Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Agent mishandeld in Brabant - OM: "Boeien"

Snelrecht traag als poep in Bananenrepubliek Nederland

Screenshot mirror soort van fotokopie van grrrrrr tweet van Agent Koen van gisteravond. (Voor het geval dat een Demmink/Opstelten achtige figuur bij Veiligheid en Justitie Agent Koen sommeert zijn maatschappijkritiek te verwijderen omdat Agent Koen mensen voor de voeten loopt.) Agent Koen is niet zomaar een agent. Agent Koen is bobo bij de politiebond, en doet ook iets met 'veiligheid' bij de FNV. Maar Agent Koen is ook gewoon op straat te vinden in Brabant (want daar brandt nog licht) en dan krijg je dit soort dingen. Nu hebben we in Nederland afgesproken dat agressieve kloodtzakjes die geweld gebruiken tegen personen met een publieke functie (=Agent Koen) IN NO TIME voor de rechter gebracht moeten worden. Dat heet SUPERSNELRECHT. Dus waar wachten we op? Iemand?

Reaguursels

Inloggen

Als politie je laten mishandelen? Maar goed dat ik geen agent ben, zou die druiloor een kogel tussen zijn ogen jagen.

poisonivy | 10-06-19 | 21:47
-weggejorist-
SinEstilio | 10-06-19 | 20:35 | 2

Deze agent staat sneller terecht in een civiele procedure alsdan verdachte zijn strafzaak begint.

Sliptong | 10-06-19 | 19:55

En dan als minister lopen janken als een kliniek iemand een uurtje teveel verlof geeft

the haque warrior | 10-06-19 | 19:10

Nederland is officieel het kapotte afvoerputje.De stank is inmiddels niet meer te harden.

butthole | 10-06-19 | 19:04

Agent Koen, zoek een andere baan. Agent Koen stop aub met twitteren en vraag ook je collega's om te stoppen. Agent Koen je bent niet belangrijk net zoals de rest van de inwoners van Nederland. Agent Koen waarom zou u wel aangifte kunnen doen en word ik weggestuurd. Agent Koen besef nu eens dat je politieke politie bent. Agent Koen niemand boeit het wat jij heb meegemaakt. Agent Koen het hele politiekorps is één corrupte bende.

thekolere | 10-06-19 | 18:56

Ik vind dit eigenlijk niet zo belangrijk. Gewone burgers immers, wordt al jaren ten stelligste afgeraden om aangifte te doen.
En als je het desondanks toch doet, wordt de zaak geseponeerd.

Daarom vind ik dat agent Coen zelfs een voorkeurspositie heeft t.o.v. de gewone burger die het gewoon helemaal zelf mag uitzoeken.

Coen moet dus wat mij betreft gewoon zijn muil houden. Coen werkt immers voor de Overheid die wij inmiddels hebben leren kennen als grootste vijand van de gewone burger.

Wie denkt Coen wel dat hij is?

Welnu, ik zal Coen even uit de droom helpen.

Coen is gewoon een beetje Nukubu, een nutteloze kut burger. Voor de Overheid niet meer dan een jaar BSN nummer waar je telkens weer opnieuw blauwe enveloppen naar toe kunt sturen alsmede boetes van het CJIB, de grootste georganiseerde maffia bende van de bv Nederland.

Recht bestaat niet meer in dit land.
Coen komt daar nu ook achter.

Ik wist dat al sinds 1984

Heppie-even-voor-mij | 10-06-19 | 18:47

Het volk heeft toch gestemd? waarom is dit nog nieuws?

Dirk30969922 | 10-06-19 | 18:43

Een uitsmijter of portier wordt ook wel eens aan zijn revers getrokken. Hebben uitsmijters ook een speciale positie als ze slachtoffer zijn?

Heiner | 10-06-19 | 17:00 | 3

Uitsmijters zijn meestal asos met een te kort lontje met nog te weinig discipline om een beetje een goede conditie op na te houden zodat ze politieagent konden worden.

Michiel85 | 10-06-19 | 17:08

@Michiel85 | 10-06-19 | 17:08:
Meestal hebben ze naast een kort lontje ook te weinig herseninhoud,
een explosieve combinatie.

spamzuiger | 10-06-19 | 17:38

@spamzuiger | 10-06-19 | 17:38: Ja klopt een van die klootzakken heeft ooit een echte leren jas gesloopt van me van 600 euri. Bij de Philip in Tilburg. Teringhond dat t is. Politie wilde er niet van weten natuurlijk, terwijl beelden overal werden opgenomen ervan in die straat. Maar goed, beide partijen zijn dus teringlijers.

Michiel85 | 10-06-19 | 18:06

Overhandig die dader maar aan Rutte, die slaat hem wel in elkaar! Niet dus, die kletsmeier. Vergeet het maar.
Waar is de journalist om een microfoon onder Rutte's neus te houden over dit geval?
Ik denk weer aan de uitspraak van Joost Eerdmans: Nederland is een slap land.

Ruud5 | 10-06-19 | 15:51 | 1

geiten wollen sokken land !!!!

geeratz8217 | 10-06-19 | 16:43

A: Doorpakken is jeukwoord
B: Geen respect meer coor de politiek correcte "springen! Hoehoog?" politie in dit land
C: Laat je maar lekker troosten op een iftar

Smeggel | 10-06-19 | 15:20

als ik dat soort gasten in hun zwartgeel geklede pakjes zie gaat mijn bloed ook koken.... maar ik houd mn tengels wel thuis..... want hun zijn met meer.

Y&T | 10-06-19 | 15:20 | 2

Snel terug naar je tbs kliniek. Pauper.

klevert | 10-06-19 | 15:39

Wat doe je hier, mafketel?

Sidney_May | 10-06-19 | 16:23

Agent Koen is vergeten te stemmen of heeft verkeerd hokje rood gekleurd.

Rotterdammert1965 | 10-06-19 | 14:54

Ah gos, agent Koen komt erachter waar heel Nederland al járen mee te maken heeft. Kom eens uit je grot man.

borrelnoot | 10-06-19 | 14:51 | 3

En dat is dan volgens u normaal en acceptabel? En iets waar we ons niet meer over hoeven te verbazen? Volgens mij is het juist die mentaliteit waar we hier kapot aan gaan....

L.E. Raar | 10-06-19 | 15:18

@L.E. Raar | 10-06-19 | 15:18: was zeker geen marrekaan, dan had mijnheer de heldhaftige plisieagent geen aangifte gedaan??

Y&T | 10-06-19 | 15:22

@Y&T | 10-06-19 | 15:22: U heeft overduidelijk geen last van vooroordelen. Gefeliciteerd! /sarcasm off

L.E. Raar | 10-06-19 | 15:52

Agent Koen komt er achter wat burgerslachtoffers al lang wisten.

Lafayette | 10-06-19 | 14:28

Heeft dus geen prioriteit.
Anti-globalistisch gedachtengoed en foute woordjes eerst in de rij voor harde straffen.
Ter intimidatie van het plebs en hun helden.
Er is wel degelijk recht. Het recht van de sterkste.

MistaRazista | 10-06-19 | 13:57

Zo snel mogelijk de uitslag van het referendum respecteren. Dat ging alleen maar over ja of nee. Onderscheid wat elke ongeletterde folderbezorger kan maken. Zoniet onze overheid. Zo snel mogelijk is alleen van toepassing als er geld mee is te verdienen. Volgens mij heeft deze agent nog mazzel dat er wat met zijn aangifte is gedaan. Wat een aanfluiting voor een land waar je voor het organiseren van een simpele buurt-BBQ + trampoline al protocollen, draaiboeken , wegafsluiting , hulpverleners en verkeersregelaars nodig hebt.

ja,diedus! | 10-06-19 | 13:49

Triest maar niet verrast en dat is op zich ook triest. Dat hele systeem, van ministerie tot OM en politiebaasjes, is doodziek. Dat blijkt maar weer met deze zaak en eveneens heel recent met lul Opstelten in de minder-minder-minder zaak, blunderen bij het beschermen van getuigen, loslopende TBS-ers, foto's van een kroongetuige in een dossier en een brief naar een vermoorde jonge vrouw. Daar moeten heel snel eens een paar baasjes een schop onder de kont krijgen en ander werk gaan zoeken.

DasNouJammer | 10-06-19 | 13:45

een aantal overtredingen zijn zo standaard dat kan worden geautomatiseerd van proces verbaal naar uitspraak geldboete en vastzetten, scheelt weer in werkdruk. vooral niet doen hoor

HetOorAakel | 10-06-19 | 13:44 | 1

Ik heb wel iets met processen, dus ik begrijp best dat we zorgvuldig een schuldvraag willen onderzoeken. Maar, er is wel degelijk sprake van veel te veel willekeur en wereldvreemde uitkomsten. In dit geval is het een keer iemand die zelf werkzaam is bij de overheid. En een opsteker voor Koen er komt nog een opvolging van zijn aangifte. Hij heeft dus zelfs nu nog een betere ervaring dan menig burger.

O2Neutraal | 10-06-19 | 14:48

Volgende keer gewoon schieten Koen, dat of met je wapenstok op alle plekken slaan waarvan het in de instructie wordt afgeraden omdat het dan toch iets meer dan "less-lethal" is. Zelfs dronken debielen gaan namelijk naar de grond als zijn hersenpan als een kerkbel aangeslagen wordt.

HaatAth3ist | 10-06-19 | 13:38

Stel je toch eens voor dat Agent Koen dat stuk tuig had neergeschoten.
Was Agent Koen meteen op non-actief gezet, in afwachting onderzoek Rijksrecherche.
Het recht moet tenslotte wel zijn beloop hebben !*proest*
Veel sterkte toegewenst Agent Koen !

Bolder | 10-06-19 | 13:35 | 3

Natuurlijk niet. Dan was agent per januari 2020 op non-actief gesteld. Omdat er dan pas tijd was om de getuigen te bellen die zich niets meer herinnerden...

mark1487 | 10-06-19 | 13:39

De politie is er niet om mensen neer te schieten.

O2Neutraal | 10-06-19 | 14:49

agent koen is dus n oen

Y&T | 10-06-19 | 15:23

Ik geloof niet dat er een complot achter zit. Ik geloof in incompetentie, in een kostenverslindende bureaucratie, in een slap links bestuur, in andere prioriteiten zoals een baantjes carrousel en carrières. Tja, dat gaat nooit goed komen op deze manier. Jammer voor de mensen op de werkvloer.

BozePaarseMan | 10-06-19 | 13:29 | 1

@ BozePaarseMan
kortom, we leven in een bananenrepubliek

telelezer | 10-06-19 | 13:52

Er gebeurt niets want de criminele kabaal die hier de lakens uitdeelt, heeft alle belang bij anarchie.

Datsun_Cherry | 10-06-19 | 12:44

Het leger en politie worden opzettelijk gesaboteerd en getorpedeerd, al jaren lang. Zodat we straks makkelijker over kunnen naar een Europese versie. En omdat het dan ZO een teringzooi is zal die dan met open armen worden ontvangen.

Reagurend_Nijlpaard | 10-06-19 | 12:39
-weggejorist-
paartjehop | 10-06-19 | 12:33

OM benadrukt op deze geheel eigen wijze naar agent Koen
, dat na de voorgedrukte aangiftes inzake het minder minder Gretl. Er absoluut scheiding is en op geen enkele wijze samenwerking tussen Trias Politica dit gezien de eerder deze week ontstane commotie wat OM flink Opstelten zette.

william7055 | 10-06-19 | 12:22

Vertrouwen in politiek en OM: -heel veel

ArieR68 | 10-06-19 | 12:09

Goh. Waarom zou je nog agent willen worden?

Is dit nog nieuws? | 10-06-19 | 12:03
-weggejorist-
Roadblock | 10-06-19 | 11:52 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Maar Nederland wordt toch steeds veiliger? Minder rechtzaken? Lege gevangenissen?

Oepsie1234 | 10-06-19 | 11:42

De overheid in dit land is een leger met generaals die een hekel hebben aan hun eigen soldaten en meer sympathie hebben voor de generaals van de vijand.

JvanDeventer | 10-06-19 | 11:42

Wat doe je dan ook alleen op straat Koen. Agenten moeten gewoon altijd met zijn tweetjes zijn om dit soort dingen te voorkomen.

drs. P | 10-06-19 | 11:42 | 1

Wat doe je uberhaupt als agent op straat?
Je moet ook gewoon op bureau blijven om aangiftes te ontmoedigen, of onder overigen in te voeren.

Roadblock | 10-06-19 | 13:03

Wat vindt Jan Mulder hiervan?

lingo star | 10-06-19 | 11:29 | 1

Die vind dat zielige IS kindjes prio moeten zijn

likdoorn | 10-06-19 | 11:38

Dit komt pas in januari 2020 voor de rechter door een gebrek aan capaciteit bij rechtbanken en OM. En dat is weer een gevolg van jarenlange bezuinigingen door Rutte & VVD. Nu het geld weer tegen de plinten klost gaat dat naar het bedrijfsleven (compleet procyclisch beleid) ipv al die onderdelen van het publieke bestuur waar het hard nodig is.

En qua economisch beleid is FvD hier nog erger in en willen ze nog meer belastingverlagingen en saneren en bezuinigen op cruciale overheidstaken.

Pepin | 10-06-19 | 11:28 | 4

Bezuinigen op die lamzakken en hoerenlopers in Brussel!

kapt.Jerkoff | 10-06-19 | 11:36

@Pepin
Ik vind het nog redelijk snel, We hebben het over zes maanden. Die achterstanden bij de rechtsspraak bestaan al jaren, ook al voordat Rutte premier werd. Één van de oorzaken van die achterstanden is niet zozeer het bezuinigen, maar het stellen van prioriteiten. Als het OM en Justitie inmiddels 6 jaar bezig zijn met geneuzel over een paar woordjes die Wilders heeft gezegd in een verkiezingsbijeenkomst, kan je moeilijk stellen dat dat iets met bezuinigen of een "sober en doelmatig gebruik van de middelen" van doen heeft. Als men gelukzoe eh, "asielzoekers " de mogelijkheid geeft om hun halve leven "gratis" te procederen en beroep na beroep aan te tekenen, met "gratis" rechtsbijstand en zonder financiele drempel, werpt dat een heel ander licht op die bezuinigingen en ook op die achterstanden.

Heiner | 10-06-19 | 13:39

Ik zou eerder zeggen AL binnen zes-zeven maanden voor de rechter. Doet een ambteloos burger aangifte, dan is er veel kans dat er geen capaciteit is om de verdachte te horen. En dan wordt die aangifte na enige tijd terzijde gelegd. Reaguurders die in de strafrechtsketen werkzaam zijn weten dat het best enige tijd kan duren voordat een verdachte voor de rechter komt.

theo-is-dood | 10-06-19 | 21:17
▼ 1 antwoord verborgen

Mede door dit soort incidenten verbaast het mij niks als burgers zich meer en meer zelf gaan bewapenen en het recht in eigen hand nemen.

Denarius | 10-06-19 | 11:27

Niets nieuws onder de horizon.
Mij hebben ze ooit 2,4 jaar laten wachten.
Wat de uitspraak van een rechter ook is na al die tijd, voelt altijd vreemd. En onwerkelijk.
Beetje als een klap bij heldere hemel, omdat er te veel tijd tussen zit

Het leven is zwaar | 10-06-19 | 11:27

Weer een agent de Wilders gaat stemmen. En terecht, in januari 2020 pas voor de rechter. Serieus?

pibasso | 10-06-19 | 11:26

De Blokkeerfriezen worden wel snel aangepakt (hoewel om volkomen onterechte reden).
Wilders wordt met zijn meer/minder Marokkanen wel snel en langdurig aangepakt.
Maar oom agent Koen niet.
OM, bescherm je eigen mensen!

ljcoster | 10-06-19 | 11:24 | 3

OM maakt keuzes... blokkeerwitten en Geertje zijn gevaarlijker voor onze meerderen dan een dronkenlap die een van hun enforcers lastig heeft gevallen. Helaas voor agent Koen. Sterkte.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-19 | 11:25

Er is een verborgen antirechtse lobby binnen het OM gaande, politiek aangestuurd, waarbij alles wat in de rechtse hoek iets doet wat niet welgevallig is, meteen moet worden aangepakt, zodat Nederland een divers en welkom land blijft voor allen die naar ons willen vluchten. Een schande voor de betreffende agent. Als ik hem was ging ik een boek schrijven over wat hij en zijn collega’s dagelijks meemaken. Inclusief de afhandeling en fopstraffen.

pibasso | 10-06-19 | 11:30

@pibasso | 10-06-19 | 11:30:
Mmmm... het is niet verborgen hoor de agenda van onze beteren in de polletiek, ambtenarij, MSM, onderwijs. Sterker nog het is overduidelijk wat onze elite wil en welke ideologie ze aanhangen. Het enige wat mij niet duidelijk is, is waarom zoveel aboriginals op het kartel stemmen terwijl ze soms overduidelijk tegen hun belangen ingaan. Masochisme?

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-19 | 11:38

In de US of A (juist, de USA) pakken ze dit soort zaken anders aan. Kan het OM daar misschien nog van leren.

ljcoster | 10-06-19 | 11:20

Respect voor de qgenten die tegenwoordig nog fluitend naar hun werk gaan. Bedoel maar, in een steeds corrupter wordende werkomgeving jezelf voor een hongerloontje verrot laten staan terwijl je werkgever je nog eens lafjes een mes in je rug steekt.

Tollebol | 10-06-19 | 11:15 | 4

@Graaf_van_Hogendorp | 10-06-19 | 11:31:
Klopt. De politie is er om inclusief te Deugen bij de iftar - en om het Turkse koloniale leger te steunen bij den strijd tegen de gevreesde terroristen van Pegida.
Gele hesjes zijn voldoende verdacht gemaakt door de NOS, evengoed opletten dat die niet op straat komen.
Verder de-escalerend (niet) optreden bij de dagelijkse incidenten. Ben ik nog wat vergeten, oh linkse politiechef?

Jan Passant mk2 | 10-06-19 | 11:43

@Jan Passant mk2 | 10-06-19 | 11:43:
Denkt u dat het bij de ambtelijke leiding van defensie anders toegaat?
Hebben we weer zo'n whistleblower, hoe zullen we die zo gauw mogelijk verdacht maken/ kaltstellen.
En tegelijk eens goed uitzoeken wie van de commando's en mariniers er zo kritisch doet, want dat is veel belangrijker (voor de carriere) als op de inhoud van de klachten in te gaan.

Roadblock | 10-06-19 | 13:08

@Tollebol: een agent heeft geen hongerloontje. Een agent met drie jaar vmbo verdient als basis BBRA-schaal 7. Aangevuld met mooie toeslagen voor weekend- en nachtdiensten. Alle opleidingen en zelfs sporten in de tijd van de baas. Wat daarbij komt is dat de politie geen personeelswervingsprobleem kent. Elk jaar weer willen duizenden meisjes en jongens graag bij de politie werken.

theo-is-dood | 11-06-19 | 06:24
▼ 1 antwoord verborgen

Inderdaad ongelofelijk, Nederland is naar de klote. Je bent eerder terug uit IS gebied.

Eddy67 | 10-06-19 | 11:14

Je zult maar agent zijn, met zo n waardeloze laffe baas.

joppo0 | 10-06-19 | 11:12

Koene Nederlanders, ze bestaan echt !

Acidstain | 10-06-19 | 11:10

Dit kan dan weer wel heel snel worden beoordeeld:
''De politie heeft een automobilist
aangehouden die vannacht met 250 km/u
over de A4 tussen Amsterdam en Schiphol
reed.Er geldt een maximumsnelheid van
100 km/u.De bestuurder is voorlopig
zijn rijbewijs kwijt.De boete zal rond
de 2000 euro liggen. ''
teletekst-data.nos.nl/webplus?p=121

pga | 10-06-19 | 11:08 | 6

als het maar geld opleverd

likdoorn | 10-06-19 | 11:40

Voorlopig zou best blijvend mogen zijn wat mij betreft.

Roadblock | 10-06-19 | 13:09
▼ 3 antwoorden verborgen

Prioriteiten ,prioriteiten ,de overheid heeft het er maar druk mee.
Je bent sneller uit IS gebied in NL ,dan dat je aangifte wordt aangenomen.
teletekst-data.nos.nl/webplus?p=104

pga | 10-06-19 | 11:06 | 2

Je kan die bloeikes er niet de schuld van geven dat pa en ma zo nodig naar dat soort gebieden wilde gaan.
Ikzelf vind het altijd maar triest hoe die kinderen daar terecht zijn gekomen.

komtdatschot | 10-06-19 | 11:24

"Dus waar wachten we op? Iemand?"
Op de kwartaalcijfers van afgelopen jaren en komende kwartalen. Handhaving en 'recht' zijn tegenwoordig afhankelijk van cijfertjes en geld. Zoals in elk facet van de samenleving: de burger is in eerste instantie een product, in tweede instantie een 'klant' en pas in laatste instantie een mens.
Daarom krijgt de gewone burger ook nul op het rekest als hij na een mishandeling, aanranding, intimidatie en/of inbreuk op de privacy (door een gestoorde gek) aangifte wil doen bij dezelfde politie. Gedwongen opname is 'lastig, want dat moet via de burgemeester'. Wij kregen eerder het advies om de geestelijk gestoorde dader vooral niet 'uit te lokken'. Dus meneer de agent, u mag blij zijn dat deze dader -tegen wie u wél geweld mocht gebruiken- tenminste nog voorkomt.
Hier in den huize weten wij al onze plaats in dit land: bek houden en 'gewoon doorgaan met leven'. Wij voelen dan ook niet zoveel medelijden met uw geklaag. Wij weten al jaren dat we in een verkapte dictatuur leven.

Toos Doos | 10-06-19 | 11:01 | 2

Hee... maar u zei toch echt 'bek houden' ?!

Papa Jones | 10-06-19 | 11:15

Precies, ik kan er niet wakker van liggen als volk wat normaal gesproken alleen met een laser in de struiken naast de A2 te vinden is, zelf geconfronteerd wordt met het volledig falen van hun aanpalende dienst. Dat krijg je als je alleen maar bezig bent met diversiteit binnen het korps, iftarren en blokkeerfriezen.

Overigens behoren agenten niet tot het gilde der hulpverleners; brandweermannen en ambulanciers, dat zijn hulpverleners.

5611 | 10-06-19 | 11:40

Ons stazi OM weet niet beter. Blokkeer Friezen gaan immers altijd voor!

Rdock | 10-06-19 | 11:01

Dit land is helemaal stuk onder die klojo van een Rutte, mag ik een ander land.

oakmont | 10-06-19 | 11:00 | 1

Begin je eigen land. Als je belooft je bij de EU aan te sluiten (en een fles drank meebrengt) is Juncker wel te verleiden tot een officiële status.

W_F | 10-06-19 | 11:26

Weet die agent ook eens hoe vervelend het is dat politie en justitie zo traag werken. Hij heeft nog nog mazzel dat het überhaupt voor een rechter komt.

Ik zie touwens niet in waarom geweld tegen een agent erger zou zijn dan geweld tegen bijvoorbeeld mij. Lekker makkelijk voor de overheid om zichzelf voorrang te geven in de strafrechtketen. Zou andersom moeten zijn.

Gewinflipt | 10-06-19 | 10:58 | 2

Eensch: die politieman heeft ook nog eens een pistool en pepperspray. Ik moet me met niets verdedigen.

Weerduivel | 10-06-19 | 11:09

De kans dat de agent met geweld te maken krijgt is 365 keer zo groot dan de kans dat een gewone burger met geweld te maken krijgt. Dus heel terecht dat ze beter worden beschermd tegen geweld door het systeem. Anders wil er toch niemand meer agent worden ?

sprietatoom | 10-06-19 | 11:49

Gaaf land hè Rutte. Goed bezig.

nomo | 10-06-19 | 10:56

Het wordt gewoon de hoogste tijd om de bezem eens goed door het OM te halen.
Dit zooitje heeft inmiddels wel bewezen dat het allemaal faalhazen zijn. Onder het mom van "te druk" weten ze continu onder hun kerntaken uit te komen.

Ommezwaai | 10-06-19 | 10:52

breaking: OM verwacht extreem rustige jaarwisseling.

W_F | 10-06-19 | 10:51

Die gast heeft gewoon een slechte jeugd gehad, want het begon al met
dat brandweer rode kinderfietsje dat hij maar niet kreeg, tja en toen ging
het bergafwaarts met hem, en als we dan alles op een hoop gooien
dan is het uiteindelijk de schuld van die agent, want die had begrip moeten
tonen voor zijn gedrag, en moet dan ook blij zijn als hij er zonder straf vanaf komt, en een welgemeend excuus voor het ongemak wel op zijn plaats is,
en dan maar hopen dat het slachtoffer geen fikse schadevergoeding gaat eisen,
en die lastige agent een tijdje op non actief gezet gaat worden.

Ronnie D. | 10-06-19 | 10:50 | 1

Ja het valt de agent aan te rekenen dat deze zak hooi niet eerder uit zijn ondraaglijke lijden verlost is.

W_F | 10-06-19 | 10:53

Ja meneer agent. Als die dronken drop mij als burger had aangevallen had hij waarschijnlijk nooit voor het hekje gekomen. Wees dus geëerd met de januari 2020. Da's supersnel recht in NL.

Oepsie1234 | 10-06-19 | 10:49 | 1

Ik las eerst dat die het niet overleefd zou hebben, maar gelukkig bent u realistisch.

Promedio | 10-06-19 | 11:14
-weggejorist-
Parel van het Zuiden | 10-06-19 | 10:48 | 1

Ik had eigenlijk meer verwacht: 'Ik heb flink geweld moeten gebruiken en deed aangifte van mishandeling. IK moet in januari 2020 voor de rechter verschijnen. Ongelooflijk!'

keestelpro | 10-06-19 | 10:48 | 2

Ja maar dat komt nog na Pinksteren.

copywriter | 10-06-19 | 10:49

Dat is alleen voor gewone burgers.

5611 | 10-06-19 | 11:42

Daarom doen gewone burgers ook gewoon geen aangifte.
En wat is zo speciaal aan agentje,ga ook maar in de rij staan.
Wacht ook maar een keer tot je aan de beurt ben totaal verziekt corrupt systeem toch justitie.

RenedieLange | 10-06-19 | 10:47 | 2

Lachte de collega hem ook in zijn gezicht uit toen hij aangifte kwam doen zoals dat bij burgers veelal het geval is?

Parel van het Zuiden | 10-06-19 | 10:50

@Parel van het Zuiden | 10-06-19 | 10:50: dit... Ervaren is weten. Ook al denk ik persoonlijk dat er bij het merendeel van de dienders echt wel het besef en de frustratie is. Het zijn net echte mensen, hè? De kanteling start bij nieuwe politiek, openheid van zaken en vers plan van aanpak.

Pfeffernuss | 10-06-19 | 11:04

Ach, een fopstraf krijgt hij toch, dan kan hij er beter wat langer over in spanning zitten (als dat zo werkt bij dat soort).

Roeieber | 10-06-19 | 10:46

Dus die dader heeft nu een half jaar de tijd om tezamen met zijn advocaat 1.000 smoezen te verzinnen waarom hij zich zo misdragen heeft. Of de dader duikt onder of hij vlucht naar het buitenland om zijn straf te ontlopen.
Weet iemand of deze persoon geregistreerd staat op alle vliegvelden in Nederland zodat hij Nederland niet kan ontvluchten?
Bij een bijtincident waar bloed van de dader op de politie-agent is terechtgekomen, mag deze agent zich ook wel direct laten testen op HIV of Hepatitis. Ik mag toch hopen dat deze agent direct medisch goed is begeleid.

Misschien moet de dader zich alsnog komende week verantwoorden voor de rechter, nu de desbetreffende politie-agent het incident via Twitter naar buiten heeft gebracht. Of is iedereen werkzaam bij het OM of in de politiek inmiddels al drie maanden met zomervakantie??

DianaSpencer | 10-06-19 | 10:43 | 6

@DianaSpencer | 10-06-19 | 10:53: natuurlijk mag deze agent dat. Maar hij dient als geen ander te weten hoe traag de molens van justitie malen. Het is in mijn beleving heel gebruikelijk dat een verdachte pas een JAAR na misdrijf/overtreding voor de rechter komt. We leven in een rechtsstaat met regels en procedures b

theo-is-dood | 11-06-19 | 06:29
▼ 3 antwoorden verborgen

Probeer in Amerika eens een agent zijn pistool te pakken, Dan zie je pas snelrecht.

TheBigKirth | 10-06-19 | 10:42 | 1

De politie is er niet om de beul uit te hangen. Dat het OM een speeltje van het kartel is, dat mag geen excuus worden om meteen maar weer een paar extra stappen richting de bananenmonarchie te nemen.

O2Neutraal | 10-06-19 | 14:56

Moet de NL bevolking niet naast deze agent gaan staan? In plaats van afzeiken. Die agenten zijn ook zonder keuze terechtgekomen in een falend systeem. Die hadden ook ooit een ander idee. Denk niet dat het gezond is om de gewone agent af te zeiken. We hebben ze misschien nog nodig.

p422 | 10-06-19 | 10:41 | 7

Op de dag dat de pliesie naast de bevolking gaat staan,staat de bevolking weer naast de pliesie.

komtdatschot | 10-06-19 | 11:02

Ik zie weinig kritiek op de agent in de reaguursels.
De kritiek is meer op de rest van onze "rechtsstaat", van ontmoedigen van aangiftes, geen prioriteit, geen middelen, geen budget, geen tijd, dader vrij laten, tot fopstraffen, niet uitzitten van die fopstraffen en tijd verdoen met vervolgen van overduidelijk geweldloze politici.

W_F | 10-06-19 | 11:04

"Op de dag dat de pliesie naast de bevolking gaat staan,staat de bevolking weer naast de pliesie."
(Copy-paste van @komtdatschot | 10-06-19 | 11:02, omdat het moet, niet omdat het kan.)

W_F | 10-06-19 | 11:10
▼ 4 antwoorden verborgen

Tsja, die wondere wereld van het Openbaar Ministerie. De club die in Nederland het monopolie heeft op het voor de rechter slepen van boefjes. Als je die lui zo bezig ziet, komt vanzelf de vraag naar boven borrelen (vanuit de onderbuik): waar houden jullie je dan wel mee bezig? Dus maar effe googelen op Prioriteiten Openbaar Ministerie. Die blijken zeer overzichtelijk.

Vroeger: www.rijksoverheid.nl/documenten/rappo...
Thansch: www.rijksoverheid.nl/documenten/kamer...

Het eerste dat opvalt is dat de verantwoordelijkheid blijkbaar bij de politie is komen te liggen. Een puur uitvoerende organisatie met nauwelijks beleidsinvloed. Wat dat zegt over de feitelijke beleidsverantwoordelijken, Justitie en Veiligheid (en OM in het bijzonder)? Laf politiek afschuifgedrag, zie ook de verantwoordelijkheid die bij de regionale en plaatselijke veiligheidsdriehoek komt te liggen. Verdeel en heers Ferd, dat heb je goed begrepen. Dat criminelen nu de lachende derden zijn, zullen je vastgoedvrindjes vast niet erg vinden.

Zijn we meteen aanbeland bij prioriteit 1: aanpak ondermijnende misdaad. Dat doe je uiteraard door de financiële, fiscale en juridische infrastructuur aan te pakken. Criminelen doen het voor het geld en niet voor de lol. Knelpunt is dan meteen de politieke infrastructuur van onze narcostaat, zie onder andere de uitgebreide facilitering van trustkantoren en soortgelijke witwascowboys. De hele Zuidas draait er op.

Voor de overige prioriteiten verwijs ik vriendelijk naar de pdf's. 1 opmerking nog: mensensmokkel en kinderporno als prioriteit van een ministerie dat al jarenlang Joris Demmink de hand boven het hoofd houdt?

Howel de prioriteiten redelijk consistent zijn, valt toch de afwezigheid op van een volgens mij cruciale vraag. Namelijk: hoe verandert het justitiële apparaat mee met de veranderende criminaliteit, zoals internationalisering en digitalisering? Dat zijn vragen waarvoor juristen in de regel te dom zijn om te beantwoorden. Vandaar waarschijnlijk ook het ontbreken daarvan.

Een incompetent departement en OM (om over zwaardere aantijgingen nog maar te zwijgen) en oom en tante agent die dus aan het eind van het proces mogen blijven dweilen met de kraan open. Tel daar de iftarspecialisten in de politietop bij op en, hoezeer ik ook graag op de wouten mag mopperen, petje af voor onze "dunne blauwe linie".

Ook al past die pet ons allang niet meer allemaal.

Hetkanverkeren | 10-06-19 | 10:41 | 4

Het is volgens mij allemaal begonnen met het positieve discriminatie beleid van de overheden.Sollicitanten werden aangenomen vanwege hun naam of huidskleur en niet op kennis van zaken.
Vandaag de dag noemen ze het diversiteit bij oa het pliesie korps.
En dan hebben we nog het OM en de rechterlijke macht.Een zooitje ons kent ons figuren bij elkaar die allang niet meer onafhankelijk zijn vanwege hun bijbaantjes in de sociale sector.Wat te denken van de procureur generaals en hun vele bijbaantjes bij de kuch goede doelen.En zo kan je wel doorgaan en doorgaan.
Het is alles bij elkaar een eng incest zooitje die er enkel maar zitten om elkaar en hun broodheren te beschermen.

komtdatschot | 10-06-19 | 10:59

Het modewoord van 2019 is ‘ondermijning’. Dat is de grootste onzin in jaren. De overheid is de grootste ondermijner. Hoe kan consumptie van wiet legaal zijn, en de productie niet? Wit geld van de wietroker wordt via de achterdeur van de koffieshop omgezet in zwart geld van de henneptelende kamper. Zo krom kun je het niet bedenken.

theo-is-dood | 10-06-19 | 21:28
▼ 1 antwoord verborgen

Je hebt recht, snelrecht en supersnelrecht.
Nu blijkt dat een wetsvoorstel voor superdepupersnelrecht nodig is om daders die politieagenten als sparringpartner gebruiken binnen drie jaar voor de linkse rechter komen.

Tenzij de dader tot een kwetsbare groep binnen de samenleving behoort, want dan is eerst een supersnel superhulptraject noodzakelijk.

Jan Passant mk2 | 10-06-19 | 10:40 | 1

Snelrecht is dat het OM vandaag ff een uurtje overwerkt en deze gast heel lang in een gevangenis stopt. Meteen, direct, afgelopen en klaar. Bewijs is er genoeg.

Busverhuur | 10-06-19 | 10:46

Ze beloven snelrecht en bezuinigen op het OM en de rechtspraak. Iedere boerenlul snapt dat dat niet werkt. Zo niet onze regering. Maar ja, dat zullen wel geen boerenlullen zijn.

Schadenfreude | 10-06-19 | 10:40 | 1

nog meer geld naar de vvd, (onee naar Grappenhaus en voorgangers,,, dat zijn de leidinggevende van de leidingevende die leiding geven aan leidinggevende waar dan weer een manager tussenzit,,, en daarboven staan dan de zogenoemde "top Bestuurders". zo goed in elkaar gevouwen dat de politieke verantwoording spoorloos is verdwenen. (ja laag in de organisatie (oftewel de uitvoerende de gewone agent die een mes in zijn rug krijgt))

pieterS | 10-06-19 | 12:21

Supersnelrecht, vroeger dwong een Dirty Harry dat gewoon zelf af.

Kapitein Stijlvol | 10-06-19 | 10:38 | 1

Agent Koen heeft nog steeds niet in de gaten dat de pliesie niet zo populair is bij de belastingbetaler.
Heeft allemaal iets van doen met de uitstraling van de pliesie tegen over de belastingbetaler.

komtdatschot | 10-06-19 | 10:32 | 3

Politie en belastingbetaler... ik mis de link even.
Of u moet belasting ontduiken natuurlijk.

Papa Jones | 10-06-19 | 11:22

@Papa Jones | 10-06-19 | 11:22:
Belastingbetalers zijn diegene die weer eens voor de jan met de korte achternaam bij de pliesie aangifte doen vanwege inbraak,diefstal,mishandeling en zo voort,en waar niks mee word gedaan omdat de pliesie hun buik vol zitten te vreten bij hun vele iftar bezoeken.
Over dat soort belastingbetalers heb ik het.

komtdatschot | 10-06-19 | 11:35

@Papa Jones | 10-06-19 | 11:22: dat zijn mensen waar dankzij afroming door de Heilstaat, hun loon kunnen krijgen, Maar die een afweging maken tussen "zinvol" en "niet zinvol", voordat justitie deze afweging maakt en hun kerntaak (bewijs verzamelen) al jaren niet serieus meer neemt.

pieterS | 10-06-19 | 12:24

"dader moet instemmen met afhandeling van de zaak op zo'n korte termijn"
Is dat (super)snelrecht OOIT voorgekomen in de praktijk?

W_F | 10-06-19 | 10:32

Ik snap niet echt hoezo zo`n agentje bijzonder snel recht voor zichzelf eist. In tegenstelling tot de gewone burger heeft hij de hele staatsmacht achter zich, het recht geweld te gebruiken, een wapen, enzo... .

Heeft de gewone burger niet en die krijgt bij de politie helemaal niks voor elkaar als hij eens in elkaar wordt geslaan.

Hoe kan het nou trouwens in godsnaam altijd weer het wapen - bijna - wordt afgepakt ?!?

redanx | 10-06-19 | 10:30 | 7

Omdat ze niet (nooit) mogen schieten..

ZZP-er | 10-06-19 | 10:40

@Behangdelul | 10-06-19 | 10:35:

Omdat anders niemand meer hulp wil verlenen. Zowel politie als brandweer hebben nu al tekorten "op straat", en ambulances hebben ook steeds vaker politiebescherming nodig.
Het plan van Pechtold om geweld tegen hulpverleners te normaliseren zal leiden tot een hele nare samenleving.

En uiteraard zou elk geweldsdelict zo snel n stevig mogelijk afgestraft moeten worden. Dan maar wat blokkeerfriezen, tegenstanders van steniging en parkeerboetes laten lopen.

Dandruff | 10-06-19 | 10:44

Op zes of zeven maanden een zaak panklaar voor de rechter is supersnel.

theo-is-dood | 10-06-19 | 21:32
▼ 4 antwoorden verborgen

Er zijn landen, een hele boel landen, waar arrestanten dit soort ongein niet eens proberen omdat ze weten dat ze zwaar mishandeld worden als ze het wel proberen.
Met uitzondering van de Verenigde Staten waar ze het wel proberen en dan getaserd of neergeschoten worden.
Deze arrestant vroeg duidelijk om de Rodney King behandeling.

Osdorpertje | 10-06-19 | 10:30 | 1

Daar gaan ze echt niet vechten met een arrestant. Te debiel voor woorden. Als je niet snel genoeg op de grond ligt, heb je een serieus probleem. Agenten mogen hier ook niks. Geen wonder dat er geen respect is. Dat is geïnstitutionaliseerd.

azijnseikerT | 10-06-19 | 10:36

blijven roeren waar het stinkt,
De kritiek van de commissie op de top van het OM is dan ook schokkend, zegt emeritus professor integriteit Hans van den Heuvel. ,,Gebrek aan ethisch leiderschap, dat is niet mis. Dat is het ergste verwijt dat je kunt krijgen. Zeker binnen een organisatie die anderen dagelijks de maat neemt over wat goed en fout is. Er zijn morele grenzen overtreden. Daar is niet over gesproken en niet tegen opgetreden.’’

Sgt. Pepper Spray | 10-06-19 | 10:29

Ja, laat wel, 2020. Maar wat maakt het uit? Misdaden, beelden, getuigen, wetten en intenties. Ze bestaan allemaal wel, maar het OM moet ergens chocola van kunnen maken. Het recht in Nederland is like a box of chocolates.

Poesmobiel | 10-06-19 | 10:29 | 2

Ach, met de blokkeerfrieen kon het wel snel toch?

ZZP-er | 10-06-19 | 10:41

@ZZP-er | 10-06-19 | 10:41: Ja, daar kon heel goed chocola van worden gemaakt. Maar daar heb je blijkbaar heel veel soorten en smaakjes van.

Poesmobiel | 10-06-19 | 10:45

Wijlen mijn vader was ooit agent van politie (later rechercheur). Werd als jong agent ingezet bij de rellen van hippies en nozems op de Lijnbaan in Rotterdam. Daar mochten ze losgaan met de wapenstok, net zo lang tot het langharig tuig zich terugterug of afgevoerd kon worden. Dan kwamen er de volgende dag een zootje van die nozems met hun ouders klagen op het politiebureau. De ouders kregen dan een fikse preek dat ze hun jong wel eens wat beter hadden mogen opvoeden en werden vervolgens resoluut heengezonden.
Geen chef haalde het in zijn hoofd om een agent die geweld had gebruikt op rapport te slingeren. Men kreeg eerder een schriftelijke tevredenheidsbetuiging (mijn vader had er meerdere in zijn dossier).
Voetbalrellen idem. Rond het stadion werd een cordon van agenten geplaatst en de eerste de beste hooligan die er doorheen probeerde te komen kreeg een flinke aai met de wapenstok. Niks rapport, niks klachten, niks strafprocedure.

Moet je nu eens kijken. Een agent die het waagt geweld te gebruiken krijgt zijn chef op zijn dak, maar als je pech hebt ook de Rijksrecherche. Een strafprocedure kan dan je deel zijn, inclusief schorsing en kapotmaken door media en allerlei smerige clubs zoals de bond van wetsovertreders....
Dat doen agenten dus maar niet meer. Met gevolg dat ze afgeranseld worden, in het ziekenhuis belanden en iedere stap en actie eerst uitvoerig moeten toetsen aan de "geweldsinstructie", hetgeen uiteraard in de split second die bij dit soort incidenten bestaat, nooit lukt.
En daarna komen de media er nog even achteraan met een paar trappen na de voor agent en als je pech hebt krijg je ook nog de asociale familie van de daders achter je aan. Straf? Welnee. De dader komt een jaar later of zo voor de rechter, mag dat proces gewoon thuis afwachten (en flikt dan nog van alles in de tussentijd), krijgt dat een fopstraf, want stapeling van stoornissen, omstandigheden én te lang moeten wachten op zijn proces..... Pfffff wat is er toch gebeurt in dit ooit zo ordelijke land?

Nederlander65 | 10-06-19 | 10:27 | 5

Behalve tegen demonstranten die tegen azc's demonstreren. Dan mag men er vol op.

Mart6037 | 10-06-19 | 10:38

Dat dus. Het is de leiding. Mijn ervaring met agenten is goed. Op een aangifte na dan maar ook dat komt weer door uitgestippeld beleid.

Deflatiemonster | 10-06-19 | 10:42

Zeer herkenbaar wijlen mijn vader deed in die tijd hetzelfde werk als Uw vader (ME)
Alleen was die "groter en sterker" want die zat op een paard (wit en wereldberoemd want in november was dat paard de schimmel van Sinterklaas)

berg545 | 10-06-19 | 19:00
▼ 2 antwoorden verborgen

2 maanden wachten op je recht,,, In Nederzandbak, is supersnel recht. Dat Turkse meisje kreeg na 10 maanden een brief van datzelfde OM dat ze een schadevergoeding krijgt en een contactverbod.. Echter al 10 maanden dood...

pieterS | 10-06-19 | 10:26

Nederland, het land waar slachtoffers de helden zijn en waar essentiële maatschappelijke functies gedegenereerd zijn door bureaucratie en procesdenken.

De Pilsvogel | 10-06-19 | 10:21

Grapperhaus, zolang dit kabinet nog zit, kom je mensen eens tegemoet!

Einde van de Domheid | 10-06-19 | 10:20

Dan zijn bodycams ook ideaal. Bewijslast tegen verdachte en agent kan bewijzen dat hij geen excessief geweld heeft gebruikt of onbeschoft is geweest.

Mart6037 | 10-06-19 | 10:17

Hoe is Nederland over twee jaar?
Ik hou mijn hart vast.

sociaal_econoom | 10-06-19 | 10:17 | 1

Precies hetzelfde maar met nog een beetje meer corruptie als het kartel blijft.

O2Neutraal | 10-06-19 | 15:01

Het is al supersnel hoor januari 2020.. ze hebben het zo druk daar bij Justitie en veiligheid dat sommige processen die geen verder gevaar vormen voor de menscheid best onderaan erbij kunnen worden gestopt.

fikkieblijf! | 10-06-19 | 10:17 | 3

Laten ze stoppen met het proces tegen Wilders... dat kost een hoop tijd en geld.

sociaal_econoom | 10-06-19 | 10:18

Is beleid denk ik: net als met blokkeerfriezen mensen maanden of jaren laten stressen. Schuldig en onschuldig.

Mart6037 | 10-06-19 | 10:19
-weggejorist-
allesofniks | 10-06-19 | 10:14 | 10
▼ 10 antwoorden verborgen

Weet je wie er ook altijd snel door kon pakken in dit soort gevallen?

Mr_Natural | 10-06-19 | 10:14 | 1

Iron Man

Papa Jones | 10-06-19 | 10:18

onderaan de streep zie ik niet waarom het erger is dit bij een agent te doen ipv willekeurige voorbijganger. Beide is onacceptabel en speciale behandeling voor politie als vaste regel lijkt me een slechte zaak.
Van mij mogen alle agressieve idioten harder gestraft worden.

noerg | 10-06-19 | 10:14 | 3

Ik vind het juist een goede zaak. Door hun werk hebben agenten/ambulance personeel/ov medewerkers hier dagelijks mee te maken. De grootste idioten pak je dan bovendien het snelst.

Papa Jones | 10-06-19 | 10:23

Zwaarder straffen is prima, maar ik snap inderdaad niet waarom dat niet zou moeten gelden bij geweld tegen ongewapende burgers.

W_F | 10-06-19 | 10:49

Vind ik al jaren twijfelachtig. Maar het heeft ook te maken met de perceptie van de politieke partijen op grote groepen binnen hun electoraat. Het bekt ook zo lekker. Kijk maar eens in verkiezingstijd. VVD, CDA, D66, PvdA, GL men appeleert altijd aan "de hulpverleners" "de zorg" "de politie" "het onderwijs" omdat je dan met al het volk dat er omheen loopt al een heel grote groep aanspreekt. Over bouwvakkers, slagersknechten, chauffeurs , proces operators of administratief en leidinggevenden hoor je ze niet. Net alsof de NL economie en samenleving alleen nog maar publieke sector behelst. Als dus zo'n hulpverlener een knal heeft gekregen, kan je ze paaien door ze een beetje speciaal te maken. Die zogenaamde gelijkbeginsels binnen de rechtspraak gelden dus alleen als de polletiek dat zo uitkomt. Blijkbaar is het dus zo dat het ene slachtoffer gelijker is dan het andere slachtoffer.

Heiner | 10-06-19 | 16:58

Januari 2020..... Oh, dan heeft hij nog een lekkere zomer, najaar en oudejaarsnacht voor de boeg om exact hetzelfde te doen.

kotelet | 10-06-19 | 10:13

Arme man, actief voor een vakbond. Vergeet het dan maar bij je meerderen. Probeer het achter je te laten (want mogelijk wordt aangehouden persoon ook nog vrijgesproken). Mocht het voorgevallene je niet los kunnen laten, kijk dan zo snel mogelijk om naar een andere baas en neem je verlies (zoals je vaste betrekking met zekerheid van inkomen, met cao, en fijne collega's) - en probeer te vergeven. Koen, alle sterkte toegewenst!

mozaard | 10-06-19 | 10:13
-weggejorist-
SugarCandyMountain | 10-06-19 | 10:12 | 2

@het_om heeft nu even geen tijd ja! Alles en iedereen in zijn / haar berichtjes aan het wissen, sporen aan t verwijderen, bonnetjes aan het verbergen, etc etc, ivm #Wildersgate

Mathijs2017 | 10-06-19 | 10:11

Politie is toch de beschermengel van een corrupte regering en aangezien de maatschappij een spiegel is van de Overheid zie ik het probleem niet ..

Kuddedier | 10-06-19 | 10:10 | 3

De politie, zelfs met al haar fouten, is het enige wat ons behoed voor een totale anarchie en jij vindt het prima als een wout wordt mishandeld.......
Je bent echt niet lekker.

Randall3.0 | 10-06-19 | 10:16

@Randall3.0 | 10-06-19 | 10:16: uuuhm???? Welke politie? als ik ze nodig heb zie ik ze niet, dan moet ik eerst een afspraak maken. Maar als ik te hard rij (zie ik ze nog niet maar krijg ik wel een boette), het lijken wel spoken. (net .... trouwens... alleen zijn ze niets tot ze met een groepje en overmacht zijn. dan zijn het etters eerste klas.

pieterS | 10-06-19 | 10:36

De dalende arbeidsproductiviteit (meer personeel per ‘verleende dienst’) heeft alles te maken met een toenemende ingewikkeldheid van zaken (OM 2017a). Bewust wordt gekozen om de georganiseerde misdaad intensiever aan te pakken. Ook een aantal activiteiten rondom radicaliserende personen spelen een rol in de dalende productiviteit, omdat deze niet resulteren in strafzaken.

Sgt. Pepper Spray | 10-06-19 | 10:10 | 1

Zal best, dan maar de prioriteiten weer verleggen en bij zware jongens de bewijslast omdraaien (schuldig tenzij je je onschuld kunt aantonen). Dat probleem heb ik namelijk ook als ik ogenschijnlijk foutparkeer.

SugarCandyMountain | 10-06-19 | 10:16

'Ah weer lastige agenten die te maken krijgen met geweld, en vrij machteloos staan. Vervolgens kut-burgers die hier tegen in opstand komen. Dat kunnen we niet voor de voeten hebben lopen hoor.'

#Copy-pasten doet#

'Het kan niet zo zijn dat, we zijn geschokt, iedereen verdient een tweed... duizendste kans, we moeten geen politiestaat worden, de treinen mogen niet meer naar het Oosten rijden, dit moeten we niet willen, we richten een onderzoeksgroep op.'

'Zo, dat was op het nippertje. Geweten weer gesust, burger weer stil.
Op naar de volgende keer.'

Realism Is All | 10-06-19 | 10:09

Aan agent Koen, ik wens u sterkte met de nasleep en hoop dat u gezond blijft. Het lijkt me niet niks om iedere dag dit werk te doen en met dit soort agressie te maken te krijgen. Dank u voor uw inzet om dit land veilig te houden.

osolemio | 10-06-19 | 10:08 | 2

Niets meer aan toe te voegen.

MickeyGouda | 10-06-19 | 10:11

Helemaal juist.

Randall3.0 | 10-06-19 | 10:17

Systematisch doelbewust chronisch personeelstekort, zorgt voor een overbelast systeem dat alleen nog op zijn tandvlees kan lopen.

cat22 | 10-06-19 | 10:07

Koen Simmers mag wel een tetanus prik gaan jammen na de beet van zo'n bijtende Koreaanse -streep- Oost-europese dronken Slet.

chicago river | 10-06-19 | 10:07

en wat vindt den overheid er zelf van:
Openbaar ministerieOpmerking
De uitgaven aan het openbaar ministerie (OM) bedragen in 2015 0,5 miljard euro (4% van de sector veiligheid en justitie).
De groei van de uitgaven bedraagt 150%; dat is veel meer dan gemiddeld in de sector veiligheid en justitie (58%).
De ‘dienstverlening’ (het gewogen aantal zaken) verandert per saldo tussen 1998 en 2015 niet veel.
De uitgaven per rechtszaak nemen fors toe. Dit komt door groei van niet-personele uitgaven per zaak en een dalende arbeidsproductiviteit.

Sgt. Pepper Spray | 10-06-19 | 10:06

Snel en recht. Gaan niet samen in een VVD/D66-bananenmonarchie.

Fijnstoffer | 10-06-19 | 10:06

Het respect voor mensen in publieke dienst is volkomen weg. Dat geldt niet alleen voor de politie, maar ook voor personeel van zorg, brandweer, onderwijs.
De anti-autoritaire opvoeding van de jaren zeventig en daarna, als gevolg van de vrijheidslievende jaren zestig, heeft er alles mee te maken.
Onze maatschappij verhardt, omdat het "ik" veel belangrijker is geworden dan het collectief, laat staan de ander.
De instroom vanuit het Midden-Oosten heeft dit proces alleen maar nog harder gemaakt.
Ik houd mijn hart vast voor de samenleving waarin mijn kleinkinderen aan het opgroeien zijn.

L.E. Raar | 10-06-19 | 10:06 | 2

nou volgens mij zijn de huidige kopschoppers tussen de 20-30 jaar. Die zijn laat in de jaren 90 geboren en derhalve niet opgevoed in de jaren 70. Laten we zeggen dat de jaren 70 kids de jaren 90 kids hebben opgevoed. Dat zijn de snowvlokjes die zijn geboren met het ikke en ikke vlag in de hand. Uw kleinkinderen vallen daar ook onder.

fikkieblijf! | 10-06-19 | 10:27

@fikkieblijf! | 10-06-19 | 10:27: Tot aan uw laatste zin ben ik het volkomen met u eens, dat is ook de teneur van mijn plempsel. Echter, uw laatste zin slaat de plank volledig mis - wij hebben onze kinderen wel opgevoed met respect voor de ander (inclusief zijn/haar eigendommen), en we zien met genoegen dat zij dat doorgeven aan hun kinderen, onze kleinkinderen.
Niet alle ouderen (en jongeren) over één kam scheren a.u.b.!

L.E. Raar | 10-06-19 | 11:32

Kijk uit en zeg niet iets waarmee je je zgn .'' superieuren '' in het harnas jaag . Ook al zijn de feiten juist . De '' heren " voelen zich dan aangesproken en zullen het dan ook niet laten om je het zo moeilijk mogelijk te maken en de werksfeer totaal voor je te verzieken . Deze werkwijze wordt overigens in iedere bedrijfstak in bananen republiek Nederland gehanteerd . Wen er maar aan .

leo59 | 10-06-19 | 10:04

Tjah is natuurlijk heel vervelend. En dan speel ik maar even advocaat van de duivel: is in sommige situaties het te maken krijgen met onwillige klanten niet een ietsiepietsie heel klein beetje inherent aan het vak? Ik zou als ambulancemedewerker ook mijn werkgever kunnen aanklagen omdat ik tijdens mijn werk word blootgesteld aan vreselijke dingen. Of als brandweerman gaan klagen dat de temperaturen tijdens het werk vaak te hoog zijn.

Leptob | 10-06-19 | 10:03 | 2

Geweld en agressie zijn ongetwijfeld inherent aan het werk, maar je mag als agent toch verwachten dat dit soort figuren snoeihard en loeisnel van rechtswege op hun plek worden terug getikt. Respect is niet iets dat uit de lucht komt vallen, dat moet je mensen leren met alle middelen die tot je beschikking staan.

MickeyGouda | 10-06-19 | 10:15

Ja, maar daar gaat dit artikel niet over, bij geweld tegen een politieagent gelden de Eenduidige Landelijke Afspraken, OM is verplicht te achtervolgen, supersnelrecht en straf is dubbel zo zwaar. Zie
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/gewe...

me,myself and IK | 10-06-19 | 10:17

reaguursel bij het stuk uit de nurc:
Het OM kan m.i. zelf weinig doen: het zit in een door regering en parlement weliswaar ten onrechte opgedrongen rol, maar doet ook niet meer dan een opdracht uitvoeren. Het sterk negatieve advies van de Raad van State is destijds - hoe dom ! - in de wind geslagen; de regering, gemaakt van Slime, gaat ook niets aan deze wantoestand doen. Er is dus maar één oplossing: het Parlement. Wij burgers zullen de juiste mensen in het Parlement moeten kiezen, zodat zij aan deze schreeuwende wantoestand middels wetgeving zo snel mogelijk een einde maken.

Sgt. Pepper Spray | 10-06-19 | 10:02

Mag van mij ook jan. 2021. Maar dan wel in voorarrest.

HenkyPanky | 10-06-19 | 10:02

Kom op zeg, wat een soesa over een aardige meneer die een agentje bijt. Daar komt het OM op Pinksteren (zondag, eerste Pinksterdag dus allemaal vrij, ook Ivo O.) echt niet voor naar kantoor. Als het nou bijvoorbeeld een asielzoeker was geweest die door een agent gebeten was, ja dan zou er een peloton OvJ's opgeroepen zijn, maar nu? Echt niet!!

langzullenweleven | 10-06-19 | 10:01 | 1

De agent had geen goede morgen gezegd, dan krijg je dit.

OudeNederlander | 10-06-19 | 11:30

Aandachttrekkerij. Net als een gemeente die financieel gekort wordt: die gaan niet verstandig bezuinigen maar kondigen luidkeels aan dat ze de bibliotheken en zwembaden gaan sluiten. Het OM volgt dezelfde “bibliotheek en zwembad”-tactiek; wacht op een klassiek boosmakertje en stel de zaak dan flink lang uit omdat het ze zogenaamd aan middelen ontbreekt.

Muxje | 10-06-19 | 09:59

In mijn jonge jaren sloeg oom agent als men niet luisterde er op los dat het zo'n aardigheid was.
Het dreigen met de gummiknuppel was in de meeste gevallen al voldoende om het verzet te staken.

botbot | 10-06-19 | 09:58 | 3

Als oom agent dat nu doet is het OM opeens klaarwakker en klaar voor actie.

Langshetrandje | 10-06-19 | 10:00

ja, en dat kan niet meer.. oom agent is vriendelijk en laat zich vooral in elkaar meppen. dat is ook het beeld van de burger.. als die in elkaar wordt gemept dan is aangifte doen veel werk waar uiteindelijk, door justitie, weinig op wordt gestraft. Of je moet 50 uur werken ( taakstraf) als straf zien, maar he de normale burger betaald belasting om bescherming te krijgen en veiligheid en daarvoor gaat die brave burger wekelijks een taakstraf uitvoeren, maar dan heet dat werken!

fikkieblijf! | 10-06-19 | 10:30

Rutte vindt het onacceptabel dat mensen met een publieke functie worden lastiggevallen. Als je dat maar weet.

metdedag | 10-06-19 | 09:56

Agent Koen had zijn vuurwapen per ongeluk kunnen laten afgaan in de knieholte van de verdachte. Dat is snelrecht.

Ignatius J Reilly | 10-06-19 | 09:55

Je moet het natuurlijk nooit zover laten komen dat de verdachte je pistool kan vastpakken. Altijd een veilige afstand bewaren.

VanBukkem | 10-06-19 | 09:54 | 6

@chicago river
Maak daar 'wapenstoklengte' van.

VanBukkem | 10-06-19 | 10:03

Er is ook zoiets als schootsafstand. Hou dat aan en je bent safe.

Ignatius J Reilly | 10-06-19 | 10:12

@Raymannn | 10-06-19 | 10:01: tsja hoe doen ze dat toch in de VS. Daar laten ze een verdachte echt niet zo dichtbij komen.

azijnseikerT | 10-06-19 | 10:22
▼ 3 antwoorden verborgen

Tijd voor een jaarlijks Kromme Banaan Award...

litebyte | 10-06-19 | 09:54

‘’.....en deed aangifte van mishandeling.......’’
Wat vind Koen hier nou eigenlijk ongelofelijk aan? In de gemeente waar ik woon moet je eerst een afspraak maken, anders kom je het politiebureau niet eens binnen. En dan verwachten dat deze zaak snel voorkomt, haha...

JI-HAAT | 10-06-19 | 09:54

We moeten het OM met rust laten. Ze hebben het daar zo moeilijk. Wie haalt daar nu eens de bezem door heen? Een losgeslagen bende waarin ieder baas blijkt in zijn winkeltje.

Kopuithetzand | 10-06-19 | 09:54

What seems the be the officer, problem?
southpark.cc.com/full-episodes/s09e14-...
En waarom, Koen Simmer overigens niets na te ziften, die deed ook maar z'n werk, maar waar-om, hebben wij niet een systeem a la de VS, of Spanje, waar een "officer", of een Policia Nacional, en zeker geen Guardia, alleen in de nacht door een dronken megeaul ("minutenlang"?) wordt belaagd, waarbij ook nog wordt gepoogd het dienstpistool te grijpen?
HOE DAN.
Oh ja. En er moet meer en sneller geschoten worden. Men is daar hier altijd zo huiverig voor, why, maar moet je natuurlijk gewoon direct doen wanneer de aanleiding zich voordoet.
Afschrikkende werking ook enzo. Enzo. Fight fire with fire.

chicago river | 10-06-19 | 09:53 | 2

Mag niet van Sylvana.

Cammy | 10-06-19 | 10:30

Dit zou prima werken wanneer er alleen daders worden geraakt, maar neem van mij aan dat dit nogal wat collateral damage op gaat leveren, oftewel onschuldige slachtoffers.

Kukooo1 | 10-06-19 | 11:45

Geen. Capaciteit. Stem op een law and order partij als je wil dat dit verandert.

DrsDribble | 10-06-19 | 09:51 | 4

Law en ordner partij. Archiveren en afwachten op een schandaal.

Langshetrandje | 10-06-19 | 09:54

@Papa Jones | 10-06-19 | 09:52: Jawel, GroenLinks.

IJsbrekert | 10-06-19 | 09:56

Dat is de VVD toch. Nuff said.

5611 | 10-06-19 | 14:42
▼ 1 antwoord verborgen

Ach, welkom in mijn wereld. Ooit diefstal gehad, deel spullen gevonden, ondanks blunder op blunder bij de politie. Rechtzaak, heler veroordeeld, schadevergoeding toegekend en dan na nu 16 jaar nog steeds niets....

Sinclair | 10-06-19 | 09:49 | 3

Idem hier. Geld gestolen, dader gepakt, dader veroordeeld, dader moest schadevergoeding betalen, dader verdween, politie zocht op oud adres, dader na 2 jaar gevonden, maar dader zat in kliniek dus zielig, dader daarna weer verdwenen, dader na 4 jaar gevonden, maar zaak verjaard. Geen geld gezien.

peterdh | 10-06-19 | 09:54

Hier ook. Teveel werk?

Montesquieue | 10-06-19 | 10:00

Nou, mijn wereld bestaat niet uit 's nachts de straat op gaan en gewelddadige idioten arresteren.

Papa Jones | 10-06-19 | 10:06

Hoe door politie en justitie in beslag genomen spullen verdwijnen:

eenvandaag.atavist.com/inbeslagname

Sindsdien niks meer van gehoord, los dat eerst 'ns op Koen...

Bucket of Shit and P | 10-06-19 | 09:48 | 1

U doet uw nick eer aan.

Langshetrandje | 10-06-19 | 09:51

Wat. Een popo die slachtoffer is. En de dader heeft ook nog aan de pipa van de popo lopen voelen, naar het schijnt. Oei. Het komt steeds dichterbij. Maar zulke dingen maken hinderburgers nu ook mee. Raar gevoel hè, om even burger te zijn. Sterkte, maat.

Nivelleermarionet | 10-06-19 | 09:47

We moeten het OM met rust laten.
Dan zal je zien dat het goed komt

Jacktheflipper | 10-06-19 | 09:46 | 1

Zo is het. Ik maak ook altijd veel meer typefouten wanneer er iemand met mij meekijkt.

Kukooo1 | 10-06-19 | 11:34

Ik hoop dat onze (K)oen de reacties hier leest. Is wel goed voor wat zelfreflectie.

Atlantis-95 | 10-06-19 | 09:46 | 2

Als het aan de reacties ligt wordt de politie gewoon afgeschaft en beschermen we onszelf.

Papa Jones | 10-06-19 | 09:55

Loop maar eens een dagje mee met een diender. U zult anders piepen.

Langshetrandje | 10-06-19 | 09:57

Ik heb het al eerder gezegd. Bananenrepubliek Nederland draait op volle toeren en in deze samenstelling van hogerhand helaas niet te stoppen. Teveel linkse belanghebbende zonder ruggengraat.

F1802 | 10-06-19 | 09:46

Ik verwacht dat er een onderzoekscommissie samengesteld gaat worden olv een of andere politicus met wachtgeld om de onderste steen boven te krijgen. Conceptrapport dient uiterlijk eind 2020 gereed te zijn en de definitieve versie (na aanpassingen op verzoek van opdrachtgever) in 2021 om het daarna in de la te laten belanden. Kwestie is dan al lang vergeten. Case closed.

otjemans | 10-06-19 | 09:46

Lekker aan de linkse flank blijven stemmen Koen.

Mr_Pikibelly | 10-06-19 | 09:45

Voor 'normale' mensen is het een half jaar moeten wachten op het begin van het proces, en vervolgens wellicht nog maanden tot einde en uitspraak, zeer belastend en dus ook een vorm van straf.

CiTy3 | 10-06-19 | 09:43 | 1

Je moet blij zijn als je mishandeling een jaar na dato nog eens op Opsporing Verzocht wordt uitgezonden. Of getuigen even kunnen laten weten hoe een bepaalde passant eruit zag. Goed bezig.

goedverstaander | 10-06-19 | 09:48

Respect voor Koen.
De vraag is natuurlijk wie, waar in de boom, zit te slapen.
Want juist hiervoor hebben we snelrecht.

Papa Jones | 10-06-19 | 09:43
-weggejorist-
arlen | 10-06-19 | 09:43 | 1

Op een mooie pinksterdag is het alweer snel raak met een volgende totaalfaal van het OM. Het is een aardig feuilleton aan het worden.

Langshetrandje | 10-06-19 | 09:43 | 2

Dit is de 4 de topic deze week op GS.
Stel dat we het OM niet Haden dan kunnen we GS ook wel opdoeken.

Jacktheflipper | 10-06-19 | 09:49

Justitie heeft het te druk met processen voeren tegen politieke tegenstanders van het kartel. De aangiftes tegen Thierry en co liggen al klaar.

Nuuk | 10-06-19 | 09:42 | 1

Vergeet niet het onderlinge geflikflooi onder werktijd en tijdens verre zakelijke (?) tripjes naar onzinnige conferentietjes.

Langshetrandje | 10-06-19 | 09:43

Jaja... Koen... dit is toch zo'n een gaaf land... met breekbare vaasjes enzo... wen er maar aan... de burger maakt dit ook dagelijks mee hoor. Niks aan het handje. ies normaal.

Paaldanseres | 10-06-19 | 09:41

Maar mijn boete voor 5km te hard op 130km weg was er wel binnen een week. Dus het kan wel. Helaas ligt dat wel aan de prioriteiten.

MeneerGuggenheimer | 10-06-19 | 09:40 | 6

Een week? De mijne is er meestal twee dagen later. Altijd kleine bedragjes, 15 euro of zo. Kilometertje te hard vanwege oranje stoplichten en zo.

Nivelleermarionet | 10-06-19 | 09:51

@azijnseikerT | 10-06-19 | 09:50: Ik zeik niet. Interesseert me niks. Maar ter vergelijking. Waar een wil is een weg. Dat heeft het OM dus blijkbaar niet in zaken geweld tegen ambtenaar in functie.

MeneerGuggenheimer | 10-06-19 | 10:08

@Papa Jones | 10-06-19 | 09:45: Heb ik niet nodig. De agent wel. Die wordt in de steek gelaten door werkgever en instanties die voor hem moeten opkomen.

MeneerGuggenheimer | 10-06-19 | 10:09
▼ 3 antwoorden verborgen

Je bent een (K)oen als je beter van het OM anno 2019 had verwacht.

Kapitein Stijlvol | 10-06-19 | 09:39

De verdachte is dan waarschijnlijk geen dader meer maar slachtoffer dus schadevergoeding.

van stampij | 10-06-19 | 09:38

Arme Koen, zomaar zn frustratie ventileren.

Op zijn berisping zal hij niet tot 2020 hoeven wachten.

Denkhetnjet | 10-06-19 | 09:37

Waarschijnlijk als ik een BOA "mierenneuker" noem en mijn middelvinger opsteek is het snelrecht plots wel van toepassing.

de visser | 10-06-19 | 09:37 | 3

Precies, net als verkeersboetes die de laatste jaren ook wel snel verwerkt kunnen worden. Als het maar centjes oplevert voor de roverheid.

Alfred E. Neuman | 10-06-19 | 09:41

Dat is afhankelijk van de huidskleur

Jacktheflipper | 10-06-19 | 09:52

Reken maar. Hoe makkelijk wil je het ze maken?

Montesquieue | 10-06-19 | 09:58

Misschien ter plekke zelf een iets hardere corrigerende tik geven...
maar dan zit je zelf in de problemen ...
in dit land dan ...

laurentius | 10-06-19 | 09:37

Mij ontgaat hier iets. Minutenlang gevochten? Met een knieschot was dat totaal overbodig geweest.

azijnseikerT | 10-06-19 | 09:36 | 2

"Go ahead, make my day."

VanBukkem | 10-06-19 | 09:46

Proportioneel geweld gebruiken is de richtlijn. En reken maar dat je hangt als agent zijnde wanneer je buiten de lijntjes kleurt.

Kukooo1 | 10-06-19 | 11:29

Op welke partij zou Koen hebben gestemd ?

vmk | 10-06-19 | 09:36 | 2

Iemand die ook iets bij dat fnv spul doet, stemt meestal pvda.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 10-06-19 | 09:52

Er is sympathie voor PVV en FvD onder agenten, zeggen ze. Die worden gezien als partijen die de veiligheid hoog hebben. ‘Jullie van de SP hebben meer een soft imago.’

Uitspraak van Koen Simmers in een interview in De Volkskrant van december 2018.
www.volkskrant.nl/columns-opinie/met-...

goedverstaander | 10-06-19 | 10:42

Je zou zeggen dat de rechters het een stuk minder druk hebben nu de criminaliteit al jaren daalt...

2Little2Late | 10-06-19 | 09:34 | 1

Die zijn bezig met echt zware criminaliteit, zoals blokkeerfriezen en Geert Wilders.

Glasgow Argus | 10-06-19 | 09:37

Misschien dat grapperhaus hier over een paar jaar iets aan kan doen ....

laurentius | 10-06-19 | 09:33 | 3

Dan hebben we ondertussen al weer een stuk of 3 van de VVD gehad joh op dat departement :)

ghetto-is-back | 10-06-19 | 09:37

@ghetto-is-back | 10-06-19 | 09:37: tja, wie weet hoeveel functioneel belangrijke naamswijzigingen er dan weer zijn geweest. Je kunt maar ergens druk mee zijn he.

J-van-de-Bontekoe | 10-06-19 | 09:59

Het maakt voor die 8 uurtjes voorwaardelijk schoffelen niet uit wanneer de rechtzaak dient

Only the lonely | 10-06-19 | 09:33

Ik snap niet waarom je sneller en zwaarder gestraft wordt als je een agent slaat. Waarom is het minder erg een oude oma te slaan?

i-Wonder | 10-06-19 | 09:33 | 3

Omdat je wil doen voorkomen dat er nog ergens een grens ligt waarna er iets met je aangifte gebeurd. Al is het alleen maar bij je eigen ambtenaren. Iedereen weet dat het slap gelul is en niemand een f*ck geeft.

kaasfondue | 10-06-19 | 09:36

Oude oma's slaan komt voort uit de schaamtecultuur.. Daar zit het verschil.

Ommezwaai | 10-06-19 | 09:37

@kaasfondue | 10-06-19 | 09:36:
Vreemd, een agent heeft de middelen zich te verdedigen. Een normale burger niet. Waarom treedt de overheid wel op als een agent aangevallen wordt en minder streng als een burger aangevallen wordt?

i-Wonder | 10-06-19 | 09:38

Wat? Een Nederlander die wil dat toezeggingen nagekomen worden? Fasjist!

kaasfondue | 10-06-19 | 09:32
-weggejorist-
Deflatiemonster | 10-06-19 | 09:32

Ik word alleen maar cynisch van dit soort berichten.
Nederland is kapot en het gaat niet meer goedkomen de eerste 50 jaar.
En over 50 jaar zal de sharia dit soort zaken wel oplossen, maar of je dat moet willen...

Nuchternederland | 10-06-19 | 09:32 | 1

Als mensen blijven stemmen op de partijkartel dan komt het inderdaad niet goed, nee. Zolang iedereen brood op de tafel en warme douches heeft zal het toch allemaal wel meevallen? Kom lekker met ons uw hoofd in het zand steken, komt wel goed met dit fraaie land.

negerinnenzoenen | 10-06-19 | 10:54

Sorry Koen, wij zijn meer van het praten en manipuleren. Nou gaan we eerst een maandje of twee op zomervakantie. Groetjes uit Den Haag. Doei!!

Pedronegro | 10-06-19 | 09:28

Koen had dan ook moeten staan flitsen zoals de rest van zijn collega's. Wat deed hij dan daar ook?

Deflatiemonster | 10-06-19 | 09:28

In Engeland duurde het van misdaad tot proces 5 weken. Straf was 4 maanden.
Waarom kan dat hier niet?

Kaas de Vies | 10-06-19 | 09:28 | 4

Het OM is te druk met het produceren van tekenfilmpjes en het uitvoeren van de politieke orders. En met neuqsexs natuurlijk

de visser | 10-06-19 | 09:42

@de visser | 10-06-19 | 09:42:
En politieke processen voeren he, vergeet dat ook niet.

J-van-de-Bontekoe | 10-06-19 | 09:57

Tommy Robinson werd dezelfde dag nog weggestopt in het gevang. In de isoleer en wanneer de wettelijke periode voor isolatie was verlopen, dan werd hij overgeplaatst naar een andere gevangenis of vleugel zodat de isolatietijd klok gereset kon worden. Er is dus heel veel mogelijk, ook juridisch, als je maar wilt.

Kukooo1 | 10-06-19 | 11:22
▼ 1 antwoord verborgen

Dat zal een burger niet anders ervaren.

Atlantis-95 | 10-06-19 | 09:28

Tsja Koen nu merk jij ook eens iets van de ongeïnteresseerdheid. Wees blij dat je nog aangifte kon doen omdat je zelf agent bent. Het gewone klootjesvolk word al bij de balie van het bureau waar je collega's achter staan afgeserveerd met "Pfff, wilt u nu echt aangifte doen? Hebben we geen tijd voor en we doen er toch niets mee".

2voor12 | 10-06-19 | 09:27 | 6

@Papa Jones | 10-06-19 | 09:51:
ongeschikt
geschikt
Welke word het dan ?

ghetto-is-back | 10-06-19 | 10:05
▼ 3 antwoorden verborgen

En jij denkt dat hij ook nog komt opdagen? Waarna de zaak gewoon een een hele diepe la verdwijnt.

RenHoek | 10-06-19 | 09:27 | 3

Hij moet gewoon zeggen dat hij van plan is te gaan emigreren. Schijnt te werken.

threeheadedmonkey | 10-06-19 | 09:36

@Mr_Natural | 10-06-19 | 10:02:
En twintig anderen, ongetwijfeld. Of heet u soms Volkert? Dan uiteraard ere wie ere toekomt.

threeheadedmonkey | 10-06-19 | 10:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken