Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video: Asscher stinkjaloers op eerste plek Bosma

PvdA-leider doet huilie tijdens debat over nieuwe omroep Ongehoord +++ Karskens maakt ledenaantal bekend bij Beau +++ Marco Kroon & Perzisch Tietmeisje bij Pauw

Bewogen mediadagje vandaag op de sociaalmedia dankzij de duivel-uit-doosje lancering van de nieuwe publieke omroep van Arnold, Joost & Ybeltje. Veel aanmeldingen en shout-outs de hele dag, hell... de halve timelime zwoer trouw aan de nieuwbakken NPO-kalief Al-Karskens. 

En misschien is er ook wel iets voor te zeggen, zo'n nieuwe omroep waar wekelijks de asielinstroom cijfers bekend worden gemaakt, als je (überhaupt) nog lineaire publieke omroep kijkt, iets wat iedere dag toch een mannetje (m/v/x) of 15 miljoen niet doen.

Rutger Castricum (Powned) de omroep die "het Mediapark op zou blazen" loopt debieldociel aan de leiband van Jeroen Pauw. En VVD66-zender WNL luncht op maandag vega om 's avonds vrolijkrechts lachend om Wiegel-grapjes met 100 km/h in de Prius huiswaarts te keren. Pluriformiteit? De witte behind van Bas Paternotte!

Beste Kamerlid van Nederland (bron) Martin Bosma veegde vandaag in debat weer ouderwets de vloer aan met de belastinggeld smijtende NPO, die vandaag een douceurtje van Slob kreeg om van uw centen een gay feestje in 010 te gaan vieren. En Lodewijk Asscher gebruikte zowaar voor de tweede maal in onze officiële parlementaire geschiedenis het woord JUICHAAPJE! Waarvoor hulde.

Zometeen straks (22:25 uur) bij Beau op de Commerciëlen maakt omroepbobo Arnold Karskens de tussenstand bekend. Spannend!

Update: Omroep ON haalt 18000 leden in 1 dag op

Reaguursels

Inloggen

Martin Bosma, netjes in de kleren en naar de knipkunstenaar geweest, klampt zich niet meer vast aan teksten waaraan dagenlange finetuning vooraf gegaan is, integendeel, de woorden buitelen nu als vanzelf in de juiste volgorde en klankkleur vrolijk over elkaar heen. Daarbij laveert hij ook nog eens soepeltjes rond mastodont Asscher én krijgt hij de lachers op z'n hand. Kortom: wij zien hier een man die zich van zijn ketenen heeft bevrijd! En dat allemaal omdat hij Geenstijl leest. Proficiat!

Wiebenick | 26-11-19 | 12:52 | 3

Dat neemt niet weg dat het effect nog versterkt kan worden door een regelmatige witte tandenrij, waarvoor in dit geval een gebitscorrectie nodig is, maar ik haast mij erbij te vermelden dat zowel over- onderbeet als spleet tussen de voortanden authenticiteit benadrukken. Eén dingetje nog: een man van statuur friemelt niet, en zeker niet aan zijn naamplaatje ;-)

Wiebenick | 26-11-19 | 13:31

Dit is een heel erg leuke inbreng.

Voight-Kampff | 26-11-19 | 14:16

Als je iemand van de negroïde persuasie als 'JUICHAAPJE' betitelt, krijg je dan een ban? Moeilijk....

Pierre Lebon | 26-11-19 | 12:40

Ik erger me altijd groen aan -met name- politici die overhemden dragen met van die omhoog priemende boordjes. Het staat bespottelijk. Geert Wilders heeft daar ook zo'n handje van. Koop toch gewoon wat betere shirts met button down of een boord zonder erectie neigingen... Maar dat terzijde.

Pierre Lebon | 26-11-19 | 12:32

Uitstekende verdediging van het PVV-standpunt door Bosma. Kort en terzake. Zo hoort het, bravo!

JvanDeventer | 26-11-19 | 12:05

ON? Heb blijkbaar wat gemist. Ach ja, wil het wel een gokje wagen, zolang het maar niet gelijk WNL besmet raakt met het ons kent ons Deugvirus. Ik raadt ze dan ook aan om hun kantoor ver uit de buurt van Amsterdam en Hilversum te houden.

Abject | 26-11-19 | 12:05

Ben benieuwd of "ON" een totale safespace voor rechtse sneeuwvlokjes wordt

Uqbar | 26-11-19 | 11:51

Ik weet niets van deze zaak af maar wat ik wel weet: die Rutger die zwemt lekker in het geld en dat heeft hem een softie gemaakt. Jammer.

een maffiabaas | 26-11-19 | 11:15

Martin Bosma strak in het pak. Egaal blauw pak, geen waai haai, stropdas om - t'is alsof-tie meeleest :-)
Goed man. Ik hoop dat zijn omgeving hem aanmoedigt om het vol te houden.

Rest In Privacy | 26-11-19 | 11:13

gesponsord, met liefde.

VerganeGlorie | 26-11-19 | 10:58

Tja de heer Bosma is een goed voorbeeld van een kundig politicus, zijn vakmanschap, scherpheid en humor overstijgt het gemiddelde.

equal to condell | 26-11-19 | 10:46

Die Asscher is te laf, om grappen te kunnen maken en begrijpen.

Je hebt 't, of je hebt 't niet. Martin Bosma heeft 't.

Cool Pete | 26-11-19 | 10:36
-weggejorist-
Kiklov | 26-11-19 | 10:15 | 1

Mooi zo van ongehoord NL. En nu maar dat linkse Dwdd en meer van zulks blijven debunken met feiten, zodat de rest van NL godverdomme een keer wakker gaat worden.

PijlVader | 26-11-19 | 09:22 | 1

Ik ben anders al een tijdje wakker. Het is een koude ochtend, trek een warme jas aan.

Straatsoldaat | 26-11-19 | 09:32

Mijn hemel die Asscher. Hoeveel smeerlap kun je zijn?

Rest In Privacy | 26-11-19 | 09:07

Er is iets aan uw verhaal wat niet klopt Hetgingperongeluk.

Rest In Privacy | 26-11-19 | 08:58 | 6

Bijstaan met opbouwende kritiek die hout snijdt!

Rest In Privacy | 26-11-19 | 09:13

@CalamityJane | 26-11-19 | 09:13: Helemaal mee eens, dat snijdt zeker hout. Houtsnijdkunsten in sigarenkistjeshout, het ziet er mooi uit maar brengt je niets. Alleen van dik hout zaagt men planken en van planken bouw je boten, als u begrijpt wat ik bedoel.

hetgingperongeluk | 26-11-19 | 09:56

Bewaar uw munitie voor de vijand.
U schiet op duiven nu! Jammer!

Rest In Privacy | 26-11-19 | 10:03
▼ 3 antwoorden verborgen

Bij de NPO lekker burgers politiek correct indoctrineren is al erg zat maar ook die indoctrinatie zit in de kinderprogramma’s en dat is een grote schande. Liegen over Sinterklaas is schadelijk? Nou , kids voorliegen over de multiculti maatschappij en blank is fout en gekleurd is zielig en slachtoffer , de naïviteit ten top.

Hollandse_blauwe | 26-11-19 | 08:54

Waarom hij niet in de plaats van Geert?

Ko Ranzig | 26-11-19 | 08:41

OT: er smelten weer heel wat sneeuwvlokjes vandaag, want klimaatkoala Lewis is dood.

Schulzie | 26-11-19 | 08:39

De eerste Peter R de Vriesvrije zender. Zag zelfingenomen Petertje RUk de Vries ergens nog even voorbij komen met dat Ongehoord vroeg of laat toch wel contact zouden opnemen om hem toch in de uitzending te willen. Wat een ongelooflijke zelfgeile lamlul is die de Vries toch!

Swaffelkaffert | 26-11-19 | 08:34

"... sinds ze (de NPO) de oorlog hebben verklaard aan onze dierbare Zwarte Piet".

De NPO gaat zelfs verder dan dat. Er staan letterlijk leugens op de NPO-website. Daar staat bijvoorbeeld:

"Vanaf 1850 begint de traditie ... kinderboekenschrijver Jan Schenkman ... bedenkt een hulpje, een Moorse knecht (een Moor is een moslim uit Middeleeuws Spanje). "

Dat is een leugen. Schenkman heeft Zwarte Piet niet bedacht of verzonnen.

Terug naar de 8e eeuw.
Waarom komt Zwarte Piet kinderen halen? Om ze te ontvoeren in de zak van Sinterklaas? Waar om moeten die kinderen mee naar het schip van Sinterklaas? Waarom is Zwarte Piet een Moor? Waar komt dat vandaan?

De bron is een legende over de heilige na zijn dood, ergens rond de 8e eeuw na christus. Dat is dus maar een 1000+ jaar eerder dan het boekje van Schenkman.

www.stnicholascenter.org/who-is-st-ni...

In 1657, twee eeuwen voor dat boekje van Schenkman, werd hierover een schilderij gemaakt: 'het wonder van Sinterklaas'.
Sommige bronnen laten maar een stukje van dat schilderij zien, maar deze bron toont ook de Moren onder de wolk op het schilderij.
www.stnicholascenter.org/media/images...

