Baudet I's minister van Integratie stelt zich voor
Nou, Paul Scheffer mag eindelijk met pensioen, het probleem is opgelost.
Een j'accuse aan het adres van derdehands drill-muzikanten, minderjarige machete-makkers en Mocro Tony's. Jullie pushen geen gewicht, dus doe niet zo tof en ga verdomme eens studeren. Zeggen wij niet, zegt minister van Integratie onder kolonelsregime Baudet I: @/@ F.R. Oliveira Tavares. Na de breek nog eentje want hij is "nog niet klaar met die boys."
Graag gedaan gap!
Reaguursels
InloggenZe hebben kansen genoeg, sterker nog ze worden volop positief gediscrimineerd om een doel te bereiken. Dokter, ingenieur, eigenaar van een bloeiende onderneming, noem maar op. Maar, Julie moeten we godverdomme vroeg je nest voor uit en keihard aan de slag met jullie luie bruine of lichtgetinte reet!
Hoewel de Zieligheidsindustrie je op NPO 24 uur per dag alle (drog)redenen aanbrult om toch vooral in je Slachtofferrol *) te blijven zitten, denk je gewoon zelf na en leg je even haarfijn uit hoe het echt zit.
Cha fucking peau!
Dat zouden veel meer mensen moeten doen, en dat geldt net zo goed voor de oorspronkelijke Nederlanders zoals Storm en Vlinder. Vooral voor hen.
*) De stemmenplantage der linken partijen, dat is.
Powerkick.... linksom of rechtsom.
Voelt na het kijken toch een beetje als verkapte framing.
Heldere, bondige boodschap.
Hulde!
Geef die jongen een betaalde baan en laat hem als gast optreden bij de lessen maatschappijleer op middelbare scholen. De kans dat iemand wat van hem opsteekt is 10x groter dan wanneer ouders of docenten hetzelfde zeggen.
Dit is m.
Dit is een ernstig geval van gezond verstand, hopelijk wordt hij niet voor een talk show uitgenodigd want hij past absoluut niet in het Linkse frame.
Das pas een motivator. Geef die kerel een dikke zak belastinggeld en laat hem alle middelbare scholen aflopen voor een stevige peptalk. En geef hem zijn eigen programma op de NPO, ik ga kijken.
Gewoon nee
Juist, doe gewoon je stinkende best en loop niet te janken zoals Sylvana.
Hij heeft het licht gezien denk ik.
Wit licht.
In 83 reden we nog de 205
Hoezo: 'nog' ? Hij werd uitgebracht in dat jaar!
Lekker.
Is dit de nieuwe Brabo neger? Hij maakt een mooi statement in ieder geval. Graag meer meer meer van dit soort gasten.
Nee, gewoon nee. Veel te opgefokt. Gaat nooit goed.
@nieuwe_Deen | 25-02-20 | 17:46: Hij kent zijn publiek en past zijn stijl daarop aan. In zijn vrije tijd doet hij aan yoga en bloemschikken.
@Binnenbaan | 25-02-20 | 17:48: Yeah!
Er zijn complete universitaire faculteiten (meestal eindigend op "studies" zoals Gender Studies") die als verdienmodel hebben bepaalde groepen te indoctrineren dat ze "onderdrukt" worden. Vervolgens gaan de afgestudeerden ervan naar bedrijven en zeggen dat die bedrijven gevaar lopen op "negatieve publiciteit" en "rechtszaken" als ze niet "divers" en "inclusief" genoeg zijn. Maar dat is op te lossen door het "inclusiviteit en diversiteit starterspakket" te kopen, inclusief verplicht inhuren van "adviseurs" van de al eerder genoemde faculteiten. Dit lijkt sterk op wat de mafia "protectiegeld" noemt.
voorbeeldje: www.youtube.com/watch?v=gL0smN0gBEc
Ander voorbeeld: De Linux Foundation werd geinfiltreerd door Social Justice Warriors. Het begon ogenschijnlijk onschuldig: eerst werd er een Code of Conduct opgesteld tegen "racisme" en vergelijkbare issues. Vervolgens werd er een heksenjacht geopend op mensen die zich daar vermeend niet aan hielden. Heb je je jarenlang ingezet voor Linux maar heb je een foto met een MAGA petje op op je twitter? Dan ben je "niet inclusief" en wordt je uit de organisatie gepest. Een voor een werden de bestuursleden van de Linux Foundation vervangen door SJW's.
lulz.com/linux-devs-threaten-killswit...
Oh en als je geld wilt doneren aan de ontwikkeling van Linux:
"100% of donations received go towards funding diversity programs. "
www.linuxfoundation.org/about/donate/...
Yep, de Linux Foundation is overgenomen door Social Justice Warriors als een rups die een eitje van een sluipwesp geinjecteerd heeft gekregen.
Dank voor deze onthutsende info. Heb beroepshalve wel eens te doen met de Linux Foundation. Zal ze voortaan in een ander daglicht bezien. Gelukkig zijn er nog een paar andere linux clubs.
Voor mij ook nieuw maar goed om te weten.
MNGA
Dank, ik wist niet dat het gif zo diep doorgedrongen was. Gelukkig gebruik ik geen Red Hat en Slack.
Is deze DisNeger soms een broer van de BraboNeger? Ik zou geven geef deze man een wekelijkse rubriek op GeenStijl!
Haha prachtig die straattaal.
Tatta = aardappel = blanke
Boeler = homo = zwakkeling
Niggas = zwarte = kleurling
Mocro = Arabier/Berber = Marokkaan
Djoeken = neersteken
Etc.
Maar hij heeft natuurlijk wel gelijk. Neemt verder niet weg dat de meeste sociaal economisch zwakkeren nu niet bepaald het intellect hebben om dokter of advocaat te worden. Zelfs autochtonen zijn nu niet echt "hoogopgeleid" en zelfs al zijn ze dat wel dan zegt dat niets over hun intelligentie.
Punt is en blijft dat er een grote groep allochtonen zijn die de "hoop" hebben opgegeven. Is vrij interessant om te zien want als je in achterbuurten komt waar sociaal-zwakkeren wonen zie hetzelfde patroon. In de gemengde achterbuurten. In de blanke achterbuurten. In de getinte achterbuurten. Het is overal hetzelfde. Sommigen sjouwen koffers op Schiphol voor een karig loontje anderen werken in een fabriek en weer anderen willen snel groot geld verdien en eindigen in de bak of dood. Is altijd al zo geweest trouwens. Alleen de kleurtjes zijn anders.
Mja, ik ging mee tot het moment, dat u mij probeerde wijs te maken, dat de situatie in de achterstandswijken hetzelfde was, als die voordat wij 'verrijkt' werden met andere culturen.
Verder twijfel ik er ernstig aan, of u weet hoe de situatie is in achterstand/gemengde wijken.
@Roadblock | 25-02-20 | 14:24:
Precies. Mijn ouders groeiden op in veel armoediger omstandigheden dan de minst gesubsidieerde uitkeringstrekker van nu.
Dat was nooit een excuus voor geweld of criminaliteit.
Ergens in de jaren '60 hadden we in NL de eerste bankoverval; een paar Antilliaanse broers.
Ik weet ook nog dat ik begin jaren '90 voor het eerst las over "groepsverkrachtingen". Destijds een nieuw verschijnsel in België, overgewaaid uit de Franse banlieus. Inmiddels ook hier een gangbaar probleem in de grote steden.
Termen als "kopschoppen", "loverboys", "plofkraken" en "vergismoorden" zijn ook pas vrij recent in ons taalgebruik beland.
Onze samenleving verandert ingrijpend, jongeren hebben geen idee.
We vinden het normaal dat een juwelierszaak beschermd wordt met kogelvrij glas, hekwerken, gesloten deuren met intercom, en anti-tank-paaltjes voor de deur.
Maar dat is niet normaal.
@Dandruff | 25-02-20 | 15:01:
nl.wikipedia.org/wiki/Relatieve_depri...
@koter | 25-02-20 | 15:17:
Ik reageer normaal niet op linkspammers die zelf niks te melden hebben. Maar vooruit, voor deze ene keer.
Je zegt dat je de controleerbare feiten niet kunt weerleggen, en dat je daarom maar een irrelevant stopwoord in de ring gooit. Leuk bedacht, alleen is dat irrelevante stopwoord niks meer dan een irrelevant stopwoord. Er is geen enkel bewijs dat de hypothese achter dat irrelevante stopwoord juist zou kunnen zijn.
Daarom blijf ik liever bij de controleerbare feiten.
@Dandruff | 25-02-20 | 15:01:
Kan kloppen dat dat rond 60 begon. Toen deed de TV namelijk massaal haar intrede. En daarmee de mediahype. Dit fenomeen wordt onder andere beschreven in het boek 'loverboys' van Frank Bovenkerk. In dit boek legt hij ook uit dat loverboys helemaal geen nieuw fenomeen zijn en dat het gewoon pooiers zijn. De term is ooit door een journalist bedacht en is zo zijn eigen leventje gaan leiden - mediahype.
@koter | 25-02-20 | 15:28:
Ah, dus zonder TV zou er ook geen islam en nazisme bestaan?
Hadden Hitler en Stalin nooit geleefd?
Allemaal mediahypes?
Ik zie dat toch anders. Een overval is gewoon een overval; punt.
Met of zonder media aandacht. Waar aan moet worden toegevoegd dat veel criminaliteit juist verzwegen wordt door de msm. Plus dat als criminaliteit al bekend gemaakt wordt, de media relatief vaak zwijgen of zelfs liegen over de achtergrond van allochtone daders.
Tragisch voorbeeld van waar dat toe leidt zijn de Pakistaanse pedo-netwerken in Engeland, al vanaf de jaren '80 (!!!) actief. Letterlijk tienduizend slachtoffers, voor zover bekend, van voornamelijk blanke meisjes die door moslimbendes werden geprostitueerd. Slachtoffers en / of ouders die aangifte deden werden decennialang weggestuurd of zelfs opgepakt. Politiemensen, leraren en welzijnswerkers die aan de bel trokken kregen waarschuwingen of werden overgeplaatst.
Of jij die klootzakken pooiers of loverboys noemt is irrelevant. Punt is dat de daders grotendeels allochtoon zijn, en dat ongecontroleerde massa-immigratie vrijwel alle vormen van criminaliteit omhoog heeft gestouwd. Dat heeft niks met armoede of TV's te maken.
@Dandruff | 25-02-20 | 15:49:
Ik zie dat je een Tommy Robinson fanboy bent. Zeer kwalijk wat daar gebeurt maar de draai de rechtse alternatieve media eraan hebben gegeven is interessant.
@koter | 25-02-20 | 17:46:
Ik noem tientalen feiten, jij weerlegt er precies 0. En daar had je dan nog meerdere reacties voor nodig.
Je doet alsof je één van die tientallen feiten hebt ondergraven door mij een etiketje op te plakken. Helaas;
- geen enkel etiketje weerlegt welk feit dan ook;
- ik heb de naam Robinson bovendien niet eens genoemd;
- er is overigens niks mis met die naam;
- de door mij genoemde feiten worden algemeen erkend;
- ook in de "linkse" media, zij het 30 jaar te laat.
Dus stop met drogredenen uitpoepen, en doe je huiswerk.
En leg uit;
- welke draai hebben "rechtse media" hieraan gegeven;
- wat zijn de verschillen met linkse media die dit 30 jaar verzwegen;
- en waarom vind jij dat media die 30 jaar zwegen gelijk hebben?
Heerlijk.
Nou nog een afvallige moslim, die Imam Salam volledig te kakken zet voor wat hij is:
Een onbeschofte corrupte dikkerd met een vieze baard, in een belachelijke jurk en een dom wit petje op, die nog nooit hier ene dag eerlijk werk verricht heeft, en parisiteert op de volgelingen van zijn moorddadige ideologie.
Maar wat nou als je te stom bent om te studeren?
Dan ga je een paar jaar eerder werken.
Dan leer je een vak.
@Roadblock | 25-02-20 | 13:59:
Een vak leren is toch ook een vorm van studeren?
@aflaatverkoper | 25-02-20 | 15:08: Het hele leven is... ah fuck it.
@Sans Comique | 25-02-20 | 15:27:
... een grote reis naar het niets.
@aflaatverkoper | 25-02-20 | 15:35: Je weet wat ze zeggen, het is de reis die telt niet de bestemming.....
Hierom ook GeenStijl. Dit hoor en zie je niet in de MSM
Zag het wel op Dumpert eerder.
Pakkende video, dit is nog eens een allochtoon waar de autochtoon iets van kan leren. Meteen aannemen. :-)
Behold mother Mary
Speaking words of wisdom.
voor degene die straattaal niet begrijpen omdat hij dat heeft gedaan voor dat publiek. “ je pusht niks” refereert hij naar dat de jeugd van tegenwoordig verheerlijkt om drugs te verkopen en claimt dat ze dit doen. Dat is waarom hij je pusht niks zegt. Boeler is een ander woord voor sukkel. Het moraal van het verhaal is gebruik je achtergrond niet als excuus om achter te blijven en stop met de subcultuur messen dragen.
Ha! Bedankt. Dacht even dat het een sportschool dingetje was. Maar dat is natuurlijk te optimistisch gedacht.
Dees menneke snapt het. Hij spreekt in hun eigen achterlijke taaltje en slaat de spijker op zn kop. Helaas doet ie t waarschijnlijk alleen om views te scoren, want ik heb zo t idee dat hij t werken ook niet heeft uitgevonden
Oh, een vooroordeel.
Goede boodschap. Lijkt me duidelijk iemand waar de klagers wel naar zullen luisteren i.p.v. de Arie Slobben. Ik zeg: duim omhoog.
Hij zou het ook in kunnen leiden. Bijvoorbeeld met wat hij zelf studeert, zichzelf voorstellen, achtergrond en dan waarom hij iets vindt van de keukenmesjesdragers. Je weet toch?
Wellicht weet hij uit ervaring dat niet naar school gaan je een loser maakt. Dan is het des te bewonderenswaardiger dat hij anderen wil waarschuwen. Dat getuigt van zelfkennis.
@Sans Comique | 25-02-20 | 15:29:
Hij klinkt niet geschoold, maar hij zou het ook bewust in straattaal willen zeggen. Je weet eenvoudigweg niet wat hij zelf doet.
En dan heb ik net gespiegeld komt zo'n tatta meteen een blik pakken dan wil ik meteen djoeken jeweettoch
Tja zou er ook maar 1 iemand zijn die zich van deze man iets aantrekt? Hij praat vreemd, tataas en weet ik het. Ja ja weet wat het betekent scheldwoord voor blanke maar kom op! En dan lig je waarschijnlijk in iemand zijn huis, met je cappucion op?! Met op de achtergrond foto's van blanke mensen en een nep openhaard. Vreemder kan niet. Wie denkt ie nou te beinvloeden? De gemiddelde jongeren die met messen rondlopen? Die zien dit niet eens zijn vees te druk met elkaar neer steken, intimideren en stelen.
Hij zegt gewoon wat hij denkt. Op zijn manier. Als jij het beter kunt dan zeg ik: Doen!
Je school afmaken is natuurlijk een goede zaak maar vraag me af of je hiermee echt ver komt. Ken genoeg allochtonen die goed zijn opgeleid, veruit de meeste wonen nog steeds in de achterstandsbuurt waar hun ouders als gastarbeiders enkele decennia geleden zijn neergestreken. Punt is dat iedereen hoogopgeleid is geworden waardoor zo'n diploma door de tijd heen relatief minder waard is geworden. Door de toevloed van hogeropgeleiden selecteren werkgevers op secundaire kenmerken. Een ander belangrijk punt is het hebben van een netwerk. Dit hebben eerste generatie studenten in de regel niet.
Ik geef toe dat een beetje mentaliteitsverandering ook zou helpen.
Wat een onzin. Slechts 10 - 20% van de inwoners van Nederland is hoogopgeleid. Een netwerk is belangrijk, maar dat kun je vanaf je opleiding en door middel van stages opbouwen, ongeacht je kleur of afkomst. Dankzij reacties zoals bovenstaand blijven veel Turken, Antillianen en Marokkanen zogenaamde slachtoffers. Helaas!
Ik ben werkgever, maar het hebben van een netwerk interesseert me niet zo veel. De juist instelling daarentegen.... De eerste 5 jaar van je loopbaan is het inhalen van wat je in 1980 al zou kunnen/kennen als je van school/universiteit kwam. Kleine prins(es)jes, die denken dat een diploma iets meer voorstelt dan een startbewijs komen er niet in. Dat is helaas 95%, dus het is meestal lang zoeken naar de juiste.
Huiliehuilie - als je gewoon cum laude afstudeert, kan iemand anders nog zo'n netwerk hebben, maar dat maakt dan geen ene reedt uit.
@Roadblock | 25-02-20 | 12:51:
Die negatieve mentaliteit helpt inderdaad niet maar vraag is waarom zoveel allochtone jongeren deze überhaupt hebben ontwikkeld. Hun ouders zagen toen ze hierheen kwamen kansen (überhaupt de reden dat ze kwamen). Hun kinderen zien die kansen niet en menen vaak dat ze door de dominante samenleving actief ondermijnt worden.
@Arkan Sonney | 25-02-20 | 12:58: Slachtoffergedrag komt er zeker niet in in mijn bedrijf. Dan begin je maar je eigen bedrijf, dan kun je fijn de hele dag tegen de baas klagen.
@koter | 25-02-20 | 13:01: die hebben ze ontwikkeld omdat ze niet (hoeven) kiezen wat hun vaderland is - het blijft altijd hinken op 2 gedachten.
@The_Master_Bear | 25-02-20 | 13:00:
Ik had niet over jou in het specifiek maar over de situatie in het algemeen. Aardig van je in ieder geval dat je bevestigt dat het diploma aan inflatie onderhevig is.
Het hoeft niet perse hoogopgeleid te zijn, maar het gaat vooral om de mentaliteit. Er is een flink tekort aan vakmensen, dus met een goede MBO opleiding en de juiste instelling kom je ook een heel eind.
@elco485 | 25-02-20 | 13:05: Precies. Mentaliteit is alles. Ik heb liever iemand die met heel hard werken 6'jes gehaald heeft, dan iemand die op zijn sloffen 9's gehaald heeft.
@bleached | 25-02-20 | 13:03:
Je vader- of moederland kan je niet kiezen. Dat zijn vaststaande gegevens. Wanneer je het hebt over affiniteit dan hebben mensen uit de voormalig koloniën dit in overvloed. Toch doen ze het beduidend slechter op vrijwel alle gebieden.
@koter | 25-02-20 | 13:01:
Los van oorzaak en gevolg, kan je de insteek hebben, dat je er zelf alles aan zult doen, om te bereiken wat je kan bereiken.
Wat vaak niet vermeld wordt, is de kreeftenmentaliteit, waarbij iemand die aan het milieu, en denkpatroon van de cultuur wil ontsnappen, door zijn eigen omgeving/cultuur nare bijnamen toebedeeld krijgt, en vaak weer in het krat wordt teruggetrokken.
@The_Master_Bear | 25-02-20 | 13:00: Kan ik alleen maar onderstrepen. In de afgelopen 10 jaar kwamen er in totaal een stuk of 15 studenten voorbij op de afdeling waar ik werk en die ik moest begeleiden met hun Master. In de eerste paar jaar waren dat studenten die zélf met ideeen kwamen en initiatief namen, maar in de laatste paar jaar moet je bijna alles voorkauwen. Het initiatief, de eigenverantwoording en de benodigde creativiteit... het lijkt wel bijna compleet verdwenen, uitzonderingen daargelaten. Maar wél een grote bek. Dát wel natuurlijk. En dát moet zich dan volgend jaar op de arbeitsmarkt redden? Die gaan allemaal, stuk voor stuk en in toenemende mate van een hele koude kermis thuis komen. En dan is het de schuld van alles en iedereen, want zo hebben ze het van pappie en mammie geleerd. Natuurlijk is het belangrijk dat je je diploma hebt, als je je maar realiseert dat de manier waaróp je dat papiertje gehaald hebt minstens zo belangrijk is als het besef dat je niet de komende 20 jaar op dat ene successje kan blijven teren. Dan liever iemand zonder diploma, maar met een gezond stel harses en dito instelling.
@elco485 | 25-02-20 | 13:05:
Toevallig werd hierover twee weken geleden nog bericht:
"Mbo'ers met migratieachtergrond hebben gemiddeld 20 procent minder kans op het vinden van een baan."
www.nrc.nl/nieuws/2020/02/10/mboers-m...
Lul niet. Bij mij in het bedrijf werken een flink aantal hooggeleide getintiërs. Hebben hun school afgemaakt, gestudeerd en hebben nu een mooie baan. Niks geen discriminatie want zwart, nee, opleiding afgemaakt, mooie papieren dus mooie baan.
Als je echter bij je sollicitatie gesprek voor logistiek medewerker een grote bek opzet, dan hoef he niet terug te komen. Dat heeft niets met racisme te maken en alles met het feit dat je een onaangepaste lul bent.
@koter | 25-02-20 | 13:15:
Mja, zoals ik al zei: Los van Oorzaak en Gevolg.
Mijn ervaringen zijn ook, om het voorzichtig te zeggen, niet allemaal positief met stagelopers en sollicitanten met een allochtoonse achtergrond.
Als een personeelsfunctionaris een aantal malen zijn neus gestoten heeft, wordt het toch vanuit efficiëntieoogpunt moeilijker.
Ik heb hier wel eens het verhaal gedumpt van een aantal HBO stage lopers op mijn afdeling, die nauwelijks een goede schriftelijke en mondelinge presentatie konden geven, en waarvan de studiebegeleider, die erbij aanwezig was, dat probeerde goed te praten met het argument, dat zij natuurlijk vanuit hun achtergrond een handicap hadden, en dat daar rekening mee gehouden werd in hun beoordelingen.
Leuk als je zo'n sollicitant met een diploma krijgt, die de vaardigheden niet bezit.
Misschien nieuws voor jou, maar ik ken ook zat autochtonen die niks hebben bereikt en nooit ergens zijn gekomen, omdat de wereld niet eerlijk is en dat je daarom gewoon altijd iets anders moet blijven proberen als er iets niet lukt, totdat je uiteindelijk op een plekje uitkomt waar je wel op je plaats bent. Soms kan dat héél lang duren. (Ik praat uit ervaring.) School helpt wel degelijk. Vooral bij omscholing naar iets anders.
@Roadblock | 25-02-20 | 13:41:
Schriftelijk ben jij, zo te zien, ook niet al te sterk. De meeste mensen zijn niet sterk in presenteren. Schriftelijke vaardigheden zijn bevolkingsbreed al jaren aan het verslechteren. Komt omdat mensen nauwelijks nog echt schrijven en alle typend doen en automatisch gecorrigeerd worden. Verschil is dat mensen fouten van buitenstaanders in de regel zwaarder beoordeeld dan die van de groep waar men zichzelf toe rekent. Overlast van bijvoorbeeld dronken corpsballen verdraagt men makkelijker dan exact dezelfde type overlast maar dan begaan door zwarte jongens.
@koter | 25-02-20 | 14:55:
Onzin.
Wat mankeert er aan het schriftelijke van Roadblock?
Ik kan je verzekeren dat ik proefschriften van studenten heb gezien waar geen touw aan vast te knopen is. Dus het is logisch dat dat ook werkgevers opvalt.
En dat verhaal van die dronken corpsballen is hypothetisch, en onjuist.
Niet dronken zwarte corpsballen die een liedje over een piemel zingen zijn het probleem, maar zwarte jongens die met kapmessen zwaaien, en opscheppen over buitensporig geweld. Wat aantoonbaar leidt tot een toename van dodelijk geweld.
En over dronken blanken gesproken; het is je vast ontgaan, maar zelfs op GS is afgelopen dagen menigeen los gegaan op de dronken carnavalsvierders. Bij mijn weten zijn Brabanders toch redelijk blank, kennelijk heeft huidskleur hier niks mee te maken.
Wat u doet is, een presentatie waarvan een studiebegeleider het met mij eens is, dat hij schriftelijk en mondeling beneden de maat is, te vertalen in een vooroordeel ten opzichte van een minderheidsgroep.
Knap hoor.
@koter | 25-02-20 | 14:55 Je bent dus tot het oordeel gekomen dat fouten van buitenstaanders zwaarder worden aangerekend. Dat wilde de zich schriftelijk kennelijk superieur voelende eigenlijk verwoorden.....
@Buerman | 25-02-20 | 18:23:
Waarbij de zich superieur wanende vergeet dat zijn 5 reacties in dit ene minidraadje meerdere taal- en schrijf- fouten bevatten. Zie "ondermijnT worden" en "alle (S) typend doen". Zijn "mensen fouten zwaarder beoordeelD" bevat zelfs 2 verschillende fouten; d/t en enkelvoud/meervoud.
Geeft niks overigens, ik maak ook regelmatig fouten, en beoordeel niemand daar op. Maar als de pot de ketel verwijt dan mag gezegd worden dat Roadblocks taalvaardigheid hier beter is.
@Dandruff | 25-02-20 | 18:50:
Met dank voor uw woorden, ging het echter niet over de schriftelijke taalvaardigheid op een blog, maar de schriftelijke en mondelinge vaardigheid bij een presentatie van stagiaires op HBO niveau.
Wat ik dit geval dodelijk vind voor de betrokkenen, is dat er in het voortraject dan blijkbaar al een aantal stations 'rekening hebben gehouden' met de allochtoonse achtergrond en zaken door de vingers hebben gezien.
Dat gaat op den duur ten koste van de reputatie van de betreffende onderwijsinstelling.
Verder vind ik het op twee manieren getuigen van discriminatie.
Ten eerste, dat niet allochtoonse studenten wel aan de eisen moeten voldoen.
Ten tweede, dat allochtoonse studenten het volgens de onderwijsinstelling blijkbaar nodig hebben, dat de onderwijsinstelling in de beoordeling rekening houdt met hun achtergrond.
Het resultaat blijft helaas hetzelfde.
Een gediplomeerde, die basale vaardigheden mist.
@Roadblock | 25-02-20 | 19:03:
U had het over presentaties van stagelopers, maar koter verweet u dat u "schriftelijk, zo te zien, niet al te sterk bent".
Verder 100% eens. Wie allochtone jongeren goede kansen wil geven moet zorgen voor goed onderwijs. De teloorgang van ons onderwijs treft autochtone kinderen minder, omdat die doorgaans thuis ook veel opsteken.
De zogenaamde "positieve discriminatie" blijkt op elk denkbaar gebied averechts te werken, dus ook in het onderwijs. Een kind moet leren van zijn fouten, dat lukt niet als die fouten goed worden gerekend.
Ik heb niet het idee dat hij zijn eigen advies volgt.
Dat hoeft ook niet. Hij geeft alleen de Tata's niet de schuld dat ze alles pakken.
Mijn kinderhand is snel gevuld, blijkt maar weer.
@Kluukluuk | 25-02-20 | 12:51:
Waarom zou je überhaupt iemand de schuld geven dat hij zijn kansen pakt? Kansen pakken lijkt me juist een positief iets. Volgens mij zit de frustratie erin dat men denkt niet dezelfde kansen te krijgen.
Volgens mij rijdt hij niet zo'n heel klein autootje aan dat eerste filmpje te zien, en van wat ik kan zien (toegegeven, het is niet veel!) van zijn huis/flat/appartement ziet zijn woonkamer er best netjes uit. Ik heb niet het idee dat hij het zo slecht doet.
Respect voor deze man. Hij drukt misschien zich niet zo tactisch of politiek correct uit, maar zijn bedoeling is natuurlijk gewoon goed. Ik begrijp dat ze niet naar Mark Rutte willen luisteren, dus misschien helpen deze nog een beetje:
Tom MacDonald - Exposure
Tom MacDonald - Dear Rappers
Tom MacDonald - Sad Rappers
Tom MacDonald - I Hate Hip-Hop
Ze moeten inderdaad lekker gaan stagelopen, een vak leren of studeren. Of een zelfstudie na werktijd. (Doe ik zelf ook!)
rustiiiiggg, 1 zwaluw maakt bij lange na nog geen zomer in deze
Mwoah Seg Éh?
www.youtube.com/watch?v=e0oABOtvG4c
Beste man heeft helemaal gelijk . Ook weleens goed om de waarheid van die kant te horen. Dit kan ik alleen maar toejuichen.
Zo kan het dus ook nog gelukkig
Tering, ik schrok me helemaal de typhus bij die uitbarsting!!!! Maarre, heeft hij wel zijn school afgemaakt? Ik begreep namelijk niet alles wat hij zei.
Was toch wel helder. Heb jij je school wel afgemaakt?
Kan Ron Jans dit even voor mij vertalen? Ik heb niet alles verstaan. Maar de portee van het verhaal is duidelijk. Vertel het ze, brada. (Of mag ik dat woord als blanke cisgender heteronormatieve man niet gebruiken? Zo ja, sorry.)
Een wijze man
Ik heb niet goed opgelet maar gebruikte hij nu ook nog het verboden "N" woord?
Is er zelf een dan mag het. Streetwise.
Wel goed dat hij die gastjes aanspreekt enerzijds, maar anderzijds dit gaat niet werken. Die jongens willen juist voor vol aan gezien worden, willen juist geld en macht en status en daar niet te veel moeite voor hoeven doen. Weet niet of het helpt om dan te zeggen dat ze maar voor 10 euro kunnen tanken.
Dus ze eisen respect, maar zijn geen knip voor de neus waard?
In welk ziekenhuis werkt die Ron Jans op de OK?
Na Trump, Wilders en Baudet is deze man mijn favoriete politicus...!
De bekende Duitse politicus, Ron Jans.
Hé, die open haard heb ik ook, met precies dezelfde vlammen...
Verdomd.
Wat een baas!
Dikke poelers ja
Stop making stupid people famous
Benieuwd wat ie zelf doet.
Wat hij doet is beter dan nietsdoen.
Maak je niet druk ,de Partij van de Arbeid zorgt voor je uitkering,maar dan moet je wel trouw op de PvdA blijven stemmen.
Eén donkere broeder maakt nog geen Evelyn Wang ( MIT )
Aan zijn accent te horen woont hij hier pas een weekje of twee en toch heeft hij het al door!
Pippas in Amstelveen.
www.telegraaf.nl/nieuws/1895683394/sc...
Bullshit, bro, de eerste Peugeot 206 was uit 1998.
Een ondertiteling had hier wel gewenst geworden, ik heb niet alles verstaan. Maar de richting is ongeveer duidelijk, iedereen is de smid van zijn eigen geluk.
Haha.... eerst gejorist worden omdat je teveel gescholden hebt en dan tóch nog even natrappen. Je gaat niet voor de inhoud, maar voor de vorm. Deze jongeman zegt maar één ding tegen zijn marokkaanse leeftijdsgenoten: ga naar school en hang niet rond op straat met messen. Dat jij het daar klaarblijkelijk niet mee eens bent, spreekt boekdelen. Nee, voor jou is het belangrijker dat andersdenkenen -dan jijzelf- verder buitengesloten worden. Jij bent af, Zwitsal.
vaker geen stijl lezen het was groenlinks die donkergetinte inzette www.geenstijl.nl/5151952/jesse-klaver...
@KlaasVaas | 25-02-20 | 12:14: Zo, je spreekt al bijna Nederlands. Goed op blijven letten op school en dan kom je er wel.
Een Godwin in je eerste zin.... je wint een lolly!
@KlaasVaas | 25-02-20 | 12:14: 3,2,1.... en de kringspier is weer gesloten! Iedereen die jou als fascist ontmaskert wordt onmiddelijk in de basket of deplorables geworpen. Schelden is het enige dat je kunt, zielepoot die je bent. Sterk staaltje projectie.
@Rechts door zee | 25-02-20 | 12:18: Heeft duidelijk geen zin met deze. De agressie en (zelf?)haat spreken boekdelen. Lost cause, my friend.
@KlaasVaas | 25-02-20 | 12:27: Houd eens op met die Nazi-kaart trekken Kaas. Als je niet verder komt dan dát en een potje schelden, ben je exact datgene wat je anderen verwijt.
@Gladiator Fap | 25-02-20 | 12:29: oh, en ik heb me daadwerkelijk vertiept: ik bedoelde natuurlijk "Klaas" ipv. Kaas. Maar goed, niet dat jou de inhoud ook maar ene biet interesseert...
KlaasVaas | 25-02-20 | 11:51
Je zegt, terecht, dat je nog nooit in je leven een inhoudelijk argument hebt gebruikt. Je vindt dat belangrijk omdat jouw religie het gebruik van feiten, cijfers en argumenten verbiedt.
Tot zover zijn we het eens; inderdaad gebruiken andere Pol Pot aanhangers ook nooit argumenten.
Maar probeer dan in ieder geval af en toe nieuwe domme slogans, en nieuwe scheldwoorden. Andere Pol Pot trollen op GS gebruiken tussen de 5 à 14 verschillende scheldwoorden per jaar, dat zorgt toch voor wat afwisseling.
Op de apenheul zijn zij al koning; dat gaat jou voorlopig nog niet lukken.
Wat een rare opmerking. Je kiest altijd eerst voor je eigen mensen, je eigen gezin, je eigen vrienden. Dat heet loyaliteit, zoek het eens op.
@KlaasVaas | 25-02-20 | 12:34: Projectie mijn beste, projectie. :-) Je laat jezelf zowat van kennen. Samenvatting van jouw bijdrage aan het debat: 1.) je scheld wat rond met een paar Godwins en wordt (terecht!) gejorist. 2.) je eigen "Butthurt" laat je meteen natrappen met een aangepaste (huichelaar!) versie van dezelfde troep. 3.) je wordt direct aangesproken op de inhoud en wat is je antwoord? --> Nazi, Jugend, Whitpower, Butthurt en een paar one-liners over "value of opinion". Zelden een parade-trol gezien met zo weinig zelfreflectie. En ja, normaal kan ik er om lachen en geef het geen aandacht. Maar voor iemand met jóuw agressie, met jóuw gescheld... maar ik met liefde en plezier een uitzondering. Daarom, tot slot, poneer ik een inmiddels al helemaal niet meer gewaagde stelling: alles, ja letterlijk ALLES, waarvan je mij en anderen beschuldigd, mijn beste, zie jij elke morgen in de spiegel. Je agressie en pure haat naar anderen is het resultaat van jouw gebrek aan capaciteit om daarmee om te gaan. gefeliciteerd!
@Dandruff | 25-02-20 | 12:39:
Dit lijkt mij een gevalletje van zonde van uw tijd.
@Dandruff | 25-02-20 | 12:39: Ik maak graad onderscheid tussen twee soorten trollen: de eerste categorie zijn de trollen die gewoon een andere mening hebben en die zeer gemotiveerd zijn die te ventileren, maar daarbij wel beschaafd blijven. Ik noem ze "Trolls with a mission". DKS bijvoorbeeld is berucht op GS. Maar die kan ik wel waarderen, want die houden het gesprek levend en het gaat, in tegenstelling tot de andere categorie, ook altijd over de inhoud. De tweede categorie is de categorie trol die er alléén maar op uit is hun agressie en haat op andere mensen te botvieren. Deze categorie noem ik "psychische trollen". Bij deze trollen gaat het helemaal niet meer over de inhoud. Nergens. Ze zijn er alléén maar op uit om tegen andere mensen te schoppen, te beledigen en te bespugen. De Nazi-kaart wordt meteen getrokken, zonder zich één seconde af te vragen of dat wel gepast is. Ik bedoel: je moet maar durven, iemand anders beschuldigen van een lidmaatschap aan een regime dat verantwoordelijk is voor een aantal van de afgrijselijkste dingen die de mensheid ooit gezien heeft. Maar deze trollen interesseert de inflatie van de wérkelijke Nazi's die daarmee veroorzaakt wordt niet in het geringste. Ze schelden lekker verder en geloven dat ze daarmee deugen in de ogen van hun kameraden (pun intended). Feitelijk zien zij niet dat uitgerekend zij exact datgene zijn, dat ze met hun geschreeuw, gescheld, haat en agressie veroordelen. Klaasvaas is zo'n trol.
@Roadblock | 25-02-20 | 12:49:
Eens, hier laat ik het ook maar bij.
Niemand gaat deze trol er vandaag nog van overtuigen dat er ook nadelen zijn aan bloedige aanslagen, gangstergeweld en het stenigen van homo's. Zoals de meeste linksmensen vindt Klaas geweld supergeil.
Misschien over een jaar of 5, als hij wat minder seksueel gefrustreerd is, gaat hij de nadelen van religieus geweld beseffen. Met name het feit dat ook hij ooit slachtoffer zou kunnen worden.
@Gladiator Fap | 25-02-20 | 13:01:
Nou heb ik een iets negatievere mening over DKS dan u.
Deze persoon verviel ook in scheldpartijen, en het denigreren, of als imbecielen neerzetten van opponenten die het niet eens waren met zijn Peter R de Vries achtige expertise in ALLES.
Ik ben ook blij dat hij is opgepleurd.
@Dandruff | 25-02-20 | 13:06: Klopt. Hij gaat niet overtuigd worden. Nu niet, hier niet en nooit niet. Er zijn maar twee opties voor dat soort figuren: de ene is "verongelijkt wegkwijnen in de marge" en de tweede optie is "verongelijkt wegkwijenen in de marge". Tenzij ze de overhand krijgen natuurlijk, maar dan kunnen jij en ik het waarschijnlijk niet meer navertellen.
@Roadblock | 25-02-20 | 13:18: Misschien heb ik nog niet dezelfde ervaringen met DKS gemaakt als u. Ik beoordeel mensen dan ook op hun gedrag tegenover mij en niet op wie ze zijn. Daarom zijn u en ik ook geen trol. ;-)
@Roadblock | 25-02-20 | 13:18: is hij opgepleurd ja? Heb ik iets gemist?
@Gladiator Fap | 25-02-20 | 13:01:
Ik zie wel wat in de indeling die je maakt.
Tegelijkertijd heb ik helemaal niks met dks. We zijn het een keer eens geweest, over de vraag of MH17 door een bukraket of door vliegtuigen neergehaald is. Toevallig had dks toen gelijk, en kon hij dus verwijzen naar bestaande feiten en bronnen.
In alle andere discussies komt hij weinig verder dan liegen, beledigen, schelden en godwinnen. En allerlei drogredenen opsommen natuurlijk, maar dat doen serieuze reaguurders soms ook, al dan niet bewust.
Wat mij stoort is dat ik in een bepaalde discussie een van zijn leugens weerleg met 1001 controleerbare feiten en bronnen. En dat hij dan 5 minuten later in een ander draadje dezelfde leugens weer herhaalt. Kan ik dezelfde 1001 feiten en bronnen nog eens copy-pasten, maar een minuutje later verschijnt zijn leugen weer in een ander draadje. En anders de dag daarna.
Daarom geloof ik niet dat hij echt zo extreem dom is als hij zegt te zijn; hij doet alsof.
@Dandruff | 25-02-20 | 13:23:
Ik heb dezelfde ervaring met deze pro-Islam persoon van Joodse afkomst die in het buitenland leeft.
Ik heb eens eenzelfde discussie met hem gehad over de Hindu-genocide door de moslims in India.
Dat moest ik maar eens met feiten bewijzen.
Toen ik dat gedaan had, was het plotseling niet meer zo interessant, en een week daarna begon hij weer te vragen naar bewijzen van moslim genocides, en te beweren dat de Christenen veel meer doden op hun geweten hadden.
@Gladiator Fap | 25-02-20 | 13:19:
Wij kunnen da dan niet navertellen, maar hij ook niet.
Wat alle voorstanders van genocidaal geweld altijd vergeten is dat elke revolutie haar eigen kinderen opvreet. Stalin bijvoorbeeld liet "kameraad" Trotski tot in Mexico achtervolgen en vermoorden. In de USSR zelf kostten diverse partijzuiveringen honderdduizenden socialisten het leven.
Socialisten zijn hun eigen grootste en gevaarlijkste vijand.
Dat was al zo ten tijde van de Franse revolutie, en zien we nog steeds op de twitters waar Pol Pot aanhangers elkaar fel aanvallen om helemaal niks; ("een lesbo die geen seks wil met een man die zich vrouw noemt, is een transfoob, en dus een nazi").
Beng! In your face! Wat een heerlijke vent. Ik kan 'm niet steeds verstaan maar hij spreekt wel de taal om de 'boys' aan te pakken. En hij doet het nog leuk ook.
Ik dacht eerst dat hij gewichtheffen bedoelde op de sportschool voordat ik op de link klikte
VANAVOND bij OP1 en/of Jinek?
Nee, links zal dit als uiterst kwetsend ervaren. Waarschijnlijk eindigt dit net als bij de braboneger die uiteindelijk zijn standpunt opgaf en zich bij het deugvolk aansloot omdat dat net iets beter voor zijn carrière was.
Jammer van het lerarentekort...
Helemaal top dit!!! Tell 'm
100 punten. Die gast heeft gewoon gelijk.
Je vergeet de inhoud: het enige dat hij zegt -niet bijzonder welbespraakt, maar wel de spijker op de kop- is dat de marokkaanse jeugd naar school moet gaan ipv op de straat met messen zwaaien. Blijkbaar ben jij het daar niet mee eens en ben je verbolgen over het feit dat andere mensen het wél met hem eens zijn. Tja, dan rest je natuurlijk niks anders dan de vorm te bekritiseren en niet de inhoud. Hiermee ben jij af, zwitsal.
My nigga......
*ontslag indienen doet*
De heer Oliveira Tavares zegt in 1 kort filmpje meer over een oplossing van "het probleem" dan heel ministers Engelshoven, Dekker, Ollengren, Slob, Koolmees en Grapperhaus bij elkaar... We hebben namelijk geen ras- en/of discriminatieprobleem in NL, maar een (sub)cultuurprobleem.
Ja maar hij wordt ook niet zo vorstelijk betaald als deze ministers of kuifje dus hij heeft niet veel te verliezen.
Hear, Hear.
Ons koning van Zuid ligt hier de vinger op de juiste , zere plek .
Hijs deze man nou niet direct deze op een voetstuk. Hij zegt gewoon zoals het is en dat zou normaal moeten zijn.
Ja, dit zou niet iets heel bijzonders moeten zijn,
Maar het schijnt toch zeldzaam te zijn, blijkbaar..
Kan die 'open haard' uit; transitie weet je wel.
Deze meneer heeft een mooi verhaal. Een verhaal wat menigeen geweldig vindt. Maar er bestaat natuurlijk een kans dat dit is geplaatst in een hoekje, waar getint en negeriaans sarcasme ontzettend wordt gewaardeerd. Dus hoe ik dit moet intepreteren? Ik heb nog even geen idee.
Zou me niets verbazen, wanneer hij dit alleen voor de goede sier en als verdienmodel(400€ per sessie NPO) doet.
Laat die TaTa’s maar betalen.
Misschien is het ook eens handig als er mensen met een migratieachtergrond in de media komen om wat ze kunnen en niet vanwege hun migratieachtergrond. Dus als er een briljante Fatima een hele goede arts is, nodig haar dan een keer uit als er medische expertise nodig is en negeer het feit dat ze een migratie achtergrond heeft, is namelijk niet relevant. Er moeten gewone rolmodellen komen, mensen die wel wat van hun leven hebben gemaakt en talent hebben. Die kinderen spiegelen zich nu aan crimineel volk.
Najib Amhali, Ahmed Aboutaleb, Özcan Akyol, Khadija Arib, Afshin Ellian. Noem jij er ook eens een paar, samen komen we er wel.
Juist het benoemen (gebeurt overal, ook op tv) van 'wat leuk, een vrouw/een immigrant/een homo' die iets presteert, vergroot de verschillen...... Die er niet (horen te) zijn.
Dat dus.
Juist die racistische "anti-racisme" lobby doet niks anders dan mensen om hun huidskleur bejubelen (poc) dan wel afzeiken (wit). De racistische en gewelddadige subsidiespons kozp bestaat ook voor de helft uit "kunstenaars" die nooit een gedicht of tekening hebben verkocht.
Maar wel regelmatig aanschuiven bij de NPO; omdat ze zwart zijn.
Sylvana heeft een IQ van 3 maar is niet van de buis te slaan. En elke keer klaagt ze over haar huidskleur. Terwijl ze ooit bekend en vermogend is geworden vanwege haar uiterlijk. Als lekker ding zijnde kon ze terecht bij TMF en trouwde ze een miljonair. Zo'n 10 jaar geleden zei ze nog nooit enige hinder van haar huidskleur te hebben gehad.
Maar ze werd ouder, minder populair, minder gevraagd.
Dus ineens werden haar huidskleur en vermeend racisme haar verdienmodel.
'gewone rolmodellen komen'
Het begrip 'rolmodel' houdt al in:- het gebruik maken van de veronderstelde domheid van het lagere volk om ze zo via nep ten goede te manipuleren.
Hirsi Ali. De enige “illegaal” die we wèl hebben uitgezet.
@Muxje | 25-02-20 | 12:00:
Hirsi Ali is vooral weggepest. Als ze had gewild had ze kunnen blijven, zoals alle andere asielzoekers die liegen over hun naam of land van herkomst.
Maar Hirsi Ali had net een proces verloren over haar safe house; de buurt wilde haar niet vanwege de kans op aanslagen.
Ze had al eerder voor de rechter gestaan over de vraag of een kinderverkrachter die tijdens slavenjachten vele honderden ongewapende burgers liet onthoofden "naar onze maatstaven een perverse tiran" genoemd mag worden. In dat proces werd ze uiteindelijk vrij gesproken, maar de rechter waarschuwde haar wel dat een volgend proces in haar nadeel zou kunnen werken. Want iemand die kinderen verkracht is niet per se pervers, en iemand die massaal burgers onthoofdt hoeft geen tiran te zijn. Ook niet naar onze maatstaven, aldus die rechter.
Allemaal vrij beschamend voor dit land. En naast de stelselmatige schijnprocessen en bedreigingen waren er de bakken stront die ze dagelijks over zich heen kreeg van politiek en MSM.
Een of andere "gender wetenschapper" Geertje Mak (niet te verwarren met geschiedvervalser Geert Mak) wist een toespraak van Hirsi Ali over homorechten tegen te houden, omdat tegenstanders van steniging volgens Geertje "teveel polariseren".
Geen wonder dat ze hier weg wou.
@Dandruff | 25-02-20 | 12:53:
Er was ook nog zo iets, dat de overheid weigerde haar te beveiligen als ik het mij goed herinner.
@Muxje | 25-02-20 | 12:00: Ben weer eens haar boek “Nomade”aan het lezen.
Wanneer ik uitgelezen heb kan het naar de bibliotheek,van de moskee,gratis zoals alles daar.
Ik twijfel niet aan z'n goeie bedoelingen, maar ik kan het grootste deel van wat 'ie zegt niet verstaan...
Kan deze held uitgeroepen worden tot man van het jaar 2020 en tevens van het decennium 2020-2029? Deze superheld is nu al onovertrefbaar.
Omdat een neger agressief aan het praten is wat zijn "broers" allemaal fout doen?
Dat zeggen we hier dagelijks.
@Nuchternederland | 25-02-20 | 11:48:
Wat jij agressie noemt, noem ik de spijker op de kop slaan.
@Arnold Layne | 25-02-20 | 11:53: Ik heb het niet over de strekking van zijn woorden, maar over de agressiviteit. Die compleet onnodig is.
“Je kunt nooit de waarheid zeggen zonder ook onaangenaam te zijn”. G. Bomans
Als hun het T woord (Tatta) mogen zeggen mag ik toch wel het N woord zeggen?
Nee. Discriminatie werkt maar 1 kant op.
En waarom zou je dat zo graag willen zeggen dan?
@Erikjan79 | 25-02-20 | 11:31: Leg eens uit waarom niet?
@Erikjan79 | 25-02-20 | 11:31:
Kan ik rap liedjes mee blèren zonder ontslagen te worden....
@Erikjan79 | 25-02-20 | 11:31: hou je er lekker buiten als je niet herkent wat een hypothetische vraag is.
Ik had er nooit van gehoord want verkeer niet in deze kringen. Maar tatta schijnt van ptata te komen. Patata , patat, --> aardappels die in Suriname geassocieerd werden met blanke Nederlanders.
André van Duin zei al Tata toen velen van nu nog niet eens geboren waren.
www.youtube.com/watch?v=t-nDkhXKoqg
@Erikjan79 | 25-02-20 | 11:31:
Jeee ErikJan79 was je toch bijna weer zo'n racistische rechts-extremist op het spoor, en was je dag weer goed geweest.
Weet je wat mij nou altijd in mijn gedachten schiet als ik jouw comments lees.?
Zou ArjenZH alleen maar Meneerdemesmaeker hebben als tweede nick of ook nog misschien een derde ErikJan79?
@Roadblock, zo viel andrew deen (nee, geen hoofdletters) vorige week ook al door de mand. Die gast blijkt dus tegelijkertijd ook als kussende wielrenner in de panelen voor te komen. Sindsdien niets weer van vernomen maar opeens zijn andere vergelijkbare trollen weer actief. Zullen ze allemaal door dezelfde trol bediend worden..?
@vic_typh | 25-02-20 | 13:25:
Oh, ik word nieuwsgierig.
Wat was de tweede nick van Theodorus.Goldbach ook al weer?
FF off topic, maar weet iemand waarom geenstijl totaal geen aandacht besteed aan de Deutsche Bank filmpjes van Arno Wellens?
Linktip insturen?
@Is dit nog nieuws? | 25-02-20 | 11:28: Ik heb het idee dat nu bij deel 4 er toch al wel meerdere mensen dit zouden getipt hebben. Ik zal het zelf maar eens opsturen dan.
Nr 3 was de laatste. www.youtube.com/watch?v=85bJvdNGAZQ
U loopt achter.
@jan huppeldepup | 25-02-20 | 12:23: Excuus, Fat-Finger-Syndrome
Kan iemand dit even vertalen voor me?
Sorry, ik praat geen hiphop
Voor mij mag deze Oliviera al de grote straatfilosoof genoemd worden.
Geef deze man maar een echt podium samen met mannen als Roué Verveer en die Rotterdamse vader Jay van 4 kinderen die zich de pleuris werkt voor hun toekomst. www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/49392... Die weten wat deze Oliviera bedoeld naar de schijtpatsertjes op straat.
Gegeven de positieve ervaringen met Twitter lijkt aanvulling van het fvdsocialmediaspectrum met nog een opgewonden standje, maar dan met een TikTokaccount, me inderdaad een gouden greep.
Sluit zo te zien ook goed aan bij de boreale doelgroep. Driekwart daarvan schijt zeven kleuren stront als ze een negert in het wild zien.
Hetkanverkeren | 25-02-20 | 11:24
"bla bla boreale bla".
Bron?
Linkerduim of rechterduim?
Mooi.
van iedereen die me agressief benadert, heb ik een instinctieve afkeer. Ook van deze agressieveling. Praat normaal man, in plaats van dat immer boze geschreeuw.
@Dandruff | 25-02-20 | 11:27: Ik tiep met mijn wijsvingers. Allebei.
Ik heb een periode in de West doorgebracht, ik maak mij niet zo druk over een boze negert. 80% toneelspel om te intimideren.
@Hetkanverkeren | 25-02-20 | 11:50:
Gaat me niet om hoe je die debiele onzin intypt.
Je suggereert dat die onzin afkomstig is van bestaand debiel onderzoek.
Ik geloof niet dat dergelijk debiel onderzoek bestaat.
Als dergelijk debiel onderzoek wel bestaat hoor ik graag waar dat te vinden is, kijk ik het even na.
Hm, Hetkanverkeren.
Ik sloeg u toch wat hoger aan dan dit afgezaagde FvD bashen.
Boreaal - man, man.
@Dandruff | 25-02-20 | 12:58: Noem me Thierry Baudet, maar ook ik heb meer met een mooie theorie dan met empirische toetsing (dat citaat mag je zelf googelen). Cijfers, wetenschappelijk onderzoek, andere meningen: ik mijd ze als de pest. Ze staan namelijk meestal haaks op mijn eigen waandenkbeelden.
Wat die zeven kleuren stront betreft: afgelopen weekend was ik in het Zuiden des lands. Ik had me geschminkt als Afro-Amerikaan, compleet met een botje door mijn neus. Ik was op zoek naar KOZP, maar ik kwam een handjevol Leidse Corpsballen tegen. Die zeven kleuren zijn een geschat gemiddelde van de 50 tinten bruin die die heren acuut door de pantalonspijpen liep. Helaas ben ik vergeten de boel te filmen, want mijn mobieltje was gerold. Want dat linkje had ik maar wat graag geüpload.
@Roadblock | 25-02-20 | 13:23: Wat dat hoge aanslaan van ondergetekende betreft: gewoon niet doen. Ik ben er zelf ook mee gestopt. Sindsdien neem ik de boel graag in de maling, mezelf voorop.
Maar om het goed te maken: www.youtube.com/watch?v=ZTdOMV-yTRg
Gaat het nu weer een beetje, mijn beste :-)?
TikTok!! was in de eerste plaats een jonge jeugd medium,
maar daar zie ik nu veel te vaak cunt dracula van DENK langskomen.
Verder heeft deze neger wel gelijk, behalve dat vakkenvullen verhaal dan,
het mesdragende volk wat hij beschrijft is zelfs daar nog te dom voor.
Niet zozeer te dom als wel te lui.
Dat vakkenvullen komt pas aan de orde als ze rond hun 45e weer eens vrij komen, en beseffen dat ze te oud worden voor dat alom bejubelde "straatleven".
Driewerf foei!
Deze jongeman begrijpt niet de hem toebedeelde rol die hij moet spelen van de Deugreuzen in het plantagehuis op de Fatsoensheuvel.
Zijn kleurtje wordt geacht het slachtoffer te zijn van blanke onderdrukking. Meneer hoort te strijden tegen Zwarte Piet in het algemeen - en onze samenleving in het algemeen.
Zich aansluiten bij het FvD hoort NIET bij het takenpakket van een hulpPiet van de globalistische Sinterklaas.
Evengoed: er zijn meer van deze mannen en dat geeft hoop in de ongelijke strijd tegen onze vijanden in media & politiek.
En zo is het! En dit is ook precies wat Fortuyn zei en Baudet zegt. Het gaat om individuele prestaties! Maar van de deug mensen moeten deze mensen arm en kansloos blijven!
Maar van de deug mensen moeten deze mensen arm en kansloos blijven!
_________
Dat is wat de democraten in de VS ook verweten wordt.
Dat ze de zwarte bevolking arm hebben gelaten/laten zodat ze een groep hebben aan de hand waarvan ze hun deugen/help-gen kunnen blijven botvieren.
De zwarte bevolking die dan de illusie heeft dat de democraten het goed met hun voorhebben,......
Wat dus stemmen oplevert....
Denken ze nog steeds.
@Kijkeensaan | 25-02-20 | 11:34: hear hear! Ik vind dat Candace Owens het nog het duidelijkst verwoordt. Mocht je haar nog niet kennen: aanrader! Genoeg materiaal op youtube etc.
@Gladiator Fap | 25-02-20 | 11:55: dan kijk deze ook eens op YT:
Black Woman Destroys White Privilege Myth
Ik heb in mijn Fortuyn tijd nog wel eens een aantal keren achter een LPF verkiezingsstalletje gestaan.
Het zal u verbazen hoeveel gekleurde mensen er toen al langs kwamen die het helemaal met Fortuyn eens waren.
Vanavond heb ik een oudergesprek op het OSB en zal ik dit meenemen.
Een man naar mijn hart. Vooral dat tanken voor een tientje zie je in mijn wijk best veel. Rij je in een dikke AMG, maar moet je een knaak lenen, want maar € 7,50 in het guccitasje. En maar dik doen tegen de kleine mannetjes in de wijk, die kwijlend naar boven staren. Ondertussen studeert Mien af op de TU/e op Kunstmatige Intelligentie. Probleem is alleen, dat er hier geen Mien meer woont. Wel mannetjes met een lease AMG.
Kolonelsregime Kaas I
Sluit ik me bij aan
Er zijn in Nederland nog 299 van dit soort mannen.
Je suis FR. Oliviera Tavares.
Mi boy!
De Jettens, de Klavers, de hele fukking zieligheidsindustrie grúwt van zelfstandige mensen van allochtone afkomst, met een mening die etaleert dat het NIET aan afkomst, huidskleur of ras ligt, maar alles met moraal, opvoeding en zelfdiscipline te maken heeft.
Hun hele wereldbeeld dondert op deze manier in elkaar. Ze kunnen dan ineens geen onderscheid meer maken op afkomst, huidskleur en ras en dat is voor linkse mensen met hun regressieve kolonialistische-racistische kokervisie bijzonder verwarrend. Dus laten we bij deze medelijden hebben met Jetten, met Klaver, met linkse mensen in het algemeen. Father forgive them they know not what they are doing.
Het is 'rumour around the brand'. Besturen kunnen ze niet. Het is klopklop in plaats van slagroom.
Net zoals de braboneger mag alleen iemand met een kleurtje nog relativeren.
Ach, wat zijn we allemaal toch zielig, dat we niks meer mogen.
@Erikjan79 | 25-02-20 | 11:21: Dankzij mensen zoals u.
@Erikjan79 | 25-02-20 | 11:21: U bent wel sterk met argumenten , hè.
@Erikjan79 | 25-02-20 | 11:21:-
Wat fijn dat U zo bedreven bent in het verlenen van gevoelsvergunningen.
Als Hollandse kinderen achter lopen op school , gaan de ouders hun kinderen helpen. Wat extra huiswerk maken na school etc. Om de achterstand wat in te lopen waneer mogelijk. Maar veel kinderen van import ouders kunnen zelf niet eens goed genoeg lezen het rapport of verslag van hun kroost te begrijpen.
Dan zit een jochie wisn vader of moeder op school moet komen voor een gesprek de hele boel te vertalen (op een voor hem zo gunstig mogelijk manier).
Waarna de school en later maatschappij de schuld krijgen.
Als je als halve analfabeet met een ontwikkelingsachterstand het basisonderwijs verlaat dan zijn de jaren die volgen ook een zooitje.
Aangezien die jochies tegenwoordig al levensgevaarlijk aan het worden zijn voor ze puberen gaat dit probleem alleen maar groter worden.
Weetje, dit soort moeilijk, moeilijk verhalen hoor ik al jaren. Er is maar één sprongetje die dit soort klaagnegers (wit en zwart) moeten maken: van moeilijk, moeilijk naar inzet, inzet.
@ole guapa | 25-02-20 | 11:40: Helemaal mee eens! Er zijn zoveel mensen die wèl wat van hun leven proberen te maken.
Geef deze Oliveira Tavares maar een kamer op het paleis bij W.A & Maxima want hij is ook een Koning!
Hm, ik moet toch een gat schieten in uw ideale wereldbeeld.
Een groot gedeelte van deze 'Hollandse' ouders heeft het te druk met nevenactiviteiten, en op hun smartphone turen, waardoor we nu de schrijnende situatie krijgen, dat een groot percentage van de "Hollandse' kindertjes die op school komen niet eens kan lezen.
kijk dames en heren politici, nu weten jullie dat het niet aan de blanke autochtone Nederlanders ligt dus je hoeft ook geen beleid te maken zoals positieve discriminatie.
Het is het gevoel. Feiten zijn passe.
Wordt hij al bedreigd?
Zelfs de compressor heeft er moeite mee om deze wijsheden adequaat te verwerken, zie ik.
Soort van Hans Teeuwen presentatie
cum grano salo.........
Ben emotioneel nu.
Kabatz!
Hahaha hij gaat helemaal los. Heerlijk. +1
Volgens mij is hij rasist, dit mag je niet zomaar zeggen over minderheden, helaas heeft hij groot gelijk, jammer dat deugen links dit niet wil zien, wat ook gezegt mag worden in deze is dat veel dames uit de zelfde families wel hogere opleidingen afmaken dus het lijkt dat er wel iets van te maken moet zijn.
mooi om te zien.......
ontroerend in eenvoud/oprechtheid.....
Zooot die is helder, klaar, niets meer aan toevoegen! Delen maar wat meer witte/blanke/bleke nederlanders deze mening. Maar nee bij hen ontbreekt dit nuchtere denken en doen een kopje thee. Want stel je voor zo debken is toch wel heel rajsiest!!!
Meer van deze broers, jeweettoch
Toppertje ! Er gloort iets
Lusu!
Een jas van Luis Vuitton van de Ali Express en ook nog een schilmesje mee naar sgool, manman, dan ben je pas echt gangstah!
Braboneger II
Ik hoor helemaal geen brabants aqzent. Dit is meer een Surineger.
Meer van deze. Zelfreflectie, helaas is dat woord nooit in het Arabisch vertaald.
is dit de nieuwe Braboneger?? die inmiddels helemaal SJW is geworden.
Ja de oude braboneger is stuk. Het schijnt buiten de garantie te vallen
Zegt hij kou het woord n!kkr??
Verder een geweldig filmpje!!
Pats, boem, raak
Mag hij dat? Ja dat mag hij.
@Hebbiehemookweer | 25-02-20 | 11:07: waarom hij wel? Dat is niet zo inclusief en riekt naar black privilege, als hij bepaalde woorden wel mag gebruiken.
Maar mag hij n*gger zeggen tegen Marokkanen?
@Hebbiehemookweer | 25-02-20 | 11:07:
Jazeker mag hij dat. Mag ik dan ook?
Gaat lekker met de integratie van onze nieuwe Nederlanders.
.
Even offtopic, de naam van de Duitse carnavalstoet inrijder is ook bekend..
Het is Maurice P. (29) uit Volkmarsen....
ik zou ook op een carnavalsstoet in willen rijden als ze 8 uur lang door mijn straat trekken en dat een 5 dagen achter elkaar
Dat was gisteren al bekend.
wtf is dit nou, een licht getinte natie?
Bedoel je Nederland?
Leuk haardvuur ook.
Hij heeft een Caiway abonnement.
Aangenomen.
Die neem ik ook aan..
Hahaha hij beschrijft losers. Heel goed. Name en shame!
REAGEER OOK