FEIT - Ramadan VERNIELT ons milieu
Zomaar een foto van een iftar in Rotterdam
Kijk mensen. Zo gaat de wereld dus naar de knoppen. Water uit plastic wegwerp flesjes. Plastic wegwerp bordjes. Plastic wegwerp lepels. Plastic wegwerp bekertjes. En terrasverwarmers op GAS (1 op tafel, en 1 aan de ongeïsoleerde muur). En NIEMAND die er wat van durft te zeggen want OEI OEI OEI moslims islam lege maag worshippers divers verbinding inclusief (Foto Robin Utrecht). Als u straks uw Nederland mist. Het ligt ergens bij de vuilverbranding. Bonus: een fijne ramadan column van Ebru Umar.
Met stukjes spek enzo...
LOL
Reaguursels
InloggenZoveel dingen veroorzaken vervuiling door plastic bekertjes zoals festivals en voetbalwadestrijden...
ik weet wel dat het tijdens de ramadan na zonsondergang en voor opkomst hiervan stukken veiliger is om met de hond te wandelen...
Ramadan is niet meer dan omdraaidag. Wij eten als zij niet eten en als zij eten eten wij niet. In 24 uur eten we even vaak.
Het grote verschil is dat zij op de tijden dat ze eten ze zich ook wekelelijk de tyf** vreten. Daarom vind ik ramadan altijd respectloos tegenover degenen die niets te eten hebben in deze wereld.
Eet smakelijk!
Het lijkt Mekka Donalds wel. Ben benieuw of die mensen aankomen of afvallen tijdens de Happy Ramadan. Kijk in ieder geval uit in het verkeer voor lage bloedsuiker ramadanrijders.
Warme truiendag is het toch?
Is dit Nederland ??
En die plastic lepels hebben ze helemaal niet nodig.
Zoals op de foto te zien is eten ze met hun vieze klauwen, net als de apen en varkens.
Graag de zwijntjes en apen hier buiten houden! Lieffff... Boos!
Ze hebben wel echte borden, bestek en glazen maar geen vrouwen om af te wassen...
Vretende mannen onder elkaar. Vrouwen gescheiden.
Note to self: VER weg blijven van de Islam.
Wat zou ik dit volk graag willen wegwerpen (wegwerpmoslims), terug naar een grote zandbak hier ver vandaan.
Baardapen die zwaar ongezond zich na zonsondergang de vetcholera vreten om zich vervolgens meer dan 12 uur van eten te moeten onthouden. Geen wonder dat er zoveel suikerpatienten zijn onder dat kleedjesvolk. Wat een aanwinsten zijn het toch ook.
Die ebru, volgens mij worden we oud meid. Maar het klopt als een bus, vroeger was alles beter!
Hear hear !!
Veel kinderen verwekken, niet fietsen, jaarlijks vliegen naar familie én een hoog BMI zijn ook slecht voor het milieu.
Waar gaat dit over ? Moslims die van een plastic bordje eten. Het lijken wel gewone mensen.
Gelukkig af en toe nog een beetje nuance. De meeste van deze lieden zijn niet terug te vinden op popconcerten. Daar is na afloop ook het één en ander te vinden aan plastic.
Kortom: dit is erg flauw.
Dit is toch niet normaal, ophef om moslims die van plastic eten.
Nou 90% van de bevolking verspilt af en toe enorme hoeveelheden plastic omdat het makkelijk uitkomt.
Ja zelfs 90% van die klimaatdrammers, want die hebben als je het vraagt een "geldige reden" om met milieu te belasten.
Raar van GS om hier zo erg op de zaak vooruit te lopen.
Mag ik de douche inventaris van de GS redactie een zien? Wedden dat het allemaal plastic flessen zijn en een paar dildo's met van die zuignappen.
Wat een verrijking, zeg. Wat een leed. Uitsluitend te dikke baardapen met gebreide mutsjes. Als je zegt dat deze foto in Afghanistan of Jemen is genomen geloof je het ook zo. Maar dit is Nederland anno 2019.
En we hebben dus 1.000.000+ moslims hier. Moeten dat er zo snel mogelijk 2 miljoen worden? Vraag me af hoe ver we al op weg zijn, want dat van die 1 miljoen (6% van de bevolking) lees ik eigenlijk ook al jaren. Ik kan me niet voorstellen dat dat getal stabiel blijft; zijn hierin bv al die 70.000 Syriërs verdisconteerd die sinds 2014 binnen zijn gegolfd? Ik zou wel weer eens een realistische update van het aantal moslims willen lezen.
Tel het aantal moskeeën en deel deze op in klein, midden en groot. Pas hier vervolgens vermenigvuldigingsfactoren per moskeegroep op toe en je hebt een redelijk beeld
Denk dat het aantal moslims dat niet naar de haathut gaat min of meer te verwaarlozen is want anders hebben ze een probleem binnen de gemeenschap.
Bedoel je moslims of Arabieren? Of Nederlanders van Arabische afkomst? Want alleen die eerste groep wordt in kaart gebracht.
@teevee | 07-05-19 | 17:28: Turken zijn toch geen Arabieren?
@teevee | 07-05-19 | 17:28:
Ik bedoel moslims. Of ze nou uit Marokko, Afghanistan, Irak, Somalië, Turkije, Syrië , of weet ik waarvandaan afkomstig zijn, of het nou 1e generatie asielzoekers zijn, of inmiddels 3e generatie gastarbeiders, en alles wat daar tussen zit.
Is toch niet moeilijk? Kan het CBS toch simpel in kaart brengen?
@Dr_Johnson | 07-05-19 | 17:36:
Mag je niet weten, geeft onrust.
@Dr_Johnson | 07-05-19 | 17:36: volgens mij is het aangehangen geloof toch geen (verplichte) registratie in het bevolkingsregister (meer)?
Kan mij heugen dat dit na WO2 is afgeschaft.
Dus het CBS kan wel het land van herkomst herleiden maar niet welk geloof deze mensen aanhangen. Zal ook de reden zijn dat ze hier geen uitspraken over doen. Enigszins begrijpelijk.
@Dr_Johnson | 07-05-19 | 17:36:
Nee, dat kan het CBS niet meer. Dankzij de wet BRP (voorheen GBA) wordt er bij een dubbele nationaliteit (NL en anders) alleen nog maar de Nederlandse nationaliteit vastgelegd.
Kunnen geschoolde reaguurders inschatten wat de impact daarvan is? Ben benieuwd.
@Dr_Johnson | 07-05-19 | 17:36: De meest reële en ook nog voorspellende waarde zijn de namen van baby's. De namen zeggen of de ouders moslim zijn of niet. Bovendien geeft het een inkijkje hoe Nederland er over zeg 50 jaar uitziet. De lijsten zijn nog niet gecensureerd en ook niet te manipuleren zoals het CBS doet met de definitie van buitenlanders.
Dank voor alle antwoorden. Maar ik blijf het niet snappen. Die 6% van de Nederlandse bevolking die moslim is - dat is dus 1.000.000+ - is toch ook een keer vastgesteld? Ik weet niet door wie (CBS?), maar ik lees dat getal al jaren. En het enige dat ik zou wensen is een update op dat getal. Is toch niet te veel gevraagd?
Is de politie-iftar van Amsterdam al geweest? U weet wel, het normaal van de toekomst want anders kop eraf.
Als ik dan ook "zomaar" naar die foto kijk die heet: zomaar een foto van een iftar in Rotterdam. Dan geeft het mij te denken. 1. Wat een volk. 2, wat ziet dat er uit. (of eigenlijk niet). 3. Vreselijk om te zien (voor mij). 4. Afschuwelijk dat dergelijk moderne mensen (zoals ik) dit moeten meemaken. 5. Ik hoop toch werkelijk dat ik binnenkort een foto aantref met mooi geklede mensen in een avondjurk en de heren in een toxedo. Ook wit linnen en mooie middelen om de tafel te versieren en idem de mens. Dit is heel erg lelijk dit. En dat mogen ook zeker Marokkaanse meiden zijn. Maar dan wel zonder doek.
Van dat vasten word je niet per definitie dun zo te zien.
Vreten zo net voor het slapen gaan. Ze hebben mij altijd geleerd dat dit niet zo goed is....
Lijkt wel een tent waar je 'plantjes' in zet.
Als al die plastic wegwerprotzooi straks verboden wordt, zullen ze weer gewoon uit een trog moeten vreten.
Dit is geen vasten maar fatsen.
Wat een ongezellige bende zeg. En enorm milieu onvriendelijk allemaal. Terwijl in de Arabische cultuur zo veel mooi steengoed en porselein bestaat. En ook erg mooie stoffen. Zie ze zitten dan, wat nebbisch.
Die stoffen komen gewoon uit Helmond. Van de Vlisco.
Goed om te weten maar ik hoef ze niet.
Turken en Berbers zijn geen Arabieren. Verder is het overgrote deel van wat hiernaartoe gekomen is, de onderlaag van de bevolking. Niet raar dat ze dan niet in gewaden van de rijken rondlopen en geen tafelmanieren hebben.
Haal Ebru terug, alsjeblieft. Desnoods met crowdfunding. Haal haar terug, zeg ik u. Nu.
Die dikke links vooraan, lekker ding.
Toch mooi om te zien dat we tijdens ramadan begaan zijn met het lot van den Moslim. Het hele jaar wensen we hem dood, tijdens de ramadan maken we ons bezorgd om zijn gezondheid (zie enkele reactie beneden)
Leuke collectie petjes en baarden en je moet eens kijken wat er niet wordt gelachen. Lijkt me leuk om deel te nemen, alleen al voor de leuke anecdotes die ik dan thuis kan vertellen. Moet effe bij een Fries een baard lenen.
Ik las dat defensie ook weer lekker aan het iftarren is. Manman.
Nah, dat is Afghanistan, toch???
Ik vraag me altijd af wat dit soort gasten overdag uitvreten. Je kunt je toch geen normale baan voorstellen bij deze corpulente baardapen..
Zeg je zo wat, ik heb veel moslim collega´s gehad door de jaren heen, maar die zagen er toch anders uit.
@sarcastro | 07-05-19 | 16:06: ik heb nog steeds 2 moslim collega's en daar zal ik ook niets van zeggen want die lopen ook niet in een soepjurk met gebreid mutsje.
In Nazi Duitsland verspreidden ze ook dergelijke foto's over Joden. Walgelijk stigmatiserend.
mede mogelijk gemaakt door het Salafisme uit de oliestaten deze levens van de mannen met baarden en jurken.
Plus een klein beetje uitkiering voor de vorm.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 16:11:
Joden vergelijken met Moslims ?? Doe even normaal. De Islam is een bedreiging voor ons voortbestaan. Waren dat ook de Joden ?? Misschien zit je wel geisoleerd in een cel in Vught. Hoop ik.
@Predeker | 07-05-19 | 17:22: met wifi is dan weer grappig...
@theJ71 | 07-05-19 | 17:26:
Ik heb ook Wifi, maar kan er niet om lachen.
@Predeker | 07-05-19 | 17:38: 'wifi in een isoleercel' ..... zo moeilijk was dat toch niet?
Ziet er gezellig uit. Vriendelijk ogende mensjes
Wat een slecht en flauw stuk. Stukje van Ebru is wel erg goed en slaat de spijker weer eens op de kop.
Die ene terrasverwarmer is volgens mij niet op gas GS, doeesfacktchecken
Fake iftar, geen enkele smeris aan tafel
Zo is dat. Jij bent er ook voor om Mo op alle mogelijke manieren belachelijk te maken zodat de moslims weer ontploffen van woede? Negatieve publiciteit is toch publiciteit!
Die dikke links op foto 1 kan wel een maandje zonder eten.
Islam. vernielt meer dan alcohol kan repareren
Vasten op zijn tijd is niet verkeerd. Als er iets is wat we van hen over moeten nemen, is dit het wel.
Vasten reinigt het lichaam. Is dus heel gezond.
Flink zuipen ook.
Als je geluk hebt ben je daarna twee dagen aan de diaree.
Dat reinigt de ingewanden prima!
>vasten reinigt het lichaam
Hoe?
>Is dus heel gezond
Kan me niet voorstellen, de verhoogde risicofactor voor diabetus nog niet eens meegenomen.
Vasten is inderdaad gezond, maar dan moet je niet na zonsondergang je strot volproppen met vet en zoetigheid.
Dit is geen vasten. Vasten is een aaneengesloten periode niet eten en drinken. Dit is fatsen.
@sarcastro | 07-05-19 | 16:02:
Eens, zou ook eigenlijk geen vastenmaand moeten heten.
Godverdomme wat gezellig zeg, kan niet wachten tot we allemaal bekeerd zijn.
Je haalt me de woorden uit de mond.
@Wekkertje | 07-05-19 | 15:15:
En ze vertellen elkaar de ene ranzige mop na de andere.
Zie ze eens plezier hebben...
Blijkbaar hebben ze hun vrouwen netjes buiten in de parkeervakken staan.
Die dag zal er snel zijn, toekomstige broeder! HEB GEDULD!
@Mohamed79 | 07-05-19 | 16:03: Dat had men niet met het oprichten van IS en je ziet hoe het eindigd. Maar geschiedenis is toekomst. Weet hoe het met elke bezetting van NL is afgelopen. Er komt iets nieuws, mensen gaat het tegenstaan en na verloop van tijd is het weg. Kan 5 jaar duren, kan 80 jaar duren of zelfs enkele eeuwen maar niets is blijvend. Al dachten de aanvallers dat uiteraard van wel want anders had men er niet aan begonnen.
De islam verwoest veel. Het is alleen de vraag wat eerst kapot gaat.
Wij.
Wie zich niet wil verdedigen, gaat kapot.
EN ze vernielen ons zorgstelsel: in ziekenhuizen heul veul allochiers. En degene die we wel willen zijn er arts en verpleegster (Oost-Aziaten)
Nee hoor dat doen onze bejaarden volgens links Nederland.
Waar zijn de vrouwen?
In de keuken.
Die zijn leren fietsen! Haha!
Onzinartikel dit GeenStijl. Ga eens naar een kinderfeestje, waarvan er elke dag misschien wel duizenden plaatsvinden en je ziet hetzelfde. Plastic borden, bekers, bestek, slingers en ballonnen.
Ja, jij snapt het wel.
Toen ik kind was hadden we plastic bekers voor de kinderen die jaren meegingen (geen wegwerp)
@Historicuck_Han | 07-05-19 | 15:48: Bij ons thuis werd met het hele servies geworpen, ook als het best nog mee kon op kinderfeestjes
@Historicuck_Han | 07-05-19 | 15:48: Bestaat nog steeds. Mepal. Onverwoestbaar.
Beetje flauw spijkers op laag water zoeken dit…
Ebru's column is dan wel weer spot-on!
Ik mocht als kind geen hoofddeksel op tijdens het eten. Heeft niemand deze kerels een beetje fatsoenlijk opgevoed? Ziet er trouwens niet gezellig uit, iedereen zit in zichzelf gekeerd dat eten naar binnen te stouwen.
Ziet er uit als La Grande Bouffe of Monty Python Fat Man explode, nog een klein baklavatje? De gezondheid straalt ervan af. Kan een arts niet eens afstuderen op dit onderwerp en dan uitrekenen wat qua toekomstige gezondheidszorg dit fenomeen kost . Kijk dat ze niet werken dat is jammer maar dat ze 2-3 x extra zorg kosten dan de bijstand/uitkering of AOW die ze krijgen is een beetje jammer. Als ik die 2 vooraan zie begrijp ik dat ze van Mo geen varkensvlees mogen eten, dat zou namelijk kannibalisme zijn.
Een maand Ramadan-vasten is geen garantie voor afvallen.
Overdag niks eten en drinken en je dan helemaal volgooien tijden de uren dat de zon onder is, naast het nodige slaaptekort, werkt enkel averechts. Daarnaast verander je daarmee niet je (vr)eetgewoontes in de overige maanden.
Maar goed, het zal niet liggen aan een overmaat aan varkensvleesvetten.
Het maakt de lontjes ook korter. Nu al te merken op de weg. En de behoofddoekde dames doen daarbij zeker niet voor de heren onder.
Ober er zit een baard in mijn soep!
Ebru heeft helemaal gelijk. Er mist echter een aspect aan het verhaal. Namelijk dat het gros van de moslims helemaal niet zit te wachten op het gepamper en het naar de mond praten door de policor mensch. Ook zij willen gewoon hun ding doen zonder dat er een halve zool zich er mee gaat bemoeien.
Een voorbeeld. In ons dorp was twee jaar geleden een oproep voor vrijwilligers om allochtone vrouwen te leren fietsen. Dat was opgezet door een policor wijfie dat er alvast vanuit ging dat de lessen niet door mannen gegeven mochten worden want de allochtone vrouw wilde volgens haar niet aangeraakt worden door een (vreemde) man. Dus zij gaat die fietslessen geven en uiteraard lukt dat niet omdat je sterke mannenhanden nodig hebt om die vrouwen op de fiets te houden en zo te leren hun evenwicht te houden. Na een paar "lessen" worden het gehele geval afgeblazen. Zij heeft nooit gevraagd aan de doelgroep vrouwen over het hoe en wat van mannen die les geven. Of te wel, een heel zooitje vrouwen wordt de lessen onthouden door een policor waan idee..
Nu dit jaar weer lessen, maar nu met mannen (moi). Er wordt mij van te voren gezegt dat een bepaalde vrouw niet aangeraakt wil worden. Ja dank je de koekoek. Niet zeuren wijfie. Als je wil leren fietsen dan ga ik jou aanraken en zo geschiedde. Geen van de moslimvrouwen in de ploeg heeft problemen dat ik ze aanraak. Het is gewoon erg gezellig en leuk om te zien dat zij die oer Hollandse manier van transport onder de knie willen krijgen. En nu met de ramadan ook geen problemen. De moslim dames komen gewoon omdat je hebt de ramadan en je hebt ook fietsen leren. Niets bijzonders.
Zijn we net van de Sints af rijden de fietspaden straks vol met die dikke moslima's van jou....
@Gulliver | 07-05-19 | 14:44:
Huh? Zwarte Piet is nog niet compleet uit het straatbeeld verdwenen en jij wil al van de Sints af? Ga je schamen! :D
Lol dat moet natuurlijk stints zijn.
@Gulliver | 07-05-19 | 14:56: Volgens mij zijn die weer terug
Deze mensen komen uit gebieden waar het zomer en winter gemiddeld 23 graden is... ze hebben het hier snel koud.
Wat dat betreft zouden ze graag terug willen.
De dames dragen boerka's - dit is vanwege de kou.
Je zou denken, religie is iets primitiefs, iets middeleeuws, iets voor onderontwikkelde mensen, de simpelen van geest. Het is niet 1019 maar 2019, we zijn allemaal met elkaar verbonden via social media, er is via Google een wereld aan informatie beschikbaar, het niveau van de wetenschap is hoger dan ooit, mensen zouden inmiddels beter moeten weten. Religie, een vorm van psychose waarbij mensen zich inbeelden in contact te staan met een imaginair "opperwezen", zou toch onderhand moeten zijn verdwenen, of in ieder geval gereduceerd tot een marginaal verschijnsel. Niet dus. Religie is groter dan ooit. Kennelijk zit krankzinnigheid in het menselijk dna.
Wordt tijd dat er weer een beweging opstaat zoals de linkse (provo's, PSP, PPR) garde, de voorlopers van Groenlinks zeg maar. Zoals zij in de jaren 60/70 de 'gelovigen' belachelijk maakten, de ontzuiling realiseerden, het feminisme - gelijkheid m/v - uitten door blote tetten te tonen. Dat is wat de huidige islam nodig heeft. Dus, Jesse - Femke , go for it.
Alles leuk en aardig met die 60/70 generatie... maar wat heeft het ons nou eigenlijk gebracht? Naast de geestelijke armoede...
@Bakje Friet | 07-05-19 | 14:39:
Wat het ons gebracht heeft is dat het gemiddelde IQ in Nederland omlaag is gegaan maar dat hierdoor bijvoorbeeld jouw IQ is gestegen ten opzichte van het gemiddelde.
Vind je dit een mooie gedachte? Goed zo.
Snap je echter niet wat ik bedoel? Geen probleem, dan nog geldt bovenstaande bewering ook voor jou.
HAND.
@Bakje Friet | 07-05-19 | 14:39: Het heeft ons in principe wel vrijheid gebracht, tolerantie, openheid; alleen de laatste 20 jaar is er een kentering opgetreden.
Goed, zonder de ontzuiling zou ik nu waarschijnlijk boerenknecht zijn en in het dorp alleen bij de katholieke bakker een brood mogen kopen.
Ik vind dat ze allemaal best wel dik zijn. Misschien helpt het helemaal niet meer te eten.
Dat zou de meeste problemen wel oplossen ja, maar of dat een politiek correcte oplossing is placht ik in dit land te betwijfelen.
en toch doen jullie er een beetje aan mee Geenstijl, door elke dag weer een topic aan deze waanzin te weiden. Ik snap dat jullie ook "content" moeten hebben, maar mag ik suggereren om dit topic wat meer te laten voor wat het is? Een keer in de week is voldoende. Dank.
Als ik bij mensen word uitgenodigd voor een barbeque geven ze ook geen normaal servies en bestek dat in de keuken ligt.
Dan geven ze je plastic bordje, plastic bekertje en plastic bestek. Een plastic bestek waarmee je hamburger en kip van dat plastic klotebordje schiet en de hond des huizes zeer in zijn nopjes is.
Volgende keer je eigen gereedschap meenemen...
Wat vervelend voor u. Heeft u er wel eens iets van gezegd?
De vrouwen die wel meemochten naar dat vreetfestijn, zitten apart te wachten op de restjes. Heren eerst. De rest zit thuis met een boterham. Maar misschien zijn we wel bevooroordeeld. Als ik een vrouw was, zou ik ook niet graag naar dat stelletje lelijke kerels zonder tafelmanieren zitten kijken.
Heel mooi gezegd Ebru! Ik mis dat Nederland van "gewoon" bijzonder!
Hoe kan het bestaan dat er anno 2019 nog mensen zijn die in een persoonlijke god geloven en hoe kan het dat we dat in dit land ontzettend prachtig vinden ipv volledig idioot? Welke afslag heeft onze intelligentie gemist in de laatste 15 jaar?
1. Dat komt omdat 't HIER wel 2019 is, maar DAAR bij hunnie niet. Daar is 't pas 0019.
2. Bijna niemand vind dat prachtig, het merendeel van de bevolking lijdt aan moslimwalging.
3. "Onze" intelligentie heeft geen afslag gemist. De linkse intelligentie wel, zelfs meer dan een. En de intelligentie van hunnie zit nog niet eens op 'n geitenpad. Alhoewel...
Lelijke, dikke, middeleeuwse figuren...
Ja kom nou, dat is nu eenmaal de Afghaanse mode momenteel.
Vreemd de hoofd commissaris van de politie zit niet aan tafel
Toch raar, "onze hoeders" van politiek en globalisme zoeken altijd ongezond gedrag om gewone burgers mee te shamen & blamen. Beboeten zelfs.
Nu scheppen zij gedienstig borden vol prut op om deze ongezonde levensstijl te promoten als zijnde een heldendaad.
Of misschien is het juist niet raar, dit vreemde gedrag van onze Deugreuzen.
Dat denk ik al 30 jaar.
Als ik eens een middagje thuis ga werken, om een presentatie voor te bereiden of zo, kom ik altijd langs zo'n theehuis. Een soort allochtoonse kroeg met TL-balken. Daar zitten dan zo'n 40 man die de pensioengerechtigde leeftijd nog lang niet hebben bereikt op klaarlichte werkdagen een beetje met elkaar te ouwenelen. Ik geloof niet dat die 's avonds nog de ploegendienst in moeten hoor... En wij maar werken met z'n allen en belastingverhoging na belastingverhoging accepteren...
De camping- en outdoorwinkel en de supermarkt hebben toch een leuke omzet gedraaid.
Lekker man die Deugdan periode voor de Nederlanse media en progressieve politici. Man man man wat een feest. Gisteren ook op Hart van Neerlandistan, wat ik nooit kijk, een item over Ramadan.. volgens dit TV programma, met een bedenkelijk laag niveau, zijn het echte helden die Ramadanners.
Zolang ze eten, zijn ze van de straat... Iemand een idee hoe we dit kunnen continueren?
LOL
Hmmm.... Julio Poch eens bellen ?
@Drs. H. Wiegel | 07-05-19 | 14:05:
Zo sneu voor die man. Eerst al valselijk beschuldigt door backstabbing collega's, vervolgens vrij gesproken na jarenlang in voorarrest te hebben gezeten. Leven naar de kut en nog houd het niet op...
Kweenie hoor maar ik zie er geen bontkraagjes tussen zitten, zouden die apart iftarren of zo?
Vrouwen...? Waar..?
In de vrouwen tent, trouwens dat ramadannen heeft weinig zin t zijn stuk voor stuk obese figuren.
@Uw Verzekeringsadvis | 07-05-19 | 14:05:
U weet dat dikke lichamen ook meer calorieën nodig hebben..?
BTW ramadan heeft niks met vasten te maken. Ramadan is enkel een ander (lees: idioot en ziekmakend) voedingspatroon dan de rest van het jaar.
Ramadan, overdag chagrijnig rondlummelen met een lege maag - 's nachts Iftarren als een bezetene.
De Boze Profeet heeft er vast Goede Bedoelingen mee gehad, voor zowel de getroffen moslims als hun directe omgeving.
Nog 1 maandje hopen dat het mee zal vallen tot het bloedsuikerspiegelfeest.
Ik mis de politieke commissaris van politie in het plaatje!
Ze krijgen dus toch subsidie dagblad010.nl/algemeen/geen-subsidie-...
Helemaal gestoord en dan nog gescheiden eten, zegt zo'n haatbaard: Zeg ober er zit een haar in mijn eten.. ja duh..
Waarom geen aardewerk? Ze hebben toch allemaal een gratis Miele thuis? Als iedereen zijn eigen bordje meeneemt, kan het zó bij de ontbijtboel en kost het schoonmaken heel weinig extra energie.
Die foto's zijn toch gemaakt in Pakistan of zo, niet in Rotterdam hoor...
Drinken ze daar ook al melk van de Marko
@biermarinier | 07-05-19 | 13:58: Makro*
tsjek ze zitten met hun wollen mutsjes, en maar joden uitschelden die met een keppeltje op lopen en niet realiseren dat die twee hetzelfde zijn, alleen het formaat is anders.
Ter informatie: Wit gehaakt mutsje wil zeggen dat ze de bedevaart naar Mekka hebben gedaan.
@Roadblock | 07-05-19 | 13:49: ah. Grijs mutsje twee keer en zwart drie rondjes?
@Jan Passant mk2 | 07-05-19 | 14:13:
1 x is genoeg, en het loopt in de papieren.
Weet u het verhaal nog van die school in Rotterdam, waar ze 200.000 Euri subsidie verstookt hadden aan reisjes naar Mekka?
Nooit terugbetaald natuurlijk.
Dat was in 2007, maar onze overheid laat zich nog steeds graag belazeren door corrupte islamitische schoolbesturen, omroepverenigingen, moskeebesturen, partijbesturen etc etc etc.
www.moroccoworldnews.com/2019/05/2723...
Marokko stuurde vorig jaar 370 imans rolkofferend op vliegreis naar Europa (ook NL) om de plaatselijke moskeeën te deradicaliseren. Dit jaar 422. Er zitten ook 29 vrouwelijke predikers (32 mannelijke) tussen.
Als ik een brand blus dan probeer ik er ook altijd vuur op te gooien.
Mogen geen vrouwen bij zijn omdat later op de avond de buikdanseres op tafel komt dansen! en na wat opgewarmd te zijn ff naar de hoeren.. Verbaas me wel dat de gemeente Rotterdam hier subsidie voor geeft zodat alles betaald kan worden van ons belastinggeld!
Die column van Ebru is mij uit het hart gegrepen.
Ja, goede column. Om melancholisch van te worden. Nederland! Het is weg.
www.demorgen.be/nieuws/buitenlandse-i...
'Nefast voor de integratie, zoals zelfs een Vlaamse imam zegt........
Welke dierentuin is dat?
Mooi gezegd Ebru!
Erover nadenkend hoe Nederland afgegleden is naar de griezelig serviele staat van islamknechten, denk ik dat het echt iets is wat de Nederlanders zichzelf hebben aangedaan. Je kunt het kleedjesvolk nauwelijks kwalijk nemen dat ze de makkelijkste weg hebben genomen, de weg van zeuren, klagen, parasiteren en gewelddadigheid. Die weg is ze gewezen door de ultra-laffe weg-met-ons maffia van merendeels (maar niet uitsluitend) linkse landverraders.
Precies Ebru Umar... godsdienst events zijn GEEN nieuws. Ik wil er niet mee lastig gevallen worden overal waar ik kijk. Ik wil normaal nieuws op de nieuwssites. En bespottelijk dat als we het doen, we alleen hier zo extreem op inzoomen en op de rest van de multiculti niet. Ik mis ook het Nederland waar ik in opgroeide waar religie iets zwaar op de achtergrond was. Ik wil dat Nederland terug.
Ik weet niet wat er in dat eten zit maar je krijgt er flinke baardgroei door.
En je gaat er flink van stinken en je iq daalt naar het vriespunt.
Is er ook een foto van een vrouwentent? Ik wil niet exclusief zijn (en misgenderen), maar ik zie niet zo snel een vrouw?
Wie denk je dat die troep heel de dag klaar moet maken?
Ik mis dat Nederland ook Ebru.
Ik ook, was het toen leuk. Goeie muziek, relaxed, guldens wat een nostalgie. Ik mis het echt.
Bij den photographie no 1:
Politie na de coopertest in het jaar 2014 !
Eens Ebru, maar troost je, godsdienst interesseert mij ook geen donder.
Maar mocht de moslim gemeenschap permanent een jaar gaan vasten, dus ook na zonsondergang dan krijgen ze van mij een duim omhoog.
Iemand vroeg z'n dochter:
“Wil jij ook vrij op Suikerfeest?” Want in Amsterdam hoeven moslimkinderen op hun feestdagen niet naar school, maar de andere kinderen wel!"
Zegt z'n dochter: “Alsjeblieft niet, dat is de enige dag dat het rustig en normaal is in de klas!”
Ik kijk altijd uit naar de zomervakantie, dan daalt er een deken van vriendelijkheid over mijn wijk. Ouden noorden Rotterdam. Valt ieder jaar weer op. Oase van rust. Geen getuuter, Veilig oversteken op het zebrapad mogelijk, weinig gesis als liefdesuiting, geen zinloze opstopping voor een open autoraam gesprek, geen gespuug op straat, geen vrouwen minachting.
Djiezus, dat feest (slingers!) ziet er een potje ongezellig uit. Norse, te dikke oude mannen die zich zwijgend zitten vol te proppen.
Totdat er 1 een ferme flitspoppert laat. Dan wordt het een gezellige janboel waar er gebulderd van het lachen wordt!
Ziet er reuze gezellig uit, zo'n Iftar.
Waar kan kun je jezelf aanmelden?
Ik vraag dit voor mezelf.
Ramadan heeft geen reet met vasten en bezinning te maken, wanneer dat zgn. 'vasten' feitelijk voor al die mohammedanen betekent: elke nacht in plaats van gezond je nachtrust te pakken door te slapen, je helemaal klem te vreten en te zuipen zoals wij dat kennen met Kerst en dan overdag iedereen laten weten dat je het zo zwaar hebt omdat je er voor kiest om dan niks te eten en te drinken terwijl je nog aan het uitbuiken bent van het vreetfestijn van afgelopen nacht.
Dat helemaal niks drinken overdag is slecht voor je nieren, maar dat is niet mijn probleem, dat achterlijke culturele fenomeen aan mij opdringen c.q. eisen dat ik daar begrip voor moet hebben WEL!
Ik heb er geen waardering en respect islam voor EN ik zal ook nooit iets anders dan minachting hebben voor deze achterlijke religie.
Er werk hier een zeer aardige Moslim bij ons bedrijf en die valt altijd minimaal 10 kilo af tijdens de Ramadan. Dus weet niet voor jij je info vandaan haalt. Zal niet van Moslims zelf komen want gezien je reactie kan ik me niet voorstellen dat je er ooit weleens eentje hebt gesproken.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 13:35:
Waarom verbaast dit mij nou niet dat er nou net op uw bedrijf een ZEER aardige moslim werkt.
Bent u al eens met die zeer aardige moslim in gesprek gegaan om te vragen hoe hij over Joden denkt?
Of wat er met afvalligen moet gebeuren?
De moslims in mijn bedrijf werden wat anders als ik over dat soort onderwerpen begon.
Ik zou bijna zeggen, wat minder aardig.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 13:35:
Ik ken en spreek wel meer moslims dan die éne die jij vaag 'kent' van je werk. Dus ja, ik weet waar over ik spreek. Daarnaast zie ik er genoeg die eerder 10 kilo aankomen dan kwijtraken tijdens de ramadan. Trouwens heb je enig idee (als het al waar is wat je zegt) hoe ongezond het is om in één maand 10 kilo af te vallen, zeker in combinatie met weinig tot geen lichaamsbeweging/sport, en je na die maand weer (elk jaar) 10 kilo aankomt ipv altijd op ongeveer het zelfde lichaamsgewicht te blijven.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 13:35:
10 kilo afvallen ? Weeg je hem soms ? Of laat hij je dat weten met enige trots ? Lijkt mij een sterk verhaal, omdat je van s'avonds en s'nachts eten juist aankomt.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 13:35:
Ter ondersteuning van uw overtuigend argument: In een wijk bij mij in de buurt, woont een hele dikke, zeer onaardige niet-moslim.
@Jackson | 07-05-19 | 13:53: Het is elk jaar heel duidelijk zichtbaar dat hij kilo's is afgevallen aan het einde van de Ramadan.
@Roadblock | 07-05-19 | 13:44: Lang niet alle Moslims haten Joden. Ik ken deze medewerker goed en hij werkt prima samen met Joden. Niet elke Moslim is zo extreem als jullie denken, Net zomin elke blanke Nederlander met een dikke bierbuik een racistische vreemdelinghatende PVVer is. Afschuwelijke generalisaties.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 14:01:
Je bent een slap lullende ouwehoer.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 13:35:
10 kilo in een maand? Die man zou ik subiet naar de huisarts sturen.
@Roadblock | 07-05-19 | 13:44:
Gek is dat he, als je een beetje door vraagt, blijken het gewoon fascisten.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 14:05:
"jullie"???
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 14:05:
"Hij werkt prima samen met Joden."
Hm, dat zou impliceren dat u ook weet wie Joods is in uw bedrijf, en dat deze man daar toevallig nu net mee samenwerkt.
Laat mij u zeggen dat Joden een beetje voorzichtig tegenwoordig zijn om in hun werkkring te laten merken dat zij Joods zijn.
U weet wel waarom.
De enige niet westerse medewerker die niet negatief over Joden was in mijn bedrijf, was een Iranier, die ook niets van de islam moest weten.
@Roadblock | 07-05-19 | 14:18: Ik ontken de problemen tussen Moslims en Joden helemaal niet. Net zo min ik de problemen tussen PVVers en vreemdelingen (asielzoekers, Polen, Moslims, mensen uit knoflooklanden) ontken.
Ik protesteer alleen tegen generalisaties.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 14:37:
U probeert een vanuit de ideologie vanaf de geboorte ingeprente haat tegen Joden gelijk te stellen met de terechte zorg van Nederlanders die hun democratie en leefwijze bedreigt zien door een agressieve geimporteerde ideologie.
Verder probeert u die zorg neer te zetten als een soort algemene vreemdelingenhaat die van kiezers van 1 partij afkomstig is.
Welnu, ik stem al jaren PVV en de laatste keer FvD en daar maak ik geen geheim van.
Ik heb geen enkel probleem met Polen, die overigens naast de moslims ook in mijn wijk in grote getalen aanwezig zijn, en knoflooklanders.
Sterker nog, als morgenochtend zou blijken dat ze de complete moslimbevolking van Nederland vannacht vervangen zouden hebben door Polen, dan ging bij mij de driekleur uit.
Ik weet namelijk, dat de islam en de Nederlandse democratie niet verenigbaar zijn.
U zou dat ook weten als u er zich ook maar enigzins in verdiept had.
@Roadblock | 07-05-19 | 14:48: Blijkbaar heb je alleen extreemrechtse blaadjes gelezen en websites bezocht. De echte problemen met de Islam zijn zo'n 30 jaar geleden begonnen met de opkomst van de politieke Islam in het Midden Oosten als reactie op onderdrukking en vernedering door dictators die gesteund werden door het Westen (Sadat in Egypte en de Sjah in Iran). Voor die tijd was het allemaal redelijk rustig en vredelievend in het Mo. Niet dat er daarvoor nooit grote Godsdienstig gedreven slachtpartijen plaatsvonden, maar die kenden we in het Christendom ook. De politieke Islam en Jihad zijn het grote probleem en bedreiging voor onze Westerse wereld. Maar niet elke Moslim is een potentiele terrorist of Jihadist.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 15:24:
Ja, het zal niet eens de schuld van het Westen zijn.
Maar alle gekheid op een stokje- U gelooft ook nog wat u zegt?
Dat de echte problemen met de islam pas 30 jaar geleden begonnen?
Nooit over de bloedbelasting op de Balkan gehoord?
Nooit over de Armeense genocide gehoord?
Ik baseer mijn oordeel op het lezen van de Qur'an en de Hadith en mijn conclusie blijft:
-De islam en de Nederlandse democratie zijn niet verenigbaar.
U zou dit ook kunnen weten, maar u bent niet van plan u zich er in te verdiepen, want dan komt uw wereldbeeld in gevaar.
Ok. Een kleine voorzet dan.
Voor een westerling zijn alle mensen gelijk.
De universele rechten van de mens.
De moslimlanden hebben die nooit onderschreven.
Zij hebben hun eigen verklaring van Cairo.
Daar gelden deze rechten alleen voor moslims.
Voor de Islam is de wereld verdeeld in gelovigen en niet-gelovigen.
Gelovigen hebben natuurlijk meer rechten dan ongelovigen.
Wetten die niet vanuit de islam komen gelden niet, en men hoeft zich als gelovige er niet aan te houden.
Hoe ziet u dit voor u?
@Roadblock | 07-05-19 | 15:40: Ik ontken helemaal niet dat er een groot cultureel verschil is tussen Moslims en Westerse normen en waarden. Ik geloof alleen sterker dan jij dat binnen een paar generaties heel veel Moslims behoorlijk verwesterd zullen zijn. Je ziet dat al sterk bij Marokkaanse meiden. Veder vind ik je voorbeelden niet zo sterk zo was de Armeense genocide sterk gedreven door Turks nationalisme, dat had allemaal niet zoveel met de Islam te maken. En voor een Westerling zijn alle mensen gelijk? Nou heb ik juist sterk de indruk dat dat PVVers dat helemaal niet vinden in ieder geval ze gedragen zich er bepaald niet naar. En dat allemaal gezegd hebbende -ik heb ook flinke problemen met conservatieve radicale moslims- Wat is nu precies jouw oplossing voor het probleem? Alle Moslims eruit gooien? Een hek om Nederland met prikkeldraad zodat er niemand meer in komt? En vind je de foto boven dit artikel met onsympathiek ogende radicale moslims niet een beetje stigmatiserend? Gaat het niet een beetje op een hetze lijken? En denk je dat goedwillende Moslims beter integreren als we zo'n houding tegen ze aannemen?
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 14:05:
Dat is waar, niet elke moslim is jihadist of terrorist of veroorzaakt anderszins problemen. Helaas zijn die wel in de minderheid en/of durven ze zich niet uit te spreken tegen hun agressieve medegelovigen. Hoe dan ook, ze hebben over de hele wereld, behalve uiteraard in moslimlanden, een slechte naam.
@Jackson | 07-05-19 | 18:05:
Niet elke Moslim is een Jihadist of terrorist, maar iedere gewelddadige Jihadist is wel een Moslim. In weerwil van wat de Moslims beweren. En waar men zijn woordje klaar heeft als het over Wilders, Baudet, "tokkies" Wagensveld, de PVV of Pegida heeft, blijft het oorverdovend stil als het over gewelddadig Jihadisme gaat. Komt men al gauw met l*lverhalen over Islamofobie en achterstellingen, alleen vergeet men dan wel dat het gewelddadig Jihadisme zich in door Moslims gedomineerde landen en culturen ook manifesteert en dat vaak nog erger dan hier.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 15:58:
Dat heeft niet met cultuurverschil te maken maar met ideologie.
Chinezen hebben ook een totaal andere cultuur, dus uw voorbeeld gaat niet op.
Het lost niet op binnen een paar generaties, omdat we inmiddels in de 3e generatie zitten, die radicaler is als de eerste.
Marokkaanse meiden hebben de keuze: Of binnen hun bevolkingsgroep /ideologie trouwen, of met een ongelovige trouwen en door hun familie verstoten worden.
U weet vast niet dat het voor een moslimvrouw verboden is om met een ongelovige te trouwen, tenzij deze zich bekeert?
Stel dat u meegaat met het zwakke excuus van de Turkse regering dat het niets met de islam te maken had, hoe verklaart u het kruisigen van armeense meisjes dan?
Verder is ten tijde van de armeense(christenen) genocide, ook nog de assyrische (aramese (christenen)) genocide door de turken gepleegd.
275.000 doden.
U gaat wijselijk niet in op de bloedbelasting in de Balkan, en op de verklaring van Cairo, maar probeert wel en passant weer PVV-ers als racisten af te schilderen.
De slechte kanten van een agressieve anti-democratische ideologie onder de aandacht brengen is (nog steeds) geen racisme, al zou u het graag anders zien.
Mijn oplossing is, duidelijk maken aan nieuwkomers, dat hier onze regels gelden, en als zij niet bereid zijn om zich aan te passen, ze beter direct weer hun biezen kunnen pakken, omdat wij bereid zijn om voor onze democratie en cultuur te vechten.
Zolang dit niet duidelijk is het australische model.
Desnoods een hek om Nederland- Het zou het eerste land in Europa niet zijn.
Ik vind die foto ten eerste niet stigmatiserend, want het is ongeveer het volk wat ik in in mijn winkelcentrum zie rondschuifelen.
'Goedwillende moslims' voor zover die bestaan, zouden een gedrag en een kleedwijze alsof we hier in de tijd van Mohammed leven, moeten afwijzen.
Dat doen ze helaas nooit-omdat ze dat vanuit hun boekjes niet kunnen zonder het gevaar te lopen als afvallige betiteld te worden.
Moslims zijn trouwens helemaal niet van plan te integreren.
Wij mogen ons aan hun aanpassen-Of niet.....
@Heiner | 07-05-19 | 18:34: Hoe kom je erbij dat het oorverdovend stil is als het om Jihadisme gegaat? We zijn nota bene met de hele Westelijke wereld ten strijde getrokken tegen de Jihadisten van IS. En iedereen is op de hoogte en spreekt over de wereldwijde aanslagen van die gekken.
Ramadan bombathlon www.thereligionofpeace.com/
Moslims lopen 500 jaar achter, bij hun bestaan de klimaatproblemen dus nog niet.
De haat voor het Westen walmt ervan af.
De haat voor Moslims walmt er hier ook vanaf. Je projecteert.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 13:36:
Hoe zou dat nou komen he Meneerdemesmeaker?
Terwijl die moslims toch alles er aan hebben gedaan, om een goede reputatie op te bouwen, en in vrede met andersdenkenden te leven.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 13:36:
Het gaat hier eerder om de hypocrisie van een groot deel van de linkse kerk en de opdringerigheid en het exclusieve van de islam. Uw bewering van haat voor moslims is te generaliserend.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 13:36 |
Ik haat de moslims niet. Wel heb ik een bloedhekel aan de islam. Die totalitaire ideologie die, overal waar hij verschijnt, gelijk het Boze Oog uit Mordor het licht, fatsoen en plezier uit ieders leven weet te zuigen. En waar deze ook verschijnt, de niet-moslims moeten vrezen voor hun eens zo vredige bestaan en waar o.a. vrouwen, homo's en joden gedegradeerd worden tot ongewenste groepen die het liefst vandaag nog verbannen zouden moeten worden uit het straatbeeld. Verder raad ik u aan de steengoede column van Tante Ebru eens tot u te nemen. Misschien gaat u dan een licht op waaróm de meeste mensen de islam niet meer pruimen.
@Blunterman | 07-05-19 | 14:00:
Oh, maar u begrijpt het niet, Meneerdemesmeaker komt hier juist om een beetje tegenwicht te bieden aan die extreem-rechtse moslimhaters van Geenstijl, bijvoorbeeld met verzonnen verhalen van een heeeeel aardige moslim op zijn werk.
@Roadblock | 07-05-19 | 14:07:
Tegenwicht is goed! Dit is geen tegenwicht.
@Roadblock | 07-05-19 | 14:07: Verzonnen verhalen? Is een hoogopgeleide man waar ik intensief mee samenwerk. Nog nooit iets gemerkt bij hem van al die vooroordelen waar jullie het over hebben. Maar tot past natuurlijk niet in dat simplistische zwart-wit wereldbeeld van jullie.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 14:39:
Uw moslim doet aan de Ramadan, dus hij is praktiserend gelovig.
De qur'an is heel duidelijk over Joden, Vrouwen, Homo's en Afvalligen.
Stel hem er eens een paar vragen over, want ik betwijfel dat u dat gedaan heeft bij zo'n aardige collega.
Zeg maar dat 1 van die 'jullie' extreem-rechtse reaguurders van Geenstijl daar nieuwsgierig naar is, dan begrijpt hij wel dat het niet van uzelf afkomt.
U krijgt dan natuurlijk wel de vraag van hem, wat u hier dan doet.
@Meneerdemesmeaker | 07-05-19 | 13:36: Dit zijn hardcore islam (een walgelijke ideologie) aanhangers, dus ja, ik denk dat ik wel weet wat ze vinden van onze maatschappie en cultuur.
also also
Die heb ik vroeger op vinyl gehad! Seek and destroy!
@threeheadedmonkey | 07-05-19 | 13:35:
Running, on our way hiding
You will pay dying
One thousand deaths
Metallica forever.
En over de plastiek tent gaan we het al helemaal niet hebben.
Nou waar zijn alle zure deugzeugen van het klimafaat nu? Trek dan die deugsleuf open waar normaal de meest valse verwijten uit georeerd worden in de richting van de boze blanke man.
*kan een spelt horen vallen bij dit volume.... zucht...
Kijk ze bunkeren dan. En boos zitten zijn.
Gezond is zoiets uiteraard niet, eten in erg specifieke fases. Maar goed, die ziektekosten hoesten wij wel weer op. Evenals het financiéle verlies door contra-productiviteit ivm. dat weinig eten en drinken. Mochten ze al werken uiteraard (Oei, racistisch want Islam is een ras!)
Dus ik ga maarr eens verder met werken voor de belastingcentjes.
Booslims hebben bovengemiddelde hoge zorgkosten, mede dankzij inteelt en diabetes als gevolg van ongezonde leefstijl. Islam doodt op vele wijzen, alleen de combinatie van islam + fijnstof is dodelijker.
@Solar666 | 07-05-19 | 13:26:
U zegt dat nu, maar ik moest deze week langs in het lokale ziekenhuis, en ik heb eens hoofddoekjes en lichtgetintiers zitten turven, en meer dan de helft van de aanwezigen in de wachtkamers waren inderdaad niet westers.
Ik durf zelfs te beweren, dat dit een van de redenen is, dat onze zorg zo onbetaalbaar wordt.
@Roadblock | 07-05-19 | 14:10: dat is een foute bewering. De vergrijzing is de belangrijkste oorzaak
@Fchecker | 07-05-19 | 14:50:
U kunt dit aantonen?
www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/2013/11/...
@Fchecker | 07-05-19 | 14:50: Roadblock heeft zeker gelijk.
Bovendien zijn/blijven lichtgetintiërs ook niet altijd jong.
Die mensuh zien er behoorlijk ondervoed uit, tijd voor girono...........
Ramadan ? Owww, voorjaarsmaanfeest ! Wel inclusief blijven voor iedereen !
Sneue religie
Mooi, dat er mensen zijn die strandgangers wijzen op de kwallen, haaien en enge stromingen bij de pieren.
Chagrijnig van de honger? Of gewoon een lage suikerspiegel.
@rachid82 | 07-05-19 | 13:26:-
'zal alleen maar toenemen de AANKOMENDE jaren/decennia' > 'zal alleen maar toenemen de KOMENDE jaren/decennia'
@rachid82 | 07-05-19 | 13:26: Hoef ik niet aan te wennen, woon ik te duur voor. Schoonmaakster ( van de buren ) daargelaten. Maakt het niet minder sneu
Dat klimaat gewauwel is gewoon een verdienmodel, gericht op deugende blankjes.
En die hebben het over van alles zolang ze maar niet het hete hangijzer overbevolking hoeven noemen.
Nee de focus ligt volledig op wat de blanke man beter kan en moet doen.
Als ik een groep scholieren zou zien lopen met prikkers om afval van de straat te halen, kijk dan krijg ik waardering of als er grote acties vanuit de bevolking wordt gestart voor bijvoorbeeld het voortbestaan van de tijger.
Dussss, geen van die gasten op die foto geeft 1 fuck om hoe slecht al dat wegwerp plastic is, en de deugklimaaters geven ook geen fuck, want de moslim is niet hun doelgroep waar de pijlen op gericht zijn.
Natuurlijk het is allemaal een groot complot en mensen die er anders over denken hebben valse intenties. Waar baseer je de mening eigenlijk op? Dikke bier/onderbuik?
Al die milieu activisten pakken altijd de Nederlandse supermarkten aan, voor eten en kilo slagers enz. maar ze durven nooit de de allochtonen winkels te bekritiseren.
Want dan zouden ze wel eens kunnen discrimineren. Al die linkse smeerlappen zijn zo hypocriet net zo als de Pest is.
Exact, zo doorzichtig.
Wat mij betreft beschijft Ebru de waarheid, en niets dan de waarheid!
Was inderdaad een goeie column van haar.
yep
Allemaal leuk zo'n iftar, maar ga na afloop maar eens afwassen voor 80 man. Om 6 uur 's ochtends. Nadat je uren hebt lopen koken. Dan pak je liever een grote vuilniszak en pleur je daar alles in.
Plastic is prima 100% recyclebaar zonder het hoeven reinigen van drinkwater dat gebruikt is om af te wassen.
Wat is je punt?
Laat de politie daarom Miele-afwassers schenken, in de hoop tips over aanslagen-van-de-vrede te krijgen
@Bakkeleures | 07-05-19 | 13:35:
Onzin 80% van het plastic wordt gewoon verbrand, omdat het niet te hergebruiken is.
Lekker heel de ramadan lang elke dag boos worden op de ramadan omdat GeenStijl zegt anti-ramadan te zijn maar het wel nodig vindt gedurende de ramadan elke dag een boosmaakstukje over de ramadan te plempen.
"In het Nederland waarin ik opgroeide, stond de krant niet vol van wat moslims deden tijdens de Ramadan en in het Nederland waarin ik opgroeide, werd de Ramadan niemand door de keel geduwd. Noch door een islamitische, noch door een goddeloze keel."
.....
"De broeinesten van geweld, haat, afscheiding, terreur en vrouwenmishandeling waren nog niet opgericht. Niet met gemeenschapsgeld en ook niet met Arabisch geld."
Ja heerlijk, kijk er nu al naar uit. Positivo's hebben we al meer dan genoeg, al die geforceerd lachende lui brrrrr.
Wel weer goed dat het nachttarief is afgeschaft voor die flauwekul.En zonder gas straks dus alleen koken als de zon schijnt.
Het cynische is dat Groenlinks dit maar al te graag faciliteert, hoe meer moslims/migranten/vluchtelingen hoe beter.
Hebben ze echt niet door dat juist die groepen werkelijk geen bal geven om het milieu?
Nee, dat hebben ze niet door.
Waar in vredesnaam is die foto genomen? Raqqa?
Gewoon gemaakt in een regionaal ISIS opleidingscentrum. Elke grote stad heeft er wel een paar.
Hartje! Ebru. Sterk.
Het nieuwe boek "Prey" van Ayaan komt trouwens binnenkort uit, over de erosie van vrouwenrechten in Europa door de islam
hear hear. Benieuwd of het verband tussen homosensuelen en islam genoemd wordt. De import c.q. 'bescherming' van homoseksuelen is heerlijk voor de paradijsvogels hier te lande. kasthomo's struinen de asielcentra af... Ayaan altujd + veel. Werd ook door de policor mannen/ ja vrouwtjes ook Bucket of Shit het Lage Landje uitgewerkt. Lager konden wij dan ook niet zinken... Shit all over the low |Places...
Straks weer foto”s van agenten die glibberend op hun sokken aanschuiven. U weet wel , de gewapende onpartijdige wetsdienaren .Dit alles , ondanks de scheiding tussen kerk en staat.
Ja want een agent leeft niet alleen op thee.
Weet u wie ook van de gasflessen was?
Frans van Anraat!
nl.wikipedia.org/wiki/Frans_van_Anraa...
Die meneer van de campingwinkel.
Jacques-Yves Cousteau?
Boer Koekoek.
Nee, wist wij niet. Vertel!
Ooit een moslim in een klimaatmars mee zien lopen? Precies. Insjalalalala weetjewel.
Laatste dodenherdenking was ook al redelijk blank.
Niet gezien , wel gehoord.
Bierrrr !!!
Is het weer alleen vreten voor mannen dan, die Ramadan??? Op de foto te zien wel....
De vrouwen mogen het klaarmaken en in de keuken eten..
Die tenten hebben hun eigen tent .
Ho ho, de vrouwen mogen koken voor de mannen en opruimen. Ook nog eten gaat wel wat ver.
@CalamityJane | 07-05-19 | 13:15: Sorry, je was me voor.
Je barstens vol proppen met lijdend en langzaam in hun eigen bloed gestikte dieren tot het licht word heet tegenwoordig vasten .
Is heel links en lief dus doe mee .
Die houdbare melk van de Makro is wel het ergst!
Smaak hebben ze ook al niet
Heerlijk, wel na het lepelen even je bord schoonvegen met je baard!
Een tentdoek een 'ongeïsoleerde muur' noemen, je moet er maar op komen.
Beetje zoals de gemiddelde buurtbarbecue dus. Maar dan zonder speklapjes.
Echt jongens, om de islam te bashen heb je dit soort spijkers-op-laag-water topics niet echt nodig.
De Islam is de achilleshiel van links. Eigenlijk alles wat moslims doen conflicteert met linkse idealen, maar het is nu eenmaal onderdeel van het inclusiviteits thema. Daardoor zijn linkse politici en media genoodzaakt met een dubbele maat te meten. Het blootleggen van deze hypocrisie is derhalve zeker waardevol. Laat ze maar zien wat voor een puinhopen die neo-marxistische identiteitspolitiek zal voortbrengen. Zet de schijnwerpers maar aan.
Zijn de 270 miljoen slachtoffers van de islam in jouw ogen er dan misschien wel genoeg om te zeggen: Nie wieder Islam?
(Bron: Political islam > Tears of jihad.)
Exactemundo, met dit weer heeft het gemiddelde katholieke communiefeest ook straalkachels en plastic bordjes. Of wat dacht u van vastende katholieken in de tijd tussen carnaval (= vaarwel vlees) en Pasen, de wederopstanding van ggggggristus? Al deze religieuze verschijnselen zijn in de basis allemaal dezelfde en je bent wel erg eenkennig als je alleen de moslims erom uitlacht maar de gggggggristenen links laat liggen.
Sterker nog, de ware moslim doet tijdens de ramadan allerlei goede daden en hij is verplicht om te schenken aan de armen. Kom daar maar eens om bij de tegenwoordige gggggggristen, die daar wel de mond van vol heeft maar het niet praktiseert.
Hoewel ik overtuigd atheïst ben en al die religieuze flauwekul maar niks vind, kan ik de moslim meer waarderen om het belijden van zijn geloof dan andere gelovigen. Zij praktiseren tenminste meer wat ze prediken.
Uitgezonderd de liegende en stelende moslims, die overschaduwen dit wel...
@Bakkeleures | 07-05-19 | 13:34 |
Uhm, nee. De moslim doet alleen iets voor arme moslims. Het is voor hen namelijk vanuit de islamitische geschriften verboden om iets dergelijks voor de Kafir te doen. Dus probeert u het nog eens.
@Bakkeleures | 07-05-19 | 13:34:
U bent echt niet op de hoogte.
Sommige moslims doen inderdaad goede daden tijdens de Ramadan omdat zij daar weer punten voor in het hiernamaals krijgen.
Er is alleen iets opmerkelijks aan die goede daden:
Ze worden alleen voor moslims gedaan.
De schenkingen aan de armen? Alleen aan arme moslims.
U bent er dus ingetrapt, in dat public relations verhaal.
Voor moslims bestaan alleen moslims.
En de rest zijn Kafir, die blij moeten zijn dat ze (nog) niet doodgemaakt worden, zoals eigenlijk in hun boekjes bevolen wordt.
@Aristotalloss | 07-05-19 | 13:22:
Ik weet niet of dit een reactie op mijn post was? Zo ja: ik snap de aansluiting op mijn bericht niet. Maar om je toch even te beantwoorden: er zijn naar mijn mening heel veel redenen om iets tegen de islam te hebben. Plastic bordjes en terrasverwarmers staan daarbij alleen niet zo hoog op mijn lijstje.
Maar er staan toch genoeg vrouwen daar om de bordjes en het bestek af te wassen?
Is dat een foto van een opvangkamp in Afghanistan?
Ik dacht dat plastic bestek al Verboten was. Beter kunnen we alles op die foto Verbieten.
Past bij een wegwerpreligie.
Fotograaf Robin vroeg zich niet af waar de vrouwen zijn?
Alleen het milieu nou kan nog wel meer verzinnen ebru .
Ha, een foto uit de middeleeuwen!
Hahaha, ik moest ineens lachen tussen al dit verdriet.
Schijnheilig volk, tijdens de ramadan hebben de islamistische winkels een veel hogere omzet. Wordt overigens tijd dat de ramadan in Nederland verboden wordt, brengt aanwijsbare lichaamsschade toe.
De Islam brengt aanwijsbare lichaamsschade toe, laat ze het in het geheel maar verbieden.
Ramadan is niet schadelijk als iemand gezond is. In het geval van islam gaat het dan uiteraard wel om gezond vanaf de nek naar beneden.
www.dokterdokter.nl/gezond-leven/eten...
Het is toch ook van de zotten. Wij een beetje ons best doen qua duurzaamheid en die harige smul-orks flikkeren alles op plastic.
En hebben het hele jaar door de verwarming op standje hoog.
@ja,diedus! | 07-05-19 | 13:19:
En vliegen 4 keer per jaar naar de zandbak heen en weer...
Gezellige gay-club voor muzelmannen!
... en dan met je blote klauwen vreten!
lekker varkensvlees eten vanavond!!!
Zelfs die paar woorden halen geen zak uit. Nada.
Niemand doet daar wat mee, ook de goeien niet.
Het boeit allerminst, en is een weggegooide poging tot statement maken.
@NiCeY | 07-05-19 | 13:28: Toch bak ik vanavond 4 lekkere filetlapjes.
@pibasso | 07-05-19 | 13:40: Oeh met een koud pilsje ernaast.
REAGEER OOK