Dus:
De NPO liegt.
Zwarte Piet is niet verzonnen door Schenkman. Ok, misschien wel de naam. En dat ene schilderij laat een afwijkend uiterlijk zien, maar toont wel aan dat de figuur Zwarte Piet al eeuwen bestond voordat Schenkman geboren werd.

gaffelbaard | 26-11-19 | 08:26 | 1

Sorry voor de longread.
Waar het om gaat is: de NPO liegt.
Niet alleen hierover.
Wat heb je aan een publieke omroep die leugens uitzend alsof het de waarheid is?
En daar betaalt iedereen belasting voor?
Schat die hele NPO dan maar af!

gaffelbaard | 26-11-19 | 08:29

Bosma is niet Baas, al helemaal niet Eindbaas. Baasheid is afhankelijk van de Muur waartegen tegen je de Baasladder zet, sterker nog, voor sommige muren gebruik je geeneens een Baasladder maar doe je een Eindbaasje, daar Eindbaas je dwars doorheen, Eindbaas je een tunnel onderdoor, Eindbaas je overheen of Eindbaas je gewoon omheen.

Bosma is zeker heel goed bezig en ik bewonder zijn bevlogenheid. Helaas blijft het vaak tegen de muur aan kletsen wat hij doet. Het is uitzonderlijk vermakelijk, ik deel heel vaak zijn visie maar er gebeurt niets. De muur blijft staan, niemand helpt hem en iedereen staat te lachen en klapt in zijn handen omdat hij zo zijn best doet.

Je kunt niet met goed gelul door een muur heen beuken, dat kan alleen met grof geweld en veel reparatie- en schoonmaakwerkzaamheden nadien. De publieke opninie wordt gevormd door hen die applaudiseren als je een hond uit het water redt of een kat uit de boom haalt, als je diezelfden om hulp vraagt als het er echt toe doet, bijvoorbeeld verkiezingen, dan wordt dom deuhhheuhhhh gedaan, dan helpen ze je niet omdat ze denken dat het toch geen zin heeft.

De muur moet ondergraven worden, stiekem snachts overheen geklommen worden of heel simpel omheen gelopen. Met een ladder val je teveel op, dat truukje kennen ze al. Ze zullen je steeds tot helemaal bovenaan laten komen, ze zullen je de hoogste trede gunnen en je de hemel in prijzen maar dan de ladder wegtrekken of je een klap in je gezicht geven een ongenadigde broedermoord plegen zoals Scar Mufasa flikte.

Bosma staat ten dienste van een verderfelijke partij, dat is niet Baas. Bosma krijgt het niet voor elkaar om de coalitie te breken, ook niet samen met FvD. Het ontbreekt hem aan politieke fijngevoeligheid waardoor het behalen van meerderheden zeer lastig is. Overigens ben ik groot tegenstander van het gebruik van politieke fijngevoeligheid maar zolang het noodzakelijk is, moet je ermee omgaan totdat je het van binnenuit kan slopen.

"If you can’t beat them, join them". Als lullen niet werkt zal je poetsen moeten. Stoottroepen vormen om door de muur heen te rammen of commandotroepen en sluipschutters oplijnen. Het hangt af van je doel, welk doel wil je bereiken? Als je bijna klaar komt op de hoogste trede van de Baasladder dan ben je zeker Baas. Maar als je echt wilt klaarkomen zal je iets met die muur moeten, er tegenaan pissen gaat ‘m niet worden in ieder geval.

Bosma is wel de beste van de 150 maar dat zegt meer over de 149 dan over hem.

hetgingperongeluk | 26-11-19 | 08:16 | 4

Bosma is volksvertegenwoordiger, wellicht tribuun namens 'ongehoord Nederland'. U denkt vanuit de macht en bedenkt vervolgens hoe effectief het zou zijn wanneer PVV als een kameleon in VVD (linkse kerk) verandert. Wie vertegenwoordigt dan het volk?

Eeuwig..Op..Vakantie | 26-11-19 | 11:16

U bent vroeg in de morgen al zeer welbespraakt! Complimenten

Pierre Lebon | 26-11-19 | 12:28

@Eeuwig.. Op.. Vakantie | 26-11-19 | 11:16:
Ben het met u eens. Met toepassing van het bestaande bestuursmodel zal er niets veranderen.

Voight-Kampff | 26-11-19 | 13:39
▼ 1 antwoord verborgen

Bedrijfspoedel van het kartel noemt Geertje een juichaapje. Het moet allemaal niet gekker worden. Zeker niet van de komodovaraan. Raamexploitanten lachen zich tot op de dag van vandaag hoe ze de gemeente een poot uitdraaide toen ze zich door bedrijfspoedel uit lieten kopen om zogenaamd de Wallen op te schonen. Het gebied is nu verworden tot een Engelse Geordie Shore vol zuipende en kotsende chavs, en dames van lichte zeden zijn juist uit beeld aan het verdwijnen zo de illegaliteit in (met alle gevolgen van dien). Zijn stunt als minister was volgens mij ook al niet om naar huis te schrijven.

Maar goed de ambtenaartjes voelen zich kennelijk niet meer senang bij die aangeklede etalagepop Rob-E EasyJetten, dus gaan ze maar naar terug naar het meurende lauwe bad van de PvdA. Dat is dan Asschers redding. Dat het ambtelijke (s)linkse electoraat niet weet waar ze anders op zouden moeten stemmen (kennelijk is de Jessias een brug te ver voor veel van hun). Nu alleen nog Schrans Timmerfrans naar buiten rollen rond verkiezingstijd en de 20 zeteltjes zijn binnen. En zo kan bedrijfspoedel het kartel nog four more years dienen.

En daar weegt een omroepje van Karskens niet tegenop. Alleen Trump's four more years in 2020 is een minuscuul doekje voor het bloeden.

Graaf_van_Hogendorp | 26-11-19 | 08:05 | 3

Ik denk dat ze 4 years Trump erger vinden dan wat dan ook. ze zouden eerder nog massaal op Wilders of de SP stemmen als ze daarmee van Orange Man Bad afkwamen.

ikworstelengadouchen | 26-11-19 | 08:15

@kindapaas:
In het vorige topic over Maxima hebben we ons samen nog gemeld onder de tegel van WoI.

Welnu, ik heb daar een verkorte cursus staatsinrichting gegeven. De moeite van het lezen waard, omdat ik veel stof bied tot bespiegeling en weerlegging.

Conclusie: uw stelling dat ik een trol ben is hiermee gefalsificeerd. Voilà.

De les: druk zetten, mensen fouten laten maken en dan achterover gaan hangen en toekijken hoe ze zich verder in de nesten werken. En vooral vriendelijke vragen blijven stellen om ze zichzelf nog verder in de put te laten werken. Als de bodem is geraakt, dan kan begonnen worden met opbouwen. Of ze haken af en dan ben je ze kwijt. Dat is jammer, maar soms onvermijdelijk. Het verwijt kan in ieder geval niet worden gemaakt dat u niet uw best heeft gedaan.

Moraal: het is makkelijk om vriendelijk te zijn tegen mensen waar je niets om geeft.

Leuk he. ;).

Voight-Kampff | 26-11-19 | 13:09

Verkeerde post; excuses!

Voight-Kampff | 26-11-19 | 13:10

Gisteren op het Radio 2 journaal werd die nieuwe club voorgesteld als een partij die onder meer kiezers wil trekken die twijfelen aan klimaatverandering. De nieuwslezer liet het dédain er bijna vanaf druipen. Waar vroeger objectiviteit een deugd was, is dat nu sabotage van alles wat met Realpolitik, realisme en conservatisme te maken heeft en die begon hier direct.

Schulzie | 26-11-19 | 08:00 | 1

Lid zijn van de klimafaat en de (s)Linkse kerk geldt tegenwoordig als objectief zijn. En heel deugdelijk. Kwestie van perspectief.

Graaf_van_Hogendorp | 26-11-19 | 08:07

En dan bestaan ze eidenlijk en met wie moeten ze dan gaan fuseren?
We hadden ooit BNN, bart de graaff dus, die wilde ook overal tegenaan schoppen. Mikte zelfs stenen door ruiten etc...
En toen werd het ineens BNN-VARA en was die o zo leuke recalcitrante omroep in 1 klap de grootste mediamanipulator van de partij van de arbeid. Totaal ongeloofwaardig. Welnu, met wie gaat deze nieuwe schitterende onafhankelijke o zo frisse omroep gedwongen samen dan? Ik tip op de KRO, lekker onschuldig en onzinnig dus daar kunnen ze dan niet zoveel kwaad meer.

elfenstein | 26-11-19 | 07:58

De luttele € 5,72 voor ON breng ik wel in mindering op mijn komende belastingaangifte, dus betaal ik niet mee aan dat debiele songfestival.

NeedIsaymore? | 26-11-19 | 07:58

Ik heb hier geen mening over, maar laat hiermee zien dat ik dit allemaal gelezen heb.
Ik steun alles en iedereen de moeder om het linkse bolwerk te slopen.
Dus ben lid geworden.

Gokmaar | 26-11-19 | 07:38 | 2

„De NPO is een tram die je neemt tot waar je zijn moet, en dan stap je af.”

Rest In Privacy | 26-11-19 | 07:47

Asscher die een willekeurige andere politicus hypocrisie verwijt, dat zegt veel over het vervormde zelfbeeld van deze man. Misschien moet hij voor kerst een groupon krijgen voor een Pieter Baan onderzoekje krijgen?

_pacman_ | 26-11-19 | 07:19

k opdracht ongehoord Nederland levert bij Joop.nl geen resultaat op ......

Mo het varken | 26-11-19 | 07:02

'Het afschaffen van de NPO is als stipje aan de horizon'
Prachtige partij poëzie

Rest In Privacy | 26-11-19 | 06:47 | 2

@kindapaas: als ik vragen mag; wat was uw score op mijn democratische-vaardigheid-test van afgelopen oktober?

Voight-Kampff | 26-11-19 | 12:21

Excuses: heb blijkbaar verkeerd gepost!

Voight-Kampff | 26-11-19 | 14:11

Bosma is een baas.

Schepvogel | 26-11-19 | 05:27 | 18

@kindapaas | 26-11-19 | 11:07:
In het vorige topic over Maxima hebben we ons samen nog gemeld onder de tegel van WoI.

Welnu, ik heb daar een verkorte cursus staatsinrichting gegeven. De moeite van het lezen waard, omdat ik veel stof bied tot bespiegeling en weerlegging.

Conclusie: uw stelling dat ik een trol ben is hiermee gefalsificeerd. Voilà.

De les: druk zetten, mensen fouten laten maken en dan achterover gaan hangen en toekijken hoe ze zich verder in de nesten werken. En vooral vriendelijke vragen blijven stellen om ze zichzelf nog verder in de put te laten werken. Als de bodem is geraakt, dan kan begonnen worden met opbouwen. Of ze haken af en dan ben je ze kwijt. Dat is jammer, maar soms onvermijdelijk. Het verwijt kan in ieder geval niet worden gemaakt dat u niet uw best heeft gedaan.

Moraal: het is makkelijk om vriendelijk te zijn tegen mensen waar je niets om geeft.

Leuk he. ;).

Voight-Kampff | 26-11-19 | 13:23

@kindapaas:
Als afsluiting van mijn kant, want u bent tot apathie vervallen. Indien u publiceert en ruimte laat (door niet te motiveren) dan moet u niet vreemd opkijken dat iemand zoals ik zijn voet tussen de deur zet en zijn gewicht er vervolgens ingooit. Dat ik dan een beetje doorsla in mijn dichterlijke vrijheid (hyperbool) moet u dan maar op de koop toenemen, want die ruimte heeft u zelf geboden.

Ik besef ook dat ik met mijn confronterende stijl geen vrienden maak. Maar het is best leerzaam, leuk en het leidt af. Het leven als een road-movie. Constant in beweging blijven (tegen snipers, geintje) en iedere ochtend de hard-disk resetten. Ik weet het is een doodvermoeiend leven, maar het enige dat de moeite waard is vanuit het perspectief van zero-hedging. Het is natuurlijk een gekmakende gedachte om niet te weten waar we terecht komen als we straks aan we het einde van ons leven het grote zwarte gat ingeslingerd gaan worden. Om daar niet aan te hoeven denken en niet mijn hele leven in de kroeg door te brengen, zoek ik constant afleiding. Voilà. Niets persoonlijks.

Peace out.

Nederland mijn soevereine Vaderland.

Voight-Kampff | 26-11-19 | 15:55

@Schepvogel: Schrijf nog eens wat ;).

Voight-Kampff | 26-11-19 | 15:56
▼ 15 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Oprisp | 26-11-19 | 02:27 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Het gehuilebalk begint al in de naam van deze aspirant-omroep. En Ybeltje, was dat niet dat stuk VVD-klapvee die niets presteerde maar ook te belazerd was om een andere baan te zoeken?

de IJsman | 26-11-19 | 01:47

Goed initiatief. Ik word lid.
Graag ook een eigen opiniepanel oprichten.

Want hoewel het 1Vandaag opiniepanel soms (vaak ook niet) interessante vragen stelt, zijn de multiple choices vaak niet multiple genoeg.

Bovendien ontbreken er te vaak tekstvelden juist daar waar de behoefte om extra te motiveren het grootst is.

Ben-Bataaf | 26-11-19 | 01:45 | 1

Is het nog steeds zo dat bij het 1Vandaag opiniepanel de vragen die ze stellen, inclusief antwoorden, totaal niet overeenkomen met wat ze in de uitzending weergeven?

Bogoris-le-Grincheux | 26-11-19 | 08:19

18001

Baron-barry | 26-11-19 | 01:42

Ik ben zeer benieuwd of de rechters hebben genoten van het toneelstuk van Kroon en Knoops vandaag. Alles was nep en voorbesproken. Last van mijn blaas en dan elke keer die zaal uit rennen om te gaan pissen. Zo doorzichtig bedacht. Elk normaal mens had gewoon bij de politierechter een straf gekregen. Maar fantast en veroordeeld wapenhandelaar Kroon zat daar met drie man in toga, waarvan er één zei in het uniform van de mariniers had willen komen. Wat een treurnis. Het is te hopen dat Defensie hem buiten pleurt.

Vula | 26-11-19 | 01:41

Prachtig toch, al die Deugpolitici en hun hoeveel(!) administrative FTW-whut?,
zitten dagelijks met rode oortjes het roze blog mee te gluren.
Zij weten het, wij weten het, en zij weten dat wij het weten.
/
Lodi Dodi Asscher is het prototype politicus waarvan je zegt: sympathieke gast, komt eerlijk over, komt niet op hoge poten, praat niet met meel in de muil, en heeft weldegelijk een boodschap.
Maja. Die boodschap is een nummertje 2, za'k maar zeggen.

chicago river | 26-11-19 | 00:57 | 3

Als die Asscher dan toch meeleest dan moet hij nog maar eens fijn in onderstaande link lezen hoe z'n moeder en menig linkse deuger voor een appel en een ei in een 020 paradijsje wonen.
politiek.tpo.nl/2016/03/27/zo-woont-a...

janleuk | 26-11-19 | 01:04

Niks sympathiek aan Asscher, gast heeft overal een teringzooi achtergelaten zonder schade op te lopen dat lukt niet met sympathiek zijn.

marrretje | 26-11-19 | 04:35

Jezus & Mina. Je overschat toch wel je eigen redenatiekracht als je, zoals dhr. Asscher, tegen dhr. Bosma in het verbale strijdperk wil treden.

Gut-oh-got, de sociaaldemocraat even weggevaagd. En, men Asscher, toch, hoe lullig, dat "juichaapje"! Dat past niet in uw idioom, dat moet u niet doen. U beheerst het GeenStijls niet en dat willen wij niet van u horen. Het tast uw authenticiteit aan.
Nie-meer-doen-nie! Evocatus

Evocatus | 26-11-19 | 00:56

Maakt melding van zinloze intimidatie door twee agressieve kansparels deze avond, en gaat over tot de orde van de dag.

donald_en_ronald | 26-11-19 | 00:45

Goed initiatief. Maar zullen providers dit gratis in het kanalenpakket opnemen en delen? Ik denk dat dit een betaalmuur wordt, geïnitieerd door huidige politici en NTR om reikwijdte en invloed te beperken
Echter: aan het aantal reaguurders dat beweert geen TV beweert te hebben maar wel dit kanaal zegt te gaan volgen zullen de Ziggo's gedijen. Want tenslotte moet iemand het signaal doorgeven en een ander daar veel voor moeten betalen om het te ontvangen.

Olleke | 26-11-19 | 00:31 | 1

Ik snap dat het een publiekelijk omroep zou moeten zijn, maar vele andere publiekelijke rechten zijn al afgepakt. Referendum, organen, etc.
Er zal wel een instrument worden ingezet om dit initiatief te dwarsbomen

Olleke | 26-11-19 | 00:39

Amusant Bosma filmpje die Asscher bedankt voor zijn PVV geluid......
Houden we die er in?
Goed genoeg voor een paar herhalingen...
Meer van dit...!

dijkbewaker | 26-11-19 | 00:17

Shit, ik heb net van mijn zakgeld al een War Child-Bracelet gekocht. Die is gemaakt van zilver en een AK47.

Rest In Privacy | 26-11-19 | 00:15 | 1

Mooi man. Moet je meenemen volgende week naar Enschede.

Oprisp | 26-11-19 | 00:23

Is de Joop gesloten ofzo?

BozePaarseMan | 26-11-19 | 00:04 | 2

Ja.

HoerieHarry | 26-11-19 | 00:05

Daar wordt aan gewerkt. Zonder subsidie zijn ze ten dode opgeschreven.
Als straks de subsidie oase is opgedroogd hoop ik op een terugkeer van Zentgraaff.

keestelpro | 26-11-19 | 00:34

Ybeltje. Ja, Ybeltje
Meer hoef ik niet te weten over die omroep.

Ridde Rogter | 26-11-19 | 00:01 | 2

Ybeltje is een wereldwijf !

aamert | 26-11-19 | 00:21

Geweldig! Eindelijk! Opzouten met die linkse WNL, met hun 'vrolijk rechts'... niks vrolijk rechts. Gewoon rechts!

Geno | 26-11-19 | 00:01 | 3

Gewoon links dus.

keestelpro | 26-11-19 | 00:02

G'woon !

Shareholder II | 26-11-19 | 00:15

@keestelpro | 26-11-19 | 00:02:

Yep van beetje rechts naar links swabberend. Gewoon weer een propagandazender met iets meer partijtjes. Niks meer niks minder.

tweetybird | 26-11-19 | 08:04

Een vraagje voor de "zendercoördinators".
Stel dat ON meer leden krijgt dan BNN Vara.
Krijgen ze dan ook meer zendtijd? Op prime time.

de honden blaffen... | 25-11-19 | 23:57 | 2

Als kuzu ook een aanvraag doet weet je het antwoord.

28 | 26-11-19 | 00:00

@28 | 26-11-19 | 00:00:
Die hebben al genoeg zendtijd via de muezzin.

de honden blaffen... | 26-11-19 | 00:06

Mooi. 18,000 debielen geïdentificeerd. Kunnen we die gelijk in de mijnen van Limburg tewerkstellen?

Ramses Sappie | 25-11-19 | 23:54 | 7

@keestelpro | 26-11-19 | 00:01: ik geef het op. Ze hebben allebei een grote slurf, maar in het donker zie je alleen die van de olifant?

Ramses Sappie | 26-11-19 | 00:05

@Ramses Sappie | 26-11-19 | 00:05:
Sorry ik bedoelde eigenlijk de overeenkomst: ze worden beiden TOTAAL genegeerd door het huidige kabinet en hun media slaafjes de MSM/NPO.
Deze nieuwe omroep N.O. een gat in de markt noemen is een belediging voor gaten en markten. Wat is de overtreffende trap van understatement?

keestelpro | 26-11-19 | 00:31

@Ramses Sappie | 26-11-19 | 00:05: De boven ons gestelden verwarren wellicht een olifant in een porselein winkel met een miniatuur olifantje in hun eigen porceleinkast.

Olleke | 26-11-19 | 00:43
▼ 4 antwoorden verborgen

nog eenonzinnige omroep erbij ,hebben toch al teveel powned, wnl , sbs

drfiets | 25-11-19 | 23:51 | 5

* boeddhistische (voordat paupers mij neersabelen)

Shareholder II | 25-11-19 | 23:57

Nope. We hebben vooral teveel vara/bnn. Die kleine bart draait nou nog rond in die grond.En wat voorgekauwde npo volgers.tros/avro.Meest staatspropaganda kanalen. Waar ik vroeger een EO verfoeide brengen die eigenlijk nog de beste programma's en heel af en toe die vpro nog wat(stukkenminder als vroeger)

tweetybird | 25-11-19 | 23:59

Bart was ergens een soort Thunberg avant la lettre, qua boos en alles.

Shareholder II | 26-11-19 | 00:17
▼ 2 antwoorden verborgen

Haha kan niet ontkennen dat ik het geen mooi font vind. Of het echt een goed idee is denk ik niet. Wel leuk gevonden.

R. Skickr | 26-11-19 | 00:02

Wil je jongeren naar tv laten kijken?
Harde porno op NPO 3.
Dat gaat werken.

HoerieHarry | 25-11-19 | 23:40 | 15

@Zoloft | 26-11-19 | 01:47: Hartelijk dank voor dit bruikbare advies. Voor de zekerheid, ik moet dus naar www,google,nl gaan en dan zoeken op Hausfrauen?

prins_flip_da_luxe | 26-11-19 | 01:58
▼ 12 antwoorden verborgen

Probleem met iedere omroep is de omerta rond het Binnenhof, het echte nieuws lekt niet uit, en de ambtenaren doodsbang om hun fopbaantje kwijt te raken. Dan de hoernalisten die met een veterstrikdiploma wat wauwelen over de waan van de dag. Af en toe kom je nog ergens een diepgaand journalistiek stuk tegen, maar daar begin je geen omroep mee. Een non-topic als waarom langharig werkschuw tuig (vrouwen, allemaal) minder verdienen dan mannen dat vult de kolommen...

Analia von Solmsch | 25-11-19 | 23:35 | 1

Nou zeg, ik heb een vrouwelijke collega met een kort pittig kapsel en ze werkt heel hard. Daarentegen zit ze wel onder de tattoos draagt een tuinbroek en valt op langharig werkschuw tuig.

Zapata10 | 25-11-19 | 23:53

Geweldig initiatief van Arnold en de zijnen. Misschien wordt ik zelfs wel lid. Maar of ik weer ga betalen voor live-tv op mijn kabel daar moet ik nog een paar jaar over slapen. Daarvoor ziet de teleurstelling te diep en beschouw ik de verspilling te groot. Ik voel me stukken beter sinds ik geen live-tv meer kijk, zouden meer mensen moeten doen.

suscrofa | 25-11-19 | 23:31 | 2

wordt ik = 2 strafpunten

medusa324 | 26-11-19 | 02:00

Ook straks zal ik geen NPO kijken zoals reeds jaren. Toch lid van ON geworden in de hoop dat anderen die op internet de weg niet weten er heel misschien iets van kunnen opsteken.

Colin.Fart | 25-11-19 | 23:31 | 6

@mexicano + satesaus | 26-11-19 | 00:02:
Ik lach me rot als deze omroep binnen een week meer leden heeft dan alle andere omroepen bij elkaar. De tijd is er rijp voor!

keestelpro | 26-11-19 | 00:04

@keestelpro | 26-11-19 | 00:04: Ik weet niet hoeveel dat er in totaal zijn. Maar het is er inderdaad het juiste klimaat voor.

R. Skickr | 26-11-19 | 00:08
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik snap niet dat persé het vehikel van de NPO moet worden gekozen. Er zijn vloggers met miljoenen leden. En die filmpjes kan je ook nog eens een miljoen keer bekijken. Waarom dan de lineaire tv van een publieke omroep? Wie denken ze daarmee te gaan bereiken?

knutsel_ | 25-11-19 | 23:29 | 8

Ok, stel tweederde van de reaguurders gaat kijken naar die programma's. Het lijkt me niet zo dat de informatie die ze dan krijgen niet elders ook te vinden is.

Dus je hoopt dan dat er andere mensen gaan kijken neem ik aan. Wie geeft die garantie? Het lijkt me allemaal zo nutteloos. Ik zou eerder pleiten voor complete afschaffing van de NPO, wat ik ook doe. Valt namelijk gelijk het gehele propagandagedeelte weg. Laat ze maar in hun eigen sop gaarkoken.

knutsel_ | 26-11-19 | 00:00

@tweetybird | 25-11-19 | 23:48: Als types als Berbaar en beidewouten er meteen opspringen zou het wel eens een goed idee kunnen zijn.

5611 | 26-11-19 | 02:36
▼ 5 antwoorden verborgen

Al die boven ons gestelde intellectuele anti reacties spreken voor zich: koeterwaals gebral. Wat fijn om te lezen dat ze powned haten, tot het bot geraakt in hun slinkse gelispel en zo verongelijkt; want weesie krijgt een directeur salaris! boehoe, al die uitingen bewijzen dat powned geslaagd is, al 10 jaar lang en jongeren laten zich niet klakkeloos de linkse indoctrinatie aanpraten. Regelmatig een miljoen views online, de reacties zijn goud, er is hoop want het is de nieuwe generatie die online kijkt.

28 | 25-11-19 | 23:25

Oprichten is niet zo'n probleem, of deze nog bestaat na 365 dagen is een ander verhaal. En niet omdat de leden weglopen, maar omdat de 'sterren' ervan weglopen... door narcistische zelfpijperij storten die soort initiatieven altijd snel in... misschien maar goed ook.

Grappig uitzending van Sesamstraat voor Volwassenen (1Vandaag) overigens... die zijn reuze bang dat ON! ook een soort peiling des volks gaat houden, natuurlijk met nog suggestievere vraagstellingen.

litebyte | 25-11-19 | 23:19 | 1

Stel je voor dat ze representatieve enquêtes gaan houden onder de bevolking en publiceren.
Wilt u meer of minder immigranten?

de honden blaffen... | 26-11-19 | 01:02

Ik wens de heer Karskens veel succes met ON. En natuurlijk de mensen die met hem samenwerken. Zovelen hebben al een permaban gekregen bij de NPO alleen maar omdat ze kritisch durven te denken.
Ik kijk al 20 jaar geen televisie meer. Nu ja niet helemaal waar, zo nu en dan keek ik nog wel eens naar een talkshow zoals P&W of Buitenhof. Daar ben ik 10 jaar geleden mee gestopt. Want als je het over juichaapjes hebt dan moet je bij de NPO zijn.
Die slijmerige Maartje van Wegen met koningsdag, een premier een uur zendtijd gunnen omdat hij bij je politieke kleur hoort. Altijd weer dat tribunaal van kartel figuranten tegenover een eenling die anders denkt. Daar zijn Wilders, Baudet maar ook Roemer en Krol slachtoffer van geworden.
Die gezichtsuitdrukkingen op het journaal van onze zogenaamde onpartijdige nieuwslezers. Boos kijken bij Trump lachen bij Macron of Junker. Je zou ze wat.
Nee die rommel kijk ik niet meer naar.
Opheffen die meuk en zo snel mogelijk. Dan kunnen we wat goeds met die centjes doen.

Zapata10 | 25-11-19 | 23:19 | 3

@ Zapata10 | 25-11-19 | 23:19 |
Je hebt mijn dag verpest met het noemen van Maartje van Wegen, die was ik allang vergeten. En nu moet ik weer aan die droefenis denken. Bedankt maat!

prins_flip_da_luxe | 25-11-19 | 23:51

@Zapata10 | 25-11-19 | 23:56:
Zal proberen te resetten en maartje te erasen. Bedankt voor uw begrip.

prins_flip_da_luxe | 26-11-19 | 00:26

"In elke mens schuilt een PVV-er", aldus Martin Bosma in zijn rambam antwoord op de GS taal oefenende Lodewijk Asscher. Verder is het rete-interessant om te zien hoe ON (de Karskens TV versie van Weltschmerz) als Trojaans paard binnengehaald werd onder luid aapjesgejuich door de NPO-bewieroker Asscher. Martin Bosma sprong als een vliegensvlug superbehendige Achilles achter deze met NPO-vederpluim uitgedoste Hector aan, die niet beter weet dan rondjes te draaien rondom zijn morsdoodgekuffelde NPO-Troje, waarvan een ieder nu weet welk lot ("0") hun te wachten staat bij de klinkende overwinning die PVV en FVD gaan behalen binnen afzienbare tijd.

Eeuwig..Op..Vakantie | 25-11-19 | 23:11 | 3

Grappig om te zien is ook de onverholen sympathie voor Bosma van de griffier.

de honden blaffen... | 25-11-19 | 23:16

@de honden blaffen... | 25-11-19 | 23:16:
Het was daar wel griezelig gezellig zeg.

keestelpro | 25-11-19 | 23:58

@de honden blaffen... | 25-11-19 | 23:16: Viel mij ook al op.

El Sid | 26-11-19 | 02:42

Marko Kroon in een kikkerpak die de eerbaarheid schendt oftewel hoe we van een mug een olifant maken.

Jan Dribbel | 25-11-19 | 23:08 | 3

Iedere Nederlander die zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt moet een kopje kleiner worden gemaakt. Vroeger eerden we onze helden maar die tijd is allang voorbij. Het moet allemaal op zn minst 'middelmatig' en is het nog minder dan dat is het ook prima. Kijk maar naar de scholen en universiteiten. Nederland kennisland. Hahaha.

Lupuslupus | 25-11-19 | 23:17

Ja, en dan de politie, bij het carnaval op wildplassen controleren.
Opdracht van hogerhand, even incasseren.

de honden blaffen... | 25-11-19 | 23:18

Uhh het gaat niet om de eerbaarheid maar om een kopstoot. Niet downplayen.

tweetybird | 25-11-19 | 23:19

Vond vooral de onderstreping van lineaire televisie als achterhaald medium een goed punt. Toch wordt er elk jaar miljoenen meer aan uitgeven, terwijl iedereen of op internet zit of op Netflix kijkt of gamet of met de linkerhand is getrouwd. Dus hoe lang wil je nog door met dit publieke lineaire bestel door?

Jan, Leiden | 25-11-19 | 23:06

“15 miljoen die geen NPO kijken”. Maar dat is de groep die voor een belangrijk deel wel stemt. En door deze groep een objectiever beeld voor te schotelen zou het stemgedrag wel eens beïnvloed kunnen worden naar andere dan de bekende kartelpartijen. Een rol die PowNed nooit heeft vervuld (te rellerig) en WNL door zich rechts te noemen maar gewoon MSM te zijn (bewust??). Het worden weer spannende tijden in de media als ON onafhankelijk, onderbouwd en gedegen journalistiek werk aflevert.

Julianalaan | 25-11-19 | 23:05 | 4

Hoop er maar niet te erg op.
Hoor en lees tegenwoordig al veel te veel deugneuzen die lopen huilen dat de voor hen zo vaste rotsen in de deugbranding tegenwoordig meer en meer 'rechtse' berichten plaatsen.
Ahwww maaa gaaaawwwddd, waar moeten we nu heen?
Je zou kunnen denken "we winnen van de wegkijkers" maar de jankmuilen zullen winnen. Zo werkt het tegenwoordig.

Gazzerop | 25-11-19 | 23:23

@Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 23:14: Ja, vooral onderling.

litebyte | 25-11-19 | 23:23

Man dat wordt een mêlee van ruzies en rechtzaken. Heerlijk.
@Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 23:14:

Dan zijn ze nu al goed ingeburgerd in de NPO cultuur.

Rest In Privacy | 25-11-19 | 23:25
▼ 1 antwoord verborgen

De mensen die achter die nieuwe omroep staan, bevallen mij wel.... maar hoelang is het geleden dat Powned is opgericht?
Daar ben ik na een jaar of 2 weer weg gegaan als lid, toen lid van WNL als z.g. vrolijke rechtse omroep, die zelfs Wilders nu als linkse VVD66 omroep beschouwt, dus daar ook weer weg.... maar nu omroep NO, ik vrees dat het 't zelfde gaat worden als WNL en Powned, helaas voor hen.

Mocht Hilversum-PVV worden opgericht, wellicht dat ik dan weer lid van een omroep ga worden, maar tot die tijd ?...….

Keyboardspeler | 25-11-19 | 23:02 | 7

@Frau Merkel | 25-11-19 | 23:06: Dat gaat dan alleen om de salarissen van Weesie en de presentatoren. De rest gaat naar de mensen die het echte werk verzetten: redacties en technici die sneller wisselen van omroep dan je denkt. De hier zo gevreesde linkse kerk op mediapark wordt prima betaald door PowNed. (Extra geheimpje: die kerk bestaat helemaal niet! Niet door vertellen, verneukt het businessmodel)

beldewouten | 25-11-19 | 23:27

@Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 23:18: Dat gejank herken ik echt niet. Ik zie vooral kinks als de zijde waar men onder andere middels nivellering gelijkheid nastreeft die er anders aan die kant niet behaald kan worden. Een strafkorting op succes. De krakers op links die teren op eigendommen van anderen. De parasieten en jaloerse handophouders zitten grotendeels op links.

R. Skickr | 25-11-19 | 23:30

Misschien beter de voorwaarden lezen, na de initiële 50k was er een paar jaar geen ijk moment, dus geen reden om miljoenen aan reclame uit te geven zoals alle omroepen doen, met uw belastinggeld. Dus voor 5.72 houd je ze een paar jaar op de buis. Dat maakt het behoorlijk laf om allemaal interne principiële discussies te voeren! Links is helaas zo krachtig door hun onvoorwaardelijke klapvee.

28 | 25-11-19 | 23:37
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik hoop dat ze het redden. Dan kunnen we semi-live getuige zijn van de ijzeren wet der extremisme: uiteinde vecht men elkaar de tent uit. Want extreem ben je nooit genoeg. Het klapvee krijg je wel mee, die slikken alle onderwerpen die hip zijn binnen hun subcultuur. Maar zodra de baasjes toch niet zo eensgezind blijken te zijn...

beldewouten | 25-11-19 | 23:01 | 1

Ach een frame. Karskens is geen extremist.

Rest In Privacy | 25-11-19 | 23:33

Kleine meisjes en jongetjes kijken geen tv meer hoorde ik.
Grote jongetjes en meisjes nog wel hoor ik om me heen.
Ik kijk alleen nog porno.

HoerieHarry | 25-11-19 | 22:59 | 5

@Gazzerop | 25-11-19 | 23:05: Daarom kijk ik al 10 jaar geen t.v. meer noch luister ik naar de radio. Elke dag maar weer die indoctrinatie, kon er echt niet meer tegen. 'Als' ik ergens lees dat er een spectaculaire uitzending was kan ik die altijd nog terug kijken op mijn laptop via uitzending gemist. Maar helaas, gebeurt eigenlijk nooit dus kijk ik slechts heel af en toe naar de rijdende rechter. En natuurlijk de filmpjes hier op GS. En dat bevalt uitstekend. Heerlijk rustig, géén slaaf meer van de t.v. van ik moet het journaal zien, ik moet dit zien ik moet dat zien. Ik moet helemaal niets meer.

Lupuslupus | 25-11-19 | 23:11

@HoerieHarry | 25-11-19 | 23:10: Dat geloof ik zo hoor, met de nadruk op 'af en toe'.
Maar geloof me: na ruim tien jaar zonder kan ik je ook zeggen dat je echt niets hoeft te missen. Wees niet bang bij de koffie-automaat niet mee te kunnen lullen over So You Think You Can Ditdat?
Anderen die het voor je kijken bieden de highlights ook wel aan.

Gazzerop | 25-11-19 | 23:26

@Lupuslupus | 25-11-19 | 23:11: Zelfde hier, ook al ongeveer voor zo'n periode. Kan het iedereen aanraden.
Nou keek in voorheen al weinig meer dan discovery en zo nu en dan sport, maar sinds discovery meer en meer van die waardeloze scripted reality rommel uit ging zenden ipv. extreme engineering en dat soort (wel interessante) dingen was het wel klaar voor me.

Nu nog een manier zien te vinden om niet voor die npo bagger te hoeven betalen via de belastingen, maar daar zijn we ook maar mooi ingerommeld...

Gazzerop | 25-11-19 | 23:30
▼ 2 antwoorden verborgen

18.000 leden voor Onrendabel Nederland. Tot ze een acceptgiro krijgen. Dan geven ze hun geld liever uit aan Winner shag en Schultenbrau.

Bigi Bana Boy | 25-11-19 | 22:59 | 9

Onrendabel Nederland heeft geen idee, die zitten in de moskee.

de honden blaffen... | 25-11-19 | 23:21

Beste Big Bana Boy,

Wat heeft u tegen Aldi? Nou drink ik geen Schultenbrau, maar winkel er graag evenals bij Lidl. Of gaat het u alleen om 't bier. Over shag praat ik niet eens. Verdorven koopwaar.
Verklaar u nader. Evocatus
PS
Qua bieren. Voor mij als tractatie af en toe ne Oude Kriek van Hanssens Artisinaal en een Lindeman Kriek voor mijn ega.

Evocatus | 26-11-19 | 01:09
▼ 6 antwoorden verborgen

Wat is die Asscher een intellectueel onbenul.

HIj heeft wel gelijk: als de PVV tegen de publieke omroep is moeten ze er niet aan meedoen. Maar dan hoeven PVV stemmers er ook niet aan mee te betalen.

Zullen we 't zo doen?

Tot dan: tja als je mensen eenmaal verplicht mee te betalen aan een feestje dat ze niet willen moet je niet zeuren over hypocrisie als ze daar dan toch maar even een drankje gaan drinken.

Asscher: misschien lees je dit; je bent een onbenul. Intellectueel MBO niveau.

Knufter | 25-11-19 | 22:57 | 3

Hij laat zich ook altijd zo ontzettend kennen he.
Net als toen Timmerfrans niet aan zijn gehoopte baantje kwam.
Het lag aan van alles en nog wat, maar ondertussen werd zijn valse pvda-hosanna de nek omgedraaid.
De man zet zichzelf gewoon buitenspel.
Niets meer aan doen dan kijken en lachen.

Gazzerop | 25-11-19 | 23:07

Beste Knufter,

Het lijkt erop dat u de redenering van dhr. Bosma niet kan volgen. Hij legt prima uit waarom de PVV dit initiatief steunt en dat de "stip aan de horizon", de afschaffing der NPO is.
Beluister het nog eens. Evocatus
...

Evocatus | 26-11-19 | 01:12

Marko Kroon bij Pauw. Ik hoop voor hem dat hij scheenbeschermers aan heeft. En een toque. Ook al is het een malloot.

Normpje | 25-11-19 | 22:56 | 7

De enigste passende straf voor die kroon zou zijn. Nooit meer dat kikkerpak uit.

tweetybird | 25-11-19 | 23:14

@Frau Merkel | 25-11-19 | 23:11:
Hmm koop een bril. Je ziet dat hij gewoon een kopstoot geeft. Niks geen vaagheden.Ieder die een agent een koostoot verkoopt mag voorkomen.Maakt niet uit welke stroming de dader komt.

tweetybird | 25-11-19 | 23:17

@tweetybird | 25-11-19 | 23:17: Wacht eerst nou het oordeel van de rechter even af. Soms ziet men datgene wat men wilt zien.

R. Skickr | 25-11-19 | 23:41
▼ 4 antwoorden verborgen

Op de radio heb je vaak geen idee naar welke omroep je zit te luisteren.
Soms ben je aangenaam verrast. Een leuk gesprek, de sfeer is positief. Er worden geen domme dingen gezegd. Men houdt er van feiten. Men draait niet om zaken heen maar benoemt moeilijke kwesties zonder chagrijn en/of kwaadaardigheid.
Er zijn geen algemene beschuldigingen of hatelijkheden.
En dan blijkt het steeds WNL te zijn.
Ik zie dus niet wat een nieuwe omroep zou toevoegen.

Rest In Privacy | 25-11-19 | 22:54

Men zou beter een andere naam kunnen kiezen voor deze nieuwe omroep.
GS lijkt mij beter.
Gal Spuwerij meer zullen wij niet te horen krijgen.

botbot | 25-11-19 | 22:54 | 1

Lang over na gedacht zeker ?

Acidstain | 25-11-19 | 22:57

Ik kijk geen tv maar moet ik daar iets van vinden? Of kan ik beter hier blijven reaguren?

jip_86 | 25-11-19 | 22:54 | 1

Het een sluit het ander niet uit.

Frau Merkel | 25-11-19 | 23:12

Asscher wil even zuigen, maar het enige wat hij behaalt is de nietszeggendheid van de PvdA etaleren. Geen diepte, geen visie, geen toekomst.

Rest In Privacy | 25-11-19 | 22:53 | 1

Irritante sociaal socialist met altijd hetzelfde riedeltje.

Rest In Privacy | 25-11-19 | 22:58

Is er iemand die die retard Stefano kan waarderen? Hij is raar. En raar op een irritante en domme manier. Mis ik iets en kan iemand mij dan uitleggen wat? Ik snap het echt niet.

R. Skickr | 25-11-19 | 22:49 | 8

Als cabarettier dirigeert Stefano zijn publiek. Of, als dirigent publiceert Stefano cabaret. Dat is allemaal niet zo helder gedefinieerd bij hem, maar, dat is wat er wel aardig aan is.

Shareholder II | 25-11-19 | 23:47

@Shareholder II | 25-11-19 | 23:38: Tja laat ik daar nu al een hele tijd mee gestopt zijn. Ken hem van de slimste mens met name en kon er geen hoogte van krijgen. Cheech en Chong heb ik laatst nuchter bekeken en was nog steeds hilarisch maar dat terzijde.

R. Skickr | 25-11-19 | 23:54

@R. Skickr: Ik twijfelde (ook) maar hij is oké. Eigenlijk komt er niet uit wat erin zit. Maar dat is meteen weer een act. Hij is origineel en komisch. Dat heb je of niet. Ik zie hem in de lijn van Theo en Hans en dus in de lijn van Freek (aldus Freek).

Shareholder II | 26-11-19 | 00:06
▼ 5 antwoorden verborgen

Ze DOEN maar. Het zijn allemaal gekkies, die zogenaamd rechtse 'realisten'. Joost, Jensen, Jan Roos en al die andere elkaar retweetende debielen die leven van elke scheet die gelaten wordt door de 'tegenpartij', het is lachwekkend. Als je daar je dagelijkse wereldwijsheid vandaan moet halen zou ik me toch eens achter de oren krabben. En ik betrap mezelf er mee dan eens op dat ik toch op zo'n twietje klik, als er eentje embedded is in een topicje. De stompzinnigheid is ongeëvenaard.

JJMS | 25-11-19 | 22:45 | 15

@TeeJee | 25-11-19 | 23:07: Het zou helpen als degenen die zich aangesproken voelen (beet!) hun tegels dan eens wat minder opzichtig trollerig zouden plaatsen.
Het gaat in mijn geval alleen maar om 'reactie op-'.

Gazzerop | 25-11-19 | 23:15

@TeeJee | 25-11-19 | 23:07:

Ach TeeJee, u heeft ongetwijfeld gelijk. Het is de emotie, de wanhoop bijna, die opborrelt als ik zie dat de kopstukken van zowel linkse als rechtse signatuur hun gemonetariseerde stammenstrijd uitvechten over de ruggen van een doorgaans onwetend en slecht geïnformeerd volk. En dat in beide kampen geldt dat hoe dommer men is, hoe harder men schreeuwt. Maar u heeft gelijk, nogmaals.

JJMS | 25-11-19 | 23:16
-weggejorist-
Rest In Privacy | 25-11-19 | 23:23
▼ 12 antwoorden verborgen

He gezellig. Zouden Jan Roos en Jan Dijkgraaf dan net als Karskens eindelijk uit de bijstand komen? Dat zal mij een aanwinst zijn zeg. Maar, alles bij elkaar een leuk idee. Al was het maar om te zien hoe snel de gele hesjes vervangen worden door dure merkkleding en de ruzies en achterklap beginnen.

Want Karskens is dan wel geen Peter R. Een rancuneuze narcist is het wel.

Zin in!!!!

Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 22:42 | 17
-weggejorist-
Voight-Kampff | 26-11-19 | 14:05
-weggejorist-
Ignatius J Reilly | 26-11-19 | 14:09
-weggejorist-
Ignatius J Reilly | 26-11-19 | 14:18
▼ 14 antwoorden verborgen

Mooi Peter R vol in de mangel.

Trumme | 25-11-19 | 22:42

Is de tussenstand al bekend? Mooi initiatief dit dat ik steun.

R. Skickr | 25-11-19 | 22:41 | 4

Toen ik hoorde dat u het steunde vond ik het ook ineens een fijn idee en ik steunde het dan ook meteen.

Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 22:49

@Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 22:49: Raar, daar vroeg ik niet om en zo was het niet bedoeld. Dus wat wil.je nou zeggen met je domme reactie.

R. Skickr | 25-11-19 | 22:51
▼ 1 antwoord verborgen

Wat is Beau een laffe tosti geworden.

osolemio | 25-11-19 | 22:40 | 11

Beau had ooit 1 gouden moment (en toen was ie al uitgerangeerd) en hoekte ie iemand neer op het Boekenbal, waar Retecool toen een meme van maakte.

Shareholder II | 25-11-19 | 23:31

@Shareholder II | 25-11-19 | 23:31: Een ander neerhoeken op het boekenbal als gouden moment? Net als de glorieuze overwinning van de taartgooier op fortuin? Je vraagt je steeds minder af wie de fascisten zijn.

R. Skickr | 25-11-19 | 23:48

Nee, je maakt gewoon weer de verkeerde vergelijking. C'est rien.

Shareholder II | 26-11-19 | 00:43
▼ 8 antwoorden verborgen

Hebben geen tv meer, maar ga me zo toch opgeven als lid bij www.ongehoordnederland.nl. Steun graag rechtse goede doelen.

Rest In Privacy | 25-11-19 | 22:39 | 2

Tja, wat onwil.

Shareholder II | 25-11-19 | 23:36

* on wil

Shareholder II | 25-11-19 | 23:37

Bosma is vérre van beste Kamerlid en voor mij een droevige racist.

Maar van mij mogen ze loze uurtjes vullen hoor. Net als WNL krijg ik daar namelijk geen zak van mee. En ik zou nooit geld aan Karskens overmaken, al hangt het voortbestaan van den natie er van af.

Shareholder II | 25-11-19 | 22:32 | 24

@Shareholder II | 25-11-19 | 23:27: ik begin het idee te krijgen dat de vooraf afgedrukte aangiftes weer klaar liggen.

Sinterbikske | 25-11-19 | 23:50

@TeeJee | 25-11-19 | 23:38: Je hebt geen eerder punt. En dat sneue gelul hier, van die lutsers die denken potent te zijn met dat directe geblaf over "onderbouwen en hardmaken". Ik ventileer mijn mening en jij reageert daar op. Het interesseert mij niet wie ik al dan niet overtuig. Martin en partij maken op mij die indruk, was wat ik demense bromde.

Shareholder II | 26-11-19 | 01:04

@Shareholder II | 26-11-19 | 01:04:
Ik heb wel degelijk een eerder punt, maar dat is je duidelijk al te hoog gegrepen.
Een mening verkondigen, maar niet uit kunnen leggen hoe je tot die mening gekomen bent of ook maar iets kunnen onderbouwen. Lekker 'racist' roepen, daarmee ben je stoer en potent hoor!

Je -isme geblaat heet gewoon een Ad Hominem, en de conclusie is daarmee dat je inhoudelijk nogal droog staat. Je bent het zoveelste schreeuwertje, en verder heb je niks. Helemaal niks.

Rest In Privacy | 26-11-19 | 08:14
▼ 21 antwoorden verborgen

Geweldige deksel op de eigen neus. Asscher staat nu nog na te trillen.

Rest In Privacy | 25-11-19 | 22:32

Asscher gebruikt de Pechtoldtechniek, denigrerend proberen om op een enkel punt iemand persoonlijk aan te vallen. Bosma dient hem van uitermate scherpe repliek, heel goed.

BozePaarseMan | 25-11-19 | 22:30 | 1

Vreemd dat die hatelijke manier van communiceren voor links gewoon is.

28 | 25-11-19 | 23:53

Ik had liever hobby nico bij beau.

dhrat | 25-11-19 | 22:28 | 1

Viespeuk Nico?

eerstneukendanpraten | 25-11-19 | 22:31

Uitstekend broodnodig initiatief.
Tegenwicht tegen de BNN Vara terreur.

de honden blaffen... | 25-11-19 | 22:26 | 11

@Moresnetunited | 25-11-19 | 23:24: Ah mooi, een taalpurist. Voor de autisten onder ons; ik bedoelde natuurlijk "het internet". En gebruikte daarvoor een veelgebruikte term die iedereen op GS zou kunnen begrijpen. Helaas een brug te ver voor u. Jammer.

Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 23:43

@de honden blaffen... | 25-11-19 | 23:28: Strijden tegen onrecht. Daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben. Veel succes met uw nobele zaak. En alvast bedankt voor uw offer..

Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 23:46
▼ 8 antwoorden verborgen

Meer antiglobalistisch geluid. Dat is nodig, want dat is bijna ongehoord en toch zeer nodig.

Rest In Privacy | 25-11-19 | 22:24

Bosma is een hoogbegaafde man. Zou eigenlijk het internationale bedrijfsleven in moeten gaan.

hollandsevluchteling | 25-11-19 | 22:23 | 4

In het land der blinden is Eenoog koning..

Shareholder II | 25-11-19 | 22:36

@Shareholder II | 25-11-19 | 22:36: en u bent ziende blind.

Rest In Privacy | 25-11-19 | 22:38

@Shareholder II | 25-11-19 | 22:36: Dwaas.

Zwizalletju | 25-11-19 | 22:52
▼ 1 antwoord verborgen

Nou mooi. De onrendabelen ook hun eigen omroep. Van hun eigen belastingcenten 1!!!1

Superior Bastard | 25-11-19 | 22:23 | 4

Onrendabelen zitten bij de VARA.

Klinisch dood | 25-11-19 | 22:29

@Klinisch dood | 25-11-19 | 22:29:

Bericht aan klinisch dood. Wat olleke zegt.

tweetybird | 25-11-19 | 22:31

Ok, ik moest lachen.

Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 22:52
▼ 1 antwoord verborgen

Wat kan ik lachen om die man. En voor het eerst in mijn leven stem ik zo op Beau af, kijk er nu al tegenop.

Sjeik-Sjotum | 25-11-19 | 22:22

Mij een half uur geleden ook als lid aangemeld. Alleen aan de tafel van Boo worden geen stevige opmerkingen gewaardeerd hoor. Tis allemaal slappe hap. Vandaar hoop ik dat het met dat 'Ongehoorde' goed gaat komen. En snel een beetje!

Tiltetapper | 25-11-19 | 22:22

Kan die kwal niet aanzien #Beu

R. Skickr | 25-11-19 | 22:21

Bosma absolute koning

MoltisantiBeer | 25-11-19 | 22:21 | 1

Die lul je niet onder de tafel. Trouwens die verkapte felicitatie van Asscher waarbij 'we' genoemd werden werkte niet echt in zijn voordeel. Waarschijnlijk hoopte hij op een wederfelicitatie van Bosma vanwege zijn top 10 notering (9e plek) 𝐞𝐧 𝐧𝐨𝐠 𝐰𝐞𝐥 𝐨𝐩 𝐠𝐞𝐞𝐧𝐬𝐭𝐢𝐣𝐥 maar die bleef wijselijk uit.
Ik vind he-le-maal mooi hoe Asscher tussen de regels door aangeeft hoe heersend GeenStijl in het politieke wereldje is.

keestelpro | 25-11-19 | 23:46

Alleen al om AssCher een plezier te doen heb ik mij aangemeld bij ON, uitroeptken.

BinAardig | 25-11-19 | 22:17

stem SGP
stem PVV
stem 50 plus
stem SP
stem FvD
wordt lid van ongehoord nederland

Sgt. Pepper Spray | 25-11-19 | 22:17

Die El Yassini (VVD) naast Bosma vermaakt zich blijkbaar prima.

Nelis SplitBloes | 25-11-19 | 22:16 | 1

Hij zou Bosma eigenlijk leergeld moeten betalen.

spanarchist | 25-11-19 | 22:17

Hee GS, komt er nog een topic m.b.t het geheugen probleempje van Rutte? Neem begrepen te hebben dat er wat nieuws is rondom de bombing zaak.

born2killn00bs | 25-11-19 | 22:16 | 5

@tweetybird | 25-11-19 | 22:24:

Maar ja mischien brengt zo'n nieuwe omroep een wat ander geluid. Maar heb nog weinig hoop. Heb wnl ook langzaam al zien afglijden naar propaganda zender met iets meer verschillende partijtjes in beeld. Maar veel verschil is er niet meer. Een beetje hetzelfde gelul als op de rest van die NPO.

tweetybird | 25-11-19 | 22:29

Heb het gelezen. Tjonge wat een zootje idioten daar in den haag.

Muuke | 25-11-19 | 22:34

Tja als t zo is als het er staat.. wat een teringwijf die Hennis. Slangenkuil. Ze trapt Koenders en Van der Steur neer en gebruikt bij haar partijbaas 'vermoedelijk'.. zo van.. hihihi mogelijk heb ik geen idee. En weg is ze alweer, de volgende elite borrel om aan t netwerk te timmeren.

Shareholder II | 26-11-19 | 01:14
▼ 2 antwoorden verborgen

Jaarlijks 800 miljoen opstrijken en dan nog 18 vragen om een songfestival te organiseren en krijgen ongelooflijk. En refro Ari Slob betaald braafjes want alles voor de macht. Met 5 zetels al jaren het beleid bepalen.

Trumme | 25-11-19 | 22:16 | 1

Met 236 miljoen op de bank. Hoe kan het zijn dat de NPO zoveel geld op de plank heeft liggen? Dat kan gewoon terug de staatskas in.

Frau Merkel | 25-11-19 | 23:16

Misschien worden mensen wel vanzelf minder rechts als ze bij een omroep gaan werken en worden geconfronteerd met meerdere kanten van de werkelijkheid! -

- O wacht, nu ik er voor de uitzending nog eens goed naar gekeken heb, blijken sommige van deze kinderen dus echt gewoon twee jaar oud, hebben ze echt een Nederlands paspoort, lijden ze nu honger in een tentenkamp in Syrië, zitten hun opa's en oma's op hen te wachten, is hun vader dood, en hun moeder moeder mogelijk gevaarlijk, maar als we hen nu niet ophalen worden ze de komende twintig jaar opgevoed door terroristen. Ik dacht dat nuance alleen iets van D66 en NRC Handelsblad was, maar dat blijkt dus gewoon door de WERKELIJKHEID te komen!

- O wacht, als je goed kijkt zie je dat er hele goede redenen zijn om aan te nemen dat messteker Malek F gewoon echt een psychose had! En als 'ie dat niet had gehad, had 'ie gewoon een jarenlange gevangenisstraf gekregen, zoals die bedreiger van Wilders laatst! En hij komt trouwens niet vrij, maar heeft TBS voor onbepaalde tijd! Potverdorie, net zoals blanke christenen soms psychoses hebben en dan ontoerekeningsvatbaar zijn! Ik dacht altijd dat rechters in hun uitspraken alleen wilden deugen, maar ze baseren die dus op de WERKELIJKHEID!

Diewijfvandielange | 25-11-19 | 22:15 | 26

@Diewijfvandielange | 25-11-19 | 23:11:
Als je vader Egyptisch is en je moeder Marokkaans (en de Nl nationaliteit had, maar die is afgepakt vanwege terrorisme) dan zijn die kinderen geen Nederlander. Hoe graag jij ook zou willen dat het addergebroed naar Nl moet komen.

medusa324 | 26-11-19 | 02:20

@medusa324 | 26-11-19 | 02:20: Als 'ie is afgepakt heb je gelijk, maar als 'ie niet is afgepakt dus niet. En in de meeste gevallen is 'ie niet afgepakt.

Diewijfvandielange | 26-11-19 | 09:02
▼ 23 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Jan Passant mk2 | 25-11-19 | 22:15 | 3

Kroontjes verzamel ik niet. Want nieuws hoort gratis te zijn. Zo ook Telegraaf . Liever lees ik de eerste 2 zinnen van een kop. En de rest gaan we raden. Dokken nee.

deechteprins | 25-11-19 | 22:15 | 9

Nieuws is gratis. Geschreven artikelen waaraan journalisten hebben gewerkt, onderzoek voor is verricht, tijd aan is gespendeerd, kosten voor zijn om ze kenbaar te maken aan de lezer, zij het op papier, zij het op ronkende servers is een datacenter is dat niet. Hoe dat bekostigd wordt is een ander verhaal. Maar gratis is het niet. Maar het nieuws an sich is gratis hoor. De wetenschap dat er gister X is gebeurd, is gratis. Als je het hoort van iemand. Er over meepraten moet je echter in de regel niet doen als je allen de kop hebt gelezen, dan kom je meestal nogal onwetend over.

peterdh | 25-11-19 | 23:27

@Langshetrandje | 25-11-19 | 23:19: nou.. als persoon betaal ik niet voor nieuws. En ik snap dat eea niet gemaakt kan worden zonder dat het geld kost.

deechteprins | 25-11-19 | 23:31

@peterdh | 25-11-19 | 23:27: ja klopt.. dan ga jij daar voor betalen. Ik open een nieuw scherm google het topic en krijg het sowieso te lezen.

deechteprins | 25-11-19 | 23:34
▼ 6 antwoorden verborgen
-weggejorist-
frank4444 | 25-11-19 | 22:14 | 1

Ik ga lid worden. Voor de goede zaak.

deechteprins | 25-11-19 | 22:12 | 7

@Sitting_targets | 25-11-19 | 22:36: na gisteravond met die vreemde npo-schreeuw.. die ja hoe kan ik het noemen? Volkindoctrinatie? is hij een soort engel die uit de hemel is gestuurd..

deechteprins | 25-11-19 | 22:43

@deechteprins | 25-11-19 | 22:43:

Je zou bijna denken dat dat niet toevallig gisteren uitgezonden is door de NPO... bijna, ware het niet dat het zo'n integere organisatie is die NPO, dat zouden ze toch nooit doen ?!

sprietatoom | 25-11-19 | 23:45

@Sitting_targets | 25-11-19 | 22:36:
Een kleine nuance, als u mij toestaat:
Wie bedenkingen heeft tegen de noodzaak en samenstelling van een multi-CULTURELE samenleving wordt gecategoriseerd als RACIST door de voorstanders. Cultuur is echter geen ras. Volgens de voorstanders had de Gobineau het mis met het vermoeden van een relatie tussen ras en cultuur. Uiteindelijk is dat tot het dogma verheven dat alle rassen gelijkwaardig zijn, en daarmee ook alle culturen en omgekeerd. Ik wil dat niet bestrijden maar de logica volgend leidt dat tot het onoverbrugbare ideologische dilemma: voorstanders verdedigen de muticulturele samenleving met ras als argument.
Ergo: multiculturalisme = schedelmeten.
Het schedelmeten vindt plaats aan de kant van de voorstanders, niet aan de kant van de critici!

kindapaas | 26-11-19 | 04:21
▼ 4 antwoorden verborgen

Je zal ervoor naar #beau moeten kijken. De horror. Ik ga echt de aan/uit knop van de tv hiervoor niet opzoeken onder de laag stof die er op zit.

jan-lul-de-behanger | 25-11-19 | 22:11 | 3

Ik vind 'em zo mogelijk nog erger dan Jensen. Altijd al.

knutsel_ | 25-11-19 | 22:15

Geen tv meer in huis cq dat ding eruit trappen
ook een optie (sinds 1 jan jl), en ik heb er geen moment spijt van gehad

Tobi | 25-11-19 | 23:01

@knutsel_ | 25-11-19 | 22:15:
Verder terugzoeken: in zijn studietijd schreef hij uiterst vermakelijke columns

Hemmenaar7 | 26-11-19 | 09:43

Dat hadden ze moeten doen toen het geld tegen de plinten klotste.

kzegje | 25-11-19 | 22:11

Go, go, go, Talibarnold Karskens. Grab them by the lurven.

Nelis SplitBloes | 25-11-19 | 22:06 | 1

Ja. Het is een mooie vent. Ouderwets ook. First-hand journalism.

LiniaalRectaal | 25-11-19 | 22:10

Al bekend Rutte live bij Beau dat hij zelf de bommen heeft gedropt, ik ga niet naar die gladde nepper kijken, tfoe!

Klik_hier | 25-11-19 | 22:05

Geen belastinggeld naar het Songfestival toch? Aldus onze Rutte? Als is geld doorsluizen naar de NPO voor de registratie van het Songfestival niet rechtstreeks geld doorsluizen naar het Songefestival zelf. Maar toch..., jammer dat ik er aan mee betaal...

Rest In Privacy | 25-11-19 | 22:05

Ik was eerst sceptisch of voldoende mensen zich wel zouden aanmelden. Maar nu zie ik dat binnen een dag al bijna de helft!!!! van het aantal benodigde leden zich aangemeldt heeft!
Dus toch ook maar zelf even aangemeld. Het is maar 5,72, dat gooi ik ook zo in een collectebus. Het is een hele kleine bijdrage voor een (hele kleine) kans om Nederland nog op het rechte pad te krijgen. Maar alle beetjes helpen!

Bovendien heb ik in mijn leven via de belastingdienst al minstens 10.000 euro betaald aan allerlei Linkse omroepen, dus dan kan dit er zeker af!

du Roi Soleil | 25-11-19 | 22:04

De samenleving kan niet verder op deze manier.

Normpje | 25-11-19 | 22:03

De NPO is mi samen met de SMS een stille op de achtergrond werkende politieke macht. Al sinds 1968 voert zij de Nederlanders gekleurde informatie waarbij alles wat in wezen fout is, goed wordt gepraat. Te denken valt aan immigratie, EU, islam en ga zo maar door.
De NPO en SMS als politieke macht. Zo rot als een mispel (een vrucht) maar zo sterk als een bunker.

appeltjesgroeneweide | 25-11-19 | 22:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl