Veilig Verkeer Nederland wil een UBER-VERBOD
Bendestrijd tussen VVN en de vvd!
Je hebt taxibedrijven die schooltjes, oudjes & zieken rondrijden. En je hebt Uber, voor de snelle zakenman & de randstedelijke yogasnuivers. Uber is zeg maar de motorbende van de vvd. Neelie 'Kouwe Kak' Kroes is capo in de top van de organisatie, ex-Kamerlid Bart 'Uber het landsbelang' de Liefde beheert Chapter Holland, en op straat laten de supersnorders van Los Liberalos een spoor van dood en verderf achter, met talloze aanrijdingen & Uberdoden tot gevolg. Ook als het goed gaat, word je genaaid: als je telefoon bijna leeg is, weet de app dat en zijn de ritprijzen hoger. Veilig Verkeer Nederland is het beu en TRAPT OP DE REM: Uber moet van de weg & aan de ketting. Jammer wel. Was er eindelijk een bedrijf dat zonder doorkiesnummerende telefooncentrales, zonder cash op zak en 100% op GPS-bepaling rijdt, kan de regelgeving de realiteit weer eens niet bijhouden. Uber is goedkoper, de auto's vaak nieuwer/schoner en zelfs de bautenlaanders spreken beter Nederlands. Maar ja, het is ook een kudtbedrijf dat z'n werknemers uitzuigt & opjaagt, onethisch gedrag aanmoedigt en nooit omkijkt naar slachtoffers van hun beleid. Beetje zoals de vvd Nederland runt, dus. MAG DAT?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Hoppa. Daar is de ACHTTIENDE boete voor het COA
18 x 15.000 = 270.000
GSTV. Nee, met de VVD gaat het júíst FANTASTISCH
Het Stamcafé bij de VVD
GSTV in het Stamcafé. Er is nu een dwangwet. Is er straks nog een VVD?
En is Yesilgöz nog partijleider?
Feynman en/of Feiten – Spread-Eagle
Spreiding is geeneens symptoombestrijding
Asielzoekers 23 graden terwijl u krepeert met 15
Artikel 1 Grondwet doet niets