Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Trouwstoet-agent zwaarder gewond dan gedacht

Dingen, ze zijn vaak erger dan ze lijken.

Bedankt hè, Shahid B. uit Lopik voor een bruiloft om nooit te vergeten. De agent die hier tegen de vlakte werd gehoekt werd heeft er blijvende schade aan overgehouden. Eerst was het een hersenschudding, daarna een whiplash en nu dus permanente schade aan zijn zicht. "De klap die de verdachte Shahid B. (26) uitdeelde heeft ook het zicht van Gert Jan de Jonge aangetast. Dat bleek vorige week uit nader onderzoek. Hij functioneert nog steeds niet optimaal." In een blog op RTV Rijnmond schrijft de vrouw van de agent dat "de focus in het oog beschadigd" is en dat hij zijn bril voor altijd moet dragen. "Als het indaalt voel ik een steen in mijn maag. Dit is zo oneerlijk. Een bril is misschien maar een bril, maar een bril is altijd zichtbaar. Die bril wordt een herinnering aan een tijd die ik zo graag wil vergeten." Verderop schrijft ze dat haar man "door de pijn nog steeds slecht slaapt" en "door de continue hoofdpijn met de dag grijzer en gerimpelder wordt." Overheid doet niks.

Reaguursels

Inloggen

De dader kan natuurlijk helemaal niet berecht worden want racisme..

Proud Infidel | 18-02-20 | 15:47

Hij moet voor straf verder als slaaf van de politieagent door het leven. Als lijfeigene. Hij is bezit van de politieagent. De politieagent mag met hem doen wat hij wil. De slaaf heeft geen rechten, ook geen mensenrechten. Geen trots dus ook meer. Dat zal hem bescheidenheid leren. Dat is een juiste straf.

Cepalislam500mg | 17-02-20 | 23:24 | 1

Gewoon een jaar lang elke dag 5 keer (na elk gebed) van achteren K.O worden geslagen lijkt me een gepaste straf wel. Maar ja lijfstraffen is niet normaal in die culturen, dus zal wel als rasies gezien worden. Oh wacht

grapo | 17-02-20 | 23:41

Lieve mensen toch, is een stukje cultuur.

ChristianV | 17-02-20 | 22:47

Het is triest voor deze agent en ik hoop op een flinke straf, maar als u of ik het gebeurd was zouden ze de aangifte niet eens geaccepteerd hebben.

Blasfemie | 17-02-20 | 21:25

Wat doe je met zulke lui? Juuiiiist. Ophangen. Aan de hoogste boom.

Claude_Vieaul | 17-02-20 | 20:52 | 2

Ja zeker ophangen, zal eens tijd worden.

AMX pri | 17-02-20 | 21:17

Zelfs dat zou te mild zijn voor deze laffe medelander. Ik weet een nog véél betere en passende reactie (Lees afstraffing) voor deze lafaard, die zich schuil hield. Maar sta mij toe dit voor mij te houden: De verwachting dat mijn reactie zal worden geplaatst, acht ik vrij klein!

jale | 18-02-20 | 11:18

Gezien de ernst van het letsel zou de dader voorgoed moeten worden opgesloten. De politieman levenslang belemmert, dan de dader ook dunkt me?. Maar in dit land wordt met dit soort figuren alleen maar geknuffeld alsof ze op 1 of andere manier zielig zijn of dat er verzachtende omstandigheden zijn. Intussen lacht die familie zich helemaal krom door gebrek aan daadkracht van de Nederlandse staat? Hoe worden wij als land ooit nog serieus genomen?

Jan, Leiden | 17-02-20 | 20:48

Het is een schande en erg voor de agent in kwestie, maar het is ook de politie die door eigen falen veel respect is kwijtgeraakt. Voorgedrukte aanklacht formulieren neerleggen, niet optreden, een ongekend hoog percentage niet opgeloste zaken, verkrachtingen niet serieus nemen, liever flitsen dan handhaven, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

vlotterik | 17-02-20 | 20:37 | 3

En dat is allemaal de schuld van de
[ ] politie
[X] politiek

AchterlangsIsBezet | 17-02-20 | 20:43
-weggejorist-
dubbletjes | 17-02-20 | 19:55

Heeft die Turk Shahid B. z'n werkstraf van 40 uur al gekregen?

De Laureaat | 17-02-20 | 19:21 | 1

Zo hoog. Denk eerder aan vrijspraak. En een schade vergoeding die man is door het slijk gehaald arme shahid. B

steefbeen | 17-02-20 | 19:31
-weggejorist-
djs | 17-02-20 | 18:26

Goedemiddag allen,

Dit is natuurlijk zeer erg, wat ik ook erg vind, is dat ik een paar reacties las van zij die zich als artsen zoniet als ook psychiaters wanen.
Laat ik het zo stellen, een onverwachte klap op je hoofd daar kan je levenslang last van houden, sterker nog, je kan eraan/door dood gaan, als je een gevecht verwacht dan spant het lichaam al zijn spieren aan en kan het lichaam nog wat hebben, dat snappen volgens mij de meeste mensen wel ?!
Daarom vind ik b.v. kopschoppen, een poging tot doodslag, tenminste….als men dat overleeft, zoniet, dan is het doodslag.
Ook een agent is een mens met een sociaal, prive en gezinsleven, het disrespect middels geweld is hierin zeer duidelijk, deze man zijn gezins/leven is door zulks tuig ( want dat is het ) ernstig ontwricht.
Waar het hier om gaat, men lapt de dienaren van de wet aan hun laars.
En dat is ernstig, deze smerigheid jegens een agent staat niet op zichzelf.
En idd, de regering dient iedereen die hun werk doet jegens de veiligheid van het Nederlandse volk middels strengere wetten te beschermen, want de monopolie op geweld, die wordt nu meestal niet uitgevoerd door de dienaren van de wet, waarom ?!
Omdat de agent eerst gaat nadenken eer hij/zij geweld gaat hanteren ( das natuurlijk altijd goed ), maar zij/hij denken na, over wat de gevolgen kunnen zijn wat zo D66 Rechter zal of gaat bepalen als zij/hij wel geweld hebben gehanteerd ( bang voor hun baan, want als agent sta je eigenlijk al met 1 been in het gevang als deze geweld gebruikt )….en das gevaarlijk ( want vaak is de agent dan te laat ), niet alleen voor de agent in kwestie, maar ook voor de algemene veiligheid van/voor de maatschappij.
Dit soort laffe smeerlapperij dient hard aangepakt te worden en die sociale hippie opleiding dient ook verandert te worden, dit zijn niet meer de jaren 80, men hanteert nog steeds de sociale benadering, terwijl de agenten van nu met veelal het asociale te maken hebben, dat is eigenlijk hetzelfde als, tolerantie jegens intolerantie….dat werkt niet, dat is nu toch wel duidelijk, deze smeerlappen zien dat juist als zwakte.
En trouwens ook al die medeplichtigen oppakken op dat filmpje, want anders is het end zoek, voor zover dit al niet is in Nederland ?!

Bad - Casey | 17-02-20 | 18:06 | 4

@grapo | 17-02-20 | 20:22:

Ik kan het verhaal volgen, en kan me ook wel vinden in de inhoud.
Kritiek op de vorm is vaak een beetje een zwaktebod.

Dandruff | 17-02-20 | 21:41

@Dandruff | 17-02-20 | 21:41: kortere zinnen, minder komma's maar vooraal minder 'jegens' zoals deze "En idd, de regering dient iedereen die hun werk doet jegens de veiligheid ".

grapo | 17-02-20 | 23:33

@Dandruff | 17-02-20 | 21:41: jegen dat us tav.. of tegen.. jegen is voor of tegen.. in sommige zinnen is het ongepast.. maar het zal zijn woord van de dag wel zij. overigens is dit niet de manier waarop Bad-Casey normalerwijze schrijft. Het is te 'MOOI' voor zijn doen. No offence B-C.

grapo | 17-02-20 | 23:37
▼ 1 antwoord verborgen

Ben erg benieuwd naar de straf voor hem en zijn familie. Het zal wel weer vies tegenvallen want oei oei hoe pakken we dit weer met fluwelen handschoentjes aan.

BozePaarseMan | 17-02-20 | 17:51 | 1

Hierom, afrekenen met VVDoom '66, de eerstvolgende verkiezing.

Nederlandop1 | 17-02-20 | 18:51

Dit letsel wordt U aangeboden door een falende Nederlandse overheid. Ruilen is niet mogelijk aangezien ook dit bonnetje is verdwenen.

Ruikbaard | 17-02-20 | 17:34

Het veste zou zijn als de reaguurders de plaatsen innamen van politici, rechters en OM en die de plaatsen van de reaguurders.....

A333aan | 17-02-20 | 17:33 | 2

beste !

A333aan | 17-02-20 | 17:34

Eens. Veel goedkoper ook. En veel rechtvaardiger, effectiever en een stuk efficiënter. Dus dat gaat allemaal niet gebeuren.

Baron Clappique | 17-02-20 | 17:40

Ok, allereerst het mag en kan allemaal niet wat daar plaats heeft gevonden. Maar ik begin wel ernstig te twijfelen aan de fysieke gesteldheid van de agent in kwestie en aan het beleid dat ertoe heeft bijgedragen dat hij ooit is aangesteld. Geen populaire stelling maar deze vraag popt bij mij op.

VerganeGlorie | 17-02-20 | 17:25 | 7

@VerganeGlorie | 17-02-20 | 18:01: Hmm, zou kunnen dat de fitheid en/of de fysiek van oom agent er de laatste decennia gemiddeld genomen niet erg op vooruit is gegaan. Maar ik snap niet waarom u dit aan de kaak
stelt in een topic betreffende het letsel van één agent in één zaak. En dus vind ik uw reactie erg dom en misplaatst. En dat is niet beledigend bedoeld.

stikstofhelp | 17-02-20 | 18:24

@stikstofhelp | 17-02-20 | 18:24,
Mee eens, mijn reactie ( anders moet ik het weer intikken ;)),
Bad - Casey | 17-02-20 | 18:06

Bad - Casey | 17-02-20 | 18:48

Wat bij mij op popt is hoe het de verdachte vergaan zou zijn als hij in zijn land van herkomst een agent gemolesteerd zou hebben.
Met een beetje fantasie weet u het antwoord vast wel.

Bolder | 17-02-20 | 19:38
▼ 4 antwoorden verborgen

Agent, militair, brandweer, ambulance ...... jullie intentie is goed ...... alleen jullie leiding sucks. Succes! Wordt alleen nog maar beter.

ET007 | 17-02-20 | 17:23 | 1

BOA's ....... tja ......... wellicht een ander verhaal. The BOA Convictor. He will find you and fuck you.

ET007 | 17-02-20 | 17:25

Wanneer leren wij nou eens dat Nederland niet meer van ons is. Het is van Brussel en die vond t mooi dat t dan van mensen zou worden met een zandachtergond. Die mogen we niet negatief behandelen, dus moeten we ze hun gang laten gaan in hun cultuur en huurauto’s. Dappere mensen die 1700 netto vangen in de maand moeten dan net doen alsof ze hun net zo bekeuren als jou en mij als het écht niet meer anders gaat..... en ja... dan krijg je soms dit. Nederland is gezwicht onder de islam en dit zijn de duidelijke eerste en wrange vruchten. Veel meer zal nog volgen want leren ervan ? Nee hoor... ‘ze zijn niet allemaal zo’ ... klopt! De goede moslims wonen in Marokko, in de grote steden en moeten ook niets hebben van dit doorgefokte geitenhoedersvolk uit de bergen....

Rest In Privacy | 17-02-20 | 17:02 | 4

@Baron Clappique | 17-02-20 | 17:10: zou dat alles ontkrachten dan? Of is er ook een verschil tussen die aardige gasten in de badplaatsen en de Anatoliers....

Rest In Privacy | 17-02-20 | 17:14

@Bali Lovert | 17-02-20 | 17:14:
Nee, natuurlijk ontkracht dat niet alles. Dat trouwstoetgebeuren ken ik eigenlijk alleen van Turken, vooral in Rotterdam, en daarom vroeg ik mij af of Marokkanen dat ook zo doen.

Baron Clappique | 17-02-20 | 17:28

@Baron Clappique | 17-02-20 | 17:28: Ja, dat doen ze ook. Eeuwenoude traditie, als een stel debielen uit een bmw hangen terwijl je met 100 door het centrum knalt. Doodnormaal hier op Circuit Rotterdam...

Acar_ketimun | 17-02-20 | 17:48
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Herr Oberst | 17-02-20 | 16:59

Niks doen tegen de daders omdat je bang bent, OM en laffe overheid die burgers door de mangel haalt maar criminelen met rust laat.

piet7003 | 17-02-20 | 16:49 | 3

Ja. Moet je eens proberen, roepen dat je minder van dit soort tuig wilt hebben in je stad. Tot aan de poorten van de hel zullen ze je vervolgen wegens "racisme". Dan is zelfs de trias politica niet meer heilig.

Professor Superhirn | 17-02-20 | 16:58

@Professor Superhirn | 17-02-20 | 16:58:

Dat dus.
Is dat in 2014 begonnen "minder" proces eigenlijk al afgelopen?
Dat was destijds de opvolger van een ander proces rond "kopvodtax".
Zo wordt Wilders dus jarenlang voortdurend bezig gehouden, net als eerder Fortuyn en Hirsi Ali.

Tegen ene Hans Janmaat werden destijds zo'n 300 processen aangespannen. nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Janmaat#Li...
De linksextremisten die een aanslag op hem en zijn partij pleegden waarbij iemand haar been verloor, gingen gelukkig wèl vrijuit.
Want we willen geen echte rechtsstaat zijn, toch?

Dandruff | 17-02-20 | 17:17

@Dandruff | 17-02-20 | 17:17:
Ik denk dat we verloren zijn, denk dat ik maar ga genieten van de ontkenners van toen die nu lopen te roepen en de deksel op hun neus krijgen.

piet7003 | 17-02-20 | 17:33
-weggejorist-
Air van Boven Dorens | 17-02-20 | 16:29 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Gaf een keer een tik terug aan een mocro. Deze brak zijn kaak. Koste me 500 euro smartegeld. ongelofelijk.
De les is : mep nooit een mocro in het publiek.

Nerderlander | 17-02-20 | 16:26 | 3

Het is die 500 euro meer dan waard

Coolcalmcollected | 17-02-20 | 16:32

We schrijven 2008. Destijds een collega, zit nietsvermoeden aan de kade in Zaandam een peuk te doen. Er komen 4 mocros aanlopen waarvan één zich losmaakt van de groep en met wijd openn gesperde ogen de kant van collega oploopt. Collega, zijnde ex-junk, herkent de signalen, aarzeld geen moment, staat op, doet een stap voorwaards en haalt vol uit. Mocro gaat languit en blijft een moment roerloos liggen. Mocro heeft nooit aangifte gedaan, nooit meer iets van gehoord...

Air van Boven Dorens | 17-02-20 | 16:36

@Air van Boven Dorens | 17-02-20 | 16:36:
u schets een ideaalbeeld.

Helaas zijn op 'witte' mensen nu wel honderden camera's gericht, die het wèl doen, bij jezelf actief verdedigen tegen getint tuig.

Andersom worden deze beelden direkt gewist door een team diversiteits-officieren.

Herr Oberst | 17-02-20 | 17:02

Wat leven we toch in een gaaf land.

wiers | 17-02-20 | 16:23 | 1

Zolang de Nederlanders niet massaal op de PVV/ FvD willen stemmen, zal er weinig tot niets veranderen.

Lexus01 | 17-02-20 | 17:20

En meneer Sahid B heeft zeker zijn foeigesprek al gehad. Shitland geworden, die stukje banaandinges aan de noordzee.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 16:17

Ik moet wel zeggen dat de vrouw van de politieagent heel veel steun geeft en opkomt voor haar man, zowel emotionele steun en ook nog eens dit politiek aan de kaart stelt. Het is een topvrouw.

King of the Oneliner | 17-02-20 | 16:02 | 2

Mag ook wel eens worden benoemd, respect voor deze echtgenote!

Jan, Leiden | 17-02-20 | 20:51

Dat zeker.

vlotterik | 17-02-20 | 21:07

"Overheid doet niks" Behalve als je Geert heet.

kapt.Jerkoff | 17-02-20 | 15:59 | 2

Dan legt de politie de aangifteformulieren tegen hem klaar. Dienstbaar en behulpzaam als ze zijn.

Frau Merkel | 17-02-20 | 16:05

@Frau Merkel | 17-02-20 | 16:05: Paul Rosenmöller zag dat het goed was.

BubbelWater | 17-02-20 | 16:40

Groen Links heeft er altijd naar geijverd om de politie het liefst af te schaffen. Dat is niet gelukt. Wat wel gelukt is dat de linkse kerk de ene nagel na de andere aan de doodskist van het gezag heeft getimmerd. De politie is uitgeschakeld als het om politie optreden gaat.
Mijn broer was destijds rijkspopo, als hij met z'n uniform op de motor de straat inreed maakte dat indruk. Hij had dan ook een echt uniform aan, geen veredeld joggingpak met opvallende gehandicapten strepen, en een Pietje Puk petje.
Die pet past ons allemaal. Nou mooi niet, je mag hem houden, het is niet mijn taak en bevoegdheid om sheriffje te spelen. En wat er allemaal onder die pet wordt gehouden is om te janken.
De politie verdient gezag maar krijgt het niet omdat het niet mag.
En als makke schapen volgen ze het beleid. Weet u nog hoe het afliep met de suikerspiegel chauffeur. Een van de diepste dieptepunten in het politie optreden aller tijden.

Broadsquire | 17-02-20 | 15:47 | 1

Die diepte punten zie ik op tv elke week voorbij komen.
Aso Porsche panamera wordt aangehouden met zeer verdacht volk achterin.
Geen controle op personen, alcohol, drugs. etc, niks nada. !
Oh u moeder is ziek.
Een fijne dag dag mijnheer.
Werkelijk een giller.

joppo0 | 17-02-20 | 16:04

Ik hoor mevrouw vooral het zichtbare litteken benadrukken, de bril. Kan ik me goed voorstellen, maar waarom geen lenzen proberen, of een operatie? Ik snap dat je daarmee een trauma niet kunt verwijderen, maar je bent wel van dat zichtbare litteken af.

Deksmaat | 17-02-20 | 15:47 | 5

@papasfritas | 17-02-20 | 15:51:
Ik bedoelde niet zozeer laseren maar zo'n soort operatie zoals ik die aan mijn ogen ga krijgen. In feite wordt dan het hele binnenwerk van mijn ogen vernieuwd door een netvlieschirurg. Ik moest wel een jaar of twee blijven aandringen, ze gaan niet snel akkoord.

Deksmaat | 17-02-20 | 16:01

Als je ook maar iets aan je ogen hebt mag je helemaal geen lenzen dragen en niet elk probleem is met een operatie op te lossen.

Lupuslupus | 17-02-20 | 16:09

Betreffende politie meneer had prima functionerende ogen voordat hij door een laf insect op z'n achterhoofd werd geslagen. Dat jij ruim twee jaar hebt moeten aandringen voor een operatie, heeft niks met het verhaal van die agent te maken.

BubbelWater | 17-02-20 | 16:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Meanwhile, artikel van eergisteren:
www.at5.nl/artikelen/200112/man-in-ne...

Dus als je iemand overvalt, en bij die overval in de nek steekt, en de rechter acht dat allemaal bewezen, dan krijg je 36 dagen celstraf (wat neem ik aan dan een aantal is wat overeen komt met het voorarrest, dus niet de echte straf die de rechter vind dat er daar voor geldt).

TheOtherWhiteMeat | 17-02-20 | 15:40 | 4

Dan beter een tasjesdief achtervolgen, achteruitrijdend en platrijden en worden vrijgesproken: na veel publieke verontwaardiging, dan dan weer wel.

Crossing_The_Rubicon | 17-02-20 | 15:50

jaa zo gaat dat in Nederland. Ik ben ooit overvallen in een tankstation tijdens mijn dienst als bijbaan naast studie.. De dader werd gepakt doordat ik er met mijn auto achteraan was gegaan. Loser vluchtte te fiets. In de rechtszaak werd gezegd door de rechter dat meneer een flinke straf kon verwachten aangezien dit al zijn 30ste overval was!!!? Oo

papasfritas | 17-02-20 | 15:54
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Watching the Wheels | 17-02-20 | 15:30 | 2

Triest dit. Maar het wordt mogelijk gemaakt en in stand gehouden door de huidige cultuur en het beleid binnen NLse overheid en politie… En ik zag de agent zelf een aantal dagen nadat het was gebeurd op tv, meende biij Jinek en hij liep bijna shouderophalend te doen over wat hem was overkomen. Ik viel bijna van mijn stoel. Ook andere studio gasten waren ietwat verrast door gebrek aan verontwaardiging nota bene bij slachtoffer zelf. Ik trok toen de conclusie dat dat waarschijnlijk het huidige denken is binnen de politie… soft. En ja, hard tegen soft, dat wint hard.

feiten_en _cijfers | 17-02-20 | 15:26 | 1

Onverschilligheid is vaak ook een masker.
Je gunt de dader niet dat jij bang, boos, of anderszins geëmotioneerd bent.

Dandruff | 17-02-20 | 17:21
-weggejorist-
papasfritas | 17-02-20 | 15:22 | 1
-weggejorist-
Satria | 17-02-20 | 15:17 | 1

Shahid Bouchouh, u bent een vuile klootzak.

papasfritas | 17-02-20 | 15:14 | 2

Niet alleen hij,maar al zijn familieleden,vrienden,en al die gasten zijn medeplichtig zij kenden de dader,allemaal het land uit dat tuig.

storm op komst | 17-02-20 | 15:33

@storm op komst | 17-02-20 | 15:33: Precies , die hele familie met Shift F7 deleten.

Crossing_The_Rubicon | 17-02-20 | 15:51

Welkom in Nederland. Dit soort tuig zou nooit meer vrij moeten mogen rondlopen. Oprotten met kutmensen die hun handen niet thuis kunnen houden!!

papasfritas | 17-02-20 | 15:12

" Overheid doet niks." wat had je dan gedacht.

isotope 465 | 17-02-20 | 15:09 | 1

LOL ja, ze zouden maar eens Geert minder minder minder Wilders in de kaart spelen.

BubbelWater | 17-02-20 | 16:05

Paspoort in nemen en uitzwaaien tot kijk meneer moeilijk he .

telefoontje | 17-02-20 | 15:02

Ik neem aan dat hij een schadevergoeding vraagt en laat die Turk maar flink bloeden.

azijnseikerT | 17-02-20 | 14:59

Meneer heeft nog geluk gehad. De reuk/smaak zenuw had af kunnen breken. Nooit geen smaak meer, nooit meer iets ruiken.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 14:58 | 4

@Hupkeneuke | 17-02-20 | 15:15: Meneer had een klap tegen zijn achterhoofd gehad. Een kennis van mij ook die nu zonder smaak en reuk door het leven moet. Daar moest ik aan denken. Verder heeft u gelijk.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 15:20

@CalamityJane | 17-02-20 | 15:20: OK, excuus. Dan begreep ik u verkeerd. Ik zag in uw reaguursel de aandoening van de beste man even platgeslagen worden.

Hupkeneuke | 17-02-20 | 15:33

Alles goed. Ik begrijp u nu ook .

Rest In Privacy | 17-02-20 | 16:17
▼ 1 antwoord verborgen

Het walgelijkste is nog wel hoe ze allemaal vluchten, zonder zich ook maar enigszins over die agent te bekommeren.

Supreme Dutch | 17-02-20 | 14:58 | 4

Dit is absoluut tekenend voor dat volk en voor de islam/moslim, uiteindelijk kiezen ze uitsluitend voor elkaar, als ze al dat niet doen.

Graeme Reaper3779 | 17-02-20 | 15:33

@Graeme Reaper3779 | 17-02-20 | 15:33: In plaats van respect krijgen ze allemaal lafheid met de paplepel ingegoten. Maar als hun wat gebeurt gaat het altijd over 'respect'.

Crossing_The_Rubicon | 17-02-20 | 15:53

Het is geen vergelijking maar het valt me op dat kakkerlakken ook vluchten als ze het licht zien,dat is aangeboren,een reflex

Coolcalmcollected | 17-02-20 | 16:35
▼ 1 antwoord verborgen

Wat bezielt een mens om politieagent te worden of te zijn. Wetende dat je als een tandloos zoogdier door het leven gaat, en niet alleen de klappen krijgt van een stuk stront uit een islamitische trouwstoet, maar constant voor lul wordt gezet door de beleidsmakers en de korpsleiding. Ontzag voor het gezag van de popo is allang verleden tijd. Nee de politie is onze beste vriend; dat was de eerste dozijn nagels aan de doodskist van de politie. Hun taak is het geworden om de sussende zuster te spelen. Maar, en dat is belangrijk, wel aan de iftar gaan. Wie heeft dat verzonnen, raad eens? De politieman/vrouw is een politiehond geworden die even mag snuffelen en verder een trap krijgt als de hoogste baas het nodig vindt. Kortom een hondenbaan.

Broadsquire | 17-02-20 | 14:50 | 6

Broadsquire. U heeft helemaal gelijk. Heb vanaf het begin kunnen aanschouwen hoe het in zijn werk is gegaan. Carriere voor alles. Daarvoor leverden ze zichzelf uit aan links zo ongeveer vanaf de tachtiger/negentiger jaren daar begon het. De sollicitatie-eisen werden er ook op aangepast. Geen volk in de lagere regionen met eigen denkvermogen. Protocollen voor de schapen werden er gemaakt voor hoe te handelen in veel gevallen. Aan alles werd gedacht.
Ramonde. Er zou er geen een meer moeten zijn die dat zou willen.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 15:04

@CalamityJane | 17-02-20 | 15:04: Ah, nog iemand die parasiteert op de samenleving en het goede in de mens inclusief idealen volledig mist.

Crossing_The_Rubicon | 17-02-20 | 15:54
▼ 3 antwoorden verborgen

Levenslang is geen levenslang meer voor daders, want mensenrechten ofzo. Slachtoffers hebben wel altijd levenslang. Daar piept niemand over mensenrechten...

LibertyCity | 17-02-20 | 14:37

Wat een tyfus land is dit intussen als politieagent zo te pakken worden genomen... dit had dit stuk schorem bvb eens in Italië moeten proberen..!

aardv@rk | 17-02-20 | 14:35 | 1

Of in Turkije.

VanBukkem | 17-02-20 | 14:42

Dit had Shahid bij een Nigeriaanse politieagent moeten doen , kreeg hij een dagje uit naar de dierentuin , bij de krokodillen.

Ghibli | 17-02-20 | 14:25 | 1

In Marokko was hij ook flink te grazen genomen.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 14:30

Er zijn landen waar je dan een probleem hebt wanneer je in de handen van de Hermandad terecht bent gekomen. Hier komen Jesse, Rob en Lodewijk je een hand geven.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 14:20 | 1

En dan ook nog hand in hand

Coolcalmcollected | 17-02-20 | 16:37

Is allemaal ellendig voor deze politieman. Staat niet ter discussie. Is begrijpelijk, maar.......... Deze man is politieagent geworden met alle eventuele gevolgen van dien. Heeft er voor gekozen om bij een politiemacht te gaan die eigenlijk te soft is voor dit land waar we nu in leven.

F1802 | 17-02-20 | 14:18 | 4

Daar heeft u precies een punt. We kunnen wel lang en breed leuteren over het falen van de multikul-samenleving en de totale idiocratie van het integratiebeleid (dat zich in hoofdlijnen laat kenschetsen door het steeds weer kiezen van nieuwe eufemistische termen als de oude door kansenparels in kwestie zijn besmeurd)... Maar het zachte, lakse, feminiene gedoogklimaat - niet te verwarren met tolerantie- dat we aan onze babyboom-hippies te danken hebben, is natuurlijk de grootste voedingsbodem geweest voor al de rotzooi waar we nu mee zitten.

De verwarde man | 17-02-20 | 14:28

Zo simpel is het. Deze verwijfde samenleving is niet opgewassen tegen gezonde jongemannen.

schoon-schip-maken | 17-02-20 | 14:38

@Nederland80 | 17-02-20 | 14:27: U vergeet de politietop die de oren al lang geleden vanwege carriere technisch naar links liet hangen.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 14:49
▼ 1 antwoord verborgen

Was het geen conducteur in burger?

hallootje kadootje | 17-02-20 | 14:13

Dat van dat met de dag grijzer en gerimpelder worden hebben we allemaal. Dat heeft niks met continue hoofdpijn te maken.

VanBukkem | 17-02-20 | 14:11 | 1

Het mentale plaatje kan het fysieke plaatje ook versnellen.

Nehemia | 17-02-20 | 14:38

Als je slachtoffer wordt van het moeten slaan van een agent, en je moet leven met de wetenschap dat je iemand zijn zicht hebt afgenomen..... Ik neem aan dat Shahid hiervoor een compenserende handreiking krijgt wat het leed een beetje zal verkleinen bij hem. Wat een land, wat een mensen!

leijpeideaud | 17-02-20 | 14:06

"Overheid doet niks."
De overheid heeft gespeurd, gevonden, en onder zijn bed vandaan geplukt, de overheid is bezig met een rechtzaak, wat de straf en vergoeding van de agent wordt weten we nog niet, maar taakstrafje zit er niet in voor deze recidivist.

Kort nadat B. - de broer van de bruid - in oktober was opgepakt, werden ook de bruidegom, diens vader en diens schoonmoeder aangehouden op verdenking van het beïnvloeden van getuigen.

ook niks blijkbaar, het enige niks wat ik hier zie is een journalistiek onafhankelijk medium "eerlijker dan rest. Scherper, ook." dat roeptoetert en onderbuikt voor de clicks.

medo | 17-02-20 | 14:03 | 3

En door diezelfde overheid komt hij er straks met een voorwaardelijke celstraf van 2 weken en een taakstraf van 36 vanaf..

slobbersaus | 17-02-20 | 14:20

Als de politie al wat bereikt verneukt het OM het wel. Als het OM wat bereikt verneukt de rechter het wel. Als de rechter wat bereikt wordt het bij de tenuitvoerlegging wel verneukt. Het hele construct is zo rot als het maar zijn kan.

Frau Merkel | 17-02-20 | 16:09

@Frau Merkel | 17-02-20 | 16:09: Nee het geroeptoeter is zo rot als maar zijn kan, de waarheid doet er al lang niet meer toe, er wordt een 4 uur schoffelen constructie verzonnen en als waarheid aangenomen, er wordt aangenomen dat de overheid niks doet en dan is die aanname waarheid, zullen we eens kijken of de waarheid ook zo op GS komt te staan na de uitspraak en of iedereen dan zijn hier gedane keutels terugtrekt, ik denk het niet....

medo | 18-02-20 | 00:42

Het toetert dus nog steeds flink in zijn oren.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 13:58 | 2

Ben je helemaal betoeterd? Die klap heeft zijn zicht aangetast.

Nehemia | 17-02-20 | 14:43

Idioot.

storm op komst | 17-02-20 | 14:49

Die agent krijgt natuurlijk nooit de hulp die hij nodig heeft. Dat geldt trouwens ook voor militairen die letsel oplopen. Ik snap werkelijk niet dat er nog ouders zijn die hun kind stimuleren om bij de politie of in het leger te gaan werken.
Trouwens, als die agent geen hulp krijgt moet hij gelijk een civiele rechtszaak tegen zijn werkgever starten. Om publiciteit te voorkomen, zal de werkgever wel toeschietelijker worden met hulp. En anders doorzetten.

HoniSoit | 17-02-20 | 13:56

'Een klein gebrek en brildragend zijn toch geen bezwaar om bij de politie te kunnen werken?', zal de advocaat van Shahid betogen.

gestoptmetroken | 17-02-20 | 13:55 | 2

Advocaten < 911

Sorry for playing. Leuk spelletje joh, dat leven.

IkBen9 | 17-02-20 | 14:00

Nou, tegenwoordig is het toverwoord 'psychose'. Schijnt prima te werken in de rechtszaal.

Graeme Reaper3779 | 17-02-20 | 15:36

Mevrouw van de agent speelt in op de emotie. En dat is fout.
Sylvana Simons mocht zelf bepalen welke van de zogeheten racistische uitlatingen, haar het meest geraakt hadden. De OvJ gaf mensen een strafblad op basis van emotie.

De dader moet vervolgd worden op basis van de wetten welke hij overtreden heeft. De lichamelijk (valt onder overtreden wet) en psychische schade, al dan niet blijvend, moeten afgewogen worden mee gewogen. Voor een politieagent geldt dat lichamelijke schade ten dele als beroepsrisico.

Arachne | 17-02-20 | 13:52 | 6

Ziehier waarom 'slachtofferverklaringen' ook buiten de rechtszaal alsook buiten de media dienen te blijven.
-
Er wordt bepaaldelijk geen beter of zuiverder recht mee gesproken.

bisbisbis | 17-02-20 | 14:30

Flikker toch op met je beroepsrisico dat zou betekenen dat elke elektricien ter plekke deaud zou kunnen vallen.. man man door zulke verknipte figuren als u gaat de hele maatschappij naar kleauten!

aardv@rk | 17-02-20 | 14:42

@aardv@rk | 17-02-20 | 14:42: Niet elke, maar het is zeker, eens in de zoveel tijd, mogelijk. Het is de taak van de wetgever om beroepsrisico's zo volledig mogelijk uit te sluiten.

Arachne | 17-02-20 | 22:16
▼ 3 antwoorden verborgen

Dit soort gewelddadige incidenten zijn straks voorbij als Baudet premier is en Hiddema Justitie er bij gaat doen.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 13:51 | 3

Hear! Hear!

Rest In Privacy | 17-02-20 | 13:53

Heerlijk, sarcasme. Maar net als op Joop begrijpt niet iedere reaguurder dat.

oldandwise | 17-02-20 | 14:18

Dit land dus. Het land waar de 'eigen mensen' als vuil behandeld worden. Welk land doet dit. Welk land/streek/county heeft dit in de geschiedenis van de mensheid ooit gedaan. Geen enkele natie heeft dit ooit gedaan. Het weg-met-ons, is het manifest van de linkse deugers, Ondemocraten'66, GroenSlinks, Partij van de Armoede, gesteund door slappe softe liberalen en Christenpartijen. Dit land dus.

De Evangelist | 17-02-20 | 13:51 | 2

Duitsland, Zweden, België, Frankrijk, Engeland. Etc.

Gazelle | 17-02-20 | 13:59

Zweden is gidsland. Daar moeten we eerlijk in zijn.

Nehemia | 17-02-20 | 14:40
-weggejorist-
RickRD | 17-02-20 | 13:50 | 3

Trouwstoeten = Vrede!

Motorkater | 17-02-20 | 13:48

Ik vind het maar verschrikkelijk voor Shahid. In zo'n vreemd land waar hij de taal niet of nauwelijks van spreekt een beetje als kwaadaardige Turk te worden neergezet. Hoe durven ze! Nadat ze (overheid en politie) jarenlang alles hebben toegestaan, kon hij eigenlijk niet beter weten.

Barbarous_Relic | 17-02-20 | 13:47 | 1

#geenspijt

IkBen9 | 17-02-20 | 13:55

Heel veel mensen hebben overlast van tuter trouwstoeten , dan wordt er opgetreden met blijvend letsel voor de optredende agent. Dan spreekt de NOS over trouwstoet. Is dit wat voor het negerboek van Karsten?

Boerenlogica | 17-02-20 | 13:45

Niemand? Komt wel heel dichtbij zo.

Super Vaagstra | 17-02-20 | 13:45

Deze blijvende schade is metaforisch voor de blijvende schade die aan Nederland is toegebracht, door de massale import van culturen die haaks staan op de Nederlandse cultuur.
.

Kijkeensaan | 17-02-20 | 13:45

Jongens van 13 steken tegenwoordig andere mensen neer met messen a la Rambo.
Turkse en Marokkaanse bruiloftsstoeten zijn in dat licht bezien niet meer dan uittingen van vreugde en vrede , vrede en vreugde a la musulmane, dat is.

Zo'n politie agent die daar in zijn eentje probeert die multiculturele waanzin te beteugelen, is natuurlijk op voorhand aan een mission impossible bezig.

Hij zal wel niet gesteund worden door de Hoge Ome's, want multiculturalisme is de Heilige Graal.

Pro forma zal deze Turk een douwtje krijgen van 3 maanden voorwaardelijk, met aftrek van voorarrest en Oom agent krijgt 500 EUR smartengeld.

hekkendonder | 17-02-20 | 13:44 | 1

hij heeft al eerdere veroordelingen waaronder jeugd tbs. 3 mnd vw? Ik denk wat meer.

horsteknots | 17-02-20 | 13:50

Bedankt Shahib. Met beetje mazzel heeft de agent ook nog een bloedprop ergens in de hersens. Kun je nog meer opscheppen over je laffe daad. Later lekker lachen bij je fantastische familie en je kleinkinderen over dat verwoeste leven van die vieze ongelovige ordebewaker die je laf van achteren tegen de grond mepte. Held.

Lorejas | 17-02-20 | 13:44

Je kunt dingen ook gewoon weggooien @VolkderNederlanden

IkBen9 | 17-02-20 | 13:43

Misdaad in vereniging van medepleging. Gewoon de hele trouwstoet als groep aanpassen. De vereniging blijkt ook doordat geen van de mensen in de trouwstoet halt heeft gehouden of onmiddellijk zelf de politie heeft gebeld om de dader aan te geven.

Dan 500 euro per dag schade aan de agent toekennen, voor de duur van 50 komende jaren en iedereen hoofdelijk aansprakelijk stellen voor het volledige bedrag.

En aan de getrouwden: mooi huwelijk hebben jullie. Ga lekker naar Turkije waar je in een land kunt leven naar het niveau van je eigen beschaving.

Knufter | 17-02-20 | 13:42 | 6

@medo | 17-02-20 | 13:52: Gefeliciteerd u bent in deze tegel de eerste zien de Nazi kaart trekt. Tegen de muur met u...

BadPatNL | 17-02-20 | 14:37

Goed idee Knufter, wat betreft het aanpakken van die complete rouwstoet! Zou volgens mij prima passen in de "voetbalwet" hierin kan je als omstander ook vervolgt worden als een andere supporter iets strafbaars doet en jij loopt er bij in de buurt met een shirt/sjaal van dezelfde club aan.

BadPatNL | 17-02-20 | 14:41
▼ 3 antwoorden verborgen

Shiskebab b. Is het echte slachtoffer. Door dat zwakke oog zal hij Shiskebab nu ALTIJD slachtoffer zijn.

SinisterNL | 17-02-20 | 13:41 | 1

Klopt. Tik 'm aan, ouwuh.

IkBen9 | 17-02-20 | 13:47

Ik zeg trouw stoet enkeltje door laten tüteren richting Erdoganistan.

Vlasbaard | 17-02-20 | 13:39 | 1

Story of my life.

IkBen9 | 17-02-20 | 13:45

Bij de reacties moeten we wel een beetje rekening houden met hun schaamtecultuur.

metagod | 17-02-20 | 13:38

Sahid piece of shit. Je moeder !

grapo | 17-02-20 | 13:38

Zolang een meerderheid van mijn landgenoten op partijen als VVD, CDA, D66, PvdA, GL, of CU stemt, zal dit alleen maar erger worden.

Mayka.Lovelace | 17-02-20 | 13:38 | 3

Ja want slechts één van deze bovengenoemde partijen hoeft de grootste te worden, desnoods moeten ze kabinet maken met 6 partijen, het buitensluiten van PVV/FVD zullen ze

First Contact | 17-02-20 | 13:42

U gelooft nog in politiek en verkiezingen? Zoek eens op wat Vrijmetselaars zijn.

henkpieters88 | 17-02-20 | 13:42

Het CDA is alvast aan het schuiven, in Brabant en Limburg gewoon met FvD en "landelijk"" geen bezwaren, nu alleen nog NPO/Keet Boonman etc. opvoeden naar de intelligente redelijkheid maar zal met die dombo's een probleem worden

grindbak | 17-02-20 | 13:48

Te smerig voor woorden dit.

Er moet een voorbeeld worden gemaakt van Shahid en z'n schuldige familieleden. Dump ze verdomme in hun thuisland. Ze horen hier niet.

Nederland80 | 17-02-20 | 13:35 | 2

Taakstrafje want uitgelokt door de agent die ze wilde aanspreken.
Want het is toch gewoon hun cultuur om zich in een trouwstoet te misdragen? Dat had die agent toch moeten weten?
Je kan er gewoon op wachten dat het die kant op gaat.

2voor12 | 17-02-20 | 13:39

Yep, draai het eens om, turkse agent word in Rotterdam tegen de grond gemept door een NL er uit een trouwstoet, DAN !! word er veel heisa gemaakt!!

Wienerschnitzel mit | 17-02-20 | 13:45

Voorop: Je blijft met je poten van agenten af, en de straffen voor als je het niet doet moeten zwaarder dan zwaar zijn ... Het liefst met scherp schieten op het moment van ...

Maar ... Deze vrouw van de agent, weet meerdere keren de media te vinden. Ik vind het verschrikkelijk voor haar, en haar politie-agent man ...

Alleen met alle respect, ieder beroep heeft zijn risico's... Net als een militair ook getekend voor zijn leven thuis, of naar nederland kan komen.

Beste mevrouw, ga nu niet doen, zeker in 'een grote stad' ... dat je verbaasd bent en stop met roepen van schande (Wat het echt wel is).

We weten het allemaal hoe erg is het, maar als je echt zoveel om je vent geeft had samen voor/met hem een 'veiligere' baan gezocht ...

FLP_du_Stok | 17-02-20 | 13:32 | 18

@Johanvb | 17-02-20 | 14:12: dat is het dus. maar zonder te klagen of het kenbaar te maken zal de overheid de 'bruidsschat' hooguit verminderen met 120 uur schoffelen. helaas.

grapo | 17-02-20 | 14:45

Eigenlijk best vermakelijk, stuk voor stuk hierboven. Al adviseer ik wel om het schuim uit jullie mondhoeken af te vegen.

Ieder vak heeft zijn risico profiel. Als je de werkzaamheden bij ongeacht welke functie (agent, militair, brandweer, bouwvakker, boer, slager, administratief medewerker, advocaat etc etc) gaat uitvoeren ben je je er tentdegen van bewust welke risico's er aan zitten.

Dit geld voor alle vakken, geleerde, of ongeleerde.

Dank voor de glimlach die jullie mij hebben gegeven.

FLP_du_Stok | 17-02-20 | 15:23

@FLP_du_Stok | 17-02-20 | 15:23: Je zult vast nog wel een keer F5en om te zien of iemand nog wat zegt. Dus hier.
Elk vak heeft idd zijn beroeps risico's en die zijn overal redelijk goed ingedekt. Maar waarom zouden ze zich er niet over mogen beklagen ? Dat was namelijk uw punt, dat mevrouw moest ophou den met klagen . Al het andere stond toch al buiten kijf ?
De vrouw heeft alle recht om in de media haar beklag te doen. Het is de enige weg om duidelijk te maken dat daders eindelijk eens wat minder zielig worden bekeken. Zodra daders zwaar bestraft worden en slachtoffers schadeloos gesteld worden zullen de slachtoffers echt wel stoppen met klagen. Nou ja op bepaalde kukturen na dan.

grapo | 17-02-20 | 20:38
▼ 15 antwoorden verborgen

Lijkt me niet handig, als agent een bril dragen. Ze zijn er vast wel. Maar als kind had ik geregeld panne aan mien bril : gevallen, bal erop, klap erop etc.

En niet alle brillen zijn te vervangen door lenzen, en niet iedereen trekt lenzen.

ikbenerweer! | 17-02-20 | 13:32

Eerst jarenlang wegkijken terwijl je toeterautochtonen wel beboet en dan ineens gaan handhaven. Ja dan blijkt schaamtecultuur ineens een olifant die het zicht ontneemt.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 13:32 | 1

Is het niet zo dat het probleem erger is geworden? En dat daarom de overheid heeft besloten om te gaan ingrijpen.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 14:12

Gewoon 2 mio schadevergoeding eisen ! Dan wordt men voorzichtiger denk ik zo.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 13:30 | 1

Ja dat wordt dus 2 geeltjes uiteindelijk

SinisterNL | 17-02-20 | 13:44

Kan niet wachten tot de rechtszaak van start gaat. Kan GS alvast een bingokaart samenstellen zodat we alle gebruikelijke smoesjes kunnen aankruisen?

threeheadedmonkey | 17-02-20 | 13:30 | 6

Te lage suikerspiegel.

RickRD | 17-02-20 | 13:41

Moeilijke jeugd

Harrydegeel | 17-02-20 | 14:28

*Seksueel gefrustreerd want mocht tot nu toe alleen oefenen op schaap.
*Politie deed etnisch profileren
*Het is de schuld van Geenstijl
* Schuld van Wilders
*Agent was rasies

grapo | 17-02-20 | 15:34
▼ 3 antwoorden verborgen

Echt, ik ben die lui helemaal zat
Wel eens een Turk gehad die tegen je auto geknald is? Nou, ik meerdere malen.
Dat dekt elkaar met valse verklaringen, of vlucht gewoon weg.
Nog nooit een Turk meegemaakt die netjes via de verzekering de zaken afhandelt.

Papa Jones | 17-02-20 | 13:29 | 8

Ik ben wel een keer tijdens het fietsen overhoop gereden door een Turkse snorder, met een Turkse klant op de achterbank. Terwijl die gozer mij inhaalde, besloot hij rechts af te slaan. Ik zat dus ongeveer in zijn deur. Ik had alleen mijn vuist kapot en verder nauwelijks schade. In zijn deur zat een dikke deuk en een flinke kras van de zijkant van mijn trapper. Toen ik zag dat er een Turk uitstapte, begreep ik meteen dat het gesodemieter zou worden. Dat bleek. Ik had volgens hem ook wel kunnen stoppen en het licht op mijn fiets was niet goed (het gebeurde overdag). Hoe dan ook, het was mijn schuld en ik moest ter plekke betalen. Ook de klant begon zich er op intimiderende toon mee te bemoeien. Natuurlijk heb ik gewoon de Politie gebeld, waarna de Turken er al wijzend, schreeuwend en bedreigend vandoor gingen.

The_iron_boar | 17-02-20 | 13:55
▼ 5 antwoorden verborgen

In Rotterdam gebeurt wel eens wat. Dat had die ongewenste brildrager toch moeten weten.

Moeki de Meeuw | 17-02-20 | 13:27 | 2

Zit je nu het slachtoffer de schuld te geven?

ikbenerweer! | 17-02-20 | 13:28

Van achteren neergehoekt worden, dat had hij moeten weten ?

Jackson | 17-02-20 | 13:50

Politici zijn oprecht geschokt door dit incident.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 13:27

Volgens mij doen ze wel wat, op DvhN momenteel 2 artikelen over PTSS'ende agenten.

ikbenerweer! | 17-02-20 | 13:26

Shahid en zijn familie moesten maar eens naar hun werkelijke vaderland worden uitgewezen. Wie zal ze hier missen?

Montesquieue | 17-02-20 | 13:25

Doorlopen, ies multiKul.

Jan Passant mk2 | 17-02-20 | 13:23

Als mensen met een dubbel paspoort een misdaad begaan, dan mag als straf best dat niet-Nederlandse paspoort worden afgepakt. De crimineel wordt vervolgens uitgezet naar het andere land waar ze een paspoort van bezitten.
En omdat we wel humaan zijn, worden onder het mom van familiehereniging, ALLE familieleden nagezonden. Anders is dat ook maar zielig. Want die crimineel mag NL natuurlijk nooit meer betreden, die heeft zijn kansen verspeeld. "Je was te gast, maar je hebt je niet netjes gedragen. Doei!"
Zo iets moet toch gewoon mogelijk zijn?

Timide_Aso | 17-02-20 | 13:23 | 3

De landen die onze criminele dubbelpaspoortiers produceren willen ze niet meer terug.
Met krachtig beleid zou het een koud kunstje zijn voor zulke landen de "ontwikkelingssamenwerking, subsidie, uitkeringen & pensioenen" af te sluiten. Dat zijn geen geringe percentages van het BNP van de poepgatlanden.
Waarop de afvoer van zulke voorbeeldmannen gestart kan worden.

Maar. Dat past niet in het beleid van de boven ons gestelde Verenigde Nazi's en Eu.

Jan Passant mk2 | 17-02-20 | 13:28

Onwil

Moeimaker | 17-02-20 | 13:29

Ik hoop dat u bedoeld "dat Nederlandse paspoort worden afgepakt". Anders zitten we met ze opgescheept.

2Little2Late | 17-02-20 | 13:55

Overheid heeft echt heel veel afgebroken. Ze laat het nu aan straattuig over, want dat is meer efficiënt..

hoochee | 17-02-20 | 13:22

Op welke partij heeft meneer agent eigenlijk gestemd? Toch niet op een partij die criminele Turken massaal hierheen wil halen en geen strobreed in de weg wil leggen?

Reaguurdeskundige | 17-02-20 | 13:22 | 2

Denk dat veel agenten stiekem FVD of PVV stemmen....

rob007 | 17-02-20 | 13:28

Bij de fancy wordt ook veel op de PVV en FVD gestemd.

Xaffier | 17-02-20 | 14:08

Deze islam aanhanger is ook weer zwakbegaafd?

Wienerschnitzel mit | 17-02-20 | 13:21 | 1

Da's een beetje een pleonasme, hè?

2Little2Late | 17-02-20 | 13:53

Zozo nu dit bekend is geworden zal de Rechter eens flink in zijn handen wrijven en een flinke, zeer passende straf opleggen dat heel Nederland eens zegt GERECHTIGHEID!................ 2 weken extra cel!

TERUGVANWEGGEWEEST | 17-02-20 | 13:21

Bizar dat ze undercover agenten hebben ingezet tegen verdachte in gevangenis in een mishandelingszaak.

Vula | 17-02-20 | 13:20 | 1

Tja, echt bizar. Je zou bijna denken dat ze een zaak willen oplossen en correct afsluiten.
Dat moet niet mogen.

J-van-de-Bontekoe | 17-02-20 | 13:40

Agent was dapper en helaas ook een beetje dom. Een tuter trouwstoet zit vol met opgefokte testosteronbommetjes en adrenalinejunks. Daarom rijden ze, en gedragen ze zich, zo idioot. Stoet volgen en versterking vragen, daarna optreden. En alle wangedrag bunkerhard aanpakken en afstraffen zodra en zodat onze blauwe vrienden kunnen tonen wie de baas is op straat. Helaas is dit noodzakelijk in dit gave land anno 2020.

euroka | 17-02-20 | 13:20 | 1

Ok captain Hindsight

sko | 17-02-20 | 13:21

Ik ben zoekende naar een wetsartikel maar kan het niet vinden. Naar mijn weten is het strafbaar om een gezocht persoon onderdak te bieden en te onttrekken voor de opsporingsdiensten. Er zijn veel meer mensen schuldig in deze zaak.

Brabeaulander | 17-02-20 | 13:20 | 4

Is in de wet geregeld en ze worden ook vervolgd, maar helaas zal het wel weer iets van 'foei' worden of zo.

Graeme Reaper3779 | 17-02-20 | 13:27

Is cultuur!

ikbenerweer! | 17-02-20 | 13:29

@Vula Dank u zeer, ik kreeg het niet gevonden. Het zou het OM sieren als ze hen ook zouden vervolgen maar ik vrees het ergste. Hun prioriteiten lijken toch elders te liggen, zoals het onderzoeken naar de strafbaarheid van een carnavals liedje.

Brabeaulander | 17-02-20 | 13:40
▼ 1 antwoord verborgen

Okay. Het leed is verschrikkelijk. Maar ik voel mij, als brildrager, nu wel even weggezet als iemand die een bril draagt. Dat dat verschrikkelijk is om aan te zien. Ik wil graag de dag van de brildrager in het leven roepen.

Leptob | 17-02-20 | 13:20 | 4

Haha brilsmurf!

John McClane | 17-02-20 | 13:27

Al loop ik tegen alle muren op. Nooit een bril .
Begrijp die smart wel.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 14:52
▼ 1 antwoord verborgen

Tja... nu is het een keer een agent en komt het in het nieuws. Dit soort gevallen zijn elke week, overal voor ja lul met de pet.

ikdenkwat | 17-02-20 | 13:19 | 1

En probeer dan maar eens aangifte te doen, ik weet uit ervaring dat ze die gewoonweg weigeren aan te nemen, want "er is geen bewijs" tenzij je van 5 hoeken heb gefilmd, ze willen dat we met een bodycam rondlopen tegenwoordig volgens mij.

henkpieters88 | 17-02-20 | 13:34

"Een bril is altijd zichtbaar". Klopt een helm ook. Een bril daarentegen kun je nog vervangen door lenzen. Neemt niet weg dat het allemaal verschrikkelijk is, maar wat is er mis met een bril, draag al 65+ jaar een bril en zou niet zonder willen. Voel me ietwat gediscrimineerd door zo'n uitspraak. Een bril maakt sowieso intelligenter,dat wel.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 13:19

De perkjes zullen er weer netjes bijliggen in Lopik.

Turbulentie? | 17-02-20 | 13:19

Shahid B,weg ermee.
Deze kansenparel,heeft en gaat in de toekomst de Nederlandse samenleving goud geld kosten.
Minder, minder.

De Profundus | 17-02-20 | 13:18

De overheid doet niks? Wat zou de overheid dan moeten doen? De dader heet Shadid, het slachtoffer niet hoor, die heet eenvoudig Gert Jan. Dus de politiek correcte kant is kansenparel. Zijn OvJ en rechter al geïnstrueerd voor het aaitje over het lichtgetinte, laffe maar geliefde bolletje?

eastender | 17-02-20 | 13:17

Iets met voorbeeld stellen en mast van Lopik.
Mag dat?

MorgenEenAnder | 17-02-20 | 13:17 | 1

Normaliter alleen op vrijdagmiddag.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 13:18
-weggejorist en opgerot-
Uilenjong | 17-02-20 | 13:16 | 10
-weggejorist-
Uilenjong | 17-02-20 | 13:28
-weggejorist-
Uilenjong | 17-02-20 | 13:32
▼ 7 antwoorden verborgen

Overheid doet niks.
jawel hoor,wegkijken zoals altijd.

rein9576 | 17-02-20 | 13:15

Ik vind Nederland een kei gaaf land... *vingers in oren stopt en keihard lalala roept*

Witte_Willem | 17-02-20 | 13:14

Het is de schuld van de agent. Shahid is het slachtoffer.

Poesman | 17-02-20 | 13:14 | 2

De slachtoffer dan toch wel? Op op zijn minst, die slachtoffer

Toetsenbordcomplex | 17-02-20 | 14:05

Dat uniform creëerde een waas voor zijn ogen. Dat wespengeel is ook een veel te agressief kleurtje.

Nehemia | 17-02-20 | 14:53

De mepper zit gelukkig nog vast op last van de rechter. Inhoudelijke behandeling op 26 maart a.s. Als ze hem hadden laten gaan verdwijnt ie natuurlijk naar 't buitenland

"Trouwstoetdeelnemer Shahid B. die Rotterdamse agent neersloeg blijft langer in de cel "

tpo.nl/2020/01/13/trouwstoetdeelnemer...

Zwizalletju | 17-02-20 | 13:13 | 6

@Kuifje-naar-Brussel | 17-02-20 | 13:15: Dacht je dat die lui daar ook maar enigszins van onder de indruk zijn?
Die lachen om die 'stevige *kuch* douw'.......... wordt eens wakker kerel!

Fatwabuster | 17-02-20 | 13:29

@NeetNormaal | 17-02-20 | 13:27: De dader gaat een tijdje de bak in. Is ook niet de eerste keer dat hij over de schreef gaat. Die familie waarschijnlijk een stevige boete.

Rest In Privacy | 17-02-20 | 13:29

@Kuifje-naar-Brussel | 17-02-20 | 13:15: Familie wordt aangepakt, en in Rotterdam moet je dit soort evenementen, zo'n trouwstoet dus, nu eerst aanvragen. Jammer dat het eerst zo uit de hand moet lopen door het achterlijke gedrag van dit soort figuren.

Zwizalletju | 17-02-20 | 13:31
▼ 3 antwoorden verborgen

En, is die Shahid B. intussen al uitgewezen? Ik denk van niet. Ik neem aan dat GL, D66 en PvdA, etc. dit een vreselijke worsteling is.

Thoth | 17-02-20 | 13:12 | 2

Wat dacht je van een rechtszaak?

Zwizalletju | 17-02-20 | 13:14

@Zwizalletju | 17-02-20 | 13:14: Ga eens naar een strafzaak, ik denk dat u zich kapot schrikt. De 'misstanden' in dit land zijn geen toeval, het is opzet.

henkpieters88 | 17-02-20 | 13:34

Minder Minder Minder

pdvd | 17-02-20 | 13:12 | 2

Als er straks aangebeld wordt, snel door de achterdeur!

J-van-de-Bontekoe | 17-02-20 | 13:36

Collaterol damage van de multiculti ellende.......... Je zou er maar last van krijgen en de overheid kijkt weer eens de andere kant uit!

Sterkte agent Gert Jan!

Sterf Shahid!!

Fatwabuster | 17-02-20 | 13:10 | 2

Collatorol is dat een nieuw soort cholestoral ?

grapo | 17-02-20 | 15:44

Dit is het nieuwe Nederland, wen er maar aan. Hulpverleners die niet meer veilig hun werk kunnen uitoefenen, woningnood, uitkeringsafhankelijkheid, islamisering etc. En volgend jaar? Het is inmiddels 12:05 en ik heb geen illusies meer, volgend jaar een soortgelijk (4/5 partijenkabinet) mét de PvdA.

First Contact | 17-02-20 | 13:09 | 2

Je eerste opmerking is exact wat ene lulhannes Joop van Riessen zei, baas vd politie in A'dam destijds, je moest maar wennen aan de "multiculturele" samenleving, zoniet, rotte je maar op.

Wienerschnitzel mit | 17-02-20 | 13:17

@Wienerschnitzel mit | 17-02-20 | 13:17: Gaat al jaren zo. Inspelen op emotie en het tegengeluid wegzetten als racisten/fascisten. En tegenwoordig belonen we de verantwoordelijken met leuke baantjes ivp 'pek en veren'.

First Contact | 17-02-20 | 13:23

Turks paspoort innemen en enkeltje Erdo geven. Lijkt mij een prima ruil. De vrijvallende uitkeringen van hem en de rest van de medetütertürken zijn voor oom agent en zijn familie.

erkomenanderetijden | 17-02-20 | 13:09

De naam doet een Marokkaanse achtergrond vermoeden. En Marokkanen hebben een dubbel paspoort, verplicht door de koning van Marokko. Terugnemen dan maar deze parel. Met gelijk zijn familie erbij. Zijn familie die hem verborgen hielden voor de politie.

Goofy Goofball | 17-02-20 | 13:09

Hij had achteraf gezien met getrokken wapen dit geteisem op afstand moeten houden en er wellicht gebruik van moeten maken.
Respectloos schijtvolk. Sterkte Gert Jan.

tsjajaja | 17-02-20 | 13:09 | 1

Die lage hond viel van achteren aan. Gewoon alleen nog in duo opereren en in ieder geval het recht geven zichzelf adequaat te beschermen.

J-van-de-Bontekoe | 17-02-20 | 13:31

"door de continue hoofdpijn met de dag grijzer en gerimpelder wordt." Wat is dit voor onzin? Verder nogal moeilijk te controleren diagnoses: hersenschudding, whiplash. Het kan allemaal waar zijn maar het kan ook zijn dat dit wordt gebruikt om de rechter te manipuleren tot opleggen van hogere straf.

Vula | 17-02-20 | 13:09 | 11

Is dat filmpje wel gecontroleerd of het echt is?

J-van-de-Bontekoe | 17-02-20 | 13:26

@J-van-de-Bontekoe | 17-02-20 | 13:26: edit:
Jammer dat ie niet dood is he, dat is in ieder geval wel een overtuigende klacht.
Alhoewel, in uw visie kan dat alsnog meerdere oorzaken hebben.
Laren we in ieder geval het slachtoffer maar bewijzen dat ie slachtoffer is, hoeven we ons over de verdachte niet druk te maken. Stel je voor.

J-van-de-Bontekoe | 17-02-20 | 13:30
▼ 8 antwoorden verborgen

Het wordt tijd dat de wetten worden aangepast naar de huidige tijd. Een verdachte niet alleen veroordelen voor de daad maar ook de gevolgschade meenemen in de strafmaat. Zo kan een ontoerekeningsvatbaar persoon toch nog jaren en jaren achter de tralies verdwijnen, zonder dat deze er mee weg komt. Dit doet ook recht aan de nabestaanden.

Rdock | 17-02-20 | 13:08 | 2

Maar iemand die ontoerekeningsvatbaar is, is ook niet aansprakelijk voor de schade.

Kaas de Vies | 17-02-20 | 13:12

Gebeurt toch al jaren? Als jij iemand aanrijdt en die overlijdt in het ziekenhuis aan een medische fout heb je een groter probleem dan wanneer de persoon restloost herstelt.

Vula | 17-02-20 | 13:12

Ze doen niets ?
Nep nieuws want: Ze kijken weg.
De vvd heeft een goedmakersdametje (Bekker) ingevlogen die ons sprookjes verteld dat de vvd erg alles aan doet om dit volk te beteugelen. En dan bedoel ik niet die Knol die een baantje had gekregen als staatssecretaris. Tjerrie: Het wordt tijd voor een kennis kabinet. Gewoon mensen die weten wat ze doen en niet als beloning ergens neer gezet worden.
En vvd ? Gaat niet lukken de komende verkiezingen. Ondanks de steun van jullie media kartel.

Kamervraag | 17-02-20 | 13:08 | 4

Een kenniskabinet met kennismensen die zijn opgeleid en hun kennis hebben vergaard aan de universiteiten en hogescholen van dit kennisland. Opleidingsinstituten die gelijk geschakeld en gelijk gemaakt zijn door de PvdA, radicale professoren uit GL (communist, marxist, leninist) die hun weg naar binnen hebben gedramd en vervolgens het nihilisme (=leegte en geestelijke armoe) van kennis- en onderwijspartij D66 hebben geïmplementeerd.

En dat kenniskabinet moet worden gecontroleerd door een 2e kamer die zich intens bezig houdt met de "heldhaftige coming out" van Nikki Tutorials.

Petra Stienen (1e kamer D66) liet het volk weten, bij haar aanstelling, dat de 1e kamer het summum van de Nederlandse intelligentsia in huis heeft.

Arachne | 17-02-20 | 13:45

@Rdock | 17-02-20 | 13:11: Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Daarna tijd om uit de EU te gaan, want die maakt hier onderhand de dienst uit en graait onze portemonnee leeg.

Graeme Reaper3779 | 17-02-20 | 14:12
▼ 1 antwoord verborgen

Is die familie/trouwstoet nou eens aangepakt voor het niet willen meewerken aan het politieonderzoek?

Deflatiemonster | 17-02-20 | 13:06 | 1

Dat is niet verplicht dus daar kunnen ze niet voor worden aangepakt. Ik zou ook iedereen aanraden die wordt verdacht van een strafbaar feit niet met politie te praten behalve om een advocaat te vragen.

Vula | 17-02-20 | 13:14

De grootste klap moet nog komen voor dit lieve duo. Namelijk als de rechter de fopstraf uitdeelt. Daar ga je vast nog slechter van slapen.
-

Bernhard de II | 17-02-20 | 13:06 | 1

Daar vrees ik ook voor...

Wijze uit het Oosten | 17-02-20 | 18:40

Dat zal vast een stevig foei gesprek gaan worden voor de kansenparel.

deja_view | 17-02-20 | 13:05 | 2

Die gast is natuurlijk ook weer zwakbegaafd door de inteelt.

Wienerschnitzel mit | 17-02-20 | 13:19

@Wienerschnitzel mit | 17-02-20 | 13:19: Inderdaad, het is allemaal hersenloos genetisch schroot. Kun je niks mee, heb je niks aan. Afval.

Graeme Reaper3779 | 17-02-20 | 14:13

En wat is er met die laffe hond gebeurd eigenlijk ?

van Oeffelen | 17-02-20 | 13:05 | 2

Hij heeft zijn plekje voor 'begeleid wonen' verloren om nog begeleider te wonen...!

Witte_Willem | 17-02-20 | 13:09

Zit vast in afwachting va de voortgang van het proces.

Zwizalletju | 17-02-20 | 13:16

Overheid doet wel wat. Deze week nog 600 Shahid's binnengehaald om oogartsen en opticiens van toekomstige inkomens te verzekeren. Dankjewel overheid!

OscarWilde | 17-02-20 | 13:05

Een beetje klagen dat de overheid niks doet, maar betreffende agent is dan ook nog niet aangeschoven bij DWDD, Op1, Jinek of Radar. Een hongerstaking op het Binnenhof wil soms ook nog wel helpen. Maar je moet in dit land niet (meer) verwachten dat de overheid je zomaar gaat helpen.

Handige Harrie | 17-02-20 | 13:04 | 2

Agent word niet uitgenodigd want zijn verhaal straalt negatief af op de noord-afrikaanse en turkse cultuur en dat speelt alleen maar WIlders in de kaart.

2voor12 | 17-02-20 | 13:45

in de US had ie 20 jaar vastgezeten voor assault

wijnvlek | 17-02-20 | 13:04 | 2

Waarschijnlijk had hij de rechter niet gehaald... Ter plekke neergeschoten door een collega van degene die tegen de vlakte ging.

Fanshitter | 17-02-20 | 13:10

Iedereen die het op Shahid heeft voorzien is racist en islamofoob!

eerstneukendanpraten | 17-02-20 | 13:03 | 4

Islam is vrede...

Witte_Willem | 17-02-20 | 13:05

Voor mij is "racist" al lang een geuzenwoord.

Mayka.Lovelace | 17-02-20 | 13:52

Ik Geus!

Rest In Privacy | 17-02-20 | 14:55
▼ 1 antwoord verborgen

Maar het échte slachtoffer, dat is natuurlijk de Marokkaanse gemeenschap.

Die hadden dit liever zelf "opgelost" door Shahid uit de handen van de politie en justitie te houden.

Parallelle samenleving iemand?

Noltie | 17-02-20 | 13:03

Gewoon verhalen op Shahid B. uit Lopik.

ik_word_gek_in_NL | 17-02-20 | 13:02 | 11

@overVecht | 17-02-20 | 13:18:

Ik zou dat onderzoek weleens willen zien.

Confrontatie kan een hoop emotionele barrieres wegenemen, daar ben ik bekend mee.

Maar dat klinkt meer als onderdeel van de behandeling van het slachtoffer, niet een onderdeel van de correctionele straf voor de dader.
Die twee mogen onderdeel van elkaar zijn, maar geen millimeter vervanging.

We zien dat ook bij voorwaarde voor strafvermindering, een puur symbolische (inhoudsloze) verontschuldiging wordt in Nederland al vrij gemakkelijk gezien als 'goodwill' en daarmee per definitie meegenomen in de strafvermindering.

Dát is dan weer een zeer kwalijke en schadelijke ontwikkeling voor het rechtvaardigheidsgevoel bij slachtoffers.

Noltie | 17-02-20 | 13:44

@J-van-de-Bontekoe | 17-02-20 | 13:22:
Nee, bewezen.
Daarom zat hij ook in een begeleid wonen traject.

Naffers zijn zo jaloers en lichtgeraakt dat ze liever met hun eigen familie voortplanten dan dat elkaar vrij laten om een partner te vinden.

Noltie | 17-02-20 | 13:48

@Noltie | 17-02-20 | 13:48: en bedankt voor de info.
Het schijnt trouwens een Turk te zijn?
Dat werpt natuurlijk een heel ander licht op deze zaak.

J-van-de-Bontekoe | 17-02-20 | 14:35
▼ 8 antwoorden verborgen

Had hij zich ook maar niet met de trouwstoet moeten bemoeien. Risico van het vak.

overVecht | 17-02-20 | 13:02 | 6

Grinnik@Overvecht.

Graaisnaaiert | 17-02-20 | 14:39
▼ 3 antwoorden verborgen

Overheid doet niks?
Ze zijn potverdorie met hoorzitting bezig. Beetje respect voor de overheid, ze doen wat ze kunnen.

En dat is niet veel.

Toetsenbordcomplex | 17-02-20 | 13:01 | 5

Ik hoop voor u dat u het nooit hoeft mee te maken, om als slachtoffer bij een strafzaak betrokken te zijn, maar 'frustrerend' is een klein woord, er wordt opzettelijk gebagatelliseerd en kromgepraat, om zo een gewapende overvaller / gijzelaar met een strafblad van 12 pagina's minder dan een jaar op te sluiten (terwijl Art. 317 gewoon 12 jaar oplegt voor afpersing onder bedreiging van geweld in vereniging gepleegd). Bron: eigen ervaring helaas.

henkpieters88 | 17-02-20 | 13:36

Toetsenbordcomplex
De overheid heeft niets te maken met het feit dat Marokkanen en Turken - in dit geval dus een Turk - zich altijd in hun eer voelen aangetast en daarom vaak overgaan tot het gebruik van geweld. Vreemd daarom dat veel reaguurders de schuld bij de overheid leggen. In dit geval ligt, zoals zo vaak, de schuld bij de Turk en de Turkse gemeenschap.

van der g | 17-02-20 | 14:05

@van der g | 17-02-20 | 14:05:
We kunnen maar 1 ding doen. Stemmen. We stemmen degenen - die de overheid aan horen te sturen - eens per 4 jaar op de 150 stoeltjes en dat is het. Wat ze verder met onze stemmen gaan doen, sja. Bevalt het niet, dan mogen we over 4 jaar weer en hopelijk laat ons geheugen ons dan niet in de steek. Frustrerend he?

Graaisnaaiert | 17-02-20 | 14:38
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl