Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mag ook niks meer. Man gooide alleen maar baby uit flat en moet nu al het land uit

Regeltjes, rubberen tegels en betutteling? Wij zeggen NEEderland!

Vroeger hè, vroeger mocht je verdomme nog eens de handen uit de mouwen steken, je kop boven het maaiveld uitsteken, op eigen kompas daadkrachtig de wereld in. Vroeger mocht dat nog. Nú?! Nou, wat denk je? Subiet 't land uit! "De Marokkaanse man die op 5 januari in Ridderkerk zijn eigen 1-jarige baby uit een flat gooide, moet na zijn straf meteen Nederland uit. Het was naar verluidt al enige tijd een getroebleerd samenzijn. "De 33-jarige vrouw van de Marokkaanse man werd al tijdenlang stelselmatig mishandeld. Toen zij duidelijk maakte niet meer verder te willen met haar man, sloegen bij hem de stoppen door. De man richtte zijn woede niet alleen op de vrouw, maar ook op hun zoontje. De vrouw vocht voor het leven van haar zoontje, maar kon niet voorkomen dat de man het kind met kracht van de eerste verdieping van hun flat gooide." Met het kindje lijkt het gelukkig weer goed te gaan, en heeft "nog lichte evenwichtsstoornissen maar zal helemaal herstellen." Het beste, kiddo.

Reaguursels

Inloggen

Wat mij altijd opvalt is dat dit soort berichten eerst op de voorpagina van bepaalde kranten staan en na een paar uur ineens nergens meer te vinden zijn!

BaldEagle | 15-02-19 | 15:39

Niks aan de hand, mag allemaal, staat in de Koran.

Bolder | 15-02-19 | 10:38

In Marokko hebben ze weinig hoogbouw, op die ene flikkerflat na.....

Mazoeza | 15-02-19 | 10:34

Niet eerlijk. Die meneer gooide de baby uit het raam om hem te beschermen tegen politiekogels! Volgens ene Sylvana S. hebben die het namelijk gemunt op gekleurde mensen.

Woelige Wimpie | 15-02-19 | 09:50 | 1

@Woelige Wimpie, je bedoelt toch niet dat stuk eng verdriet van een SILVANA SIMONS met der grote muil die elke X weer loopt te zeiken als er een mocro, of welke andere moeslim dan ook door het wettig en bevoegd gezag wordt neergeknuppeld of getracteerd wordt op een stukje lood uit een dienstwapen omdat hij of zij het verrekt zich aan te passen in ons beschaafd landje ? Gewoon haar naam voluit benoemen. Prettig weekend

jale | 15-02-19 | 21:42

Doe je dat thuis ook? Ja, is hele erg normaal bij ons. Is kultoer.

Jeva123 | 15-02-19 | 09:35

Dat gaat niet gebeuren. Peulenschilletje voor vreemdelingenadvocatuur, die om maar eens een voorbeeld te noemen zonder probleem en in vaste overtuiging dat daarmee recht wordt gedaan honderden ( and still counting..) liegende, frauderende, en allerhande psychische klachten en -aandoeningen simulerende Armeense ‘vluchtelingen’ jarenlang in procedure weten te houden en voor hen uiteindelijk een verblijfsstatus op ‘humanitaire gronden’’ weten af te dwingen of hen in een of andere ‘pardonregeling’ te moffelen ..

justinianus | 15-02-19 | 09:27

En waar moet ie dan naar toe? Marokko ? .. Die moet hem niet hebben ,dus blijft ie gewoon hier

Loebas | 15-02-19 | 09:19

de intentie is dat ie na zijn gevangschap direct terug naar zijn Vaderland ophoepelt...intentie dan he..

die gaat gewoon de illegaliteit in, Marokko wil dit soort burgers helemaal niet terug. Ook niet volgens het Marrakesch verdrag..deze man duikt over niet al te lange tijd weer op als er weer een slachtoffer is. Als zo'n man een baby over de reling pleurt vanuit afwijzingswoede dan heb je te maken met iemand die geen enkel geweten heeft en vanuit zijn eigen behoefte handelt. ( mishandeling en poging tot doodslag, baby over de reling gooien is echt in mijn ogen poging tot doodslag)..

fikkieblijf! | 15-02-19 | 08:57 | 1

IS pleurde dit soort beesten van 11 hoog naar beneden. Maar ja: deze mocro is een lafaard zoals ze allemaal zijn. Dank DD66 rechters, u allen zijn hiervoor verantwoordelijk met uw fluwelen rechtsspraak. Alle gewetenloze mocro's en ander crimineel moslimtuig lachen zich een krul met hun besneden lul.

jale | 15-02-19 | 21:48

Mooi zo.
Doen ze eindelijk eens wat ze altijd beloven maar meestal nooit doen, want zielig en zo.
Laat hij maar eens in Marokko zijn kind over het balkon gooien, dan maken ze in dat land gehakt van hem.
In Marokko is de wet niet zo soft als bij ons in luilekkerland.

jufrouw theelepeltje | 15-02-19 | 08:36 | 1

Hadden we maar voor de helft zekerheid dat hij daar terechtkomt!

BaldEagle | 15-02-19 | 15:22

Zon zee strand Marokko is een prachtig land , je moet wel gek zijn als je daar niet gewoon blijft wonen .

Minus Richels | 15-02-19 | 04:23 | 1

En als bijkomend voordeel, het stikt er van de Marokkanen!
Is handig, speciaal voor diegenen die in hun eigen cultuur ondergedompeld wensen te blijven.
Geldt overigens ook voor Turkije, alleen daar stikt het dan weer van de Turken. Heerlijk toch, als je de Turkse cultuur de beste van de wereld vindt. Bijkomend voordeel: ben je meteen lekker dichtbij idool en gids(Führer) Erdogan.....

michelpen | 15-02-19 | 11:04

Het is moeilijk voor deze mensen... dikwijls hebben ze geen baan waardoor ze afhankelijk zijn van een uitkering met een beetje kinderbijslag--> hierbij kunnen er problemen ontstaan in het gezin.

sociaal_econoom | 15-02-19 | 01:58 | 4

Arie woont onder een boom denk ik. Ja deze mensen (de marokkaan) presteren niks hier alleen maar elende met dat volk. Blij dat jij tegen generalisatie bent dan ben ik tegen jou linkse zwetser

peetjoh | 15-02-19 | 07:39

Ik zie marrokanen en turken toch echt vaker in een patsbak rijden dan een jan, klaas of henk.
"Deze mensen" kunnen ook in hun eigen land de handen uit de mouwen steken en iets opbouwen met iets waar zij goed in zijn, daar, in de eigen cultuur en de eigen omgeving en in de eigen taal, in wat zij daar nodig hebben.
Ipv hier de hand ophouden en vervolgens mouwen dat ie hier niet mag meedoen, wordt buitengesloten en niet als "volwaardig" wordt beschouwd.
Nee lul, dat klopt. Je bent geen volwaardige nederlander. Je bent een -streepje- nederlander en hebt daar zelf voor gekozen.
Daarbij, je vertikt het om in te burgeren of te assimileren (vies woord!), en alle ongelovige zijn honden, net als vrouwen.
Klopt, wij vinden onvolwaardig door de keuzens die je als persoon maakt. Ga weg, naar je "thuisland".
Trouwens, ik neem aan dat deze man (nog) geen nederlands paspoort had en daarom zo makkelijk over de schutting kan worden geflikkert.

boerk | 15-02-19 | 08:12

Ach gossie!

BaldEagle | 15-02-19 | 14:54
▼ 1 antwoord verborgen

De man is nu in afwachting van het kindersmijterspardon....

Mazoeza | 15-02-19 | 01:07 | 1

Ja grappig, maar ondertussen graven we weer verder aan het eigen graf.

donkeyman | 15-02-19 | 01:29

Het is weer opvallend dat er geen linkse trollen aan het reaguren zijn bij dit onderwerp. De lafbekken. Laatst weer een keurige reactie op Joop geschreven, met nog eens een kleine verwijzing naar het feit dat mijnheer Joop niet aan de schandpaal is genagelt door de me2 beweging, en dit terwijl mijnheer Joop toch echt vieze dingen heeft gedaan in zijn witte onderbroek. Pff, weer een account geschorst, blijf bezig daar.

Kim-Jung-Un | 15-02-19 | 00:11 | 6

Breek me de bek niet open. Ene Claire Schut was DE uitvindster van nep-nieuws naar mijn bescheiden mening, Meneer Joop ging natuurlijk helemaal ultra-ban toen ik met tientallen Youtube-links kwam, waarin op film inclusief audio, wel degelijk zeer grafisch de Keulse verkrachtingen te zien waren (tot het door tientallen mannen de kleren van weerloze in de hoek gedreven vrouwen hun lijf scheurden, anders werd Youtube weer para-ban) Maar dat vonden ze daar bij die fakenieuws-beerput niet leuk, de naakte waarheid (pun zeker intented ja, stelletje malloten daar bij Jopie, met als grootste malloot die koekiewaus Claire Schut, en gewoon laten staan he, dat wanstaltige artikel, dat dat mag gewoon, niet te geloven.

onesizefitsall | 15-02-19 | 01:53

met als ondertitel "Waar zijn de feiten? Die mis ik voortdurend"
Komische titel, want als die Schut nu ergens niet geïnteresseerd in is, dan zijn het wel feiten......

michelpen | 15-02-19 | 11:33
▼ 3 antwoorden verborgen

Uitzetten gaat echt niet gebeuren en als het al gebeurd is die sneller terug in Nederland dan de 20 begeleiders die met de uitzetting worden meegestuurd. Vraag blijft ook waarom, zoals eerder getegeld, de blijf-van-mijn-lijf huizen voornamelijk bevolkt worden door vrouwen van islamitische afkomst. Toegegeven dat de Nederlandse meisjes die het aanleggen met lichtgetintiérs nu niet echt als top uit de genenpool zijn gekomen qua uiterlijk en intelligentie, maar je zou zeggen dat de media vol staat met de uitwassen van die achterlijke cultuur. Ik snap best dat deze meisjes blij zijn met elke vorm van aandacht, maar ze beseffen nauwelijks dat ze in de ogen van Afrikanen (lichtbruin tot zwart) alleen gezien worden als neukertje en een vorm van statussymbool door types die sowieso al geen smaak hebben.

Ruikbaard | 15-02-19 | 00:08 | 1

Maakt niet uit vo hij als illegaal weer terug komt, hij gaat sowieso een ellendig leven tegemoet zonder uitzicht. Geen verzekering, AOW, uitkering, telkens opgepakt worden voor criminaliteit.... Hij ontkent ondertussen wel strak het gedaan te hebben! Maar goed, opzouten moet-ie want voorwaarde voor verblijv is het huwelijk en daadwerkelijk samenwonen, wat nu wordt ontbonden.

BenPakdee | 15-02-19 | 01:30
-weggejorist-
DreDoorsnee | 14-02-19 | 23:33

Waar kunnen we volgen en hoe dat hij het land en Europa uit is? En ook wegblijft? Uitspraak is 1 ding, maar wel graag ook uitvoering en monitoren

Jan, Leiden | 14-02-19 | 23:00 | 3

Ik zie een format voor een tv-programma aankomen. Een soort 'ik vertrek' maar dan anders.

Braboblanke | 15-02-19 | 03:52

Je kunt dat niet volgen om de doodeenvoudige reden dat het niet gebeurt! Simpel!

BaldEagle | 15-02-19 | 14:56

Die staat dus volgende week alweer buiten. Het vonnis wordt 2 maanden schoffelen, waar meneer niet komt opdagen. uitzetten gaat niet lukken, dat weet iedereen behalve die rechter, dus er gaat helemaal niks gebeuren.

_kees_ | 14-02-19 | 22:43 | 3

Als illegaal leven is al een echt vette strav, denk ik. No vuture.

BenPakdee | 15-02-19 | 01:31

@BenPakdee | 15-02-19 | 01:31: Dat zal wel mee vallen denk ik illegalen overspoelen de westerse wereld hier en op het andere continent. Volgens mij zijn ze juist heel vrij (geen bekeuringen betalingen of een andere last)

peetjoh | 15-02-19 | 07:44

@BenPakdee | 15-02-19 | 01:31:
Nee hoor, je kraakt gewoon een paar panden in Amsterdam, trekt je grote bek open als er journalisten voor de deur staan en laat daarbij een aantal keren de term 'discriminatie' vallen en HOP... als bij toverslag heb je een appartement plus Miele! Gaaf land, dat NEEderland!

BaldEagle | 15-02-19 | 14:59

Die krijgt wel een VVD pardon, nieuw huis, meubeltjes, twee vrouwen en levenslang een lekkere uitkering.

VanGeuzen | 14-02-19 | 22:32

Het land uit zetten, komen er binnenkort soms verkiezingen .?

blauwe zander | 14-02-19 | 22:27

Hij wordt dus het land uitgezet... Er zijn hier nog veel meer criminelen met een Marokkaans paspoort. Ik ben voor gelijke berechtiging.

Maar wat goed dat het jongetje het gaat redden!

Dat geldt helaas niet voor Willie Dille. Dat geldt helaas ook niet voor alle slachtoffers van eerwraak die vermoord zijn of verminkt met zwavelzuur... Sommige politici wassen hun handen steeds in onschuld. Of ze keuren het stilzwijgend goed want het verafschuwen of afkeuren doen ze niet: Van Doorn of Van Klaveren, de heren van Denk en Sylvana Simons. Heel stil zijn ze bij dit soort berichten. Incident hoor je dan achteraf: steekincident, incident met een bus, verwarde man betrokken bij incidentje. Na de zelfmoord van Willie Dille vroeg ik me af: Wat moet ze allemaal wel niet hebben meegemaakt. En wat deed dat met haar? De angst die niet meer uit haar hoofd verdween... De vieze vernederingen, haar lichaam voelde voor haar zo vies, dat ze ervan afwilde... Elke dag worden we geconfronteerd met islam-gerelateerde ellende. De islam is snel beledigd en dan volgen even snel vernedering en dood. Deze man die zijn kind naar beneden gooide, was bekend met geweldplegingen. Hij mishandelde zijn vrouw... Ja, islam en vrouwen... Islam en christenen... Islam en joden... islam en atheisten... Islam en homo's... Islam en kunst...

Allahu Akhbar! Hoor je voor 'n moord
Je denkt dan: “Oei, die is gestoord!”
Wordt het een bom of vallen er schoten?
Overrijden met ‘n bus of hakken, in moten?
Ai, verpletterd! Anders had ik 't gehoord!

De islam kent zo zijn eigen gebruiken
Probeer dus tijdig ’t onraad te ruiken
Anders kost ‘t je misschien je leven
En daarbij is ‘t deze gekken om ’t even
Of ze je meteen slachten of eerst nog misbruiken

Angélica de Sancé | 14-02-19 | 21:47

Eitje om 'm uit te zetten. Marokko ontvangt 'm met open armen.

Hoen | 14-02-19 | 21:38 | 1

Eitje om hem uit het vliegtuig te zetten als dat boven Marokko vliegt!

BaldEagle | 15-02-19 | 15:01

Gooi hem dan wel het land uit vanaf de twaalfde verdieping.

hero_of_heaven | 14-02-19 | 21:17
-weggejorist-
Wienerschnitzel mit | 14-02-19 | 20:49

De zwakkere rassen sterven vanzelf uit

Krokant_buikspek | 14-02-19 | 20:48 | 2

Je bedoelt ons toch?

hustler01 | 14-02-19 | 22:38

@hustler01 | 14-02-19 | 22:38:

Twijfel je daar nog aan?

Natuurlijk gaat het om ons. Eigen volk laatst. Weg met ons. Laat die blanke zelfhaat door je heen stromen.

Leuk he, uitsterven en applaudisseren voor je eigen ondergang..!

Padjepejer | 14-02-19 | 22:53

Een millenium lang devolutie heeft geleidt tot dit moslimpandemonium van 1 en dezelfde muzelman die het steeds maar niet kan laten.

Slogra | 14-02-19 | 20:46

Mooi he, eerwraak.

Klutskwijt | 14-02-19 | 20:30

Sinds de PvdA enz. illegaliteit niet meer strafbaar hebben gemaakt, is de kans dat types als dit vertrekken nul. Hij blijft gewoon hangen, en krijgt uiteindelijk een een sociale huurwoning en uitkering.

Gewinflipt | 14-02-19 | 20:30 | 1

@mezelf:
Plus wat eerder gezegd is: Marokko neemt hem toch niet terug.

Gewinflipt | 14-02-19 | 20:35

Gewoon een verwarde man, hoor...

Canis.bonus.es | 14-02-19 | 20:17

Heeft DENK al een klacht ingediend vanwege discriminatie?

Mannes | 14-02-19 | 20:15

Vroegah gooide de Spartanen hun baby's ook van een klif. Dit is gewoon ouderwets Westers gebruik.

lulkoekhapper | 14-02-19 | 20:13 | 5

Sparta lag in Griekenland hoor! Dus hoezo 'Westers gebruik'?

BaldEagle | 15-02-19 | 14:45
▼ 2 antwoorden verborgen

En die arme Geert Wilders maar voor de rechtbank moeten verschijnen om minder van dit soort kansenparels te realiseren. En maar racisme janken! Waarom trappen mensen daar nog steeds in?

Accident_Prone | 14-02-19 | 20:06 | 2

Omdat elke avond mensen grapjes maken over geert op de tv. Dan lijkt hij slecht en hun goed. Mensen met een keuterintelligentie trappen daar in.

Bali Lovert | 14-02-19 | 21:19

Omdat ze een plaat voor hun kop hebben die zo dik is als de kluisdeuren van de Nederlandse bank?

BaldEagle | 15-02-19 | 15:12

Die gaat nooit het land uit. Als ie al gaat dan komt ie gewoon met de boot vanuit Marokko naar Spanje in een vervuilend busje. Ze heten toch allemaal Ahmed el xxxx(vul zelf in).

Badr Haary | 14-02-19 | 20:04

Ik ben blij dat het niets met de islam te maken heeft. Dat is toch het belangrijkste he.

HoogToontje | 14-02-19 | 20:02

Ik hoop dat deze man na het uitzitten van zijn straf en aankomst in Marokko minstens zo oud is als Bernard Madoff als die weer naar huis mag (230 jaar)

W_F | 14-02-19 | 19:29

Makkelijk stuk voor een cisgender blanke man. Gekleurde jongeren zullen nu een stuk angstiger voor baby’s zijn.

BozePaarseMan | 14-02-19 | 19:25

Die "lichte evenwichtsstoornissen " gaan pas problemen opleveren op z'n 16e, als 'ie scooter gaat rijden.

Mastermattie | 14-02-19 | 19:22 | 1

Die lichte evenwichtsstoornis is niets vergeleken met zijn genenpoel.

ChatBot | 15-02-19 | 08:27

"Moet na zijn straf meteen het land uit" hahaha yeah right

azijnseikerT | 14-02-19 | 19:16 | 1

Was ook het eerste wat ik dacht. Met een regering en wetgeving die keihard is voor Nederlanders, maar soft voor alle import, hoe crimineel en gevaarlijk ook, worden zelfs terroristen en massa moordenaars niet uitgezet.

Franker | 14-02-19 | 19:24

Sylvana al met een vlijmscherpe reactie gekomen?

SterF... | 14-02-19 | 19:00 | 2

"Veel inwoners van Amsterdam vinden het een stuk gevaarlijker met die laagvliegende baby's"

Roadblock | 14-02-19 | 19:47

Ja, deze man had psyschische stoornissen door de witmensen. Ze vraagt een debat aan.

Badr Haary | 14-02-19 | 20:05

Nog geen kamervragen van de denk engerds? Discriminatie enzo, u weet wel.
Als een echte Nederlander zijn kind naar beneden gooit, hoeft ie niet het land uit.

bqbq | 14-02-19 | 18:58

"lichte evenwichtsstoornissen"

Komt goed. Ik zie een mooei toekomst als pizzabezorger.

McMarx | 14-02-19 | 18:57

Nog maar eens een keertje: zo'n 85% van de bewoonsters (een enkele uitzondering daargelaten, doorgaans "v") van Blijf van mijn Lijf-huizen is van allochtone afkomst.
Waarvan weer het merendeel van islamitische origine.

Wat de kinderen van deze vrouwen in deze situatie(s) meemaken, dat vermeldt de historie niet eens.

Maar, niks helegaar geen vrouwenhaat binnen de moslim'koeltoer', hoor, natuurlijk niet!

*KOTS*

EefjeWentelteefje | 14-02-19 | 18:56 | 4

Libero in tha house!!!
Waar kan ik 7,50 Euro ontvangen?

Rest In Privacy | 14-02-19 | 19:10

Maar liefst 85 % is allochtoon? Wat een duizelingwekkend aantal. In België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Zweden, Oostenrijk en Italië zal het niet veel beter zijn en dan nog in hun respectievelijke thuislanden. Wat een ellende voor deze vrouwen en met name de kinderen, om nog maar niet over de hoge kosten voor de Westerse samenlevingen te spreken. Prima cultuur wel, moeten we vooral leidend maken als die dat al niet is, natuurlijk.

Maris v.d Hof5393 | 14-02-19 | 20:01

@Maris v.d Hof5393 |
Yep. Het is om te janken, maar de keiharde waarheid.
Wie maar blijft wegkijken, blijft vergoeilijken, steekt zijn/haar/x kop in het zand, accepteert de gruwelijke waarheid, die natuurlijk niet hardop uitgesproken mag worden: multiculti-bs is de acceptatie van vrouwen en kinderen mishandeling.

www.femmesforfreedom.com/
Steek je kop niet langer in het zand...!

EefjeWentelteefje | 14-02-19 | 21:47
▼ 1 antwoord verborgen

Ach ja, er gebeuren genoeg gezinsdrama’s in NL ongeacht afkomst. Dus als we alle van oorsprong niet-NL’ers deporteren is het dan afgelopen in ons roomblanke land? Ik denk het niet. Dus wat doen we met een blanke lijpo die zijn kind van het balkon flikkert? Paspoort inleveren en statenloos maken?

Injegezicht | 14-02-19 | 18:56 | 8

Het is een goede zaak dat deze lul wordt uitgezet en dit moet met dikke letters op de voorpagina komen. Zit je in de procedure voor een verblijfsvergunning of naturalisatieproces en je wordt veroordeeld voor een strafbaar feit? Jammerdebammer, procedure stoppen, paspoort innemen en als het even kan het land uit. Dit zou ook moeten gebeuren met mensen die 2 paspoorten bezitten: flik je wat, dan kun je je NL paspoort inleveren. Zodra de politie mensen oppakt, even kijken of er een asielprocedure oid loopt...

Injegezicht | 15-02-19 | 00:26

De laaste gezinsdrama, s waren dus allemaal buitenlanders, we noemen het Nederlandse dramas maar het zijn allemaal mensen van migratie achtergrond, Ook bijna alle Nederlanders die in het buitenland met drugs worden gepakt zijn bijna nooit geen echte Nederlanders

peetjoh | 15-02-19 | 07:50

@peetjoh | 15-02-19 | 07:50:
'nooit geen' is een dubbele ontkenning en dus een bevestiging! 'Het zijn bijna nooit echte Nederlanders' moet het zijn!

BaldEagle | 15-02-19 | 15:03
▼ 5 antwoorden verborgen

De islam is een religie van vrede
‘In sha Allah’ hoor je in de bede
't Gezonde verstand is dan overboord
En nu mag er zelfs worden gemoord
‘In naam van God’ maar wel ’n hele wrede!

Angélica de Sancé | 14-02-19 | 18:38
-weggejorist-
pibasso | 14-02-19 | 18:28

So hee, een daadkrachtig OM. Het kan dus wel

pibasso | 14-02-19 | 18:28 | 1

Ik noem iets pas daadkrachtig als de daad ook uitgevoerd wordt. Krachtig.

Roadblock | 14-02-19 | 19:52

Ridderkerk mijn dorpje, ik heb sinds de jaren 80 al achteruitgang gezien, eerst met kampers(regelmatig ruzie mee gehad), daarna met "spanjolen".
In diezelfde tijd kwamen turken, eigenlijk nooit last van gehad, wel vreemd die hoofddoekjes maar ach we maakten er grapjes over.
Nu als je kijkt in je wijk alleen maar turken, marokkanen, somaliėrs en andere donker getinten, af en toe een blank iemand.
De gemeente huisvest in drievliet een azc( krijgen ze geld voor, mooi verdienste),veel overlast daar, maar lees je niks over.
Ridderkerk mijn dorpje, ik zal altijd voor je vechten.

nonloso | 14-02-19 | 18:28 | 5

Ik ben nog nooit in Ridderkerk geweest, maar als ik het zo hoor begint Amsterdam er aardig op te lijken.

Pelforth | 14-02-19 | 19:59

Ridderkerk is al verloren. Je mot de Noord oversteken ben ik bang.

peetjoh | 15-02-19 | 07:51

Laat het los! Heb ik ook gedaan met mijn stad Den Haag!

BaldEagle | 15-02-19 | 14:48
▼ 2 antwoorden verborgen

-GroenLinks modus aan- Het betreft hier een Nederlander met Marokkaanse roots. Uitzetten is xenofobie en je reinste discriminatie! De man heeft duidelijk hulp nodig, en daar zijn wij als samenleving verantwoordelijk voor."

kotelet | 14-02-19 | 18:28 | 3

Kotelet? Je hebt de GroenLinks modus nu al drie kwartier aanstaan, gaat het nog wel? Leef je nog? Kotelet???

K. Letskoek | 14-02-19 | 19:14

@K. Letskoek | 14-02-19 | 19:14:

Vraag ik me ook af. Als je echt links bent, dan erken je dat de blanke man verantwoordelijk is voor alle ellende.

Dan zit er niets anders op dan jezelf weg te gooien.

Padjepejer | 14-02-19 | 19:26

@ K-letskoek, Dank voor het melden. Het is inderdaad net zoiets als het gas open laten staan. Mijn vriendin vroeg zich al af waarom ik ineens zo lelijk was geworden, geen deodorant op had gedaan en begon te ijlen over klimaatneutraal diksap. /GroenLinks modus.

kotelet | 14-02-19 | 20:01

Maar essentiële informatie ontbreekt:

Heeft de betreffende Marokkaanse meneer tijdens het gooien 'Allahu akbar' geschreeuwd..?

Indien nee, dan hebben we het hier over een verwarde man die niets aan te rekenen valt. Laten we ons dus over het hart strijken en deze man alle hulp bieden die hij nodig heeft, uiteraard op onze kosten. Want zij zijn tenslotte beter dan wij.

/GLmodus

Padjepejer | 14-02-19 | 18:28

Tja dat je wegmoet betekent niet dat ze ook weggaan, als hij onderweg naar schiphol in amsterdam stopt voor bed, bad en brood dan is hij welkom daar. Daarna kan hij 10jr gaan rondzeerven en kraken, krijgt hij daarna alsnog zijn verblijfsvergunning. Welkom in Nederland.

TilburgDeGekste | 14-02-19 | 18:26 | 1

En niet te vergeten een pandje binnen de ring, compleet met AEG wasmachine.

https://www.youtube.com/watch?v=r3lywPXzSSw

Padjepejer | 14-02-19 | 18:30

Zo zie je maar weer. Niemand heeft een monopolie op gestoorde idioten. Zeg wat je wil over Marokkanen en de meesten zijn lieve mensen maar er zitten er wel een paar tussen die je doodwenst.

DeKussendeWielrenner | 14-02-19 | 18:18 | 3

Haha, hele "lieve" mensen, right.

bqbq | 14-02-19 | 19:00

Ja, het is altijd de 95% die het verpest voor de overige 5%.

Rest In Privacy | 14-02-19 | 19:03

Jij kent er dus geen 1 zo te lezen.

peetjoh | 15-02-19 | 07:53

Kiender aut flat gooien ies koeltoer menier. U niet bemoeien traditie. Vuile kk blanke. Wollah.

Nivelleermarionet | 14-02-19 | 18:11

Verwarde man....

Is dit nog nieuws? | 14-02-19 | 18:02

De blankwitte man die hier kritiek op heeft is een groter probleem dan de getinte flatgooier.

oorwormpie | 14-02-19 | 17:58 | 5

Blankwitte ??
Is dat een overgangskleur of zo ?
Pfffffff

Het leven is zwaar | 14-02-19 | 18:28

@Het leven is zwaar | 14-02-19 | 18:28:
Ter verduidelijking: de Blankwitte heeft extreemrechtse genen.

Pelforth | 14-02-19 | 20:02

@Het leven is zwaar | 14-02-19 | 18:28:
Ja, dat is zoiets als crème! Zit tussen RAL 9001 en Ral 9010 in!

BaldEagle | 15-02-19 | 15:17
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
sjef-van-iekel | 14-02-19 | 17:56

Sylvana Simons modus aan * als het een blanke Nederlander was geweest, dan had ie mogen blijven. Het is de schuld van de racistische Nederlandse politie dat deze niet blanke dit heeft gedaan. Als er maar genoeg blanke hulpverleners hadden klaargestaan... maar nee. Die waren er niet. Alleen maar omdat hij niet blank was, alleen maar omdat hij niet Nederlands is. * modus uit*

El Rico Grande | 14-02-19 | 17:53

Hij eruit of ik eruit.

Heppie-even-voor-mij | 14-02-19 | 17:53 | 1

Oh Oh, als dat maar goed gaat.

Pelforth | 14-02-19 | 18:08

'de dader ontkent ' . Het zal godverdomme ook de eerste Marrekaan eens zijn die zal toegeven fout te zijn... Ik ben bang dat deze man over een halfjaartje weer buiten loopt. Is er trouwens geen website ergens welke bijhoud of de gegeven straffen ook werkelijk zijn uitgevoerd? Het nieuws volgt zich zo snel op dat je wel eens zou willen weten hoe het ook alweer zat en of een van die monsters binnenkort vrijkomt.

despee | 14-02-19 | 17:53 | 2

Een fout toegeven? Ammenooitniet tog, "Ies Koeltoer!"

EefjeWentelteefje | 14-02-19 | 19:00

Ja, ze zullen gek zijn om dat op een website te zetten! Je moet natuurlijk geen slapende honden wakker maken!

BaldEagle | 15-02-19 | 15:05

"De Marokkaanse man die op 5 januari in Ridderkerk zijn eigen 1-jarige baby uit een flat gooide, moet na zijn straf meteen Nederland uit."

Ik geloof er echt helemaal niks van. Het zou m.i. één van de eerste keren zijn dat een "buitenlander" uit Nederland gezet zou worden na het plegen van een misdrijf. Dat zou een precedent scheppen. Rechters houden er bij hun veroordeling en de strafmaat nou juist rekening mee dat die strafmaat net onder de straf moet zitten die intrekking van de verblijfsvergunning tot gevolg heeft.

Verder is er dan nog het argument - zal zijn advocaat wel aanvoeren - dat uitzetting ná het uitzitten van een gevangenisstraf een soort "dubbele'' straf is, en dat is héééél onrechtvaardig natuurlijk. En als laatste: het handelt om een naffer; Marokko zal gewoon weigeren een naffer terug te nemen, zoals ze dat bij al die hier onterecht aanwezige naffers doen.

Allerlaatste: die arme, getergde man heeft zijn eigen kind het raam uitgegooid! Die heeft geen straf nodig, maar hulp! Hij is geen dader, hij is slachtoffer: van een brutale vrouw die "niet verder met hem wil", van een land dat naffers met de nek aankijkt, en vast van nog een aantal zaken. Helpen, zo iemand, en "begeleiden", niet straffen!

Dr_Johnson | 14-02-19 | 17:53 | 8

@Dr_Johnson | 14-02-19 | 21:16: Je kan ook eerst even zelf zoeken voor je iets beweert. https://www.ad.nl/politiek/justitie-zet-480-criminele-vreemdelingen-land-uit~a257ce15/

Ggroengras | 14-02-19 | 22:28

@Ggroengras | 14-02-19 | 22:28:

Aaah, wacht, ik begin eea te begrijpen. Dank overigens voor de link. Het misverstand wordt denk ik veroorzaakt door het gebruik van het woord "buitenlander" in mijn comment. Ik zette dat niet zomaar tussen aanhalingstekens. Ik had me duidelijker moeten uitdrukken: ik bedoelde asielzoekers in procedure en lieden met een verblijfsvergunning.

Dat "gewone" buitenlanders die zich misdragen snel worden uitgezet, lijkt me logisch (maar wist ik overigens ook niet). Een paar opmerkelijke kwoots uit dat AD artikel:

"De uitzetting van criminele vreemdelingen lukt in relatief veel gevallen, omdat zij vaak wel over reisdocumenten beschikken."
"Bij veel andere asielzoekers ligt uitzetting veel lastiger. Veel van hen maken hun paspoorten kwijt om de kans op het krijgen van een verblijfsvergunning te verhogen."
"Bovendien weigeren hun vermoedelijke landen van herkomst hen geregeld als hun nationaliteit niet is vast te stellen."

Over die laatste categorie had ik het boven feitelijk, want daar valt ook deze Marokkaanse babygooier onder: hij heeft kennelijk een verblijfsvergunning, maar de IND wil die intrekken. Nogmaals, ik moet nog zien dat eea gaat gebeuren.

Dr_Johnson | 14-02-19 | 22:43

@Dr_Johnson | 14-02-19 | 22:43: Dan houdt hij vermoedelijk Marokkaans paspoort over en proberen ze hem daar naar toe te sturen. Maar inderdaad, het helpt als je duidelijker bent. Ik word er ook niet blij van als we opgescheept zitten met debielen vanwege een technisch mankement (ontbreken paspoort oid). https://www.geenstijl.nl/5146286/mag-ook-niks-meer-man-gooide-alleen-maar-baby-uit-flat-en-moet-nu-al-het-land-uit/

Ggroengras | 14-02-19 | 23:14
▼ 5 antwoorden verborgen

Maarmaarmaar... Heeft hij dan geen strafvermindering gekregen zodat hij niét het land uit hoeft?? Zo wordt Nederland toch weer een stukje minder veilig, nietwaar Syl? Zeg jij er eens iets van!

Zenzeo | 14-02-19 | 17:52

Je vrouw wil bij je weg dus gooi het kind het raam uit.
Makes no f*cking sense.
Raar gedoe altijd met die eervolle aftochten die sommige van die gasten moeten hebben. Blijkbaar leven ze liever in een fantasiewereld.

kloopindeslootjijook | 14-02-19 | 17:50 | 1

De desbetreffende Marokkaan was wel keihard door zijn egaa op den pik getrapt.

Pelforth | 14-02-19 | 17:53

Je moet toch wel flink gestoord zijn als je je eigen kind van een flat gooit. Een dergelijke zieke geest mag toch nooit meer in de samenleving terugkeren? Ook niet in Marokko?

ILF2 | 14-02-19 | 17:49

Ja maarrr in Staphorst ....

Mammeloe | 14-02-19 | 17:49 | 5

@Mammeloe | 14-02-19 | 17:58:
Wat in die contreien zich allemaal afspeelt, schaamt onze lieve Heer zich de ogen uit de kop.

Pelforth | 14-02-19 | 18:10

Wat fijn toch dat we een Staphorst hebben. Wat hadden we gemoeten zonder?

CalamityJane | 14-02-19 | 18:23

Een vent die in Stappers zijn eenjarig kind van het balkon af gooit kan er maar beter nooit meer terugkomen. Kon anders wel eens gaan lijden aan een geheimzinnige kwaal, die gezichten blauwachtig laat opzwellen, ribben spontaan laat breken en kneuzen, tanden doet uitvallen en scrotums beurs maakt. Ja, weten zij veel waarom die vent vijf keer achter elkaar met volle vaart tegen een lantaarnpaal is opgelopen? Nee heur, wij weet van niks.

Ab Sconditus | 14-02-19 | 20:58
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit hoort nu eenmaal bij islamisering, snap de ophef niet zo.

Wij Nederlanders zijn toch zo goed in begrip tonen, ons aanpassen en ondergeschikt maken aan de ander..? Waarom dan nu niet? Dit is namelijk wat de overgrote meerderheid van onze landgenoten wil. En als je het er niet mee eens bent, heb je blijkbaar niet goed opgelet bij maatschappijleer en ben je eigenlijk een vieze, gore racist.

Dus nog maar 's een keer: Laar die zelfhaat door je heen stromen! Weg met ons! En natuurlijk: Eigen. Volk. Laatst.

Zullen we nog maar 's een liedje doen?

https://www.youtube.com/watch?v=ylZqvNHRHzI

Padjepejer | 14-02-19 | 17:48 | 2

Je kunt niet eindeloos tolerant zijn tegenover intolerantie.
En daardoor slaat de politiek vast, want ze moeten tolerant zijn en inclusief. Maar wat doe je als daarmee intolerantie binnenhaalt? Dan moet je gaan bedenken wat je wel en niet wil en waarom ook al weer.
En dat zijn we vergeten. Behalve dan een partij als FvD.

kloopindeslootjijook | 14-02-19 | 18:02

Ik had nog niet eens op de link geklikt en ik wist al welk filmpje het was! Plaatsvervangende schaamte als je ernaar kijkt, iedere keer weer opnieuw! Bah!

BaldEagle | 15-02-19 | 15:10

*zucht*
Wan mankeert die mensen toch? Of zou het de sociale onderklasse zijn waarin ze oververtegenwoordigd zijn. Hoe dan ook, elke dag worden we weer geconfronteerd met de idioterie van de massamigratie in plaats van gericht de krenten uit de pap te vissen en alleen mensen binnen te laten waar we wat aan hebben. Al vaker gezegd, als de Staat der Nederlanden een bedrijf was geweest had hetzrlfde personeelsbeleid ze al in 1969 failliet laten gaan.

Graaisnaaiert | 14-02-19 | 17:47 | 2

Generaties lang inbreeden in het rif gebergte kan natuurlijk niet goed gaan

Captain_Dipshit | 14-02-19 | 17:51

Maar ja...……... gáát ie het land ook uit!
Er zijn er meer die het land uit moeten, maar ja...…….

demaup | 14-02-19 | 17:47

Marokko gaat hem niet willen hebben. Einde verhaal.

mozaard | 14-02-19 | 17:46

Ken je het verhaal van die Marokkaan die het land uit moest?
Nee ik ook niet, hij ging niet.

Johan_Voorhaar | 14-02-19 | 17:45

Op zich prima aanpak maar het uitzetten van deze meneer heeft dus helemaal niets te maken met het gepleegde strafbaar feit. Slechts dat mevrouw tot bezinning is gekomen en besloten heeft te scheiden van deze toffe peer.

Ik moet overigens nog maar zien of dit zo ver komt. In de praktijk willen dit soort types nog wel eens 'verdwijnen' om in het illegale circuit verder te gaan met hun positieve invloed op de wereld...

Albasalix | 14-02-19 | 17:45

is raziesme

De luis | 14-02-19 | 17:44

Moslim, flatgebouwen en gooien. Iets zit er in het DNA goed fout.

snakeplisskin | 14-02-19 | 17:44 | 2

Nou, nou. U betrekt het gelijk op genetica. Het kan ook 'nurture' zijn.

Of onze nare Nederlandse normen en waarden die een te hoge druk leggen op deze lieve migranten.

Hoe dan ook, het ligt aan ons.

Dus weg met ons..?

Padjepejer | 14-02-19 | 17:51

Een dagje geen islamellende zou wel fijn zijn, zo 1 keer in het jaar.

Datkanjenietmenen | 14-02-19 | 17:42 | 4

Liever een islam vrije wereld.
Achterlijk volk.

Manus Olie | 14-02-19 | 17:49

@Manus Olie | 14-02-19 | 17:49:
EENS!!

BaldEagle | 15-02-19 | 15:26
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Karel Kruizenruiker | 14-02-19 | 17:41

Hoezo land uitzetten? Ik kan wel wat andere straffen bedenken. Vroeger regeerde oog om oog tand om tand, dus als hij een kind van 1 van de eerste verdieping gooit dan nemen we zijn leeftijd en ....... vul zelf maar in.

Toetsiemonster | 14-02-19 | 17:41

"Na enig touwtrekken heeft de gemeente toegezegd haar aan een andere woning te helpen. "
Er is dus een puntenslijpende teringambtenaar geweest die vond dat ze priiiiiiima weer in dat huis kon gaan wonen.

Kameroudste | 14-02-19 | 17:39
-weggejorist-
The2Amendment | 14-02-19 | 17:39 | 1

Hij speelde gewoon de islamitische versie van bouncing babies. Heb daar toch eens respect voor.

Patje2011 | 14-02-19 | 17:35 | 1

Wat flauw dat hij wegmoet, hebben ze de wet veranderd? Echt? Zeker verkiezingstijd?? De dader krijgt toch altijd een standbeeld.

Rico den Hollander | 14-02-19 | 17:34

Vallen of bevallen, baby's kunnen wel tegen een stootje.

Mr_Natural | 14-02-19 | 17:34 | 1

Laat het nu juist door "stoten" gekomen zijn.

Rest In Privacy | 14-02-19 | 19:06

Wat een kut vuil vies varken ben je dan.

PijlVader | 14-02-19 | 17:32 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Veel kraakbeen. Ophef om niets.

Ggroengras | 14-02-19 | 17:31 | 6

@Ce ca! | 14-02-19 | 19:07: zo. Heb jij mij even tuk.

Ggroengras | 14-02-19 | 19:23

Nee niet echt.
Maar ik vind het wel knap van je dat je als eerste levende placenta ter wereld je plempsels kan typen.

Rest In Privacy | 14-02-19 | 19:31

@Ce ca! | 14-02-19 | 19:31: Dankjewel, je steun betekent veel voor me.

Ggroengras | 14-02-19 | 19:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Volgorde klopt niet>eerst de gevangenis, dan TBS en daarna het land uitzetten.

snapal | 14-02-19 | 17:30 | 1

Uitzetten? Naar Marokko of zo? Lukt nooit. Da's nieuws voor goedvolk.

JohnWalker | 14-02-19 | 17:50

Als je op Anis Boumanjal googled wordt je ook niet vrolijk.

Roadblock | 14-02-19 | 17:29 | 2

Of ik nou op anis of op assteen Google, ik zie dezelfde foto's

Mr_Natural | 14-02-19 | 17:32

Vroeger? Vergeet alles van hoe het vroeger was en leef...….. Leef alsof het je laatste dag is. Alsof morgen niet bestaat. *agenda dichtslaan doet* ……..
Ik ga naar huis.

D-Fens_1963 | 14-02-19 | 17:28

Maar dit mag toch van de islam? Deze kansenparel het land uit zetten is pure rascisme

Jacktheflipper | 14-02-19 | 17:27

Een ladderauto van de brandweer uit Sevilla had dit kunnen voorkomen. Meer EU s.v.p.

Mammeloe | 14-02-19 | 17:26

Smerige vieze hoop stront ben je dan.

RenHoek | 14-02-19 | 17:24 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Wordt uitgezet naar Marokko ?? Hoe dan ?? Wanneer ?? Heeft Rutte dit uitonderhandeld met het Marakesh pact ?? Marokko is al lang blij, dat dit soort gespuis in Nederland woont. Terugsturen, wat een gospe. Er lopen nog veel meer figuren van dit soort in Nederland. Maar minder, minder, minder mogen we niet roepen.

Predeker | 14-02-19 | 17:24 | 2

Osdorpertje heeft een oplossing hoor en ze vallen in het zand, dat is zacht

Slurfje | 14-02-19 | 17:26

Inderdaad. Deze man het land uitzetten is voor te veel types “zo niet Nederland/Amsterdam “. Die kan zo ergens een bed-bad-brood regeling in, in afwachting van een woning met voorrang.

Nuuk | 14-02-19 | 17:34

We zetten niemand uit die niet wil, dat moet nu toch duidelijk zijn. hij vreet z’n paspoort op, de Imman van de lokale moskee zegt dat hij een echte Moslim is en dat alles discriminatie is. Daarnaast had deze man suikerziekte , z’n vrouw deed het met de buurman en hij kreg geen huurtoeslag meer. Duidelijk toch?

Blonde Nel | 14-02-19 | 17:23

Belachelijk. Nederland moet weer eens het braafste jongetje van de klas zijn

Rest In Privacy | 14-02-19 | 17:22

Als hij nu met een -spijtoptant terugkeer uit IS jihadi mevrouw die een uitkering en een huurhuis krijgt- trouwt, kan hij in het kader van gezinshereniging, alsnog met terugwerkende kracht, een verblijfsvergunning krijgen.

artie | 14-02-19 | 17:22 | 1

ze eisen een verblijfsvergunning, dat is juist het probleem, want linksgekkies bezwijken dan

Slurfje | 14-02-19 | 17:24

Ik ga mij inhouden.
Die grap over uitzetten en Julio Poch en een vliegtuig vond Joris de vorige keer ook niet leuk.

Osdorpertje | 14-02-19 | 17:22 | 1

ligt wel eraan of Joris er zit of Moris

Slurfje | 14-02-19 | 17:25

Heeft 'we gaan hem halen' al actie aangekondigd?

jos verstoppen | 14-02-19 | 17:21 | 1

Dat zit er wel aan te komen, want extreem rechts is heel gevaarlijk bezig momenteel.

Pelforth | 14-02-19 | 17:23

De Spartanen maakten na een overwinning ook alle kinderen af, dat waren immers de strijders van de toekomst.

Mammeloe | 14-02-19 | 17:21

Dus de vrouw was de man zat?
Zou zij hem ook een SMS'je mogen sturen met "ik scheid van jou" en dat ze dan ook meteen officieel gescheiden zijn?
Of geld dat alleen andersom? Als de man het stuurt.

Osdorpertje | 14-02-19 | 17:19 | 3

ja je kunt ook teveel willen he? Dat duurt nog wel een paar honderd jaar

GoedenMorgenDezeMorg | 14-02-19 | 17:21

Ik zou met spijkerschrift beginnen inderdaad.

Rest In Privacy | 14-02-19 | 19:08

Geldt alleen voor mannen.

Leffe Blonde | 15-02-19 | 06:22

Maar gelukkig voor de man is uitzetten iets wat Nederland niet graag doet, dus kan ie gewoon blijven.

De-doos-van-Toos | 14-02-19 | 17:18 | 1


Dat doet NL alleen in geval van heel ernstige vergrijpen.

Pelforth | 14-02-19 | 17:32

Kind van de flat gegooid. Was dat kind homo dan?

Schadenfreude | 14-02-19 | 17:16

Ik hoop dat de man direct onder begeleiding van marechaussee uitgezet wordt zodat hij geen kans krijgt wraak te nemen. Hopelijk worden moeder en kind goed beschermd! Sterkte!

bla8768 | 14-02-19 | 17:14 | 4

www.geenstijl.nl/5146286/mag-ook-niks... @telelezer? Dus hier houden dan maar?

Simpelweg maar Marokko brengen en zodra hij hier is bij het eerste de beste contact met overheid, welke dan ook, uitkerings instantie, politie, belastingdienst, whatever, opsluiten. Maand of 10 en dan op het eerste vliegtuig weer terug.

Daarna 20 maanden, dan 40 dan 80 dan 160 etc.

Kijken wie het langer vol houdt.

peterdh | 14-02-19 | 17:29

@peterdh | 14-02-19 | 17:29: wedden dat die (een) marokkaan het langer gaat volhouden als de NL overheid??

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 14-02-19 | 17:33

@ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 14-02-19 | 17:33:

Ja, maar ik zeg ook wat de overheid zou moeten doen, niet wat ze gaan doen. De Nederlandse overheid is immers gehandicapt met een rubberen ruggegraatje

peterdh | 14-02-19 | 17:38
▼ 1 antwoord verborgen

Je moet zo'n baby ook pas over het balkon kiepen als het een jaar of 70 is.
Snappen die allochtonen nu helemaal niets?

Jackanders | 14-02-19 | 17:14 | 1

Hij is aan het integreren, beginnersfoutjes, maar hij probeert het in ieder geval. Snap ook niet dat ze hem het land uit willen zetten. Maar daar zullen nog wel verschillende acties voor op touw worden gezet om dat te voorkomen.

peterdh | 14-02-19 | 17:21

Mag je hierover eigenlijk iets zeggen waarbij het woord IQ wordt gebruik, of wordt je dan gejorist?

benjeallanggek | 14-02-19 | 17:13 | 9

Aha, ik ben exceptioneel beperkt.

ploppy | 14-02-19 | 17:33

Aha, ik ben exceptioneel beperkt.

ploppy | 14-02-19 | 17:33

U gaat er dus van uit dat deze zuurstof verspiller zoiets heeft ?

ghetto-is-back | 14-02-19 | 17:33
▼ 6 antwoorden verborgen

Vandaag hoorde ik dat twee familiemensen - onafhankelijk van elkaar - uit het leven zijn gerukt. Magere Hein kan duidelijk geen prioriteiten stellen. Van deze meneer neemt toch iedereen met genoegen definitief afscheid?

MickeyGouda | 14-02-19 | 17:12 | 4

Deze meneer kan eveneens boven de Noordzee worden vrij gelaten.

Pelforth | 14-02-19 | 17:35

De goeden zijn af! Die kunnen gaan. Deze meneer krijgt nog een paar levens om tot een goed mens te geraken.

CalamityJane | 14-02-19 | 18:28
▼ 1 antwoord verborgen

De kans op recidive is vrij klein in Marokko, daar zijn niet zoveel flats.

Mr_Natural | 14-02-19 | 17:12 | 1

Ze spugen nog wel steeds dagelijks tijdens het pellen in
Uw garnalen.

Slurfje | 14-02-19 | 17:14

Nou ja, de vrouw en de baby zijn toch ook gewoon eigendommen van meneer! Heeft hij iets stuk gegooid met dat kind?

Jan Passant mk2 | 14-02-19 | 17:11 | 1

maar riep hij wel dat het voor die meneer van de hakkenbar was?

Slurfje | 14-02-19 | 17:15

minder minder minder verdragen/marokkanen die zich niet aanpassen

Slurfje | 14-02-19 | 17:16

Sluit m nou maar op, anders loopt ie volgend jaar vrouw en kind te stalken, of erger.
10 jaar opsluiten, poging tot moord. Daarna een Rotschop naar Marokko.

Ruimedenker | 14-02-19 | 17:09 | 1

Opsluiten in marokko, De Nederlandse bajes stelt geen reedt meer voor.

Sceptische_autist | 14-02-19 | 17:13

Een sombere voorspelling:
Meneer lult zich mbv zijn advocaten eruit, of blijft gewoon als illegaal.
Over een paar maanden lezen we allemaal in gemengd nieuws, dat zijn ex ondanks het herhaalde vragen om een gebiedsverbod, en het handhaven hiervan, door haar ex-man vermoord is.
Maar gelukkig was hij een bekende bij de politie.

Roadblock | 14-02-19 | 17:08

Minder minder minder.

aamert | 14-02-19 | 17:08 | 1

Nee, gewoon geeneen meer!

BaldEagle | 15-02-19 | 14:52

Ben ik nu een zacht ei aan het worden met drie kids wanneer ik lees dat "Man gooide alleen maar baby uit flat". Ik snap de tone of voice. Ik snap de context. Ik begrijp het allemaal... Maar toch.
.
Dan zal ik een zacht ei zijn geworden.

Rollins | 14-02-19 | 17:08 | 2

Ik vind het er ook een beetje over, dus troost u .
Overigens heb ik gisteren drie hard gekookte eieren naar binnen gewerkt, dus daar kan het niet aan liggen

Bijtendehond | 14-02-19 | 17:24

Uitlevering naar Marokko? Sinds wanneer wordt dat daadwerkelijk gedaan?

Deflatiemonster | 14-02-19 | 17:06 | 1

Nooit. En daarmee wordt dit een zeer ongebruikelijke straf, en die kan uiteraard niet opgelegd worden want dat zou rechtsongelijkheid zijn. Kom op zeg, hier is natuurlijk wel over nagedacht!
Overigens hoeven marokanen helemaal niet naar Marokko te worden uitgezet. Het gaat er namelijk om dat ze _niet hier_ zijn, en niet zozeer dat ze specifiek _in Marokko_ zijn. Hier is een lijstje met landen waar je als marokaan gewoon zo binnen komt: www.bladna.nl/marokkanen-landen-zonde...

Opslag Medium | 15-02-19 | 09:32

Sukkel, je moet iemand aanranden en haar telefoon gebruiken of iemand verkrachten en dan wijze op de kans van uitzetting.

Baby's zijn hèt verdienmodel van "ondersteunend" ambtelijk Nederland.

Kaas de Vies | 14-02-19 | 17:04

Het land uit moeten en het land uitgaan zijn 2 verschillende zaken. Marocco neemt hem niet terug dus na 3 mnd. vreemdelingen detentie staat ie weer buiten.

Trumme | 14-02-19 | 17:04 | 5

Ik snap niet hoe dat neemt hem niet terug nou een probleem kan zijn van ons. Hij heeft een Marokkaans paspoort. Klaar. Waarom kan Marokko wel zeggen:we moeten hem niet, en wij niet?

Laat hem het maar uitzoeken op het vliegveld daar in Marokko. Nadat zijn paspoort hier is in genomen. Zijn probleem.

peterdh | 14-02-19 | 17:25

@Kaas de Vies | 14-02-19 | 17:05:
Misschien moeten we ons motto progressiever maken en veranderen in Je ne maintiendrai pas.

lulkoekhapper | 14-02-19 | 20:03
▼ 2 antwoorden verborgen

Had die baby homeau?

Mr_Natural | 14-02-19 | 17:04 | 1

Nee, moeder had een eigen willetje!

benjeallanggek | 14-02-19 | 17:14

Die blijft gewoon:
Volgens Anis Boumanjal, advocaat van de verdachte, is de uitzetting van zijn cliënt ‘nog slechts een voornemen’ van de IND, vooruitlopend op een eventuele veroordeling. ,,Bovendien,” zegt Boumanjal, ,,is mijn cliënt een ontkennende verdachte. Hij ontkent de baby te hebben gegooid. Hoe we dat onderbouwen komt tijdens de zitting aan de orde.”

Patje2011 | 14-02-19 | 17:04 | 6

Je kunt nou eenmaal niet uitsluiten, dat de baby gezien de angstwekkende opmars van zeer extreem Rechts in NL, besloten heeft vroegtijdig uit het leven te stappen" aldus, Mr Drs Anis Benjemal.

Pelforth | 14-02-19 | 17:40

Dat wordt hij ook niet; Marokko neemt zelden tot nooit hun op andermans deurkloppende onderdanen terug dus wij zullen er mee blijven zitten..... arme vrouw en kindje, zal nooit ergens veilig zijn voor deze strontvlieg

Blondendom | 15-02-19 | 08:58
▼ 3 antwoorden verborgen

Dus die gezinsherenigingen zijn niet altijd een succes.
Ze kennen ook geen kinderpardon heh die gasten.

Premier Trutte | 14-02-19 | 17:02 | 2

Of het was een autochtoontje die gewoon valt op foute getinte mannen. Want die zijn zo spannend en exotisch.

2voor12 | 14-02-19 | 17:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken