Meisje uitvragen na hospiteeravond. MAG DAT?
Zegt u het maar
A) Ja, leuk! Weer eens wat anders dan Happn of Tinder
B) Nee, het is 2020, gebruik gewoon Happn of Tinder
C) Nee ga weg haal mijn nummer uit je telefoon
D) Durfde ik maar eens iemand op date te vragen
E) Je mag niet eens meer flirten
F) Anders, namelijk...
Reaguursels
InloggenHeel wanhopig, en nee daar houden de interessante wijvon niet van.
Once you go white, you never have spite...
Ow. Dus met een hospiteeravond kun je dus studentes over de vloer krijgen. Wat geleerd. En nieuwe opties...
Houd een sop met dat voortdurende uitventen van je verontwaardiging. En loop niet zo te koop met je hospiteeravond. Je wilde ergens een kamer, maar die ander had betere tieten. Jammer joh, de rest van dit verhaal interesseert je moeder... Misschien 5 minuten.
You can never blame a man for trying.
O jawel hoor. Verstandige vrouwen leggen het niet aan met een engerd.
Kan iemand me uitleggen wat een "hospiteeravond" is? En waarom kan die knul dat niet gewoon aan haar vragen als zij op spreekafstand van hem zit/staat?
OK .... antwoord gevonden: Als je op zoek bent naar een studentenkamer, moet je eerst langs de ballotagecommissie. Desalnietemin, een studentenbal die niet uit zijn woorden kan komen om een meissie uit te vragen??!
Soort ballotagecomissie van een studentenhuis
@redanx | 13-02-20 | 07:38:
Precies: een soort van extra persoonlijk 'sollicitatiegesprek' voor een plek op matras, ehm kamer.
@redanx | 13-02-20 | 07:38:
Zit je die knul de hele avond op te geilen en dan wil ie jou alleen als buitenvrouw. Trap er niet in Malou.
Typisch de reactie van een gekrenkt ego.
F)
Vertelt haar, dat ze de kamer niet krijgt en vraagt dan om een date en bied zich aan als troostprijs. In dezelfde tweet.
Echt jetzt?
Elke groep, die een hospiteeravond moet houden bestaat uit sociaal verminderd vaardigen.
Als het goed is, is de kamer al weg, voordat ze vrij word.
Hee, Malou, daar heeft Jebroer nog eens over gezongen youtu.be/KUco4jSUPBA
Was hij desperaat of is hij niet zo van de trends?
www.sickchirpse.com/men-date-woke-wom...
Is dat van dat gezeur 'ik wil mannen onderwerpen met mijn poes, maar die mannen gaan liever voor een gehoorzaam slavinnetje dan een Sterke Vrouw'
Dat was altijd al triest in dat feminisme-gebeuren: mannen die jou naar de mond praten met vrouwen-zijn-beter-dan-mannen geneuzel, dat gaat alleen gebeuren als je een mooi jong meisje bent en hij een lelijke oude vent. Maar dat wilde niemand toegeven dus alle niet-zo-aantrekkelijke vrouwen begrepen er niks van: waarom kregen ze nou geen slaafje dat smeekt om sex
Hij.mag wel blij zijn dat ze t niet werd.
Stel dat ze t wel werd, zou hij net zo goed afgewezen worden en ziet en hoort hij haar met allerlei veul slechtere kerels de kamer in duiken.
Kan hij als huisoudste, is ie vast al, zeker discreet gaan vragen of vriendje volgende keer beter mikt in de pot, d ekots ook doorspoelt in de wasbak, zijn shirt op de gang aan doet en niet luidt brallend kan gaan staan bellen op t balkon 2 uur snachts.
Ach ze mag blij zijn dat zijn interesse geen doorslag gaf en de rest en/of hij eerlijk keek.
Beter dan dat hij altijd achyer je aan loopt te kwijlen ook als je van de douche loopt enzo.
Aan de jongen. Dus jij wou zo graag maar de rest niet. Waren de andere dames jaloers? Hint.
Ik snap t probleem niet? Iemand vindt haar leuk, nou ga ervoor... of niet natuurlijk als je tijdens de hospiteeravond al bekeken heb dat t niet wat was
'ik wil niet met je samenwonen maar kunnen we alsnog neuqen' doet het niet goed bij de meiden
Wat een sneue loser. Zo stel je je eigen als vent toch niet op?
-1 voor domme wijven die met zulke gasten gaan en na vijf jaar erachter komen dat hun 'ventje' niet kan klussen/schoonmaken/inparkeren.
Jouwes z'n eigen of mijnes z'n eigen?
Tja, punten voor hem natuurlijk. Gewoon er voor gaan! De uitvoering laat wel wat te wensen over. Geen wonder dat ze geen interesse had.
"Mijn stem ging naar jou, maar mijn huisgenoten zeiden: Als je haar zo leuk vind, dan ga je maar op date met d'r. Dus bij deze neem ik je graag mee uit. Wat doe je morgen?"
Dat is al stukken beter.
Ik zeg E. Mens doe normaal.
Het lijkt mij een compliment, maar vrouwen doen vaak moeilijk over wie er op mag. En als je dan, zeg maar, aan het eind van de 'rit' ziet wat een schamel zootje het toch mocht doen, dan hadden ze beter wat minder moeilijk kunnen doen.
True that.
Haha +1
Er zijn altijd zat mannen die willen dus vinden vrouwen mannen die niet meteen willen veel fascinerender. Dan voelen ze zich meer waard.
Ja maar, misschien had dat schamele zootje de X-factor wel en had hij een Himmlerkapsel, een pampiertje van school en luisterde hij naar One Direction.
"Je bent het helaas niet geworden. Lijkt het je leuk om als schrale troost een keer met mij af te spreken?"
Met zulke jongens demp je de gracht.
"Jij hebt een opening en ik heb zin" ... "Ik ben Willem en ik willem erin" ... Zeer grote kanshebbers bij de andere sekse, haha
Nou origineler dan de meeste mensen hoor. By the wat. Ik heet Bert. Hoe heet ben jij?
@Omebert | 12-02-20 | 21:51: ik sta in mijn hemke...
Als ze slim was had ze in ieder geval voor 1 avondje een kamer. En zonder huurpenningen.
Met daarna kans op doktersbezoek. Vandaag leesbaar in de media:
Studenten hebben het niet zo op seks met condoom. ’Alsof je een massage krijgt met je winterjas aan’
Wellicht bedoelt hms Malou het wel positief omdat ze gewoon is vragen te ontvangen van het kaliber “Malou, mooie naam... neukon?”.
Malou, vind je t goed als ik je doe?
Malou op jou ben ik niet snel moe
Maloutje t is heus geen moetje
Malou ik ben man jij vrouw ( ja weet ik veel hoe je t tegenwoordig uitspreekt)
Ik ken wel visiteeravonden. Top!
Ben weleens in een staatshotel gevisiteerd.Bij binnenkomst na het het douchen effe voorover staan om in het aantje te laten loeren.
Ik ben echt te oud voor die shit...
Wat is een hospiteeravond...
Een tupperware party?
Als je op zoek bent naar een studentenkamer, moet je eerst langs de ballotagecommissie.
@Nehemia | 12-02-20 | 20:48:
Aha.
Meer dan driehonderd reaguursels. Hierop.
Ja, erg opvallend voor zo'n nietszeggend bericht.
@Amsterdamsko | 12-02-20 | 20:58: Das dan alvast 302, minstens.
@Amsterdamsko | 12-02-20 | 20:58:
Yep.
Weer ééntje erbij.
Blij dat zoiets belangrijks flink besproken wordt.
Wat is in godsnaam een hospiteeravond?
Goed dat u het mij vraagt en niet aan Berbaar. Een populair studentenhuis heeft een kamer te verdelen. Daar beslissen de studenten zelf wie die kamer krijgt. Stel je voor, vijf meisjes en één kamer. Worden er vier meisjes afgewezen. Ballotage kun je het noemen ook. Dank Deksmaat!
@CalamityJane | 12-02-20 | 20:44:
Dank voor de uitleg. Ik schaam me er overigens niet voor dat ik dit niet wist.
@CalamityJane | 12-02-20 | 20:44: Als alle meisjes erg lelijk zijn of niet zo fris ruiken worden ze allemaal afgewezen...
@Iknowall | 12-02-20 | 21:06: Daarom lopen er zoveel leuke frisse studentes in Amsterdam.
Ze zal, vrees ik, nooit een leuke vent krijgen. Een leuke vent heeft smaak. Die jongen was even verblind maar kwam goed weg.
Zoals altijd: vindt ze hem leuk dan is het "goh, wat romantisch, schattig" en anders is hij een engerd.
De botte bijl methode kan soms werken, maar meestal niet.
She's Plastic People.
Het ontbreekt hem nog aan levenservaring, maar dat komt vanzelf. #MGTOW
Wat een keurige uitnodiging en wat een trut van een wijf!
Als je niet eens meer een vrouw mee uit mag vragen... tjonge
Een meisje van een hospiteeravond (die het niet geworden is) uitvragen is antifragile. M.a.w. gewoon doen. Super veilig. Als ze nee zegt, no worries want je ziet haar toch nooit meer. Als ze ja zegt is er kans op neuken. Dus ik zeg: doen.
Nou zij schrijft stom met veul uitroeptekens dus is sowieso een no-go
De meeste mensen noemen die dingen 'vraagtekens'.
@Gele Beer | 12-02-20 | 20:21: Zeg maar gerust praktisch iedereen. Maar ik zou er begrip voor hebben als een Thaise ladyboy een beetje in de war is...
Gelukkig afgewezen. Stel je voor dat je die in huis had, en elke keer het gezeik over de wc en de afwas op de sjoziale media had moeten lezen. Laat dit een wijze les zijn voor iedereen die de sjoziale zeik malou op een hospiteeravondje krijgt.
Ik zou die vieze oude geilaard aanklagen als ik haar was. Niks te verkiezen toch? Hij ziet zichzelf als een soort troostman, niet uit de 2e WO maar een moderne.
Gevalletje projectie?
Wat iemand al zei; een zuurpruim. Gelukkig waren de andere van ballotage commissie, wél wakker.
Die gozer is een kneus, dat snapt ie toch wel?
Wie zeg trouwens dat het een "hij" is?
Heeft Malou een hese stem?
Dat zijn de aller verschrikkelijkste wijvon. Vind ik dan he, voor sommige mannen zullen ze wel interessant zijn voor heel even.
@2tribes | 12-02-20 | 21:00: Klopt helemaal. Je zult je toch serieus aan zo´n portret verslingeren.
Die met een hese stem hebben al de gehele hockeyclub in hun keel gehad. Niet mijn type, vriend.
Meisjes? Die ken ik alleen van films. Kunstzinnige films, welteverstaan.
Kunst met een hamster ?
@Wijze uit het Oosten | 12-02-20 | 20:00: Ik raad die films aan
Ab-so-luut geen porno, meneertje.
F. Ik weet niet wat een hospiteeravond is. Klinkt Belgisch, maar ik heb geen zin om te googelen.
Mag je als aankomende student als het ware in de rij gaan staan voor een kamer in dat populaire studentenhuis. Èén kamer te verdelen met vijf meisjes die hem willen.
@CalamityJane | 12-02-20 | 19:57:
Aha. Thanx! Ik ken zoiets (van 35 jaar geleden haha) als ballotagecommissie, een verouderde term blijkbaar. Net als ik.
@Deksmaat | 12-02-20 | 20:11
Al het nieuwe is niet beter. Daar zijn veel voorbeelden van.
Het punt is natuurlijk dat de afwijzing tegelijk met het mee uitvragen komt. Ook al is die jongen niet degene geweest die iemand anders heeft gekozen voor de kamer, de combinatie is bepaald niet chique.
Ik zie het probleem niet zo. Shit happens. Nee had hij, ja kon hij misschien krijgen. Dat zij dat zonodig wereldkundig wil maken, zegt meer over haar dan over hem.
Dit mag je alleen doen als je haar ook de kamer geeft anders ben je gewoon een gore cheapskate
Mss vond hij haar hartstikke leuk en vond hij het jammer dat zij de gelukkige niet was. Wie niet waagt die niet wint. Blijft te raden wat zijn intentie is. Serieus of goedkoop.
Hangt er ook af van waar het plaats vindt. Units bestaan uit 2 tot wel 20 studenten. Mogelijk stond de democratie zijn leuter in de weg.
"Schrale troost" had niet tussen aanhalingstekens gehoeven.
Voor zo'n schrale troost heeft Durex wel een glijmiddeltje toch?
Hoi Malou! Beetje een omweg, maar als je zijn uitnodiging aanneemt, en het wordt wat, ben je toch onder de pannen! Okay, er wordt daarna iets meer van je verwacht in een relatie en zo, maar je zit en ligt dan toch in dat huis wat je wou, alleen ligt er dan een gozer naast. 1 voordeel, hij betaalt nu de huur en niet jij.
Geef haar toch geen aandacht joh
He ? Wat ? Waarom überhaupt die vraag ?
Zo jong en je dan al gedragen als een oud wijf. Gelukkig is die knul een date bespaard gebleven.
Aldus Malou de eeuwige maagd.
Hij schijnt de lokal bef-koning te zijn .................. dus zal het maar doen.
Ja, maar ook een befkoning heeft geen zin als een kater een dag lang haarballen op te braken.
Mag je nu zelfs meisjes die je in het echt gesproken hebt al niet meer uit vragen?
Alleen als je knap en rijk bent. Anders is het ongewenst gedrag.
E.
En ik zou de uitnodiging aannemen. Wie weet is hij/zij hartstikke leuk.
E.
Als hij, of zij, haar leuk vindt, dan mag je toch wel een poging wagen? Bovendien wel lef als ze is afgewezen voor de kamer.
Dit leuk voor over 10 jaar als ze een gelukkig stel zijn en meedoen aan Lingo en dan deze anekdote kunnen vertellen.
Ze is millenniummert he.. Ze denkt waarschijnlijk dat 'schrale troost' een sexterm is ofzo. Oud-Hollandse termen kennen milleminals nie.
"Het was echt een hele heftige avond en nacht. De volgende ochtend ging ik slaperig, met een gelukzalige glimlach en met een hele schrale troost naar college."
Ok, vorige is blind weggejorist. Misschien effe opnieuw: Wellicht denkt ze dat 'schrale troost' betekent dat je er droog zonder condoom in gaat. Zo beter, Joris?
@Giraf01 | 12-02-20 | 19:43:
Ja, die. :)
Zie niet in wat hier mis mee is. Als ze niet wil dan kan ze gewoon nee zeggen toch. Als je dit zo suggestief deelt dan ben je gewoon ziek in je kop, kat (dislekties)
Idd, wat maakt het uit? Waarom dit delen? Of wil ze laten zien dat ze gewild is? Soort van bevestiging zoeken online?
@Harris Pilton | 12-02-20 | 19:34: Ho nee, wacht, ik heb het al gezien... ze doet journalistiek
Waarschijnlijk zijn de andere kamergenoten wat doortastender en hebben ze haar om goede redenen niet gekozen.
Hospiteren? Zo heet het alleen in steden met hoog vrijtijdstudiegehalte.
Leiden of zo. Utrecht.
Nee. Dat heet overal zo.
@JanVergoor | 12-02-20 | 19:31: nee dat zegt analia nou juist
@IJschpegel | 12-02-20 | 19:38: knikt instemmend
@IJschpegel | 12-02-20 | 19:39: juist, instemming.
Geen idee wat een hospiteeravond is, en ik ga ook niet zoeken. Maar die Malou is ongezien een enorme trut.
Kijken de bestaande bewoners wie ze als nieuwe medebewoner willen hebben. In de praktijk een soort groepsdate waar je solliciteert naar een langdurige gangbang.
Kijk jongens en jongedames, de hele hospita/hospiteer materie is natuurlijk voor iedreen anders.
Echter.
Feit hierzo blijft; het tofste is, op die leeftijd, als je dan TOCH gedeeld gaat, gaat dan gedeeld proberen wonen met wat oudere, reeds werkende, liefst alleenstaande v/h andere seksueel-georienteerde(!) geslacht, en/of eventueel parende stelletjes (ZONDER! kinders), plus 2 of 3 huisdieren: genietOn geblazOn.
.
En waarom danwel, zul jij zeggen?
Nou, om het volgende.
Kijk, de werkende jongevrouw(en) in je woning hebben allemaal hele toffe (en minder toffe) witte wijnsippende, teutende en meutende vrindinnen, die op de "gekste" momenten "zomaar" even komen aanzeilen om er "oh, shit ja," dan achter te komen dat hun vrindin "die avond helemaal niet thuis was!"
Maar jij was WEL thuis! En het eten stond op vuur. En de hond moest nog een loopje, dan kon jij mooi je tentamen "voorbereiden".
Jaja.
Vul de rest maar in, laat je fantasie de vrije stroom - streep - loop.
En nee, heb het niet alleen over seks, hou op schei uit, platte praat hele tijd.
Nee, ook gewoon gewoon: de gesprekken, op een gewoon niveau, zonder dat gebral, dat geloei, die eeuwige ongewenste onuitgenodigde groepen Guus Meeuwissen op die uit de hand lopende "gezellige" studentenparty's, die de B-merk knabbelstengels opvraten en op de grond tieften, het B- merk bier opzopen, over hun huig gingen over het wollen vloer/tafelkleed van je oma en dan nog gingen "afpilsen" bij een of andere studentikoze kudtclub van ze, waar het "jasdasje" principe hoog in het vaandel stond.
.
Toen en daar dan weer wel. Nadat ze weer "normaal" konden doen.
Mooi en goed ook dat die tijd voorgoed voorbij is.
Rust roest.
Er gaat niets boven een volwassen, eigenrichtig, eigengereid leven.
Rust (*klok!*), Reinheid(*klok!*) en Regelmaat(KLOK!*).
Wat u ook tot u neemt; pauzeert even.
Ja tof. Als je studeert gaan samenwonen met een stel zuurwijvon. Die gaan janken als je op dinsdagavond om 04:00 uur iets te lawaaierig thuiskomt. Zij moeten immers gewoon vroeg op he.
Je vergeet Repressie (*klok*)....
Heb je die wenkbrauwen gezien?
Festivalmeisje?
Daar kan geen brazilian wax tegenop.
Ach ja de moderne vrouw. Als ze je leuk vindt mag je alles maken hoe raar/creepy ook en als ze je niet leuk vindt dan is zelfs iets normaal als haar uitvragen al een verschrikkelijke misdaad en belediging.
Is er niet een boek met de titel 'hospiteren voor dummies'? Dat kan een groot gat in de markt vullen.
Ik zie hier zo al 1 gat wat niet gevuld gaat worden.
@ kuifje Het "reaguren voor Dummies" heb jij helaas nooit gelezen . Na al die tijd nog steeds bagger blijven spuwen.
@Kim-Jung-Un | 12-02-20 | 19:41: wazdahnou?
@Kim-Jung-Un | 12-02-20 | 19:41: hij doet het juist goed. Hij ligt ver op kop met het aantal tegels dit jaar. Met kwaliteit heeft het niets van doen.
Dat was een deel van de test om de kamer te krijgen.
Beetje sneu - maar als je een leuke klik had ook niet erg toch? Anders vind je elkaar in ieder geval nooit meer terug. Maar waarschijnlijk dacht malou met ordinair geflirt gekozen te worden voor de kamer. Dan achteraf op Twitter klagen is echt behoorlijk sneu (veel van de me2 van actrices zit mijns inziens ook in deze sfeer). Ook anders is het sneu om op Twitter te zetten om te laten zien hoe populair je wel niet bent onder het mom dat je gepikeerd bent.
Zou zomaar waar kunnen zijn.
Ben ik helemaal met je eens. Malou bleek achteraf dus helemaal niet leuk.
@Toos Bevergeil | 12-02-20 | 19:34: Komt die jongen goed weg.
@CalamityJane | 12-02-20 | 20:02: zo had ik het nog niet bekeken...
Heeft Malou soms last van piemelvrees of gleufschaamte?
Malou vindt de aandacht stiekem leuk en prolongeert op deze wijze haar momentje in de zon. Helaas ten koste van.
Toen ik ging studeren had ik een woning van 45m2 met een gerenoveerde keuken en 2 kamers. Men (v) kwam er graag. Tis dat het gesloopt is anders had ik nu nog meer geld.
De beelden van gemengde studentenhuizen staan voor eeuwig op mijn netvlies gebrand. Malou mag in haar handjes klappen met deze afwijzing. Oh ja, en die jongen klinkt vriendelijk. Ik snap niet waarom ze hem op deze manier te kakken zet.
Dat had U dus van jongs af aan al dat alles eng was?
Heerlijke tijd gehad in ons Huis aan de Leidsche gracht.
Maarja, men moet natuurlijk geen smetvrees hebben.
@Berbaar | 12-02-20 | 19:12:
Studenten zijn ranzig.
@MickeyGouda | 12-02-20 | 19:14: Toen ik studeerde, douchte ik drie keer per dag. Ik voel me dan ook niet aangesproken.
@MickeyGouda | 12-02-20 | 19:14:
Hoort er gewoon bij.
What doesn't kill you makes you stronger.
Was een leuke tijd maar nu ben ik blij dat de schoonmaakster twee keer per week haar magie hier doet.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 19:19:
Met een huis vol Kuifjes zou ik het misschien wel hebben aangedurfd. Eén blik op een nauwe gang vol fietsen en open vuilniszakken en ik heb destijds meteen gekozen voor een kamer alleen bij een hospita.
@MickeyGouda | 12-02-20 | 19:25:
Hmm, Kuifje lijkt me zo'n type die iedere avond om 23:00 uur de frituurpan aanzet voor een portie bitterballen. Gaat in je kleren zitten en in je haar.
@Je_zeulende_zusje | 12-02-20 | 19:27:
Oh, vandaar die drie douches? ;-) (Waar ik zelf overigens gemiddeld ook royaal aan kom.)
@Je_zeulende_zusje | 12-02-20 | 19:27: Ik ben van de Schijf van Vijf. Twee keer per jaar snack ik uit de muur.
Malou zeurt zelf wel over 10-15 jaar wanneer al haar verre vriendinnen gaan trouwen, samenwonen en een gezin starten. Dan is zij de chagrijn die zeurt dat ze nooit eens een leuke spontane jongen tegenkomt in haar leven met interesse in haar. De enigen die zij zal kennen zijn de tenthoppers op het festival die de dag erna weer weg zijn.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 19:42: Wanneer je je vakantiegeld en belastingteruggave hebt gekregen?
@Berbaar | 12-02-20 | 19:12: Het is een smeerzooi in een. studentenhuis. Vooral bij de mannen. Je wordt er sterk van. Klopt. Maar later eenmaal (met partner) in eigen huis worden ze vaak steriel. De ruime hoeveelheid drank in die periode beschermt je.
@Berbaar | 12-02-20 | 19:20: U kunt hier behoorlijk neerbuigend doen. Hindert niet, doe maar gerust. Maar die magic schoonmaakster heeft hopelijk bij u een fijn werkhuis.
Ja hé! Zeg ja!
@CalamityJane | 12-02-20 | 20:22:
Lol. Het arme "mensje". Ze moet vast een French maid uniform aan.
@MickeyGouda | 12-02-20 | 19:39:
Nog geen last van doucheschaamte dus?
Heeft iemand al gevraagd wat een hospiteeravond is?
kijken naar een vermoeiend typje
@Tsaaah | 12-02-20 | 19:06:
Soort van intake gesprek als bij een COA maar dan voor een SOA.
u spreekt uit ervaring
Wat is een hospiteeravond?
Je bent de 6e al in dit topic. Comments lezen, luiaard.
effe zoeken wat een 'hospiteeravond' is ....
Maar goed, dit soort dingen krijg je dus van AMA's die liever een smartphone hebben dan een gratis Miele.
Zo te lezen hebben ze de goede keuze gemaakt. Wat een trieste vrouw om gepikeerd te gaan doen op SM als een gozer zijn hormonale interesse uitspreekt.
De zweep erover!
Ik zou willen dat iemand mij eens uit neuken vroeg.
Parsons!!
Wanneer gaan ze studentenhuizen verbieden? Dat is pas echt slecht voor je gezondheid. Lig je bijvoorbeeld zat op bed en je kan nog 4 uur slapen voordat je naar college gaat, komt er na 2 uur slapen je buurman dronken binnengedanst die je een biertje aanreikt en je wakker schreeuwt.
Het is toch een nette uitnodiging? Je kan ja zeggen, je kan nee zeggen... maar waarom pleur je dit op kwetter?
Snap het niet, ze krijgt geen kamer, maar een echt leuke meid heeft volgens mij binnen no time een kamer gevonden.
Volgens mij wordt ze dan ook weinig gevraagd voor een date> bedoel als het regelmatig gebeurt, ga je dat niet meer aan de grote klok hangen,
en dan doet ze ook nog journalistiek.
Tweet zelf niet maar kan iemand haar wijzen op alle aandacht hier? Misschien zitten er nog wat goeie tips voor haar tussen.
Gemengd huis: knorren thuis
gewoon twee dames.
Ik moest het googelen, eerlijk gezegd en had geen idee wat 'hospiteeravond' was en is. Er gaat een wereld voor mij open.
Voor mij ook, en maar geld weggooien in kroegen en datingsites etc etc, en het is allemaal zo simpel.
Een soort hospitaal maar dan voor langer verblijf en zonder verzorging.
@Gulliver | 12-02-20 | 18:54: Hoezo, het eten ligt voor het oprapen en de douche is ingesmeerd.
Same here. Maar ik heb dan ook nooit in een studentenhuis gezeten. Dus dat jargon ontgaat mij een beetje. Neemt niet weg dat ze een kech (ook jargon) is om dit zo op Twitter te gooien.
Dit is zo'n festival tuthola, die een heel festivalterrein elk weekend vervuilen met plastic en heen en weer gesleep van podia en materiaal doodnormaal vindt. Maar denkt "Ha terecht" als de gewone Jan met de pet zijn brood niet meer kan verdienen omdat hij krom ligt vanwege milieuheffingen en de stad niet meer in mag vanwege milieuzones. Zo'n type. Verder vind ik dat de jongeman of jongevrouw die het appje stuurt het heel erg netjes vraagt en niet ongepast bezig is.
Eerst neuken dan hospiteren.
= animeren
Gespanked is leuker.
Hij had haar die kamer moeten geven om te noiken. Of praeses van de vereniging worden in je stad. Maar ja, niet iedereen is zo slim en welbeschaafd als ik.
two girls, one message.
Ik snap wel waarom ze het niet is geworden.
'tuurlijk joh, dan durf je zowaar eens iemand uit te vragen die je leuk vindt, en dan gooit ze je zeer netjes geformuleerde berichtje en haar botte afwijzing voor heel de wereld te zien op internet. Wees maar blij dat ze nee zei...
Malou , Kettingbak in de menie ?
Zijn we hier niet wat te oud voor? (Gemiddeld hè, sneeuwvlokjes)
Jij en ik trekken de gemiddelde leeftijd ontzettend naar beneden.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 19:02: Pfft, jij laatst met je hbs en je kweekschool.
@ristretto | 12-02-20 | 19:14: Dat was een grapje, wees maar niet bang.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 19:20: Samen heersen wij over groep 8, boks.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 19:20: gut, anders was je ver in de 70.
@ristretto | 12-02-20 | 19:40: Ik heb oude familieleden regelmatig over de Mulo en HBS gehoord. En verder wat beldewouten zegt.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 19:43: Bij ons hadde ze het altijt maar over de LOM school. kWeet nog niet wasse daar mee bedoelden...
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 19:43: lol, jullie zitten ín de box.
Zielig sneeuwklokje dat meisje.
V,het moet een v zijn.
@swassannuf | 12-02-20 | 18:44:
-
Vielig sneeuwklokje?
Kunstgebit verloren?
@bisbisbis | 12-02-20 | 18:46: Ik moest lachen.....
Die meisje moet dat zijn.
Halt die Fresse, krieg ein Kind, denk ik dan
Het was gewoon een stom idee om het in een berichtje te zetten.
Net zo goed als het een stom idee is om andere dingen in berichtjes te zetten en naar vrouwen te sturen.
Dat is wat er fout is aan sociale media. Dan krijg je de problemen waar je om vraagt.
Wat een zuur wijf. Mocht ze ooit nog een kerel tegenkomen, dan wens ik 'm veel sterkte toe met haar verrotte innerlijk.
Dat mis je toch wat aan je sociale attenes om iemand uit te vragen na een afwijzing.
Dat zal wel een generatie dingetje zijn.
Niet elke antenne vangt de juiste signalen op. Overbodig, dooddoener.
Ik heb even de twitter van Malou gelezen en ik kom tot de conclusie dat ze net als de meesten niet interessant is. Delete Twitter, Facebook en Instagram en ga leven buiten je sociale gevangenis.
Twitter en dergelijke geven -soms- een aardig inkijkje in iemands belevingswereld. Nuttige manier van selecteren.
Ik snap wel dat madame nog single is. Wat is er mis mee om iemand op deze manier mee uit te vragen? Als dat al niet meer mag, dan kunnen we de mensheid wel opdoeken want dan wordt er niet meer gefokt.
Och ja... lang geleden, toen ouderejaars de werkweek organiseerden (en en passant geheel toevallig en zonder enige vorm van bijbedoeling even keken wat er zo allemaal rondhuppelde...) - toen hospiteren niets meer of minder was dan je even gezellie een kwartiertje te komen voorstellen (je was tóch al vooraf gevraagd, en voor de eventuele rest was er nog een jaar of vijf á zes de tijd...) en toen de huizen nog naar ballen en herten waren gesegregeerd. Toen je mensen nog in de ogen keek als je ze mee uit vroeg - en je niet achteraf nog even denigrerend gedeeld werd. Toen dus.
Lulletje wil neuken en daarna dumpen...
U is in de leer geweest bij Yomanda?
Mag ik de vraag omdraaien: waarom zou dat niet mogen?
Blijkbaar niet de verhuurder zelf, anders was ze het zeker wel "geworden".
Heeft ze dus haar gegevens verstrekt aan andere kamerzoekers.
Waarom dan?
Zucht, tijdens een hospiteeravond mag een kandidaat zich aan de overige kamerbewoners voorstellen.
Die bepalen welke kandidaat het beste past in het Huis.
Moet toch wel?
Je vindt iemand leuk, je wilt er mee daten, maar de kamer krijg je niet?
@Berbaar | 12-02-20 | 18:46:
Ach gossie, moet je daar over zuchten joh?
Ja denkt hij, zoveel onwetendheid maakt zo moe.
De meesten wisten nog niet eens wat een hospiteeravond was, maar berbaar natuurlijk wel, hij wel.
@snapal | 12-02-20 | 18:46: Nee, de verhuurder staat hier meestal buiten. Die laat het de huurders zelf uitzoeken. Waarschijnlijk een gemengd huis, en dan kunnen de voorkeuren van de dames sterk verschillen van die van de heren.
@snapal | 12-02-20 | 18:46:
-
Mag ik mij hier qua zucht bij Berbaar aansluiten? A: er is een kamer vrij in een studentenhuis. B: jij wilt die kamer wel hebben, en jij komt je voorstellen aan de mensen die al in dat huis wonen - meestal op of rond dezelfde tijd dat andere belangstellenden zich ook komen voorstellen. C: de bewoners van het huis maken gezamenlijk de keuze voor degene die de nieuwe huisgenoot mag worden. D: de keuze viel niet op Malou - maarrrr: één van de bewoners vond Malou kennelijk zó leuk, dat hij besloot om haar mee uit te vragen. Zucht, Hijg, Kreun. Mamma mia, is het nu zó moeilijk? Pas die nick effe aan?
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:51:
Ok kuif, dat wist ik niet, dacht dat de hospita daarover besliste.
@bisbisbis | 12-02-20 | 18:54:
Val ik toch weer door de mand heh, dacht een imponerende nick te nemen,wat mijn lage iq moest camoufleren, maar je ziet het> als je iets niet weet, krijg je de wind van voren.
Jij heet natuurlijk bis bis bis omdat iedereen graag wilt dat je een toegift geeft.
@snapal | 12-02-20 | 18:59:
Haha een hospita in een studentenhuis???
LOL dat moet wel de kudste baan van Nederland zijn.
U kent het verschijnsel niet en bent te lui het op te zoeken.
Prima en tekenend.
Ok stelletje boomers!
D
K
Overigens gebruiken we het woord 'vrijgezel' voor iemand die helemaal nooit iemand kan krijgen en 'single' voor iemand die daar zelf voor kiest.
En vrij gezellig dan?
@Crossing_The_Rubicon | 12-02-20 | 18:54: Incel in ontkenning
Dat is spinster toch? Iemand die nooit iemand zal krijgen?
@Je_zeulende_zusje | 12-02-20 | 18:58:
MGTOW toch?
Ik dus denken dat hospiteeravond de laatste avond is dat je de de aanstaande overledene nog kunt toespreken terwijl hij/zij aan de morfinepomp ligt. Ik vond het al zo kinky om dan te willen neuqen.
Dat is hospicedating.
En denkt Malou ooit nog een serieuze date (lees: geen neukertje voor een nachtje, maar iemand waarvan zij wil dat hij blijft) te krijgen? Als ze haar afwijzingen meteen op twitter op en insta gooit... hoeveel mannen gaan haar nog willen benaderen?
Nee Malou, op deze manier blijf je alleen, met een huis vol katten. En dan ga je alleen dood en de katten scheuren je lijk aan stukjes. Good luck.
Is Malou niet een kattennaam? Doet denken aan die clip van de Jeugd.
@Watching the Wheels | 12-02-20 | 18:48:
Is "Manon".
--'Manon / Ça va Bien? /Manon / ik wil met jou / een blokje om--'
Toffe song, toffe beat, toffe clip.
Manon rules. Ga d'r en d'r clip kijken en luisteren nu trouwens, nu direct.
@chicago river | 12-02-20 | 19:39: Fijn nummertje!
@Watching the Wheels | 12-02-20 | 18:48: Malou, the Ginger Bear...
Wees gewoon blij dat je van die zak af bent.
Ze studeert journalistiek dus kan ze er vast een dramatisch #metoo opiniestukje van draaien. Altijd goed voor de Volkskrant of ergens op Blendle.
Als malou later als ze groot is en journalist is en ze gaat ook zo met haar bronnen om is malou vrij snel een heel erg dooie journalist.
Ze zegt op haar profiel dat ze ook werkt voor kinkpuntnl. Wat moet ik daar nu van denken?
Er gaat geen radio rinkelen?
Valt tegen is een radiozender.
Dat de hospiteerders haar gegoogled hadden voor ze kwam?
Wat een slecht verborgen opschepperij.
Valt wel mee toch? Het is niet alsof de kamer alsnog wordt aangeboden voor 'diensten'
Daarom is ze dus ook boos.
Ik neukte ze altijd eerst voordat ze mochten komen hospiteren...
Dat noemen we ook wel animeren.
@Crossing_The_Rubicon | 12-02-20 | 18:55:
Casting Couch Netherlands.
Wat is het probleem ?
Ik hospiteer je de moeder.
Je kunt het ook tijdens de hospiteeravond doen, maar dat wordt meteen zo ongemakkelijk.
Hij: "neuken?"
Zij: "moet dat nou zo? Het moet een magisch moment zijn."
Hij: "abracadabra, neuken?"
"Hé meisje... Ik ken een goocheltruuk. Wil je em zien?"
'Wil je zien waar ik aan mijn blindedarm ben geopereerd?' En rijdt naar het ziekenhuis........
De fout die hij maakte was onaantrekkelijk zijn (voor haar)
Hij heeft in elk geval een grote inschattingsfout gemaakt: ze is helemaal niet leuk, kan je uit haar botte reactie afleiden. Laat weer zien dat mannen in een lastig pakket zitten, want aan de ene kant wordt je geacht het initiatief te nemen, maar aan de andere kant moet je daar ontzettend mee oppassen.
GL-oplossing toepassen: ff contractje opsturen en laten tekenen.
Crazy cat lady in opleiding.
Draag je een keer een nette bikini krijg je dit:
https://cms.frontpagemag.com/point/2020/02/british-tv-star-bikini-discovers-sharia-law-daniel-greenfield
'S lands wijs, 's lands eer.
Malediven: ga er niet heen.
Hoi! Neuken?
Ik moest opzoeken wat een hospiteeravond is
Ik word lid.
Ik zie het probleem niet zo, eigenlijk. Gewoon nee zeggen. Als hij dan pusht, is het een klootzak.
Meest schokkende van het bericht is dat velen hier niet weten wat een hospiteeravond is.
Bedankt dat je het uitlegt aan ons.
Ja, dat viel mij ook op. Zelfs als je het niet weet, zou je het nog kunnen raden.
2 vingers toch? of ben ik in de war met visiteeravond nu?
Nou, val ik hier even door de mand zeg. Asjemenou.
@Je_zeulende_zusje | 12-02-20 | 18:32: Jij woonde op een kamertje in Selwerd?
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:34: Nee, Kommerzijl.
@Je_zeulende_zusje | 12-02-20 | 18:37: Nou ja, Kommerzijl heeft ook wel wat....
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:30:
Verder is Google ook een mogelijkheid.
Sommige mensen zorgen nu eenmaal wat beter voor zichzelf, dan op audiëntie te moeten gaan om een sleezy kamertje te mogen huren. Hoe diep kan je zinken.
@John McClane | 12-02-20 | 18:42:
Mijn familie had/heeft een dispuuthuis in Leiden dus zelf heb ik nooit hoeven hospiteren maar genoeg van die avonden meegemaakt.
Verder is het gewoon een stukje algemene ontwikkeling dan wel zo snugger zijn om het op te zoeken alvorens te plempen.
Sterkte!
@John McClane | 12-02-20 | 18:42: Hospiteren is een vorm van solliciteren. Kun je veel van opsteken. Ook als je zelf al in zo'n huis woont en mee mag beslissen wie er gekozen wordt. Sommige sollicitanten gooien op professionele wijze hun eigen glazen in. En dan leer je vooral hoe je het niet moet doen.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 19:08: Wat denk je Kuifje ? Zou ik aangenomen worden?
Mijn god, Berbaar, want ben je af en toe toch een irritant, verwend, elitair baasje. Verreweg de meeste Nederlanders zullen niet weten wat 'hospiteren' (of 'vrije coöptatie', zoals het officieel heet) is. En dat is echt verre van 'schokkend'.
Ik wist niet eens dat het überhaupt nog bestond. Ik zou gedacht hebben dat die vrije coöptatie al minstens 30 jaar geleden een soort zachte dood was gestorven, want: oneerlijk systeem, degene die bovenaan de wachtlijst staat, is aan de beurt, en niet een jongen of meisje dat óf een gelikt verkoopverhaaltje op zo'n hospiteeravond weet op te dissen. óf er lekker uit ziet.
Ik heb in de jaren 70 op de studentenflat waar ik in Leiden woonde, meer dan genoeg van dat soort hostiteeravonden meegemaakt als er weer eens een kamer op onze 'afdeling' vrij kwam. Ach, bij ons waren het over het algemeen gezellige avonden, waar niemand werd afgezeken, en er gewoon, belangstellend, geprobeerd werd achter iemands ideeën, hobbies, motivatie voor een bepaalde studierichting, etc, te komen. Later op de avond, als de gegadigden allemaal waren vertrokken en het 'huis' in de gemeenschappelijke ruimte ging vergaderen (met veel bier, dat wel ja) wie de nieuwe medebewoner zou worden, dan was het wel vaak: nee, dat vond ik een lul, dat leek me wel een slim meisje, nee, die kwam arrogant over, etc, etc.
Nou ja, nogmaals, iets uit de oude doos, en ben verbaasd dat het nog niet 'uitgefaseerd' is. Overigens, wat is er nou zo verschrikkelijk mis met dat berichtje van die jongen hierboven? Probeert, op m.i. nette manier, contact te leggen een meisje, dat het 'niet geworden is'. Big deal, zeg, of kan dat ook allemaal niet meer in het kader van #Metoo?
@Dr_Johnson | 12-02-20 | 20:48:
WAT ben je, natuurlijk
@Berbaar | 12-02-20 | 18:38:
Blijkbaar is het merendeel van de bestuurder al bejaard. Dat verklaart ook meteen waarom sommigen hier zoveel reaguursels plaatst: in het bejaardentehuis heb je tijd zat daarvoor.
Omg zie de corpsknaapjes eens gloaten over het 'onbenul' van de reagurende knorren hier. Lekker belangrijk dat hospiteren, zou eerlijk gezegd niet dood gevonden willen worden in zo'n dispuuthuisje met alle opgelegde gezelligheid maar maatschappelijke voordelen biedt het zeker. Het moet alleen wel bij je persoontje passen.
Schrale troost in je broek gek!
Borderline is een nare aandoening.
Geen wonder dat ze single is.
Niet aan beginnen jongeman.
Volgens mij hebben een aantal reaguurders weinig ervaring met vrouwen.
Of juist te veel :)
Ze kan gewoon nee zeggen. Verder lijkt het me een vervelende aandachtshoer waar je beter uit de buurt kan blijven, maar dat moet hij verder zelf weten...
Aandachtshoer? Zo zijn al die sneeuwvlokjes hoor, waarom denk je dat Insta, tiktok, tinder, happn (creepy!) en al die andere bagger zo succesvol zijn. :)
Precies dit. Dat bericht de wereld inslingeren van kijk mij eens gevraagd worden. Blegh.
Tweet geeft aan dat de commissie gelijk had, alleen die ene was te dronken.
Net berichtje al snap ik dat vrouwen vaak niet zitten te wachten op geflirt als ze proberen iets te huren maar ze kan gewoon zeggen:"Nee, dankjewel"
Daar zit ook wel wat in. Misschien was die Piet- de jongen die het berichtje stuurde- niet helemaal haar type.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:22:
Waarschijnlijk. Als het voor haar een leuke man was geweest dan had ze zijn daadkracht geprijst bij haar vriendinnen.
@Patje2011 | 12-02-20 | 18:32: Precies, leer mij vrouwen kennen.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:34: Ehm, je kan eens naar een kroeg gaan of een vereniging. Tegenwoordig ook al websites waar ze zich aan bieden om kennis te maken. Je moet alleen wel ff de deur uit voor echt contact natuurlijk.
@lovekila | 12-02-20 | 18:40: Tjeetje, je klinkt als een ervaringsdeskundige. Vertel eens iets meer over je -ongetwijfeld- spannende ervaringen en je grote successen. Vast erg boeiend en leerzaam.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:34: Natuurlijk, wil ik best doen hoor. Wanneer heb je tijd?
Lekker gewerkt, Van Binsbergen!
de vrouw: geen humor, zeiken over positieve aandacht, maar wel aan iedereen showen natuurlijk.
Pff, nou, vermoeiend wijf zeg. Zeg ik als, minder vermoeiend, wijf.
@schijtzat | 12-02-20 | 18:24: die zijn er helaas niet :) net als bij popla, zeuren kennen ze ook allemaal.
Precies, vind het ook niet zo tof naar die jongen toe. Is toch gewoon een nette invite waar ze ja of nee op kan zeggen en niet gelijk weer het net op hoeft te slingeren. Zou dat zelf tenminste niet in mijn hoofd halen om zoiets onschuldigs. Maar misschien bedoelt ze er ook wel niks mee en vond ze het alleen grappig om te posten dat kan ook.
@lovekila | 12-02-20 | 18:31:
Haha valt mee hoor. Ken trouwens ook aardig wat 'zeurende' mannen...
@2tribes | 12-02-20 | 18:34: Wij worden dan ook door de dames 'opgevoed', wel eerlijk blijven :P
dit is een tale of two pots.
Ze heeft groot gelijk. Alleen voor huisgenoten spreid je je benen. En dan alleen diegenen die ook koken, de afwas doen en hun fiets aan je uitlenen.
Banden plakken toch?
@2tribes | 12-02-20 | 18:34: Ook een vereiste.
Malou zit niet veel bij als ik haar account zo lees.
Millenial aanstelster.
twitter.com/Saloua095/status/12274905...
De mensheid gaat echt zoooooo uitsterven... Lichamelijk en mentaal zijn we zulke weekdiertjes geworden.
Meh, enkel de westerse mens, vandaar die open grenzen, de fabrieken moeten blijven draaien.
@Odin | 12-02-20 | 18:19:
Dat gevoel bekroop mij ook gezien de reacties op haar tweet.
F Alles is #metoo bij sommige vrouwen. Kerels worden opgevoed als vrouwen in een vrouwenmaatschappij. Jongens moeten in de speelgoedgids ook met barbies spelen.
Nee, dat hoeft niet. Dus ook beetje E.
D
Cup
Wat is in gods / allahs naam een hospiteeravond ?
Een hospiteerborrel of hospiteeravond is een bijeenkomst van studenten waarbij wordt gekeken welke persoon in een vrijgekomen studentenkamer kan gaan wonen (wiki)
F) Wat in godsnaam is een hospiteeravond?
Een soort selectie avond voor wie bij het raam mag in de hospice. Dacht ik.
So what? Ik flirt zelfs met de uitvaartbegeleidster, terwijl de begrafenis-mis nog gaande is.
Dat is best logisch.
De eerste Wet van de Natuur is: alles wat leeft gaat ooit dood.
Omdat dat uiteindelijk leidt tot een dode planeet is de tweede Wet van de Natuur: alles wat leeft moet zich voldoende voortplanten om zijn/haar soort in stand te houden.
Dus: meer zin in voortplanten is normaal voor mensen die veel in aanraking komen met de dood.
@petersteenkamp | 12-02-20 | 18:31:
"alles wat leeft moet zich voldoende voortplanten om zijn/haar soort in stand te houden."
Gelul!
@petersteenkamp | 12-02-20 | 18:31: Nah, begrafenissen zijn doodsaai, en als er dan zo'n lekker mokkel staat is mijn aandacht al snel verschoven.
@Abject | 12-02-20 | 18:54: lol!
Vroeger stuurde men nog echte bombrieven in plaats van een muggenscheet in een gaar envelopje.
Hoop ophef. Maar goed, laat ze die mislukte terrorist maar eens oppakken in plaats van dat hij zijn knutselprojecten gaat perfectioneren.
En dan kom je tot de conclusie dat je je tegel aan de verkeerde muur hangt. Helaas, jammerlijk gefaald.
@Highwoodman | 12-02-20 | 18:17: ha ha
Berichtje zegt eigenlijk "ik ben zo populair en krijg zoveel verzoeken van mannen, maar moet je deze nu eens zien". Tuurlijk vol op social media...
Het is een soort digitale trofee en tegelijkertijd dat Yvonne Kroonenberg gevoel.
Kan ze toch zo af en toe daar overnachten, toch?
Ze is een pot.
dit leest idd niet geschreven door een gast. plus die studentenkamers zijn m/v gescheiden. zoals allah het graag ziet.
Bah, wat een nare ervaring moet dat zijn.
Gewoon zulleke balle kippevel hier.
Triest, hij doet het best netjes. Waarom aan de digitale schandpaal?
Omdat het zo heerlijk voor je ego is om anderen naar beneden te trappen, al helemaal sinds social media.
Sjeeeezus, wat een jankwijf. Die jongen stuurt gewoon een leuk berichtje...
Mijn moeder zegt altijd 'Niet geschoten is altijd mis'.
Het is trouwens “uit vragen” of “mee uit vragen” Ronaldo. “ Uitvragen “ is iets anders.
Goed opgelet, GS-watch.
ik mis hier toch een komma.
@Langshetrandje | 12-02-20 | 18:47:
,
Alsjeblieft. Gaat het nu wat beter?
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:23: is dat een nieuw horloge?
@ristretto | 12-02-20 | 19:24: Je bent warm.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 19:44: hoezo? Meestal ben ik heet.
F. Alles neuken wat los en vast zit.
Of zoals Dennis Hopper ooit schreeuwde: "I'll fuck anything that moves!"
Dat is 'em waarschijnlijk fataal geworden, z'n prostaat kon het niet meer aan.
Charlie Sheen heeft ook van die buien.
Ik wens je geen huisgenoten toe lieverd, als je nu al denkt dat je alles hebt gehad
Waarom niet? Hij zegt niks oneerbaars, dringt niet aan en vraagt het netjes. Als dat al niet meer mag? Het is toch bijzonder als iemand je leuk vindt? En als je vriendelijk ‘nee’ zegt is het toch netjes opgelost?
Dat klopt. En het is ook niet zo netjes om zo'n berichtje dan op Twitter te gooien.
Met vriendelijk 'nee' zeggen krijg je geen aandacht en likes.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:11:
Dat heb je met berichtjes, die gaan een eigen leven leiden.
Wees daarom altijd voorzichtig met berichtjes.
@kapotte_stofzuiger | 12-02-20 | 18:13:
De duckface op haar profielfoto zegt veel, zo niet alles.
Die jongen doet ook helemaal niks verkeerd, gewoon een vriendelijk berichtje. Zij maakt er een drama van door het op Twitter te zetten. Sneu van haar. Ze had gewoon nee kunnen zeggen en case closed. Maar ja, aandacht he ....
Ze is wel fan van The Strokes. ++
Die vindt ze supervet.
Als ze “There is a light that never goes out” had gezongen was je gaan glijden en had haar de kamer spontaan aangeboden.
Wat een sukkel, je moet zon Grietje op de hospiteeravond neuken. Dan denkt ze kans te maken.
Ik ken een studentenhuis met jongens waar ze ooit een hospiteeravond/avonden hadden en waar alleen maar meisjes mochten komen. Die dames moesten dan koken en uiteindelijk werd het aantrekkelijkste meisje gekozen.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:14: jouw duim past in geen enkele handschoen.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:14: Koken? Wij hadden een paal op het biljart en een paar kledinghaakjes.
@Kuifje-naar-Brussel | 12-02-20 | 18:14: wauwwww, echt? Zo heeeee
@merel veld | 12-02-20 | 18:33: Paar avonden lekker gegeten en uiteindelijk een fris meisje in je huis.
Happy end.
Iedereen wenst toch een happy end?
Jij wel ja.
De Twitter-reacties van veel van die “mannen”, typische cucks
Ik ga voor F. : Krijg jij het laplaserus maar met je klote kamer.
Wat de f... is een hospiteeravond? Is dat met Tupperware en zo?
Lezen helpt wel is: https://utrechtstudentenstad.nl/nl/wonen/wat-is-hospiteren-en-hoe-werkt-het
Laagopgeleide.... euhm... praktisch opgeleide reaguurders zijn ook welkom.
@kapotte_stofzuiger | 12-02-20 | 18:04: ik wist het ook niet en mag mij hoogopgeleid noemen. Maar ja, ik ben dan ook 35+...
@LibertyCity | 12-02-20 | 18:10:
#okboomer
@LibertyCity | 12-02-20 | 18:10: idem, en ik huurde indertijd gewoon een flatje, en had, net als nu, een fikse afkeer van "het studentenleven".
@LibertyCity | 12-02-20 | 18:10: Of zat je op de vierde verdieping in het lokaal?
@jan huppeldepup | 12-02-20 | 18:04: Ach so... gelukkig nooit last van gehad. Ik woonde wel een tijdje bij een hospita, maar die term begreep ik toen ook al niet, want zo hospitabel was die kerel niet. De term huisjesmelker was zeker van toepassing. Later via een of andere studentenhuisvestingstichting een riante kamer met eigen douche en uitzicht op een park gekregen. Ik kan me niet herinneren dat we daar ooit hebben moeten stemmen over een nieuwe bewoner... het was een heerlijk random bijeengeraapt zootje. En zo hoort het. Laat studenten maar eens samenleven met volk buiten hun bubbel, dat is goed voor ze.
Ze heeft er duidelijk geen zin in.
Wat zegt ze dan verkeerd?
Dat ze het verzoek afwijst prima, maar een privebericht op Twitter gooien met denigrerend commentaar lijkt me nou niet echt bevorderlijk voor de sociale omgang.
Uitgaan met jezelf als schrale troost zien voor t hospiteermeisje is wel een beetje verdrietig. Is de uitgaanvrager overigens man of vrouw?
Wees blij dat je die kamer niet hebt, bij zo'n creep in huis wonen, brrr...
Tegen wie heb je het? Kan op twee manieren worden uitgelegd.
Heeft zeker niets te maken met een hospice he?
Is je Google kapot?
@Grasgriezel | 12-02-20 | 18:03: nee, m'n interesse-meter sloeg niet echt aan.
@John McClane | 12-02-20 | 18:09: en dan toch reaguren...
@merel veld | 12-02-20 | 18:34: dat heb je met stamgasten, willen altijd meelullen.
@Grasgriezel | 12-02-20 | 18:03:
Hahaha hij is niet nieuw maar ik vind nog steeds kapot grappig.
@merel veld | 12-02-20 | 18:34:
Haha net op tijd niet verzonden, had dezelfde reactie.
Boeit me niet.
Telt dat ook?
Ja djeeeezzzzz mag er dan niks meer!
Het was niet wederzijds, blijkbaar.
Keurig toch? Meisje uitwonen na een hospiteeravond is ook meteen weer zo drastisch...
Aan haar reactie te zien heeft het hele huis haar al gehad, en kwam dit er nog eens achteraan.
Gauw wegrennen jongeman (m/v), iemand die jouw goedbedoelde bericht op Twitter zet is niet te vertrouwen
Het gaat wellicht niet om een jongeman maar een jongevrouw
@Weerduivel | 12-02-20 | 18:04:
Een hospiteeravond in een huis vol potige dames, die mogelijkheid bestaat ook, gelukkig een "Aanpassen!"-knopje
@kapotte_stofzuiger | 12-02-20 | 18:06: Ook dat dus... Een huis vol oerolgangers met bijpassende haardrachten op alle mogelijke plaatsn.
Dit dus. Wat een takkewijf.
Chagrijnige muts.
Een frigide narcist. Daar zou je spontaan heaumeaufilie van krijgen
Prima taalgebruik, of wil ze liever toegesist worden als kech?
Als je die kop van haar ziet, kan ze beter niet zo zeuren en gewoon lekker op stap gaan.
Toch beter dan dat meisje in Finland wiens hoofd eraf ging na het uitmaken.
REAGEER OOK