Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Identitair Verzet stuurt 25 Nederlanders op "geweldstraining" in Frankrijk

Identitair Verzet Nederland. Houden we al een tijdje in de gaten op de socials en concluderen dat dit wel echt de allerlaatsten zijn die Odin in z'n magazijn had. 

Een beetje de FW: FW: kettingbrief van de StemZeWeg-club, en die club is zelf al weinig indrukwekkend. Enfin, zij dus, gingen met 25 man op "geweldstraining" (NRC) op een zomeruniversiteit van Génération Identitaire. Dat ziet er dus ongeveer uit als bovenstaand. Volgens geleerden van het bureau Nuance door Training en Advies als voorbereiding op een "rassenoorlog". Wat lijkt op de woordvoerder van Identitair Verzet Nederland, "Michiel", denkt daar iets anders over. "Je moet het zien als een weerbaarheidstraining. Omdat wij tijdens acties vaak worden aangevallen door extreem-links, zorgen wij dat onze leden zichzelf kunnen verdedigen." Ja, stelletje sneuneuzen van over het hele politieke spectrum. Kap gewoon met die enge geüniformeerde zomerkamponzin die bovendien toch niet beklijft en ga gewoon op jiu-jitsu. Word je namelijk wél een leuker persoon van.

Reaguursels

Inloggen

@Sjefke7807 | 09-04-19 | 23:59: Ah, sorry.
Ik redeneer/relativeer graag vanuit "de publieke opinie", dit is een beetje verloren gegaan. Zal hier wat verder op in gaan:
Zolang er geen Oost-Europese/Australische toestanden komen, vind ik het xenofobe/racisme/fascisme gejank overbodig. Zo extreem is PVV/FvD niet.

Ik denk dat Nederland slechts collateral is, in het geopolitieke spel dat door religie/politiek/industrie (grootkapitaa) wordt gespeeld. Waarom zouden wij verantwoordelijk moeten zijn voor dingen die duizenden kilometers verderop gebeuren?
Ik vind best dat we mogen helpen (ook al doet een groot deel van de wereld daar niet aan mee), maar we moeten stoppen met ons eigen schip te laten zinken. Mensen die onze cultuur (traditie, taal, normen e.d.) verwerpen, die bijv. te vaak het criminele pad kiezen, die geld via onrechtmatige uitkering naar hun 'eigen' land sluizen, groepen waarvan na >10 jaar >80% (nog) in de bijstand zit en geen woord Nederlands spreekt en ga zo maar door, moeten we maar eeuwig blijven gedogen (want, deug!, zielug!)?

Er is niks mis met je eigen land/cultuur/identiteit/beschaving/democratie willen beschermen!

En van mij mag iedereen op het Renaissance schip meevaren; mits zij netjes een kaartje betalen en niet de controleur bespugen! Als ze dan ook nog een beetje fatsoenlijk onze taal kunnen/willen spreken, zou dat mooi meegenomen zijn. Maakt mij niet uit homo, moslim, christen, bruin, wit etc.

De prijs voor de huidige EUnification vind ik te hoog

Kleine_Deugniet | 10-04-19 | 11:43 | 1

voor Nederland. Ons geld en onze waarden hoeven niet overboord gegooid te worden!

blijkbaar veel te lang allemaal als reactie vandaar hier ^.

Kleine_Deugniet | 10-04-19 | 11:44

Dit is toch niets vergeleken met de 15 maanden dienstplicht die vrijwel alle Nederturken gehad hebben.

Peter1985 | 10-04-19 | 10:42 | 1

Als je geld heb kan je dat geheel of gedeeltelijk afkopen.
Wel een heel groot leger maar de vraag is hoe slagkrachtig het is

Jacktheflipper | 10-04-19 | 11:12

Daarom is een terugkeer van de Dienstplicht weer bespreekbaar ,want anders vechten links en rechts zich uit de tent, of tikken ze heftig op de toetsen op Social Media,.en fietsen er niet steeds ongrijpbare jongens op scooters naar overvallen of plofkraken ,of worden ze terroristen.

Jan Onbewoond | 10-04-19 | 02:42 | 1

Ik weet niet of je het door hebt, maar een oorlog is al onvermijdelijk.

Kim-Jung-Un | 10-04-19 | 09:30

Ze moeten zich ook nog trainen tegen een fallout door kernwapens.

Jan Onbewoond | 10-04-19 | 02:35

Worden ze getraind door de Legion Etrangere,dan worden ze ook getraind door een Marokkaan of Syriër.

Jan Onbewoond | 10-04-19 | 02:30 | 1

Meeste legionairs komen uit oost Europa

Jacktheflipper | 10-04-19 | 11:13

De Wapenindustrie en de Geld fabriek varen er weer wel bij.

Jan Onbewoond | 10-04-19 | 02:28

Lijkt erop ook nog, dat dit domme gepadvinder van een paar rechtse sneuneuzen op instemming kan rekenen hieronder!

Beste_Landgenoten | 10-04-19 | 00:39 | 1

Zijn linkse ordetroepen wel ok?
Ik zie het verschil niet behalve de latente angst onder D66 trollen.

Veluwse-Eikel | 10-04-19 | 01:47
-weggejorist-
Mo het varken | 09-04-19 | 23:06 | 2

Ik ben hier wel voor; je kunt mensen die langzaam worden gewurgd, moeilijk verhinderen om tegen te spartelen.

oliebolletje123 | 09-04-19 | 21:47

Ik begin naar Rian zonder rijbroek te verlangen....

IkwilJinekwel | 09-04-19 | 21:38

Zo bijzonder is het allemaal niet.

RenHoek | 09-04-19 | 21:17

Wat is Identitair Verzet..?

Wees dan helder en zeg: rechtse knokploeg om weerstand te bieden tegen de door de Overheid gedoogde linkse knokploegen. Komt er dan weerstand dan kan men terecht zeggen: we heffen de club op zodra de Overheid haar linkse knokploegen verbied en opheft. Zo niet dan gaan we verder in het kader van Rechtsgelijkheid en de vrijheid om ‘clubjes’ op te richten.

Hebben ze al subsidie aangevraagd?

Veluwse-Eikel | 09-04-19 | 20:30

Lijkt meer een EO Jongerendag.
Na bezoek van de geheime diensten, heten zij
“penitentiair verzet”.
Vooralsnog zie ik er geen dreiging in.
Zolang er niet met AK47’s wordt geoefend.

Ruimedenker | 09-04-19 | 20:11

Prima ontwikkeling.

Eindelijk zelfverdediging, in plaats van die zelfhaat, continu toegeven en tolerantie die niet wederkerig is.

Padjepejer | 09-04-19 | 20:00

Zelfverdediging. Niks mis mee.
Het zou eens tijd worden.

oplichter | 09-04-19 | 19:22

Men is geneigd de extremen in de maatschappij en politiek ver uit elkaar te plaatsen. Denk aan een lineaal waar links- en extreem rechts aan de beide uiteinden zitten. De werkelijkheid is dat het eerder een soort hoefijzer vorm is, waarbij beide extremen dichter bij elkaar zitten dan je in eerste instantie zou vermoeden. Het verklaart waarom PVV’ers zich tot de Islam bekeren en waarom linkse activisten ineens extreem rechts kunnen worden. Ze lijken meer op elkaar in hun afkeer van “het systeem” en hun neiging tot gewelddadig extremisme dan ze zelf beseffen.

Bigi Bana Boy | 09-04-19 | 19:21 | 7

@azijnseikerT | 09-04-19 | 19:28: Jo Cox in het VK, Gabrielle Giffords in de VS. Maar daar gaat het niet om. Grijskijkert beschrijft het goed.

Bigi Bana Boy | 09-04-19 | 21:01

@Bigi Bana Boy | 09-04-19 | 21:01: Allebei niet van die beste voorbeelden om tegenover linkse moorden te stellen. De Cox killer had een zwaar psychiatrisch verleden, dito de Giffords schutter, die eerst voor schizofrenie moest worden behandeld voor ie berecht kon worden

www.britannica.com/biography/Gabriell...

sockpuppet | 10-04-19 | 02:50

@sockpuppet | 10-04-19 | 02:50: Ik vind die moorden an sich niet relevant. Het gaat mij erom dat extremisten van welke politieke of religieuze snit dan ook, veel gemeenschappelijke kenmerken hebben, veel meer dan ze zelf beseffen. Afkeer van democratie, aktiebereidheid, soms bereid tot geweld, het idee dat we aan de vooravond van een totale ineenstorting zijn, complotdenken, afkerig van debatteren en of compromissen sluiten en ga zo maar door. Het is niet voor niets dat sommigen soms uitermate radicale switches van de ene extreme kant naar de andere maken.

Bigi Bana Boy | 10-04-19 | 08:35
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik zie kickboxen en klimles.... wat is het probleem? Mogen blanken niet kickboxen?

Oepsie1234 | 09-04-19 | 19:20 | 1

Alleen ongesoepsidieerd.

Grijskijkert | 09-04-19 | 19:43

Prachtig. Werd tijd.

Care | 09-04-19 | 19:14

Ik heb ID-verzet nationaal noch internationaal ooit op pro-actief geweld kunnen betrappen. En met die agressieve vol-idioten van Antifa die je om het minste een Molotovcocktail om de oren gooien, snap ik een beetje preventieve training heel goed. Next.

His Lordship | 09-04-19 | 19:13

Wat ik dan wel weer raar vind is dat ze het op Youtube zetten. Maar dat zal dan wel een generatiekloofje zijn. Ik zou het gewoon "onder ons" houden als je begrijpt wat ik bedoel.

knutsel_ | 09-04-19 | 19:08 | 3

Ja lekker onder ons. Waar we overdag elkanders bezwete en gespierde boreale lijven bewonderen. En waar dan des avonds - bij knapperend kampvuur - de boreale roede beroerd zal worden teneinde uilennesten binnen te dringen. Oh ja. Hmm. Ja.

Hollende_Kleurling | 09-04-19 | 19:20

@Hollende_Kleurling | 09-04-19 | 19:20: Dat. De kans om samen met andere viriele jonge mannen in je blote bast ergens afgelegen in een bos samen zijn. Het daadwerkelijke trainen is slechts optioneel.

Bigi Bana Boy | 09-04-19 | 19:23

Lol. Ik vind het een prachtige beschrijving :)

knutsel_ | 09-04-19 | 19:25

Met het risico dat ik weer (onterecht) geband word gezien mijn eerdere verblijf in limbo (nee, niet dat van die geblondeerde wannabe Ariër) wegens het kennelijk tonen van te weinig antipathie jegens, godbetert Vlaamse, neonazi's... maarre... Was ist also los?

In Zwitserland heeft heel de volwassen bevolking een semi-automatisch wapen in huis waar ze tijdens hun diensttraining ook werkelijk mee leren schieten op "Den Vijand". In Nederland krijg je ook een leuk bootkampje als je bij het leger gaat neem ik aan. En aangezien we niet in de hoofden van de rekruten kunnen kijken, weten we ook niet of daar wellicht mensen met "foute ideeën" tussenzitten. Wat al geen misdaad op zichzelf is, laat staan dat we een kristallen bol hebben die voorspelt wie wellicht gaat moorden onder doelwitten die niet door de Staat zijn uitgezocht.

Het hebben van een fitte, weerbare bevolking met kennis en vrijheid is op zich niet zo'n gek idee. Ja, je loopt het risico dat men het geleerde of de gegeven vrijheid op de verkeerde vijanden (volgens ons) gaat toepassen of misbruiken. Maar met dat argument kun je alles verbieden van wapens tot auto's (denk Koninginnedag Apeldoorn), vrachtwagens (denk boulevards en kerstmarkten), kunstmest (denk boem), vechtsporten (denk Badr), het zien van de harde realiteit (denk livestream Nieuw Zeeland) en politieke partijen (denk DENK bijvoorbeeld). Elke vrijheid kun je misbruiken, tot het vrij mogen rondlopen zonder permanente avondklok en camera's op je gericht aan toe.

Laat de AIVD het uiteraard binnen redelijke grenzen van privacy en burgerrechten in de gaten houden. Maar ik vermoed dat men daar wel weet dat het risico op geweld in NL voornamelijk uit Antifa, geestelijk vegeterende veganisten, dierenknuffelaars en Mossels komt, en dan bedoel ik niet die uit (Nieuw-)Zeeland.

Wol | 09-04-19 | 19:02 | 1

Daarvoor zit Nederland voor de aristocraten te dicht bij de burgeroorlog.

minderweter | 09-04-19 | 19:22

Ach ja, dat is de nieuwe padvinderij. Niks mis mee om jezelf te kunnen handhaven in nieuwe tijden.

McMarx | 09-04-19 | 18:44
-weggejorist-
Ciara | 09-04-19 | 18:32

Verwachtte tijdens zomerkamp filmpje ieder moment een oudere man met een witte kat op schoot. #Spectre

Hollende_Kleurling | 09-04-19 | 18:26

Wanneer ik ruzie krijg haal ik gewoon 'Stee'm Seag'l' erbij. Want Stee'm is een eindbaas. Dat weet iedereen. Stee'm Seag'l. Onthou die naam.

BrokenTipi | 09-04-19 | 18:23 | 2

Was hij in het verleden kok op een schip?

azijnseikerT | 09-04-19 | 19:18

@azijnseikerT | 09-04-19 | 19:18: Stee'm Seag'l was niet alleen cock op een ship, maar nog veel meer. Politieagent. Geheim agent. Hij deed wat met een sportschool. Och jonge, waar Stee'm Seag'l wel niet overal in thuis is.

BrokenTipi | 09-04-19 | 22:00

Kan iemand mij uitleggen wat hier verkeerd aan is? Of is het sporten van blanken onderling al genoeg om voor extreem rechts uitgemaakt te worden? En hoe halen ze hier in godsnaam een voorbereiding op een rassenoorlog uit? We hebben volgens mij wel andere, echte, problemen in de samenleving.

Ride_On | 09-04-19 | 18:15 | 2

Kijk maar naar Zuid Afrika. Oh nee, daar is het voor het echie.

BrokenTipi | 09-04-19 | 18:27

Staat in NRC, dus waar.

Hollende_Kleurling | 09-04-19 | 18:28

Heerlijk al die ninja's hier.
Nee sukkels, ook badr gaat neer op lood en kan geen kliefbijl blokken.

Beetje teveel films gekeken..

schoon-schip-maken | 09-04-19 | 18:07

Danke schön.

schijtzat | 09-04-19 | 20:15

Een beetje in je legging bootcampje spelen in het park is toch hardstikke hip tegenwoordig?

Panos88 | 09-04-19 | 17:46

het ziet er boreaal uit

HetOorAakel | 09-04-19 | 17:44

Deze opa heeft 40 jaar geleden zijn 5e graad (bruine band) in jiu-jitsu behaald. Ik ben niet zo snel meer als vroeger, maar de techniek heb ik nog steeds! Laat maar komen !

AdPatat1960 | 09-04-19 | 17:42 | 1

1960. Dan loop jij ook al tegen de 60 aan. Maak je van je wandelstok nunchucks, Michaelangelo?

BrokenTipi | 09-04-19 | 18:25

Moest er ook aan denken,nooit meer overtroffen deze "sportjongens'.

hoeman | 09-04-19 | 17:50

Preventief, verdedigend en een puike conditie. Altijd handig om afgetraind rond te lopen i.p.v. 112 te bellen.

Mr_Pikibelly | 09-04-19 | 17:29

Eindelijk een initiatief, zonder wapens en gevechtstenue, gericht op zelfverdediging en met aandacht voor onze westerse normen, waarden en leefstijl. Zeg maar, wat we eigenlijk al lang missen op Nederlandse middelbare scholen.

Arkan Sonney | 09-04-19 | 17:28
-weggejorist-
Jan Passant mk2 | 09-04-19 | 17:20
-weggejorist-
horsteknots | 09-04-19 | 17:19

Wel een goede club ik zou er zo bij kunnen. Maar als je links heb je soort vrijkaart

Haat-links | 09-04-19 | 17:11

Bootcamp met sport en onderricht in westerse cultuur en maatschappij. Niks mis mee, ik zie geen wapens en geen militaire uniformen, dus wat is hier nou het probleem ?

Jackson | 09-04-19 | 17:10

Training in Frankrijk met gele hesjes dat werkt niet.
Wat de mensen in Frankrijk doen, dat zit niet in ons bloed.

In Frankrijk hebben ze de Franse revolutie meegemaakt... zoiets kunnen wij niet.

sociaal_econoom | 09-04-19 | 17:10 | 5

Wij hadden geen Geuzen.

BrokenTipi | 09-04-19 | 19:05

De fundatie van Nederland, Willem van Oranje, was een rebel. Kom nou toch!

BrokenTipi | 09-04-19 | 19:06
-weggejorist-
JeanBroktaviok | 10-04-19 | 06:07
▼ 2 antwoorden verborgen

Is miss Natural geen optie?

D-Fens_1963 | 09-04-19 | 18:29

Identitair Verweer

Joris Beltsin | 09-04-19 | 17:02

Kan zelfverdediging ook discriminatie of racisme zijn?
(Van Griekse namen word ik altijd een beetje filosofisch.)

Mr_Natural | 09-04-19 | 16:54 | 2

Krav Maga is heel erg racistisch en islamofoob ook.

Joris Beltsin | 09-04-19 | 17:03

@Joris Beltsin | 09-04-19 | 17:03:
Zit wel serieus te overwegen daar wat mee te gaan doen. Dat of Muai Thai. Toch alweer een jaar of 30 terug dat ik stopte met Judo en je moet het lijf toch een beetje op peil houden...

Graaisnaaiert | 09-04-19 | 17:20

ID verzet heeft in tegenstelling tot de nazi's van de AFA helemaal geen fysiek geweld gebruikt en hun brave acties b.v. bij die Leidse moskee is een toonbeeld van burgerfatsoen om bezwaren kenbaar te maken,als de horden besturende policoren niet naar je willen luisteren.
Ik heb in verklaringen of uitspraken anderszins niets iets anders kunnen ontdekken dan waarschuwingen en bezwaren tegen het richting afgrond gaande links islamitische Kartelbeleid. Dan sta je dus voor sommige lichten op één lijn met AFA en/of de SA,Adolph en Ernst -nooit Josif natuurlijk. Hoe verwarrend,maar ook wat een flauwe leugen. Dat je je leert verdedigen tegen geweld van soristisch kallergistisch Links is dan ook eerder een plicht en blijk van gezond verstand van een normale Staatsburger,die zijn land vertrapt en gejat ziet door regerende malloten en goofies en hun kiezers. En niet iets van goh,zie je wel daar heb je die rechts extremisten dan toch...
Waarom is er zoveel aandacht opeens voor dit trainings aspect van Id.Verzet en waarom zie je niet wat meer over wat zij werkelijk beogen en wat ze werkelijk drijft. Dat is niets om je voor te schamen.

hertogvanzottegem | 09-04-19 | 16:50 | 4
-weggejorist-
echt_links | 09-04-19 | 17:05

@echt_links | 09-04-19 | 17:05:
Gewoon zelf op een vechtsport gaan, heb je geen brainwashklasjes van het gedachtengoed van boreaaltokkies voor nodig.

Graaisnaaiert | 09-04-19 | 17:23

@chicago river | 09-04-19 | 17:00: Neen, hoezo?Je ziet toch helemaal geen details,die alleen een ingevoerde in zo'n club kan weten? Ik heb een tijd geleden eens iets van henzelf gelezen over wat ze willen en waar ze voor staan.Kan zelfs een folder geweest zijn,die ze uitdeelden een keer ergens. Vergeleken met het linkse gedram en geram, was dat in zekere zin een oase van redelijkheid,ik kon daar niets extreems aan ontdekken, al wilden toen de Deugenden ook alleen maar het etiket 'fascisten' goedkeuren. Ik meen dat er in dat bericht ook iets stond over de anonimiteit van de (actieve) leden ivm hun veiligheid. En met de politieke moorden in NL is dat geen spookbeeld bepaald. Je kunt ook een naar hun website gaan, dan weet je net zoveel als ik.

hertogvanzottegem | 09-04-19 | 18:52
▼ 1 antwoord verborgen

Gemonteerde muziekje eronder ook; wie zou dat hebben uitgekozen?
Werd er bijkans bijna emotioneel van. Bijna.
Het ontbreekt dat I.V. iig niet aan fantasie. Maar moet je daarvoor een mini-vakantie naar fuckqing Frankrijk boeken? Om een beetje gratuit tegen elkaars body te blazen?

OVerigens zaten ze meer met hun neus in de "leerstof" dan dat er zelfverdediging gefilmd werd. Naja men doet maar wat men niet laten kan. Kwart voor 5 dus dan zit de 5....*KLOK*

chicago river | 09-04-19 | 16:47

Indentitair verzet? Ik hoef me helegaar niet tegen mijn identiteit te verzetten, lolz.
On topic, hou niet van dat soort eenduidige clubjes. Wordt mij al snel te massaal, te weinig ruimte voor het individu en teveel brainwashing. Voor het dommere voetvolk, zeg maar.
Komt bij dat ik als fatsoenlijk #StemZeWegger niet met extremisten geassocieerd wens te worden, niet aan de "linker"zijde en niet aan de "rechter"zijde. Stuk voor stuk lowlives waar een steekje aan los is ( of meerdere steekjes los zijn ).

Graaisnaaiert | 09-04-19 | 16:43 | 3

nou dat is echt super deugend het grasmaaien. Feest voor de spiegel weer vanavond...

hertogvanzottegem | 09-04-19 | 16:54

@hertogvanzottegem | 09-04-19 | 16:54:
Nee hoor, maar wat dat soort sukkeltjes niet doorhebben is dat hun clubjes en protestjes alleen maar averrechts werken en de voorstanders van deze idiote massamigratie dte tegenstanders doodmaken met "racisme, nazi's, gevechtskampen etc. etc. ". Contraproductief dus, en daar zit ik niet op te wachten.

Graaisnaaiert | 09-04-19 | 17:28

@Graaisnaaiert | 09-04-19 | 17:28: sukkeltjes ik hou niet van zo'n deugtoon. Als de tent NL fout blijft gaan,kunt u uw vriend Pilatus bellen en samen de handen gaan, wassen,u heeft immers gedaan wat u kon: keihard stem ze weg gestemd 1 x per 4 jaar - tegen uw nieuwe heersers kunt u zeggen dat u nooit echt stout bent geweest en lekker sukkels hebt geroepen tegen die domme ID lieden.Dus wie weet.

hertogvanzottegem | 09-04-19 | 19:03

Ofschoon ik het niet goedkeur is dit wel actie = reactie. Iedereen met een onsje werkend verstand kon dit zien aankomen. Al decennia lang moet de inheemse bevolking zich in de zak laten pissen door alles dat hier op de bonnefooi komt binnen spoelen en maar gelijk begint te eisen en te drammen. En als men de zin niet krijgt volgen intimidatie en geweld. Ook (extreem)links mag de schoen aantrekken wat dat betreft. Niet iedereen met, vaak terechte, bezwaren tegen de Multikul is een schuimbekkende rechterarm zwaaiende racist. Links heeft decennia lang elke vorm van zinnig debat in de kiem gesmoord, zelfs met moord (Fortuyn). Ondertussen zien Nederlanders, vooral in de volkswijken, hoe hun wijk zodanig onherkenbaar verandert dat men ontheemd raakt in eigen(!) land. Een verdrukte beschimpte minderheid die steeds maar weer een stukje verder moet opschuiven. Hoe de meest ranzige wandaden gepleegd door de diverse import continu worden vergoelijkt, weg gepraat, en als er al straf komt is die lachwekkend te noemen. Ook de groepen hyena's van zekere persuasie die inheems Nederlandse ouderen beroven, vaak met behulp van bruut geweld, of Nederlandse jongeren met een groep in elkaar staan te trappen hoeven niet bang te zijn voor forse maatregelen. Maar zodra de Nederlander een keer de hakken in het zand zet gaan alle registers open. Zie de BlokkeerFriezen en de absurde straffen plus verplicht(!) DNA afstaan waar een Afghaanse verkrachter door de rechter ontzien wordt want ach gèrme zijn verblijfsvergunning. Wie serieus denkt dat dit op zeker moment niet gaat wringen bij de inheemse bevolking moet zijn kop eens uit het zand trekken. Tel daar de totále apathie van de politiek bij op, en de islam die een steeds groter en onprettiger stempel op een eens zo fijne vrije samenleving drukt (FGM iemand?) dan is het een kwestie van tijd totdat men zich gaat roeren. Dit is simpelweg een natuurkundige wetmatigheid die ook heden ten dage nog steeds opgeld doet.

En laat mij eens een toefje 'Native history' gebruiken om e.e.a. kracht bij te zetten. Toen de Europeanen naar wat toen De Nieuwe Wereld werd genoemd kwamen, waren de inheemse volken vergelijkbaar open naar de nieuwkomers toe zoals Europa nu. Ook bij de Lakota werd gezegd; "Ach, geef het tijd. Over drie generaties zijn ze net zoals wij geworden en houden ze ook van de Aarde." Helaas bleek niets minder waar en na jarenlange schofferingen, intimidatie en geweld van de zijde van de "bootmensen" gingen de indiaanse volkeren in verzet. Eerst vreedzaam, maar later met geweld. Ofschoon ik Identitair Verzet een bijzonder onsmakelijke groep vind, is dit in de grotere lijn der dingen min of meer vergelijkbaar met het verzet van de indiaanse volkeren. En de realiteit zoals die er nu voorstaat gebied mij te zeggen dat wanneer wij hier in Europa niet héél erg oppassen, dat hun geschiedenis ònze toekomst zal zijn. De diverse voortekenen zijn al te zien.

Sjefke7807 | 09-04-19 | 16:42 | 8

Van Lakota weet ik niets. Aan de oostkust waren indianen vooral bezig elkaar te bestrijden (op leven en dood). Wapens van de kolonisten (in ruil voor wat dan ook) waren gewild om deze twisten te beslechten. Mooie interessante volken met een triest lot, maar maak er geen heiligen van.

Hollende_Kleurling | 09-04-19 | 18:53

Doet me wat denken aan die goeroe in amerika.
De mensen die daar tegen in opstand kwamen werden gezien als helden.
Mij kwamen ze in eerste instantie xenofober over als bijv. een Wilders of Baudet.

Kleine_Deugniet | 09-04-19 | 23:06

@koeberg | 09-04-19 | 17:25 |
U heeft de clou in mijn baksel volledig, maar dan ook echt volledig gemist. U zou gelijk hebben indien er geen enkele aanleiding voor een dergelijke reactie zou zijn. Hoe onverkwikkelijk ook, die aanleiding is er wel. Die heb ik uiteen gezet in mijn tegel. En dat is slechts het topje van een hele grote ijsberg.

@Peter Emile | 09-04-19 | 18:46 |
Toen ik het filmpje van de Franse tak zag stond ik er net als u in. Maar dat gewapper met die vage vlaggen plus dat verwijzen naar ras, daar ben ik ook niet zo van. Vandaar dat ik ook nog steeds twijfel wat ik ervan moet vinden. Verder slaat uw reactie op mijn tegel alle spijkers op hun kop. De opdringerigheid van met name de islam wordt steeds overheersender, op allerlei gebied. En de politiek zit erbij te kijken als een stel reeën in de koplampen van een auto. Ik maak mij hier zo kwaad over omdat ik het méér dan een schande vind dat u en uw partner niet meer normaal hand-in-hand over straat kunnen waar dat eens de gewoonste zaak van de wereld was. Waar joodse instellingen en scholen eruit zien als Fort Knox en joden, opnieuw, Europa moeten ontvluchten. Waar èchte vluchtelingen hun beulen hier op straat tegenkomen omdat die zich met een mooi gelogen verhaal naar binnen hebben gel*ld en de naïevelingen het allemaal voor zoete koek slikten. Waar vrouwen de zo moeizaam verworven vrijheden angstaanjagend achteruit zien gaan. En dan vooral het totále gebrek aan antwoord vanuit de huidige politiek hier op.

En helaas ben ik, net als u, het vertrouwen in het "in gesprek gaan" met deze groepen al lang geleden verloren. Ik woon zelf in zo'n "Prachtwijk" en kan u dan ook uit eerste hand vertellen dat ze ons recht in ons gezicht uitlachen. Want voor hen zijn dergelijke opties een teken van zwakte plus een signaal "pakken wat je pakken kunt, er komt tòch geen verzet".

@Hollende_Kleurling | 09-04-19 | 18:53 |
U hoeft mij niets te vertellen over de indiaanse geschiedenis. Daar ben ik maar een ietsiepietsie beter in thuis dan u. Nergens heb ik er heiligen van gemaakt of beweer ik dat er geen interne twisten of andere zaken waren. Echter; de zaken die u benoemt zijn voor de context in deze geheel onbelangrijk. Waar het hier om gaat is wat de gevolgen waren voor de diverse indiaanse volkeren toen zij te welwillend stonden tegenover de instroom uit Europa. En de parallellen die er te trekken zijn tussen de gevolgen voor hen, en de gevolgen voor ons indien we het schip nu niet gaan keren.

@Kleine_Deugniet | 09-04-19 | 23:06 |
Ik heb geen idee over welke goeroe u het heeft. Verder is uw idee van "xenofoob" onjuist. Xenofoob zou inderdaad van toepassing zijn op Wilders of Baudet indien zij, zonder dat daar ook maar enige aanleiding voor was, mensen van buitenaf als minderwaardig etc. zouden bestempelen. Dat is hier echter niet het geval. Zowel Wilders als Baudet zijn pas bezwaar gaan maken nà decennia van steeds groter wordende problematiek, de steeds grotere opdringerigheid van de islam en de gevolgen hiervan die steeds beter zichtbaar worden. Opnieuw oorzaak en gevolg. Indien de Gevestigde Orde de problematiek toen dat nodig was voortvarend zou hebben aangepakt, dan zouden zowel Wilders als Baudet nooit zijn ontstaan.

Sjefke7807 | 09-04-19 | 23:59
▼ 5 antwoorden verborgen

Dit zijn gewoon Nazi,s.
En verder: Links moord, intimideert, bedreigd, steekt mensen in de fik en bewaard molotov-cocktails in kraakpanden. Geen haar beter, maar daar hoor ik de media nooit over.

kotelet | 09-04-19 | 16:41 | 3

Lees eens wat meer voordat je in de nazi-reflex schiet.

brekebeen | 09-04-19 | 16:57

Zuid Afrikaners zijn zeker ook nazi's. Leg dat maar eens uit aan een boerenmoeder die net haar kind gekookt heeft zien worden.

BrokenTipi | 09-04-19 | 18:29

Wat heeft dit met nazi's van doen? Als je zo gaat beginnen zijn het het discriminierende racisten, blanken en VVD/D66 stemmers.

Frau Merkel | 09-04-19 | 19:25

Ik ga erover nadenken, Leonidas spreekt me heel erg aan, ik ben dol op chocola.

Mr_Natural | 09-04-19 | 16:41

Jammer dat @pius niet langer onder ons is. pius en z'n vechtmocrootjes had wel raad geweten met dit kansloze krapuul. Volgens de altijd bescheiden pius zelf, uiteraard.
Je wordt nog altijd node gemist, @pius (geen sarcasme).

chicago river | 09-04-19 | 16:39

Als je een flash-ball toegeworpen krijgt is het handig als je die terug kunt smashen, schoppen of koppen.

Mr_Natural | 09-04-19 | 16:34
-weggejorist-
echt_links | 09-04-19 | 16:31 | 1

Haalt allemaal hélemaal geen zak uit. Want het zombie-leger groeit met twintig-, dertig DUIZEND man PER JAAR (toevallig he? allemaal MANNEN!) .
En RoboJetten durft al helemaal niet meer met zijn man hand-in-hand door Amsterdam, Den Haag, Utrecht te banjeren. Gek he?! Gaat daarom maar met zo'n enorm CO2-uitstotend vliegtuig naar een land waar dat nog wél kan. Gaat daar genieten. Toch leuk voor die knul?!
En die paar knullen die naar Center Parcs in "Douce France" zijn geweest, die moeten maar een voetbal-elftal vormen en in de lokale amateur divisie gaan meedraaien. Geheid dat je je opgedane kennis ten toon kan spreiden als je bezoek krijgt!

Du-u-u-h | 09-04-19 | 16:30 | 3

De sombies zijn toch wit? Soft gemaakt door feministische meisjes en de hele dag met telefoon in de weer.

Rallywally | 09-04-19 | 16:34

Is dat land toevallig de VS? Daar kun je je prima wapenen. Met de gratis training van de KL --toen het nog moest 25 jaar geleden, alleen Jette heeft die niet --, een Glock 17 en een AR is in principe niemand een probleem.

SDI | 09-04-19 | 16:48

Het zijn allemaal mannen. Er zijn alleen geen vrouwen voor ze, behalve wat Anita's en geimporteerde Fatima's. Het merendeel van de Nederlandse vrouwen wil ze niet in de buurt hebben. Daar komt nog eens bijd at de vrouwen vaker hoger opgeleid zijn en een man willen hebben die minimaal een gelijk opleidingsniveau heeft. De frustratie bij de domme testosteronbommen gaat oplopen, mer verkrachtingen en een totale ontwrichting van de cultuur. Deze golf zal de maatschappij een hoop geld kosten, een hoop ellende veroorzaken en netto niets bijdragen.

Frau Merkel | 09-04-19 | 19:28

Die jongelui in dat filmpje kijken heel gewichtig, maar erg schrikken doe ik er nog niet van. AFA is gevaarlijker, denk ik.

Jezus_Boeddha | 09-04-19 | 16:27 | 2

Nog wel.

echt_links | 09-04-19 | 16:30

AFA is een - in zwarthemden gehulde en met bivakmutsen getooide - laf linkse fascisten club, die graag onherkenbaar straatterreur als hobby beoefend onder het banier van "opkomst voor de onderdrukten" en daarbij graag anarchistisch "winkelt" en AFA-istisch andermans en publieke eigendommen sloopt. Een laf zooitje pusvlekken die met grote muil want toch niet herkenbaar maar in lillende hoopje DNA veranderen zodra ze ter verantwoording voor hun daden worden geroepen. Een schare laf kudtvolk dus, van weinig nut voor zichzelf, van nog minder nut voor een ander. En volgens de AIVD (En die weten nu eenmaal dingen) is van de mafklappers van links meer te duchten dan van rechts. En met uitzondering van de Bende van Nijvel heeft de geschiedenis in de afgelopen (pakweg) 60 jaar wel aangetoond dat (extreem) links zich graag van (ideologisch onderbouwde) terreur bediend. IV is hedentendage vrij "harmlos", zeer zeker in vergelijking met hun equivalent ter linkerzijde .

Grijskijkert | 09-04-19 | 17:34

Ach ja... les extremês se touchent. Vermoeiend.

Stormageddon | 09-04-19 | 16:26

Ik zie het probleem niet helemaal....... keurige nette mensen in dat filmpje, niet onherkenbaar door hoodies, zakdoeken of bivakmutsen, zoals je bij de Antifa kneuzen veelal ziet

Fatwabuster | 09-04-19 | 16:26 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Ze leren zichzelf te verdedigen tegen de terreur ploegen van de eu en daar is niks mis mee.
Zie het geweld tegen de gele hesjes.
Het geweld tegen de spaanse burgers omdat ze een referendum wilden houden.
enz enz enz.

komtdatschot | 09-04-19 | 16:24

in mijn diensttijd kreeg ik training met een uzi.

newray | 09-04-19 | 16:22 | 1

Dat is een Joods ding, daar hebben ze niet zoveel mee bij het IV.
Ik denk dat de keuze eerder valt op een Walther... en dan natuurlijk een airsoft.

litebyte | 09-04-19 | 16:26

Ik snap het niet zo goed. Geven Homerus, Leonidas en Aristoteles daar in de zomer een cursus vechtsporten?

Jezus_Boeddha | 09-04-19 | 16:22 | 2

De grootste gevechten spelen zich af in je hoofd.

Mr_Natural | 09-04-19 | 16:34

De vrije jongens van Wodan klinkt veel borealer dan het identitair verzet. Dat klinkt meer als croissant au beurre.

Schadenfreude | 09-04-19 | 16:19 | 1

Hahahaha

litebyte | 09-04-19 | 16:23

Ah! Zegmaar een soort rechtse AFA, maar dan geschoren

litebyte | 09-04-19 | 16:18 | 5

Soort van. Maar met werk en gezin.

Repetitive Beats | 09-04-19 | 16:25

@litebyte | 09-04-19 | 16:22: Nee, maar er is meer op het rechtse spectrum, en er zijn meer landen. Ik denk dat er echt wel een paar bij Marine onderdak gaan vinden, op een lokaal niveau.

dyslexieman | 09-04-19 | 16:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Nou nou, poeh poeh. Het is me wat. Ik dacht na dat bericht daar wordt gemarcheerd en geoefend met AK47's. Maar het is een zomerkamp, waar je een beetje sport, boekje leest en hopelijk een klein identitair verzetje mag plegen met zo'n chick.
Begrijp me niet verkeerd, het is niet mijn club. Ik vind alle identity politics achterlijk, maar om dit nou als een gevaar als IS af te schilderen. Kom zeg.
What's next? Opwekking festival als de tegenhangers van de Taliban?

dyslexieman | 09-04-19 | 16:10 | 1

En vergeet de EO jongerendag niet!!

J-van-de-Bontekoe | 09-04-19 | 16:59

Misschien beginnen met de sponsor van een paar fitness abonnementjes. Met dergelijke armpjes kom je natuurlijk nergens.

CzMichiel | 09-04-19 | 16:10 | 1

CzMichiel | 09-04-19 | 16:10 | Je hebt tegenwoordig meer aan 'n schietclub.

PopeyeKamper | 09-04-19 | 16:28

En toch zullen ze het afleggen tegen mocrotuig. Want die brengen naast al die gratis kickbokslessen in het buurthuis ook nog eens een met de paplepel ingegoten gewelddadige cultuur mee vanuit hun thuisland. Waar de westerse mens nog enige schroom heeft een ander te verwonden is dat daar geen enkel probleem wat ze dus een voordeel geeft.

2voor12 | 09-04-19 | 16:08

Filmpje is van mei vorig jaar. *BUMP*

Yie_Ar_Kung_Fu | 09-04-19 | 16:17

Hoezo rassenoorlog? Moslims zijn toch geen ras?

bqbq | 09-04-19 | 16:08 | 5
-weggejorist-
JeanBroktaviok | 09-04-19 | 19:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Waar kunnen we ons aanmelden?

Pislinq | 09-04-19 | 16:05 | 2

@ Pislinq
Aanmelden hiero
https://generationidentitaire.org/presentation-eng/

telelezer | 09-04-19 | 16:17

NRC is een uiterst valide bronverwijzing en dus totaal betrouwbaar.

kkkole | 09-04-19 | 16:04

In de kroeg waar Mr_Naturalletje werkte toen hij jong was werd op een gegeven moment wel erg vaak gevochten, dus werden er uitsmijters aangenomen. Twee Molukse zwarte band Jiu Jitsu/Karate/weetikveel specialisten. Ze lieten hun martial art trucs zien en we waren onder de indruk.
De eerste avond dat ze werkten komen er 2 bezopen ventjes van het kamp aan. De ene uitsmijter kon nog net zeggen 'Jullie mogen er niet in j...' voordat hij horizontaal ging door een vuist met mariniersring, ik zie zijn wenkbrauw nog steeds uit elkaar spatten. De andere uitsmijter zette het op een lopen. Beide nooit meer teruggezien.

Mr_Natural | 09-04-19 | 15:56 | 3

Familielid had lang geleden een koffieshop. Keurige klanten, tot de burgemeester besloot de marokaanse wijk 'schoon te vegen'. Gevolg: familielid moest uitsmijter inhuren om de mocro-bezoekertjes in toom te houden. Was geen succes, want binnen de kortste keren lagen er twee met gebroken botjes op straat, uitsmijter aangehouden, familielid kreeg hoop gezeik, dus die was er wel klaar mee. Heeft toen maar een normaal café geopend met goede koffie. Dat dan weer wel.

EEnzame SchizofrEEN | 09-04-19 | 16:30

@EEnzame SchizofrEEN | 09-04-19 | 16:30:
In mijn verhaal waren er geen aanhoudingen. Wel direct de Politie gebeld en gezegd dat er kampers aan het vechten waren.
De politie was er er supersnel, al na een uur, de kroeg was al dicht. De bel ging, ik deed open en zag 5 agenten staan, ze hadden zelfs een politiehond meegenomen.
Een agentje van een jaar of 20 vroeg met onzekere stem: 'Zijn ze al weg?'

Mr_Natural | 09-04-19 | 16:53

@Mr_Natural | 09-04-19 | 16:53: Dat is heel verstandig van de Juut voor je het weet doen ze iets te enthousiast en zitten ze zelf in de bak

Jan70 | 09-04-19 | 17:37

Jiu jitsu rules! Pibasso heeft het een kleine 5 jaar gedaan en dat kan ik iedereen aanraden. Iedereen die roept dat je tegen een mes of pistool niets doet weet niet wat ie zegt. Oké, een pistool op afstand is kansloos, tegen je hoofd wordt het een heel ander verhaal.

pibasso | 09-04-19 | 15:54 | 3

Waarom zou je een pistool tegen iemands hoofd zetten als het ook op veilige afstand kan ?

Koning BongoBongo | 09-04-19 | 15:57

Ik zeg dat extreem rechts schietgeweren moet aanschaffen bij de local Mocro . Aks kind had ik al een schietgeweer en ik pafte iedereen neer die ik in mijn vizier had ..... werkte perfect .

Koning BongoBongo | 09-04-19 | 16:00

@Koning BongoBongo | 09-04-19 | 15:57: Ik kijk genoeg films waarin dat wel eens gebeurt, haha! Bottomline is dat je je tegen de meeste wapens prima kunt verdedigen.

pibasso | 09-04-19 | 16:08

Wie had ook al weer het buskruit uitgevonden? En wie niet?

Kuifje-in-de-EU | 09-04-19 | 15:53 | 1

Wie niet? Kuifje-in-de-EU :-P

Bijtendehond | 09-04-19 | 17:47

Wat vindt Dries van Langenhove hier nu van? *kuch...
Worden deze jongeren nu ook straks in de pers besproken als ultra rechts, rijk en... tja... naïef?

Burt Cokain | 09-04-19 | 15:50

Beetje slap tegen een stootkussen aanschoppen. Anderen leren koppen af te hakken, wat burgers neer te maaien en militairen op te blazen. Geloof dat dat trainingskamp inmiddels is opgedoekt. Maar die cursisten komen terug met wat nieuwe ideeën over de samenleving.

Wim Venijn | 09-04-19 | 15:49

Als je echt t verschil wil maken infiltreer je bij de vijand.
Verder is al dat vechtsportgelul ook een wassen neus. En kleuter met een pistool legt je neer dus hou maar op met die onzin en spaar een centje..

Bah.

schoon-schip-maken | 09-04-19 | 15:44 | 2

schoon-schip-maken | 09-04-19 | 15:44 | Sporten doe je voor je gezondheid, is dus geen wassen neus.

PopeyeKamper | 09-04-19 | 16:35

Neuh. Sporten doe je om je luie levensstijl en het veel te vele vretente compenseren.
Wel eens een leeuw voor de lol zien hardlopen?

schoon-schip-maken | 09-04-19 | 18:05
-weggejorist-
poiuytrewq | 09-04-19 | 15:44
-weggejorist-
JeanBroktaviok | 09-04-19 | 15:43

Met een basis cursus Krav Maga kom je een heel eind. Eenmaal gevorderd kan je zo nodig je eventueel kick-boksende opponent slopen.

isitsoornot | 09-04-19 | 15:43 | 4

Touché.

PopeyeKamper | 09-04-19 | 16:36

Tip! Lees eens iets van Miyamoto Musashi (The book of five rings). Een aardige visie en iemand die begrijpt hoe een gevecht werkt. En dat vooral ook zelf bewezen heeft. Kortom de stijl doet er niet toe. De uitvoerder is veel belangrijker. Zelf ben ik geschoold in 4 verschillende stijlen (Judo, Karate, Jiu-Jitsu en Taekwondo) en de stijl doet er niet toe. De manier waarop je traint is veel belangrijker.

SnartBlirdetRagnarok | 09-04-19 | 18:16
▼ 1 antwoord verborgen

Generation Identitaire;
Ze komen op tegen de linkse en moslim dictatuur
(Engels ondertiteld)
https://youtu.be/kqybsUqkOWs

telelezer | 09-04-19 | 15:40 | 1

Ik citeer van hun website:
""Génération Identitaire is a frontline in the struggle, as witnessed in the founding action of the movement, when it occupied the roof of an almost built mosque in the city of Poitiers. This was highly symbolic, because it’s near this town that, in 732, Charles Martel repelled a muslim invasion during what’s known in English as the Battle of Tours, thus saving France and Europe from an Islamic domination.""
https://generationidentitaire.org/presentation-eng/

telelezer | 09-04-19 | 15:48

Nou wauw, wat erg allemaal. Ik dacht dat het een slechte ontwikkeling was dat Syrische 'jongeren' nu Nederlandse jongeren aanvallen met messen, maar blijkbaar is een cursus zelfverdediging eigenlijk fase 1 van treinen naar het oosten.

quantumcollider | 09-04-19 | 15:40 | 1

Vind de ophef ook wel wat overtrokken.
Maar goed, de man heeft mi. wel een punt dat dit op zoveel meer manieren kan dan in zo'n kamp als dit.
Of denken we met z'n allen dat die minkukels (en -kuukstels) van de antifa geboren zijn met een talent voor dit soort praktijken.
En of die ook 'gewoon' oefenen.

Gazzerop | 09-04-19 | 15:54

Ondertussen: 120 uur schoffelen geëist tegen de Baudet-doodwenster.

goedverstaander | 09-04-19 | 15:39 | 2

Want een oproep om de snelweg te blokkeren is inderdaad dubbel zo erg.

JackStick | 09-04-19 | 16:14

@JackStick | 09-04-19 | 16:14: Wees blij dat ze straf gekregen heeft, want ik zag de rechter al zeggen: ze heeft spijt betuigd (echt niet), dus krijgt ze schuldig zonder strafopleggeing of nog erger: vrijspraak.

Bijtendehond | 09-04-19 | 17:45

Rijden er al treinen naar het oosten?

GormSuil | 09-04-19 | 15:38

Ik snap die jongens wel. Extreem-links schuwt geweld tegen politieke opponenten niet, dat is de afgelopen decennia wel gebleken. Maar ja, "extreem-rechts" klinkt nu eenmaal veel spannender dan "extreem-links" en laatstgenoemden hebben natuurlijk ook een behoorlijk streepje voor bij de verlinkste Nederlandse media.

KlunsJohannus | 09-04-19 | 15:38

Beter mee verlegen dan om verlegen.

kibbesoeb | 09-04-19 | 15:38

Het zijn kinderen. Haal ze terug.

RickTheDick | 09-04-19 | 15:38

Voor de Marokkaanse en aanverwante jeugd worden de kickbokslessen gesubsidieerd, maar als ter zelfverdediging Europese jongeren ook wat zelfverdedigingslessen nemen (zelf betaald), dan begint de Nederlandse media te jammeren.
Misschien zijn wij ooit nog wel eens heel blij dat we nog wat jongeren aan onze zijde hebben die zichzelf willen en kunnen verdedigen.

du Roi Soleil | 09-04-19 | 15:35 | 1

Klopt. Het is ook niet voor niets dat ik mijn kind al 3 jaar op een Oosterse vechtsport heb zitten. De achterstand die er nu al is, is heel moeilijk in te halen.

pibasso | 09-04-19 | 15:56

Vaak is het zo dat met wat meer sporten, zelfvertrouwen en buiten komen, je ook wel je guurste rechtse ideeën verliest.

Diotima | 09-04-19 | 15:35 | 6

@KlunsJohannus | 09-04-19 | 15:36:
Ik stel me zo voor dat die mensen op dat kamp onder invloed zijn van alt right filmpjes en discussiefora. Dat is dan een soort echokamer. Als zij wat meer buiten komen en verschillende mensen spreken, komen ze er wel achter dat het wel meevalt. Dat buitenlanders ook fijne mensen kunnen zijn en Europa niet onder vuur ligt. Hetzelfde geldt voor mensen met naïeve linkse ideeën. Als die wat meer buiten komen, ontdekken ze dat er ook misbruik van hun goedheid wordt gemaakt.

Diotima | 09-04-19 | 15:51

@Diotima | 09-04-19 | 15:51: Nogal wiedes. Als alle moslims moordenaars zouden zijn dan was gisteren de wereldbevolking gehalveerd. Als alle mocro-boys tasjesrovers zouden zijn dan werd dagelijks elke stadsbewoner 3 keer beroofd, want hier op het platteland gebeurt dat nauwelijks. Daaruit mag je concluderen dat een beperkt aantal idioten voor heel veel ellende en onvrede zorgt. Het zou een idee kunnen zijn om die beperkte groep iets strenger (lees überhaupt) aan te pakken. Zij verpesten het voor velen, en zeker voor die groep buitenlanders waarvan u zegt dat die ook fijne mensen kunnen zijn.

Afgezien van deze voor mij vrij logische redenering heb ik wel de 'facistische' dat je niet te snel culturen moet willen mixen. Wat nog erger is is dat ik denk dat we,met name, Afrika alle kans moeten geven om zich te ontwikkelen tot een welvarend continent. Welvaart vermindert de drang naar meer nakomelingen (pensionsvoorziening aldaar) en laat dat nou net enkele grote problemen oplossen ; CO2 uitstoot, migratie en voedseltekort.

Hoe? Met geld en eld in de vorm van een soort cryptomunt zodat alle transacties herleidbaar zijn? Iets in die geest. Decentrale controle op de besteding van ontwikkelingsgeld. Gelukkig bekleed ik geen hoge functie en mag ik hier, onder het genot van een pilske, mijn bedenksels plempen.

Promedio | 09-04-19 | 17:32

@Promedio | 09-04-19 | 17:32: Het zou ook een idee zijn om de groepen voor wie een beperkt aantal mensen het verpest, dat beperkt aantal mensen zouden aanspreken, ipv hun beschutting te bieden.

Janas | 09-04-19 | 18:15
▼ 3 antwoorden verborgen

Maar ze dragen tenminste geen gezichtsbedekking.

Deflatiemonster | 09-04-19 | 15:35

Ze zouden beter rechten gaan studeren.
De huidige NL rechters voeren namelijk allemaal de sharia uit..

watergeus | 09-04-19 | 15:34

StemZeWeg weinig indrukwekkend? Laatste verkiezingen gemist, Spartacus?

threeheadedmonkey | 09-04-19 | 15:33 | 3

Verder gedeeltelijk eens. Men is zo druk bezig de verkeerde groep weg te zetten als "extreem" (FvD-stemmers o.a.) dat de werkelijk extreme elementen vergeten worden.

threeheadedmonkey | 09-04-19 | 15:39

"Men is zo druk bezig de verkeerde groep weg te zetten als "extreem" (FvD-stemmers o.a.) dat de werkelijk extreme elementen vergeten worden."
@ threeheadedmonkey
Dat is precies de bedoeling; we mogen niet wakker worden, want immigratie is 'Goed'

telelezer | 09-04-19 | 15:51

@telelezer | 09-04-19 | 15:51: Wat uiteindelijk op burgeroorlog uit kan draaien. Is dat mee de bedoeling? Zo raar dit alles.

CalamityJane | 09-04-19 | 16:12

Roept idd de vraag op of 'politiek assertief' worden voor Marokkaanse jongeren door middel van kickboxen inmiddels een beetje aan banden is gelegd.

Einde van de Domheid | 09-04-19 | 15:32

"Oprotten met die camera" "Jij speelt met mijn prive". Ohh nee das die andere verzetsclub. Sorry haal ze doorelkaar. Wat een nette promo film, zo zonder blurrs en schelden.

TilburgDeGekste | 09-04-19 | 15:32
-weggejorist-
Ray69 | 09-04-19 | 15:31 | 1

Is er al gegodwind?

burgertime | 09-04-19 | 15:30 | 1

Nee, maar als je het nou ergens een keer over de zweem van de jaren '30 wil hebben....

Lood om oud ijzer | 09-04-19 | 15:32
-weggejorist-
nonloso | 09-04-19 | 15:30

test

Einde van de Domheid | 09-04-19 | 15:29

Wat is het doel van deze post? Eerst 30 seconden skippen om daarna naar 2 meisjes te kijken? Ga eens bij vechtschool tijgertje kijken.

Einde van de Domheid | 09-04-19 | 15:28
-weggejorist-
LangeTijdGeleden | 09-04-19 | 15:25

Op steeds meer hoeken van de straat in steden of waar AZCs zijn gedumpt, vind je na 10 uur savonds Marokkaanse knokploegen. Als t geen Marokkanen zijn dan is t wel andere mohemadaans tuig.

Deze gaan gezamenlijk, betaald door ons, naar lokale vecht/box/mma clubs, zouden daar "discipline" en "respect" moeten leren maar hitsen elkaar alleen maar verder op in die groepen en hebben alleen respect voor elkaar en maken elkaar wijs dat van autochtone oma'tjes jatten prima is.

Nu is er 1 Nederlandse club (die ik minder extreem vind dan Antifa) die eens weerbaarheids training wilt geven aan zijn/haar leden en dan is NL opeens weer te klein en is het opkomend fascisme?

Komop zeg.

LangeTijdGeleden | 09-04-19 | 15:25

Nou, niks verkeerd met dat filmpje. Ik zag een leuk broekje voorbijkomen, die ene die bezig was met haar abseil kabel. Meer, meer, zeg ik!

hotnot | 09-04-19 | 15:23

Plausibele uitleg. Geweld komt altijd van links. Nou heb je in Nederland ook wel weerbaarheidstraining natuurlijk dus dat is mogelijk wel weer wat twijfelachtig.

Repetitive Beats | 09-04-19 | 15:21 | 3

Nou de dode vluchten in Argentinië stegen toch allemaal van rechts op vanuit Nederland gezien.

miko | 09-04-19 | 15:32

@miko | 09-04-19 | 15:32:
Poch vloog geen vrachttoestellen. Straaljager, noch de Transavia passagierstoestellen, kunnen de bagageruimte/om het even wat voor deur naar buiten, openen tijdens de vlucht.

toetssteen | 09-04-19 | 16:23

@toetssteen | 09-04-19 | 16:23: Ik heb het nergens over Poch gehad. Alleen over de dode vluchten van het rechtse regime in dat land. Geweld komt niet alleen van links maar van wappies in het algemeen.

miko | 09-04-19 | 17:21

"Jiu Jistu really works like in the Bruce Lee movies...."
Aha, 't is daarom dat Broeslee zelf totaal niet aan Jiu Jitsu deed en uiteindelijk een eigen Kung Fu variant ontwikkelde.

JanVergoor | 09-04-19 | 15:20

Ach, geef ze kickboksles en een buurthuis en je hebt er geen last meer van..
Oh, wacht..

Superior Bastard | 09-04-19 | 15:20 | 1

Ach, het kan ook nog door de gemeente gesoepsideert worden, deden ze ook bij criminele Marokkanen om ze "respect" bij te brengen.

Halul gebakken | 09-04-19 | 15:28
-weggejorist-
miko | 09-04-19 | 15:19

Creepy shit! Dit is nou precies waar Peterson al voor waarschuwde, als identity politics de norm zijn, dan gaan ook blanke rechtsmensen eraan meedoen om te winnen. Blijf verdomme lekker voor je zelf nadenken, stelletje wappies

Gen. Maximus | 09-04-19 | 15:19 | 7

@Gen. Maximus | 09-04-19 | 16:52:
Ok,weet ik dat.*duim opsteekt*

miko | 09-04-19 | 17:20

Exact dit. Denken dat je bij een groep hoort alleen om huidskleur is voor racisten en amoebes.

Trans_Fimmermans | 09-04-19 | 17:44
▼ 4 antwoorden verborgen

Geniaal. "Of de Wodan jonguh draag em de berrem in, als die nog niet weet wat die met em mot doen"

chicago river | 09-04-19 | 16:35

Als je echt aan je weerbaarheid wilt werken ga maar naar een Turkse boksschool.
Dan leer je meteen wie je vrienden zijn. Niet alle Turken, Marokkanen, Syriërs etc zijn enge islamisten hoor.

keestelpro | 09-04-19 | 15:17 | 5

Die vrienden komen in een loyaliteitscrisis mocht het gaan spannen.

CalamityJane | 09-04-19 | 16:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Fightclub, geweldig.

Flappie2006 | 09-04-19 | 15:17 | 2

This is your life:
And you open the door and you step inside
Where inside our hearts
Now imagine your pain as a white ball of healing light
That's right, your pain
The pain itself is a white ball of healing light
I don't think so
This is your life, good to the last drop
Doesn't get any better than this
This is your life and it's ending one minute at a time
This isn't a seminar, this isn't a weekend retreat
Where you are now you can't even imagine what the bottom will be like
Only after disaster can we be resurrected
It's only after you've lost everything that you're free to do anything
Nothing is static, everything is evolving, everything is falling apart
This is your life, this is your life, this is your life, this is your life
Doesn't get any better than this
This is your life, this is your life, this is your life, this is your life
And it and it's ending one-minute at a time
You are not a beautiful and unique snowflake
You are the same decaying organic matter as everything else
We are all part of the same compost heap
We are the all singing, all dancing, crap of the world
You are not your bank account
You are not the clothes you wear
You are not the contents of your wallet
You are not your bowel cancer
You are not your grande latte
You are not the car you drive
You are not your fucking khaki's
You have to give up, you have to give up
You have to realize that someday you will die
Until you know that, you are useless
I say let me never be complete
I say may I never be content
I say deliver me from Swedish furniture
I say deliver me from clever arts
I say deliver me from clear skin and perfect teeth
I say you have to give up
I say evolve, and let the chips fall where they may
This is your life, this is your life, this is your life, this is your life
Doesn't get any better than this
This is your life, this is your life, this is your life, this is your life
And it and it's ending one-minute at a time
You have to give up, you have to give up
I want you to hit me as hard as you can
I want you to hit me as hard as you can
Welcome to Fight Club
If this is your first night, you have to fight
youtu.be/rSpqObhK4Rw

Flappie2006 | 09-04-19 | 19:35

Beetje jezelf kunnen verdedigen is helemaal zo slecht niet. Voor niemand.

Geen01 | 09-04-19 | 15:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken