Lilian Marijnissen doet stoer over KOZP-gekkies
"Bij carnaval mag alles en iedereen op de hak worden genomen"
Social
Die van de Kick Out Zwarte Piet Gestapo (KOZPG) gaan tijdens carnaval verkleed als sinaasappel en dan persen ze hun laatste restje levensvreugde uit over Eindhoven, Tilburg, Breda en een paar andere plekken. Het 'schandpalen' van kindertjes is zo kleinzerig, triest en ronduit asociaal dat ze nu half Nederland tegen zich in het harnas hebben gejaagd - en de andere helft negeert die ziekelijk racistische aandachtsjunks gewoon helemaal de moeder. Enfin, nu heeft Lilian Marijnissen (Groep Oss) ineens een grote bek. "Bij carnaval mag alles en iedereen op de hak worden genomen."
Weet je waar dat vroeger ook kon Lilian? In Nederland. Kon je kind gewoon cowboytje spelen zonder op de foto te worden gezet door een stel geesteszieke dwaallichten, kon je naar een kinderfeest kijken zonder dat je door de ME-stellingen door hoefde te laveren, kon je de cabaretvoorstelling van een transgender op de hak nemen zonder daarbij het verplichte woord 'dapper' in de mond te hoeven nemen en kon je nog grapjes maken over de profeet zonder op de Linnaeusstraat te eindigen met een mes tussen je ribben - al hebben de pleitbezorgers van de Religie van de Humor al wel langer moeite met 'op de hak genomen worden'.
Alles en iedereen op de hak nemen, het kan en mag ALLANG niet meer. Je riskeert in het hoekje 'vieze racisten' gedrukt te worden en in sommige gevallen speel je zelfs met je leven. Alleen al door te schrijven dat 'alles en iedereen op de hak genomen mag worden' zonder zelf ook maar iets op de hak te nemen heeft Marijnissen een blik gekken losgetrokken (dit soort knakkers) die roepen dat Marijnissen een Rost van Tonningen 2.0 is. The irony is strong. Het kan niet meer in Nederland, het kan niet meer tijdens carnaval. Een radio-dj moet diep door het stof om een carnavalsnummer 'Voorkomen is beter dan Chinezen'. Afropruik kan niet meer. Mexicaanse sombrero mag niet meer. Joden persifleren mag niet meer. Indiaantje is niet meer van deze tijd. Er zijn en worden uitzonderingsposities gecreëerd en ze worden gretig ingenomen. Verdomme, over een tijdje mogen we alleen nog maar als SP'er, blowend, met een anarchist spijkerjack en een ongewassen krakerskop naar punkrock luisteren.
Reaguursels
InloggenBij dit topic hoort eigenlijk deze cartoon. twitter.com/lectrr/status/12311311539... Het rode autootje symboliseert wellicht de linkse kerk die al deze problemen gemaakt of geïmporteerd heeft. De witte aanhanger is de wapperende witte vlag van de overgave. De combinatie rijdt tegen de normale leesrichting in, want de achteruitgang symboliseerd. Een plaatje zegt soms meer dan 1000 woorden.
Dit is solliciteren naar klappen in het door mij geliefde Oss. Geweld is geen oplossing wel een antwoord.
Nou snap ik heel carnaval niet. Een smoes om je eigen dagen lang lam te zuipen. Maar he ieder zijn ding. Dus ik denk dat ik dit jaar maar eens carnaval ga vieren. Dag 1 als zwarte piet, dag 2 in een boerka. Hoe lang duurt dat carnaval precies?
Wie heeft die gekken binnen gelaten?
Maar ja als je op tv mag verkondigen dat je vind dat sex met een meisje Van 5 oke is dan kan dit ook wel.
Ik pak er nog een moorkop en negerzoen bij hoor!
Ik snap de ophef niet. Dat hele kozp neemt niemand hier tijdens carnaval serieus. Daarbuiten ook niet. Laat ze lekker lullen.
Ach, altijd als het om de boerka en de nikaab gaat, beweren die enge 'inclusieve' linksisten dat het een ieder in Nederland vrij staat om zo gekleed te gaan als hij of zij het behaagt.
Maar die paar dagen carnaval in Nederland:
Afropruiken: verboden
Indianenpakken: verboden
Geishapakken: verboden
Door diezelfde linksisten die 'pal' staan voor de vrijheid van onaangepaste aliens om het hele jaar als enge struikrovers over straat te gaan, mind you.
Ik zie hier iedereen roepen dat het een schande is dat b.v. een negerhaarpruik niet meer mag, maar daarna durft ook niemand meer met zo'n warhaar op zijn kop en zijn gezicht zwart geschminkt te gaan vieren. Als het er op aan komt om daadwerkelijk te laten zien wat je er van denkt, is er plotseling niemand meer die dat lef heeft.
Tilburg update: vandaag gespot. Blackface met ijshockeystick, Ruud Gullit, een aziaat verkleed als de aziaat uit de hangover (überrassies!!), indianen of pocahontas, ninja, nonnen en een aantal gasten verkleed als slavenhandelaar. Super gezellig en alweer geen KOZP party pooper gespot.
Maar wie let er op de racisten van KOZP?
Klimaatneutraal hossen.
Je kunt tegen discriminatie en racisme zijn, en tegelijk KOZP compleet spastisch vinden.
KOZP gaat eerst maar eens uitleggen wat er racistisch aan Zwarte Piet is.
Neem het volgende even mee, KOZP:
- Zwarte Piet is geen slaaf, hij kan gaan wanneer wil.
- Sinterklaas had ook donker kunnen zijn, het had niets uitgemaakt..
- Er is geen negatieve associatie met zwarte piet, integendeel
- In de voormalige slavenhandelplaats, op de Antillen vieren donkere mensen Sinterklaas, waarbij een donkere man wit geschminkt wordt. Kiezen deze mensen hun eigen slavendrijver?
- het is een bijna mythisch personage.
- kinderen die zwarte piet spelen doen dat niet om slavernijtje te spelen, maar omdat ze zwarte piet gaaf vinden.
- Wat ga je doen met roetveegpieten als een zwart kind ook graag piet wil zijn. Mag die dan meedoen? Hoe dan?
Dat laatste,
gewoon wat witte vegen,
flink wat foundation uitsmeren, klaar.
Hey meneer Airfryer wilt u volgende jaar iets eerder hiermee komen dan kunnen wij er rekening mee houden bij het bouwen van de wagens en kopen van kleding. Het is nu te laat om u op de hak te nemen. Volgend jaar doen we met liefde een extra racistisch pekske oan!! Ik overweeg volgend jaar dus als corona indiaan te gaan met witte puntmuts en kroeshaar met rode lippen en gouden oorbellen en verplaats me dan in een gouden koets genoemd naar een oud hollandse zeevaarder alla j.p. coen, met extra racistische fancy afbeeldingen op de zijkant van de koets die dan word voortgetrokken door 10 kleine negertjes (lees: blanke vrienden met sminck) terwijl Ron zijn "i wanne be a niggah" liedje uit de speak knalt.
Carnaval betekent "het wegnemen van vlees" en gaat vooraf aan 40 dagen vasten. Als Carnaval nu hernoemd moet worden naar verkleedfeest, hoe gaan we het suikerfeest dan noemen?
Diabetesfestijn? Suikerdeegpartijtje? Vollebuike bijeenkomst (Als het tegengestelde van Rammeldan)? Vast nog veel originelere dingen te bedenken.
Het suikerfeest kan ook Natrena feest genoemd worden.
Klemvreetfeest tussen zonsondergang en zonsopgang.
De mannen van TenaciousD wisten censuur al mooi te verwoorden in hun nummer ‘Throw down’. Dat is dan wel ten aanzien van religie, maar het toont mooi simpel aan hoe ver censuur met geweld kan gaan: youtu.be/hIL_8wl4sEY
Ik fietste net door het centrum van Eindje en spotte daar zowaar de eerste Corona-carnavalist mrt mondkapje en alles.
Saillant detail: toen ik dichterbij kwam, zag ik dat deze schobbejak een dame met Aziatische roots was...
Heerlijk hoe één persoon met een beetje zelfspot, het hele fundament onder die KOZP-deugers kan wegvegen
Een gat in die lamp jongeu !!
Het lijkt op zich al positief dat de Randstedelijke KOZP naar het carnaval gaat, zodat men ervaart dat er ons land ook niet genoeg te lachen valt. Oeps, ik schrijf hier zo maar "carnaval". Sorry, ik hoop dat ik hier niemand beledigd heb: ik bedoelde "verkleedfeest"..... . Volgens mij hebben wij in dit land de politie om te controleren of iets in strijd met de wet is. Misschien moeten de KOZP-ers zich maar aanmelden voor de opleiding...
Het is echt te bizar voor woorden dat een miniem clubje mensen die nog nooit iets bijgedragen hebben aan dit land, regels menen te moeten opstellen hoe wij er wel of niet bij mogen lopen. Nog Bizar der is dan dat er nog ouders zijn die zich afvragen of het pejske van hun kroost wel binnen de normen van dat soort gekken valt. Bij voorkeur straal negeren dit randgroepje en anders ze terugknuppelen de rivieren over naar dat reservaat binnen de A10.
Als we dit toestaan, is carnaval net als het sinterklaasfeest, binnen vijf jaar geheel naar de knoppen. En het ergste is dat de overheid net als bij sinterklaas alleen maar loopt te faciliteren. Het is al een heel wat dat Lilian zich nog uitspreekt.
Hebben die idioten en hun linkse volgers NU niet door dat dit zo vreselijk averechts werkt? Zelfs mensen met een zeer gematigde mening beginnen compleet om te draaien. Wat willen ze nu? Anarchie, een grote chaos creëren? Die domme overheid moet ingrijpen voordat het echt een keer fout gaat en dat soort gasten echt een keer in de problemen komt.. Voor mij mag dat gebeuren trouwens.
Tuurlijk. Het is een groot risico om een kleurling aan te nemen. Voor je het weet, is het zo'n beroepszeikerd. Vanwege gezond risico management zie ik daar voorlopig van af.
Precies wat ze willen, dan kunnen ze heel hard 'zie je wel, allemaal racisten' roepen.
@The_Master_Bear | 22-02-20 | 15:35: Nooit moeie gehad met mensen van kleur maar dit soort figuren maakt dat je er liever niet meer aan begint. Je loopt gewoon het risico van diepe tweespalt op het werk. Kan alleen maar gezeur van komen.
@__dictatuur | 22-02-20 | 15:36: Ben ik niet. Ik heb een surinamer en een twee indo's in dienst, beste medewerkers ooit.
@The_Master_Bear | 22-02-20 | 15:42: Je zegt het alsof het onderscheidend is. "Ik heb een Surinamer en 2 Indo's in dienst, maar toch beste medewerkers ooit, je kunt ook lezen "ondanks dat" beste medewerkers ooit. Moraal is dat je ALTIJD in de hoek van racist wordt gezet door deze KOZP lui. Hoe je in de wedstrijd zit doet er voor hen echt niet toe.
@Onno Barendsen9337 | 22-02-20 | 17:40: Heb ooit een tukker geprobeerd, maar die is er nog in zijn proefperiode uitgegaan. Ik heb niks met dat achterbakse, iets-anders-doen-dan-wat-je-zegt gedoe. Zeg wat je denkt en hoe je het wil gaan oplossen, maar niet lopen zeiken en er zelf niks aan doen. KOZP zijn van die typische stokers: geen oplossingen, alleen maar zeiken.
KOZP heeft de Western Experience en de country music festivals nog niet ontdekt.
Waar blanke mensen zich massaal verkleden als cowboys en indianen.
En de echte indianen, die ook op de WE zijn, die vinden het allemaal prachtig!
Als ZIJ zich er niet druk over maken, waarom zou dat tuig van KOZP dat dan wel moeten doen? Verbieden die club. Ze ondermijnen Nederland.
Hoho rustig aan, zover zijn ze nog niet, je moet dat spreiden, anders teveel actie in één keer, ze moeten wel hun uitkering waarmaken.
Moehaha...! Dat hebben ze goed gedaan... Met een beetje geluk gaat dit geintje KOZP de kop kosten...
In zes steden gaat KOZP 'monitoren' wat voor uitdossingen de carnavalsvierders aanhebben?!?!
Want bepaalde uitdossingen - indianenpakken, afropruiken, geishapakken - zijn 'verboden'?!?!
Het wordt inderdaad met de dag gekker hier. Die KOZP Kleding-gestapo is erger dan de meest fundamentalistische islamitische religiepolitie die mensen controleert op hoe ze gekleed gaan in die theocratische dictaturen.
Laat je niet zo opnaaien door 25 te-lui-om-te-werkiërs uit Amsterdam.
'Joden persifleren mag niet meer'.
Nou meneer Mosterd, ik zou graag van u weten of het carnaval in Aalst, waar ze veewagon met Joden omringt door SS-ers in de stoet hadden, volgens u dus wel kan?
Een boom met hangende mensen van kleur, omringt door mensen met witte puntmutsen en fakkels kan ook?
Er zijn ook leuke persiflages mogelijk, daar vallen jouw voorbeelden niet onder.
Nee dat klopt. Dat zou niet goed vallen.
Maar de bedoeling is dat wij dit steeds meer moeten kunnen persifleren, de grens verleggen.
Wat er nu gebeurt is dat we steeds meer bekrompen worden... Steeds gevoeliger..
Dat is niet meer op het randje, maar ver, heel ver eroverheen. Heb je dit echt gezien/gelezen Roadblok? Ik zag zelf alleen maar beelden van poppen van allerlei pluimage. Als je dit echt waar is, (en waarom zou je hier een grap over maken), dan vind ik dat meer dan schandalig. Vind dan je tweede vraag heel terecht, in zijn algemeen gesteld. Dat heeft @Mosterd natuurlijk ook niet gezien van die SS-ers. Misschien heeft bijna niemand van de reaguurders dit gezien, anders hadden meer mensen hier iets over gezegd. Goed dat jij het hier vermeld. Dat maakt het verhaal, wat dit punt betreft, wel even anders.
'Mensen van kleur' u bent af.
@lezeres | 22-02-20 | 14:58: nee dit is niet waar. Meneer hier probeert censuur en lange tenen gedrag van (onder andere) joden en anderssoortige huilstruiken te rechtvaardigen met een belachelijk voorbeeld.
@Sceptische_autist | 22-02-20 | 15:03: En ik trap er met open ogen in. Was echt ontsteld door dit "nieuws". Dank je Sceptische-autist.
@Sceptische_autist | 22-02-20 | 15:03:
Zes miljoen mensen die een dezelfde etnische afkomst hebben zijn vermoord. Vindt je dan vreemd dat ze dan “lange tenen” hebben vooral als je weet dat er jaren van antisemitisme propaganda daar vooraf is gegaan!
Het carnaval in Aalst was omstreden, maar van veewagens of SS-ers was geen sprake. www.hln.be/in-de-buurt/aalst/aalsters...
Over smaak valt te twisten, maar van ranzige jodenhaat was geen sprake.
@lezeres | 22-02-20 | 15:07: Ik heb het opgezocht. Roadblock heeft GELIJK!!! Zie Carnaval in Aalst-Wikipedia. Kan geen link plaatsen, en dit kon Roadblok dus ook niet want zwitsals. Maar het is makkelijk te vinden.
@lezeres | 22-02-20 | 15:30: Er staan zelfs foto's bij, dus iedereen kan het met eigen ogen zien en lezen.
@lezeres | 22-02-20 | 15:33: Incidenten met thema's[bewerken | brontekst bewerken]
"In 2013 nam een wagen deel aan de stoet, die geleek op die waarmee tijdens de Shoah joden gedeporteerd werden naar de concentratiekampen tijdens de Tweede Wereldoorlog. De leden van de carnavalvereniging liepen er naast, verkleed als SS officieren of als orthodoxe joden". Kopie van wikipedia.
Het stuk gaat nog verder, maar dit is wat Roadblock bedoelt.
(vraagje, mag ik dit eigenlijk wel doen als zwitsal, Joris, of wordt dit ook beschouwd als een soort link?)
@lezeres | 22-02-20 | 15:43:
Niet zo bang voor Joris.
Maak gebruik van de mogelijkheden in het systeem:
Ik zeg bijvoorbeeld: Zoek op antisemitic-incident-at-the-carnival-of-aalst
En Wop daar zijn de SS-ers en de witte puntmutsen al.
@lezeres | 22-02-20 | 15:33:
Ik heb het opgezocht, en een link geplaatst.
De antisemitisme beschuldiging draait om wagens met joodse karikaturen; geld, haakneuzen, zelfs ratten. Heel fout, maar geen holocaustgrap.
Er was wel een praalwagen die uitbeeldde hoe Franstalige elementen door de SS-VA (oftewel Vlaamse N-VA) worden gedeporteerd. www.youtube.com/watch?v=AtVfnZYN7zg
Dat is dus iets heel anders, en waarschijnlijk dus zelfs bedoeld als linkse kritiek op de "rechtse" N-VA. Probleem is dat iedereen elkaar napraat, ook op wikipedia.
@Dandruff | 22-02-20 | 15:52:
Mja, is toch nog steeds de vraag hoe je een veewagon met Joden en SS-ers met Zyklon-B interpreteert.
Ik doe dat anders.
@Dandruff | 22-02-20 | 15:52: Ik had het hele stuk gelezen. Ook waar geschreven werd dat het juist spottend bedoeld was van de als SS verklede carnavals mensen. Maar..... hoe stom kun je zijn? Walgelijk om te zien die beelden. Ik vind dat er wel degelijk grenzen zijn aan wat je uit wil beelden. Maar Dandruff we hoeven het hierover niet met elkaar eens te zijn. Ieder zijn eigen grenzen in dit opzicht. Ik stem hier tegen.
@Roadblock | 22-02-20 | 15:55:
Nogmaals, in die veewagon zaten geen joden.
Bekijk het filmpje nou eerst, of zoek zelf wat filmpjes op.
Er waren inderdaad veel klachten, zelfs uit Israël. Die gingen echter niet over die veewagon, maar over joden met pijpenkrullen, haakneuzen en geldkistjes.
De smaak van beide carnavalsclubjes is niet de mijne, maar we moeten wel bij de feiten blijven. Hier zijn twee verschillende zaken door elkaar gehaald.
@lezeres | 22-02-20 | 16:13:
Zoals ik al zei, het is ook niet mijn smaak.
Maar joden omringt door SS-ers is pakweg 6.000.000 keer walgelijk dan een haakneus en een geldkistje. De maker van het alom gerespecteerde "Familiy Guy" doet niks anders. www.youtube.com/watch?v=LDoIUccosTg
Juist in dit soort discussies is het belangrijk te weten wat er nu precies gezegd of gebeurd is.
@Dandruff | 22-02-20 | 16:23: Mee eens!
@Roadblock | 22-02-20 | 15:51: Dank voor de tip Roadblock. (en ik ben inderdaad een beetje bang voor Joris, maar niet verder vertellen hoor!)
Ja roadblock, hoe onsmakelijk ook, het moet kunnen
Tja... als dan zo’n twittertimeline ziet dan bekruipt je bijna de behoefte om er met een troll account tussen te gaan zitten.
Ook met zo’n kekke bio: Social Injustice Warrior, vegetable and fruit rights, intersectional absolutist, pronouns: nigger/cunt.
Van die dingen.
"vegetable and fruit rights", proest, hihi
@lezeres | 22-02-20 | 15:01: Lach maar. Zodra ze erin geslaagd zijn om vlees geheel te verbieden, ontdekken ze dat planten ook gevoel en pijn kennen en begint het gejank over plantenrechten.
@5611 | 22-02-20 | 15:44: Ik blijf voorlopig nog wel even lachen, maar....
Er gebeuren nu genoeg dingen waar ik 10 jaar geleden nog van gezegd zou hebben dat het ondenkbaar is. ik ben dus bang dat je t.z.t. gelijk zult krijgen. Laat me er nu nog maar lol over hebben. Voor je het weet is lachen ook verboden. Iemand zou zich uitgelachen kunnen voelen als er gelachen wordt. Dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen, : )
60 jaar geleden had ik een koiboipak met een indianentooi met allemaal geverfde veren. Dat was pas echte multicultuur.
"ok racistische pisvlek vrouw zonder kleur".. Wat heeft huidskleur er nou weer mee te maken? Die nooit aflatende raciale beleving van die "mensen met kleur", worden ze daar zelf nou nooit (extra) moe van?
Zij niet, wij wel. Dood en doodmoe!
Het zijn eenvoudig zelf de grootste racisten.
Een reaguurder noemde ze: Kick Out Zwarte Profiteurs.
En ik kan het hier alleen maar hartgrondig mee eens zijn.
Ik ben er trots op dat ik een realist ben, sommige noemen dat racisme.
Nederland is nu eenmaal heel gevoelig voor elke zogenaamd gekwetste. Het moet trouwens onderhand wel opvallen dat zodra KOZP iets vindt, het in het nieuws terechtkomt. Dat betekent dus dat zij een directe ingang hebben (telefoonnummer, mailadres) bij de mainstream media. Die luxe hebben u en ik niet.
Vervolgens komt het decreet van KOZP breed in de media en wordt het neergezet alsof hier een nieuwe wet door de Tweede Kamer is geloodsd. Prompt beginnen de discussies weer en het is wachten op de eerste Nederlander met slappe knieën die ootmoedig besluit 'kwetsende kostuums' te weren. Ik garandeer je dat zich dit zo zal voltrekken.
Feitelijk is KOZP inmiddels gepromoveerd tot ministerie van Cultuur. Je schijnt namelijk nu bij alles toestemming van deze groep te moeten hebben. En dat kan enkel omdat Nederland hen die rol geeft, hen belangrijker maakt dan ze in werkelijkheid zijn. Politici reageren dan met 'het leeft kennelijk onder de bevolking'. Omdat de bevolking te slap is om die idioten te negeren.
Ik zou niet zeggen Ministerie van Cultuur maar Kulturkammer.
Het leeft onder de bevolking. Maar onder het grootste deel van de bevolking leeft toch heel iets anders. Dat deel zorgt voor hun broodwinning. Dus als het grootste deel nu even gewoon die lafbekken, die het kleinste deel bevoordelen, wegstemt, dan komt alles goed.
Eng idee wel, die jacht op blanken.
In Ghana waar Jerry onze KOZP actievoerder vandaan komt vieren ze ook Carnaval :)
twitter.com/Dyllan_Dee/status/1230937...
Ja, en ook nog allemaal als negert geschminkt
@Zorc | 22-02-20 | 12:50: Ik zier anders genoeg die aan whiteface doen door stereotiepe maskers te dragen die gezichten van blanken voorstellen. Dat is walgelijk RACISME!
Is er oorlog in Ghana trouwens? Wat doet die stakker hier. Oh ja, slavernij... in Ghana (Bonny) hebben ze het vroeger zowat uitgevonden.
Pedofielenclub COTZP moet maar eens in hun subsidiebeurs gepakt worden. Zuigen en lange tenen veinzen voor subsidie en herstelbetalingen kàn echt niet meer, wèg met die verachtelijke club en natuurlijk postcodeloterij opzeggen, die bak Tom & Jerry ijs kan je zelf wel kopen.
Lijkt me lache ; iedereen verkleed als KOZP-er .
Ik wou eigenlijk als marokkaan verkleed gaan. Trainingsbroek, badslippers met sokken, sportshirt en zo'n dom tasje om mijn nek, en dan de hele tijd wollah zeggen en vragen of er iemand problemen heeft.
@brie-de-penis | 22-02-20 | 12:39: Ja, maar dan moet je niet alleen gaan ...
@brie-de-penis | 22-02-20 | 12:39: Vergeet de vaste steekwoorden van die finnen niet: respect, maat, broer, kanker, kech, de moeder, hoer
Gisteranvond in Tilburg, indianen, zieke coronaflesjes met mondkapje, arabieren, eenhoorns, afropruiken, prostituees, sombrero's, mario én luigi en winnie de poeh.
Geen heimelijke kopz lui gezien.
Wel een clubje Amerikanen met Trump shirts en maga petjes. Iedereen feest vrolijk mee.
Ga weg met je gekwestheidsdenken.
Top carnaval daar in Tilburg. De kick out zwarte Piet is daar al lang gekickt out. Iedereen is verkleedt als simons.
Dat klinkt gezellig veel plezier
Lilian heeft groot gelijk. GS is het eigenlijk met haar eens maar ja SP hé. En nog iets, ik douche me elke dag bij het opstaan, SPers zien er anno 2020 normaal uit.
Lilian heeft gelijk, daarom is GS het met haar eens.
Punt is dat Lilian een beetje laat is. Afgelopen jaren is het kinderfeest Sinterklaas kapotgemaakt door een gewelddadig clubje black supremacists dat onbeperkt toegang tot subsidies en zendtijd. De geweldloze tegenstanders van die racisten stonden voor de rechter en moesten DNA afstaan.
Waar was Lilian toen?
Een grote groep SP-politici heeft afgelopen jaren aangezet tot haat en geweld tegen islamcritici, joden, dissidenten, etc. Hand-in-hand met het kartel hebben ze zo onze vrijheden kapot gemaakt.
Een enkele tweet die dat betreurt maakt nog geen zomer.
SP voor 1982 vond dit ook. Daarna volgde de trendbreuk. Iets met moslims...
@Reaganmania | 22-02-20 | 14:31:
De toenmalige SP was tegen massa-immigratie en islamisering omdat de rechten van arbeiders daardoor in het geding zouden komen. Maar het is echt niet zo dat de SP toen vond dat alles moet kunnen.
Socialisten zijn mag-nieters bij uitstek.
kozp gaat dus uit maken wat wel en niet kan, gekker moet het niet worden
Ja, dat een heel klein groepje de wet voorschrijft voor de meerderheid, heet tegenwoordig democratie. Als ik me niet vergis heet dat een oligarchie, maar ja , voor hoelang nog, zal ook wel herschreven worden !
Mooie reactie onder die tweet van Marijnissen, iemand schrijft: "ik kreeg zo'n indianenpak van zwarte piet, echt waar". Tja, toen we nog vrij waren.
Uitdagen en zuigen. Met carnaval zijn er geen kinderen bij en als mensen gaan uitdagen en zuigen op stratumseind dan weten ze dat de kans om op hun bek geslagen te worden 99,9% is. En dat is natuurlijk ook hun doel, zodat ze weer in allerlei staatsmedia gaan lopen janken.
Tsja, tegen alcohol gebruikende verkleedmensen gaan zeiken is vragen om klappen. Dat weten ze en daarom doen ze het ook.
Burgemeester zal wel een spotverbod gaan opleggen aan die zeikers, toch?
De sm, bdsm Wereld etc gaan het nog zwaar krijgen de komende jaren, Gaat airfryer ook daar foto's nemen?
hahaha, laat maar komen, ik beloof u, doet ie daarna nooit meer
@Meesteres Belgie | 22-02-20 | 13:21: De zweep erover!
@Meesteres Belgie | 22-02-20 | 13:21:
Of hij gaat nooit meer weg......
Dat lijkt me nou leuk! Dat wordt vast weer iets heel aparts. Juuuuuf, uw barbeltjes zijn Verboten, want cultural moeilijk woord. Maarre, zak ff op schoot voor een selfie?
@lingo star | 22-02-20 | 15:42: correct
@Roadblock | 22-02-20 | 16:10: ik begrijp uw reactie echter, elk uur 200 euro gaat toch een beetje oplopen hoor. tov eeuwigheid
npo hè, die regelen dat wel! kijk alleen de afgelopen 2 maanden, isis moeder interview, pedo interview, Imanuella grives mag haar verhaal uitgebreid doen. ik zeg opdoeken dat zooitje belastinggeld slurpers.
Zijn die kzop idioten de nieuwe Gestapo of zo? Mogen we daarna niet meer in zwarte kleding lopen of zo? Neem aan dat er toch wel iemand een tooi op doet?
De actiegroep gaat onherkenbaar monitoren. Gestapopraktijken dus!
Waarom laten ze niet een Tshirt drukken met het logo van hun actiegroep
en gaan ze daarmee door de feestende menigte lopen?
Ow wacht, dan zouden ze wel eens een flink pak slaag kunnen oplopen,
dus dan maar net als de rookcontrolenazi's anoniem, de lafaards!
Scuzi, great minds.....
Straks wordt een donkere met carnaval direct als verdacht aangemerkt. Is het weer niet goed...
Lilian is bezig met een grootschalige mediacampagne, ook op facebook zie je die kop constant langskomen. Een bijzonder doorzichtige poging om weer in the picture terug te komen. De oorlogskas van de SP is goed gevuld dus dat kunnen ze makkelijk betalen. Dit soort natte scheten zijn daar ook onderdeel van.
- edit - dubbele post vanwege de servert. - delete deze post
Je moet wel MEEDOEN aan carnaval, rare twittermevrouw, anders is het gewoon beledigen.
Lui denken dat ze zo slim zijn, maar obsessie maakt nog niet slim
Ok ze gaan dus onherkenbaar monitoren. Vermomd als het ware. Dat vertelt alles over het draagvlak van hun gezeur. Dat draagvlak bestaat alleen binnen de grachtengordel.
En het is misschien ook verstandig van hun dat ze onherkenbaar monitoren. Anders liepen ze misschien de kans onherkenbaar afgevoerd te worden.
Laat ze een avondje op het Stratumseind vingerwapperen. Kijken hoe lang het duurt.
Kunnen we die KOZP er niet uit schoppen?! Wordt je toch schijtziek van van zo'n azijn zeikers.
De Chinese restaurants in Nederland schreeuwen ook al discriminatie, want hun omzet is met de helft teruggelopen wegens Carona virus. Nee domme trut, dat is angst.
www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/ar...
De Chinezen moeten zich verre houden van discrimatiegejank. Ja, ze worden soms wat raar aangekeken en bespot maar onderaan de streep heeft iedereen respect en waardering voor ze omdat iedereen ziet dat ze zich uit de naad werken, niet zeuren en niet de boel lopen te verzieken. Daar kunnen finnen en klaagnegers nog veel van leren.
@5611 | 22-02-20 | 15:52: ik heb de aantal aziaten (ook een koreaan oid) die ik ken hoog staan. Ook indo's.
Echt heel ander volk, als je dat zo mag zeggen.
Bij andere groepen is de groepscultuur/identiteit toch wel een obstakel voor individuën om verder te komen.
En dat betaald onze roverheid ook gesubsieerden slachtofferrolletjes
Zelfs Penny de Jager en ballet met zwarte schmink in TopPop doen mee aan Carnaval. Heeft KOZP Avro Tros aan aangeklaagd. Deze video is twee weken geleden pas geplaatst
www.youtube.com/watch?v=8vN32CktYOQ
m.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k
Dit moet ook verboden worden.
Beetje geven, heel veel eisen/nemen, zo komen we er wel met z'n allen. Ga zo door, KOZPers en aanverwante artikelen. Kun je straks weer bij de tokshows leeglopen dat iedereen zo onaardig tegen je doet.
Overigens, het lijkt ondertussen een bestaansrecht, een verdienmodel te zijn geworden tegen alles wat zij als cultural appreciation ervaren, als aanstootgevend of wat dan ook.
Heb ze trouwens niet over Carnaval in Aalst gehoord, met die praalwagen met geldgraaiende Joden maar goed, een gezonde portie hypocrisie is ook de deugterrorist niet vreemd.
Precies! En die graaiende joden rijden morgen in Aalst opnieuw uit, bij wijze van provocatie. Dat kan de deugterroristen inderdaad niks schelen, want antisemitisme is links, net zoals de nazi's links waren. De voedingsbodem voor het nazisme is simpelweg dezelfde als het socialisme: de jaloezie van de gewone man. Wie succesvol en rijk is moet eraan. Links zijn is een ziekte en een genetische handicap.
Wanneer begint dat geven dan? Anders dan criminaliteit en vervuiling uiteraard?
@Nonkel Frituur | 22-02-20 | 11:54: als ik jood was, snap ik niet he... maar je zou er toch vreselijk om moeten lachen?
Waarom mensen zo zuur...
@Kleine_Deugniet | 22-02-20 | 13:51:
Gaan we weer:
Geen Jood kan lachen als een canavalsvereniging komt met een veewagon, KZ-Joden, omringt door lieden in SS-uniform.
Dat is gewoon ziek anti-semitisme.
Wat die gasten in Aalst jaar in jaar uit produceren komt zo van de voorpagina van Der Stürmer of het tegenwoordige Al-Watan, uit Qatar, die net zo erg is.
@Roadblock | 22-02-20 | 14:25: erm.. wat ik las was over een wagen met poppetjes met kromme grote neuzen, en kisten met geld.
Dat is wel iets heel anders :o
@Roadblock | 22-02-20 | 14:25: Die kwajongens toch. Wat zijn het toch een rekels ej
@Roadblock | 22-02-20 | 14:25:
Lul toch geen onzin, hitser.
Die ss-wagon was juist tégen de n-va die franstaligen wilde deporteren.
Dat had geen reedt met joden te maken maar alles met die onverdraagzame n-va.
youtu.be/AtVfnZYN7zg
Ik stel voor dat de Brabanders die zure KOZPG even lekker integreert. Volgieten met bier en opnemen in de massa in een voortdurende polonaise. Vooral niet loslaten.
In de jatern 70 was er een band die heette Village People. Van het nummer YMCA en In the Navy.
Ook een soort carnaval feestmuziek maar dan met jaren 70 disco-muziek met gay's als doelgroep..
Blijkt een indiaan in te zitten!
'Maar die band is een homo-band en die worden ook gediscrimineerd. Vooral door gelovigen.'
Nou dan mag het wel, want... eh.... wacht even...
Want toen hadden we nog geen negers .
Was een tijd dat we nog niet achter elke boom een grote dikke blanke racistische imperialist zagen, dat je mensen uit verre streken alleen maar kende uit boeken, strips en van tv en dat speelde je dan na, zonder kwade bijbedoelingen. Gewoon, ontspannen, leuk en zonder enige kwade bijbedoeling, dus ongetwijfeld heel erg fout tegenwoordig. Och och och wat waren we fout.
Definieer even de juiste groep gelovigen dan. Een gemiddelde Biblebelter zal het niet boeien. Als die dat nummer niet horen wil, luisteren ze gewoon niet.
Kartelpartijen zijn in werkelijkheid verzot op KOZP. Ze zorgen er namelijk voor dat onschuldige verkleedpartijen en het ergens de draak mee steken, waar het carnaval juist voor is bedoeld, niet meer kan of mag en wordt verboden in de toekomst. Past precies bij het willen ontwortelen van de oorspronkelijke bevolking van Europa, het moet en zal zich aanpassen aan de nieuwe lichting geïmporteerde Europeanen, oude tradities moeten weg, de nieuwe islamitische zijn welkom en gewenst. Kartelpartijen kunnen iets anders roepen, maar ze wrijven in hun handen wanneer KOZP ergens opduikt, neemt u dat maar van mij aan. Alles voor het verenigde EU project wat helpt is bij hen welkom.
Ja, ik heb er vanmorgen twee zien lopen! Waar kan ik het kopgeld ophalen?
Over pakweg 20 jaar in Brussel.
Je kan je aanmelden bij Extinction Rebellion (XR). Daar krijg je een onkostentoelage, betaalt door onder andere Soros. En als je bij Schiphol aktievoert tegen het milieu dan krijg je een extra toelage van de grootaandeelhouders van Heathrow, het vliegveld in de UK.
Gewoon wat foto's van carnaval vierende Antillianen op hun fb pagina zetten.. Kijken wat ze vinden van 'white face'
En doe even een sinterklaasfeest met zwarte pieten op de Antillen en Suriname erbij.
Die Sinterklaas op de Antillen kan wel veel beter dansen trouwens.
Verzet u tegen de linkse dictatuur!
Klompen, kaas, Hollandse nuchterheid, graanjenever, korenwijn, windmolens, fietsen, blank zijn, en, ‘s zomers wat minder blank zijn, melk, Haagse hopjes, Friese doorlopers, ouwe jongens krentenbrood, gekloft stelletje, draaiorgels, meezingers, polonaise. Zouden allemaal verboden moeten worden. Zó stigmatiserend voor de autochtone inheemse bevolking......
De Hollandse nuchterheid is ver te zoeken.
Morele dronkenschap is het.
Patat met mayo.
"Zwarte Piet is Racisme"
Ja, maar hoe dan? Zwarte piet geen slaaf en er zit geen negatieve associatie aan vast. Net zo min als losse dingen als negerzoenen en moorkoppen.
Als je aandacht wil voor racisme en discriminatie kan dat prima, maar naar Zwarte Piet wijzen is daar niet het middel voor. Net zo min als over losse woorden vallen zonder context. Het dien je doel niet dan.
Zelfde met indianen. Iemand gaat zich verkleden als indiaan.
Als hij nou als die Indiaan rare dingen gaat doen namens dat karakter, dan is er pas sprake van iets waar je bedenkingen bij kunt hebben. Maar dat is helemaal niet zo.
Dus waar zit het probleem nu? Morele kramp waarschijnlijk. Waar we ook niets aan hebben.
Een beetje slim kind snapt al dat cowboys meestal beter gewapend waren, dus als indiaan ben je al gauw af..!
Dus als een blanke zich verkleed als indiaan of bosjesman, dan is dat cultural-appropriation. Is het dan gender appropriation als een man zich verkleed als vrouw? En waarom mag dat dan opeens weer wel?
Stel een echte native American gaat zich verkleden in Nederlandse kledendracht.
Wat is dan het probleem? Het hangt er vanaf welk gedrag hij aan die kledendracht plakt.
Dan moet je dat kostuum niet verbieden, maar dat gedrag. Dat is heel wat anders.
@kloopindeslootjijook | 22-02-20 | 11:20: Als hij z'n cowboyhoed dan maar af doet.
Wat moeten wij dan wel niet van een neger in een driedelig maatkostuum vinden?
Oh nee, da's omdenken, ook racistisch want "ignorant".
@Kuifje-naar-Brussel | 22-02-20 | 11:25: Een Native American met cowboyhoed? Hedde gij drugs op, Snuifje?
Ik neem aan dat de SP nu een motie gaat indienen om alle financiering vanuit ministeries aan stichtingen en organisaties die gelieerd zijn aan KOZP stop te zetten... Oh wacht... Laat je niks wijs maken. KOZP voert simpelweg het beleid uit waar grofweg 120 zetels in de TK (waaronder de SP) achter staat...
O jee, ik heb een Weimaraner.
#ME#TOO
@Southpark | 22-02-20 | 11:30: Honden met veel adel, zo worden ze omschreven
Wat vindt Alma Mathijsen hier nu van? Gaat zij ook fotograferen?
Waatschijnlijk ziet ze het schandpalen van kinderen niet als kindermisbruik.
@RickTheDick | 22-02-20 | 11:16: Alma is tolerant in haar opvattingen, dat valt te prijzen.
@Kuifje-naar-Brussel | 22-02-20 | 11:24:
Ja, ze heeft big Naturals.
Zou zij zonder die vader ook zo goed terecht zijn gekomen?
En dan plaatsen ze die foto's, wat dan? Verwachten ze dan dat iedereen aangifte gaat doen van racisme?
Ik zou alleen maar foto's van mensen zien die het naar hun zin hebben. Weer een andere coverage van het carnaval.
Ja maar onder die vrolijke feestende kinderen worden zij en hun ouders uitgemaakt voor rotte vis. Dat maakt het best kut. Kennelijk kan je niet eens meer naar een toegestaan feest omdat meneer Airfryer het er niet mee eens is en met zijn debielenclubje je moet namen en shamen als rascist. Wat een menselijk afval dat KOZP.
Door kinderen te fotograferen krijg je een groot probleem ivm de wet op de privacy.
Dat kun je ook interpreteren als chantage cq afpersing derhalve strafrechtelijk te vervolgen.
@mr.money | 22-02-20 | 11:10: Het gaat er toch om WIE die mensen uitmaakt voor rotte vis. Dát probeer ik er mee te zeggen. Ben benieuwd of dat er veel zullen zijn. Of gewoon een bevestiging van het zelfde club die die foto's online heeft gezet.
Goed verwoord Mosterd. Ik zou alleen een kanttekening willen plaatsen bij de laatste zin over blowende SPers met krakerskop enzo. Zullen er ook bij zitten, maar dit roept meer het beeld van oude Groen slinksers bij mij op. SPers zijn vaak de Jan en Jannies met de pet. Een soort Henk en Ingrid, die links denken tav de verzorgingsstaat en nivellering enz, maar rechts als het gaat om de door jou genoemde tradities en niet zo dol op ongebreidelde immigratie.
Het is niet voor niets dat mevrouw Marijnissen het racisme verwijt krijgt in de tweets. Vooral die ene met “het racisme verleden van de SP “
Wel ben ik blij dat op deze site het nog mag dat je een kanttekening plaatst.
GroenLinks inderdaad.
Ik had vroeger wel een fanatieke sp-er in de klas die naar punk luisterde, in een kraakpand woonde en veel blowde. GroenLinks waren toch wel meer de vwo meisjes met warrig bruin haar en broeken die niet in de mode waren, maar ook nog niet retro.
Dat hele kick-out zwarte piet, dat is opgestart, of wordt goed opgestookt en brandend gehouden, door lieden die worden aangetuurd vanuit dat gebouw in Zoetermeer.
Relatief triviale afleidingen veroorzaken, zodat de burgerij en de - gemiddelde - jounalisten zich niet meer focussen op zaken die er werkelijk toe doen, zoals de financiele sector die inmiddels de allergrootste roofmachine ooit is, door de menselijke soort gecre-eerd.
Ik heb denk ik een probaat anti-KOZP middel gevonden. Zodra men ze ontwaart hier in de binnenstad, gelijk het dichtstbijzijnde hoempa dweilorkest er omheen draperen en spelen dat het een deugd is! Niet alleen is er dan geen woord meer te verstaan van hun geklaag, ik denk ook niet dat ze het langer dan een paar minuten uithouden. Drijven ze op muzieknoten de binnenstad uit.
Je zal maar als ‘migrant’ in een land wonen met zo veel racisten :o Je zou spontaan naar je roots terugkeren toch? Of krijgen ze daar geen subsidie voor ‘kunst’?
Injuns, dat is toch de oorspronkelijke bevolking die door mensen uit den vreemde als barbaarse wilden werden afgeschilderd?
Over ironie gesproken...
Je krijgt toch bijna de indruk dat er geen echt racisme bestaat in Nederland. Als mensen zo hun best gaan doen om er naar te zoeken. Bijna dan hé.
Bestaat wel alleen zo min mogelijk openlijk uiteraard.
zijn het dan allemaal pedofielen bij KOZP en niet alleen die ene, kleine kindertjes kijken in indianenpakjes. Wat een verschrikkelijk eng volk.
Foto's maken van andermans kinderen. Hoe duidelijk wil je het hebben?
@knutsel_ | 22-02-20 | 10:52: toch heb ik het idee dat dat vroeger niet zo raar was als tegenwoordig..
@ Kleine_Deugniet Dat doet er niet toe. In dit geval is het fight fire with fire.
Feit is dat die deugmensen linkse ss zich wel goed organiseren.
Bijna iedereen in mijn familie en vriendenkring denkt hetzelfde als de meeste hierop GS. Maar meer dan lollige reaguursels bakken gebeurd er niet.
Op Thierry of Geert stemmen gaat toch niks oplossen. (wel doen natuurlijk)
Laat eens een intelligent persoon vertellen hoe we op een beschaafde manier in actie kunnen komen. Maar ons niet verlagen tot het niveau zoals die vervelende mevrouw celiaenser op twitter voor achterlijke aap uit te schelden.
Geen milimeter toegeven. Gewoon in indianenpakjes gaan, gewoon negerzoenen en moorkoppen kopen, en deze lui de dikke middelvinger geven. In plaats van onszelf alvast te censureren omdat iemand er misschien wel aanstoot aan zou kunnen nemen,
Ik heb een blik geworpen op het taalgebruik en de vermeende intenties van de mensen die KOZP steunen. Het is een vreemde melange van gefilterde haat, anarchisme en hypocrisie. Je vraagt je af dit mensen zijn met een psychische aandoening die elkaar gevonden hebben in een bepaald wereldbeeld, zoals dat ook wel met radicale moslim en rechts- en linksextremisten het geval is, waarbij men een doel in het leven vind, door een vermeend probleem op te willen lossen wat zogenaamd een sleutelrol vervuld in het (falen van) de levensloop. Het mist logica en elke vorm van basale sociale gelijkwaardigheid.
We zullen moeten leven met het feit dat een groeiend aantal mensen onze maatschappij verwerpt en daarbij als een loden bal om de enkel van sociale vooruitgang hangt.
Dat de "gewone" Nederlander nog zo weinig geweld heeft gebruikt tegen deze groep, is een testament aan het geduld en de rechtschapenheid van ons volkje. Ik vind het knap.
Maar hoe lang dat nog wordt volgehouden?
Dit zijn beroepsanarchisten die via allerlei NGO's worden betaald om de identiteit van de Nederlander te ondermijnen. Vandaar dat ze niet worden opgepakt en zelfs worden gefacilitieerd via de politiek en media.
Treffende analyse! Even snel door wat mentions gescrold:
So many of us misfitblackgirls have been maligned for being different. For wearing our hair a certain way or for daring to have a unique point of view. The space we occupy is so much bigger than an island. We're a continent. And we're not going anywhere.
Justice warrior
intersectional feminist, vegan & grace gender bender - she/her
Carnies die bijdehand doen over avocado's, soja en amandelmelk Wollah bel mij niet. Ethische consumptie onder capitalisme is (bijna) onmogelijk, you got me! Zoek een hobby man, jij betaalt letterlijk voor de uitbuiting en moord van dieren hou je bek gwn over morals & ethics
Omg wie zijn deze creaturen? WHAT HAVE WE DONE???
Zwarte dames die hun haar stijlen en blonderen, mag dat? De meeste doen het. Ik heb er geen enkel probleem mee. Maar niet gaan zeuren wanneer iemand zich verkleed, en haar huid donker maakt om op haar idool Diana Ross te lijken! Blijf dan zelf ook met kroeshaar lopen. En niet blonderen dan. Alleen blanke vrouwen zijn blond.
Twee (?) blondines, één gedachte.
Tan sprays ook maar verbieden denk ik. En zonvakanties ook meteen. Überhaupt is reizen natuurlijk een vorm van cultural appropriation -komt dat even goed uit voor de klimaatmaffia, snijdt het mes aan twee kanten.
@MickeyGouda | 22-02-20 | 10:57: Haha Mickey, nee ik ben een pinda, Ik heb klein beetje Indo bloed wat mij licht getint maakt, Blondeer mijn haar nooit.
Lijkt me wel grappig om met een t-shirt te gaan lopen wat zegt, "proud to be white". Wat een verwarring zou dat geven bij "onze", SJW ers, (lol).
@lezeres | 22-02-20 | 11:11:
De huidtoon klinkt jaloersmakend, kijkende naar mijn wintergezicht. Als het geen culturele toe-eigening was, zou ik later trouwens graag een oud Indo-omaatje willen zijn. Degenen die ik ken zijn angstaanjagend doch uitermate onderhoudend.
@MickeyGouda | 22-02-20 | 12:15: Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat het hele indo zijn aan mij voorbij is gegaan. Is ook maar een heel klein percentage. Heb me bijna uitsluitend geïdentificeerd met mijn blanke familie. Heeft niets met discriminatie te maken. Trok gewoon veel meer met hen op, en vond ze ook veel liever. Het had ook andersom gekund natuurlijk.
@lezeres | 22-02-20 | 13:13: Had zelf trouwens heel graag lang blond haar willen hebben Mickey.
Vraag trouwens maar eens aan het lijdend voorwerp van deze flauwekul wat ze er van vinden: onze gekleurde landgenoten (en dan niet hen die ons reeds tot vijand hebben verklaard). Menen ze dat het helpt? "Tegenwoordig minder last van discriminatie, maar dat komt niet hierdoor". Die schamen zich kapot en moeten er niets van weten, wat ook wel blijkt uit de lui die steun uitspreken voor KOZP: een paar activistische kleurtjes, en voor de rest vooral veel blank volk. Waarom denk je dat ze zoveel invloed hebben?
Prima om allerlei regels te hebben die paal en perk stellen aan racisme en discriminatie, maar ik denk dat we weer terug moeten naar de oude definitie van deze begrippen. Dat wil zeggen dat het pas racisme is als dat de *intentie* is, en pas discriminatie als iets specifiek gericht is op het uitsluiten van bepaalde groepen. Dus geen gelul meer over cultural appropriation, micro-aggressions, als indiaan verklede kinderen, dress codes die geen hoofddoekje of andere religieuze uitingen toestaan, zwarte Piet, enzovoort. Ik geloof onmiddelijke dat bepaalde minderheden zich soms gediscrimineerd of gekwetst voelen door deze zaken, maar zolang het onbedoeld is moeten ze daar - net als de rest van ons - maar mee leren omgaan. Het is vervelend, maar als we het uitbannen van kwetsen (of zelfs beledigen) tot hoogste doel maken, dan eindigen we met een uiterst onaangename samenleving. En we zijn daar al aardig naar op weg.
Inderdaad. Want dan mag ik samen met nog wat ongewild kinderlozen afdwingen dat moederdag wordt afgeschaft omdat ik die dag als bijzonder kwetsend ervaar wegens het niet hebben van nageslacht -om maar iets te noemen.
“ een paar activistische kleurtjes, en voor de rest vooral veel blank volk.” De helper Whiteys zijn vaak Internationale Socialisten.
Kan me nog de demonstratie van deze club in Dokkum herinneren.
Totale opkomst: 50 sneue types op een achteraf-parkeerplaats die Fuck the Police stonden te roepen. Dat is alles.
Bezopen dat iemand daar nog aandacht aan besteedt. Uitgezonderd de plaatselijke GGZ dan.
Ik zit me net te bedenken dat ik zo'n 40 jaar geleden ook wel eens naar het carnaval ben geweest. Als boer verkleed. Zou dat nu nog wel kunnen?
Alleen als je CO2 scheten laat.
Als je op he fiets lopend of met het openbaar vervoer is het goed
Ik overweeg om als KOZPG verkleed te gaan dit jaar. Om ze op de hak te nemen, moet kunnen in Brabant. Doe ik net alsof ik al die Indiaantjes en Corona Chinezen heel erg vind maar bied ik ze wel continu bier aan.
Mag dit nog wel?
m.youtube.com/watch?v=e9cUWFuj2Lo
Ron Jans is voor minder ontslagen.
Ik ga als neger vandaag naar Eindhoven. Kroeskop, dikke roze lippen, nep goud en geen geld. Hoop dat ik word gerapporteerd.
Ik ga als Sinterklaas.
(ik ben Surinamer)
Maak niet mijn fout door je kop zwart te maken met viltstift die onuitwisbaar is.
vergeet de xtra-voorbindlul niet aan te gespen !
Verkleed gaan als kannibaal met bot door de brede neus en hangende tieten boven een reetveter met een kokende pot met blanke erin voor haar mag zeker ook niet?
Heeft dit middelmatige windje al een naam?
Gewoon een vraag uit interesse; heeft Jerry beveiliging of heeft ie dat niet nodig?
Hij zal wel een uitkering, Miele en een dubbel hebben.
Goed van Lilian. Nu nog wat meer cultureel engagement tonen bij het Hollandse kinderfeest met nog oudere Keltische roots.
Eerlijk is eerlijk, hongens. Als je Afrikaanse roots hebt zoals Jerry Afriyie, en je zit zo in je slachtofferrol dat je meteen ook maar een ander continent en volk erbij pakt, dan ben je wel de Oppergod van het Slachtofferschap. All Hail The King!
Je krijgt hier ook al Joris op je nek, wanneer je zonder 1 vloek zegt wat je denkt en the king mag God op zijn blote knieën danken, dat hij in Nederland zit en gepamperd wordt als God in Frankrijk.
Ergo ik zeg maar niks, net alsof er geen blanke slaven waren vroegah.... man man man
Ik denk dat Jerry Afriyie nog nooit een tijdje in Zuid Afrika geweest is. Al dat gezeur van hem is daar totaal geen thema. De gemiddelde zuid Afrikaner is trots op zijn roots, zijn kleur, zijn afkomst, zijn taal en zijn land. Laattie er eerst een half jaar gaan wonen. Als stage zeg maar.
@Tuinhekje | 22-02-20 | 12:10: oja, de positieve dingrn mag je wel (zelf) mee discrimineren.. ook weer zo wat...
Als KOZP dit gaat doen hebben ze al gewonnen. Als die KOZP-ers zich tussen de feestvierders gaan mengen, en gaan lopen zuigen over de in hun ogen foute carnavalskleding, dan gaat er een keer weerstand ontstaan. Misschien wel in de vorm van 'rot op naar je eigen land' of een flinke dauw. Dan kunnen de KOZP-ers weer lekker aangifte doen en wordt in de media breed uitgemeten hoe racistisch brabant is.
Nou, en ?
Lig jij er wakker van dat je racist wordt genoemd? Ik niet.
Racist is een geuzennaam aan het worden.
Dat is godverdomme een racistische provincie jonguh!
Lijkt me dat de politie en politie nu wel gaan optreden tegen kopz:
Ze willen dus zowel voor eigen rechter als voor eigen politie optreden, dat is verboden.
Net als in andere dossiers is ook nu weer “zachte heelmeesters maken stinkende wonden” van toepassing, kopz had al veel eerder tot orde geroepen moeten worden door de politiek.
Kan er geen aangifte worden gedaan wegens uitlokking eigenlijk?
Carnavalsfeest vervangen door islamitisch feest. Probleem opgelost!
Het trieste is dat het niet alleen een paar negers zijn met een Calimero complex, maar dat een groot deel van deze terreurgroep gewoon uit blanke helpers bestaat.
De Welkom Welkom zingers op de stations!
En vergeet de steun uit de politiek, de Staatsomroep en de gelijkgeschakelde media niet!
Er zijn slechts twee politieke partijen die dit soort ellende continue aan de kaak stellen. Zij zijn zo dapper om zulks addergebroed als KOZP van tegengas te voorzien. Daar hoort de SP niet bij. Alleen helpt de SP die twee partijen in de hoek te drukken van racisme, dat dan weer wel.
Ze gaan maar lekker foto's maken, want openbare ruimte. Portretrecht en de gevolgen daarvan komen achteraf wel aankloppen bij de moriaantjes. Als de lui het daar zelf al niet gaan oplossen.
Ze zijn bij voorbaat al failliet, valt niks van te plukken. Die kosten de samenleving alleen maar geld. Ik vind dat dat bij de wortel uit getrokken mag worden om verder leed te voorkomen. Iedereen van dat clubje zorgen dat ze geen kinderen meer kunnen krijgen, en eventueel nageslacht alsnog aborteren
@brie-de-penis | 22-02-20 | 12:49: ja, en die mensen weten volgens mij prima de weg te vinden qua rechtsbijstand e.d., ofwel crowdfunding achtige dingen.
Kom maar lekker naar eindje mensen. Kan je lachen wanneer KOZP de stad uitgejaagd wordt.
Als er dan iemand zich als KlukKluk verkleed en zijn vrienden volgen hem steeds, zijn die vrienden dan KlukKluks’ clan?
Het is zo'n absurde gedachte dat het bij KOZP wel post zal vatten.
Ik vind hem leuk.
KWA - KlukKluk With Attitude
Vrouwen mogen mannen worden. mannen mogen vrouwen worden. Maar wat nou als ik me mijn hele leven al een indiaan heb gevoeld? Of een neger man van 2 meter? Of een Viking? Een kikker, of juist een prinsesje? Een goudvis voor mijn part. Ik heb dan maar 1 korte periode in het jaar om mezelf te zijn. Waarom wordt dit mij niet gegund???
Nee ik bedoel dit niet spottend naar transgenders toe. Wel vind ik het bijzonder vreemd, dat mensen die vooraan staan te roepen, (krijsen) dat Vrouwen mogen mannen worden. mannen mogen vrouwen worden. Maar wat nou als ik me mijn hele leven al een indiaan heb gevoeld? Of een neger man van 2 meter? Of een Viking? Een kikker, of juist een prinsesje? Een goudvis voor mijn part. Ik heb dan maar 1 korte periode in het jaar om mezelf te zijn. Waarom wordt dit mij niet gegund???
Nee ik bedoel dit niet spottend naar transgenders toe. Wel vind ik het bijzonder vreemd, dat mensen die vooraan staan te roepen, (krijsen) dat er 53 soorten seksen zijn, plotseling heel narrowminded worden als het om andere soorten, identiteit conflicten binnen jezelf gaat. er 53 soorten seksen zijn, plotseling heel narrowminded worden als het om andere soorten, identiteit conflicten binnen jezelf gaat.
p.s. Ik voel van binnen dat ik eigenlijk een koningin ben, en wil dan ook dat jullie mij voortaan aanspreken met majesteit!
KOZP gaat dan ook Full Tin Foil Hat
Jij mag je niet zwart schminken omdat een VN-dame zegt dat dat niet mag. Die dame komt uit een land waar blanke acteurs dat een eeuw geleden ook deden omdat zwarten het toneel niet op mochten.
En je mag geen indianentooi op omdat dat "cultural appropriation" is; het je vanuit een dominante cultuur toe-eigenen van culturele elementen van een onderdrukte cultuur (andersom mag natuurlijk wel). En waarom cultural appropriation fout is? Daar mag jij niet aan twijfelen, wetenschappers aan de UvA hebben dat klip en klaar duidelijk gemaakt.
Ging iets flink mis in mijn tekst, zucht....
@lezeres | 22-02-20 | 10:27: Geeft niks majesteit
@Usumani | 22-02-20 | 10:39: Kijk, dat waardeer ik dan weer Usumani : )
Mijn airfryer werkt trouwens niet.
Maar dat schijnt normaal te zijn.
Je moet er ook stroom op zetten he.
Die van mij raakt snel overhit.
Die van mij is zwart uitgeslagen.
Lijkt me ook zeer bevorderlijk voor de donkere medeburger die carnaval leuk vindt en foto´s neemt van de optocht.
En mannen van kleur in pak, mag dat nog wel? Of is dat ook cultural appropriation?
Laat het duidelijk zijn - kíés.
Houd de vijanden van de Oudnederlandse Cultuur in de gaten.
Je bent vóór of tégen ons.
Pfff
Nou, die Oudnederlandse Cultuur zet de vrouwen ook weer liever achter het aanrecht.
@Papa Jones | 22-02-20 | 10:18: Alleen de getrouwde vrouwen. De vrijgezelle vrouwen moesten gewoon werken. Tenzij de familie geld had; dan kon je je wijden aan goede doelen.
Ik ga als vader van een pasgeborene. Dan doe ik het zwarte trouwpak van mijn opa aan en leg zo’n stuk nep kots op mijn schouder. Op mijn rug staat dan: Kots Op Zwart Pak.
Ik zè unne trotse pa.
Die is leuk!
Je vraagt je toch af hoe ver dit volk mag gaan voordat de deugers er ook genoeg van hebben en de MSM besluiten om ze maar eens te negeren. Heel ver, ben ik bang.
Heb ik net voor carnaval een mooi Kluk Kluks Klan pak aangeschaft, krijg je dit weer. Ik wilde eerst als Zwarte Piet gaan. Maar dat doe ik maar nie omdat ik geen mensen wil kwetsen.
KlukKluk
Grappig hoe de NOS er nog op detail in gaat. U bent gewaarschuwd.
Een soort van Gestapo dus met verkliklijn.
Ik zag op Twitter de naam; 'Afro Gestapo' voorbij komen.
Bekt wel lekker.
"ANP - Leden van KOZP zijn te herkennen aan hoofddeksels van zilveren, aluminium hoedjes"
Ze hebben al een liedje gemaakt in Oss.
www.youtube.com/watch?v=5G7SaKLl9jM
Verkleedfeest?
Feest van kleur?
Weg met ons.
Little Jan Marijnissen, u heeft kennelijk al een tijdje onder een steen in Tibet geleefd. Het bedreigen en beschuldigen van mensen, jong en oud, die in vrede een feest vieren zoals sinterklaas, carnaval, pasen en kerst etc. is al een tijdje gaande. Wat mij opvalt is dat u ter linker zijde doorgaans uw kaken op elkaar houdt en niets maar dan ook niets inbrengt wat tegen dat soort terreur groepen als KOZP in gaat.
Als zuiderling is carnaval u lief en dan opeens reageert u, maar Nederland is groter dan Oss. De teloorgang is gaande in heel dit land en ook in andere landen zijn mensen bang gemaakt, afgeschrikt, uitgescholden en beschuldigd van dingen als racisme als ze gewoon hun ding doen of hun vrije mening uiten.
In Parijs leverde dat een fors aantal doden op, als voorbeeld.
Nederland wordt klaargestoomd voor een etnische omwenteling, met dank aan de zieligheidsindustrie. Je kunt geen reclame op TV zien of een neger speelt de hoofdrol, het is niet meer de slecht de excuus figuur. Alvast een opwarmertje voor de grote stromen uit Afrika die ons land binnenvallen.
Volgend jaar verkiezingen, STEM ZE WEG!
Hahahaha.
Alsof stemmen helpt.
Volgend jaar hoeft het niet meer want in 2021 is alles definitief en is de EU nazistaat een feit daarom blijft Rutte enz zitten tot het zover is, je krijgt ze niet weg want ze reageren nergens op en hebben geen eer of trots daarom liegen en bedriegen ze,het kan in West Europese landen, dus doen ze het ook. Er overkomt ze toch niks, ze kunnen vrijelijk over straat en doorgaan met liegen. Geert kan al 15 jaar nergens meer vrij heen en Pim werd vermoord, zoek de verschillen.
@Is dit nog nieuws? | 22-02-20 | 10:08: U ziet liever dat dit land bestuurd blijft worden door degenen die de immigratie voortzetten, incl. alle ellende die dat met zich meebrengt. Het is een keuze.
Is het je al opgevallen dat vrijwel elke man in de reclame's nu een baard heeft? En hoeveel Sharia-bier er gepromoot wordt? De 0% biertjes.
Het moet zijn de militante beweging kozp.
KOZP gaat full tin foil
En plotseling héb je het: je wordt treiterneger!
Hulde voor deze vondst.
Of, in goed Amerikaansch, 'nagger'.
Kan je gewoon "in burger" werken!
Dikke mannen met rare hoeden die “Alaaf” roepen. Ik vind het van een intense treurigheid.
Het kan altijd erger: dikke vrouwen in te krappe broeken in clubjes van drie met een rolkoffer die aan het winkelen zijn.
Maar vergeleken met KOZP is het een vrolijk groepje mannen.
Je treurigheid op internet etaleren en dan verwachten dat het ook maar iemand een negerreeDt kan schelen. #toppuntvan
Nou bigi, dat vind ik van het Kwaku festival, maar ik laat ze hun gang gaan in het reservaat. Ze doen er niemand kwaad mee toch?
@NeedIsaymore? | 22-02-20 | 10:30: Ik
citeerde Maarten van Rossum. Van mij moet iedereen lekker doen wat ze blij maakt hoor, maar ik vond het wel grappig.
Laat ze maar doen, die gekke Randstedelingen. In de provincie trekken we ons niks aan van dat gejammer. Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de slingers ophangen. Wij snappen dat, maar de zielepieten van KOZP, BIJ1, etc zijn dat kennelijk vergeten. Gewoon negeren dus. Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen kut.
Zei je nu het N-woord? Pas maar op, Ron Jans ;)
Ja, mooi romantisch beeld HerrSaffie, maar die ellende komt ook allemaal jullie kant op, over een jaar of wat.
Prima artikel GS!
"Geesteszieke dwaallichten",
het land zit er vol mee...
Waar dan, ik kom ze niet/nooit tegen?
KOZP gaat het carnaval "monitoren". Zij bepalen voortaan dus hoe iemand zich verkleed. Begint aardig veel te lijken op de Revolutionaire Garde in Iran!
Wat doen ze eigenlijk met pedofielen in hun zwarte knokploeg? Ah, dat mag dan weer wel.
Met de NOS als berichtgever.
Of de religieuze politie, de Matawa genoemd. Die gaat ook gelijk over de goede zeden. Zo'n 500 jaar geleden hadden we die ook in Europa, de inquisitie genoemd. Alleen stonden de toenmalige machthebbers toe dat men in het voorjaar een feest hield van enkele dagen, waarbij eigenlijk alles mocht, dan kon men even lekker uit de band springen. Men mocht zich als alles verkleden, ook naar het andere geslacht of als dier, net naar de voorkeur. Later zijn we dit feest Carnaval gaan noemen.
Het kan nog steeds maar je moet wel gewoon doen/durven.
Want dat is waar het om gaat. Dat de zieke hysterische minderheid hier alles voor elkaar krijgt en de bestuurders des landes te laf en te zwak zijn, alles voor de stemmen tenslotte..., om hier hard tegen in te gaan en de poot stijf te houden.
En als er politici zijn die wat fermer in hun meningen zijn komt het cordon-sanitaire in werking om deze politici kalt te stellen.
Linksen durven overal voor hun mening uit te komen. Rechtsen (lees: realistische non-hysterici) durven dat maar zelden. Angst voor lijf en leden en huis en baan.
Iemand met een 'Black power' of 'Black lives matter' of ander soort activistisch jankerig vod om de schouders op straat? Go girl! Good foor you! Stand up against the white!
Maar ga andersom eens met een 'Proud-to-be-white' shirt over straat lopen zou ik zeggen. Kijken wat er gebeurt...
Nee hoor, we weten allemaal dat racisme alleen kan van blank naar al het andere niet-blanke en nooit andersom.
Je zou er haast racistisch van worden...
Doe eens een keppeltje op en loop door Kanaleneiland. Mag je blij zijn als je het overleefd.
Kom net me nest uit, gister en vannacht helemaal los gegaan, vriendje ook.. die is nog niet thuis. Zit hier met een kater zo groot als een beer en brommen dat ie doet.. En dan lees je dit.. pff.. Nou ik hoop dat die kopz gasten het overleven, zo niet jammer dan. Veel plezier daar in het zuiden. En je weet!! Niet filmen. Ik lees het wel in de krant morgen of maandag.. Of hier natuurlijk.
youtu.be/7j9WgCsoazQ
Ach. Laat die saaie KOZP groep lekker door de straten marcheren in hun saai bruine of zwarte hemden. Iedereen op laten pakken die niet aan hun uiterlijke kenmerken voldoen. Hopelijk laten ze de ruiten heel.
Maar owee als iemand hun maar een haar krenkt. Dan krijg je een “zie je wel!” Reflex en als toetje zendtijd bij het NOS journaal, OP1, Jinek en aandacht van een legertje columnisten.
@Carryon | 22-02-20 | 10:11: Als het ze lukt middels provocatie om ook maar een haar gekrenkt te krijgen, zijn de talkshows en kolommen van de gelijkgeschakelde media weer weken gevuld.
@Carryon | 22-02-20 | 10:11: en dan lekker nog linken naar die oh zo rechtsextremistische benedenslootse boeren. Garant voor wekenlang media aandacht.
Enige geluk nu is dat VK, trouw, NRC bovensloots zijn en dit daarom met vertraging oppakken. Volgend jaar dus. Vlak voor de verkiezingen. ....
Ik vraag me af hoe het wonen is in de straat waar die Airfryer woont, alle buren voor het gerecht..?
De Bijlmer?
De gaarkeuken. hebben ze gerechten genoeg
Kozp volgende plan:het verbieden van verjaardagen want het is zo racistisch dat Ghanese asielzoekers moeten liegen dat zijn minderjarig zijn.
En dat elke Syriër op 1 januari is geboren....
Carnaval voortaan "Black Pride" noemen, is er niks meer aan de hand.
Mja, als de beroepsgekwetsten van KOZP geen steun zouden krijgen van media, linkse burgemeesters, de linkse rechter, dan waren zij nergens.
Die steun krijgen zij dus wel, want "identity politics" (tegen u toegepast racisme) is een speerpunt van het linkse beleid dat u anaal ingebracht wordt.
Naast "het klimaat". Wat anders hebben zij nog te bieden!
Even bukken, kameraad.
Vroeger kon je als meisje ook gewoon naar het zwembad, zonder identificatieplicht en zonder zorgen dat je aangerand werd.
Volgend jaar maar eens met een optocht meedoen. Een stinkende mestkar met daarop al die linkse shit.
Ik vraag me wel af of ik een kar moet nemen of een veertig tonner.
Er zijn onvrije landen waar je aangesproken wordt op een te kort rokje, een missende hoofddoek of het feit dat er geen broer, neef of oom meeloopt. Religieuze politie noem je dat. Die hebben we hier dus ook.
Er is genoeg echte criminaliteit, maar deze vigilanties houden zich liever bezig met het verspreiden van hun eigen gedachtegoed. Niet door het uitwisselen van argumenten, maar door opjagen, schijnprocessen, eigenrichting, intimidatie, bedreiging en openlijke geweldpleging. Dat soort maloterie hoort achter de deur. Voor boeren staat de ME en het leger klaar, maar deze malloten krijgen vrij baan. Wanneer is het klaar?! Of is het echt weg met ons?
Het is ook puur racisme. Alleen blanken liggen onder hun vergrootglas.
Het doet denken aan de Amerikaanse paramilitaire Black Panther beweging.
Juist. Maar de echte schuldigen in dit verhaal zijn de burgemeesters die ze ruim baan geven, en het OM en de rechters die weigeren deze lui te vervolgen danwel veroordelen. Blokkeerfriezen daarentegen...
Met dat verschil dat de black panthers wel degelijk een te rechtvaardigen strijd vochten tegen institutioneel racisme in Amerikaanse staten waar segregatie bij de wet was voorgeschreven en de KKK een ware terreur uitoefende.
Dan leven die KOZP eikels hier toch in een waar paradijs en zou het hen sieren als ze eens een toontje lager zingen.
Precies! De KOZP-toneelstukjes vertellen niets anders dan opgehitste rassenhaat naar blanken. Hoe de racistische dader/slachtoffer-situatie in werkelijkheid is zien we elke dinsdagavond bij Opsporing Verzocht!
@Feynman | 22-02-20 | 09:51 |
Helaas voor u/ ons ben ik bang dat het echt "weg met ons!" is. Waarom ik dat denk? Precies om de door u genoemde redenen:
"(...), Voor boeren staat de ME en het leger klaar, maar deze malloten krijgen vrij baan."
Niet de aanstichters van de onmin worden aangepakt, maar de opstandige burger wanneer hij er eindelijk genoeg van heeft.
Datzelfde onverkwikkelijke verschijnsel zie je bij de vele wandaden door statushouders/ asielzoekers. Voor bestiale verkrachting weg gestuurd worden met een fopstrafje omdat anders je verblijfsvergunning in gevaar komt (zaak van de Afghaanse verkrachter). Slachtoffers die zèlf(!) achter hun Somalische verkrachter (de Hoornse zaak) aan moeten omdat de politie/ het OM zwaar in gebreke blijft vanwege het niet willen aanraken van de gloeiend hete aardappel. Dit zou bij gelijk welke andere bevolkingsgroep, terecht!, niet worden geaccepteerd. De Nederlander moet maar buigen en buigen en buigen.
En ook uw statement aangaande dat het puur racisme is klopt als een bus. Want de inheemse blanke Nederlander is per definitie slecht en wordt dingen aangewreven waar hij part noch deel aan had. Wat KOZP doet is de Amerikaanse geschiedenis, die significant van de onze verschilt, één-op-één overpoten naar Nederland. Alsof hier ooit Jim Crow wetten geweest zijn. Of aparte zitplaatsen in de bus etc.. Dat wekt terechte wrevel op, want in dit land was kleur helemaal geen issue. Je gedrag was hetgeen dat telde. Zolang je lekker meedeed, je aanpaste etc. jeukte het werkelijk geen mens of je nu groen, geel paars, of zwart was. Dat alles heeft KOZP op scherp gezet en dat neem ik ze ten diepste kwalijk!
Zij stijlen zich inderdaad naar die ten diepst racistische(!) Black Panthers die een onverkwikkelijke zwarte suprematie predikten. Ze hanteren ook dezelfde retoriek.
@me163komet | 22-02-20 | 10:18|
Dat klopt maar gedeeltelijk. Ze streden inderdaad tegen o.a. die onverkwikkelijke Jim Crow wetten, maar de Black Panthers waren zelf óók niet vies van een portie racisme. Zij hanteerden dezelfde retoriek als de KKK, maar dan omgedraaid. Two wrongs don't make a right.
Door het gebrek aan handhaving bij de juiste doelgroepen die het verrekken om respect te tonen voor onze regels, ontstaat ook hier in Nederland een voedingsbodem voor dergelijke stromingen. Net zoals je in Duitsland ziet opkomen. De overheid is hier zelf schuldig aan. Zij creëren het klimaat voor geweld van rechts. En wat je zaait, dat oogst je.
@Sjefke7807 | 22-02-20 | 10:39: Blijkbaar wel. De KKK is defacto weg en wat er nog is, bestaat voor 1/3 uit FBI agenten die de anderen in de gaten houden.
De Black Panthers hebben de lange mars door de instituten afgelegd en zij en hun ideologie, compleet met legitimeren van geweld en discriminatie, zijn volledig ingebed in de overheid, de media en het onderwijs.
@Tuinhekje | 22-02-20 | 12:25: 100% correct. Als je een burgeroorlog wil, hoef je alleen maar het beleid van Mark Rutte en zijn voorgangers vanaf Paars-I te volgen.
Volgens mij bepalen de wet en rechter wat racisme is. En niet een of ander kluppie. In AD stond een interview, eigenlijk meer een door AD gesponsored gesprek/pr moment voor KOPZ, waarin KOPZ uitlegt wat zij wel en niet vinden kunnen met carnaval. KOPZ bepaalt dat dus? Te bizar voor woorden dat dat ook zo wordt overgenomen.
EN dan een racisme defect ploeg de feestende meute insturen? Het lijkt hier Iran wel. Dit zijn Iraanse of Duitse Gestapo methoden. Eng hoor. Ook dat burgemeesters hier blijkbaar niks over zeggen. En dat dit kan dus?
DeTect ploeg
Bizar hoeveel aandacht die gasten krijgen van de Persgroep.
De Nationale Propaganda Omroep (NPO) geeft deze groep graag een podium. De Staatsomroep, waar we al een decennium geleden mee af hadden moeten rekenen.
Sylvana Simons mocht toch ook zelf bepalen, welke uitlatingen tegen haar vervolgd moesten worden. Op basis van haar emotie.
Tja, als ze moeilijk doen ram je ze gewoon voor hun smoel, met het excuus, ik had drank op en was minder toerekeningsvatbaar, ongelukkige jeugd gehad etc en je komt er mee weg
Als je dat interview leest dan kan je niet aan de indruk ontkomen dat die journalist amper zijn lachen in kon houden
Ik ga verkleed als een KOZP-activist, met blackface.
Vergeet niet om boos te kijken en te jankeballen he.
Is heel iets anders dan Zwarte Piet spelen.
@Papa Jones | 22-02-20 | 10:09: buuh! Rasjies!
Buu, buu, buuu!
De linkse kerk heeft de afgelopen decennia onze samenleving vergiftigd en gepolariseerd. Dit is het resultaat. Links is in de aard destructief. Ze willen nooit opbouwen, alleen maar afbreken. Hoe heeft het toch allemaal zo ver kunnen komen ? Vroeger was Carnaval gewoon gezellig, onschuldig. De tijd van de Twee Pinten (Geef mij de liefde en de gein). Maar die tijd is voorgoed voorbij.
Als je je laat beïnvloeden door een marginaal groepje roeptoeters is het inderdaad voorgoed voorbij. Als je het gewoon negeert en lekker carnaval blijft vieren zoals je altijd hebt gedaan, is er geen wolkje aan de lucht.
Hetzelfde geldt voor Sinterklaas en Zwarte Piet.
De definitie van links is chaos, dit kun je snel en effectief bereiken door o.a. sabotage en oproer. Volg de geldstromen en zoek de ware (politiek gemotiveerde) opdrachtgevers van al dit moois. Namelijk, indien chaos ongewenst was dan was er al lang ingegrepen. Niet? Hoe kan dat nou?
@2Little2Late | 22-02-20 | 11:59: Dat is het probleem niet. Het probleem is dat onze regenten meebuigen met dit soort extremisten en dat soort feesten steeds meer onmogelijk maken. Als men vanaf het eerste gegin de rug recht gehouden had, was na twee jaar zuigen iedereen dat splitergroephe vergeten. Maar helaas, zie wat er dankzij de poliek in collaboratie met de gelijkgeschakelde media in vijf jaar van ons sinterklaasfeest geworden is. En als we niet oppassen gaat carnaval en daarna kerst, paas, Nieuwjaar er allemaal aan
Er zijn nog grotere gekken: media, bestuurders, rechters en burgemeesters die ze een podium geven.
Steeds meer en meer respect voor de Jenny en de blokkeerfriezen, die wel het lef hadden om te zeggen tot hier en niet verder terwijl de laffe bestuurders van dit land maar wegkijken of ze zelfs als in positie van burgemeester durven uit te nodigen om een kinderfeestje te vergallen.
Heeft iemand voor mij een groot peniskostuum te leen?
Dat lijkt me wel wat.
tip.... ga naakt
Frans Timmermans heeft er meerdere. Wel op maat gemaakt, dus ik hoop dat het past.
Welke kleur zoek je?
Dan loop je toch voor lul.
Wat @me163komet zegt. En dan een condoom over je hoofd trekken, (wel even luchtgaatjes maken, anders stik je). Dan weet iedereen wat je voorstelt/uitbeeld.
p.s. Na afloop condoom weggooien. Niet meer gebruiken!
Moet je niet als big black cock gaan, want dan hebben ze de pik op je.
Ik ga verkleed als afvalcontainer dan kunnen jullie elke kozp'er die jullie tegenkomen daar in mieteren.
Wat zou ik lachen als die Jeffery Airfryer er rondliep en klappen krijgt..... omdat hij verkleed is als neger.
-"Een radio-dj moet diep door het stof om een carnavalsnummer 'Voorkomen is beter dan Chinezen'. Afropruik kan niet meer. Mexicaanse sombrero mag niet meer." -
@Mosterd | 22-02-20 | 09:00 |
?
Nahja. Sombrero mag niet meer?
Mag dalijk zeker m'n grote variant, drie-delige, tot jokermijter gevouwen aluhoed, ook al niet meer, hmm?
.
Wat ik nog altijd wil, en JUIST nu, is zo'n enorme furry beren Indianentooi als die pas overleden Seventies dude met die gitaarsolo, stond toen ook pontificaal in een @Mosterd topic.
Iemand?
Kunnen ik, mijn tooi en mijn vouwfiets "Dwalende Adelaar", op oorlogspad, tegen de vijandige KOZP-tribe.
*gezicht schminkt en kruik vol vuurwater vullen doet*
Helemaal mooi :)
Brrr dat mormel onder die link naar Twitter. Hoe is het zover gekomen dat die zo boos is...
Altijd pappa's kleine prinsesje geweest, nu ze "volwassen" is komt ze erachter dat je niet alles cadeau krijgt in het leven. Dat frustreert haar enorm.
Dit zie je ook met blanke kinderen, alleen de zwarte kinderen kunnen het op racisme gooien, dan hoeven ze het probleem nog steeds niet bij hunzelf te zoeken.
het Lange Tenen Festival zal nog groot worden..
Het zijn jouw vrienden...
De laatste regel doe ik al m'n halve leven. Alleen ben ik gelukkig geen SP'er.
Marijnissen, de communistische erfopvolging. Zoals Kim de zoon is van Kim en de kleinzoon van een andere Kim en daarom de despotische alleenheerser van Noord Korea mag zijn zo is Marijnissen alleen maar de voorzitsters van de SP omdat de de dochter is van Jan Mao’rijnissen.
Het meest interessante is hoe ze onopgemerkt willen blijven
Verkleed als negert!
@beldewouten | 22-02-20 | 09:38: Ze zullen hun helper whities wel weer op pad sturen.
Ach ja. Bier en tieten hoor.
Ik denk dat ik verkleed als pornoblaadje ga. Hoe warm is het morgen in Tilburg?
Ken iemand die vorig jaar als Rob Jetten ging maar dat was geen succes. Had wel de aandacht van een bepaald soort mannelijke carnavalsvierders...
Hoe zit dat er uit dan? Met een grote samsonite, een boardingpas en de jettense variant op de feestneus: een wijsneus?
Ik kwam vorig jaar iemand tegen verkleed als Justin Trudeau. Bleek het Yasser Feras te zijn.
@GOEM | 22-02-20 | 09:48:
Een zichtbare string...
Een boy-toy doll uit china. Dat lijkt er nog het meest op. Die zeggen namelijk ook weinig zinnigs!
Bij NAC zat gisteravond een tros bananen op de tribune. En volwassen mannen in allerlei dieren-, clowns-, cowboy-, boeven- en indianenpakken.
Bananen bennuh raciest.
KNVB al een strafonderzoek gestart.
Well done. Keep on the good job. Avondje NAC, I LOVE IT.
De groente van Hak zal enorm beledigd zijn na deze grievende opmerkingen van een groots oppositieleider.
Dit land dus. Het moment nadert dat mensen het niet meer pikken en het recht in eigen hand gaan nemen en deze lieden voor eens en altijd met pek en veren het land uit jagen. Van de Overheid hoeven we het niet meer te verwachten. Deze slappe wegkijkers met een ruggegraad van een weekdier staan niet voor ons, het volk. Zij staan voor zichzelf. Het geld, de positie, de status en macht. Thats the only thing what counts.
Tegen ridderpakken en Batman, Spider-Man en Superman doen ze dan weer niks, terwijl die ook gevoelens hebben.
De SP en punkrock slaan als een lul op een drumstel. De SP is meer van de communistische marsmuziek. En punkrockers schoppen die communistische rukkers helemaal de tering met hun Doctor Martin kistjes.
Osdorpertje | 22-02-20 | 09:32 |
Fijne politiek-sociaal-maatschappelijke analyse.
(geen sarcasme).
Jij snapt dingen.
*Murder the government van NOFX nog eens stevig opendraaien doet (net als het raam)*
Iedereen als zwarte Piet naar carnaval!
Ik ga toch maar eens zwart rijden.
Er gaat wel erg veel aandacht naar een klein clubje irrelevante bavianen.
Kozp hanteert zelf methoden waar ze menen tegen te strijden, alleen ze zijn te dom om dat te beseffen.
Het is een typische zielige minderheidsgroep. Dankzij links kunnen ze hun gang gaan.
Nee, dat is niet dom.
Beschuldig je tegenstander van dat wat je zelf doet.
Stel je voor dat een Syriër dusdanig is geïntegreerd dat hij in boerenkiel en op klompen loopt ( buiten carnaval). Heeft dit dan ook een racistisch motief naar de Hollanders toe?
Ja, maar racisme tegen de blanke man mag blijkbaar.
@Wim Venijn | 22-02-20 | 09:33: Mag je zeggen: I'm proud to be White, of is da racisme?
Ja, dat is cultural appropinogwattes.
Ik ga als pedofiel. Het is bekend dat KOZP daar geen problemen mee heeft.
Urbanus ging vroeger als rijpe zweer, naakt en met een bek vol mayonaise.
Ik ga als Ashanti slavenhandelaar. Voormij uitdissing gebruik ik Ashanti Airfryer als voorbeeld.
Mijn zoontje gaat als kojboj met de zwartgeschminkte kop van Ron Jans. En hij zingt een grappig liedje. Kijken wie er wat van zegt.
Religie van de humor. Ha ha die houden wij erin!!
Alle verongelijkten gaan als Big Foot, je weet wel met lange tenen.
En U GeenStijl? Hoe lang gaat de VrijMiBo nog stand houden in het tijdperk van MeToo, genderstudies en 'intersectioneel feminisme'?
Ophaar eh Opzij had het vroeger de rubriek Alledaags sexisme. KOPZ kan nu een rubriek beginnen met Alledaags racisme. De mens is van nature sexistisch en racistisch, alleen hoe ga je daar mee om op een acceptabele manier.
Marijnissen kan me wat; de SP heeft zijn fundering in een beweging die niets anders wilde dan alle aspecten van westerse beschaving demoniseren, vernietigen en vervangen, en heeft dat altijd in 1 of andere vorm nagestreefd. KOZP is slechts 1 van de vele modern vertakkingen van het marxisme.
Gewoon allemaal 17e eeuwse klederdracht aan. Allemaal als Michiel de Ruyter. Wanneer zij als rastafari gaan, gaan wij als onze voorouders. Kan weinig racistisch aan zijn. Of we racisteren onszelf.
Kunnen we geen tegenbeweging oprichten? Bijvoorbeeld KOZP? Kick Out Zeur/Ziele Pieten?
Als je nou eens namens KOZP de jizya uitlegt op posters en op andere posters slavernij en islam toelicht en je pakt die actie aan, keren moslims zich tegen kozp en zie je de ware aard van de islam in de praktijk. Een win win situatie.
Slavernij is prima als het islamitische slavernij is. De geschiedenis van "Nation of Islam" en de broedermoord op Malcolm X indachtig, als vrije geesten kunnen we ons daar geen voorstelling van geven maar het is misschien een daad van verzet voor slaven om zich te onderwerpen aan een andere meester. De KOZPies zijn ook een stelletje loopjongetjes.
@Mazzelstof | 22-02-20 | 09:37: zelfs Casius Clay is erin getrapt. En heeft de naam aangenomen van een slavernijverleden. Als Mohamed Ali vandaag de dag politiek actief zou zijn, zei hij: orange man is bad.
@BrokenTipi | 22-02-20 | 10:01: slavernijverleden = slavendrijver
@Mazzelstof | 22-02-20 | 09:37: Ik snap niet dat Nederland gaat voetballen in Dubai. Gebouwd op uitbuiting en slavernij.
Djizja, van oorsprong een belasting die een jonge volwassen man aan de overheid moest betalen wilde hij de dienstplicht omzeilen.
Later overgenomen door de Islam die er religie aan verbond.
Maar de oorsprong is het afkopen van de dienstplicht, omdat een legerleider in plaats van de jonge man een huurling moest betalen.
Gewoon een extra belasting omdat je joods of christen bent. Net als de jodenster en de riem.
@Tuinhekje | 22-02-20 | 12:35: leuke taqiyya van je, maar het is gewoon een extra belasting voor christenen en joden.
Ben in ieder geval al blij dat lilian er iets van ‘durft’ te zeggen...
Correct. De rest van de politieke goegemeente kijkt schaapachtig toe hoe het ene feest na het andere vern**kt wordt door een marginaal groepje extremisten, geholpen door de gelijkgeschakelde media. Bang als ze zijn om ook genoemd te worden. En ondertussen nemen de haat en nijd in het land toe. Maar misschien is dat wel hun bedoeling.
Geweldig
Waarom tellen die KOZP lui hun zegeningen niet? Ze hadden ook op de plantage van Ron Jans terecht kunnen komen.
Heehelden = Zeehelden
Iedereen dan maar als Donald Trump verkleed.
Grapjes of plezier maken ten kosten van anderen is dus uit den boze.
Behalve als het een bevriend staatshoofd is van rechtse signatuur, natuurlijk!
Ik zag gisteren nog een n*ger lopen met een cowboyhoed en een grote gouden ketting om zijn nek, wat nu te doen?
In de kneuterzak trappen.
Een rapper, waarschijnlijk, vroeger ook wel bekend bij het UWV als zanger lichte muziek.
Wat je moet doen, nederig op je knieën je excuses aanbieden voor een eventuele betrokkenheid bij de trans-Atlantische slavenhandel van je voorouders en hem wat geld toestoppen ter compensatie.
Je hebt hem toch wel op de foto gezet?
Geen enkele cabaretier durft nog iets over de islam te grappen. Omdat ze weten dat hun keel wordt afgesneden. Foto's en schilderijen met (gedeeltelijke) blote vrouwen mogen niet gezien worden. Het verleden van Nederland moet uit gepoetst worden. Heehelden zijn nu daders geworden. Weet je ? Laten we het eens over Noord Afrika hebben. Verbod op kerken, slavernij door hen, minachting van vrouwen en verbod voor homo's.
Allemaal op posters uitwerken. De naam kozp als afzender erachter. Twee vliegen in één klap.
Ik ga als Frenske Timmerfrans. Loop de hele dag met mijn worstenvingers in de zakken van anderen. Dat wordt gratis zuipen en me achteraf toch nog het apezuur declareren.
Ga je dan ook iedereen in de bek spugen?
In Aalst zijn ze vorig jaar toch te ver gegaan met hun vrijheid van meningsuiting. Er zijn grenzen, grappen over gaskamers moeten we niet willen.
Dat soort “grappen” zijn daar ook niet gemaakt.
Lachgaskamers?
Moeten we niet willen
Deugpolitie?
Kijk een poosje Israëlische televisie en stand up comedians.
Je kan van de SP vinden wat je wil maar ze hebben onlangs wel de financiële en andere steun die tien Nederlandse gemeenten verlenen aan Grijze Wolven-organisaties aan de kaak gesteld. Nadat de landelijke SP vorige week met Kamervragen kwam, diende de Nijmeegse SP maandag daarover raadsvragen in.
Is verkleden als zwarte piet dan ineens verboden? Je weet wel, volgens de wet? Ik krijg bijna zin om als zwarte piet te gaan. Sterker nog, ik denk dat hun actie juist het tegenovergestelde effect zal hebben.
En daar smullen ze dan weer van, want dan hebben ze een reden om te zeggen: "Kijk! Zie je wel! Het zijn allemaal racisten!!"
Heeft Lilian "ineens" een grote bek? De SP en vader en dochter Marijnissen zijn al decennia tegen de identiteitspolitiek die populair is onder andere progressieve partijen. Ondanks dat zijn ze socialistisch (dus in de ogen van velen dus "links", dus "slinks") ondanks dat ze al geruime tijd standpunten opperen die PVV en FvD gewoon gecopy/paste hebben, maar dan met de nuance van een redelijke partij van en voor echte arbeiders en middeninkomens (itt Baudet die geen dag in zijn leven echt heeft gewerkt).
Reaguurders, ik begrijp niets van jullie soms.
Dus eigenlijk is de SP extreem rechts, vat ik dat zo goed samen?
Ik vind sp minder links dan de communistische partij (groenlinks) en d66. Je bent zelf blijven hangen in je zwart wit jaren 50 theorie blijven hangen, denk ik. Voor de tijd van groepsidentiteit was er nog de individuele verantwoordelijkheid. Zo kunnen partijen best goede standpunten opperen. Laatst is de pvv vergeleken met de sp door een nitwit in de kamer. It's a brave new world.
@Nuchternederland | 22-02-20 | 09:27:
Ben je extreemrechts als je je niet inmengt met identiteitspolitiek?
Het politieke landschap is zo veel complexer dan "rechts" en "links". Iedereen die daarom termen als "slinks" hanteert is derhalve bij voorbaat al niet serieus te nemen, bijvoorbeeld.
De SP leunt nog te dicht tegen de PvdA aan qua politieke correctheid.
Kijk naar de reacties onder de tweet van Lilian. Ongeveer 50/50 voluit steun en voluit kritiek. Die richtingenstrijd woedt ook binnen se SP en verlamt eigenlijk de partij. Laat die laatste groep vallen, die kunnen naar en passen prima bij de PvdA. Een linkse SP die hard is op immigratie vreet de hele PVV leeg en is goed voor 25 tot 30 zetels.
Mosterd heeft natuurlijk gelijk en KOZP is natuurlijk een stelletje defecte dildo's, maar deze oude man wil er wel op wijzen dat het eigenlijk nooit mogelijk is geweest om de spot met alles en iedereen te drijven.
In 1964 had je een TV-programma "Zo is het toevallig ook nog eens een keer" dat eens grappig wilde doen over de veronderstelde TV-verslaving. Dat was tegen het zere been van de toenmalige godsdienstfanaten, waarna een enorme rel volgde en er enige brieven met drollen erin door de brievenbus van de programmamakers werden geduwd.
Dat gebeurde lang voordat die ene godsdienst hier voet aan de grond kreeg. Het gaat hier blijkbaar om een mensensoort die altijd en overal aanwezig is. Ik geef toe, de islamieten hebben nog minder humor dan alles wat ik heb meegemaakt, maar types als Afriyie en zijn volgelingen zul je altijd houden. Idioten die daarvoor door de knieën gaan ook.
Prima, maar geef ze geen platform en invloed.
@Kaas de Vies | 22-02-20 | 09:24:
En dat is het problem, nietwaar? Afriyie zou gewoon de zoveelste dorpsgek zijn geweest als useful idiots in media en politiek hem niet zo'n groot podium hadden gegeven.
@quantumcollider | 22-02-20 | 09:28:
Inderdaad. Het zijn de mensen die beter zouden moeten weten maar die gekken toch serieus nemen en net doen alsof KOZP-ers goed bij hun hoofd zijn, zoals die vreselijke burgemeesteres van Dokkum, Marga Waanders.
@Kaas de Vies | 22-02-20 | 09:24: En vooral, geen subsidie
Daar heb je gelijk in, oude man. We doen soms alsof we decennia lang alles konden zeggen. Maar dat was alleen even in de jaren 90 zo, extreemrechtse praat uitgezonderd. Daarvoor was er spruitjeslucht, nu is er slachtofferschap. Het stinkt beiden net zo erg overigens.
@beldewouten | 22-02-20 | 09:42: Het zijn wel jouw vrienden die dat slachtofferschap constant lopen te verheerlijken en steunen.
Een Gabonees op klompen met een blonde pruik zou ook racisme zijn. En das best jammer, want als we met zn allen die relativering kwijt raken dan is er pas echt een probleem.
Ja, en hoe moeten we dan met Babel zijn haarkleur omgaan?
@ristretto | 22-02-20 | 09:45: afscheren
@ristretto | 22-02-20 | 09:45: dat oranje is dubbel OK.
Ik denk dat ik als Sinterklaas verkleed ga dit jaar.
Mag dat wél?
Nee, dan ben je slavendrijver van zwarte pieten.
Deze uitvreters hebben maar 1 doel tradities doden, fascisten zij het maar het grote probleem is en blijft dat ze dus nu na zwarte Piet ook carnaval gaan verzieken, en let op dat gaat lukken ook de media en kartel politiek gaat hier gretig in mee
Ze hebben gewoon gelijk over die onterechte culturele toeeigening! Een Pool die een Schotse kilt draagt is heel rascistisch. Evenals een Airfryer met een winterjas uit Noordelijke streken. Ik pleit voor een verbod (dat schijnt de oplossing te zijn voor alles)!
Nee, over die hele cultural appropriation-nonsens hoor je ze niet meer. Want dan mogen 'zij' niet meer in auto's rijden, in vliegtuigen zitten, internetten, TV kijken... Indo Europese talen spreken, moderne kleren dragen.... Ik bedoel... allemaal Westerse uitvindingen. En dat is voor de Westerlingen weer heel kwetsend (...) Anderen die aan de haal gaan met onze uitvindingen, onze cultuur. (...)
Tenslotte... Whites have feelings too you know!
Dat cultural appropriation was wel het lekkerst en het makkelijkst om af te schieten!
@Aristotalloss | 22-02-20 | 09:45:
Het is duidelijke dat u een hoop gemist heeft in uw ontwikkeling en scholing.
Naast landbouw, barbecue-en en pindakaas, zaken die de westerling zich heeft toegeëigend, is er nog meer om dankbaar voor te zijn:
www.buzzfeed.com/michaelblackmon/thin...
Ik wilde eerst verkleed gaan als de Paus die Mohammed neukt maar toen ik hoorde dat het nóg kwetsender kon heb ik toch maar een indianenpak gekocht.
Ik ga in het roze met een kroontje. Ik loop weliswaar voor lul, maar dat mag met carnaval.
Ik vind dat er dan wetgeving moet komen dat niemand (ook zwarte mensen niet) het woord neger/nigger nog mag gebruiken. Dus als een zwarte ‘neger’ zegt in een clip, 25.000 euro boete geven. Niemand krijgt meer voorkeur, niemand mag meer iets zeggen, niemand mag zich nog verkleden. Che guevara en andere racisten moeten dan ook uit het straatbeeld verdwijnen.
Doe het dan gelijk op Europees niveau. Dan hebben de Spanjaarden een kleur minder in hun vocabulaire.
Wilde dit jaar gaan als transseksuele donkergetinte indiaan met Chinese trekken en met hoofdtooi en mondkapje op. Maar toch maar besloten als Lilian Marijnissen te gaan. De neus heb ik al van huis uit.
Je eerste idee is wel heel inclusief.
Ik begrijp dat ik als blanke als kleurloos wordt gezien inmiddels.
In jouw geval is de verdenking toch groen lijkt mij.
"Bij carnaval mag alles en iedereen op de hak worden genomen"
Behalve islam & de moslims: Die zijn al tijden boven alle vormen van kritiek verheven.
Ik denk dat Jerry Airfryer en zijn helper whiteys verkleed gaan als neger en als (blanke) citroenen.
Goed stuk, ik maak wel een uitzondering voor carnaval. Zijn de bruggen over de rivieren al opgetrokken? je zult maar met je biertje in de regen verkleed als banaan triestig staan mee te deinen met ¨mien kom mn negerpiemel nou eens zien¨.
Uhm je weet dat banaan een koloniaal fruit is? Je zo verkleden is racisme in zijn puurste vorm. Als blanke je als banaan verkleden is het verheffen van de blanke superioriteit.
@Harris Pilton | 22-02-20 | 09:17: over die superioriteit hebben De Vliegende Panters nog een leuk meezingliedje geschreven. Ik hoor het helaas weinig op de radio.
@Winter_is_coming | 22-02-20 | 09:20: Ik wort repper weetje?
@Winter_is_coming | 22-02-20 | 09:20: youtu.be/7j9WgCsoazQ
@Jos Tiebent | 22-02-20 | 09:35: die is ook legendarisch en vol met waarheden.
Ik ga als VVD er. Mijn portemonnee staat namelijk voor iedereen open.
Trek een boevenpak aan, iedereen herkent daar wel een VVD'er in.
@Ommezwaai | 22-02-20 | 09:14: ex-gevangenen kunnen zich hier nogal door gekwetst voelen, je zo verkleden mag dus niet meer.
Is het überhaupt toegestaan om minderjarigen zonder toestemming te fotograferen en op social media te plaatsen? Dit zou zomaar onder oproepen tot geweld en mishandeling kunnen vallen.
Als ik een onbekende foto's van mijn kinderen zie maken dan is de kans groot dat ik dat als een oproep tot geweld opvat.
Ik stoor me aan mensen die er het hele jaar door uitzien als Dracula. Moet 10 x per dag wegzappen of een andere pagina opzoeken. Ik zal er binnenkort wat foto's van maken.
Bruine bonen moet je hakken, staat op de pot.
Voordat je het verkeerd doet: hakken als in 'gabber', niet als in 'bijl', want dat geeft teveel rommel in de keuken.
@Chuck the plant | 22-02-20 | 09:17: Martine bijl was niet voor niks het gezicht van dat merk.
Punkrock is nog altijd 10x beter dan die emo-drab die hier regelmatig wordt gepromoot, Mosterd - oude Blink 182 groupie.
Ah, dat is het belangrijkste punt uit het topic volgens u.
@JJMS | 22-02-20 | 09:14: Ja.
@beldewouten | 22-02-20 | 09:43: haha
Wel leuk om te weten: de voorouders van Jerry Airfryer waren actief betrokken bij de slavenhandel. De stam waar hij afkomstig is trok er op uit om slaven te maken die vervolgens verkocht werden aan de handelaren.
van naar boven tikt, sorry
Bron??
Klopt helemaal.
nl.wikipedia.org/wiki/Ashanti_(volk)
(stukje duiding)
Maar dat mag je de nakomelingen niet aanrekenen. Tenzij die nakomeling blank is natuurlijk.
(Nee, ik ga het woord 'blank' niet vertalen voor de sjw-ers)
@noordwal | 22-02-20 | 09:13: Bedankt, Wikipedia hebben ze veranderd, zijn afkomst hebben ze weggehaald
Da's al oud nieuws.. De vraag is, hoe krijgen we dit soort idioten zo snel als mogelijk ons land uit?
@El Sid | 22-02-20 | 09:17: nl.wikipedia.org/wiki/Ashanti_(volk)
@El Sid | 22-02-20 | 09:20: De link schijnt niet te werken.
@El Sid | 22-02-20 | 09:21:
Je kan ook zelf de link repareren of gebruik eens Google.
@El Sid | 22-02-20 | 09:20:
nl.wikipedia.org/wiki/Jerry_Afriyie
Hier staat het (nog) wel. Onder 'levensloop'.
Wikipedia vertoont voornamelijk correcte verledens van bekende mensen. Probeer maar eens bij Sigrid Kaag het verleden van haar echtgenoot toe te voegen. Hooguit 4 uur en het is er al weer af. Terwijl het gewoon feiten zijn die zelfs in de Volkskrant genoemd worden. De Winston Smith van het Ministerie van de Waarheid slaapt nooit....
Dat doet zijn stam -reeds- nog steeds.
Waarna ze slaverend alhier in de bijstand belanden.
Met behoud van woonruimte en stadspas..
De arme zielen.
Indianen zijn geen ‘ras’, net als dat ‘negers’ geen ras zijn. Sterker nog, het woord ras is verzonnen om het verdeel en heers spelletje op te dringen. En met succes.
We zijn allemaal mens, en elk mens is uniek. Als we elkaar nu gewoon in ons waarde laten en we ons allemaal met onszelf bemoeien, verdwijnen deze gecreëerde probleempjes (zoals racisme) vanzelf.
Nou ik denk dat GL/D66/PvdA etc het niet met je eens zijn: arabieren, negers, etc zijn volgens hen allemaal een minderwaardig ras, die niet voor zichzelf kunnen opkomen en tegen de boze blanke rijke man beschermd moet worden.
@skoftig | 22-02-20 | 09:21: je slaat de spijker op z'n kop
Je hebt wel bepaalde rassen met kenmerken. Ga eens vragen in de zorg. De bloedwaardes van een negroïde persoon moeten aan wezenlijk andere waarden voldoen dan iemand van Chinese afkomst, of iemand met zijn roots in het avondland. Houdt je daar als arts geen rekening mee omdat iedereen maar gelijk moet zijn, loop je kans n.a.v. een onderzoek verkeerde conclusies te trekken, met foute medicatie en kans op doden tot gevolg.
Net zoals de bewering dat mannen en vrouwen maar gelijk moeten zijn. Dat zijn ze niet. Bijvoorbeeld de kenmerken van een naderend hartinfarct zijn bij een man wezenlijk anders, dan bij een vrouw. Je zal dat maar moedwillig weigeren te constateren als verpleegkundige in je politieke correctheid.... Dan haal je alle kranten als er één overlijdt door jou toedoen....
@Tuinhekje | 22-02-20 | 12:47: feiten en wetenschap?
Dat moeten we niet willen hoor.
@Tuinhekje | 22-02-20 | 12:47:
Klopt. Het probleem ontstaat pas als mensen er een waardeoordeel aan gaan verbinden of zich er zelf minderwaardig door gaan voelen.
De eerste die ziet dat een als Indiaan verkleed kindje moet poseren voor een rastafari met een telefoon, krijgt van mij carte blanche om helemaal los te gaan (op de rastafari dan). Of mag je geen carte blanche meer zeggen?
Ja hoor net als dame Blanche.
Nee. Het is vrijheid met een kaart in de kleur van boze witte man.
Als je tijd voor deze onzin hebt , heb je ook tijd genoeg om te werken.
Of is je uitkering te hoog.
Die lui werken niet. Is te zwaar voor ze. Ze hebben áltijd wel wat te zeuren, en iets om gekrengt over te zijn.
Werken is voor blanke mannen van middelbare leeftijd. Die moeten immers gestraft worden.
Alleen als die zwart is!
Sorry ik kan niet lezen..
Met of zonder mutsje?
Er zit blijkbaar iets heel diep.
Dat wordt dan wel een enorm peniskostuum... Opletten met hoogspanningsleidingen Kaas.
Ik vermoed dat ik gisteren een beetje ophef gemist heb...
Ik begrijp dat ik volgens de standaards van die lui al een racist was op 4 of 5 jarige leeftijd. Ik speelde cowboytje en indiaantje met m’n al even racistische vriendjes.
Komt dit nou allemaal niet door al die bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg?
Alhoewel ik kan me nauwelijks voorstellen dat er een therapie is die hiertegen bestand is.
Ik speelde altijd plantagehouder, met een minizweepje. Alleen wilde ik alleen maar blanke slaven hebben, zo racistisch was ik toen.
Nu weet ik gelukkig beter.
@Kaas de Vies | 22-02-20 | 09:06: ik wil alleen maar slavinnen, wulpse. Ben ik dan ook rascist?
Nee het komt omdat deze figuren diepongelukkig zijn en daarom willen dat anderen dat ook zijn. Het is pure afgunst.
@Winter_is_coming | 22-02-20 | 09:12: nee, slechts een seksist. Amateur.
Het zal geen zak helpen wat Lilian vindt. KOZPG maakt zich wel heel ongeliefd op deze manier en schreeuwt gewoon om een stevige muilpeer bij het op de foto zetten van een kindje.
Wat vindt het OM daar trouwens van, van het fotograferen van kleine kindjes? Zou dat hele KOZPG een dekmantel zijn voor vieze gore smerig pedo's?
Waren ze ooit wel geliefd dan?
Reisde die zelfverklaarde pedofiel Nelson M. ook niet met KOZP mee naar de Sinterklaasoptocht?
Kunnen ze niet voor uitlokking worden aangeklaagd?
@Ommezwaai | 22-02-20 | 09:11: Ze hadden eerst vast nog wel sympathie, zelfs van mijn kant, was best te porren voor argumenten
Nu niet meer
Waarom alleen N. Brabant?
Zijn ze te lui om naar Limburg te komen?
In Limburg maken we hondenbrokjes van die lui. Do not fuk wis ze Limburgians.
Durfden ze met sinterklaas ook niet, terwijl we overal echte zwarte Pieten hadden, behalve in de supermarkten.
Ze weten dus wel dat ze op bepaalde plekken arbeidsongeschikt kunnen raken. Dat moet toch verschrikkelijk voelen als je getraumatiseerd bent omdat je niet los kan laten dat je verre voorouders ooit eens "verslaafd" zouden zijn geweest.
@Veepert | 22-02-20 | 09:21: "risico op arbeidsongeschikt raken"... Alsof dat ook maar iets in hun situatie verandert. Die lui hebben tijd genoeg (want geen werk, wel oetkiering) om met dit soort onzin het normale volk in NL, onze prachtige bananenmonarchie, lastig te vallen.
Als we nou alles verbieden waar iemand zich aan stoort, zijn we ook van KOZP af.
Als we iemanden verbieden die zich ergens aan storen, ook.
Zo werkt dat niet met verdienmodellen.
REAGEER OOK