Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Die arme Bekir Eraslan, de moordenaar van Humeyra, is zelf het échte slachtoffer

Hallucinante rechtszaak tegen Bekir Eraslan (32 lentes), moordenaar van Humeyra Öz

Meisjesmolenaar Bekir Eraslan, maakte een slachtoffer, maar is toch vooral zelf slachtoffer. Slachtoffer van de racistische Nederlandse maatschappij, slachtoffer van de definitie van stalken, slachtoffer van zijn cokeverslaving, slachtoffer van Humeyra die zei dat ze achttien was in plaats van zestien, slachtoffer van zijn onderontwikkelde brein, slachtoffer van verklaringen van anderen want dat zijn allemaal leugens, slachtoffer van misverstanden, slachtoffer van de interpretaties van 'moord' en 'doodslag', slachtoffer van geweld op televisie, slachtoffer van schietspelletjes op de computer, slachtoffer van het Algemeen Dagblad, slachtoffer van iedereen in de omgeving van Humeyra, slachtoffer van zijn foute vriendje Mohammed Al-Mahdawi, slachtoffer van een conflict met een motorclub, slachtoffer van de pesterijen van de ex van Humeyra, slachtoffer van zijn slechte geheugen, slachtoffer van het systeem. Eigenlijk is Bekir gewoon best wel slachtoffer - vrijspraak s.v.p.

PS Minder minder minder van dit soort idioten graag.
UPDATE: Strafeis morgen.

Social
Social
Social

Reaguursels

Inloggen

Het ziet er eigenlijk ook niet uit, kijk nou eens naar die kop. Met kettingen aan handen en voeten opsturen naar Erdohan met het verzoek dit stuk monster levend tussen twee muren in 1 van zijn paleizen te metselen. Want hier komt hij weg met 15 maanden voorwaardelijk en een taakstraf (Schoonvegen van de Willems brug). Leve onze D66 strafrechters, hoezee, hoezee, hoezee.....

jale | 15-11-19 | 07:54

Offerslacht , wel halal natuurlijk .

Minus Richels | 15-11-19 | 05:28

Misdadigers die de schuld altijd bij iemand anders leggen? Dat kennen we toch ergens van? Altijd hetzelfde patroon bij die gasten. Ben nu ook een vent en zeg gewoon dat je er een zooitje van heb gemaakt loser.!!

LimbabweWillem | 14-11-19 | 23:37

Goh, lees ik nou goed dat ook deze Medelander jarenlang uitkeringsfraude heeft gepleegd? Hoe verrassend. Sociale Dienst Rotterdam, letten we even op?

wapster | 14-11-19 | 21:29 | 1

Als je gaat uitrekenen wat deze zegening van de multiculturele maatschappij ons al heeft gekost (o.a. 15 pagina's documentatie), en in de toekomst nog gaat kosten (gevangenis, TBS, door de staat 'voorgeschoten' schadevergoeding etc.), dan ben ik bang dat die uitkeringsfraude hierbij in het niet valt.....

michelpen | 14-11-19 | 22:25

Meisjesmolenaar???

DeEchteWaarheid | 14-11-19 | 20:37

In texas weten ze hier wel raad mee.

PietGrumpy | 14-11-19 | 19:44

Achter een muur metselen en niet naar om kijken.

george1958 | 14-11-19 | 19:36

Ziet eruit alsof 'ie toch al gauw goed is voor 90 kilo varkensgehakt.

Vage_eddie | 14-11-19 | 19:15 | 1

Zeg, dat stinkdier is te goor om aan varkens te voeren. Wat doe je die beesten aan. Trouwens, dacht je dat ik daarna zo'n varken nog bliefde?

Pierke Pierlala | 14-11-19 | 19:29

Zet m in z'n eigen land in de cel, kijken of ie dan nog zoveel praatjes heeft. Kutvent.

Wienerschnitzel mit | 14-11-19 | 19:14

Ik hoop dat hij 130 wordt. En nooit meer vrij komt, dat natuurlijk ook.

W_F | 14-11-19 | 18:55

Soms snap je waarom in sommige culturen meisjes er voor kiezen om hoofddoek of iets anders te dragen.

ccr316 | 14-11-19 | 18:44 | 1

Dit slachtoffer droeg er een, heeft dus weinig geholpen.

Pluisbaard | 15-11-19 | 12:29

Je vraagt je als Nederlander af in hoeverre de standaard houding van turken jegens de politie hier een rol heeft gespeeld. De houding die tot uiting komt bij trouwstoeten, waar politieagenten in de rug worden aangevallen door turkse faalhazen met een hekel aan Nederlanders. Die houding. Daar maak je geen vrienden mee. Selectief shoppen met een dubbele culturele standaard en juridisch thuiskomen met een kat in de zak, en daarna de politie en haar moeder de schuld geven, laat me niet lachen.

De Briemusketier | 14-11-19 | 18:02 | 2

Scherp

zijvanhiernaast | 14-11-19 | 21:50

Die houding komt ook goed naar voren bij 'eer'wraakzaken. Van vooral, niet toevallig, gekrenkte allochtone verijkingen.
Kijk naar Duitsland, waar alle 'Ehren'morden bijgehouden worden. Zie:
www ehrenmord de
Een eindeloze waslijst aan vergelijkbare zaken.

michelpen | 14-11-19 | 22:33

Waarom is de rechter bij dit misbaksel wel aan het wikken en wegen en zodra het over een grammetje stikstof gaat is de wet ineens wel belangrijk?

voldemort | 14-11-19 | 17:27 | 1

Omdat het hier om een psychopatische moslim gaat die een moord met voorbedachte heeft gepleegd. Dat kan je zo iemand niet verwijten tenzij je alle mogelijkheden hebt onderzocht om de pliesie of de ouders van de dame de schuld in de,schoenen te schuiven. Als dat niet lukt, speel je de discriminatie- en slachtofferkaart, en ga je als D66 rechter voor een taak- of voorwaardelijke straf.

De Briemusketier | 14-11-19 | 18:13

Rechtbank, beklaagde en advocaat doen nu alvast wat voorwerk zodat beklaagde straks omringd is door begripvolle zorgcriminelen die alvast hun declaratie-software opstarten en plannen maken voor een verre zonvakantie van het aldus verdiende geld.

Bule_Belanda | 14-11-19 | 17:24

Ik voorzie een hoop zweetdruppels bij rechters en daarna paniek. Geval van slachtoffer en dader bijde moslim. Hoe nu straffen. Is 1 van beide geen moslim dan weten ze heel goed de strafmaat te bepalen.

Rotterdammert1965 | 14-11-19 | 16:40 | 4

@Deksmaat | 14-11-19 | 17:01:
Vergeet zn ''verstandelijke beperking'' (volgens het Pieter Baan Centrum, niet mijn woorden) niet. Dat lijkt bij dat woestijnvolk iedere keer het geval, en iedere keer komen ze weer weg met strafvermindering. ZUM KOTZEN.

wood_zor | 14-11-19 | 17:43

Ja dat klop dit is een lastig verhaal als het slachtoffer nederlands was geweest stond deze al buiten met een taakstraf of wachten op celstraf van hooguit 30 weken ...

steefbeen | 14-11-19 | 23:30
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Deksmaat | 14-11-19 | 16:36

Zou komisch zijn als die minder fijne vent niet een meisje van 16 had vermoord omdat ze hem niet moest. Slachtoffer? Nu niet, maar laten we hopen dat dat nog komt.

mr.money | 14-11-19 | 16:23

Go like Epstein

mainman | 14-11-19 | 15:59

"klaar met NL, wil naar t buitenland"
Goed, maar eerst die gifbekir helemaal leegdrinken.

hallevvezool | 14-11-19 | 15:54

Het is net alsof ie bij de fanfare mee heeft gelopen en iedereen liep uit de maat, behalve deze kneus zelf.

tsjajaja | 14-11-19 | 15:42 | 1

Of dat er wel heel veel spookrijders op de weg rijden.

ca12nag3 | 14-11-19 | 17:34

Kunnen we hem niet zijn straf kwijtschelden als hij beloofd naar het buitenland te verhuizen? Werkte bij Volkert ook voortreffelijk.

Proud Infidel | 14-11-19 | 15:35

De naam Slacht-offer, zou voor in dit soort hopeloze gevallen eens volgens de originele betekenis in ere moeten worden hersteld. Misschien dat de goden ons dan beter gezind zijn in de toekomst. Is het proberen waard toch.

Hiesjes | 14-11-19 | 15:30 | 1

Het zou daadwerkelijk een offer zijn wanneer hij in leven blijft. Wij als maatschappij offeren constant dingen op. Zie alhier.

Arie Boom-SWA | 14-11-19 | 17:00

Lager en smeriger dan de laagste en smerigste rioolrat, dat zou z’n kwalificatie bij benadering kunnen zijn.
Maar wat heb je eraan?
Dit soort onderkruipsels moet verdelgd worden.
In dit soort specifieke gevallen ben ik absoluut een voorstander van de doodstraf.

laurentius | 14-11-19 | 15:27 | 1

Rioolratten zijn best schone beestjes. Om ze in zo'n kwaad daglicht te stellen ik wil bijna zeggen: "how dare you!"

voldemort | 14-11-19 | 17:25

Niets dat met een week of 2 TBS niet opgelost kan worden. Althans, je kan hem na 2 weken gewoon even met verlof sturen en kijken of het goed gaat.

ZureKoek | 14-11-19 | 15:22

Arme man. Hij is natuurlijk gewoon verward.

Proud Infidel | 14-11-19 | 15:18

Flink lang de cel in op een dieet van varkensvlees. Maar goed, Nederlandse rechters turven de straf af zodra woordjes vallen als discriminatie, racisme, Turk, verslaving, slachtoffer en noem maar op. Die loopt gewoon weer na een paar jaartjes vrij rond op zoek naar nieuwe minderjarige slachtoffertjes.

Ruikbaard | 14-11-19 | 15:06

Aha dat schept helderheid. Het is dus eigenlijk gewoon een hele leuke lieve jongen

boterhamtevredenheid | 14-11-19 | 15:06
-weggejorist-
donald_en_ronald | 14-11-19 | 15:03

Lieve Bekir, als we nou allemaal onze excuses aan jou maken, GeenStijl incluis, kunnen we dan alles vergeven en vergeten? Jij hebt 't vast niet zo bedoeld....

theo-is-dood | 14-11-19 | 15:01

Kan iemand bij GS die lelijke bek met die lap ellende eruit, kunnen photoshoppen in iets anders ?

Rammstein | 14-11-19 | 15:00 | 3

ik ben altijd principieel tegen de doodstraf geweest. Maar als ik dit soort mafklappers zie, dan denk ik soms dat ik van mijn principes af moet stappen.

oh nee he | 14-11-19 | 14:57 | 2

Met een levenslange straf in een kerker op water en brood ……. oh nee, laat maar. Sportschool, wiet, Netflix en wifi.

Rammstein | 14-11-19 | 15:01

Ik nog steeds maar heb er geen.moeite mee om hem los te laten in de straat van zijn slachtoffer. Wat de uiteindelijke gevolgen voor hem ook zijn

Mark van Leeuwen | 14-11-19 | 15:04

Misschien moeten we al deze buitenlandse mensen in een envelopje doen en dan gewoon terugsturen, dan zijn alle problemen opgelost. Logisch toch?

KeesZet | 14-11-19 | 14:56 | 1

Nee nee want Nederlander...

Proud Infidel | 14-11-19 | 15:30

Voor dit soort volk is m.i een halve dag zitting voldoende en geen 2 dagen. Advocaat heeft m.i aan een half uur genoeg en de verdachte 10 minuten. Daarna linea recta voor 10 of 20 jaar ophokken.. Lafaard eerste klas, zonder moreel besef

hansem | 14-11-19 | 14:51

Liever een proper gewassen varken.

Bouwfraudeur | 14-11-19 | 14:50

Archetype psychopaat.

Positivar | 14-11-19 | 14:47

Over 8 jaar tüütert deze klöötzak weer vrölijk door Rötterdam.
Mijn medeleven gaat uit naar familie en vrienden van dit mooie meisje.
Als zij het recht in eigen hand nemen, heb ik daar alle begrip voor.
Mag niet, maar toch.

Ruimedenker | 14-11-19 | 14:37

Het is ook lastig om een andere rol aan te nemen als je jaren de slachtofferrol hebt gespeeld en keer en keer werd beloond voor dat gedrag.

Eddy67 | 14-11-19 | 14:35

Dat moslims alle gore ellende die ze veroorzaken of over zichzelf afroepen, standaard wijten aan alles & iedereen behalve zichzelf, mag inmiddels wel alom bekend worden verondersteld.

Peter Emile | 14-11-19 | 14:28 | 3

Het is een weeffout in de cultuur die ze niet willen oplossen. Daar werkt het zo, dus hier werkt het ook zo voor hen.

Je kunt de zwakzinnige wel uit de apathische cultuur halen, maar de apathische cultuur niet uit de zwakzinnige.

Noltie | 14-11-19 | 14:32

Het is al een wonder dat Bekir zijn daad heeft bekend. In de cultuur van de maangod blijft men meestal stug ontkennen of beroept zich op z'n zwijgrecht.

Houdt het CBS eigenlijk bij hoeveel slachtoffers er per jaar vallen op het altaar van de multiculturele samenleving?

theo-is-dood | 14-11-19 | 15:04

@theo-is-dood | 14-11-19 | 15:04: Dat kan het CBS niet bijhouden, dat zal bij diverse overheden en instanties geregistreerd (politie) moeten worden lijkt me. CBS verwerkt slechts de data tot informatie. Trollen als Halsema willen vast niet dat dit geregistreerd wordt. Het zou zo maar onrust kunnen veroorzaken en populistische partijen in de hand kunnen spelen.

oh nee he | 14-11-19 | 15:12

Ik ben voor de doodstraf. En dan niet van het soort waarbij de veroordeelde nog 20 jaar kan doorprocederen. Vonnis en binnen een jaar plat tenzij er zeer overtuigend nieuw bewijs wordt aangeleverd. Het zou de maatschappij een klein stukje vrolijker maken

woessie | 14-11-19 | 14:28 | 5

@[email protected] | 14-11-19 | 14:40:

Als hij vast zit ook niet.

Daarnaast, is de dood een straf of een makkelijke uitweg? 20+ jaar bewust vastzitten, of geen enkele confrontatie met je eigen keuzes/gedrag hoeven aangaan.

Noltie | 14-11-19 | 14:46

Nee, levenslang. Hooguit her of der een Epsteintje doen.

Deksmaat | 14-11-19 | 16:39

Nog een argument: de belastingbetaler draait niet ook nog eens op voor de jarenlange verzorging van dit soort ongedierte. Om maar te zwijgen van de doden omdat een tbs-er weer eens ontsnapt is.

Pierke Pierlala | 14-11-19 | 19:20
▼ 2 antwoorden verborgen

Je wordt toch doodziek van dit soort gasten. Altijd zijn ze het echte slachtoffer of hebben ze last van vogels of Napoleons in hun hoofd. Nooit staat er eens zoeentje op bij de Rechter en zegt: Ja, Rechter, ik ben totaal over de schreef gegaan en zal mijn straf als een echte vent dragen. Opbergen en de sleutel wegmieteren zou op zijn plaats zijn. Overigens gaat de politie ook niet vrijuit naar mijn mening, maar dat is een andersoortige discussie.

Klappernoot | 14-11-19 | 14:28 | 1

Deze man beweert beiden, tegelijk. Hij neemt volle verantwoordelijkheid maar verschuilt zich achter allerlei zaken/ omstandigheden. Hij zal wel vooral "verantwoordelijkheid" nemen omdat z'n advocaat dat heeft ingefluisterd.

Dood door schuuld ook terwijl hij gewoon point blank op de grond door het hoofd schoot. Die man heeft echt alle realiteitszin verloren.

En dan die vader die z'n docht van school komt halen, Aan de verkeerde kant staat en haar dan daar vindt. geen woorden voor,,,

Louigi | 14-11-19 | 16:20

Beste wel grappig dat zo ongeveer het hele ministerie van Justitie en de Politie tegenwoordig werkt aan buitenlanders die ontspoort zijn. Wat kosten die buitenlanders ons eigenlijk?

Pislinq | 14-11-19 | 14:27 | 1

Minimaal een goede reden om wat nuttigs bij te dragen.
maximaal een liter of 4,5 aan bloed.

hallevvezool | 14-11-19 | 16:04

Een rasechte narcist, zie je veel onder moslims

Abu Bachouca | 14-11-19 | 14:21

Er gaan de komende jaren nog heel veel slachtoffers vallen. Maar dat maakt dit kabinet helemaal niet uit. Nederland moet omgevolkt worden en dan haal je desnoods ook oorlogsmisdadigers van IS naar binnen. Allemaal lui die direct de criminaliteit induiken of nadat ze een fop strafje hebben uitgezeten. Houd uw dochters binnen en armlengte afstand.

ILF2 | 14-11-19 | 14:20

Moet er niet ergens nog een kanaal gegraven worden? Of hem gewoon de komende 10 jaar een vuilnishoop laten omscheppen/uitsorteren. Niet dat het nuttig is, maar daar is hij enkel de meeuwen en ratten tot last. Precies tussen z'n soortgenoten dus. Eten en onderdak regelt hij maar uit het huisvuil. Een jerrycan met water voor de dagelijkse verzorging.
Zodra hij buiten de omheining komt krijgt ie een enorme stroomstoot door z'n enkelband (mag ook een halsband zijn). Is dit wat?

PisFinger | 14-11-19 | 14:20 | 2

Waarom zou ie er zo makkelijk mee weg komen?...

Bill le Koek | 14-11-19 | 14:23

@Bill le Koek | 14-11-19 | 14:23: “In straattaal betekent doodmaken niet echt doodmaken” #Humeyra. Daarom wellicht.

A.S. Perien | 14-11-19 | 14:53

Ach, hij krijgt toch geen levenslang. Paar jaartjes zitten, dan paar jaartjes TBS. En op naar het volgende slachtoffer. Bedankt links, bedankt zorg-industrie, bedankt zielenknijpers. Jullie gezamenlijke idioterie zal nog vele dode jongedames veroorzaken.

Nederland80 | 14-11-19 | 14:14

Wat krijg je als je een ezel met een geit kruist?

Ruimedenker | 14-11-19 | 14:13 | 1

Mark Rutte kruist op zijn geitenpaadjes vele Nederlandse burgers. Dat zijn de ezels en je ziet wat er van komt.

A.S. Perien | 14-11-19 | 14:56

Officieren van jusitie moeten eens af van dat 'zolang hij niks gedaan heeft, kunnen wij niks doen'.

Er ligt wettelijk gezien genoeg bewijs aan stalking en bedreiging, en dat moet ook op die manier toegepast worden.
Het is vreselijk hoe ons systeem stalking slachtoffers in de kou laat staan.
En dat terwijl er wettelijk best meer mogelijk is.
Echt een schande.

letopuwzaak | 14-11-19 | 14:09 | 1

De officieren kunnen nameljjk besluiten tot extra bescherming, camera plaatsen, bewijslast opbouwen.
Maar geven hier vaak geen toestemming voor. Dat is hun plaats om dat wel te doen.

letopuwzaak | 14-11-19 | 14:11
-weggejorist-
maasdonk | 14-11-19 | 14:08

1 ding weet ik zeker, er lopen honderden gelijkgestemden in onze samenleving rond opzoek naar prooi.
Rechtstreeks een gevolg van politieke besluitvorming om dit soort gasten met open armen te ontvangen....
ook die verantwoordelijk politici zouden voor de rechter moeten staan wegens het ernstig in gevaar brengen van onze samenleving.....
Wanneer is die rechtszaak? Volgende week, of volgende maand?...

dijkbewaker | 14-11-19 | 14:05

Typerend.

Calastir | 14-11-19 | 14:02

En Bekir's vrienden? Hebben zij nou werkelijk helemaal niets meegekregen van de hele de situatie, zodat zij tijdig aan de bel hadden kunnen trekken?

JackStick | 14-11-19 | 14:01 | 1

Collega's (in crime) zul je bedoelen.

Hadena | 14-11-19 | 14:07

Hij kan er niets aan doen, slachtoffer van genetische afwijking die in de loop van de tijd de kop steeds verder opsteekt, wegens bepaalde huwelijkse mores.

Jammer dan, maar 15 jaar cel zit er toch wel in men./mevr./genderdiversen, de rechter? En ja, dan houdt ik nog er rekening mee dat hij al gestraft is door alle negatieve media-aandacht.
We wachten af. Evocatus

Evocatus | 14-11-19 | 14:00 | 1

Dit.

letopuwzaak | 14-11-19 | 14:05

Dat afschuiven op anderen, dat is iets wat Turken, Marokkanen en alles ertussen gemeen hebben. Nooit kunnen zeggen: "Ik ben een oliedomme sukkel en schaam me dat ik een leuk, vrolijk jong meisje heb afgeslacht omdat m'n hersens tussen mijn benen hangen. Ik moet en zal boete doen."

Guido | 14-11-19 | 14:00 | 1

Wist niet dat Michael Panhuis deze afkomst had. Weer wat geleerd vandaag.

koter | 14-11-19 | 14:13

Wij mogen dit dan gek vinden maar geen zorgen mensen. Met wat er momenteel wekelijks binnen komt zal dit gedrag het nieuwe normaal worden. Je kunt je er tegen verzetten, maar je kunt ook beginnen je er in te bekwamen. Nee gezelliger wordt het er dan niet op, maar we zijn dan ook een vaasje. Vaasjes zijn niet gezellig.

jos verstoppen | 14-11-19 | 13:57

Dat hij in bezit was van vuurwapens (kennelijk 2) laat zien dat hij sportschutter was en daarmee gescreend was door Justitie dus hij moet wel een lieve jongen geweest zijn want anders had hij die wapens toch niet of wel soms? Hoe kom je anders aan wapens als lieve jongen zijnde want ik neem aan dat zijn matties ook allemaal lieve mensen zijn met een schoon strafblad en verder ook geen lui kennen die wapens illegaal verkopen. Want waar heb je ze anders voor nodig dan voor olymipsch schieten als je zo een lieve, onschuldige jongen bent?

Moonwarrior | 14-11-19 | 13:57

dat gaat een forse taakstraf worden en een foei gesprek en natuurlijk een schadevergoeding

robdeventer | 14-11-19 | 13:51

@VSchildkamp
"Het valt erg op dat Bekir met ongeveer iedereen in #Humeyra’s omgeving problemen kreeg... en de schuld bij al die andere mensen neerlegt".
- Geen bekwaamheid tot enige vorm van zelfreflectie? Doet denken aan de Islam.
.
Als ik haar niet kan krijgen dan krijgt niemand haar! Zo denken zulke idioten.
HoerieHarry | 14-11-19 | 13:42
- Niet kunnen accepteren dat een vrouw iets te zeggen heeft boven de wens van de man? Doet denken aan de Islam.

JackStick | 14-11-19 | 13:50

Ik geef hem nog gelijk ook! Die maffe wereldvreemde rechters willen een excuus hebben om maar niet te hoeven straffen. Zij zijn het de slachtoffer-cultuur in stand houden.

Short | 14-11-19 | 13:46
-weggejorist-
zoalsikhetzeg | 14-11-19 | 13:46

Zo zielig voor die jongen. Ik hoop dat er snel blanke mannen worden bestraft voor al het onrecht dat hem is aangedaan.

MrLahey | 14-11-19 | 13:42 | 1

Nee juist door zwarte mannen die met hem onder de douch gaan in de bajes.

Moonwarrior | 14-11-19 | 14:23

Gezien dat dat petje zo diep over zijn ogen zit dat je bijna de wenkbrauwen niet eens meer ziet. En het feit dat ze altijd zo'n afgeplatte achterhoofd hebben, zal er weinig inhoud in die schedel zitten.
Genetics is a bitch.

tis_wat | 14-11-19 | 13:38

Waarom is Humyera niet tegen deze psychopaat beschermd? Waarom deden de betrokken instanties niets? Wat voegen deze instanties toe, als ze zelfs bij overduidelijk gevaar helemaal niets doen? Wat is het nut van instanties die zich blind en doof houden voor wanhopige hulpvragen? Waarom komen ze hier mee weg? Vragen, vragen...

Wiebenick | 14-11-19 | 13:35 | 4
-weggejorist-
SjonnieHelmond | 14-11-19 | 13:44

Als het aan mij lag, dan werden al die faal-instanties vervolgd.
Het is bepaald niet de eerste keer dat een vrouw die meerdere malen aangifte doet van stalking / mishandeling, waarbij de dader al bekend staat als een onguur sujet, uiteindelijk vermoord wordt.
Je vraagt je af wat die 'instanties' nou eigenlijk zitten te doen.
Uit hun neus te vreten vrees ik.

EefjeWentelteefje | 14-11-19 | 14:04

Dat komt omdat de politie druk druk druk is met het controleren van tachtigjarige jachtaktehouders. Daar gaat onaangekondigd 's avonds om half tien de bel omdat de hermandad wil controleren of de dubbelloops wel volgens voorschrift in de stalen wapenkluis staat.
Die Bekir had een straatverbod, had een contactverbod. Had een strafblad wegens geweldsdelicten. Waarom wordt die man dan niet aangehouden als hij een door de rechter opgelegd verbod overtreedt?
De rechtsstaat is stuk!

theo-is-dood | 14-11-19 | 15:10
▼ 1 antwoord verborgen

Jammer dat wij lage straffen en luxueuze gevangenissen hebben (kost 200 Euro per dag).
Maar waarom horen we toch zo vaak die mening van een verdachte?
Hoeft niet net zoals we die advocaten niet hoeven te horen.Pas als er gevonnist is,niet eerder.

pejoar | 14-11-19 | 13:34

Complete faalhaas, uebersneue droeftoeter en toekomstig Bubba's retejong, je naam is Bekir Eraslan.

Grijskijkert | 14-11-19 | 13:34 | 2

Hoe mooi ik die Bubba quotes ook vind, de realiteit ligt echter anders. Zal daar vast wel matties vinden, want man en zandfiguur.

Pluisbaard | 14-11-19 | 13:48

Bubba is een mythe om de bevolking gerust te stellen dat ze echt wel gestraft worden.
De realiteit is dat ze gewoon lekker stoned hele dagen playstation spelen, zo nu en dan aan de coke, en vooral veel contacten opdoen om de criminele carriere te vorderen na de “straf”.

Slechts een bewust en relatief goed mens wordt gestraft met opsluiting. Voor alle anderen is het gewoon betaalde huisvesting en matties maken.

Noltie | 14-11-19 | 14:49

Typisch gedrag van iemand die geestelijk niet in orde is. Je kan natuurlijk zeggen dat hier een culturele component zit (lustmoord), maar volgens mij zit er in heel veel mensen iets waardoor ze hun ongelijk niet willen toegeven. Dat volk waar Bert Brussen op doelde heeft er ook nog wel eens last van.

Diotima | 14-11-19 | 13:34 | 3

Als er al sprake is van een culturele component is het eerwraak. “Wie denkt die kleine k*thoer dat ze is om onze relatie te verbreken?”

Bennie Verbaasd | 14-11-19 | 13:37

@Bennie Verbaasd | 14-11-19 | 13:37:
Als ik haar niet kan krijgen dan krijgt niemand haar!
Zo denken zulke idioten.

HoerieHarry | 14-11-19 | 13:42

@HoerieHarry | 14-11-19 | 13:42:
Yup, alsof vrouwen een soort bezit zijn. En ze geen rechten hebben om eigen keuzes te maken op het amoureuze vlak.

Diotima | 14-11-19 | 15:24

Natuurlijk, is ie een slachtoffer. Mocht ik ooit uit de bocht vliegen dan trek ik die kaart ook. Economisch gezien een erg gunstige strategie. Je kunt stelen, liegen, bedriegen, verkrachten, moorden en plunderen, kortom aan al je impulsen toegeven en al je behoeften bevredigen. Als je dan tegen de lamp loopt dan blijft de prijs (straf) het laagst wanneer je het slachtoffer bent. Berouw en fouten erkennen heeft een veel hogere prijs.
Ook de IS-ers die hun meest beestachtige behoeftes hebben bevredigd betalen met de slachtoffer kaart slechts 6 jaar gevangenisstraf in een comfortabele cel in Nederland.
Daarom ben ik blij dat ik 8 uitzendingen heb. Het eerste wat ik roep als een agent me staande houdt is: ik heb PTSS het is niet mijn schuld! De laatste keer zei de agent:
“Ik kan u in contact brengen met de GGD. Maar ik zag dat uw veter los zit, voordat u erover struikelt.”

ratelaar | 14-11-19 | 13:34

De kop van het artikel op NU luidt: "Hoe fout op fout tot de dood van de 16-jarige Humeyra in Rotterdam leidde". Fouten liggen uiteraard bij hoe de instanties, en dan met name de politie, die haar aangiftes nooit serieus behandeld hebben, en daarmee de ernst van de situatie niet inzagen, maar de fout is dat dit soort moslimtuig überhaupt in Nederland is toegelaten en vrij konden rondlopen. En wat is momenteel de discussie? Of we IS-kinderen terug moeten nemen naar Nederland.

JackStick | 14-11-19 | 13:33

Die werkt over 4 jaar gewoon weer in een shoarma tent.

Uw Verzekeringsadvis | 14-11-19 | 13:33 | 1

Hij is nog te goor om zelf een shoarmarol te worden.

Pierke Pierlala | 14-11-19 | 19:26

Prachtig voorbeeld van waarom euthanasie nog gewoon moet kunnen, ook voor mensen onder de 75.

Arkan Sonney | 14-11-19 | 13:32 | 1

Ik voel in dit specifieke geval wel voor postnatale abortus.

EefjeWentelteefje | 14-11-19 | 14:06

Straf uit laten zitten en daarna een schop richting Turkije geven. Wij krijgen IS terroristen terug. Zij krijgen hun grijze wolf terrorist terug

Mokum Kosher | 14-11-19 | 13:32
-weggejorist en opgerot-
Paintertje | 14-11-19 | 13:30 | 1

Mede mogelijk gemaakt door zijn advocaat. Snap die tuigh tegenwoordig echt niet. Werkelijk alles uit de kast halen en over lijken gaan om cliënt te beschermen.
Zie ook Laura H. Na een flutstraf in NL is er een theatervoorstelling over haar (€€€) en heeft ze een boek uitgebracht (€€€€€). Er zijn nog meer gekkies die plannen hebben om samen met haar haar verhaal te vertellen. Like what. The. Fuck. En mw heeft nog steeds een fuck you houding richting NL met haar tweets.
Beter is om die advocaten in de cel te gooien en sleutel weggooien. Gewoon om Nederland(ers) te beschermen.

TERUGVANWEGGEWEEST | 14-11-19 | 13:30 | 3

Ik gun u van harte een hele slechte advocaat, mocht u ooit eens het ongeluk treffen om onschuldig verdacht te worden van een misdrijf.

EefjeWentelteefje | 14-11-19 | 14:07
-weggejorist-
TERUGVANWEGGEWEEST | 14-11-19 | 14:15

@TERUGVANWEGGEWEEST | 14-11-19 | 14:15: Dan maar een reactie van een niet vrouw: een groot goed binnen onze rechtstaat is het recht op een advocaat, die ook nog eens een keer zijn best voor zijn client doet, als deze een loophole vind is het aan de wetgever om die weffout te corrigeren, en dat gebeurt dus zo goed als nooit.

LesPaul | 14-11-19 | 14:32

Nederland is niet meer te redden.

Nerderlander | 14-11-19 | 13:29

Vraagje voor Joris: Mag je zo iemand een ernstige dodelijke ziekte toewensen met een langzaam pijnlijk einde? Of kan dat niet binnen de huisregels? Dan bij voorbaat mijn excuses.

Mark zit te Dutten | 14-11-19 | 13:29

Hoop dat hij met dodelijke gevolgen ergens over struikelt, wat een narcist. Alles ligt bij anderen, maar zelf een eigen verantwoording? Vergeet het maar.

Jan, Leiden | 14-11-19 | 13:24

Nou moe? Niets een de schuld van de politie? Kom op gozert, dit kan beter.

Piet Karbiet | 14-11-19 | 13:24

Hij vindt zichzelf in alles een slachtoffer.
Ik zeg: behandel hem dan ook als een slacht-offer; zijn geloofsgenoten weten vast wel hoe.

De waard zijn gast | 14-11-19 | 13:22 | 1

Dat ze daar nog die lafaard aan willen horen, wat een misbaksel!

old shaterhand | 14-11-19 | 13:27
-weggejorist-
Leptob | 14-11-19 | 13:22

lafaard, meisje van 16 in koele bloede afslachten en dan zo'n muil open trekken. Wat een onmens. Met die jongen komt het nooit meer goed. Levenslang aub. Dit type psychopaat gaat meer slachtoffers maken als hij weer in de maatschappij komt.

ikdenkwat | 14-11-19 | 13:19 | 1

Het is nooit goed geweest met die jongen. Het is nu te laat voor alles.

Mr.Crowley | 14-11-19 | 14:29

Mijn god een pil , in de middeleeuwen gebruikte ze gewoon 4 paarden hoor.

witchmaster | 14-11-19 | 13:18 | 1

4000 km verderop gebeurt dat nog steeds, met tereinwagens, slecht voor het melu maar ok

Strange Glue | 14-11-19 | 13:27

Misselijke kop zeg! Na een paar jaar kan die gaan soliciteren bij D66 of GL voor een baan en/of reïntegratie traject. Ik blijf er echter bij dat sommige mensen niet te genezen zijn en op moeten donderen.

born2killn00bs | 14-11-19 | 13:16
-weggejorist-
Nice_Wheels | 14-11-19 | 13:15

Narcist pur sang!

Polly1 | 14-11-19 | 13:14 | 1

+sadist met socio-psychopatische kenmerken

Returnofthemac | 14-11-19 | 13:33

Jihad bruiden gaan dit dus copy/pasten.
Het is nooit hun fout. Nee, de ander liep tegen mijn kogel/mes aan

Olleke | 14-11-19 | 13:11

Schuimbekmomentje van de dag.

MickeyGouda | 14-11-19 | 13:10

Deze figuur met een migratie-achtergrond hoort niet thuis in Nederland. Je moet zijn Nederlanderschap intrekken en er voorgoed uitbonjouren, terug naar zijn "eige" land. Dat kan nog niet, weet ik ook wel, maar daartoe moet het parlement heel snel wetgeving ontwikkelen, zodat het wel kan.

En als je de "verklaringen" van deze lowlife leest, spuit het bloed toch ook uit je oren:

"... zegt dat hij niet volledig verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn daden. "Ik ben zwakbegaafd. Er is heel wat mis gegaan tijdens mijn geboorte."

"Hij rende achter haar aan de school in en schoot haar dood. Hij zegt zelf: "Ik wilde op haar benen schieten, zodat ze zou stoppen met rennen. Ik kon haar niet inhalen." E. zegt dat hij Hümeyra wat vragen wilde stellen en dat hij haar daarom opzocht. Zijn wapen zat in zijn broek, en viel in zijn rechterbroekspijp toen hij begon te rennen. "Als dat niet was gebeurd, was ik sneller bij haar geweest, en had ik de vragen kunnen stellen."

En natuurlijk, waar iemand als Theodore Dalrymple al zo vaak op gewezen heeft, wordt de schuld gegeven aan de drank en/of de drugs:

"E. zegt dat hij op de dag van de moord zwaar onder invloed was van onder meer cocaïne en cannabis. "Ik denk niet dat ik de mogelijkheid had te kiezen wat ik die dag deed. Dat komt omdat ik onder invloed was. Het was één zwart gat. Ik wist niet wat ik deed."

Alles bij elkaar dus wel een heel ongelukkige samenloop van omstandigheden: zwakbegaafd, gehinderd worden bij het rennen door een pistool, een gelost schot - op de benen - dat wel heel sneu uitpakt, en gestuurd worden door de cocaine.

Ik pleit voor vrijspraak en smartegeld.

Dr_Johnson | 14-11-19 | 13:09 | 2

Fabrikant van het pistool aansprakelijk stellen.
Zo'n ding mag niet zomaar uit een zak in een broekspijp terecht komen.

Kapitein Sjaak Mus | 14-11-19 | 13:48

Er kan wel een '"eige" land' worden aangewezen voor dit vullis. Het liefst een eiland te ver weg van iedere kust om te overbruggen en met stalietbewaking op mogelijke vluchtpogingen per boot. Een aantal SAM-installaties rondom op stellingen in zee om vliegende objecten te neutriseren, zodat ook die lijn is afgesneden. Nog een goed aantal slimme zeemijnen tegen duikboten eromheen leggen en klaar. 1x per week een overlevingspakket droppen met het hoognodige om te overleven. Voor de rest leven ze zich maar op elkaar uit daar. Zal me een mooie Sodom en Gomorra worden zonder vrouwen, en die radeloosheid zonder flatgebouwen om elkaar af te 'flikkeren'.
Een beetje wat de Engelsen met criminelen op Australië deden, maar dan zonder uitzicht op een beter leven.
"Oh Is(is)land in the sun, la lala la lalalala"

De waard zijn gast | 14-11-19 | 14:00

Maak je niet zo druk. Die gast gaat achter gaas en zal in de bak een bijzonder druk leven krijgen. Reken maar dat de mattie's van Celblok K hem een warm welkom aan het bereiden zijn. Voorts doet ie wat zijn advocaat hem influisterde en wat zijn goed recht is; liegen. Dat mag en de rechter zal hem er niet voor belonen. Die zien we voorlopig niet meer terug. Als ie zijn verblijf in de bak al mocht overleven zonder castratie.

Ignatius J Reilly | 14-11-19 | 13:08 | 2

@Ignatius J Reilly | 14-11-19 | 13:08 |
Uw naïviteit is aandoenlijk. Case in point; de zaak Anne Faber.

Sjefke7807 | 14-11-19 | 13:33

Liegen is geeneens een 2e natuur bij die gasten, het is hun primaire reflex.

De waard zijn gast | 14-11-19 | 14:02

Deze ellende gaat alleen maar toenemen.

Mr.Crowley | 14-11-19 | 13:07

Dat zit letterlijk ingebakken bij mensen uit een 'wij-cultuur' (lees zandbak- of stammencultuur). Die hebben het nooit gedaan, ook al staan ze vol op de camera bij Opsporing Verzocht inclusief unieke moedervlek. "Dat ben ik helemaal niet"

benjeallanggek | 14-11-19 | 13:07 | 1

"Nee, die vlek zat namelijk op de cameralens". Edelachtbare: "oké".

Cor Netto | 14-11-19 | 13:16

Ik zeg vrijspraak en wel nu meteen! En direct erelid maken van DENK en/of VVD. Past perfect in hun bedrijfscultuur qua uitspraken.

Joey Finkleberry | 14-11-19 | 13:07

Net zo erg: er zijn in NL hordes therapeuten die denken dat dit idioten als deze er bovenop geholpen kunnen worden.

Cor Netto | 14-11-19 | 13:07 | 1

Zolang de declaraties worden vergoed.

Beefbus | 14-11-19 | 13:26

Wat zou het toch mooi zijn als er een pil bestond die ervoor zorgt dat mensen zonder hersenen, hersenen zouden krijgen.

Dr_antonickx | 14-11-19 | 13:05 | 3

Er is wel een pil die ervoor zorgt dat je van dat soort uitvreters geen last meer hebt, is dat ook goed?

Busverhuur | 14-11-19 | 13:08

Pik van Drion meteen voorschrijven aan dit soort “menselijk” drek.

mr.money | 14-11-19 | 16:24

Kortom, een echte Turk.Overal slachtoffer van, behalve van zijn mentaliteit, afkomst, opvoeding, cultuur en religie.

Heiner | 14-11-19 | 13:03 | 3
-weggejorist-
SjonnieHelmond | 14-11-19 | 13:05

Amen.

Dr_antonickx | 14-11-19 | 13:06

altijd als prinsje behandeld door anne, dat is cultureel bepaald. Alle Turkse jongetjes wordt geen strobreed in de weg gelegd door moeders (anne). Hier gaat het ook vaak mis.

pibasso | 14-11-19 | 13:25

Niet alleen dit stuk inteelt speelt het slachtoffer, veel mensen lijden aan dit syndroom.
Het ligt altijd aan een ander en nooit aan hen zelf.
Ik heb een tyfushekel aan dit soort mensen.

HoerieHarry | 14-11-19 | 13:03 | 2

Zag gisteravond bij andere tijden een reportage van de Londen Sydney race waaraan DAF 50 jaar geleden meedeed. Beelden van het Turkse platteland waar de gastarbeiders vandaan komen verklaart veel waarom er nu in onze cultuur dingen mis gaan.

janleuk | 14-11-19 | 13:06

Die tactiek is volgens mij bij die mensen ingefluisterd door (s)linkse advocaten en andere softmenschen .

Koning BongoBongo | 14-11-19 | 13:07

Kern van het verhaal van Bekir. Meisjes van 16 dood schieten, moet kunnen.

Mr.Crowley | 14-11-19 | 13:02

Die lul associeert wel heel erg met de midnight express

pomodorus | 14-11-19 | 13:02 | 3

je zal m als vrouw maar bovenop je hebben liggen

pomodorus | 14-11-19 | 13:02

Hadden we maar zulke gevangenissen voor deze lui.

Koning BongoBongo | 14-11-19 | 13:08

Zijn er kledinghaken in cellen?

Mr_Natural | 14-11-19 | 13:11

Goh, echt verrassend.
Voor een narcistische psychopaat.

Superior Bastard | 14-11-19 | 13:02

Vertel dan 1 goed jankverhaal ipv over alles te janken.

027 | 14-11-19 | 13:01

UPDATE : Reactie Bekir: 'GS moet mij niet in de slachtofferrol duwen met hun leugens'

janleuk | 14-11-19 | 13:01 | 1

Dan liever met waarheden in de daderrol Bekir?

NeedIsaymore? | 14-11-19 | 13:06

Laat ‘m een poosje 100 rijden. Dat zal ‘m leren. ( nieuwe definitie moordenaar: wegpiraat. ‘Weg’ als in “het meisje is weg”)

koperbij | 14-11-19 | 13:01

Tja wie zegt dat integratie niet lukt, hier dus een school voorbeeld. Hij kan al per direct lid worden van de vvd en als hij een beetje wat aan zijn uiterlijk doet en meer lacht kan hij zelfs MP worden. Het verdraaien, liegen, schuld toewijzen, karakterloosheid, criminele energie enz. heeft hij al in overmaat, alles broodnodig om de politiek in te gaan. Hij kan toch net als volkert voortijdig vrijgelaten worden.

jan huppeldepup | 14-11-19 | 13:00

Turken passen niet in onze Germaanse cultuur. Het loopt altijd verkeerd af...Blijf aub in je mediterraanse hoek.

Paintertje | 14-11-19 | 13:00 | 2

Zijn door onze strijdbare voorvaderen 2 x bij Wenen tegengehouden. Arme mensen zijn dus voor jan kl**tzak gestorven.

janleuk | 14-11-19 | 13:03

U bedoeld moslims ipv Turken!? aangezien we naast de Turken nog wat andere kansengroepen en binnengedobberden islamitische gezelligheid voor onze kiezen zullen krijgen!

Halul gebakken | 14-11-19 | 13:04

Een nekschot voor die gozer.

Zo'n cartoon bedoel ik natuurlijk.

de visser | 14-11-19 | 12:58

De schuld bij een ander neerleggen is een moslim niet vreemd en die slachtoffer rol past ze ook altijd precies, alsof ze daar een heel boek over hebben geschreven!!

Halul gebakken | 14-11-19 | 12:57

Als we hem terugsturen naar Ome Erdo dreigt hij hem weer op ons los te laten.

Einde van de Domheid | 14-11-19 | 12:57

Eindeloos experimenteren met dit soort monsters in de maatschappij geeft iedere keer dezelfde resultaten. Stinkende heelmeesters maken stinkende wonden terwijl ze heilig blijven geloven in de maakbare maatschappij. Dit gedrocht had meters dossier, Humeyra zou nota bene de middag dat ze werd vermoord wederom aangifte doen van stalking. Ze zocht al TWEE JAAR hulp. Van haar viertiende tot haar zestiende. www.geenstijl.nl/5145472/feynman-en-o... We leven in een land waar zedenzaken een jaar blijven liggen. Een totaal gebrek aan recherche, pedofielen, pooiers en plunderaars hebben vrij spel. Als we onze normen en waarden willen behouden, moeten we gaan handhaven.

Feynman | 14-11-19 | 12:57 | 6

gelukkig heeft sokpop rutte de stikstof crisis bedongen en kunt u weer rustig gaan slapen!

Halul gebakken | 14-11-19 | 13:00

Tja daar moet ik weerspreken en de politie in bescherming nemen, zedenzaken hebben een hoge prioriteit. Alleen de mankracht is verdeeld over snelheid metingen, fout parkeerders, iftar organiseren, thee drinken en andere nog belangrijkere zaken.Maar ze doen hun best (not).

jan huppeldepup | 14-11-19 | 13:04

@Halul gebakken | 14-11-19 | 13:00:
Bedongen? U bedoelt natuurlijk bedwongen, maar ik moet toegeven dat bedongen eigenlijk meer van toepassing is.

Nivelleermarionet | 14-11-19 | 14:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Als het voor een bevolkingsgroep werkt, waarom niet? Genoeg goedgelovige idioten die overal slachtoffers zoeken.

Deflatiemonster | 14-11-19 | 12:55

Sorry dan maar.
Het zal nooit meer voorkomen.

Ik wens je het allerbeste Bekir.

Nogmaals, uit de grond van mijn hart: Sorry!

Croxifoxio | 14-11-19 | 12:55

Ontkennen van keiharde bewijzen is gemeengoed in zijn bevolkingsgroep, het zit diep geworteld in hun cultuur en religie.
Dus is hij óók daar slachtoffer van. De stumperd.

2voor12 | 14-11-19 | 12:54 | 4

@Mr_Natural | 14-11-19 | 12:55:
Rutte liegt niet, die heeft alleen maar een heel selectief geheugen. En een ambtenarenkorps dat eventuele bewijzen wel weg weet te moffelen.

2voor12 | 14-11-19 | 12:57
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Buto Terong | 14-11-19 | 12:53

maar ja, minder zulke idioten krijg je maar op 3 manieren: verplichte remigreren naar land van herkomst (ouders/grootouders don't care) in geval dubbele nationaliteit. Doodstraf. en als laatste in geval 2 voorgaanden niet kunnen/wenselijk zijn: levenslang in een gesticht opsluiten. een echt gesticht zoals vroeger, niet die half bakken TBS kliniekjes van tegenwoordig.

je moet er wat verdragen voor opzeggen, wat Amenisty achtige organisaties buiten gooien, maar dan heb je ook wat.

ikworstelengadouchen | 14-11-19 | 12:53 | 6

@storm op komst | 14-11-19 | 13:11: beste man, dit serieus nemen is wel ver gezocht he. je lijkt Bert Brussen wel die van elk Splinterpartijtje spontaan een opvlieger krijgt.

ikworstelengadouchen | 14-11-19 | 13:31

@storm op komst | 14-11-19 | 13:11: Verdeel en heersch.

De Profundus | 14-11-19 | 13:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Mening uiten is dEUgwet tarten.
Sommige meningen zijn als kogels.

hallevvezool | 14-11-19 | 12:53 | 1

Binnenkort ben ik ook een minderheid en kan ik ook al dit soort onzin spuien!

Joepie!

Kaas de Vies | 14-11-19 | 12:53 | 3

nee hoor, dan wordt gewoon volgens de sharia berecht.

ikworstelengadouchen | 14-11-19 | 12:54

Reken er maar op inderdaad. Liberia / Zuid-Afrika all over again. Zullen we nu alvast een belangengroepje starten, misschien krijgen we wel subsidie. Alleen wat voor naam moet de club krijgen? Iets dat blanke mensen in hun kracht zet. Iets met power. Of iets wat onze trots onderstreept misschien. Beetje zoals Black Pride, maar dan anders.

JWZ_JMK | 14-11-19 | 18:27
-weggejorist-
The2Amendment | 14-11-19 | 12:52 | 1

Ga zo door knul, je lult jezelf regelrecht het graf in.

Mr_Natural | 14-11-19 | 12:51 | 3

de TBS kliniek bedoel je? staat hij over jaartje of 6 weer buiten.

ikworstelengadouchen | 14-11-19 | 12:57

Was dat maar waar.

storm op komst | 14-11-19 | 13:06

@storm op komst | 14-11-19 | 13:06:
Hopelijk is de wens niet de vader van uw gedachte dan....

Ommezwaai | 14-11-19 | 14:16

Wat een heerlijk troefkaart moet dat racisme toch zijn om altijd weer te kunnen uitspelen.

Lewis | 14-11-19 | 12:51 | 3

Met poker werkt het helaas niet.

Croxifoxio | 14-11-19 | 12:55

Tenzij je roomblank bent, dan ben je bij voorbaat namelijk de racist en dan ben je af.

Busverhuur | 14-11-19 | 13:05

Ook wel Black and Light Tinted Privilege genoemd

De Bredaonaar | 14-11-19 | 14:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken