobermann met dwergcomplex identificeert?
De tandjestyfus...

Graaisnaaiert | 22-05-21 | 17:42

Bedenk dat U hier belasting voor betaald.

Astroturfer | 22-05-21 | 17:42

Wat als het een jonge vrouw met lange rok en net bloesje uit de Bible-belt was geweest?

Vinden we zo'n vrouw ook een rolmodel?

Roos | 22-05-21 | 17:42 | 4

Nee, dat is ons toekomstperspectief, iig dat voor vrouwelijk NL. Het spijt me, ik kan er - anders dan mensen ervoor waarschuwen en verstandig te stemmen - ook niets meer aan doen.

Graaisnaaiert | 22-05-21 | 17:44

In het geheel niet. Evenzeer achterlijk en niet representatief voor wat Nederland, de Nederlandse normen en waarden, voorstaat.
Enige is dat de religieuze insteek van een Bible-belt dame nog enigzins compatibel is met de fundamenten van onze samenleven en zelfs rechtstaat is. Daardoor zou de keuze voor een dergelijke SGP dame de mindere van twee kwaden zijn.

Not_again | 22-05-21 | 18:23

@Not_again | 22-05-21 | 18:23: en zo'n dame draagt haar wanen niet door middel van kleding openlijk uit.
Dit alles los van het feit dat muzelmannen -maninnen mogen liegen als ze te maken hebben met niet-muzels en daarom niet als vertegenwoordiging van een land met meerdere geloofsrichtingen (niet geloven is ook een richting) zouden mogen optreden.

Lu_Tze | 22-05-21 | 20:30
▼ 1 antwoord verborgen

Wacht, iemand interesseerde zich nog in wat er bij de VN gebeurt?

quantumcollider | 22-05-21 | 17:41

Wat vindt ze van lesbotransgenderfluiderechten? Hetzelfde als die D66 mevrouw in Amsterdam of gaat ze dit promoten in de VN mensenrechtenraad of beter: vrouwenrechtenraad waar Iran voorzitter is ?

Nichtsneues | 22-05-21 | 17:40

Ik kijk hier al niet eens meer van op.

VanBukkem | 22-05-21 | 17:40 | 3

Als haar man het goed vindt, vind ik het ook goed.

VanBukkem | 22-05-21 | 17:42

Zij gaat aandacht vragen voor gendergelijkheid. Hahahaha !
Waarom niet iemand van de SGP gestuurd. Ook zo overtuigend.

LucaBrasi | 22-05-21 | 17:40 | 2

Bij de SGP zijn ze tenminste nog Nederlanders...

Jafco | 22-05-21 | 17:45

Een SGP'er zal een baan hebben o.g.v. capaciteiten, maar een hoofddoek meid zal door de Rabo zijn aangenomen vanwege modieus diversiteitsbeleid en zal dus niet optimaal capabel zijn.

CiTy3 | 22-05-21 | 17:55

Worden jullie gediscrimineerd? ‘Dat moet ik mijn man vragen’.

De Pilsvogel | 22-05-21 | 17:39

Mij vertegenwoordigt ze in elk geval niet. Kunnen we Caroline van der Plas niet sturen?

Vader&dochter | 22-05-21 | 17:39 | 5

@Koning BongoBongo | 22-05-21 | 18:05:
Sylvie is ook best leuk hoor, zonder make-up. Leuker als Chantal Janzen. Die Chantal Janzen is toch wel zo'n oerdegelijke kut, daar is niks spannends aan. De Volvo onder de vrouwen.

VanBukkem | 22-05-21 | 18:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Dat de VN gekaapt is door inferieure culturen weten we al zo'n 40 jaar.

heldheino | 22-05-21 | 17:38

Het is al weer zeven jaar geleden dat ik voor de eerste keer gedumpt. De keren ervoor gaf ik zelf de leiding aan het beëindigen van de relatie. Sinds dat moment wist ik 'Leptob, dit was de laatste, vrouwen krijgen een veuls te grote bek.' En nou begin ik te twijfelen. Wellicht brengt mevrouw Eenam als islamitische vrouwenvertegenwoordigster, de vrouwen weer de juiste normen en waarden bij. Zoals luisteren naar man.

Leptob | 22-05-21 | 17:38 | 3

Vrouwen die luisteren? Op deze planeet? Succes met zoeken. Vrouwen binnen een relatie zijn vooral zenders, geen ontvangers.

Graaisnaaiert | 22-05-21 | 17:46

What you want is a paper doll (by the Mills Brothers).

Groenstrook | 22-05-21 | 18:51

Wat een kuttopic, GS. Ik ben docent en ik heb een leerlinge in 4 havo die als enige leerlinge in die klas een hoofddoek draag. Ze spreek perfect Nederlands, heeft betere manieren dan de rest van de klas en is daarmee een voorbeeld voor andere leerlingen, en ja, ze is Moslima. Ik zie haar hier zo zitten. Maakt het feit dat ze Moslima is haar minder dan ieder ander? Wat is het hele punt van dit topic?

VanKampen | 22-05-21 | 17:38 | 22

@VanKampen | 22-05-21 | 18:48: Alle moslims hangen de Islam aan en leven naar de wetten van een eeuwenoud boek . De ene moslim is extremer dan de andere ,maar de groepsdruk bij moslims is enorm en dus lopen ze allemaal over hetzelfde achterlijke pad met geweld daar waar het volgens de Koran nodig is.

Koning BongoBongo | 22-05-21 | 19:21

Snij eens een onderwerp aan zoals Holocaust, en kijk hoe ze reageert.
De moslims in mijn werkkring waren ook allemaal heel modern, en met goede manieren.
Totdat je over Israel begon.
Er was er ook 1 volledig van overtuigd dat 9/11 een Mossad karwei was.
Verder is een hoofddoek een boodschap aan haar Ummah broeders:
Ik ben een net moslim meisje, pak die maar zonder hoofddoek.

Roadblock | 22-05-21 | 19:41

Hoe doen al haar broers het op school?

Veepert | 22-05-21 | 22:22
▼ 19 antwoorden verborgen

Hahahahaha, nou ze vertegenwoordigt mij niet, maar ik ben dan ook geen vrouw.

NeedIsaymore? | 22-05-21 | 17:36

Vrouwen doen wel geëmancipeerd, maar ik denk dat ze toch het liefst terug willen naar huisje boompje beestje. Lekkere macho in een dikke golf GTI, kindjes krijgen, s'avonds opwachten in een lekker kek jurkje, het huis aan kant en de maaltijd op tafel. Met een Nederlandse man lukt dat natuurlijk nooit meer, maar via de islam ligt de weg terug gewoon weer open en je kunt nog in de hemel komen ook..

Blauwpetje | 22-05-21 | 17:36 | 3

Oh je bedoelt dat vreselijk trutterig kleinburgerlijk model uit de vorige eeuw.... doe maar liever niet gezinsleven als hoeksteen van de samenleving is niet echt een succes gebleken, vaak in combinatie met religie zorgt het ook voor een hoop ongeluk en ellende. Mensen zijn niet monogaam, het huwelijk is een hopeloos achterhaald en tegennatuurlijk instituut.

TrickMeister90 | 22-05-21 | 17:39
-weggejorist-
postmodernismisdead | 22-05-21 | 17:35 | 3
-weggejorist-
TrickMeister90 | 22-05-21 | 17:35

Wie staat er nog voor de echte - uiteindelijk zwaar bevochten- vrijheid in NL? Ik weet inmiddels wel wie er voor afbraak staat en heb de hoop dat meer mensen dat ook weten.

Rdock | 22-05-21 | 17:35

Zal wel weer zo eentje zijn die roept dat die doek echt haar eigen keuze is, maar onbewust hiervoor 'kiest' vanuit de verstikkende groepsdruk.

Zoelense Hobbyboer | 22-05-21 | 17:33 | 1

Lale Gül nog gelezen ? Fijn toch al die vrijwilligheid

Nichtsneues | 22-05-21 | 17:37

Ze werkt bij de boerenleenbank (Rabo)

MargauxGrandCru | 22-05-21 | 17:33 | 2

Vandaar dat de rente op 0% staat, want rente vragen mag niet van Allah.

Rdock | 22-05-21 | 17:37

Mooi, ik ga daar een rekening openen en direct opzeggen. Dat zal ze leren.

dathoujetoch | 22-05-21 | 17:40

Misschien een raar en foute mening hier, maar ken dames met een hoofddoekje die geleerd, intelligent, onafhankelijk, gezellig en hard werken.

dhrat | 22-05-21 | 17:32 | 5

Klopt wel. Maar dan toch wel heel benieuwd waarom iemand haar vrouwelijkheid zou willen afschermen vanwege een doctrine vanuit een zeer conservatieve ideologie?

Fijn_dat_je_er_bent | 22-05-21 | 17:40

Oh zeker, ik ken ze ook. Erg inteligent, maar in mijn optiek dragen ze geen nederlandse culturele waarden uit en zie ik in dat hoofddoekje vooral de wil van een ons vreemde religie en een achterlijke patriarchale cultuur die niet de 'onze' is.

Not_again | 22-05-21 | 17:49

Als je Nederlandse vrouwen moet representeren, dan is het wel zo handig dat iemand ook representatief is voor Nederlandse vrouwen. Zij staat voor een doelgroep van, wat is het, 250.000 vrouwen ofzo? (Al die verschillende stromingen binnen de islam even meegeteld). Dat lijkt mij niet representatief.

Bataafje | 22-05-21 | 18:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Bukken, bukken, bukken. Islam heeft allang gewonnen, we zien het alleen nog niet.

TheBigKirth | 22-05-21 | 17:31 | 2

Islam heeft niet gewonnen en gaat ook niet winnen. Lucht dat een beetje op?

Usumani | 22-05-21 | 17:36

"Als Vrouwenvertegenwoordiger zal Enaam in oktober 2022 de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties (VN) toespreken en aandacht vragen voor de impact die het klimaat en technologie hebben op het welzijn en de sociaaleconomische positie van vrouwen wereldwijd. Een actueel onderwerp dat steeds urgenter wordt." vul voor klimaat en technologie maar islam in, dan klopt de zin wel.

isotope 465 | 22-05-21 | 17:31 | 1

Gehe! Weer wat geleerd. Ik wist niet dat het klimaat impact had op vrouwen. Technologie oké, snap ik. Al die ingewikkelde keukenmachines enzo. Teveel knopjes met multiple functies. Maar klimaat? Hoewel ik nu wel eindelijk snap waarom mevr. grapo altijd de open haard aan wil, zelfs nu nog in Mei.

grapo | 22-05-21 | 17:39

Onwetendheid is een van de grootste oorzaken van de problemen. De mens is niet per definitie slecht maar ons geweten werkt niet in onwetendheid van de gevolgen van ons handelen.

Neuth | 22-05-21 | 17:31

Die denkt wat Kaag kan kan ik ook.

likdoorn | 22-05-21 | 17:30

Dit is gewoon pure strategie. Eerst van die onschuldige types naar voren schuiven, ( die, als ze ouder worden, minder onschuldig blijken te zijn) en als we dat eenmaal gepikt hebben, worden de agressieve mannen naar voren geschoven. Niets minder dan dat.

SNAFU | 22-05-21 | 17:30

?? Ahmed is toch een jongensnaam?

VanBukkem | 22-05-21 | 17:29 | 1

Is ze transgender?

Usumani | 22-05-21 | 17:38

Knettergek, tis toch achterlijk dat de VN een vrouw met een hoofddoek op deze positie zet. Ze staat voor onderwerping van de vrouw en niet voor gelijkheid

Eddy67 | 22-05-21 | 17:28 | 1

Hear hear.

De Let | 22-05-21 | 17:46

Het natuurlijk een volkomen ridicuul idee dat zij dè vertegenwoordigster is van de 'Nederlandse vrouw'.
Het is één grote catch-22. De keizer staat in zijn blootje en niemand durft iets te zeggen...... omdat iedereen bang is voor 'racist' of 'rechts' uitgemaakt te worden.
We zien het natuurlijk helemaal duidelijk in het bedrijfsleven: de standaard reclame bevat een donkere man en een blanke vrouw..... echt heel representatief van wat Nederland is of moet worden. Volgens mij nu al meer dan de helft van de reclames.... en nagenoeg alle bedrijven gaan er in mee. Misselijkmakend bangelijk gekruip.
En, I'm, afraid that we ain't seen nothing yet....

Not_again | 22-05-21 | 17:28 | 8

@Denneweg | 22-05-21 | 17:31: Je bent héél ver heen als het je niet opvalt en als je er niets over denkt.

Zwizalletju | 22-05-21 | 17:38

Best wel veel vrouwen in Nederland lopen er zo bij.

Mr.Crowley | 22-05-21 | 17:50

En in 90% van de gevallen donkere man blanke vrouw, het wordt alleen maar stereotieper. Die reclames zijn natuurlijk pas echt divers als we eindelijk eens een stelletje te zien krijgen van het type blonde Ariër met een hoofddoekmevrouw.

5611 | 23-05-21 | 09:13
▼ 5 antwoorden verborgen

je wordt er toch kotsmisselijk van. Er moet weer een moslim naar voren geschoven worden, geen blanke maar ook nooit een andere cultuur. Moslims domineren tegenwoordig gewoon puur omdat ze zich af zetten tegen de rest en omdat er angst is.

Struikrover3 | 22-05-21 | 17:27

Mannen, we moeten de islam gewoon omarmen. De Groenlinks vrouwtjes willen dat mannen weer de baas zijn. Daarom zijn ze zo pro islam. Wijs me mijn plek, man! Geef de vrouwtjes wat ze willen. Verzet je er niet meer tegen.

Rest In Privacy | 22-05-21 | 17:26 | 2

Zijn we in dan in één keer van Halsema, Dijksma, AlQaq, Ouwehand, Bergkamp, Hamer, SmitKroes en al die nonvaleurettes af? Ja? Okay, ik geef me over.

dathoujetoch | 22-05-21 | 17:30

Mogen moslimmannen niet meer vrouwen hebben?

Mr.Crowley | 22-05-21 | 17:51

Lijkt me een slimme jonge vrouw. En dan draagt ze maar een hoofddoekje, soit.

oldandwise | 22-05-21 | 17:25 | 5

Precies. Als je het probleem niet ziet zie je het niet. Blijkbaar wel old maar niet wise.

Not_again | 22-05-21 | 17:31

@dathoujetoch | 22-05-21 | 17:30: Nee nee ,je kunt wel een hoofddoekje dragen en slim zijn ,maar je blijft moslim en daar heb je je naar te gedragen wat je ook als functie hebt.

Koning BongoBongo | 22-05-21 | 17:39

Kijken of ze het voor elkaar krijgt dat haar man ook een hoofddoekje draagt.

Toverkol | 22-05-21 | 18:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik loop graag 3 meter achter mijn man.

natit | 22-05-21 | 17:25 | 3

En niet gesolliciteerd?

Not_again | 22-05-21 | 17:32

Ik mag niet eens mee van mijn man .

FuckMyLife | 22-05-21 | 17:33

Dan zou ik hem maar toch eens wat vaker onder de douche zetten .

Gokmaar | 22-05-21 | 17:35

Maar wat is nu haar, eh naam? Enaam of Eenam?

Nuuk | 22-05-21 | 17:23

Dan zie ik toch eerlijk gezegd een (heeeel) stuk liever,Eva Vlaardingerbroek.
Maar ok,smaken verschillen...

roberto9715 | 22-05-21 | 17:22 | 2

Dat is een groot licht in de duisternis. Not.

oldandwise | 22-05-21 | 17:26

Dat is ook een slimme meid, die precies wist wanneer het tijd was om de FvD stekker er uit te trekken

Denneweg | 22-05-21 | 17:29

Dat hoofddoekengedoe gaat nog eens heel groot worden in Nederland.

Dr_Johnson | 22-05-21 | 17:22 | 2

Laats nog in de weilanden bij Amsterdam, rennende mannen met zwarte hoofddoek.

W_F | 22-05-21 | 17:33

Zou Sywert gaan investeren in hoofddoekjes ??? Dan stap ik in !

Koning BongoBongo | 22-05-21 | 17:52

Sad

andrewdicec | 22-05-21 | 17:22

Gelukkig heeft de VN eigenlijk helemaal niets te zeggen. Zelfs onze eigen regering legde het standpunt van de VN naast zich neer bij het bij het bombarderen van Balkenende's sprookjes WMD's.

W_F | 22-05-21 | 17:21

Waarom iemand in zedige klederdracht?

Selassie | 22-05-21 | 17:21 | 1

En dan nog geeneens Nederlandse klederdracht.

Not_again | 22-05-21 | 17:22

...'een rolmodel voor diverse groepen vrouwen'... Okay...
Groep 1: moslima's
Groep 2: ... eh...

Zenzeo | 22-05-21 | 17:20 | 2

Lol

Ride_On | 22-05-21 | 17:22

Mijn vrouw heeft alleen een tafel- en vloerkleed, maar die legt ze niet op haar hoofd.

MargauxGrandCru | 22-05-21 | 17:28

De 'Nederlandse' Vrouwen Raad..... jaja. Ik zie het ook niet. Maar wie ben ik.

Not_again | 22-05-21 | 17:18

Heel erg dit. Dat zo'n ingepakte, en dus onderdrukte vrouw op zo'n positie gezet kan worden. Wanneer stopt deze nonsens eens ? Iedere keer denk dat je het niet gekker kan, maar dan toch. Wat voor smerige machten zitten hier achter?

Zwizalletju | 22-05-21 | 17:18 | 1

Dit is dus institutioneel islamisme.

Veepert | 22-05-21 | 17:20

Hoe komt het dat moslim vrouwen wie deze heul intelligent zijn maar toch niet tegen hun domme mannen opkomen. Deze clitoris vrije wezen gaan gelijk met de benen wijdt als manlief dat beveelt en krijgen klappen als hij boos is. Hebben die zichzelf al opgegeven als mens? Trump had toch wel gelijk om uit deze nuteloze vereniging op te stappen.

jan huppeldepup | 22-05-21 | 17:17
-weggejorist-
Rest In Privacy | 22-05-21 | 17:16

Weer een hoofddoek, manmanman!

Veepert | 22-05-21 | 17:15

Achterlijkheid was nog nooit zo hip.

Not_again | 22-05-21 | 17:15

Ik kan geen islamitisch land bedenken waar vrouwen niet onderdrukt worden.

Diederik_Ezel | 22-05-21 | 17:15 | 3

Ik ga het proberen, niet geschoten is altijd mis; Saoedi-Arabië

Door naar de volgende ronde, of af?

Headshrinker | 22-05-21 | 17:19

Waarom deze zelfdestructie ? Zeg gewoon waar het op staat.

piet7003 | 22-05-21 | 17:15

Step by step.......

laurentius | 22-05-21 | 17:14 | 2

@Longhorn | 22-05-21 | 17:20: zoals het Duitse Bild schreef: 'wij zijn misschien met meer, maar zij heersen over de straat'.

Bataafje | 22-05-21 | 18:25

WC-rolmodel ja.

JohnLocke | 22-05-21 | 17:14

Toch knap van die moslims , ze nemen alle tijd en dan de rest . Wel met hulp van het deugfront ,maar toch....

Koning BongoBongo | 22-05-21 | 17:14 | 1

Dat is juist zo knap. De manier waarop ze gebruik maken van de useful idiots van het deugfront. De enige manier om het tegen te gaan is dit om te draaien. Wie weet hoe je dat voor elkaar kan krijgen mag het zeggen

radiatorknopje | 22-05-21 | 17:53

Door wie is deze persoon gekozen? Ik ben zelf geen vrouw. Maar ik ben er zeker van dat 99% van de vrouwen van Nederland niets gevraagd is. Wat is deze "Nederlandse Vrouwen Raad" en wie maakt dat deze de Nederlandse vrouw mag vertegenwoordigen? Kreeg ze een zwaard van een vrouw uit het meer of zo? Want democratisch is het niet gegaan. Misschien met GS maar deze vertegenwoordig aanwijzen want GS heeft precies hetzelfde mandaat van de Nederlandse vrouw hiervoor: geen. Nou, eigenlijk denk ik dat er meer vrouwelijke reaguurders de GS kandidaat zullen steunen dan het aantal vrouwen wat deze marionet steunt.

ZoekEenVrijeNick | 22-05-21 | 17:14 | 3

@Schoorsteenveger: gezien en het is weer zo'n soepsidieclubje waar je ook als vrouw weinig over te zeggen hebt. Een club die over mensen praat maar nooit echt namens die mensen en op zij gezet wordt als mensen echt vertegenwoordigd werden.

ZoekEenVrijeNick | 23-05-21 | 09:21

Uh? Een representant van de vrouwen in Nederland? Helemaal onzin! De Nederlandse vrouwen geloven namelijk niet in allah & mo. Het zijn vooral de nakomers van de van de werkarbeiders in de 60/70 jaren en de asielzoekers. Vervolgens hebben ze een Nederlands paspoort gehad door Lubbers c.s. En niet door de Nederlandse bevolking.

Thoth | 22-05-21 | 17:14 | 4

@Denneweg | 22-05-21 | 17:22: Nee hoor, hoogstens tot een Nederlandse bevolkingsgroep. En daar zijn ze het vaak zelf niet mee eens, behalve als dat zo uitkomt.

Here's Freddy | 22-05-21 | 17:49

@Denneweg | 22-05-21 | 17:22: volgend jaar sturen ze een SGP-mevrouw uit een Refo-dorp die iedereen gaat vertegenwoordigen ? Ik vermoed dat het niet gaat gebeuren.
En het jaar erop komt er een man die de vrouwenrechten verdedigt. Want waarom zou het alleen een vrouw mogen zijn ? Ze zijn toch niet aan het discrimineren ? Toch ?

Nichtsneues | 22-05-21 | 17:50

@Denneweg | 22-05-21 | 17:22:

Een referendum in Nederland is kort geschoren. Onlangs is een 'raadgevend' referendum vernietigd en afgeschoten door de VVD/D66/CDA/etc.. Eh, dat gaat dus ook niet door. Dit is wat betreft de Nederlandse bevolking. Ze zouden net als Zwitserland, een referendum installeren en niet de bepaling van een elite-kabinet. Dan zou Nederland volstrekt anders zijn.

Thoth | 22-05-21 | 19:37
▼ 1 antwoord verborgen

Hier in het dorp is er niet ÉÉN vrouw die zich door deze lsppenpop vertegenwoordigd voelt. Wat een mooi dorp toch.

vladimirows | 22-05-21 | 17:13 | 1

En tjé: ze treedt in de voetsporren van oa ene Clarice Gasgard. Je weet wel: die onverbloemde raciste.

vladimirows | 22-05-21 | 17:16

Dacht even de EU ,maar het is de VN maar. Zakkenvullers zonder macht.

Koning BongoBongo | 22-05-21 | 17:12

Heeft ze wel toestemming van haar man of krijgt ze straks thuis een vlakke?

Zeddegeizot | 22-05-21 | 17:12 | 1

Dit lijkt me meer het typetje van de volle vuist.

obominotie | 22-05-21 | 17:20

Dit is een voorbeeld van hetgeen waartoe de VN verworden is.
Een anti-semitisch, vrouwonvriendelijk instituut, waar onze Nederlandse delegatie vrolijk met de moslimlanden meestemt TEGEN Israel.
De moslimlanden maken de dienst er uit.
Ik heb dan ook geen enkel respect voor de VN.
Ze hebben de grote genocides van deze tijd niet weten te verhinderen.
Zoals daar zijn:
Bangladesh: 3 miljoen Hindu's vermoord door Pakistaanse militairen en de Jamaat e Islami moslimmilitie.
400.000 Hindu vrouwen systematisch verkracht.
Rwanda: 1 miljoen Tutsi's vermoordt met machetes door Hutu's.

Roadblock | 22-05-21 | 17:12 | 1

Hutu's waren dan wel weer overwegend "gristen" ... misschien dat islam gewoon een goedkoper geloof is om te hebben. Is ook zo, vraagt iets minder aan de volger dan bij meeste kerken. Het idee dat de duivel in de religie zelf zit is altijd al onzin geweest. Of triviaal waar.

GeenAccount | 22-05-21 | 17:38

Alle vrouwen besnijden! Yeay!

Hemke-Valsema | 22-05-21 | 17:12

Weer een vrouw van de Moslimbroederschap op de troon gehesen. Kan me niet herinneren dat we hebben kunnen kiezen. Of wordt dit allemaal in de achterkamertjes van D’66, PvdA en GroenLinks geregeld.

Zonder erg | 22-05-21 | 17:11
-weggejorist-
funkyd | 22-05-21 | 17:10
-weggejorist-
Flightless bird | 22-05-21 | 17:10

Ze is een “verbinder”, net als Kaag!
Misschien heeft Kaag ook wel een goed woordje voor haar gedaan.

laurentius | 22-05-21 | 17:10 | 2

niet misschien

Nomen | 22-05-21 | 17:24

Ik las "voorbinder".
Maar dat zal mijn makke wel zijn bij het zien van een vrouw met een desexualiserende doek om d'r hoofd om de hitsige mohammedanen van zich af te houden.

gemeentereiniging | 22-05-21 | 17:27

Ik voel me niet vertegenwoordigd, maar ja ben dan ook geen moslim.

Road to serfdom | 22-05-21 | 17:10

Mij vertegenwoordigt deze mevrouw in elk geval niet. Nu is de VN ook verworden tot een enge club die gedomineerd lijkt te worden door moslims uit enge landen zoals Saoedi-Arabië en woke-gekkies dus het zal mij aan mijn reet roesten. Ik zie hier wel een patroon: Kouthar bij GL, en nu dit type wat Nederlandse vrouwen moet vertegenwoordigen? Na de boze witte man is nu dus de witte vrouw aan de beurt om onzichtbaar te worden gemaakt in de Nederlandse samenleving.

Toos Bevergeil | 22-05-21 | 17:10 | 1

Nu zijn het (helaas) over het algemeen ook vrouwen die stemmen op partijen als GroenLinks en d66.

Heelsum | 22-05-21 | 20:49

"Enaam is afgestudeerd op het gebied van ontwikkelingseconomie. Zij is werkzaam in innovatie binnen de Rabobank en actief als bestuurslid van UN Women NL, Women's March NL en lid van SPEAK, het collectief van moslimvrouwen."
Lijkt me een slimme meid, prima keuze

Denneweg | 22-05-21 | 17:09 | 11

@Denneweg | 22-05-21 | 17:20:
Maar ik wens niet door haar vertegenwoordigd te worden, en mijn vrouw zeker niet, hoor ik zojuist.

laurentius | 22-05-21 | 17:43

Als je bij de Rabobank werkt ben je af!!

Co2810 | 22-05-21 | 22:04

Ongetwijfeld op de slippen van een of ander diversiteitsbeleid binnengekomen. Gelukkig vond haar eigenaar het goed.

5611 | 23-05-21 | 09:26
▼ 8 antwoorden verborgen

Dit is niet mijn feminisme vriend!

JanVergoor | 22-05-21 | 17:09

Maar ze is wel een vrouw.
En dat kan je van de meeste mannen niet zeggen.

Schadenfreude | 22-05-21 | 17:09

Is ze besneden?

Rest In Privacy | 22-05-21 | 17:08 | 3

Terechte vraag !

Koning BongoBongo | 22-05-21 | 17:12

We zullen haar snee nooit zien.

meneer der meneren | 22-05-21 | 17:16

@Koning BongoBongo | 22-05-21 | 17:12:

Het was inderdaad een serieuze vraag.

Rest In Privacy | 22-05-21 | 17:17

Nadat Nederland voor toetreding van Iran bij de VN commissie Vrouwenrechten stemde, verbaas ik mij hier niet meer over.

El Rico Grande | 22-05-21 | 17:07

De VN doen deze lui nog wat.

dhrat | 22-05-21 | 17:07 | 1

Nee, compleet nutteloze organisatie die een hoop geld kost. De werknemers betalen bijna geen belasting. Het is een luilekkerland voor linkse ambtenaren.

Old_Spice | 22-05-21 | 17:11

Waarom geen non?

RickTheDick | 22-05-21 | 17:07 | 2

Verkeerde geloof

Toos Bevergeil | 22-05-21 | 17:11

Die worden niet gepromoot.

Koning BongoBongo | 22-05-21 | 17:32

China, voorzitter mensenrechten van de UN. Saudi Arabië, Voorzitter van de vrouwenrechten van de UN en nu dit weer! Totaal wereldvreemde organisatie.

Gomezlopez | 22-05-21 | 17:07

Dit is echt belachelijk. De VN is dus officieel ook een nutteloos duur orgaan geworden waar we geen reet aan hebben. Hef maar op die onzin.

Old_Spice | 22-05-21 | 17:06

Opeens heb je het... vroeger was zo slecht nog niet.

antagonist | 22-05-21 | 17:05

Dit is precies de reden dat ik al die internationale instanties als de VN wantrouw, gekaapt als ze zijn door een niets en niemand ontziende leugenachtige ideologie.
Daar hebben we de afgelopen tijd weer 'mooie' staaltjes van gezien.

L.E. Raar | 22-05-21 | 17:05

Wie is dan de representant van de mannen in Nederland?

Leptob | 22-05-21 | 17:05 | 4

Nikkie Tutorials

Festen | 22-05-21 | 17:25

Ellie Lust

gemeentereiniging | 22-05-21 | 17:29
▼ 1 antwoord verborgen

Ik moet weer wat meer naar buiten gaan.

Gumush | 22-05-21 | 17:05

Niet bepaald inclusief, waarom geen man genomen als vertegenwoordiger, het maakt toch niet uit als ik de woke-berichten mag geloven? Verder maar geen comment.

dathoujetoch | 22-05-21 | 17:05

Is dat nog geen discriminatie, alleen vrouwen vertegenwoordigen?

frickY | 22-05-21 | 17:03

Haha ze doen het gewoon. Ok, ik kop hem in. Vrouwen zoals deze jihadslet moet je behandelen zoals ze zijn: als vee.

obominotie | 22-05-21 | 17:03 | 1

De Partij van de Dieren zal niet blij zijn met het feit dat u vee zo beledigt.

Degrelle | 22-05-21 | 17:12

Een moordenaar, slavendrijver en vrouwenmepper aanbidden. Sommigen hebben daar geen moeite mee.

Eduardo- | 22-05-21 | 17:02 | 2

Een omschrijving van de gemiddelde succesvolle man voor de 18de eeuw.

beldewouten | 22-05-21 | 18:08

U bent pedofiel vergeten

banana moeskoerie | 22-05-21 | 18:22

Ah iemand met verstand van vrouwenrechten, wereldwijd. Dat zie je zo. En als het om Islam gaat, "het is een keuze!"- response. Zucht.

eelko1976 | 22-05-21 | 17:02

Dus je loopt met het internationale symbool van vrouwenonderdrukking rond en wordt tot rolmodel voor vrouwen benoemd? Wat een belediging voor vrouwen.

memanta82 | 22-05-21 | 17:01 | 3

Gaat ze ongetwijfeld af en toe niet dragen om te laten zien dat het gewoon een keuze is.

mmx | 22-05-21 | 17:13

Tijdens het schijten zeker.

Bakkeleures | 22-05-21 | 17:35

Ach, het is weer een perfect loophole'tje.. Hetzelfde kennen we uit de religies en de huidige politiek alhier. Dat houdt het gros lekker in de war.
En wij maar klagen in verscheidene panelen..
Wanneer gaan we nou naar buiten en er wat aan doen? Denk als het kalf verzeaupe is, niet?

NiCeY | 22-05-21 | 17:43

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl