Italië: "47 migranten SeaWatch 3 naar Nederland"
Italianen bulderlachen om "harde lijn" Rutte en Harbers
Hallo Nederland & een hele goede morgen! Dit zijn uw nieuwe buren. Ze zitten nu nog aan boord van lokboot SeaWatch 3 (dossier), ergens in een baai bij Sicilië. Maar binnenkort logeren ze in een Nederlandse gemeente bij u om de hoek. De Italiaanse vicepremier Luigi di Maio is aan het handenwrijven voor een knetterend diplomatiek conflict met Nederland, en zegt onomwonden dat Nederland VERANTWOORDELIJK is voor het onder Nederlandse vlag varende veerbootje en de 47 uit zee geplukte dobberpax (m). Kunnen ze bij het Ministerie van V en J wel heel stoer roepen dat het hun pakkie an niet is. Maar er zit een Nederlandse vlag op de SeaWatch, en er staat AMSTERDAM op de achtersteven. Dus daar ga je al. Krijg je er van met dat liberale labbekakbeleid als je niet bereid bent dat schip aan de ketting te leggen cq naar de bodem te torpederen.
Kijk. Er staat 'Gratis Miele' in het Arabisch.
Reaguursels
Inloggen***BREAKING***
Duitsland, Frankrijk, Portugal, Malta, Roemenië, Luxemburg en Italië verdelen de lading.
Translate:
translate.google.com/#view=home&o...
"De redders van de zee"
Nederland is ook verantwoordelijk om minderweter 50 miljoen euro te geven. Zegt minderweter.
Die twee die niet op de foto willen hebben vast wat ondeugends gedaan.
De aller, allerlaatste dan. Echt waar.
Als dat zooitje aan boord ergens gedumpt is gaat dat wrak gelijk weer recht toe recht aan naar Libië.
Dat ANWB brevetje moet worden ingetrokken - en snel ook. Zolang links blijft gedogen slaan we als land hierin veel te ver door.
Het Koninkrijk heeft al lang, meer dan genoeg gedaan ! En nog komen die gasten met z'n allen hier naar toe. Althans, dat denken ze.
De corruptie in Afrika moet worden aangepakt. Nog een nadeel is, hoe goed bedoeld opvang ook is, dat als men de kans krijgt, er net zo'n bende van maakt, als "thuis". Dit is niet om te klagen, echter kijk naar Londen en de UK, een waren messen/machete plaag, met veel moorden tot gevolg, is daar gaan. Het gross van de daders ... empirisch gezien ... afkomstig uit Afrika. Ook daar, zit een veel te groot percentage Afrikanen in de bak (Dit is een feit).
Zoals anderen opmerkten, veroorzaken de "zogenaamde zielige vluchtelingen", die wel opvallend vaak schipbreuk leiden op totaal kalme zeeën, in steden als Napels overlast. En voila, iemand als Savini komt aan de macht.
U bent een ervaringsdeskundige, een trol of gewoon ietswat mentaal beperkt?
Welke van de drie wordt het?
uw voornaam is vast judas anton adolf.
@ lifebyte
Wat dacht je van een mentaal beperkte ervaringsdeskundige trol, het een sluit het andertenslotte niet uit, integendeel en verklaart wel de reactie.
tuurlijk niet.. in Nederland staat de See watch te boek als plezierjacht.. dat betekend heel simpel dat je betalende gasten hebt op je bootje/jacht en die ook weer afzet daar waar ze zijn opgestapt.. anders is het een veerdienst of een smokkelschip.. het zijn tenslotte geen vluchtlingen aan boord maar gasten en ook geen drenkelingen want drenkelingen hoor je bij het dichtsbijzijnde strand/land af te zetten, Libie dus..
Waar zijn de Franse DGSE als je ze hard nodig hebt! Tiet veur een Opération Satanique 2.0.
Huur gewoon 100 hectare grond in midden Siberië. Transporteer alle asielzoekers daar naar toe. Geef hen een schop en een gieter en neem afscheid met de woorden, "succes".
Niet eens zo'n gek idee.
Zet er ook een paar camera's op, dan valt er zelfs nog een centje aan te verdienen.
hoe zo huren.. gewoon op die boot laten zitten, het is een plezierjacht.. geen veerdienst en waarom zou Europa of de EU of Nederland een stuk grond in Siberia van vlad moeten gaan huren.. zijn toch geen EU burgers
't Is feest, 't is feest
Harbers heeft de geest
en laat nu gauw weer negers komen
van die Afrikaanse slome
dokter, apotheker, advocaat
en al gaat kost voor de baat
Harbers weet maar al te goed
dit is wat een deugmens doet
Maakt niet uit wat voor wetten en regels er nu weer gaan worden 'aangescherpt'.
Nederland laat het zo als altijd weer liggen op het meest kritieke punt:
Handhaving.
In Australië begon de plaag met 24 konijnen.
Ze zien eruit als goed gevoede, sterke jongens, die bij aankomst in Nederland direct aan het werk kunnen en willen. Fijn! Beter zij dan die uitgemergelden die hun door oorlog verwoeste land ontvluchten en hier eerst nog een jaar moeten aansterken voordat ze kunnen gaan werken.
Pfff, is dat uw wereldvisie? En analytisch vermogen omtrent hetgeen voor u gebeurt…? Hopelijk heft u geen kinderen die doot u worden opgevoed, want die hebben een grote achterstand te pakken...
lul de behanger, ooit van sarcasme gehoord?
Droppot_dk | 29-01-19 | 15:15
Jawel.
De oplossing bestaat al lang: www.bbc.com/news/world-asia-28189608
Opzouten met die zwartepieten, mag niet van DENK. rechtsomkeer!
Dat hele DENK heeft zowieso geen bestaansrecht.... Want anti Nederland.... oh wacht dat is de rest van die politieke Maffia ook....
Wat zijn dat voor labielen die nog steeds VVD stemmen? Gaan overstag met dat kinderpardon of beter gezegd fammiliepardon het compromis komt eraan.
Ik heb ooit geschreven dat Marokko veilig is ( kleur groen op de door MinBuZa verstrekte reisadviezen ) dus dat die boten prima daar aan konden leggen en dat leverde me een Joris op. Dus ik ben hardleers en probeer het nog een keer.
Marokko = veilig. Bevriend staatshoofd. Zal best wel wat mee te regelen zijn. Toch?
"Zal best wel wat mee te regelen zijn. Toch?"
Serieus? Marokko neemt zijn eigen mensen, ik bedoel loepzuivere, 18-karaats naffers met Marokkaans paspoort, niet eens terug - vraag maar aan de Belgische stas Theo Francken - en jij denkt dat Marokko Afrikaanse "vluchtelingen" zal toelaten? I wouldn't hold my breath.
Ze kunnen dit nog beter bij de bron aanpakken In die landen van waar ze wilden vluchten. Deze mensen zijn gewoon het lijdend voorwerp en een speelbal voor mensensmokkelaars die alleen geld willen zien , en geen mensenlevens als visvoer., en het wakkert extreme-en populistische figuren aan. Zo is er nooit een oplossing voor.
Zo dus de helft vd Nederlandse bevolking is tegenwoordig extreem en populistisch.
Gewoon bij de bron aanpakken: Geen kans geven op een verblijfsstatus en direct weer terug sturen.
Harbers heeft gezegd dat we er niet meer op opnemen. Dus dat komt helemaal goed.
Ja, en Matteo doet niets tegen de maffia.
De maffia in Brussel is almachtig.
@Pelforth | 29-01-19 | 13:51
Verdeelsleutel, wedden.
Vrouwen en kinderen volgen wanneer manlief het huis met Miele heeft gekregen en klaar is om geen bijdrage te leveren aan NL.
halfvolle glas;
Behalve zich de typhus neuken........
Er zijn genoeg Ansjes in ons land.
Seawatch zijn mensensmokkelaars! waarom wordt dat schip niet aan de ketting gelegd door Rutte??
Liggen er niet ergens nog een aantal overjarige en over de datum zijnde torpedo's in 's-Lands wapendepots? Nou....., gaan dan?
Dat had al lang moeten gebeuren inderdaad. Mensensmokkel is hartstikke illegaal. Ik vermoed dat Rutte hem aan de ketting gaat leggen als verkiezingsstunt. Na de verkiezingen blijkt dat dan "ineens" toch niet mogelijk wegens Europese afspraken..... Een vergelijkbaar scenario zagen we de vorige verkiezingen met die Turkse minister die ineens uitgezet werd, waarna Rutte het weet goed ging maken met Erdogan. De verkiezingsstunt van de VVD: #trapernietin.
Het kan veel simpeler maar het ministerie weigerd de inschrijving van dit schip te schrappen.
www.theguardian.com/global-developmen...
Yesterday, Sicilian prosecutors in Catania also arrested 19 Nigerians suspected of belonging to the Supreme Vikings Confraternity, an organised crime group operational across Sicily. The men are accused of drug smuggling and the rape and sexual assault of Nigerian women in Cara di Mineo, one of Italy’s largest reception centres for refugees. Prosecutors told the Guardian that they were considering the possibility that the men arrested were raping women at the centre “with the aim of subjugating them and preparing them for prostitution’’.
Google Translate: Gisteren arresteerden Siciliaanse aanklagers in Catania ook 19 Nigerianen die verdacht werden te behoren tot de Supreme Vikings Confraternity, een georganiseerde misdaadgroep die operationeel is over heel Sicilië. De mannen worden beschuldigd van drugssmokkel en de verkrachting en aanranding van Nigeriaanse vrouwen in Cara di Mineo, een van de grootste opvangcentra voor vluchtelingen in Italië. Aanklagers vertelden de Guardian dat ze de mogelijkheid overwogen dat de mannen die gearresteerd werden vrouwen in het centrum verkrachtten "met het doel hen te onderwerpen en hen voor te bereiden op prostitutie".
Salvini wordt door de Italiaanse linkse kerk belaagd met rechtszaken m.b.t. zijn harde aanpak van de migratie problematiek. Nu blijkt, dat hij wederom gelijk heeft: een van de grootste asielcentra is een broeinest van drugssmokkel en de dwang van vrouwen tot prostitutie. Salvini wil dat dit soort grote asielcentra meteen gesloten worden...
Als de Guardian dit meldt, kun je ervan uitgaan dat dit 10x zo erg is.
www.youtube.com/watch?v=08vz6RQn7Aw
Italiaanse les, maar berichtgeving is duidelijk
www.youtube.com/watch?v=JgpXz6TGYPE
Salvini, een moderne strijder tegen onrechtvaardigheid en criminaliteit.
En als zo'n jongen dan trouwt dan met een vrouw die hier in NL geboren is (vanuit een vorige lichting), dan is hun kind al "tweede generatie migratieachtergrond" (want: één ouder die elders geboren is). En de generatie daarna (kan dus al over zo'n 18 jaar zijn), is 100 % Nederlander. Want beide ouders in NL geboren.
Dus ja hoor, "wij zijn met meer". Stééds meer.
Alleen blijven er steeds minder mensen over die het over Nederland hebben als zij over "mijn land" spreken; dát land c.q. "hun land" ligt elders.
Yep, dat is de essentie van omvolking. Denk dat meeste NLers dit pas realiseren als het al een voldongen feit is. Dan maar beter opkomen voor jezelf. Simple.
Klopt we worden besodemieterd.
Misschien kan meneertje Salvin even uit de doeken doen wanneer de italiaanse octopus die Europa, de VS en Italie tientallen miljarden per jaar kost, definitief is opgedoekt. Jouw onderdanen Matteo die dit flikken. Maar nee, hij gaat symboolpolitiek bedrijven over een kutbootje met een paar negertjes. Dan ben je goed bezig!
Ik vind dat ie goed bezig is. Alleen op deze manier krijg je duidelijkheid en moet een ieder kleur bekennen. Waarna er miscchien beter beleid komt.
Dus volgens u moet dit niet gebeuren voordat het maffia probleem is opgelost? Raar.
Alsof er geen dringerendere zaken zijn dan het stoppen van een criminele kutboot. Natuurlijk moet dat gebeuren, maar dat is niet de hoofdmoot. Salvini moet nu komen met maatregelen de maffia op te doeken.
Over de maffia zijn prachtige films gemaakt. In films over dobbernegers wordt er slecht geacteerd en werkt alleen de knulligheid nog wat op de lachspieren.
Die maffia zit hier ook. Kijk naar de bouwfraude of smeergeld affaires van accountants tot bankiers. Heeft niets met symboolpolitiek te maken en die ‘paar’ negertjes zijn er duizenden die Italië overvielen.
Mss dat u Salvini een idee voor een oplossing aan kunt dragen. Woorden lossen niks op!
van Oeffelen onzin! Maffioos gedrag is er ook in nederland. Klokkenluiders worden daarom ook zo goed behandeld.
Hoeveel van die smokkelboten zijn er actief?
Enkele tientallen.
Nog slechts een handvol de rest is aangeklaagd of ligt aan de ketting. Dit zijn Duitsers die ons land misbruiken net als 90% van die gelukszoekers.
Is weer een voorbeeld van een regering zonder enkele ruggengraat, alles is enkel eigen of partijbelang. Durven nergens de handen aan te branden behalve als het om naaien van de eigen autochtone bevolking gaat want die doen toch (nog) nix! Kortom de huidige regeringpartijen zijn totaal ongeschikt om dit land te leiden. Sterker nog ze helpen het in een razend tempo totaal naar de klote. Criminelen en fraudeurs lachen het hardst inmiddels. De autochtone werkende Nederlander is in alles totaal f... ked!
Die landen die niet willen meewerken schuiven die bootreizigers naar landen zoals Nederland, waar ze vreemde volkeren al eeuwen gewend zijn. Hun blijven bespaard van dat gespuis, criminaliteit, omvorming, islam, denken ze dan.
@ Jan onbewoond, "landen die niet willen meewerken". Sorry, maar Italië heeft volgens mij toch wel genoeg van die profiteurs opgevangen. Meer dan logisch dat ze met de vinger naar NL wijzen. Al zijn het praktisch Duitsers die onze vlag misbruiken. Laat NL om te beginnen maar de registratie van dat schip intrekken.
In Nederland zijn we niet zo nationalistisch als in Italië, enz. wat betreft onze driekleur. Op Nederlandse produkten stempelen wij nooit onze vlag op. In die landen beschouwen ze hun vlag nog als een serieus bewijs van deelname aan van het land. Het schip moest een vlag hebben vande Eu, maar omdat de Eu landen als drijfzand met elkaar werken, werkt dat ook niet. Er is helemaal geen samenwerking.
"Op Nederlandse produkten stempelen wij nooit onze vlag op"
Jij komt nooit in supermarkten over de grens?
Haha wat een bizarre fake bijdrage. Wel eens Gouda gekocht in het buitenland?
Of een doos exporttomaten.
Holly shit. Extreem links zou die producten meteen de winkel uit flikkeren.
Gouda met vlaggetje? In nederland is de vlag voeren bijna een vergrijp. Te rechts te nationalistisch.
Ja hoor, dat doet Rutte. Mits er natuurlijk geen verkiezingen op komst zijn en....... Oh wacht!!
Alsof Rutte toe gaat geven aan de Italianen... De spaghettivreters kunnen beter de doodstraf invoeren voor mensensmokkelaars, en de SeaWatch 3 torpederen. En Seawatch 4 t/m 500 ook, die Rutte als vervanging zal sturen.
Is crowdfunding voor een broertje van de U96 niet een idee..... extra torpedo's aan boord en knallen maar.
S527 is een kandidaat, maar die is van de Italianen zelf.
In de berichten lees ik dat Nederlandse kustwacht de Seawatch 3 aanwijzingen geeft waarheen te varen. Even drie keer opnieuw gelezen, maar het staat er echt!
Dus omdat het scheepje onder Nederlandse vlag vaart zou Nederland verantwoordelijk zijn? Beetje rare redenatie, als een tanker onder Nederlandse vlag een botsing krijgt mag dan ook de Nederlandse belastingbetaler voor de schoonmaakkosten opdraaien? Ik dacht het niet.
Die "zeelui" zijn zelf verantwoordelijk.
Follow the money... en je vindt wie er verantwoordelijk is.
Volgens mij ligt het toch wel anders. Was een hele discussie wat er wel en niet mag op schepen die onder Nederlandse vlag b.v. langs Somalië varen. Zie o.a. www.trouw.nl/home/wapens-aan-boord-te...
In vroegere tijden kenden wij nog hogere beschavingen op deze wereld. Wie kan er nu nog een piramide bouwen,levensgrote gouden voorwerpen, grote vierkante blokken met het huidige gereedschap loepzuiver slijpen? Wij waren in die miljoenen jaren reeds omgevolkt tot wat wij nu zijn. Wij zagen miljoenen jaren geleden niet zo uit als nu. Nu maken wij er druk om om een beetje omvorming. Je kunt je beter om andere belangrijkere dingen druk maken.
Nou.. verlicht ons.. om welke andere belangrijkere dingen kunnen we ons beter druk maken?
Goeie vraag Ton !
Jan Onbewoond | 29-01-19 | 12:30
U zou zich moeten verdiepen in de mate van beschaving van de piramidebouwers. Die valt namelijk bitter tegen. Ik kan ook wel een berg stenen stapelen als er vele duizenden doden mogen vallen tijdens het proces.
Afgezien van het kromme Nederlands, zijn de argumenten nog tenen krommender.
Maar goed, we gaan ons druk maken over de teloorgang van de democratie in de EU, de islamisering en de bevolkingsexplosie in Afrika en het M.O..
Het klimaat natuurlijk, als ultieme bliksemafleider.
Team Salvini hier.
Ben heel benieuwd hoe ze zich uit het "kinderpardon" en deze kwestie denken te kunnen worstelen, over 20 maart tillen zoals de C02 discussie lukt ze niet en dat is maar goed ook. Stelletje natte tosti's.
In de reaguursels komt 6 keer de term 'omvolking' voor.
Het lijkt dan ook dat steeds meer mensen bekend zijn met zaken als:
-UN replacement program
-Coudenhove-Kalergi plan
-Hooton plan
-Morgenthau plan
-Kaufman plan
-uitspraken van Sarkozy, Barbara Spectre, Noël Ignatiev en vele, vele anderen.
Omvolking is geen verzinsel, het is een strategie.
Omvolking is een eufemisme voor genocide, volgens de 'UN definition of genocide'
De leiders van de EU en de Europese landen maken zich dus schuldig aan genocide en zeker vanaf 2015 kan je stellen dat alle leiders daarvan op de hoogte waren.
Deze agenda bestaat al decennia, we zijn inmiddels aanbeland op punt van daadwerkelijke omvolking. En dit gaat niet om autochtone EU inwoners of vluchtelingen... het gaat enkel om de macht van de elite. Zie het als een omgekeerde revolutie.. de elite die de inwoners van de EU volledig wil onderwerpen. En iedereen staat erij en kijkt ernaar. Rutte en zn collega's hebben ons op papier al onze vrijheid afgenomen, het is wachten tot dat naar de praktijk wordt vertaald. We leven in een dictatuur.
Precies. Genocide en niks minder.
Vandaar dat ook genetisch doodlopende leiders naar voren worden geschoven.
Zoals Merkel, Macron en Rutte.
Leiders zonder toekomst. Want die toekomst is er straks niet meer.
Maar hoe verantwoordt Timmerfrans zijn rol naar zijn nageslacht? En heeft die Korsakov kneus zich eigenlijk voortgeplant?
Overigens, bij de Joop hebben ze wel veel redacteuren in dienst met een migratie-achtergrond. Dat komt de diversiteit zó ten goede; ook in het taalgebruik:
"Daarom roepen de afzenders de fractie op in te stemmen met uitzet-mortuarium totdat het beleid wordt aangepast."
Hahaha!!!
Roflol... het staat er echt ipv uitzet-moratorium.
Van Jole ziet dat niet, zijn redacteur (als hij het zelf niet is) weet het niet en de inzendertjes zien of weten het ook niet. Ach, het is maar taal.
Bij plaatsgebrek in het uitzetcentrum is het eigenlijk geen slecht idee. Al die overtollige apothekers opsluiten in een mortuarium, in afwachting van het vliegtuig (of de trein natuurlijk, want we zijn wel verantwoord bezig).
Malik Azmani VVD
2-jan-2019 "Mensen er af en de boot aan de ketting"
www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/arti... …
Nu ligt die zelfde boot er weer, hoe kan dat?
Ze weten allang dat de politiek en gezag hier weke knieen hebben. Iedere keer = de laatste keer.
We hebben zulke belachelijke verdragen ondertekend dat we deze parasieten waarschijnlijk wel moeten opnemen.
Dat is de prijs die je betaald door op politici/partijen te stemmen die liever voor het onmiddellijke en meestal tijdelijke politieke/persoonlijke voordeeltje gaan en niet kijken naar de longterm effecten/schade.
Precies, Rutte voert alleen maar de bevelen van de extremistisch meerderheid uit.
Lang leve premier Thierry!
Op buitenlandse zaken zit een aantal topjuristen (maritiem recht) die al lang hebben uitgezocht dat die italiaanse baardaap, die goedkope politiek bedrijft maar verder niets doet, naar de maan kan lopen.
Dat tuig is gered, zo dan nu weer netjes afzetten op het strand waar ze vandaan kwamen.
Gezien de domme verdragen die onze politiek heeft getekend gaat dat naar de maan lopen waarschijnlijk heel erg tegenvallen....
Gelukkig, dan kunnen wij die 'vluchtelingen' opnemen en kan die boot naar het volgende oppikpunt, he 'Van Oef'?
Ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat tegengaan van 'populisme' een hogere prioriteit bij de VVD heeft dan het tegengaan van mensensmokkelaars.
Wat is er mis met het in mindering brengen van de bedragen die hier aan deze lui worden uitgegeven op de gereserveerde subsidies aan hun thuisland? Verminderen steun op afstand dus wegens kosten hier?
Degenen die hier zijn, hebben immers niks aan steun daar.
En omdat het om een factor 30 ofzo verschil tussen lokaal en ver weg gaat, zoals Karskens ooit doorrekende, gaat de internationaal te besteden steun aan 'vluchtelingen' dan alarmerend hard omlaag; misschien worden ze dan wakker..
Tja, simpel, helder, duidelijk, eerlijk, prima uitvoerbaar plan, dus niet geschikt voor de nederlandse politiek.
Prima plan
Verse lichting jihadisten. Alsof we er niet al genoeg van hadden.
Bosa, bosa, bosa. Dat is Afrikaans voor “Wij danken Allaaaaah voor de overwinning op de onreine klompendragers”.
Ik heb veel vrienden die niet in Nederland geboren zijn. Veel ervan zijn fantastische mensen. Behulpzaam, vriendelijk en ze zijn zeer blij met Nederland.
Allemaal hartstikke leuk en het zou ook zo kunnen blijven als we een sterkere overheid hebben die in staat is sterk op te treden en de rotte appels die altijd met dit soort stromen meekomen gewoon uit te zetten.
Wil je draagvlak onder de bevolking houden wees dan streng. Dat is alles.
3 strikes out, of een zware strike out. Het is gewoon heel simpel en aangezien Nederland veel geld de grens over pompt hebben ze daarmee ook de macht dit uit te voeren. Het ontbreekt alleen aan wil doordat de overheid bij ons gegijzeld is door dom-links dat denkt dat je met alles wat je doet tegen een mens met kleur gelijk staat aan een nazi wat gewoon BS is.
Daar ben ik helemaal voor, maar men kan nog zulke fantastische plannen hebben of beleid voeren, zolang er nauwelijks gehandhaafd wordt of er wordt weer water bij de wijn gedaan tijdens de komende kabinetsformatie hou ik mn hart vast.
Doet me denken aan Indiers die ik ken in UK, allemaal voor Brexit gestemd. "Waarom?", vroeg ik. Antwoord: "om de migraneten stroom naar UK te beteugelen, vooral die uit Midden Oosten en Afrika". Ook zoiets opvallend, Indiers hebben pishekel aan Afrikanen. Kijken er echt op neer.
"Komt u maar u bent allemaal van harte welkom in Nederland "had ook niet misstaan op dat schip. En ze hebben niet eens kindjes bij zich. Gaan ze vast wel maken zodra ze in Nederland zijn en dan krijgen ze een verblijfsvergunning via het aanstaande kinderpardon. Mooi land is dit met geweldige bestuurders die doen wat ze over een gekomen zijn in een regeer accoord.
Gezinshereniging is het woord.
Goed voorstel van Geenstijl. Als aan de ketting leggen (en aan de ketting blijven) te moeilijk zou zijn, dan kan die lokboot / mensensmokkelboot altijd nog met een gerichte torpedo gekelderd worden. Dat moet voor een Nederlandse onderzeeër in de Middellandse Zee een fluitje van een cent zijn.
Tunesië was geen optie omdat? Libië was geen optie omdat? Waarom per se naar Europa? Daarom geen medelijden mee, dit zijn geen oorlogsvluchtelingen dit zijn gelukzoekers. Echte vluchtelingen ja, gelukzoekers nee!
"Waarom per se naar Europa?"
Omdat het hier BETER is, snap dat nou eens een keer. Hier kunnen ze aan het werk....... o nee, toch niet, want ze kunnen niks. Hier kunnen ze een opleiding volgen......... nou ja, hun lagere school afmaken is ook een opleiding, soort van. Hier kunnen ze in tussentijd, totdat ze hun opleiding hebben afgemaakt en een baan hebben gevonden, onderhouden worden op kosten van de gemeenschap....... JA, kijk, dat is het grote verschil met Tunesië en Libië en de hele rest van donker Afrika.
Dus, there you have it: het is "Europe or bust" voor de Afrikaanse wereldreizigers.
Je zoekt het in de verkeerde antwoorden ze komen hier omdat de elite dit continent een paar honderd jaar wil afremmen. Totale chaos, verdeeldheid, laag scholingsniveau.. de elite ziet haar rijkdom en macht bij elke vluchteling toenemen. De autochtone EU inwoners worden moderne slaven en ondertussen worden ze vervangen voor laagopgeleide, goedkopere slven die ze makkelijker klein kunnen houden. Omvolking is het doel.. u en ik moeten weg/kapot/deaud/uitsterven en plek maken voor een nieuwe groep slaven die de elite de komende 2á300jr weer kan onderwerpen.
"Je zoekt het in de verkeerde antwoorden ze komen hier omdat de elite dit continent een paar honderd jaar wil afremmen."
Aluhoedjes are go!
Rara wie er na de omvolking, tegen een kwart van het huidige uurloon, als slaven aan het werk mag.
Dat is ook de bedoeling, de Nederlandse werknemers zijn te duur en te lastig, dat vinden dus de elite.
Ik schaam me, ik schaam me diep dat ik een Nederlander ben, en dat mijn regering niet de humaniteit kan opbrengen om deze 47 wanhopige vluchtelingen hier op te nemen. Waar praten we in godsnaam over? Het zijn er maar 47! We hebben het toch niet over de energietransitie en dat Nederland van het gas af moet, hetgeen vele miljarden gaat kosten?
Gewoon een stukje medemenselijkheid, is dat teveel gevraagd? Mijn hart draait zich om als ik hierboven op de foto die zwaar getraumatiseerde, wanhopige, radeloze vluchtelingen zie. Nederland, doe iets!
Het begint met die 47 en voor je het weet krijg je 2 x per dag een 747 op schiphol met vluchtelingen.
Ik ben geen Nederlander, ik ben namelijk een EUniaan en daarom hoef ik me nergens voor te schamen.
Free Vogelaar. LULHANNES
nou da´s mooi toch Dr Johnson... dan neem jij ze toch lekker in huis?
Is dit sarcastisch bedoeld Johnson? Dan kan ik het wel waarderen.
Deze boot heeft inmiddels al 1700 lieden die jij vluchteling noemt, en ik gelukzoekers met een grote kans op levenslange bijstandsuitkering naar europa gebracht.
Ga jij accepteren dat onze ouderenzorg achteruitgaat, onze ziekenhuizen dichtgaan, onze misdaadstatistieken omhoog gaan, onze woningen naar dit soort gasten aan?
@VictimaDelAmor | 29-01-19 | 12:18 |
Uw sarcasme meter is stuk. Mag ik u een gratis vervangend exemplaar aanbieden totdat de uwe gerepareerd is?
'Zwaar getraumatiseerde wanhopige radeloze vluchtelingen'? Ik weet niet naar welke foto jij kijkt maar ik zie alleen maar profiteurs! Opzouten met dat zooitje!
Simpele uitleg: www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE
En de NGO is duits!
O, dan is er niets aan de hand, want dan schaffen sie dass.
En de leden zullen wel nazaten van de nazi's zijn, die op deze manier wraak nemen op de samenleving.
Waar zijn nou die lekkere geile twerkende afrikaanse wijven?????????
Die staan nog te twerken op dat leuke feestje.
Die moeten hun boobs nog strijken
Timmermans Ferry's. Duidelijk waar het geld vandaan komt om dat te doen.
Dit is Timmermans zijn oplossing om het toenemende antisemitisme tegen te gaan.
Komt er een stuntje van Rutte net zoals toen met Erdogan ?
LINK: imgur.com/a/n1VeBGz
Let maar op, gaat die teflonnert weer proberen flink over te komen i.v.m. verkiezingen Maart.
Het wordt tijd dat organisaties zoals dit verantwoordelijk worden gemaakt voor de schade die ze aan Nederland aanrichten. Het kan niet meer zo zijn dat een paar lamlendige Linkse Deugmensen ongestraft zoveel schade kan aanrichten om aan dat gratis subsidiegeld te komen.
-
Laten we beginnen met nieuwe wetten te maken die het intrekken van subsidies vereenvoudigen en dan met een fijne kam door die parasitaire subsidie industrie te gaan.
Beetje jammer alleen dat degene die de wetten aan zouden kunnen passen juist voor deze subsidies zijn...
Ik zeg, verbied de Pc loterij een gulle gever aan dergelijke ngo's. Veel Nederlanders zijn tegen het immigratiebeleid maar spelen wel mee. Bang dat de buren iets winnen wat jij ook had kunnen hebben. Stop de geldstroom.
Met het VN-migratieakkoord hebben de verantwoordelijke politici (lees: VVD-D66-Groenlinks) een ‘blanco check’ uitgeschreven om - zonder enige wettelijke limiet - iedereen (illegaal of niet) hier op te vangen en te onderhouden en dezelfde rechten toe te kennen als de autochtone bevolking.
Wij hebben straks niet zoveel rechten meer.
Nee, jij niet nee, maar zij wel.
In maart as is het aan U de kiezer, teneinde Uw stem wederom uit te brengen.
Wij die kaalgeplukt zijn.
Wij die omgevormd worden.
Wij die er geen barst meer van begrijpen.
Maar Wij kunnen op de PVV stemmen en die ettuR eruit werken met zijn vrinden uit de christelijke hoek en zijn d666 moslima's.
Wij kunnen dat doen, maar of er genoeg mensen kaalgeplukt zijn door die ettuR & co schijnt nog steeds niet zo te zijn.
Dus van die ellende af en stem voor en op de PVV of
ga voor die ettuR IV en verbiedt ook de gehaktbal op woensdag! (of maak 'm 4x zo duur)
De armen, middelklasse en ouderen zijn er -12% op achteruit gegaan.
De rijken zijn er +11% op vooruit gegaan.
Wie denkt u dat er in maart weer gaat """winnen"""? - Inderdaad, de VVD.
Als die mensen gered worden is het dan logisch dat je als kapitein naar een haven 1km verderop vaart met de drenkelingen of een haven aan de andere kant van de Middellandse zee? Dit is gewoon pure mensensmokkel. Ongelooflijk dit.
De reddingsbrigade in Zandvoort levert je ook weer af op de boulevard. In Zandvoort. Niet in Engeland of de VS of naar welk ander leuk land waar je op vakantie wilt gaan.
Wie gaat er mee de zee op, in een gehuurde boot, om bijvoorbeeld de Marokkaanse vlag aan dit soort schepen te hangen? Want schijnbaar moeten alle inzittenden dan naar het desbetreffende land.
Blokkeerfriezen doen het alleen op het land goed, hier heb je Maarten Harpertszoonbloed voor nodig of Michiel de Ruyter of dat soort verboten bloedverwanten.
Nou mooi man..... www.nu.nl/werk/5711108/uwv-bijna-helf...
Werk zat voor ze
Ja, maar dat gaan ze dus niet doen. Money for nothing, chick's for free. Met dat laatste zullen ze zich proactieve opstellen.
En toen werd u wakker uit een nare, enge droom.
Tunesië ligt echt een stuk dichterbij de reddingsplek dan Italië. TUI en Corendon bieden volop zonvakanties aan naar Tunesië, dan is het echt wel veilig genoeg om daar drenkelingen aan land te zetten.
Dat zou ik niet willen zeggen. Je hebt in Afrika drie soorten mensen met een gebrek aan geweten: zwarten, moslims en zwarte moslims. Als je in je eigen land bent ben je daar vaak vogelvrij, als je in andermans land bent in ieder geval. Iets anders krijgen ze daar niet georganiseerd en juist daarom moet je die dodo's hier weghouden.
CO2 watch. Now I get it. Natuurlijk. We verminderen hiermee onze gemiddelde CO2 p.p. want Nederlanders zijn verantwoordelijk voor drie keer zo veel CO2-uitstoot als een gemiddelde wereldburger zoals die arme drommels. 10 ton CO2 per persoon per jaar stoot een gemiddelde Nederlander uit, het gemiddelde van alle wereldburgers is 3,4 ton CO2, aldus milieucentraal. Gelukkig pimpen ze de cijfers spoedig weer op als we hun nakomelingen mogen verwachten. Dan moeten we weer extra investeren in duurzame energie. Zo gaat-ie goed zo gaat-ie beter. Zie hier de connectie immigratie - duurzame energie. Alle sectoren winnen, zoals justitie, onderwijs, jeugd-, gezondheidszorg, gevangeniswezen, woningcorporaties, etc.
Ik zet de CO2 druppelaar in het aquarium op z'n hoogste stand.
Deze NGO schuit via Gibraltar naar Vlissingen laten varen; daarna verbeurd verklaren,aan de ketting leggen en de gelukszoekers wat mij betreft direct uitwijzen. Frontex doet geen ene moer,is een wassen neus. Onze ultra-linkse BVD liberalen + DDR66 + Gristen regering moet ten val gebracht worden bij de Statenverkiezingen voor de Eerste Kamer. De kruik gaat net zo lang te water tot hij barst. Welnu hij is gebarsten. Laten wij een voorbeeld nemen aan Italië,Oostenrijk en Hongarije. Deze EU staten hebben hun grenzen gesloten voor assielzoekers. Hoogste tijd dat wij hun voorbeeld volgen. Oh ja,de bemanning van de Seawatch laten vervolgen door het OM voor mensensmokkel.
De huidige regering is een existentieel gevaar voor NL.
Blijf vooral vvd of DDR66 stemmen. Let maar op na de verkiezingen. Iets met vingers in de oren en ogen dicht houden. En vooral blijven lachen met die stofzuigerverkoper. On-voor-stel-baar.
Hey George van Houts... wat is de volgende fase van het blanke linkse omvolkingsprogramma? Ow... en wanneer beginnen jullie aan de razzia's om de kritische denkers uit hun huizen te slepen en in kampen te zetten, om hun huizen door te geven aan deze kansparels?
Ow.. en hallo AIVD, ik ben geen kritische denker, ik ben een meeloper die eigenlijk bij de linkse fascistische nazi's wil horen, maar ze laten me niet bij de club dus ik schop er maar wat tegenaan. Eigenlijk niet kan wachten tot de omvolking goed op snelheid komt, want een socialistisch regime lijkt mij veel leuker dan deze democratische farce.
Deels O/T: Wat zou die ChristenUnie wannabe Jesus met die Duitse stadsbus richting Grievenland eigenlijk met al dat "gecrowdfunde" lalala geld hebben gedaan, als je busje binnen 2 dagen werd afgedankt? Hoor je niets meer van.
Kerkje bouwen ergens?
En als de Staat toen zo'n hard toontje aansloeg ("we houden ze in de gaten wegens mensensmokkel!") hoe moet ik deze sleurtocht over het water van illegalen dan zien? Waarom hoor ik Justitie hier niet over? Zelfde geldt voor al die Artsen Zonder Grenzen-bootjes die zichzelf opeens een heel andere, nieuwe taak gingen toedichten op het water ipv het helpen van zieke mensen in nood in/rond derdewereldlanden. *KOTS*
Verdeel en heers door omvolking, dat is de agenda.
Hebben die Duitsers nou echt een stichting ingeschreven bij de KvK? www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=s...
sea-watch.org/
Zie ik op foto 1 nu een groepje zeer gemotiveerde beroepsvissers die de plasticsoep uit de oceanen gaan vissen?
Ja, het viel mij ook op dat ze geen hengels hebben. Crowdfunding graag voor fatsoenlijke hengels en een visvergunning.
Gelukszoeker? Economische vluchteling of immigrant? Als je land kapotgeschoten is, je leven wordt bedreigt en je bent hierom je vege lijf aan het redden door naar een ander land te vluchten, ben je dan gelukszoeker of politiek vluchteling?
Wat moeten we dan wel niet denken van al die verrekte EXPATS? Die worden uit het buitenland gehaald of nemen zelf de keuze om hier te komen, ten koste van nederlandsche landgenoten.
www.oneworld.nl/movement/de-hypocrisi...
expats leveren geld op ipv dat het geld kost. Ga je linkse preekje maar houden op de Joop bij je mede-gelovigen.
Onder de 250000 werklozen in NL anno nu. Dat is onder het frictiepercentage. Ruim een miljoen vacatures...
Werkloos zijn in Nederland is een keuze uit luxe.
Meneertje wil hoogopgeleide expats vervangen, door nutteloze analfabeten. Liefst moslims natuurlijk.
Het is niet zo moeilijk hoor:
Bovenstaande jongens zijn waarschijnlijk zelfs in Afrika door meerder veilige landen gekomen. Echter ze willen door naar een rijk land. Ze gaan per saldo in de toekomst weinig of niets bijdragen aan onze maatschappij; hollen die uit.
Een perverse consequentie van de emigratie van deze jongens is dat potentiële werkkrachten van Afrika hun mobieltje pakt en naar het rijke westen vertrekt, vrouwen en kinderen achterlatend. Afrikaanse landen moeten opgebouwd worden; dit breekt af.
Daarentegen: Expats leveren iets op, verdienen hun eigen geld, hetgeen de hele reden dat ze hier mogen zijn voor een bepaalde periode. En gaan in principe ook weer weg.
Expats zijn de hoger opgeleiden uit andere landen die hier op verzoek van een werkgever komen omdat mensen zoals jij niet hebben opgelet tijdens wiskunde.
Doberaars zijn de niet-opgeleiden uit Afrika die hier komen omdat hun neef zei dat mensen zoals jij dat graag willen betalen.
Tijdens dat 'redden van je vege lijf' laat je vrouw en kinderen aan hun lot over natuurlijk in dat 'kapotgeschoten land' van je. Weet wat je dan bent? Een idioot. En een laffe landverrader, net als jij.
Injegezicht: ga je VVD/DDR66 en communistische Groene Khmer inzichten maar op Joop/Vara/BNN spuien. Nederlandsche... wordt alleen nog zo bij de Nederlandsche Bank geschreven overigens.
Bullshit, er zit geen vluchteling tussen. Onze "vluchtelingenhulp" organisaties bombardeert hen tot "vluchtelingen" omdat deze organisaties alleen (subsidie)geld krijgen voor "vluchtelingen" en niet voor wat het echt zijn, namelijk parasieten.
Injegezicht: Zou u uw vrouw en kinderen in een kapotgeschoten land achterlaten? Nee is uw antwoord denk ik. Deze asielzoekers (geen vluchtelingen) doen het wel.
Oh, wat blijkt, ze komen in meerderheid niet uit landen waar je voor je leven moet vrezen. Deug lekker verder op de Joop!
Stop je linkse geratel even. Waarom komen die landen niet verder? Omdat er al een miljoen jaar oorlog is en nog gaat zijn. Omdat die gasten de hele dag in een moskee hangen. En doordat die gasten het niet met andere stammen kunnen vinden moeten wij werken tot aan ons dood om ze te onderhouden. Wat ook zinloos is omdat ze aan de lopende band kinderen krijgen en dat hierheen halen dus niets oplost. Mijn de vrouw van mijn broer is een expat. Zij kost Nederland 0 euro. Je komt niet vaak buiten je roomwitte deugbubbel he?
Langshetrandje | 29-01-19 | 10:57
Waar fantaseert u die getallen vandaan? Allemaal fictief gelul en u zit er zelf kennelijk warm bij in uw bubbel. Als er iets is bewezen dan is het dat de getallen anno 2019 alleen nog worden uitgelegd zoals men vind dat u ze moet begrijpen. Een mijoen vacatures en 250k werklozen. Pfffff... hahahaha... ja.. als je 1u per week zzp't of je valt uit de WW, dan ben je in theorie niet meer werkloos. In theorie.. alles in theorie, ga maar kijken in de praktijk! Uw getallen zijn volkomen gemanipuleerd, dus ze zeggen NIKS.
@not_again Juist en daar hebben we het probleem te pakken. Ze mogen hier zijn “voor een BEPAALDE periode” en daarna weer terug. Maar het huidige beleid is zoooo slecht dat er van HANDHAVING geen steek terecht komt. Er wordt van alles geroepen, maar handhaven ho maar....
Ah, heel Afrika is kapotgeschoten en levens worden bedreigd.
Prima, we wachten de 1.3 miljard zieligen die daar nu nog zijn wel even af dan.
Ton8695 | 29-01-19 | 11:09
Sorry Ton, ik ga er geen moeite in steken. U bent toch niet te overtuigen. U ziet maar wat u wilt zien. U beleeft daar getuige u tegels alhier kennelijk veel plezier aan. Succes.
@Injegezicht | 29-01-19 | 10:55 |
Ik denk dat u het woord "vluchteling" nog maar eens moet opzoeken in de Dikke van Dale. Wat ik daar zie, èn hier in de wijk volop ervaring mee heb, zijn vooral gelukzoekende klaplopers die op alles gratiezzz afkomen. Driekwart van de Somaliërs zit hier 15(!) jaar na aankomst nog steeds in de Bijstand en zeker de helft is ook nog eens verslaafd aan Qat. Ze spreken nauwelijks een woord Nederlands en werken doen ze ook niet. En ja, ook daar heb ik ervaring mee. Binnen een uur nadat hij binnen kwam was hij de fabriek weer uit. "Ikke stoppen, ikke naar huis. Ikke niet machientje." Dit is letterlijk wat hij tegen mijn ploegbaas zei. Dus ga uw links-gedraaide luchtfietserij a.u.b. elders uitventen.
@Langshetrandje | 29-01-19 | 10:57 |
Kunt u dat ook even tegen alle oudere werknemers zeggen die wel heel graag willen maar niet mogen omdat ze "te oud" en "te duur" zijn? Die soms over de 1000 sollicitaties de deur uit gedaan hebben, allemaal tevergeefs omdat de werkgevers ze niet blieven? Pas als de kaartenbakken bij het UWV leeg zijn en ook alle 45-plussers aan het werk mag u nog eens komen met een dergelijke zotte opmerking.
Sjefke7807 | 29-01-19 | 11:35
Ik maak de opmerkingen die ik wil.
Constateer in mijn eerdere tegel een grote tikfout. Waar 250000 staat moet natuurlijk 350000 zijn. Daarvoor excuses.
Hiermee is werkloosheid onder de 4 procent gekomen. Verder laten dalen, zo wijst de geschiedenis uit, zal erg lastig blijken te zijn. Zitten nu op 3.7 en laagste ooit is 3.2% Voor alle voorkomende gevallen die desondanks vele pogingen niet aan de bak komen is het natuurlijk treurig. Zelf in mijn periode als leidinggevende altijd zeer nadrukkelijk op zoek geweest naar balans in mijn teams en nam vaak tegen de stroom in 50 plussers aan. Dit blijft kennelijk een probleem voor veel werkgevers, ze weten niet wat ze missen. Feit blijft echter dat er 1000000 vacatures openstaan. Dus er blijft werk zat liggen en werkgevers zullen op korte termijn wel ouder personeel moeten gaan aannemen omdat jonger spul niet meer te vinden is of gewoon duurder is dan de oudere langerdurende werkloze.
@sjefke
Al 15 jaar? Nou dat is dan toch weer een mooi voorbeeld dat het beleid en de daarmee samenhangende handhaving niet deugt? Ik zou haast pleiten voor een systeem waarbij de partij met de meeste stemmen het 4 jaar voor het zeggen heeft en zo alle partijpunten af kan werken. Dan zou men het stemmen ook serieuzer nemen verwacht ik. Maarja, mocht dan GroenLinks of Denk de grootste worden dan zijn de rapen gaar.
@Langshetrandje | 29-01-19 | 11:44 |
Zeker mag u de opmerking maken die u maakt. Wel zeg ik dat uw opmerking zot is. Als u dergelijke opmerking maakt, mag ik u er ook op wijzen dat u er een enorm pleefiguur mee slaat omdat de weerbarstige werkelijkheid toch iets anders in elkaar zit dan u doet voorkomen. U spreekt uzelf nu tegen in vergelijking met uw vorige tegel. Want daar zegt u toch echt dat werkeloos zijn een keuze uit luxe is. Ik pareerde daarop met de grote groep oudere werkelozen die, ondanks keihard solliciteren, volkomen aan de kant geschoven wordt en daar dus weinig 'luxe' bij komt kijken. Wel veel onwil van de werkgever. Dus van hoeveel luxe kan men nog spreken als je wel wil maar niet mag omdat de werkgevers er op zijn zachtst gezegd nogal absurde eisen qua personeel op na houden?
@Injegezicht | 29-01-19 | 12:12 |
Dat het beleid van geen kanten deugt, daarover kunnen u en ik het eens zijn. Wat u daar zegt gaat nooit gebeuren omdat ze nog liever sterven dan dit toe te staan. U vergeet ook nog dat zo'n beetje alle ambtenaren etc. uit de PvdA hoek komen, dat alle bestuurslagen door o.a. X66, PvdA en GL geïnfiltreerd zijn. Dus van die harde maatregelen zal nooit iets komen.
De lieden die u daar op de foto ziet zijn van hetzelfde kaliber als de Somaliërs die hier de boel lopen op te lichten, traineren etc.. Want als zij zo graag zouden willen, zouden ze beginnen met het opbouwen van èigen land. In de laatste 70+ jaar is er alleen al vanuit Europa zo'n slordige 106 miljard(!) aan ontwikkelingsgeld naar Afrika gegaan. En de resultaten zijn ronduit bedroevend te noemen. Verder zou ik u willen aanraden de volgende JijBuis eens te kijken voor een uitleg waaròm al deze lieden hierheen halen volkomen kansloos is en blijft:
- www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE
U snapt toch zelf ook wel dat we hier in Nederland zowat overlopen van de overbevolking? Om over de onhoudbaarheid voor het Sociaal Vangnet nog maar te zwijgen. En hoe zit het eigenlijk met de rechten van de inheemse NL bevolking? Heeft u daar weleens aan gedacht?
Sjefke7807 | 29-01-19 | 12:16
Spreek mezelf inderdaad tegen als dit een binaire kwestie zou zijn. Ik ben ervan overtuigd dat een groot gedeelte van deze werkloosheid bestaat uit luxe. Dit kan diverse achtergronden hebben:
1) je bent werkzaam in bedrijfstak en of beroep waarvan je ziet dat het eindig is. Dit gaat niet overnight, maar je verdomt het om je bij of om te scholen en wacht rustig af tot het over is.
2) Je hebt voor de crisis een dikke baan, je bent eruit gegooid, vanwege faillissement of sanering, je geniet van je sociaal plan en realiseert je te laat dat je afstand tot de arbeidsmarkt opeens heel erg groot is en je zit met een CV gat van enkele jaren.
3) Je bent ontslagen vanwege faillissement of sanering en je had een hoge functie. Je weigert vervolgens op "lager" niveau in te stappen en volhardt daarin totdat niemand je meer hoeft.
4) Je bent relatieve starter en je voelt je te beroerd voor heel veel werk wat blijft liggen.
5) Je komt net van school met een fopstudie en je denkt de rest van de wereld op je zit te wachten. Etc.
Dat is luxe werkloosheid. Dat zijn keuzes van het individu. Ik wil graag de problemen van de "ouderen" daarvan uitsluiten. Ook al hebben die vaak (dus niet altijd) ook te weinig initiatief getoond in de periode dat dit nog makkelijker was.
Kan zijn dat ik me vergis maar bevinden zich niet talloze nederlandse expats in de buitenlanden? Tel daarbij ook de hoogopgeleiden die nederland permanent verlaten. Dat is helegaar niet erg want ´gelijk oversteken´. Hihi.
Injegezicht, als u een speciaal trucje kent is het ook een kans voor u dit rare landje de rug toe te keren.
Tutti a sinistra.
Twee lange stoten.
Elk uur herhalen graag Seawatch3.
Italie heeft groot gelijk. Aanpakken die mongolen met hun grote moreel superieure bek uit het Noorden, die de problemen, die ze zelf gecreeerd hebben (wir schaffen das, incl aanzuigende werking) en nu weer deze mendensmokkelboot uit Nederlandje, uit de weg proberen te lopen.
Italie zit met de gebakken peren. Iemand wel eens in dat land geweest? Zo niet, ga ernaar toe en aanschouw de pleuriszooi..
Ja maar ja maar, verdrag van Dublin dan? Ow Italië nog niet aangeraakt in de smokkelTwister? Misschien een keer Portugal? Daar hoor je nooit wat over.
Portugal geeft ze een verblijfsvergunning en vervolgens kunnen ze naar het noorden voor de uitkeringen.
Dublin telt enkel als ze de grens over zijn , daar moeten ze dan ook gelijk asiel aanvragen. Aangezien ze op een boot zitten en niet aan land mogen, omdat het hier om mensensmokkel gaat , kunnen ze ook geen asiel aanvragen omdat ze technisch niet in Italie zijn.
Elke debiel kan een nederlandse vlag kopen, en op de kont van een schip zetten. Elke debiel kan een vlaggebriefje aanvragen bij de ANWB tegen een vergoeding, met een Nederlands adres. Elke debiel kan "Amsterdam" op de achtersteven van een schip kalken.
Dat maakt het , echet, nog geen Nederlands schip, waar Nederland voor verantwoordelijk zou zijn.
Ik hoop dat u gelijk heeft.
Op dat schip werkt ook die vuile taartengooier met stront naar Pim destijds.... tevens vaste bezoeker van Volkert en Sjoerd(Foodwatch...) hun kantoortje??? De AIVD weet alles maar heeft lang geleden al duidelijk partij gekozen, wat een land.
"Intussen is de Duitse hulporganisatie Sea-Watch, eigenaar van het schip, naar het Europees Hof voor de Mensenrechten gestapt. Volgens Sea-Watch schenden Europese landen het zeerecht 'en we kunnen niet accepteren dat reddingsoperaties afhankelijk worden gemaakt van EU-onderhandelingen'."
bron: nos.nl/artikel/2269556-italie-houdt-v...
Wel als het is ingeschreven in het Nederlandse scheepsregister.
www.elsevierweekblad.nl/buitenland/ac...
Reden te meer om de boel te enteren en uit roulatie te halen.
Dan moet de Nederlandse overheid er wat aan doen en zorgen dat de ANWB niet zomaar vlaggetjes mag uitdelen. Je ziet wat er van komt.
Zolang die 47 op dat schip zitten, kunnen ze er geen nieuwe migranten meer mee ophalen. Eindeloos op dat schip laten zitten todat ze zelf weer naar Afrika willen.
The best Idea ever!
Precies, lekker laten dobberen. Zodra ze hun vracht kwijt zijn zullen ze omdraaien om weer nieuwe smokkelwaar te halen.
islamitische heilstaten op loopafstand, nee naar Nederland of all places, die ettuR heeft wat op zijn kerfstok met zijn christelijke plucheklevers jonguh
Maar wij zijn met meer!
-47 and counting.
Ik denk niet dat die 47 negerts het over alles eens zijn. Daarentegen valt het me op dat "wij" (niet alleen het pro-Nederland gedeelte van reaguurders en opiniemakers) opvallend eensgezind zijn: dit is geen reddingsoperatie maar mensensmokkel; niet aan meewerken.
@ JvanDeventer | 29-01-19 | 11:02 |
Inderdaad.
Heeft u verder nog het nieuws gelezen dat Erdogan Syrië weer veilig genoeg acht, voor de terugkeer van zijn vluchtelingen
En zo hoort het ook Erdogan. Opvang in de regio en dat mag financieel gesteund worden. In de vorm van tenten en melk.
Fijn dat die vluchtelingen / gelukszoekers / nieuwe kansenparels naar Nederland komen om daar volledig te integreren en een positieve bijdrage komen leveren aan onze maatschappij. I-phones hebben ze zelf al meegebracht. Nu nog Miele en een mooi appartement in Amsterdam (hoi, Halsema!, hoi Groot of Klein Wassink! ). En outkiering. En de niet-linksche Amsterdammers optiefen.
Fijn idee dat het geld wat ik met hard werken verdien en deels moet afdragen goed besteed wordt.
Ze zien er ook allemaal echt zeer ondervoed uit. De trauma's zijn van hun gezichtsuitdrukking af te lezen. Alsof ze daarnaast nog eens een paar km op een bootje gezeten hebben om vervolgens een paar honderd km op dat enorme schip gezeten te hebben.
Poeh. Laat ze binnen. Alsjeblieft. Arme knapen.
Vanochtend net weer een paar jaarsalarissen overgemaakt, dus dat komt goed uit voor die jongens en Mark. Daarnaast de nieuwe aanslagen 2019 al ontvangen, voordat er 1 cent gefactureerd is, dus Rutte kan nog wel bootje laten komen, het komt er z.s.m. aan.
Heeft die linker toch nog hoofdpijn of wil hij niet op de foto? En die tweede van rechts? Waarom zwaait hij niet? Hoop niet dat we weer nieuwe problemen binnenhalen, maar dat zal wel niet. Waar zijn de gevluchte vrouwen en kinderen? Zou het zielig vinden als die nog achter moesten blijven.
Nou, de echte aanslagen van 2019 komen nog hoor! Denk ik dan...
Tenzij het weer wordt weggemoffeld als verwarde personen en incidentjes.
@Watching the Wheels | 29-01-19 | 10:54
Die niet op de foto wil is waarschijnlijk een IS-terrorist. Die zien we later wel op foto's van Interpol na een aanslag
Opsporing verzocht heeft er alvast twee preventief onherkenbaar gemaakt.
@B*tchmeister | 29-01-19 | 10:57
Lol, humor! Mogen die ook gespreid via een machtiging worden voldaan? Als je alles meteen betaalt, dan mag je 2 tenen extra houden. Het is wel erg dat ze het zo uit de hand hebben laten lopen, wat een systeem, wat een land.
Italianen hebben gewoon gelijk. het zijn 'onze' mensensmokkelaars.
Laat ze gvd via Somalië varen. Binnenkort deze mannen bij u in de straat.. makkelijk die Rutte, geen zorgen om dochters die tegen hun wil worden opengetrokken door deze cultuurverijkers..
Nee, Pinokkio heeft zo en zo niks met vrouwen
In het Klein Caraïbisch gebied heeft Nederland nog heel wat ruimte en een pracht klimaat, met vakantieparadijzen nabij.
Bonaire, Saba en Sint Eustasius hebben nog bergen leeg staande huisjes;
nl.wikipedia.org/wiki/Bonaire#/media/...
Daar hebben ze weer te maken met illigalen uit Venezuela.
Hihi, die tekst onder die foto: Kijk. Er staat 'Gratis Miele' in het Arabisch-. Humor.
بدر هاري
Al dat extra maatschappelijk brandhout erbij gaat nog wat worden in de Linkse Kerk van 020. Ze gingen voor 99% minder CO2 en fijnstof.
Zo maar een voorspelling:
Dit conflict loopt op totdat het een mainstream newsitem op de nederlandse media is.
Rutte beschuldigt in een emotionele toespraak de Seawatch organisatie van mensensmokkel en laat de Seawatch3 aan de ketting leggen.
Wat voor invloed zou dit hebben op de komende verkiezingen?
Zou zo maar kunnen. Ideale kans voor VVD om stoer te doen. Zie ook afgelopen Turken rel.
Om de dag na de verkiezingen de boot weer los te laten.
Lijkt erg op dat relletje met die turkse minister die hier niet mocht komen. Heeft toen goed gewerkt dus doen ze het nog een keer.
Want een snelle rechter beslist uiteraard dat het aan de ketting leggen onrechtmatig is, de omvolking moet doorgaan en rap ook.
Ik denk dat ze gewoon geruisloos in onze samenleving worden opgenomen, en de MM vooral haar mond houdt.
Ik zie nergens staan dat Nederland wel de vluchtelingen op gaat nemen. Noch enige onderbouwing waar om Nederland verantwoordelijk zou zijn voor de gedragingen dit schip.
Wat ik wel zie is een wens om dit schip te torpederen.
*waarom, gedragingen van dit schip
Dat laatste heb je goed gezien, Inferior Moron!
Helemaal eens. Storm in a teacup.
Inderdaad! NOG niet!
De AsielKlup 47, oftewel AK47
Links kan die paradijsvogels blijmaken met zo'n terugkerend Jihadbruidje. Zijn die ook weer gedekt.
Als je een opgevoerd brommertje rijdt wordt deze in beslag genomen en vernietigd. Als je je jarenlang aan mensensmokkel schuldig maakt met een Nederlandse vlag op je boot mag je ongestoord door gaan.
Precies. Mijn scooter loopt iets harder dan ‘normaal’. In echte kilometers een km of 60.
Dit heb ik expres gedaan om mee te komen in het verkeer (grote stad). Ik heb dit wel overwogen vanwege mijn veiligheid en de veiligheid van anderen. Als je namelijk in je eentje op dat ding zit en je gaat max 45k/m dan is dat onverantwoord.
Wat is mijn punt? Ik ben altijd op mijn hoede, altijd bang voor de rollerbank.
En soms denk ik wel eens als ik wordt ingehaald door een AMG met pet; waar maak ik me druk om. Het verschil is dat die gasten bang zijn en ik altijd maar in angst leef.
‘het is verschil is dat die gasten bang zijn’
Moet ‘schijt hebben aan’. Excuus
Rutte:
"Kennen, jullie die mop, haha, van die, hahaha, 47 opvarende vrolijke dobberaars uit Sicilie, hahahaha, die niet naar Nederland (jullie land, jullie weet tog haha), hahaha, gingen, hahaha? Die gingen toch! HAHAHAHAHA!"
Heeft Noord Afrika geen havens,waar je die mannen kan afzetten lijk me nogal logies of moet en zal het naar Europa moeten?
Ja, maar "niet veilig" of "willen niet". Volgens de dobbermeesters is alleen Europa veilig.
Tuurlijk wel, bijv. Anaba of Sousse.
Schijnt de zon altijd.
Er zijn een paar heel veilige, want onbewoonde eilandjes voor de afrikaanse kust. Daar dan maar?
De Middellandse zee over steken omdat er storm aan komt is kennelijk veiliger dan langs de kust naar Tunesië varen. Volstrekt logisch dus dat ze nu bij Italië liggen. Volgt u het nog?
nos.nl/artikel/2269484-om-italie-schi...
Er kan nog meer bij...
Er kan nog meer bij...
Er kan nog meer bij...
want wij zijn met nog meer !!
Haha zegt Murk Ratte.
Gewoon meer handen om dat breekbare vaasje veilig vast te houden.
Uiteindelijk zal er toch wel weer een Europese haven zwichten.
Ik zeg laat ze ergens in Europa aan land en verniel die boot voordat ze weer naar de Afrikaans kust gaan.
Hopelijk zet Italië door!
Van harte welkom, lieve Amsterdammers. Blijf vooral jezelf, dus neem een stukje cultuur mee naar dit land ... dat van iedereen is.. Want alle culturen zijn gelijk, maar die van jullie is toch beter.
Ik zie de deugvrouwtjes al soppen bij het vooruitzicht op een nieuwe lading dekhengsten.
Dat GL en D66 stemmen levert toch wel resultaat op.
Hoe gaat omvolkingskabinet Rutte III, vlak voor de verkiezingen, hierop reageren?
Hoeft niet meer, kabinet valt vanavond omdat de zgn.humane deugers de wetten weer eens willen uitpolderen, als de VVD dit pikt dan gaan PVV en FvD naar 30% van de NL-kiezers, dat is andere koek dan wat verdwaalde gele hesjes.
Foto bewijst maar weer eens dat schepen geen zwarte dozen hebben.
Zo hoeven we niet meer in hongerstaking, dat wordt prima voor ons verzorgd.. all inclusive!
Vanmorgen voor dag en dauw en net op tijd naar het stadskantoor getogen om een FvD ondersteuningsverklaring te laten tekenen voor de PS verkiezingen. Maar dat zal deze knakkers niet tegen houden, vrees ik. VVD, CDA, CU '66. Fuck you!
Wat is dit nou weer voor een flut artikel. Door Nederland is gezegd dat Nederland NIET de migranten opneemt. En hier in dit artikel is nergens een bron waarin iemand zegt dat ze dit wel gaan dan.
Man man man man man wat een niveau.
Ik ken nog een Nigeriaanse Prins die hulp nodig heeft bij het veiligstellen van zijn erfenis. Iets voor u?
Bron: 1 + 1.
Oke junior. Kom je hier straks ook weer als blijkt dat Nederland toch weer overstag gaat?
"In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst".
Maar je bent wel dommer dan het achtereind van een varken als je het compleet negeert. Beter te hard geblazen dan de mond verbrand. Hoe kun je je voor de gek laten houden zonder je zelfrespect te verliezen? Kun je jezelf sussen met de gedachte dat je ten minste deugt door je positieve opstelling?
Hoe vaak kun je je voor de gek laten houden zonder je zelfrespect te verliezen?
pauljunior | 29-01-19 | 10:32 |
Op enigerlei wijze zeker gerelateerd aan @echt_paul hier op GS, onnozele hals? Wat @SlimmeBelg zegt dus. Maar ach. Rekenen is ook niet het makkelijkste vak in groep 7.
@pauljunior | 29-01-19 | 10:32
Wat zegt senior van die flut van jou?
@pauljunior | 29-01-19 | 10:32 Moeilijk hé , begrijpend en tussen de regels door lezen wat er met de kop en de rest van het artikel bedoeld wordt. Man, man, man. Wat een niveau.
Petrus Poortwachter | 29-01-19 | 10:35 |
Ah, die nigeriaanse prins. Hoe heette hij ook al weer?
Urso Skreud.
Kerry heeft na de Iran-deal ook nog zaken met hem gedaan dus dat zit wel goed.
imgur.com/a/q8g6CgT
Degenen die gezegd hebben dat 'Nederland deze migranten weigert' zijn Mark Harbers en Stef Blok! Maar ja, die hebben wel meer gezegd wat achteraf niet klopte! Geroeptoeter voor de bühne dus!
De vrijgezelle import/export dames van boven de 50 gleden soppend uit bed vanochtend bij het horen van het goede nieuws. Scheelt weer een ticket naar Gambia.
Aan de hand van dat verdrag van marrakech zullen we ze waarschijnlijk gewoon moeten toelaten en de smokkelboot weer die kant op sturen om er nog hele partijen te halen.
Dit moet straks natuurlijk weer allemaal betaald worden want zelf werken deden ze niet, doen ze niet en zullen ze ook nooit gaan doen, dus allemaal eindeloos aan het staatsinfuus. U vindt het misschien raar, maar hoewel ik al met pensioen ben en steeds ouder wordt heb ik de indruk dat ik nog steeds niet de huidige pensioengerechtigde leeftijd heb bereikt.
Hier in Thailand moet je aan een jaarlijkse inkomenseis voldoen om hier te mogen blijven. Heel normaal. Ik hoop voor de Thai dat ze dit nog lang volhouden. Kan Europa veel van leren.
Slimme Belg: ik woon ook in Thailand. Nederland en Thailand kun je echt, echt niet met elkaar vergelijken. Wel zou het mooi zijn als je eerst 10 jaar in moet brengen, voor je sociale rechten hebt - maar dat komt vanzelf, als de koek op raakt. We hebben een prachtig stelsel in Nederland, gebaseerd op solidariteit. Helaas komen er nu veel (islamistische) geitjes naar de ruif die alleen maar willen meeeten, en geen melk produceren.
Thailand : gratis gezondheidszorg, voorzover aanwezig he, zo goed als gratis onderwijs, voor de Thai (en hoe ze dat aangrijpen, geweldig), een grote mate van veiligheid op straat, in het openbaar vervoer, mede door de aanwezigheid van militairen, een grote mate van behulpzaamheid bij alle mensen die ik tot nu toe ontmoet heb. Een keer een duikeling met de fiets gemaakt, gelijk door 4 ca 15-jarigen overeind geholpen, een keer gestruikeld, midden in Bangkok. Gelijk 3 mensen om me heen om me op de been te helpen. Geef mij maar dat systeem, dat land, die mensen. Dat belerende gedoe uit Europa is totaal achterhaald. De echte normen en waarden vind je hier, in Thailand.
Hmmm .... en nederland jankt over 30 tot 40000 vluchtelingen, terwijl libanon opgescheept zit met bijna 1 miljoen vluchtelingen(!). De palestijnen in libanese kampen worden verdrukt en daar is de spanning om te snijden. Turkije heeft er 2,5 tot 3 miljoen opgenomen en in syrische buurlanden ligt het aantal opgenomen vluchtelingen minimaal 3x zo hoog, dus enige nuance in het gejammer van “oh wat zijn het er veel in nederland” is wel op zn plaats.
U mag hier blijven (tot het weer veilig is en u terug MOET) maar u past u aan, zei iemand eens.
Echte vluchtelingen: Ja
47 gelukszoekers: Neen
U geeft hiermee het overtuigende bewijs dat een goede buur beter is als een verre vriend. Houden zo zou ik zeggen.
Jaarlijks vluchten er 200.000 tot 300.000 duizend mensen uit El Salvador vanwege bendegeweld. Zullen we in Nederland gewoon stoppen met janken en jaarlijks 20.000 mensen uit El Salvador opnemen? Ja? Ok!
Ik kijk ondertussen even naar het volgende land met problemen waarbij we tienduizenden mensen kunnen ophalen als immens eindeloos barmhartig en eindeloos rijk Nederland!
www.vluchteling.nl/waar-we-werken/lat...
In Japan, Zuid-Korea, Bahrein, Qatar, VAE, SA en dat soort rijke landen ligt het aantal vluchtelingen dat opgenomen wordt 100 keer lager dan hier dus wat is je punt?
En idd, als hier weer een conflict uitbreekt nemen wij duitsers, belgen of luxemburgers op. We sturen ze dan niet naar Irak, Senegal of Jemen.
Tip van de dag: er is een leuke website waar je topografie kunt oefenen. Dan kan je even leren waar Syrië ligt ten opzichte van Libië.
Of is in jouw wereld heel Afrika in oorlog?
Nederland heeft ervaring met islamitisch tuig. Om anders gelovigen of niet gelovigen had niet zo 'gejankt' geworden. Bovendien zijn de meeste op de 'vlucht' voor elkaars islamitische stromingen. En zodra ze hier zijn rennen ze de moskee in en gaan ze vrolijk verder. En dan heb ik het nog niet over economische motieven.
En waarom zouden wij economische immigranten moeten opnemen?
De Palestijnen zitten in de kampen, omdat ze er zélf voor gekozen hebben om hun slachtofferrol vol te houden. De onderdrukking komt van hun leiders. En de Palestijnen in Libanon hebben bepaald niet te klagen over subsidies uit Nederland: er gaan jaarlijks honderden miljoenen Euro's van uw en mijn belastinggeld naar deze jánkerts, diie al drie generaties lang niéts van hun leven willen maken.
@toos_doos Ik heb het over Libanon met Libanese kampen, niet over Libië en Libische kampen. Terug de aardrijkskundeklas in zou ik zeggen.
zet dat is af tegen het oppervlak aan grond van de door jouw genoemde landen en vergelijk dit met Nederland. Zet dat af tegen het aantal inwoners per vierkante KM.
Nederland heeft ook al meer dan 2.000.000
vluchtelingen , meer dan 20% is allochtoon.
Vluchtelingen uit het middenoosten zijn geen slachtoffer. Echte slachtoffers hebben het geld en middelen niet om deze kant op te komen.Het overgrote deel van de 'vluchtelingen' zijn strijdende war lords met aanhang die hier even op adem kunnen komen. Of hier de strijd voort kunnen zetten en fondsen werven.
Ik heb op die boot ten minste geen vrouw gezien. Ook geen ouderen. Er zal wel een kindje of twee meegenomen zijn, voor als er pers aan boord komt. Dan moet de rest even op het voorsteven verder feesten terwijl er op het achtersteven wat tranentrekkende plaatjes worden geschoten
Palestina bestaat niet,dus hoe een vluchteling daarvan dan kan komen is mij een raadsel.
Nederland heeft 440 inwoners per km2, België 376, Turkije 103 per km2.
Dus die 2 a 3 keer meer vluchtelingen is qua oppervlakte en bevolkingsdrukte helemaal niet zo'n groot verschil. Percentueel word hier meer gedaan dan in de landen welke je nu aanhaalt.
Daarnaast zal Turkije deze groepen zoveel mogelijk uitsplitsen tussen te gebruiken arbeiders en een grote groep terug te trappen zodra mogelijk.
Maar in Libanon krijgen ze een tent. Punt. Bij ons: een huis, een miele, 10,000 euro voor een inrichting, gratis ziektekosten verzekering, een uitkering.....
Dus; LUL NIET ZO UIT JE NEK, JOH!!
Niet te vergelijken natuurlijk, maar dat weet u ook wel.
Nederland is een verzorgingsstaat, wel even wat anders dan de rest van de opvang landen lijkt me.
Goed dat die landen al die vluchtelingen hebben opgenomen, die doen het goed en de mensen ook omdat die niet verder hebben kunnen of willen reizen omdat ze na de oorlog weer terug naar hun eigen land willen.
Nederland zou dat voor oorlogsvluchtelingen ook kunnen doen door ze een tijdelijke vergunning en opvang in een kamp in NL te geven. Daarna weer terug.
Wat we nu doen is dat de we de Syriërs misbruik laten maken van de oorlog , die gebruiken dit als migratie kans , net als vroeger de Joegoslaven.
Over de Afrikanen : allemaal terugsturen, allemaal kletsverhalen, geen asiel verlenen. Niet opnemen,
@lanexx: Nederland een verzorgingsstaat? Ja voor allochtonen! De eigen bevolking kan lekker de rambam krijgen en zich scheel betalen! Dus!
Nou, dat zijn weer 47 levenslange uitkeringen, want deze gasten gaan dus nooit werken. In Afrika moet je de hele dag hutjes van stro insmeren met koeienmest voor €1 per dag en hier krijg je €1200 per maand en hoef je er helemaal niets voor te doen.
De 'aanzuigende' rekenfactor: voor iedere Noordafrikaan: maal zes. Voor iedere Midden-Oosten zandbakkiër: maal vier. Terwijl vanuit verschillende Europese landen de Afghanen en Iraqi met vliegtuigladingen tegelijk worden teruggevlogen, want: veilig. Nederland moet en zal het 'Weltbild' van oorlog en instabiliteit inm het Midden Oosten tot iedere prijs vol houden, wegens 'Israël' en wegens 'hulpindustrie'
Een leuke woordspeling zou zijn 'We gaan ze kielhalen', maar dat vindt Joris vast niet goed.
Ik vind hem anders wel toppie!!
Dit speelt populisme in de kaart dus niet op npo neem ik aan.
Zijn er geen oude olieboordplatforms waar Nederland alle illegale en criminele vreemdelingen op kan zetten?
Amsterdam heeft zich al opgeworpen.
Ja die is er, de Brent Spar. Incluisief personeelsverblijf.
Zijn zwarte Pieten weer welkom in Amsterdam?
Rutte is nu al bezig om de volgende rijksdagbrand ergens aan te steken. Dit moet even gespind worden.
We moeten een dingetje niet vergeten.
Wij wonen nog steeds in het paradijs.
Als je kijkt naar Engeland, Duitsland, Frankrijk, Denemarken, Zweden en Belgie, hebben wij niks te klagen..
Het is waar.
Oké bedankt voor de info .. we wachten wel tot we wel mogen klagen .. net als de Engelse Franse Duitse Deense Zweedse en de Belgen ...
Ik wil dat graag zou houden.
HoerieHarry | 29-01-19 | 10:21 |
We wonen in het prachtigste land van de hele wereld, dus we moeten allemaal onze bek houden volgens onze Minister President en u.
Paradise Hotel. Paradise by the dashboard light. Another day in paradise. Paradijsvogels. Het leven is een paradijs, dat geldt voor jou en ook voor mij.
Ja, je hebt gelijk.
Het gezonder verstand: "Kijk, als je je hoofd in de plee steekt, en 10 keer door trekt, verzuip je".
De Nederlandse politiek: "Gaaf, dat kunnen wij ook"
Roadblock | 29-01-19 | 10:27
Nee, gelul. Maar geloof me maar dat in de landen die ik noemde de ellende veel groter is dan hier.
In het paradijs leefde ooit ook een slang
Noorwegen, Zwitserland, Monaco, Oostenrijk hebben het beter voor elkaar.
V.w.b. Denemarken..., me dunkt daar is deze issue beter geregeld.
Kom ik laatst met mijn Thaise echtgenote op het vliegveld van Düsseldorf bij de paspoortcontrole, vraagt die klerk, show me ticket back. Ha ha, ik zeg, je denkt toch niet dat wij in Europa willen blijven, nee, wij gaan zo snel mogelijk weer naar het paradijs terug. Ze geloven zelf echt dat ze in een paradijs wonen. Nou, ik weet wel beter.
SlimmeBelg | 29-01-19 | 10:48
Weet je Belg, In jouw land is de ellende erger dan hier.
Hier hebben we geen Molenbeek.
Bedoel je in België Harry? Dat is toch die wijk waar volksvertegenwoordigers (de Winter en Wilders) niet werden binnengelaten? Ben een jaar of 15 geleden nog naar een concert geweest van Counting Crowes met Admiral Freebee in het voorprogramma. Heb daar met een vriend een paar biertjes genuttigd en een fijn gesprek gevoerd met die Frans sprekende molenbekers die voor ons bij wijze van uitzondering Nederlands begrepen en probeerden te spreken. Zo verziekt in relatief korte tijd? Ik neem aan dat u weet waarover u spreekt. Toen was het nog best te harden, ook qua nationaliteit in dat café. Hoofdzakelijk Belgen.
SlimmeBelg | 29-01-19 | 11:20
Ach, ik had in die tijd een vriendin in Wezembeek-Oppem.
Waar lul ik ook over?
Je was een 'slimme Nederlander' Harry, die zijn er niet zoveel.
Ach, morgen (woensdag) valt het kabinet geheel volgens EU-draaiboek over het kinderpardon (prima deug-aanleiding) en is Hi Ha Harbers (bijna) weg. Eén nachtje slapen nog.
Dromen zijn bedrog maar als je in je bed poept vindt je het 's morgens nog.
Ook zoiets gehoord. Kabinet valt zodat Rutte naar Brussel kan zonder schade voor de VVD. Nieuwe leider wordt mej Schippers
We spreken elkaar donderdag weer.
@bixiers | 29-01-19 | 10:23
Ik voorspelde dit draaiboek twee weken geleden al. Het kinderpardon is de ideale vluchtroute voor Rutte. De coalitiepartners (m.n. de CU) kunnen hun sociale gezicht tonen, de VVD toont zich rechtlijnig (regeerakkoord!) en niemand kan boos worden over deze zo zeer gehoopte val van het kabinet. Rutte wordt 'geroepen' naar Brussel en kan zonder gezichtsverlies vertrekken (hij hoeft het land niet nog twee jaar te 'dienen') om Tusk op te volgen. Win-win-win-situatie voor alle partijen en de grote (VVD-) truc in aanloop voor de staten- en Eu-verkiezing.
Laat ik beginnen met een positieve noot: Tegenwoordig hebben nu.nl en verschillende andere MSM het over migranten, ipv vluchtelingen. Goed, we noemen het beestje ondertussen bij een eerlijke naam.
Wat betreft deze boot: Ja, je moet ze aan land laten. Maar je moet _ook_ onmiddellijk de bemanning arresteren voor mensensmokkel. Dan is dit gesodemieter vele malen sneller opgelost dan dat eeuwige geneuzel over wiens verantwoordelijkheid het is.
Ach ze hebben sinds kort rechten zat, waar wij ons als nog onafhankelijk land aan dienen te houden ondanks een inlegvelletje voor het schijten.
Inderdaad, is het ons land nog wel, ik vraag u nogmaals, is het ons land nog wel!!!!
Land?, een Brusselse kolonie.
Een deelenclave waar het af en toe een beetje rommelt, maar een heerlijk wingewest voor dronken drupje Juncker is.
www.youtube.com/watch?v=1SwlqFc8RHA
Amsterdam is in ieder geval mijn hoofdstad niet meer.
Kan gelijk de kapitein van deze veerboot in de gevangenis voor mensensmokkel.
Zo niet dan moet de politiek haar verantwoording nemen.
Als minister wordt je beëdigd. Dan staan ook daar consequenties tegenover als dat niet gebeurd.
Wat is dit land vreselijk naar de klote zeg.
Zijn er al boten die Ons daar naar toe kunnen brengen, voor ik verplicht wordt met mijn hol omhoog in een haathut te liggen vijf keer per dag?
Jawel, maar daar moet je dan voor betalen. Dat dan weer wel.
rofl
God-allah-machtig.......! Dit is Nederlandistan!!!
Hallo politiek Nederland. Leg deze boot aan de ketting, arresteer de bemanning voor mensensmokkel en zet de "vluchtelingen" weer aan land in Noord-Afrika.
Met de verkiezingen voor de deur lijkt me dat de enige verstandige optie. Zowel voor dit geval als alle mogelijke volgende...
Begin met het verbeurdverklaren van de woning van de kapitein in Meppel.
Eindelijk een klusje voor de mariniers, of is Doorn te ver van zee af?
Ajax loopt leeg, kunnen ze daar gaan voetballen.
Gelukkig hebben we onze premier, die als ze zich niet gedragen,hun eens flink op de bek zal slaan.
Ik moet bij Seawatch altijd aan dit liedje denken:
www.youtube.com/watch?v=z8_kFhxfoFw
En dan vanaf 3:30: "de boot" vervangen door "het land".
Vooruitziende blik, die Drs. P.
Vanmorgen op WNL over het kinderpardon, de presentatrice en gast natascha froger in koor: dat die kinderen niet teruggestuurd kunnen worden daar is iedereen het wel over eens. Ook Goedemorgen, godverdegodverdomme
Tja, vervelend dat die kinderen onverantwoordelijke ouders hebben, maar dat is toch niet mijn probleem? mw. Froger zegt wel meer domme dingen.
Ze heeft veel geld, vaginose, overspelige echtgenoot aan de drank, ja wat verwacht je dan voor uitspraken?
Mevrouw Froger: NIVEA; Niet Invullen Voor Een Ander. Mij is namelijk niets gevraagd!
Natascha is altijd het aanhangsel geweest
om jezelf anders te profileren dan "het neukbare gedeelte van" *kuch*
wordt je op de tv uitgenodigd en ga je hersenloos meedeugen.
Curacao is ook Nederland, en ik denk dat ze zich daar beter thuis zullen voelen.
plus dat ze toch al niet opvallen tussen de lokale bevolking van curacao.
Dus, hop, doorvaren met die boot naar de Antillen.
En lege woningen zat.
www.reisimpressies.eu/afbeeldingen/bon...
Crowdfunding voor de extra olie zal geen probleem zijn.
De enig oplossing hiervoor lijkt me dat nederland nét buiten de territoriale wateren een platform in zee bouwt met daaraan een loopbrug tot aan de libische kust.
Dan kunnen de drenkelingen vanaf dat platform gewoon terug wandelen.
Nou, Opsporing Verzocht hoeft zich ook niet meer druk te maken over onderwerpen de komende, zeg, 30 jaar.
Ze gaan nu een dagelijks programma maken.
Meneer Di Maio heeft een punt. Wanneer sturen wij eindelijk eens de marine op deze deugniet-boot af?
Nederland heeft geen marine meer. Er staan nog wel 2 speedboten te koop, voor een prikkie.
Helemaal links op de foto heeft al een polsbandje voor Lowlands ook pfff
Nepvluchtelingen zijn net zoals mensen die zich thuis volvreten en vervolgens rond etenstijd aan je deur staan om te smeken om eten omdat ze zo honger hebben.
Mijn vroegere opgedane ervaring in de horeca , in het herkennen van "probleemmakers" doet bij mij nu, na het zien van deze foto, alle alarm bellen afgaan.
U is rijp voor een ministerspost.
Laat diegene die ze oppikt ook maar zelf de verantwoordelijkheid nemen. Huisvest ze bij de bemanningsleden thuis en laat die ook gewoon zelf voor de kosten opdraaien (nu en in de toekomst). Ik denk dat ze dan snel klaar zijn met hun "reddingsacties".
Een Italiaanse politicus roept wat, nou nou. Goh het is wel over nu met Rutte. Ben wel onder de indruk. Poeh poeh. Even bijkomen.
Er zijn wel meer bootladingen mensen onder Nederlandse vlag vervoerd, en die zijn hier ook nooit terecht gekomen.
Waar denk je dat ze gaan terechtkomen dan? Niet in Italië.
En ook al komen ze in Spanje terecht, dan krijgen ze een EU-paspoort, en komen ze alsnog hier naar toe.
Amsterdam heeft ze impliciet uitgenodigd met hun "ongedocumenteerden oplossing"
Die bootladingen waar ik naar verwijs eindigden in de nieuwe wereld, maar betwijfel inderdaad of dat opgaat voor deze lichting.
Prima. Wij zijn Nederland, gekke Henkie van Europa.
Welkom, welkom in ons land.
Woning, uitkering, miele, gratis zorgverzekering, gratis medicijnen, niet verplichte taalcursus, vrijstelling van werk, blonde deugvrouwtjes, stadspasje, leuke uitjes, gezellig hangen met landgenoten en deugvrouwtjes de hele dag.
Welkom, welkom, slaven van het geld.
Je komt twee keer terug op dat deugvrouwtjes, waarom is dat interessant?
@Sjors W.: waarom niet?
Sjors W. | 29-01-19 | 10:14 |
Ik denk: Waar het hart vol van is of zoiets.
Kneuzen.
Zodra het 'ze komen voor onze wijv0n'-argument van stal wordt gehaald, dan snap ik die deugvrouwtjes altijd een beetje beter.
Precies! Gauw mijn teiltje zoeken!
Dit wordt weer een soap waarvan je weet hoe het eindigt, inderdaad nieuwe buren. Slappe Mark staat er bij en kijkt er naar en durft niets te doen. Bang voor zijn linkse vriendjes.
Of hij weigert ze. Dan wint hij weer stemmen terug. Zelfde symboolpolitiek uitvoeren als bij die Turkse minister.
Ik hoop dat u gelijk heeft, dat zal weer wat stemmen kosten voor de VVD
Stop ze bij Rutger Groot Wassink op zolder. Dan wordt hij weer wat geloofwaardiger.
Die jongens wilden dan ook speciaal naar het Holland van de Zaanse Schans en Heineken Experience. Niet meer dan terecht dat Rutte ze een persoonlijk feestonthaal bezorgt met Old Amsterdammer en ontbijtkoek.
Nou, Italië stuurt de rekening naar Nederland, kunnen wij de rekening weer doorsturen naar de eigenaar van de boot. Laten we zijn bezittingen inclusief boot maar als eerste liquide maken. De rest van het geld mag hij gewoon in hechtenis voor.
Word nogal een hoge rekening. 47 Keer maal 60 jaar lang een uitkering.
Oh nee, via gezinshereniging kan je dat nog eens maal 5 doen.
En dan er van uitgaande dat deze niet hier aan terrorisme en criminaliteit gaan doen.
Mag ik voorstellen dat de veerpont eigenaar van Seawatch 3 zelf ook opdraait voor de kosten die deze "drie" de komende 40 jaar met zich meebrengen.
Drie staat tussen aanhalingstekens, want er zullen er nog velen volgen.
Naar de haaien met die kutsloep.
Iedereen die meezong in het lied ‘Welkom in ons land’ krijgt er 1.
Diegenen die het hardt zongen 2.
En de schrijfster van het lied krijgt er 12.
vergeet alle bn'ers met een grote muil niet die verdienen genoeg om minimaal 15 te huisvesten. Overigens lijkt het mij leuk om een interview met die lui te gaan houden over waarom ze nog geen vluchteling in huis hebben.
Ik zie ze wel naar Nederland komen. Rutte en de VVD hebben gezegd dat het niet gebeurt, dan weet je dat het wel gaat gebeuren.
Kan iemand mij vertellen welke uitspraak van Rutte en de VVD niet uit leugens heeft bestaan?
Iemand wordt niemand.
Ja en van de helft een half jaar later komt "hun" gezin er achteraan. Blijkbaar zijn die landen waar ze vandaan kwamen veilig genoeg om je vrouw en kinderen achter te laten. Nog een ander probleem, door de leegloop van mannen in die landen word de heropbouw bijna onmogelijk. Dus komt er nog grotere ellende voor de overblijvers. Zo loopt een land leeg en sturen de Saudie's en hun gejurkte vriendjes er nog een paar groeperingen op af om de laatste overblijers te onderwerpen. Zo neem je een land over.
Het is ongelooflijk dat de voor de kust van Noord Afrika opgepikte mensen niet naar een haven in Noord Afrika zijn gebracht.
Wat u zegt. De enige oplossing kan toch zijn dat iedere asielvinder direct teruggestuurd wordt als de kust of het omringend gebied weer veilig is. Is dat nou zo moeilijk voor die politici? Waarom moet de Nederlandse bevolking zo lijden onder die misplaatste gastvrijheid waardoor de hele wereld denkt hier terecht te kunnen.
Als je sterk verschillende culturen bij elkaar zet krijg je steevast narigheid. Is het opzet of domheid?
Domheid onder het mom van humanisme. Vraag me af waar het geld vandaan moet komen al die ongeschoolden en hun families te onderhouden. wegenbelasting, milieubelastingen worden volgens mij allemaal afgeroomd om die nieuwe Nederlanders te huisvesten. 11% van de statushouders heeft een (slecht betaalde, deeltijd) baan, de andere 89% loopt rondjes over straat.
We hadden al dat geld wat we spenderen moeten investeren in infrastructuur in Afrika, land vol mogelijkheden en enorme voorraden grondstoffen. De Chinezen en Saudies hebben het een stuk beter door, die nemen de boel over daar.
Wij mogen de leftovers hebben.
Sea-Watch 3, staat die 3 voor het aantal torpedo’s dat nodig is om deze boot aan de vissen terug te geven?
ZwarteDag | 29-01-19 | 10:09 Een mk 42 torpedo is pure overkill www.youtube.com/watch?v=RV8MF-440xg Een salvo met deze www.youtube.com/watch?v=JEpNG1F4490 op de waterlijn is voldoende.
Uiteraard is het vuren op een onbewapend civiel schip een uiterst laffe criminele daad. Hoe ongewenst ook als medelanders, deze gelukszoekers zijn ook mensen.
Zodra het in een haven ligt en de dobberaars van boord zijn, heb je vrij spel. Zwaar beschadigen van de schroeven/stuurinrichting is ook goed. Doel is dat het bootje buitenspel staat, niet dat er gewonden of zelfs doden vallen.
Mooi. Nog meer van die hardwerkende mannen hierheen. Kan ik nou eerder met pensioen?
Met elke bootlading gaat onze pensioenleeftijd omhoog. AOW omlaag. Zorgverzekering omhoog want deze volwassen mannen gaan dat niet zelf bijdragen. Maar deugmensen verdienen er aan. En ze deugen dat ook.
Hahaha, 72 moet haalbaar zijn.
osolemio | 29-01-19 | 10:14
Maar dan ook 72 maagden!
Weer nepvluchtelingen erbij! Mensen die nooit gaan bijdragen aan Nederland, maar Nederland moet wel elke maand een bijdrage aan hun afstaan. En wat verwachten die oplichtvluchtelingen als ze bij je in de straat komen wonen, dat we ook nog respect en tolerantie voor ze over hebben?
Als Seawatch deze mensen aan de kust had afgezet die tijdens de "redding" zichtbaar was, had het schip inmiddels weken andere drenkelingen kunnen redden en tevens afzetten in Tripoli.
Dat heeft Sea Watch zich helemaal niet als doel gesteld, die zijn blij dat ze de haven niet in mogen en lekker iedere dag persaandacht krijgen.
Als de EU je voorstel nou eens formeel zou regelen met Tripoli en het georganiseerd zou doen... Even investeren en dan is het vrij snel klaar met het gedobber.
SeaWatch word betaald per in Europa afgeleverde sprinkhaan. Ze weer op afrikaanse bodem terugzetten levert ze niets op.
Die arme vrouwen en kinderen toch aan boord.
Die hebben het helaas niet gehaald. Van de 200 opvarenden zijn er maar 47 gered.
Je ziet de intense rouw op de gelaten van deze kinderloze weduwnaren.
Die vrouwen en kinderen worden toch allemaal keurig per vliegtuig opgehaald op onze kosten?
Kijk maar eens naar de cijfers; zulke aantallen vrouwen zitten er niet in die bootjes, daar zitten alleen per dorp een paar kwartiermakers in. De rest heet officieel allemaal 'gezinshereniging' van al die knulletjes die zelf vaak 14-18 jaar oud zijn.
Alles wat Christen is hebben ze 's nachts overboord gekieperd.
SeaWatch 1 & SeaWatch 2 zijn slimmer. Die blijven voorlopig onder de radar.
Of een leuke onderzeeboot type "Walrus"" gekopt. Dan liggen ze op de zeebodem. Is op een andere manier ook onder de radar...
chicago river | 29-01-19 | 11:08
Nooit van sonar gehoord? Werkt ook op onder water.
De Pietenboot vaart naar A'dam.
Oh ja, en dan volgend jaar roepen dat zwarte Piet niet racistisch is. Dombo
Van de 6 mensen op de bovenste foto zie ik al dat 2 mensen zich al zeer verdacht gedragen.
Al ze met z'n zessen een dansje instuderen kunnen ze meedoen met Holland's Got Talent.
Valt me ook regelmatig op.
We zien ze over een half jaartje met plezier verschijnen in de daderomschrijvingen van opsporing verzocht. Welkom jong0ns!
Welkom in ons land. Ik stel mijn blonde vrouw en huis ter beschikking want ze zijn zielig.
Gunt u u dochter niets?
Nee, want nog te jong. maar dat komt vast goed, want donkere jongens....
Ik ben Team Italië!
Mooi, kunnen we het schip gelijk aan de ketting leggen.
Ze komen uit het bos en reden het klimaat.
Joepie. Ik kan niet wachten.
Die vrolijke heren zorgen i.e.g. voor meer werkgelegenheid bij het UVW.
Dat wordt weer een kast vol dossiertjes, een tolk en een manager erbij.
Dossiers vol met ongedocumenteerden.
Allemaal zangers lichte muziek
Pelforth | 29-01-19 | 10:03
Op deze manier ga je vanzelf gewoon verlangen naar types Eren Yilmaz van het fictie feuilleton. En alle Hetty's van het UWV erbij.
Stuur ze allemaal maar naar Amsterdam, Femke en Stalin Groot Wassink halen ze met klaroengeschal binnen!
Rutger Groot Wassink, de Mozes van deze Exodus, wrijft al in zijn handjes.
zijn dat ook Mohammeds?
Stichting We Gaan Ze Halen : gefeliciteerd! SeaWatch 3 heeft voor jullie de honneurs waargenomen.
Hoe zit dat eigenlijk met die bus, of heb ik iets gemist ?
Die bus was met pech gestrand. Hihihi. Toen gingen ze met auto's verder. Uiteindelijk kregen ze de migranten niet mee want ze waren zeg maar ehmm.. illegaal?! LOL.
REAGEER OOK