Bewijs. Wij steken 84% van uw donatie in onze zak
Bankiers Willen Niet Dat Je Deze Berekening Kent
Tja. Terwijl u druk de spaarrekening van uw kinderen aan het plunderen bent teneinde ruimhartig te doneren aan het Stijlloze Verjaardag Donatie Brommer Spaar Fonds Dinges, blijft een volstrekt onderbelicht aspect van deze actie onderbelicht. Wij rekenen het even voor u voor: van uw donaties gaat 16% naar een door lezers en redactie uitgekozen goed doel. Maar in totaal is er maar liefst 100%. Dat betekent dus dat 100%-16%=84% (!!!) IN DE ZAKKEN VAN GEENSTIJL VERDWIJNT. En het heeft er alle schijn van dat GeenStijl dat geld gaat gebruiken om de website GeenStijl.nl draaiende te houden. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Iedere dag weer een stuk of veertien blogpost waarin het nieuws met een lachspiegel op uw hoofd kapotgeslagen wordt, allerhande volstrekt uit de hand lopende maatschappelijke initiatieven, diverse onzin, verschillende lariekoek, willekeurige satire alsook maatschappijkritiek etc. etc. etc. Als u geld geeft, houdt dat allemaal nooit meer op. Dus wij hebben maar één tip voor u, als u wilt dat het nou eens een keer afgelopen is met die ongein op GeenStijl.nl. DONEER VOORAL NIET. Echt niet. Geef geen geld. Ga eens een keer naar bij een heel duur restaurant met heel vies eten of zoiets. Maar vooral. GEEF NIKS AAN GEENSTIJL.

Reaguursels
InloggenDuidelijk verhaal
* direct doneren gaat *
Zo lang er een geitenkop en het getal 33 te pas en te onpas op de site van Geenstijl zie verschijnen in verschillende vormen en uitingen pas ik voorlopig even tot er duidelijk is wat er precies veranderd is in de missie en visie nadat GS "onafhankelijk" werd..
Wat een gezeik, iederen rijk...... ook GS
Nou, dan krijg je niks. Ook goed.
Die advertentie van "F1-fans, ATTENTIE! Appartementen in bocht 7 en 8 van GP Azerbeidzjan te huur!" heeft mij doen besluiten niet meer te doneren.
Heb al eerder aangegeven dat het bedrijf ontraceerbaar is, geen KvK nummer enzovoorts. Dat werd weggenorist.
En dan ook nog dat vage gedoe met die gulden scamcoin...
Of die gratis VPN voor premium gebruikrts die er nooit is gekomen...
Tja ik wil best doneren maar het is de laatste tijd wel heel louche rond de zaakjes van Geenstijl.
Heb eindelijk gedoneerd. Eens kijken of ik nu ook een kroontje heb!
Nee niet. wanneer krijg ik die??
Heb je dit gedaan via premium.reaguurder.nl/ ?
Waarom zie ik een reclame voor een septische tank van 50.000 liter? Zit er een sensor in mijn plee die is verbonden met Google adds of zo?
Beter komen er hopelijk nog al dan niet verborgen kroontjes bij. Zijn tenminste regelmatige inkomsten denk ik dan.
Ik weet niet hoe ik mijn kroontje terugkrijg
84% blijft aan de strijkstok hangen, vergeleken bij het gemiddelde goede doel is dat helemaal niet zo slecht.
Het lijkt mij dat het belangrijkste voor een website toch de mensen er achter zijn. Servers en andere hardware zijn een eenmalige aanschaf, natuurlijk heb je onderhoud, en soms vervanging. Maar de mensen erachter draaien niet op brood en melk alleen, natuurlijk. Ook gezien het belang van hun werk mag er best een beetje honing extra bij.
U kunt zich afvragen of uw geld, wanneer u zou besluiten te doneren of premium-lid te worden, wel goed besteedt is. U kunt dan pogen eerst uit te zoeken hoeveel leden er zijn dus hoeveel geld, en of extra geld dan nog wel nodig is. Maar daar zou u uw geweten niet mee mogen kunnen sussen. Wie echt fier en waardig rechts is, is ook voor eigen verantwoordelijkheid. U heeft met de rest niets te maken, alleen met GS, en u moet zich afvragen of u het jammer genoeg zou vinden als GS zou moeten opdoeken omdat 1) er niet genoeg geld is voor alle benodigde hardware én de mankracht of 2) de mensen van GeenStijl besluiten om iets lucratievers te gaan doen met hun talenten, om een donatie te rechtvaardigen. Ook moet het besef dan bestaan dat u dan, als consument van het product GeenStijl een beetje een luis bent. Geen luis in de pels, maar een échte bloedzuiger. Wel de lusten niet de lasten. Een kraker dus, een activist.
En dan nog commentaar durven leveren?
Ehm.. die servers krijgen meer aandacht dan de teksten vriend.
En voor de zeikerds is de Groene Pixel terug.
*burp*
Wat voor ding?
Premium accountje voor 2 jaar toch maar een keer aangemaakt. Voelde me super schuldig. Maar voor een eerlijk stuk journalistiek en gezond verstand heb ik het er graag voor over. Een abonnement op NSB handelsblad kost toch al gauw 126,- per jaar dus ik ben niet 84% teveel geld kwijt maar 50%.
Ik snap best dat jullie er niks aan kunnen doen, maar sinds Weesie gezellig bij het hilversumse kliekje is gaan zitten en zijn zakken vult, vertrouw ik dit soort acties niet meer zo.
Het hilversumse kliekje vertrouwt em ook niet ;-)
Benieuwd welke vliegensvlugge brommert er uit onze bescheiden donaties kan worden aangeschaft!
Hoe groot moet mijn donatie zijn zodat ik iemand anders kan wegjorissen?
GS kopen, dan kan je rossen zoveel je wilt.
> DONEER VOORAL NIET. Echt niet. Geef geen geld.
Komt goed. Ik kom trouwens net uit een restaurant. Het eten was niet vies.
Ik heb geen favoriete goede doelen, kan ik dan gewoon 84% overmaken?
Donatie gedaan voor mijn favo weblog xx
We kunnen dus concluderen dat Geen Stijl het met alleen de premium leden niet gaat redden? Moet ik nu al weer gaan bijstorten? Vooruit dan maar, zolang jullie maar niet elke maand jarig zijn.
Betaald gasten. En van harte! En nu weer doortypen, godverdomme.
Het GS financieel jaarverslag is nergens te vinden.
Verslag wordt wekelijks gepost onder een van de linkjes van de vrijmibo.
Misschien een rare vraag maar waarom 16%? Waarom niet 10%? Of 5% of 20%? Ik vind het zo'n specifiek percentage. Weet iemand dat?
16 jaar GeenStijl.
Omdat ze 84% in hun zak steken.
Gedoneerd
Ik ook terwijl ik toch ook al een rose kroontje heb.
Ik ook terwijl ik toch ook al een rose kroontje heb.
@Jezus_Boeddha | 07-04-19 | 19:05: Jezus_Boeddha moet het er nu zo bovenop liggen. Echte helden lopen niet met hun borst vooruit te schreeuwen dat ze betaald lid zijn en hebben gedoneerd. Ik heb al 3000 euro pvee gemaakt aan GS de afgelopen jaren en daar hoor je me ook ooit over.
@Debombdiggity | 07-04-19 | 19:24: maar tóch moet je die leugen even melden.
@Debombdiggity | 07-04-19 | 19:24: Ik heb al 3000 euro pvee gemaakt aan GS de afgelopen jaren en daar hoor je me ook ooit over. - Je ziet zelf de tegenspraak ?
Valt me op dat bijna alle tegels waarin geklaagd wordt: "eerst moet dit, eerst moet dat, eerst moet zus, eerst moet zo" allemaal >niet< voorzien zijn van een kroontje. Oftewel demense die wel de hele dag geenstijl lezen (anders weet je niet wat er allemaal anders zou moeten) maar daar geen cent voor over hebben. Dat kan. Internet is graties. Servers betalen zichzelf en de redactie, de boekhouder, de ict'ers etc die ze in dienst hebben, beunen allemaal naast GS nog 40 uur in de week bij om de hyptheek te betalen. Dus niemand hoeft te betalen.
Je hebt helemaal gelijk. Alleen GS levert nieuws en verder niemand. Wahaha jij hebt dan wel een kroontje maar zeker betaald van je oetkieroeng?!
Niet iedereen wil opscheppen met een kroontje. De mijne hebben ze overigens weggejorist, en om nou twee premiums te kopen vind ik wat veel van het goede. Het moraal van het verhaal: ga niet alleen af op uiterlijk vertoon.
Ik denk dat veel mensen wachten op het generaal pardon. Je kunt je kroontje namelijk niet meenemen. Idee!
@WayneGretzky*99* | 07-04-19 | 18:51:
Ik weet dat je een kroontje kunt verbergen, ik snap ook dat mensen die weggejorist en opgerot zijn niet twee keer lid gaan worden. Er is echter wel een duidelijke correlatie tussen geklaag/geen cent willen geven en geen kroontje hebben. Of zie jij dat niet? Scroll eens naar beneden/boven...
Door mongolen als peterdh ga ik ook mijn kroontje uitzetten. Ondanks dat ik zelden reacties plaats. Wil ik niet dat men denkt dat ik zo'n kinderachtige pisvlek ben als peterdh.
Heb je nog meer open deuren om in te schoppen? Het lijkt mij vrij logisch dat mensen zonder kroontje, het meest te klagen hebben. Immers, als ze het allemaal goed hadden gevonden, hadden ze wel een kroontje gekocht.
Verder: betaal jij voor Google? Betaal jij voor youtube? Of voor om het even dan ook welke site die je gebruikt, anders dan geenstijl?
Krent. Heb je er geen cent voor over. Dan mag je ook niet klagen, nergens, waar je niet betaald. Toch?
Of werkt het toch net iets anders? Volgens mij staan er reclames op deze pagina. Volgens mij betaal ik, door een pagina te bezoeken waar reclames op staan.
@KingOfSeed | 07-04-19 | 20:04: Hold your horses zwitsal.
@Debombdiggity | 07-04-19 | 20:55: agossie weer zo'n ventje die geen argumenten heeft en over zwitsals begon. Ik kan je vertellen dat ik er vanaf het eerste uur bij was mannetje :)
Volgende keer; zeg maar gewoon niets. Dat gezeik over zwitsals, is voor n00bs.
@KingOfSeed | 07-04-19 | 21:17: Fucking zwitsal noemt iemand "mannetje" . Als een larve die " poepvlieg " roept . De koning van de slikkende zwitsals . Gluck gluck gluck.
De berichtgeving over Juncker verhofstadt en co komt toch wel aardig in de buurt .
Vindt je op andere media niet .
Als ik een suggestie mag doen. Er zijn geen 8 artikelen per dag nodig, als dat inhoudt dat er een mislukt 'feuilleton' of tekeningen van nekschot gepost worden.
Beperk je tot de échte topics, met inhoud, die jullie ook wel eens hebben, en dan kunnen jullie nog steeds 84% houden, maar dan kun je er ook een biertje van kopen zo af en toe.
Als je nu had gewacht op het antwoord, dan had je dat wat typwerk gescheeld ...
GS zou MIJ moeten betalen voor mijn prachtige reaguursel steeds maar weer...
Hahaha...
Jii bent het product, dat klopt Al's een zwerende vinger.
@Mark_D_NL | 07-04-19 | 18:52:
Jii. Is dat een Nintendo product?
@Mark_D_NL | 07-04-19 | 18:52: weet jij wat de administratieve kosten zijn van het plaatsen van een ui?
Heeft Erin ondertussen werk gevonden?
Zijn Roman loopt als een türelüür, wellicht kan hij ook een beetje bijdragen.
We werden toch al door putin gesponsord? Zou jammer zijn als juncker straks als grootste sponsor over blijft. Wat moet de MSM dan verzinnen?
De Britten komen nog onvrijwillige bijdrages maken.
Ik doneer hoor.
Small price to pay voor wereld heerschappij. ;-)
PS En niet te veel naar goede doelen hoor.
Eigen site eerst, zullen we maar zeggen.
@hotmint | 07-04-19 | 18:35:
Zo ist! Bed, bad en brood voor de GS redactie. Die gasten werken bijna 24/7.
Doet r ook maar een roze Miele bij.
Succes met de Actie!
Ik heb een leuke ; betalende leden mogen commentaren van niet betalende leden weghalen !:PPP
Je doet je nick eer aan...
BrUljant idee!
Betalende leden zien en mogen kudo's uitdelen. Kaching!
Propageren we zelf VVMU, hier een kroontjesdictatuur? Dacht het effe niet!
@Jan, Leiden | 07-04-19 | 20:45: VVMU? Op Geenstijl? Waar? :P
@Jan, Leiden | 07-04-19 | 20:45: Geen dictatuur , een oligarchie ! :PP En makkelijk omver te werpen doooooorrrr ... zelf een kroontje te krijgen ! Iedereen weer gelijk , superoudhollands en gs kan worst kopen bij de boere(n)kool
@Kim-Jung-Un | 07-04-19 | 21:55:
Ook nog dure worst? Doen ze er maar niet halal gebakken spekjes door, sjiek genoeg! ;P
Misschien een idee om meer aan merchandising te gaan doen? Buttons. Shirtjes, Bomberjacks, Zwenbroeken, Strandballen, Bier etc?
GS natuurreizen naar Antarctica. Joris is uw persoonlijke gids.
Met de nieuwe anti-burger regels van de EU zie ik wel wat in GeenVlees burgers.
Ja spullen voor de buurtwacht/burgermilitie/paramilitaire vleugel van guurrechts, in het kader van de multi-channel aanpak van het kwaad, alleen maar wat lapmiddeltjes om een kapotte democratie op te lappen is natuurlijk niet genoeg, dit zou zelfs levensduurverlengend kunnen werken voor het systeem.
of straatnaamborden/overplakstickers bv. : Gülenpark (bij mij voor de deur) of Gülensquare ( voor op de dam)
of mohammedcartoonstickers ( per 100 ) om de hele buurt mee op te leuken, moeten wel heel definitief plakken dus let op met inkopen, eerst uitgebreid testen.
En last but not least : Truien met opdruk : "BOREAAL"
Pcies, wij willen boreale bomberjacks. Al is het alleen maar omdat het geweldig allitereert...
Guerilla camouflagepak met roze Geen Stijl kroontjeslogo? "Nee, geen schietschijf, ik ben een roze bloem in die struik!"
@Ciara | 07-04-19 | 19:04: Bruine overhemden wellicht?
Dat gebedel de hele dag, jullie lijken wel zo’n neger die hurkend met z’n handje omhoog naar beneden kijkt bij de afrit van een willekeurige Franse snelweg. Ga ‘s 14 goeie stukje per dag schrijven dan.
Als de aanwas van nieuwe leden achterblijft, dan gewoon af en toe de site een dag op zwart. Werkt gegarandeerd.
"Deze site is op grond van artikel 11, EU wetgeving gesloten."
en we noemen het : kapitalisme.
Echte mannen dragen geen kroontjes...
Echte mannen hebben een UI!
@Mark_D_NL | 07-04-19 | 18:26:
Heb de mijne in de spaghetti gedaan.
Beetje knoflook erbij.
Lekker hoor.
Ik draagt de UI met trots
Maar dan ook geen gebleekt sterretje, Stijlloze!
Ga je de grap nog een keer verklappen, Mark? Nee, dacht ik al. Je bent ook niet de enige. Wanneer is het topic erover?
En alleen echte mannen kunnen roze dragen...
@LiniaalRectaal | 07-04-19 | 19:01:
Volgens Van Dale:
-bosgewas
-user interface
-Urker Incest
Ondertussen... in Arnhem: Hup Vitesse!
Ondertussen weer gelijk. En die Ernnemmers gaan het weer wel verspelen
@miko | 07-04-19 | 18:16:
Ernum.
@miko | 07-04-19 | 18:16:
Gelijk vind ik ook goed hoor. Gezien het resterende programma en het doelsaldo.
Heerlijk!
@Stormageddon | 07-04-19 | 18:24:
Oeps. 3-2
En Feyenoord weer strak derde! Hoppa
LOL @Peter_la_Selie | 07-04-19 | 18:27:
Ik had net op “reaguur” gedrukt toen ‘ie viel.
@Stormageddon | 07-04-19 | 18:30:
Loopt de uitzending bij jou achter?
Ja, ik kijk via de ziggo app. Die loopt altijd een minuutje of 2 achter.
Johan Derksen moet vaker van de trap flikkeren. Hij had alles goed in de Toto.
www.twitter.com/veronicainside/status...
@Peter_la_Selie | 07-04-19 | 18:22: Ernummers?
Zorg eerst maar eens dat de groene pixel weer gaat werken. Daarna praten we verder over doneren.
Die doet het gewoon.
Zes keer klikken en je krijgt de vrijmibo top 10 met contactgegevens.
Ik deel gelukkig de ervaringen over willekeurig bannen niet, wel wordt er af en toe iets van me verwijderd.
Anyway, als ik aan een goed doel wil doneren doe ik dat wel direct. Jammer dat wanneer ik €33,33 aan Geenstijl geef er dan zo'n €6,50 naar iets anders toe gaat. Heb nog liever dat jullie er gewoon drank en drugs van halen, eigenlijk.
Eens
Of hoeren.
Broodje doner.
Voorlopig geef je nog niks. Dus, put up or shut up
@Kim-Jung-Un | 07-04-19 | 18:31: Achter de schermen kan Joris prima zien dat ik (of in ieder geval mijn IP-adres) een premium-account heb, hoor. Overigens is niet iedereen zo ijdel dat ze een kroontje willen.
Gratis tip,petjes met MGGA erop.
Loopt Trump ook op binnen.
Volgens mij lopen alleen een paar Chinezen er op binnen want je kan geen official MAGA petje buiten de VS bestellen dus ben je overgeleverd aan namaaktroep.
Make Germany Great Again?
@GekkeHenkieNiet | 07-04-19 | 18:05:
Geenstijl natuurlijk
@ditotje | 07-04-19 | 19:21: Dat snapte henkie wel maar jij snapte niet dat hij dat snapt, snap je. En wat is er mis met : " MGSGA" ?
@Kim-Jung-Un | 08-04-19 | 00:24:
GeenStijl is 1 woord.
Al 2x is een reaktie van mij op GeenStijl gewist en ik begrijp niet waarom. Dat zou ik zo graag willen weten.
Achteraan aansluiten!
Wat de Selie zegt. Of de huisregels respecteren.
Vanwege een kutnick en je zeikerige toontje. Terecht,!!
Zeker kritiek gehad op die flutcoin die ze promoten.
Je bent lelijk, daarom dus. Alleen knappe reaguurders mogen alles zeggen. Ik en Ongebluste Kalk dus.
Vooral doorgaan met hardop vragen dan mag je jezelf ook nog eens verwonderen waarom je een ban hebt gekregen.
Ik niet. Wanneer ik een schop onder mijn kont krijg, is dat wel verdiend. Houdt de boel juist scherp.
@elfenstein | 07-04-19 | 17:31:
Een pils in Duitsland gebrouwen, betekend niet automatisch een goed pils.
Reinheidsgeboht of niet.
Dat bocht van de Lidl vind ik persoonlijk niet te hachelen.
Smaken verschillen maar al dat nederlandse varkenspisbier mag de naam pils niet dragen, is niet volgens reinheidsgebot gebrouwen en smaakt veels te zoet.
Verdiep je er maar eens in, al die budgetbieren in de NL supermarkt worden gebrouwen met het maltose snelbrouwprocede, men voegt suiker toe om het gisten te versnellen maar in feite is het geen bier maar een halfproduct om schoonmaakalcohol te stoken. die duitsers waren zo gek nog niet om dat soort praktijken in kwaad daglicht te stellen met hun gebot. Oetzi's zijn, goedkoop of niet, wel degelijk een heel aardig duits "herb" pilsje, wellicht dat dat niet uw smaak is maar dat u meer geconditioneerd bent door ome Heineken en ome Bavariaan. Die hebben het typische hollandse slappe uilezeik uitgevonden, bier zonder fut, slap, zoet en met katergarantie vanwege de suiker. Blegh.
@elfenstein | 07-04-19 | 17:49:
Maltose, dat gebruikt (volgens mij) alleen Bavaria voor de alcoholisten-huismerken.
Ik vind persoonlijk een Heineken heel goed te drinken. Goed Duits bier (bijvoorbeeld een Erdinger of een Krombacher) gaat er ook altijd wel in.
Veltins en die huismerken van de Lidl vind ik persoonlijk waterige zut. Het bevat dan wel geen maltose, maar het proeft alsof je een longdrinkglas met 'bierfris' aan het drinken bent. Geen smaak.
@elfenstein | 07-04-19 | 17:49:
Inderdaad en voor €7,50 per 24 spotgoedkoop en best een redelijk smaakje.
@kotelet | 07-04-19 | 17:56: doe mij maar een Zagorka of een Amstel Slow Brew.
@elfenstein | 07-04-19 | 17:49:
Dat is het hem dus, waarom dat NL-bier mietzoet smaakt en al dood is tijdens het schenken. Drink hier al jarenlang Duits ( Oettinger in NL ), Warsteiner Herb / Hansa etc. neem ik altijd mee uit Duitsland. Merk aan mijn omgeving dat het even wennen is, geen NL-bier, maar ze gaan uiteindelijk allemaal om. Hier is het: lekker bier of geen bier.
Veltins, vrienden, Veltins...
@tantesidonia | 07-04-19 | 19:22:
Jaja, als ik niet in de gelegenheid ben om naar de lidl af te reizen dan worden het de gifgroene klotsbuizen van Veltins. Goed pilsje, alleen is Oetzi net een tikkeltje herber, of duitser, zo u wilt.
Graaisnaaiert, precies dat dus. Mensen zijn gewoon verziekt qua smaak, met dank aan onze eigen brouwbeunhazen die ze dat met al dat vreselijke bier aangedaan hebben. Heineken is smaakmoord! De enige uitzondering is Brand, van de tap een van de beste pilsjes die nederland heeft. Grolsch was altijd favoriet maar sinds die overgenomen zijn door de russen is het mis, de marketing lijkt op een slechte kopie van heineken en de smaak is vlakker geworden. Jammer.
Ik ben helemaal geen bierdrinker, als het echt f,,,ng heet is wel eens een radler om de dorst te lessen maar heb nu Mahabier gevonden. Goed binnen te houden...
@kotelet | 07-04-19 | 17:56: In D is Veltins een doodnormale pils, net zoals heineken, in de meest kroegen vers van de tap te krijgen. Iig stukken beter dan dat Bittburger..
Ik las vroeger (lees er was nog geenstijl), het AD.
Nu hebben ze aardig wat premium artikelen, kom nu bijna niet meer op het AD.
Vervolgens zelfde verhaal bij Telegraaf. Kom ik ook bijna niet meer.
Enige optie is om hier misschien ook hier premium artikelen aan te bieden.
En dan ga ik weer gewoon de krant kopen.
Je moet gewoon telkens handmatig de cookies verwijderen bij de Telegraaf, AD, Azijnbode, Trouw enz. Hoppa! Alles weer te lezen.
Gewoon in een incognito venster zetten kun je alles weer lezen.
@miko | 07-04-19 | 18:11:
Incognito venster ?
goed om geenstijl te vergelijken met kranten, maar die hebben ook geen echt werkend verdienmodel, en toch geld nodig bv. voor panamapapers ea onderzoeksjournalistiek
ik zou een paar zeer rijke impactgedreven donateurs zoeken en niet een verdienmodel dat op dat van de kranten lijkt
@miko | 07-04-19 | 18:11: Ook een goed idee. Wist ik nog niet. Het werkt inderdaad. Weer wat geleerd.
@Ciara | 07-04-19 | 19:10: Het maakt mij niet zoveel uit. Hoe of wat. Ik ga er niet voor betalen.
De meeste goede doelen doen het veeeeeeel slechter of beter hangt ervan af hoe je het bekijkt
Eigenlijk zouden ze gewoon moeten doen: hoe meer je doneert, hoe eerder je mag reaguren. Ik denkt dat dat wel werkt bij reaguurders.
Als je 50 euro doneert krijg je het tooltje terug. Dat zou schelen
Een paar servers te hosten. Wat anderen al zeiden, een webshop met merchandise. Waarom niet? Kan je webshoptechnisch blijvend in varieren tegenwoordig. Maar geen magazijnen vol inslaan nee. Kudo's terug. En high-kudo tegels halen de Coffeemug of het shirt. Uilenpunten sparen voor extras. MGSGA-petjes. Succes-agenda's. Alles behalve nacho chips of onderbroeken.
@Shareholder II | 07-04-19 | 18:16:
Want van kudo's kan je servers kopen? Wat is er mis met gewoon dokken voor dat shirt? Is win-win, GS heeft knaken en jij loopt betaald reclame te maken. Werkt voor alle grote kledingmerken, werkt ook voor GS en een opslagje voor wat dozen shirts kan ik wel voor je regelen. Menig webshop opereert vanuit een garagebox in vinexland, kunnen wij ook. Zet er 1 gast op die de bestellingen bijhoudt en de shirts 2x per week uitlevert, heb je geen omkijken naar.
@elfenstein | 07-04-19 | 19:53: En niet de t shirts in duur China bestellen maar in goedkoop vietnam.
@Kim-Jung-Un | 08-04-19 | 00:33:
Maakt me niet uit, als er maar een of ander kek labeltje inzit met iets van fairtrade en/of bio erop.
Als je slim bent geef je gewoon 16 cent voor het goede doel, en de rest uot aan schültenbrau.
Da's vies. Beter ga je naar de lidl en haalt een krat oettinger. Goedkoopste duitse pilsje (dat ook echt in D gebrouwen wordt, schulti's zijn bavaria B-site suikerbier)
"en de rest uot aan schültenbrau."
Waarvan akte.
@elfenstein | 07-04-19 | 17:31: Neem dan Veltins als je toch bij de Lidl bent....
@tantesidonia | 07-04-19 | 19:21:
Vergelijk de literprijs eens met Oetzi's, als je in bulk inkoopt ga je daar vanzelf op letten. Als het dan toch halveliterknotsen moeten zijn dan hebben ze er ook perlenbacher oid, tevens duits pils maar dan cheaper.
Net nog extreem duur en vies gegeten. Een rookworst van de hema.
Halal?
@Mart6037 | 07-04-19 | 17:30:
Heb ik opgezocht. De hema rookworst wordt gemaakt van 95% varkensvlees. Die is zoooooo niet halal. Ondanks dat vind ik 'm toch niet lekker, zou kunnen dat het ding voornamelijk van separatorbende gemaakt wordt.
@elfenstein | 07-04-19 | 17:33:
Vrijwel iedere (industriële) rookworst wordt van separatorvlees gemaakt.
@elfenstein | 07-04-19 | 17:33: Jammie, jammer dat Pasen bij de HEMA passé is. Capitulatoren.
@kotelet | 07-04-19 | 17:35:
Precies. En dat vindt ik dus niet te vreten. Net als met kipnuggets, "schnitzels" en andere viezigheid in een krokant jasje, ik blijf er ver bij uit de buurt.
@elfenstein | 07-04-19 | 17:41:
Een gigantische wiener schnitzel van een goed restaurant in Berlijn, jummie!
Maar dat bedoel je vast niet...
@kotelet | 07-04-19 | 17:35:
En dat is verkeerd omdat?/
Troost je Elfie,
Na ‘t zuur, komt ‘t zoet.
@SterF... | 07-04-19 | 17:49:
Wiener Schnitzel. In Berlijn... Juist.
@Stormageddon | 07-04-19 | 18:01:
Jaha, daar maken ze goede hoor...
Verder moet je het zand even van je kudt spoelen...
@SterF... | 07-04-19 | 18:10:
De beste Wiener Schnitzel ter wereld moet je toch heus in Wenen eten, bij Imperial. www.cafe-imperial.at/our-menus
Je gaat voor een Coteletta Milanese ook niet naar Napels.
@Stormageddon | 07-04-19 | 18:22:
Tja, maar ik was laatst in Berlijn, dus daar moest ik aan denken...
Heb laatst een prima boeuf bourguignon op, gewoon in utrecht. Kan gewoon...
@SterF... | 07-04-19 | 17:49:
Schnitzels maakt vrouwe Elfenstein zelf, van goede lappen varkensvlees, platrammen met de hamer en 2x paneer d'r op. Afbakken in echte boter en naar keuze jäger of zigeunersaus eroverheen. Hoef je niet voor naar berlijn hoor, is wat ver rijden voor wat in essentie een simpel boerengerecht is.
@Stormageddon | 07-04-19 | 18:22:
Even snel gekeken. Ze deep-freien die lappen. Staat foto bij. Kwijl loopt uit mn snoet.
@elfenstein | 07-04-19 | 19:43:
Schnitzel is kalfsvlees en wordt gepaneerd en dan gebakken in Schmals; zeg maar geklaarde reuzel. Als mevrouw Elfenstein hier cursus wil komen volgen, kan dat.
@De Droit | 08-04-19 | 01:13:
Vrouwe Elfenstein is oorspronkelijk oostelijker dan D. daar doet men dingen anders & I like it. Schnitzels kunnen van zowel kalfs als varkensvlees gemaakt zijn en eerst een kilo reuzel uitbakken om aan dat goddelijke vet te komen gaat mij wat ver voor een bord eten. Reuzel uitbakken deden we vroeger nog wel voor de skrömkes, knapperige stukjes uitgebakken vet die in de balkenbrij horen. Je hele huis meurt er een week naar, de keuken ziet eruit of je een horde turkse olieworstelaars op bezoek hebt gehad en het eindresultaat is een bescheiden bordje vettigheid voor speciale toepassingen, zoals balkenbrij, dus.
Of je neemt gewoon een goede homp boter en klaar bende weer. Culinair doen met schnitzels is voor snobs.
Er is toch wel ergens een rijke oliesjeik die wil storten?
Weet zeker dat ie elke vrijdag klaarzit voor de vrijmibo.
Briljant!
Twitter verlengstuk ik geef toch maar niks.
Je kan vanaf 1 euro doneren, met 84 cent kan je heeeeeeel veeeel doen. Halve liter benzine tanken bijvoorbeeld
Is toch al gauw 5km, scheelt je een uur lopen
Goed gedaan.
Het zal me jeuken zolang GS maar blijft bestaan.
Een kleine tip wil ik de redactie nog wel geven:
Maak nou gvd eens goeie t-shirtjes, zwarte met roze logo, roze met wit logo etc....
Die wil ik, allemaal. Verdien je gewoon eerlijk en zonder te bedelen geld, net als bands etc.. die meer aan de merch verdienen dan aan het live optreden zelf.
Of gewoon de community sterker maken.. Daar zit nog veel geld in. Maar dat weten ze nog niet echt te takelen.
Onderbroeken! Wilfred, Johan en René lopen er helemaal op binnen.
wat elfenstein zegt. t-shirts! mutsen, roze ondergoed. Wil ik ook.
Kijk, mensen met goede ideeën. Dat zie ik graag.
T-shirts en stickers zijn vanoudsher dé moneymakers, in bulk retegoedkoop te maken en enorme potentie qua mediamomentjes en goeie exposure. Ook goed voor de zichtbaarheid en acceptatie van GS, hoe meer mensen er met zo'n shirtje lopen hoe beter het is voor het merk GS.
dat van die t-shirts, mokken, petjes, stickers, buttons, posters vind ik een goed idee
Ik dacht aan cursus python? Dagje collecte om een ban mee in te lossen? De 10de is er weer een trekking.
Pilsbiertjes. Cervesiam Borealis. In literblikken.
bum-per-stick-er
@GekkeHenkieNiet | 07-04-19 | 18:47:
roze pluchebeesten, bobbleheads van francisco van jole, witte onderbroeken met preprinted remspoor en "francisco was here" erop, roze puntmutsen, bivaks en last but not least:
roze hoofddoekjes met GS logo erop, geweaun omdat dat kan.
@elfenstein | 07-04-19 | 19:47: Ik ben mee!
@elfenstein | 07-04-19 | 19:47: Ja. Roze puntmutsen. Met van die kijkgaten er in.
Gezien het met vlagen zeer wispelturige ban-beleid houd ik de centen nog maar op zak.
Binnenkort in de aanbieding: Nu voor slechts € 9,95 je ban opheffen.
@sprietatoom | 07-04-19 | 17:26:
Zal me niet eens verbazen
@sprietatoom | 07-04-19 | 17:26: Werkte vroeger met de aflaat ook super. Sint Pieter van gebouwd. Sint Bart? Sint Ronaldo? Of toch maar een moskee?
@Mart6037 | 07-04-19 | 17:34:
piratenschip met een vegiet voor iedereen.
@sprietatoom
Dit bedrag verdubbelt na elke volgende ban.
Prima, meer bier voor mij.
Bedankt voor de duiding. Ga ik van dat vrijgekomen geld een mooie rukke AAA game kopen met ingame aankopen, wat ik dan OOK niet aan GS kan uitgeven.
OK, doe ik het toch lekker niet.
Goed afgekeken van alle NGO's. Geniet ervan!
Als die zwitsal er nou eens afgaat na een x aantal maanden en ik dan de mail krijg waar ik niet om mag vragen waarin staat dat ik een GS-autosticker kan bekomen...
Het verwijderen van je zwitsal moet je verdienen. Niet afkopen. We zijn hier niet katholiek. En als je vertelt waar je auto staat, wil ik er wel een sticker op aanbrengen.
@artie | 07-04-19 | 19:19:
Naast mijn huis, kan niet missen.
Ik denk met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat het iets met je zinsopbouw te maken heeft. Da' s puur zwitsallig.
@NiCeY | 07-04-19 | 20:11: Het gaat mij helegaar niet om de zwitsal maar om de bum-per-stick-er.
Wees niet bang , ik gaf en geef niets. Niet aan GS, goede doelen of bedelaars. Heb één keer in m'n leven wat geschonken en das een stukje grond aan m'n schoonmoeder. Ze wil er alleen niet in :-)
Ik gaf mijn schoonmoeder een elektrische stoel. En dat mens verrekte het om er op te gaan zitten.
ik zette haar in de krant maar ze bleef niet zitten
@Leffe Blonde | 07-04-19 | 17:09: Een wurgslang wil ook wel eens helpen.
Net als Freek geef ik losgeld vaak weg. Aan de collecte sowieso. Maar ook wel aan dakleauze sukkelaars. Zolang ik maar geen krantjes hoef mee te zeulen.
@Shareholder II | 07-04-19 | 17:53:
Wel een hoop gedoe; moet je eerst weer iemand vinden om te ontvoeren en dan dat hele proces door van familie bellen enzo.
@Shareholder II | 07-04-19 | 17:53: Ik heb ook eens, in het guldentijdperk, mijn losse geld aan een bedelaar gegeven. Het bestond uit een gulden en een stuiver. Waarop de bedelende neger die stuiver op de grond gooide terwijl hij riep: "this is five cent, motherfucker".
Dat was de laatste keer dat ik iets aan een bedelaar heb gegeven.
@_____4326 | 07-04-19 | 19:43: Stuivers staan in het Bijgeloof voor Ongeluk.
Dat motherfucker was dan weer niet nodig geweest.
Komen jullie nu mee, heb gisteren net gedoneerd :|
Heb vanochtend mijn lid nog gedoneerd !
Na het Powned debacle, blijf ik een beetje huiverig met lidmaatschappen.
Omgekeerde psychologie... gaat ook niet werken
Jawel hoor. Ik ga nu 10 euro overmaken.
Graag 1.6 Euro doorsluizen naar Stichting Kat in Nood.
www.katinnood.nl/
:3
@RickyLaRue | 07-04-19 | 18:18: Oke, gaat bij MIJ niet werken.
@De_dorpsgek | 07-04-19 | 18:29:
Jij bent dan ook een dorpsgek.
Top, gelijk een tafel gereserveerd bij de sushi tent
Mooi, kan ik mijn boterham toch nog beleggen aankomende week.
REAGEER OOK